REKLAMA
REKLAMA

Ivanović nie zostanie zawieszony

dodał: maaarcin  |  źródło: SkySports  |  13.08.2012 12:38
Obrońca Chelsea Londyn Branislav Ivanović nie zostanie zawieszony za czerwoną kartkę, którą otrzymał w niedzielnym meczu o Tarczę Wspólnoty z Manchesterem City. Piłkarz został wyrzucony z boiska za brzydki faul na Aleksandarze Kolarovie pod koniec pierwszej połowy.

Kibice The Blues obawiali się, że Ivanović zostanie zawieszony na trzy spotkania i nie będzie mógł zagrać między innymi w pierwszej kolejce Premier League przeciwko Wigan Athletic.

Tak się jednak nie stanie, bowiem Angielska Federacja Piłkarska zmieniła regulamin po incydencie który miał miejsce podczas towarzyskiego turnieju w Amsterdamie w 2006 roku, kiedy w meczu z FC Porto czerwonymi kartkami ukarani zostali dwaj piłkarze Manchesteru United Wayne Rooney i Paul Scholes. Obaj zostali wówczas zawieszeni na trzy mecze.

Zmiana przepisów dotyczy wszystkich przedsezonowych spotkań, w tym meczu o Tarczę Wspólnoty. Oznacza to, że Ivanović będzie mógł wystąpić w najbliższy weekend na DW Stadium.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 13 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

reciecierecie | 13.08.2012 12:43

Bezsens totalny. Mecz o Taerczę Dobroczynności jest na dobrą sprawę pierwszym meczem, w dodatku o Puchar, gdzie obie jedenastki wyszły praktycznie najsilniejszym składem. To niech zmienią też reguły odnośnie CC czy FA Cup, bo to przecież nie jest mecz ligowy, zwykła walka o Puchar. Żenada. Wejście Ivanovica było bezmyslne, obiema nogami, i zasługiwało na czerwona kartkę, no ale najwidoczniej Angielska Federacja wie lepiej.

kefir344 | 13.08.2012 13:26

Patrząc na jego aktualną dyspozycje wolałbym aby go zawiesili bo jego obecność na meczu będzie osłabieniem, a nie wzmocnieniem.

limitowany | 13.08.2012 13:34

I tak przy tym trenerze nic nie zdziałają więc nie wiele im to da.

JOSH501 | 13.08.2012 13:49

limitowany            Zobaczymy cwaniaku co twoj liverpool zdziala bo jak narazie przez ostatnie 3 sezony nic nie pokazuje  

JOSH501 | 13.08.2012 13:50

Aby tylko przez 3

JohnnyCFC | 13.08.2012 13:51

Będąc obiektywnym trzeba powiedzieć, że zasłużył na zawieszenie. Faul bezmyślny. Nie wieżę, że akurat Iva chciałby wyrządzić Kolarovovi krzywdę, ale to nie zmienia faktu, że faul należał do tych z najbrutalniejszych i trzeba sie cieszyć, że noga nie została uszkodzona.
A moim zdaniem KAŻDY zawodnik za podobny faul lub boiskowe chamstwo poza zawieszeniem powinien dostać kilka(naście) godzin prac społecznych. Może oduczyliby się wchodzić wyprostowanymi nogami

robert10 | 13.08.2012 14:01

Faul bez sensu. Pierwszy mecz sezonu mozna go traktowac jak zwykly sparing a ten wchodzi dwiema nogami. Moim zdaniem kara byc powinna takie wejscia powinno sie karac bo mogl polamac noge dla kolarova.

Red_head | 13.08.2012 14:25

Hmm......a może Chelsea ma jakieś znajomości w FA :-P i dlatego tak gładko to przeszło.

kijo10 | 13.08.2012 14:30

hmmm a moze manu ma jakies znajomosci w FA dlatego mial najwiecej karnych w poprzednim sezonie warto sie zastanowic cwaniaczku

limitowany | 13.08.2012 14:39

Naucz sie pisać szczylu poprawnie a potem pogadamy o ilości karnych które i tak ch. dały.

Red_head | 13.08.2012 15:50


kijo10  - to był taki żarcik - nie zrozumiałeś :-)
Zawsze MU zarzuca się jakieś konszachty z FA,a jak widać werdykty są różne - także na korzyść innych drużyn...

theNINE | 13.08.2012 16:11

reciecierecie - wejście Ivanovića zasługiwało na czerwoną kartkę i taką dostał więc o co chodzi?

Red_head - w meczu o Tarczę kto by nie dostał czerwonej kartki i tak nie zostałby zawieszony bo taki jest przepis. Nieważne czy dostanie ją gracz Chelsea, City, Man Utd, Liverpoolu... więc o jakiej korzyści mowa?

Co do tego przepisu uważam że jest słuszny. Mecz o Tarczę jest jeden, jakby taki oddzielny mecz, który nie ma wpływu na żadne inne rozgrywki, więc kartki z tego meczu nie powinny wykluczać zawodników z gry w PL. Wystarczającą karą jest wyrzucenie z boiska i to że przez tę kartkę Chelsea miała dużo mniejsze szansę na zdobycie tego trofeum. Efekt było widać. Jak dla mnie to wystarczająca kara.

Ascarus | 13.08.2012 17:45

Hmm, myśle, że Azpilicueta przejdzie do nas i on będzie biegał po prawej stronie, a jak nie to Hutchinson dostanie szanse, więc bez obaw o prawą strone ;d



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy