REKLAMA
REKLAMA

Song coraz bliżej Camp Nou

dodał: Michał Machowski  |  źródło: Sport  |  15.08.2012 10:12
We wtorek w Londynie pojawił się wiceprezydent FC Barcelony Josep Maria Bartomeu. Celem jego wizyty były rozmowy na temat pozyskania Alexa Songa. Transfer na Camp Nou coraz bliżej.

Rozgłośnia radiowa RAC-1 poinformowała o zaawansowanych negocjacjach z londyńskim klubem, które w ciągu kilkunastu godzin zostaną zakończone sukcesem. Song miałby przenieść się do Barcelony jeszcze przed spotkaniem z Realem Sociedad w niedzielę.

W nowym klubie Song miałby zarabiać pięć milionów euro rocznie brutto. Kwota odstępnego ma oscylować w granicach 16-18 milionów euro. Kwestia finansowa jest jeszcze do dogadania, gdyż Arsenal żąda za swojego gracza 18 milionów euro, a Barcelona oferuje o trzy miliony euro mniej.

Media zagranicą zgodnie twierdzą, że transfer zostanie sfinalizowany w ciągu kilku najbliższych dni. Wenger tradycyjnie odmawia publicznie sprzedaży swojego gracza, ale podobnie czynił w przypadku chociażby Cesca Fabregasa.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 51 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

***ner24 | 15.08.2012 10:19

nie wierze.... wszyscy skupili się na VP a tutaj nam najlepszego defensywnego pomocnika w angli zapierdzielaja... I jak tu barce szanowac...

Szel | 15.08.2012 10:23

@ner24
Co to za idiotyczny komentarz? "Jak tu Barcę szanować", tzn jak szanować kogoś kto chce kupić jakiegoś zawodnika? Rozumiem w takim razie, że Arsenalu też nie szanujesz bo ten w tym okienku kupił za spore pieniądze kilku graczy (Giroud, Podolski, Cazorla), a planuje kolejnych. Rozumiem więc, że jak jeszcze kogoś kupią powiesz- i jak tu Arsenal szanować, zgodnie z takim idiotycznym myśleniem? Niesamowite jest jak tu na Anglia.goal obowiązuje jakieś chore prawo Kalego :):):)

h17 | 15.08.2012 10:24

Raczej jak szanować takich jak ty. Przecież nikt wam go nie kradnie. Jak już to go sami oddajecie za pieniądze. Fakt, że małe, ale sami sobie jesteście winni. Takie transfery jak Arsenal teraz robi, miały być zrobione rok temu, bo przecież były pieniądze, a Arsenal już wtedy interesował się Cazorlą i Podolskim. 2 rzecz, to że próbujecie oszczędzać na tygodniówkach proponując zawodnikom nowe kontrakty dopiero rok, lub 2 przed zakończeniem. A inne kluby najpóźniej 3 lata wcześniej to robią. Niech zarząd robi tak dalej, to w tym wieku nic nie wygracie.

Evolver | 15.08.2012 10:27

Chciało by się powiedzieć... "A nie mówiłem?" :)

Ars3n | 15.08.2012 10:31

Niektorzy juz panikuja, a ON NIE ZOSTANIE SPRZEDANY. Za te smieszne pieniadze moze pojsc gdy bedzie mial roczny kontrakt. I oczywiscie zamiast prestizowych gazet, ktore podaja te informacje, sa jakies szmatlawce z barcelony.

Szel | 15.08.2012 10:32

nie mówiąc już o tym, że nazwanie Songa "najlepszym defensywnym pomocnikiem w Anglii" delikatnie mówiąc jest "nieco" na wyrost...

***ner24 | 15.08.2012 10:35

sa dni ,w ktorych nalezy przyznac sie do bledu i to niestety jeden z nich. Faktycznie idiotyczne zakonczenie komenatrza. W glupi sposob chcialem zaznaczyc irytacje tym , ze caly czas barca szuka u nas wzmocnien, a zarzad sprzedaje co ma najlepszego . Zle zaczalem wiec nie mam argumentow by odpowiedziec:) .

***ner24 | 15.08.2012 10:38

Szel
Przyznałem ci rację w jednym jednak nie doszukuj sie kolejnych bledow. Moim zdaniem jest to najlepszy defensywny w Anglii , a sam fakt , ze braca sie nim interesuje to potwierdza .

***ner90 | 15.08.2012 10:42

Hahaha co to za źródło "Sport"
WTF?
WSTYDZILIBYŚCIE SIĘ W OGÓLE ZAMIESZCZAĆ TAKI SHIT NA TEJ STRONIE.
Żaden szanowany portal/gazeta nawet nie wspomniała o transferze Songa do barcy.
@***ner24
widzę, że ciebie też dopadła bezsensowna cenzura na tej stronie...
Nie wiem co jest złego w nicku g.o.o.ner90 -.-

***ner24 | 15.08.2012 10:44

rowniez bylem tym zaskoczony :) chociaz pewnie ma to swoje uzasadnienie

arsenal&wisla | 15.08.2012 10:49

Arsenal gra pierwszy mecz juz za 4 dni. Jakby Wenger zgodził sie na transfer Songa to juz by go nie było. Song zakomunikował, ze cieszy sie z zainteresowania ale kocha Arsenal i nie zamierza sie nigdzie ruszac. Juz niedługo przedluzy kontrakt i w koncu te durny artykuły hiszpanskich szmatławcow sie skoncza. I nie mozna porownywac jego sytuacji do Fabregasa bo Song oswiadczenie składał a Fabregas siedział cicho i czekał az sie kluby dogadaja. To jest całkiem inna sytuacja

Szel | 15.08.2012 10:52

@ner-
Ok, rozumiem. Już się bałem, że jesteś kolejnym z tych, którzy świat widzą w ten sposób, że wszyscy Arsenalowi kradną piłkarzy natomiast jak Arsenal kupuje to chwała mu i zbawienna radość i szczęście dla zespołu od którego łaskawie kupił.
Natomiast co do Songa to można dyskutować, zawsze zdanie na temat jakiegoś zawodnika będzie subiektywne. Dla mnie w Anglii jest wielu lepszych choćby Carrick czy Scholes, Barry czy Toure (chociaż teraz na pewno nie gra już na pozycji DM i ciężko go za takiego uważać), Cabaye, Fellaini, Parker a myślę, że można by wymieniać i wymieniać.

***ner24 | 15.08.2012 10:54

Dokładnie , kwestia gustu i pkt widzenia.

***ner90 | 15.08.2012 10:56

Po 1: Song ma jeszcze 3 letni kontrakt
Po 2: Arsenal nie ma zastępcy dla niego
Po 3: Wenger nie ma zamiaru pozbyć się jednego ze swoich kluczowy zawodników na 4 dni przed startem ligi (zupełnie inna sytuacja jak z Ceckiem i Nasrim).
Po 4: Song się wypowiadał, że dobrze czuje się w Arsenalu i nie ma żadnego ciśnienia na transfer
Po 5: Wątpię żeby Alex zgodził się na role rezerwowego w barcelonie
Po 6: barca nie złożyła żadnej poważnej oferty za niego (bo te kilkanaście mln euro za jednego z najlepszych pomocników w Anglii z ważnym kontrakterm to jest kpina jakaś).

***ner90 | 15.08.2012 10:57

@ Szel
Parker, Fellaini i Carrick lepsi od Songa?
Chyba nie interesujesz się za bardzo ligą angielską...

Keane | 15.08.2012 11:00

Kibicuję Barcelonie i Arsenalowi, ale jeśli za takie śmieszne pieniądze sprzedadzą jednego z najlepszych dm na świecie to nic tylko się powiesić. Powinni ustalić cenę i jej trzymać jak w przypadku Robina. a ta cena powinna być nie niższa niż 25 mln. Jeśli jednak odejdzie to bez transferu M'vili może być ciężko,

Szel | 15.08.2012 11:03

@ner
Tak jak powiedziałem to jest SUBIEKTYWNA opinia. I z tysięcy oglądniętych od lat 90-tych spotkań (cóż jestem nieco starszy niż niektórzy) nie do końca wiem skąd te zachwyty nad Songiem. Co do Fellainiego nie mam wątpliwości- gra w słabszym zespole a jest dużo bardziej skuteczny, lepiej gra głową, szybciej się porusza po boisku. Gra ostrzej, ale jak na DM to akurat wcale nie minus (vide świetny de Jong). Co do Carricka może przesadziłem, ale jak mówię to SUBIETYWNA opinia (proszę sprawdzić w słowniku jak ktoś ma wątpliwości...)

***ner90 | 15.08.2012 11:08

Od Songa moim zdaniem w Anglii lepszy jest co najwyżej Yaya Toure.
A to, że Parker (który miał bardzo średni sezon w Spurs) był w 11 sezonu było podyktowane głównie tym, że to Anglik i musieli wstawić na siłę kilku rodaków (tak samo nominacja dla Bale'a zamiast oczywistej oczywistości czyli Dempseya...).

cich cich | 15.08.2012 11:33


Ok. 10:00 piłem kawę z Bartomeu...na La Rambla....

W Londynie można go spotkać w Muzeum Madame Tussaud.



Pozdro - cich cich

Dennis | 15.08.2012 11:41

zrodlo newsa - "Sport'' wtf ? no ale w koncu pan Marcin jeszcze tego samego newsa o Songu tylko troche inaczej napisanego jeszcze nie pisal tak jak reszta kolegow z redakcji a srednia trzeba trzymac!

mrHS | 15.08.2012 11:52

Smieszy mnie to, co sie ostatnio dzieje na tym portalu. Redaktorzy chyba zrobili sobie konkurs kto napisze wiecej newsow o tym samym, przeciez codziennie dodawane sa po dwa niemal identyczne newsy dot. Songa, w dodatku to kserowki z najwiekszego hiszpanskiego scierwa, ''Marca i ''Sport'

Poza tym trzeba byc ulomnym zeby w cos takiego uwierzyc, juz widze jak Arsenal puszcza jednego z najwazniejszych zawodnikow z waznym kontraktem za 1/3 ceny.

LewikLFC | 15.08.2012 11:58

Najlepszym defensywnym pomocnikiem jest Lucas...

Baranik | 15.08.2012 12:07

Patrząc obiektywnie to Yaya>Tiote>i dopiero Song, a co do Lucasa to proszę was... Jest dobry, ale nie najlepszy. ;)

Ryniu_CFC | 15.08.2012 12:24

LewikLFC
Mam nadzieję, że to prowokacja ^^.

Arsenal kupił fantastycznych ofensywnych graczy. Niestety z obroną mają mały problem. Odejście Song'a to byłby strzał w stopę. Arsene głupi nie jest i nie puści go. Chociaż z drugiej strony jakby zaproponowali za niego 25 mln to kto wie?

limitowany | 15.08.2012 12:28

A najlepsze playmaker to Charlie Adam.

szogun | 15.08.2012 12:38

Adam będzie najlepszym playmakerem, ale na dniach w Fulhamie. Lucas jest w czołówce najlepszych DMów i nie ma co tu się spierać, wystarczy spojrzeć na statystyki, a nie hejtować. Wiadomo, że nie jest najlepszy, bo lepszym mogę nazwać Toure, który w środku jest przekozakiem, ale Lucas go unicestwił rok temu na Anfield. Co do Songa to tak jak już wspominałem, będzie to ogromne osłabienie Kanonierów. Song nie dość, że robi czarną robotę to też potrafi rozegrać czy dać miękką piłeczkę na stopę jak Van Persiemu.

Rossi | 15.08.2012 12:38

Lucas jest bardzo dobrym pomocnikiem,ale Lewik lekko przesadziles.

A niech tam bedzie ja typuje Carrola na krola strzelcow.

krajanus | 15.08.2012 12:44


W poprzednich newsach płakali bo Barca się ośmiesza z ofertami. Ośmiesza bo chce wydać na świetnego zawodnika jak najmniej ? Akurat Barcelona świetnie się potrafi targować i nie ździwię się jeśli Song przyjdzie do nas po naprawdę promocyjnej cenie jak na klasę tego zawodnika. My się ośmieszamy ? Raczej ten zarząd jest genialny a przez was przechodzi zazdrość. Po drugie to proszę nie pisać że znowu podbieramy Arsenalowi jakiegoś zawodnika itp. Song jest dorosły ? Ma język ? Może powiedzieć że chce zostać w Arsenalu i wtedy żaden pieniądz nie jest w stanie go wyrwać z Arsenalu. Tymczasem Song już powiedział że chce grać w Barcelonie więc pytam po raz ostatni. Czy Barca podbiera Arsenalowi zawodników ? Brawo zarząd.

Rossi | 15.08.2012 12:46

krajanus

Wszystko ladnie,pieknie,ale kiedy Song to powiedzial?

andy91 | 15.08.2012 13:02

Song nigdy tego nie powiedział  :) Hiszpańska prasa sobie to wpaja :)

betelgeza | 15.08.2012 13:03

krajanus

Bo tak to już jest, że inne kluby kupują zawodników a jak Barcelona chce kupić to jest nazywana złodziejami. To się nazywa podwójne standardy.

A co do tematu to dalibyście już spokój. Song nie odejdzie. To jest raczej jasne i nie ma co tego powtarzać.

cfc08 | 15.08.2012 13:26

Co powiedzial? Powiedzial ze chce zostac w Arsenalu. Dalej czytaj jakies gowniane gazety hiszpanskie

krajanus | 15.08.2012 13:35

Czy powiedział ? Sugeruje się na wywiadze Kamieniego który tak powiedział. Możliwe że Song w gazetach mówi jedno a myśli i mówi swoim bliższym drugie i co innego. Okaże się wszystko w praniu. Dla mnie ten zawodnik jest obojętny choć to świetny pomocnik. Przyjdzie ? To świetnie. Nie przyjdzie ? Spokojnie sobie poradzimy i bez niego.

qb | 15.08.2012 14:22

Kibice Barcelony się obużają na obużenie np. kibiców Arsenalu na sposób załatwiania transferów do klubu. Bo Barca umie się targować i to przecież dobrze itd itp. Zgadzam się. Barcelona potrafi kupić zawodnika za rozsądną kwotę. Co do tego nikt chyba nie ma wątpliwości. Ale sposób negocjowania to już dla mnie zupełnie inna kwestia. Np. Arsene Wenger nigdy nie zdradza że jest zainteresowany tym czy innym zawodnikiem. Wszystko dzieje się bez mediów, można pwiedzieć że w cztery oczy, elegancko. Jak już jest wszystko zaklepane to mówi że jest zainteresowany panem X. I to mi się podoba, z szacunkiem, klasą, elegancko wszystko jest pozałatwiane. Barcelona natomiast rozgłasza że chce np. Songa na X czasu przed złożeniem oferty, i połowaklubu się wypowiada na ten temat, a nawet inne ogórki typu Kameni. I to mi się nie podoba. W Anglii jest inna kultura przeprowadzania transferów i mi się ona bardziej odpowiada. Jest bardziej dżentelmeńska.

Young Guns | 15.08.2012 14:26

...Song zostaje, Song odchodzi... Robin zostaje, Robin odchodzi..
Okazuje się, że w Hiszpani mówi, że odchodzi a w Anglii, że zostaje.. do tego jeszcze kocha Arsenal..a Kameniemu, że po cichu Katalonie...

Wszystko w tym okienku zależy od Wengera..dał już ku temu wyraźne sygnały. Odchodzi Rice, awansuje Bould. To jedyna prawda na ten moment.

Spięcia na lini Barce - Gunners a raczej Barca - Wenger są na takim poziomie, że tutaj cena minimum 25-30 mln to będzie normalka.. Chyba, że Arsene ma plan awaryjny w postaci nowego transferu i jak sie nietrudno domyślić byłby to ktoś z Ligue 1 lub ostatecznie z Bilbao. W tej drugiej kwestii ciężko byłoby wyrównać bilans dlatego (o ile wogóle jest coś na rzeczy) raczej planem awaryjnym bym się na tą chwilę wogóle nie przejmował.
Jest długi kontrakt i Arsenal nie potrzebuje go sprzedawać. Nie potrzebujemy też Tello czy Afellaya. Te pozycje są u Gunners mocno obsadzone. Podolski, Walcott, AOC, Miyaichi, od biedy Cazorla i RVP.

Nie przejmował bym się tym zamieszaniem i niepotrzebną spiną. Ani Parker, Lucas Leiva, De Jong czy Cabaye nie są lepsi od Songa bo w Arsenalu w środku pola i pod własną bramką Alex rządzi i jest najlepszy. Strategiczny przegląd pola, coraz to lepsza technika, przepiękne zagrania i zrozumienie z kolegami z obrony gdy Ci zapuszczają się do ofensywy..to tylko kilka walorów, których na tą chwilę nie podrobi żaden inny nowy zawodnik gdyby miał zastąpić Alexa na jego pozycji.

Nie sądze aby Arsene wogóle rozważał tą propozycję czy wogóle jakiekolwiek zaloty katalończyków. Teraz gdy zarząd AFC odkrył karty i wydał nieco penów byłaby to kompletnie nie zrozumiała decyzja.
Bartomelu pewnie skoczył do Londka jak my na ośke obok i podziwia smrud Tamizy zajadając Fish n Chips lub wysoko-kaloryczne jajka na bekonie pływające we frytkach, kaszance i fasolce z Tesco. Z drugiej strony w Londyniejest naście klubów z czego przynajmniej 3 z interesującymi zawodnikami. Pewnie też matka Oriola dała mu wałówe dla syna coby nie pił samych RedBulli itd..

LewikLFC | 15.08.2012 14:41

Ryniu_CFC

To nie prowokacja, tylko moja subiektywna opinia. Jeżeli miałbym patrzeć tylko na grę w defensywie to Lucas jest najlepszy i to nie podlega dyskusji. Ale oceniajac go za całokształt, czyli takze umiejętnosc rozegrania i wyprowadzenia piłki to znajdą sie lepsi.

mrpablo | 15.08.2012 14:44

Z tym źródłem to chyba chodzi o dział Sport z Onetu.

czarlok | 15.08.2012 14:55

W Barcelonie w ogóle jest potrzebny taki zawodnik jak Song?? Gdzie on będzie grał ciekawe. Jak Puyol wyzdrowieje na 100% to z Pique będzie grał na stoperze. Wtedy na ŚP będzie: Thiago, Mascherano, Busquets, Xavi, Song i ewentualnie Fabregas.

LewikLFC | 15.08.2012 14:56

czarlok

zapomniałeś o Inieście

Lluc | 15.08.2012 15:03

No tak, bo w Anglii to nie ma głupich szmatławców, które jak podchwycą temat to codziennie jakieś nowe rewelacje dają?

I rozumiem, że tylko Barcelona jest taka zła, że negocjuje i chce jak najwięcej zaoszczędzić? W innych przypadkach jak klub Y chce tyle to klub X płaci bez kręcenia nosem?

Lluc | 15.08.2012 15:41

czarlok
Znowu się zaczynają tak samo bezsensowne głosy jak przed rokiem po transferach Fabregasa i Sancheza. Przecież jest Xavi i Iniesta, przecież jest Villa i Pedro i co? Nie nagrali się? Sezon jest dłuuugi, wymęczający pełen kontuzji i spadków formy. Kadra MUSI być szeroka, a Barcelona takiej wciąż nie ma. A czterech piłkarzy (Busquets, Pique, Masche, Puyol + młodzi) na 3 miejsca (defensywny pomocnik i dwóch stoperów) to baaardzo mało. Przecież to się wydaje dla mnie tak oczywiste, że nie wiem jakim cudem ludzie znowu mogą pisać te brednie po co im on?

Joker | 15.08.2012 18:05

Skoro Arsenal mógł za smieszne pieniądze kupić Cazorle, czy swego czasu gwizdnąć Fabregasa, a potem zarobić na nim 30 mln to dlaczego teraz nie może sprzedać Songa za te "smieszne" pieniądze?

Tego Wasza logika nie pojmuje? A rozumiem... Wyznajecie zasade, że Waszemu klubowi wolno robic zote interesy a innym, a juz w szczególności Barcelonie absolutnie nie...

LewikLFC | 15.08.2012 18:44

Joker

Całkowicie się z toba zgadzam :)

hokus | 15.08.2012 19:19

No coz... DNA zobowiazuje ;D
Joker
Podales zle przyklady, bo gdy Arsenal kupowal Fabregasa, ten mial bodajze 16 lat. Jak na ten wiek i takl kosztowal duzo. Natomiast Cazorla jest solidnym pilkarzem, ale to nei czolowka, a poza tym Maladze grunt sie sypie pod nogami i musieli go sprzedac. Z kolei Arsenalowi pieniadze za Songa nie sa niezbedne. I tak za 18 mln nie kupia nikogo lepszego (wogole nie znam nikogo lepszego), tak wiec sprzedac go za takie pieniadze to bzdura.

Young Guns | 15.08.2012 19:26

Joker,

Koleś zrozum, że Arsenal graczy wyciąga za te biedne pieniądze z lig, o których mamy tylko świadomość, że istnieją a Barca łasi sie (o ile jak pisałem jest coś na rzeczy) na jednego z najlepszych już środkowych pomocników w Anglii (czyt. najmocniejszej wewnetrznej lidze obecnie) z kwotą, której Wenger napewno nawet nie rozważy. Mało tego to jest Arsenal grający w podobnym stylu.. Jak dla mnie wszystko jak na tacy tylko kwota skierowana w strone czołowego klubu europy od zalania dziejów.. Pal licho te puchary, że ich nie zdobywa, walczy o nie w czołówce o rok..taka polityka. Inni walczą, co 4-5 lat ze skutkiem ale np. nie łapią sie sie do rundy pucharowej LM (np. United czy City) lub kończą lige na 6 miejscu. To ich polityka..nie wnikam. Obie świadczą o tym, że dany zespół w tej czołówce jest..ale mniejsza z tym.
Chodzi mi o to, że sytuacja pomiędzy AFC i FCB się powtarza. Oboje się zgodzimy, że negocjacje albo wypalą albo nie (moim zdaniem nie nawet przy 20 mln) ale nie przyrównuj transferów Arsenalu (pomijając wydatki z tego sezonu i nietaktowny 1 wybryk z Parkiem z poprzedniego) do tych tych z zagraniami Barcy gdzie szumu i (litości) podpuch medialnych jest co-nie-miara! Każdy fan Kanonierów (zakładam iż nie tylko) poda conajmniej kilka przykładów. W Arsenalu jest to na tyle taktowne, że nie bardzo jest się do czego przyczepić. Kolega  - qp -  trochę na temat naprowadził, ja dodam, że gdy Arsene otrzymuje odrzucenie od klubu zmienia kierunek i kończy temat.. W Kataloni od domysłów jest wrzawa, poprzez negocjacje aż do skutku..poprzez larmo zawodników, szlochy prezesa aż po pokrzywdzenie równe odebraniu niepodległości Kataloni. Ja rozumiem, że to jest Barcelona..najbardziej utytuowana obecnie ekipa, grająca piłkę jaką nawet ja lubie (kiedy Hollywood nie zaczyna wam w głowach mącić i tutaj moje brawa dla Drogby - kto mieczem wojuje od miecza ginie) ale na boga nie staraj sie wmawiać nam kibicom Kanonady, że ta oferta nie jest śmieszna czy, że Barcelona może sobie takie podjazdy robić i każdy powie..."no tak, wkońcu to Barcelona..dajmy im czego chcą i schylmy głowy.. może sie nie obrażą jako najlepsi z najlepszych.."

Nikt tutaj nie jest zawistny poza Tobą samym. Przytaczasz Carzole jakby z Kataloni pochodził i sknera Wenger za 20 baniek wytargał wam go siłą..co to to nie..nawet tematu waszych zalotów nie było...Cazorla (jak już pisałem Ci wcześniej) był dla nas okazją ale czy finansową? On w przyszłym roku jak sam zauważyłeś ostatnio będzie miał 29 lat.
W takim razie zróbmy rachunek jak Ci go tak żal.


Fabregas, który tak uczciwie i po bożemu do was przeszedł warty 60mln w wieku 23/24 lat (Słowa waszego prezia zaraz po transferze w okolicach 3ciej kolejki) za 35 w waszą strone (z czego katalońce zapłaciły 30) to jest 25-30mln "jawnego" (wróć do publicznych słów prezesa FCB) przekrętu a teraz Song wart powiedzmy wart 35 mln (mniej więcej) i oferta 15 baniek to jakieś ok. 20 mln przekrętu i Ty myślisz, że my tu wszyscy spadliśmy na głowe z truskawki??? Koleś masz tupet żeby wogóle tu przychodzić, logować się i obrażać inteligencje fanów Arsenalu..
Ludzie się tu burzą nie dlatego, że Barcelona jest na szczycie czy, że (waszymi słowami) "podkrada" z Arsenalu zawodników, nikt tu z nas na głowe nie upadł (wierz mi nawet Ci najmłodsi) tylko z kolejnej kpiny, o której w tym newsie czytamy...czy to jest prawdziwe czy nie...

Co do Fabregasa i jego okazałej kariery na wyspach to powinieneś być dozgonnie wdzięczny Wengerowi i całemu Arsenalowi, że to właśnie on się nim zaopiekował, ukształtowywał od 16go roku życia na najwyższym poziomie, i pozwolił mu odejść choć wcale nie musiał zachowywać sie w tej sytuacji aż nadto fer..
A jeśli masz jeszcze jakiś żal (choć było to wałkowane, bezowocnie jak widać) w jakich okolicznościach przeszedł on na wyspy to napisz petycje do Federacji La Liga, rządu, senatu czy kto tam odpowiada za ustalanie wieku i dawanie umów, kontraktów czy jak to sie w Hiszpani nazywa i nie zapomnij dać znać Cześkowi, że masz też i do niego żal, że zdradził opuszczając Katalonie podczas gdy za rok lub 2 bez profitów mógłby uczciwie porywalizować w szrankach z resztą odważnych i wiernych.
Ta sytuacja może sie jeszcze nieraz powtórzyć (niekoniecznie z udziałem Wengera) więc polecam działać niezwłocznie

LewikLFC | 15.08.2012 22:28

Young Guns

Ale co ci do cholery przeszkadza ze Barca daje taką a nie inna kwote? Ich sprawa. Czepiasz sie że chca kupic Songa, ale jak wy kogos kupujecie to jest OK. Koleś zastanów sie troche

Realjazda | 15.08.2012 22:45

Young Guns dobrze napisane chłopie:)
Joker czyli Arsenal jest zły bo zabrał Fabregasa i jeszcze musieliście tyle za niego płacić?I teraz w ramach tego że tyle za niego daliście mają Wam puścić Songa za 15 baniek?To że zarząd sfrajerzył się na Cescu to już tylko ich wina,i zarząd Arsenalu nie będzie do tego dopłacał to nie Caritas tylko klub piłkarski i liczy każdą bańkę.No w ogóle według Ciebie to każdy piłkarz którym się interesuje Barcelona powinien robić w majty a kluby oddawać ich za połowę ceny.Sami z tym wyjeżdżacie a potem pretensję o DNA:)

Joker | 16.08.2012 01:15

Realjazda
Schowaj się już swoimi kompleksami...
Cesc jak go gwizdneli miał 16 lat i nie miał podpisanego zawodowego kontraktu, bo mieć nie mógł... Takie są przepisy w Hiszpanii... Także nikt się nie sfrajerzył... Oni nie mieli nic do gadania...

Zresztą nikt Arsenalowi nie każe sprzedawać Songa za 15 mln... To jest tylko oferta... Albo ja przyjmą, albo nie... Jak ktoś tego nie rozumie to ma po prostu problem z logicznym myśleniem...

Joker | 16.08.2012 01:28

Young Guns
Tak, tak... Zwłaszcza Giroud, król strzelców Ligue 1 to jest przykład piłakrza z ligi, o której mamy tlyko świadomość, ze istnieje... A za ile on poszedł 12 mln? Chyba coś koło tego...

Generlanie nie wiem po co się tak rozpisałes, bo piszesz wkoło to samo i ja już to czytałem bodaj wczoraj:)
To jest tylko oferta, a Ty się zaraz spinasz, bo złożyła ją Barcleona... Nie wiem jaka trzeba nienawiścia dażyć dany klub, aby się tak spinac o byle co... To nie jest normalne...

Mi tam niczego nie jest szkoda... Było co było i tego nie zmienimy... Fakty są takie, ze sobie Arsenal wziął duży talent z Barcelony praktycznie za darmo, a sprzedał go po 7 latach za 30 mln... Zły interes? Chyba nie... A z tą wartością 60 mln to nie przesadzajmy... Tyle to wart jest Iniesta, a nie Cesc...

Cazorle przytoczyłem tylko dlatego, że sami kupucie po promocyjnych cenach świetnych piłakrzy, a macie pretensje do innych, że chca kupic świetnego piłakrza po korzystnej cenie... Poza tym Cazorla ma 27 lat (jest z grudnia, rocznikowo 28), więc wiek na pewno nie jest decydujący, bo to nie jest jeszcze staruszek...

Aha... Jeździcie po Barcelonie, bo Wam się newsy nie podobają... A to ciekawe... To faktycznie bardzo "inteligentne" postepowanie...

Fakty są takie, że podniecacie się byle czym i obrażacie inny klub tlyko dlatego, że coś gdzieś zostąło napisane...
Nawet jak Barcleona złożyła te oferte 15 mln to ja w tym nic złego nie widze... Każdy ma do tego prawo! Nie podoba się oferta? To się ją odrzuca i po problemie... Ale widze, że niektórzy tego nie rozumieją i musza zrobić spinke... I ja tego przede wszysktim nie rozumiem! Po co? Przecież nikt z Barcleony lufy do skroni Wengera przystawiał nie bedzie, aby sprzeda po tej cenie Songa... Nie bedzie chciał to nei sprzeda! Proste! I o co tyle krzyku i lamentów? Żeby soibe poużywac?

Bob | 16.08.2012 06:24

Cazorla w wieku 28 lat "nie jest staruszkiem", a RvP w wieku 29 lat jest wiekowy...

Realjazda | 16.08.2012 22:39

Joker kompleksy to Ty masz koleś bo zawsze o tym przypominasz a wygadany przez kabel to jesteś;)
Nie będę się chował Ty już się chowasz za monitorem:)
I za każdym razem musisz pojezdzić z rozmówcą i Ty mówisz że ja mam kompleksy?Oddychaj...
Zawsze i tak masz swoją rację i swoje argumenty i nikogo nie posłuchasz bo widzę że każdy kto Ci odpisuję od razu dostaje pocisk zapewne znawca nadrabia jakieś poważne braki....hehe a Wenger Songa taniej niż za 25 baniek nie puści.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy