REKLAMA
REKLAMA

Neymar: Anglia Mistrzem Świata? Nie, nie...

dodał: Mateusz Dolniak  |  źródło: Sky Sports  |  01.06.2013 11:52
21-letni brazylijski gwiazdor wyłączył reprezentację Trzech Lwów z walki o przyszłoroczne Mistrzostwo Świata. Według Neymara Anglików nie będzie w gronie zespołów liczących się w walce o triumf w brazylijskim mundialu. Zanim jednak dojdzie do tej imprezy, Canarinhos zmierzą się z Anglią w towarzyskiej potyczce. Już jutro.

- Szanuję wielu angielskich piłkarzy, oni osiągnęli w swoich klubach wielkie sukcesy. Ale reprezentacja? Nie sądzę, by byli realnym zagrożeniem na Mistrzostwach Świata - cytuje Neymara the Sun.

- Chcemy wygrać Mundial przed własną publicznością, a jako największych rywali postrzegam Niemcy i Hiszpanię. Potem jest grupa ekip, w której są Argentyna, Holandia, Włochy i jeden czy dwa inne. Ale Anglia? Nawet o niej nie myślę.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 43 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

ESTroyes | 01.06.2013 11:54

Pyszałek :) Oby odpadł z Anglią np. w 1/8

CFC1996 | 01.06.2013 11:57

Troche pokory Neymarze bo moze sie zdarzyc tak ze nie wyjdziecie z grp

kefir344 | 01.06.2013 12:00

Nie powinien tak mówić. Anglia nie jest faworytem i pewno większość się z nim zgadza, ale ma chociażby na tyle jakości by wyeliminować każdego w 1/8.

Bureee | 01.06.2013 12:01

ale przecież nic złego nie powiedział. Każdy przecież wie jak słaba jest Anglia.

marian_ | 01.06.2013 12:01

Neymar vs. Barton 1:1 :P

racander | 01.06.2013 12:08

nie lubię tej gwiazdeczki, ale tu się zgadzam - anglia jak na taki potencjał ludzki gra mega padakę, ich się czasami nie chce oglądać.

mrHS | 01.06.2013 12:13

Mam podobne zdanie co do szans Neymara na sukces w europejskiej piłce jak on co do szans Anglii na MŚ..

Nie widzi mi się po prostu ten gość, tyle wokół niego szumu, że bardziej przypomina celebryte niż sportowca. A wszelkich celebrytow darze głęboką pogardą, może stąd ta niechęć.

ArseneAl | 01.06.2013 12:14

Jak ja nie lubię tego przereklamowanego chuderlaka...
Koleś uważa się za super gwiazdę bo strzelał bramki w lidze brazylijskiej.
IMO to będzie jeden z większych niewypałów przyszłego sezonu.

The Observer | 01.06.2013 12:23

Neymar ma rcję, aczkolwiek tak jak kolega wyżej napisał daje mu takie same szanse w europie jak Anglii w mistrzostwach świata ;]

szogun | 01.06.2013 12:23

Ja również go nie trawię. Gwiazda youtube pokazała swoją klasę jak przyjechała na Wembley. Anglia z Royem nie zdobędzie MŚ, ale szkoda, że nie wspomniał, że Brazylia z takim składem też nie ma czego szukać nawet grając u siebie. Widzę cwaniak jakich mało, idę w zakład że będzie kozaczył jak maestro Jordi Alba.

Den | 01.06.2013 12:28

zgadzam się z nim

Modell10 | 01.06.2013 12:33

Ale racje ma - Anglia faworytem nie jest ;)
Choć jeśli by Anglia ( przy odrobinie lub górze szczęścia) wygrała mundiał bym się nie ździwił :) już nie takie niespodzianki widziałem w footballu :D

ban_za_prawde | 01.06.2013 12:44

Football się zmienia. Myślę, że tak jak minęła era Barcelony tak i powoli kończyć się będzie dominacja Hiszpanii. Na rzecz kogo? To się wkrótce okaże. Brazylijczycy mają młodych, bardzo utalentowanych zawodników, ale jeszcze za wcześnie, żeby marzyć o wygraniu Mundialu...

ArseneAl | 01.06.2013 12:52

Ja myślę, że następny mundial będzie należeć do Niemców. No i Francja może się trochę odrodzi bo ma sporo utalentowanych piłkarzy.
I po cichu liczę na Belgię (oczywiście nie na finał czy półfinał ale na awans do mistrzostw i może wyjście z grupy) bo pakę to oni mają super tylko w ostatnim czasie z wynikami słabo.

Ralf11 | 01.06.2013 12:58

Hiszpania albo Włochy to wygrają. Raczej nikt inny.

cris163 | 01.06.2013 13:08

Ale on dobrze gada Anglicy maja dobrych piłkarzy ale nie umią tego przełożyc na reprezentacj. Ja myśle ze Niemcy w końcu wygrają a Brazylia może byc czarnym koniem grają u siebie więc daje im większe szanse niz Argentynie, Hiszpania raczej już nie. Brazylia ma za dużo inwidualistów w składzie

Catalina | 01.06.2013 13:21

Powiedział to co wszyscy wiedzą poza tym to Anglia najpierw musi się zakwalifikować do tych mistrzostw co wcale nie jest takie oczywiste. Dla mnie jeśli ktoś inny z poza czwórki Włochy Hiszpania Brazylia Niemcy wygra te mistrzostwa będzie małą niespodzianką.

...

Italia00 | 01.06.2013 14:25

Miał jaja powiedziec jaka jest prawda...

Będzie wielki hejt na niego, że powiedział prawdę.


Anglia reprezentacyjnie nie jest w stanie nic osiągnąć  co pokazuje ostatnie 50 lat

mack | 01.06.2013 14:27

W Brazylii wszystko się zmieni i Anglia będzie mistrzem świata :).
Niestety, ale z Hodgsonem chyba się nie da..

Pysio1 | 01.06.2013 14:42

Tak gada, jakby Brazylia była jakimś mega faworytem , a nie jest.Na dzień dzisiejszy średnia drużyna z Europy jest w stanie pokonać Brazylię.

shemekblues | 01.06.2013 14:45

Rzuciliście się na Neymara , a koleś powiedział prawdę. Powiedzcie co Anglia gra na mistrzostwach ? Ciągle mówi się " wielka Anglia" a dostaje baty i tyle. Oby tym razem było inaczej , ale Neymar ma rację w klasyfikacji zagrożenia, Anglia jest daleko za Niemcami czy Hiszpanią. Poczekajmy jeszcze na wyjście z grupy kwalifikacyjnej :)

Joker | 01.06.2013 14:57

Oczywiscie, ze ma racje... Anglia nie zajdzie dalej niż 1/4 i tu raczej cud się nie zdarzy, patrząc jakim potencjałem dysponuje wiele innych reprezentacji na świecie...
Ale Brazylia też nic nie ugra... I to nie ma znaczenia, ze grają u siebie... Stadiony i kibice im nie pomogą gdy brakuje klasowych piłkarzy w przednich formacjach... W tyłach jest jeszcze nieźle, nawet dobrze, ale w przodzie jest tam wielu raczej średniej klasy zawodników, którzy nawet w 50% nie dorównują swoim wielkim poprzednikom (Ronaldo, Ronaldinho, Rivaldo, Romario, Bebeto, Zico, Socrates, Pele czy wielu innych), a fakty są takie, ze Brazylia zostawała Mistrzem Swiata tylko wtedy gdy miała kilka swoich największych gwiazd w najwyższej formie i strzelała mase goli, a w tej chwili to w przodzie cięzko sie doszukać nawet jednej wielkiej gwiazdy w skali swiatowej... Fred, Hulk, Neymar, Damiao, Hernanes czy Lucas to są wszystko nieźle zawodnicy, czasem nawet gwiazdy swoich klubów, ale do tak wybitnych zawodników jak Ronaldo czy Ronaldinho to im bardzo wiele brakuje...

Ja osobiście na ten moment top4 na Mundialu obstawiałbym tak: Argentyna, Kolumbia, Belgia i Hiszpania (ewentualnie Niemcy za jedną z tych ekip), choć naturalnie to póki co jest wróżenie z fusów, bo jeszcze nawet nie wiadomo do końca kto na tym mundialu zagra, heheh:)

KliMo1950 | 01.06.2013 15:07

Anglia faworytem nie jest ale Brazylia tym bardziej. W Anglii rodzi się sporo świetych zawodników takich jak  Zaha Wilshere AOC Sterilng i wiele innych jest Rooney obrona bardzo dobra boki zwłaszcza Richards i Baines już nie mówiąc o środku pola.

Catalina | 01.06.2013 15:27

Joker

A czemu z Twoich fusów wyszło że Kolumbia czy też Belgia tak daleko zajdzie? Wiem że pewnie jakieś niespodzianki będą ale stawiać wyżej szanse tych reprezentacji od Włochów czy też Brazylii według mnie nie jest zbyt rozsądne.

KliMo1950

Te wielkie Angielskie talenty są tak naprawde przereklamowane! Na wyspach na siłę z przeciętnych zawodników robi się mega gwiazdy.Reprezentacja Brazylii potencjałem piłkarskim zjada Angielską pod każdym względem.

...

Young Guns | 01.06.2013 15:34

Nikłe szanse na finały są ale to jeszcze nie ich czas.
Prawde chłopak mówi...a przynajmniej wygląda to jakjego punkt widzenia. Nasi jednak portalowcy odrazu wszystko biorą zbyt poważnie...conajmniej jakby koleś obsikał wam orzełka w koronie..

Argentyna, Hiszpania, Niemcy...Holandia, Brazylia...Włochy. Na tą chwile i w takiej kolejności to widze

Konrad Robert | 01.06.2013 15:35

Facet ma racje.Anglia jako team nie przedstawia zadnego monolitu.Do tego dochodzi ten klown jako manager.Porazka.A szkoda.Bo bardzo sie z nimi utozsamialem.

Joker | 01.06.2013 15:41

Catalina
Po prostu obserwuje zarówno Kolumbie jak i Belgie w ostatnim czasie i widze jakie niesamowite postępy uczyniły te zespoły, poza tym dysponują ogromnym potencjałem i tak wydaje mi się, ze to będa te niespodzianki na przyszłorocznym Mundialu... Nie chwalac się pred Mundialem w RPA z fusów mi wyszło iż niespodzianką będzie Urugwaj, także może i tym razem sie uda, heheh:)

A dlaczego nie Brazylia to już pisałem... Fakt, Włosi tez mogą spokojnie się załapać do 1/2, na mnie ta ekipa odkąd przejął ich Prandelli robi spore wrażenie... Także do tej mojej piątki dorzucam szóstą ekipe, czyli Włochów:)

PS. trudno aby fusy były rozsądne, hehe:)

Ekste | 01.06.2013 15:59

Ameryki to on nie odkrył. Anglia mając dużo silniejszą kadrę na każdej pozycji (nie wliczając bramki) niż teraz na wcześniejszych turniejach, chociażby na Euro 2004 czy Mistrzostwach Świata 2006 nie potrafiła nic ugrać. I nie chodziło wcale o to, że piłkarze byli słabi, po prostu jako zespół nie wychodzi im, tu jest potrzebny świetny fachowiec, który to wszystko ogarnie. Hodgson jeśli chodzi o wizję futbolu to ekipa kamienia łupanego, równie dobrze mogliby zatrudnić Dalglisha czy Marka Hughesa, na to samo by wyszło.

Po cichu liczę na Belgów, których jednak troszeczkę się lekceważy. Renomy takiej jak Holendrzy, Włosi czy Hiszpanie nie mają, jednak kadrowo wyglądają bardzo mocno, dodatkowo jako drużyna znacznie poprawili swoją grę pod wodzą, jakby nie patrzeć, trenera-adepta Marca Wilmotsa. Belgia ma naprawdę kapitalne pokolenie graczy, i jeśli nie ugra nic na dwóch następnych turniejach międzynarodowych to będę bardzo zaskoczony.

Co do Brazylijczyków... póki co tylko straszą nazwą i historią. Przypominam, że ostatni sukces na Mundialu świętowali ponad 10 lat temu, w ekipie, w której grali jeszcze tacy piłkarze jak Rivaldo, Ronaldo, Cafu czy Roberto Carlos... ostatnie dwie imprezy MŚ to ćwierćfinały, a więc spore rozczarowania biorąc pod uwagę co się od nich wymagało. Obrona, powiedzmy jest ok, ale pomoc Brazylijczyków, jest po prostu średnia, a atak nie ma startu do tego, co było fundamentem sukcesu w 2002 roku (Rivaldo, Ronaldo) i uważam, że futbol europejski zrobił wielki krok do przodu, być może za duży do przeskoczenia dla ekip z innych kontynentów. Ostatnie dwa mundiale to dominacja klubów Europejskich, dwa triumfy drużyn z Europy, w 2006 roku w półfinałach znalazły się cztery drużyny z Europy, zaś w 2010 trzy. Nie widzę szczerze dużych szans na to, żeby coś miało się zmienić w tej kwestii, ale może się mylę.

Catalina jak zawsze tworzy swoją rzeczywistość w kwestii piłki z wysp. Jednak coś musi być z tych przereklamowanych piłkarzy, skoro wszyscy grają w rodzinnej lidze, która na ostatnie 10 sezonów 7 razy miała swojego przedstawiciela w finale LM, dodatkowo lidze będącej drugą w rankingu UEFA, wyprzedzając Serie A o prawie 20 tysięcy punktów. ;)

Ekste | 01.06.2013 16:01

epoka kamienia łupanego* miało być.

belmont | 01.06.2013 16:03

Fani Premier League maja problem, ze Neymar powiedzial co mysli? Powiedzial prawde, a wyzywanie od przereklamowanych, bezczelnych gwiazdeczek jest zalosne. Troche wiecej pokory, bo mamy swoja reprezentacje, a niektorzy biora Anglikow w obrone, jakby to byla ich wlasna matka.

Catalina | 01.06.2013 16:18

Ekste

Na początku pozwól iż wytłumaczę ci że na mundialu grają drużyny narodowe a nie tak jak napisałeś kluby. Druga kwestia jest taka że jak w klubach z PL będą grali sami anglicy wtedy będziesz mógł się szczycić sukcesem klubów odnosząc się do potencjału angielskich piłkarzy. Jak zauważyłeś SerieA jest daleko w rankingu za PL ale to Włosi są 4-krotnymi mistrzami świata i mają o niebo lepszą reprezentację więc ten twój przykład jest nic nie wart i można go wsadzić między bajki.

...

marian_ | 01.06.2013 16:24

Ekste
O prawie 20 punktów wyprzedza, a nie 20 tys. Zaokrąglenie jest tam do 3 miejsc po przecinku. Kiedyś podobnie pisałem i ktoś mnie poprawił.

Blue_heart | 01.06.2013 16:31

Hiszpania już nie jest głównym faworytem, ponieważ Boski znowu postawi na nazwiska z Realu i Barcelony. Iniesta, Xavi czy Fabregas - oni mają poprowadzić Hiszpanię do zwycięstwa? Odpadną w ćwierćfinale.

Co do faworytów. Według mnie największe szanse na zwycięstwo mają Niemcy  i PORTUGALIA - o której każdy zapomina. Przypomnijcie sobie ich mecz z Hiszpanią w półfinale na Euro, mieli dużą szansę na awans do finału, ale zabrakło im szczęscia. Mają swietnych piłkarzy i trenera z głową.

Bardzo liczę na Belgię i Brazylię. Obie drużyny maja wielu młodych i świetnych piłkarzy, którzy na pewno dadzą z siebie wszystko. Brak im doświadczenia i tego zgrania co mają Niemcy czy Hiszpania, ale potencjału im nie można odmówić.

Co do Neymara, wszyscy robią z niego wielką gwiazdę, ale przypomnijcie sobie jego mecz przeciwko Anglii, gdzie nie wygrał ani jednego pojedynku sam na sam z Anglikami.
W Europie już nie będzie taki mocny, inna liga, inny futbol. Skończy się te całe zachwycanie nad nim.
Można wymienić z 30 lepszych techników od niego.

cavallas | 01.06.2013 16:46

@Blue_heart,
nie jestem fanem Neymara ale podawaj tych 30 lepszych techników [tylko grających i nie będących cieniem samego siebie:) ]

Ekste | 01.06.2013 16:47

marian - Faktycznie tak, mój błąd, jednak biorąc pod uwagę jak zbudowany jest ten ranking jest to różnica całkiem spora.  

catalina - przypominam Ci, że w ostatnim meczu między Anglią a Włochami padł remis, 0:0 przez ponad 120 minut i to dzięki rzutom karnym Włosi znaleźli się w półfinale Euro 2012, tak więc czy istnieje między tymi ekipami taka wielka przepaść, skoro Ci bezbarwni, przereklamowani i krytykowani przez Ciebie Anglicy wyszli na zero z wielkimi gladiatorami europejskich boisk Włochami?

Ja naprawdę nikogo nie bronię, po prostu staram się trzymać kurczowo faktów, w przeciwieństwie do chociażby cataliny, która po prostu tworzy własną rzeczywistość, oczerniając na każdym kroku futbol brytyjski, czy to klubowy czy reprezentacyjny. Jak drużyna z Anglii odpadnie z Champions League jest to dowód na to, jak liga angielska jest przereklamowana i słaba, jeśli drużyna z Anglii wygra Ligę Mistrzów jest to czysty przypadek i fuks, bo byli gorsi od wszystkich oczywiście, jeśli drużyna z Anglii wygra Ligę Europy znów jest to szczęście, bo byli dużo lepsi od niej, jeśli uważa się, że jakiś piłkarz angielski to talent to jednak nie talent, bo jednak jest przereklamowany i jest anglikiem, więc nie może być talentem, mimo tego, że tacy gracze jak chociażby Wilshere dysponują potencjałem, by zostać topowym graczem.

Naprawdę catalinko, to już robi się nudne, daj sobie czasem na wstrzymanie. Mimo tego, że generalnie staram się ignorować bezmyślne posty, to Ciebie po prostu ignorować nie sposób, wszędzie tam, gdzie nie masz pojęcia o niczym krzyczysz najgłośniej.

Blue_hart
Odnośnie Portugalii... do dziś mam w pamięci mecz z Hiszpanami na euro, w którym moim zdaniem Cristiano i spółka wyglądali lepiej. Nie mniej jednak rzuty karne przekreśliły ich szanse na końcowy tryumf, mimo to od tamtego czasu zaliczyli znaczny regres. W swojej grupie eliminacyjnej zajmują dopiero trzecie miejsce, mając dwa mecze więcej rozegrane aniżeli pierwsza Rosja, tracąc do niej punkcik. Będą musieli prawdopodobnie bić się w barażach, no chyba że Izrael zabierze im marzenia o występie w Brazylii, co też nie jest wykluczone - Portugalia wygrała tylko trzy mecze w swojej grupie, jeden z Luksemburgiem i dwa z Azerbejdżanem, obydwie te drużyny pozostają bez zwycięstwa okupując ostatnie miejsca. Pozostałe testy po prostu oblali, więc kolorowo nie jest...

Na temat Neymara porozmawiamy po pierwszym sezonie w Barcy. Póki co dla mnie jest to kot w worku, w dodatku przepłacony kot w worku, ale może i tym razem się pomylę.

wilshere_10 | 01.06.2013 16:48

Neymar = Robinho.

scholes | 01.06.2013 17:02

Ostatnio Anglia była o klasę lepszym zespołem od Bazyli, Anglicy robili co chcieli.

Catalina | 01.06.2013 17:13

Ekste

Właśnie ostatnio tak zaczełam robić czyli nie czytać bezmyślnych postów dlatego gdy widzę twój komentarz staram się go omijać. Jednak jeśli już zaczepiasz musiałam po raz kolejny uświadomić ci jakie banały wypisujesz. Naprawde prosiła bym żebyś kilka razy przemyślał to czym chcesz się z nami podzielić.

...

ban_za_prawde | 01.06.2013 17:32

Anglicy jak na razie to muszą się lepiej  postarać w barażach, bo gdybyśmy edytowali w tej chwili tabelę i odrzucili mecze z ostatnią drużyną to na 2 miejscu byłaby Ukraina...

1 night in bangkok

Blue_heart | 01.06.2013 17:48

cavallas

Daleko nie trzeba szukać. W samej Anglii masz kilku lepszych od niego jak Mata, Suarez, Sturridge, Hazard, Cazorla, Bale, czy Aguero,
NP do naszego Hazarda bardzo dużo mu brakuje, zobacz co Belg robi w PL, czy Neymar tak by robił? Nie. Te jego "magiczne zwody" było widać w spotkaniu z Anglikami, gdzie wywracał się o własne nogi, Zobaczymy jak sobie poradzi w europie,. Tutaj nie jest tak że obrońcy stoją w miejscu a ty ich mijasz jak chcesz.

Catalina | 01.06.2013 17:55

[ostrzeżenie. bardzo to robi się niesmaczne z Pani strony. tak czytam i czytam i po prostu nie wierzę. od razu wyjaśniam: nie chodzi o coś konkretnego w tym poście, tylko o całokształt, który świetnie widać w tej wymianie z użytkownikiem Ekste. i błagam, niech mi Pani nic nie wyjaśnia i niczego nie tłumaczy. widzę co czytam. Moderator]

adipetre | 01.06.2013 22:42


Bardzo ciekawy temat.


Nie zgadzam sie opinia ze Brazylijczycy maja przecietny poziom, potencjal w ofensywie. Na dzis widze tylko dwie-trzy reprezentacje ktore maja z przodu porownywalny komfort co Kanarkowi.

Problemem jest jedynie to ze tam na najlepszych sie nie stawia. Coutinho to wg. mnie jeden z trzech najlepszych pilkarzy PL drugiej czesci ostatniego sezonu...to ja zawodnik od ktorego sklad Brazylijczykow powinien sie rozpoczynac. Do tego dochodza Neymar, Hulk czy Willian...to przeciez zawodnicy ktorzy sa w stanie zrobic z pilka wszystko...na co komu reputacja?
Jest tez Lucas ktory potencjalnie jest chyba najlepszym skrzydlowym swiada, zaraz po transferze do PSG robil roznice w meczach z wielkimi europejskiej pilki.

Calkowicie olewany jest tez moj ulubieniec - Douglas Costa, to kolejny zawodnik ktory limitow po prostu nie ma. Na papierze Brazylijczycy talentem nie ustepuja zadnej reprezentacji.

Kwartet ubezpiecza duet Hernanes-Sandro, o kwartecie defensywnym chyba nawet nie ma co mowic. To jest moj punkt widzenia...w mysleniu ekpertow jest chyba za bardzo brana pod uwage reputacja, wartosc medialna, marketingowa, stereotypy etc.

Belgia nie ma druzyny nawet na 1/4, widzialem niemal ich wszystkie mecze z eliminacjach, mimo swietnych pilkarzy graja bardzo ciezka do ogladania pilke. Belgom brakuje jakosci na bokach obrony, mocno promowany jest tez Benteke, kosztem lepszego Lukaku...te detale wg. mnie przewaza szale.

Co do Anglikow, w sumie tam sie nikt na sukces nie napala, a skoro sie nie napalaja to powinni te cztery lata poswiecic na intensywne odmlodzanie, zmiane oblicza zespolu.
Jesli chodzi o poszczegolne formacje, w ataku jest duzy komfort, Rooney to zawodnik ciagle wysokiej klasy sa tez Sturridge i Welbeck, obaj niedoceniani w Europie imo. Daniel moze byc taka dobry jak tylko chce.

W pomocy jest duzo gorzej, kluczem jest duet Cleverley-Wilshere, po cichu licze na to ze do Brazylii uda sie zalapac ktoremus z mlodych, uzdolnionych pilkarsko b2b...po odejsciu Moyesa zapewne w rozwoju przyspieszy Ross Barkley, na wypozyczenie mam nadzieje do PL pojdzie Tom Carroll, ale moim cichym faworytem jest Chalobah...zaden mlodzian na Wyspach w tej chwili nie rozwija sie w takim tempie.
Na skrzydlach bieda, ale wydaje mi sie ze to nie potrwa zbyt dlugo, po Euro U21 coraz wiecej szans powinni dostawac Wilfried Zaha czy Andros Townsend (moze takze Sterling)...to sa pilkarze charakterystyka i talentem bogatsi od Walcotta, Lennona czy Milnera. Chamberlain grajacy regularnie to takze gracz potrafiacy zrobic roznice.

W obronie jest komfort na bokach, w srodku ja bym budowal wokol Phila Jonesa...ktory wg. mnie jest jednym z bardziej utalentowanych stoperow na Starym Kontynencie. Obok niego Gary Cahill badz...Micah Richards, tak ja bym to widzial. Steven Caulker tez ma realna przyszlosc.

Warto tez by sie zastanowic nad rola Wazzy, to jest zawodnik ktory od lat zawodzi ta kadre, mimo ze kolejni trenerzy ustawiaja zespol pod niego. Liderem powinien byc Wilshere, to jest zawodnik ktory wznosi ten zespol na wyzszy poziom. Formacja 4141 to fundament, w zadnej innej imo Anglicy nie beda czuc sie komfortowo. Turniej w Brazylii musi byc potraktowany jako lekcja.

Tak w ogole, do sukcesu typuje Wlochow.

Joker | 02.06.2013 01:14

adipetre
Pisząc o potencjale ofensywnym Brazylijczyków miałem na myśli piłkarzy, ktorzy są powoływani i którzy grają, a Ty wymieniłeś co najmniej 2 świetnych zawodników, którzy o te kadre się nawet nie ocierają:)
Kwartet ofensywny Brazylii wygląda na ten moment tak: Oscar, Neymar, Fred i Lucas... Niby nie jest zły, ale jednak czegoś tu brakuje... Moim zdaniem snajpera najwyższej klasy... Druga sprawa, że Oscar jest strasznie chimeryczny, Lucas to wiecej się leczy niż gra (poza tym to robienie różnicy to chyba bardziej Twoje zyczenie niż rzeczywistość, zagrał po tym transferze moze 3-4 naprawde dobre mecze potem złapał kontuzje), a czy Neymar jest taki super to się okaże po sezonie w Barcelonie...


Belgia gra cieżką do oglądania piłke? Jakoś inne wrażenie odniosłem, ale moze akurat nie oglądlaiśmy tych samych meczów Belgii, hhehe:)
Poza tym za wielu zarzutów to Ty tu nie wystosowałeś do Belgów:) Mało jakości na bokach obrony? Vermaelen i  Alderweireld to jednak bardziej stoperzy niż boczni obrońcy, ale wcale tak źle na tych bokach nie grają... Vermaelen potrafi się włączyć do akcji ofensywnej, u Toby'ego z tym gorzej, ale jednak on w klubie gra jednak tlyko na stoperze, za to w defensywie wygląda to bardzo dobrze... Belgowie traca niezwykle mało goli, mają kapitalnych bramkarzy (czy Mignolet czy Courtois to klasa światowa) świetny duet stoperów (Kompany i Vertonghen), a także bardzo kreatywną drugą linie, gdzie właściwie maja po dwóch świetnych grajków na każdą pozycje, i właściwie do każdej taktyki... Także maja dwóch bardzo wyrównanych i skutecznych napastników... Bo ja nie zgodziłbym się iż Lukaku jest lepszy, a Benteke promowany... Według mnie prezentują zblizony poziom i nawet atuty maja podobne... Jednak Benteke jakby nie patrzeć w reprezentacji jest skuteczniejszy (13 meczów i 6 goli) od Lukaku (20 spotkań i tylko 3 gole) i pewnie dlatego gra częściej w meczach o punkty...



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy