REKLAMA
REKLAMA

Milan remisuje rzutem na taśmę (video)

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: SerieA.pl  |  14.09.2013 22:41
Nieoczekiwane rozstrzygnięcie miało miejsce w meczu trzeciej kolejki Serie A, w którym Torino rywalizowało z Milanem. Gospodarze zremisowali z zespołem dowodzonym przez Massimiliano Allegriego 2:2. Chociaż turyńczycy prowadzili do 88. minuty 2:0, to ostatecznie musieli zadowolić się jednym punktem, bo w doliczonym czasie gry z rzutu karnego remis milanistom zapewnił Mario Balotelli.

VIDEO: Zobacz skrót meczu >>

Spotkanie Torino z Milanem już przed pierwszym gwizdkiem sędziego wywoływało ogromne emocje. Powód? W wyjściowej jedenastce Rossonerich po raz pierwszy od 2009 roku znalazł się Brazylijczyk Kaka, który podczas ostatniego okienka transferowego trafił ponownie do zespołu ze stolicy miasta mody. Wszystkie oczy sympatyków Milanu były sobotniego wieczoru skierowane na 31-letniego zawodnika, który w ofensywie miał wspierać dwójkę napastników, którą tworzyli Balotelli z Robinho. Z punktu widzenia polskiego widza mecz ten był o tyle ciekawy, że takiemu tercetowi musiał przeciwstawić się między innymi reprezentant Polski – Kamil Glik, który wybiegł w pierwszym składzie Byków.

Pierwsza połowa meczu nie mogła zadowolić nawet najmniej wybrednego kibica piłki nożnej. W pierwszych trzech kwadransach gry sytuacji bramkowych było jak na lekarstwo i to co mogłoby spowodować szybsze bicie serca kibiców zgromadzonych na Stadionie Olimpijskim w Turynie nie miało miejsca.

Drużyną, która zasłużyła na na jakieś pochwały była na pewno ekipa gospodarzy. Niemniej byłyby to raczej pochwały za chęci stworzenia sobie klarownej sytuacji bramkowej. Inną sprawą jest to, że nie do końca to podopiecznym Giampiero Ventury wychodziło. Tymczasem jedenastka 18-krotnych mistrzów Włoch wyraźnie rozczarowała.

Po zmianie stron kibice gospodarzy mieli szybko powody do radości. Już w 47. minucie wynik spotkania otworzył D'Ambrosio, który w zabawny sposób zabawił się z Cristianem Zaccardo i strzałem w krótki róg bramki Milanu wyprowadził swój zespół na jednobramkowe prowadzenie. Dla 25-letniego Włocha było to pierwsze trafienie w tym sezonie, natomiast asystę przy trafieniu wychowanka Salernitany zaliczył Alessio Cerci.

Dziewiętnaście minut przed końcem meczu stało się coś czego chyba żaden kibic Torino sobie nie wyobrażał. Ich pupile zdobyli bramkę na 2:0 w starciu z Milanem. Na listę strzelców wpisał się Cerci, który pięknym technicznym strzałem nie dał żadnych szans na obronę Abbiatiemu i sprawił jednocześnie, że ekipa ze stolicy Lombardii padła na kolana.

W 74. minucie goście z Mediolanu mieli okazję na gola kontaktowego. Przed szansą na pokonanie golkipera swoich rywali stanął Balotelli. Jednak uderzenie reprezentanta Włoch obronił Padelli i były napastnik Manchesteru City miał powody do wybuchu złości, którą wyładował na piłce kopiąc ją w kierunku banerów reklamowych.

Tuż przed końcem meczu stało się jednak coś nieprawdopodobnego. Najpierw w 88. minucie gola kontaktowego w dziwnych okolicznościach strzelił Muntari. Natomiast w doliczonym czasie gry z rzutu karnego wyrównał Balotelli i ostatecznie spotkanie zakończyło się rezultatem 2:2.

FC Torino - AC Milan 2:2 (0:0)
1:0 D'Ambrosio 47'
2:0 Cerci 71'
2:1 Muntari 88'
2:2 Balotelli 90+4' (k.)

Pełna statystyka meczu




OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 80 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

clublland | 14.09.2013 22:42

fuksiarze??

ForzaMagicoMila | 14.09.2013 22:42

Współczuje Toro zagrali pięknie nie zasłużyli na remis :(

Wyrzućcie tą niedorajdę i dawać mi tu Cesare po MŚ

Sendzimir | 14.09.2013 22:42

Parodia ze strony Milanu. Całkowicie nie zasłużony remis. No ale cóż, przynajmniej udało się uciułać ten 1pkt.

Violet | 14.09.2013 22:43

Hehe... Milaniści wróżyli pogrom, a tu ledwo uciułany remis. Niezasłużony, ale niestety taka jest piłka...

FORZA TORO!!

Pawel_INTER | 14.09.2013 22:43

Milan w końcu ugryzł jeden punkt, ale Torino zasłużyło na 3pkt. Milan się włącza gdy pali się grunt pod nogami. Brakuje prawdziwego kapitana, rozumiem że Montolivo zamiast łysego to patrzenie w przyszłość, ale kapitan to musi grać w każdym meczu, Monto to chyba nie taki zawodnik który zagra 35 meczów na 38 tym bardziej Kaka. Po Silvie jest próżnia.

TommyMasta | 14.09.2013 22:44

Milan jak zawsze lepszy wynik niż gra, kompletnie nie zasłużyli na ten 1 pkt. Szczęście im dopisało i nic więcej.  

Szkoda Torino na pewno, bo 2 frajerskie bramki stracone, a całą I połowę prowadzili grę, w drugiej części bardzo dobrze się bronili i groźnie kontrowali.

kibicMMM | 14.09.2013 22:44

clublland o co ci chodzi?! Karny się należał a gra się do końca! A bramkę Muntariego pan już zapomniał? To była beka

RomanRomanenko | 14.09.2013 22:44

Etam biadolenie, Torino też dupe zagrało, a wogóle o co mieli pretensje? Bramka normalna, karny ewidentny, ten ich trener jest chyba za stary bo nie dowidzi na oczy.

ecko | 14.09.2013 22:45

Meczu nie oglądałem, ale karny w doliczonym czasie gry i zamieniony na bramke przez Balo, a wczesniej Ibre jest pewnym cyklicznym zjawiskiem

capek89 | 14.09.2013 22:45

Zagraliśmy dno i jeszcze spory dół udało się nam pod nim wykopać. Zero kreatywności, brak 2-3 celnych podań na połowie Torino. Boki obrony to dramat wracajcie Abate i De Sciglio. Podczas I połowy można było usnąć. A druga to dramat. Zagraliśmy dobrze może z 15 minut. Remis nie wiem jakim cudem udało się wyszarpać.

nadgnity | 14.09.2013 22:45

Co za wstyd! Wolno, topornie i bez pomysłu czyli ulubiona taktyka Allegriego dobrze znana wszystkim z poprzedniego sezonu. Balotelli najgorszy na boisku ale to nic bo przecież trener się go boi więc nie musi się obawiać, że zostanie zmieniony.

R4ndoom | 14.09.2013 22:45

Licznik karnych dla Milanu w ostatnich minutach meczu wynosi już chyba over 9000

TommyMasta | 14.09.2013 22:46

I przypominam sobie jeszcze komentarz jakiegoś zarozumiałego bufona, kibica Milanu przed meczem: Kaka na pewno coś ustrzeli słabiutkiemu Torino.

Torino pokazało, że potrafią świetnie grać i są groźni. Dwie bramki przypadkowe pozbawiły ich 2 pkt...

Forza Toro!!!

RomanRomanenko | 14.09.2013 22:46

To nie wina milanu tylko obronców :)

Rivera | 14.09.2013 22:46

Szkoda slow... szkoda mi Torino, bo byli zespolem lepszym ale niepotrzebnie sie wylaczyli z gry ofensywnej.  Muntar gol z tylka, pewnie i tak zagra w nastepnym meczu, bo niby kto ma go zastapic... Moze to dziwnie zabrzmi, ale dobrze, ze Monto zlapal ta kontuzje. Poli przynajmniej dostanie szanse na swojej pozycji od poczytku, bo pokazuje ze jest godny noszenia koszulki Milanu. 5 pkt do Napoli, a za tydzien moze byc 8... oby cos zrobili z tym Milanem. Allegri po sezonie musi chyba odejsc, nawet Interowi nie zycze takiego trenera. 'Styl' Milanu kaleczy.

Rick00X | 14.09.2013 22:47

Gromkie buuuu dla Allegro

Tomek1981 | 14.09.2013 22:47

Skatowałem swoje oczy dzisiaj tymi 90 minutami.
Powinniśmy byli to przegrać.
Nie chce mi się za bardzo rozpisywać bo na temat wad dzisiejszego spotkania, postawy zespołu i poszczególnych zawodników można by napisać wypracowanie.
Jeśli tak samo będą stali (bo grą tego nie można nazwać) w spotkaniu z Celticem jak miało to miejsce dzisiaj to będzie jatka...

Jedyne plusy to gra De Jonga i Matriego. Dobrze się wychowanek wprowadził, mam nadzieję że w następnym meczu zagra od początku.

Ciekawe o czym myślał Kaka na ławce przy stanie 2-0 "co się stało z tamtym Milanem", "po co ja tu przychodziłem?". ...

Forza Milan.

Przeher | 14.09.2013 22:48

Żenująca postawa Milanu, ciężko się taką piłkę ogląda. Zero składu, zero zgrania, masakra.

Simoninho | 14.09.2013 22:48

@ kibicMMM
czemu nie przypomnisz, że w tym samym meczu sędzia nie uznał prawidłowo zdobytej bramki Matriego? co? czemu?

nie pamiętam kiedy to było, ale wygraliście 1:0 po golu Robinho z karnego z kapelusza ... za rękę Isli, któej nie było ... ZNAWCA ...

RomanRomanenko | 14.09.2013 22:48

Ale Poli to kozak!

Matixm | 14.09.2013 22:49

"ecko, 22:45 14-09-2013
Meczu nie oglądałem, ale karny w doliczonym czasie gry i zamieniony na bramke przez Balo, a wczesniej Ibre jest pewnym cyklicznym zjawiskiem"

Jak nie oglądałeś, to na temat karnego nie masz się co wypowiadać, bo był jak najbardziej słuszny. Sędzia ma nie odgwizdywać faulu w polu karnym, bo Milan ma Balotelliego, który na razie wykorzystał wszystkie jedenastki w swojej karierze?

Masakra | 14.09.2013 22:49

Dobra, ochłonąłem. Nie podobał mi się Milan. W wielu przypadkach zagrani niehonorowo. Fair play ze strony Milanu na bardzo niskim poziomie. Trener Torino miał słuszne pretensje co do tego, że nie Milan cwanie wykonał aut nie dając Torino przeprowadzić ostatniej zmiany. Torino bardzo ładnie prowadziło gre i mieli po prostu pecha. Przegrali wygrany mecz, bo Milan przez te 97 minut nie reprezentował nic i nie był zbyt wymagającym przeciwnikiem. Symulacja Mario z uderzeniem w twarz... ehh.. nie wybicie piłki kiedy piłkarz Torino dostał w gębę od De Jonga.. ehh.. To nie jest Milan, który pokochałem, Milan Ancelottiego.

Odet | 14.09.2013 22:50

mam nadzieję, że nie zostanę zbanowany, ale Ventura zachował się idiotycznie (dlaczego nie dokonał zmiany przy bitym rogu?)
Szkoda Torino, ale na własne życzenie.
Pozdr.

gibki | 14.09.2013 22:51

Kibice Juve  i temat karnych - japa.

Milan zdecydowanie nie zasłużył na remis. Jakiś chytry Bóg Losu tu pociągnął, tam pchnął i cudem te bramki wpadły. Torino zagrało naprawdę elegancko, kreatywnie, dynamicznie i marzyłem oglądając ich, żeby to Rossoneri tak grali... Beznadzieny Balotelli i Muntari mimo bramek. Obrnona to kupa gówna polana moczem. Bez Abate i De Sciglio nie ma kolektywu. Montolivo gra jak cień samego siebie, a wisienką na torcie jest...kontuzja.

Nie chcę już Allegriego i jego krzywego ryja, gdy Milan gra kupę. Jest naprawdę dobra ekipa, doświadczenie i młodość, ale ten pan nie wiem co z tym zrobić. Jakby tego było mało, wspomniany wcześniej Bóg Losu urządził Milanowi szpital. Ha! Paradoks...

Ragnar | 14.09.2013 22:51

Jak Inter mógł wypuścić takiego piłkarza jak Poli???

kibicMMM | 14.09.2013 22:52

Simoninho a nie pamiętasz, że gol Muntara był na 2-0?! To zmienia postać rzeczy, bo mecz by się inaczej potoczył, a gol Robsona rzeczywiście po karnym z kapelusza...ale co ma piernik do wiatraka, gol Robinho był w meczu rundy jesiennej, a gol Muntara był na wage Scudetto! znawca...

capek89 | 14.09.2013 22:52

Brawo jedyne za walkę. Pochwalić mogę jedynie Poliego. Co do zachwytów nad Torino to ja za bardzo ich nie rozumiem, bo zagrali naprawdę kiepsko.

RomanRomanenko | 14.09.2013 22:52

Poli to prze kozak

Tomek1981 | 14.09.2013 22:55

gibki, 22:51

ale skoro jest taka dobra ekipa to jakim cudem nie potrafią skleić dwóch celnych podań? Trener za nich  źle podaje?
Przecież na boisku to oni wszystko realizują jak powiedział kiedyś Piechniczek "no ja za niego nie podam".
No sory ale jedno drugie wyklucza. Poza tym oni dzisiaj nic nie biegali, nie wiem czy założeniem taktycznym było żeby wygrać mecz na stojąco jeśli tak to faktycznie trener do zwolnienia.

Niemniej jeśli  każdy sezon mamy w taki sposób zaczynać to czas na zmianę trenera zbliża się dużymi krokami...

pozdrawiam.

TottiGol | 14.09.2013 22:57

Milan nie zasłużył nawet na remis. Według mnie fuksiarski remis. Torino o klase lepsze od Milanu.

RomanRomanenko | 14.09.2013 22:59

Przecież Torino*****grało tak jak i Milan ale nie można powiedziec klase skoro Mieli 2 akcje w meczu.

Rick00X | 14.09.2013 23:00

@ kibicMMM, zupełnie nietrafione, biorąc pod uwagę tamten mecz i słusznie zdobytą bramkę Matriego ;)

gibki | 14.09.2013 23:02

Tomek, ale za to, jak przygotowani do meczu są piłkarze odpowiada trener razem ze sztabem. Oni ustalają taktykę i ją ćwiczą, ustalają przygotowanie fizyczne, trenują ich technikę, podania, strzały...oni pokazują kierunek, w który mają iść gracze. Mecz jest odzwierciedleniem ideologii trenera i jego sztabu, bo 11 piłkarzy spontanicznie wymyślając pomysł na grę będąc już na boisku na tym poziomie po prostu nie mają szans na dobry wynik... Trzeba winić trenera. Spójrz na Inter Stramy i Mazzariego... Dzisiaj obejrzałem ich mecz i naprawdę różnice w grze poszczególnych piłkarzy są wielkie. Tam się tworzy kolektyw z myślą taktyczną, a u nas? Żeby chociaż ten spacer, który uprawiają Muntari i Balotelli, był wedle taktyki, to bym przymknął oko :D ale no ****a mać, ile można na takie pierdziawisko patrzeć?!

Podziwiam Cię za cierpliwość, bo ja osobiście straciłem ją ostatecznie właśnie dzisiaj.

kibicMMM | 14.09.2013 23:02

Rick jak już mówiłem Muntari strzelił na 2-0, mecz by był inny i koniec tematu

ACFKrzysiek74 | 14.09.2013 23:03

Szkoda Torino tak słaby Milan był do ogrania jak najbardziej.Karny niestety ewidentny a zawodnikiem meczu Cerci.Jeździł aż miło z obrońcami rossonerich

nadgnity | 14.09.2013 23:03

Tomek1981  22:47

O tym samym pomyślałem jak zobaczyłem minę Kaki :) Żal mi go, że musiał debiutować w takim meczu i z tak grającymi kolegami. A do plusów dorzuciłbym jeszcze Polego.

Violet | 14.09.2013 23:04

Balo "krul stżelcuf", 80% wpadnie z karnych.

RomanRomanenko | 14.09.2013 23:06

Violet - co to ma za znaczenie ile % wpadnie z karnych? W sumie wiem że przykuwa uwagę, może kiedyś nie strzeli? Kto wie :)

nadgnity | 14.09.2013 23:08

Tomek1981  22:47

O tym samym pomyślałem jak zobaczyłem minę Kaki :) Żal mi go, że musiał debiutować w takim meczu i z tak grającymi kolegami. A do plusów dorzuciłbym jeszcze Polego.

adrem_retni_189 | 14.09.2013 23:11

Widzę, że się napinacze z Florencji zlecieli, jak zwykle żal dupę ściska o to trzecie miejsce.

FanInteru99 | 14.09.2013 23:11

Milan fatalnie. A milanisci pewnie pamiętają, że straty odrobili tylko i wyłącznie dzięki wielu wpadkom rywali. Teraz na to nie ma co liczyć. Czołówka często wpadek nie będzie miała.

Clarence Seedor | 14.09.2013 23:13

Allegri powinien zostać zwolniony w trybie natychmiastowym... mecz wyłączyłem bo nie dało sie oglądać tej padaki , dobrze, że chociaż remis z tego co widzę ...

nadgnity | 14.09.2013 23:16

Tomek1981  22:47

O tym samym pomyślałem jak zobaczyłem minę Kaki :) Żal mi go, że musiał debiutować w takim meczu i z tak grającymi kolegami. A do plusów dorzuciłbym jeszcze Polego.

Pjotras | 14.09.2013 23:16

Kocham Milan od zawsze ale to co dzieje sie z tym klubem od kiedy trenerem jest Allegri (vel. Mister Szmata) jest nie do pojecia. Oczy mi krwawia patrxac na to co gra Milan. Nie mamy zlych pilkarzy. Moze i obrona kulej, brak naprawde klasowych zmiennikow, ale przegrywac z Hellas i ledwo co remisowac z Torino to zal na calego. Allegro, szmato, podaj sie do dymisji!

nadgnity | 14.09.2013 23:17

Dlaczego spamuje moje posty? Moderatorze - zezwalam usunąć zbędne :)

Tomek1981 | 14.09.2013 23:19

gibki, 23:05

jasne że trener odpowiada za koncepcje meczu i przygotowanie do sezonu ale ....powiedz mi ilu piłkarzy dzisiaj Twoim zdaniem dało z siebie wszystko podczas meczu tak żebyś im nie mógł nic zarzucić. No starali się ale powiedzmy nie wyszło?
Ja znalazłem 2 góra 3
To raz....

Dwa wydaje mi się że Milan kupił lub wypromował piłkarzy POTRAFIĄCYCH celnie podawać. Podania trenuje się od dziecka więc pretensje do Maxa chyba na wyrost. Bo nawet jakby ustalił genialną taktykę jeśli tak by podawali to nic tylko iść po sznur.
Sory ale ja wczoraj grając z kumplami podawałem celniej niż oni dzisiaj.

Trzeba winić trenera ok, po części masz racje, ale czy Twoim zdaniem odprawa przedmeczowa wyglądała tak?
"Panowie mam chytry plan, nie biegamy dzisiaj, zaskoczymy ich brakiem ruchu na każdej pozycji, będziemy podawać niecelnie, łapać się za twarz i symulować faule, obserwujcie Mario w tej kwestii, albo chować się na boisku jak Robinho i tym sposobem pokonamy zaskoczone Torino"
Podejrzewasz że to usłyszeli na odprawie? :)

Tak trzeba winić trenera, bo wynik a przede wszystkim gra były skandaliczne, ale nie można zapominać że ktoś ten plan musi wykonywać a dzisiaj wykonawcy ZAWIEDLI. I ich też trzeba winić tak samo!

Masz rację Inter wyglądał dziś o niebo lepiej ale popatrz też jak oni tam biegali....

Sorki ale jeszcze jestem wkurzony po meczu...

TommyMasta | 14.09.2013 23:19

adrem_retni_189

Nikt tu się nie napina, po prostu stwierdzam fakty. Milan zagrał słabo i miał szczęście, moim zdaniem Torino było lepsze, a gra Milanu się kompletnie nie kleiła, a dwie strzelone bramki nie były wynikiem gry i wypracowywanych akcji, ale po prostu przypadkowe.  Za to ty jesteś przemądrzałym, bezpodstawnie pewnym siebie nadętym bufonem. Powiec więc teraz, gdzie te bramki Kaki przeciwko takiemu cieniasowi jak Torino?

Tomek1981 | 14.09.2013 23:21

nadgnity,

Noo szkoda że akurat w tym meczu powrót...
Poli zagrał dobrze choć stać go na więcej, ale przynajmniej mu się chciało. Jakbym miał jeszcze szukać to Urbiemu też się chciało ale umeijętności to mu jednak brakuje...

a powiela Ci posty bo pewnie odświeżasz stronę ;p

TommyMasta | 14.09.2013 23:22

Co do Cerciego, to dziwi mnie brak większego zainteresowania jego osobą ze strony większych klubów podczas ostatniego mercato, bo to zdecydowanie jeden z najlepszych ofensywnych graczy w całej Serie A. Do Florencji nie chciał wracać, bo podobno jest wielkim kibicem Toro, więc może to go zatrzyma na dłuższy czas u Byków.

Forza Viola
Forza Toro
Forza Hellas
!!!

adrem_retni_189 | 14.09.2013 23:24

TommyMasta
bo ci żyłka pęknie napinaczu, Milan i tak będzie przed Fiorentiną,

TommyMasta | 14.09.2013 23:28

To zweryfikuje dalsza część sezonu,  wierny kibicu zwycięskich drużyn.

gibki | 14.09.2013 23:29

Tomek

Zgadzam się co do wątpliwej motywacji do gry większości piłkarzy, ale właśnie tak ilość każe mi myśleć, iż to nie jest przypadek. Trener musi UMIEĆ zmobilizować. Co z tego, że , załóżmy, Allegri przed meczem czy w przerwie wygłosi jakieś przemowy, skoro być może nie ma wystarczającej charyzmy? Może piłkarze nie dają się przekonać jego ideom? Wg mnie, uwzględniając piłkarskie możliwości graczy Milanu, tu leży problem. Gość nie ma autorytetu i zaraźliwej charyzmy. Nie potrafi ich przekonać do własnego pomysłu, dlatego biegają jakby odrabiali godziny socjalne.  Jak nie ma chemii w drużynie, to i proste podania wydają się być trudne.

Może się mylę, może Ty jesteś bliżej prawdy. Ciekaw jestem co by powiedzieli piłkarze w takiej szczerej rozmowie. Ciekawe co oni czują.

adrem_retni_189 | 14.09.2013 23:33

Powinienem kibicować jakiemuś niszowemu klubowi jak Fiorentina? To zbyt hipsterskie jak dla mnie.  

TommyMasta | 14.09.2013 23:37

Wiesz, dziwne że od tego sezonu nie kibicujesz Bayernowi. Sezonowca da się bardzo łatwo rozpoznać po tonie wypowiedzi.

Tomek1981 | 14.09.2013 23:39

gibki, 23:29

No właśnie. Ciekawe co oni by powiedzieli. Ani Ty ani ja tak na prawdę nie wiemy. Obaj opieramy się na jakiś przesłankach i wyciągamy wnioski. Analizujemy.
Ale co jest prawdą nie mamy pewności.

Nie wiem, piłkarze niby nie raz go już bronili, zdarzały się też mecze gdzie wyciągali dobry wynik z ogromnych tarapatów. W poprzednim sezonie czy dwa sezony temu był taki okres gdzie prawie zawsze musieli gonić i doganiali wyniki, był okres gdzie lepiej grywali po przerwie dlatego myślę że dobrze im się pracuje.
Ale są też teraz mecze takie jak ten, może to się już wypaliło/wypala.
Ciężko powiedzieć. Myślę że czas nam pokaże.

mam tylko nadzieję że więcej takich spotkań nie będziemy oglądać. Jeśli tak też będę za tym żeby coś zmienić a najłatwiej i czasem najskuteczniej zmienia się trenera ....

dejtfidACM | 14.09.2013 23:44

Milan gra frajersko.. aż się odechciewa oglądać spotkania ulubionej drużyny i to wszystko przez ''wielkiego'' taktyka Allegriego.. co on jeszcze robi w Milanie, już bym wolał stracić ten sezon żeby na ławce zobaczyć Super Pippo niż Maxa który ciągnie nas na dno dna.. trzeba uzbroić się w cierpliwość na ten sezon po raz kolejny, tylko po to żeby oglądać jak Milan bije się o miejsce w LE bo na nic więcej drużynę bez środka obrony nie stać, tu trzeba dużej zmiany, kogoś kto poprowadzi drużynę i ją zbuduje na swój sposób,a nie poprzez ściąganie czasem kogo się da byleby tylko ktoś przyszedł.. Szkoda że ekipa którą tak lubię gra tak mało ciekawy football, czekam na dzień kiedy się to odmieni.. pozostaje mieć nadzieje,że za rok ekipa będzie lepiej wyglądać podobnie ławka rezerwowych i ktoś w końcu narzuci dobrą taktykę i będzie ją realizować

da_lombardi | 14.09.2013 23:48

Milan znowu zaczyna nie ciekawie sezon takze przedsezonowa rozmowa Allegriego z Berlu zdaje sie nie miec potwierdzenia w rezultatach jak sadze Allegri poleci moze nie dzis czy nie jutro ale do zimowego okienka jesli znajda odpowiedniego nastepce jego tu nie bedzie. jesli Milan zaliczy podobny falstart jak w zeszlym sezonie obawiam sie , ze nie bedzie czego ratowac bo Napoli czy Fiora nie beda sie bawic w uprzejmosci, dodatkowo byc moze na plus w tym sezonie bedzie grac Inter i Roma. zatem finisz w trojce bedzie malo prawdopodobny.
zastanawiaja mnie takie opinie 'kibicow' Milanu na temat Allegriego jak naprzyklad nadawanie mu przydomka 'nieudacznik'. Nigdy w zyciu nie uslyszelibyscie takich slow ze strony fanow Interu o trenerze, ktory zdobyl dla nich scudetto przerywajac tym 5-letnia hegemonie odwiecznego rywala.

Pjotras | 14.09.2013 23:49

@TommyMasta

Nie chce niczego sugerowac ale moze zalozysz strone Anty-Milan. Wtedy z pewnoscia zapoznasz sie z klubami ktore graja w Serie A i nie tylko tymi przeciw ktorym gra Milan

TommyMasta | 14.09.2013 23:52

Nie mogę być pewien czy jesteś sezonowcem, ale po twoich wypowiedziach w 100% można stwierdzić, że jesteś niesamowitym aroganckim bufonem, a to typowa cecha kibiców sukcesu. Poza tym, zero wypowiedzi na temat meczu, tylko od razu jazda na Florencję, za poprzedni sezon. Jakieś kompleksy? To był ubiegły sezon - historia, za to skoro ty ciągle o tym mówisz musisz mieć poważny problem. Nie wiem jakie są trendy, nie dbam o to. Wiem, że przed meczem pisałeś o słabiutkim Torino, któremu na bank coś strzeli Kaka, co już świadczy o twojej bezpodstawnej pewności siebie, lekceważeniu przeciwnika i marnej wiedzy o Serie A. Dlatego ciekaw jestem co sądzisz o tym meczu, gdzie Kaka był bardzo mizerniutki, a Milan uciułał 1pkt dzięki szczęściu i braku doświadczenia Torino. Słucham marny cwaniaczku.

TommyMasta | 14.09.2013 23:57

Pjotras

Czy ja robię jakąś nagonkę na Milan? Powiedziałem jedynie co sądzę o dzisiejszym meczu i wdałem się w dyskusję nie do końca na temat na temat z jednym z kibiców Milanu.

Być może zapamiętałeś, że po ostatniej porażce z Hellas Verona też się wypowiadałem. To dlatego, że Dla Fiorentiny Hellas i Torino są bratnimi klubami, jeśli byś nie wiedział. Nie lubię Milanu, nie trawię Balotellego i Gallianiego. To jednak nie znaczy już, że nie staram się wypowiadać obiektywnie.

adrem_retni_189 | 15.09.2013 00:00



adrem_retni_1899, 16:31 13-09-2013
1-3 Balo, Kaka i Matri

O to mój post z pod zapowiedzi meczu, gdzie tu jest pisanie o tym, ,ze Torino jest słabe i że Kaka na bank coś ustrzeli, przedstawiłem tylko swój typ, który jako kibica Milanu był optymistyczny dla mojej drużyny, liczyłem, że Kaka coś strzeli.  

TommyMasta | 15.09.2013 00:14

Ok, pomyliłem twoją wypowiedź z postem użytkownika Super Mario. Za to przepraszam.

Nie zmienia to faktu, zę nie rozumiem najazdu na Florencję od pierwszego posta. Tamten sezon to już historia, my do niego nie wracamy w wypowiedziach, chociaż oczywiście w pamięci nam został.  Dlatego fajnie by było, gdybyś nie nazywał nas napinaczami, bo nikt tutaj nie najeżdża na Milan. No offence.

renegat | 15.09.2013 00:17

jak czytam Tomka1981@ to mi sie smiac chce. De Jong i Matri zagrali wysmienicie? po pierwsze Matri dostal za malo czasu, a De Jong nie jest z pewnoscia nastepca Pirlo, to juz wiemy od dawna. tak samo, jak to, ze z Allegrim nic nie osiagniemy, nawet kwalifikacji do LM.

to spotkanie jest juz poraz kolejny, a raczej enty, kompromitacja Milanu. wprawdzie sezon sie zaczal, ale zawsze mozna wrocic pamiecia do poprzedniego.

Kaka w kiepskiej formie, ale to normalne po jego nieudanej przygodzie w Realu.

Torino zasluzylo na zwyciestwo, co najmnie dwoma bramkami, ale skonczylo sie bardzo szczesliwie dla Milanu i Allegriego. jednak nic dobrego nie wrozy to na przyszlosc. gra Balotelliego to porazka. gosc jest zalosny, jedynie karne potrafi strzelac.

Allegri out.

adrem_retni_189 | 15.09.2013 00:22

Gdy twoja drużyna zagra poniżej oczekiwań i zaglądasz do podsumowania a tam w większości złośliwe wpisy kibiców innych ekip, to czasami można się zdenerwować.  

Tomek1981 | 15.09.2013 00:28

renegat, 00:17

znajdź mi gdzie napisałem ze zagrali wyśmienicie? :).

"Matri dostal za malo czasu"
32 minuty to mało? ;)

" a De Jong nie jest z pewnoscia nastepca Pirlo"
i jaki z tego wniosek odnośnie gry De Jonga? :P

"jak to, ze z Allegrim nic nie osiagniemy, nawet kwalifikacji do LM."
zasmucę Cię bo kwalifikacje JUŻ osiągnęliśmy :). Meczem z PSV :)

to tak z grubsza na tyle jeśli idzie o żarciki i śmiech :)
Pozdrawiam :)

FanInteru99 | 15.09.2013 00:32

A co ma De Jong wspólnego z Pirlo? Bo czegoś nie rozumiem.

Tomek1981 | 15.09.2013 00:34

FanInteru99, 00:32
hehe widzę że nie tylko ja tego nie łapie ;)

TommyMasta | 15.09.2013 00:36



[ Koniec spiny pod tym newsem. Koniec. Mod ]


skyitalia | 15.09.2013 03:10

Rewelacja! :D Bramka Muntariego mnie nieźle rozbawiła. Świetny wynik, brawa za grę do końca. Ventura drugi raz nie popełni takiego błędu. Przeciwko takim zespołom jak Milan gra się do końca, a ten zdjął swoich najlepszych zawodników z tego meczu i myślał że to już koniec. Niezła nauczka. Przyda mu się :)

Torino u siebie zawsze będzie trudnym rywalem. Współczuję tym, którzy myślą, że jak się gra z drużynami zajmującymi miejsce w środku tabeli to jest się skazanym na wygraną. Otwórzcie oczy, dzisiaj każdy może wygrać. Milan nigdy nie grał pięknej piłki z takimi rywalami. Wychodzą podwójnie zmotywowani, nie muszą grać w Europie to stać ich na poświęcenie.

Kaka jak na pierwszy mecz bardzo pozytywnie. Widać, że odczuwa głód piłki, dobrze się ustawia, nie zapomniał jak się podaje. Brakowało miejsca na kilka fajnych zagrań, poza tym to jego pierwszy mecz więc ocena 4/6 jak najbardziej zasłużona. Ricky Cam zniszczyło system :D

Nielubiany przez wszystkich Muntari ponownie bardzo dobre zawody. Szkoda, że nie jest ładniejszy, może by trafił w wasze gusta.

Poli! Ten gość zasługuje już na miejsce w 1 składzie, choć nie powiem, lepiej prezentuje się jak wchodzi z ławki :) Uratował nam punkt poświęceniem i walką do samego końca. Powinien dostać premię i pochwałę.

Ufff, jak dobrze, że jest ktoś taki jak Balotelli. On mógłby strzelać nawet jakby na bramce stało dwóch bramkarzy a rozbieg brałby tyłem do piłki :)

Matri zagrał na 5. Jak tylko się pojawił na boisku było wiadomo, że powinien się na nim znaleźć od początku. To nie był mecz dla Robinho, dzisiaj trzeba było zagrać brzydko i skutecznie a nie z finezją, stąd decyzja o wyborze Robsona kosztem Matriego była największym błędem Allegriego. Balotelli świetnie współpracował z Matrim. Ten z kolei wszedł na boisko bardzo zmotywowany, nie odstawiał nogi, świetnie asystował Balotellemu. Oby tak dalej.

De Jong, 6/6. To był dzisiaj sposób na kontry Torino. Ale nie mógł być niestety wszędzie. Zagrał bezbłędnie, wywiązał się ze swojej roli, cieszy jego forma.

Mexes i Zapata dobrze czyścili, przy kontrze nie mieli za dużo do powiedzenia. Takie sytuacje się zdarzają kiedy goni się wynik, a Cerci ma motorek wiecie gdzie.

Emanuelson musi nabrać masy, nieźle śmiga na lewej flance ale fizycznie ustępuje każdemu na boisku i to sprawia, że w Serie A nie ma dla niego miejsca.

Zaccardo przyzwoicie, przy pierwszej bramce dla Torino mógł zachować się lepiej.

D'Ambrosio przyfarcił przy bramce. Konkretnie mu to siadło. Druga bramka Torino w ogóle mnie nie dziwi. Od pierwszego gwizdka było widać, że ten zespół głównie będzie nam zagrażał w kontrataku. Mają bardzo szybkich napastników, a przy naszych problemach w obronie zespół nie mógł sobie pozwolić na więcej swobody, stąd taki styl gry a nie inny.

Za tydzień się będzie działo! Napoli dzisiaj nie zagrało lepiej od Milanu, a Atalanta z kolei nie była tak skuteczna jak Torino. Transfery z Realu nie były głupim pomysłem. Igła i Callejon pamiętają jakie barwy reprezentowali w zeszłym sezonie. Zwłaszcza ten drugi to duże zaskoczenie. Razem z Hamsikiem i Insigne mogą posyłać jakie tylko sobie wymarzą piłeczki prosto do Higuaina. Już teraz żałuję, że Napoli gra z Dortmundem tego samego dnia co Milan.

Forza Milan!

INTERclubINTER | 15.09.2013 08:47

Nie estem zaskoczony . Meczu nie ogladalem , ale powtorze ze transfery to jest nieporozumienie

VkG | 15.09.2013 09:33

Zero taktyki, zero właczania się flanek obronnych w akcje ofensywne, brak rozgrywającego a tak w ogole to braki w kadrze...przypominaja mi sie mecze w wykonaniu Milanu sprzed kilku lat gdy w lidze cienko sobie radzili ale w LM szli jak ogień (oby to był taki prognostyk).

Grifo | 15.09.2013 10:25

Jak Birsa, Panowie? :D

Tomek1981 | 15.09.2013 10:34

Grifo
Biegał przynajmniej...

__Faraone__ | 15.09.2013 10:44

kibice fiorentiny, przypmnijcie sobie ostatni mecz z Milanem jak to 2 karne zostały podyktowane z kapelusza, a sami graliście frajersko
Obrona nie wiem dlaczego zaccardo grał i tyn leszcz emanuelson zamiast constanta

VkG | 15.09.2013 10:46

Grifo...Ktos kto zadaje tego typu pytanie i oczekuje oceny po kilku minutach jego gry jest przynajmniej niepowazny :)

VkG | 15.09.2013 10:48

Ja natomiast sie zastanawiam od dluzszego czasu co Zapata tutaj robi...bo na pewno nie mozna stwierdzic, ze gra w pilke (Mexes, Salamon, Constant, Abate - tak mogloby byc)

Grifo | 15.09.2013 10:57

Przecież nie oczekuję, że ktoś po jednym meczu oceni mi jego przydatność do zespołu i wartość transferu. Dostał 20 minut, więc chyba miał okazję kilka razy dotknąć piłki? I o to mi chodzi, czy w miarę ogarniał przez ten czas, czy też odstawał od reszty składu.

capek89 | 15.09.2013 10:58

Akurat Zapata rozegrał dobra zawody.  Przy drugiej bramce nie można go winić, bo nigdy nie był demonem szybkości. Ale czyścił jak trzeba. W ogóle w tym spotkaniu zabrakło nam szybkości w obronie, czyli jednym słowem Abate. No bo dwójka naszych ŚO ma zalety i poteżną wadę brak szybkości. Torino potrafiło to wykorzystac, bo mają prędkość z przodu. No i do tego boki obrony [*]. Chyba katastrofalnie musi wyglądać Constant fizycznie, aby grał Emanuelson. No i Zaccardo, doświadczony obrońca daje przyjąć sobie piłkę do i ułożyć do strzału w polu karnym, jak junior. Co gorsza Montolivo i Poli są kontuzjowani po tym meczu, co sprawia że mamy jeszcze wieksze problemy niż boki obrony. Kaka si starał ale nie miał z kim grać. Liczyłem, że Balotelli  nas może dźwignąć, ale on postananowił się opalać w polu karnym rywali. w ogóle nie wiem z czego wynika to, iż nie potrafiliśmy wymienić kilku celnych podań na połowie rywala. Uważam, że Balotelli powinien się cofnąć aby pomóc w rozegraniu. W ogóle brak ruchu był widoczny. Nie wspominając o tych nieszczęsnych bokach obrony. Abate i De Sciglio czy też Constant potrafili się doskonale włączyć w akcje ofensywne...

VkG | 15.09.2013 11:15

Zapata zagral na swoim srednim poziomie...w kazdym meczu mam mu wiele do zarzucenia i jestem zwolennikiem jego wymiany  ale na jakosciowego gracza

VVujek | 15.09.2013 17:10

Co tu się dziwić jak 2 podstawowych obrońców kontuzja to i wszystko się sypie.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy