REKLAMA
REKLAMA

Puchar Anglii: Remis w hicie (video)

dodał: dKosinski  |  źródło: Anglia.goal.pl  |  10.03.2013 19:25
Chociaż Czerwone Diabły do przerwy prowadziły dwiema bramkami, w drugim dzisiejszym ćwierćfinałowym spotkaniu Pucharu Anglii padł remis i spotkanie będzie powtórzone na Stamford Bridge.

VIDEO: Zobacz bramki z meczu >>

Czerwone Diabły zgotowały piekielny początek gościom z Lodnynu. Najpierw, w piątej minucie spotkania Michael Carrick posłał długą piłkę w pole karne z głębi pola, Gary Cahill słabo asekurował Javiera Hernandeza, a Meksykanin popisał się sprytnym strzałem głową, przy którym Petr Cech nie miał nic do powiedzenia.

Sześć minut później do rzutu wolnego zza pola karnego podszedł wielki nieobecny pierwszego składu z Realem Madryt, Wayne Rooney, który swoim występem ewidentnie chciał udowodnić swoją ogromną wartość. Anglik mocno wstrzelił piłkę w pole karne Chelsea Londyn, nikomu nie udało się przeciąć jej lotu, więc futbolówka odbiła się od murawy i wpadła do bramki obok zaskoczonego golkipera The Blues.

W 25. minucie mogło być już 3:0 dla Manchesteru United. Wayne Rooney otrzymał mocne podanie z boku pola karnego i dołożył stopę do piłki, jednak ta poleciała wprost w Petra Cecha. Groźną sytuację wyjaśnił próbował potem David Luiz, ale Brazylijczyk na tyle niefortunnie trafił głową w piłkę, że skierował ją w stronę własnej bramki i tylko fantastyczna interwencja Cecha uratowała Chelsea przed stratą bramki.

W pierwszej połowie spotkania Chelsea stworzyła sobie podobną ilość okazji do rywali, ale te były znacznie mniej groźne. Najciekawiej zapowiadała się akcja, w której Moses zagrywał do Maty,  Hiszpan odegrał piętą, ale Nigeryjczyk znajdując się już w polu karnym oddał bardzo silny i równie niecelny strzał.

Po zmianie stron The Blues wrzucili trzeci bieg i w 52. minucie byli bliscy zdobycia kontaktowej bramki. Ramires minął kilku rywali i zdecydował się na techniczny strzał, jednak piłka przeleciała minimalnie obok prawego słupka Davida de Gei.

Minutę później na boisku pojawił się Eden Hazard, który zmienił Victora Mosesa i po wejściu Belga gra Chelsea zyskała wiele świeżości. Belg rozgrywał, przytrzymywał piłkę i przy jego pomocy Chelsea zamknęła Manchester United w ich polu karnym na kilka minut.
Przewaga w końcu przyniosła gościom bramkę, a na listę strzelców wpisał się, rzecz jasna, Eden Hazard. Młody Belg znajdując się w narożniku pola karnego krótkim zwodem oszukał rywala i przepięknym, technicznym uderzeniem trafił w okienko bramki Davida de Gei.

Siedem minut później goście doprowadzili do wyrównania, a tym razem na listę strzelców wpisał się Ramires. The Blues przeprowadzili szybką kontrę, Barzylijczyk otrzymał piłkę, zrobił szybki zwód i bardzo pewnie pokonał bezradnego w tej sytuacji golkipera Manchesteru United.

W następnych minutach obydwie drużyny stwarzały sobie doskonałe okazje do wyjścia na prowadzenie, a najlepszą z nich w 90. minucie miał Juana Mata, który pomylił się jednak minimalnie. Po fantastycznym spotkaniu nie poznaliśmy zwycięzcy ćwierćfinału, czeka nas powtórka spotkania, tym razem na Stamford Bridge.

Manchester United - Chelsea Londyn 2:2 (2:0)
1:0 Hernandez 5'
2:0 Rooney 11'
2:1  Hazard 59'
2:2 Ramires 68'


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 128 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Zdystansowany | 10.03.2013 19:27

Kolejny blamaż United...

MirkoFCB | 10.03.2013 19:27

United samo sobie winne.

OnlyManUnited | 10.03.2013 19:27

Mam nadzieje że SAF cos zrobi bo to wyglądało katastrofalnie . Valencia - MOTM

Konrad Robert | 10.03.2013 19:28

Co to porobil ten Manchester?
Wygrane zawody spartolili.
A koncowe 20 minut to byla klasyczna obrona Czestochowy...przez Utd.

nidhoggUTD | 10.03.2013 19:28

Nie ma to jak odebrać sobie szanse na wygranie trofeum poprzez własną niekompetencję. Graliśmy dobrze jakieś pierwsze 15 minut, potem nagły paraliż zespołu i się skończyło tak jak widać. Chelsea zasługiwało na zwycięstwo, niestety taka prawda...

nonkonformizm21 | 10.03.2013 19:28

Zasłużony remis. Brawa należą się przede wszystkim de Gei, najsłabszy mecz (chyba) Evansa w tym sezonie, Carrick czyścił robił swoje ale Kagawa dzisiaj mu nie pomagał w środku, słabiuteńko.
Cieszą bramki Roo i Chicharo, w rewanżu szansę oceniam 55-45% po stronie Chelsea.

dominus | 10.03.2013 19:28

bramkarz znowu ratuje manu

aras239 | 10.03.2013 19:28

Niby miał być pewniak ManU ale dwie bramki strzelili i usiedli i musieli grac pod dyktando Chelsea. Szkoda troche bo Chelsea gorowala w tym meczu jednoznacznie ale rewanz na SB ;]. Tak czy inaczej pieknie ogladalo sie walczaca Chelsea znowu przypomnieli kibicom ze naleza do wielkich druzyn.

messenger | 10.03.2013 19:28

Znowu zaczęło się świetnie, ale The Blues otrząsnęli się. Teraz to Chelsea jest faworytem. Dobrze, że tym razem obyło się bez sędziowskiego skandalu.

1878 | 10.03.2013 19:29

CO ZA WSTYD! Nie wiem co się takiego stało, że przewaliżmy cały mecz, stwarzaliśmy okazje do strzelenia kolejnych goli, a tu nagle gol Hazarda i zaczęła się nerwówka, która jeszcze mogliśmy przegrać.
Ja już tego Valencie nie chcę w ogóle oglądać. Tak samo "rozgrywającego" Cleverleya podającego piłke do tyłu do stoperów...

nonkonformizm21 | 10.03.2013 19:29

Kiepska gra w ofensywie zaczęła się od czasu wejścia na plac gry Valencii, z tym chłopem trzeba coś zrobić. On nie może grać w tak ważnych meczach, przynajmniej nie z drużynami z pierwszej dziesiątki.

WTF19 | 10.03.2013 19:29

Po takim Comebacku rewanż wydaję się tylko formalnością.

Zbanowany | 10.03.2013 19:29

Ale mecz. Niesamowite spotkanie, widziałem dzisiaj zupełnie inny zespół. To była Chelsea jaką powinniśmy oglądać codziennie, pierwsze 30 minut to oczywiście nieporozumienie. Później gra tylko na połowie przeciwnika. Jak Rooney strzelił na 2:0 to myślałem, że to już po zawodach. Hazard MOTM.
Diabły uratował De Gea przy strzale Maty, czubkiem buta wybił piłkę...Szkoda.
Rewanż na SB zapowiada się niesamowicie

maurycy | 10.03.2013 19:29

De Gea to i tak cienias, bo przecież na początku bronił niepewnie...

EdenHazard | 10.03.2013 19:30

Bo co ? Bo CFC ma byc bite bo wy tak chcecie ? bo ja mam miec zawsze do bani humor ? Teraz to ja jestem Panem losu , miało byc 2;3 ( patrz mój ostatni koment ) ale nie starczyło mi mocy ...  :-/

zagi1 | 10.03.2013 19:30

@zdystansowany mozesz rozwinac swoja mysl, czy trolujesz jak zwykle?

nonkonformizm21 | 10.03.2013 19:30

Cleverley ma teraz słabszy czas, ale on się jeszcze odnajdzie. Ale nie ukrywajmy, że odpoczynek dobrze mu zrobi.

czerwona1878 | 10.03.2013 19:30

Ale parodia. W życiu nie widziałam gorszej połówki w wykonaniu United(obecny sezon). Mecz z Soton to przy tym nic. Nasi olali ciepłym moczem CFC w drugiej połowie i to się zemściło. Porażka. Ale przynajmniej miałam ubaw :)

Tragedia..

TomekCFC | 10.03.2013 19:31

Co się stało z MU? Kiedy straciliśmy drugą bramkę straciłem nadzieję i spodziewałem się pogromu bo to co się działo z naszą grą to była jakaś makabra. Druga połowa należała jednak w 100% do Chelsea... CO BENITEZ ZROBIŁ W SZATNI?! to jest chyba dzisiaj największe pytanie.. Jestem mega zaskoczony przebiegiem meczu i dumny po końcówce.. Gra United to była obrona częstochowy i to na Old Trafford. Szkoda, że De Gea musiał szczęśliwie wybronić perfekcyjny strzał Juana..

No nic - do zobaczenia na Stamford Bridge. Dzięki United za świetny mecz.. Tylko co się z Wami stało w drugiej połowie..

Pzds~!

EdenHazard | 10.03.2013 19:32

Chciałem jeszcze dodac ze co sie odwlecze to nie uciecze . Pozdrawiam Ja , Pan losu

Zdystansowany | 10.03.2013 19:32

Oczywiście, że mogę. Totalna dominacja do 2:0, a potem jakieś durne cofnięcie się i oddanie pola przez całą resztę meczu. Totalne frajerstwo. I tyle.

KaliLFC | 10.03.2013 19:33

Tak jak pisałem w zapowiedzi, to jest Puchar Anglii, tu nie ma zdecydowanych faworytów, tu nie przewidzisz wyniku.
Brawa dla Chelsea.

Chelsea Fan | 10.03.2013 19:33

Ach szkoda Mata miał piłkę meczową. Wielkie brawa za walkę do końca dla chłopaków. Taką Chelsea jak w drugiej połowie meczu chcę oglądać zawsze. Rewanż na Stamford Bridge będzie się działo. BLUE IS THE COLOUR.

aras239 | 10.03.2013 19:34

"CO BENITEZ ZROBIŁ W SZATNI?!"
Pewnie powiedział, że jak wyrównają badź wygraja to postawi im lody. :P

adinek1991 | 10.03.2013 19:34

No masakra jak zagrała Chelsea :D (w pozytywnym sensie tym razem). Zaskoczony jestem zupełnie z remisu na OT. Magia to może nie była, ale atakujący zespół, w którym widać było chęć zwycięstwa. O to chodziło! Szkoda szybko straconych bramek, ale w ataku b. ładnie. Zryw Ramiresa to coś nieprawdopodobnego, nie spodziewałem się jego błysku, bo piłka jak zwykle daleko od nogi, a tu jednak. Satyswakcjonujący wynik :)

EdenHazard | 10.03.2013 19:34

czerwona - moge cie zapewnic ze junajtet nie olało Mojej Chelsea , to Ja maczałem palce w to spotkanie

Redrum333 | 10.03.2013 19:34

Pięknie, pięknie! Duch drużyny w drugiej połowie wrócił, zmiany porządne (props dla Beniteza, trzeba przyznać) i wspaniały powrót. De Gea magik znów czarował w bramce... Pod koniec meczu byli w takim gazie jakby Roman chciał zrobić "ruskie czystki" w szatni w razie złego wyniku, wspaniała postawa, dobra gra, z początku tylko ładna, potem nawet skuteczna, nie mogę się doczekać rewanżu na SB! Będą fajerwerki, oby w kolorze niebieskim.

KTBFFH!

4 W KOMISJI DS. PRZECIWDZIAŁANIA ATEIZACJI

Brando | 10.03.2013 19:34

Teraz tylko bezbramkowy remis na SB i będzie elegancko :D

cichy2805 | 10.03.2013 19:35

Do niedawna Torres był obiektem drwin w PL, teraz jest nowy kandydat, Valencia. Co ten chłopak gra to przechodzi ludzkie pojęcie., po jego wejściu wszystko prysło.
Wydaje mi się że United chcieli w drugiej połowie wciągnąć przeciwnika na swoją połowę i liczyli na kontrę, choć za bardzo piłkarze ich wciągnęli, z czego padły dwie bramki. No cóż trzeba czekać na rewanż który będzie na SB.

soltys | 10.03.2013 19:35

No mam nadzieje że Benitez wreszcie przejrzy na oczy i nie będzie stawiał z uporem maniaka na Lamparda w środku pola. Frank tak klaeczy na rozegraniu że potem cała drużyna stoi. Wszedł Mikel i praktycznie w pojedynkę zdemolował środek pomocy MU. Szkoda tej nieporadności na początku i jak dla mnie błędu Cecha przy pierwszej bramce

OnlyManUnited | 10.03.2013 19:35

Na SB trzeba wygrać , wierze ze Alex cos wymysli

zagi1 | 10.03.2013 19:36

@zdystansowany
Sam sobie przeczysz. Najpierw mowisz kolejny  blamaz, teraz totalna dominacja i na koniec frajerstwo. WTF?
Haters gonna hate

Blue_heart | 10.03.2013 19:36

A byłem pewny, ze nie ma co liczyć na jakikolwiek pozytywny wynik. Według mnie to Chelsea byłą dzisiaj lepsza i zasłużyła na zwycięstwo, oczywiście mozecie się ze mną nie zgodzić.United miało tylko dobry początek, do zdobycia bramki na 2:0

Muszę pochwalic Rafę, bo zrobił zmiany jakie chciałem, czyli zwiększyć szybkosć z przodu i dać Mikela, dzięki czemu MU miało mniej akcji.

Cech nie popisał się przy obu golach, ale jego interwencja zapobiegła pogromowi. Najlepszy w Chelsea był dzisiaj Luiz, który czyścił wszystko.
Wejście Hazard i Mikela odwróciło losy meczu. Brawo Rafa, w końcu nie czekał na zmiany do 70-80 minuty, tylko zareagował od razu. Wielkie brawa, ale i tak nie chcę cie w Chelsea. Szkoda sytuacji Maty, ale De Gea po raz kolejny zagrał mecz życia i tylko dzięki niemu padł dizsiaj "tylko" remis.

Dawno nie widziałem tak dobrej Chelsea, od dwana Chelsea nie grała tak z United, dominowała, grała szybko i z pomysłem, brakowało jednak szczęscia i nieskutecznosć troche zawodziła.

Chcę tez wyróżnic Webba, ponieważ bardzo dobrze gwizdał, nie popełnił chyba zadnego błędu. Oby na SB było podobnie.

maurycy | 10.03.2013 19:36

Znowu wszystko się posypało po zejściu Naniego :D

lamps17 | 10.03.2013 19:38

Piekna druga polowa, wlasnie o taka gre mi chodzilo, az chce sie ogladac taki mecz. Wszystko zmienilo sie po swietnych zmianach Mikel za Lamparda i Hazard za Mosesa, Obi poukladal gre w drugiej lini a Eden dal nowa jakosc w ofensywie. Szkoda ze nie udalo sie wygrac bo niewatpliwie bylismy dzis zespolem lepszym i naprawde niewiele zabraklo, szczegolnie ta sytuacja Maty pod koniec i swietna instynktowna obrona Davida. Manchster chyba dalej ma w glowach mecz z Realem bo w 2 polowie byli strasznie rozbici i momentami sie niezle gubili. Dzis wystarczylo zagrac od poczatku uwaznie i nie stracic tak szybko tych 2 bramek a bylo by pieknie ale i tak nie ma co narzekac, bo chyba malo kto spodziewal sie ze z Benitezem na lawce tak zdominujemy United w 2 polowie. Za to wlasnie kocham ten klub, bo nie wazne w jakiej sa formie to zawsze potrafia sie spiac na najlepsze zespoly i zagrac swietny mecz. Oby na SB bylo jeszcze lepiej. Aha i pozdrawiam tych co typowali pogrom w wykonaniu United :)

szauowy | 10.03.2013 19:39

Brawa dla Chelsea za drugą połowę i liczę na awans u siebie.

Chelsea Fan | 10.03.2013 19:39

Redrum333:
"4 W KOMISJI DS. PRZECIWDZIAŁANIA ATEIZACJI"

Twoje wpisy pod postami mnie rozp******ają :D

Ascarus | 10.03.2013 19:40

Chelsea była dużo lepsza. Cieszy ten wynik, ale pozostaje niedosyt ;)

horrormaniak | 10.03.2013 19:40

Brando>>
przy 0:0 jest dogrywka bo to nie jest rewanż tylko powtórka, czyli nie liczą się żadne bramki na wyjwździe :p

cohadeManUtd | 10.03.2013 19:40

Fatalnie się zaprezentowaliśmy w 2 połowie. Kompletnie zlekcewazylismy przeciwnika i gdyby nie DDG to pozegnalibysmy się z FA Cup. Valencia jest po prostu tragiczny. Nie wiem co się z nim stało. Taki regres... Eh ... Chelsea zagrała dziś chyba najlepsze spotkanie w sezonie i to ooni powinni się cieszyć z awansu.. Na szzczescie mamy Davida... Rewanż zapowiada się niesamowicie ciekawie ,tylko że teraz to CFC będzie miała psyhologiczna przewagę i kibiców ze sobą. Oglonie nadal jestem zaskoczony tym co się przed chwila wydarzyło...

Zdystansowany | 10.03.2013 19:41

Nie przeczę sobie. Totalna dominacja przez niecały kwadrans, a potem oddanie pola to jest po prostu BLAMAŻ. Nie jestem hejterem, ogarnij się typie.

kubbak92 | 10.03.2013 19:42

Chelsea w drugiej połowie pokazała klasę... To było piękne ! Po prostu cudowna... Dawno takiej gry The Blues nie widziałem... Hazard - Mata - Oscar = GENIUS... W końcu fantastyczne spotkanie a zwłaszcza Belg pokazał klasę... Ta jego bramka - stadiony świata.. Wiem że to może trochę na wyrost ale duet Mata i Hazard jest chyba najbardziej kreatywnym, rozwiniętym technicznie duetem ofensywnym na Wyspach... Jeśli ta dwójka jest na boisku i są w formie to nie ma mowy o tym by ktoś dał im radę... Nawet jest pod wrażeniem powrotu Chelsea... Jestem zaskoczony tą grą Chelsea... Lecz w końcu UDOWODNILI iż jest w tej ekipie niesamowity potencjał... Ramires i Mikel - to powinna być nasza podstawowa parą defensywnych pomocników... Jeszcze pod uwagę bym brał Luiz;a który dzisiaj zamknął usta WSZYSTKIM krytyką... Brazylijczyk jak ma spotkanie to jest nie do przejścia, świetnie czyta grę i daję dużo w ofensywie.. Tylko niech trochę dłużej utrzyma swą wysoką formę i możemy go spokojnie nazwać jednym z lepszych stoperów na Wyspach aczkolwiek wolę go widzieć z przodu gdzie może jeszcze bardziej się rozwinąć. Nasi napastnicy bardzo bezbarwni.. Choć w sumie może być to "wina" Rio i Evans'a. Cole w defensywie niezbyt pewny ale w ofensywie lepiej choć i tak cudów nie robił... Cesar jak zawsze :) w obronie nie do przejścia ale w ofensywie i jego kiepskie wrzutki to... Ale wrócę do ważnego momentu meczu: wejście Eden'a i Mikel'a. Oni odmienili Chelsea. Mikel wspomógł w destrukcji i nagle United straciło pazur a Eden nie trzeba nic dodawać... Brawo dla Rafy choć w sumie można zdać sobie pytanie - czemu nie grali od początku ? Mam nadzieję iż ten mecz będzie odskocznią. Dzisiaj było to czego Chelsea nie miało ostatnio: wola walki, gryzienie trawy ! Brawo The Blues BRAWO. Dea Gea powinien mieć już pomnik na OT bo kolejny mecz z The Blues w którym broni w sumie sytuacje 100%...

horrormaniak | 10.03.2013 19:43

Brando>>
przy 0:0 jest dogrywka bo to nie jest rewanż tylko powtórka, czyli nie liczą się żadne bramki na wyjwździe :p

kubus0502 | 10.03.2013 19:43

No to półfinał będzie emocjonujący. MC czeka na MU albo CFC

kefir344 | 10.03.2013 19:44

Trochę szczęścia i byśmy zdobyli Old Trafford. Świetny mecz, bez błędów śedziowskich co kładło się cieniem na ostatnich pojedynkach tych ekip.
Straciłem nadzieję po golu Rooneya. W pierwszej połowie próbowaliśmy, ale nie wyglądało to zbyt dobrze. United wykorzystało nasze błędy doskonale, sami też robili ich sporo, ale my nie potrafiliśmy tego wykorzystać. Druga połowa to dominacja. Hazard to jest gość. Już jest wielki, a będzie tylko lepszy :D. Uwielbiam go oglądać. Juan to samo, w pierwszej słabiej, ale w drugiej pokazuje, że jest w top tej ligi i Europy.
Mikel dobra zmiana. Frank wciąż potrafi dobrze podać, ale jednak Nigeryjczyk potrafi zdominować środek pola. Dużo pomogło jego wejście. Luiz bardzo dobry mecz. Cahill później zaczął grać.
Ramires potrafi walić ważne bramy. Jest ważny dla zespołu. Czasami partaczy niesamowicie, ale czasem jest nieoceniony.

Na United patrzę bardzo przez pryzmat drugiej połowy, dlatego wydaje mi się, że de Gea znów pokazał ile znaczy dla nich i był świetny.

Cech za to bardzo brzydko się zachował przy obu golach dla Diabłów, jednak później bronił wszysto. Pare dobrych interwencji też miał, a obrona "strzału" Luiza to majsterszyk.

Rewanż na SB, liczę na równie dobry mecz i abyśmy zrobili to jak należy tzn. wygrali ;-)

Blue_heart | 10.03.2013 19:45

Szkoda Fa cup, bo w półfinale zagra CFC/MU vs MC. Czyli finał będzie mało emocjonujący, rok temu było lepiej, Chelsea vs Liverpool, w tym roku już tak nie będzie. Czerwona latarnia lub drugoligowiec w finale.

didieryves11 | 10.03.2013 19:47

2 karygodne bledy Cecha. Kiedy on wreszcie bedzie mial jakiegos sensownego zmiennika. Moze wtedy zacznie grac na 100%. Na razie jest bezkarny...

zagi1 | 10.03.2013 19:48

@zdytansowany
Fakt ,ze w drugiej polowie United dali sie calkowicie zdominowac, ale wynik 2:2 to nie blamaz. Poki co gramy dalej "typie".

R_R | 10.03.2013 19:49

Kiedy rewanż?

Zdystansowany | 10.03.2013 19:51

Chłopie, prowadząc w 11 minucie 2:0, dać się zdominować na kolejnych 80 i zakończyć mecz wynikiem 2:2, to jest właśnie nic innego, jak blamaż. Ale spoko, życzę Wam powodzenia w drugim meczu bo Chelsea nie lubię. Posadzić na ławce bezproduktywne gówna typu Kagawa i spoko da się wygrać.

messenger | 10.03.2013 19:53

R_R
Pewnie za ok. 10 dni.

Mr_Devil | 10.03.2013 19:53

Powrócił syndrom drugiej połowy... już mieliśmy takie mecze w tym sezonie. Więcej szczęścia ,niż rozumu...
Taką postawą pokazujemy naszym rywalom,że warto gać z nami do końca. Żenada!

czerwona1878 | 10.03.2013 19:54

Rewanż jest 13-14 kwietnia

Vinnie_paz | 10.03.2013 19:54

"Tim Cahill słabo asekurował Javiera Hernandeza" Poprawcie to

nonkonformizm21 | 10.03.2013 19:55

Coś późno.

marian_ | 10.03.2013 19:56

Bez Naniego nie ma United? ^^

szogun | 10.03.2013 19:58

Szkoda, postawiłem na MU i wtopili mi kupon. BRAWA DLA RIO FERDINANDA ZA ZACHOWANIE. CIEKAWE CZY PRZYJRZY SIE TEMU FA. Nie powiem co byloby gdyby zrobil to zawodnik z Urugwaju. Rewanż będzie ciekawy.

OnlyManUnited | 10.03.2013 19:59

szogun o co ci chodzi ?

nonkonformizm21 | 10.03.2013 20:00

czerwona - ale w tym terminie jest mecze ze Stoke ?

didieryves11 | 10.03.2013 20:00


czerwona1878.
"olali cieplym moczem"
taka zenade to sobie mozesz wciskac rybkom w akwarium...

kolekcjoner | 10.03.2013 20:01

szogun PEWNIE WIESZ CO BY BYŁO BO TY MASZ TAJNE MOCE KTÓRE POZWALAJĄ NA WIEDZENIE TAKICH RZECZY O KTÓRYCH INNI NIE MAJĄ POJĘCIA. POCHEJOTWAĆ TRZEBA - NORMA WYROBIONA
pozdrawiam normalnych.

Chelsea Fan | 10.03.2013 20:04

No właśnie co Ferdinand robi Torresowi i co to jest ok? Ciekawe co na to FA.

FCK | 10.03.2013 20:06

tak to jest jak sie prowadzi 2:0 i sie myśli ze już ich mamy,a tu trzeba zawsze dobić przeciwnika bo jak nie to wychodzi na to że przeciwnik sie podniesie i to Chelsea zrobiła.
Jestem dobrej myśli co do rewanżu

czerwona1878 | 10.03.2013 20:06

didieryves11,

a nie? to United oddało wam inicjatywę dlatego tak cisnęliście.

Chelsea Fan - a jak Tevez kopnął Jonesa bez piłki z premedytacją w derbach to FA dalej z tym nic nie zrobiła.

messenger | 10.03.2013 20:07

czerwona
Na 13-14 kwietnia to są zaplanowane półfinały. FA najczęściej wyznacza powtórki 10 dni po pierwszym meczu, więc to pewnie będie ok. 20 marca. W tym tygodniu na pewno nie, bo Chelsea gra w LE.

cohadeManUtd | 10.03.2013 20:07

Wracając jeszcze do postawy United w 2 połowie. Możliwe jest to ze po prostu kondycyjnie nie wytrzymalismy .. Piłkarze MU nie byli dziś sobą...


Zdystansowany,
blamazem można określić twój poziom inteligencji.

Vinnie_paz | 10.03.2013 20:10

"Tim Cahill słabo asekurował Javiera Hernandeza" Poprawcie to

Pavilion | 10.03.2013 20:11

EdenHazard
United, a nie 'junajted', bezsensowna spina z Twojej strony

czerwona1878 | 10.03.2013 20:11

messenger - omg. chodziło mi o półfinały, a nie o rewanż. sory mój błąd.

kolekcjoner | 10.03.2013 20:12

Ja się dziwię co on tu w ogóle jeszcze robi, bo jego komentarze biją głupotą na kilometr.

kefir344 | 10.03.2013 20:12

czerwona, a więc jak to United by kontrolowali mecz, prowadząc te 2:0 to ja mógłbym  napisać, że Chelsea ich olała ciepłym moczem i dlatego tak mogli zagrać?
Chelsea nie była lepsza, a tylko United ich zlało. Wspaniała teoria z twojej strony. Mam tylko nadzieje, że oleją nas tak samo w meczu na SB :)

kubbak92 | 10.03.2013 20:13

Tak daliście inicjatywy i nie mogliście nam jej odebrać. My całą drugą połowę byliśmy stroną dominującą. Więc warto docenić Chelsea za swój powrót do meczu. Bo przy 2:2 było chyba 70 minuta więc jak dla mnie gdyby United była w stanie znów wrócić do gry zrobiła by to aczkolwiek tego nie zrobiła - obrona Częstochowy z jakimiś "próbami" gry do przodu.

Chelsea Fan | 10.03.2013 20:14

czerwona1878:

Akurat derbów Manchesteru nie oglądałem więc nie wiem jak tam sytuacja wyglądała. Jeżeli było tak jak mówisz i FA nic z tym nie zrobiła to nie znaczy że będzie się tolerować takie zachowanie Ferdinanda jak dziś. Jednym słowem RIO FERDINAND - ŻENADA, powinien sobie odpocząć od futbolu na jakiś czas.

kornel974 | 10.03.2013 20:15

Gratulacje Chelsea macie wynik przed drugim meczem.Wszyscy piszą jak to Valencia słabo grał a ja się głębiej przypatrzyłem Rooney'owi i po tym meczu wiem dlaczego ''siedział'' z Realem.Valencia i Kagawa niech jeszcze trochę odpoczną przed następnymi meczami.Cleverley też bardzo slabo. Carrick jest bogiem środka.Szczerze to Xavi ,Iniesta czy Lampard i Gerrard to słabiaki przy nim . Najlepszy zawodnik środka pola na świecie według mnie !

duckoff | 10.03.2013 20:15

Tim Cahill - strasznie się chłopina rozrósł w barach :)
Eksperci ....
Chelsea gratuluje walki, Fergusonowi życzę, żeby w takich sytuacjach jak ta z Realem i dziś z Chelsea United dobijało pacjenta , a nie reanimowało:)

Zdystansowany | 10.03.2013 20:16

Czuję ból dupy kibiców United. Polecam czopki.

Redman9 | 10.03.2013 20:19

Ktoś mi jest w stanie wytłumaczyć durne zachowanie tego idioty Ferdinanda wobec Torresa?

Pavilion | 10.03.2013 20:19

w tym sezonie Valencia do sprzedaży, w ubiegłym 'nasz Bóg'. ogarnijcie się trochę, długo mu to zajmuje, ale się ogarnie

szogun | 10.03.2013 20:27

Ja nie hejtuje tylko zwracam uwagę, bo nikt tutaj tego nie zrobił, a jak Luis cos przeskrobie to od razu wieszanie psów... Nie popieram takiego zachowania. "Ferdinandowi przeszkadza slowo czarny a nie przeszkadza atakowanie Torresa bez pilki z premedytacją." 0 śpiny, peace.

sadest | 10.03.2013 20:28

Chelsea przegrała w pierwszym meczu fazy pucharowej Ligi Europy ze Spartą Pragą i bardzo prawdopodobne że wypadnie za burtę tych rozgrywek, dzisiaj na Old Trafford mierzyła się z Manchesterem United w ramach ćwierćfinału Pucharu Anglii. Całkiem możliwe że po spotkaniu z Czerwonymi Diabłami i rewanżu w Lidze Europy drużynie ze Stamford Bridge przyjdzie rywalizować tylko na jednym froncie i w konsekwencji nie zgarnie ona żadnego trofeum, ponieważ triumf ligowy w tym sezonie przypadnie Manchesterowi United. Co jest przyczyną tak słabej postawy londyńczyków? Moim i nie tylko moim zdaniem menadżer. Rafa Benitez może zna się na trenerce, ale jego filozofia futbolu przyjęła by się w drużynie pokroju Reading, dlatego że Benitez stawia na obronę, dla niego liczy się tylko wynik. Pamiętam jak na początku sezonu Eden Hazard notował wiele asyst, dorzucił też  do nich kilka goli. Dzisiaj już jego gra nie robi takiego wrażenia jak na starcie sezonu. Przyczyną są głównie zadania która powierza Belgowi Benitez. W tej chwili nie widzimy ogromu jego rajdów, ponieważ musi grać bardziej defensywnie W meczu FA Cup strzelając efektownego gola pokazał trenerowi że niesłusznie nie wystawił go do podstawowego składu, gdy Chelsea przejęła inicjatywę w tym spotkaniu Hazard był jednym z najważniejszych piłkarzy. Jeśli Benitez by stosował tę samą taktykę co w batalii na Old Trafford we wszystkich meczach gwiazda Edena Hazarda świeciła by pełnym blaskiem. Mata to drugi piłkarz któremu opadły piórka pod batutą Beniteza. Oczywiście zaliczył sporo goli i asyst, ale mógł mieć lepsze te liczby. Tym bardziej, że tak wykonywać rzuty wolne jak on- zaryzykuje - umie mało kto w angielskiej ekstraklasie. Muszę jednak dodać, że z najlepszych piłkarzy  Mata zawodzi najmniej obok Lamparda, w końcu jest najlepszym strzelcem drużyny z 17 golami. Ten wynik może być uznawany za wyborny zważywszy, że nominalni napastnicy(Torres, Ba) strzelili w sumie tylko o 4 gole więcej. Ale jak już stwierdziłem są elementy gry które Hiszpan może poprawić. Oscar - piłkarz, który uchodzi za talent krystalicznej wody, nie wykrzesał maksimum ze swoich umiejętności,  te jego dryblingi nie stanowią pożytku dla drużyny. Jedyny mecz w którym zaistniał to bój z Juventusem w Lidze Mistrzów. Benitez stawia na niego często, ale nie wiem czy takie chucherko sprawdzi się w Premier League. Przecież teoretycy piłki uważają, że nawet Messi nie biłby wszelakich rekordów, szczególnie w liczbie goli, będąc zawodnikiem na przykład Arsenalu. Najlepszy kierunek dla takich filigranowych piłkarzy to Hiszpania, ale są odstępy od tej reguły- Cazorla i pomimo wszystko Mata. Atak to w czasie pracy Beniteza w Chelsea najsłabsza formacja.  Do Torresa nikt by nie miał pretensji, że nie wylewa potu w czasie meczu i czeka aż dostanie znakomite podanie gdyby zdobywał gole. Ale El Nino tego nie robi. Demba Ba ostatnio zrównał się poziomem z pozostałymi partnerami z drużyny, choć wejście do nowego zespołu miał imponujące- ustrzelił dublet w debiucie. Oczywiście u Torresa degrengolada uwidacznia się w większym stopniu niż u Ba, ale jednak występy byłego gracza Newcastle nie są zabarwione skutecznością i pięknymi zagraniami. O regresie formy świadczy to ze ma mniej goli niż w poprzednim sezonie. Akurat tego piłkarza za strzelone gole należy rozliczać, bo podobnie jak Torres czeka na podania pod bramką rywala. A więc czy Benitez jest tak wielkim ekspertem w swoim fachu, że mógłby wykrzesać z piłkarzy najwyższą formę? Chyba nie. Bossem powinien zostać trener który patrzy na piłkę w diametralnie inny sposób niż obecny szkoleniowiec The Blues. Chodzi mi o trenera lubiącego ofensywny styl gry, był Andre Villas Boass w Chelsea, był też Di Mateo, menedżerowie którzy za szybko zostali wysłani na zieloną trawkę. Villas Boass pokazuje teraz w Tottenhamie, że Abramowicz zbyt pochopnie go zwolnił. Natomiast Di Mateo stawia pierwsze kroki jako trener, może nie był najlepszym opiekunem Chelsea, ale na pewno lepszym niż  ten zajmujący to stanowisko dziś. Przede wszystkim w przeciwieństwie do Beniteza miał dyscyplinę w drużynie. Wiemy jak sytuacja wygląda obecnie, doświadczeni piłkarze praktycznie wchodzą na głowę głównemu trenerowi, który co jest zadziwiające jeszcze nie wyleciał z Chelsea. Jego pryncypał jest rozkochany w futbolu po uszy, ale wielkiego pojęcia o tej dyscyplinie nie ma. Gdy trenerzy wykonywali dobrą robotę to ich zwalniał, a teraz gdy menadżer nie ma pomysłu na wyjście z  kryzysu drużyny rosyjski oligarcha nie dokonuje zmiany na trenerskim stołku.

czerwona1878 | 10.03.2013 20:30

Chelsea Fan

youtube.com/watch?v=uqj8ylw2Ktg :)

LewikLFC | 10.03.2013 20:32

Widzę dwa dobre mecze dzisiaj. Szkoda że o tej samej porze były, bo United-Chelsea też bym chętnie obejrzał. Może w necie powtórkę ogarne. Szacun dla Chelsea, bo nie wierzyłem już przed meczem w dobry wynik, a po 15 min dałbym sobie ręke uciąć, ze odpadną

Mr_Devil | 10.03.2013 20:34

Sytuacja z Rio i Torresem:
http://tnij.org/uv10
No puknął go w odwecie.. ale nie dramatyzuj @szogun,jak widzisz Torres nie robił tragedii... :-)

didieryves11 | 10.03.2013 20:46


czerwona1878.
"olali cieplym moczem"
taka zenade to sobie mozesz wciskac rybkom w akwarium...

Chelsea Fan | 10.03.2013 20:49

Mr_Devil:  "No puknął go w odwecie.. ale nie dramatyzuj"

No pewnie przechodźmy obojętnie wobec takich zachowań, Terry za takie "puknięcie" w tamtym sezonie Sancheza w półfinale Ligi Mistrzów dostał czerwo.

zagi1 | 10.03.2013 20:56

@chelsea fan
Glupie zachowanie, szkoda gadac.

Mr_Devil | 10.03.2013 20:57

@ Chelsea Fan -sorry, ale Terry nie puknął Sancheza,tylko mu nieźle przy!@#$lił..

shemekblues | 10.03.2013 20:57

@czerwona
piszesz, że United olało Chelsea . Tym samym piszesz o chrakterze tej drużyny :))) Jak widać słaby mają ;]

messi169 | 10.03.2013 21:01

Jednak to Chelsea była bliższa wygrania tego meczu, przecież ta okazja Maty, a i Lamparda w pierwszej połowie była klawa. A ManU bardziej strzelali bramki po błędach Londyńczyków niż dzięki błysku geniuszu jak w przypadku Hazarda. Gol Hernandez to nieporozumienie, Cech gdyby pozostał w bramce to to by nie wpadło. Pierwszy gol ewidentnie na konto Cecha, drugi też do wyciągnięcia, ale troszkę można usprawiedliwiać, że niespodziewanie piłka ominęła wszystkich. Przecież Rooney dośrodkowywał.

Blue_heart | 10.03.2013 21:04

Olejcie czerwoną, w domu nie nic do roboty, więc hejtuje na necie...

cohadeManUtd
MU miało dwa dni wiecej odpoczynku, poza tym grali u siebie, a Chelsea daleko na południu Europy, więc zawodnicy United powinni być lepiej przygotowani kondycyjnie niż The Blues.

czerwona1878 | 10.03.2013 21:07

"piszesz, że United olało Chelsea . Tym samym piszesz o chrakterze tej drużyny :))) Jak widać słaby mają ;]"

ahahaha, akurat charakteru United nikt nie powinien kwestionować, a już nie kibic Chelsea. wam do takiego charakteru jeszcze bardzo daleko. Nie wiem co się stało naszym. Wg mnie jak zwykle cofnęli się przy wyniku 2-0 i odpuścili, bo jakie inne wytłuaczenie?

shemekblues | 10.03.2013 21:13

Zachowanie Ferdinanda ? Czarny pewnie sam tego nie wie, czemu tak zrobił :)
I prosze nie wyzywajcie mnie od rasistów , bo gdybym napisał "biały Torres" nikt by pewnie nie reagował ! Kończę po prostu z tą propagandą, że jak nie lubię gejów to od razu muszę być homofobem ! Mam tego dość. Ferdinand jest czarny i to jest fakt , Torres jest biały i to jest fakt. Zachowanie Ferdinanda ? - Rasistowskie !

shemekblues | 10.03.2013 21:14

czerwona daj już sobie siana , bo śmiesznie piszesz :) Charakter to pokazał Chelsea w dzisiejszym meczu, a Ty możesz sobie to tłumaczyć jak chcesz , widocznie takie EGO masz :)

xXxMuZzoxXx | 10.03.2013 21:17

Co za mecz, Benitez w przerwie musiał nieźle im pocisnąć. A co do gdy United, to po zejściu Naniego tak jak w meczu z Realem United przestało grać. I co do drewniaka w United "Valenci" to zastanawiam się czy Ferguson nie zrobiłby lepiej wystawiając Usaina Bolta, bo ten z pewnością grałby lepiej niż Ekwadorczyk.

cohadeManUtd | 10.03.2013 21:18

Blue_heart

No właśnie. Nie oglądałem meczu Chelsea w LE jednak ponoc nie było dużego zaangażowania w to spotkanie. Trudno stwierdzić co się dziś stało bo gdyby nawet doszło do"olania przeciwnika" to wkoncu przy remisie zaczelibysmy grać swoje. Mata i Hazard zrobili dzis niezły roz*****l w 2 połowie i to byl chyba jednak ten główny powod ...

kubbak92 | 10.03.2013 21:18

czerwona1878
Inne wytłumaczenie iż Chelsea zaczęła lepiej grać i tak zaczęli grać że United nie potrafiło już się podnieść.

Mr_Devil | 10.03.2013 21:24

@shemekblues - masz rację - nie jesteś rasistą :-) Ty masz po prostu potrzebę podkreślenia,kto ma jaki kolor skóry. Oczywiście masz do tego pełne prawo,ponieważ żyjemy w demokratycznym świecie. I wyobraź sobie,że kiedyś pewne grupy społeczne nie miały kompletnie żadnych praw... Na szczęście świat poszedł do przodu :-)

PietrekCFC | 10.03.2013 21:25

"akurat charakteru United nikt nie powinien kwestionować, a już nie kibic Chelsea. wam do takiego charakteru jeszcze bardzo daleko."

Oczywiście koleżanko, a Ligę Mistrzów w zeszłym roku Chelsea wygrała dzięki czemu, że tak zapytam?

oscardo | 10.03.2013 21:26

Przy 2:0 nasi już nie chyba nie tylko widzieli siebie w kolejnej rundzie ale chyba w samym finale  FA Cup, tak przestać grać... Mogli równie dobrze z boiska już zejść. Świetna zmiana Hazarda, ładna bramka, Chelsea zwęszyła krew i pocisnęli. Czego można było chcieć więcej ? Mecz u siebie, prowadzenie 2:0 do połowy... Na SB nie będzie tak komfortowo...

przyboj | 10.03.2013 21:38

powinno być zawieszenie dla tego pana. Chyba reklama zasłania ale na 99% była to nakładka a później jeszcze szybko podnosił Torresa żeby czerwa nie dostał. Mam nadzieje że fa zajmnie sie tą sprawą.

Blue_heart | 10.03.2013 21:41

czerwona zabawna jak zawsze.

Charakter pokazała Chelsea, bo potrafiła odrobic 2 bramki i dominowac przez ponad 70 minut. United dzisiaj pokazały swój charakter...

czerwona1878 | 10.03.2013 21:45

Myślałam, że koledze chodzi ogólnie, a nie o ten mecz. najwyraźneij się nie zrozumiałam z kolegą.

przyboj | 10.03.2013 21:46

Ta charakter United miał uważając Chelsea jako śmieć i myśleli że kolejne bramki sami sobie wbiją

xXxMuZzoxXx | 10.03.2013 21:58

Blue_heart

Gdyby to United odrobiło dwie bramki, pisałbyś wtedy że to fart a nie charakter. Dobra idź może spać bo jutro trzeba do szkoły wstać, a zbyt bezsensowne rzeczy piszesz i siejesz panikę.

EdenHazard | 10.03.2013 22:02

ależ fani united [ juanjtet ] i tak Chelsea ma lepszych piłkarzy,  większy potencjał,  więcej pieniędzy,  i wgle lepsza atmosfere na stadionie. .. Chelsea jest najfajniejszym klubem na świecie,  niestety musicie się z tym pogodzić :] możecie odpisywac ale ja i tak wiem swoje

Zizu666 | 10.03.2013 22:04

skandal - sędzia nie podytował 2 karnych dla MU, w dodatku bramka Chelsea ze spalonego - widać że Chelsea dobrze trzyma się z Realem.

EdenHazard | 10.03.2013 22:05

[junajtet] *
hehe swoja droga Chelsea nawet fajniej sie nazywa. .. junajtet hehe ale beka z nazwy. .. czester juanjtet hehe :D

EdenHazard | 10.03.2013 22:08

[junajtet] *
hehe swoja droga Chelsea nawet fajniej sie nazywa. .. junajtet hehe ale beka z nazwy. .. czester juanjtet hehe :D

Redman9 | 10.03.2013 22:10

Czy ktoś da temu kretynowi bana? Ani to śmieszne, ani fajne.. a mądre to już napewno

Blue_heart | 10.03.2013 22:11

Przytocz mi przynajmniej jeden komentarz gdzie MU wygrało i ja pisałem o farcie.

Chelsea miała dzisiaj pecha, bo De Gea miał bardzo dobry mecz, a MU miało szczęscie, bo CFC była nieskuteczna.

kornel974 | 10.03.2013 22:16

Nie chce obrażać  fanów i piłkarzy Chelsea ale gdyby Chelsea prowadzila 2:0 po 1 polowie i grala by jak united to manchester by ten mecz wygral

Redman9 | 10.03.2013 22:36

dobrze, że nas uświadomiłeś.. jeszcze jakieś ciekawe spekulacje z Twojej strony?

EdenHazard | 10.03.2013 22:42

kornel - dzienki :]

Insekt800 | 10.03.2013 22:50

Ludzie pamietajcie !!! Jak MU nie wygrywa to olewa oponenta CIEPLYM MOCZEM!!!

CZERWONA Z OKRESEM

didieryves11 | 10.03.2013 23:09

czerwona1878,
gra sie tak, jak przeciwnik pozwala, ale widze, ze Tobie oraz innym tutaj komentujacym, przekonanie  o wielkosci United zaburza nieco obraz rzeczywistosci. Na szczescie to Wasz poblem, nie moj :)

Zbanowany | 10.03.2013 23:28

Proszę zbanujcie tego przygłupa z nickiem EdenHazard.

Adrian2805 | 10.03.2013 23:38

Dzisiejszy mecz pokazuje ile Nani znaczy dla MU, bo to po jego zejściu wszystko się rozsypało.

A dziwi mnie ocena kibiców Chelsea którzy to twierdzą że to oni powinni wygrać, no gorszej głupoty to ja nie słyszałem ;) od kiedy drużyna jest lepsza waszym zdaniem gdy w pierwszej połowie w ogóle nie istniała za to MU dominowało przez 45 minut, a w drugiej połowie dopiero po wejściu Hazarda  od 52 minuty Chelsea zaczęła dominować a MU się broniło.
Mecz był wyrównany moim zdaniem i sprawiedliwy wynik. Cieszy dobra postawa sędziego.

xXxMuZzoxXx | 11.03.2013 00:04

A co do zachowania Ferdinanda to pewnie stanie przed Komisją dyscyplinarną bo nieładnie się zachował odpychając Torresa, ale po tym jak fani Chelsea traktują Hiszpana, no jak niedorajdę to nie powinno dziwić kibiców The Blues że Ferdinand go tak potraktował. Cała filozofia.
Powinniście modlić się aby po tym upadku Torres doznał kontuzji, to wtedy by nie grał.

Zbanowany | 11.03.2013 00:10

xXxPornZzoXxX
Rozumiem, że można nie przepadać za kimś ale kontuzji życzyć dlatego, że beznadziejnie gra?

krolzyx | 11.03.2013 00:11

United było zajechane po meczu z Realem co przyznał SAF stąd słaba druga połowa.

Joker | 11.03.2013 02:11

W drugiej połowie to chyba im prąd odcieło... Przecież w pierwszej połowie robili co chcieli, Chelsea właściwie nie istniała, chyba nawet powaznego strzału nie oddała, a tu po przerwie nagle kompletna dominacja przyjezdnych...
Naprawde fantastycznie grali przed przerwą, mogło to sie skończyć nawet ze 4:0 jakby nie świetnie interweniujący Cech... Ale i tak 2:0 to była niezła zaliczka i to powinno sie skończyć zwycięstwem Diabłów...
Nie wiem, moze przeceniam ten fakt, ale według mnie wiele sie zmieniło od kontuzji Naniego i wejścia beznadziejnego Valencii... Portugalczyk grał kapitalnie, a Ekwadorczyk hmm... Tak sobie delikatnie mówiąc... Według mnie mogło to mieć spore znaczenie, podobnie jak utrata sił, bo zespół na pewno był wypompowany bo spotkaniu z Realem, a tam przecież trzeba było ganiać ponad 30 minut w "10"... Moim zdaniem SAF nie potrzebnie wpuszczał v.Persiego, który jest wyraźnie bez formy od kilku meczów... Dziś wszedł i był dużo słabszy od Chicharito, który mnie dziś zaskakiwał pozytywnie swoją grą... To już lepiej bło dać Welbecka wcześniej, a za Kagawe Younga, po którym zawsze jakiejś niezłej wrzutki można się spodziewać, bo Valencia to ostatnio głównie kopie się w czoło i wyrzuca większość piłek za linie końcową...
No cóż, nic straconego, trzeba walczyć dalej, choć rewanż na pewno będzie cięzki, ale przecież na SB też można wygrać, nawet po karnych, heheh:)

skawin4 | 11.03.2013 08:32

"EdenHazard, 22:02 10-03-2013
ależ fani united [ juanjtet ] i tak Chelsea ma lepszych piłkarzy,  większy potencjał,  więcej pieniędzy,  i wgle lepsza atmosfere na stadionie. .. Chelsea jest najfajniejszym klubem na świecie,  niestety musicie się z tym pogodzić :] możecie odpisywac ale ja i tak wiem swoje"

Na twoja prowokacyjna zaczepkę fanie chelsea (czelsi) mam  wównie prowokacyjna odpowiedz....
przeczytaj jeszcze raz swój komentarz zobacz ten filmik i zrozumiesz dlaczego nigdy nie będziecie na wyższym poziomi niż UNITED

youtube.com/watch?v=SeK1SKerOiQ

kubbak92 | 11.03.2013 10:01

skawin4
Jak dla mnie w Chelsea na boisku nie grają pieniądze (przynajmniej ja takowych nie dostrzegłem... jednak jeśli ktoś widzi iż piliki pieniędzy latają na boisku... trzeba by było pogadać o tym ze specjalistą) a co do Wesołego Romka no to chłopak też nie jest zawodnikiem ale właścicielem... Przynajmniej tak mi się wydaję... Ale po tych wszystkich komentarzach że to dzięki niemu odnosimy sukcesy zaczynam mieć coraz większe wątpliwości... The Blues zawdzięcza sukcesy (jak inne kluby) piłkarzom.

W sumie... Niestety nie rozumiem tego linku...

EdenHazard | 11.03.2013 12:48

skawin - jak mozemy byc na nizszym poziomie od was [ czester junajtet - hahaha ale beka z nazwy :] majac tyle kasy?  co mamy gorsze?  osrodki treningowe?  nie wiem. .. kibicow?  skałtów?  młode talenty?  mniej kasy?

ManUtd86 | 11.03.2013 14:12

Pierwsza połowa bezdyskusyjnie zdominowana przez United, w drugiej odpuścili i dali pograć Chelsea.
Brawo dla Ferdinanda :D

NiebieskaPanter | 11.03.2013 15:04

którego rewanż?

SmYLuCFC | 11.03.2013 19:21

Brawo CFC! Jestem z was dumny zagraliśmy na prawde dobry mecz. Rewanż na SB. tam jestem spokojny o wynik.

StamfordTheLion | 11.03.2013 20:20

ManUtd86 - hehe ale pleciesz bzdury bo nie umiesz znaleźć wytłumaczenia na słabo grający ManU w drugiej połowie ehh...spójrz prawdzie  w oczy po co ty sie oszukujesz człowieku ? phii...



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy