REKLAMA
REKLAMA

Z 2:0 do 2:3 w Sewilli!

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: goal.pl  |  29.09.2012 23:53
Sevilla FC w sobotni wieczór miała okazję pokonania kolejnego hiszpańskiego giganta. Po ograniu Realu Madryt, podopieczni Michela mogl ograć Barcelonę. Sevilla długo prowadziła 2:0, by ostatecznie przegrać z Dumą Katalonii 2:3. Goście bramki na wagę zwycięstwa zdobyli w samej końcówce meczu.

Wystaw noty zawodnikom Sevilli i Barcelony  >>

Początkowe minuty nie wskazywały wcale na to, w jak wielkich tarapatach znajdą się gracze Tito Vilanovy. W przeciągu kwadransa przyjezdni przeprowadzili kilka groźnych akcji, a na listę strzelców mogli wpisać się Pedro Rodriguez oraz Lionel Messi.

Sygnał do ataku gospodarzom dał jednak w 13. minucie Alvaro Negredo, który zdecydował się na strzał zza pola karnego. Ostatecznie na listę strzelców wpisał się jednak pomocnik - Piotr Trochowski, który kilkanaście dni wcześniej pogrążył piłkarzy Realu Madryt. Zawodnik urodzony w Tczewie wykorzystał złe zachowanie Daniego Alvesa i posłał piłkę obok interweniującego Victora Valdesa.

Barcelona już po chwili mogła odpowiedzieć wyrównującym golem, ale strzał Messiego zablokował jeden z obrońców andaluzyjskiego zespołu. W odpowiedzi o krok od zdobycia drugiej bramki dla Sevilli był Negredo, który przymierzył tuż obok słupka.

Mimo optycznej przewagi Katalończyków, ich gra nie powalała na kolana, a klarownych sytuacji było jak na lekarstwo. Jeszcze gorzej niż w ataku, Barca spisywała się w defensywie. Koszmarny błąd Sergio Busquetsa oraz defensywy wykorzystał Negredo, kierując piłkę do siatki obok bezradnego bramkarza przyjezdnych.

VIDEO: Zobacz skrót meczu >>

Rozdrażniona Barca już pięć minut później zdobyła kontaktowego gola, gdy Adresa Palopa po strzale z dystansu pokonał Cesc Fabregas. Już po chwili do wyrównana mógł doprowadzić Messi, ale piłkę po jego strzale w fenomenalny sposób wybronił jednak golkiper gospodarzy.

Sytuacja Sevilli skomplikowała się jeszcze bardziej w 70. minucie, kiedy za starcie z Fabregasem dyskusyjną czerwoną kartkę otrzymał Gary Medel - jeden z najlepszych piłkarzy tego spotkania.

Mimo oblężenia pod polem karnym Sevilli, Barcelona zdobyła gola dopiero w 89. minucie gry. Piłkę do siatki po wcześniejszym podaniu Messiego skierował wówczas Fabregas. Jak wykazały powtórki, bramka, z powodu wcześniejszego zagrania ręką przez Thiago, nie powinien zostać uznany. Szkoleniowiec Sevilli, który podbiegł z pretensjami do sędziego, został odesłany na trybuny.

Barcelona zwietrzyła swoją okazję i w drugiej minucie doliczonego czasu gry zdobyła gola na wagę kolejnych trzech punktów. Fatalny błąd Spahicia wykorzystał wchodzący z ławki rezerwowych David Villa, który ustalił wynik meczu na 3:2. Rezultat ten oznacza, że Katalończycy przystąpią do Gran Derbi z przynajmniej ośmiopunktową przewagą nad Realem Madryt.

Sevilla FC - FC Barcelona 2:3 (1:0)
1:0 Trochowski 26'
2:0 Negredo 48'
2:1 Fabregas 53'
2:2 Fabregas 89'
2:3 Villa 90+3'

Pełna statystyka meczu

RELACJA MINUTA PO MINUCIE

Koniec meczu

90+3 min - Trzecia bramka dla Barcelony! Palopa mocnym strzałem pokonuje David Villa, który przeprowadził dwójkową akcję z Messim!

89 min - Barcelona doprowadza do wyrównania! Po podaniu Messiego w pole karne, po raz drugi na listę strzelców wpisał się Fabregas.

80 min - Zmiana w zespole Sevilli. Kibice na stojąco żegnają Negredo, którego zmienia Luna.

80 min - Niecelne uderzenie Manu zza pola karnego.

79 min - Trzecia zmiana w Barcelonie. Villa za Daniego Alvesa.

75 min - Zmiana w zespole Sevilli. Za Rakiticia wchodzi Kondogbia.

75 min - Zmiana w zespole Barcelony. Za Busquetsa wszedł Thiago.

74 min - Żółta kartka dla Pedro za faul na Navasie.

74 min - Messi uderza w mur z rzutu wolnego.

72 min - Sevilla będzie grała w dziesiątkę. Czerwoną kartką za uderzenie Fabregasa ukarany został Medel.

70 min - Zmiana w zespole Barcelony. Tello zmienił Alexisa.

70 min - Żółta kartka dla Busquetsa.

67 min - Teraz z rzutu wolnego próbował uderzać Xavi, ale trafił w mur.

61 min - Kapitalna interwencja Palopa, który odbił na rzut rożny piłkę po celnym strzale Messiego z rzutu wolnego.

57 min - Alexis dostał piłkę w polu karnym, przełożył sobie ją na prawą nogę, a następnie uderzył tuż obok słupka.

53 min - 2:1! Barcelona zdobywa kontaktowego gola. Palopa uderzeniem zza pola karnego pokonał Fabregas.

50 min - Po dośrodkowaniu Alby z woleja uderzał Pedro. Zmierzającą piłkę do siatki z linii bramkowej wybił Botia.

48 min - 2:0 dla Sevilli! Negredo wykorzystuje błąd defensywy Barcelony, wbiega w pole karne i podcina piłkę nad wychodzącym z bramki Valdesem.

46 min - Druga połowa rozpoczęta.

Koniec I połowy

45 min - W końcówce pierwszej połowy naciska Barcelona, ale nie potrafi stworzyć sobie dogodnej sytuacji.

38 min - Zmiana w drużynie Sevilli. Kontuzjowanego Trochowskiego zmienił Manu.

37 min - Groźna akcja Sevilli zakończona mocnym uderzeniem Negredo z okolic narożnika pola karnego. Piłka przeszła w bliskiej odległości od dalszego słupka.

28 min - Żółta kartka dla Rakiticia.

28 min - Barcelona mogła doprowadzić do wyrównania, ale Messi został w ostatniej chwili zablokowany przez ofiarnie interweniującego obrońcę.

26 min - Goool dla Sevilli! Trochowski otrzymuje piłkę w polu karnym, a następnie mocnym uderzeniem pokonał Valdesa.

19 min - Celne uderzenie Rakiticia sprzed pola karnego, ale piłkę pewnie łapie Valdes.

13 min - Teraz groźnie pod bramką Sevilli, ale Palop skutecznie interweniuje po uderzeniu Messiego.

13 min - Negredo zdecydował się na uderzenie z lewej strony zza pola karnego. Piłka minęła dalszy słupek. Negredo, który jest najlepszym strzelcem (trzy gole) Sevilli w obecnym sezonie, nie udało się zdobyć bramki w żadnym z sześciu ostatnich występów przeciwko Barcelonie.

11 min - Na razie gra toczy się głównie na połowie Sevilli. Gospodarze na razie nie zbliżyli się do bramki strzeżonej przez Valdesa.

7 min - Kolejna akcja Barcelony. Messi zagrał na prawą stronę do Pedro, który płasko dośrodkował. Piłka po interwencji obrońcy trafiła w ręce bramkarza.

2 min - Pierwsza okazja dla Barcelony. Po odbiorze piłki, gości wyprowadzili szybką akcję. Z piłką na szesnastym metrze od bramki znalazł się Pedro, ale uderzył nad poprzeczką.

1 min - Spotkanie rozpoczęte.

Sevilla FC - FC Barcelona 2:3 (1:0)
1:0 Trochowski 26'
2:0 Negredo 48'
2:1 Fabregas 53'
2:2 Fabregas 89'
2:3 Villa 90+3'

żółte kartki:
Sevilla - Rakitić 28'
Barcelona - Busquets 70', Pedro 74'

czerwona kartka:
Sevilla - Medel 72'

Sevilla: Palop - Cicinho, Botia, Spahic, Fernando Navarro - Medel, Maduro, Trochowski (38' Manu), Rakitic (75' Kondogbia), Navas -  Negredo (80' Luna)

Barcelona: Valdes - Alves (79' Villa), Song, Mascherano, Alba - Busquets (75' Thiago), Xavi, Fabregas - Pedro, Alexis (70' Tello), Messi


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 190 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Slawo86 | 29.09.2012 21:09

Ciekawie, bardzo ciekawie 1:2

kivi18 | 29.09.2012 21:27

a co tam 3-1 dl Sevilli

GanjaSensimilaG | 29.09.2012 21:29

Sevilla FC: Palop; Cicinho, Spahic, Botía, Navarro; Medel, Rakitic; Trochowski, Maduro, Navas; Negredo

FC Barcelona: Valdés, Alves, Song, Mascherano, Alba, Sergio, Xavi, Cesc, Pedro, Alexis, Messi

Chmura | 29.09.2012 21:31

Ville ja na miejscu Tito bym wprowadził, żeby się wkońcu ograł po tej kontuzji,ale ja tylko mogę sobie pisać :)

WorldX | 29.09.2012 21:42

Jak z reguły jestem za wprowadzaniem Villi, tak dzisiaj myślę, że Tito dobrze zrobił. Mam takie dziwne przeczucie, że dzisiaj David mógłby zrobić sobie krzywdę. Nie wiem, takie dziwne mrowienie :P.

magic2010 | 29.09.2012 22:01

2;1

Qrs | 29.09.2012 22:50

Co by nie mówić - Sevilla lepsza

baZ | 29.09.2012 22:50

Sevilla całkiem nieźle, nareszcie ktoś pokazał jaja w starciu z Barceloną :) ale nie oszukujmy się, Barcelona pewnie nie powiedziała ostatniego słowa.

fcb24 | 29.09.2012 22:54

Sevilla lepsza? dobry żart.

pietras1984 | 29.09.2012 22:57

fcb24
Nie żart tylko fakt.Barcelona grała jedynie przez 15 minut. Później lepsza była Sewilla jeżeli chodzi o pierwszą połowe. Wiesz co to jest obiektywizm? Chyba nie..

pietras1984 | 29.09.2012 22:59

fcb24
Nie żart tylko fakt.Barcelona grała jedynie przez 15 minut. Później lepsza była Sewilla jeżeli chodzi o pierwszą połowe. Wiesz co to jest obiektywizm? Chyba nie..

AmadeuszDonaldo | 29.09.2012 23:00

fcb24
tak Sevilla gra lepiej od Barcelony.... Barcelona stworzyla wlasciwie tylko jedna fajna stytuacjie sobie.... chyba probuja zagrac dzisiaj na zero z przodu..... :)

pietras1984 | 29.09.2012 23:00

fcb24
Nie żart tylko fakt.Barcelona grała jedynie przez 15 minut. Później lepsza była Sewilla jeżeli chodzi o pierwszą połowe. Wiesz co to jest obiektywizm? Chyba nie..

valkia | 29.09.2012 23:01

Jako kibic Valencji nie cierpię Sevilii, ale zazdroszczę jej kibicom charakteru drużyny. W Valencji trenerzy się zmieniają, a drużyna przerażona nawet na widok napierającej Celty. Wracając do meczu to sędzia z jajami. Po takim sędziowaniu to bym żadnej paczki od kuriera nie odbierał.

pietras1984 | 29.09.2012 23:02

fcb24
Nie żart tylko fakt.Barcelona grała jedynie przez 15 minut. Później lepsza była Sewilla jeżeli chodzi o pierwszą połowe. Wiesz co to jest obiektywizm? Chyba nie..

pietras1984 | 29.09.2012 23:06

fcb24
Nie żart tylko fakt.Barcelona grała jedynie przez 15 minut. Później lepsza była Sewilla jeżeli chodzi o pierwszą połowe. Wiesz co to jest obiektywizm? Chyba nie..

pietras1984 | 29.09.2012 23:10

fcb24
Nie żart tylko fakt.Barcelona grała jedynie przez 15 minut. Później lepsza była Sewilla jeżeli chodzi o pierwszą połowe. Wiesz co to jest obiektywizm? Chyba nie..

bartezf79 | 29.09.2012 23:32

sędzia już jedzie pod Barce...kpina, Fabregas marny aktorzyna

Kebal | 29.09.2012 23:32

heh ciekawa czerwień ;)

bartezf79 | 29.09.2012 23:34

sędzia już jedzie pod Barce...kpina, Fabregas marny aktorzyna

bianconeri77 | 29.09.2012 23:48



[ Ban. Mod ]

Litmanen | 29.09.2012 23:49

SĘDZIA BŁAZEN !
I przy czerwieni Medela (tak samo winny Cesc tylko większa panienka)
I przy golu na 2-2  ręka po której FCB odniosła korzyść.
Dziękuje dobranoc.

VAMOS SEVILLA

Litmanen | 29.09.2012 23:50

Pi......ni złodzieje. zamknąć tę żałosną ligę na 10 lat.

Y4R0 | 29.09.2012 23:50

:(

sinu6 | 29.09.2012 23:51

Brawo Panie sędzio... Barca nie daje rady 11 na 11? zagrajmy 10 na 12 ;)

WorldX | 29.09.2012 23:51

Sędziowanie na "wysokim poziomie", zresztą jak zwykle w Hiszpanii...

Riazor | 29.09.2012 23:52

Ale sędzia wyrolował Sevillę. hahah
Piękna promocja piłki hiszpańskiej.
Sevilla ma pecha, mogły być 3 pkt dodatkowe tu i dwa dodatkowe z Rayo gdzie mieli 2 karne.

Walens | 29.09.2012 23:52



[ Ban. Mod ]

Jacol_24 | 29.09.2012 23:52

ŻENADA, szkoda Sevilli...

Y4R0 | 29.09.2012 23:54

:(

Kily | 29.09.2012 23:54

To aż niesmaczne, lepiej w taki sposób nie wygrywać, ale jeszcze gorzej tak przegrywać.
Jeszcze remis byłby znośny choć śmierdział na kilometr. Czesiek dobri aktor i dobry piłkarz

fcb24 | 29.09.2012 23:55

Zasłużona wygrana.

Chmura | 29.09.2012 23:56

Walens
Sędzia??? a co przy bramce Villi też sędzia
wy macie coś takiego o nazwie "nie umiem przegrywać i tego zrozumieć"

Tesznarek | 29.09.2012 23:56

Niestety gdyby sędzia zauważył jednak rękę Thiago, to niestety ale byłoby 2:1 ewntualnie 2:2....
Szkoda Sevilli...
Pozdrawiam

Antyfloro | 29.09.2012 23:56

No i Barca komplecik zwycięstw !
Graty.

PS> Określenie Duma Katalonii nabiera rumieńców. Niestety jest jak jest, Realowi sędzia też nie raz wyciągnie pomocną dłoń.

tenseba | 29.09.2012 23:56

Szkoda Sevilli. Walczyli 89 minut, by odebrano im to zwycięstwo. Brawo dla Sevilli, która gra bardzo dobrze w tym sezonie.

fcb24 | 29.09.2012 23:57

To było przypadkowe zagranie.

matek130 | 29.09.2012 23:57

Nic nie zmienia faktu, że Barca lepiej grała i więcej sytuacji miała, nawet do czerwonej. Jedyne zastrzeżenia do tej ręki można mieć.

liverpoolfan | 29.09.2012 23:58

co za drukarze . nie powinno być bramki na 2- 2. szkoda sevilli , dzielnie walczyli ..

Chmura | 29.09.2012 23:58

tenseba
trzeba było wykorzystywać sytuacje a nie na sędziego zwalać,skąd miał wiedzieć po 1 że będzie gol po 2 to ręka niewymuszona czyli czysty przypadek.
A pozatym chyba był karny dla Barcy nie ?

zawada1412 | 29.09.2012 23:59

Do wszystkich wyzywających Barcelonę:
Wiecie co ?! Jesteście żałośni!!!
Sędziowie mylili się na niekorzyść obu zespołów... Kilka akcji Sewilli po których powinien być faul na korzyść Blaugrany a jednak go nie było i gospodarze mieli okazję podwyższyć lecz nie potrafili tego zrobić tak jak Barca pod koniec... Do pozostałych trafień też macie zastrzeżenia ??? Sędzia mylił się w obie strony i taka jest prawda... Nienawidzę gdy banda frajerów wyzywa mój ukochany klub i to bezpodstawnie...
Vamos Barca !!!!

WorldX | 29.09.2012 23:59

To zwycięstwo ma gorzki smak, bo nie jest zasłużone. Sevilla grała świetnie i zasłużyła co najmniej na punkt, ale oczywiście sędzia musiał dołożyć coś od siebie. Fajnie, że Villa strzelił.

PS. Co niektórzy tutaj powinni się popukać w czółko i zastanowić, bo wbrew pozorom, praca sędziów nie zależy od Barcelony.

sebekss7 | 30.09.2012 00:00

Raz sędzia myli się na 1 stronę raz na 2 lecz wy wszyscy widzicie tylko te na strone Barcy :) Brawo dla Barcelony bo podnieśc się z takiego bagna potrafi tylko ona!
Gratuluje głupoty Medela, oraz beznadziejnego sędziego którego tak chwali Mourinho...

Cialko | 30.09.2012 00:00

Ręka gdy dotknie piłki i nie jest przy ciele jest ręką, więc gola nie powinno być, ale mniejsza o to..

zawada1412 | 30.09.2012 00:00

Do wszystkich wyzywających Barcelonę:
Wiecie co ?! Jesteście żałośni!!!
Sędziowie mylili się na niekorzyść obu zespołów... Kilka akcji Sewilli po których powinien być faul na korzyść Blaugrany a jednak go nie było i gospodarze mieli okazję podwyższyć lecz nie potrafili tego zrobić tak jak Barca pod koniec... Do pozostałych trafień też macie zastrzeżenia ??? Sędzia mylił się w obie strony i taka jest prawda... Nienawidzę gdy banda frajerów wyzywa mój ukochany klub i to bezpodstawnie...
Vamos Barca !!!!

liverpoolfan | 30.09.2012 00:01

WorldX = ale dziwnie myla sie tylko w str barcelony , dziwne to .

Tiberinus | 30.09.2012 00:01

Jestem w szoku.
Co za k.... z tych sędziów !
Nie popuścili im nawet na swoim stadionie heh

Ten mecz jest odpowiedzią na pytanie, dlaczego hiszpańskie ekipy są niedoceniane,w lidze mają gigantyczną stratę a w Europie leją zagraniczne kluby

marian_ | 30.09.2012 00:01

Ale fart... droga do ogarnięcia się jest długa i wyboista...

Bardzo ważne 3 punkty. Sędziowanie fatalne.

Jak się patrzy w tabelę strzelców z tego spotkania to się kibic cieszy, ale Fabregas powinien być traktowany jako napastnik, nie pomocnik. Jeden Xavi to za mało, a Messi notuje niebezpieczne straty jak się wraca. Na teraz Thiago-Sergio-Xavi widzę w pomocy, inaczej znowu będzie chaos. Wraca Iniesta to trochę uspokoi sytuację w środku.

Tragiczny mecz Alvesa... coś strasznego...
Dobre zmiany i rekordowy start ^^ Nadal zimno...

quorthon | 30.09.2012 00:01

Thiago miał zerowy czas na reakcję, bez przesady... parę minut wcześniej któryś z zawodników Sevilli zagrał piłkę ręką, gdy ta leciała dobre parę metrów i też ręki nie było...

Sevilla w drugiej połowie nie grała praktycznie nic, a Barca cisnęła, aż w końcu dopięła swego... Wygrała drużyna lepsza i taka jest prawda. Lubię takie dreszczowce, pozdrawiam i dobrej nocki życzę :)

sebekss7 | 30.09.2012 00:02

Raz sędzia myli się na 1 stronę raz na 2 lecz wy wszyscy widzicie tylko te na strone Barcy :) Brawo dla Barcelony bo podnieśc się z takiego bagna potrafi tylko ona!
Gratuluje głupoty Medela, oraz beznadziejnego sędziego którego tak chwali Mourinho...

cichyfx | 30.09.2012 00:03

Zaslużona czerwona kartka dla Medela oczywiscie Cesc przyaktorzył ale sam jest sobie winien ze dopuscil sie do takiej idiotycznej sytuacji.
Jedynie do tej reki Thiago mozna miec pretensje do sedziego.

pucy777 | 30.09.2012 00:03

fcb24 ale mi się chce z ciebie smiać.... i o tej drużynie się mówi że jest najlepsza na świecie? chyba żarty to są.   Szkoda Sevilli powinna wygrać to spotkanie tak jak zrobiła to z Realem byli lepsi w tym i w tamtym meczu. Tylko że wtedy Realowi nie pomagali sędziowie .

Chmura | 30.09.2012 00:03

właśnie !!
:D
zaraz powiedzą że też przegrali bo nie było czerwonej kartki
a ciekawe jak by nie było gola na 3:2 dla Barcy a Sevilla by strzeliła na 3:2 to by zapewne nie było gatki o tej st

baZ | 30.09.2012 00:03

Drugi gol tylko dlatego, że zawodnik przyjął sobie piłkę ręką (gdyby tego nie zrobił odskoczyłaby mu na 10 kilometrów). Komentator określił to jako zagranie "niechcący", ale czy strzelenie gola ręką niechcący zalicza go dlatego tylko, że "ja nie chciałem!"? NIE! To nie piłka ręczna na miłość chrystusowską! Każde zagranie ręką z korzyścią dla zawodnika i drużyny tego, który nią zagrał powinno być zakończone gwizdkiem i zero dyskusji. O sędziowaniu w lidze hiszpańskiej mówi się już tyle potworności, że tylko dorzucają dalej do już rozgrzanego do czerwoności pieca... szkoda, Sevilla zasłużyła na remis, jako MINIMUM.

Chmura | 30.09.2012 00:03

o tej sytuacji*

Rysel | 30.09.2012 00:04

Skandal.
Aż przykro.
Ale FC Sevilla pokazała że z Barceloną można wygrać.

Nunino | 30.09.2012 00:04

Jednym slowem duzo zasluga tutaj sedziow. Bez tego nie bylo by 3pktow dla Katalonii. Tragedia. Zeby tak pomagac to trzeba juz naprawde. Powinno sie cos z tym zrobic.

sebekss7 | 30.09.2012 00:05

Raz sędzia myli się na 1 stronę raz na 2 lecz wy wszyscy widzicie tylko te na strone Barcy :) Brawo dla Barcelony bo podnieśc się z takiego bagna potrafi tylko ona!
Gratuluje głupoty Medela, oraz beznadziejnego sędziego którego tak chwali Mourinho...

mroq38 | 30.09.2012 00:05

Brawo Barcelona ważne zwycięstwo. Sevilla grała fenomenalnie przy prowadzeniu na 2:0 byłem wnerwiony ale później fenomenalnie się ułożył ten mecz brawo Villa. Sędziowanie pozostawie bez komentarza.Już widzę hejterków któźi mają kompleks wobec Barcelony

xpax | 30.09.2012 00:05

sędziowanie było conajmniej dziwne ale nie powiedziałbym ze sędzia dał 3 pkt barsie poprostu sevilla nie była na tyle skuteczna w wykorzystaniu tego na co pozwalał arbiter

Chmura | 30.09.2012 00:06

Dobra koniec już tego, bo ide spać :D

Alexisanchez123 | 30.09.2012 00:06

Szkoda mi tych co tak przeżywają barce dlatego że sędzia poziom złą decyzję. To nie jest ich wina a co do cesca to każdy zrobił by to samo na jego miejscu przykład finał mś2006 a zresztą negredo też co chwilę leżał i symulował

Calatravalencia | 30.09.2012 00:07

Dlaczego sędzia nie przerwał gry gdy ręka pomogła piłkarzowi FCB w akcji po której padł gol na 2:2         ????????????????

WorldX | 30.09.2012 00:07

@liverpoolfan
Wyobraź sobie, że nie tylko. Polecam częściej oglądać La Ligę, jeśli nie wiesz, że tam sędziowie mylą się na potęgę pewnie w ponad połowie meczów.

marian_ | 30.09.2012 00:07

liverpoolfan
http://anglia.goal.pl/index.php?d zial=aktualnosci&artykul=232448

http://www.anglia.goal.pl/index.p hp?dzial=aktualnosci&artykul=233086

Pod tymi newsami z ostatnich meczów jest wiele komentarzy dotyczących pracy sędziego.

Bilans jest zawsze na zero. Sędzia myli się w każdą stronę, tylko pomyłki na niekorzyść Barcy są mało interesujące.

rapia | 30.09.2012 00:08

ojojoj jak was biedni sędziowie przechytrzyli. tylko kiedy rękami gra WASZ obrońca i sędzia nie gwiżdże, to wtedy liga nie jest "sewillska". banda hipokrytów.
obiektywnie, to mecz był wybitnie wyrównany. pierwsza bramka fabregasa uskrzydliła barcę wyraźnie, a sevilla właściwie przez cały mecz była cofnięta i tylko czekała na kontry. po tej nieszczęsnej kartce jeszcze bardziej się jedno i drugie uwypukliło. sevilla nie miała wyjścia, a barca chciała i udało jej się wykorzystać grę w przewadze.
taki jest futbol. w ubiegłym roku sędziowie pomagali realowie, więc jako połowiczny fan barcelony, ani trochę mi nie żal, że tym razem zdarzyło się skorzystać z pomyłki sędziów barcelonie.
zresztą nie od dzisiaj wiemy, że sędziowanie w hiszpanii jest denne. pomyłki w tak napiętym pojedynku musiały się zdarzyć. trudno. tymczasem czekamy na mecz LM I nadchodzące GD, a kibicom sevilli można tylko życzyć takiej samej walecznośći ich drużyny z ogórkami z tabeli, nie tylko z realem i barcą.

Chmura | 30.09.2012 00:08

polkor
jakoś nie widzałem tego "pomagania" w tamtym sezonie w Getafe i Pampelunie więc nie masz racji.

daimon89 | 30.09.2012 00:08

Szkoda, że nikt nie pamięta że minutę przed ręką Thiago,  indentycznie zagrał piłkarz Sevilli i sedzia też nie gwizdnął. Cały mecz sędziował słabo i nie odgwizdał masy fauli dla obu ekip.

rodriq | 30.09.2012 00:08

Sędzia pozwalał na wiele, wyleczył paru nurków, odgwizdał spalone których nie było, puszczał grę.
Barca i Sevilla pokazały charakter i piękny futbol.
Cieszą trzy punkty, gra w obronie nie. Najgorszy na boisku Alves. Cesc zaczął strzelać tak jak i David, dwie asysty Leo i asysta Pedro. Alexis słaby.


pozdrawiam

Qrs | 30.09.2012 00:09

A ja nie rozumiem tej nagonki, w warunkach hiszpańskich dzieją się gorsze rzeczy. Sędzia wielu zdarzeń w tym spotkaniu albo nie widział, albo puszczał i wcale mnie jego zachowanie w tym przypadku nie zdziwiło, szczególnie, że z powtórek widać wyraźnie, że dopiero się w tamtą stronę odwracał. Błąd na pewno, ale takiej ogromnej wagi bym mu nie przywiązywał, bo nie było z niego ani bramki, ani żadnego otwierającego podania, ani karnego, ani wolnego... Jest nagonka, bo to Barcelona.

W przypadku Medela, to nie rozumiem już żadnych pretensji - czerwień ewidentna, co najwyżej Fabs mógł dostać naciągane żółtko.

Sevilla jest sama sobie winna, bo dała się zepchnąć do obrony, a największym winnym jest Gary Medel, któremu mimo świetnej dyspozycji puściły nerwy (nie pierwszy raz i nie ostatni).

Mówcie sobie co chcecie, ale ja bym chciał pogratulować Sevilli, bo długie minuty była po prostu lepsza i ten remis należał jej się na pewno. Mam nadzieję, że utrzymają formę i powalczą o puchary, choć konkurencja będzie duża.

sinu6 | 30.09.2012 00:09

Moim zdaniem kartka czerwona dla obu panów byłaby jedynym sprawiedliwym rozwiązaniem... Ręka u gracza Sevilli ? Wymieniony chłopak chował tą rękę jak mógł, dostał gdzieś na wysokości bicepsa, więc tu bym raczej przekomarzania się przedszkolnego nie doszukiwał, bo bez sensu. Ekipa lepsza wygrała ? Nie sądzę... Moim zdaniem "Nasi" mieli taktykę, Barca = Messi [ w tym meczu ]. Nikt inny w moim odczuciu nic ciekawego nie pokazał. Sędzia zdecydowanie sprezentował 3 punkty Barcelonie, tutaj nie ma żadnej, ale to żadnej dyskusji... Mam tylko wielką nadzieję, że Pan Sędzia już nigdy nawet nie siądzie na stadionie piłkarskim, bo się do tego zwyczajnie nie nadaje :)

d4zzik | 30.09.2012 00:09

Przykre to jest...Przez takie rzeczy hiszpańska piłka traci w oczach innych ludzi. Szkoda Sevilli, bo grali naprawdę dobrze, aż tu nagle sędzia wkroczył do akcji...

Grenlan | 30.09.2012 00:09

mroq38
Aha,czyli sędziowanie zostawisz bez komentarza,ale już ciśniesz na napinaczy Barcelony,tak? Widac,że Barcelonie nie należało się to zwycięstwo,a sędzia usilnie próbował wygrać ten mecz Barcelonie zaczynając od aktorstwa Fabregasa (oj płaczuś) po rękę Thiago,która powinna być od razu odgwizdana. W taki sposób każdy mógłby sobie strzelać gola ręką,bo przecież się nie chciało więc pozdrawiam sędziów i całą beznadziejną Primera Division gdzie mecze się grywa 11v12 / 10v12

daimon89 | 30.09.2012 00:09

Szkoda, że nikt nie pamięta że minutę przed ręką Thiago,  indentycznie zagrał piłkarz Sevilli i sedzia też nie gwizdnął. Cały mecz sędziował słabo i nie odgwizdał masy fauli dla obu ekip.

daimon89 | 30.09.2012 00:10

Szkoda, że nikt nie pamięta że minutę przed ręką Thiago,  indentycznie zagrał piłkarz Sevilli i sedzia też nie gwizdnął. Cały mecz sędziował słabo i nie odgwizdał masy fauli dla obu ekip.

Barca_Lukasz | 30.09.2012 00:10

Barca wygrywa dużo szczęścia mamy ostatnio w końcówkach ale 07.10 szczęście to może być za mało...Alves grał prawie cały mecz jakiś zamroczony Alexis znowu się pokładał z głodu do pracy panowie do pracy oby Iniesta był gotowy do gry na GD   no a sędziowanie hmm...temu Panu już dziękujemy!:):)

mroq38 | 30.09.2012 00:10

Gdzie tutaj mecz był drukowany ? sedziowie mylili się w dwie strony a zagranie ręką thiago było przypadkowe

Islington | 30.09.2012 00:11

CZESIEK ty nasz kapitanie !
Duma rozpiera z takiego piłkarza hahaha.
Marny teatr ale wystarczający

Grenlan | 30.09.2012 00:11

mroq38
Aha,czyli sędziowanie zostawisz bez komentarza,ale już ciśniesz na napinaczy Barcelony,tak? Widac,że Barcelonie nie należało się to zwycięstwo,a sędzia usilnie próbował wygrać ten mecz Barcelonie zaczynając od aktorstwa Fabregasa (oj płaczuś) po rękę Thiago,która powinna być od razu odgwizdana. W taki sposób każdy mógłby sobie strzelać gola ręką,bo przecież się nie chciało więc pozdrawiam sędziów i całą beznadziejną Primera Division gdzie mecze się grywa 11v12 / 10v12

Grenlan | 30.09.2012 00:11

mroq38
Aha,czyli sędziowanie zostawisz bez komentarza,ale już ciśniesz na napinaczy Barcelony,tak? Widac,że Barcelonie nie należało się to zwycięstwo,a sędzia usilnie próbował wygrać ten mecz Barcelonie zaczynając od aktorstwa Fabregasa (oj płaczuś) po rękę Thiago,która powinna być od razu odgwizdana. W taki sposób każdy mógłby sobie strzelać gola ręką,bo przecież się nie chciało więc pozdrawiam sędziów i całą beznadziejną Primera Division gdzie mecze się grywa 11v12 / 10v12

sinu6 | 30.09.2012 00:11

Moim zdaniem kartka czerwona dla obu panów byłaby jedynym sprawiedliwym rozwiązaniem... Ręka u gracza Sevilli ? Wymieniony chłopak chował tą rękę jak mógł, dostał gdzieś na wysokości bicepsa, więc tu bym raczej przekomarzania się przedszkolnego nie doszukiwał, bo bez sensu. Ekipa lepsza wygrała ? Nie sądzę... Moim zdaniem "Nasi" mieli taktykę, Barca = Messi [ w tym meczu ]. Nikt inny w moim odczuciu nic ciekawego nie pokazał. Sędzia zdecydowanie sprezentował 3 punkty Barcelonie, tutaj nie ma żadnej, ale to żadnej dyskusji... Mam tylko wielką nadzieję, że Pan Sędzia już nigdy nawet nie siądzie na stadionie piłkarskim, bo się do tego zwyczajnie nie nadaje :)

daimon89 | 30.09.2012 00:12

Szkoda, że nikt nie pamięta że minutę przed ręką Thiago,  indentycznie zagrał piłkarz Sevilli i sedzia też nie gwizdnął. Cały mecz sędziował słabo i nie odgwizdał masy fauli dla obu ekip.

Astad | 30.09.2012 00:12

Akurat kibice Realu to nie powinni sie odzywać bo to co sędziowie wyprawiali w meczach Realu w tamtym sezonie to nawet ten mecz sie do tego nie umywa...

Bez przesady, Barcelona przeważała i najsprawiedliwszy byłby remis...

sinu6 | 30.09.2012 00:13

Moim zdaniem kartka czerwona dla obu panów byłaby jedynym sprawiedliwym rozwiązaniem... Ręka u gracza Sevilli ? Wymieniony chłopak chował tą rękę jak mógł, dostał gdzieś na wysokości bicepsa, więc tu bym raczej przekomarzania się przedszkolnego nie doszukiwał, bo bez sensu. Ekipa lepsza wygrała ? Nie sądzę... Moim zdaniem "Nasi" mieli taktykę, Barca = Messi [ w tym meczu ]. Nikt inny w moim odczuciu nic ciekawego nie pokazał. Sędzia zdecydowanie sprezentował 3 punkty Barcelonie, tutaj nie ma żadnej, ale to żadnej dyskusji... Mam tylko wielką nadzieję, że Pan Sędzia już nigdy nawet nie siądzie na stadionie piłkarskim, bo się do tego zwyczajnie nie nadaje :)

banash | 30.09.2012 00:13

Ależ meczyk, ależ emocje...

3 pkt wydarte z gardła Sevilli. Trzeba przyznać, że chłopaki grają ostatnio do końca.

Chociaż chyba sprawiedliwsze by było 2:2.

Jak na 'najlepszego sędziego PD' wg pewnego portugalskiego jegomościa to pan Lahoz pokazał dzisiaj klasę - nie ma co...

...i żeby nie było - Lahoz generalnie sędziował jak patałach i krzywdził obie strony. W pierwszej połowie to Sevilla była bliska strzelenia gola po tym, jak Lahoz nie chciał zauważyć faulu... no ale wtedy byłby git, bo to Barca była skrzywdzona...

Ręka Thiago powinna być odgwizdana, bo odniósł z niej korzyść - koniec i kropka...


6 meczów - 18 pkt.

PS: Ciekawe co powie Mourinho, jak go zapytają (a zapytają na 100%) o pracę swojego pupilka... :)

ZawszeCos | 30.09.2012 00:13

"Nazwanie oszusta po imieniu to u nas nieomalże zamach na państwo."
Sedzia moze nie chciał, ale nie wyglądało to dobrze z perspektywy kibica. Nie lubie ogladać takich meczy, grr.. szybko wymazać z pamięci !
Gratki dla Barcy za 3pkt ! ;P

Pozdrawiam !

P.S Panie Marianie pisanie po takim meczu "Nadal zimno..." tzw. dogryzki, to troche dziwne. Szczycenie sie takim meczem ? Nie polecam ;) Rozumiem, ze euforia i wogole.. ale troche skromnosci :P

Grenlan | 30.09.2012 00:13

mroq38
Aha,czyli sędziowanie zostawisz bez komentarza,ale już ciśniesz na napinaczy Barcelony,tak? Widac,że Barcelonie nie należało się to zwycięstwo,a sędzia usilnie próbował wygrać ten mecz Barcelonie zaczynając od aktorstwa Fabregasa (oj płaczuś) po rękę Thiago,która powinna być od razu odgwizdana. W taki sposób każdy mógłby sobie strzelać gola ręką,bo przecież się nie chciało więc pozdrawiam sędziów i całą beznadziejną Primera Division gdzie mecze się grywa 11v12 / 10v12

Grenlan | 30.09.2012 00:13

mroq38
Aha,czyli sędziowanie zostawisz bez komentarza,ale już ciśniesz na napinaczy Barcelony,tak? Widac,że Barcelonie nie należało się to zwycięstwo,a sędzia usilnie próbował wygrać ten mecz Barcelonie zaczynając od aktorstwa Fabregasa (oj płaczuś) po rękę Thiago,która powinna być od razu odgwizdana. W taki sposób każdy mógłby sobie strzelać gola ręką,bo przecież się nie chciało więc pozdrawiam sędziów i całą beznadziejną Primera Division gdzie mecze się grywa 11v12 / 10v12

viva_espana | 30.09.2012 00:14

Brawo Barcelona, walka do końca została nagrodzona.
Taka dola klubu będącego od lat na szczycie- kiedy nam sędziowie zabierają punkty to nikt tego nie zauważa, a każda pomyłka sędziego w drugą stronę to od razu skandal hehe standard :) Jeśli wygralibyśmy GD to chyba nawet Mourinhio przestanie wierzyć w remontadę.

Blaugranista | 30.09.2012 00:14


[ Ban. Mod ]

Miły16 | 30.09.2012 00:15

Zagranie ręką Thiago było tak samo przypadkowe jak to Kondogbii. O ile ktoś oglądał mecz , a nie szuka okazji do wyżycia się na "uefalonie" , "drukarzach" itp .

banash | 30.09.2012 00:15

Aha, zapomniałbym:

Medel zachował się jak idiota i jest sam sobie winien - słuszna czerwona kartka...

ZawszeCos | 30.09.2012 00:15

Aj.. zapomniałem najważniejszego ! Cesik, haha ^^ No to mistrzostwo świata i nazywajmy rzeczy po imieniu- chamstwo  ;)

Miły16 | 30.09.2012 00:17

Zagranie ręką Thiago było tak samo przypadkowe jak to Kondogbii. O ile ktoś oglądał mecz , a nie szuka okazji do wyżycia się na "uefalonie" , "drukarzach" itp .

sibelkacem | 30.09.2012 00:17

Jeśli kartka dla Medela była dyskusyjna, to ręka Alcantary też.  Jasne, Cesc przyaktorzył, ale za takie podejście i dotknięcie głową przeciwnika, zwłaszcza, gdy gra była wstrzymana, po prostu daje się czerwone kartki. Widzieliśmy to miliony razy. Mi też się to nie podoba, ale tak jest. Zauważcie, że sędzia w całym meczu pozwalał Sevilli kosić zawodników Barcelony, więc mecz był nieco ostry. I dobrze.

Zadowolony po meczu, bo był niezwykle ciekawy. Sevilla potrafi zapalić stadion i gdyby Medel był ciut bardziej powściągliwy (lubię tego zabójcę, ale wyleciał już milion razy za coś takiego), to może by to dowieźli.

A teraz spójrzmy na mecz z drugiej strony. Wyobraźmy sobie Sancheza schodzącego z boiska w przerwie i Alvesa w 60. O ileż więcej zdołałaby pograć Barcelona bez tych dwóch partaczy. Szkoda mi słów na kolesi w tym meczu. Alexis robił z siebie klauna, człowiek z taką posturą nie może tak po prostu się wywracać. Alves masa idiotycznych zagrań.

Ale nie oni jedyni. Messi z Xavim zgubili piłke parę razy przez nieporozumienie, ale i tak oni akurat mocno na plus. Gorszy dzień Busquetsa, cóż, zdarza się i jemu. Song latał po całym boisku tylko nie w obronie, a to, jak puścił Negredo przy bramce na 2:0 to dramat. Nawet Alba dał się oszukać w polu karnym raz, co mogło skończyć się kolejną bramką, ale on wciąż jest jasnym punktem w drużynie.

No i pozostaje Fabs. Cesc brał udział w każdym kluczowym wydarzeniu na boisku: dwie bramki, asysta i teatr skutkujący czerwoną dla Medela. Zamknie usta krytykom na kilka meczów.

Ważne punkty.

Ginola | 30.09.2012 00:17

Sędziowie grali na obie strony - typowa gadka fanów FCB, zapominają dodać : tylko na naszą stronę skuteczniej.

Mam nadzieję że sędziowie we Francji nie będą gnębić biedniejszych w meczach vs PSG.

Grenlan | 30.09.2012 00:18

Fabregas też powinien dostać,zaczęli się przepychać barkami,a on złapał się za twarz jakby mu wybił pięć zębów... Czego w tej Barcelonie uczą... ale w sumie. Czego się spodziewać od gracza,który chciał grać za darmo w Barcelonie byleby w niej tylko być tracąc przy tym sympatię kibiców i fanów Arsenalu,kapitana i miejsce w składzie. Bywa.

FanJokera | 30.09.2012 00:19

Tak, tak - słuszna czerwona kartka - przecież Medel mógł zabić...

Z niecierpliwością czekam na komentarz Jokera.

WorldX | 30.09.2012 00:21

Nie wiem dlaczego prowadzi się dyskusje nt. kartki dla Medela. Przecież za samą "próbę" jakiejś agresji przy przerwanej grze daje się czerwo. W meczu Polski z Czarnogórą za taką właśnie "próbę" wyrzucony został Obraniak.

Qrs | 30.09.2012 00:22

sinu6:
Bez żartów... A za co niby Fabregas miałby czerwoną kartkę zobaczyć? Żółta była by naciągana. Medel zrobił ruch głową w kierunku twarzy i nie widzę, tu żadnych wątpliwości, a Cesc zachował się w tej sytuacji, jak każdy profesjonalny piłkarz (poza tymi, którzy sami rzucili by się w tej sytuacji na przeciwnika). Ochłoń i daj spokój, bo to szukanie wymówek, ale poniekąd to rozumiem - nikt nie lubi przegrywać, gdy prowadził cały mecz.
Pozdrawiam  

Miły16 | 30.09.2012 00:22

Blaugranisto... CFC Love nic złego nie napisał. Szkoda ,mi takich fanów(tymczasowych?) jak ty , ale muszę z tym żyć...

rapia | 30.09.2012 00:22

tak jak mówi FanJokera, kartka była jak najbardziej słuszna. piłkarzowi puściły nerwy i co zrobić? za to się kartkuje. to normalne w piłce nożnej, że kara się za takie durne zachowanie poza grą.

mpoesp | 30.09.2012 00:23

Medel nie chciał oddać piłki, po czym dał się sprowokować i to on wykonał ruch głową. I przestańcie z tym aktorzeniem, bo nie upadł na ziemię i nie kulał się po ziemi z bólu. Czerwona słuszna. Co do ręki Thiago, to sędzia zinterpretował to tak, że zawodnik Sevilli z bardzo bliskiej odległości nabił rękę Alcantary, przez co ten nie miał jakiejkolwiek możliwości uniknąć tego. Choć fakt, że to trzeba było gwizdnąć. Jednak Sevilla sama jest sobie winna. Po strzeleniu na 2:0 nie istnieli i oddale zupełnie pole gry.

Grenlan | 30.09.2012 00:23

Qrs
Zachował się jak każdy profesjonalny piłkarz czyli zaczął aktorzyć? To w takim razię nie chcę takiej piłki oglądać. Gorzej niż dziewczyny.

Bartomeu | 30.09.2012 00:24

Szkoda, że mało kto pamięta sytuacje gdzie messi został zepchnięty praktycznie na ziemię, ale tu był przywilej korzyści więc ok, ale parę sekund później był kolejny faul i sędzia puścił grę i po chwili barcelona odzyskała piłkę i gwizdek. Komentator zastanawia się czy sędzie się zreflektował, a tu nie, spalony... Ogółnie poziom tego sędziego był niski i warto dodać ,że jak to sam Mou mówi, jest to jego ulubiony sędzia, który jako jedyny "czuje football" i real nigdy nie przegrał za jego sędziowanie (Oczywiście niczego nie sugeruję, nie chciałbym być źle zrozumiany)

rapia | 30.09.2012 00:25

Grenlan,to nie oglądaj. żegnamy.

d4zzik | 30.09.2012 00:26

Fabregas...Jak ten zawodnik szybko zdążył się zeszmacić.

rapia | 30.09.2012 00:26

d4zzik, nie tak szybko jak ty tym jednym krótkim komentarzem ;)

Bartomeu | 30.09.2012 00:27

Szkoda, że mało kto pamięta sytuacje gdzie messi został zepchnięty praktycznie na ziemię, ale tu był przywilej korzyści więc ok, ale parę sekund później był kolejny faul i sędzia puścił grę i po chwili barcelona odzyskała piłkę i gwizdek. Komentator zastanawia się czy sędzie się zreflektował, a tu nie, spalony... Ogółnie poziom tego sędziego był niski i warto dodać ,że jak to sam Mou mówi, jest to jego ulubiony sędzia, który jako jedyny "czuje football" i real nigdy nie przegrał za jego sędziowanie (Oczywiście niczego nie sugeruję, nie chciałbym być źle zrozumiany)

zamordek | 30.09.2012 00:29

Witam, to moj pierwszy wpis.
Jestem ogromnym fanem Barcy, ale troche zdrowego obiektywizmu nie zaszkodzi... Wydaje mi sie, ze w przeciagu calego meczu Sevilla byla absolutnie rownorzednym partnerem dla Barcy. Niestety to co zrobil sedzia, to na prawde powoduje juz niesmak. Uwazam, ze sedzia przegial, wypaczyl najprawdopodobnie wynik i powinien za to jakos beknac. Sevilla mogla sie na prawde podobac. Barcelona coz... to nie ta Barca, ktora kocham. Nie wiem czy to wina Vilanowy czy morale spadlo, ale chlopaki nie chca juz tak grac jak dwa sezony wczesniej. Pozdro dla wszystkich fanow Sevilly. Zespol klasa! Sedzia kalosz!

AmadeuszDonaldo | 30.09.2012 00:29

rapia
przeczytaj jeszcze raz co napisal FanJokera, chociaz moze lepiej nie....

banash | 30.09.2012 00:31

@d4zzik,

Co ty się czepiasz Cesca?

To jak w takim razie nazwiesz wyczyny co mecz takich tuzów jak: CR7, Di Maria, Coentrao czy ulubieniec wszystkich - Pepe...

Jak chcesz uprawiać hipokryzję, to idź na wiec Kaczyńskiego...

pucy777 | 30.09.2012 00:31

@fcb24
posłuchaj mądrego kolegi z drużyny @WorldX.
Pozdro dla PRAWDZIWYCH KIBICOW wszystkich klubów.

sinu6 | 30.09.2012 00:31

Qrs
nie oszukujmy się z tym ruchem głową... Sędzia to miał zauważyć, a wyraźne zagranie ręką 30cm od siebie nie ? Piękny opadek Cesca zagrał tu pierwsze skrzypce... Wiem dobrze jak to wygląda -  rage małego dziecka.. Ale na prawdę, z ręką na sercu uważam, że sędzia wypaczył wynik meczu... Ludzie są zawodni, to fakt, ale mam nadzieję, jak już pisałem, że jakieś kroki zostaną podjęte.. Tutaj wychodzi przewaga sportów amerykańskich nad europejskimi -  jasno określone zasady, gdzie nie ma wątpliwości.. A piłka nożna ? Zasady zależą od intepretacji..
Vamos, jak powiedział po strzeleniu gola pewien świetny piłkarz :)

sebekss7 | 30.09.2012 00:32

Idzcie spac hejterzy :)
Sędziowanie chu**we tak jak wszędzie ostatnimi czasy...
Wystarczy sięgnąc pamięcią do meczu Lfc-Man Utd gdzie sędzia dużo bardziej mylił się na kożysc Utd niż w tym na Barcy. Ale takie już jest, że kiedy sędzia pomyli się dla Barcelony to jest skandal a gdy na kożysc innego zespołu to nikt o tym nie wspomni bo po co??

zamordek | 30.09.2012 00:32

Witam, to moj pierwszy wpis.
Jestem ogromnym fanem Barcy, ale troche zdrowego obiektywizmu nie zaszkodzi... Wydaje mi sie, ze w przeciagu calego meczu Sevilla byla absolutnie rownorzednym partnerem dla Barcy. Niestety to co zrobil sedzia, to na prawde powoduje juz niesmak. Uwazam, ze sedzia przegial, wypaczyl najprawdopodobnie wynik i powinien za to jakos beknac. Sevilla mogla sie na prawde podobac. Barcelona coz... to nie ta Barca, ktora kocham. Nie wiem czy to wina Vilanowy czy morale spadlo, ale chlopaki nie chca juz tak grac jak dwa sezony wczesniej. Pozdro dla wszystkich fanow Sevilly. Zespol klasa! Sedzia kalosz!

mpoesp | 30.09.2012 00:33

banash

A Ty idz dalej głosuj na Tuska. Taka odpowiedź na Twoje ostatnio zdanie :)

WorldX | 30.09.2012 00:33

@pucy777
Dziękuję :).

airwolf | 30.09.2012 00:34

Świetny mecz i te emocje pod koniec. Lubie wieczory z Barca i kumplami :-)  Troche kontrowersji w meczu. Czerwo jak najbardziej sluszne. Komentatorzy Canal+ tez nie mieli watpliwosci a powtorki tylko powinny byly przekonac niedowiarkow. Jezeli chodzi o reke Thiago to nie powiekszyl swojej przestrzeni. Tzn, zaslonil klatke piersiowa wiec przywilej byl jak najbardziej wskazany przy nabitej przypadkowo pilce. Z duchem gry.


PS: Gramy horror w obronie i z taka adrenalina nie wiem czy zawalu nie dostane przed koncem seoznu

Godenzonen | 30.09.2012 00:37

A JA ZAPYTAM:

Co fani Barcy są tu winni ?
Zmuszają arbitrów żeby pomagali ich pupilom ?
Kibicują jak wszyscy inni.
Oni się już tyle nawygrywali że tytuł w tą czy w tą nie robi różnicy, tym myślącym oczywiście, a co dopiero mecz

zamordek | 30.09.2012 00:38

Witam, to moj pierwszy wpis.
Jestem ogromnym fanem Barcy, ale troche zdrowego obiektywizmu nie zaszkodzi... Wydaje mi sie, ze w przeciagu calego meczu Sevilla byla absolutnie rownorzednym partnerem dla Barcy. Niestety to co zrobil sedzia, to na prawde powoduje juz niesmak. Uwazam, ze sedzia przegial, wypaczyl najprawdopodobnie wynik i powinien za to jakos beknac. Sevilla mogla sie na prawde podobac. Barcelona coz... to nie ta Barca, ktora kocham. Nie wiem czy to wina Vilanowy czy morale spadlo, ale chlopaki nie chca juz tak grac jak dwa sezony wczesniej. Pozdro dla wszystkich fanow Sevilly. Zespol klasa! Sedzia kalosz!

Catalina | 30.09.2012 00:39

Są kolejne 3 pkt i niby wszystko ok tylko że gra Barcelony nie powala to nie to to nie tak. Mam nadzieję że forma jednak zacznie rosnąć. Zobaczymy jak wróci Iniesta bo to jest ważna osoba w całej układance. Jest zwycięstwo ale naprawde szczęśliwe zwycięstwo na które Barcelona nie do końca w tym meczu zasłużyła. Należą się brawa dla Sevilli bo rozegrali bardzo dobre zawody zabrakło im parę minut. A to że sędzia popełnił błąd nie jest winna piłkarzy Barcelony ludzie zacznijcie myśleć!

JUVENTUS 30

rapia | 30.09.2012 00:39

Grenlan, to nie byla rada. przeciez sam to wymysliles =P ja tez nie lubie aktorzenia, ale badzmy do cholery obiektywni. mecz był sędziowany fatalnie, ale to sędzia zawinił, nie barcelona. zauważ że na te żałosne pady tego pajaca sancheza ani razu się sędzia nie nabrał. ja to pochwalam, ale w przypadku kartki nie ma się nawet o co sprzeczać. to tak jakby mówić, że "kiedy ja kibicuję TEJ drużynie, to TA drużyna nie ma prawa być w żaden sposób ukarana przez sędziego. bez względu na to czy słusznie czy nie słusznie". to jest szowinizm najwyższych lotów. cała ta frustracja i nienawiść wobec barcelony wynika wyłącznie z faktu, że sevilla prowadząc 2-0 i mając kilka dogodnych sytuacji dała zwyczajnie odwłoku, nie umiała nawet zabezpieczyćsobie remisu a na koniec zwyczajnie przerżnęła. każda drużyna na miejscu barcelony, zrobiłaby dokładnie to samo - postarałaby się wykorzystać otrzymane warunki i odwrócić wynik. robienie z tego komukolwiek jakichs zarzutow to tak jakby oskarzanie o to, ze w ogole uprawia futbol. a ten dzisiaj tak właśnie wygląda. nie zakłamujcie już rzeczywistości i nie opowiadajcie jak to futbol gdzieśindziej (co najwyzej w waszej wyobrazni) jest o wiele lepszy, sprawiedliwszy czy inne takie brednie.

FanJokera | 30.09.2012 00:40

Godenzonen

A czemu fani mają być winni, bo nie rozumiem?
Ktoś ich tutaj ustawia pod ścianą do rozstrzelania czy jak?
Tutaj każdy ma pretensje do sędziego i klubu Barcelony (sami sobie winni) a nie do kibiców, więc nie rozumiem do czego zmierzasz?

AmadeuszDonaldo | 30.09.2012 00:41

Widze ze brudna polityka wkradla sie do tej milej wieczornej dyskusji.... No coz, mozna to podsumowac tak, Medel zostal "czerwonym"....

zamordek | 30.09.2012 00:41

Witam, to moj pierwszy wpis.
Jestem ogromnym fanem Barcy, ale troche zdrowego obiektywizmu nie zaszkodzi... Wydaje mi sie, ze w przeciagu calego meczu Sevilla byla absolutnie rownorzednym partnerem dla Barcy. Niestety to co zrobil sedzia, to na prawde powoduje juz niesmak. Uwazam, ze sedzia przegial, wypaczyl najprawdopodobnie wynik i powinien za to jakos beknac. Sevilla mogla sie na prawde podobac. Barcelona coz... to nie ta Barca, ktora kocham. Nie wiem czy to wina Vilanowy czy morale spadlo, ale chlopaki nie chca juz tak grac jak dwa sezony wczesniej. Pozdro dla wszystkich fanow Sevilly. Zespol klasa! Sedzia kalosz!

Trynidator | 30.09.2012 00:42

Gratulacje dla dalej świetlistej Barcy. Wygrali zasłużenie, bo wygrali i tyle - chwała im za to. Umiejętność podnoszenia się....
Na taki dzisiejszy okres grania nie widzę Madrytczyków w przedbiegach - niestety....

Z resztą Katalonia być może będzie autonomiczna, ba, odrębnym państwem się stanie, geografia znów się zmieni...... a G`Derby pewnie pozostaną he,he,he

cich cichu - gratulacje - nie wybaczę Ci, ze siedzisz prawie tylko w Barcelonie! Gdzie ten człowiek, który ma te znamienne "znaczki" o periodykach nie wspomnę....

Jutro Real - mam nadzieję, że te wredne aktorstwo, przebojowość względem Barcelony dzisiaj się przełamie - Trzymam za Królewskich.

Pozdrawiam

mpoesp | 30.09.2012 00:42

banash

A Ty idz dalej głosuj na Tuska. Taka odpowiedź na Twoje ostatnio zdanie :)

f1faxoff | 30.09.2012 00:45

Godenzonen, to samo miałem napisać. Wszyscy widzieli sędzia popełnił błąd. Wszystko jasne, ale co takiego zrobili kibice. Nie są tu niczemu winni. Nigdy nie obrażę, kogoś kto się cieszy z wygranej zespołu nawet jak sędzia pomógł, bo czemu ten człowiek jest winny? On tylko kibicuje, wspiera swoich. Tym razem sędzia pomógł, no chyba ludzie nie oczekujecie, że zaraz będziemy tu odprawiać gorzkie żale z tego powodu. Cieszę się niezmiernie, że Barca wygrała pokazała charakter co prawda tym razem przy pomocy sędziego. Najbardziej żal Sevilli i ich kibiców, bo zasłużyli znacznie na coś więcej niż remis. Cóż bywa ale wybaczcie płakać nie będę...

Btw ta czerwona, to dla mnie była abstrakcja...

FanJokera | 30.09.2012 00:48

Godenzonen

W sumie to wiesz, pytanie może zadałeś dobre, ale ze złą odpowiedzią.
Bo jak tak czytam tutaj opinie niektórych, że Fabregas zachował się tak jak powinien, prawidłowo to chyba wiem dlaczego ktoś może wyśmiać takiego kibica Barcelony.

Jestem fanem Realu i krytykuję do bólu każdą, ale to każdą symulację czy chamską grę piłkarzy Realu, widać niektórzy wolą co innego.

Za dużo negatywnych wrażeń jak na jeden mecz, pora spać, miłej nocy.

zamordek | 30.09.2012 00:50

Witam, to moj pierwszy wpis.
Jestem ogromnym fanem Barcy, ale troche zdrowego obiektywizmu nie zaszkodzi... Wydaje mi sie, ze w przeciagu calego meczu Sevilla byla absolutnie rownorzednym partnerem dla Barcy. Niestety to co zrobil sedzia, to na prawde powoduje juz niesmak. Uwazam, ze sedzia przegial, wypaczyl najprawdopodobnie wynik i powinien za to jakos beknac. Sevilla mogla sie na prawde podobac. Barcelona coz... to nie ta Barca, ktora kocham. Nie wiem czy to wina Vilanowy czy morale spadlo, ale chlopaki nie chca juz tak grac jak dwa sezony wczesniej. Pozdro dla wszystkich fanow Sevilly. Zespol klasa! Sedzia kalosz!

zamordek | 30.09.2012 00:50

Witam, to moj pierwszy wpis.
Jestem ogromnym fanem Barcy, ale troche zdrowego obiektywizmu nie zaszkodzi... Wydaje mi sie, ze w przeciagu calego meczu Sevilla byla absolutnie rownorzednym partnerem dla Barcy. Niestety to co zrobil sedzia, to na prawde powoduje juz niesmak. Uwazam, ze sedzia przegial, wypaczyl najprawdopodobnie wynik i powinien za to jakos beknac. Sevilla mogla sie na prawde podobac. Barcelona coz... to nie ta Barca, ktora kocham. Nie wiem czy to wina Vilanowy czy morale spadlo, ale chlopaki nie chca juz tak grac jak dwa sezony wczesniej. Pozdro dla wszystkich fanow Sevilly. Zespol klasa! Sedzia kalosz!

Joker | 30.09.2012 00:54

Pora poznac przepisy... Reka nie jest wtedy gdy zawodnik odnosi korzyść z zagrania ręką (w skrajnych przypadkach mozna uznac nawet gola zdobytego reką)...
Ręke odgwizduje się tylko w przypadku gdy ta jest: a) nienaturalnie ułożona b) gdy jest ruch reki do piłki c) gdy zagranie ręką jest celowe... Tu nie było ani jednego, ani drugiego, ani tymbardziej trzeciego... Co Thiago miał zrobić z reką? Nic nie mógł zrobić, został w nią nabity z kilkunastucentymetrów... Zresztą przypominam iż to zagranie nei było golem czy asystą... Barcelona po tym zdarzeniu wymieniła jeszcze 3-4 podania i można bło tą akcje ze 2 razy przerwać, także nie ośmieszajcie sie ludzie, że tu jakis bł wielki skandal z tą decyzją... Sedzia wszystko dobrze widział i wyraxnie puścił gre, bo poprawnie zinterpretował tą sytuacje... Oglądacie piłke od dziś, ze nie wieci iż nie każde zagranie piłki ręką musi byc odgwizdane...
Co do czerwonej kartki to głupota Medela i tyle... Za wykonanie takiego ruchu głową w strone głowy/twarzy rywala jest czerwień czy się to komuś podoba czy nie... To juz niczyja wina, że Medel jest bezmyślny, bo ta sytuacja na pewno nie wymagała takiej interwencji...
Nie przepadam za Lahozem, dziś zrobił sporo błędów nie odgiwzdując fauli w środku pola w jedną i w drugą strone, ale w tych kluczowych momentach się nie pomylił i z tych decyzji sie wybroni bez problemów, bo maja one poparcie w przepisach...


Jabym sie jednak skupił na piłkarskim apekcie tego mecuz, bo to było naprawde wielkie widowisko dzieki obu zespołom... Sevilla znowu zagrała wspaniale, tak jak z Realm i postawiła niesamowicie ciężkie warunki Barcelonie... To był tak jak przewidywałem najtrudniejszy mecz dla Barcy w tym sezonie, właściwiei pod każdym wzgledem i tym większa radośc, ze udąło się wygrać dodatkowo w samej końcówce... Bardzo dobry pomysł był z wycofaniem Messiego, bo ten w roli rozgrywajacego zaliczył 2 kluczowe asysty... Fajnie tez pokazał sie Villa znowu strzelając gola wchodząc z ławki... Ale najbardziej mnie cieszy świetny wystep Cesca, bo to był Fabregas jakiego chciałbym oglądac i jakiego można było oglądac na poczatku poprzedniego sezonu...
Za to na pewno grubo poniżej oczekiwać zagrał D. Alves, on był wręcz katastrofalny, reszta obrońców też nie grała wielkiego meczu, ale przynajmniej nie myliła sie tak czesto jak Brazylijczyk... Średni też występ Busiego, a także Pedro i Alexisa który jednak miał pare przebłysków... Nie za dużo również wnisoał zmiana Tello, Thiago też raczej sredni... Także na pewno było duzo mankamentów w grze, ale podobało mi sie to, że grali do końca, nacierali jak tylko mogli i się nie poddawali... W zeszłym sezonie tego często na wyjazdach brakowało, brakowało też szcześcia w tym sezonie Barca ma jedno i drugie i dzięki temu są wyniki, które bardzo często są rozstrzygane w ostatnich minutach...
Za tydzien w GD licze na podobny horror z happy endem dla Barcy rzecz jasna:)

ElGolaso | 30.09.2012 00:58

UWAGA

Mały wyciąg ze statystyk...
ilość fauli Barcelony - w całym meczu 3 przewinienia, w pierwszej połowie 0!!!... i dwie żółte kartki dla gości.

Macie swojego Mateu Lahoza hehe:) Najbardziej porąbanego arbitra jaki kiedykolwiek zaistniał w profesjonalnej piłce! Wybraniec Mou, więc go chwalcie do woli. Ole ole ole!

Równocześnie pozdrowienia dla zapłakanych dziś hejterków! Poczytajcie sobie misie przepisy, za jakie zagranie ręką gra powinna zostać przerwana gra. Może coś do tych waszych pustych łbów nareszcie dotrze.

fcb24 | 30.09.2012 01:00

3pkt najważniejsze chcieliśmy dowieźć 8punktową przewagę przed GD i się udało .

3Rafa | 30.09.2012 01:03



[ Ban. Mod ]

adasiek1989 | 30.09.2012 01:06

Villa :D mój zawodnik :D Brawo Villa chociaż TY dałeś coś dzisiaj :D brawo , grande :D

Franek. | 30.09.2012 01:09

 coś czuję że w tym sezonie będzie tak jak na ostatnich mistrzostwach Europy- Barcelona będzie grała zdecydowanie gorzej,ale i tak niczego to nie zmieni i zamiast łatwego 3:0 będzie 3:2,ale co z tego.?

 Sevilla była blisko.. ale dostała,liczą się punkty,liczy się wynik..  

 Barcelonie taka gra może nie wystarczyć na drużyny pokroju Real,City,Chelsea,PSG czy kilka innych,ale na ogrywanie swojej ligi jak najbardziej .

adasiek1989 | 30.09.2012 01:13

Villa i Messi reszta to pionki :)
FORZA ROMA :D

Qrs | 30.09.2012 01:16

Kompromitujecie się. Lahoz, ulubieniec boskiego Mourinho, miał nam pomagać? W tym meczu można było dostrzec wypaczenie wyniku tylko wtedy, gdy się na siłę chce je znaleźć, taka prawda.

Kibicuję Barcelonie już 13 lat i nie ukrywam, że zawsze uwielbiałem wojowników, a nie symulantów (jak ten nieszczęsny Sanchez) i doprawdy nie cierpię, gdy mój zespół odnosi korzyści po błędach sędziowskich, ale akurat po tym meczu moje sumienie jest spokojne. Przynajmniej w odniesieniu do tego drugiego aspektu...

sebekss7 | 30.09.2012 01:29

Wszedłem na youtube i stwierdziłem jakim trzeba byc idiotą żeby wstawiac filmiki z fabregasem który rzekomo symuluje zamiast zajac się kibicowaniem swojej drużynie lub po prostu isc spac...

ElGolaso | 30.09.2012 01:34

sebekss7

Zaiste tak było. Cesc padł jak rażony piorunem i turlał się po murawie niemal minutę ;)
Islington pozdrowionka w tym miejscu dla Ciebie.

marian0 | 30.09.2012 04:22

@Antyfloro
Twój komentarz jest żałosny jeśli chodzi o ten news.
Co ma wspólnego Real z tym, że "bezstronni" sędziowie po raz kolejny oszukali klub, który walczy o LM. Jestem kibicem Królewskich, ale wypowiadam się teraz także jako człowiek, który lubi, a nawet bardzo lubi Sevillę od dłuższego czasu. Z takim poziomem sędziowania PD nigdy nie dorówna BPL. I nie mówie z w Anglii nie ma pomyłek. Owszem są. Ale często są to pojedyncze błędy arbitrów, a nie sędziowanie na 2 drużyny w lidze. Ja jako kibic Realu wolę uczciwą porażkę niż "kolejny wielki mecz" sędziów. Tyle w temacie. (bez spiny dla PRAWDZIWYCH kibiców)
pozdrawiam
marian0

VdV23 | 30.09.2012 05:16

To są jakieś jaja...SKANDAL!!

marcinReal | 30.09.2012 07:49




[ Niestety po tylu latach,przykro mi. Ban i nie wracamy pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Żegnam. Mod ]

moumou | 30.09.2012 08:08

@Antyfloro

w Anglii to są dopiero pomyłki i to w każdej kolejce. Ostatnio sędziowie tam żądzą i nie ma co dyskutować.

We wczorajszym meczu częściej wśikałem sie na śedzieggo za jego pomyłki na niekorzyść Bracelony. Pamietam ściętego Messiego, który wychodził na wolna pozycję i zero reakcji sędziego. Pamietam też podanie Messiego do wychodzącego na wolna poozycję Pedro (bodajże), zatrzymane ręką przed obrńcą. Było to 5 min. przed ręką Thiago. Gdyby sędzia odgwizdał w atkimwypadku ręke Thiago byłby bucem do kwadratu!

A poza tym - od ręki Thiago do strzelonego gola wiele sie jeszczce działo i stratę punktów Sevilla zawdzięcza przede wszystkim sobie, a nie arbitrowi.

Jeżeli Barcelona miała farta, to co powiedzieć o 2 golach Sevilli? Każdy to efekt szkolnego błędu obrońców gości, który nie powinien się zdarzyć.  O interwencjach Valdesa już nie wspomnę.

rycerz17 | 30.09.2012 09:02

Barcelonie w tym sezonie wychodzi wszystko a nawet więcej... jeszcze jedna cegiełka za tydzień i emocje w walce o tytuł uznam za zakończone, ale wiem że są tacy którzy wciąż będą wierzyć/wątpić...
gratki dla fanów Barcy ;-)

peppers | 30.09.2012 09:03

wchodze po polrocznej przerwie i nic sie nie zmienilo widze... no to wychodze....

SevillaFC_FAN | 30.09.2012 09:24

Sędzia nie pomógł Barcelonie? Ten kto tak twierdził to chyba nie oglądał meczu lub jest conajmniej ślepy!

To Farbregas podchodząc do Medela pałał frustracją i to była zwykła wymiana i zbliżenie głów dwóch piłkarzy! Medel nie zrobił ŻADNEGO WYRAŹNEGO RUCHU, NIE WYKONAŁ UDERZENIA GŁOWĄ PO KTÓRYM FABREGAS MÓGŁ PŁAKAĆ JAK DZIECKO! DAJCIE SPOKÓJ! Ja nie jestem żadnym  kibicem Realu Madryt, ale takie są fakty i takie zachowania jak to FABREGASA KOMPLETNIE NISZCZY SPORT.


Sędzie pozwalał na ostrą grę? Tak pozwalał na całym boisku oprócz przedpola bramkowego Sevilli. Tutaj ciągle widział faule na korzyść Barcy. Owszem część było słusznych, ale część kompletnie niezasłużonych. A było ich z 5!

A ręka ewidentna! To po prostu jest skandal nie odgwizdać ręki która jest tak uniesiona i po której Barcelona odnosi korzyść!

Sevilla rozbita psychicznie z 5 minutami doliczonymi z dupy i z trenerem wyrzuconym do szatni. Jak wtedy grać? Powinni zejść z boiska i oddać to walkowerem .




[ Edit ]

Pan Mietek | 30.09.2012 09:26



Kilkanaście banów. Gratuluję Fanom Piłki.
Kto następny ?




Pozdrawiam i Życzę Spokoju

hosseFCB | 30.09.2012 09:28


[ Edit ]


Obraniak w reprezentacji też dostał czerwoną za podejście w podobny sposób do przeciwnika i wtedy go wszyscy jechali równo, a dziś wszyscy jadą po Fabregasie dlaczego?? Sędzia był tragiczny to jest fakt, przy drugiej bramce popełnił błąd, ale kto ich nie popełnia ( na pewno ten co siedzi przed telewizorem i się mądrzy jaki to z niego zaj****ty byłby sędzia, a sędziowie w Hiszpanii są kiepscy )

Ezz Madridistas | 30.09.2012 09:29

"Zwycięstwo" w oparach absurdu

SevillaFC_FAN | 30.09.2012 09:32

Zidane i jego uderzenie głową w finale Mistrzostw Świata! to jest zagranie na czerwnień, ale Medel?! Tam trzeba by się doszukiwać samego ruchu głową! Po prostu sędzie zobaczył na koszulce, że to Medel i za to dostał czerwoną.

23 | 30.09.2012 09:32

SevillaFC_FAN

podpisuje sie pod tym. Szkoda biegania przez 90 minut jak wynik jest z góry przesądzony ;/

AmadeuszDonaldo | 30.09.2012 09:43

Nie bede sie juz wypowiadal co do reki i czerwonej kartki bo widze tu wiele komentarzy zacnych autorytetow, ktore wszystko objasniaja.... :) Chcialbym natomiast poruszyc sprawe gry obronnej Barcelony, pierwsza bramka Alves druga bramka Song... zastanawiam sie czy gdy kontuzji dozna np Song to kolejnym srodkowym obronca bedzie moze Fabregas ? Po co szkoli sie takich zawodnikow jak Montoya i Bartra zeby w obronie grali pomocnicy ? Nie rozumiem tego, ze taki Tello gra w kazdym meczu a w obronie mimo, ze gra beznadziejnie nie da sie sznsy mlodym zawodnikom....

mroq38 | 30.09.2012 09:46

Medel jak by był w tej samej sytuacji co Fabs myślę że by tak samo zrobił padł by jak kłoda i tyle . Mógł oddać piłkę i mecz potoczył by się całkiem inaczej dla Sevilli po co tak się bawił ?dostał za swoje. Alves to nie wiem co robił na tym boisku takie błędy ;( Barcelona zagrała dobre spotkanie mecz mi się bardzo podobał z obu stron Sevilla nie była w tym meczu lepsza mieli kilka sytuacji i zamienili je na bramkę

SevillaFC_FAN | 30.09.2012 10:01

Sevilla grając w 10 grała tak, ze BARCA nie była w stanie stworzyć sobie sytuacji. Grała inteligentniej i z niesamowitym sercem.

Dostał za swoje? Daj spokój to że nie oddawał piłki to nie powód do czerwonej kartki. Przy wyniku 3-2 jeden z Barcelonistów odrzucił piłkę, co wyraźnie pokazał LUNA I CO Z TEGO?

W tamtym sezonie pokonaliście nas będąc zdecydowanie lepszym zespołem. Gratulowałem i nie mogłem wejść z podziwu. Ale wczoraj? Uważam, że to było zwykłe oszustwo, którego racjonalnie nikt z Was nie wytłumaczy

bre3no | 30.09.2012 10:19

W tej akcji po której czerwień dostał Medel to Fabregas wykazywał większą agresję (mam na myśli wcześniejsze kilka sekund kiedy Cesc złapał w pół przeciwnika i próbował odebrać mu piłkę) a później to był zwykły bokserski "face to face" jakie ma miejsce przed walką, tylko, że w tej sytuacji staneli naprzeciw siebie wojownik i pipka a jeśli ktoś tam widział uderzenie głową to zalecam wizytę u okulisty.

SevillaFC_FAN | 30.09.2012 10:22

bre3no, Nic dodać nic ująć :)

bre3no | 30.09.2012 10:23

W tej akcji po której czerwień dostał Medel to Fabregas wykazywał większą agresję (mam na myśli wcześniejsze kilka sekund kiedy Cesc złapał w pół przeciwnika i próbował odebrać mu piłkę) a później to był zwykły bokserski "face to face" jakie ma miejsce przed walką, tylko, że w tej sytuacji staneli naprzeciw siebie wojownik i pipka a jeśli ktoś tam widział uderzenie głową to zalecam wizytę u okulisty.

sayanJuve | 30.09.2012 10:45



[ Ban i nie wracamy
 pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Moderator ]

Jason1962 | 30.09.2012 10:53



[ Ban i nie wracamy
 pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Moderator ]

KoRnFCB | 30.09.2012 10:54

I jak zwykle nagonka na Barcelone z powodu jednego zagrania ręką, owszem to zagranie było i akcja powinna zostac przerwana, ale nie piszcie, że sędziowie pomogli im to wygrac bo ta akcja dopiero się rozpoczynała, Thiago podał bodajże do Messiego i dopiero Messi do Fabregasa i ten strzelił gola, nie wiedziałem tam żadnej pomocy sędziego tylko błąd popełniony wcześniej, warto wspomniec,  że kilka minut wcześniej ręką zagrał zawodnik Sevilli co również zostało nie odgwizdane, szkoda, że o tym już nie chcecie pamiętac ;) . Co do sytuacji z czerwo dla Medela, to uważam, że sędzia miał mocne podstawy do wyciągnięcia kartki, kontakt był Fabregas zagrał co miał zagrac i sędzia musiał pokazac czerwo, wystarczy przytoczyc mecz Polski z Czarnogórą gdzie Obraniak wykonał jedynie ruch przypominający uderzenie z główki do zawodnika z Czarnogóry i dostał czerwoną kartkę, a w tej sytuacji nawet go nie dotknął......

bre3no | 30.09.2012 11:09

KoRnFCB
Miałbyś rację gdyby Fabregas w tej sytuacji stał nieruchomo ale zauważ, że przed samym zajściem obydwaj piłkarze ruszyli na siebie ale żaden nie chciał odpuścić i zwyczajnie na siebie weszli, ja nie widziałem tam żadnego ruchu głowy Medela, Fabregas wiedząc jaki charakter ma Medel (godny następca Gattuso) chciał pokazać, że on też nie odpuszcza ale w ostatniej chwili pokazał, że jednak twardzielem to on nie jest ( Messi czy Villa mój ulubiony piłkarz prawie nigdy nie odgrywają teatrzyku i dlatego należy im się szacunek)

madpierrot | 30.09.2012 11:29

Ja już się przyzwyczaiłem, że każdy błąd na korzyść Barcelony będzie rozdmuchiwany na skalę skandalu, pomyłki w drugą stronę szybko wymazywane z pamięci. Trudno..

Czerwień to niestety pomyłka, żółtko dla obu panów i gramy dalej. Ręka natomiast z gatunku tych problematycznych, ale tu sędzia błędu raczej nie zrobił, chociaż przepisy dotyczące zagrań rękoma są dla mnie trochę dziwne.

Tak na koniec, z małym opóźnieniem, zacznę może wywoływać skandal odnośnie niepodyktowanego ewidentnego rzutu karnego w meczu z Getafe. Wstyd, oszustwo i spisek!

korsarz | 30.09.2012 11:37

Najniższa z możliwych ocen dla sędziego tego spotkania który PRAWDOPODOBNIE okradł Andaluzyjczyków. Czerwnona kartka to jakieś nieporozumienie i moment przełomowy tego spotkania.
To nie był błąd to był Wilebłąd bo losy meczu diametralnie się odmieniły.

KoRnFCB | 30.09.2012 11:38

SevillaFC_FAN

3 bramki strzelone przed końcem podstawowego czasu gry jak wiadomo czas leci, a piłkarze się cieszą, wiele fauli co oznacza przerwy w grze, kłótnia trenera gospodarzy z sędzią i jeszcze sytuacja Fabregasa z Mendelem.....Wydaje się, że sędzia miał podstawy doliczyc 5 minut nie używając dupy...

barcelona130 | 30.09.2012 11:42

a ja powiem tak ręka thiago była ale sędzia odrazu pokazał ze nie przerwie tej akcji bo to był istny przypadek i thiago niemiał czasu na reakcje

Smutny_Vincenzo | 30.09.2012 11:47


Obejrzałem sobie tą sytuacje z czerwoną kartką i....to było żałosne ze strony Cesca. Kontakt był delikatny, wyglądało to jakby Fab sam szedł głową na Medela. Potem to już teatrzyk, który miał na celu oszukanie sędziego. Udało się, super. Śmiech na sali.


[ Edit ]

betelgeza | 30.09.2012 11:58

I znowu wracamy do punktu wyjścia czyli sędzia pomaga TYLKO Barcelonie. Gratuluje Wam dobrego samopoczucia :)

Idąc Waszym tokiem "myślenia" z mafią nie wygracie więc porzućcie nadzieję już teraz hehe.

23 | 30.09.2012 12:23

betelgeza
dobrze napisane, tylko że ręce opadają, goście biegają przez 90 minut,a tu teatr jednego pana i konsekwencje jak widać są ;/, oby wygrała sprawiedliwość w tym sezonie, chociaż to jest PD więc moze byc ciężko

Leo-Messi-20 | 30.09.2012 12:35

sevill zagrala  bardzo dobrze ale  to barca  przewrocila szale zwyciestwa na swoja strone :) gol fabregasa  na 2:1 pobudzil barce do  gry  jak padl remis  wierzylem ze  uda sie  to wygrac  szczescie ze sedzia doliczyl 5 minut :)  ktore wystarczylo  by  villa  dal zwyciestwo  :)  widac ze villa wrca do  bardzo dobrej  gry :)

mikros7 | 30.09.2012 12:47



Ban i nie wracamy
 pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Moderator ]

matek130 | 30.09.2012 13:09

Śmieszne, widzicie tylko pomyłki na korzyść Barcelony. Gdyby w pierwszej połowie po faulu na Alexisie padła bramka dla Sevilli to pewnie nikt nie miał by pretensji, bo"takie są uroki piłki nożnej". Barca wykorzystała błąd sędziego i bardzo dobrze, że potrafili skorzystać, a Sevilla nie potrafiła i zasłużenie przegrała.

matek130 | 30.09.2012 13:11

Śmieszne, widzicie tylko pomyłki na korzyść Barcelony. Gdyby w pierwszej połowie po faulu na Alexisie padła bramka dla Sevilli to pewnie nikt nie miał by pretensji, bo"takie są uroki piłki nożnej". Barca wykorzystała błąd sędziego i bardzo dobrze, że potrafili skorzystać, a Sevilla nie potrafiła i zasłużenie przegrała.

betelgeza | 30.09.2012 13:38

Ja tam dumny z wczorajszego meczu nie jestem ale co mam zrobić? Wpływu na to nie mam żadnego. Biorę to z całym dobrodziejstwem inwentarza. Wczoraj my dzisiaj ktoś inny. Niestety większość dzieciaków zawsze będzie miała pole do wymówek. Czekam na następne mecze i kolejne kontrowersje, miejmy nadzieję, że już nie w meczach Barcelony. Zobaczymy co powiecie jak ktoś Wam kiedyś pomoże...nie odpuszczę, też będe pisał, że ZAWSZE i tylko WAM sędzia pomaga, że gracie beznadziejnie tylko przekupiony arbiter pomaga. Blablabla.

KoRnFCB | 30.09.2012 13:38

mikros7
Co drugi mecz powiadasz??
Wskaż mi błędy sędziowskie na strone Barcelony w meczach ze Spartakiem, Getafe, Granadą, Valencią, Sociedadem czy Osasuną. To były pierwsze kontrowersyjne sytuacje w tym sezonie, ale co z tego? To nie Barcelona jest świetnym klubem tylko sędziowie ZAWSZE pomagają im wygrac....

ElGolaso | 30.09.2012 13:45

" oby wygrała sprawiedliwość w tym sezonie, chociaż to jest PD więc moze byc ciężko"

WOW. Co za filozof:D

Ot rok temu udało się wyłonić "sprawiedliwego" mistrza prawda? Bo w końcu Mou wielokrotnie to w wywiadach podkreślał:)))

Proponuję w tym miejscu puścić sobie kompilację z wyjazdowej serii gier Realu przeciwko Getafe, Mallorce, Rayo i Betisowi oraz kluczowe decyzje rozjemców z wyjazdowych meczy Barcelony przeciwko Getafe, Espanyolowi czy Osasunie. Epickie mistrzostwo:)

ElGolaso | 30.09.2012 13:49

betelgeza

Poszukaj na fioletowej...
Według ekspertów Marci w meczu Sevilla-Real gościom należał się co najmniej jeden karny:D
Oni są ciągle krzywdzeni, a Ty masz czelność twierdzić że kiedykolwiek ktoś im pomagał ;)
Pozdro.

Bob | 30.09.2012 14:23

ElGolaso, 13:49
Jest wręcz na odwrót :)

barcelona130 | 30.09.2012 14:24

kto nie oglądał meczu niech sie nie wypowiada bo SĘDZIA WIDZIAŁ ZAGRANIE PIŁKI RĘKĄ I ODRAZU POKAZAŁ ZE NIE PRZERWIE GRY więc nie wiem czemu sie czepiacie barcy a madryckie media są żałosne widzą tylko korzyści przyznawane barcelonie przez sędziów a jak real wygra w "sposób nieprzywoity" to sie rozpisują jak świetnie zagrali itp. Wogóle w Madrycie powinni miec zakaz komentowania w gazetach meczy barcelony i w druga stronę to samo

Y4R0 | 30.09.2012 14:25

Fani barcelony, niektórzy mówią, że błąd sędziego czasem się zdarza na korzyść RM jak i FCB. Spoko tylko czemu na ich korzyść i tak często. Valencia z Barcą i Realem też strzeliła gole i nie uznali. Z Barcą V.Riuz z główki oraz z Realem Soldado po szybkim wznowieniu.
- w obu przypadkach nie było spalonych.

CO NA TO Fani Barcy i Realu? Czemu nie jest na odwrót. zawsze na waszą korzyść.

Tak samo z meczu w tym temacie. gdyby w obronie Sevilla przypadkowo zagrała ręką jak piłkarz Barcy to byłby gwizdek i wolny dla FCB... a tak bramka na 2:2.

Trzymajcie się Sevilla!

matek130 | 30.09.2012 14:28

Skąd wiesz co by było? Jasnowidz się znalazł.

Y4R0 | 30.09.2012 14:29

Ligi nie wygra nikt oprócz FCB i RM mają kasę na piłkarzy, mają świetnych piłkarzy, mają korzystny podział kasy z TV, mają przychylność sędziów.

Ja ciągle nie mogę odżałować jak Valencii nie uznali bramki z RM i FCB.

Mam nadzieję, że wrócą te czasy gdy Atletico, Valencia, Deportivo miało mistrza. Przez kilka lat na to się nie zanosi :(

Y4R0 | 30.09.2012 14:31

matek130, spoko a co powiesz jak Valencia stzreliła bramki RM i FCB i nie uznano. Gdyby uznali to byśmy wygrali 1:2 z Realem i zremisowali 1:1 z Barcą i to 2x na wyjeździe. czemu nie jest na odwrót.

Rozumiem Was cieszycie się wspieracie te 2 kluby, ale ile można kozryści na Waszą stronę.

matek130 | 30.09.2012 15:03

Y4R0
w meczu z Barcą słusznie, bo był spalony, więc nie wiem z czym masz problem, a z realem nie jestem w stanie ocenić

fcb24 | 30.09.2012 15:54

http://s10.postimage.org/o7p1k0c15/ 198522_450685134981754_2131708509_n .jpg

Y4R0 | 30.09.2012 18:41

matek130 sądzę, że nie widziałeś zdjęć z innych kamer. Ruzi jest wysoki powtórka była z rzutu izometrycznego. Wydawało się, że jest na spalonym. Było kilka ujęć które można było zobaczyć co widział liniowy. byli na równi więc o spalonym nie było mowy. Szkoda bo gdyby nie te pomyłki to mielibyśmy w dwóch meczach 3 pkt więcej czyli 4 w lidze. Szkoda, że jak zwykle takie błędy sędziów zdarzają się nam z FCB i RM. Trudno.

Nikt nie ma wpływu na sędziów, ale błąd był z nami.

oski_blaugrana | 30.09.2012 19:49

Już tak wszyscy mówicie o tej ręce Thiago, a to jak Higuain wybronił w tamtym sezonie z Valencją nikt już nie pamięta ;)

baZ | 30.09.2012 21:12

Pomijając ten temat kontrowersyjnej ręki, nie da się ukryć, że wina Sevilli jak najbardziej jest. Dać sobie wydrzeć wszystkie punkty przy prowadzeniu 2:0...



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy