REKLAMA
REKLAMA

LM: Znane pary 1/2 finału!

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Goal.pl  |  21.04.2017 12:18
W szwajcarskim Nyonie w siedzibie Europejskiej Federacji Piłkarskiej (UEFA) odbyło się losowanie par półfinałowych Ligi Mistrzów. W kolejnym etapie rozgrywek czekają nas niezwykle ekscytujące starcia, które wyłonią finalistów rozgrywek. Dodajmy, że mecz finałowy zaplanowany jest na trzeci czerwca na Millennium Stadium w Cardiff.

Przypomnijmy, że w 1/4 finału rozgrywek Real Madryt uporał się w dwumeczu z Bayernem Monachium, Juventus FC wyeliminował z rozgrywek FC Barcelonę. Tymczasem piłkarze AS Monaco w pokonanym polu pozostawili Borussię Dortmund, a Atletico Madryt okazało się lepsze od Leicester City.

Odnotujmy, że gośćmi specjalnymi w trakcie losowania byli Clemente Villaverde z Atletico Madryt, Ludovic Giuly z AS Monaco, Pavel Nedved z Juventusu Turyn i Emilio Butragueno z Realu Madryt. Szczegóły losowania przedstawił z kolei Giorgio Marchetti.

Pary półfinałowe:

REAL MADRYT - ATLETICO MADRYT


AS MONACO - JUVENTUS FC


Pierwsze mecze 1/2 finału Ligi Mistrzów zostaną rozegrane 2 i 3 maja, a rewanże 9 i 10 maja 2017.




OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 73 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

dawid95 | 21.04.2017 12:20

Finał Real - Monaco i rewanż za rok 2004?

mikepowell | 21.04.2017 12:21

Ufff przynajmniej nie będzie znowu finału Real - Atletico.

Agon | 21.04.2017 12:21

Trochę jestem zawiedziony. Chciałem żeby Real zagrał z Juve w półfinale i gdyby odpadli kibicowałbym z czystym sercem Atletico bo LM należy im się jak psu buda:) Ale widać los chciał inaczej:D

Ricardo Roomest | 21.04.2017 12:21

No i takie pary chciałem :)

Kokodzambo | 21.04.2017 12:22

Atletico - Juvnetus w finale i bym się nie obraził bo za obied rużyny trzymam kciuki od początku.
btw. ludzie mówiący o ustawkach i że Real na pewno wylosuje "słabe" Monaco powinni teraz wystąpić z szeregu i bić się w pierś.

MrEko | 21.04.2017 12:23

Super!!!
Dokladnie takie pary chcialem;)
Final Juve-Atletico

pirotechnik22 | 21.04.2017 12:24

Finał Juve-Atletico;p Dwie, obecnie, najbardziej wyrachowane drużyny;p

maciekk95 | 21.04.2017 12:24

Przynajmniej nie powinno być żadnych wałków, dobrze, że nie będzie hiszpańskiego finału. W nim Juve pokaże Realowi gdzie ich miejsce. la Liga to najbardziej przereklamowana liga świata.

Bianconeri18 | 21.04.2017 12:25

Ludzie Monaco to już nie ten sam zespół co rok temu ... nie będzie tak łatwo trochę pokory.

Kokodzambo | 21.04.2017 12:25

@maciekk95 akurat La Liga każdego sezonu się broni. Najbardziej przereklamowana jest BPL.

Agon | 21.04.2017 12:28

maciekk95 - kiedy kibic Premiership ma nadzieje, że to Włoski zespół pokaże Realowi gdzie jego miejsce bo Angilescy giganci już odpadli... bezcenne;)

Liara | 21.04.2017 12:28

Chciałam Monaco z Juventusem w finale. Ale przynajmniej jedna z nich awansuje i będzie za kim trzymać kciuki w finale.

Zebry | 21.04.2017 12:29

Nie chciałem strasznie Atletico, styl najbardziej niewygodny dla Juve. Monaco ok, ale wolałbym Real, w dwumeczu byłaby większa szansa ich pokonać niż w finale na neutralnym terenie. No cóż trzeba z pasją i zaangażowaniem podejść do meczów z Francuzami.

Socjopata | 21.04.2017 12:29

Real musi obronić LM bo prędko już takiej szansy nie będzie. Atletico to już nie jest takie mocne jak w tamtym roku. Monaco-Juve tu nie skreślałbym drużyny z Francji bo oni są nieobliczalni.

AdrianoJuve | 21.04.2017 12:29

Po meczu z Barcą rywal idealny, też mocno nastawiony na ofensywę ale nie z takim potencjałem jak MSN, byle tylko zagrali z takim zaangażowaniem jak w dwumeczu z Barcą a awans będzie pewny:)

maciekk95 | 21.04.2017 12:30

Kokodzambo
Bzdury. Premier League juz od kilku sezonów nie jest przereklamowana, jeśli ktoś dalej uważa Chelsea, United czy Arsenal za światowe potęgi to ostatni mecz oglądał w 2008 roku. PL byłaby silniejsza gdyby nie 7 drużyn walczących o 4 miejsca w LM. Zresztą widać to na przykładzie Leicester, teraz nie walczą o wysokie cele więc jak na taki skład bardzo daleko zaszli w LM i gdyby nie pomoc sędziego dla Hiszpanów to nie przegraliby meczu z 2 drużyną w Europie mininego sezonu. Jak za rok Chelsea sobie odpuści lige to i w LM daleko zajdzie.

maciekk95 | 21.04.2017 12:31

Agon
Nie trafiłeś. Jakby United albo Chelsea grało z Realem, to kibicowałbym Realowi.

Kastro | 21.04.2017 12:32

Co daje bycie gospodarzem w finale? Domowe stroje?

Troyan | 21.04.2017 12:33

Teoretycznie Juve może powiedzieć 'i jeszcze frytki do tego' ale wcale nie musi być tak łatwo Monaco jest nieprzewidywalne tyle tylko że jeżeli Juve ugra dobry wynik w pierwszym meczu np. 1:1 to myśle że losy będą przesądzone. Natomiast w drugim meczu stawiam i liczę na Atletico, finał Juve Atleti 0:0 po 120 min i karne xD

Agon | 21.04.2017 12:34

Kastro - tak

RMfan | 21.04.2017 12:35

To ja już wolałem Juve...

Kastro | 21.04.2017 12:35

To czemu wszyscy pisza ze Real nie zagra na bialo w ewentualnym finale jak to zwyciezca pierwszego polfinalu czyli Real - Atletico bedzie gospodarzem w Cardiff

rebuzz | 21.04.2017 12:35

Nieźle, nieźle.

Derby Madrytu, niby już to wszyscy znamy, ale to jednak będzie interesujący dwumecz.
Real w półfinale to żadna nowość, są zaskakująco blisko obronienia tytułu. Jak wiadomo nikomu się to jeszcze nie udało. Oby i nie udało się tym razem, choć do Realu nic nie mam. Są stabilni, mocni i chcą wygrać. Z drugiej strony nie za dużo tego dobrego ostatnio ? Życzę awansu Atletico. Są świetnym zespołem, kolejny raz w półfinałach. Mocny team !

Monaco - Juventus.

Powiem tak, Monaco ma pazury, są wybiegani, ten polot i fantazja w grze. Dużo im życzę, ale obrona Juventusu to nie obrona Borussii. Juventus jest PIEKIELNIE mocny w tym sezonie. Świetnie się ich ogląda. Atak jest już chyba u nich 10/10 a obrona prawie zawsze była na poziomie 10/10. Dla mnie ogólnie faworyt całego turnieju.

Życzyłbym sobie parę finałową Atletico - Monaco, ale chyba będzie odwrotnie.

Pozdrawiam
HEJA BVB!!

MarcinAM | 21.04.2017 12:36

Widzę ,że ludzie tak bardzo zachłysnęli się dobra grą Monaco i stawiają ich w roli faworyta przeciwko Juve.
Monaco może gra fajnie w piłkę ale Borussię przeszli bo Ci grali u siebie dzień po tym jak próbowano ich zabić. Takie coś na pewno odbiło się na psychice i koncentracji graczy BvB (dwie bramki za darmo Monaco dostało od Piszczka). Gdyby nie ten fakt to BvB u siebie zgniotła by Monaco a w rewanżu bronili by wyniku. Co do wyeliminowania City...City to zwyczajnie słaby klub i poza nazwiskami nie ma nic. Juventus to nic City i jeśli dwumecz z Monaco będzie wyrównany to się zdziwię. Juve powinno przejść Monaco z mniejszymi problemami niż przeszli Barcelonę. Jak dla mnie na 99% Juventus jest pierwszym finalistą.

Co do meczu Real - Atletico. Tu faworyta nie ma od lat i wszystko będzie zależało od dyspozycji dnia. Atletico zostało już tylko wygranie LM w tym sezonie wiec rzucą wszystkie siły do tego dwumeczu. Real jeszcze walczy o mistrzostwo kraju więc siłami musi zarządzać oszczędniej. Szkoda ,że znowu na tak wysokim poziomie mamy dwumecz klubów z tego samego miasta (3 raz na 4 ostatnie edycje) no ale nie dziwi ten fakt bo przy dominacji klubów hiszpańskich w LM tak po prostu musi być.

MasterArsenal | 21.04.2017 12:41

Z polfinalistow bede trzymal kciuki za Monaco, graja fajna ofensywna pilke, Gliki-taka tam gra no i ten swietny Mbappe.
Final Atletico - Juve tez bylby fajny, w kazdym razie licze na to, ze Real nie wygra Ligi Mistrzow, tak aby nikomu sie ta sztuka nie udala 2 razy z rzedu, no i dwa - majac na uwadze wielka pomoc sedziowska w ostatnim meczu

Agon | 21.04.2017 12:42

MarcinAM - nikt nie mówi, że Monaco przejdzie Juve na pewno ale nie odbieraj im szans bo do półfinału nie wchodzi się od tak. Jak dla mnie szanse są 60% - 40 dla Juve. Monaco ma ten problem, że jeszcze walczą o każdy pkt w lidze.

Socjopata | 21.04.2017 12:45

@MarcinAM

Nie zgodzę się z tobą. Atletico jest słabsze niż w tamtym roku, ledwo co przeszli Lester. Grali z najsłabszą ekipą w ćwierćfinale.  Ta defensywa już nie jest taka żelazna co pokazał im Ronaldo strzelając 3 bramki na Calderon. Co do Monaco to jest nieobliczalna drużyna. Juventus nie wie czego się tak na prawdę spodziewać.

ASMFC1994 | 21.04.2017 12:50

Final: Monaco - Real.

Socjopata | 21.04.2017 12:51

Co do Glika właśnie. On pamięta mecze z Juventusem w Serie A więc to dodatkowy plus dla Monaco można tak powiedzieć.

mack | 21.04.2017 12:57

Ciekawe pary :) Szanse obu rywalizacji oceniam 50/50. Każdy finał możliwy. A liczę na finał Real-Monaco

Luczywo | 21.04.2017 13:01

Spokojnie, spokojnie. Juve ogralo najslabsza od lat Barce, ale po prawdzie to forma przez wiekszosc sezonu nie zachwycali. Pomoc nie imponuje jakby mogla, a w dodatku Khedira nie zagra w 1 meczu zapewne. Mimo wszystko trudno wyobrazic sobie odpadniecie z Monaco. Zobaczymy jaki bedzie sklad. Obrona to monolit, ale rysy zawsze sie znajda:)

Real w finale i to jest absolutny mus. Nikt nie wygral 2 razy pod rzad LM, wiec tradycji niech stanie sie zadosc...:)

FuerteApache | 21.04.2017 13:03

@Socjopata

Tak, Glik pamięta mecze z Juve. Tylko, że do 1 połowy.

Hehe

Push3k | 21.04.2017 13:03

Socjopata
"Co do Glika właśnie. On pamięta mecze z Juventusem w Serie A więc to dodatkowy plus dla Monaco można tak powiedzieć."
To Glik pamięta też te głupie babole i czerwone kartki jakie odwalał w tamtych meczach xD

Jak on jest znany przez atak Juve to raczej wada.

Cyklop Dwu Oki | 21.04.2017 13:09

Trudno wskazac finalistow...
Masa swietnych futbolistow...
A trenezy tez bajeczni...
I szczesciarze...
I nie grzeczni...
Byle bylo bez skandali...
By sedziowie sie bali...
Gwizdac zgodnie z zasadami...
Nie czarowac babolami...
By kibice nie bluzgali...
Sie nawzajem obrazali...
Zycze wszystkim powodzenia...
A Juve zwyciezenia...
Takie o to mam zyczenia...

RMfan | 21.04.2017 13:15

Kto miałby obronić LM, jeśli nie Real? :) Nie mam wątpliwości, że to jest osiągnięcie zarezerwowane dla Realu właśnie, jeśli nie teraz, to kiedyś w przyszłości :)

Jak na razie tylko Juventus oraz Manchester United miały bezpośrednią szansę na obronę tytułu (grały w finale rok po zwycięstwie), więc już sam awans Realu będzie wyjątkowy, tylko że.... ehh, Atletico :)

Push3k | 21.04.2017 13:21

RMfan
"Jak na razie tylko Juventus oraz Manchester United miały bezpośrednią szansę na obronę tytułu (grały w finale rok po zwycięstwie)"
Milan: wygrali w 1994, przegrali w 1995
Ajax: wygrali w 1995, przegrali w 1996

Socjopata | 21.04.2017 13:24

@Push3k

Monaco to nie Torino...

Push3k | 21.04.2017 13:26

Oczywiście, ale Glik jest ten sam.

RMfan | 21.04.2017 13:29

Push3k
Aż musiałem sprawdzić i oczywiście masz rację. Jeden  momentów pt: "jak ja mogłem tego nie wiedzieć" :) Thx.
Czyli grono nie jest tak wąskie jak sądziłem...

nanana-is-one | 21.04.2017 13:34

Pamietam jak dwa lata temu Juventus byl podobnie skreslany przed meczem z Realem, bo wyeliminowali slabe BVB i wlasnie As Monaco.
Roznica miedzy tym Juventusem, a tamtym Realem jest taka, ze Juve gra swietna, skuteczna pilke, a Real w tamtym czasie byl w co najwyzej sredniej formie. A roznica miedzy tamtym Juve, a tym Monaco jest taka, ze Juve potrafil zabic mecz, zneutralizowac mocne strony przeciwnikow, a bledy popelnial niezbyt czesto. A Monaco gra ladna, ofensywna pilke, ale nie pozbawiona bledow.

Juventus zneutralizuje ofensywe Monaco, nie pozostawi tyle miejsca co City czy BVB i wykorzysta kazda slabosc...

Licze na awans Juventusu, bo jest po prostu mocniejszy, ale mimo wszystko to będzie ciezkie spotkanie.

Real - Atletico
Tutaj nie wiem, powaznie trudno mi wyrokowac. Niby Real wygral dwumecz z mocnym Bayernen, ale beznadziejnym w dwumeczu Bayernem, w dodatku potrzebowali dogrywki, zeby awansowac i czerwonych kartek dla przeciwnikow, zeby osiagnac przewage, stworzyc cos. Atletico takie dziurawe w obronie nie bedzie. Leicester to nie ta polka, a potrafilo zdominowac Atletico. Sporo o Realu powinnien powiedziec mecz z Barca, a na pewno o ich defensywie, bo w ataku korzystaja z najprostszych sposobow.
Kolejne pilkarskie uczty przed nami, mam nadzieje, ze zaden kelner tego nie schrzani...

Final Juventus - Real, dla mnie to bedzie powrot do poczatkow milosci do Juve. Mam nadzieje, na rewanz :)

@Kastro
Bylo losowanie gospodarza finalu i gospodarzem bedzie ktos z pary Monaco - Juve.

ban_ash | 21.04.2017 14:07

Nie żebym snuł teorie spiskowe, ale możliwość 3go finału madryckiego wydawała się nie do przełknięcia... więc takiego finału nie będzie... i chyba dobrze...

W parze Monaco - Juve chyba skończy się jednak piękny sen Glika i kolegów... poza tym trzeba trzymać kciuki za możliwość powiedzenia później, że przegrało się ze zwycięzcą LM... :)

Derby Madrytu to wielka niewiadoma... niby dużo więcej powinno wskazywać na Real, ale to Atletico powinno być dużo bardziej wqrw...e... :) - a przy tym Materace mają zawsze ten handicap, że zawsze jak grają z kimś z dwójki Real-Barca, to za sobą mają podwójną liczbę trzymających kciuki... :) tych swoich i tych za burtą tej rywalizacji... :)

... tak czy siak takie losowanie powinno dodatkowo zmotywować Barcę przed El Classico... ewentualna wygrana nie pozostawi Realowi miejsca na pomyłkę już do końca sezonu, a pewnie dwumecz z Atletico swoje piętno odciśnie...

Zaq12wsx | 21.04.2017 14:22

Dziwie sie, ze tak wielu ludzi daje szanse na final Monaco. Ten, kto widzial pierwszy mecz z BVB wie o czym mowa. Monaco mialo kupe szczescia strzelajac swoje gole i nie tracac wiecej bramek. Wg mnie nie maja argumentow na final. Obrona Juve jest najlepsza w Europie, na pewno tylu baboli co BVB nie popelnia :)

rrrado | 21.04.2017 14:27

Przesadzacie z tym Monaco, pełne energii dzieciaki biegają szybko, dużo ale na tym poziomie to już trzeba trochę doświadczenia. Monaco pokazało w meczach z City, że potrafi koło 70 minuty nagle zacząć bardzo ciężko oddychać i zwalniać, a takie numery z tym Juventusem raczej nie przejdą. Żeby wygrać z Juventusem to trzeba zagrać perfekcyjnie dwa mecze w ataku i w obronie, o ile Monaco może coś strzelić, to raczej nie wytrzyma w tyłach przez 180 minut.

Acid | 21.04.2017 14:30

Z całą sympatia dla Juve ale sorki "młodzież" z Monaco idzie na mistrza LM..  Monaco:Atletico byłoby fajnie oglądać.

Acid | 21.04.2017 14:35

rrrado a pokaż mi zespół który przez całe 90 minut gra na pełnych obrotach?? ja od samego początku stawiałem że Monaco będzie w finale. Tam nie grają jakieś "ogóry" i to nie średniak z ligi włoskiej, to wróciło stare bardzo dobre Monaco, zdziwicie sie jak naprawdę wygra LM:)

dragao7 | 21.04.2017 14:40

MasterArsenal & nanana-is-one

Z tego co słyszałem w faktach i wiadomościach mówili o tym, że Bayern został przekręcony przez sędziego, ale są chyba jeszcze w tym kraju inne źródła informacji? Z drugiej strony manipulowanie masami dla współczesnych "mediów" to chleb powszedni.

Mógłbym przedstawić swoje spojrzenie na sędziowanie w dwumeczu FCB - RMCF, ale nie wiem czy jest sens, bo być może już widzieliście dokładne analizy, a mimo wszystko piszecie to co piszecie, bo się z tymi analizami nie zgadzacie (?).  

Naprawdę nie trzeba być erudytą o otwartym umyśle, żeby dostrzec, że na korzyść Bayernu zostały podjęte 3 PIERWSZE i co najważniejsze NIEPRAWIDŁOWE decyzje sędziowskie w tym dwumeczu. Innymi słowy Bayern otrzymał dostateczną pomoc od sędziów by temat ewentualnego stronniczego sędziowania nie miał racji bytu.

Rozumiem dyskusję ogólnie o sędziowaniu, bo to było beznadziejne. Przede wszystkim 3 gole ze spalonych, karny z kapelusza, brak potencjalnych dwóch czerwonych kartek i wątpliwe czerwo dla Vidala.

Ysis | 21.04.2017 14:46

nie bedzie finalu hiszpanskiego (jak zazwyczaj powiedza niektorzy).
Mam nadzieje zefinal bedzie Real - Monaco bo jezeli to bedzie juventus - Athletico to bedzie najnudniejszy mecz sezonu... dwie druzyny z gra pasywna nastawione na kontratak po bledzie rywala... wrocimy 20 lat do tylu.

EmpiresCF | 21.04.2017 14:49

Kuzwa już wolałem Juventus xd hehe no ale w sumie jakby były znowu derby Madrytu w finale to atletico już by musiało to wygrac

Blanes | 21.04.2017 14:56

Cos pieknego, takie pary wlasnie sobie wymarzylem :) Monaco to zagadka, zobaczymy co pokaze z Juve, ale jednak wydaje sie ze to Turyn zagra w finale.
Dla Realu losowanie naprawde dobre, mecz rozgrywany pod nosem, z dobrze znanym rywalem, ktorego duzo latwiej bedzie przejsc w dwumeczu :) Dwumecz z Juve bylby dramatem, a z Atletico w ewentualnym finale nie znioslbym znowu dreszczowca, dogrywek, karnych itp. bo wiadomo jak to z Materacami jest...
Bardzo sie ciesze, final jest na prawde w zasiegu reki! Vamoooos!

Italia00 | 21.04.2017 15:12

Finał Juve - Atletico.

Mecz Monaco - Juventus to będzie coś niesamowitego. Tak fantastyczny Francuzi który robią takie niespodzianki kontra najlepsze defensywa jaka jest!

kuba_psg | 21.04.2017 15:31

Gdyby mecz Monaco - Juventus był parę miesięcy temu, to byłoby ciekawie, bo wtedy drużyna z księstwa była na niesamowitym gazie. Teraz już u nich widać zmęczenie, nie ma tej lekkości w grze, mają dość wąską kadrę, a w lidze nie mogą sobie pozwolić na stratę punktów, do tego przed nimi prestiżowy półfinał z PSG i to jest problem.

J_user | 21.04.2017 15:52

@Ysis: "wrocimy 20 lat do tylu" - po takich słowach widzę tylko dwie opcje: albo 20 lat temu w ogóle nie było Cię na świecie, albo od dwudziestu lat nie widziałeś piłki nożnej. Allegri - Simeone to arcyciekawe starcie, na które czekają miliony, ale możesz iść w tym czasie pobiegać.

Obiektywnie patrząc Monaco jest dla Juve dobrym losowaniem, ale uczucia mam mieszane, bo po pierwsze Juve gra najlepiej gdy nie jest faworytem, po drugie zarówno Real jak i Atletico łatwiej byłoby pokonać w dwumeczu mając 90 minut w twierdzy Turyn. Ale liczę, że ranga meczu zrobi swoje, a skupienie i motywacja będą jeszcze większe niż na Barcelonę, choć zainteresowanie mediów pewnie mniejsze. Lubię Monaco, życzę im mistrza - więc liczę, że skupią się na lidze ;)

Joker | 21.04.2017 16:17

Z jednej strony dobrze, że znowu nie bedzie derbów Madrytu w finale, z drugiej kolejne dwa pojedynki między tymi ekipami... Za czesto jak dla mnie powtarzaja się te pary w LM, także Monaco-Juve to taki powiew świeżosci, zwłaszcza Monaco które ma dużo zdolnej młodzieży i byłboy fajnie jakby jedna z tych ekip wygrała LM... Może niech będzie to Juve, bo szkoda mi tego Buffona ze gra tyle lat i ciągle nie może wygrać tej LM :) A facet juz do 40 się zbliża, więc najwyższy czas, zwłaszcza iż Juve moze się już kompletnie skupić na LM, bo w lidze nikt ich nie goni, a Monaco wręcz przeciwnie...

SA1 | 21.04.2017 16:32

Monaco oczywiście może przejść Juve, ale równie dobrze nie zdziwi mnie jak nie strzelą Buffonowi gola w dwumeczu...

ubola | 21.04.2017 16:59

Szkoda liczylem na final Juventus - Monaco. Bo wtedy sprawa by była prosta. Wygra Juve, wspaniale. Wygra Monaco, z pobudek czysto patriotycznych, też bym się cieszyl. A tak zostaje \"maly\" procent szans, ze jakies \"pionki\" z Madrytu wygraja.

Ktoś nizej dobrze napisal, ze Real \"jest latwiejszy\" do przejscia w dwumeczu niz jak gra sie tylko jeden.

Na papierze to chyba oczywiste, ze final Juve - Real, ale pilka jest przewrotna i moze sedziowie Atletico teraz \"przepchna\" (kiedy wrezcie te powtorki)

Dobre by było, jakby Glik strzelil i spod koszulki Monaco pokazalby koszulke Torino :p

Forza Juve

Zebry | 21.04.2017 17:04

Acid

"Z całą sympatia dla Juve"

.Z twoich postów na temat Juve, aż wylewa się ta sympatia. haha

Higher | 21.04.2017 17:30

Szkoda że w finale nie zagra Monaco i Juve, cóż wypadło na nich trochę wcześniej ;) Stawiam na finał Juve Real i zwycięstwo Juventusu

Ermac | 21.04.2017 17:47

Liczyłem na Juve vs Atletico i Real vs Monaco.
Z drugiej strony lepsze to niż Real vs Atletico w finale.

Anderson | 21.04.2017 17:49

Monaco - Juventus

Tutaj faworytem będzie drużyna z Turynu. Monaco jest jednak czarnym koniem tego turnieju. To chyba obecnie najlepiej kontrująca drużyna na świecie. Mają szybkich i nieprzewidywalnych zawodników którzy stanowią zagadkę dla obrońców ekipy Allegriego. Myślę że będzie to bardziej zacięty dwumecz niż ten z Barceloną gdyż zespół Jardima nie otworzy się tak jak Duma Katalonii tylko zagra wyrachowany futbol.

Istvan0285 | 21.04.2017 17:59

Tak jak już kiedyś pisałem :) Monaco - Juve półfinał :) jak bym wyczuł. Finał będzie Juve Real i zemsta za 98 :) Juve jest na gazie teraz bardzo dobry timing Allegriego :)

Forza Juve

nanana-is-one | 21.04.2017 18:26

@dragao7
Nie napisalem, ze Real awasnowal dzieki pomocy sedziego. Sedzia bardzo sie mylil, to fakt. I mylil sie w obie strony.
Uwazam natomiast, ze Bayern zagral gowniane zawody, a Real byl  nieznacznie lepszy. Faktem jest, ze przewage Real mial dopiero jak grali 11 na 10, a i tak wykorzystali ja nieudolnie. Po pierwszym meczu powinno byc 5-6 do 1 i to nie dlatego, ze Real gral niewiadomo jak dobrze, ale dlatego, ze prawie kazda wrzutka w pole karne Bayernu byla \"seta\" na gola, obrona Bayernu niczym sito z olbrzymim dziurami.
Sedzia wypaczyl wynik drugiego meczu, ale w jaki sposob to trzeba by bylo po kazdym bledzie tworzyc nowa rzeczywistosc i grac to od nowa. Ja akurat nie dolaczam sie do lamentu kibicow Bayernu i Barcy, ale tez nie widze po tym dwumeczu powodow do optymizmu kibicow Realu.
Moment o sedziach byl odnosnie ogolnego natloku bledow w ostatnim czasie, a nie odnosnie rzekomego przepchniecia Realu.

Mam nadzieje, ze lepiej wyjasnilem mojego wczesniejszego posta. Pozdrawiam.

Ysis | 21.04.2017 19:12

@J_user: preferuje football dynamiczny i techniczny ktory bazuje na ladnej szybkiej grze niz football drwali ktory polega na wycinanie druzyny przeciwnej w pien. Gra w obronie jest oczywiscie duzo prostsza niz gra nastawiona na atak. Nie trzeba miec jakis niesamowitych umiejetnosci ani  przemyslanej taktyki... wystarczy 10 dobrze zbudowanych drwali z tylu i dobrego, wyszkolonego bramkarz (patrz Bufon) i liczyc na odbicie po wykopaniu pilki do przodu ze sie jakos odbije i wpadnie do bramki.

Nie jestem kibicem jakies druzyny bo uwarzam to za infantylne zachowanie ale tak preferuje ogladac mecze MU, Monaco, barcy, realu, Bayernu, dortmundui wielu innych od autobusow z tylu i grze pasywnej bo pilka nozna ma przepisyz lat 60tych i jako jedyny sport pozwala jeszcze na gre pasywna. Przepisy dzisiaj faworyzuja drwali aby dalej UEFA/FIFA mogla wyciagac kase z kibicow druzyn przecietnych ktore by w inny sposob dostawaly takie lania ze nie nikt na nie by nie chodzil.

MaciejManU | 21.04.2017 19:19

Zawsze liczę na losowanie, które nie stawiałoby przeciw sobie zespołów z tej samej ligi. Po prostu wolę oglądać mecze, których nie ma się okazji widzieć co sezon 2-3 razy w roku.
Mimo tego, oba dwumecze zapowiadają się znakomicie: z jednej strony klasyk, z drugiej powiew świeżości.
Moje typy to jednobramkowe zwycięstwo w dwumeczu Realu, oraz zdecydowane zwycięstwo Juve. Monaco niesamowicie mi się podoba w tym roku i życzę im sukcesów, mają niesamowitą młodzież i zarówno w lidze jak i LM grają rewelacyjnie, ale jednak Juve ma za sobą wielkie doświadczenie, jest w czołówce już od 3-4 sezonów i są niesamowicie wyrachowani.

Meryl72 | 21.04.2017 20:40

Mam jakieś takie przeczucie, że finalną partię szachów rozegrają między sobą Simeone i Allegri :>

Reinhardt | 21.04.2017 20:41



Pary ciekawe, osobiście liczę na finał Atletico - Monaco. Nie wiem dlaczego uważa się że zespół z księstwa potrafi grać tylko radosny futbol. To chyba ten sezon tak zaciemnił sprawę a przecież Jardim jest jednym z największych specjalistów od defensywy i jeżeli będzie czuł taką potrzebę to może zagrać cynicznie bez świecidełek. Teraz są silniejsi niż dwa lata temu, Juventus nie może spać spokojnie.

Gatzo | 21.04.2017 21:08

Jestem ciekawy jak mlodziki z Monaco spisza sie z defensywa Juve. Jezeli sie wykaza to w letnim okienku bedzie niezla licytacja ;) obstawiam finał Turyn Madryt :D

dalmare | 21.04.2017 21:38

"...Z jednej strony dobrze, że znowu nie bedzie derbów Madrytu w finale, z drugiej kolejne dwa pojedynki między tymi ekipami... Za czesto jak dla mnie powtarzaja się te pary w LM..."

Komentarze: jeśli jakieś drużyny stać by rok po roku być w półfinale jaki sens narzekać że zobaczy się je znów grające przeciw sobie; dla nieznających LaLiga Real-Atletico znów w finałach to za dużo? dla znających zbyt mało podniecające?
Dla mnie: teraz dowiem się prawdy o Monaco; trzeba  być dobrym z tyłu by mieć szanse z Juventusem, ponieważ z tym co ma się z przodu Juventus dość dobrze sobie radzi.

robert87140 | 21.04.2017 22:05

badzmy tez realistami . Atletico w tym sezonie jest duzo slabsze, widac to bylo w meczu z Leicester
gdzie z takim slabeuszem sie troche meczyli a z realem to raczej nie maja szans - powalcza ale awansuje real . Druga para to Monaco
jeszcze jedna niespodzianke sprawi a w finale bedzie sie liczyc tez doswiadczenie w takich rozgrywkach wiec Real wygra . Kibicuje Realowi

Interista1987 | 21.04.2017 23:36

maciekk95 hahah odbijasz pileczke twierdzac, ze La Liga jest najbardziej przereklamowana a to, ze jestes fanem BPL nie czyni Cie wiarygodnym.
La Ligi nikt nie reklamuje w mediach jako najlepszej a pamietam spot reklamowy z Henrym, ktory tak mowil w nim... Smieszne to bylo i tyle.

Interista1987 | 21.04.2017 23:39

Czekam na Simeone revenge i final Atleti-Juve.
Trzeci final dla Hiszpanow i drugi Wlochow w ostatnich latach, szanse oceniam 50/50. Obaj trenerzy potrafia ustawic swoje ekipy.
Jesli wygra Juve to napewno zasluzy ale wolalbym Atleti bo to ich 3ci final jednak i do nich mam wieksza sympatie.

Wezyr | 22.04.2017 01:18

Monaco trafiło na druzyce ktora teoretycznie najmniej im pasuje.

Obstawiam final Juve - Real (choc wolalbym obejrzec Atleti - Monaco) i wygrana Wlochow.
W LE awans Ajaxu i Celty

wessi | 22.04.2017 17:34

Liczyłem, że Juve z Monaco spotkają się w finale, no ale niestety. Swoją drogą na 100% unikniemy w finale napompowanego spotkania drużyn z jednego miasta, co fantastycznym spektaklem nigdy nie było i to jest wielki plus tego losowania. Pojedynek Juve z Monaco zapowiada się świetnie, młoda ofensywa kontra doświadczenie w obronie i to taka wizytówka obecnej edycji LM. Swoją drogą Juve budowane krok po kroku na ten sukces i Monaco, dla którego to może być bajeczny sezon, który już się nie powtórzy.

seba290382 | 25.04.2017 17:04

ysis
mysle ze jestes dzieckiem



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy