REKLAMA
REKLAMA

Xavi: Mogliśmy wygrać

dodał: MW  |  źródło: FCBarcelona  |  30.08.2012 10:08
Cristiano Ronaldo podkreślił, że Real zasłużył na zwycięstwo w Superpucharze Hiszpanii. Innego zdania są jednak piłkarze Barcelony, na czele z Xavim Hernandezem i Sergio Busquetsem. Drugi z nich podkreśla, że Katalończycy byli lepsi zarówno w pierwszym meczu u siebie, jak i w rewanżu na Santiago Bernabeu.

- Madryt zaskoczył nas po dwóch kontratakach i właśnie dlatego odniósł to zwycięstwo - uznał Xavi. - Gra w dziesiątkę była bolesna, ale mimo to stworzyliśmy sobie wiele klarownych sytuacji. Myślę, że było ich wystarczająco dużo, by odnieść zwycięstwo.

W zupełnie innym tonie wypowiedział się natomiast Busquets: - Czuję wielkie rozczarowanie, bo byliśmy lepsi nie tylko dziś, ale i tydzień wcześniej przed własną publicznością. Mimo że graliśmy w dziesiątkę, mieliśmy więcej okazji niż Real, by zdobyć kolejne gole

- Myślę, że mimo tej porażki wszyscy piłkarze mogą być z siebie dumni. Nawet w tak trudnych chwilach, potrafimy opanować sytuację na boisku i stwarzać zagrożenie pod bramką rywala. Uważam, że byliśmy lepszym zespołem niż Real. Musimy myśleć o pozytywnych aspektach tego dwumeczu i skupić się na La Liga. Jesteśmy liderem tabeli i nie zamierzamy opuszczać tej pozycji - dodał Busquets.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 43 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

BarcelonaRivald | 30.08.2012 09:54

Xavi :* 1 połowe z RMD na SB moglibyście skończyć przegrywając 0:5, szczęście znów sprzyjało RMD to fakt, ale przegraliśmy i nie ma dyskusji. I ta nasza magiczna obrona.
Ale dzięki mimo wszystko za walkę

rycerz17 | 30.08.2012 09:55

nie wierze że tak powiedział... muszę znaleźć oficjalną treść tego wywiadu - dopiero potem się wypowiem... już nie raz były błędy w tłumaczeniu, zdania wyrwane z kontekstu...

Badyll | 30.08.2012 09:56

Ależ mnie wkurza takie gadanie ..
" bo byliśmy lepsi nie tylko dziś"
Jeżeli byliście lepsi to dlaczego nie wygraliście ??

BLAUGRANA_TSW | 30.08.2012 09:56

Przykro mi to powiedzieć ale Xavi bzdury gada może na camp nou bylismy lepsi od Realu ale na ich stadionie to niestety Real był lepszy a do polowy pierwszej połowie to prawie nie istnieliśmy...

matek130 | 30.08.2012 10:00

Niestety widać było wyraźnie kto był lepszy i kto więcej sytuacji stworzył. Real w tym meczu był moim zdaniem dużo lepszy od Barcy i miał większą przewagę niż Barca w pierwszym meczu nad Realem.

cich cich | 30.08.2012 10:00


Zanim przeczytacie wejdźcie na stronę Barcelony i porównajcie z oryginałem....Powiedział że mogli wygrać ten dwumecz ( bo pomimo wszystko  mogli,he,he,he...) a nie że byli lepsi...





Pozdro - cich cich

Rafalkqu | 30.08.2012 10:06

Cóż, trofeum przegrane na własne życzenie. Przykro mi panie Xavi, ale na Santiago Bernabeu byliście słabsi.
Przy tylu błędach w dwumeczu nie da się wygrać.
I nie mozna być dumnym z takiej postawy zawodników.

rycerz17 | 30.08.2012 10:16

cich cich
dokładnie, kolejny raz źle przetłumaczony tekst i na dodatek dany na nagłówek... na szczęście już zmieniony - tuż przed rozpoczęciem napinki ;-) he he owszem, mogli wygrać, losy rywalizacji mogły się zakończyć już w pierwszym meczu - i tu Xavi jak najbardziej ma racje ;-) "mogli" - tu się należy zgodzić bezapelacyjnie...

cich cich | 30.08.2012 10:16


No i jest poprawka...Tylko Busi był lepszy.
Pozostali piłkarze byli dumni,he,he,he...




Pozdro - cich cich

cich cich | 30.08.2012 10:20


rycerz17 -


Oczywiście dla równowagi zacytowano Busiego który  chyba jako  jedyny nie mógł się pogodzić do końca,he,he,he...Pikuś, Pedro i Andres byli tylko dumni....dwaj ostatni nawet pogratulowali Madrytowi,he,he,he..





Pozdro - cich cich

madridismo88 | 30.08.2012 10:20

Więcej okazji niż Real? jebłeeeeeem..

elo ziom | 30.08.2012 10:21

jak to mozna powiedziec, ze powinni wygrac skoro juz w pierwszej polowie powinni dostac 5. Tylko Higuainowi powiedzkowac. Co do wypowiedzi Xaviego  to sie nie dziwie. Jego mądrosc boiskowa nigdy nie szła w parze ...

demol | 30.08.2012 10:24

"Cóż z tego, że przegraliśmy, skoro dowiedliśmy tego, że jesteśmy lepsi niż Real." hahahaha to zdanie mnie rozwaliło i nie mogę się pozbierać, co z tego, że przegrali i tak są najlepsi ;d

d4zzik | 30.08.2012 10:30

Do takich, a nie innych wypowiedzi tych panów ja już się dawno przyzwyczaiłem, więc kompletnie mnie to nie rusza ;)

cich cich | 30.08.2012 10:34


" “I think we were the better side and we have to focus on the positive aspects of the game, on Sunday we have a Liga match; we’re leaders and this isn’t going to stop.”

Nie za bardzo rozumiem ...gdzie tu jest -
" Cóż z tego, że przegraliśmy, skoro dowiedliśmy tego, że jesteśmy lepsi niż Real"

Nie wiem ...może ktoś ma pełny tekst, ja niestety czytałem tylko na stronie klubowej.

http://www.fcbarcelona.com/footba ll/first-team/detail/article/xavi-w e-could-have-won-the-super-cup




Pozdro - cich cich

hokus | 30.08.2012 10:35

Smieszne te wypowiedzi troche... A Busquetsa najlepsza - wiecej okazji niz Real, heh ;D Niby Barca przegrala, ale Busquets w swietnym humorze najwyrazniej. Zamiast pogratulowac Realowi (zwlaszcza gry w pierwszej polowie) to tego takie cos... Naawet nie wypada... Barca w dwumeczu byla gorsza i przegrala. W sumie teraz tak mysle, ze jednak zawazy ten blad Valdesa w pierwszym meczu ;p

hokus | 30.08.2012 10:37

cich cich
Faktycznie, w tym zdaniu nic takiego nie ma, aczkolwiek gdyby zobaczyc pelna wypowiedz, to pewnie jakas glupota by sie niestety znalazla. Btw. kto te teksty na polski tu tlumaczy? ;D

roxor | 30.08.2012 10:39

Chodzi chyba o to
"I’m upset that we were better both in the away leg and in the return leg. Despite playing with 10 players, we had more chances to score"


cich cich | 30.08.2012 10:43


hokus -


Chodzi właśnie o to że Busi jako jedyny piłkarz Barcelony uznał że byli lepsi...tak w ogóle,he,he,he...
Dlaczego nie zacytowano Andresa czy Pedro ?
Poza tym czytałem to co napisano na oficjalce i niczego takiego nie znalazłem, stąd moje zdziwienie...ale może ktoś ma pełny tekst, nie wiem,he,he,he...




Pozdro - cich cich

roxor | 30.08.2012 10:44

W sumie nie rozumiem tytułu artykułu, tak jakby miał tworzyć kolejną spinę, Xavi powiedział że mieli szanse wygrać ten mecz jakby wykorzystali swoje okazje...
A Busquets jeśli tak powiedział jest chyba idiotą :DD

trafffka86 | 30.08.2012 10:45

Sergio trzeba było się nie kłaść ,tylko grać. Jak piłkarz którego wczoraj w ogóle nie było widać może mówić że jego drużyna była lepsza. Po pierwszym meczu cieszyłem się że Real nie dostał 4:1 po pośladach ,bo to byłby koniec i wielkie upokorzenie... ale po wczorajszym meczu niech piłkarze Barcy się cieszą ,że nie skończyło się hokejowym wynikiem. Sergio zachowałeś się teraz jak Mourinho nie potrafiąc przegrywać z honorem. Xavi też wymówki ,przegrali mecz po dwóch kontrach ?? Boże chłopak ciesz się ,że nie zostaliście upokorzeni doszczętnie w czym zasługa Valdesa i Hiquaina... Real w pierwszej połowie nie grał tylko z kontry ,jak zazwyczaj z Barcą i to -plus przebłyski geniuszu poszczególnych graczy i ciągłe granie pressingiem zaowocowało. Nieuznana bramka Pepe nie wiedzieć  czemu to dobry absurd i prezent dla was ,taki jak Valdes dał nam w pierwszym meczu na CN ,więc jesteśmy kwita myślę. Szacunek za to ,że i tak Barca nawiązała wyrównaną walkę w drugiej połowie ,ale to trofeum jak najbardziej się należało Realowi i nie ma co się błaźnić głupimi wypowiedziami.  

Leo-Messi-20 | 30.08.2012 10:46

wygrac  mogli  to  prawda ale   od  poczatku  meczu  obrona  nie zabardzo sobie radzila  mnustwo  bledow  najbardziej  zawalili Mascherano  i  Pique adraino  poswicil sie dla zespolu  bo  gdy nie faul na  CR to  by bylo 3 : 0 a wtedy  bylo  by  kiepsko bramka  messiego  podniosal  nadzieje  i  pociognela  gre  barcy ale zabraklo szczescia  w drugiej  polowie  na strzelenie bramki  taki jest  futbol szkoda akcji  pedro  i  jordiego  alby mieli na  prawde super  okazjie na  wyrownanie  :) raz wygrywa  jeden  raz drugi  nie ma   co porownywac  obu zespolow  bo  oba graja na  rownym  poziomie :) pozdro visca el barca :)

cich cich | 30.08.2012 10:47


roxor -



Tak...ale to już wiemy. Zastanawiam się tylko gdzie jest to -
"Cóż z tego, że przegraliśmy, skoro dowiedliśmy tego, że jesteśmy lepsi niż Real"




Pozdro - cich cich

Rafalkqu | 30.08.2012 10:50

Dwumecz zostałby wygrany dla Barcy, gdyby nie fatalne w skutku błędy bloku defensywnego. Barcelona w I połowie nie była sobą, w drugiej musiała gonić wynik. Widoczny brak Puyola w obronie.

ozil1234 | 30.08.2012 10:53

tak mogli wygrac bo stworzyli sobie w 2polowie 2 sytuacje i to nijakie nie uznana bramka pepe po tym jak pilkarz barcelony sam opadl na murawe to bylo zalosne aaa i w 2 polowie nie wiem czy zauwazyliscie real takze mial wiecej sytuacji np; higuain, modric.khedira aaaa barca??pedro 1 dobra szansa to jest zalosne co fani barcelony pisza ze w 2polowie byli lepsi jak blaugrana stworzyla 1 naprawde dobra okazje szczescie ze valdes byl  w formie bo kilka strzalow gonzalo obronil        

roxor | 30.08.2012 10:55

cich cich

Na espnstar te same wypowiedzi co przytoczyłeś, więc niewykluczone że autor coś dodał od siebie :DD

roxor | 30.08.2012 10:57

ozil1234

klasyczne co by było gdyby :DD
-valdes nie popełnił błędu
-Mascherano trafił w piłkę
-Higuain strzelał
faktem jest że real wygrał, a zdarzyć się mogło wszystko xD

cich cich | 30.08.2012 11:05


roxor -

No właśnie, na oficjalce cytowane są wypowiedzi 5-ciu piłkarzy Barcy....i nie ma czegoś takiego.
Z resztą nieważne...
Real zdobył SuperCopa, trzeba to przyjąć na klatę z pokorą....pogratulować i do domu,he,he,he...
Sezon dopiero się zaczyna, w październiku kolejne GD....więc wszystko jeszcze przed nami.




Pozdro - cich cich

waldir10 | 30.08.2012 11:09

Barca mogla przesadzic wynik Superpucharu w pierwszym meczu (CN).

wczoraj o wiele lepszy byl po prostu Real, ktory i tak byl mega nieskuteczny!
Higuain-dobry pilkarz, znakomicie dochodzi do sytuacji (wczoraj) beznadziejnie je marnowal.

Barca mogla wygrac w I meczu 4-1, wczoraj real przy szczesciu i wiekszej skutecznosci nawet z 6-1,

wg mnie zwyciezca ZASLUZONY

P_A_T_O | 30.08.2012 11:22


Nie obchodzi mnie czy Real to wygrał, przecież (według niektórych kibiców) to trofeum jest mało ważne :P

Pozdrawiam!

Kornak | 30.08.2012 11:43

A ja nie wiem co was nachodzi z tym "...mogli prowadzić ale bramkarz uratował sytuację..."

No ludzie piszecie jakby Ci bramkarze to były słupki na boisku.
Bramkarz "uratował" bo to jego zadanie na boisku i nic nadzwyczajnego/szczęśliwego czy cudownego nie miało miejsca, ot po prostu odwalił swoją robotę. Bramkarz gra, tak samo jak obrońca, pomocnik czy napastnik.

A co do Barcy. Ja uważam że przegrali ten puchar na własnym stadionie (możecie się nie zgodzić).
Real przywiózł sobie zaliczkę - bo Barca pozwoliła królewskim wbić te 2 gole w Katalonii (a nie powinna).
I teraz to się odbiło. Real grał na Bernabeu, miał dogodną sytuację - bramki wypracowane na CN, minimalną porażkę i całkiem dobre morale po poprzednim tygodniu, własne boisko, kibiców oraz konieczność trafienia tylko 1 gola (bądź w najgorszym wypadku wynik 2:1) u siebie i postawienia skutecznego autobusu.
Powiem więcej, byłbym rozczarowany gdyby Real tego nie wygrał.

Real Madridista | 30.08.2012 11:46

cichu
Dzięki za przytoczenie całości wypowiedzi;)
Faktycznie Busci przesadził, bo akurat on był jednym z najsłabszych ogniw Barcelony...
Pzdr.

cich cich | 30.08.2012 12:07



Real Madridista -



Cała wypowiedź jest na oficjalce , ja przytoczyłem tylko fragment....ale nie mogłem się nigdzie doszukać tego jednego...dziwnego zdania,he,he,he...





Pozdro - cich cich

barnaba1989 | 30.08.2012 12:41

Song > Busquets

ronaldo1014 | 30.08.2012 14:51

haha gosc nie umie sie pogodzic z porazka wczoraja grał Real barcelona chyba nie dojechala na mecz ...

Alexisanchez123 | 30.08.2012 15:42

nie byliście słabsi od realu tylko wasza obrona grają jak by już chcieli iść spać przegraliście przez własne błędy a nie dlatego że real by był taki dobry

Zbanowany | 30.08.2012 16:42

Ciekawe czy jak dalej Barcelona będzie grać słabo w obronie to Vilanowa utworzy wakat innemu trenerowi.
Co jak co ale Puyol to już młody nie jest i następce trudno będzie im znaleźć. Pique gra tak, że myślami jest chyba ciągle przy Shakirze. W meczach z Królewskimi Blaugrana zapomina a defensywie, a jak widać Mourinho wyciągał wnioski przez ten cały czas i Messi z Iniestą oraz Xavim już mu nie straszni.

Zbanowany | 30.08.2012 16:44

W sensie chodzi mi, że skutecznie ich eliminują i wtedy szybko dostają się na bramkę Valdesa. Bo jak by nie patrzeć atak Katalończyków był czymś w rodzaju defensywy.

barnaba1989 | 30.08.2012 17:31

ja bym się tak na miejscu kibiców Realu nie cieszył, bo jak taka klasowa drużyna może grać na czas w drugiej połowie grając o jednego zawodnika wiecej i bronić wyniku? widocznie nie tak forma, a za miesiąc ligowe GD na Camp Nou, ciekawe co by było jakby Realowi miało przyjść grać ponad godzine w 10, na manicie by sie nie skonczylo ;)

barnaba1989 | 30.08.2012 17:34

i jeszcze jedno
jak Barcelona grająca w osłabieniu, atakująca trzema może czterema zawodnikami jest w stanie rozklepac cała obrone Realu i dojsc do 4 prawie stuprocentowych sytuacji bramkowych, albo Real jest taki słaby, albo juz sam nie wiem co o tym myslec ;)

Trynidator | 30.08.2012 17:41

cich cichu -

Aj tam... Real będzie górą na koniec rozgrywek he,he,he
Na prawdę nie przejmują się swoją drużyną. I dlaczego tylko te dwa zespoły?

Ja to dopiero mam szarganie mojego Gdańska - mojej dzielnicy, moich blisko mnie dzielnic... co za wstyd na całe Trójmasto... o Sopocie w ogóle nie wspomnę, ani o US, Prokuraturze, Sądach. Jejuu cała debata w sejmie, jak słuchamd****i to jest katastrofa politczno-opozycyjna. Sorry musiałem to napisac

Pozdrawiam - Kolego.

KGB | 30.08.2012 21:17

Proszę gorąco by moderator wy-edytował wypowiedz pana Mika Wachwoskiego który w ten sposób tłumacząc wypowiedzi zmieniając ich znaczenie powoduje agresje u użytkowników i niepotrzebne napięcie. Zależy nam użytkownikom tego portalu na konstruktywnej dyskusji o prawdziwych wypowiedziach naszych piłkarzy nie przekręconych. Czy oczekujemy tak wiele.

xpax | 02.09.2012 18:48

ten mecz można podsumować słowami gdzie była barcelona i dlaczego nie przyjechała na ten mecz...
trzeba przyznać że real nie grał niczego wielkiego pobiegali trochę więcej na początku pierwszej połowy i to wszystko ale barca to mnie w ogóle zszokowała nawet z osasuną grali lepiej a to był katastrofalny mecz w ich wykonaniu i tylko klasie rywala zawdzięczają 3 pkt
ogólnie oba zespoły rozpoczęły w fatalnym stylu sezon i to nawet pomimo wygranej 5:1 fcb z saragossą ...



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy