REKLAMA
REKLAMA

LM: United wygrywają hit w Turynie!

dodał: MW  |  źródło: LigaMistrzow.goal.pl  |  07.11.2018 22:54
LM: United wygrywają hit w Turynie!

Cristiano Ronaldo  |  fot. Grzegorz Wajda

Piłkarze wracają na boiska!
Do sporej niespodzianki doszło w Turynie, gdzie Manchester United pokonał po dwóch golach z końcówki meczu Juventus FC (2:1). Całe spotkanie w barwach gospodarzy rozegrał reprezentant Polski, Wojciech Szczęsny.

Pierwsza odsłona rozczarowała


Pierwsza połowa tego spotkania wyraźnie rozczarowała, a kibice nie oglądali ani jednego gola. Pierwszą naprawdę godną uwagi sytuację Juventus stworzył sobie po trzydziestu czterech minutach gry. Na bramkę uderzał wówczas Cuadrado, ale czujny między słupkami był David de Gea. Po chwili swoją szansę miał też Sami Khedria, po którego strzale piłka zatrzymała się na słupku.

W doliczonym czasie gry do głosu doszedł też Cristiano Ronaldo. Jego uderzenie zza pola karnego zostało jednak zablokowane.

Druga połowa dla Starej Damy


Druga odsłona zaczęła się natomiast od akcji Paulo Dybali. Niewiele brakowało, a strzeliłby on efektownego gola z dystansu. Pech jednak chciał, że piłka odbiła się od poprzeczki.

Skuteczniejszy od niego był Cristiano Ronaldo. To właśnie on w 65. minucie otworzył wynik spotkania. Po dograniu od Bonucciego uderzał z pierwszej piłki i nie dał szans de Gei na skuteczną interwencję.

Dwa ciosy Czerwonych Diabłów


Po tym trafieniu obraz gry uległ zmianie. Wykazać mógł się w końcu Wojciech Szczęsny, który szczęśliwie ratował swój zespół interwencją z 84. minuty. Polak był jednak bezradny, gdy zaledwie dwie minuty później do rzutu wolnego podszedł Juan Mata. Pomocnik Manchesteru United popisał się efektownym uderzeniem, nie dając bramkarzowi szans.

Gdyby tego było mało, cztery minuty później piłkarze Jose Mourinho zdołali zadać drugi cios. Bohaterem gości został jak na ironię były piłkarz Starej Damy - Paul Pogba. To on dopadł do piłki wrzuconej w pole karne i umieścił ją z bliska w siatce.

Co będzie dalej?


Wygrana gości oznacza, że mają oni w swoim dorobku  siedem punktów. Juventus pozostaje z dziewięcioma liderem tabeli.

W piątej serii gier zespół z Turynu zagra u siebie z Valencią, a na zakończenie grupowych zmagań wybierze się do Brna. Manchester United czekają jeszcze spotkania z Young Boys (u siebie) i Valencią (wyjazd).

Juventus - Manchester United 1:2 (0:0)

1:0 Ronaldo 65'
1:1 Mata 86'
1:2 Pogba 90'

żółte kartki:
Man United - Matić 12', Herrera 75'

Juve: Szczęsny - De Sciglio (83' Barzagli), Bonucci, Chiellini, Sandro - Khedira (61' Matuidi), Pjanić, Bentancur - Cuadrado (90' Manddukić), Dybala, Ronaldo.

Man United: de Gea - Young, Lindelof, Smalling, Shaw - Herrera (79' Mata), Matić, Pogba - Lingard (70' Rashford), Sanchez (79' Fellaini), Martial.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 109 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Wardogs | 07.11.2018 22:55

po 1 Ronaldo.. CUDOOOO, ta bramke mozna przewijac .. co za asysta co za strzal

Manchester United..
Kto tam gral dobrze w tym meczu... do czasu kiedy Mata nie wszedl
Mata znowu daje United tlen..
jak mnie ta szmata irytuje tzn.. Pogba byle kontakt i sie wywraca a jak on fauluje to ****a wszyscy powinni przed nim kleknac..
a Jose po meczu bez prowokacji nie bylby soba..
Masakra..


a w Juventusie ..

Nie wiem nad czym sie bardziej zachwycac
Czy nad gra stoperow Bonucci - Chiellini
Czy gra Rodrigo Bentancura ktory ani nie zanotowal straty, ani nie podal zle, a odbiorow mial mnostwo
Czy De Sciglio ktory mnie zaskoczyl w cholere mocno, zgasil Pogbe i Martiala jak swieczke
Duet Dybala Ronaldo tez swoje zrobil
Najslabsze ogniwa tego meczu.. chyba Pjanic i Cuardado i Allegri.. Barzagli to jakies nieporozumienie

3 uwagi..
Kibice United powinni cieszyc sie ze skonczylo sie tak a nie inaczej a to Khedira, a to Pjanic, a to Cuardado .. wlasciwie sami sobie winni
Pogba nie potrzebny jest w Juventusie.. Bentancur pokazuje jaki ma pazur
Alexis Sanchez to tez nieporozumienie

moden1 | 07.11.2018 22:55

Typowe drużyny Mourinho pod jego wodzą: nic nie grać i wygrać.

dostojnyfarmata | 07.11.2018 22:56

Bardzo fajny mecz w wykonaniu Juve. Jedynie można się przyczepić do tragicznej skuteczności która jest bolączką od początku roku. A potem 5 minut zaćmienia i mecz skasowany po 2 stałych fragmentach. Jeżeli wczoraj można było mówić o sporym pechu Barcy to dziś Juventus wyczerpał limit niefartu na kolejne 6 miesięcy.

Fajne przyjęcie Pogby. I bardzo żenujące zachowanie Mou. Gość na poziomie tych bezmózgich troglodytów z Turynu co robili wieś na Old Traford.

errorinio | 07.11.2018 22:56

Hahaha gratulacje dla MU.Chyba nikt inny nie potrafi tak wygrywać ;)

piotruś83 | 07.11.2018 22:56

Nie wiem jakim cudem tego nie przegrali, ale ciesze sie :)

THFC1882 | 07.11.2018 22:56

Brawo United, brawo Mourinho.

Luczywo | 07.11.2018 22:56

1. Dwumecz bez większych emocji, gdyby nie dzisiejsza koncowka. Juve sobie gralo co chciało, bo nastawienie, forma czy nie wiem co, ManU jest karygodne. Duzo swobody i „jakos to będzie”.
2. Allegri zongluje skladem z roznych wzgledow, ale kocha utrzymywać wynik i to się konczy jak dziś.
3. Szczesny jest jaki jest, ale wlasciwie to statystyki go nie bronia. Jasne, cala defensywa odpowiada za bramki, ale dziś Polak mogl lepiej się zachować.
4. Ronaldo to jednak jest lepszy od Lewandowskiego haha

ACMichal83 | 07.11.2018 22:57

Wielkie Juve haha :) Teraz Milan sprowadzi ich na ziemie :)

Italia00 | 07.11.2018 22:57

Przepiękny gol Ronaldo, duża przewaga w meczu, słupki, poprzeczki, przestrzelenia z pięciu metrów od bramki, wszystkie atuty po stronie Juventusu, a jednak fatalna końcówka zdecydowała o stracie punktów.

Cóż... :) Futbol jest piękny i nieprzewidywalny :). Dla postronnego widza to byłoby pewnie świetne widowisko. A mnie serce poboli tylko chwilę :)

United zawsze darzyłem sympatią więc nawet nie potrafię być zły tak jak powinienem. Pierwsze miejsce i tak będzie w grupie, ale szkoda, bo można było już mieć 12 punktów. Brawo Mata, Brawo Ronaldo - piekne gole!

Szkoda chyba tylko tej prowokacji na koncu Mourinho, ale on ma taki sposób bycia i cóż... Sir Alex Ferguson, którego cytat wisi w Juve muzeum, to to nie jest:).

Ronaldo324 | 07.11.2018 22:57

Hahaha :D

Push3k | 07.11.2018 22:57

Trzeba skuteczność zwiększyć, bo inaczej takich głupich porażek będzie więcej.

RIMF | 07.11.2018 22:57

Juventus zdeklasował United i przegrał. Hmm... WTF

milan220 | 07.11.2018 22:58

Brawo United i ten Allegri wpuszcza tego emeryta Barzagliego i zaraz dostaje 2 bramki , co za beton xD.Watpie by z tym gosciem wygrali LM.

tylko_INTER | 07.11.2018 22:58

Mourinho uno di noi

Italia00 | 07.11.2018 22:59

Podobało mi się jak dziś przyjęto Pogbę na stadionie - klasa. W ogóle, oprócz scysji na linii Mourinho - kibice Juve, to dwumecz na wysokim poziomie.

Już wiem dlaczego tęskniłem do spotkań Juve - United w LM :). Oby jak najwięcej. Dużo zabawy :)

JerryF | 07.11.2018 22:59

I tytuł frajerów roku wędruje do... Juventusu FC.

Totalna kontrola meczu do 85 min. M. Utd do tego momentu nie zasłużyli na czapke gruszek po meczu, bo M.U. to o ile nie najsłabsza, to jedna z najsłabszych drużyn jakie w tym sezonie grały w Turynie i... praktycznie sami sobie strzelamy 2 samobuje, gdy do tego momentu powino być conajmniej 4-5:0 na totalnym luzie.

Troche pachnie mi tu jakimś ustawionym wynikiem.

Jednak chyba dobrze się stało. Allegri już swoje zrobi w szatni znając jego, bo gwiazdeczki chyba myślały, ze Cristiano wszystko za nich odwali.
Swoją drogą szkoda mi CR, bo zagrał świetnie, cudowny gol i powinien mieć ze 3 asysty, a reszta wszystko spie...
Lepszy kubeł zimnej wody już teraz, a nie w fazie pucharowej.

maurize | 07.11.2018 22:59

Ja nie wiem jak to jest możliwe, cisnąc większość meczu, zmarnować 6 setek i przegrać frajersko w końcówce.
MU wykorzystało dziś zasoby farta na cały sezon.

grzwyss | 07.11.2018 22:59

Kolejny raz Szczęsny zamiast wyjść i łapać to się kładzie, gra nogami i dobre wyjścia w 1na1 to za mało.

Ragnarock20 | 07.11.2018 22:59

Chyba nigdy nie widziałem żeby tak koszmarnie grająca drużyna wygrała mecz (chyba). Co za fart.

CLUBLAND_JJ | 07.11.2018 23:01

ale frajerstwo!!!!!!!!!!
fatalny Pjanic ktory wręcz przeszkadzał innym zawodnikom Juve w grze...
bezproduktywny Sandro
wolny Khedira zmarnował setkę!
Bentancour grający bespiecznie i na alibi nie pracujący w obronie
błąd Szczesnego przy golu na 1-2!! w takim momencie wypuszcza piłkę z rąk po słabym rośrodkowaniu??? włąsnie taki jest Wojtek.. powoli udowadnia dlaczego Wenger na niego przestał stawiać!!
Cuardado ileż on set zmarnował???...
Allegri?? dlaczego dobrze grający De Sciglio opuszcza boisko na rzecz wolnego starego Barzagliego???
dlaczego Mandzukic nie wszedł gdzies około 70 min na dobicie MU????
Max przespał nam dziś mecz....
pod polem karnym rywala kończą nam się pomysły na konstruowanie akcji!!!
oby po sezonie Max odszedł bo potrzebny jest świeży powiew kreatywności w Juve!!

wstyd dać sie tak ograć tak słabemu MU!!!

antekajtek | 07.11.2018 23:01

Szczęsny jak zwykle mija się z piłka i gol. Miał 3 piłki do obrony a dwie puścił. Brawo dla United za zasłużone zwycięstwo.

unbelievableJFC | 07.11.2018 23:02

Mega pech. Chciałbym powtórki już w fazie pucharowej.

Cornic | 07.11.2018 23:03

Jakbym oglądał finał LM z 1999 raz jeszcze. Juventus w roli Bayernu o klasę lepszy przez cały mecz z ogromną liczbą szans na gola kontra nie stwarzający zagrożenia Manchester. Nawet wynik taki sam. Moim zdaniem Juve i tak zostaje jednym z głównych faworytów do wygrania LM w tym sezonie. Zmiana De Sciglio na Barzaliego kompletnie rozbiła prawą stronę Juve. Gol dla Juventusu pierwsza klasa.
Z ciekawostek to na boisku byli dzisiaj Mistrzowie Świata z 4 ostatnich Mundiali. Barzagli 2006, Mata 2010, Khedira 2014 i Pogba oraz Matuidi 2018.

paradiselost84 | 07.11.2018 23:05

Dzisiaj Diabły zagrały z....  No nie użyję słów,  kt chodzą po głowie.  Poprostu zagrały z drużyną,  kt nie ma ani kropli mentalności drużyny,  kt chce wygrać i przede wszystkim,  kt jest w stanie wygrać uszatego.  Pan allegri no cóż.  Minuta ciszy.  Pan pjanić...  Taaa....  Brawo Man U!  Już w Anglii juve pokazało,  że ma problemy z potencją.  Już tam pokazali że to nie jest drużyna tylko stan umysłu.  Wspomnę tylko rywali,  kt mieli na łopatkach w Monachium,  Madrycie i teraz w Turynie.  Po raz kolejny sfrajerzyli!  I do tego ta padaka w lidzę.  

Ermac | 07.11.2018 23:06

Jak mawiał Sir Alex "Football, bloody hell!". Mecz, który mógł się skończyć wynikiem 5:0, jak  i 1:3. :)
Faul Sandro przypomniał mi ten kartkowany Suareza, z El Clasico, tutaj też tylko żółtko.
Mourinho na koniec jak zwykle musi być w centrum uwagi, całkowity brak klasy.

Rysel | 07.11.2018 23:06

Ten wynik to jakieś nieporozumienie. Tu powinno być 4:0.
Totalny przypadek i fart gości. Dzięki temu awansowali
Wojtek też nie pomógł, chyba z jakąś stalową kulą u nogi się ruszał.

amazon | 07.11.2018 23:06

Taki jest futbol i za to go kocham. A Mou jak to on musiał swoje pokazać. Manchester United zagrał bardzo przyzwoicie. Mieli trochę z gry i wykorzystali swoje szanse. Jestem zniesmaczony celebracją po golu Cr7.

Catalina | 07.11.2018 23:09

Nie mam pojęcia jak Juve mogło przegrać ten mecz. Grali świetnie i powinni to wygrać różnica 3-4 goli. To była deklasacja na boisku i różnica kilku klas. Szczęście dzisiaj po stronie MU mają prezent w postaci 3 pkt. A piłkarze Allegriego niech pracują nad koncentracją i skutecznością. Co do tego pajaca Mouriho to powinni go zawiesić za to zachowanie. Każdy wie że to kretyn więc nie musi ciągle umacniać ludzi w tym przekonaniu. Najlepsze jest to jak będzie dumny po meczu ze swoich piłkarzy. Tylko ja się zastanawiam z jakiego powodu? Bo MU zwyczajnie nie potrafi grać w piłkę na wysokim poziomie. Jadą ostatnio na dużym farcie ale nic się na lepsze w ich grze nie zmienia. Najlepszy na boisku Betancur.

Zebry | 07.11.2018 23:10


Jak Juve to przegrało, to chyba nikt nie wie. Tak to jest, jak się meczu znowu nie udaje zabić. W końcu się zemściło. Przyda się materiał poglądowy, bo całe szczęśćie taki klops zdarzył się w momencie, gdzie jeszcze wielkich konsekwencji nie przynosi.

koster | 07.11.2018 23:10

Z całym szacunkiem ale na 180 min tego dwumeczy to ManU grało dobrze może z kwadrans. I tyle wystarczyło żeby wielkie Juve odesłac do domu gdyby to był mecz w fazie pucharowej. Nieprawdopodobne frajerstwo.
Gdyby to był finał LM to własnie tak by wyglądał w ich wykonaniu. Typowe Juve, typowy przebieg meczu i typowy wynik....
ŻE NA DA !!!

slawekmat | 07.11.2018 23:11

wygrywaja w stylu Jose, z kupa szczescia. Bardzo cenne 3 pkt dla United. Juve powinno wygrywac 3-0 a nie przegrywa 2-1

Zebry | 07.11.2018 23:13

amazon

A ja jestem zniesmaczony zachowaniem tego pana z twojego awataru. Oczywiście znajdą się tacy, dla których ta buracka postawa, będzie bohaterska.

slawekmat | 07.11.2018 23:13

kazdy skreslal United a mimo to wygrali stylu nie bylo ale przypominam ze graliśmy z glownym faworytem do wygrania LM!!! Juve to kompletny zespół!

J_user | 07.11.2018 23:14

Zabawny mecz :) Najpierw wyjściowy skład wskazuje na odpuszczenie wyniku - Allegri postanawia grać w dziewięciu (De Sciglio i Khedira w składzie). Tymczasem okazuje się, że wymiana trybików niczego nie zmienia w tej maszynie, przez 80 minut grają koncertowo i tylko radosnemu marnowaniu kolejnych sytuacji United zawdzięczają brak kompromitacji - Cuadrado i Pjanić mogli mieć po hattricku, bawili się jak na podwórku. A na koniec cenna nauczka, żeby mecze zabijać wcześniej, dwa stałe fragmenty przy których niewiele można było zrobić, po prostu trzeba było strzelać wcześniej. Wynik bez znaczenia, grupa już wygrana, ale może dobrze się stało bo trzeba coś zrobić z tą koncentracją jeśli ten Juventus ma przejść do historii, a ma na to wielką szansę.

PS. Mourinho to niesamowity buc ze słomą w butach, znów zero klasy. Ale to już problem United, że dwa farfocle utrzymają go dłużej na stanowisku. Za to drugi buc, Maciek Szczęsny, raz wykorzystał sytuację żeby się nie kompromitować i wyjątkowo nie przejechał się w studiu po swoim synu. Wojtek bez szans przy wolnym.

slash1984 | 07.11.2018 23:15

Dobry mecz Juve, swietny pressing i ta ilosc przejec gdy MU probowalo wychodzic spod wlasnej bramki. A z drugiej strony chwilowa slabosc w koncowce. Przypomina sie nasz mecz z Tottenhamem. Tym razem MU cyniczne niczym Juve. Ale tak jak wtedy nie bylem zadowolony z naszej gry, tak teraz jestem i tyko wyniku szkoda. Wiele szczescia MU.

nanana-is-one | 07.11.2018 23:17

Wyniku szkoda, ale ten mecz pokazał jak dużo Manutd brakuje do Juve. Szkoda setek Juve tylko tyle można, United słabiutki. Niestety Juventusowi zdarza się stracić koncentrację ze sporo słabszym ekipami.

RIMF | 07.11.2018 23:18

amazon- MU z taką grą do następnej edycji LM nie awansuje. Juve ich dziś zjadło.Wynik to  fart.

buongiorno | 07.11.2018 23:18

Cóż bywa i tak.. Nie zawsze wygrywa lepszy.

@milan220

Ty masz być jakimś milanowym odpowiednikiem tych kretynów passione, tripletta, piazioni itp?
Czy to jedna osoba prowadzi 3 konta? Po jednym na klub?

amazon | 07.11.2018 23:19

Zebry
Rozumiem ból dupy po przegranej w mega frajerskim stylu ale nie wyładowuj swojej frustracji na mnie tylko za to że lubię Mou i kocham Inter. Nigdzie nie pisałem że prowokacja Mourinho była fajna. Ot cały on... musiał coś odwalić. Pamiętaj tylko o tryglodytach w barwach Juve którzy go obrażali przez 180 minut ddwumeczu a to tylko człowiek. Nie będę tego legitymizowal ani usprawiedliwiał ale bądź chłopie chociaż trochę obiektywny i zrozum że nie tylko on jest winny.

moden1 | 07.11.2018 23:20

@Zebry, a najlepsze, że dla tych samych osób prowokacja asystenta Sarriego to będzie coś nieeleganckiego, prostackiego, ale zachowanie Mourinho to już fajne, kontrowersyjne zachowanie wywołujące emocje. Nie wiem skąd się biorą ludzie, którzy podziwiają siwego pajaca. Gość nie potrafi ani wygrywać, ani przegrywać z klasą.

amazon | 07.11.2018 23:25

moden1
Eh... Czytaj że zrozumieniem jeśli potrafisz. Nigdzie nie pisałem że to było ok. Pisałem że ten typ tak ma. Ja go kocham ty nie musisz...

Bianconeri18 | 07.11.2018 23:25

Ludzie a jak rok temu Juve tak wygrywało to było dobrze ???    Nie ma co się martwić grą bo gramy dobrze jedynie ta skuteczność to naprawdę zaczyna przytłaczać tyle sytuacji mieć i nic .. to jest duży problem .

Zmiany  po co on wpuszcza Barzagliego ... De Sciglio gra bardzo dobry mecz nie jest zmęczony to czemu nie pozwala skończyć  a zmiany powinny być tylko Mandzu a nie

hablador | 07.11.2018 23:30

W Juve wszystko chodzi jak w zegarku. Tam funkcjonuje zespół. A wynik dziś, cóż - wypadek przy pracy. Zdarza się.

dr_sal | 07.11.2018 23:31

Gest Mourinho może niezbyt elegancki, ale co w takim razie powiedzieć o okrzykach niektórych kibiców Juve w trakcie całego dwumeczu? Sami pracowali na taką reakcję...

sedan94 | 07.11.2018 23:33

Średniak ligi angielskiej wygrywa z włoskim hegemonem na wyjeździe, bardzo ciekawie. To jest właśnie geniusz Mourinho...

GrandeJuve | 07.11.2018 23:39

Jak można pisać brawo Mou.
Przecież każdy trener na świecie mając taki skład jaki ma MU grałoby co roku co najmnie w półinale a oni przy Juve wygladją jak zespół o 2 klasy słabszy.

Za co dziękować Mou, że genialnie Mata strzelił z wolnego i że Sandro swojaka walnął ? Że Juve tyle setek nie strzeliło.

Kluczowe było to, że z ławki MU wszedł Rashfor, Mata, Felaini piłkarze z klasa a w Juve niestety kontuzje mieli Costa, Bernardeschi, Cancelo, Can i nie miał ktoś wejść.

FORZA JUVE ! i tak jesteście o 2 klasy wyżej niż MU z Mourinho

dalmare | 07.11.2018 23:39

Dużo się zmieniło w Juve od zgrzebnych czasów 2011/12, kupiono co trzeba a nawet więcej. Mina Allegriego na gol Ronaldo- wszystko obsadzone, tylko podlewać i patrzeć jak rośnie...
Juventus siedział na 16ce MU przez 80 minut, lecz okazało się że mecz trwa 90.
Plon Juve: 23 strz, 1 gol; w celnych 3-3, piłka ma wiele obliczy.

J_user | 07.11.2018 23:42

@sedan94 - geniusz Mourinho? A co, on z Matą osobiście ćwiczył te wolne? Telepatycznie wpływał na Cuadrado przy jego niecelnych strzałach? Nie miał żadnej kontroli, z jego strony to tylko fart. Mou był kiedyś czymś świeżym w piłce, połączeniem ignorancji i buractwa z talentem i geniuszem (co mu oddaję, bo trzeba być naprawdę wybitnym, aby wygrać coś z Interem), dziś niestety został z tego już tylko burak. Przez 180 minut ta drużyna wyglądała jakby nie widziała trenera od kilku miesięcy. Może Jose jeszcze kiedyś zaskoczy w innym środowisku, ale na dziś wydaje się być skończony, pomimo młodego wieku.

hehe | 07.11.2018 23:45

No cóż w końcu kiedyś passa się kończy:) MU wygrało w stylu Juve hehe
Szczęsny cienki dzisiaj, mógł obronić wolnego a potem co On chciał zrobić? złapać piłkę czy wybić? bo wyszło mu jakieś dziwne delikatne podbicie.
A Jose no cóż to jednak kibice pierwsi wyszli z prowokacją i pewnie nie jeden trener też by tak się zachował:)
Juve poczuło się w tym sezonie za szybko zbyt pewnie, końcówka może być dla nich zabójcza bo po drodze będzie jeszcze dużo trudnych rywali, pierwszy stanie Milan;)

Zebry | 07.11.2018 23:47

amazon

A czy ja pisałem o wyniku spotkania? Człwieku, nie ma to nic wspólnego. Jak chcesz wiedzieć, to  jest spore rozczarowanie, biorąc pod uwagę fakt, że z przebiegu meczu, ten wynik jest nie do przyjęcia, ale abslutnie nie bólem dupy. Co innego, gdyby miał przesądzać o być albo nie być.

Odniosłem się do burackiego zachowania tego osbnika. I nie pisz, że był prowkowany, bo podejrzewam, że nie on pierwszy i nie ostatni. Myślę, że kibice Interu czy innych włoskich klubów, nie szczędzą "uprzejmości" w stronę Juventusu, w tym ich trenera. Jeszcze piłkarzowi bym się nie dziwił, ale szkoleniowcy powinni mieć więcej oleju w głowie. Jednak przez lata Portugalczyk przyzwyczaił, że wiele nie można od niego wymagać.

MaestroScholes | 07.11.2018 23:47

Popis United, popis Mourinho. Nie jest sztuką wygrać spotkanie gdy gra się lepiej niż rywal i wszystko na boisku się układa. Najwyższą klase zespół pokazuje gdy mimo słabszej dyspozycji niż rywal jest w stanie odwrócić losy spotkania i sięgnąć po zwycięstwo.

Ferguson zaszczepił w United duch odwracania losów w końcówce i ten duch dalej unosi się nad zespołem. Nie ma drugiego zespołu w Europie czy na Świecie który robi tak camebacki jak United. W tym sezonie zrobiliśmy już to z Bournemouth i Newcastle, byliśmy o włos z Chelsea i teraz przyszła pora na Juventus. W poprzednim sezonie zrobiliśmy genialny popis na Etihad czy Sellhurst Park. To nie jest przypadek, a DNA tego zespołu. Ludzie którzy piszą o farcie nie mają zielonego pojęcia o futbolu. United jeszcze nie raz i nie dwa razy odwróci losy spotkania w epicki sposób, tak jak zrobiło to dzisiaj.

Wielki Mourinho, Wielki Manchester - KRÓLOWIE COMEBACKOW.



Teraz Derby z CIty - Obiektywnie przewiduje porażke, bo zespół Guardioli to jest jednak półka wyżej niż niemrawy Juventus i będzie nam piekielnie ciężko zwłaszcza po dzisiejszym wyczepującym spotkaniu.

amazon | 07.11.2018 23:50

J_user
Jak zwykle sam się zaorałeś. W twoich wywodach widac tylko nienawiść do jednego z najlepszych trenerów w historii futbolu i ukochanego przez niego Interu. Jeśli masz problem z pamięcią to wpisz sobie dla przypomnienia w Google i przypomnij osiągnięcia Special One. To jest właśnie to coś, ta wartość dodana ta mentalność i jej wpływ na team. Rozumiem twój ból po frajerskim meczu w wykonaniu zespołu Juventusu ale aby tak oceniać tego trenera trzeba być szczególnym ignorantem (o Interze nawet nie wspominam w tym kontekście).

Kokodzambo | 07.11.2018 23:57

Juventus przegrał na własne życzenie. Wystarczyło, że United spięło się na kilkanaście minut i sprali Juve, mimo że zdecydowanie nie byli lepszą drużyną. Bardzo dobrze, że Juventus przegrał, bo może w ten sposób do nich dotrze, że jednak starać się trzeba cały mecz :)

J_user | 07.11.2018 23:57

@amazon - ja piszę, że kiedyś był geniuszem, a obecnie wydaje się być skończony, Ty mi każesz sprawdzać w google co wygrał przed laty. To po co ja mam tracić czas na konwersowanie z - przepraszam, ale jednak debilem?

RIMF | 07.11.2018 23:59

amazon - jeden z najlepszych trenerów w historii ?? Serio ? Jeden z najbardziej przereklamowanych to się zgodzę. Wydawać miliony i budować samograje to nie sztuka. A to mu nawet nie wychodzi.

Zebry | 08.11.2018 00:01

MaestroScholes

Ten niemrawy Juventus na Old Trafford, też pokazał, kto gra w piłkę, tylko wynik był adekwatny do sytuacji boiskowej. Masz swoje 5 minut do napinki. Ale jedyny cel o jaki walczycie w tym sezonie to "4" w lidze. W jednym masz racje. City was wyjaśni, bo w przeciwieństwie do Juve jak im "żre", to potrafią  wykorzystać tę okoliczność.

wojojuve | 08.11.2018 00:05

amazon

No to zaszalałeś... Poza 2 wyjątkowymi sezonami (w Porto i Mediolanie) to niczego specjalnego nie osiągnął. Z Realem i Chelsea osiągnął dobre wyniki, ale nie rewelacyjne. Teraz w United to bardzo słabo. Taki klub, z takim budżetem powinien grać nieporównywalnie lepiej. Jak dla mnie to TOP10 trenerów XXI wieku, ale nic więcej. Nawet do piątki ostatnich 20 lat bym go nie wziął, a co dopiero w całej historii.

amazon | 08.11.2018 00:07

J_user
Po raz kolejny pokazujesz że jesteś tryglodytą. Obrażasz tutaj na prawo i lewo. Ciekaw jestem czy w realu jesteś taki mocny w gębie? Internet daje ci możliwość ukrycia w swojej chatce ale w życiu zawsze tak nie będzie. Miałem poprzestać na darmowej radzie ale jeszcze raz wyjaśnię.... To że ktoś wygrał 3 trofea w sezonie 16/17 w tym puchar w rozgrywkach europejskich rzeczywiście świadczy o jego końcu? Ato tylko ostatnio.... Chłopie przestań się kompromitować swoim butactwem i brakiem wiedzy bo zwyczajnie Cię szkoda.

karpiu_87_MU | 08.11.2018 00:08

I takie mecze muszą być! Ważne że do przodu i blisko wyjścia z grupy.

PS.
"Sprzedawczyk Bonucci będzie Jose uczył szacunku. Trzymajcie mnie, bezczelny sprzedawczyk który jak pies z podkulonym ogonem wrócił po roku z milanu będzie upominać trenera przeciwnika".

MistrzCalcio | 08.11.2018 00:09

Coz Juve same sobie winne mieli swietne okazje (100) Barca takich nie miala z Interem.

amazon | 08.11.2018 00:11

wojojuve
Szanuję twoje zdanie ale pozwól że zostanę przy swoim. Mourinho bronią jego osiągnięcia. Z MU rzeczywiście ma słabszy czas w swojej karierze ale mała potrójna koronacw sezonie 16/17 to też coś.

Orino | 08.11.2018 00:14

No i doszło do niespodzianki. Mata to jest książe wolnych (królem jest Messi :)). Juve zasłużenie prowadziło. Jednak Bogowie futbolu byli po stronie zawodników MU. Co do zawodników to w sumie znowu Lindelof pokazał się z dobrej strony, DDGa nie miał nic do powiedzenia przy strzale CR7. Tak to reszta tak sobie, Herera poprawnie, Martial uaktywnił się w 2 połowie i znowu pokazał że potrafi dryblować. Lingard, Sanchez, Matic beznadziejnie. Pogba znowu beznadziejnie by w końcówce brać udział przy dwóch akcjach. No ale dobrze ze MU ma szeroką kadrę i ma kto jeszcze postraszyc. Co do derbów w weekend no to zobaczymy jak bedzie ;) bo jednak derby to derby i w zeszłym sezonie też City miało się przejechać a wyszło jak wyszło :)

J_user | 08.11.2018 00:18

@RIMF - a ja mu oddaję, że był jednym z najciekawszych trenerów w historii, wygranie LM z Porto, Interem i Chelsea (żadna z tych drużyn nie była obiektywnie najsilniejsza w tym czasie), mistrzostwo w każdej lidze. Wydawane miliony, o których piszesz (jeśli już nie miliardy przez te lata), to już schyłkowy okres, zaczęło się od Realu. Nie zmienia to faktu, że jest burakiem, a bez sukcesów nic tego buractwa nie przykrywa i nie usprawiedliwia.

@amazon - to ty tu obrażasz, jaki idol taki fan, buractwo się przyciąga. Skoro nie widzisz oznak zakrętu jego kariery w obecnej bezradności bo dwa lata temu wygrał LE zespołem, który budżetem przykrywał większość uczestników LM, to odpowiem ci twoimi własnymi słowami - wygooglaj sobie jakie sukcesy święcił dekadę wcześniej.

Joker | 08.11.2018 00:26

Po tym golu na 2:1 szczęka mi opadła na podłogę, hehe :) oglądałem ten mecz i tak w zasadzie MU nic nie mogło sklecić, czasem coś tam Martial podryblował i to tyle, a Juve grało naprawdę świetnie, dominowali, byli o klasę jak nie dwie lepsi i tak tylko do gola Ronaldo liczyłem na szczęśliwe 0:0, a potem już liczyłem jedynie na honorową porażkę jednak zdarzył się cud, któremu pomogli gracze United, bo jak z gry nie umiesz coś zrobić to powalcz o stały fragment, trafiły się 2 w okolicy pola karnego, oba świetnie wykonane (przed wolnym Maty byłem jakoś dziwnie pewny że będzie gol, bo przez to przedłużenie muru Szczęsny niewiele widział, a dodatkowo ten mur był trochę źle ustawiony, drugi gol to idealna, mocna wrzuta w światło bramki Younga, Fellaini powalczył, Pogba nacisnął Bonucciego i Sandro, którzy ostatecznie przypadkiem wpakowali sobie piłkę do bramki, a mogło być jeszcze lepiej gdyby Rashford wykorzystał setkę na 3:1...

Kuriozalny mecz, ale warto zwrócić uwagę iż pomimo przygniatającej przewagi Juve w celnych strzałach było 3:3... Zawodnicy Juve po prostu często pudłowali, 2 razy obili obramowanie bramki, ale De Gee tylko 2 razy zmusili do wykazania się swoim refleksem co zrobił z dużą klasą...

Gra MU jak była delikatnie mówiąc przeciętna, momentami nijak tak dalej jest, ale przynajmniej szczęście wróciło :) zobaczymy na jak długo, bo z doświadczenia wiem że taką byle jaką grą rzadko udaje się daleko zajechać, w każdym razie przed meczem z City mimo wszystko optymistą nie jestem, ale mimo wszystko to zwycięstwo z Juve bardzo cieszy, bo pokonać tak klasowego rywala na jego terenie bez względu na styl i okoliczności jest sukcesem... A co najważniejsze teraz sytuacja w grupie dla MU zrobiła się komfortowa, bo w zasadzie wystarczy ograć u siebie Szwajcarów, bo jakoś nie wierzę aby Valencia wygrała w Turynie...

WschodniaHorda | 08.11.2018 00:29

JerryF tu na kilometr wali ustawka.. nikt tam wyzej nie będzie ryzykował żeby MU zabrakło w fazie pucharowej

MistrzCalcio | 08.11.2018 00:31

J_user
Gadasz na Murinho a co wygrał Allegri ? Serie A w zniszczonej przez FFP lidze ? Inter i Milan do tej pory grzebia sie w tym gownie zwanym FFP

Jeszcze jedno , kibice juve obrazali rodzine murinho i Inter wiec dobrze zrobil.

amazon | 08.11.2018 00:32

J_user
No jesteś niemożliwy. To Ty wyzywasz od buraków i debili a potem piszesz ze to inni tak robią. Jestem w dyskusji z tobą bez szans bo żeby z Tobą dyskutować trzeba zejść do twojego poziomu a tam jesteś mistrzem. PSG i City wydały też fortunę podobnie jak MU i inne kluby ale jakoś nie kojarzę ostatnio żadnego euro trofeum w ich gablotach a Mourinho sięga po kolejne i będzie sięgał... Tak jak napisałem teraz jest trochę gorzej ale nie tak jak przedstawiała wcześniej.

amazon | 08.11.2018 00:36

Przedstawialeś wcześniej sorry słownik płata figle.

hehe | 08.11.2018 00:42

mecz meczem ale jakie komentarze:)
"City o klasę lepsze od Juve" wow!  najlepsze jest to że dalej są kibice którzy uważają że SA to jakaś czwarta liga w Europie, lepiej spójrzcie na ostatnie wyniki w rozgrywkach no i jaki zespół był chyba do dzisiaj niepokonany w Europie:) lepiej niż Ibra nie można było powiedzieć o PL czyli że to bardzo przeceniona liga:)

Meryl72 | 08.11.2018 00:43

Okienko za okienkiem, a ten Cuadrado dalej w Juventusie.

No i szkoda, że Barzagli nie wiedział kiedy zejść ze sceny zwycięskim, chciałbym go jednak zapamiętać jako świetnego obrońcę.

J_user | 08.11.2018 00:45

@MistrzCalcio - "Gadasz na Murinho a co wygrał Allegri?" - ale jaki związek mają wygrane Allegriego (którego nigdy nie nazwałem jednym z najwybitniejszych w historii) z tym, że nazwałem bucem i burakiem Mourinho (którego nazwałem jednym z najwybitniejszych w historii)? To już pewnie wiesz tylko Ty.

@amazon - drugi mistrz odwracania kota ogonem, podejrzewam że tego nauczyłeś się od swojego kolejnego idola. Zatwardziały pisior, tak jak tripletta i zibi, koledzy po szaliku? To też tłumaczyłoby, dlaczego u wszystkich tu wietrzysz ból odbytu.

MistrzCalcio | 08.11.2018 00:50

Napisze jeszcze raz bo chyba nie rozumiesz ,kibice juve obrazali murinho przez 90 minut , obrazali jego rodzine wiec nie powinno cie dziwic jego zachowanie .
Piszesz ze to burak , jestes hipokryta bo sam zachowujesz sie jak jeszcze wiekszy burak i to nie tylko pod tym newsem.

J_user | 08.11.2018 00:54

@MistrzCalcio - to jaki ma to związek z Allegrim, bo dalej nie rozumiem...? Poza tym piszesz, że Mou jest bucem, bo obrażali go kibice. Może jednak chronologia jest inna i kibice obrażali go, bo już wcześniej dał się poznać jako buc? Strzelam.

amazon | 08.11.2018 01:00

MistrzCalcio
100% racji w kwestii kolegi J_user.

J_user
Nie wiem na jakiej podstawie wysnuwasz tezy o sympatiach politycznych ludzi z tego portalu bo tu raczej piłka jest na tapecie a nie polityka. Te sugestie i przytyki... Po raz enty się kompromitujesz. Proszę przestań pisać, bo po ludzku mi Cię szkoda. Wiedzy nie masz, kultury także a chciałbyś być tutaj jakimś autorytetem. Trochę pokory i edukacji a potem wróć to może ktos będzie cię traktował poważnie i z czasem zapracujesz na jakąś uwagę. Na ten moment stajesz się klaunem tego podwórka.

pochmurny | 08.11.2018 01:06

Sympatyzuje z Calcio, ale Juventus ostatnio zaczynał odlatywać. Dzisiaj zagrali z nonszalancją, bez odpowiedniej koncentracji. Zlekceważyli rywala i to się zemściło. Taki zimny prysznic bardzo dobrze im zrobi. Poza tym chamskie wyzwiska w kierunku Mourinho w pierwszym meczu...  Dekada już niemal minęła, a oni nadal się mszczą.

J_user | 08.11.2018 01:23

amazon - niczego nie wysnuwam, sami tu o swoich sympatiach politycznych napisali, widocznie uznali je za ważne. Druga sprawa - naprawdę myślisz, że jakiś anonim będzie tu zabiegał o uwagę, atencję i szacunek innego internetowego anonima? Wróć do realu, mam twoją opinię w tej części ciała, o której ciągle wspominasz. Napisałem tylko o fascynującym meczu, a przez jedną moją uwagę o paskudnym charakterze Mourinho ciągle ściągasz tę nudną dyskusję do jego trofeów sprzed lat - i uwaga, pomimo pierdyliona postów o LE i pucharze Anglii, wciąż mojej opinii o jego cechach charakteru nie zmieniłeś. Bez odbioru, znudziłeś mnie.

MistrzCalcio | 08.11.2018 01:33

Ok allegri nie ma zwiazku z murinho
Obrazali jego rodzine , czego  nie rozumiesz w jego zachowaniu po meczu ? Widocznie nalezysz do tych ktorzy na to pozwalaja ,gratuluje .

maras2422 | 08.11.2018 07:05

Ej ciumki jako jedyny pisalem, że UTD może wygrać i co?musicie wiele się jeszcze nauczyć, trzeba było u buka stawiać jak napisałem,choć Juventus nie grało źle w sumie, ale porażka się przydała w końcu, a ja jestem bogatszy ,czyli Juventus nic się nie stanie a mi dodało to tysiaczka do konta. Pozdrawiam.

SCOUSER1892 | 08.11.2018 07:09

o kurde, no to MU niech takie coś pokaże teraz w derbach i będę z nich dumny :)

dreamer1897 | 08.11.2018 07:17

Czy ja wiem czy doszło do niespodzianki? MANU dobrze przeanalizowało nasze dotychczasowe mecze i wyciągnęli odpowiednie wnioski. Choć stracili bramkę jako pierwsi pilnowali się przed stratą drugiej i wyczekali moment kiedy Juventus jak zawsze liczył, że dowiezie 1-0 do końca. Choć bramki padły po stałych fragmentach to nie wyklucza tego, że te stałe fragmenty ktoś wypracował.
Czas minimalizmu i tego cynizmu jakim zachwycali się wszyscy dobiegł końca, teraz to nie przejdzie. Wygraną na Old Trafford obroniliśmy z trudem a u nas MANU przeczekało i w odpowiednim momencie przycisnęli nóż do gardła co w końcu zaowocowało bramkami a na koniec zwycięstwem.
Zastanawia mnie jeszcze tylko ile razy w tym sezonie będziemy oglądać mecze w których strzelamy na 1-0 i bronimy wpuszczając Barzagliego czy innego obrońcę albo przesuwając pomocnika do obrony choć i tak cały zespół ma wtedy instrukcje :
- Prowadzimy 1-0 to wszystkie piłki laga gdzie popadnie.

LukasInter | 08.11.2018 07:32

"Nikogo nie obraziłem po meczu, to ja byłem obrażany przez 90 minut. Pokazałem ten gest, bo chciałem usłyszeć więcej przyśpiewek. Prawdopodobnie nie powinienem tego robić i z chłodną głową bym tego nie zrobił, ale kiedy moja rodzina jest obrażana, włączając w to rodzinę Interu, nie mogłem inaczej zareagować." - Jose Mourinho po meczu otym prowokacyjnym geście

Co_Ty_Gadasz | 08.11.2018 07:41

pięknie usłyszeć kwik fanów Juve o poranku (Inter też nie lepszy, siedzieć w tej oponie)
tak jak pisałem, gramy słabo ale każdy wynik jest możliwy, coś się stało z tym zespołem ok. miesiąc temu i w każdym meczu nawet vs najlepszej jedenastce świata zwycięstwo mnie nie zdziwi

tylko jeden mecz to totalna padlina bez żadnej okazji i był to pierwszy mecz z Juve, tak jak pisałem większość kibiców wzięło to za wyznacznik i voila

Rob66 | 08.11.2018 08:05

Jak wiadomo my kibice Liverpoolu z tymi z Old Trafford razem na pikniki nie chodzimy...Ale hmm..szok.I w sumie brawo.

Felek1017 | 08.11.2018 08:14

@Co_Ty_Gadasz

Co Ty gadasz? Juve samo dało wam wygrac a Wy sie podniecacie nie wiadomo czym xD 15 min moze graliscie w dwumeczu. Chociaż cieszcie się bo w sumie to będzie największy sukces ManU w tym sezonie :)

KuS | 08.11.2018 08:20

Brawo MU. Już myślałem, że po bramce Ronaldo się nie podniosą a tu cyk, 2 brameczki :D. Bardziej nurtuję mnie pozycja Ruganiego w zespole. Ma jakąś kontuzję ? Czy po prostu Bonucci wrócił i to jego koniec kariery w Juve ? Chelsea dawała za niego dużą kasę, a ten wolał grzać ławę

ash69 | 08.11.2018 08:24

Felek
Coś często dają wygrywać innym. Zwłaszcza w finałach. Nie sądzisz?

91NC99 | 08.11.2018 08:30

Jak rok temu totki cisnely Juve ale to Włosi wygrali, wszyscy cmokali jakim to geniuszem nie jest Allegri i jakich to zmian nie dokonał. Dziś MU załatwił tak samo Juve ale to już wyłącznie fart i frajerstwo... Hm.

_tripletta_ | 08.11.2018 08:30

j_user zamiast kolejny raz przyznać się, że nie ma racji to ślepo dąży do swoich "racji" które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.
Chłopie nie widzisz, że jesteś zakałą tej strony?

A co do samego meczu to United pokazało, że można ograć Juve i to na ich terenie.
Minimalizm Allegriego musiał się kiedyś zemścić. W tej grupie jeszcze nic nie jest rozstrzygnięte, ale Juve i tak myślę, że skończy na 1 miejscu.
Gest Mourinho? Nie przystoi trenerowi, ale czym jest przyłożenie ręki do ucha w porównaniu do wyzywaniu od gówien przez 180minut twojej rodziny, ciebie i wszystkiego co kochasz?
Chyba każdy rozsądny człowiek sam sobie odpowie na to pytanie.

Orino | 08.11.2018 08:45

Ja nie rozumiem po co ta dyskusja? Juve w zeszłym sezonie zagrało z Sprus 10 minut dobrze i dzięki temu awansowali dalej. Wynik poszedł w świat. Nikt nie będzie dochodził czy MU wygrał grając 90 minut dobrze czy 5 minut ;). Wasze utarczki też nic nie zmienią tylko niepotrzebnie tracicie zdrowie. Co do Mourhinio dziwicie się? Obrażali go na OT, obrażali na stadionie Juventusu. A że nie ma skrupułów by utrzeć nosa kibicom to to zrobił. Raczej miejcie pretensje do tych co śpiewali bo to oni są temu winni ;)

Zebry | 08.11.2018 08:59

dreamer1897

Co Ty piszesz? Jakie rozczytanie. Przecież po strzelonej bramce, Pjanic, a już na pewno Cuadrado, powinni zamknąć ten mecz. Nie wspomnę o wcześniejszym obijaniu bramki (dla Khediry to była patelnia) W tym sezonie problem Juve w ofensywie jest jeden - skuteczność. Na razie wygrywamy maksymalnie różnicą 2 bramek, a ile jest okazji w każdym spotkaniu? W lidze to samo. Zamiast domykać mecze, to potem przy pierwszej dogodnej sytuacji, drużyna przeciwna strzela bramkę i trzeba walczyć o wynik. I to mowa o ligowych średniakach, a nie drużynach na poziomie LM. Z jednym się zgodzę (wnioskuj, że również o to Ci chodzi). Max przy naszym obecnym potencjale, zachowuje się jakbyśmy byli Juventusem sprzed poprzedni sezonów. Mamy wynik na styku, to zaczyna się murarka i w końcu to się zaczyna mścić. Całe szczęście, że takie kwiatki zdarzają się na tym etapie sezonu.

Co_Ty_Gadasz

Masz chłopie idealną ksywę, do tego co wypociłeś w tym komentarzu. A w tym meczu to nie graliście padliny? Poważnie? To, jaki jest wynik, zawdzięczacie ułomności w wykończaniu akcji przez Juventus. I tylko nieskuteczność Juve utrzymała was w grze do końca. Literalnie, do 85 minuty nie stworzyliście jednego zagrożenia pod bramką Szczęsnego. Ten mecz z przebiegu gry, nie różnił się do tego z Old Trafford, ale widzę, źe dla ciebie wyznacznikiem jest wynik końcowy. Tylko do 85 minuty zwalnialiście "siwego" po raz kolejny. Ciekawe.

Pozdro dla trzeźwo myślących kibiców MU!

Zebry | 08.11.2018 09:14

91NC99 |

Też uważam, że wtedy Juventus wyszarpał awans. Każdy widział jak wyglądał ten dwumecz. Lepiej ci? Nowe rozdanie kart, nowe realia. Osobiście nie neguję wygranej United, ale niektóre komentarze, jak taktycznie Mourinho to rozwiązał. Chyba, że przewidział partolenie na potęgę przez piłkarzy Juventusu. To może jakaś to myśl jest. hehe

91NC99 | 08.11.2018 09:42

Zebry, czy może lepiej: osiołku.

Grzecznie zauważyłem że ten mecz niczym nie różnił się od waszego starcia z tottkami. Nic poza tym.... A ty tu się spinasz nie wiadomo o co i po co ;)

q-4 | 08.11.2018 09:49

Kibice Juventusu się podniecają i skarżą na swój los.. Nie chce umniejszać włoskiej drużynie, jednak na tej stronie panuje ostatnio moda ( zwłaszcza u kibiców serie A), aby na każdym kroku umniejszać wartość angielskich klubów.  Fakty są jednak takie, że lider z serie A przegrał z siódmą drużyną Ligi Angielskiej na własnym stadionie. A że pechowo. Trudno.
Jako wieloletni fan Manchesteru  mogę stwierdzić, że obecne United to nie jest drużyna z przed lat dziesięciu. To zwykły średniak w lidze angielskiej i LM. Mam nadzieję, że lepsze czasy nadejdą ale zdaję sobie również sprawę , ze nie nadejdzie to szybko.

Mr_Devil | 08.11.2018 10:25

Mój wpis o ewentualnej kompromitacji okazał się proroczy..  United jak wytrawny bokser, ukryty za podwójną gardą w samej końcówce starcia wyprowadził cios ostateczny i powalił włoskiego giganta...  ;-)

Soccer | 08.11.2018 10:52

Psychofanom angielskiej piłki trzeba przypomnieć że dwumecz z Kogutami powinien zakonczyc się w Turynie po 30 minutach wynikiem 5:0.
W rewanzu zagrali lepiej i przed MU dużo pracy i pieniążków do wydania żeby osiągnąć taki poziom. Beniaminkowie Serie A zostawiają Juventusowi mniej miejsca i pozwalają na mniej okazji na gola niż bazujące na defensywie United.
Największy problem Czerwonych Diabłów to przekonanie że na papierze są równie mocni co City, Bayern czy Juventus a ich problem lezy w poukladaniu tego i osobie trenera. Tymczasem Mourinho meldując się w LM i wychodząc z grupy robi wyniki ponad stan.

dani_juve | 08.11.2018 10:59

Dobrze grac i przegrac tez trzeba umiec :D

Raczej nie widze juve w finale LM w tym sezonie. Gra zbyt stateczna z przodu, brak zawodnika jakim byl Tevez robiacym duzo zamieszania i niekonwencjonalnych strzalow i podan.

Ronaldo gra piach, szablon wciaz ten sam, strzaly na oslep... no ale wiadomo, co innego jak sie chce grac w jakims klubie a co innego jak sie musi bo sie ucieka z kraju za podatki i gwalty...

Zebry | 08.11.2018 11:05

91NC99

Po pierwsze daruj sobie inwektywy. Chyba, że brakuje Ci podstawowych zasad kultury. Po drugie, rozgrzebywanie to co było sezon wcześniej, jest tak samo wtórne, jak wspominanie meczów sprzed dekady i dalej. Mam nadzieję, że dotarło.

Zebry | 08.11.2018 11:16

dani_juve

Długo myślałeś nad ksywą, zakamuflowany antyjuventino?

Tak, Ronaldo gra piach. Piękny gol i jak na egoistę przystało dwie asysty, które mu zabrali koledzy o tym świadczą. Mógłbyś się wysilić chociaż z trollingiem. Słabe to.

J_user | 08.11.2018 11:32

Nie przeżywajcie tak, wynik kompletnie bez znaczenia, w ostatecznym boju na wiosnę ten wynik może tylko pomóc w koncentracji. I tak odpuścili tylko na 10 minut, choć przed spotkaniem przewidywałem położenie całego meczu widząc sytuację w tabeli, a w składzie De Sciglio i Khedirę. Ważne, że gra przez długie momenty była fantastyczna, a United wyglądali jakby pierwszy raz w życiu zobaczyli dobrze zorganizowanego przeciwnika. Dla tych, którzy nie widzą progresu tej drużyny polecam przypomnieć sobie jaki piach był zawsze grany o tej porze roku w poprzednich sezonach, gdy Allegri budził zespół dopiero na wiosnę. Nawet finały LM poprzedzane były remisami z jakimiś amatorami ze Skandynawii.

@amazon, tripletta, zibi, trzej agresywni muszkieterowie, zawsze obecni gdy mowa o Juventusie. Napisałbym, że trzech tenorów, ale na mój widok zawsze cienko piszczycie falsetem ;) Szkoda tylko, że poza zabawną obsesją na moim punkcie łączy was też zamiłowanie do paskudnych trenerów, piłkarzy, a nawet polityków. Ale kontynuujcie, mamy wolność słowa.

dreamer1897 | 08.11.2018 12:16

Zebry
Co do rozczytania naszych meczów idzie wyłapać, że czasem wystarczy mocniej docisnąć a nasi tracą koncentrację szczególnie w końcówkach "prawie" wygranych meczów.
Przyznam Ci rację. To nie jest tak, że my nie tworzymy sytuacji aby dobić rywala bo jest ich dużo i faktycznie kuleje ostatni strzał do bramki. Tylko chodziło mi o obraz gry. Strzeliliśmy bramkę i wchodzi Andrea. Tracimy gola po stałym fragmencie ale jednak, potem drugi i następna bramka i dopiero na koniec się budzimy bo wynik 1-2 a Juventus zaczyna gonić za wszelką cenę.  Jakby nie patrzeć w statystykach będzie wynik 1-2 a nie informacja, że Khedira czy Cuadrado mieli setkę i ją sknocili.

Po wyniku w Manchesterze spodziewałem się dzisiaj bardziej korzystnego rezultatu ale nie zawsze idzie zgodnie z planem.
Zostały dwa mecze by udowodnić jak im zależy na tej LM.

amazon | 08.11.2018 12:43

J_user
Człowieku nie schlebiaj sobie. Nie mam obsesji na twoim punkcie. Czasem nie da się zwyczajnie przejść wobec głupot które wypisujesz. Kolejny raz się kompromitujesz i widać że oprócz braku wiedzy i kultury osobistej masz także problem z mitomanią i megalomanią. Uwierz ze świąt nie kręci się wokół ciebie. Zarzucasz kibicom innych klubów że wyrażają swoje zdanie o meczach Juventusu a sam jak tylko trafi się gorszy mecz Interu wbijasz szpilki pod osłoną znawcy futbolu i piłkarskiego mędrca. Proszę, nie odpisuj już i nie komentuj niczego pod moim adresem bo jak ci wcześniej pisałem nie potrafię z tobą wygrać bo na tak niskim poziomie dyskusji  jesteś mistrzem.

J_user | 08.11.2018 13:27

@amazon - mijanie się z prawdą i odwracanie kota ogonem to chyba specjalność interistów. Ja piszę, że szanuję dawne dokonania Mourinho - Ty każesz mi wygooglać co kiedyś wygrał. Ja piszę przed meczem, że wynik jest bez znaczenia i Juve będzie odstawiać nogę - Ty piszesz o pewności siebie i bólu dupy. Ja piszę, że mam gdzieś co jeden internetowy anonim myśli o drugim internetowym anonimie - Ty nazywasz to megalomanią :) Przykład na te "szpilki po meczach Interu" na pewno masz chociaż jeden, żeby nie wyjść na konfabulanta i żeby te nudne, parapsychologiczne wypociny nie okazały się tylko laniem wody? No nie masz, ale przecież nieważne. Po raz enty - bez odbioru, trzymaj się newsów o Interze to mnie nie spotkasz.

Zebry | 08.11.2018 13:41

dreamer1897

Niestety, Allegri to świetny fachowiec, ale ma jedną ułomność, którą raczej już nie zmieni. My nie możemy wygrywać jedną bramką w końcówkach meczów, bo nagle drużyna zaczyna bronić kurczowo bramki. Jakieś ogórki da się skontrować, ale nie w tego typu spotkaniach. Potem w Europie przeżywamy kazus Bayernu czy Realu. Sytuacja która się powtarza po raz któryś. Na United wystarczyło grać swoje jak przez 80 minut i nie byłoby prawdopodobnie tematu. To jest sport także zawsze zostawiam ten malutki margines.

HeiseSasaki | 08.11.2018 13:42

91NC99
Rozumiem, że porównywałeś mecz Juve -ManU z meczem Totki- Juve, bo tam faktycznie Totki dominowały chociaż pierwszy mecz tych drużyn mógł się skończyć zupełnie inaczej i z całą pewnością nie toczył się pod dyktando angielskiej drużyny.

dani_juve | 08.11.2018 14:26

Zebry

ksywka jak ksywka ta moja... przeciez nie nazwe sie jak dozorca ogrodu zoologicznego uwielbiajacy konie w paski nie?

nie musze sie wysilac z trollingiem...poczytalem Twoje wpisy tutaj i jestes w tym mistrzem :) bez siensu jest z Toba dyskutowac wiec sie nie wysilaj z odpowiedzia

ci co kochaja i uwielbiaja Krystyne zawsze stoja po jego stronie nawet jak w morde komus da i zejdzie z boiska to powiecie ze glaskal...  

Zebry | 08.11.2018 14:40

dani_juve

Zmieniam zdanie, po przeczytaniu Twoich wpisów, zmieniam zdanie na "adwersarz" Krystyny. Masz rację, nie będę z Tobą więcej konwersował, bo z hejterami się tego nie robi.

EricTheKing | 08.11.2018 16:14

Czyli standardowo Jedni nie moga przebolec ze przegrali, drudzy ze byli wyraznie slabsza druzyna, wlasciwie tylko tlem...

Jestem kibicem Utd, ciesza mnie trzy pkt Nie cieszy mnie gra, bo tej dlugimi fragmentami wlasciwie nie bylo. Jednakze grallismy z najlepsza chyba obecnie druzyna klubowa w Europie, wiec jakos to przeboleje. Indywidualnie jak i zespolowo kiepsko. Na poczatku meczu podobal mi sie Sanchez, czyzby powoli wracal do formy? Niestety potem przygasl...

Uwazam natomiast, ze ta porazka bardzo dobrze zrobi Juve. Zimny prysznic przed faza pucharowa jak znalazl To zdecydowanie inny poziom i nie ma co sie porownywac Taka prawda poki co

Peace

dreamer1897 | 08.11.2018 17:57

Zebry
Oczywista sprawa, że Max to fachowiec o najwyższych umiejętnościach i to gdzie teraz jesteśmy to jego własna koncepcja jaką obrał po przejęciu zespołu od Antonio. Myślę, że Max to pierwsza trójka obecnie pracujących trenerów- Zizou na pierwszym miejscu choć nikt nie wie co by było jakby przez te 3 ostatnie zwycięstwa finału LM Real prowadził ktoś inny mając taki zespół- tego się nie dowiemy.
Trzeba przyznać, że sytuacji bramkowych mieliśmy więcej zanim zdobyliśmy gola potem jakoś to się odwróciło i zespół wyglądał jakby odpuścił wierząc, że 1-0 to wynik do utrzymania. Trochę było tych meczów, że do końca nie byliśmy pewni wyniku i większość skończyła się po naszej myśli. Jeżeli aspirujemy do wygrania LM (a wydaje mi się, że klub- prezes, piłkarze, sztab tego chcą) to musimy  udowadniać nasz charakter w takich właśnie meczach a nie wyżywając się na beniaminkach.
Dwa mecze do rozegrania i trzeba się przyłożyć bo MANU pokazało, że ten cynizm z zeszłego sezonu nie zawsze się sprawdza.

MaciejManU | 08.11.2018 19:05

Te 3 pkt dla United mogą się okazać kluczowe do wyjścia z grupy. Teraz można nawet przegrać z Valencią i jest bardzo duża szansa na awans, bo Valencia z obecną formą raczej Juve nie pokona.
Podsumowaniem tego meczu może być hasło: niewykorzystane sytuacje się mszczą. Juve miało strzał w słupek, poprzeczkę, do 80 minuty kontrolowali ten mecz, a jednak to United w doliczonym czasie było o włos od zdobycia 3 bramki (ależ szkoda tej akcji Martial - Rashford). Oczywiście gra United nie cieszy, ale pod wodzą Mourinho raczej nigdy cieszyć nie będzie. Cieszy natomiast wynik i to, że obyło się bez kontrowersji. 3 pkt. sprawiedliwe, ale nie zasłużone.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy