REKLAMA
REKLAMA

Wielki mecz, Chelsea gra dalej! (video)

dodał: dKosinski  |  źródło: Anglia.goal.pl  |  31.10.2012 23:16
Po nieprawdopodobnym spotkaniu Chelsea awansowało do kolejnej rundy Capital One Cup. By wyłonić zwycięzcę tego meczu potrzebna była dogrywka.

VIDEO: Zobacz bramki z meczu >>

Obie drużyny do środowego spotkania przystąpiły w mocno zmienionych składach, w porównaniu do tych, w których zagrali w niedzielnym meczu ligowym. Na pierwszego gola tym razem trzeba było czekać do 22. minuty. Błąd Oriola Romeu wykorzystał Ryan Giggs, który pokonał bezradnego Petra Cecha.

Osiem minut później, prowadzący to spotkanie sędzia Lee Mason podyktował rzut karny na Chelsea za faul Alexandra Buttnera na Vicotrze Mosesie. Jedenastkę pewnym uderzeniem wykorzystał David Luiz. Gdy wydawało się, że pierwsza połowa zakończy się remisem, dwie minuty przed przerwą Czerwone Diabły ponownie wyszły na prowadzenie. Po prostopadłym podaniu Naniego, sytuację sam na sam z bramkarzem Chelsea wykorzystał Javier Hernandez.

W drugiej połowie również nie brakowało emocji. Siedem minut po wznowieniu gry, The Blues po raz drugi doprowadzili do wyrównania. Po dośrodkowaniu Maty z rzutu rożnego, celnym uderzeniem głową popisał się Cahill. Radość Chelsea nie trwała jednak długo, bowiem w 59. minucie podopieczni Alexa Fergusona zdobyli trzeciego gola. Tym razem Cecha do kapitulacji zmusił Nani.

Podopieczni Roberto Di Matteo do końca meczu walczyli o wyrównującego gola. Dopięli swego w czwartej minucie doliczonego czasu gry, gdy sędzia podyktował dla nich drugą jedenastkę. Tym razem wykorzystał ją Hazard i do rozstrzygnięcia losów awansu potrzebna była dogrywka.

W niej zdecydowanie skuteczniejsi byli gospodarze. W 98. minucie Chelsea wyprowadziła szybką akcję, fatalny błąd popełnił jeden z obrońców, a piłkę do bramki wpakował Sturridge. W 116. minucie The Blues prowadzili już 5:3. Tym razem podanie Hazarda wykorzystał Ramires, praktycznie zapewniając swojej drużynie awans do kolejnej rundy.

W ostatniej minucie dogrywki, Czerwone Diabły odpowiedziały trafieniem Giggsa z rzutu karnego, podyktowanego za faul Azpilicuety.

Chelsea - Man Utd 5:4 pd. (1:2, 3:3)
0:1 Giggs 22'
1:1 Luiz (k.) 31'
1:2 Hernandez 43'
2:2 Cahill 52'
2:3 Nani 59'
3:3 Hazard (k.) 94'
4:3 Sturridge 98'
5:3 Ramires 116'
5:4 Giggs (k.) 120'

żółte kartki:
Chelsea - Romeu 12', Obi Mikel 25', Luiz 91'
Man Utd - Wooton 64', Nani 100', Keane 105', Giggs 119'

Chelsea: Cech - Azpilicueta, Cahill, Luiz, Bertrand, Romeu (72' Oscar), Obi Mikel (46' Ramires), Moses, Mata, Piazon (55' Hazard), Sturridge

Man Utd: Lindegaard - Rafael, Keane, Wootton, Buttner (46' Powell), Nani, Fletcher, Anderson (81' Tunnicliffe), Giggs, Hernandez, Welbeck (100' Macheda)

RELACJA MINUTA PO MINUCIE

Koniec meczu

122 min - Hazard trafia w słupek!

120 min - Azpilicueta faulował we własnym polu karnym ,a rzut karny na bramkę zamienił Ryan Giggs!

119 min - Żółtą kartką ukarany został Ryan Giggs.

116 min - Koniec marzeń United, Ramires podwyższa prowadzenie! Hazard świetnie oszukał defensywę rywali i wyłożył piłkę do Ramiresa, który mając przed sobą tylko Lindegaarda pewnie trafił do siatki!

112 min - Moses marnuje stuprocentową okazję!

110 min - Z rożnego centrował Nani, jednak piłkę daleko od własnego pola karnego wybili obrońcy Chelsea.

107 min - Rzut wolny po faulu na Powellu wykonany bardzo słabo.

106 min - Druga część dogrywki rozpoczęta, United spróbują odrobić straty.

Koniec I połowy dogrywki

105 min - Keane faulował przed własnym polem karnym. Lindegaard sparował strzał Luiza na poprzeczkę!

98 min - CHELSEA NA PROWADZENIU! Po długiej akcji Manchesteru gospodarze przejęli piłkę, przeprowadzili szybki atak zakończony celnym strzałem Sturiddge'a!

93 min - Sturridge próbował wykorzystać wyjście Lindegaarda, ale uderzył wprost w niego.

91 min Dogrywka rozpoczęta!

Pięć minut przerwy, a po niej czeka nas dogrywka

Koniec regulaminowego czasu gry

90+4 min - HAZARD LEKKO, PO ZIEMI, W ŚRODEK, GOOOOOL!

90+4 min - RZUT KARNY DLA CHELSEA!

90+1 min - David Luiz ukarany żółtą kartką.

89 min - Chelsea szuka wyrównania, goście mądrze się bronią.

84 min - Atomowy strzał Oscara zza pola karnego, znów górą golkiper Manchesteru United!

77 min - Dominacja The Blues trwa, tym razem Moses strzelił wprost w Lindegaarda.

75 min - Oscar z 20. metrów nad poprzeczką.

72 min - Oscar pojawia się na boisku w miejsce Romeu.

69 min - Kolejna dobra szansa Chelsea! Po wyśmienitej centrze Juana Maty Azpilicueta nie wykorzystuje stuprocentowej okazji!

66 min - Moses głową niewiele ponad poprzeczką!

64 min - Żółtą kartką ukarany został Wooton.

59 min - GOŚCIE ZNÓW NA PROWADZENIU, NANI! Po szybkiej wymianie podań Portugalczyk znalazł się w sytuacji sam na sam z Cechem i nie zmarnował dogodnej okazji!

55 min - Eden Hazard wbiega na murawę w miejsce Piazona.

52 min - MAMY WYRÓWNANIE, GARY CAHILL! Po dobrze wykonanym rzucie rożnym przez Matę obrońca Chelsea najwyżej wyskoczył do główki i nie dał Lindegaardowi szans na interwencję!

49 min - Szybki atak Daniela Sturridge'a i fantastyczny powrót Rafaela. Tylko rzut rożny dla Chelsea!

46 min Druga połowa meczu już trwa!

Koniec I połowy

43 min - GOL DLA UNITED, HERNANDEZ! Po fantastycznym prostopadłym podaniu Naniego z głębi pola Meksykanin znalazł się w sytuacji sam na sam z Cechem i trafił do siatki!

38 min - Anderson do Welbecka, Welbeck do Andersona, ale wszystko swoją wielką czupryną przerywa David Luiz.

31 min - David Luiz pewnie w róg, mamy remis!

30 min - Buttner faulował w polu karnym Mosesa i arbiter słusznie podyktował jedenastkę dla The Blues!

25 min - Tym razem żółtą kartkę obejrzał John Obi Mikel.

22 min  - GOOOL DLA UNITED, RYAN GIGGS! Co za sytuacja, Cech podaje do Romeu, ten traci piłkę, a rezultat spotkania otwiera legenda Czerwonych Diabłów!

19 min - Lepszy okres gry United. Teraz akurat Moses tak bardzo starał się oszukać obrońcę rywali, że aż upadł na murawę i dotknął piłki ręką.

13 min - Nani prostym podbiciem z rzutu wolnego wprost w ręce Petra Cecha.

12 min - Romeu otrzymuje pierwszą żółtą kartkę w tym spotkaniu.

7 min - Victor Moses odebrał piłkę w defensywie, przebiegł z nią całą długość boiska i idealnie zagrał do wychodzącego Daniela Sturridge'a, który w sytuacji sam na sam z Lindegaardem potknął się o piłkę.

1 min - Spotkanie rozpoczęło się!


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 255 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Fotball4Ever | 31.10.2012 20:28

Zna ktoś może listę kanałów które będa emitować ten mecz? Niemieckie jakieś czy co?

Ekste | 31.10.2012 20:35

Sądzę, że Chelsea to wygra. Traktują ten mecz poważniej, w składzie United jeden gość z podstawy w tym sezonie: Rafael, w składzie Chelsea: Cech, Cahill, Luiz, Mikel, Mata.

cavallas | 31.10.2012 20:38

http://cricfree.tv/update/skys1.php
powinien działać po angielsku

HolasCFC | 31.10.2012 20:53

Macie Sturridge'a na szpicy, o własne nogi sie potyka przy takiej setce...

kaziu1010 | 31.10.2012 21:07

Brawo Giggs! Pogubiła się obrona Chelsea, Cech też się nie popisał.

MiSiEk_uNiTeD | 31.10.2012 21:07

giggs:)

HolasCFC | 31.10.2012 21:12

Obrona się pogubiła? Włącz mecz kolego... Cech wam dał prezent.

MiSiEk_uNiTeD | 31.10.2012 21:16

1-1

kaziu1010 | 31.10.2012 21:17

Nie no rzeczywiście Holas masz rację. Obrona Chelsea zachowała się znakomicie ;) 3 piłkarzy MU pozostawionych bez krycia, a najbliżej bramkarza był defensywny pomocnik.

Karny jak najbardziej prawidłowy. Mecz zaczyna się od nowa ;)

Gall*Anonim | 31.10.2012 21:19

Jeżeli ktoś obwinia Cecha za utratę bramki jest niepoważny.

MiSiEk_uNiTeD | 31.10.2012 21:19

1-1

cichy2805 | 31.10.2012 21:20

Zmiennik Torresa dziś gra na poziomie 4 ligi Angielskiej nawet piłki w polu karnym United nie umie przyjąć.

kubbak92 | 31.10.2012 21:21

Gall
A kogo innego ? podaję do zawodnika przy którym było dwóch graczy w czerwonych koszulkach. Przyznam Romeu też się nie popisał jednak tak naprawdę nie powinien dostać tej piłki.

Pan Mietek | 31.10.2012 21:22


Dyrekcja portalu ogłasza wyjątkową amnestię dla wszystkich którzy brali udział w zajściach po meczu Chelsea - Manchester United i zostali zbanowani.
Konta zostały odblokowane ale pozostają  ostrzeżenia i ostatnia szansa dla wszystkich którzy zachowali się niegodnie.

Do listy którą zamieściłem dodaję jeszcze użytkownika o nicku Mike_Dein, jego konto również zostało odblokowane.

W przyszłości proszę o zachowanie kultury, o nie stosowanie odpowiedzialności zbiorowej i nie propagowanie wszelkiej maści teorii spiskowych.

Powtórzę jeszcze raz - Piłkarze, trenerzy , kluby i ich Fani nie odpowiadają za decyzje sędziów.
Mam nadzieję że zostałem dobrze zrozumiany i że w przyszłości nie będziemy musieli stosować tak drastycznych środków.

To jest wyjątkowa sytuacja i wyjątkowa amnestia.
Jest to również kolejna, ostatnia szansa dla tych którzy znaleźli się na tej liście.
Proszę z niej skorzystać z kulturą i z klasą której po Was się spodziewam . Wierzę że jest to możliwe.




Pozdrawiam i Życzę Spokoju



kaziu1010 | 31.10.2012 21:22

@Gall*Anonim

Tu się z Tobą na pewno nie zgodzę. Cech wybijał piątkę. Miał świetny przegląd pola i widział jak są ustawieni jego koledzy z drużyny. Widział że stał Romeu i w niedalekiej odległości stało 3 piłkarzy MU. Powinien tą piłkę wybić, a nie ładować na taką minę Romeu.

Pan Mietek | 31.10.2012 21:22


Dyrekcja portalu ogłasza wyjątkową amnestię dla wszystkich którzy brali udział w zajściach po meczu Chelsea - Manchester United i zostali zbanowani.
Konta zostały odblokowane ale pozostają  ostrzeżenia i ostatnia szansa dla wszystkich którzy zachowali się niegodnie.

Do listy którą zamieściłem dodaję jeszcze użytkownika o nicku Mike_Dein, jego konto również zostało odblokowane.

W przyszłości proszę o zachowanie kultury, o nie stosowanie odpowiedzialności zbiorowej i nie propagowanie wszelkiej maści teorii spiskowych.

Powtórzę jeszcze raz - Piłkarze, trenerzy , kluby i ich Fani nie odpowiadają za decyzje sędziów.
Mam nadzieję że zostałem dobrze zrozumiany i że w przyszłości nie będziemy musieli stosować tak drastycznych środków.

To jest wyjątkowa sytuacja i wyjątkowa amnestia.
Jest to również kolejna, ostatnia szansa dla tych którzy znaleźli się na tej liście.
Proszę z niej skorzystać z kulturą i z klasą której po Was się spodziewam . Wierzę że jest to możliwe.




Pozdrawiam i Życzę Spokoju

Zbanowany | 31.10.2012 21:22

cichy2805@ jak byś grał raz na rok też byś miał problem z przyjęciem i to w takim meczu. Spotkanie jeszcze się nie skończyło, może ten gracz na poziome 4 ligi właduje dziś bramkę. Za wcześnie na osądy.

MiSiEk_uNiTeD | 31.10.2012 21:25

1-1

waldir10 | 31.10.2012 21:27

mam bardzo podzielone zdania na temat faworyta tego meczu.

W Chelsea-jak ktos zauwazyl-kilku graczy z podstawy.

Jednak w MU-na papierze jednak 2gi garnitur MU wyglada naprawde niezle (Fletcher, Nani, Giggs, Welbeck, Hernandez)

narazie do konca jeszcze zostalo... wiec licze na niezla druga czesc... i wiecej emocji

kaziu1010 | 31.10.2012 21:28

Hernandez i 1;2

MiSiEk_uNiTeD | 31.10.2012 21:28

2-1 chicharicto

didieryves11 | 31.10.2012 21:31

Sheva na audiencji u Romka :)

Young Guns | 31.10.2012 21:33

Pan Mietek,

a jednak sie pan złamał... myślałem,  że 42 bany to ostra konsekwencja hehe...
... za dużo tego naraz było i chyba sie pogubiliście, które konta na to faktycznie zasługiwały..

Miku | 31.10.2012 21:34

Mam pytanie, gdzie teraz jest ten Adipetre co przy każdej możliwej chwili lansuje Romeu i próbuje go wstawiać w miejsce Mikela?

Romeu tragedia, tak słabego piłkarza w Chelsea nie było od czasów Smertina i Jarosika.

Redrum333 | 31.10.2012 21:34

To się obrona wybornie spisuje

cfc_londyn | 31.10.2012 21:35

Andrzej stały bywalec na salonach u Romka, podobno:) wracajac do meczu, obrona troche  slabiutko, jednakze mysle ze w drugiej polowie chlopaki odrobią, moze dreszczowiec jak wczoraj ? bylo by calkiem ciekawie:D

Neil | 31.10.2012 21:36

@ Miku broniąc Romeu powiem że w poprzednim sezonie gdy grał reguralnie grał na b.wysokim poziomie. Jednak teraz widać u niego kompletny brak gry...

Gall*Anonim | 31.10.2012 21:37

kubbak92
Samego Romeu? Na co on czekał? Az cały zespól United go otoczy a ten wyjdzie spod presji? Fakty są takie ze to on zwlekał z oddaleniem zagrożenia i to on stracił piłkę.

Zbanowany | 31.10.2012 21:38

Romeu jest dziś beznadziejny to fakt.
Słaby mecz, słaba gra. Nie wiem po co RDM wystawił dwóch DP.

Zbanowany | 31.10.2012 21:40

Romeu jest dziś beznadziejny to fakt.
Słaby mecz, słaba gra. Nie wiem po co RDM wystawił dwóch DP.

Evolver | 31.10.2012 21:41

"za dużo tego naraz było i chyba sie pogubiliście, które konta na to faktycznie zasługiwały.."

Prawda...

Co do meczu, to wow, według mnie jednak zawinił Cech, bo widząc samego Romeu, otoczonego przez 3 graczy ManU, nie powinien po prostu do niego podawać, tylko wykopać piłkę dalej do kogoś innego, czas go nie gonił. Karny oczywiście prawidłowy.

Gall*Anonim | 31.10.2012 21:45

Romeu był otoczony? Zobaczcie powtórki, zobaczcie ile czasu czeka aż piłka do niego dojdzie gdy już się do niego doturla to już macie racje, był otoczony, ale tylko na własne życzenie. Gdy Cech wybijał piłkę zawodnicy MU byli ustawieni dobre 15 m od Hiszpana, tylko dzięki jego opieszałości dal się osaczyć

didieryves11 | 31.10.2012 21:57

No, może Eden zacznie wreszcie coś grać...

Guzix | 31.10.2012 21:58

Słuchajcie, co do sprawy pierwszej bramki. Zobaczcie jeden mecz LFC w lidze i zobaczcie, że Joe Allen jest kilka razy w takich sytuacjach podczas meczu, tylko różnica jest taka, że po prostu piłka się jego magicznie słucha Allena i nie opuszcza go na krok w dodatku Rodgers trenował go tak aby z takich sytuacji wychodził pozytywnie więc jednak to kwestia wyszkolenia Romeu.

Young Guns | 31.10.2012 21:59

Evolver,

Ty nie śledzisz meczu Spurs? Czy może zakładasz spokojną przejażdżke po żółto-zielonych hehe

Evolver | 31.10.2012 22:03

Znalazłem jakąś arabską transmisję, ale tak mi zacinała (a neta mam 30mb/s) że nie dało się oglądać... Zostaję przy relacji tekstowej.

didieryves11 | 31.10.2012 22:04

Tragos :/ proste podanie z klepki i wbiegniecie w pole karne a Romeu wyglądał na tle Naniego coś jak maluch vs ferrari...chłopak chyba dzisiaj betonowe buty założył...

MiSiEk_uNiTeD | 31.10.2012 22:04

pięknie nani

cavallas | 31.10.2012 22:07

@Evolver
http://www.livesport4u.com/stream 2.html
tu powinno Ci nie ciąć i masz po angielsku ;d

Young Guns | 31.10.2012 22:07

Evolver,

tak też myślałem. Wizwig wypiął sie na tamten mecz więc Ci nie pomoge raczej a z polskich kanałów nie korzystam...

No nic powodzonka

Evolver | 31.10.2012 22:09

cavallas, hehe dzieki akurat mi się na bramkę włączyło :D

cavallas | 31.10.2012 22:10

nie wiedziałem, że mam takie zdolności iż bramki przynoszę xD

Young Guns | 31.10.2012 22:12

cavallas,

Licze na Ciebie w następnej potyczce vs Arsenal (na korzyść londyńczyków hehehe)

didieryves11 | 31.10.2012 22:12

niestety 2 setki zmarnowane, ale gra głową nie jest dzisiaj naszą najmocniejszą stroną - gdyby tam był Terry albo Cahill...

didieryves11 | 31.10.2012 22:14

Romeu schodzi - dziękujemy za żenujący występ

cavallas | 31.10.2012 22:17

YG
Ja wam wczoraj już wywróżyłem :D założyłem się o czteropak z kolegą przy stanie 4-0, że Arsenal nie wygra... coś nie wyszło.

Evolver | 31.10.2012 22:17

Tam była ręka czy nie w polu karnym?

Redrum333 | 31.10.2012 22:17

Oj no, Luiz niby też wczoraj "powiększył swoje pole" w polu karnym.

czerwona1878 | 31.10.2012 22:18

hahahahahahaha nie wierzę. 7-8 podstawowych graczy vs rezerwy hahahahahahahahahhahahahahaa.

a ręki nie powinno być. taka sama syt jak z luizem. zresztą było za blisko i nastrzelona.

Redrum333 | 31.10.2012 22:18

W niedzielę znaczy się, wybaczcie.

Gall*Anonim | 31.10.2012 22:18

Evolver
Była

Andrew07 | 31.10.2012 22:18

HolasCFC , czyli dzisiaj takie coś to jednak jest karny ?

Insekt | 31.10.2012 22:19

@czerwona1878

skad wy bierzecie ten tekst, ze reka jest "nastrzelona" ?? A jaka ma byc?

didieryves11 | 31.10.2012 22:21

ale technicznie United pozamiatani :) Nawet Giggs nie wie co się dzieje :)

Young Guns | 31.10.2012 22:22

cavallas,

wybaczam hehe....

pewnie i tak wypijecie razem toteż nie masz czego żałować a wczoraj mecz dekady w wykonaniu rezerw heh... także po cichu dzięki

Pozdro

czerwona1878 | 31.10.2012 22:24

didieryvers11 - i co wam po tym ?:D

zaraz bedzie gadka, że Ferguson luiza przekupił ;DD

didieryves11 | 31.10.2012 22:24

czerwona1878
rezerwy? Tomek Kuszczak na pewno miałby inne zdanie na ten temat :)

cavallas | 31.10.2012 22:25

YG,
Ale to na LM wypijemy ponieważ mecz Manchester United vs Arsenal Londyn będę oglądał w domu w samotności :D

Evolver | 31.10.2012 22:31

Ja piernicze a Walker jak zanurkował... Dobrze, że ludzie tego nie oglądają

Young Guns | 31.10.2012 22:31

Evolver

upsss..... chyba szykuje sie porażka...

Young Guns | 31.10.2012 22:32

Dempsey nie podołał

didieryves11 | 31.10.2012 22:34

A Hernandez zmienił nazwisko??

Evolver | 31.10.2012 22:35

Jakby strzelił to by było, że sędzia pomaga. Sami sobie są winni, stracili awans w ciągu 5 minut to mają. Miernota totalna.

Evolver | 31.10.2012 22:36

HAHA Karny! Nie wierze!

didieryves11 | 31.10.2012 22:36

hehe Wooton czerwo czy nie?

Evolver | 31.10.2012 22:37

Pechowo troche, ale znów według mnie karny się należał.

Trias | 31.10.2012 22:37

Raczej czerwo. To była dobra sytuacja, ale faul dość przypadkowy i nie była to setka, więc tak na dobrą sprawę sędzia mógł pokazać czerwoną, żółtą albo nic i dałoby się to uzasadnić.

Redrum333 | 31.10.2012 22:38

Hm, więcej farta niż rozumu dzisiaj ma Chelsea, oprócz strzelonych 2 karnych nie widzę plusów z tego meczu natenczas.

Young Guns | 31.10.2012 22:39

Evolver,

Takie niby Norwich mówiono.....jak Arsenal im nie dał rady (też na własne życzenie).
EPL amigo......


A tu  mamy dogrywke! nie sądziłem, że niebiescy jeszcze będą mieli szanse. Teraz na własne życzenie mogą sobie zrobić kuku diabły....

maurycy | 31.10.2012 22:39

No ale Fergie Time...

Zbanowany | 31.10.2012 22:42

Hehehehe nie spodziewałem się.

Young Guns | 31.10.2012 22:42

życzyłbym sobie powrotu zasady Golden Goal..

Evolver | 31.10.2012 22:45

Young Guns,
Puchary rządzą się swoimi prawami, nigdy bym nie obstawiał meczy pucharowych, bo tu na serio może się wszystko zdarzyć. Tym bardziej w Anglii. Nawet w Polsce ostatnio mieliśmy przykład Gryfa Wejcherowo.

cavallas | 31.10.2012 22:45

YG,
z takim prośbami to do FA, FIFA albo UEFA ;D

Wlo | 31.10.2012 22:45

Powinien być jeszcze jeden karny za rękę.
@czerwona:
Nie 7-8, bo w wyjściowym składzie było 4 graczy z podstawowej jedenastki (Cech, Luiz, Mikel, Mata). Cahill nie gra, gdy jest Terry. Oscar, Hazard, Rami (czyli z nimi 7) wchodzili, bo sędzia nie gwizdnął poprawnego karnego i trzeba było gonić wynik. Bramki głupio stracone, wszystkie trzy. Ogółem MU gra mało i dobrze prezentuje się tylko w kontrze i obronie. Gra przebiega pod nasze dyktando i to jest kwestia przebicia się przez nadzwyczaj dobrze grający blok defensywny - brawo dla tych młodych chłopaków (pomijam trzy karne).

Lecim po swoje!

shemekblues | 31.10.2012 22:45

Sturridge pokazuje swój egoizm

tomic | 31.10.2012 22:45

Sturridge  !  ale była szansa :D

didieryves11 | 31.10.2012 22:46

O, Maczeta wchodzi :P

tomekmat91 | 31.10.2012 22:46

Teraz wiadomo dlaczego Di Mattego tak trzyma się El Nino... Sturridge dwie kapitalne okazje a zachowuje się jak junior.

Redrum333 | 31.10.2012 22:48

Dobra panowie nie srajcie żarem o czerwone kartki, gramy syf, nie mamy napastników, cieszmy się wynikiem bo i tak nie jest źle.

tomekmat91 | 31.10.2012 22:48

hehe akurat teraz musiał strzelić :P:P:)

tomic | 31.10.2012 22:49

no Sturridge nareszcie ale lubi setki marnować tak jak torres :D

Insekt | 31.10.2012 22:49

czerwona masz swoje rezerwy

Young Guns | 31.10.2012 22:49

chyba wykrakałem kuku heh

aras239 | 31.10.2012 22:50

Dobrze ze torresa nie ma bo setka by byla zmarnowana

tomic | 31.10.2012 22:50

ooo wrzawa jaksą :D

tomic | 31.10.2012 22:50

* jakaś

aras239 | 31.10.2012 22:51

Oscar drobny ale waleczny ;d

Kotoburger | 31.10.2012 22:52

***oooooooooooooooooooooool

piter246810 | 31.10.2012 22:53

wielka szkoda ze nie ma torresa

shemekblues | 31.10.2012 22:53

Sturridge pokazuje swój egoizm

piter246810 | 31.10.2012 22:55

chelsea to wygra jak i lige

Young Guns | 31.10.2012 22:55

Evolver,

Wiem stary wiem.. choć w Angli liga i puchary według mnie są na podobnym poziomie zaangażowania... wyjątkami są drużyny spoza Premier dywizji.. tam jest mega spina.... Pokazywało to już w ostatnim czasie Crysytal Palace, Leeds, Birmingham i kilka innych zespołów niekoniecznie z czołówki

Co do naszej ligi.. wiem gdzie jest Wejcherowo ale nie wiem co sie tam działo... Moje Podbeskidzie w tym sezonie nie idzie....chociaż może Irek uratuje troche punktów


cavallas,
Fifa mnie zlewa już dawno. Nawet gdy wyjątkowo udało sie wywalczyć karne z MLS na którymś turnieju i było to ciekawe doświadczenie ale dosyć dawno temu.. Co zrobić

Kotoburger | 31.10.2012 22:55

***oooooooooooooooooooooool

HolasCFC | 31.10.2012 22:56

HAHAHAHAHHAA ŻÓŁTA!!!! NIE WIERZE!!!!

didieryves11 | 31.10.2012 22:57

Lindegaard w czepku urodzony :)

Zbanowany | 31.10.2012 22:58

Daniel trochę oddał od siebie ;p

shemekblues | 31.10.2012 22:59

Sturridge pokazuje swój egoizm

Joker | 31.10.2012 22:59

Wlo
Tak, jeszcze 10 karnych... Już nie badxcie śmieszni, raz na ruski rok Was sędzia skręci, a potem co mecz byscie chcieli za wszystko karnego... Reka z bliska nabita, naturlanie ułożona to trzeba być takich fachowcem jak Ty, żeby za tkaie coś karnego gwizdnąć... I tak ciesz się, że sedzia się ulitował z tym karnym na 3:3, bo był lekko naciągany i wielu sędziów w Anglii za tkaie coś by karnego nie dała...

piter246810 | 31.10.2012 23:00

dobrze dziadowi

Evolver | 31.10.2012 23:00

Young Guns, no Gryf Wejcherowo w zeszłym sezonie do półfinałów pucharu Polski wbił, czy coś takiego, to samo teraz Olimpia Grudziądz, najpierw wyeliminowała moją Pogoń, a potem Lecha. Jaja jak berety. :)
1 grudnia w Szczecinie Podbeskidzie gra, jeździsz na wyjazdy? :D

piter246810 | 31.10.2012 23:01



[ Ostrzeżenie. Moderator ]

HolasCFC | 31.10.2012 23:01

Haha, lekko naciągany... okeeeeeej! Ramires się składa do strzału z około 5 metra a typ mu wskakuje na plecy = NACIĄGANY KARNY :D rozbawiłeś mnie.

didieryves11 | 31.10.2012 23:02

shemekblues - zaciąłeś się?? :)

Zbanowany | 31.10.2012 23:03

Sturridge dalej egoistycznie.

Evolver | 31.10.2012 23:03

Boże ten Sturridge, to ja myślałem, że lepszy skoro taki niby talencior i do kadry go chcą...

Redrum333 | 31.10.2012 23:03

No bo czerwone się w Anglii gwiżdże za urwanie nogi albo łamanie szczęki

tomic | 31.10.2012 23:04

ALE SAMOLUB Z TEGO SturridgA

piter246810 | 31.10.2012 23:04

sie smiej

Gall*Anonim | 31.10.2012 23:06

Joker
Ulitował się nad karnym? Dobre...
Sędzia się ulitował się ale nad obrońcą Mu gdy sfaulował wychodzącego Studge'a...

Young Guns | 31.10.2012 23:06

Evolver,

A to faktycznie niespodzianka. Podbeskidzie biło Lecha i Legie w pucharach a teraz pieniądze przepadły, kontrakty zaniedbane i ekipa sie rozeszła... Będzie sukces jak utrzymają sie ponad strefą spadku.. No ale doświadczenia zbierają i może szczęście dopomoże...

Niestety rzadko chodze nawet w Bielsku. Raczej w rozjazdach jestem ale neta mam pod ręką... tyle z tego dobrego...
może kiedyś szczęście dopisze to zapamiętam, że Szczecin zaprasza ;D

piter246810 | 31.10.2012 23:07

ten stuuridge to mnie wkurza

piter246810 | 31.10.2012 23:08

dla tego jokera to to wszyscy sie lituja

shemekblues | 31.10.2012 23:08

chociaż już się poprawił :)\

Evolver | 31.10.2012 23:09

Young Guns, w Szczecinie za to nadzieje, kasa jest od właścicieli, szefostwo fajne i kocha Pogoń. Odradzamy się :))

Eh Moses kolejna setka. W ogóle ManU gra jakby 2 obrońcami. Tam Sturridge i Moses są 2vs2 ciągle...

didieryves11 | 31.10.2012 23:09

ostatnia akcja - profesura :)

HolasCFC | 31.10.2012 23:10

ACH TEN HAZARD :D

Redrum333 | 31.10.2012 23:10

Niech się Sturr/Torres uczy od Ramiresa zachowania w 1vs1

Young Guns | 31.10.2012 23:10

No i pięknie bo cackali sie raz tyo jedni raz drudzy

arsenal&wisla | 31.10.2012 23:11

Cos niesamowitego, najpierw dreszczowiec wczoraj a teraz powtorka z rozrywki :D I Jak tu nie uwielbiac angielskiej pilki klubowej

cavallas | 31.10.2012 23:11

dobra to już po meczu

masonn | 31.10.2012 23:12

No to Chelsea pobiło mocno rezerwowe ManU. Nie ma się czym podniecać

Kotoburger | 31.10.2012 23:12



[ Ostrzeżenie. Moderator ]

maurycy | 31.10.2012 23:12

W sumie jak sie wystawia defensywę Buttner - Wootton - Keane na Stamford Bridge to nie ma sie co dziwić.

aras239 | 31.10.2012 23:14

Hah jeszcze karny ale i tak juz po meczu ;]

Kotoburger | 31.10.2012 23:14



[ Drugie Ostrzeżenie. Moderator ]


Evolver | 31.10.2012 23:14

Karny! Co za emocje wczoraj i dziś!

Kotoburger | 31.10.2012 23:16



[ Ban i nie wracamy
 pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Moderator ]



didieryves11 | 31.10.2012 23:16

gonili wynik, gonili i w końcu dogonili :)
trochę mi humor poprawili po tej niedzielnej farsie...ale tylko trochę

Reggi | 31.10.2012 23:16

Ja gratuluje i Chealse i Manchesterowi. Chelsea awansowała i "zemściła" się na Man Utd. Natomiast Manchester był bardzo bliski wygrania składem gdzie przez całe spotkanie zobaczyliśmy jednego zawodnika z podstawowego składu, reszta to młodzież i rezerwowi, gdzie Chelsea grała nawet 8 podstawowymi zawodnikami na boisku. A mimo to Man Utd postawił bardzo ciężkie warunki Chelsea.

aras239 | 31.10.2012 23:16

Chelsea bez porownania lepsza byla to ona dyktowala warunki i zasluzyla na zwyciestwo.

Rambo_MUnited | 31.10.2012 23:17

dobrze walczyly nasze rezerwy :)

shemekblues | 31.10.2012 23:17

didieryves11
co się zaciąłem, o strzelił gola ? to nie zmienia faktu ,że jego decyzje często wołają o pomstę ... Gra egoistycznie i tyle .

the_clash | 31.10.2012 23:17

szkoda, ale w sumie walic ten Carling Cup... na wszystkich frontach ciezko walczyc wiec lepiej odpoczac przynajmniej w tych rozgrywkach...

messenger | 31.10.2012 23:18

Gratulacje dla Chelsea! Szkoda porażki, bo w razie awansu, to z czołowych zespołów ligi zostały tylko Arsenal. Mam nadzieję, że młodzi obrońcy MU dobrze wykorzystają tę lekcję.

arsengunner | 31.10.2012 23:18

Ferguson przegrał mecz i odpadł bo wystawił niedoświadczoną defensywę. Młodzi i tak prawie wygrali z praktycznie podstawową 11 Chelsea o za to brawa. Chyba niebiescy się napalili desygnując taką kadrę meczową i dobrze teraz oby się im to odbiło w lidze:)

Reggi | 31.10.2012 23:18

A, no i Manchester ma bardzo wypoczęty skład na Arsenal w sobotę.

piter246810 | 31.10.2012 23:18

no i tak ma byc chelsea najlepsze

aras239 | 31.10.2012 23:18



[ Ostrzeżenie. Moderator ]

rumunbdg | 31.10.2012 23:18

Wspaniale!

masonn | 31.10.2012 23:19

Gratki dla Chelsea ale nie możecie mówić o zemście. Przyjazd na Old Trafford przyniesie więcej emocji

nidhoggUTD | 31.10.2012 23:19

Kurczę, dobry mecz. Ja bym raczej powiedział, że pojedynek wyrównany, zaważyły indywidualne błędy zawodników. SAF jednak chyba trochę przesadził z tą "mieszanką", szczególnie w obronie...

modzian | 31.10.2012 23:21

Mecz w którym zdecydowanie Ferguson postawił na rezerwy, wystąpiło sporo nazwisk mi nie znanych, ale mimo to z niemalże pierwszym składem Chelsea zdobyli cztery bramki. Jednak Chelsea wygrała zasłużenie, pod koniec obrona United wyglądała fatalnie, stali i czekali co zrobi przeciwnik, wybijali na oślep, ale to rezerwy ..

Bedzie dobrze dla United jak latem a moze jeszcze nawet zimą pozbędą się Naniego. Facet ewidentnie gra nonszalancko, w sytuacjach gdy można dograc do kolegi on wchodzi w gąszcz przeciwników i na siłe się przecisnąc, no chyba nie o to chodzi ..

cavallas | 31.10.2012 23:21

Może i SAF przesadził z mieszanką, ale dzięki temu młodzi dostali niezła lekcje ;)

Zbanowany | 31.10.2012 23:21

Dla naszych najważniejsza była duma a niżeli awans. Mimo, że CC to puchar mało prestiżowy to jest to idealne miejsce na ogrywanie.
Mecz świetny ogólnie rzecz biorąc, obyło się bez baboli.

durden39 | 31.10.2012 23:21

Wielki mecz podstawowych zawodników Chelsea z młodymi i rezerwowymi zawodnikami MU. Brawo!!

Antonio13 | 31.10.2012 23:21

Brawo Chelsea dobrze , ze MU odpadło.

Madara22 | 31.10.2012 23:21

Bravo za gonienie wyniku ale zdecydowanie za dużo tych błędów, ogromna nieskuteczność a w końcowej fazie normalnie się bawili zamiast wbijać. Brawa dla Utd bo wystawili młodzież i fajnie się zaprezentowali. Wygrała drużyna  lepsza .

maurycy | 31.10.2012 23:21

Jakoś po odpadnięciu z tego pucharu płakać nie będę. Domyślałem się kto zwycięży, gdy tylko porównałem składy, dlatego to dziwię się, że Chelsea się tak długo męczyła.

Young Guns | 31.10.2012 23:22

Ja to skwituje tak:

Invaders must Die (Prodigy) - This is London

Wczoraj pólnocna dzielnica, dzisiaj zachodnia sie odrodziła. United na własne życzenie przegrali ten mecz ale nic mi do tego. Widowisko nie zachwycało ale mogło sie podobać


Evolver,
Ja średnio jestem za polską ligą ale bracia informują na bierząco. Podoba mi sie, że mamy ekipe z miasta w ekstraklasie ale jeszcze muszą poprawić poziom ligi i zaorać kilka pastwisk...
Co do Pogoni pamiętam kiedy była prawie cała brazylijska... też zaistniała tym zjawiskiem w moich oczach choć efektów już tak brazylijskich nie było ale wszystko co dobre przed wami, nami....

Powodzonka życze

shemekblues | 31.10.2012 23:22

Oby Chelsea nie straciła za dużo sił, bo RdM trochę chyba przesadził ? Gdzie Marin ?

Zbanowany | 31.10.2012 23:23

Dla naszych najważniejsza była duma a niżeli awans. Mimo, że CC to puchar mało prestiżowy to jest to idealne miejsce na ogrywanie.
Mecz świetny ogólnie rzecz biorąc, obyło się bez baboli.

kubbak92 | 31.10.2012 23:23

No patrząc na to że Chelsea zagrała w II połowie i całej dogrywce pełnym składem nie ma co się dziwić że wyszliśmy na prowadzenie... Trudno wymagać od młodzików by dali radę takie potężnej ofensywie. United zagrało drugim garniturem i jak jeszcze na boisku nie było całej pierwszej 11 The Blues to mieli szansę. Piazon nic nie pokazał, Romeu nie za dobrze. Moses bardzo fajny mecz - ma chłopak papiery na pierwszą 11 tylko szkoda że nie wykorzystał swoich sytuacji. Cesar bardzo mi się podobał wiec straty Ivy nie będzie aż tak bolesna. Trochę zawiodłem się na Danielu... Kilka razy powinien podać, pierwsza połowa w jego wykonaniu była kiepska dopiero w drugiej gdy na boisku pojawili się Oscar, Hazard to zaczął grać lepiej. Lecz strzelił a to ważne :) oby godnie zastąpił Torres'a.  Fajny mecz, bardzo miły dla oka.

cichy2805 | 31.10.2012 23:23

Fajny mecz z udziałem dwóch najlepszych aktualnie drużyn w Anglii. No skład United był rezerwowy, i dla tego Chelsea wyglądała lepiej z gry, i nie ma co ukrywać byli odrobinę lepsi. Lecz porównać oba dzisiejsze składy, to wydawało mi się że Niebiescy mieli więcej piłkarzy z podstawowego składu niż Diabły. Gratulacje dla Chelsea.

Redrum333 | 31.10.2012 23:24

Pozytywne punkty:
- umiemy strzelać karne
- umiemy strzelać wolne

Negatywy:

- wszystko inne

Przez ten mecz nabrałem jeszcze więcej szacunku do MU i SAFa, bo przegrać jednak bardziej "rezerwowym" składem od Chelsea na SB to nie jest wstyd. No ale gramy dalej, tańczmy.

marian_ | 31.10.2012 23:24

Wygrana Chelsea nad United zawsze mile widziana :)

Widowisko trochę średnie, bo oba zespoły nie wystawiły pełnych pierwszych jedenastek i było widać juniorskie błędy Woottona, czy Romeu. Fajnie, że padło sporo bramek.

Zasłużone zwycięstwo, a przy odpadnięciu kilku dobrych firm droga do wygrania pucharu będzie łatwiejsza.

Obiektyw | 31.10.2012 23:24

Kapitalny mecz!

Chelsea grała lepiej zarówno w niedzielę jak i dziś, tyle ,że dziś wygrali a w niedzielę nie!

Brawo The Blues! piękna zemsta!

marcing161 | 31.10.2012 23:24



Prawie podstawowa 11 Chelsea ogrywa Rezerwy United, i nie przesadzam, bo Di Mateo zamiast młodych to Hazarda,Ramiresa i Oscara wpuszcza. Wielkie brava dla Chelsea!!. W sumie to nawet dobrze bo napewno odbije im się w lidze, a Puchar Ligi to puchar pocieszenia dla Rezerw, choć nie ukrywam ze szkoda z porazki ale trudno

shemekblues | 31.10.2012 23:27

chociaż w sumie najcięższy rywal wyeliminowany i teraz moga młodziki sobie pograć :))) w kolejnej rundzie :)

A tera RdM powinien puścić film instruktażowy  z Ramiresem jak wykorzystywać 1 vs 1 :P Widzami powinni być Torres, Sturridge , Moses ;)

Churchill | 31.10.2012 23:27

Gdyby nie te fatalne bledy obrony to w sumie kto wie czy nie wygralibysmy tego meczu nawet tym skladem! Cala reszta grala nawet do rzeczy. Ale Chelsea zasluzenie wygrala i awansowala, gratulacje!

Dennis | 31.10.2012 23:28

ledwo 9 bramek wpadlo i juz w tytule ''wielki mecz''? to jaki byl wczoraj ? :D

Joker | 31.10.2012 23:29

Ja osobiście jestem ukontentowany... United rezerwami zagrał bardzo dobry mecz, przegrali minimalnie, mozna powiedzieć pechowo, bo karny na 3:3 jakby nie patrzeć był juz po doliczonym czasie gry i sędzia mógł mecz zakończyć np. w momencie spalonego Chicharito, no ale tego nie zrobił do czego miał prawo... Wydaje mi się, że jakby na stoperze zagrali ciut bardziej doświadczeni i ogarnięci zwodnicy (np. zdrowi Smalling i Jones) to Diabły by ten mecz wygrały, bo ci chłopcy popełnili zbyt wiele banalnych błedów i znacznie odstawali od reszty, zwłaszcza w dogrywce to było widać...

lampardcfc | 31.10.2012 23:29

marcing161
"bo Di Mateo zamiast młodych to Hazarda,Ramiresa i Oscara wpuszcza" rzeczywiscie starzy :) we dwoch maja prawie tyle co giggs :) hazard z oscarem

KubaCFC | 31.10.2012 23:30



Oscar i Hazard starzy i podstawowi do tego grali 200 minut w tym meczu xd xd tak samo cesar, piazon, Moses czy sturridge xd istny 1 skład xd

Obiektyw | 31.10.2012 23:30

marcing

A Co? Hazard, Oscar to nie są młodzi? :D

durden39 | 31.10.2012 23:31

@lampardcfc

Może młodzi, ale raczej rzadko się widzi, żeby ktoś w Pucharze Ligi wpuszczał rezerwowych za 75 mln funtów, LOL

Ekste | 31.10.2012 23:31

A że żesz kur..de mać, napisałem takiego fajnego posta i mi usunęło.

Wootton i Keane są ciency jak sik pająka. To samo Lindegaard. Nadają się najwyżej do jakiegoś średniaka z drugiej ligi. Anderson jest strasznie ociężały.

Ze strony Chelsea Luiz zagrał fatalnie. Sturridge też się nie popisał, miał tyle znakomitych sytuacji, a tylko przy jednej zachował zimną krew. Cahill zaś potwierdził moją opinię, że jest to najgroźniejszy obrońca Premier League pod bramką rywala.

Mata zagrał całe 120 minut.. Oscar i Hazard również nieco się zmęczyli. Ciekawe jak to wpłynie na ich potencjał ofensywny w meczu ze Swansea. Może być naprawdę interesująco.

Gratulacje dla obu zespołów. To był jak najbardziej ciekawy mecz.

scholes | 31.10.2012 23:32

Młodzież kupiona za 100 mln funtów.. heh

lampardcfc | 31.10.2012 23:33

ja powiem tak , skoro są wstanie grać to czemu mają tego nie robić. jesli sie  za bardzo zmeczyli to sie odbije w lidze proste. zreszta nie grali 120min...

Reggi | 31.10.2012 23:35

Troszkę dziwią mnie komentarze typu "Chelsea najlepsza" po tym meczu. Oglądaliście go? Nieskuteczność graczy Chelsea była zatrważająca, biorąc pod uwagę, że w wyjściowej 11 było aż 5 podstawowych graczy, a szybko doszło ich jeszcze 3.

Osobiście, zgadzam się z postem użytkownika Redrum333, stałe fragmenty gry to jedyne co Chelsea w tym meczu pokazała pozytywnego. Bramki z gry wpadły też, ale w momencie kiedy obrona United (wyjściowa obrona - średnia wieku 22, od 46 min. wejście Powella za Buttnera - 20,75 lat) grała już na stojąco ze zmęczenia.

KubaCFC | 31.10.2012 23:35



[ Ostrzeżenie. Moderator ]


cavallas | 31.10.2012 23:36

Dennis,
wczoraj był zapewne arcy mecz :D

KubaCFC | 31.10.2012 23:37

5 podstawowych ? Cech, Mata, Luiz, na upartego Obi... i kto  ahahhahahah tłumacze xd

drzwi | 31.10.2012 23:40

Brawo Chelsea! :)

Reggi | 31.10.2012 23:40

KubaCFC:
Zawodnicy Chelsea, którzy grali dzisiaj i w niedzielnym meczu: Cech, Cahill, Luis, Mata, Obi (razem: 5)

Zawodnicy Man Utd: Rafael (razem: 1)

Czy twoim zdaniem w niedziele Chelsea grała rezerwowym składem? :)

lampardcfc | 31.10.2012 23:41

wgl co to za argument... wynika z tego, że najlepiej grać najgorszym skladem bo mozna potem wszystko zwalic na przeciwnika... jak klub posiada mocna kadre to z niej korzysta .

dranzer92 | 31.10.2012 23:41

Brawa dla obydwu drużyn! Chelsea zmęczona na weekend, MU za to wypoczęty skład na Arsenal.

cfc_londyn | 31.10.2012 23:42

niby malo prestizowe rozgrywki, niby drugi garnitur Man Utd, niby cos jeszcze??? a jednak satysfakcja z udanego rewanzu jest ;) a o najblizszy mecz ligowy Chelsea bym sie na martwil, Man bedzie mialo wieksze schody:)

" Pride of London"

KubaCFC | 31.10.2012 23:42


cahill to podstawka ? Myslalem ze zastepuje Terrego xd no popatrz xd



HolasCFC | 31.10.2012 23:42

Dobra ok, Chelsea prawie w podstawowym składzie, United rezerwami, ale czy wy uważacie, że mecz był wyrównany? Bo ja od drugiej połowy widziałem kompletna dominację Chelsea, tyle sytuacji niewykorzystanych (sam Moses mógł dziś ustrzelić hat-tricka, setka Cesara, kilka sytuacji Sturridge'a itd.) Praktycznie cała druga połowa i dogrywka to były ataki Chelsea na bramkę United. Pierwsza połowa była wyrównana, ale wtedy z podstawy Chelsea na boisku było bodajże 4 piłkarzy. Ktoś tu wspomina, że bramki dla CFC padły tylko i wyłącznie po błędach niedoświadczonej defensywy, a 2 pierwsze bramki dla United to co? Po pięknych długich i bezbłędnych akcjach? Nie, otóż były to katastrofalne błędy Chelsea, wręcz prezenty.

Wygrana cieszy choć sędzia znowu się nie popisał. I znowu uważam że był stronniczy.

KubaCFC | 31.10.2012 23:43

Mam takie pytanie do tego jak mozna porównac Hazarda Oscara Mosesa itd do Giggsa Fletchera i innych grajacych w MU X lat

Badd | 31.10.2012 23:43

Już dajcie spokój z tymi składami. Jest kadra to się z niej korzysta. Ze swojej strony gratuluję Chelsea wygranej.

kubbak92 | 31.10.2012 23:44

Nie powstrzymam się od komentarza :) Chelsea w momencie gdy na boisku pojawiła się w sumie pierwsza 11 United przestało istnieć na boisku. Druga połowa, większość dogrywki to The Blues grało. I to mam nadzieję że żadna ujma dla kibiców United. Takie są moje spostrzeżenia. Zwłaszcza tutaj para stoperów zagrała fatalnie. Młodziki i rezerwy starały się jednak było widać na boisku różnice jakości. Akurat średnia wieku to nie jest zbyt dobry argument... Chelsea nie miała zapewne zbyt wys. również i nie zdziwiłbym się gdyby miała nawet niższą niż United.

marian_ | 31.10.2012 23:46

Według niektórych (Ekste) Terry nie jest podstawowym obrońcą Chelsea. Inni natomiast piszą(wielu), że przegrała młodzież (chodziaż średnia wieku z Giggsem lub bez była wyższa po stronie United). Ponad połowę dzisiejszej jedenastki United można normalnie zobaczyć w podstawowym składzie na ligowy mecz. Początkowe składy były porównywalne, ale z czasem Di Matteo wrzucił główne siły i... to musiało tak się skończyć :)

Antonio13 | 31.10.2012 23:47

Leeds-Chelsea
Bradford-Arsenal
Swensea-Boro
Norwich-Villa

arsenal&wisla | 31.10.2012 23:48

Przed chwila zakonczyło sie losowanie kolejnej rundy Capital One Cup. Takie pary zostały wylosowanie:


Leeds - Chelsea
Swansea - Middlesbrough
Norwich - Aston Villa
Bradford - Arsenal

Reggi | 31.10.2012 23:48

KubaCFC: KubaCFC, szkoda słów... podstawowy skład, to taki, który dany klub może najmocniejszy wystawić na dany mecz. Nie jest to wirtualny skład najlepszych zawodników jakich klub ma w danym sezonie, tylko na dany mecz. Terry nie może grać, więc Cahill jest podstawowym zawodnikiem. Bo z powodu absencji Terrego jest brany na danej pozycji jako ta najlepsza możliwa opcja na dany dzień.

Antonio13 | 31.10.2012 23:49

Leeds-Chelsea
Bradford-Arsenal
Swensea-Boro
Norwich-Villa

TomekCFC | 31.10.2012 23:49

Nie cierpię takich meczy... Cała masa błędów, niewykorzystanych sytuacji... okropny futbol. Jedyny plus to oczywiście wygrana i wyeliminowanie Manchesteru United z dalszych rozgrywek... Niby to tylko CapitalOne alee... tutaj chodziło o rewanż... Marne pocieszenie po porażce w lidze ale zawsze humor nieco lepszy. Teraz grunt by United straciło w sobotę punkty z Arsenalem. A co do meczu... Cahill i Ramires najlepsi na boisku. Natomiast co do sędziego... Znowu nie najlepsze sędziowanie.. Dziwne decyzje..

Joker | 31.10.2012 23:51

HolasCFC
Komu się żalisz? Jak podstawowi zawodnicy nie potrafią wykorzystywac tylu sytuacji to Wasz problem:)
Wynik brzmi 5:4, a to ile Ty sobie tam wyliczyłeś okazji czy rzekomych błędów sędziego na Waszą nie korzyśc to ma średni znaczenie...
Co do błędów w defensywie to w United popełniali je głównie dwaj niedoświaczeni stoperzy, którzy w Premeirship nie graja wcale, w Chelsea te błędy zrobili Luiz i Cahill czyli ostatnio najcześciej grajaca para stoperów:) A więc się pytam komu bardziej takie babole wypada odwalać?

Reggi | 31.10.2012 23:52

Żeby była jasność, nic nie umniejszałem moimi wypowiedziami Chelsea, jeżeli chodzi o rozwój meczu. Chelsea była lepsza, zasłużyła na zwycięstwo i tak dalej. Odniosłem się bardziej ogólnie. Uważam, że nie był do zbyt dobry mecz w wykonaniu niebieskich (co nie znaczy, że nie była to drużyna lepsza w tym meczu).

Joker | 31.10.2012 23:53

Reggi
Dokładnie święte słowa...

Miku | 31.10.2012 23:54


Czegoś nie rozumiem, dlaczego prowokujące wpisy kibiców United nie są usuwane? Rozumiem, że moderacja może mieć swoje sympatie, ale bynajmniej nie ukazujcie to w sposób, jaki obecnie stosujecie, czyli każde kontrowersyjne zdanie kibica Chelsea zostaje skasowane.

Co do meczu, to muszę przyznać, że sędzia miał niesamowite szczęście, że Chelsea wygrała, w innym wypadku spadłyby na niego jeszcze większe gromy, niż na pana Clattenburga. Dwa czerwa dla Wottona i Keana oraz karny po zagraniu ręką bodajże wspomnianego powyżej Keana były czymś ewidentnym, niepodlegającym jakiejkolwiek dyskusji.

Co do poszczególnych zawodników to muszę przyznać, że zaskoczył mnie Anderson, po którym prędzej spodziewał się problemów z poruszaniem się po boisku, niż tak genialnych podań. W Chelsea zdecydowanie na plus dwójka Brazylijczyków: Ramires, który przechwytywał niemal każdą piłkę (wspominając o błędach sędziego zapomniałem o czystym wślizgu, za który Ramires otrzymał żółtą kartkę) oraz Oscar, czyli nasze żywe srebro: balans ciała, sposób przyjmowania piłki oraz szybkość z jaką mijał piłkarzy United, pokazały jego niebywały potencjał.

Gratuluję kibicom United, stworzenia przez ich drużynę niezapomnianego widowiska. Obyśmy takich meczy mieli coraz więcej...

...jednak sędziowanymi na wyższym poziomie:)

Pozdrawiam




[ Pan widział które zostały skasowane a które nie ? Proszę podać wpisy fanów Man Utd które nadają się jeszcze do usunięcia. Mod ]




lampardcfc | 31.10.2012 23:54

Joker
mogę zadać to samo pytanie. komu Ty sie żalisz. to obroncy United nie Chelsea. o niebieskich sie martwic nie musisz

kubbak92 | 31.10.2012 23:55

Joker
Pierwsza bramka to błąd Romeu - nie gra w pierwszej 11
Druga bramka - okey błąd Luiz przy wyprowadzaniu piłki, potem niefrasobliwości Cahil i kolejny raz Romeu
Trzecia bramka - bardzo ładna akcja United tutaj trudno mi znaleźć winowajcę
Czwarta bramka - faul Cesar'a który też nie gra w pierwszej 11.

lampardcfc | 31.10.2012 23:56

Joker
mogę zadać to samo pytanie. komu Ty sie żalisz. to obroncy United nie Chelsea. o niebieskich sie martwic nie musisz

Hallford | 31.10.2012 23:58

Tak, tak, tak ManU zagrało 3 skłądem... pierwszy raz słyszałem o Giggsie, Hernandezie czy Nanim.. caly skład z rezerw.

allok | 31.10.2012 23:58

Mecz bardzo na plus :) Ogólnie ManUtd zdecydowanie bardziej kreatywny. Bezcenne widziec jak Di Matteo wprowadza armaty kierujac  sie honorem za ostatni mecz a SAF co raz to wiekszch zoltodziobow:) SAF wie ze najwazniejsza liga i wazne w tym meczu wymeczyc jak najwiecej podstawy Chelsea. A Di Matteo dal sie w to wciagnac i przez 120 min wykorzystywal swoich mocnych a teraz juz na Swansea sil moze nie wystarczyc. I o to chodzilo. A jak nie teraz to  brak sil wyjdzie z Liverpoolem.

kubbak92 | 31.10.2012 23:58

Przepraszam pierwsza bramka to na spółę błąd Romeu i Cech'a.

HolasCFC | 31.10.2012 23:58

Nie żalę się tylko stwierdzam FAKT, że ten mecz nie był wyrównany. Od drugiej połowy do wyniku 5:3 United nie istniało, jeśli oglądałeś mecz wiesz to. Sędzia sie nie popisał w sytuacji gdy Daniel wychodzi na czystą pozycję a Wootton (chyba) wiesza się na nim po czym dostaje tylko żółtko. Chciałbym przypomnieć w tym momencie sytuację z Youngiem i Ivanovicem gdzie tak na prawdę kontakt był minimalny, a może i nawet nie było wcale, a Bronek wylatuje z boiska.

Hallford | 31.10.2012 23:58

Leeds-Chelsea
Bradford-Arsenal
Swensea-Boro
Norwich-Villa

durden39 | 31.10.2012 23:59


Wow to karny za zagranie Keane'a dzisiaj powinien być, ale w niedziele za rękę Luiza się nie należał?

Wtedy tłumaczyliście, że nabita z metra to nie karny, co oczywiście jest idiotyzmem bo nie podwórko, żeby bawić się w takie zasady, no ale troche konsekwencji. Luiz podobno wtedy nie zdążyłby uciąć sobie ręki, żeby karnego nie było no i dzisiaj Keane też nie zdążył sobie ręki uciąć. STFU

Joker | 01.11.2012 00:00


kubbak92
No, ale przy dwóch golach paluszki maczali stoperzy, bo przy tej 3. jednak Cahill miał swój wkład...
A Oriol i Azpilicueta są bliżej podstawy niż ci nieszcześni Wotton i Keane czy jak im tam:)

lampardcfc
Ja się żale? To ciekawe... Stwierdziłem pare faktów i tyle...  

Miku | 01.11.2012 00:01


No, akurat jak pisałem komentarz to niektóre prowokujące wpisy fanów Manchesteru wisiały, a znajdujące się pod nimi wpisy kibiców Chelsea były już usunięte. Widzę, że zostało to naprawione :)

[ Dzisiaj odbyło się kilka ważnych spotkań. Podobna temperatura panuje również pod innymi newsami. Przepraszam ale nie jestem robotem. Mod ]



TomekCFC | 01.11.2012 00:03

Panowie to tylko CapitalOne a Wy się tu kłócicie jak nie powiem kto... Zluzujcie majty nie ma co się wielce wykłócać. Szczególnie Wy kibice Chelsea, trzymajcie fason... Nic dziwnego, że potem chodzą głosy że The Blues nie potrafią się zachować. Jest w tym sporo prawdy.

Joker | 01.11.2012 00:05


HolasCFC

Wotton nie dostał w tej sytuacji czerwieni tylko dlatego, ze Sturridge nie miał większych szans dojść do piłki, a Young miał ją wtedy pod nogami jak go Ivanovic przerwócił (choć Ty widze, że nawet w ewidentnej sytuacji nie dostrzegasz faulu dla United, heheh)... Ale jakby dał czerwień i tu to wielkiej tragedii by nie było... Jednak wtedy to i tak było już prawie pozamiatane, więc średnia ta kontrowersja...

HolasCFC | 01.11.2012 00:08

No właśnie wątpliwe jest to, że Ivanovic przewrócił Younga. Sugeruję się tu nie tylko moją opinią ale i ekspertów z BBC czy tam Skysports, którzy również powątpiewali w jakikolwiek kontakt między nimi. No a że Young jest ekspertem w efektownym upadaniu to przypominać nie trzeba.

Redrum333 | 01.11.2012 00:13

Co do tego "faulu" na czerwo z niedzieli to oglądałem mecz z fanatyczką MU, i ona sama przyznała, że nie za bardzo widziała faul Ivanovica, ja sam też powątpiewałem ale nawet ona miała więcej wątpliwości ode mnie o_O

Joker | 01.11.2012 00:14

HolasCFC
Widziałeś, żeby Ivanovic się kłócił z sędzią? Serb wiedział, że sfaulował... Zresztą po co miałby się Young przewracać skoro miał piłke pod kontrolą i sytuacje sam na sam z bramkarzem? Jakby nie było kontaktu to by się Anglik nie przewrócił, bo miał Serba za plecami, więc nie mógł kontrolowac gdzie on dokładnie się znajduje...

jaroengland | 01.11.2012 00:46

Wreszcie wygrał futbol a nie beznadziejne sędziowanie. Swoją drogą na miejscu Fergusona wprowadzałbym tych młodych obrońców do pierwszej jedenastki bo fragmentami grali lepiej niż gwiazdorki typu Ferdinand, Evra oraz Karateka - Evans.

neerg | 01.11.2012 00:48


O mój Boże oO
Prawie totalnie rezerwowy skład United (De Gea, Ferdinand, Evans, Evra, Scholes, Rooney, Van Persie, Carrick, Valencia i Cleverley nie grają, choć mogliby; jaki zawodnik Chelsea mógł grać, a nie grał?) strzela 4 bramki i o włos przegrywa z Chelsea grającą u siebie najsilniejszym dostępnym składem.

Wielkie brawa dla Diabłów! Żaden fan United nie powinien czuć się dziś przegrany. Uznanie dla Niebieskich za to zwycięstwo, choć bez napinki twierdzę, że ten mecz nie wróży dla nich absolutnie nic dobrego.


jaroengland | 01.11.2012 01:07

po drugie primo jeśli nie orientujesz się w sytuacji kadrowej drugie zespołu to nie wypowiadaj się na ten temat bo rozśmieszyło mnie zdanie w którym napisałeś że Chelsea grała najsilniejszym rozstawieniem. Jako kibic tego zespołu chciałbym cię uświadomić że w wyjściowej jedenastce wystąpiło 7 zawodników którzy nie występują na codzień w wyjściowym zestawieniu.
Aaa i jeszcze jedno, nie wróże wam nic dobrego skoro pozwalacie rywalowi miejsce na organizacje kilkudziesięciu sytuacji podbramkowych w jednym meczu.

Ekste | 01.11.2012 01:08

marian_, - eee... a że tak zapytam: gdzie ja napisałem, że Terry to nie jest podstawowy obrońca Chelsea?

Panie Marianie, chyba zbyt duża ilość alkoholu Panu dziś zaszkodziła. ;)

neerg | 01.11.2012 01:18

jaroengland

"(...) z Chelsea grającą u siebie najsilniejszym dostępnym składem."

"(...)  jaki zawodnik Chelsea mógł grać, a nie grał?"

Rozumiesz już? Najsilniejszy dostępny skład. Kontuzjowani i zawieszeni nie liczą się do najsilniejszego dostępnego składu. Zresztą, nawet z najsilniejszego potencjalnego składu zagrało 7 zawodników CFC (Cech, Luiz, Mata, Oscar, Ramires, Hazard, Mikel) wobec 2 United (Rafael i Chicarito/ Welbeck).

Wilam | 01.11.2012 01:22

Mecz trzymajacy w napieciu od pierwszego do ostaniego gwizdka. Gratulacje dla obu ekip. Dodam jeszcze ze arbiter bardzo poblazliwy. Wiekszosc hejterow zaraz mnie za to zjedzie ale ja bym wystawil przynajmniej jedna CZERWONA kartke. Szczególnie za  bardzo brzydkie zachowanie GIGGSa, powienien wyleciec za ten perfidny wslizg ktorego celem byly nogi rywala, no i jako sedzia czerwienia bym poczestowal ktoregos z obroncow manu co zlapal MOSESA za noge, sytuacja jak z bronkiem tez wychodzil sam na sam. No i  nie odgwizdana reka. Ale sedzia i tak zasluguje na pochwaly gdyz bylo to bardzo trudne spotkanie z perspektywy sedziego : dynamiczna gra i buzyjace emocje. Nikt nie jest bezbledny. OSCARA i NANI'ego .Moze jestem stronniczy ale tak to widze.

Ocena meczu: 4,5/5 (duzo walki, emocje do konca, indywidualne popisy)

Ocena ManU: 4,5/5 (rezerwowi moze i przegrali ale naleza im sie podziekowania, - Giggs moze i gral dobrze ale ten chamski slizg obniza cala ocene druzyny tak jak napinka NANI'ego. )

Ocena Chelsea 4/5 (na + oczywiscie MOSES, MATA, CAHILL, na - Sturrige [straszny z niego sęp] Romeu[ za 1 bramke]).

Mam nadzieje ze nikogo nie urazilem swoja wypowiedzia.

neerg | 01.11.2012 01:27

Czerwona dla Giggsa? Wow, to byłaby sensacja sezonu, gość przez całą karierę dostał jedną jedyną czerwoną kartkę- to nie w meczu United, a dla reprezentacji, i nie bezpośrednią a dwie żółte.

Wilam | 01.11.2012 01:27

a widziales ten wslizg?

zyx | 01.11.2012 01:29



[ Ostrzeżenie. Moderator ]

neerg | 01.11.2012 01:32

Nie twierdzę, że nie powinien- w ogóle nie chcę zabierać głosu w tej sprawie. Ale reputacja robi swoje i żadnemu sędziemu nie przyjdzie do głowy, że Giggs zrobił to specjalnie, skoro nie zdarzyło mu się to przez ponad 20 lat kariery. Sam przyznaj, nie byłaby to sensacja?

Wilam | 01.11.2012 01:35

neerg masz racje bylaby to sensacja, do dzis uznawalem Giggsa za bardzo wartosciowego gracza i czlowieka, Nigdy bym nie pomyslal ze jest on zdolny do tak brzydkiego faulu, do dzisiaj. Nie dostal czerwieni bo nie wyzadzil krzywdy 2 mozna bybylo zaliczyc to do faulu taktycznego ale moim zdaniem bylo to specjalnie. Nie jestem giggsem wiec nie wiem ale po tym co widzialem (jako obserwator) wydaje mi sie ze bylo to specjalnie.

Pan Mietek | 01.11.2012 01:39


Przypominam że dyrekcja portalu ogłasza wyjątkową amnestię dla wszystkich którzy brali udział w zajściach po meczu Chelsea - Manchester United i zostali zbanowani.
Konta zostały odblokowane ale pozostają  ostrzeżenia i ostatnia szansa dla wszystkich którzy zachowali się niegodnie.

Do listy którą zamieściłem dodaję jeszcze użytkownika o nicku Mike_Dein, jego konto również zostało odblokowane.

W przyszłości proszę o zachowanie kultury, o nie stosowanie odpowiedzialności zbiorowej i nie propagowanie wszelkiej maści teorii spiskowych.

Powtórzę jeszcze raz - Piłkarze, trenerzy , kluby i ich Fani nie odpowiadają za decyzje sędziów.
Mam nadzieję że zostałem dobrze zrozumiany i że w przyszłości nie będziemy musieli stosować tak drastycznych środków.

To jest wyjątkowa sytuacja i wyjątkowa amnestia.
Jest to również kolejna, ostatnia szansa dla tych którzy znaleźli się na tej liście.
Proszę z niej skorzystać z kulturą i z klasą której po Was się spodziewam . Wierzę że jest to możliwe.




Pozdrawiam i Życzę Spokoju

Wilam | 01.11.2012 01:45


Moderatorze a da sie edytowac post albo go usunac?
pytam bo jestem nowy a nichce smietnika robic jak sie pomyle.


[ Nie da się ale można powtórzyć i poprosić moderatora o usunięcie lub edycję starego wpisu. Jeżeli oczywiście moderator jest w ogóle obecny. Witam i Pozdrawiam - Mod ]

uzalezniony | 01.11.2012 01:59

pisze dopiero teraz poniewaz przed chwila dowiedzialem sie ze moje konto zostalo odblokowane i slusznie poniewaz nikogo nie obrazalem po prostu powiedzialem prawde ;] co do meczu to wielki mecz i tym razem po mojej mysli ;p

karoll | 01.11.2012 08:15

O to wspaniale :)  bo szkod by mi bylo takiego konta z tradycjami...  Xd co do meczu to wg mnie to to była kompromitacja calkowita. W 2 polowie gral Eden gral Oscar caly mecz Juan , Luiz , Gary , Obi , Rami ! I wynik 4:5 ... ... ... Jak by było 10:0  z juniorami z Man Utd to spoko , ale dac sobie strzelic 4 bramki takim skladem ? Oczywiscie nasza obrona baaardzo mierna i Pan Oriol sie nie popisal zbytnio ale w kazdym razie ... Gratki dla wszystkich zwiazanych z Man Utd , to bardziej im sie nalezy za trafienie tych bramek...

cookiecrisp | 01.11.2012 08:25

Brawa dla młodych. Pograli sobie w Ogórek Cup,to się liczy. Mam nadzieję,że Wootton i reszta jakieś wnioski z tego wyciągnęła..W sobotę czas na Arsenal,liczę na potknięcie Chelsea na Liberty Stadium.
Pozdrawiam ;)

karoll | 01.11.2012 08:51


Witam , chcialem sie spytac o takie jedno Pana Mietka lub innego Moderatora . Dalo
by sie odbanowac to konto ???                                              http://anglia.goal.pl/index.php?dz
i al=profil&id=21274
Wiem ze troche bylem zdenerwowany po meczach , no ale to konto z tradycjami xd . Wiec jak by sie dalo to bym prosil , w zamian obiecuje nie zachowywac sie jak deb.il :D



[ Spróbuję to odkręcić. Zwrócę się z prośbą do admina ponieważ sam nie mogę już nic poradzić. To musiało być rok temu albo dawniej. Mod ]


marian_ | 01.11.2012 08:55

Ekste
W pierwszym komentarzu, w którym wymieniłeś m.in. dwóch podstawowych stoperów Chelsea.

Zresztą to ma małe znaczenie. Chciałem tylko podkreślić, że poza kilkoma młodzikami z każdej strony (Keane, Wootton, Buttner & Romeu, Piazon, Moses) nie grały ze sobą drużyny: pierwsza jedenastka Chelsea vs. rezerwy United, co wielu autorów komentarzy próbuje przeforsować.

Ważniejszy test był jednak w weekend, gdzie była pełna prezentacja sił obu drużyn i każdy może wyrobić sobie zdanie o potencjale każdej z nich.

UnitedLoves21 | 01.11.2012 09:56

Gratuluję fanom Chelsea, zwycięstwa w pucharze pocieszenia, cóż za radość !!!
Jeszcze raz gratulację, a Fergie, spółka i kibice olali już dawno, dawno temu ciepłym moczem to rozgrywki.

W CFC połowa składu do zawodnicy z pierwszej "11" w United z kolei z wyjściowego składu zagrał tylko Rafael.
Heh, cieszę się, że United nie ma już w tych nędznych rozgrywkach.
Wygraliśmy z Wami w lidze, po ciężkim i dobrym meczu i tylko to się liczy !
Tylko to!


Teraz FA CUP, Premier League i Champions League.

Gol | 01.11.2012 10:24

W Weekendy Chelsea pokazała że jest lepsza od Manchesteru i wszyscy się z tym zgadzali tylko nie sędzia, która za wszelką cenę chciał to widowisko obrócić na korzyść Manchesteru.

W konsekwencji 2 czerwone kartki dla zawodników Chelsea, oraz gol ze spalonego dla United.

Belchior | 01.11.2012 10:28

hahahahhah Kibice JUNAJTED tłumaczcie to sobie jak chcecie, ale to Chelsea jest liderem Premier League a także Chelsea wyeliminowała was z puchara, na tą chwile nie macie nic i tak też skończy sie dla was sezon, pooozdro naara.

Belchior | 01.11.2012 10:28

pucharu * oczywiscie  : P

Gol | 01.11.2012 10:35

(Ucieło mi komentarz, przepraszam)

Teraz gdy Chelsea wygrała zasłużenie, a Manchesterowi nikt nie pomógł, fani United próbują wmówić że Chelsea grała pierwszą jedenastką, a oni rezerwami.

Otóż ja się z czymś takim nie mogę zgodzić, oba kluby wystawiły na początku drużynę złożoną z kilku zawodników podstawowej 11 i kilku zawodników rezerw.

W tym że Chelsea po pewnym czasie zaczęła wpuszczać do gry, pierwszą jedenastkę....

johnterry26 | 01.11.2012 10:50

Cieszę się ze zwycięstwa po tak porywającym meczu. Nie będę się bawił w żadne głupie dyskusje z frustratami, gratuluję obu drużynom stworzenia fantastycznego widowiska.  Moim zdaniem osobnikowi o nicku  
UnitedLoves21 należy się dożywotni ban i ten filmik na pożegnanie:
http://www.youtube.com/watch?v=PL teDgvYKIM&feature=relmfu

zyx | 01.11.2012 10:56

"Otóż ja się z czymś takim nie mogę zgodzić, oba kluby wystawiły na początku drużynę złożoną z kilku zawodników podstawowej 11 i kilku zawodników rezerw.
"

Haha to ciekawe kto był z piewszego składu United oprócz Rafaela?? Cech,Luiz,Cahill,Mikel,Mata a po przerwie obsrany Di mateo bojac sie kompromitacji wspuscil Ramiresa,Oscara i Hazarda, To jest ponad 3/4 podstawowego składu wszyscy Ci zawodnicy grali w nd z United w wyjsciowej 11 także nie wmawiaj głupot.

tomic | 01.11.2012 11:05

ważny awans :)

narciarz | 01.11.2012 11:06

Widze że jednak  boli :)))))))))))))))))))

UnitedLoves21 | 01.11.2012 11:24

@Gol
czyli ty jako fan Milanu wiesz lepiej od fanów United (każdy z nich twierdzi, że United zagrało rezerwami) i twierdzisz, że  Fergie wystawiły na początku drużynę złożoną z kilku zawodników podstawowej 11 i kilku zawodników rezerw.
Haha, no to bez pytań w takim razie, ale zrobię ci łaskę i wytłumaczę to, po kolei:
Lindegaard - grał gdy de Gea miał kiepski okres, teraz grzeje ławę, rezerwowy #1
Rafael - jedyny gracz podstawowego składu
Keane i Wotton - U21
Buttner - rezerwowy #2 grał jedynie z Wigan
Nani - Rzadko kiedy nawet z ławki wchodzi rezerwowy #3
Anderson - to samo, wreszcie zagrał coś rezerwowy #4
Giggs - nie pamiętam kiedy on ostatnio wszedł choćby z ławki rezerwowych rezerwowy #5
Welbeck - teraz gra rzadziej, rezrwowy #6
Fletcher - po chorobie grał tylko w LM i wcześniej w pucharze rezerwowy #7
Hernandez - nie zawsze wchodzi z ławki, gdy siedzi na niej również Danny Welbeck, z Chelsea jednak wszedł i strzelił rezerwowy #8
Także widzisz, reasumując:

2 - zawodników z U21
8 - rezerwowych
1 - z pierwszego składu.
I jeśli dla Cb to jest drużyna złożona z graczy trochę rezerwowych i trochę z 1 składu to nie mam pytań.
A w chelsea kto grał z pierwszej jedenastki ?
Cech, Luiz, Ramires, Hazard, Oscar, Mata, Cahill, Obi Mikel

także nie wyszedł ci ten komentarz, pozdrawiam.

@Belchior
widzę, że humor po ogromnym sukcesie w CoC Cię nie opuszcza, ale to United wygrało z wami w Premier League i w tej chwili tylko to się liczy!
A w sobotę lider się zmieni.

UnitedLoves21 | 01.11.2012 11:27

*czy tam w niedzielę w zależności od tego kiedy gra Chelsea.

P.S Spotkanie United z Arsenalem już w sobotę przed 14:00 wszystkich fanów innych drużyn serdecznie zapraszam do Canal+ bo to będzie świetne spotkanie, dwóch świetnych ekip z klasą a nie kasą.

zieli123 | 01.11.2012 11:52

UnitedLoves21, he he he rbata

Evolver | 01.11.2012 11:55

Ale co to zmienia, że Chelsea grała 'bardziej pierwszą jedenastką' niż Manu? Umniejsza to zwycięstwa The Blues? Przecież taką jedenastkę desygnował Ferguson, a nie kto inny, więc o co te spiny.

Mr_Devil | 01.11.2012 11:57

Widzę,że co niektórzy próbują nawet podważać fakty!
A wszystko po to ,żeby odreagować te męczarnie Chelsea, która wyszła na mecz mocnym składem - po przerwie jeszcze go wzmocniła... pomimo tego i tak się męczyła z rezerwami...  i rezerwowymi z podstawowego składu - takie są fakty, nic na to nie poradzicie  :-)

Evolver | 01.11.2012 12:00

Mr Devil, no ale powiedz mi co to zmienia? Chelsea wygrała? Wygrała. Więc po co te dyskusje, czy były męczarnie czy nie. ManU wcale takim słabym składem nie wyszedł. Javier Hernandez, Nani, Welbeck, Giggs to nie są zawodnicy z pierwszej łapanki i stawiali opór Chelsea.

Mr_Devil | 01.11.2012 12:03

@Evolver - nie byłoby spiny, gdyby nie te napiny.... :-D

W sobotę ważny mecz z Arsenalem... nie mogliśmy sobie pozwolić na wystawienie mocniejszego składu m.in. z powodu licznych kontuzji -nie warto ryzykować kolejnych - dlatego taki skład desygnował SAF...

Evolver | 01.11.2012 12:09

Mr_Devil, mi nie musisz tłumaczyć, dlaczego Ferguson wybrał taki skład a nie inny. Ale głupotą jest gadanie 'a wygraliście fartem, bo my mieliśmy rezerwy!' - to nie jest wina Chelsea, że taki skład wyszedł im naprzeciw. Zauważ - ManU desygnował młodzików do obrony -> W napadzie Chelsea od pierwszych minut też raczej rezerwy (Piazon, Sturridge, Moses), za to napad ManU  wyglądał bardzo dobrze: Nani, Giggs, Welbeck, Javier Hernandez to nie są jakieś kelnerzyny -> W obronie Di Matteo MUSIAŁ puścić do gry silną formację, bo gdyby wypuścił rezerwy i młodzików, to Ci rezerwowi ManU wjeżdżali by jak w masło. Bo to niby są rezerwowi, ale w większości klubów grali by pierwsze skrzypce.

Mr_Devil | 01.11.2012 12:10

Wczoraj już pisałem - mam gdzieś ten Puchar Ligi :-)
Chelsea chciała się odegrać - nadarzyła się okazja - wygrali....
Ale musieli dać z siebie wszystko... :-)

[i na tym zakończmy temat, ok? Moderator]

Ekste | 01.11.2012 12:11

marian_ ale zdecydowanie bardziej poważnie podszedł do tego meczu Di Matteo. Po pierwsze w wyjściowych jedenastkach, jak już wspomniałem było więcej podstawy Chelsea niż United. Po drugie widać to też po zawodnikach jakich wprowadzali obaj trenerzy. Ferguson wprowadził Powella, Machede i Tunnicliffe'a, zaś Di Matteo: Hazarda, Oscara i Ramiresa - wszyscy trzej grali w niedziele.

Teraz weźmy pod uwagę ilu tych piłkarzy, którzy byli w podstawie w niedziele znajdowało się na boisku z obu stron. W Chelsea byli to: Cech, Oscar, Hazard, Mata, Mikel, Ramires, Cahill, Luiz.. A w United? Rafael i Hernandez.

Widać różnicę? Widać jak na talerzu.

KubaCFC | 01.11.2012 12:13

kibice mu naprawde uspokójcie sie. W niedziele graliscie najmocniejszym składem 14 przeciw 9 a dzis płaczecie o rezerwy xd a co fergumson nie bmiał wyboru ? nani anderson to faktycznie piłkarze dalekich rezerw. tak sanmo giggs czy ciciartio hah. Taaa. Co z tego ze graja tak samo czesto jak Oscar Sturridge lub cahill xd

czerwona1878 | 01.11.2012 13:03

czemu ktoś usunął mój komentarz ;/ ? nie mogę już napisać, że drugi karny z kapelusza? ;;/

Konrad66 | 01.11.2012 14:26

No to rewanz CFC udany.Fakt.Tyle w temacie.

marian_ | 01.11.2012 17:14

Ekste
W dalszej fazie meczu ewidentnie było widać, że Di Matteo chce bardziej tego zwycięstwa. Zmiany dały dużo jakości, co było widać na boisku. Oceniałem jednak głównie wyjściowe jedenastki, gdzie średnia wieku piłkarzy United (z Giggsem lub bez) była wyższa niż Chelsea. Ponadto w obu drużynach gościli piłkarze z rezerw. Puchar jak puchar, ale w meczach Chelsea z United liczy się także prestiż tych spotkań i każde zwycięstwo jest budujące i wpływa na atmosferę w szatni. SAF nie przyjął lekko tej porażki. Ponadto rewanż za ostatnie ligowe starcie.

Bądźmy szczerzy: dla najlepszych zespołów liczą się dwa puchary. Bez żadnego z nich sezon jest poniżej oczekiwań. Ja również cenię sobie KMŚ, ale bez wygrania LM jest ono niemożliwe do zdobycia.

Żuko | 01.11.2012 23:05

Average age Chelsea squad vs Man United: 23.6 years old. United was 24.8. Remove Giggs and Cech? Chelsea 22.9 years old, United 23.5.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy