Pogoń przedłużyła umowę z kluczowym partnerem. „To nasz sukces i zarazem wyzwanie”

Pogoń Szczecin i zondacrypto poinformowały w poniedziałek o przedłużeniu i rozszerzeniu umowy sponsorskiej. Logotyp lidera rynku kryptowalut w naszej części Europy nadal będzie widoczny na koszulkach Portowców.

Kamil Grosicki
Obserwuj nas w
Maciej Rogowski/Alamy Na zdjęciu: Kamil Grosicki

Pogoń i zondacrypto kolejny rok razem

Do nawiązania współpracy pomiędzy Pogonią Szczecin i zondacrypto doszło przed rozpoczęciem sezonu 2024/25. Wówczas logotyp potentanta na rynku kryptowalut trafił między innymi na front koszulek szczecińskiego klubu. Obie strony prowadziły również wspólnie szereg inicjatyw angażujących fanów Portowców. Kibice klubu dzięki tej współpracy mieli możliwość wygrania biletów na finałowy mecz Pucharu Polski czy też całosezonowych karnetów na występy Pogoni w Szczecinie.

Przedstawiciele obu stron nie kryją zadowolenia z dotychczasowej współpracy, czego efektem jest przedłużenie umowy na kolejny sezon. Na jej mocy zondacrypto pozostanie na dłużej Oficjalną Giełdą Kryptowaltu Pogoni.

– Pogoń Szczecin to marka z ogromną tradycją i ambitnymi planami. Od pierwszego dnia współpracy klub pokazał się jako partner godny zaufania, z profesjonalnym zespołem zarządzającym oraz lojalną społecznością. Nasze działania w Szczecinie to nie tylko ekspozycja marki, ale realne projekty łączące fanów futbolu i świat kryptowalut. Cieszymy się, że możemy kontynuować tę współpracę, rozwijając ją z korzyścią dla wszystkich stron – powiedział Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

POLECAMY TAKŻE

– Za nami rok bogatej we wspólne inicjatywy współpracy. zondacrypto dała nam się poznać jako ambitny partner z profesjonalistami na pokładzie, z silną i imponującą motywacją don ieustającego rozwoju. Odczuwam dużą dumę, że tak renomowana marka wiąże swoją przyszłość u boku Dumy Pomorza. To nasz sukces i powód do olbrzymiej radości. To też zarazem wyzwanie, aby dynamicznie rozwijać tę kooperację i tworzyć wartościowe przedsięwzięcia dla naszych kibiców – mówi Marek Andrzejkowicz, dyrektor pionu biznesu Pogoni Szczecin.

Pogoń Szczecin jest jednym z dwóch klubów Ekstraklasy, który może liczyć na wsparcie zondacrypto. Pierwszym klubem, z którym nawiązana został współpraca był Raków Częstochowa. Wiosną tego roku umowa została przedłużona na kolejne trzy lata. Na jej mocy zondacrypto nie tylko będzie widoczne na koszulkach Rakowa, ale także nabyło prawa do nazwy stadionu. Drużyna Marka Papszuna mecze przed własną publicznością rozgrywa na zondacrypto Arenie.