REKLAMA
REKLAMA

Puchar Włoch: Udinese wyeliminowało Inter (video)

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: seriea.pl  |  09.01.2014 22:52
W drugim czwartkowym spotkaniu Pucharu Włoch, awans do ćwierćfinału tych rozgrywek wywalczyli piłkarze Udinese Calcio. Podopieczni Francesco Guidolin skromnie 1:0 pokonali przed własną publicznością Inter Mediolan. Bramkę na wagę awansu zdobył Maicosuel.

VIDEO: Zobacz bramkę z meczu >>

Biorąc pod uwagę formę obu zespołów, trudno było wskazać zdecydowanego faworyta. Piłkarze Udinese liczyli na wykorzystanie atutu własnego boiska. Nerazzurri do czwartkowego pojedynku przystępowali jednak tylko z jednym celem, jakim było wywalczenie awansu do ćwierćfinału.

W pierwszej połowie lepsze wrażenie sprawiali piłkarze Udinese, którzy swoją postawę udokumentowali zdobyciem bramki. W 32. minucie gospodarzy na prowadzenie wyprowadził Maicosuel, który wykorzystał dobre podanie Nicolasa Lopeza.

Goście z Mediolanu starali się jeszcze odpowiedzieć, ale brakowało im szczęścia pod bramką przeciwnika. Po jednej z akcji piłka trafiła bowiem w poprzeczkę bramki Udinese, a w innym razem sędzia nie podyktował rzutu karnego za faul na Milito.

W drugiej połowie podopieczni Waltera Mazzarriego szukali okazji do zdobycia wyrównującego gola, ale gospodarze skutecznie bronili dostępu do własnej bramki. Piłkarze obu drużyn kilka razy uderzali w kierunku bramki przeciwnika, ale wynik nie ulegał zmianie. Ostatecznie po ostatnim gwizdku sędziego z awansu do kolejnej rundy cieszyli się gospodarze.

Szansy występy w czwartkowym meczu nie otrzymał reprezentant Polski Piotr Zieliński.

Udinese Calcio - Inter Mediolan 1:0 (1:0)
1:0 Maicosuel 32'

żółte kartki:
Udinese - Agyemand-Badu, Allan, Danilo, Pinzi
Inter - Kovacić, Carrizo, Palacio

Udinese:  Kelava – Heurtaux, Danilo, Domizzi – Allan – Widmer, Agyemang-Badu, Pinzi, Gabriel Silva – Lopez (76' Pereyra), Maicosuel (89' Bruno Fernandes)

Inter: Carrizo – Andreolli, Samuel, Campagnaro – Zanetti (61' Alvarez), Mudingayi (46' Palacio), Guarín, Kuzmanović, Nagatomo – Kovacić (81' Botta) – Milito


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 45 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

ForzaMagicoMila | 09.01.2014 22:55

I cały misterny plan (derby Mediolanu) w bombki sztrzelił

...

Gurnik | 09.01.2014 22:59

k****a co za brak profesjonalizmu. Szkoda że nie wystawili Primavery. Nie oglądałem meczu, ktoś mógłby streścić mecz ? Masakra, rozumiem dać szanse innym zawodnikom ale k**wa Mudingayi, Andreolli ? ?? To nasi najsłabsi zawodnicy. Podeszli do meczu jak do towarzyskiego a przecież nawet nie gramy w pucharach więc można było powalczyć w krajowym.

Niewinny99 | 09.01.2014 23:01

Beznadzieja, poza tym karny dla Interu jak nic po ręce.
Botta, 10 min zagrał po kontuzji 7 miesięcy i dla mnie najlepszy w Interze. Przykre...

Weo | 09.01.2014 23:03

@Gurnik
Akurat Andreolli na tle całej drużyny nie wypadł źle. Meczu nie będę komentował. Pozdro

woody1987 | 09.01.2014 23:04

ciężkie jest bycie fanem Interu,mam nadzieje że po tym meczu Thohir sypnie troche kasy na transfery!!!

Push3k | 09.01.2014 23:04

Hahaha, dobry sędzia. Dawno się tak nie ubawiłem.

Wierny_Romanist | 09.01.2014 23:06

Ciekawe jak długo utrzyma sie Mazzari przegrywając tyle spotkań? Zeman fatalnie zacząl 2013 i dopiero klęska z Cagliari spowodowała zmiany na posadzie trenera...Mazzari póki co idzie tymi samymi śladami , ciekawe jak skończy...i tu trzeba dziękować Interowi , że zdjeli nam Mazzariego...bo tak to byśmy nie mieli Garcii.

ronironi | 09.01.2014 23:10

Niewinny99 co do Botty to racja i nadzieja , że to nie będzie dlugi Alvarez.

Trener wystawia po raz kolejny w wyjściowej 11 , 10 nominalnych defensorów , tylko po co ? Przecież my nie mieliśmy bronić. jak chce się budować nowy klub to należy usunąć ten argentyński kręgosłup i postawić na młodzież i to ofensywną .

qjaf | 09.01.2014 23:11

Walter jak Walter, ale kim w tym Interze w ogole grac? Handa, jak jest w formie i Palacio cos soba reprezentuja, a reszta? Przeciez to zalosne.

Gurnik | 09.01.2014 23:12

kurrrva początek sezonu ok ale tera klapa przegrywamy co 2 mecz albo remisujemy kilka z rzędu i tracimy po 3 gole na mecz. 3-5-1-1 to jest taktyka dla Juve ale nie dla Interu

Darkos | 09.01.2014 23:15

Co tu pisać, kiedy nic nie wygląda dobrze? Chyba tylko tyle, że bycie kibicem Interu jest dla najwytrwalszych. Nikt inny nie zniesie tyle co my! Forza Inter!

Gurnik | 09.01.2014 23:15

I Guarin jeszcze prezentuje forme, Juan i Campa też, Rolando trochę gorzej a reszta to cienko gra ciągle. To nie wystarcza bo trzeba kupić zawodników co też są w formie ale dają większą jakość

Niewinny99 | 09.01.2014 23:25

Wierny Romanista. Teraz porównaj sobie skład Interu oraz Romy. Wasz potencjał jest przeogromny. A Inter? Może 4 zawodników bym zostawił, teraz z Bottą 5.

SuperMario | 09.01.2014 23:35

Rywale za miedzy kiepsko i nic ich nie usprawiedliwia.

okonJUVE | 09.01.2014 23:41

Darkos,
Mylisz się... My znieśliśmy jeszcze więcej!

Nerazzur | 09.01.2014 23:43

Zaraz sie zleca niektorzy i beda komentowac ze dobrze tak Interowi, na szczescie nigdy go nie przestane nawet jak gra taka kupe. Bo inaczej tego nazwac nie mozna na dobre i zle Inter!

Wierny_Romanist | 09.01.2014 23:46

Zgoda, ale macie wiekszy potencjał niż na 7 miejsce...a teraz praktycznie macie sezon przegrany...Ja Ci powiem tak, po tamtym kompromitującym sezonie chciałem np żeby pozbyto sie Pjanica...bo on grał tam tragedie...a dziś to już w ogole inny piłkarz. Nie wiem, ale 2 sezon przegrany , i to naznaczony porażka w finale Coppa otworzyło oczy działaczom. Zamiast jakiś kinder niespodzianek zdecydowali sie na powazne wzmocnienia. To samo z trenerem...nie amator tylko fachowiec. Być może ten sezon zdejmie klapki z oczu waszym działaczom...druga sprawa zaś to wina trenera, a gdy drużyna przegrywa to trener pierwszy odpowiada za wyniki. No jak bedzie ciągle przegrywał to chyba nie będziesz pisał, że trener nie winny bo składu nie ma. Może od Stramy oczekiwania nie był duże ale Mazzari to żadne ogórkowe nazwisko nie jest, i trzeba od takiego trenera wymagać wiecej...ale najwidoczniej sobie nie daje rady choć może wkrótce zmieni sie gra INteru na lepsze? Zobaczymy.

Ghost_Rider_666 | 09.01.2014 23:48

Niewinny99-Teoretycznies klad Romy jest mniej wartosciowy od skladu Interu.220 mln do 190 mln euro, jednak jak to mowia, papier nie gra.
Dane zaokraglone przytoczone z transfermarkt.

Wierny_Romanist | 09.01.2014 23:51

okonJUVE

Tak po prawdzie to każdy kibic zniósł bardzo wiele, ale naprawde chyba nikt nie oglądał swojej drużyny która na swoim stadionie została zdemolowana przez absolutnego przeciętniaka. A najlepsze, że i to tak był najniższy wymiar kary ( mecz z Cagliari, tam nas ratowały słupki i poprzeczki i goście mieli kilka setek których nie wykorzystali)...choć doskonale pamietam też kilka wpadek Juve ( Ze Sieną jakoś pamietam, mieliście u siebie 3-0 i jeszcze zdązyliście to zremisować...albo te 1-4 z Parmą ale tam chyba Melo wczesnie dostał czerwo...ale nie jestem pewny)..Ja oglądam lige włoską od pieknego sezonu 2000/2001, i pamietam, że zawsze Inter Roma Juve i Milan były w czołowce. Dziś jest Juve, my, ale ciekawe na jak długo, a potem to już wiadomo...szkoda tylko, że Inter tak sie prezentuje w tym sezonie, a były zapowiedzi, że będzie lepiej , że złe czasy raczej za nimi..jak widać chyba jednak nie...

AsRoman | 09.01.2014 23:51

myślałem że Inter wygra ten mecz ....

TommyMasta | 09.01.2014 23:51

okonJUVE

A co mają powiedzieć fani Violi? :)

Ghost_Rider_666 | 09.01.2014 23:53

TommyMasta-roznica miedzy Juve a Fiorentina jest taka, ze Juventus rok w rok walczyl o mistrzostwo a degradacja nastala po dwoch wygranych w seriea, kiedy Juventus mial fenomenalny sklad.

TommyMasta | 10.01.2014 00:05

...z którego większość zawodników została, aby w rok powrócić do Serie A. A Violę po degradacji do czwartej ligi opuścili WSZYSCY z wyjątkiem Di Livio, a skład wcale nie był słaby. To był praktycznie koniec klubu. A zdołaliśmy się odbudować dzięki nowemu właścicielowi i wspaniałym kibicom.

Juventus rok posiedział w Serie B, gromił każdego po kolei, a niektórzy jego kibice się tak mocno szczycą tym, że byli cały ten czas blisko klubu jakby to był jakis ewenement na skalę historii futbolu.

Jasne - chwała Wam za to, że dopingowaliście swój klub jeszcze mocniej przez ten trudny czas, ale bez przesady :)

clublland | 10.01.2014 00:06

połowicznie się przeliczyłem ;p

Niewinny99 | 10.01.2014 00:28

Wierny szczególnie wtedy kiedy nasi kopacze tracą pkt w ostatnich minutach meczu bo takich błędach, że się płakać chce. Inter powinien mieć +6 pkt w tabeli więcej. To już nie wina Mazzarriego, że nie potrafią utrzymać w wyniku do końca, a z Torino brakowało tylko 1 min, z Cagliari wpadł fartowny strzał Nainggolana w 84 por rykoszecie. Ale co poradzisz jak grają u nas Mudingayi, Jonathan, Nagatomo, Ranocchia czy inne wynalazki jak Anderolli.

Niewinny99 | 10.01.2014 00:31

Viola miała przesrane. Oni byli praktycznie bankrutami. Los ISTNIENIA klubu wisiał na włosku. Juventus to marka sama w sobie, która będzie zarabiać kasę. Viola niestety może co najwyżej pomarzyć na razie o takim prestiżu jaki ma zespół z Turynu.

Ghost_Rider_666 | 10.01.2014 00:38

TommyMasta-Cannavaro, Zambrotta, Thuram, Emerson, Viera, Ibrahimovic, nie sadze by to bylo malo.To mniej wiecej polowa pierwszego skladu w zaleznosci od ustalen.
Znam przeboje Fiorentiny.
Nie umiejszam jej fanom cierpien, bo byly ogromne.Tylko, ze to porownanie jak w Hiszpanii Realu Madryt z Deportivo np.
Chodzi tutaj o to, ze Juventus byl jednym z najwiekszych klubow Europy swego czasu, potezne pieniadze, najlepsi zawodnicy, sukcesy.
Tam zadzialalo to jeszcze inaczej, 3 klub pod wzgledem liczby kibicow na swiecie nagle jest degradowany.Nie bylo mnie wtedy na tej stronie ale bylem na juvepoland.com i liczba kibicow sie diametralnie zmniejszyla.Nie wierze w wiekszosc dzisiejszych fanow, ze sa od owych czasow.Juventus byl bardzo medialny i nagle wszystko upadlo.Tam straty byly zecydowanie wieksze.
Cieszy mnie fakt, ze Fiorentina jest dziisiaj takim zespolem jaki jest, mam nadzieje, ze bedzie sie juz tylko umacniac, podobnie jak Napoli czy Roma a Inter  oraz Milan, zwlaszcza Milan odbuduja sie.Im wiecej silnych ekip tym lepeij, liga wloska powroci na salony.
pozdrawiam

SAINT__Jimmy | 10.01.2014 01:02

@ Ghost_Rider_666
Przy wspominaniu starych lat zawsze rodzi się pytanie co by było gdyby... Juventus nie został zdegradowany ;)
Bo ja obstawiam, że przy genialnych transferach Moggiego (który, przypominam posiada miano "najlepszego dyrektora sportowego wszech czasów") Juventus dzisiaj dalej byłby w ścisłej czołówce światowej na równi z Barcą i Realem... Przecież jeszcze w 2006 roku Juve miało jeden z najlepszych składów w Europie. Strata marki z potentata światowego na "średniaka" to już w ogóle tragedia nie do określenia. Zresztą to wszystko się odbiło na serie a, która straciła najlepszą drużynę...
O Calciopoli nie zamierzam nic pisać bo temat był wałkowany wiele razy, ale zaznaczę jednak, że najlepszym komentarzem jest fakt, że ta sprawa trwa nadal bo po prostu brakuje dowodów żeby  udowodnić  Juve jakieś brudy, a sam Moggi z rozprawy na rozprawe ma coraz mniej zarzutów ;)

milansiempre | 10.01.2014 01:28

Jestem zaskoczony wynikami Interu.Tyle porazek pod wodza Mazzariego to troszke za duzo...ale raczej Inter powinien byc cierpliwy i w koncu moze zaskocza.

TommyMasta | 10.01.2014 01:28

Ghost Rider

Masz rację, że Juve spadło z większego konia niż Viola, jeśli mogę tak się wyrazić, co jednak nie znaczy, że upadek był bardziej bolesny :)

Wszystko co napisałeś to prawda, ja natomiast zacząłem całą dyskusję odnośnie komentarza usera okonJUVE, ktory stwierdzil, że kibice Juve znieśli więcej niż kibice Interu. Dla każdego kibica, kochającego swój klub na śmierć i życie degradacja jest strasznym ciosem, nie mówiąc już o praktycznej likwidacji klubu. Po prostu nie do końca zgadzam się z tym, że Juve dostało bardziej po tyłku, bo w czasie Calciopoli było na szczycie. Ok - upadek był bolesny, ale nie był to upadek na sam dół jaki zaliczyła Viola. W pierwszych latach tego wieku, kiedy jeszcze Internet nie był takim powszechnym medium, degradacja do Serie C/2 oznaczała praktycznie brak kontaktu kibica zagranicznego z Violą, bo czwartej ligi włoskiej raczej żadna renomowana, w miarę dostępna stacja sportowa nie pokaże. To był ból - nie można było nawet zobaczyć jak gra drużyna. Chyba tylko RAI Sport pokazywali mecze Serie C2 w tamtym czasie.

Dobra, niepotrzebnie się rozpisałem, w każdym razie chciałem przekazać jedno - kibice Violi musieli przetrwać okres bardzo trudnego dostępu do codzienności klubu i tego co się dzieje wokół drużyny, a kibice Juve po prostu oglądali częściowo osłabiony Juventus w Serie B, której rozgrywki w sezonie 06/07 były pokazywane przez Polsat Sport jeśli się nie mylę.

Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Ghost_Rider_666 | 10.01.2014 01:31

SAINT__Jimmy-tematu sprawy calciopoli lepeij nie poruszac na tej stronie.Tutaj to, ze tak powiem, zbyt agresywny temat.
Mozliwe, ze masz racje z tym gdybaniem, bardzo mozliwe.Jednak dzisiaj jestesmy w innym miejscu, nie ma juz Moggiego, Bettegi, nie ma tamtego Juventusu.Bylem wtedy bardzo mlody, zaledwie 12 lat  ale dobrze pamietam placz po degradacji.Wracalem z wakacji wtedy i kolega, fan Realu dzwonil do mnie.Mniejsza jednak z tym hehe.
Mimo wszystko jestem dalej ciekaw jak transferowy guru kompletowalby dzisiaj Juve, na pewno roznilby sie od zespolu Marotty.To zdecydowanie nie ten kaliber, pomimo wielkich zaslug i umiejetnosci Giuseppe.
Mielibysmy w skladzie najprawdopodbniej Ronaldo tak nawiasem mowiac. ;)
Koniec gdybania, czas spac ;)
pozdrawiam

Ghost_Rider_666 | 10.01.2014 01:37

TommyMasta-tak jak mowilem, nie umniejszam cierpien Violi oraz jej kibicow.Glownie chodzilo mi o kwestie tego co zawarles w pierwszym akapicie.Upadek jesli mozna tak to nazwac, kibica danej druzyny boli najbardziej.Ciebie zdecydowanie bardziej bolal upadek Fiorentiny, mnie Juventusu.Chodzi tutaj o rozmiar, degradacja Juve wstrzasnela calym pilkarskim swiatem i konsekwencje ciagna sie do dzisiaj.
Podobnie maja teraz fani Rangersow, ich sytuacja jest ciezka, jednak to nie ten swiatowy kaliber i nie wstrzasnie to tak gdyby na ich miejscu byla Barcelona czy Manchester United.
Pozdrawiam, rowniez zycze powodzenia

TommyMasta | 10.01.2014 02:30

Ghost Rider

Rangersi wrócą na swoje miejsce szybciej niż ktokolwiek by się spodziewał, mimo iż światopoglądowo jestem zdecydowanie za środowiskiem związanym z Celtikiem.

Ten wstrząs o którym piszesz, jest pojęciem względnym - nie można w jakikolwiek sposób porównywać dramatu Juve, Rangersów czy Violi. Światowym futbolem degradacja Rangersów aż tak bardzo nie wstrząsnęła, zwyczajnie z tego powodu, że siła przebicia ich kibiców jest zbyt mała..

pozdro!

Odet | 10.01.2014 06:41

nikt już się nas nie boi, Walter postawił w 2 połowie na atak, zaryzykował i nic to nie dało.

Sędzia też się nie popisał, za rękę ALvareza w Neapolu był wolny i kartka, a tutaj na polu karnym zawodnik Udinese dotyka piłki ręką i nic.

Pozdr.

niewinny999 | 10.01.2014 07:20

Inter nie przestaje mnie zaskakiwać ostatnio...dwie porażki pod rząd z zespołami przeżywającymi teraz głęboki kryzys...dzięki PW, Inter mógłby w jakiś sposób uratować sezon...

Teraz bez napinki napiszę to co na początku sezonu - Mazzari to drugi Gasperini i zapewne taki sam jak on los podzieli...napisałem wówczas, że popracuje pół roku to mnie linczowali ale w obliczu tego, że Inter ma nowego właściciela - tak może być bo wątpię aby Mazzari był wymarzonym człowiekiem Thohira...jego mogą obronić tylko wyniki a tych nie ma...

Nunino | 10.01.2014 08:18

Kovacic powinien dostac czerwona w pierwszej polowie i ogolnie Inter dal dupy, bo lepsze sytuacje stwarzalo sobie Udinese.

Omar_Sivori | 10.01.2014 09:03

może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego kibice Interu liczą na to że właściciel sypnie kasą?
Jego majątek jest wyceniany na 900 mln dolarów. Jest to wycena wszystkich firm, akcji, domów i samochodów które posiada, ile może mieć gotówki? max 5-10 %(wydaje mi się że mniej) czyli 45-90 mln dolarów. Powiedzcie skąd on ma nagle wyciągnąć kasę na transfery?

interek fan | 10.01.2014 09:11

O ile Kovacicovi mozna wybaczyc jego gre bo jest mlody jeszcze to tacy zawodnicy jak Guarin sa dla mnie do odstrzału , potrzebujemy na gwałt srodkowego pomocnika ktory bedzie rozgrywał bo nie ma kto tego ogarnąć , czytałem gdzies ze Draxler jest do zgarniecia on by pasował . Gramy gorzej niz za Stramy tylko ze rok temu nie mielismy kim grac przez kontuzje a teraz mamy wszystkich id**ablada eh

WilkuLC | 10.01.2014 10:15

Nie rozumiem jednego, na poczatku sezonu gralismy dosyc agresywnym pressingiem i to nawet na polowie rywala,
co przynosilo efekty w duzej liczbie odbiorow i duzej liczbie bramek strzelonych przez wielu zawodnikow, no i co najwazniejsze odnosilismy zwyciestwa.
Nagle zaczely sie eksperymenty typu przechodzenie na formacje 442 bez typowych skrzydlowych (2 polowa z Roma),
zmniejszenie pressingu i brak kontroli nad meczem. W poprzednim meczu z Udinese zdominowalismy ich tak, ze nie mieli nic do powiedzenia i Inter odniosl pewne zwyciestwo. teraz oddalismy im pola, tempa gra nabrala dopiero w drugiej powlowie, pressing byl znowu wysoki, ale bylo juz zapozno Przez taka gre odpadlismy z PW i dalismy sie ograc zespolom typu: Caligari, Parma, Sampa...
Nie ma co sie bronic faktem, ze sedzia podejmowal fatalne decyzje (brak karnego, poblazliwe traktowanie fauli ze strony Udine), takie mecze powinno sie poprostu wygrywac... Jak juz mamy grac 352 to przynajmiej pokazmy jaja! Eh...

okonJUVE | 10.01.2014 11:34

TommyMasta,
To prawda, Fiołki spadły wówczas na samo dno... Chwała wszystkim osobom związanym z klubem, że Fiorentina jest dzisiaj w tym miejscu z perspektywą dalszego rozwoju. I mam nadzieję, że ten zespół będzie dalej mądrze budowany, by nawiązać do czasów kiedy po boisku biegał Batistuta. Mimo, że jestem fanem Juve, to mam sentyment do Violi, właśnie dzięki Argentyńczykowi...

Juve, jak napisałeś spadło z większego konia, ale strat nawet nie da się oszacować. I tu nie chodzi o piłkarzy, czy pieniądze, ale straty wizerunkowe. Przypominam, że rysa na wizerunku i honorze Starej Damy ciągnie się po dziś dzień, choć nic tak naprawdę Juventusowi nie udowodniono. I dalej czasami można przeczytać, choćby na tej stronie, że Juve to skorumpowany klub, co zawsze cholernie boli.

Więc kiedy przeczytałem lament kibica Interu, to aż się we mnie zagotowało...
Przepraszam, że to napisze, ale Inter w tym momencie ma to na co zasłużył...

Ghost_Rider_666 | 10.01.2014 12:27

okonJUVE-Juventus byl dwa razy 7 w lidze i po tym zdobyl mistrza.Ciekawe jak zareaguje Inter.

okonJUVE | 10.01.2014 13:02

Ghost_Rider_666,
Inter to wciąż uznana marka, więc pewnie za jakiś czas się odbudują. Ale jaki poziom osiągną trudno powiedzieć. Żeby myśleć o Europie muszą zacząć poważnie inwestować. Zresztą to się tyczy wszystkich włoskich klubów...

INTERclubINTER | 10.01.2014 13:36

Ja już mam dosyć . Z każdym kolejnym meczem gramy gorzej . Drużynę buduje się od trenera  . Szkoda tylko że ten trener nie umie grać 4 obrońców . Powtarzam to od dawna , że 3 z tyłu nic nie ugramy bo nie ma dojścia piłki do środka pola . Klepie u nas 5 obrońców z fullbackami i do tego defensywny pomocnik Kuzma i Muidingayi , który jest bez użyteczny i w ofensywie i w defensywie i do tego słaby kovacic , nie licząc wracającego po kontuzji wypalonego milito i guarina , który ma siłę w nogach , a techniki zero . Bramkarz też się w 1  sytuacji nie popisał

Niewinny99 | 10.01.2014 16:21

Na co zasłużył mściwy człowieku? Na co? Nie wierze, że tylu idiotów tu jest.

Niewinny99 | 10.01.2014 16:22

Sami sobie zgotowaliście taką sytuację jaką macie, więc nie wiń nas.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy