REKLAMA
REKLAMA

Liverpool zaoferuje 150 mln euro za Dembele?

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Don Balon  |  20.06.2019 13:04
Liverpool zaoferuje 150 mln euro za Dembele?

Joshua Risdon i Ousmane Dembele  |  fot. Vladimir Pesnya / Sputnik / Hepta / Sport Pic

Oceń bukmachera i wygraj nagrody!
Według informacji Don Balon władze Liverpoolu FC są gotowe zaoferować 150 milionów euro FC Barcelonie, aby pozyskać Ousmane Dembele. Podobno zwolennikiem pozyskania piłkarza Dumy Katalonii jest menedżer The Reds w osobie Juergena Kloppa.

Niemiecki opiekun triumfatora ostatniej edycji Ligi Mistrzów dostrzega we francuskim zawodniku następcę dla Sadio Mane i Momo Salaha, jeśli odejdą z klubu, niezależnie od tego, czy ktoś się po tych piłkarzy zgłosi, czy odejdą na zasadzie wolnego transferu po zakończeniu ich umowy.

Co prawda Barcelona ma duże oczekiwania finansowe za Dembele. Niemniej hiszpański magazyn wyraża przekonanie, że klub z Premier League będzie w stanie spełnić żądania ekipy z Katalonii.

W ostatniej kampanii Dembele zaliczył 42 mecze, notując w nich 14 trafień i dziewięć asyst.



OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 32 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

rem1rem | 20.06.2019 13:08

Don Balon i wszystko jasne.

che2002 | 20.06.2019 13:12

Już widzę jak live wykłada taką kasę na transfer

slime | 20.06.2019 13:17

gówno prawda

radek281291 | 20.06.2019 13:28

1. Don Balon... kolejny błyskotliwy tekst
2. Klopp nie chciałby Dembele po tym co odwalił z BVB, a już na pewno za 150mln. Za połowę tego może by się chwilę zastanowił, ale i tak raczej to nie ten profil zawodnika (piłkarsko i mentalnie), którego by pożądał w Liverpoolu
3. Już raz się pozbył gościa o podobnym sposobie bycia i to za mniejsze cyrki - Sakho, więc na co mu kolejna "tykająca bomna"?
4. Co to w ogóle za fragment: "...następcę dla Sadio Mane i Momo Salaha, jeśli odejdą z klubu, niezależnie od tego, czy ktoś się po tych piłkarzy zgłosi, czy odejdą na zasadzie wolnego transferu po zakończeniu ich umowy"? xD Nie ma kogoś takiego jak "Momo" i na pewno jakby mieli odejść to za darmo wraz z końcem umowy... ehe, może jak będą grali do 35 roku w LFC ;)

The_Normal_One | 20.06.2019 13:43

Przestańcie rozpowszechniać i powielać te herezje. Nie potrzeba LFC zawodnika, któremu na dzień dobry trzeba kupić wózek inwalidzki.

Ren87 | 20.06.2019 14:23

Jak wskazuje nazwa balon to balon

Co okno transferowe to balon puszcza balony
I tyle w temacie,

Mr_Devil | 20.06.2019 14:27

Wcześniej nie do pomyślenia było wywalenie kasy na van Dijka, czy Beckera, a jednak się wydarzyło, pomimo tego, że Niemiec składał samobójcze deklaracje, kładąc na szali swoją dalszą karierę. Wtedy się wygłupił, to niby dlaczego miałby się teraz nie wygłupić? Kasa jest, ceny rosną, a Jurgen różne rzeczy mówi, i będzie mówił.. Media już to wiedzą i tylko czekają na ruch z jego strony. Zaraz mu d. obrobią tak jak poprzednio. Prawie wszystko u nich przejdzie, ale nie hipokryzja, tę tępią wyjątkowo..

Pepe12LFC | 20.06.2019 14:33

Mr_Devil dalej w swoim żywiole, nie wytrzyma jak nie wbije szpileczki. Musi boleć naprawdę musi boleć :)

radek281291 | 20.06.2019 14:46

Ojj... zabolało wczoraj coś kolegę, więc napisałeś na szybko znowu to samo pod newsem, który nie ma i nie będzie miał nic wspólnego z prawdą, urocze ;) wtedy nie odniosłeś się słowem o kosmicznym kontrakcie dla Rashforda, ale teraz już się nieco poprawiłeś - brawo!

Ale i tak dalej się pogrążasz z tymi "samobójczymi deklaracjami" sprzed 3 lat sprowadzając jedno zdanie do poziomu przysięgi małżeńskiej albo podpisania Deklaracji Niepodległści ;p nie będę tłumaczył po raz kolejny co i jak się odbywało i całego sensu wypowiedzi Jurgena (a nie jednego zdania, które tak rozkochałeś w sobie), ale nie kompromituj się już z tymi samymi wypocinami

Mourinho też mówił, że nie będzie prowadził reprezentacji, bo to nie dla niego granie meczu raz na pół roku, a tu "nagle" z chęcią poprowadziłyby jakąś reprę... i gdzie on wcześniej trenował? Aaa! No tak, United...

szauowy | 20.06.2019 15:27

Bardzo boli :) Świetnie czyta się jak sfrustrowany fan United pisze o hipokryzji..Ferguson,Murinho.. :)

W transfer za takie pieniądze jeszcze uwierzę ale nie akurat Dembele. Kolega wyżej opisał dobrze czemu.

szauowy | 20.06.2019 15:38

Bardzo boli :) Świetnie czyta się jak sfrustrowany fan United pisze o hipokryzji..Ferguson,Murinho.. :)

W transfer za takie pieniądze jeszcze uwierzę ale nie akurat Dembele. Kolega wyżej opisał dobrze czemu.

Drukarnia | 20.06.2019 18:43

Nie wiem czy on jest warty połowę tych pieniędzy. Wiadomo że u Kloppa on prawdopodobnie by grał ponad przeciętnie ale i tak ława by była :)

The Kop | 20.06.2019 19:21

Co za bzdury tu wypisują. Dwa dni temu pisali że ,, niby''Barcelona poinformowała LFC za Deblmbele oczekują 105 dziś już 45 mln podrożał.
Odnośnie (tego) i innych transferów ufam Jędrusiiwi. Pokazał że umie dobrze spożytkować pieniądze a z Fabinho pokazał też
że potrafi  zaskoczyć wszystkich.

Mr_Devil | 20.06.2019 19:40

@Pepe12LFC
Odpowiedz sobie na pytanie, czy mnie bolało zanim wygraliście LM?? No widzisz.. wtedy też komentowałem wypowiedzi Kloppa, więc ten tekst o bólu z powodu zdobycia pucharu kompletnie nietrafiony! Po prostu odpowiadacie tak każdemu, kto nieprzychylnie komentuje tematy związane z Liverpoolem =)

Kowalski | 20.06.2019 20:22

Nie, tylko Tobie tak odpowiadają ;)

Wielka kasa za Van Dijka i Allissona zdecydowanie opłaciła się. Z resztą FSG niemalże nie dokłada do transferów, bo zawsze LFC zbija majątek ze sprzedaży innych zawodników. Nie sądzę, by ktoś ryzykował to, co jest w Liverpoolu i sprowadzał bardziej gwiazdę niż piłkarza. W ogóle nie wiem, czy ktokolwiek z wysokiej półki przyjdzie do LFC w tym okienku, bo tylko poziom pomocy realnie możnaby było podnieść, ale już jest tam z 6 piłkarzy na 3 pozycje.

sk13 | 20.06.2019 20:58

"Klopp nie chciałby Dembele po tym co odwalił w BVB"

A co robił Mane przed przejściem do Southampton czy Salah przed transferem do Romy? :)

Pepe12LFC | 20.06.2019 21:44

Mr_Devil ale kto mówi o LM ? Jak ManU robiło drogie transfery i płaciło ogromne tygodniówki to tłumaczenie, że kto bogatemu zabroni, że maja ogromne zyski to mogą wydawać. Teraz nadszedł czas kiedy to Liverpool może płacić duże tygodniówki i wydawać duza kasę na transfery i robi to z głową, to nagle jakieś komentarze pod newsami, że zaraz będą robic kominy płacowe albo wytykanie słów kloppa wyrwanych z kontekstu, pod artykułem jakiejś miernej gazety, której informacje pokrywają się może w 5%. Boli cię właśnie to, że w LFC robione jest to wszystko z głową a nie to, że zdobyli LM

Dani81 | 21.06.2019 06:12

Mr Devil cos Ci sie pomylilo. Jurgen tak jak mowi tak robi i cos Ci sie z tym zarzekaniem pomylilo. Chcial Van Dijka i chcial nowego bramkarza - a jedyne co mowil jest to, ze nie wroca po Van Dijka w styczniu, gdzie wyszlo, ze rozmawiali ze soba i ustalali pewne sprawy. Dembele to nie gracz dla Kloppa. Gosc bierze takich ktorzy maja rozum, oddaja serce za klub i nie placza.
Ja mam nadzieje, ze przyjdzie Pepe, bo jak donosi Hagn Pepe juz podjal decyzje gdzie odchodzi, ale dopiero oglosic to maja w najblizszych tygodniach.

radek281291 | 21.06.2019 09:02

Mr_Devil

I znowu - jest jeden temat, wplątujesz to naszą poprzednią dyskusję i jeszcze wynajdujesz kolejny tekst ni z gruchy, ni z pietruchy ;) czy to Cię bolało zanim LFC wygrało LM czy to we wrześniu czy to zanim Jurgen obiecał Ci, że nie będzie trenował 3 lata temu, a Ty w to uwierzyłeś jak dziecko, nie zwracając uwagi na całą wypowiedź i nie chcesz zrozumieć kilku różnic, które Ci tłumaczyłem ja oraz teraz @Pepe12LFC

Wmawiasz, że to ktoś inny zaczyna wojenkę, że ktoś ciągle czepia, a Ty to taki biedny kibic United, który chciał tylko coś od siebie napisać i jeszcze masz pretensje, że ktoś Ci odpowiada i są to tylko kibice Liverpoolu, a nie np. Lyonu czy Getafe ;D

Sam zacząłeś przy kontrakcie dla VVD. Gdy przyszła rozmowa o Rashfordzie nic nie miałeś do powiedzenia, teraz też pierwszy zaatakowałeś i masz pretensje - jeszcze pod takim bzdetnym artykułem, gdzie to gruba plota ;)

radek281291 | 21.06.2019 09:12

sk13

Tak, zgadzam się, ale obie te sytuacje miały miejsce znacznie wcześniej zanim Klopp przejął Liverpool, a Mane i Salah też się zmienili od tamtego momentu - w końcu to było ok. 5-6 lat temu (?) i po prostu dojrzeli, ale gdyby wtedy Niemiec prowadził LFC, to nie chciałby ich mieć u siebie ;)

Jak Dembele tak samo dorośnie to wtedy Jurgen byłby znacznie bardziej zainteresowany takim piłkarzem, ale na ten moment nie

The Kop | 21.06.2019 09:49

Klopp krytykuje wydatki rywali
dodał: MW  |  źródło: Soccerway  |  29.07.2016 10:51
Jurgen Klopp krytycznie odniósł się do ostatnich doniesień transferowych. Juventus zapłacił ponad 90 mln euro za Gonzalo Higuaina, a na jeszcze droższy ruch - w celu pozyskania Paula Pogby - ma zdecydować się Manchester United.

- Nie uważam, by wydawanie 100 milionów funtów za piłkarza było czymś normalnym i ja, jako menedżer, na pewno bym na to się nie zdecydował. Gdy w przyszłości okaże się, że takie transfery to chleb powszedni, odejdę z futbolu. Trudno mi takie coś zaakceptować - przyznał Klopp.

Niemiec zaznacza, że dokonywanie tak drogich transferów kłóci się z jego filozofią futbolu. - Kluby chcą kupować gotowego piłkarza, który ma wszystkie umiejętności. Nie pójdę podobną drogą, nawet jeśli Liverpool czy inny klub mógłby pozwolić sobie na takie transfery. Mogę wydać spore pieniądze, ale tylko w przypadku, gdy będę miał pełne przekonanie, że pomoże mi to w budowaniu drużyny. Ważne jest nie tylko wygrywanie, ale i filozofia oraz styl, w jakim do tego dochodzisz - dodał.

Mr_Devil | 21.06.2019 09:58

@radek281291
To nie jest kwestia mojej wiary, tylko wiarygodności Kloppa. Jakbyś nie zauważył piszę za mediami, które jako pierwsze pisały o hipokryzji waszego trenera.  

The Kop | 21.06.2019 10:01

Mr. Devil
Przeczytaj to jeszcze raz uważniej, a jak dalej nie zrozumiesz poproś kogoś o przetłumaczenie. Radek wydaje mi się to wystarczająco wytłumaczył.

Dodałbym że wypowiedz Kloppa była poprzedzona tak zwanym. Syndrome Neymara'' 222mln.euro.
Gdzie ceny piłkarzy diametralnie poszły w górę.

radek281291 | 21.06.2019 10:26

To powiem w skrócie tak, bo długie tłumaczenie nie działa(ło): 80mln to nie 100mln, a jak sprzedajesz gościa za 150mln, to masz jeszcze prawie drugie tyle w kieszeni, więc nie wydajesz ze swoich, które ciułałeś latami i nie narażasz na straty finansów klubu tj. United zrobiło z Pogbą (transfer jak najbardziej za 100 mln)

Klopp nie przeprowadził żadnego transferu za 100mln, więc wszystko gra jak chcemy dyskutować bardziej "płytko"

Transferów powyżej 100mln też nie ma co chwilę, więc Jurgen jest jak na razie bezpieczny mimo swojej legendarnej obietnicy ;)

A Dembele tu nie przyjdzie, przynajmniej nie teraz i nie za taką kasę

Tak jak chcemy być dokładni słowo w słowo i szukać w każdej możliwej sytuacji pretekstu do zaczepki czy ataku albo usprawiedliwiania czy wykręcania kota ogonem przy własnych poczynaniach (czyt. kontrakt Sancheza i Rashforda + transfer Pogdby za 100mln)

radek281291 | 21.06.2019 10:32

Aaaa, i fajnie, że ostatnio zarzucałeś i prosiłeś bym napisał coś od siebie, gdzie cały czas tak robiłem, a teraz się okazuje, że Ty "tylko" wtórujesz mediom...

Czyli to znowu ktoś inny zaczął i poza Kloppem, teraz to też oni są winni, że Ci odpowiadamy i atakujemy biednego Devila? ;)

Pepe12LFC | 21.06.2019 11:49

Mr_Devil przeczytaj proszę
https://angielskieespresso.pl/pos t/36817/2019/06/20/jurgen-klopp-w-s zczerym-dokumencie-zdf/

Mr_Devil | 21.06.2019 13:00

No tak, 100 mln jest czymś nienormalnym, ale 80 mln to już normalka dla filozofa futbolu, który nie kupuje gotowych piłkarzy.. Czyli pan Klopp ma jeszcze możliwość wydać 99 mln i też będzie normalnie, bo przecież 99 mln, to nie 100 mln, tak mówi matematyka! ;D Taki bezpieczny buforek dla Jurgena wymyślił @radek ;-)

I nie porównuj swojego zżynania do sytuacji, którą opisywały media. Tego nie da się porównać. Oni nie są winni, ja nie jestem winny, winny jest Klopp, bo to jego słowa. Sam sobie podniósł poprzeczkę i właśnie to mu wypomniano.. Tyle w temacie.

The_Normal_One | 21.06.2019 13:38

Klopp hipokrytą... czego ja się tu jeszcze dowiem?

radek281291 | 21.06.2019 14:48

Normalnie jak z babą xD Najpierw się czepiasz kontraktu dla VVD i dostajesz po głowie nawet od swoich. Potem przy podobnej sytuacji z chorym kontraktem dla Rashforda unikasz odpowiedzi i wywlekasz sprawę sprzed 3 lat, mówiąc, że to Jurgen wszystko zaczął, co jest niezłą bajką i zarazem słabym sposobem na wybrnięcie od odpowiedzi ;)

Gdy próbujemy Ci wyjaśnić w szerszy, bardziej dokładny sposób o co chodzi, to Ty kurczowo trzymasz się jednego zdania, że Niemiec powinien już zakończyć karierę tak jak obiecał. Jak rozbieram całą wypowiedź słowo po słowie na Twój sposób, to zgrywasz cwaniaka i wracamy do punktu wyjścia... i tak w kółko

Tak tylko dla przypomnienia:
1. News o kontrakcie dla VVD - Twoje wielkie oburzenie i atak, co nawet u kibiców United było zwykłym przywalaniem się
2. News o absurdalnie wysokim kontrakcie dla Rashforda po słabym sezonie zawodnika i drużyny - zero wzmianki jak to widzisz i pierwsza ZMIANA TEMATU na wywiad Jurgena sprzed 3 lat
3. Zgrywanie niewiniątka i zdziwienie, że ktoś odpowiedział
4. Kolejny atak i próba odegrania się (w dokładnie ten sam sposób) pod tym postem, który jest całkowicie wyssany z palca
5. Kolejne zgrywanie niewiniątka i zdziwienie, że ktoś odpowiedział
6. Po raz enty kilka osób próbuje Ci coś wyjaśnić to następuje KOLEJNA ZMIANA TEMATU z dupy o LM, przy odpowiedzi do Pepe12LFC

I tak można by w nieskończoność... Dalsza rozmowa nie ma sensu (kolejny już raz z resztą), bo tylko prowokujesz, zaczepiasz, by potem unikać odpowiedzi i zmieniać temat jak robi się niewygodnie... jak taka stereotypowa kobieta ;)

Mr_Devil | 21.06.2019 21:32

Zapomniałeś o pkt nr 7 -  ja @radek281291, nie mogę przeżyć, że @Mr_Devil śmie mówić o hipokryzji mojego guru, dlatego łażę za nim i prowokuję, nawet gdy go nie ma pod artykułem.. Sam piszę nie na temat, by później zarzucić mu pisanie nie na temat.. a na końcu stwierdzam z całą stanowczością - ta rozmowa nie ma sensu!

Idź sobie na stronę klubową, zamkniesz się tam ze swoimi ziomkami w bezpiecznym dla siebie środowisku.. Osiągniesz spokój i wieczną równowagę.. spokój, którego nikt nie zakłóci z powodu poruszania niewygodnych tematów.. Tu jest ogólnodostępny portal dla wszystkich kibiców, różnych klubów. Nie jesteśmy tu po to, żeby sobie cukrować, a to że się ze sobą ścieramy jest zupełnie normalne. Najwidoczniej ten portal nie jest dla takich jak Ty komunistów, którzy najchętniej zamykaliby userów o innych poglądach w HM Prison Liverpool, bo ci w nieprzychylny sposób wyrażają się o jedynym słusznym wodzu.. =)

slime | 22.06.2019 09:28

Klopp odejdzie jak zgarnie 2x mistrzostwa Anglii i zostawi MU w tyle z ilością pucharów w gablocie. Zrobi zakup za 100 baniek do składu po czym się wycofa z trenerki i pojedzie trenować KS Hetman Zamość! ;)
Każdy będzie zadowolony:P a jałowe rozmowy zostawmy sobie na przyszłość.

Na chwile obecną możemy pogadać o 6 pucharze europy bo to są fakty a nie o czyiś  

radek281291 | 22.06.2019 11:35

Moja jedna prowokacja przy twoich ciągłych zaczepkach i szukaniu każdego możliwego pretekstu do wbicia szpilki w Liverpool (nawet jak chcesz pochwalić) to na prawdę nic wielkiego ;)

I gdzie piszę nie na temat hipokryto? xDD opisałem sytuację z kontraktem dla VVD, napisałem o kontrakcie dla Rashforda, tutaj też jasno określiłem co myślę o Dembele w LFC... Pewnie znowu nie czytasz całości, tylko wynajdujesz jedno/dwa zdania i lecisz z własną śpiewką, bo masz byle jaki punkt zaczepienia - jak z wielką obietnicą Jurka, bo reszta wypowiedzi i ogólnie cały jej sens są nieważne dla Ciebie ;)

Nie mówiąc już, że po wymianie z 30 postów, dalej nie powiedziałeś nic o Marcusie, bo od razu zmieniłeś temat na Jurgena, bo tak jest wygodniej ;) Wystarczyło raz wspomnieć o sytuacji swojego pupilka, który chce być drugim Sanchezem i jest po temacie ;p Nie zrobiłeś tego i jeszcze na dodatek sam zaczepiłeś, by się odegrać w tym poście :)

No ale po co? Lepiej dalej atakować, mówić, że przecież to Klopp zaczął X lat temu, to jego wina, obiecał odejść a dalej tu jest... Co z tego że nie ma żadnych podstaw do tego ;D

I nie chodzi o to, że masz inne poglądy. Tylko to, że często się przywalasz do LFC, a w sytuacji z chorym kontraktem Rashforda unikasz odpowiedzi, zamiast powiedzieć czy to dobra decyzja, czy jest najemnikiem jak VVD, czy ma to sens po tak zaj****tym sezonie MU... Lepiej odbić piłeczkę i wynaleźć zastępczy temat

Co do samego Kloppa: jak przychodził to obiecał puchar w 4 lata i słowa dotrzymał (po raz kolejny) w całkiem niezłym stylu ;)



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy