REKLAMA
REKLAMA

Xavi bohaterem Barcelony

dodał: maaarcin  |  źródło: primeradivision.pl  |  22.09.2012 23:51
Bramkarz Granady bardzo długo świetnymi interwencjami powstrzymywał piłkarzy Barcelony. Jednak w 87. minucie meczu na Camp Nou musiał skapitulować po kapitalnym uderzeniu Xaviego Hernandeza. Ostatecznie Duma Katalonii zwyciężyła 2:0, odnosząc piąte zwycięstwo w tym sezonie i umacniając się na prowadzeniu w ligowej tabeli.

Wystaw noty zawodnikom Barcelony i Granady >>

O tym, że Granada nie zamierza poddać się bez walki świadczyła już pierwsza połowa tego pojedynku. Mimo różnicy kilku klas dzielącej oba zespoły, Katalończycy nie potrafili przedrzeć się przez szczelną defensywę rywala, a sytuacji strzeleckich było jak na lekarstwo.

VIDEO: Zobacz bramki z meczu >>

Co ciekawe, groźnie robiło się chwilami pod bramką Victora Valdesa. W 11. minucie dogodną sytuację zaprzepaścił Rico, a po upływie dwóch kwadransów piłkę nad poprzeczką przeniósł Siqueira. Jeśli chodzi o zespół Vilanovy, utrzymywał się on przez dłuższy czas przy piłce, ale nie przekładało się to na zagrożenie bramki rywala. Dodatkowo znakomicie dysponowany był bramkarz - Tono, który obronił między innymi groźny strzał Cesca Fabregasa zza pola karnego.

Popis umiejętności bramkarza Granady oglądano także po przerwie. W 65. minucie w sytuacji sam na sam z Tono stanął Lionel Messi. Gwiazdor Barcelony nie zdołał przechytrzyć jednak swojego rywala, przez co cała akcja spaliła na panewce. Równie bliski strzela gola był niedługo później Fabregas, ale piłka po jego strzale została sparowana na rzut rożny.

Na dziesięć minut przed końcem spotkania w ślady swoich klubowych kolegów poszedł także Xavi Hernandez, który podobnie jak oni zaprzepaścił stuprocentową okazję do zdobycia gola. Jego uderzenie nie zaskoczyło czujnego golkipera przyjezdnych. W 84. minucie mecz na swoją korzyść mogła przesądzić natomiast Granada. W sytuacji sam na sam z Valdesem znalazł się bowiem  Orelanna.

Ostateczne słowo w tym spotkaniu należało jednak do Katalończyków, którzy w 87. minucie zdobyli upragnionego gola. Zawodnikiem, który uratował gospodarzom trzy punkty, był Xavi, który oddał piękny strzał z linii pola karnego. Gdyby tego było mało, Barcelona dobiła rywali w doliczonym czasie gry, kiedy po indywidualnej akcji Messiego piłkę do własnej siatki skierował Borja Gomez. Wspomniany Argentyńczyk chwilę wcześniej trafił ponadto w słupek. Dzięki sobotniej wygranej, wicemistrzowie Hiszpanii umocnili się na prowadzeniu w La Liga.

FC Barcelona - Granada CF 2:0 (0:0)
1:0 Xavi 87'
2:0 Borja (sam.) 90'

Pełna statystyka meczu

Zapraszamy wszystkich naszych Czytelników do polubienia naszego konta na portalu Facebook! Za jego pośrednictwem będziecie na bieżąco informowani o najważniejszych wydarzeniach w polskiej i europejskiej piłce. Wejść na stronę www.facebook.com/goalpl, a następnie kliknij "Lubię to"! Zapraszamy!

Strona wymaga odświeżania.
ODŚWIEŻ STRONĘ >>

RELACJA MINUTA PO MINUCIE

Koniec meczu

90+2 min - 2:0 dla Barcelony. Po akcji Messiego i zagraniu spod linii końcowej, piłkę do własnej bramki wpakował Borja.

90+1 min - Barcelona nadal atakuje. Uderza Messi, piłka po interwencji Tono trafia w słupek.

89 min - Mogło być 2:0. Po podaniu Alexisa nad poprzeczką uderzył Pedro.

87 min - Goool dla Barcelony! Kapitalne uderzenie z zza pola karnego Xaviego. Piłka ląduje w siatce odbijając się od poprzeczki. Tono w tej sytuacji nie miał żadnych szans.

85 min - Po raz kolejny kapitalnie broni Tono, dwukrotnie zatrzymując strzały rywali.

84 min - Doskonała okazja dla Granady. W sytuacji sam na sam z Valdesem znalazł się Orelanna, ale przegrał pojedynek z bramkarzem Barcelony.

82 min - Po dośrodkowaniu w pole karne, celnie główkował Alexis, ale dobrze ustawiony Tono łapie piłkę.

79 min - Tono popisuje się kolejną doskonałą interwencją. Tym razem nie dał się pokonać po strzale Xaviego z dziesięciu metrów. To była stuprocentowa sytuacja.

77 min - Fabregas marnuje doskonałą okazję. Pomocnik Barcelony uderzył z kilkunastu metrów, ale piłkę na rzut rożny świetnie odbił Tono.

75 min - Zmiana także w drużynie gości. Brahimi opuścił boisko, zastąpił go Jaime.

73 min - Ostatnia zmiana w zespole Barcelony. Tello za Adriano.

72 min - Żółta kartka dla Borjy za faul na Messim.

70 min - Granada w dalszym ciągu bardzo skutecznie gra w defensywie.

66 min - Zmiana w drużynie gości. Juanma za Torje.

65 min - Bardzo dobra okazja dla Barcelony, ale ponownie bardzo dobrze interweniuje Tono. Bramkarz Granady nie dał się pokonać w sytuacji sam na sam z Messim.

58 min - Zmiana w zespole Granady. El Arabi za Floro Floresa.

53 min - Podwójna zmiana w zespole Barcelony. Pedro i Xavi za Villę i Thiago.

53 min - Piłka dość przypadkowo trafiła pod nogi Alexisa, który uderzył jednak nad poprzeczką.

51 min - Po dośrodkowaniu z rzutu wolnego do piłki doszedł Song, ale główkował zbyt słabo, aby zaskoczyć bramkarza Granady.

49 min - Pierwsza akcja Barcelony w drugiej połowie. Po zagraniu Adriano z pierwszej piłki strzelał Villa, ale Tono był na posterunku.

46 min - Druga połowa rozpoczęta.

Koniec I połowy

45 min - Żółta kartka dla bramkarza Granady.

43 min - Messi zagrywa w pole karne do Thiago, ten uderza z woleja, ale tym razem strzał skutecznie blokuje Borja.

39 min - Kolejne dwie bardzo dobre interwencje Inigo Lopeza, który blokuje strzały rywali.

38 min - Tono świetnie przenosi piłkę nad poprzeczką.

36 min - Inigo Lopez ofiarnym wślizgiem blokuje dobre uderzenie Messiego.

30 min - Gorąco pod bramką Barcelony. Brahimi zagrał w tempo do wbiegającego w pole karne Siqueiry, który mocno uderzył. Piłka po nodze Alexisa poszybowała nad poprzeczką.

24 min - Żółta kartka dla Floro Floresa.

23 min - Świetna interwencja Tono, który broni mocne uderzenie Fabregasa sprzed pola karnego.

21 min - Barcelona długo utrzymuje się przy piłce, ale ma duże problemy z przedarciem się przez defensywę Granady.

11 min - Szansa dla Granady po rzucie rożnym. Piłka trafiła w polu karnym do Rico, który z kilkunastu metrów uderzył niecelnie.

9 min - Celne uderzenie Floro Floresa po błędzie Songa. Dobrze ustawiony Valdes pewnie chwycił piłkę.

6 min - Pierwsza groźna akcja Dumy Katalonii. Po bardzo dobrym zagraniu Daniego Alvesa w pole karne, piłka trafiła do Messiego, którego strzał został w ostatniej chwili zablokowany.

1 min - Groźnie pod bramką Barcelony. Po dośrodkowaniu Siqueiry niezbyt pewnie interweniowała defensywa gospodarzy. Piłkę wybił Victor Valdes.

1 min - Spotkanie rozpoczęte.

FC Barcelona - Granada CF 2:0 (0:0)
1:0 Xavi 87'
2:0 Borja (sam.) 90'

Barcelona:  Valdes - Alves, Mascherano, Song, Adriano (73' Tello) - Sergio Busquets, Thiago (53' Xavi), Fabregas - Messi, Alexis, Villa (53' Pedro)

Granada: Toño - Nyom, Inigo Lopez, Borja Gomez, Siqueira - Iriney, Mikel Rico - Torje (66' Juanma), Brahimi (75' Jaime), Orellana - Floro Flores (58' El Arabi)


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 92 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

WorldX | 22.09.2012 21:22

Brak Bartry, a jakże...

TR | 22.09.2012 21:24

Liczyłem, że zagra Bartra.

cheelsea | 22.09.2012 21:30

Stawiam na Granadę ( czuje, że Barca baty dostaną )  :D

stoper667 | 22.09.2012 21:34

cheelsea
raczej mało prawdopodobne, ale zobaczymy, ja stawiam pogrom na Granadzie

marian_ | 22.09.2012 21:38

Za 2 tygodnie GD, a po drodze jeszcze kilka trudnych spotkań. Moim zdaniem Tito podjął dobrą decyzję. Song jest bardziej doświadczonym zawodnikiem i w Arsenalu grał nie raz na tej pozycji. Barca to nie szkółka i tu trener jest rozliczany za wyniki. Dla Bartry przyjdzie jeszcze czas, a w tym sezonie na pewno dostanie jeszcze wiele minut.

Skład mocny i ofensywny. Cieszę się, że w składzie jest Villa, Fabregas i Thiago. Tito mądrze dał odpocząć Xaviemu.

Przeciwnik nie jest z najwyższej półki, a bez Tello, Pedro i Xaviego akcje będą szybciej kończone. Mam nadzieję, że to się nie zemści jakąś kontrą.

marian_ | 22.09.2012 21:39

No i Alexisa witamy :)

AmadeuszDonaldo | 22.09.2012 22:36

Hehe.... Barcelona gra beznadziejnie.... gdzie ten pogrom, spacerek ???

stoper667 | 22.09.2012 22:41

no, szału nie ma ale myślę, że z dwie wbiją :)

pavulon41 | 22.09.2012 22:51

Coś złego się dzieję. Wymiana zdań między Villa a Messim dobrze nie wróży. Tito nie radzi sobie. Pep jaki był taki był ale teraz to kiepsko to wygląda(nawet jak nie szło nie  dyskutowali tak na boisku). Na Real to ie starczy. Fabregas dno, Alves dno, Sanchez dno. Czyli nic nowego.

matek130 | 22.09.2012 22:54

Ale piach grają. Chyba tylko jedno uderzenie, które musiał bramkarz bronić, reszta zablokowana.

pavulon41 | 22.09.2012 22:54

Thiago również dno

marian_ | 22.09.2012 23:11

Nie za VIlle!!!!

pavulon41 | 22.09.2012 23:16

a co Villa gra? dobrze zrobił tylko nie rozumie po co Fabregasa trzyma

marian_ | 22.09.2012 23:29

Alexis -> Pedro
Fabregas -> Xavi

WorldX | 22.09.2012 23:31

Co za żenada. Może i Villa nie jest gotów na całe 90 minut, ale grał dużo lepiej niż Messi, który jest "niezmienialny" :P.

marian_ | 22.09.2012 23:32

teraz wszystko albo nic....

marian_ | 22.09.2012 23:34

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

matek130 | 22.09.2012 23:36

Barcelona chyba nie chce bramki strzelic...

marian_ | 22.09.2012 23:44

Xaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaviiiiiii iiiiiiiiiiiiii :*

matek130 | 22.09.2012 23:46

Ile czasu trzeba było czekać na tę brameczkę.

pavulon41 | 22.09.2012 23:47

Wordx
Bo Messi może w każdej chwili strzelić.
Dziś gra słabo ale co mecz nie będzie 2 strzelał

pavulon41 | 22.09.2012 23:50

Właśnie Messi się przydał

WorldX | 22.09.2012 23:52

@pavulon41
Oczywiście masz rację, ale przypuszczam, że gdyby Messi nie był Messim, to zostałby dziś zmieniony ;).

quorthon | 22.09.2012 23:53

Skuteczność przeraża, ale najważniejsze 3 pkt, pozdrawiam :)

WorldX | 22.09.2012 23:53

Ogółem, nie chce mi się komentować tego meczu, bo po prostu nie ma czego.

TozToFenomenNaS | 22.09.2012 23:55

Dobra, męska gra. Szkoda, że Granadzie nie udało się zdobyć punktu, bo na prawdę momentami szli z Barceloną na wymianę ciosów. Wielki respekt

Jooe | 22.09.2012 23:55

a coo too? Brameczka sama się strzeli w pierwszej połowie? trzeba próbować...

nierozumiem wielu rzeczy... np poczynać Fabregasa czy Songa, nierozumiem też dlateczo pierwsza połowa to spacerek... Nie nie ! my nie lekceważymy żadnego rywala - Barcelona. Właśnie dziś zlekceważyli go w pierwszej połowie, ktoś w szatni powiedział im to.

ale najbardziej nierozumiem jak bramkarz który jeszcze niedawno bronił jak ostatni lamer teraz wyrabia rzeczy niemożliwe

hosseFCB | 22.09.2012 23:57

uhhh!!! Ciężko było - są 3 pkt. Lubię Messiego ale czasami powinien parę głębokich oddechów wykonać, bo jego irytacja działa na nerwy i mi i pewnie większości piłkarzy Barcelony.

Zywczykowy | 22.09.2012 23:57

Dziękujemy Valdes, a potem Xavi :)
VAMOS!

pavulon41 | 22.09.2012 23:57

WorldX
Pewnie że tak ale to dopiero pierwszy mecz gdy mu tak nie szło. Po jednym meczu nie zmienia się zawodnika tym bardziej że co mecz praktycznie coś wciśnie.
Bardziej przeraża mnie Fabregas. On ma problem dokładnie podać. Sanchez mnie nie przekonuje, Alves pod formą. Z Realem to my nie mamy czego szukać z taką grą.

mroq38 | 22.09.2012 23:58

Czieszę się z 3 pkt ale gra mi się w ogóle nie podobała zwłaszcza te straty i ta nieskuteczność. Thiago słabo , Fabs do zmiany Messi jak to Messi trochę strat miał ale pozytywnie,Villa to jeszcze gry nie czuje.Wymęczone to zwycięstwo z granadą była straszna nerwówka

barnaba1989 | 22.09.2012 23:59

Messi bez formy, Iniesta kontuzjowany i już cała gra się sypie
Pochwalic mozna jedynie Alexisa za to , ze w drugiej połowie cos tam starał sie robic.
A Busi jak zwykle nurek ;]

Jooe | 22.09.2012 23:59

WorldX

a zamieńmy ich rolami... ciekawe jakby Villa grał gdyby wziął się za rogrywanie piłki grając fałszywą 9ke, dla mnie nic David nie pokazał... Pedro i Tello o wiele lepiej

a Messi? porównaj sobie... Villa ma piłe 1 rywal przy nim, minie go doskakuje drugi...

Messi ma piłke, 2 przy nim minie ich zaraz pięciu koło niego...

Barca_Lukasz | 23.09.2012 00:01

tak jak typowałem wynik taki padł no ale gra Hmm..wynik uratował niezawodny Xavi a Messi te żale do Villi nie na miejscu...do roboty bo 07.10 Gran Derbi i musi być -15.

barnaba1989 | 23.09.2012 00:02

Joe
"Messi ma piłke, 2 przy nim minie ich zaraz pięciu koło niego..."

od razu dziesieciu

Catalina | 23.09.2012 00:03

Są mecze w których piłka nie chce wpaść do bramki ale dziś na szczęście Xavi odczarował. Udało się ale była kolejna męka w tym sezonie. Ważne że są 3 pkt

JUVENTUS 30

marian_ | 23.09.2012 00:03

ufff....
ciężki mecz... ważne 3 punkty....
rok temu Barca rzadko strzelała końcówkach. Więcej... przy jedno-bramkowym prowadzeniu najczęściej remisowała... trend mam nadzieję zmienił się na korzystniejszy.

Świetna końcówka meczu :) Moglo się skończyć różnie, bo Granada też swoją setkę miała. Bramkarz Granady + brak skuteczności zapewnił nam nerwówkę.

Thiago grał lepiej od Fabregasa. Gdyby grał razem z Xavim mogłoby to wyglądać korzystniej. Villa natomiast był lepszy od Alexisa. Dobra zmiana Tello.
Ustawienie 3-3-4 z Fabregasem, który gra pomiędzy pomocą, a napadem ^^ Ekstremalne ryzyko...

Sevilla, Benfica, Real...

pavulon41 | 23.09.2012 00:04

hosseFCB
A mi się podoba. Leżało coś na wątrobie to powiedział. Też na jego miejscu bym był zdenerwowany. Bo trzeba sobie jasno powiedzieć że Messi jak ma gorszy dzień pewnie również by chciał aby ktoś raz na jakiś czas wziął grę na siebie. W końcu Fabregas czy Sanchez za darmo nie grają. Co on ma co mecz nas ratować? Bardzo dobrze. Powinien z****ć pół zespołu

Artur89 | 23.09.2012 00:04

Messi widze rozochocil sie lubi sie spinac do innych i wiekszych.. przydalby sie taki ktos kto by mu raz z banki pociagnal za te pyskowki gowniarza do starszych. Od kiedy zdobyl 3 zlota pilke troche alterego mu uroslo.. to juz nie ten sam chlopak

Co do samego spotkania szkoda ze w ostatnich minutach granada pekla bronila sie dzielnie

cich cich | 23.09.2012 00:04


Nie uważam żeby grali jakiś piach....
Mnie już trochę mdli od tej czekolady...to już było,he,he,he..a dzisiaj mały thrillerek....i bardzo mi się podobało.

Najpiękniejsze chwile kiedy zaczęli narzucać coraz szybsze tempo....kiedy ścigali się z czasem.
Uwielbiam kiedy grają na takim wkur.......u,he,he,he...
Kilkanaście pięknych , szybkich akcji....którym zabrakło odpowiedniego wykończenia...ale ja bawiłem się świetnie.

Cz Messi na pewno grał słabo ? He,he,he....80 % akcji...przechodziło przez niego, marnował on....marnowali inni. Pytanie kto zagrał lepiej ...albo chociaż porównywalnie,he,he,he.....Na pewno wejście Xaviego miało swoją moc, Adriano zagrał naprawdę dobrze...ale poza tym ?
Mnie się podobało...nawet bardzo.

Lubię takie zwycięstwa...wyrwane z gardła, lubię kiedy koronka staje się coraz szybsza....
Tak hartuje się stal,he,he,he..Lubię to ...ale nie na fejsie,he,he,he...


Ja jestem very happy....niech się inni martwią.

Dobranoc Barcelono !!!






Pozdro - cich cich

marian_ | 23.09.2012 00:09

Do statystyk wlicza się asysta Messiego przy drugim golu?

pavulon41 | 23.09.2012 00:09

barnaba1989
Sorry może zbyt emocjonalnie ale mam nerwy jak chłopina gra dobry mecz a znowu ktoś wypomina mu nurkowanie. Był faulowany to się obalił.
Fabregas dał pokaz nurka
Sorry za ostatniego posta.

Qrs | 23.09.2012 00:10

No no, świetny mecz w wykonaniu sporej części graczy Granady. Tylko się cieszyć, że nie wszyscy nawiązali do poziomu całego siedmio-osobowego bloku defensywnego oraz Brahimiego, bo przy naszej indolencji strzeleckiej, mogliśmy to przegrać.

Messi był dzisiaj niemożliwie irytujący - nie dość, że egoista zaliczył masę strat po głupich dryblingach, bezmyślne strzały w tłum, zbierał piłki przeznaczone dla lepiej ustawianych kolegów, to jeszcze miał pretensje do wszystkich na około. Może czasem powinien posiedzieć trochę na ławie, żeby ochłonąć. Mam nadzieję, że ktoś wyższy w hierarchii postawi go do pionu.

marian_ | 23.09.2012 00:12

cich cich
Mnie też się podobało :) Banan jeszcze jest na twarzy ^^

Inni się smucą np. Artur89

barnaba1989 | 23.09.2012 00:15

pavulon41
jak ktos jest zaslepiony to nigdy nie tego nie zobaczy
i moze powiesz mi jeszcze ze Fabregas też nie nurkował? ;]

Walens | 23.09.2012 00:17

Dość słaby mecz Barcy trzeba to uczciwie powiedzieć...raz że pierwsza połowa zupełnie przespana, a dwa to że naprawdę Granada mogła ten mecz wygrać! Gdyby tylko wykorzystali te dwie setki to myślę że inaczej by to wyglądało...
Na pewno bardzo dobre zmiany Tita...Beznadziejnie grający Thiago , który miał mnóstwo strat , a także niewidoczny Villa zostali szybko zdjęci co przyniosło efekt bo Xavi strzelił gola...
Największym zaskoczeniem dla mnie jest jednak dość słaba gra Messiego.Dawno nie widziałem żeby miał tyle strat , no ale pod koniec przynajmniej trochę się "aktywował".
Graczem meczu co chyba oczywiste Tono...wyciągał kosmiczne piłki dzisiaj.

pavulon41 | 23.09.2012 00:19

Qrs
Już chcesz zawodnika dzięki któremu zespół  jako tako gra sadzać na ławie? Super
Ustawić to go nie ma kto bo nie widzę gracza który więcej daje. A poza tym ja uważam że ma rację. Ma prawo wymagać od kolegów czegoś więcej niż pokazują. I tak na marginesie to też jego zachowanie to dobry objaw że mu jeszcze zależy ale z czasem może przestać jak tak będzie dalej

pavulon41 | 23.09.2012 00:21

barnaba1989
Przecież napisałem że Fabregas nurkował. Sergio zagrał poprawnie i nie widziałem żeby jakoś wymuszał

cich cich | 23.09.2012 00:24



marian_ -


Za dużo było tej czekolady, za dużo...he,he,he...

Mnie się bardzo podobało, ta dramaturgia...kolejne zmarnowane okazje...i ten uciekający czas.
Uwielbiam kiedy grają na takim wkur......u, poważnie...
Zauważ że piłeczka zaraz szybciej chodzi...tworzą się wielopiętrowe , piękne....akcje, ofiarność, walka....
Tak się wykuwa charakter....wykuwa na nowo,he,he,he...

Mnie się bardzo podobało, wolę to ...niż 5-0 wygrane w chodzonego ...przeciwko mdlejącym ze strachu rywalom....a w tle hattrick Leosia ku pokrzepieniu serc,he,he,he...


Jeszcze nadejdą takie dni kiedy niektórzy będą sobie oglądali powtórki z tego meczu....z łezką w oku,he,he,he...Dziesięć lat temu dałbym się pociąć za taką piłkę, pięć lat temu również.....a teraz nie wchodzi,he,he,he...

Nieważne, zdrowie jest najważniejsze...





Pozdro - cich cich

barnaba1989 | 23.09.2012 00:25

pavulon41
w pierwszej połowie meczu na własnej połowie była taka sytuacje, wybił piłke , później obronca lekko go dotknal w kostke , a ten od razu sie rzucił do przodu jakby mu noge urwało , troche smiesznie to wygladalo ;]

pavulon41 | 23.09.2012 00:25

Aha skoro część uważa że Messi jest taki straszny i taki problem robią z tego że mu mecz nie wyszedł to napiszcie do Tito aby a Real go nie wystawił. Niech pokażą chłopaki na co ich stać. Villa dostał dziś szansę od początku i zagrał słabo.

KaeM16 werder | 23.09.2012 00:26

Takie zwycięstwa budują drużynę. Cieszę się, ze tak się to skończyło bo przy tej setce Granady widziałem już najgorszy scenariusz.

Dlaczego zaraz wszyscy sądzą, że Barcelona zagrała słabo? Moim zdaniem to Granada zagrała na niesamowitym poziomie, a zwłaszcza jej bramkarz. Czasami tak jest, że nie chce wpaść do bramki i nie pozostaje nic innego jak liczyć na odrobinę szczęścia, jak właśnie strzał Xaviego. Bradzo dobre zmiany Tito. Coraz bardziej przekonuje mnie Tello bo z poczatku nie wiedziałem co Vilanova w nim widzi.

Messi zagrał dzisiaj nie na swoim poziomie. Gdy zaczyna się już irytować to cała jego magia gdzieś pryska i narastają straty. To jest problem i powinno się go jakoś rozwiązać, bo później będzie powtórka meczu z Chelseą i cały sezon może pójść się j****.

Jeszcze raz brawa dla Xaviego. To jest serce kapitana.

niedlapsadecima | 23.09.2012 00:27

lipa jak uj w wykonaniu barcy. bramkarz granady kozak!!! 3 punkty u nas, biali musza gonic.

duzo komentatorzy mowili o frustracji messiego, rotfllol- sfrustrowany messi to skarb, w nastepnym meczu wsadzi trojke!!!  niech sie frustruje do woli, byleby nie byl smutny :D

pavulon41 | 23.09.2012 00:29

barnaba1989
Sam napisałeś trafił w kostkę. Faul był. Czy go bolało nie wiem. Wiem też że po takich niewinnych z wyglądu wejściach są kontuzje kostki. Znęcaj się nad Fabregasem to Ci przytaknę

pavulon41 | 23.09.2012 00:32

KaeM16werder
Dobrze napisałeś w końcówce. Recepta jest prosta na jego irytację. Niech inni też grają a nie liczą tylko na niego. Ile on ma tych bramek strzelać? 100? 150? Co on ma sam ciągnąć to wszystko?

cich cich | 23.09.2012 00:33


pavulon41 -


Problem w tym że lepszego od niego nie było...he,he,he...Ja w ogóle słabo wobrażam sobie grę bez niego....chyba że Iniesta gra...i jest w naprawdę wysokiej formie. On, Xavi, Puyi...oni właśnie są od opier......a....i dobrze że ktoś to robi.
Można oczywiście wymienić całą 11-kę albo chociaż pomocników i napastników,he,he,he...

S.Roberto,Thiago, Rafinha - Tello, Villa, Deulofeu....i na Real marsz,he,he,he,he....





Dobranocka Ziomalu - cich cich

pavulon41 | 23.09.2012 00:35

A co do Xaviego. Serce kapitańskie miało pustą bramkę i nie strzeliło. Potem strzelił i chwała. Ale mogło być różnie.
Cieszę się z tego zwycięstwa żeby nie było ale za dużo zawodników gra piach i to już od dłuższego czasu

Alexisanchez123 | 23.09.2012 00:40

jedyne co mogę pochwalić po meczu to zespół granady dali nam dzis duży test przed gran derby mogli nawet wygrać ale nie wykorzystali 1 na 1 no i sie zemściłó , messi nie powinien pyskować do villi o byle co nie tylko on jest gwiazda w tej drużynie ale i wszyscy więc jak chce gwiazdorzyc to niech sie przeniesie idzie indziej chociaż bym nie chciał ale zespół nie może ciągle grać pod leo on będzie strzelał 50 bramek a innych bd krytykować chociaż że mieli wiele asyst , xavi dobre wejście ale powinien mieć 2 gole a nie 1ego ale to nie ważne liczą sie 3punkty ! Visca el barca :) w madrycie coraz zimniej ;)

pavulon41 | 23.09.2012 00:41

cich cich
Masz rację ale czy powinni? Może lepiej niech ustawią paru innych. Niech w końcu zaczną grać chociaż na średnim poziomie.

pavulon41 | 23.09.2012 00:44


cich cich
Widzisz jeden już wygania Leo z klubu. Paranoja.
Szczerze przerażają mnie tacy kibice.

marian_ | 23.09.2012 00:45

cich cich
Mam nadzieję, że to się nie zemści.
Rok temu Real miał średnie pierwsze połowy i jak widziałem wynik na livescore niekorzystny dla nich to od razu przełączałem. Dziś sytuacja się odwróciła.

Początek sezonu, ale wejście w ligę perfekcyjne. Kilku trudnych rywali już za Barcą, chociaż następne 2 tyg. jeszcze cięższe.

Tello rośnie na naszych oczach ^^ Nic nie stracił, a sam ustawiał się bardzo szeroko, poza kryciem. Może jednak zaskoczy...

pavulon41 | 23.09.2012 00:47

Alexissanchez123
Jasne niech grają na Sancheza. Tylko najpierw niech kogoś minie i się nie przewraca. Albo nie na Fabregasa lepiej tylko niech najpierw dokładnie zacznie podawać.
Villa to nie święta krowa.

pavulon41 | 23.09.2012 00:52

marian
Tello nie wejdzie już na wyższy pułap techniczny( tak tylko mi się wydaje)  ale robi na mnie lepsze wrażenie niż np Sanchez. Życzę Tello jak najlepiej ale może być z niego taki dobry skrzydłowy

pavulon41 | 23.09.2012 00:53

tylko dobry. Ale przyda się taki zawodnik

Joker | 23.09.2012 01:03

Takich emocji to się nie spodziewałem... Liczłyem, że Granada najpóźniej w 30 minucie pęknie, a tu nic...
Pierwsza połowa naprawde słabiutka w wykonaniu Barcelony, jednak druga moim zdaniem mogła się podobać... Po prostu Tono dokonywał cudów, a Katalończycy mieli średnio nastawione celowniki... Ale nie można im odmówić czegokolwiek poza skutecznością... Atakowali z niesamowitą pasją i zaciętoscią... Widac było, że chcą tylko zwyczajnie nie chciało wpaść, tak czasem sie zdarza... Warto też zauważyć kapitalną interwencje Valdesa przy wyniku 0:0 kiedy Orellana wyszedł z nim sam na sam, bo potem przeciwnicy Victora twierdza, że on nic nie ma do obrony trudnego dlatego czesto zachowuje czyste konto... Ta interwencja stała się podwójnie cenna po kapitalnym golu wybawiciela Barcy, czyli Xaviego, który dał super zmiane (niestety Thiago słabiutko)...
Messi dziś był jakiś taki nie w sosie, heheh:) Troche naburmuszony i mu mało wychodziło, ale i tak był najgroźniejszym zawodnikiem i większość akcji przechodziła przez niego:) Na pocieszenie ma asyste i 3 pkt:)
Coraz lepiej wygląda Alexis, jemu jednak chyba potrzeba gola, bo brakuje mu pewności siebie pod bramką i nawet w dogodnej okazji jeszcze szuka podania...
W sumie to jednak fajnie jest czasem wygrac mecz w taki sposób... Bo nie sztuką jest wsadzić 5 goli, gdy wszystko wychodzi... Sztuką jest wygrać jak nie idzie... Zespół się nie poddał tylko grał do końca i to się ceni... Takie zwycięstwa dodają jeszcze wiekszej pewności siebie i pokazują, że zadne okoliczności tego zespołu nie złamią...

Jooe | 23.09.2012 01:06

barnaba1989

dwóch zostawia za sobą, a 3 ma przed sobą... nie wiem w ogóle jaki Ty dzisiaj mecz oglądałeś ale jeśli uważasz że Villa zagrał lepiej i coś wnosił do zespołu to mi się nie chce dyskutować...


marian

do trudnych ja był zaliczył tylko Valencie i Ose... jeszcze jest Sevilla, Madryt... z tych dwóch spotkań zdobyć 4 pkt i możn być zadowolonym... do świąt dociągnąć minimum 6 pkt przewagi i jest git...

pavulon41 | 23.09.2012 01:16

Jooe
6 pkt to za mało pamiętaj że mamy 1 rundę miód Atl. Madryt i Bilbao też u siebie więc powinni utrzymać chociaż te 8 pkt bo runda rewanżowa ciężka 2 wyjazdy do Madytu, Bilbao i Valencii

Trynidator | 23.09.2012 01:18

cich cichu -
nie ironizuj n.t. Realu to, ze na razie zbliżają się do strefy spadkowej nic nie znaczy - he, he, he - na razie....
I ta radość, że jednak Barca jest tak do przodu przed Królewskimi..., fajnie to poczuć - nieprawdaż?

Pozdrawiam - za wygrany mecz. Skąd te niecenuzarlne słowa? Pewnie z głowy jak nic... po czym? nooo.....  Nie tylko ja tak mam.

Qrs | 23.09.2012 01:19

pavulon41:
Jeśli pijesz do mnie, to gratuluję interpretacji.... Mnie też z resztą przerażają kibice, którzy uważają, że jak ktoś ma status cracka, to wolno mu wszystko. Na szczęście tak nie jest, co pokazał Guardiola obejmując Barcelonę.  

Dzisiaj Messi nikogo nie motywował, tylko był sfrustrowany własną nieporadnością i miał pretensje, gdy koledzy nie grali wszystkiego do niego. Nie pierwszy z resztą raz, tylko, jak wspominał Laboga, niektórzy dają się bezpodstawnie rugać. Podobał mi się Thiago, który niewiele sobie robił z dąsów La Pulgi.
Oczekiwania odnośnie poziomu Messi powinien zacząć realizować od siebie, bo bynajmniej nie był dziś czołową postacią na boisku...

pavulon41 | 23.09.2012 01:34

Qrs
Thiago powiadasz. To nie dobrze że sobie nic nie robił bo podań celnych za dużo nie miał. Dziś nie był ale zrozum że sam nie gra. Ja wiem że ty byś chciał aby co mecz śmigał i tak przez jakieś 14 lat. Zrozum że jako jeden z liderów ma prawo wymagać lepszej gry od innych. A jeśli oni tego nie rozumieją to szkoda. Popatrz na tabelę strzelców. To po prostu źle że 80% bramek strzela 1 zawodnik. Trzeba go odciążyć. Jak Messi się cofnie do tyłu to jakoś nikt bramki strzelić nie potrafi. Tylko tyle. Ja po prostu rozumie jego frustracje.Pozdrawiam

cich cich | 23.09.2012 01:45



pavulon41 -


Spokojnie, spójrzmy....jak gra reszta piłkarskiego świata.
Naprawdę nikt jeszcze nie złapał odpowiedniego rytmu, większość pomimo niezłych wyników gra totalny piach ...oczywiście tylko i jedynie w porównaniu z tym co teraz ( nawe teraz...) prezentuje Barca...ale Fani tych klubów też się cieszą i wierzą w świetlaną przyszłość...w różnych ligach, gdzieś na świecie,he,he,he....

Spójrzmy na tło , na potencjalną konkurencję...
Barcelona na pewno nie gra swojej najlepszej piłki...ale daleki byłbym od pisania nekrologów.
Co mają napisać inni ? Niektórzy to się chyba śmieją z "naszych" "kłopotów " ,he,he,he....

Spokojnie, świat się nie zawali...Grają swoje, wychodzi różnie...no i najważniejsze - nie zawsze jest szampan i truskawki. Ja naprawdę dałbym się pociąć za taką grę jak dzisiaj 10 lat temu...i 5 lat temu także....a teraz wieszczy się wielki kryzys i upadek ,he,he,he.
To już piąty sezon na dużej intensywności, to nie są maszyny...Ja wciąż szukam, szukam...i czekam na drużynę która będzie w stanie podbić moje serce swoją grą ...tak jak to uczyniła Barca...Szukam i na razie nikt nawet się nie zbliża....chociaż oczywiście ...to jest tylko kwestia gustu ( ja piszę o swoim...własnym,he,he,he....).

Problemy dzisiejszej Barcelony to problemy bogatego, wybitnego...który osiągnął już wszystko...
Trzeba na to spojrzeć z pewnej, bezpiecznej perspektywy.
.

Tzw czarny scenariusz - przegrają w lidze, nie zdobędą pucharu...nic to, będzie kolejny sezon..a później kolejny itd,itd...
Naprawdę nie potrafimy się cieszyć tym co mamy...

Ja też widzę pewne problemy, nie wszystko podoba mi się zawsze i wszędzie. Nie wiem jak będzie z Tito...
Mnie również wkurza czasem gra Leona...Xaviego i Andresa również, świętych nie ma...Messi miał dzisiaj kilka głupich strat ale miał również kilka pięknych rozegrań, wkrętek...decydujących podań ( wywalczonych w trudzie i znoju,he,he,he.. ) ale o tym się zapomina. Sapał się...ok ale czy inni grali lepiej ? Wchodzący na świeżo Xavi i Pedro , grający od początku Adriano....Tylko oni trzymali porównywalny poziom. A co z resztą ? No właśnie,he,he,he....chociaż tak jak napisałem na początku...pomimo wszystko mnie się podobało, podobała mi się ta coraz szybsza gra na wkur.....u,he,he,he....
Wkurzają mnie także ci którzy na to ostatnio bardziej zasługują ...Czesiek, Dani, Alexis....ale to i tak niczego nie zmienia. To jest drużyna...całość....i to nadal jest zajebi.....a , pasjonująca piłka. Przynajmniej dla mnie.

Reasumując ...życzę takich "problemów" Fanom innych klubów...naprawdę - za dużo było tej czekolady, tego szampana i tych truskawek,he,he,he, za dużo,he,he,he...

A jak będzie ? Będzie dobrze,he,he,he....






Pozdro - cich cich

cich cich | 23.09.2012 01:47


Tryni -


Ja nie pisałem o Realu...w ogóle nic a nic...
Zajmuję się Barceloną...w wolnych chwilach,he,he,he...




Pozdro - cich cich

hosseFCB | 23.09.2012 01:53

pavulon41

Takie nerwowe sytuacje rozstrzyga się w cztery oczy
( Villa- Messi). Cała drużyna wdanym momencie widzi i odczuwa negatywne emocje a to nie pomaga w budowaniu dobrej atmosfery. Po to jest szatnia i przerwa aby tam przedyskutować w własnym gronie sporne sytuacje i ochłonąć. Okazywanie słabości tylko umocniło drużynę przeciwną że mogą pokonać przeciwnika.
Byłeś świadkiem kłótni dwóch osób w towarzystwie? Jak się wtedy czułeś? Jaka panowała atmosfera po kłótni? Odpowiedz sobie na tę pytania.  

pavulon41 | 23.09.2012 01:57

cich cich
Mi nie chodzi o to aby wygrywali po 4, 3 każdy mecz. Liczę się z latami chudymi bo mogą takie nastąpić. mam pretensje do zawodników kupionych. Ani Sanchez ani Fabregas nie poprawili jakości drużyny a wiadomo że będzie z czasem ona spadać. Xavi coraz starszy, Iniesta łapie kontuzje Alves jakiś taki wypalony. Do nich pretensji mieć nie mogę ba nawet nie mam do tego prawa za to co dali drużynie. Ale do nabytków którzy grają drugi sezon i nic nie wnoszą to już chyba tak.

pavulon41 | 23.09.2012 02:01

hosseFBC
Ale ja się z Tobą zgadzam ale też rozumie Leo. chłopina chce wygrać mecz nie idzie mu zdarza się tylko czemu reszta nie potrafi pociągnąć

pavulon41 | 23.09.2012 02:07

uciekam spać zasiedziałem się dziś bo dzieciak chory to tak bronię tego naszego leosia synek zasnął to i na mnie pora pozdrawiam a messiego bronię bo ma chłopia rację

cich cich | 23.09.2012 02:24



pavulon41 -


Tekst tylko z pozoru jest skierowany w całości do Ciebie,he,he,he....
Z Tobą generalnie się zgadzam.....z Ziomalem a w dodatku dzieciatym ( tak jak ja )....zawsze,he,he,he...

Co będzie ? Nic wielkiego. Zaczną wchodzić wychowankowie...pojawi się jakiś tradycyjny kryzys ( za kilka lat ale jeszcze nie teraz ,he,he,he...) w czasie zmiany warty ...czyli nihil novi.

Kolejne transfery pokazują tylko to ...jak trudno jest znaleźć piłkarzy kompatybilnych z tym systemem...
To jest naprawdę poważny problem...ale na szczęście jest szkółka, kilku kluczowych piłkarzy jest jeszcze w dobrym wieku - ( Dani, Pique, Masche, Adriano, Alba, Song - o ile dobrze się wklei , Busi, Czesiek aka wciąż czekamy,he,he,he, Andres,Messi, Pedro, Sanchez - ostatnia szansa,he,he,he... )...Jest  kilku utalentowanych młodych - Muniesa ( szkoda że się połamał ), Bartra, Montoya, Thiago, Rafinha ( chociaż on ostatnio trochę znika ) , S.Roberto, Deulofeu, Dongou...Są Tello i Cuenca a w Juvenil....już czekają Sergi Samper, Grimaldo, Ebwelle,Enguene i kilku innych kozaków.

Transfery to loteria, są potrzebne...nawet bardzo ( o czym często pisałem,he,he,he...)...ale cholllernie ciężko trafić , sprowadzić piłkarza który będzie realnym wzmocnieniem...dla tej, konkretnej Barcelony.
Ja zawsze byłem zwolennikiem transferów, celowych...na konkretne pozycje...itd,itp...Zawsze byłem zwolennikiem ...sprowadzania piłkarzy którzy mogą rozwalić system, dać to ...czego nie jest w stanie wyprodukować szkółka.....ale widzę że coraz trudniej znaleźć odpowiednich ludzi.
Może w przyszłości będzie z tym lepiej...a jeżeli nie  to przejdziemy przez jakiś kryzys w czasie zmiany pokoleniowej, przez mniejsze lub większe zawirowania...Nie sądzę jednak żeby zmieniło się samo meritum,he,he,he,he...
Boski Johann poruszył ziemię...i dopóki będzie się kręciło...będzie dobrze.


Będzie dobrze....Dobranocka.





Pozdro - cich cich

pavulon41 | 23.09.2012 02:35

miałem przeczucie że jeszcze napiszesz więc zostałem ja wiem że trudno kupić zawodnika odpowiedniego Barcelonie rozumie że nie każdy może się wkomponować i wiem że z transferami bywa różnie ale podania tragiczne fabregasa i obalanie się sancheza w polu karnym to chyba jednak nie problem w dopasowaniu się do stylu Barcelony tylko raczej ich kiepska gra uciekam dobrej nocki cichu

cich cich | 23.09.2012 02:45



pavulon41 -


...ale kiedyś ( kiedy nie grali jeszcze w Barcelonie ) grali lepiej...i to nas wkurza,he,he,he...
Nic na to nie poradzimy, musi być jakaś dobra zje...ka w szatni...i koniec,he,he,he...

I jeden i drugi na razie....jeszcze się nie wkleili.
Kiedy spojrzymy na ostatnie 4-5 okienek ....i policzymy tych którzy wkleili się na 100 % i grali na miarę oczekiwań....to włos się jeży,he,he,he,he....Jeden na pięciu czy na sześciu ? He,he,he...
A jeżeli dochodzi do tego słaba forma, problemy mentalne...itd,itp...to już jest kaplica,he,he,he...Ja też ich nie poznaję...nie jesteś sam ale może w końcu się zmiłują nad sobą...i nad nami,he,he,he...


Będzie lepiej....





Dobranocka - cich cich


sibelkacem | 23.09.2012 03:15

Nikt się nie zająknął, więc ja to zrobię. Busquets znowu klasa. Ile to piłek odbijało się do tyłu, albo koledzy musieli pospiesznie ją zwrócić, a on z pierwszej piłki w przód do super ustawionego kolegi. Ile to razy było?

A Song z kolei często łaził do przodu przy ataku pozycyjnym, myślicie, że go Tito namawiał, czy może sam tak się szwędał?

rodriq | 23.09.2012 08:49

Mecz nie porywający tylko irytujący. Walić głową w mur można tylko czasem czasu braknie. Wjzady z piłką do bramki efektowne, ale czsem potrzeba czegoś nowego co pokazała Xavi ( nie szło z bliska to z daleka ) i czasami mi brakuje takich strzałów za 16-tki. Przecież strzelali takie bramki np. Villa, Pedro, Messi czy Alexis. A i te dyskusje na boisku niepotrzebne od tego jest szatnia. Tito trafił ze zmianami i chwała mu za to.
Reasumując z taką grą z poukładanymi bardziej w ofensywie zespołami nie mamy co szukać.


pozdrawiam

moumou | 23.09.2012 09:10

Barcelono obudź się! Messi obudź się!

Te wymęczone w ostatnich minutach zwycięstwa albi scala zespół (jak twierdzą jedni) albo przyzwyczają graczy do tego, że nieważne jak się gra, brameczka i tak wpadnie w końcówce (czego ja się obawiam). Fakt faktem, że Barca ma póki co kupę fartu i żadna przeciwna opinia mnie nie przekona. I to jest jedyny pozytywny niuans w ich dotychczasowej grze.  Podobnie było z  Realem w zeszłym sezonie - wygrywali parę meczy bardo szczęśliwie i zdobyli majstra.

Patrząc na Xaviego mam mieszane uczucia: z jednej strony gola strzelił, ale powiedzmy sobie szczerze: był to strzał na wiwat, z zamkniętymi oczami, jak mawia Boniek. Kilka minut wcześniej ten sam Xavi miał idealną sytuację, ale bezmyślnie wpakowal piłkę prosto w bramkarza. Co pokazuje, e jednak nie można mu zaufać jako strzelcowi.

Messi kolejny mecz przespał. Jest w większości bezproduktywny, traci piłkę, nie wychodzi na pozycje, nie pomaga skrzydłowym, bo zostaje za linią ataku, co zmusza skrzydłowych do wycofywania piłek.  Wydaje mi się, że póki co mógłby wchodzić w drugiej połowie. Drużyna nie odczuje jego braku,  a on wykaże większą ochotę do gry.

Fabregas - bez komentarza. Kolejny mecz gra piach, traci piłkę, podaje niecelnie.

Rozczarował mnie Thiago. W  poprzednim meczu grał dużo lepiej, wczoraj dostosował się poziomem do całej drużyny.

Jak na razie styl Barcelony bardzo  mnie rozczarowuje.  Początek sezonu? Wpływ nowego trenera? Oby nie to! Zresztą Guardiola tez miał czasami złe dobrego początki (pisze o stylu). I ta nadzieja trzyma mnie przy życiu.

Y4R0 | 23.09.2012 09:30

Gratuleuje zwyciestwa choc modlilem zebyscie zremisowali :) Messiego zostawcie to nie robot. To sa najwazniejsze mecze kiedy nie idzie a sie zdobywa 3pkt. Czasem uwazam ze takie mecze sa wazniejsze niz GD bo takimi meczami zdobywa sie Mistrza. Na GD Messi bedzie biegal duzo lepiej jestem pewien.

Amunt Valencia

Leo-Messi-20 | 23.09.2012 09:42

  trzeba  pochwalic  gre granady  bardzo  dobrze  sie  bronili  , xavi  piekna  bramke  strzeli uratowal  3 pkt szacun :)
po  bramce  gra  troche ruszyla  szkoda ze  samoboj  byl  bo  mogl  wkoncu  wbiegajac  na zamkniecie  akcji  sanchez wkoncu strzeli branke  messi fajnie  ich  obszedl  :)
generalnie gra  barcy  slaba zdeka  moze  gdyby wystawil  xaviego  ,tello , oraz  pedro od  poczatku  gra  by  mogla wygladac  lepiej :) ale najwazniesze ze  udalo sie wygrac :)

dmc07 | 23.09.2012 10:16

Barca bez formy, ale Barca bez formy wygrywa. To jak forma przyjdzie to będą fajerwerki, będzie co oglądać.

Leo-Messi-20 | 23.09.2012 11:14

co jak co  ale  Barca  by  lepiej  gral  gdyby  byli zdrowi  Pique  Puyol a co  dzieje sie z  iniesta  moze  ktos wie :) ?  brak  tych  trzech  pilkarzy  jest widoczny  na meczach :)

Qrs | 23.09.2012 13:32

pavulon41:
Nie, nie chciałbym aby Messi śmigał na pełnych obrotach w każdym meczu i tak przez te "14 lat". Wręcz przeciwnie - wolałbym, żeby odpoczywał co jakiś czas. Nie jest robotem i mam wrażenie, że może się przedwcześnie wyeksploatować. Szanuję prawo do słabszej postawy, nie lubię tylko, gdy zachowuje się egoistycznie i wprowadza złe emocje, generalnie - gwiazdorzy. Mobilizacja kolegów była nawet po części jego obowiązkiem, jako najstarszego stażem w polu (do czasu wejścia Xaviego), nie uważam jednak, by pretensje i spięcia miały specjalnie pozytywne działanie. Zdecydowanie nie podoba mi się uzależnienie od jednego gracza, ale to właśnie zachowanie naszego M10 wspomaga taką tendencję.

Thiago nie rozegrał dobrych zawodów, ale miał takie samo prawo próbować samemu zakończyć akcję w dogodnej pozycji jak Messi. Leoś się rzucał mimo, że sam zdążył podjąć już wcześniej kilka złych decyzji. Tylko o to mi chodziło.

pavulon41 | 23.09.2012 13:56

Qrs
Rozumie i szanuje twoje zdanie. Pewnie masz rację na swój tok rozumowania. Po prostu mamy inne charaktery i widzimy tę sytuację inaczej. Ja widzisz w życiu w pracy jak mi się coś nie podoba to wywalam prosto w oczy i przy wszystkich. Komuś może się to nie podobać? Pewnie że tak ale wielu też mnie za to ceni. Tylko tyle.
No nie wiem czy zachowanie Messiego wspomaga taką tendencję. Chłopina się cofnie i co? Nie ma komu podać. Trio Fabregas Sanchez Villa nie strzela. Weź sezon lub 2 wstecz. Wtedy wszystko chodziło i nie dość że Messi miał najwięcej bramek w sezonie to popatrz ile asyst było. Messi ratuje jako takie wyniki. Sam nie uciągnie. Tylko tyle. Założę się że w następnym spotkaniu jak Messi nie strzeli to wracamy z remisem albo przegraną.  

pavulon41 | 23.09.2012 14:08

Co do Thiago to też się z Tobą w pewnym stopniu zgadzam. Tylko wiesz najlepszym sposobem na uciszenie Messiego są bramki, których chłopaki nie strzelają. Jak zaczną coś strzelać to i Messi się uciszy.
Weź Fabregasa w ostatnich 2 meczach miał 3 setki chyba. I co?

Qrs | 23.09.2012 15:43

pavulon41:
Wiesz, ja też lubię mówić prawdę prosto w oczy, ale to nie w tym rzecz. W tym przypadku mamy raczej do czynienia z przedkładaniem jednej "racji", nad "racje" innych.

Tyle, że w ostatnich spotkaniach Messi akurat, wbrew temu co podają media, nie odmieniał losów spotkania w pojedynkę. Fakt, na tablicy widać jego nazwisko, ale chciałbym przypomnieć, że strzelał bramki z karnych, że wykańczał akcje kolegów z najbliższej odległości. Nie można więc powiedzieć, że ostatnie dobre wyniki zawdzięczamy tylko Leo, wręcz było by to poważne zakłamanie rzeczywistości. Zaliczył już w tym sezonie sporo trafień, ale też warto podkreślić, że nie byle jacy partnerzy dogrywają mu piłki i nie on jeden umiałby zrobić z nich pożytek. Mam wrażenie, że niektórzy czasem trochę na siłę zawsze szukają Messiego. Inną sprawą jest strzelecka dyspozycja Pedro, Tello, czy Cesca (tu już w ogóle tragedia).  

Jak na razie to bramek po strzałach z dystansu padło już dość sporo (jak na nas), więc Pulga nie powinna się czepiać. Tym bardziej, że widać, że Tito właśnie oczekuje uderzeń z dalszej odległości.

Nie chcę już ciągnąć tej dyskusji, bo wychodzi, że jestem jakimś wrogiem naszego cracka, a tak nie jest. Mam świadomość, że bez niego prawdopodobnie nie przeżylibyśmy w ostatnich latach tylu pięknych chwil.

pavulon41 | 23.09.2012 16:12

Nie jesteś żadnym wrogiem naszego cracka tak tego nie odbieram. Jakbyś pisał głupoty to bym z Tobą nie pisał a że mądrze prawisz to tak klikamy.
Wiesz co do karnych to tego karnego trzeba też strzelić. Co do bramek z bliskiej odległości to kto broni innym zawodnikom z naszego zespołu takie strzelać?
Ok do meczu z Sevillą. Pewnie po nim popiszemy dalej na ten temat bo uważam że będzie powtórka z rozrywki. Pozdrawiam miłego popołudnia

sibelkacem | 23.09.2012 22:22

@moumou, Xavi strzelec? On wszedł, żeby poprawić tiki-takę i przerzuty przed polem karnym rywala i zrobił swoją robotę. Oprócz tego super strzelił (to nie było w trybuny, jak piszesz, lecz dobrze uderzone, wysoko, nie za mocno), choć zmarnował też setkę, jak zresztą nie jedyny piłkarz tamtego wieczoru. Biorąc pod uwagę, że Xavi z Iniestą nigdy nie byli od masowego wpakowywania goli, można to zrozumieć.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy