REKLAMA
REKLAMA

Gerrard: Awansujemy do Ligi Mistrzów

dodał: maaarcin  |  źródło: telegraph.co.uk  |  27.07.2012 08:34
Steven Gerrard dał jasny i czytelny przekaz kolegom z zespołu i fanom klubu z Anfield. Kapitan Liverpoolu twierdzi, że miejsce jego klubu jest w pierwszej czwórce Premier League, a występy w Champions League to wręcz obowiązek.

- Sądzę, iż będziemy w pierwszej czwórce. Jestem pewien, że będziemy - rozpoczął Gerrard - To nie jest nierealne. Jeśli będziemy grać tak jak graliśmy w wielu spotkaniach poprzedniego sezonu, jeśli będziemy skutecznie wykorzystywać nasze okazje, sądzę, iż będziemy wyżej w tabeli.

- To musi przyjść. To Liverpool. Nie możemy kończyć na ósmej pozycji. Nie możemy mówić po meczu 'powinniśmy zdobyć dziś punkty, nie byliśmy wystarczająco skuteczni'. Musimy być skuteczni i zdobywać te punkty, które powinniśmy zdobyć.

Anglik odniósł się także do zmiany trenera. Kenny'ego Dalglisha z powodu niesatysfakcjonujących wyników zastąpiono Brendanem Rodgersem.

- Kenny wiedział, że jeśli Liverpool kończy ósmy to właściciele i fani będą zadawać pytania. Każdy to wiedział. Na początku był szok i rozczarowanie, ale musisz zrozumieć taką decyzję. Klub ma swoje cele i chciał, by realizował je Brendan Rodgers. Zarząd chciał młodego menedżera z długoterminową wizją. Chcieli stabilności i mam nadzieję, tak będzie.

(Mateusz Dolniak)


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 40 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

LewikLFC | 27.07.2012 08:49

W końcu jakaś pewność siebie, a nie przebąkiwanie, ze jeżeli powalczymy to stać nas na miejsce w pierwszej 4. YNWA!

mrHS | 27.07.2012 09:04

Przed startem zeszłego sezonu zewsząd pojawiały się buńczuczne deklaracje, a niektórzy kibice stracili kontakt z rzeczywistością i nawet w połowie sezonu kłócili się, że Liverpool wejdzie do LM (SG8).
W mojej opinii Liverpool nie ma w tym sezonie zbyt dużych szans na czwarte miejsce, myślę, że max. na co ich stać to 5-6 lokata. Nie przekonują mnie ruchy Rodgersa, nie przekonują mnie też nazwiska łączone z LFC. Liverpool w zeszłym sezonie poczynił ogromne inwestycje które okazały się kompletną klapą, teraz powrót do czołówki będzie o wiele bardziej skomplikowany, a konkurencja coraz mocniejsza.

Stone1993 | 27.07.2012 09:30

mrHS
Wydaję mi się, że to nie były najlepsze transfery, ale nie mogły być tak tragiczne. Najgorszym pomysłem było oddanie zespołu KK, brak taktyki walnie przyczynił się do marnej gry tych zawodników, którzy byli najlepszymi piłkarzami swoich poprzednich drużyn. Kilku piłkarzy jednocześnie nie może się stoczyć na piłkarskie dno tak szybko...no ale zobaczymy, póki co Rodgers gra na sparingach zupełnymi rezerwami i chłopakami z Akademii, więc nie da się go ocenić. Sparing z Tottenhamem coś już nam powie. Liczę na niego, choć optymizm ze mnie uleciał już za Roya. Co do składu, to nie jest on taki zły, przynajmniej na papierze. Lucas, Suarez, Gerrard, Borini, Agger, Skrtel, Johnson, Enrique, Reina...to wygląda naprawdę dobrze. Brakuje tylko kogoś, kto to poukłada.

respectt | 27.07.2012 09:34

Ciężko mi uwierzyć by Liverpool zajął miejsce w pierwszej czwórce przy naprawdę dużej sympatii dla tego wspaniałego, jednego z kilku najlepszych klubów w historii piłki klubowej w Europie. Fakt, przyszedł nowy, młody, zdolny trener, Brendan Rodgers. Klub zrobi/ł kilka transferów, ale to nie są i chyba nie będą takie na miarę wejścia do elity Premier league. Takie Manchester City, Chelsea, Tottenham mają bez porównania o wiele silniejsze zespoły, mu ma trochę lepszy + ich wieczne szczęście i sędziowie i wymęczają beznadziejnymi meczami wygrane. Już nawet taki Arsenal który także ma o wiele silniejszy skład niż The Reds będzie miał problemy pozostać w 4-órce a co dopiero Liverpool. Jeszcze chyba nie w tym sezonie i nie z tym składem, ale przekreślać ich oczywiście nie wolno.

Zbanowany1 | 27.07.2012 09:35

Dobrze że Gerrard ma pozytywne nastawienie bo to jest najważniejsze. Ja wierze że Liverpool awansuje do LM, pytanie tylko kiedy, bo patrząc jak górna część tabeli się wzmacnia, to wydaje mi się że przez najbliższe 10 lat The Reds będzie toczył bój o  LE i nic więcej

AdamCFC | 27.07.2012 09:37

Taaaa...

szogun | 27.07.2012 09:58

mrHS
Nie dziwię się, bo skoro Ciebie przekonują transfery Girouda czy Podolskiego to nie ma o czym rozmawiać.

Stefan dobrze gada, polać mu! Czwórka priorytetem, nawet kosztem odpadnięcia z pucharów kosztem jakichś ogórasów. LE też pewnie potraktujemy poważnie bo mamy kadrę sporą, dodając jeszcze nowe nabytki. W końcu jest ta wiara, a nie jak rok temu, że spróbujemy wrócić do 1 czwórki. Trzeba dobrze zacząć bo trudne mecze na samym początku i nie można zostać w tyle z 6-9 punktami bo potem jest zazwyczaj klapa. Dawać te 2-3 transfery jeszcze i można zaczynać jazdę w koło.

Arci_17_Nani_ | 27.07.2012 10:04

Jedno jest niemal pewne gorzej juz nie bedzie, no chyba ze sie bardzo postaraja. Tak powaznie to szanse sa i musza przede wszystkim wygraywac mecze przeciwko slabszym rywalom a nie tylko remisowac. Teraz Anfield stalo sie miejscem gdzie przyjezdza sie po co najmniej jeden punkt a nie tak dawno jechalo sie tam po az jeden punkt. Mam nadzieje ze walka o to czwarte miejsce bedzie zacieta bo pierwsza trojka jest juz znana tylko nie wiadomo w jakiej kolejnosci.
respectt MU nie ma wiecznego szczescia. Jestesmy potega czy to sie komus podoba czy nie, bo jak wytlumaczysz tyle lat na szczycie. Przegrywanie mistrzostwa o max kilka punktow ?? Wiem ze zaczniej wynajdowac poszczegolne porazki ktore i tak nie zaslonia tego co osiagnielismy przez ostatnie lata

Thimo | 27.07.2012 10:07

Może i transfery L'poolu nie przekonują, ale najlepszy ruch na rynku już zrobili. Ściągnęli Rodgersa. Jeśli to, czego brakowało im w zeszłym sezonie to poukładanie na boisku i jakiś pomysł na grę, jest to fantastyczny wybór. Nie dość, że Rodgers ma swoją wizję, dodatkowo jest to wizja naprawdę atrakcyjna.

Miejsc w LM cztery, a kandydatów 6-7. Nawet sezon temu tak nie było. Cieszy to, niezwykle cieszy. Bo jeszcze w sezonie 2008/09 było tak, że z góry była czwórka pewniaków i zaskoczeniem było, gdy któryś się nie zmieścił. Ale 6 czy 7 kandydatów jeszcze do podium nie było. Choć gdybym miał zabawić się we wróżkę to obstawiłbym w przyszłej LM oba Manchestery, Chelsea i Tottenham.

MurzynLFC | 27.07.2012 10:19

Napewno stać nas na Top4 i nikt mi nie wmówi że mamy gorszy skład od Arsenalu, Tottenhamu i Newcastle. Mamy nowego geniusza na ławce trenerskiej i jestem tego pewien że on razem z naszym wielkim kapitanem i resztą poprowadzi nas do Ligi Mistrzów. Oby tylko Gerrarda omijały kontuzje to o jego forme jestem spokojny, Luis też jest w świetnej formie i mamy nieprawdopodobne wzmocnienie w postaci Lucasa.
Przyszły sezon będzie nasz !
Y.N.W.A.

mrHS | 27.07.2012 10:27

szogun - A niby dlaczego nie mają mnie przekonywać transfery króla strzelców Ligue1 i podstawowego zawodnika reprezentacji Niemiec?

KanonierChris | 27.07.2012 10:46

Też nie bardzo rozumiem dlaczego transfery króla strzelców Ligue 1 i zawodnika który już sto razy reprezentował Niemcy powinniśmy rozpatrywać w kategoriach złych transferów... Giroud zdobył 21 bramek, był królem strzelców. Dla porównania Drogba też był kiedyś najlepszym strzelcem francuskiej ligi, zdobywając goli 19.

Życzę Liverpoolowi powrotu do czołówki ale to nie będzie proste. Chętnie bym ich widział w LM, obok Arsenalu i United, ale wydaje mi się, że to się nie wydarzy.

KanonierChris | 27.07.2012 10:47

Też nie bardzo rozumiem dlaczego transfery króla strzelców Ligue 1 i zawodnika który już sto razy reprezentował Niemcy powinniśmy rozpatrywać w kategoriach złych transferów... Giroud zdobył 21 bramek, był królem strzelców. Dla porównania Drogba też był kiedyś najlepszym strzelcem francuskiej ligi, zdobywając goli 19.

Życzę Liverpoolowi powrotu do czołówki ale to nie będzie proste. Chętnie bym ich widział w LM, obok Arsenalu i United, ale wydaje mi się, że to się nie wydarzy.

Ars3n | 27.07.2012 10:49

Trzeba wierzyc, co innego pozostaje.

respectt | 27.07.2012 10:54



[ Ban i nie wracamy
 pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Moderator ]



szogun | 27.07.2012 11:00

No sory, ale królem strzelców Ligue 1 był również i Gignac z którym wiadomo co się stało. Jeśli by był takim przekozakiem to dostałby większą ilość minut na Euro, a nie kilkanaście czy kilka z Hiszpanią jak dobrze się orientuję. Nie wiem, bo może być tak, że chcecie nim zastąpić Robina? Ja osobiście tego nie widzę, nie życzę wam źle, ale to nie jest napastnik pokroju Holendra. Podolski po swoim show na Euro raczej straci miejsce w reprezentacji na rzecz np. Reusa czy takiego Schurrle. Może być oczywiście tak, że oni wypalą i będzie dobra maszynka, ale przyznam szczerze, że ja tego nie widzę. Odnośnie naszych transferów, każdy wie, że nie gramy w LM, 2 lata zmarnowane przez trenerów takich jak Hodgson czy Dalglish, którzy swój warsztat trenerski zostawili kilkanaście lat wstecz. Przyszedł nowy kołcz, nowi właściciele i powiedz mi teraz tak na poważnie. Która gwiazda zdecydowałaby się na ruch do nas w przypadku wymienionych wyżej powodów. Nie mamy szans na np. Hazarda czy innych wypromowanych już w Europie młodych gwiazd i starszych, bo nie dość, że bez LM nie mamy czym ich przekonać to jeszcze oszczędzamy na tygodniówkach, wyrzucając z resztą Kuyta i Maxiego, którzy razem zarabiali 200k. Pozostaje nam szukać takich graczy, z których będą więcej niż przeciętni rzeźnicy typu Downing. Takie transfery już się skończyły bo nie ma Comolliego i Dalglisha. Borini jako jeden z niewielu nie zawiódł w Romie, a takiego snajpera nam brakowało w zeszłym  sezonie. Zaczął się nowy etap w naszym klubie i nie od razu zobaczymy wyniki i ja to będę powtarzał. Ale dlaczego odbierać mam sobie marzenia o pierwszej czwórce jeszcze przed sezonem? Moim zdaniem gorzej być nie może, już widać po młodych i rezerwach, że grają inaczej a co jeśli dojdzie Suarez, Gerrard czy nawet Borini plus ewentualne transfery? Trzeba być dobrej myśli i tutaj popieram Gerrarda w 100%.

Rambo_MUnited | 27.07.2012 11:05

respectt
przeczytalem kilka Twoich komentarzy i powiem Ci ze dlugo miejsca nie zagrzejesz na tym portalu :)

mrHS | 27.07.2012 11:13

"No sory, ale królem strzelców Ligue 1 był również i Gignac z którym wiadomo co się stało."

Tak, ale co to ma do rzeczy? Gignac to Gignac, Giroud to Giroud. Czy wypali to się dopiero okaże, w każdym razie na pewno na papierze lepiej wygląda król strzelców L1 niż np. dziesiąty strzelec Serie A..
Podolski nie straci tak łatwo miejsca w reprze.. mógł je stracić już dawno, po nieudanej przygodzie w Bayernie, a mimo to dalej jest ważnym ogniwem. Teraz ma szansę zaistnieć w lepszym klubie, w najmocniejszej lidze.. Ty twierdzisz, że straci swoje miejsce, ja twierdzę, że je jeszcze umocni. Czas pokaże. A co myślę o ocenianiu zawodników na podstawie jednego miesięcznego turnieju pisałem już nie raz. W takim razie 3/4 składu Holandii nie powinno już nigdy pojechać na zgrupowanie. Piszczek powinien wrócić do Ekstraklasy itp. itd.
Możesz sobie oceniać negatywnie transfery Arsenalu, ale na papierze wygląda to bardzo dobrze i to nie ja w tej sytuacji muszę udowadniać, że jest inaczej.  

mack | 27.07.2012 11:14

Tak jest, należy zagrzać zespół do walki i wziąć się do roboty grając co mecz o 3 punkty. Oczywiście jeszcze potrzeba wzmocnień, ale wierzę, że to nastąpi po IO.

LFCpiter2647 | 27.07.2012 11:19

Stevenka poniosło ;) Oczywiście, będziemy walczyć,ale jestem w 99% pewny,że nie zdołamy uzyskać tego 4 miejsca... Taka brutalna rzeczywistość. Są po prostu zespoły od nas lepsze w tej chwili...

messenger | 27.07.2012 11:24

Zgadzam się z pierwszym postem mrHS. Dodam jeszcze, że rok temu kibice LFC strasznie jarali się Dalglishem, bo miał udane pół sezonu meczów o nic, a teraz piszą, że był słabym trenerem.
Wymiana trenera to nie wszystko, bo on za zawodników goli zdobywać nie będzie. To po prostu zespół nie jest na poziomie top 4. Zaraz pewnie fani LFC, którzy za porażki obwiniają wszystko oprócz swoich graczy łącznie z za małymi bramkami, będą się mnie czepiać, ale jest zbyt wiele faktów potwierdzających moje zdanie.

MurzynLFC | 27.07.2012 11:41

nie będę się ciebie czepiał bo szkoda słów, zajmij się swoją drużyną

StevenGerard212 | 27.07.2012 11:47

Ja sądzę, że w tym sezonie LFC zajmie 4-5 miejsce.

kandale1992 | 27.07.2012 12:13

Jak dla mnie Liverpool jest nie tylko słabszy od ManCity., ManUtd, Chelsea, Arsenalu, Tottenhamu ale również od Newcastle. Im pozostanie walka z Evertonami, Fulhami i innymi takimi klubikami ... Maja poprostu słaba kadre i tego nikt nie zmieni ... jedynie wartosciowi zaowdnicy tam to Gerrard, Suarez i Agger a reszta to średniacy i taka jest prawda. Zmiana trenera im nic nie pomorze, bo dla mnie Dalglish był świetnym trenerem, tylko z tego co miał nie dalo się nic zbudować.

MurzynLFC | 27.07.2012 12:15

już zleciało się pełno burków i ujadają

szogun | 27.07.2012 12:17

Ja też nie muszę niczego udowadniać, bo na papierze my też wyglądamy dobrze, dodając jeszcze 2-3 transfery. Wymiana trenera to nie wszystko wiadomo. Ale jak inaczej wytłumaczyć fakt, że każdy zawodnik, który przyszedł za Dalglisha znacznie obniżył noty. Bellamy przez kilka miesięcy wymiatał, po treningach u Kennego się stoczył kompletnie. Nie rozumiesz tego, bo u was siedzi Ferguson i takich problemów nie ma, ale na szczęście wszystko będzie jasne i przejrzyste w sezonie, w którym upatruję pierwszą 4 i nie ma zmiłuj. Teraz będzie w końcu drużyna poukładana, a nie Meireles latający na prawej stronie czy jeśli ktoś ma piłke Andy. Dodając jeszcze fakt, że piłkarze wypowiadali się trochę o Dalglishu i Rodgersie mówiąc, że do Brenada można zawsze pójść i pogadać, u Kennego tak nie było, a czy nie on miał być tym specem od motywowania i rozmowy z zespołem? Może i był, przez pół roku grania o pietruszkę.

MurzynLFC | 27.07.2012 12:26



[ Ban i nie wracamy
 pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Moderator ]

messenger | 27.07.2012 12:37

szogun
Przykładów "obniżenia lotów" nowych nabytków można znaleźć na pęczki w innych klubach. Wielu z was kpi np. z Torresa. Akurat Bellamy grał dość dobrze wg mnie, ale całego sezonu 34-latek z jego problemami zdrowotnymi tak nie pociągnie. O Downingu wiele było opinii negatywnych, które się potwierdziły. Henderson i Adam nie dali rady presji. Umiejętności piłkarskie to nie wszystko.

MurzynLFC
To nie jest portal kibiców LFC, tylko ogólny i każdy może wypowiadać się na dowolny temat. Z tego co widziałem wczoraj, to też lubisz ujadać, więc nie uprawiaj hipokryzji.

MurzynLFC | 27.07.2012 12:45

Bellamy ma 32 lata, niewiesz to nie pisz

szogun | 27.07.2012 12:52

messenger,
no tak, ale nie uważasz by to było bynajmniej dziwne? Wszyscy Ci, których kupił Dalglish znacznie obniżyli loty. I mówiąc tu o Bellamim, który grał już potem co drugi mecz bo Kenny dawał mu odpoczywać nie powiedziałbym, żeby to był dla niego problem. Problemem były również treningi. Kiedy nie pojawiły się zdjęcia czy jakiś filmik z treningów, nie widziałem tam żadnych elementów taktycznych, a co ja widziałem? Pstryczki, dupeczki w ucho czy inne zabawy i pomyśl sobie, coo myśli sobie taki Gerrard czy Suarez widząc takie treningi. Gerrard powiedział ''Nie możemy mówić po meczu 'powinniśmy zdobyć dziś punkty, nie byliśmy wystarczająco skuteczni' i moim zdaniem to jest skierowane do Kennego, bo to on tak wszystkim mydlił oczy. Zła passa kiedyś się kończy i w końcu mamy w zarządzie ludzi, którzy zauważyli błędy (Hodgson, Dalglish wybrany pod wpływem kibiców). Będzie dobrze, może nie od razu, ale z czasem wszystko przyjdzie bo progres już widać.

szogun | 27.07.2012 13:41

A ciekawe co Ty byś robił i czy nie miałbyś nadziei po takiej końcówce sezonu wtedy. Każdy by myślał na miejscu niektórych to samo co my wtedy, ale rzeczywistość pokazała, że jeśli chodzi o warsztat trenerski, taktykę i presję to są już rzeczy z którymi Kenny przestał sobie już radzić. I to 8 miejsce nie było tylko i wyłącznie Hendersona, Downinga, Adama czy innych tylko trzeba wliczyć w to Dalglisha. Teraz na szczęście będzie mam nadzieję lepiej poukładany zespół i nie będzie dzidy na Carrolla czy podajcie Suarezowi on wam coś stworzy założeniem siatki obrońcy.

messenger | 27.07.2012 13:53

szogun
Nie tylko Dalglish, ale i zawodnicy wypowiadali się w stylu: "wszystko OK, tylko piłka do bramki wpadać nie chce". Wg mnie to nie jest subtelne szczypanie Dalglisha, a jeśli już to nie tylko jego.
Rozumiem, że trwa teraz "miodowy miesiąc" Rodgersa, ale jeszcze za wcześnie na wystawianie mu jakiejkolwiek oceny. Wy jako kibice tej drużyny słusznie wierzycie, że będzie lepiej, ale i też sceptycyzm fanów innych zespołów jest uzasadniony.

messenger | 27.07.2012 13:53

szogun
Nie tylko Dalglish, ale i zawodnicy wypowiadali się w stylu: "wszystko OK, tylko piłka do bramki wpadać nie chce". Wg mnie to nie jest subtelne szczypanie Dalglisha, a jeśli już to nie tylko jego.
Rozumiem, że trwa teraz "miodowy miesiąc" Rodgersa, ale jeszcze za wcześnie na wystawianie mu jakiejkolwiek oceny. Wy jako kibice tej drużyny słusznie wierzycie, że będzie lepiej, ale i też sceptycyzm fanów innych zespołów jest uzasadniony.

drzwi | 27.07.2012 14:06

Powiem krótko, bo już mnie normalnie szlag trafia jak czytam te pierdoły. Po pierwsze, jak można oceniać szansę poszczególnych zespołów przed nadchodzącym sezonem, skoro okienko transferowe trwa w najlepsze i jeszcze niejeden zespół się wzmocni? Po drugie, błędnym myśleniem jest zarówno pewne przekonanie o tym, że Liverpool wróci do 'wielkiej czwórki', jak i pewne przekonanie, że Liverpool się tam nie znajdzie. Oczywiście swoje racje mają w równym stopniu zwolennicy obu tych przewidywań na nowy sezon. Czy ktoś np. postawiłby własne pieniądze równy rok temu na to, że Newcastle  zajmie 5 miejsce w lidze, ocierając się o eliminacje do Ligi Mistrzów? Nie sądzę, dlatego uważam, że w futbolu wszystko jest możliwe. Zwłaszcza, że niektóre czołowe zespoły zmieniły trenerów, niektóre z kolei bardzo poważnie przebudowały skład i tak naprawdę nikt nie jest w stanie teraz przewidzieć jaki to wszystko przyniesie skutek i dla kogo ten skutek okaże się pozytywny, a dla kogo negatywny. Po prostu czas pokaże i przed rozpoczęciem sezonu każdy z czołowych zespołów ma równe szanse, a dopiero dalszy bieg wydarzeń zweryfikuje. Na papierze najsilniejsze składy mają oba Manchestery i Chelsea, natomiast Liverpool w żaden sposób nie odstaje od Arsenalu czy Tottenhamu. W mojej ocenie szansa Liverpoolu na powrót do 'wielkiej czwórki' jest jak najbardziej realna.

szogun | 27.07.2012 14:11

A co mieli mówić? Gramy bez jakiejkolwiek taktyki i nie możemy strzelić gola bo nie mamy schematu jak się poruszać po boisku? Mieli krytykować legendę przy takim poparciu kibiców? Gerrard jako jedyny widzę się odważył i to widać w tym wywiadzie, że nie podobało mu się to biadolenie Kennego o tym braku szczęścia spowodowanego strzelaniem w poprzeczkę czy słupek, czy nawet dnia konia golkiperów przyjeżdżających na Anfield.
Nie nazwałbym tego miesiącem miodowym Rodgersa. Ja od początku byłem za wyborem jego niż np. Martineza. Rodgers udowodnił, że ma dobrą filozofię i jego drużyna gra dobrą piłkę. Nie zapomnę meczu Swansea - Arsenal gdzie Swansea tak ogromne wrażenie na mnie zrobiło, że pokusiłem się obejrzeć jeszcze kilka meczów w ich wykonaniu i przyznam szczerze, że się nie zawiodłem. Oczywiście na oceny przyjdzie czas, bo dopiero zaczął robotę u nas, ale każdy się zdziwił od niepamiętnych dla mnie czasów, że w końcu przyszedł trener mądry, z dyscypliną taktyczną i przede wszystkim szanowany w Anglii i na świecie, potwierdza to fakt, że po wyborze chwalił go np. sam Mourinho. Nie bez powodów na Swansea mówiono Swansealona. Sceptycyzm fanów innych zespołów rozumiem, bo to jak prowadzony był Liverpool od kiedy Beniteza wylano po jednym nieudanym sezonie było katastrofalne. Ile potrwa budowanie czegoś nowego nie wiem, ale jestem pewien, że nie będzie takiej klapy i kompromitacji jak przez 2 ostatnie lata.

Ibaka | 27.07.2012 15:06

United,Chelsea,Arsenal,City,Spurs,N ewcastle....z takim składem to żadnej z tej ekip nie da sie przeskoczyć w tabeli.I trzeba sie pogodzić ze przez najbliższe kilkadziesiąt lat w LM nas nie bedzie.Trzeba czekać na cud aż szejki sie znudzą ,wesoły romek zbankrutuje ,United jakims cudem zacznie przegrywać ,a Spurs wróca na swoje miejsce i wtedy to była by szansa na LM ,

baherta1944 | 27.07.2012 16:31

https://adambet1x2.wordpress.com/   Kupon na jutro już gotowy ! kurs ok 17.Na blogu skan zagranego kuponu ! Skany poprzednich spotkan takze na blogu,zapraszam!Bardzo wysoka skutecznosc typow!na 11 kuponow az 10 trafionych ! wszystko z wielkimi kursami!W razie porazki darmowy kupon!

m7878 | 27.07.2012 23:18

City,United i Chelsea powalczą o mistrza. Arsenal,Liverpool i Tottenham powalczą o top4.
Obiektywnie powiem,że piąte miejsce Liverpoolu będzie dobrym wynikiem.Ale my kibice The Reds,pomarzyć o czwartym miejscu możemy.
Należy pamiętać,że mamy zespół w przebudowie (nowy trener,inna taktyka i kilku nowych zawodników). Nie ma sensu oczekiwać,że od razu dogonimy czołówkę bo to się nie zdarzy w ciągu jednego sezonu.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy