REKLAMA
REKLAMA

Oficjalnie: Özil w Arsenalu

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: anglia.goal.pl  |  02.09.2013 23:40
Mesut Özil jest już oficjalnie zawodnikiem londyńskiego Arsenalu. Reprezentant Niemiec przeniósł się na Emirates Stadium na zasadzie definitywnego transferu z Realu Madryt.

Özil był zawodnikiem Królewskich przed trzy ostatnie sezony. Do Realu trafił w sierpniu 2010 roku z Werderu Brema. Wówczas Real zapłacił za niego 18 milionów euro. W hiszpańskiej Primera Division rozegrał 105 spotkań, zdobywając 19 bramek.

Wcześniej występował na boiskach Bundesligi, w barwach wspomnianego Werderu oraz Schalke 04 Gelsenkirchen. Łącznie rozegrał w lidze niemieckiego 101 meczów, strzelając 13 goli.

24-latek ma na swoim koncie także 47 występów w reprezentacji Niemiec, w których zdobył 14 bramek.

Czytaj również

Transfery na żywo!


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 165 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Arsenfan | 02.09.2013 23:31

Taaaaaaaaaaak!!!!

sulivein | 02.09.2013 23:31

Ihaaaaaaaaha!! :D Pięknie!

Ascarus | 02.09.2013 23:32

Trudno mi uwierzyć, że Arsenal nie skąpił 42,5 mln na niego, choć to dobry transfer dla Kanonierów, na pewno dla Mesuta też bo tutaj się rozwinie :)

COYG | 02.09.2013 23:33

HA HA HAHAHA !!!

ice_man_10 | 02.09.2013 23:33

Jest! i gdzie jesteście znawcy? :)

MatiP | 02.09.2013 23:34

Arsenal odpalił bombę w ostatniej chwili :)

Joker | 02.09.2013 23:34

Czyli już mozna oficjalnie napisac iż wszyscy się wzmocnili poza MU... Świetnie... Nic tylko palnąc sobie pałką w łeb, a właściwie to lepiej zdzielić nią Moyes'a...

olizet | 02.09.2013 23:35

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA

Zbanowany | 02.09.2013 23:35

Czyli Wenger nie kłamał z tą niespodzianka. To większy hit niż transfer Bale'a bo tego to się wszyscy spodziewali od 3 miesięcy jak nie więcej. Powodzenia.

DenmarkMafia | 02.09.2013 23:35

No to kaplica podziękuję za Pl w tym sezonie znowu 6-7 miejsce :/.A dla Ozila to 10 kroków w tył mógł chociaż do MU albo PSG :/

deshaun | 02.09.2013 23:35

ale Arsenal pojechał. Gratulacje transferu

ice_man_10 | 02.09.2013 23:36

42,5 mln funtów :) ale Wenger was zrobił w balona huehuehue :)

hokus | 02.09.2013 23:36

Gratulacje dla Arsenalu. I pomyslec, ze transfer Ozila byl mozliwy dzieki Tottenhamowi ;D Ciesze sie, ze kolejny swietny gracz zasilil w tym okienku PL. Walka o wielka czworke bedzie ciekawa ;D

AdamRM | 02.09.2013 23:36

No to znamy najlepszego asystenta Premier League.

Ekste | 02.09.2013 23:37

Jeszcze kilka dni temu w życiu bym nie pomyślał, że Ozil może przejść do Arsenalu.

W mojej opinii w Madrycie będą żałować tego kroku.

RadoRM | 02.09.2013 23:37

Trochę szkoda...
Dziękujemy Mesut za te trzy lata i powodzenia... :)
A Arsene... Jak wystrzelił to raz a porządnie. Arsenal był najlepszym wyborem przynajmniej jeśli chodzi o moje osobiste upodobania. Z mojego ulubionego klubu... Do mojego ulubionego klubu w Anglii.

Gracias, Mesut.

duckoff | 02.09.2013 23:37

Ja też się cieszę. Zobaczymy, czy Wenger wymyśli proch.

Velldrin | 02.09.2013 23:37

tragedia... jak mogli na to pozwolic... wolalbym zeby ozil zostal niz transfer bale'a

jano_afc | 02.09.2013 23:38

I gdzie sa ci co dali sobie rece poucinac ze Arsenak nikogo nie kupi ewentualnie z ligi francuskiej za max 20mln. No pytam się.  Gdzie kur... jestescie?

arni_***ner | 02.09.2013 23:38

Yeah, dzięki Wenger !

mrHS | 02.09.2013 23:38

YEEEAAAHHH!!!!

BRAWO mister Wenger!!!

Rawson17 | 02.09.2013 23:39

Brawo dla Pereza, wolę już Ozila niż Bale za 100mln. Pozbyć się takiego grajka nie wierze ... żegnaj ozil dzięki za grę i powodzenia

marian_ | 02.09.2013 23:39

Szok... brak słów... Brawo Wenger!
Ogromne osłabienie Realu.

Johnny_Wariat | 02.09.2013 23:39

Ozil chcial grac, w Realu i tak jest duzo pomocnikow wiec konkurencja spora.

Ale Ozil mogl przejsc do ManU chociaz tam takze mialby konkurencje, a w Arsenalu 1 sklad na 100, bo kto moze z nim walczyć ?

Szmuggi | 02.09.2013 23:40

Wenger kupił przed chwilą wbrew własnej naturze... Özil jest mimo wszystko klasowym zawodnikiem. Oby się sprawdził w Premier League.

szaniasty | 02.09.2013 23:40

Jako wieloletni kibic Realu , gratuluje tego transferu , swietny ruch ze strony Arsenalu . Dzieki Mesut za te 3 lata w Realu i powodzenia .

Bedziecie mieli pocieche z niego .

pzdr

Soliosh | 02.09.2013 23:41

Widzę, że niektórym puszczają nerwy z zazdrości. Gdzie teraz są Ci wszyscy co chcieli zwalniać Wengera i innej maści pseudoznawcy.

szaniasty | 02.09.2013 23:41

Jako wieloletni kibic Realu , gratuluje tego transferu , swietny ruch ze strony Arsenalu . Dzieki Mesut za te 3 lata w Realu i powodzenia .

Bedziecie mieli pocieche z niego .

pzdr

WiernySPURSluco | 02.09.2013 23:42

Bez spiny ale Ozil zrobil krok w tyl z tak poteznego klubu jaki jest Real isc do Arsenalu.

Arjen1 | 02.09.2013 23:42

Hahahahaha jaki zarząd Realu odwaliłd****ny ruch... Ktoś mi to wytłumaczy? Gdzie oni znajdą klasowego playmakera (nie, nie Bale) na takim poziomie? Maty nie wyciągną przecież xD

A Ozil? Dziwny transfer, bo jednak z całym szacunkiem Real to półka wyżej.

Gratuluję zarządowi AFC. Genialny ruch, zmiażdzyli.

sidvicious | 02.09.2013 23:42

szkoda ze go sprzedali..

WiernySPURSluco | 02.09.2013 23:42

Ale gratuluje transferu.

piter498 | 02.09.2013 23:43

FRAJERSTWO Realu !!!!!

Jak można było sprzedać takiego piłkarza? Po prostu brak słów.Dlaczego Ancelotti tego nie zablokował. PO PROSTU SZOK.

Por que Florentino?!
Warum Mesut?

Już lepiej gdyby nie przyszedł Isco i Bale a został Ozil..

Szmuggi | 02.09.2013 23:43

Real wydał wszystko co miał na Bale'a to musi sprzedawać by konto klubu się pod ziemię nie zapadało.

Rivera | 02.09.2013 23:44

Swietnie... Arsen dostal dostal drogiego klocka do swojej ukladanki, ciekawe czy sie wpasuje, bardzo bym chcial. Ciekawi mnie jak to bedzie wygladac, Arsenal ma teraz bardzo mocna linie pomocy.

jar_007 | 02.09.2013 23:44

Perez jest kretynem. Ściągnął za 100 baniek niepotrzebnego Bale'a który nie pasuje do taktyki, a oddaje sprawdzonego i genialnego Niemca za połowę tej kwoty. Perez niech się weźmie za interesy a piłkę zostawi w spokoju.

ice_man_10 | 02.09.2013 23:44

WiernySPURSluco - to samo można powiedzieć o Soldado, bo on chociaż miał realne szanse na walkę o LM z Valencią :)

piter498 | 02.09.2013 23:45

Teraz ciekawe czy to Ozil chciał odejść czy Perez na niego naciskał..
Jeżeli to pierwsze to zachował się jak tchórz. Zamiast walczyć o miejsce w składzie po prostu uciekł...
Krok wstecz w jego karierze, dziękuję dobranoc

COYG | 02.09.2013 23:45

@WiernySPURSluco Bez spiny ale Tottenham nawet wydając ponad 100 milionów nie potrafił pozyskać nikogo kogo można by uznać za chociażby klasę niżej od Ozila, Wenger jednym transferem pobił całą tą waszą akcje kupowania jak na odpuście.

ice_man_10 | 02.09.2013 23:48

Czyli na skrzydłach Santi z Walcott'em, a w środki Ozil Wilshere i Ramsey :)

NoSuprises | 02.09.2013 23:48

Masakra! Warto było czekać na to cały dzień, ciągle przesuwano datę ogłoszenia transferu, w końcu jednak się udało.

Gracz klasy światowej, aż się dziwie, że Real go wypuścił...z nim pomoc Arsenalu będzie wyglądać niesamowicie, na skrzydłach Cazorla i Walcott, w środku pola Ozil, za nimi Ramsey i Wilshere, w pogotowiu Podolski, Rosicky, Arteta, Flamini.

Po prostu uśmiech od ucha do ucha. Po latach skupowania szrotu w końcu wracamy do 1-szej ligi transferowej.

Churchill | 02.09.2013 23:48

No gratulacje! Taki rozprowadzacz piłek to będzie skarb (jakiego nam brakuje...). Ja się dziś doczekam kogoś??

boryna | 02.09.2013 23:48

Pięknie! W końcu. Ktoś z topki przechodzi do Arsenalu. Mam nadzieję, że to wystarczający sygnał dla wszystkich, że Arsenal jest w grze!

Rambo_MUnited | 02.09.2013 23:49

gratulacje transferu. Wenger jak odpalil to porzadnie. a Moyes dalej nic. ktos wie z jakim numerem bedzie gral Ozil?

foreign | 02.09.2013 23:50

Niewiarygodne! Wenger posłał w tym momencie Koguty wraz z ich całym oknem pełnym zakupów na deski. Zresztą nie tylko ich. Arsenal ma już teraz bez wątpienia najlepszą pomoc na Wyspach. Jeśli nie będzie zbyt dużo kontuzji, to walczymy na poważnie o mistrza.

deshaun | 02.09.2013 23:50

Zdecydowanie najmocniejszy transfer tego okienka. Bale poza tym, że został przepłacony, to przynajmniej jak dla mnie, może buty czyścić takiemu piłkarzowi jak Ozil. Wiem, że to inne pozycje, ale Real jakościowo stracił i finansowo zresztą też :D Co najśmieszniejsze...w jeden dzień sprzedali dwóch z trzech swoich ofensywnych pomocników (środkowych). No, no...a najlepsze jest to, że Arsenal zyskał, dzięki...Tottenhamowi :D :D

szaniasty | 02.09.2013 23:51

Jako wieloletni kibic Realu , gratuluje tego transferu , swietny ruch ze strony Arsenalu . Dzieki Mesut za te 3 lata w Realu i powodzenia .

Bedziecie mieli pocieche z niego .

pzdr

Trias | 02.09.2013 23:52

Czy ja zapadłem w śpiączkę czy przeniosłem się do alternatywnego wszechświata? O.o

Szmuggi | 02.09.2013 23:52

Zarabiac ma podobno 200tys/tyg i ciekawe co na to koledzy z klubu...W Arsenalu tylko jeden Podolski zarabia więcej niż 100tys/tyg. A pamiętam tą telenowelę z Walcottem gdy nie chcieli podnieść mu kontraktu o 20tys..... Zaraz się zacznie.

tomektomek_ | 02.09.2013 23:52

COYG - Dokładnie. Też tak uważam. Kopara mi opadła jak zobaczyłem ten transfer!

tomkek | 02.09.2013 23:52

ozil dobry... ale w angli bedzie wieką niewiadoma.... szczerze to ja wątpie zeby sie sprawdził w PL .... jak dla mnie to bedzie drugi torres - on potrzebuje miejsca w srodku pola zeby zagrac fantastyczne podanie- to miał w Primiera division...a jak sie gra w angli to wszyscy wiemy ...przepłacony transfer jak dlmnie...zycze arsenalowi jak najlepiej...ale wspomnicie moje słowa

Arielos26 | 02.09.2013 23:53

Dobry transfer :P

Soliosh | 02.09.2013 23:53

Z tego co czytałem pojawiające się newsy kluczową role odegrał oczywiście Arsene Wenger.

Mesut Ozil: "When talking with Arsene Wenger I immediately felt what I had missed: 100% faith in me."

mack | 02.09.2013 23:53

widze, że większość podekscytowana, jak tak to gratuluje.
zdania jednak o niemcu nie zmienie,nie jest to dla mnie wybitny gracz, niech mnie zaskoczy.
cieszę , że odszedł z Realu.

Joker | 02.09.2013 23:56

Moim zdaniem Real jednak troche przekombinował w tym okienku... Oczywiście ściagneli świetnych piłkarzy, a więc Bale'a, Isco, Carvajala i Illarramendiego (będę się upierał, ze to super transfer, przynajmniej na razie, hehe), ale też kilku dosyć istotnych stracili...
Higuain był jaki był, ale gwarantował te 20 goli co sezon, jego maja zastapić bardzo utalentowani wychowankowie Morata i Jese, ale czy oni łącznie zdobęda te 20 goli to mam wątpliwości...
Ozil to w ogóle klasa sama w sobie, świetny piłkarz, można powiedzieć, ze przyszedł na jego miejsce Isco i jest to piłkarz nawet lepszy od Niemca, tylko, ze Ozil miał zmiennika w postaci Kaki (fakt, że niewypał, ale pare meczów mu wyszło, kilka goli strzelił) natomiast Isco nie posiada w tej chwili takiego naturalnego zmiennika...
Reasumując Real ma bogactwo na bramce, na bokach, a także środku obrony i także na środku pomocy, gdzie o 2 pozycje walczy właściwie 5 piłkarzy (Alonso, Modrić, Illar, Casemiro i Khedira)...
Za to o 4 pozycje, a więc oba skrzydła, media punta i środek ataku rywalizuje już tylko 7 piłkarzy, w tym 2 bardzo młodych, bez żadnego większego doświadczenia, którzy niewiadomo czy spełnią oczekiwania na tym najwyższym poziomie... Takie są fakty, a ocene ich pozostawiam już każdemu z osobna...

Soliosh | 02.09.2013 23:56

I proponuje skończyć wylewać jad i żale, pisząc jakieś brednie o kroku w tył itp. Nikogo z prawdziwych fanów Arsenalu nie obchodzi żałosna frustracja kibiców innych drużyn. Na pewno nie w tym momencie

ice_man_10 | 02.09.2013 23:57

Rambo_MUnited - oficjalnie wybrał numer 11.

Catalina | 02.09.2013 23:57

Ciekawe kto się spodziewał takiego rozwiązania? Szczerze byłam pewna że Wenger kogoś kupi ale w życiu bym nie wpadła na to że będzie to Ozil. Na przyszłość kibice Arsenalu muszą być troszkę bardziej cierpliwi:) Sam transfer jest na pewno jednym z hitów tego okienka. Cena strasznie wysoka! Przynajmniej w tym okienku Real mimo iż nadal przepłaca grubo za piłkarzy to chociaż swoich też sprzedaje po zawyżonych cenach. W Madrycie sobie bez niego spokojnie poradzą bo nie jest to zawodnik nie do zastąpienia. Według mnie wszyscy powinni być zadowoleni. Arsenal ma swoją gwiazdę tak wyczekiwaną od początku okienka. Real odzyskał sporo gotówki a sam Ozil trafił do dobrego klubu w którym na pewno będzie odgrywał ważniejszą rolę niż w drużynie Królewskich.

...

Rivera | 02.09.2013 23:58

Ciekawe gdzie teraz Papa widzi AOC'a ktory teraz sie leczy.

bartekm123 | 02.09.2013 23:58

@tomkek: są piłkarze którzy wszędzie się odnajdą. Taki jest C.Ronaldo i taki jest Ozil.

Rawson17 | 03.09.2013 00:00

@Joker
Dobrze to ująłeś zgadzam się z tym co napisałeś w 100 %. Ciekawe kto zastąpi Isco w razie potrzeby Modric ? a może Bale zagra na ŚPO. Ancelotti powodzenia..

Szmuggi | 03.09.2013 00:00

bartekm....to się akurat okaże...

Soliosh | 03.09.2013 00:01

I na koniec jeszcze słowo o umiejętnościach samego Ozila. Nikt w zeszłym sezonie nie kreował tylu sytuacji w Europie co własnie on, nikt również nie miał więcej asyst od niego licząc ostatnie 3 sezony (około 30 na sezon). Czy to już klasa światowa czy jeszcze nie? Odpowiedźcie sobie sami, każdy ma prawo do własnej oceny. Poza tym to ktoś kto będzie obsługiwał Girou, bo to nie piłkarz ptypu van Persiego, który kreuje sytuacje w pojedynke i z niczego. Girou musi mieć dograną piłke na przysłowiowy nos i akurat Ozil nadaje się do tego jak nikt inny.

Joker | 03.09.2013 00:05

tomek
Po piewsze kojarzy Ci sie coś Torres w barwach Liverpoolu?
A po drugie to może wiesz jak się gra w Premiership, ale chyba o tym jak sie gra w La Liga to nie bardzo, bo tam wcale nie ma więcej miejsca niż w Premiership, wręcz przeciwnie, bo to w Premiership zespoły są częściej porozciągane i mamy latanine od pola karnego do pola karnego, w Hiszpanii jest to bardziej poukładane, aczkolwiek różnice naturalnie się zacierają ze względu na to iż w Premiership gra coraz więcej piłkarzy z kontynentu... Właściwie na minus dla Ozila to jest fakt iż w Anglii są mniej drobiazgowi sędziowie, bo w Hiszpanii to gwizdżą każde ostrzejsze wejście, jednak poza tym to jest łatwiej, bynajmniej ofensywnym piłkarzom co widać po tym, iż Anglicy bardzo chętnie ostatnio ściągaja piłkarzy z półwyspu Iberyjskiego i praktycznie każdy się sprawdza...

Szmuggi | 03.09.2013 00:05

Jak to mówią... w Barcelonie to nawet szary Kowalski kilka bramek by w sezonie strzelił.

Ozil to na pewno bardzo dobry zawodnik ale czy zasługuje by zaliczać go do światowej czołówki liczącej do 10 nazwisk to będzie musiał udowodnić w Arsenalu. Powodzenia!

Szmuggi | 03.09.2013 00:05

Jak to mówią... w Barcelonie to nawet szary Kowalski kilka bramek by w sezonie strzelił.

Ozil to na pewno bardzo dobry zawodnik ale czy zasługuje by zaliczać go do światowej czołówki liczącej do 10 nazwisk to będzie musiał udowodnić w Arsenalu. Powodzenia!

mrHS | 03.09.2013 00:09

@tomkek, słabiutkie argumenty... Nie wiem, czy mówią Ci coś takie nazwiska jak Cazorla, Mata, Silva, Michu..? Z tych nowszych nawet Navas, Negredo.. Ogólnie transfery z La Liga się w zdecydowanej większości sprawdzają idealnie. Ozil będzie potężnym wzmocnieniem. Wenger pojechał po bandzie, nie spodziewałem się tego po naszym poczciwym Arsenie, ale dziś mam ochotę nosić go na rękach. : ))

mack | 03.09.2013 00:10

rawson17, tak właśnie za Isco na SPO Bale może śmiało grać, wymiata tam az milo, prawa, lewa, będzie dużo opcji, więcej niż z Ozilem, ktory owszem dawal asysty, ale z najlepszymi kompletnie mnie nie przekonywal.

Soliosh, może masz rację, przekonamy się jednak, bo musi jeszcze to udowodnić, zaaklimatyzowac się powinien szybko przy Podolskim i Perze.

mika_el | 03.09.2013 00:11

Brawo Wenger. Arsenal Wraca do walki o mistrzostwo.

cich cich | 03.09.2013 00:13




Chyba najbardziej zaskakujący transfer tego okienka....Może jeszcze przejście Falcao do Monaco przyjąłem z podobnym niedowierzaniem.
Akurat...jeden na początek...a drugi na koniec , he,he,he...

Widzieliście jak podczas prezentacji Bale'a kibice Realu skandowali Florentino nie sprzedawaj Ozila....a Perez ich uciszał ?
Ozil ma swoje zalety...i ma swoje wady ale jedno jest pewne - jest to jedna z najlepszych 10-ek....chociaż nie jestem jego największym fanem, wolę kilku innych grajków na tej pozycji ale trzeba mu oddać jego klasę. Ma chłopak łeb, być może nie ma płuc...ale łeb do piłki ma i to jest chyba najważniejsze.
Szkoda że nie starczyło już mocy na jeszcze jedno dobre trafienie w ostatnim dniu ponieważ Kanonierzy potrzebują jeszcze innych wzmocnień.

Dla Arsenalu to wielki transfer , naprawdę czapki z głów ponieważ razem z Cazorlą mogą stworzyć zabójczy duet dwóch wszystkowidzących generałów....ale zaryzykowałbym stwierdzenie że to jeszcze większa strata dla Realu.
Carletto oczywiście może ogarnąć wszystko ....nawet jeżeli przyjdzie mu grać z dwoma DM-ami i wysuniętym Modriciem albo Di Marią....w razie kłopotów Isco ....ale Mesut dawał ogromny luz przy wszelkich rotacjach w trakcie długiego i ciężkiego sezonu. Teraz środek pola....ma nadwyżkę na DM-ie, jednego cofniętego playmakera w osobie Modricia ( Xabi jeszcze się leczy, nie wiadomo kiedy w ogóle wróci do formy....a zegara też nie da się zatrzymać ) ...i jedną 10-kę czyli Isco.
Transfer Bale'a i ...pozostawienie w Realu Mesuta dawało ogromne możliwości, może nawet za duże, he,he,he.... Mogliby zagrać wszystko....teraz muszą uważać.

To było naprawdę bardzo wesołe okienko...dobrze się bawiłem ,he,he,he...



Gratki dla Fanów Arsenalu !!!





Pozdro - cich cich

Lopez1910 | 03.09.2013 00:14

Nie spinajcie posladow :) Wenger wydal kupe szmalu zeby kibice kanonierow wlasnie zrobili to co teraz robia czyli wielkie laaaaaaaaaaaaaaaaaal :) transfer biorac pod uwage potrzeby kadrowe Arsenalu niezrozumialy,raczej zrobiony pod kibicow nie przemyslanu ruch transferowy. Na sukcesy w Londynie to sie raczej Niemiec i tak niech nie nastawia...

tomkek | 03.09.2013 00:17

mrHS
wymieniłes samych hiszpanów , a ja mowie o Ozilu ... nie szukam tu zadnej spiny czy cos bo widze ze juz tu co niektórzy podpaleni transferem we mnie uderzaja,
wyrażam swoje zdanie i tyle ... ci których wymieniles to zawodnicy zwinni szybcy potrafiacy gac na małej przestrzeni...no poza Mitchu który jest tyowa tyczka w napadzie..pozatym jesli juz mowimy o samym transferze to troche nei przemyslany...bo z tego co mi wiadomo nie na ta pozycje szukał arsenal wzmocnien w tym okienku , potrzebny był napastnik i defensywny pomocnik

mack | 03.09.2013 00:18

' Brawo Wenger. Arsenal Wraca do walki o mistrzostwo'

heh, sorry ale śmieszy mnie takie coś. A co wraz z Oezilem jakies punkty przyznali dziś:) to niewątpliwie duże wzmocnie, ale sam transfer jeszcze ani trochę nie poprawił sytuacji, przynajmniej do czasu aż zagra:)

Szalgado | 03.09.2013 00:20

Ulalala...Arsenal dowalił do pieca. Tym transferem uciszył chyba wszystkich hejterów. Gratuluję pozyskania świetnego zawodnika. A to wszystko dzięki Bale'owi. Na jego odejściu do Realu zyskały dwa kluby z Londynu. Cóż za ciekawa historia się z tego zrobiła :)

Di Maria obstał, który może już liczyć tylko na wejścia z ławki, a kreator Ozil odchodzi...Real jeszcze może tego pożałować, może odczuć stratę... ale to już ich problem :)

BTW  Ten ostatni dzień to niezła pożywka dla mediów.

krog | 03.09.2013 00:22

Dokładnie, spokojnie .... Ok Aresnal dostał Ozila, to wielkie wzmocnienie, ale jeśli jedyne (nie licząc 3 bramkarza), to i tak cienko widza Arsenal. W dalszym ciągu brakuje lewoskrzydłowego (Podolski i ... nic), 3 środkowego obrońcy i przede wszystkim środkowego napastnika do walki o miejsce z Giroud.  Jeśli wszyscy będą zdrowi, OK skład na 1/8 LM i 3/4 miejsce w PL. Wam wystarcza ?? Mi nie.

stasiek329 | 03.09.2013 00:22

No nieźle...
Tak jak pisali poprzednicy, ogromne osłabienie dla Madrytu
EH,i kolejny dobry zawodnik opuszcza bbva :(
Z człym szacunkiem dla nowego nabytku realu - G.Bale, a w moje opini (i statystych tych piłkarzy) to Mesut jest lepszym piłkarzem.
Nie wiem jak władze realu, myślelą ? Ze jak kupią bale to juz mogą sobie pozwolić na sprzedanie swoich najlepszych piłkarzy ?
Jeszcze pewnie Alonso i Ikera sprzedadzą (hehe żart)
Jestem za Barcą ale źle wróże realowi .
Bale to zawodnik który lubi gwiazdorzyc na boisku ( kogoś wam przypomina ?Tak RONALDO)
Nie wiem jak się potoczą relacje Bale + Cr7
Sam Bale mówi że to cris jet królem madrytu to chyba nie będzie siedział naj mych pod miotłą. hehe
A dla arsenalu gratki
Pozdro

Soliosh | 03.09.2013 00:26

Dokładnei mack, musi to udowodnić, bo póki co za sam transfer, choć imponujący, pkt nie przyznają. Ma jednak ogromny potencjał więc wierze, że sobie poradzi i wniesie dużo do drużyny.Poza tym każdy chyba przyzna, biorąc pod uwagę politykę transferową Arsenalu w ostatnich latach, że to ogromny krok naprzód bez wzgledu na to czy to klasa światowa czy też nie. Boisko zweryfikuje wszystko

Lopez1910 | 03.09.2013 00:28



[ Głupi żart. Mod ]

Abudabu | 03.09.2013 00:31

krog,

Kos, Merte, Verma +opcjonalnie Sagna, który na środku radzi sobie lepiej niż na prawej. O jakim braku 3 obrońcy mówisz?

Rivera | 03.09.2013 00:31

Heh, ale obczajcie jaka reakcja nastapila...

Gervinho w Romie -> Roma sprzedala Lamele do Tottenhamu -> Tottenham sprzedal Bale do Realu -> Real sprzedal Özila do Arsenalu

Arsen ma glowe na karku :)

Szmuggi | 03.09.2013 00:32

Jakby takie transfery dawały taaaaak wielką przewagę jak tutaj niektórzy wykrzykują to City i Chelsea od lat wygrywaliby BPL z kolosalną przewagą punktów... City raz wygrało ... różnicą bramek...

Teddy | 03.09.2013 00:36

Madryt ma nową zabawkę, nie potrzebuje starej.

Na szczęście Arsenal na tym skorzystał i w efekcie po letnim okienku Premiership zdobyła masę graczy z najwyższej półki. Hiszpania za to ma dwie drogie gwiazdy w dwóch klubach i straciła kilku klasowych zawodników.

Catalina | 03.09.2013 00:38

cich cich

Jak tak patrzę na skład Realu i ogólną kadrę to powiem szczerze że nie mogę zrozumieć skąd te głosy o osłabieniu Realu. Naprawde masz obawy że nie będzie miał kto zastąpić Isco? Bo ja nie mam żadnych. Zagra na tej pozycji Modrić i spokojnie sobie poradzi. Przecież na skrzydłach będzie miał Ronaldo i Bale'a którzy też kreować sytuacje potrafią. Odejście Ozila nie jest dla Realu żadnym problemem. Poza tym co za dużo to nie zdrowo. Osobiście nie znam zespołu który na każdej pozycji miałby na ławce zawodnika klasy światowej na zastępstwo. Królewscy i tak pod tym względem wyglądają znakomicie. Wenger dał za niego bardzo dużo pieniędzy więc ja się nie dziwię że nikt się w Madrycie nie zastanawiał nad jego sprzedażą.

...

ice_man_10 | 03.09.2013 00:40

Szmuggi- tak, tylko że Arsenal nikogo nie sprzedał z 1 składu, a to juz wielkie wzmocnienie kadry. Pozbyli się szrotu, kupili Ozila, a w obwodzie są jeszcze świetnie zapowiadający się zawodnicy ze szkółki. Przyszedł tez Flamini dla poszerzenia ławki.

___Wilshere___Ramsey____
Walcott____Ozil____Cazorla
_________Giroud_________

sub:  Arteta, Rosicky, Chamberlain i Podolski.

foreign | 03.09.2013 00:45

Szmuggi nie porównuj drużyn złożonych z samych gwiazdorów i gwiazdeczek do kolektywu uzupełnionego piłkarzami z najwyższej półki jakim jest teraz Arsenal. To dwa całkowicie odmienne typy drużyn. Transfer Ozila np. do City, a transfer Ozila do Arsenalu to dwie różne rzeczy. U nas rozwinie skrzydła, wykorzystamy jego potencjał w 100%. W nowobogackich klubach fantastyczni piłkarze gniją na ławce. I te kluby są do pokonania. Kolektyw jest najważniejszy.

zodwiertu | 03.09.2013 00:45

Gratulacje dla Arsenalu. Osobiście nie przepadam za Ozilem, ale piłkarz z niego pierwsza klasa.

cich cich | 03.09.2013 00:52



Catalina -


Modrić pokazywał to w reprezentacji Chorwacji, pokazywał to w Tottenhamie...i pokazuje teraz, w tym sezonie....że najlepiej gra mu się w środku pomiędzy DM-em a 10-ką. Tam jest jego miejsce, taki Xavi...sprzed kilku lat ( zachowując oczywiście wszystkie proporcje i pamiętając o różnicach ).
10-ka to nie jest jego pozycja....ale wiadomo że Carletto robił już różne rzeczy, w PSG dawał radę grając dwoma DM-ami i jednym...nominalnie cofniętym ale wyrzuconym do przodu ( chociaż nie byłem największym fanem jego rozwiązań w Paryżu )....więc zapewne jeżeli będzie taka potrzeba wrzuci na to miejsce Modricia albo Di Marię który przecież też ma dobre prostopadłe podanie.

Ja zostaję przy swoim - Mesut dawał im ogromny luz na cały sezon. Ancelotti mógłby spokojnie rotować składem , poza tym zauważalne w obecnym sezonie było to że dużą wagę przyłożył do gry środkiem . Zaczął budować nową kulturę....w której skrzydła są tylko jedną z dróg do celu i dlatego odejście Mesuta może mieć swoje niekorzystne następstwa.
Real nie ma gwiazd światowej klasy na każdej pozycji w tzw drugiej 11-ce. Wystarczy spojrzeć na linię obrony ...czy na środek ataku....a poza tym niech sobie budują drużynę tak jak chcą, ich prywatna sprawa.

Naprawdę ...nie ma problemu, Ozil w Londynie ....i też jest dobrze. Niech się kręci.




Pozdro - cich cich

Felek1017 | 03.09.2013 00:59

Hehe zabawne te komentarze fanow Arsenalu... Jeden Ozil i od razu po mistrza jada xD Oj zebyscie sie nie rozczarowali tak jak w premiership tak i w LM bo BvB i Napoli na pewno gorsze nie sa.

kibicklasyczny | 03.09.2013 01:00

Oezil to wzór piłkarza, tak właśnie trzeba grać jak on, trzeba być precyzyjnym, zwinnym i szybkim.

Lopez1910 | 03.09.2013 01:00



[ Generalnie panuje niemiła atmosfera a sam transfer poddawany jest w wątpliwość przez Fanów innych klubów, często z czystej zazdrości. W tej sytuacji kolejny żart na ten sam temat ( w ostatnich kilku miesiącach podobnych było tysiące ) nie jest najlepszym środkiem na rozładowanie atmosfery. Moderator ]


LuiSuarez | 03.09.2013 01:09

Co oni tam palą na tym Bernabeu. Najlepsza dycha świata wylądowała w Arsenalu. Wtf?! Graty, zobaczymy jak podoła w Anglii. Co do fanów Arsenalu - transfer bomba, ale jaracie się nim w sumie jak mistrzostwem, żeby się to czasem nie obróciło kontuzją w debiucie na pół sezonu czego byśmy nie chcieli. Piękna walka o 4 się kroi.

mateuszt77 | 03.09.2013 01:14

Z braku laku dobre 42,5 mln funtów, he he

Chciałem, żeby został ale decyzję rozliczą wyniki. Jak będzie słabo będzie żal że go zarząd sprzedał, jak będą sukcesy nikt nie będzie decyzji żałował, a kasa się przyda he he

Powodzenia w ASNL, dzięki za 3 lata gry.

pabloNR | 03.09.2013 01:18

Fani Arsenalu - ochłońcie. Ja rozumiem, że Wenger Was nie rozpieszcza, ale żeby od razu taka euforia? To tylko jeden transfer... Sam Mesut Arsenalu niestety nie zbawi....Choć transfer zaskakujący i co najważniejsze - na plus.

qb | 03.09.2013 01:19

Trzeci bramkarz. Młody napastnik, talent, młodzieżowy mistrz świata, uniwersalny doświadczony pomocnik, znający klub. Gwiazda światoego formatu. Jak dla mnie udane okienko. Jest grupa bardzo dobrych piłkarzy bijących się o pierwszą 11, do tego zdolna młodzież. Odeszli niepotrzebni piłkarze. Kadra wygląda bardzo dobrze, brakuje może jeszcze tylko środkowego obrońcy, młodego zdolnego który by nie marudził że za mało gra, i napastnika, ale o takowego było trudno.

Bramkarze: Szczęsny, Fabiański
Obrońcy: Sagna, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Monreal
Pomocnicy: Wilshere, Ramsey, Cazorla, Arteta, Ozil, Rosicky
Napastnicy: Giroud, Walcott, Podolski, Sanogo

Plus: Vivano, Frimpong, Diaby, Ryo, Zelalem, Gnabry

Pamiętajmy, że np. Sagna, Flamini, Gibbs, Cazorla to uniwersalni zawodnicy mogący grać na różnych pozycjach. W razie kontuzji czy zawieszeń można wciąż poskładać sensownie skład.

Transferów mało, ale dobre, nic na siłę. Najważniejsze, że zespół nie jest osłabiony, jest ciągłość i stabilność, jak się wkomponują nowi zawodnicy powinno być lepiej niż w ostatnim sezonie.

rbt | 03.09.2013 01:24

Co jak co ale Arsenal tak źle jednak nie wypadł w tym okienku. Myślę, że Wenger dokonał dwóch ważnych wzmocnień. Jedno z przodu, czyli Ozil i jedno z tylu czyli Flamini. Ten drugi pokazał w meczu z The Spurs, że drzemie w nim wola walki, oraz że jest na dobrej drodze do powrotu do swojej formy sprzed lat. A jak Niemiec spisze się w Arsenalu? Mam nadzieję, że pokaże się z najlepszej strony.

Btw. Coś dużo tych komentarzy pod tym newsem ;)

rbt | 03.09.2013 01:25

I jeszcze jedno na temat tego okienka. Arsenal mimo wszystko nie zrobił jednej bardzo ważnej rzeczy. Nie pozbył się tego drewna Bendtnera.

cich cich | 03.09.2013 01:26



Sorki Panowie ....ale dlaczego Fani Arsenalu mają się nie jarać ? Czekali na jakikolwiek dobry transfer przez całe okienko....Jeżeli w ogóle by do niego nie doszło....połowa tego portalu pękałaby ze śmiechu a dyżurni trefnisie używaliby sobie przez ruski miesiąc pod każdym njusssem dotyczącym Kanonierów.

Być może trzeba było powalczyć o jakiegoś DM-a....ale sprowadzili Flaminiego który może się przyda, wróci Arteta, pod koniec grudnia Diaby....a tymczasem za 10-ką mogą grać Ramsey i Wilshere.
Zapewne można było również sprowadzić jeszcze jedno skrzydełko ale teraz to może Santi będzie sobie grywał a la Nasri. Oczywiście można było powalczyć jeszcze o kogoś na środek ataku....chyba że docelowo zmiennikiem ma być Sanogo.....ale pozostaje jeden , niezaprzeczalny fakt - Fani Arsenalu długo czekali, byli szczerze sfrustrowani brakiem sensownych transferów w tym okienku....a tu na sam koniec trafił im się piłkarz z najwyższej półki.
Może nie powalczą o majstra, Man City i Chelsea nadal mają większe możliwości....ale nie można się dziwić temu że Fani tego klubu się cieszą ...nawet jeżeli czasami ponosi ich wyobraźnia. Próbuje się postawić na ich miejscu, też bym się tak zachowywał....byłbym wniebowzięty.

Dajmy się im nacieszyć , kurcze...sam się cieszę że stary Papa nie będzie znów jechany jak bura suka....
Mają świetny finał, niespodziewaną wielką nagrodę w ostatnim dniu okienka, niech się bawią , piją i lulki palą.
Na Zdrowie.






Pozdro - cich cich



Catalina | 03.09.2013 01:27

cich cich

Dokładnie niech się kręci i w Madrycie i w Londynie.
Zgadzam się że Ozil dawał trenerowi luz i spokój że w razie potrzeby ma na ławce klasowego zmiennika. Jednak nie zgodze się z tym że jego sprzedaż jest błędem Realu. Cholerka przecież oni dostali 50 mln jakby nie patrzeć za rezerwowego. Akurat tutaj uważam że Perez zrobił świetny interes. Co do Modricia jest to według mnie na tyle klasowy zawodnik że w razie potrzeby będzie wstanie zastąpić godnie Isco mimo iż nie jest to jego ulubiona pozycja. Mówimy przecież o genialnych piłkarzach a nie amatorach.

...

Catalina | 03.09.2013 01:35

Co do Arsenalu pozostaje życzyć aby miał kto bramki strzelać bo z taką pomocą na pewno sytuacji bramkowych nie będzie brakowało:)

...

mrHS | 03.09.2013 01:36

Dokładnie cich cich, Twoje zdrowie!!

Wybaczcie kibice innych drużyn, ale odkąd kibicuję Arsenalowi, a jest to już ładnych parę lat.. nigdy nie miałem okazji przeżywać czegoś takiego jak dziś. Tak samo jak i reszta kibiców Arsenalu. Dajcie się nacieszyć, a nie jak zawsze psioczycie.

Ostatnie lata to były bezustanne rozbiory Arsenalu. Teraz po takim czasie doczekaliśmy się mega hitu za 50 milionów. To chyba normalne, że kibice się radują. : ]

cich cich | 03.09.2013 01:36



Catalina -


To są niuanse, Xavi w reprezentacji nigdy nie mógł zagrać na 100 % ponieważ nie grał na swojej ulubionej, nominalnej pozycji . Wiem że i pomimo tego był jej wielką gwiazdą....
Podobnie jest z Luką...jeżeli chce się budować nową kulturę gry środkiem pola. Luka to wymarzony łącznik, cofnięty rozgrywający....a to że tacy piłkarze i tak jakoś się wyrobią to wiadome. Mnie chodziło o coś więcej, o pełnię możliwości...

Zresztą ...i tak już po obiedzie, niech sobie radzą bez Mesuta. Teraz świętują Fani Arsenalu.




Pozdro - cich cich

Soliosh | 03.09.2013 01:37

Euforia adekwatna do jakości jaką może wnieść Ozil. Nikt chyba nie mówi, że mistrzostwo należy już do Arsenalu, do tego droga daleka, a konkurencja zacna i również nie spała tego lata.

mika_el | 03.09.2013 01:37

Dla tych co nie doceniają transferu Ozila :
W drużynie mozna mieć mnóstwo gwiazd a drużyna i tak nie zdobędzie mistrzostwa. Ozil daje Arsenalowi coś czego tej drużynie brakowało. Z całtym szacunkiem dla Cazorli ale Ozil bije go na głowę. On widzi wszystko i potrafi dogrywać fenomenalne piłki. Do tego jest świetny technicznie, szybki i pracowity. Dzięki temu transferowi Giroud bedzie dostawał świetne podania i może w tym sezonie naprawdę błysnąć. Teraz mając Ozila, Podolskiego i Mertesackera Arsenal stał się najbardziej niemiecka drużyną w PL. Czy Arsenal w takim razie idzie na mistrza ? Niekoniecznie. Wenger miał juz w drużynie Fabregasa i van Persiego i nic nie osiągnął. Ale wydaje się że Wenger już dorósł i nie bedzie grał z największymi rywalami ofensywnie na ich boiskach. W ten sposób nic nie osiągnie. Jak zrozumie że musi być trochę jak Mou to szansa na mistrzostwo będzie. Tym bardziej że M.Utd w tym sezonie nie będzie sie liczył w walce o mistrzostwo. Faworyci to Chelsea i Man City. Dalej United,Arsenal i Totenham. Choć mistrza zdobędzie zapewne Mou. Takie życie.

da_lombardi | 03.09.2013 01:45

jestem w szoku. jak Real mogl puscic tego zawodnika? w moim odczuciu zachowali sie jak frajerzy. dawno nie widzialem aby klub z najwyzszej polki sprzedawal takiego tuza a przeciez takiego asa ciezko jest sprowadzic do siebie. w dodatku jego wiek... wg mnie Real sam oddal wlasnie mistrzostwo w rece Barcy. zasluzyliscie na wicemistrzostwo w tym sezonie i Puchar Mistrzow tez nie wygracie.

Soliosh | 03.09.2013 01:48

w międzyczasie jak pisałem komentarz o euforii cich cich i mrHs wyczerpali temat :D Dobrze powiedziane, tez od lat nie przeżywałem takich emocji związanych z Arsenalem, a nie związanych bezpośrednio z meczem i mysle, że nikt mi tej radości dzisiaj, żadnym komentarzem nie jest w stanie odebrać.

I jeszcze  pytanie albo jak kto woli ciekawostka (nie pamiętam dokładnie źródła, ale o ile się nie mylę to rzetelny dziennikarz SkySports lub innego brytyjskiego medium)

''Ozil to Arsenal was agreed a long time ago. Even before he said that he didn't want to leave Madrid. Real Madrid didn't want to make the negotiations public as they feared Spurs will be upset by Madrid selling Ozil to Arsenal and would further complicate the sell of Gareth Bale. That's the reason why the Ozil negotiations went public immediately after Bale's confirmation.''

Czyżby Wenger był aż tak chytry, a rywalizacja między kogutami, a Arsenalem toczyła się nie tylko na boisku?

cich cich | 03.09.2013 02:01



Soliosh -


Jeżeli to by była prawda....to Clausewitz się chowa,he,he,he...chociaż rzeczywiście taki transfer który w całości rozgrywa się w ostatnim dniu okienka to trochę fantastyka....Być może tak właśnie było, to by tylko świadczyło o dobrze dobranej taktyce Pereza ( bez względu na to jakie ta wymiana będzie miała następstwa  dla drużyny Realu ) i prawdziwie mistrzowskim wyrachowaniu ( ...i mocnych nerwach ) starego dobrego Papy. Do końca Panowie, do końca ,he,he,he...Ładnie pojechali...




Pozdro - cich cich

Sergio04 | 03.09.2013 02:31

Zegnaj Hala Mesut,Wielka szkoda.
Powodzenia Mistrzu.

Blue_luna | 03.09.2013 02:51

A to dopiero szok, panie Wenger!
Bardzo się cieszę, że zobaczymy go na boiskach PL, bo grajek z niego pierwsza klasa. Jednak czas tylko pokaże jak poradzi sobie w Anglii. Życzę mu jak najlepiej... :)

aaaaa | 03.09.2013 03:14

Jakąś tam logikę da się dostrzec, za rok tylu pieniędzy by za niego nie dostali, pewnie nie przedłużyłby kontraktu, a do tego biorąc pod uwagę zarówno umiejętności i formę Isco jak i jego zadania na boisku Ozil pewnie przesiedziałby wiele spotkań na ławie, a luksusowych zmienników nie zawsze da się utrzymać. Przed sezonem byłem zdania, że lepiej kupić Isco niż Bale'a i przesunąć Ozila na fałszywego skrzydłowego, ale ku mojemu zdziwieniu (zaczynał jako skrzydłowy) w sparingach i pierwszym ligowym spotkaniu grał tam słabo, a o dziwo Di Maria jako tako dawał radę próbowany w środku pola i to z zadaniami jakie ma też Isco, czyli pressing i aktywny udział w grze obronnej. Dodając do tego ostatnie spotkania w których Di Maria pokazał, że mu zależy i harował oraz obrażającego się na zmianę Ozila pewnie musiało się to tak skończyć. Niby jestem bardziej fanem stylu Ozila, ale trzeba też przyznać, że Di Maria lepiej wygląda pod względem fizycznym i bardziej nadaje się na rezerwowego, a Ozila kosztem Isco czy Modrica na dłuższą metę wystawiać nie miało sensu, szczególnie, że zmienił się trochę styl gry. Modric nie gra w linii z df. pom. i ma więcej swobody dzięki cofającemu się Isco. Szkoda tych asyst, ale w sumie kiedyś miałem sentyment do Gutiego, genialny przegląd pola i lepsze asysty od Ozila, ale poza tym pokraczny styl poruszania się, nie bardzo dało się go wpasować do żadnej taktyki, grając głębiej zero odbioru, grając wyżej marnowały się jego podania z głębi. Czasami trzeba jednak dopasować zawodników do taktyki i zakładając, że Isco będzie dalej grał jak gra, a myślę, że się jeszcze będzie rozwijać, wolę jednak Hiszpana niż Niemca, choć fajnie byłoby mieć obu.

ted_drake | 03.09.2013 03:20

I oto chodzi zamiast 10 kitowatyck transferów jeden konkretny zawodnik który wzmocni pierwszy skład.

jak dla mnie KAPITALNY transfer Wengera, czekamy na debiut Mesuta w Premiership  !!!

rycerz17 | 03.09.2013 04:41

Perez coś Ty zrobił? Jeszcze wczoraj mielismy 3 dychy a dziś zostaliśmy z samym Isco... Ja tu widzę ewidentnie łatanie dziury w budżecie:-( i pytam kolejny raz, po co był ten Bale? I to za takie pieniądze:-( szkoda gadać.
Gratulacje dla fanow Arsenalu, dostajcie world class playmakera z najwyższej półki który z miejsca będzie błyszczał.
A my stawiamy ewidentnie na młodych bo przy obecnej kadrze Isco będzie grać non stop, a swoje minuty dostaną też Morata i Jese:-P

mateuszt77 | 03.09.2013 04:55

da_lombardi
oddaliśmy majstra w ręce Barcelony? Nawet krytykowana Valencia pokazała, że przy odrobinie szczęścia i geniuszu jednego czy dwóch zawodników może im punkty odebrać. Ale nie zapominajmy, że gdyby nie szwank skuteczności to FCB wyjeżdżałaby z Mestalla z +5-6 bramkami. To jest właśnie piękno futbolu. Sam nie znoszę jak Real przegrywa czy remisuje z Getafe, Sevillą czy Osasuną, ale jaki bez tego futbol byłby nudny. Pewien słynny trener mówił: dopóki piłka w grze... nie wydajmy wyroków dopóki... coś się nie stanie, coś zafunkcjonuje bądź nie. Może sprzedaż była dobra, a może nie, czas pokaże. Ja na razie byłem przeciw sprzedaży ale czas pokaże, czas weryfikuje wszystko.
Można to porównać tak: (mam nadzieję, że kibice FC Barcelony się nie rzucą na mnie) my sprzedaliśmy super 10-tkę ale Barcelona w zamian nie kupiła nikogo na środkek obrony. Jedni i drudzy są w pewien sposób osłabieni. Zobaczymy w maju (lub pod koniec kwietnia) co będzie lepsze: brak super 10-tki i zastąpienie go innym graczem czy brak super obrońcy i granie tym co się ma

mika_el
po czym wnosisz, że MU nie będzie się liczyć w walce o mistrza? Sam sądzę, że to CFC wygra kampanię w tym roku ale ferowanie wyroków po 3 kolejkach czy po oknie transferowym jest nie na miejscu. Możesz kibicować komu chcesz ale nie zapominaj, że to jest Manchester United, oni zadziorę mają we krwi, nie odpuszczą dopóki nie będzie szans na coś. Po 38 kolejkach zwycięzcy będą świętować, a reszta będzie się zastanawiać dlaczego się nie udało. Jeśli wygra np. MU które sercem wspieram to nikt nie będzie Moyesowi mówił, że nawet Arsenal wydał więcej na transfery a on prócz Marouana nikogo nie kupił (może to zabrzmieć dziwnie, ale spodziewałem się jakiegoś ognia, kogoś do formacji off. nawet Mesuta :P). Jakoś nigdy nie byłem przekonany do RvP, zwłaszcza po tym co grał w repr. a tu proszę, największa gwiazda ligi, gdyby nie on to by twenty nie było ;) Dopóki piłka w grze... zwłaszcza w Anglii, tam nawet w 94 minucie możesz zdobyć mistrzostwo. Czas wszystko zweryfikuje a zwłaszcza maj, wtedy będzie dużo pytań i tyle samo lub mniej odpowiedzi (będzie ciężko odpowiedzieć na niektóre pytania)


Mam nadzieję, że ktoś to przeczyta ;)

mateuszt77 | 03.09.2013 05:08

rycerz17
I ja Jese widzę naprawdę wszędzie, gdzie byś mu nie powiedział to on będzie grał, wszystko dla niego będzie ok, chyba, że sam określi: chcę grać na tej i na tej pozycji, od biedy mogę zagrać na innej. Taki trochę casus Jodłowca (oczywiście nie ten poziom, nie ta liga graczy), gdzie gość gra na danej pozycji jak jest dany trener, a następny znowu zmienia mu pozycję i gość baranieje.

Pamiętaj, że Jan Paweł II mówił, że młodzież to przyszłość, może w footbolu to też będzie miało coraz częściej miejsce, nie tylko w młodym jak na razie Realu. ale i w innych klubach będzie to na porządku dziennym.

arsenal&wisla | 03.09.2013 06:30

Szkoda, ze to tylko jedno takie wzmocnienie Wengera ale moze w styczniu jeszcze czyms zaskoczy. NIepopadałbym jednak w hurraoptymizm bo to tylko 1 transfer najwazniejszym wzmocnieniem bedzie brak kontuzji co juz takie pewne nie jest. Nastepny mecz Arsenalu Ozil w 1 składzie, Cazorla z Theo na skrzydle i Giroud bedzie musial wykorzystac okazje jakie mu koledzy stwoarz. Wenger przynajmniej raz pokazał, ze ma jaja i wydał tyle kasy na jednego zawodnika moze to oznaczac, ze w koncu nadejda lepsze czasy dla Arsenalu.

rycerz17 | 03.09.2013 06:31

Mateuszt
Jak dla mnie Jese to jest ta sama charakterystyka co CR i najlepiej mu służy pozycja fałszywy skrzydłowy/boczny napastnik... Morata za to jest takim trochę nową wersją Morientesa ale lubi też schodzić do skrzydła jak Benzema:-) jedyni piłkarze poza Isco którzy mogą dobrze grać jako 10 to Modric i Di Maria:-)

rycerz17 | 03.09.2013 06:34

I kto waszym zdaniem został królem okienka?:-)

Zimar | 03.09.2013 06:57

Wreszcie jakiś konkretny transfer w Arsenalu.Myślę,że się sprawdzi.Będzie tworzył dobry duet z Podolskim:-)

rycerz17 | 03.09.2013 07:16

Jestem ciekawy jak ustawi to teraz Carlo. W ciągu jednej doby sprzedaliśmy dwóch ofensywnych pomocników, co dla mnie jest dość wyraźną sugestią że chcemy zmienić system gry. W kadrze mamy teraz aż 4 klasowych skrzydłowych / bocznych napastników więc od razu nasuwa się myśl o 4-3-3.
Docelowo
Khedira-Modric-Isco
Bale-Benzema-Ronaldo
Wiadomo że główny problem Carlo to znalezienie miejsca w skladzie dla Bale przy jednoczesnym zachowaniu równowagi w grze defensywnej. Ktoś ma lepszy pomysł?:-P

4PPr0 | 03.09.2013 08:02

Po pierwsze jako kibic Realu od 18 lat gratuluję Arsenalowi tak dobrego transferu.
Po drugie co do kogos komentarza w sprawie Isco i Bale że wolał by Ozil został zamiast tych 2 to w przypadku tego 2 się zgadzam w 100% ale nie w przypadku młodego hiszpana (gość wniósł świeżość i nową jakość w ataku która pokazuje odkąd przyszedł) .
Co do samego transferu to Perez totalnie zawali sprawę bo nawet jak Ozil chciał ta podwyżkę to co jak komu należała mu sie jak nic a nawet mimo odmowy to on chciał zostać ale już go klub nie chciał.
Cóż życzę mu udanego sezonu w nowym klubie i by pokazał naszemu prezesowi że sprzedaż go w zamian za Bale była dużym błędem.
                                                     Pozdrawiam.

chelseaMIKE | 03.09.2013 08:15

uuu czyli jednak. no to odpalili bombe na sam koniec no no respekt

deceiver | 03.09.2013 08:21

Bardzo dobry transfer i zawodnik dzięki któremu Arsenal może wywalczyć trofea - aż niepodobne do Wengera O_O

Bones31 | 03.09.2013 08:28

Jeżeli Wenger będzie sukcesywnie wzmacniał drużynę klasowymi graczami i powstrzyma transfery czołowych zawodników to Arsenal znów zacznie się liczyć. Analizując tak na chłodno to pozycja 10 nie jest w Arsenalu najsłabiej obsadzona, jednak trafiła się okazja że taki gracz był dostępny i grzechem byłoby nie skorzystać. Kibice Arsenalu mają prawo się cieszyć, bo ten ruch to dla nich sygnał że po latach marazmu coś zaczyna się dziać. Jarajcie się bo macie czym, zamawiajcie koszulki (oryginalne, nie szmaty z allegro za 140 zł:) i niech karuzela się kręci:)

Real Madridista | 03.09.2013 08:33

Dla mnie pozbycie się Ozila to pomyłka...
Ten chłop ma elegancję w grze, a jego asysty to chirurgiczna precyzja. Żal, że odszedł, żal, że go Perez z Ancelottim oddali.
Arsenal ma perłę z królewskiej korony.
Trzymaj się Mesut.
Pzdr.

abraham83 | 03.09.2013 08:36

Ok super transfer.ale gdzie reszta sie pytam.jednym transferem ligi nie wygraja.

rycerz17 | 03.09.2013 08:36

W sumie to jakos wszyscy zapomnielismy, że jednym z czynników decydujących o tym transferze była sprawa nowego kontraktu Ozila. On podobno chciał zarabiać aż 7 mln netto czyli ponad dwa razy tyle co obecnie, na co Real nie chciał się zgodzić...

Andrzej88 | 03.09.2013 08:50

A ja jestem zadowolony... nie rozumiem dlaczego uważacie, że Real źle zrobił... przecież Ozil i tak dużą część meczów, jeżeli nie większość przesiedziałby na ławce. Może i ma przegląd pola, potrafi kapitalnie dograć, ale z drugiej strony nie nadaje się w mojej do gry pressingiem, a poza tym słabo u niego z kondycją... w większości spotkań to w 70 minucie widać po nim, że ledwo się porusza. 42.5 mln funtów to jakieś 50 mln euro, połowa transferu za Bale'a już się zwróciła, nie zapominajmy, ze za niemałe pieniądze bo 37 mln odszedł też Higuan. Łącząc te dwa transfery praktycznie zwrócił się Bale... a z całym szacunkiem go Gonzalo, niby strzelał te 20 bramek na sezon, ale w każdym meczu w którym grał koledzy wypracowywali mu 5-7 "setek" a on strzelił jednego gola... ogólnie nie można powiedzieć że błyszczał formą. Zresztą Benzemę oceniam podobnie, ale jest trochę lepiej z nim. A Arsenal się cieszy, ale jak będzie w praktyce to zweryfikuje boisko, mam wrażenie, że ten transfer był trochę zrobiony na siłę z powodu presji pod którą znalazł się Wenger. Przecież mieli kupić bodaj środkowego obrońcę i napastnika... . ale z braku laku lepszy rydz niż nic, a i kibiców trochę uspokoiło i Wenger wreszcie będzie miał święty spokój i zajmie się pracą, a nie odpowiadaniem na pytania "gdzie transfery?". Podsumowując uważam, że zarówno Real, jak i Arsenal dobrze na tym wyjdą.

Bones31 | 03.09.2013 08:51

Teraz do Ozila wypadałoby sprowadzić zawodnika który te podania zamieni w gole. Suarez byłby w sam raz:)

anfield92 | 03.09.2013 08:53

42 mln... I to funtów... Czy oni zwariowali? Najbardziej skąpy klub w Anglii nagle zrobił drugi co do wielkości transfer...

Nie jestem pewny czy Ozil jest wart tych pieniędzy, ale jest to zawodnik klasy światowej, a takich Arsenal potrzebuje, więc nikt sie nie czepia.

Young Guns | 03.09.2013 09:01

No i mnie sie ten transfer podoba. Nie ze względu na zapotrzebowanie na tej pozycji bo jest kilku zawodników, którzy dali by rade...i kilku, którym Wenger mógłby wpoić,  że dadzą rade ale tak jak powyżej słusznie ktoś zauważył..... temu klubowi potrzeba "solidnych" wzmocnień i Ozik będzie jednym z nich.
Tych wzmocnień nie trzeba wielu.... raz na rok, półtora..... i będzie git. Mam nadzieje, że teraz Wenger  pokaże Arsenal z troche mocniejszej strony..

Mnie osobiście brakowało napastnika i obrońcy ale jak widać ja i Arsene to dwie różne myśli hehe....

.....teraz obadajmy Mesuta


Pozdro

VCC

kryczek | 03.09.2013 09:36

Wszyscy mowili ze chca defa, napadziora, obronce a tu pojawia sie kreator jakich malo, widocznie Boss ma inne spojrzenie na nasza druzyne, oby obylo sie bez kontuzji i bedzie dobrze.
...ten transfer ma rowniez znaczenie z innego punktu widzenia bo pokazal w koncu ze mozemy sprowadzac zawodnikow z najwyzszego topu i mam nadzieje ze w zimie tez sie o tym przekonamy.  

01987 | 03.09.2013 09:44

Nie wiem o co wam chodzi z tym że Perez dał du**. Do Realu przyszedł Isco i z miejsca stał się podstawowym graczem. Wiadomo są tacy ludzie jak Di Maria którzy będą rywalizować o miejsce w podstawowej 11,chociaż wiedzą że będzie bardzo trudno i są tacy jak Ozil którzy wolą uciec do klubu gdzie konkurencji nie ma żadnej.Gdyby został w Realu to początek sezonu spędził by jako zmiennik Isco,a może i nawet cały sezon. Przykład Ikera pokazuje że w RM nie ma świętych krów. Jestem pewny że Ozil mógł równie dobrze trafić do MU czy Chelsea,tylko że tam znowu mógł by trafić na ławkę i musiał by walczyć o miejsce w składzie. Dla mnie jedynym frajerem w tej sytuacji jest Niemiec (Turek).  Poszedł na łatwiznę i tyle. A kibice Realu którzy się martwią że Isco nie ma zmiennika,przypomnę wam że Modrić gra na tej pozycji,a w środku pola gra tylko dlatego że Xabi i Asier są kontuzjowani. Ozil stracił u mnie szacunek bo w piłce trzeba być wojownikiem,a nie cio**.

Bob | 03.09.2013 09:45

Isco nie będzie grał cały sezon jak z Bilbao.

bananed | 03.09.2013 09:46

Ja nie mogę uwierzyć, że  Arsenal wydał tyle pieniędzy na jednego piłkarza, przez tyle lat żydowali, aż się dziwnie czuje...... dla mnie szok.
Mam nadzieje, że sprawdzi się w Anglii.

Young Guns | 03.09.2013 09:50

kryczek

w rzeczy samej...

Piotras_LFC | 03.09.2013 10:02

Dziwny ruch Wengera, tym bardziej że Kanonierom bardziej potrzeba napastnika, czy obrońcy i jeszcze ta cena. Życze wszystkiego dobrego.

perlalei | 03.09.2013 10:18

Dla mnie jako kibica Królewskich z 20 letnim stażem ten transfer to dramat i porażka, jeden z największych zawodów porównywalnych z oddaniem Clouda Makalele. To wszystko.

Pozdrawiam perua

arsenal&wisla | 03.09.2013 10:36

Ile bramek musi Giroud strzelac w lidze byscie nie pisali o nowym napastniku? Gosc jest super przygotowany do sezonu, po 3 kolejkach ma 3 gole na koncie, ten sezon bedzie dla Niego jeszcze bardziej udany. Na ławce jest jeszcze Sanogo, ktory ma talent co pokazał na ostatnich Mistrzostwach Swiata U20 a zawsze mozna właczyc do składu Bendtnera, ktory i tak jest w Arsenalu wiec w razie czego On tez moze zagrac. Wenger poszedł na jakosc a nie na ilosc a rozliczac sie Kanonierow bedzie w pozniejszym terminie.

Piekut | 03.09.2013 10:36

Śmieszą mnie stwierdzenia ,jakoby Mesut tym transferem zrobił krok w tył. Krok w tył to by zrobił jakby został w Realu jako piłkarz rezerwowy... Piłkarze z takimi umiejętnościami powinni grać 'pierwszy skład'. Wydaje mi się ,że -podobnie jak w przypadku Lopeza z Ikerem- Ozil naturalnie przegrywa rywalizacje z Isco i dlatego nie dziwi mnie jego decyzja. Trzeba mieć na uwadze że zaraz MŚ i tacy piłkarze nie chcą stracić swej szansy ,siedząc w swoich klubach na ławie. Mesut miał słabszy poprzedni sezon i pomimo wielu atutów jak -przyjęcie piłki ,dośrodkowania i podania ,całkiem dobra szybkość ,to jednak Ozil ma średni strzał i kontrolę piłki... No ile razy chłopak stracił piłkę w ważnych spotkaniach ?? Start ,dwa metry jadu i nogi Mesuta okazywały się za szybkie nawet dla niego ,a przeciwnik po prostu przejmował bezpańską futbolówkę :) Jestem mu bardzo wdzięczny ,zwłaszcza za jego drugi sezon w klubie ...ale nigdy nie był dla mnie filarem drużyny ,więc tego rozstania nie traktuję jako tragedii jakieś. Jest Jese ,Di Maria ,Bale i ewentualnie Modrić i każdy może zastąpić na tej pozycji Isco w razie jego niedyspozycji.

rycerz17,

ja bym preferował ustawienie 4-2-3-1... jak za Mouringo.

Docelowo:

  Modrić - Alonso

Bale - Isco - Ronaldo
       
        Benzema


pozdro ;)

Piekut | 03.09.2013 10:38

ps. zapomniałem wspomnieć o tragicznej wręcz kondycji Mesuta ,co również jest wielkim minusem*

rycerz17 | 03.09.2013 10:40

Piekut
Alonso docelowo? Przecież to jego ostatni sezon u nas, zresztą nie wiadomo czy on wogóle wróci do formy po tej kontuzji...

rycerz17 | 03.09.2013 10:44

Perlalei
Jeżeli to był dramat to jak nazwać sprzedaż Sneijdera, Robbena czy van der Vaarta za śmieszne pieniądze?

Piekut | 03.09.2013 10:51

rycerz17,

w sumie racja. Ale ,jeżeli po kontuzji złapie szybko formę to tak bym to widział. Na dzień dzisiejszy ta pozycja jest dla mnie najsłabszym punktem jeżeli chodzi o to ustawienie. Za rok zacząłbym transfery od sprowadzenia wysokiej klasy DMF'a... Najlepiej pasowałby ino Javi Martinez :)

AVFC | 03.09.2013 10:58

Gratuluje swietnego ( oby ) transferu. Bardzo lubie tego zawodnika i mam nadzieje, ze odnajdzie sie w angielskiej pilce.

MAŁY GŁÓD W ARSENALU :D

Gaby | 03.09.2013 11:09

dzieki Ozil za wszystko I powodzenia -(fani realu)
nie wiem dlaczego dziekuja jemu na tej akurat str I jeszcze po polsku hahaha

Skazz | 03.09.2013 11:11

Wreszcie przyszedł ktoś kto realnie może zastąpić Fabregasa. Uważam, że Mesut nie był 1 na liście Wengera, nim na pewno był Suarez tylko Liverpool zrobił wszystko by go zatrzymać więc trzeba było wymyślić plan B, Wenger zmienił podejście nie chce już pół środków dlatego nie mamy nowego napastnika, skoro nie udało się ściągnąć Suareza/Rooneya wolał zainwestować w Mesuta i bardzo dobrze, teraz zobaczymy co się wydarzy w przyszłości, Czy Arsenal będzie podążał drogą Bayernu, gwiazda na okienko już nie koniecznie za 50baniek czy jednak to okienko to wypadek przy pracy, Ja uważam że to przemyślany zakup jak i całe okienko, Młody Sanogo rozwojowy,za darmo, zabezpieczenie bramki doświadczonym BK prawie za darmo;p Flamini za darmo, nie mówię, że o nim marzyłem, ale za darmo sprowadziliśmy zastępstwo dla Artety piłkarzem który, był już gwiazdą Arsenalu, 5 lat grał w Milanie i bardzo dużo tam grał ma 29 lat, świetne uzupełnienie składu, 3 piłkarzy za 1m więc można było się pokusić o drogi transfer z topu i Ozil to świetny wybór, napastnika brakuje Arsene nie jest głupi i to wie ale widocznie w tym okienku nie dało się kupić. Ciekawy tylko jestem gdyby udało się ściągnąc Suareza czy Wenger by kupił Ozila, kosztem zaciskania pasa w przyszłych okienkach, Do kompletnej drużyny brakuje mi tylko jego,  

Lipp | 03.09.2013 11:12

Jako kibic Realu, śmieszą mnie opinie, że z Ozilem 4 pewna. Jak dla mnie to Tottenham jest bliżej 4 po transferach jakie zrobił. Lamela i Eriksen, fenomenalne transfery. Ozil będzie miał ciężko w PL, gdyż w tej lidze trzeba biegać, a widok człapiącego Mesuta po 20 minutach na angielskich boiskach nie przejdzie. A dla samego Mesuta to gigantyczny krok w tył... Dla mnie 4 miejsce dla Spurs, a Arsenal pożegna się z Wengerem.
Jako kibic Realu, nie można powiedzieć, że nie żałuje odejścia Mesuta, gdyż taka persona na ławce, to było by coś :), szkoda, że nie zakupili w zamian  Maty za 30mln to byłby deal :>>.

Hala Madrid!

Real Madridista | 03.09.2013 11:20

Peralei, rycerz17, Piekut
Mnie zastanawia co innego. Wszyscy znamy dobre i złe strony Mesuta. Poznajemy obecnie możliwości Isco, ale jak to się będzie miało do asystowania? Wiem, że Ozil miał powody by odejść, ale moim zdaniem klub postąpił zbyt pochopnie pozbywając się gościa, który na pewno nie osiągnął jeszcze swojego szczytu formy.
Kondycja słaba - okej, ale kto powiedział, że on ma grać całe mecze?
Moim zdaniem byłby idealnym człowiekiem na wejście z ławki przy obecnej formie Isco, a jak ta spadnie lub (oby nie!) łapnie jakąś kontuzję to kto będzie grał na pozycji media punty?
Nie po to Carlo zgrywa obecny skład, żeby potem przestawiać zawodników na inne, nienaturalne pozycje. Di Maryjan będzie teraz pełnił rolę zapchajdziury, co nie do końca pozwoli na wykorzystanie jego umiejętności w 100%.
Nie mogę zrozumieć, że sprzedaje się najlepszego asystenta w drużynie...
Pzdr.

mika_el | 03.09.2013 11:22

mateuszt77 - Man.Utd nie będzie miał dobrego sezonu dlatego że Moses to nie jest Ferguson. MU jest w przebudowie i Moyses potrzebuje czasu aby przyzwyczaić się do nowej drużyny. Do tego Roo kaprysi. Ostatni mecz z Liverpoolem pokazał że to nie jest już ten sam Manchester. Za czasów Alexa diabły by wyrównali ten mecz conajmniej. Nie uważam żeby Moyses był złym wyborem dla United, wręcz przeciwnie, ale zanim się rozkręci to minie sezon lub dwa. Do tego czasu pozostaje United walka o Top4. Poza tym nie wierzę że Moyses będzie drugim Fergusonem. Sir Alex był tylko jeden.
A prywatnie kibicuje Świętym - tak na marginesie. ;]

KliMo1950 | 03.09.2013 11:31

Wenger to wyczekał i wykorzystał i to jest nowy Wenger co roku będzie sprowadzał nowych graczy, właściwie to nowego ale gwiazdę a nie 4x po 10mil .średniaków.  W zimie pewnie będzie się starał o napastnika do tego czasu jestem spokojny o atak w połowie sezonu Giroud nie będzie czuł zmęczenia a  w decydującej fazie tzn. luty marzec kwiecien przyda się napastnik i skrzydłowy. Obrona według mnie jest dobra nie trzeba wzmocnień jest TV jest Sagna który zawsze może zagrać na środku obrony no i nie zapomnijmy o Bellerinim który lada moment zawita w I składzie. Skrzydłowych jest w brut Theo Cazorla Poldi Ox Gnabry Ryo podstawa to napastnik jakoś tego Sanogo nie widzę już prędzej Apkom

KliMo1950 | 03.09.2013 11:39

Piotras_LFC
Taj tylko, że AW zmienił podejście i nieche już średniaków Arsenal ma kasę i woli kupić 1 czy 2 gwiazdy niż 5 średniaków na kolejne okno Wenger zakupi kogoś z TOP na atak zobaczycie nie mówię, że to będzie Suarez ale ktoś z tego regału może Roo może Hulk  a może spróbuje powalczyć o Lewego. Prawda jest taka, że na rynku nie było napastnika takiej klasy jakiej Arsenal szukał bo Suarez nie do wyciągnięcia był a Higuain zdecydowanie nie był wart takiej kasy jakiej żądał Real. Lewy to podobny zawodnik do Giroud (nie są demonami szybkości) obydwaj dobrze grają tyłem do bramki dobry strzał technika zastawianie się itp itd.. Uważam, że Suarez będzie i tak piłkarzem Arsenalu.

dalmare | 03.09.2013 11:44

godz  11:09,  3-09-2013
"...nie  wiem  dlaczego  dziekuja  jemu  na  tej  akurat  str  I  jeszcze  po polsku  hahaha..."

Wytłumaczę  ci:
Ponieważ  bycie  kibicem  jest  odmianą  magii.
A  jedną  z  definicji  magii  jest:
Magia  to  zatarcie  granicy  między  podmiotem  doznającym,  a  przedmiotem  doznawanym.

GenzoArs | 03.09.2013 11:48

Lipp.
odnośnie tottenhamu: AVB najpierw musi wpoić taktykę tym zawodnikom, nastepnie ci zawodnicy muszą się zgrać, a dopiero wtedy ta maszynka może zacząć działać. Popatrz na ostatnie sezony Kanonierów. Rok w rok musieli się zgrywać od nowa, dlatego, że odchodzili kluczowi gracze. ile im to zajmowało - minimum pół sezonu. A tottenham ma bardzo dużo tych azwodników. Póki co nic nie grają, bo nie powiesz mi, że strzelenie w lidze dwóch bramek z karnego to wielki wyczyn.
Arsene po raz pierwszy od kilku lat mógł zrobić to co chciał w oknie transferowym a nie to co musiał. Przez ostatnie lata musiał zlepiać od nowa skład przez takich fabregasów, van persich, nasrich, clichy'ch itp. A teraz maszynka, w której wszystkie trybiki zaczynają działać została jedynie uzupełniona o Flaminiego i Ozila.

Widzę powrót Wengera na właściwe tory. Te na których był lata temu, kiedy pierwsza 11 to klasowi zawodnicy, a z ławki wchodzi młodzież żądna krwi (wtedy Fabregas, Nasri, teraz Gnabry, Sanogo, Eisfeld, Zelalem).
Kurczaki nieźle się wzmocniły, ale i osłabiły. A Arsenal tylko albo aż się wzmocnił.

Czego w ostatnich latach głównie brakowało Kanonierom?: Ostatniego podania. A od czego jest Ozil: właśnie od ostatniego podania.

Myślę w dodatku, że Flamini wystrzeli w tym sezonie i będziemy zadowoleni.

Realnie widze Arsenal w Top3, w ósemce LM (pokusiłbym się o 4, ale mnie wyśmiejecie) i z trofeum typu CC, FA.

GenzoArs | 03.09.2013 11:50

Lipp.
odnośnie tottenhamu: AVB najpierw musi wpoić taktykę tym zawodnikom, nastepnie ci zawodnicy muszą się zgrać, a dopiero wtedy ta maszynka może zacząć działać. Popatrz na ostatnie sezony Kanonierów. Rok w rok musieli się zgrywać od nowa, dlatego, że odchodzili kluczowi gracze. ile im to zajmowało - minimum pół sezonu. A tottenham ma bardzo dużo tych azwodników. Póki co nic nie grają, bo nie powiesz mi, że strzelenie w lidze dwóch bramek z karnego to wielki wyczyn.
Arsene po raz pierwszy od kilku lat mógł zrobić to co chciał w oknie transferowym a nie to co musiał. Przez ostatnie lata musiał zlepiać od nowa skład przez takich fabregasów, van persich, nasrich, clichy'ch itp. A teraz maszynka, w której wszystkie trybiki zaczynają działać została jedynie uzupełniona o Flaminiego i Ozila.

Widzę powrót Wengera na właściwe tory. Te na których był lata temu, kiedy pierwsza 11 to klasowi zawodnicy, a z ławki wchodzi młodzież żądna krwi (wtedy Fabregas, Nasri, teraz Gnabry, Sanogo, Eisfeld, Zelalem).
Kurczaki nieźle się wzmocniły, ale i osłabiły. A Arsenal tylko albo aż się wzmocnił.

Czego w ostatnich latach głównie brakowało Kanonierom?: Ostatniego podania. A od czego jest Ozil: właśnie od ostatniego podania.

Myślę w dodatku, że Flamini wystrzeli w tym sezonie i będziemy zadowoleni.

Realnie widze Arsenal w Top3, w ósemce LM (pokusiłbym się o 4, ale mnie wyśmiejecie) i z trofeum typu CC, FA.

Bob | 03.09.2013 11:52

Ozil > Bale

Art00det00 | 03.09.2013 12:00

@RealMadridista

Ozil - owszem, jest bardzo dobrym asystentem ale nasza chudzuitka zapchajdziura - DiMaria pokazał, że wcale w tej kategorii od Mesuta nie odstaje.
Wiadomo, szkoda, że Mesut odszedł, ale płacenie 7mln zawodnikowi, który w pierwszej 11 regularnie by na pewno nie grał, ma kiepską kondycję, boi się strzelać i za cholerę nie umie bronić byłoby głupotą.
W dalszym ciągu są możliwości rotowania składem, myślę, że Isco również będzie umiał dobrze podać, wiemy że podania dobrze wychodzą DiMarii, CR7 też ostatnimi czasy się tego nauczył. Jestem dobrej myśli. Co nie zmienia faktu, że wolałbym, by Mesut został:P

Szmaju | 03.09.2013 12:03

Bob
A Ozil>Bale bo?Bo tańszy?

GenzoArs | 03.09.2013 12:03

Lipp.
odnośnie tottenhamu: AVB najpierw musi wpoić taktykę tym zawodnikom, nastepnie ci zawodnicy muszą się zgrać, a dopiero wtedy ta maszynka może zacząć działać. Popatrz na ostatnie sezony Kanonierów. Rok w rok musieli się zgrywać od nowa, dlatego, że odchodzili kluczowi gracze. ile im to zajmowało - minimum pół sezonu. A tottenham ma bardzo dużo tych azwodników. Póki co nic nie grają, bo nie powiesz mi, że strzelenie w lidze dwóch bramek z karnego to wielki wyczyn.
Arsene po raz pierwszy od kilku lat mógł zrobić to co chciał w oknie transferowym a nie to co musiał. Przez ostatnie lata musiał zlepiać od nowa skład przez takich fabregasów, van persich, nasrich, clichy'ch itp. A teraz maszynka, w której wszystkie trybiki zaczynają działać została jedynie uzupełniona o Flaminiego i Ozila.

Widzę powrót Wengera na właściwe tory. Te na których był lata temu, kiedy pierwsza 11 to klasowi zawodnicy, a z ławki wchodzi młodzież żądna krwi (wtedy Fabregas, Nasri, teraz Gnabry, Sanogo, Eisfeld, Zelalem).
Kurczaki nieźle się wzmocniły, ale i osłabiły. A Arsenal tylko albo aż się wzmocnił.

Czego w ostatnich latach głównie brakowało Kanonierom?: Ostatniego podania. A od czego jest Ozil: właśnie od ostatniego podania.

Myślę w dodatku, że Flamini wystrzeli w tym sezonie i będziemy zadowoleni.

Realnie widze Arsenal w Top3, w ósemce LM (pokusiłbym się o 4, ale mnie wyśmiejecie) i z trofeum typu CC, FA.

GenzoArs | 03.09.2013 12:09

Lipp.
odnośnie tottenhamu: AVB najpierw musi wpoić taktykę tym zawodnikom, nastepnie ci zawodnicy muszą się zgrać, a dopiero wtedy ta maszynka może zacząć działać. Popatrz na ostatnie sezony Kanonierów. Rok w rok musieli się zgrywać od nowa, dlatego, że odchodzili kluczowi gracze. ile im to zajmowało - minimum pół sezonu. A tottenham ma bardzo dużo tych azwodników. Póki co nic nie grają, bo nie powiesz mi, że strzelenie w lidze dwóch bramek z karnego to wielki wyczyn.
Arsene po raz pierwszy od kilku lat mógł zrobić to co chciał w oknie transferowym a nie to co musiał. Przez ostatnie lata musiał zlepiać od nowa skład przez takich fabregasów, van persich, nasrich, clichy'ch itp. A teraz maszynka, w której wszystkie trybiki zaczynają działać została jedynie uzupełniona o Flaminiego i Ozila.

Widzę powrót Wengera na właściwe tory. Te na których był lata temu, kiedy pierwsza 11 to klasowi zawodnicy, a z ławki wchodzi młodzież żądna krwi (wtedy Fabregas, Nasri, teraz Gnabry, Sanogo, Eisfeld, Zelalem).
Kurczaki nieźle się wzmocniły, ale i osłabiły. A Arsenal tylko albo aż się wzmocnił.

Czego w ostatnich latach głównie brakowało Kanonierom?: Ostatniego podania. A od czego jest Ozil: właśnie od ostatniego podania.

Myślę w dodatku, że Flamini wystrzeli w tym sezonie i będziemy zadowoleni.

Realnie widze Arsenal w Top3, w ósemce LM (pokusiłbym się o 4, ale mnie wyśmiejecie) i z trofeum typu CC, FA.

Real Madridista | 03.09.2013 12:55

Art00det00
Zgoda. Jednak nie mogę się z tym pogodzić, bo cały czas wierzę, że Mesut jest w stanie poprawić swoje wady. Jest młody i na pewno będzie się jeszcze rozwijał.
Dlatego tak się upieram :-)
Pamiętam jak był kupowany, z myślą, że będzie w Madrycie na lata i tutaj pstro Pereza wyszło na wierzch, bowiem wykazał się brakiem cierpliwości, a i sądzę, że Ancelotti wolał mieć Niemca w składzie.
Fakt faktem, nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, bo Tata Ozila pierd... żądania dość kosmiczne ;) co na pewno miało tutaj znaczenie.
Pzdr.

R_R | 03.09.2013 12:57

Nie życzę źle Arsenalowi, ale jedna jaskółka wiosny nie czyni.
Özil pomimo, że jest bardzo dobrym piłkarzem, to nie zapewni Kanonierom pierwszego miejsca w BPL, o LM już nie wspomnę. Nie zrobił tego z Schalke, Werderem i Realem (poza jednym mistrzostwem w La Liga) i nie sądzę, że nagle uczyni to z Arsenalem. AFC ma większe braki na innych pozycjach, szczególnie w całej defensywie, m.in. przez kontuzje.

@ KliMo1950
Cóż za niekonsekwencja w Twoich wypowiedziach?! 17 dni wstecz pisałeś tak:
„18:01 17-08-2013 Tu nie ma co mieć pretensji do sędziego tylko i wyłącznie do Wengera, bo.
po 1. BRAK DP
po 2. BRAK PO/ŚO
po 3. Brak wyobraźni
Fala goryczy dziś się przelała, u mnie bynajmniej, dlatego uważam WENGER WYp******aJ”
„18:03 17-08-2013 Co do AW chłop się wypalił juz 2 lata temu ostatni piękny sezon Arsenal grał w 2010 roku mimo braku sukcesów była nadzieja bo piłka w wykonaniu aFC była piękna. Póki czas Wenger podaj się do dymisji może nowy trener ogarnie coś przez te 3 tyg.”
A teraz, gdybyś mógł, to wybudowałbyś Wengerowi pomnik, bo piszesz m.in.:
„Wenger to wyczekał i wykorzystał i to jest nowy Wenger co roku będzie sprowadzał nowych graczy, właściwie to nowego ale gwiazdę a nie 4x po 10mil .średniaków.  W zimie pewnie będzie się starał o napastnika do tego czasu jestem spokojny o atak w połowie sezonu Giroud nie będzie czuł zmęczenia a  w decydującej fazie tzn. luty marzec kwiecien przyda się napastnik i skrzydłowy. Obrona według mnie jest dobra nie trzeba wzmocnień jest TV jest Sagna który zawsze może zagrać na środku obrony no i nie zapomnijmy o Bellerinim który lada moment zawita w I składzie. Skrzydłowych jest w brut Theo Cazorla Poldi Ox Gnabry Ryo podstawa to napastnik jakoś tego Sanogo nie widzę już prędzej Apkom”

rycerz17 | 03.09.2013 13:17

Redakcja pokusi się o jakieś ogólne podsumowanie okienka w najsilniejszych ligach europy? Kto najbardziej zyskał a kto zawiódł tego lata itp:-) przydał by się taki wątek:-)

01987 | 03.09.2013 15:05

Bob zabawne to co napisałeś.
Co wy widzicie w tym Ozilu? Ok ma 6 zmysł i świetne podanie,ale.. nie ma kondycji jest dobry na max 70min. Nie potrafi grać w obronie,nie potrafi grać pressingiem,strzela fochy i brak w nim ducha walki. Jak realowi nie szło to Ozil dreptał bezproduktywnie po boisku. Naprawde jak tak czytam komentarze że Ozil najlepszy w Realu że lepszy od Garetha to wydaje mi się że wiedzę piłkarską zdobywacie grając w fife.

aaaa531 | 03.09.2013 15:29

Powiem wam że Oezil jest lepszym piłkarzem od Bale

sztEFFEn | 03.09.2013 16:48

Brawo, brawo, brawo! Imponujący zakup. Jeden z najlepszych zawodników Mannschaftu trafił do mojego (drugiego) ulubionego klubu. Wiadomo, widziałbym go w Bayernie, ale przy tym ścisku po zakupie Goetze i Thiago, byłoby już zbyt wiele dobrego. Oezil do gracz wyśmienity, który z miejsca może stać się najlepiej asystującym zawodnikiem w ekipie The Gunners i całej PL. Real powinien sobie pluć w brodę. Co z tego, że solidnie na nim zarobili (ok. 30mln względem kupna z Werderu), skoro puścili gracza wciąż młodego, a z wyrobioną już marką i WG MNIE dużo lepszego od Di Marii. Teraz z Cazorlą, Wilsherem i Oezilem pomoc Arsenalu wygląda naprawdę okazale. Szkoda tylko, że odpuścili Dembę Ba, bo śmiałby twierdzić, że poza linią defensywy Kanonierzy mieliby wówczas bardzo mocny skład, a tak pozostaje Giroud, który nadal nie przekonuje mimo dobrego startu.

freaky23 | 03.09.2013 17:54

Pogratulować zakupu. Ozil przyniesie dużo dobrego Arsenalowi. Naprawdę dziw bierze, że Real wypuścił takiego zawodnika.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy