REKLAMA
REKLAMA

Man Utd porozumiał się z Juve ws. transferów Lukaku i Dybali

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: ASInfo  |  31.07.2019 10:18
Man Utd porozumiał się z Juve ws. transferów Lukaku i Dybali

Romelu Lukaku  |  fot. Nina Zotina / Sputnik/ Hepta / Sport Pictures

Oceń bukmachera i wygraj nagrody!
Manchester United i Juventus FC osiągnęły porozumienie w sprawie wymiany Paulo Dybali i Romelu Lukaku - informuje stacja Sky Sport Italia.

Finalizacja transakcji zależy teraz od włodarzy Czerwonych Diabłów i reprezentanta Argentyny, którzy muszą jeszcze doprecyzować warunki indywidualnego kontraktu 25-letniego napastnika.

Dybala w koszulce Starej Damy zaliczył w sumie 182 spotkania, w których strzelił 78 goli. Na swoim koncie ma 24 występy w kadrze Albicelestes, zdobywając w nich dwie bramki.

Lukaku natomiast w trykocie dwudziestokrotnych mistrzów Anglii zanotował 96 spotkań, w których strzelił 42 gole. Na swoim koncie ma 81 występów w reprezentacji Belgii. Zdobył w nich 48 bramek i wywalczył brązowy medal podczas ubiegłorocznego mundialu w Rosji.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 52 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Jefferson | 31.07.2019 10:24

um Gottes Willen Nein !

xxBANGxx | 31.07.2019 10:25

Wow! To jest bomba, ale nie mam zamiaru pisać, jaki to zarząd Juventusu jest zły. Widocznie mają plan na tę drużynę i skutecznie go wdrążają w życie. Lukaku przy Ronaldo może odpalić, bo to typowa, klasyczna 9. Natomiast Dybala może się odbudować w United po fatalnym sezonie w Turynie. Jestem dziwnie spokojny, bo nasz zarząd już nie raz udowodnił, że ma łeb na karku i wie co robi.

Pepe12LFC | 31.07.2019 10:27

No jeśli to wypali, to ciekawie wyglądają te transfery United. Jeszcze tylko stoper i będzie to dobrze wyglądać. No i może wtedy pan piłkarz Pogba przestanie się obrażać i zacznie grać na miarę swoich umiejętności

timo.m | 31.07.2019 10:32

Jeżeli to prawda - to Dybala w Anglii przepadnie. To będzie koniec jego wielkiej kariery. Obym się mylił , życzę mu wszystkiego dobrego ... ale angielska piłka go zmiażdży.    

Midnite | 31.07.2019 10:33

Chyba najbardziej zaskakująca transakcja tego okienka. Głównie dlatego, że w życiu bym nie pomyślał, że Sarri będzie wolał Lukaku od Dybali. Chociaż Higuain i Mandziukić to już raczej relikty przeszłości, to zastanawiam się czy nie lepiej było posatwić na takiego Kean'a. Lukaku będzie strzelał w Serie A. To pewne. Ale co z Dybalą? Poradzi sobie w depresyjnie deszczowej Anglii? I gdzie on tam będzie grał? Na skrzydle? W środku? A na ataku Rashford cały sezon?

milan220 | 31.07.2019 10:36

Co za kretynizm że strony Juventusu .

Outlander | 31.07.2019 10:38


Raczej rzadko zarząd Juventusu się myli więc pozostaje wierzyć że jest plan na Lukaku (pewnie Sarri ubóstwi takiego dzika w polu karnym). Musimy dążyć do tego by grać na niego dużo piłek, a on będzie to dobijał... (tylko Juventus rzadko wykorzystywał wszystkie swoje 9'tki w pełni możliwości - nawet Treze miał gorsze sezony).

Midnite | 31.07.2019 10:39

PS. Tak swoją drogą, to Conte drugi raz w karierze mija się z Lukaku.

Outlander | 31.07.2019 10:41


@Midnite, Kean ma rok do końca kontraktu, a Mino życzy sobie by kolejny jaki podpisze w Juventusie sięgnął 6 mln euro za sezon na co zarząd się nie zgodzi (zawodnicy pierwszej drużyny nie dostają tyle a tu 19-latek ma zarabiać więcej bo strzelił 8 bramek w Serie A?). Po prostu Kean'a nie da się zatrzymać, a żeby coś na nim zarobić trzeba sprzedać go w tym roku bo pójdzie za free następnego. Kean'owi tak zależy na JUVE że nawet nie chce obniżyć wymagań, a od Evertonu weźmie 3-4 mln euro...

xxBANGxx | 31.07.2019 10:43

milan220
Kończy się sezon 19/20. Juventus wygrywa mistrzostwo i dochodzi daleko w LM, a sam Lukaku kończy sezon z 25 golami na koncie. W tym samym czasie, Dybala nie może się dostosować do życia na wyspach. Na początku idzie mu topornie, poza paroma przebłyskami (zupełnie jak w Juventusie) nie stanowi o sile drużyny. Sezon kończy z 10 golami na koncie. Zalicza drugi słaby sezon z rzędu i traci na wartości. I co wtedy? Nadal będziesz pisał, że to kretynizm ze strony Juventusu? Nie zrozum mnie źle, bo równie dobrze może być na odwrót i to Lukaku nie wypali, ale Lukaku idealnie pasuje na pozycję numer 9, a typową 9 chce grać Sarri. Zresztą, Lukaky się urodził by grać w Serie A. Ta liga jest dla niego. Natomiast co do Dybali w United, to mam wątpliwości. Ostatni sezon w Juve pokazał, że czegoś mu brakuje. A ma już 26 lat, to nie jest młodzieniec, który ma czas. Lubię chłopaka, bo to dobry piłkarz, ale nie róbmy z niego TOP'a. I żeby nie było, jeśli odejdzie do United, to nadal będę mu życzył dobrze. Niech mu się wiedzie, a kibice United niech mają z niego pociechę. Forza Juve!

Outlander | 31.07.2019 10:44


@
milan220, jak można pisać że to kretynizm? Nie wiesz co mają w zamiarze i co się wydarzy, a jak się okaże że walnie 20 bramek? No przecież może być tak że Dybala utonie w Anglii a Lukaku będzie szalał we Włoszech (oczywiście może być na odwrót ale wstrzymajmy się z ocenami do odpowiedniego czasu).

Rambo_MUnited | 31.07.2019 10:44

Nie podoba mi się to... Nie jestem fanem Dybali. Boję się, że jest to kolejny transfer z kategorii tych marketingowych, a niekoniecznie zachcianka menadżera. Dodatkowo poniekąd wymuszony przez chcącego odejść Lukaku.

Outlander | 31.07.2019 10:46


@Rambo_MUnited, a czemu w ogóle on chce odejść?

ola | 31.07.2019 10:47

Ciekawe ile Juve będzie musiało dopłacić do tego transferu

Midnite | 31.07.2019 10:51

Outlander

Aha, czyli kolejna historia z agentem i dążeniem do prowizji. Nie wiedziałem, dzięki.

MateuszDabrowsk | 31.07.2019 10:57

Kibice juve to ladne choragiewki. Jak widziałem info ze Lukaku ma isc do Interu to pisali ze to przeplacony kloc. A jak ma isc do Juve to od razu super zawodnik i bedzie gigantem w SerieA itp...i to nie tyłku tu ale tez na jp. Co za zaklamani kibice. Wstyd.

Italia00 | 31.07.2019 11:02

Lukaku nie podniesie poziomu Juvnetusu w LM, a to jest cel tego klubu. Co z tego, że dołoży 20 bramek w lidze. Tak to widzę.

Dlatego ta wymiana mi się nie podoba. Nadal w składzie brakuje kreatywnych zawodników, zwłaszcza w środku pola Pjanic + Ramsey to za mało jak na 3 fronty, a w ataku zalegają napastnicy po 30 jak Higuain / Mandzukic. Odejdzie Kean, odejdzie Dybala, a zostajemy z piłkarzami, którym bliżej do końca kariery niż do topowej formy.

Italia00 | 31.07.2019 11:03

@Mateusz

To Ty się czytać naucz, bo ja widzę, że większość osób jest pełna obaw przy jego przyjściu.

Outlander | 31.07.2019 11:04


@MateuszDabrowsk, jak do tej pory nikt nie określił tutaj Lukaku "super" nawet nie padło słowo "dobry" czy "solidny" więc daruj sobie takie prowokacje. Pozdro.

xxBANGxx | 31.07.2019 11:04

Lukaku po średnim sezonie będzie przepłacony. I Juventus przepłaci, ale nie przypominam sobie, aby większość kibiców Juventusu pisała o nim jakby był słaby, bo liczby go bronią. Po prostu zanim bardzo średni sezon. W Interze mógłby odpalić. Dybala też będzie przepłacony, bo zagrał jeszcze gorszy sezon od Lukaku. Nie siej fermentu.

Kokodzambo | 31.07.2019 11:07

Ciekawi mnie, z jaką łatwością niektórzy kibice Juventusu krytykują ten ruch. Kto jak kto, ale ludzie z zarządu Juve mylą się rzadko, a na pewno wielokrotnie rzadziej niż przeciętny kibic.

xxBANGxx | 31.07.2019 11:09

Itala00
Z tą kreatywnością, to przesadzasz. Oprócz Ramseya i Pjanicia jest jeszcze Rabiot, Douglas Costa, CR7 czy Cancelo. Może się w końcu przebudzi Bernardeschi i zagra sezon na miarę potencjału. Obronę mamy świetną, pomoc równie dobrą i bardzo mocny atak. To będzie dobry sezon.

ZSh | 31.07.2019 11:14

Juve zagrało na nosie Interowi i Conte.Ciekawe czy Dybala się sprawdzi MU. Aguero i Tevez dali radę w PL ale pamiętam Verona, który już nie był tak dobry w Anglii jak we Włoszech

Beckham | 31.07.2019 11:17

Lukaku z Ronaldo w Juve będzie grał jak z Hazardem w Belgii, czyli ściągał na siebie obrońców i tworzył korytarz w polu karnym dla partnera w ataku. Jeszcze w United za nim zatęsknimy, bo to jest klasowy napadzior.

Belzebub | 31.07.2019 11:19

To decyzja taktyczno / praktyczna. Wartość Dybali z roku na rok spada. Dopóki jest Ronaldo nie będzie grał w ataku, a w pomocy wygląda jakby strzelał focha że nie gra w ataku. Poza tym potrzebna jest "klasyczna" '9'. Ronaldo szkoda marnować na granie na szpicy, lepiej jak jest na skrzydle i schodzi do środka, często operując w 2 linii. Higuaina nikt nie chce w Juve, Mandzukić to dobry walczak ale seryjnie goli nie strzela. Potrzeb był zawodnik o takim profilu i tyle. Osobiście wolałbym jednak Icardiego w Juve, jest lepszy od Lukaku, sprawdzony w Serie A. I wcale nie uważam że rozwalił by szatnię, nie byłoby na to szans bo w tej szatni nie byłby nawet wśród 5 najważniejszych graczy to by nie kozaczył. W Interze był gwiazdor numer 1 i mu (czy jego Wandzie) odbiło.

Belzebub | 31.07.2019 11:21

@ timo.m
"Angielska piłka go zmiażdży"?

A to niby dlaczego? Piłkarze z Serie A radzą sobie w EPL przeważnie doskonale. Sposób gry jest inny, ale ta "ostra wyspiarska gra" to legenda dla małych dzieci. Można wymieniać wielu mikrych piłkarzy którzy sobie bezproblemowo radzą w EPL a wręcz są jej gwiazdami.

Odet | 31.07.2019 11:36

@MateuszDabrowsk
dziwisz się, to tutaj norma.
Ja się dziwię, że ktos się jeszcze nabiera na "talent" Dybali.
Pozdr.

Mlecz19 | 31.07.2019 11:41

Utd kupuje pogbe 2 czyli prowy szrot, te jego umiejętności są wieczne i nie odkryte ! Messi 17! Szrot, nie wnosi nic oprócz grzywki lgbt. Lukaku może nie jest jakiś fenomenalny ale gwarantuje ileś tam bramek na sezon

grzwyss | 31.07.2019 11:49

Kokodzambo
I tylko dlatego nie ma tutaj wrzawy.
Mamy nadzieję że i tym razem się nie pomyli, tylko jakoś ciężko zrozumieć że teraz kiedy mamy grać szybką ofensywną piłkę, zamieniamy piłkarza, który się idealnie do tego nadaje, na zawodnika któremu piłka zdecydowanie się nie klei.
Będzie robił więcej miejsca Ronaldo, ale czy odegra z klepki tak jak Dybala? zdecydowanie nie.

EdenCameBack | 31.07.2019 11:52

TAAAK! COŚ WSPANIAŁEGO! Kibice Interu szykujcie się na foch stulecia Conte. Ostatnim razem przez 10 dni nie było z nim kontaktu, ciekawe jak będzie teraz xD  

PS. Lukaku jest idealny dla Juve, które na lewym skrzydle ma Ronaldo. Taki odgrywający dla CR7 to skarb.

MaciejManU | 31.07.2019 12:17

Z jednej strony United potrzebuje prawego napastnika, a dziewiątki mamy dwie. Lukaku pewnie pod wodzą Ole byłby tylko zmiennikiem Rashforda, dla którego taki transfer to znak, że będzie nr 1. Z drugiej nie widzę w PL dobrego miejsca dla Dybali, no może z wyjątkiem City.

Klemens | 31.07.2019 12:48

Jeśli to byłaby prawda, to chyba byłby rzadki przykład transferu, z którego kibice żadnego z zainteresowanych klubów nie byliby zadowoleni...

che2002 | 31.07.2019 12:51

Juve dobrze na tym wyjdzie, a Manchester raczej średnio.

SteveG | 31.07.2019 13:09

Jak dla mnie to raczej fani United nie mają się za bardzo co cieszyć i napalać na ten transfer. Mu potrzebują prawoskrzydłowego na wczoraj, a Dybała na tej pozycji w karierze rozegrał niecałe 20 meczów i strzelił 6 bramek. To nie jest piłkarz, który dałby jakość na wspomnianej pozycji, bowiem operuje on w innym sektorze boiska. Do tego biorąc pod uwagę, że jest to piłkarz słaby fizycznie, podatny na kontuzje, chimeryczny, z dużymi wahaniami formy to małe są szanse, żeby rozwiązał problemy United z obsadzeniem prawego skrzydła.
Jeszcze do tego sprzedaż Lukaku, który jest imo jedynym sensownym napastnikiem w kadrze MU, bo ani Rashford, ani Martial nie nadają się do gry na szpicy.

Anderson | 31.07.2019 14:24

Sarro chce grać futbol kombinacyjny z takim KLOCEM? Przecież to brzmi jak żart xD

Monochromatyczn | 31.07.2019 14:27

Wszędzie już piszą o Lukaku i Juve. No może być, od biedy, tak myślę. Ale wesoło mi się dopiero zrobiło gdy przypomniał mi się w tej całej układance Antonio Conte i to co zrobi biednemu Marotcie :)

Joker | 31.07.2019 14:56

Z punktu widzenia MU to tak piękna wymiana (ja od początku byłem przeciwnikiem pozyskiwania klocka z Belgii, bo dla mnie to jest snajper na średniaków do gry przeciwko średniakom gdzie ma dużo miejsca, a w dużych meczach go na ogół nie ma - taka młodsza i lepsza pod względem fizycznym wersja Higuaina, ale trochę słabsza piłkarsko), że aż nie mogę uwierzyć że to prawda :)

Dla mnie Dybala mimo słabszego sezonu to ciągle piłkarz o umiejętnościach z topu światowego... Oczywiście ma swoje wady, choćby nie jest przesadnie szybki, i fizycznie też mógłby być mocniejszy, ale w PL radzi sobie wielu niezbyt dobrze zbudowanych zawodników, więc to jest mit że PL to Liga dla silnych i dużych snajperów... Dybala zrobi różnice swoimi czysto piłkarskim umiejętnościami... Poza tym Dybala lepiej się czuje jak jest centralną postacią w zespole, gdzie ma duży wpływ na grę zespołu, dlatego przy Messim czy Ronaldo trochę ginie, ale w MU wydaje mi się, że mógłby taką centralną postacią zostać, bo nawet Pogba nie przyćmiewa go swoimi umiejętnościami, a przykład np. Dybali grającego swego czasu z Higuainem pokazuje iż Dybala potrafi współpracować z innymi gwiazdami, problem ma jedynie wtedy gdy gra jest ułożona pod zupełnie kogoś innego, a on jest tylko dodatkiem do topowej gwiazdy... Czekam na potwierdzenia, oby to wypaliło :)

Soccerr | 31.07.2019 16:12

Jeśli ktoś ginie w trudnych meczach to właśnie Dybala, który z rywalem na plecach przestaje istnieć.
Jedyna sensowna pozycja dla niego to właśnie prawe skrzydło bo jedyna umiejętność z najwyższej półki, która ma to strzał z lewej nogi.

Jedras | 31.07.2019 16:33

Soccerr | 31.07.2019 16:12
Jeśli ktoś ginie w trudnych meczach to właśnie Dybala, który z rywalem na plecach przestaje istnieć.
Jedyna sensowna pozycja dla niego to właśnie prawe skrzydło bo jedyna umiejętność z najwyższej półki, która ma to strzał z lewej nogi.


A potwierdzeniem na to niech będą dwie bramki z Barcą, gol z Totkami, gol w meczu o 3 miejsce CA.
Jedyne sensowne miejsce dla Dybali to środek ataku albo za napastnikiem. Jakiekolwiek odsunięcie go do boku albo do tyłu tylko zabija jego potencjał. Dybala doskonale ogrywa rywala z którym startuje do piłki i zachowuje spokój w sytuacjach 1-1. Wymienia się pozycjami z drugim napastnikiem.

hablador | 31.07.2019 17:11

Na razie trudno wyobrazić sobie w jaki sposób Lukaku miałby być wzmocnieniem dla Juve. Owszem ma swoje zalety, ale czy to jest piłkarz na zrobienie kroku w kierunku wygrania LM? Mieszane uczucia kolegów powyżej tylko to potwierdzają. Nikt tu nie pieje z zachwytu.

W ogóle jest wymiana graczy tyleż dobrych co w jakiś sposób rozczarowujących. Cała nadzieja w trenerach, którzy być może znajdą dla nich odpowiednią formułę na grę.

CbN | 31.07.2019 17:23

Dla mnie lepsza byłaby by wymiana z Interem na Icardiego, on bardziej pasowałby do PL

Hanolus | 31.07.2019 17:47

Pamiętam dwumecz Juventusu z Tottenhamem w Lidze Mistrzów i Dybale, który wtedy nie istniał i odbijał się od Vertonghena, Alderweirelda i innych jak małe dziecko. Fizycznie jest fatalny, mentalnie też u niego chyba słabo, do tego chimeryczny, ja go tam w ogóle nie widzę, ale może sobie poradzi.

funjuve | 31.07.2019 19:52

Nie podoba mi się taka wymiana. :(
To nie jest dobry deal. Lukaku do Juve mi jakoś nie pasuje, za bardzo drewniany jakiś. Jednakże też nie będę teraz przeklinał zarządu naszego klubu za taką transakcję. Wierzę w to, że mają jakiś pomysł na zespół w nowym sezonie. Wiadomo, że Lukaku będzie zdobywał bramki w Serie A, ale ja myślę że to będzie 17...,max 20 bramek w sezonie. Lukaku będzie miał inną rolę, taką samą jak miał Benzema w Realu, grając jeszcze z CR7. Teraz Ronaldo jest u nas a więc Lukaku będzie zapierdzielal na chwałę Cristiano. W sumie nie głupi pomysł.

grzwyss | 31.07.2019 19:59

Na tej "aferze" traci Inter, i coś mi się wydaje że to walka Marotta-Paratici.
Żeby takie gierki się tylko rykoszetem nie odbiły.

FanSerie_A | 31.07.2019 20:24

Inter uratowany!

Neq1897 | 31.07.2019 21:43

Spokojnie :) Dybala nie odejdzie z Juve, Man Utd zainteresowany Matuidi i Mandzu  wiec najlepsza opcja dać ich dwóch dorzucic trochę  $ i mamy Lukaku... jak tak się to skończy to wg mnie Juventus jest ewenementem na skalę światową jeżeli chodzi o transfery  

xxBANGxx | 31.07.2019 21:50

JOZEE
Będzie krótko -  to wypie*dalaj i nie czytaj moich postów. Koniec.

JerryF | 31.07.2019 23:16

Lukaku nie jest Juve do niczego potrzebny. Nie jest lepszy od Higuaina, a jego pensja to mala czesc tego ile by nas kosztowal Belg.
Niech idzie do Interu i ucieszy niejakiego Dabrowskiego. Z ManU obecnie tylko Pogba podniosl by poziom w Juve.

V1ctor | 31.07.2019 23:31

Nie rozumiem jak można twierdzić, że Lukaku będzie się świetnie uzupełniał z Cristiano. Przecież to nie jest ten sam typ napastnika co Benzema. Dawno już minęły czasy klasycznych, drewnianych 9.

funjuve | 01.08.2019 02:22

Dlatego mi się nie podoba taka wymiana. Jeżeli jeszcze można to odwrócić, to niech to ktoś odwróci, kto tam decyduje. Napisałem co by było w ostateczności, gdyby już ten Lukaku przyszedł do Juve. Ja zawsze się zgodzę z decyzjami dygnitarzy Juventusu, bo nie mam też szczerze mówiąc innego wyjścia. Gdybym ja tam decydował, to żaden Lukaku, ani Icardi by się w Juve nie znalazł. Ale co ja mogę? Jestem tylko zwykłym, wiernym kibicem, który kocha Juventus. Niech zrobią tak, żeby było dobrze dla mojego kochanego klubu. Forza Juve!

wojtas23 | 01.08.2019 07:34

Popieram przedmowce @mateuszdabrowsk

Monochromatyczn | 01.08.2019 09:27

@wojtas23 - a ja popieram przedmówców, którzy zbesztali go za kłamstwo. Pomijając, że ten użytkownik to zwykły zadymiarz i że nikt tu nie wychwala Lukaku, trzeba jeszcze wziąć pod uwagę jeden aspekt - zarówno od Lukaku jak i od Icardiego można spodziewać się dużo więcej umieszczając go w zespole Juventusu niż Interu i takie oczekiwania są w pełni uzasadnione.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy