REKLAMA
REKLAMA

Pazzini w Milanie, Cassano w Interze

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: ASInfo  |  22.08.2012 12:50
Przewidywana od kilku dni wymiana między dwoma mediolańskimi klubami stała się faktem. Giampaolo Pazzini został nowym zawodnikiem Milanu, a Antonio Cassano został ogłoszony nowym nabytkiem Interu.

- AC Milan informuje, że w środę oficjalnie nowym zawodnikiem "Rossonerich" został Giampaolo Pazzini z Interu. Jednocześnie, w drugim kierunku powędrował nasz piłkarz, Antonio Cassano - brzmi oficjalny komunikat na stronie Milanu.

- Inter wita Cassano. W środę podpisaliśmy wszystkie stosowne dokumenty, by napastnik mógł reprezentować naszą drużynę. Informujemy, że gracz podpisał dwuletni kontrakt - czytamy w oświadczeniu "Nerazzurich".

AC Milan, oprócz wymiany zawodników z "Il Serpente" zapłaci w trzech ratach 7,5 miliona euro za Pazziniego.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 81 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

FrancescoMilan | 22.08.2012 12:56

Interesy z Interem zawsze nam wychodziły na dobre:) mam nadzieje, że historia zatoczy koło;p.

Outlander | 22.08.2012 12:56

Jakim cudem Milan jeszcze dopłacił Interowi za Pazzo?

soltys86 | 22.08.2012 12:57

niezrozumiały ruch Milanu, czyt. tak wysoka dopłata

Pawel_INTER | 22.08.2012 12:57

:)

Grande Alex | 22.08.2012 13:06

Galliani  to chyba oszalał na stare lata

sprzedał najlepszych, oddaje kolejnego b. dobrego w zamian za średniego i jeszcze dopłaca :D

RealistaACM | 22.08.2012 13:13

Grande Alex

Nie średniego. Z pewnością Pazzini to lepszy wybór niż Berbatov, Matri, czy Borriello. Jeśli do Milanu dołączy Kaka, to nic nie stracimy na sprzedaży ZdrajcAntonio.

Najbardziej jednak boli to 7 mln i wzmocnienie jednego z największych rywali w walce na krajowym podwórku.

r.baggio | 22.08.2012 13:18

żal dupę im ściskało, aby wydać jakiekolwiek pieniądze na obrońców, a 7.5mln płacą za napastnika ... to jest po prostu smieszne.

Czekam teraz aż zapłacą kolejne 20mln za Kakę i dadzą mu 9mln za sezon.
A Mexes odejdzie z klubu.

To już nie jest śmieszne, to jest tragiczne

rafal996 | 22.08.2012 13:20

Dopłata jest absurdalna, natomiast co do reszty... kto wiem, kto ostatecznie będzie wygrany na tej transakcji. Cassano jest niestabilny i nie chodzi tu o formę, a o głowę. Ma też swoje lata, a tego typu piłkarze nie są długowieczni. Tymczasem Pazzini jest w odpowiednim wieku, ma wiele do udowodnienia, a grać w piłkę z pewnością potrafi. Kto wie, czy za rok nie będziemy patrzeć na tę wymianę inaczej.

the_clash | 22.08.2012 13:20

Pazzini moze sie odblokuje w Milanie w kazdym razie w Interze jego czas dobiegl konca a szkoda bo zapowiadal sie jako ciekawy zawodnik. Mam nadzieje, ze Cassano to bedzie strzal w dziesiatke.

NiesfornyMario | 22.08.2012 13:20

Inter złoty transfer,jeśli Il Principe zgra się z Fanantonio a formę z sezonu 09/10 dołoży Sneijder to siła ofensywna Interu może być najlepsza w Serie A.

Catalina | 22.08.2012 13:24

To co wyprawia Milan w tym okienku woła o pomstę do nieba. Ktoś może mi logicznie wytłumaczyć jakim cudem oni dopłacili jeszcze 7.5 mln bo ja tego po prostu nie rozumiem. Może coś mnie ominęło? czegoś nie wiem?

JUVENTUS 30

Juventino23111 | 22.08.2012 13:24

RealistaACM od Boriello z pewnością, z taką samą pewnością Pazzini jest gorszy od Matriego i Berbatova.

niepamietam | 22.08.2012 13:29

Witam, specjalnie zarejstrowalem sie zeby napisac swoje zdanie na temat tego transferu.
Kazdy z nas wie, ze to co sie dzieje teraz w Milanie to przechodzi ludzie pojęcie, choc ten transfer nie musi byc wcale taki zły. Cassano to pilkarz leniwy, z nadwagą, obecnie mający siły na 60 minut, do tego 2 lata starszy niz Pazzini. Milan troche przeplacil z tą dopłatą, ale zobaczymy jak to wyjdzie. Jak historia pokazuje takie wymiany pomiedzy mediolańskimi klubami w wiekszosci swietnie wychodzily dla Milanu.
Milanowi wlasnie brakowalo takiego typowego lisa pola karnego, grającego na pograniczu lini spalonego. Bo Robinho czy Shaarawy to raczej cofnieci napastnicy, do tego ten pierwszy zepsuje kazda setke, a Pato to wiadomo jak u niego z formą i kontuzjami. Pazzzini moze byc drugim Inzaghim, tylko nie pytanie czy ktos będzie mu podawał dobre piłki. Wedlug mnie kluczem zeby Pazzini wypalil jest kupienie jakiegos dobrego treq, czyt. Kaka w obecnej sytuacji.
Pozdrawiam.

piwosz | 22.08.2012 13:32

FrancescoMilan: "Zawsze" masz na myśli Ronaldo, Vieriego, Manciniego, Favalliego itp?:) Bo ostatni raz dobrze to wyszliście z z Pirlo i Seedorfem tyle że to było ponad 10 lat temu, a świat się zmienia, takie czasy nastało że Inter po drodze wygrał potrójną koronę, co niby według niektórych miało im się nigdy nie udać  :P

Jeżeli Cassano sam poprosił o transfer i chciał dołączyć do Interu przy tych samych zarobkach co w Milanie to wybór ten należy oceniać jednoznacznie:)

Swoją drogą miło poczytać, że nagle Pazzini jest lepszy od Matriego czy Berbatova, od Teveza, Dżeko i Ibry też? :)) Pewnie ma to pokazać Interistom ile "stracili":) A ja powiem tak: stracił Milan i to podwójnie. Raz, że Cassano jest po prostu lepszym piłkarzem, dwa że te 7 mln dopłaty to efekt nadmuchanej ceny za Pazzo, jego wartość obecnie w rzeczywistości jest znacznie niższa.

Wymiana trochę przypomina Ibra za Eto i gotówkę, co działo się później to wszyscy pamiętają.

Krótko mówiąc: czuć optymizm w Interze i kac moralny w Milanie:)

Liga będzie ciekawa, derby tym bardziej - co do wyników to liczę na powtórkę tych z ostatniego sezonu z Cassano na liście strzleców:)

niepamietam | 22.08.2012 13:33

Cassano: Jestem od dziecka Interistą!

No i powiedzcie mi czy on jest normalny. Nic dziwnego ze Milan go chcial opchnać za poł darmo, tylko by problemy robił. T

the_clash | 22.08.2012 13:37

ale przeciez wiadomo jest od dawien dawna ze Cassano jest wychowankiem i kibicem Interu wiec nie wiem o co wam chodzi

niesfiec | 22.08.2012 13:38

No to rynek transferowy we Włoszech bardzo ciekawy. Takiego obrotu się spodziewałem ale kwota dopłaty jest bynajmniej dziwna.O ile Pazzini to uznana marka, o tyle zeszły sezon nie był dobrą kartą przetargową w negocjacjach w Mediolanie, no cóż mam nadzieję że się odnajdzie, bo akurat Milan gra w LM i potrzebna skuteczność.

RealistaACM | 22.08.2012 13:41

Hehe, tak to jest, jak się ocenia zawodnika po dwóch ostatnich sezonach. Ktoś pamięta Pazziniego z Atalanty, albo Fiorentiny ? Wąpię, większość wtedy bawiła się klockami. Matri? W czym on jest taki dobry? Potrafi czasami fajnie przyłożyć z główki i to wszystko. Marnuje 4/5 sam na sam na mecz, a strzelać to potrafi tylko 16 metrów i niżej.

Berbatov? No proszę was, bez jaj. Pazzini to z pewnością dużo lepszy wybór. Nie dość, że starszy o 3 lata, to jeszcze nic specjalnego. Dodatkowo nie sprawdzony w Serie A.

FrancescoMilan | 22.08.2012 13:42

piwosz
Haha Ronaldo przyszedł z Realu a Favalli był spoko i dobrze na tym wyszliśmy.... A i to nie my zapłaciliśmy za Manciniego 13mln ojro......tylko go wypożyczyliśmy . A Vieri to sobie dogorywał...zresztą co to za śmieszne przykłady.....Pozdro.....

FrancescoMilan | 22.08.2012 13:43

[Już mówiłem. Panujemy nad słowami, szanujemy zdanie innych i ich nie obrażamy. Przykro mi. Moderator]

tomusrydy | 22.08.2012 13:46

Każdego fana Milanu zapraszam do zgłaszania się pod numer gg: 44360028, jeśli tylko chcecie dołączyć do ekipy milan.sportube.pl. Rozpatrujemy i odpowiadamy na każde zgłoszenie.

RealistaACM | 22.08.2012 13:59

Aaa i jeszcze jedna sprawa:

Fantantonio, a nie Fanantonio, jak to wielu piszę.

A druga sprawa:

Ile spodziewaliście się zapłaty za Pazziniego? Dwa lata temu kosztował Inter 20 mln euro. Teraz doszło do wymiany. Do Interu poszedł gruby, starszy, niezdrowy psychicznie i sercowo zawodnik, który ma fajne podania i pomysły na boisku. Z pewnością Cassano nie jest wart ponad 10 mln euro, zresztą tak samo twierdzi Transfermarkt.

Oczywiście Milan dał się trochę wydymać, bo 7,5 mln to za dużo, ale dopłata w wysokości 5-6 mln była konieczna "znafcy" i "esksperty".

Ja się cieszę z tego transferu, bo dla takich mend nie ma miejsca w wielkiej familii, jaką jest Milan, albo raczej był Milan (teraz to zlepek promocyjnych piłkarzy).

Teraz pozostają dwie opcje: Albo Pazzini wypali formą i będziemy mieć nowego Gilardino (tak, tylko Gilardino) przez 2-3 sezony, albo nie wypali i będziemy mieć drugiego Borriello.

Ja jednak wierzę w Pazzo. Lubię go i wiem, że stać go na internaszjonal lewel, czyli więcej niż Gilardino, który imo strzelił gola Manchesterowi na internaszjonal lewel.

the_clash | 22.08.2012 14:03

teraz to Pazzo wszyscy lubia a njabardziej wtedy lubili jak go od drewna wyzywali  hipokryzja ukryta

~koziołeKKS04~ | 22.08.2012 14:12

Sam nie wiem co o tym myśleć... jak pierwszy raz usłyszałem o tej wymianie to się przeraziłem, ale teraz wydaje mi się, że to może wcale nie być taki zły ruch Milanu. Gdyby nie ta dopłata to już w ogóle byłbym zadowolony. No a Pazziniemu należy życzyć szczęścia i formy, oby nam to na dobre wyszło.

Ghost_Rider_666 | 22.08.2012 14:16

To moze wyjsc i jednym i drugim na dobre.Pazzini moze sie odblokuje a co do Cassano to zniewolnika nie ma pracownika, juz nie chcial byc w Milanie.Ogolnie mysle, ze Pazzini strzeli pare bramek ale luki po Ibrahimovicu nie zapelni, bo to za maly kaliber na takie wyzwania.

RealistaACM | 22.08.2012 14:21

the_clash

Drewnem nazywały go osoby, które widziały jego 2-3 mecze. Ja go doskonale pamiętam z Fiorentiny, gdzie fajnie mu się współpracowało z Montolivo. Pazzini nie jest wirtuozem, nie jest jakoś wspaniale wyszkolony technicznie (stąd może często nazywany jest drewnem), ale Giampaolo posiada wspaniały ciąg na bramkę. Potrafi wykańczać akcje, jak mało kto. Typowy egzekutor, który w Milanie z pewnością się przyda, wszak takiego Milan zawodnika nie posiadał. Pozdrawiam

the_clash | 22.08.2012 14:29

RealistaACM

Tego mi nie musisz tlumaczyc ja akurat wiem, ze Pazzini to swietny zawodnik tylko poprostu zablokowal sie chwilowo i dobrze tez wiem jak gral w Violi czy Sampie. Chodzilo mi o to, ze czesc kibicow Twojego klubu przemianowalo go z drewniaka w diament. Mozna takze zauwazyc ze pokladaja w nim juz nie wiadomo jakie nadzieje, a jak chlopak bedzie odczuwac presje ze strony waszych kibicow to napewno szybko nie wroci do formy. Zauwazalne to bylo takze w Interze, ciazyla na nim presja w przeciwistwie do Sampy czy Violi, gdzie gral bez obciazen. Pazzini to zupelne przeciwienstwo Cassano ten drugi ze swoim charakterkiem sobie wszedzie da rade natomiast widac jak bylo z Pazzo pare miesiecy temu siedzial cichy skulony na lawce i nikomu nie chcial zawadzac... Pzdr

niepamietam | 22.08.2012 14:30

the_clash, - a co Pazzini moze ma nie miec presji? Takie to dziwne? Człowieku to Milan, a nie Kmita Zabierzów. Obojetnie kto tu przyjdzie bedzie mial presje.

SinHop | 22.08.2012 14:32

Nie wiem, czy zdajecie sobie z tego sprawe ale ta dopłata rozłożona jest na 3 lata bodajże ;d
Także w tym roku na czysto Pazzini kosztował nas Cassano (notabene, nie przykładający się do treningów, próbujący dać do zrozumienia zarządowi, że zrobili błąd ze sprzedażą Ibry i Silvy, oczywiście potrafię go zrozumieć ale wychodzi u niego straszny brak profesjonalizmu) i 2/3 mln Ojro.
Mam nadzieję, że transfer Pazziniego okaże się bardzo dobry, tak jak każdy inny transfer gracza ofensywnego z Interu do Milanu ;)
Forza Milan :)

the_clash | 22.08.2012 14:33

Nie rozumiesz mnie wogole... Tacy ludzie jak Ibra, Cassano, Boateng, Balotelli i wielu innych maja za przeproszeniem wy****ne na cos takiego jak presja i stres sa odporniejsi psychicznie a co za tym idzie bardziej nie obliczalni... i wlasnie przez to Pazzo traci trzeba byc za przeproszeniem twardym c***em i wszedzie sie wypychac tak jak robil to np. Ibra.

rafal996 | 22.08.2012 14:48

Mam wątpliwości, czy "Cassano sobie wszędzie poradzi". Jego epizod w Realu mówi co innego. Ale tak ogólnie masz rację, on chyba nie wie co to presja, po prostu robi swoje.

Życzę Wam pociechy z niego, bo potrafi dać mnóstwo radości jak jest w formie. I cieszcie się każdym jego zagraniem, bo długo go nie będziecie oglądać ;)

Interowiec99 | 22.08.2012 14:55

niepamietam przepraszam ciebie, ale jest parę zdjęć, gdzie Cassano jest w koszulce Interu jako dzieciak.

the_clash | 22.08.2012 14:55

rafal996

Dokladnie nie chodzilo mi tylko o niego ale o innych  o podobnym profilu psychologicznym jak wlasnie Ibra, Cantona, George Best,  Tevez i wielu innych tacy pilkarze sa troche jak kapele ktore tworza historie rock n rolla w pamieci zostaja tylko ci najwieksi szalency.

Italia00 | 22.08.2012 16:00

Powiem szczerzę, że ocenanie kto jak zagra w przyszłym sezonie to nie jest nic dobrego.

Aczkolwiek cena za Pazziniego przesadzona. Jeszcze miesiac temu rywale Interu zza miedzy nazywali go drewniakiem i wypalonym piłkarzem, dziś udają, że cieszą się z tego transferu. Ale błagam was, za taką cenę? Przecież on nie był tego warty na daną chwilę.


Przykro Mi, ale Milan oddaje takich piłkarzy jak Ibra,Silva żeby sprowadzić Pazziniego i to jeszcze kosztem Cassano?

Przykry obrazek:
http://iv.pl/images/7968456591075 4347049.png

generalITALIA | 22.08.2012 16:45

Jak się bawić to się bawić !!
Widzę że Juve odpadł z rywalizacji jedyny konkurent w walce o scudetto.

amazon | 22.08.2012 16:50

piwosz,
W Twoim poście jest wszystko co myślę o wymianach z MILANEM oraz o sytuacji Cassano. Jakbyś czytał w moich myślach. Kibice ACM wiedzą że stracili na tej wymianie zarówno piłkarsko jak i finansowo i ten stan objawia się w atakowaniu Cassano i przewidywaniu jak to będzie kiepsko z Interem i z samym zainteresowanym. Zwyczajna frustracja i szok pourazowy .
Nikt nie patrzy na to że Antonio przeszedł do klubu który będzie grał w LE a nie LM jak ACM i będzie zarabia tyle samo co u poprzedniego pracodawcy. Te argumenty są na tyle istotne że tworzą tło tego transferu. Każdy niech oceni to sam.
Ja wiem że za lisa pola karnego ale trochę wyleniałego w ostatnich miesiąceach dostajemy fantasiste pełną gęba mogącego grać na 3-4 pozycjach , najlepszego asystenta w ACM i doadatkowo 7-8 mln euro . Tyle w temacie .
Jeśli chodzi o argument że Milan mu pomógł kiedy był chory .... śmiech na sali . A co mieli zrobic , musieli bo są do tego zobowiazani jako klub , pracodawca itd.
Forza Inter

Interowiec99 | 22.08.2012 16:57

a może przybył inny konkurent? Milan już po odejściu Ibry i Silvy mieli gorszy skład od nas

Hypnos#Inter | 22.08.2012 17:11

szok.... pomimo tego iż nadal mam nienajlepsze zdanie o niejakim M.Branca to musze przyznac że to jest mistrzostwo świata. sprzedać kompletnie nieprzydatnego drużynie zawodnika który zaliczył katastrofalny sezon, w zamian za Cassano i jeszcze 7 mln w gotówce to na prawdę majstersztyk. nie chce się czepiać kolegów kibiców z południowej trybuny ale problemem Pazziniego nie jest to że on się zablokował i nie strzela. to taki typ zawodnika którego zadaniem w meczu jest dostawienie nogi lub głowy do idealnego podania kolegi. w Interze nie strzelał bo  nie miał mu kto podawać piłki. tak więc stał tylko i czekał na zbawienie. pomijam tutaj już jego kompromitujące wpadki przy przyjmowaniu piłek. problem w tym że w Milanie tym bardziej po odejściu Cassano nie będzie zawodnika który poda Pazziniemu piłę dokładnie na nogę/głowę. i ten znowu bedzie stał i czekał. przy tym wszystkim to gracz który kompletnie nie angażuje się w odbiór piłki i nie cofa by pomóc kolegom w jej rozegraniu w środku boiska. najbardziej dziwi mnie fakt, iż w to mercato Milan sprzedał 3 z 5 swoich najlepszych zawodników. coś niebywałego.

Hypnos#Inter | 22.08.2012 17:18

szok.... pomimo tego iż nadal mam nienajlepsze zdanie o niejakim M.Branca to musze przyznac że to jest mistrzostwo świata. sprzedać kompletnie nieprzydatnego drużynie zawodnika który zaliczył katastrofalny sezon, w zamian za Cassano i jeszcze 7 mln w gotówce to na prawdę majstersztyk. nie chce się czepiać kolegów kibiców z południowej trybuny ale problemem Pazziniego nie jest to że on się zablokował i nie strzela. to taki typ zawodnika którego zadaniem w meczu jest dostawienie nogi lub głowy do idealnego podania kolegi. w Interze nie strzelał bo  nie miał mu kto podawać piłki. tak więc stał tylko i czekał na zbawienie. pomijam tutaj już jego kompromitujące wpadki przy przyjmowaniu piłek. problem w tym że w Milanie tym bardziej po odejściu Cassano nie będzie zawodnika który poda Pazziniemu piłę dokładnie na nogę/głowę. i ten znowu bedzie stał i czekał. przy tym wszystkim to gracz który kompletnie nie angażuje się w odbiór piłki i nie cofa by pomóc kolegom w jej rozegraniu w środku boiska. najbardziej dziwi mnie fakt, iż w to mercato Milan sprzedał 3 z 5 swoich najlepszych zawodników. coś niebywałego.

HardkorTheBlues | 22.08.2012 17:33

Kolejny świetny interes Milanu oby tak dalej.Bez obrazy kibice milanu ale milan robi się jak ajax najlepszych sprzedaje

VVujek | 22.08.2012 17:36

Ty Realista bo padnę,pamiętasz go z Fiorentiny i mówisz,że nie jest drewnem ?? a the_clash się podłączasz do tych głupot,widocznie obaj pamiętacie go z Fiorentiny,ale widzieliście tylko jego bramki na YT bo Pazzini to techniczne zero,wolny jak żółw,zwrotności też tyle co żółw,jedyne co potrafi to strzelać bramki,ale ostatnio nawet to mu się wyłączyło,jak Pazzo strzeli bramkę w meczu to bedzie to jedyna rzecz którą zrobi(tak jest przeważnie)a jak nie strzeli to gracie w 10.              

niepamietam | 22.08.2012 17:37

Pato znowu kontuzjowany. hahaha. to juz jest komedia.
Milan walczyc bedzie o LE

VVujek | 22.08.2012 17:38

Posiada ciąg na bramkę hahaha leże,przecież on praktycznie cały czas stoi w jednym miejscu.Powtarzam,jedyne co potrafił to strzelać bramki,a to ile prostych piłek traci w trakcie meczu to już inna bajka.      

ICE MAN9 | 22.08.2012 17:38

Ktoś kompletnie stracił rozum w Milanie przy tej wymianie to Inter powinien dopłacać, a ci idioci dopłacają i to 7 milionów.

HardkorTheBlues | 22.08.2012 17:39

Jak tak dalej pójdzie to milan wogle nie zagra  nawet w LE

RealistaACM | 22.08.2012 17:41

VVujek

Cytuję własne słowa:
"Pazzini nie jest wirtuozem, nie jest jakoś wspaniale wyszkolony technicznie (stąd może często nazywany jest drewnem), ale Giampaolo posiada wspaniały ciąg na bramkę."

Ostatnio mu nie wychodziło w Interze, bo Interowi nic nie wychodziło. Później formę odzyskał Milito, a Pazzini grzał ławkę.

Dwa lata temu wychwalaliście go pod niebiosa, zdobył blisko 20 bramek w lidze (licząc również gole w Sampie). Teraz jeden sezon mu nie wyszedł (nie tylko jemu w Interze) i nagle mówicie, jakie to drewno i w ogóle.

RealistaACM | 22.08.2012 17:43

HardkorTheBlues

Milan jakoś niedawno dał radę pierwszemu składowi Chelsea, a sam grał mocno eksperymentalnym.

Wiem, wiem, to tylko sparing, drużyna musi się ograć, Hazard musi się ograć itd. itp.

VVujek | 22.08.2012 17:49

to co potrafił to tylko strzelać bramki,żadnego ciągu na bramkę nie ma,stoi praktycznie cały czas w jednym miejscu,czy jest w formie czy bez formy.Nie wiem czy wiesz,ale trafiłeś na największego "hejtera" Pazziniego, jego gra mi się nigdy nie podobała,czy strzelał bramki czy nie.        

RaulMadrid | 22.08.2012 17:55

Realista ACM
wspominając grę Pazziniego z Atalanty czy Fiorentiny... i porównując z Cassano to tak jakby porównać Owena za czasów gry w Liverpoolu gdy grał tak fantastycznie że dostał złotą piłkę... nie przesadzaj... powiedz mi po czym się porównuje piłkarza ? po tym jak grał kiedyś czy jak zagrał w ostatnim sezonie ? co do Cassano i Pazziniego to po twoim nicku i po tym co piszesz o tych dwóch piłkarzach jesteś zakompleksionym fanem Milanu i nawet jakby wam ktoś wcisnął Wawrzyniaka za Abate to też byś wtedy wychwalał Wawrzyniaka a Abate poniżał... nie obraź się ale tak wywnioskowałem z tego co piszesz... nie sugerujmy się transfermarkt.de... popatrzmy na to że Cassano jest podstawowym zawodnikiem reprezentacji Włoch do której Pazzini nawet nie jest powołany... do tego Cassano dostał powołanie po tak ciężkiej kontuzji i odrazu stał się podstawowym zawodnikiem... równając umiejętności tych piłkarzy to Cassano jak mówiłeś ma pomysł na grę... jest dobrze wyszkolony technicznie , potrafi kiwnąć kilku rywali... on jest prawdziwym kilerem... ja w nim widzę taką słabszą wersje Davida Villi... słabszą powtarzam... Antonio jest niesamowicie waleczny , ma charyzme i nigdy nie ustępuje... mógłby nawet być kapitanem w jakieś drużynie... wychwalałem go gdy grał w Milanie i wychwalał go będę jeśli bedzie grał tak samo w Interze... liczyłem na niego w Madrycie , ale tam kariery nie zrobił... ale wtedy to jego charakter mu w tym przeszkodził... Cassano to zawodnik który potrafi zrobić różnice... a Pazzini ? umiejetnosciami z Antonio nie moze się rownać ale musze mu przyznac ze potrafi sie odnalezc sie w polu karnym... ale kim on by byl bez pomocnikow ? jedynym argumentem ktory przemawia za Pazzinim jest to ze jest 2 lata mlodszy od Antonio...

a przypomnicie mi jakiś kapitalny mecz w wykonaniu Pazzinego w zeszłym sezonie ? albo tak w którym strzelił jakiegoś hattricka... albo dublet i bramki były dosyć ładne ?

VVujek | 22.08.2012 17:55

Mieliście nie tak dawno podobny typ zawodnika do Pazzo,mowa tu o Huntelarze,róznica jest tak,że to holender jest bardziej zwrotny,szybszy,lepszy technicznie i lepiej gra głową.  

da_lombardi | 22.08.2012 18:01

Pazzini w Interze zawiodl ale to wcale nie oznacza, ze w Milanie bedzie podobnie. niejeden zawodnik po przenosinach z Interu do Milanu duzo zyskal natomiast my z Milanu jeszcze nic nie skorzystalismy. Pazzini potencjal ma nie na darmo przychodzil do mistrzowskiego Interu w roku 2010  za grube kilkanascie baniek.
poza tym to te okolo 10 bramek zawsze strzeli nawet jesli jest w chu.jowej dyspozycji

RaulMadrid | 22.08.2012 18:02

zgadzam się z Wujkiem... Holender przy grze na niego jest w stanie strzelić 40-50 bramek... zresztą wystarczy spojżec na jego statystyki... szkoda że u nas nie został... no ale Higuain jest od niego znacznie lepszy...

RaulMadrid | 22.08.2012 18:03

da_lombardi
masz racje ale to nie zmienia faktu że doplata 7,5 mln. to przesada na moje oko to raczej Inter powinien dopłacić... a wgl. to wydaje mi się że Cassano też zawsze te 10-15 bramek strzeli...

VVujek | 22.08.2012 18:08

Inter ma 3 korzyści z tego transferu :D
1.Cassano jest jak najbardziej wzmocnieniem
2.Dodatkowe 7,5 mln euro :)
3.Dzięki takiemu transferowi,inni bardzo dobrzy zwodnicy chętnie przyjdą do Interu,bo widza,że kroi się tu mocna paka.    

VVujek | 22.08.2012 18:11

Handanovic:Maicon-Silvestre-Juan-"P ereire":Gargano,Guarin:Coutinho-Sne ijder-Palacio-Cassano  :D skład na papierze wygląda na bardzo mocny. :D    

Juventino23111 | 22.08.2012 18:11

RealistaACM
Nie wmówisz nikomu swojej teorii, prawda jest taka że Milan dał dupy przy tej transakcji. Cassano jest znacznie lepszy niż Pazzini, każdy to wie, To On był podstawowym napastnikiem kadry a Pazziniego nie było nawet w szerokiej. Myślisz że po dwóch sezonach słabych będzie garł tak jak w Fiorentinie??
Nie rozumiałbym gdyby po prostu wymieniono tych zawodników bo pomimo ze jest 2 lata starszy to jest conajmniej poziom lepszy, i na boisku wygląda jakby to Pazzini miał z 5 lat więcej niż Cassa, a tu jeszcze taka dopłata?? mam nadzieję że będzie strzelać Pato i Robinho który jest chyba w formie bo Pazzini jest po prostu za słaby.

VVujek | 22.08.2012 18:12

czekać tylko na Gargano i Pereire :D

Hypnos#Inter | 22.08.2012 18:12

powiem wam iż gdyby nie fakt że to Milan musiał dopłacić Interowi a nie na odwrót, byłbym przekonany że Łysi szykują jakąś niespodzankę transferową na koniec i potrzebują koniecznie kasy aby to dopiąć. ale w tej sytuacji to conajmniej dziwne posuniecie. :p

RaulMadrid | 22.08.2012 18:13

Natomias w Milanie to wygląda tak :D
1.Odchodzi trzeci kluczowy zawodnik i drugi napastnik...
2. Milan traci 7,5 mln euro :)
3. Wszyscy widzą że w Milanie jest jakiś kryzys i raczej gracze  z najwyższej pułki narazie tam nie dołączą...

RealistaACM | 22.08.2012 18:16

RaulMadrit

Nie jestem zakompleksionym kibicem Milanu. To pierwsza sprawa :)

Po drugie nie porównuje obu piłkarzy, bo mimo, iż obaj są napastnikami, to stylem gry różnią się niesamowicie. Cassano to niesamowity zawodnik, król asyst, gdyby nie problemy sercowe w tamtym sezonie, asystami pobiłby Ozila na głowę. Świetna technika i przegląd pola. Niestety, jest to zawodnik po poważnej kontuzji, ma nadwagę, może zagrać góra 60 minut.

Pazzini. Od kilku lat oglądam sporo meczy z jego udziałem, w każdym sezonie. Uwielbiałem oglądać duet Cassano-Pazzini w Sampdorii. Obaj znakomicie się uzupełniali. A uzupełniali się dlatego, że są całkiem odmienni; jeden wykonywał takie zadania, drugi takie. W Sampdorii Cassano wykonywał znakomicie swoją robotę, podobnie jak Pazzini. Właśnie. Pazzini pokazał, że zna się znakomicie na tym co robi. Jest typowym egzekutorem. Czy Inzaghi posiadał jakąś technikę? Czy potrafił dryblować? Mimo tego zapisał się w kartach historii, a dla mnie samego pozostanie najlepszym napastnikiem, zaraz obok Shevchenki, w historii (ale to tylko moje zdanie).

Pazzini to prawdziwy lis pola karnego, potrafi się znakomicie odnaleźć w polu karnym przeciwnika i potrafi z trudnych pozycji skierować piłkę, tam gdzie chce. Do tego dochodzi dobra gra głową. Nie jest zwrotny, nie jest super technikiem, bo po prostu jest mu to nie potrzebne. Ma swój, jakby styl gry i wychodzi mu to bardzo dobrze. Ktoś potrafi rozgrywać, to rozgrywa, ktoś potrafi bronić, jest bramkarzem, Pazzini potrafi strzelać, więc wyczekuje piłek do niego.

Pazzini potrzebuje dogrywającego piłki, sam nie wypracuje okazji. Jednak jeśli taki w zespole się znajdzie, to wychodzą z tego same plusy (dlatego przypomniałem współpracę z Montolivo w Fiorentinie).

Nie jestem fanem Pazziniego od dziś, znam go bardzo dobrze, oglądałem mnóstwo meczy z jego udziałem. Teraz pozostaje tylko kwestia jego formy. W poprzednim sezonie grał tak, jak cały jego zespół, czyli przeciętnie. Jest to podobna niewiadoma, jak i Cassano.

Napisałem, że Milan przesadził z tak wielką dopłatą, ale bez niej by się nie obeszło. Moratti wyczuł okazję. Wiedział, że Cassano i tak odejdzie i Milan będzie miał ciężko o napastnika. Gdy się okazało, że Pazzini ma iść w przeciwnym kierunku, zażądał od Milanu "zagórowanej" ceny, bo wiedział, że Milan nie ma za bardzo wyboru.

Co do transfermarkt, to nie tylko ja się posługuję tym serwisem. Jest on bardzo wiarygodny. Wg niego Milan powinien dopłacić 4,5 mln.

Sezon zweryfikuje, która ze stron na tej wymianie najbardziej skorzysta. Inter z pewnością skorzysta z Cassano, Milan natomiast może zyskać swojego lidera, jeśli chodzi o liczbę zdobytych bramek. Obaj są wielkimi niewiadomymi.

Tomek1981 | 22.08.2012 18:28

RealistaACM,
Bo sam transfer Pazziniego byłby dobry dla Milanu (przynajmniej moim zdaniem). Ale wymiana go na tak kreatywnego gracza jakim jest Cassano już nie jest.
Słusznie zauważyłeś z kim tworzył on wspaniałą parę w Sampie. Napastnik mógł być nam potrzebny (choć uważam że nie powinien być priorytetem na liście życzeń ACM).
Natomiast pozbycie się czołowego asystenta ACM na rzecz piłkarza bazującego na świetnych podaniach od kolegów jest dla mnie ruchem co najmniej dziwnym by nie powiedzieć głupim...
pozdrawiam.

RealistaACM | 22.08.2012 18:39

Tomek1981

Chciałem nakreślić samego Pazziniego, ale faktycznie na tej wymianie straciliśmy sporo, masz rację. Samo przyjście takiego napastnika było nieco potrzebne, ale nie kosztem Cassano. Chcąc załatać małą dziurkę, zrobiliśmy jeszcze wiekszą. Dla mnie teraz jedynym rozwiązaniem jest ściągnięcie Kaki, co będzie bardzo trudne.

Z jako samego piłkarza, jestem zadowolony, że Pazzini do nas dołączył, równocześnie jestem wściekły, że odszedł Cassano oraz, że wydaliśmy 7 mln euro. Na Yanga Mbiwę szkoda nam było takich samych pieniędzy.

Pozdrawiam

Tomek1981 | 22.08.2012 18:47

RealistaACM
Co do powrotu Kaki mam mieszane uczucia. Z jednej strony bym chciał bo to w końcu Kaka, uwielbiam tego gracza i nawet w białym trykocie mu kibicuje, a z drugiej nie wiem czy nie lepiej było by pozyskać jakiegoś młodszego utalentowanego gracza głodnego sukcesów. Chociaż jeśli ktoś ma 3 asysty w jednym meczu jak Kaka ostatnio przeciw nam to znaczy że wciąż mógłby dać wiele Milanowi...
Mam nadzieję że Pazzini nas nie raz ucieszy jeszcze. Też go widzę jako "następcę", jeśli idzie o charakterystykę, Inzaghiego. Czy się mu uda zobaczymy. Jeśli będzie miał mu kto podawać kto wie.

pozdrawiam :)

Hypnos#Inter | 22.08.2012 18:55

Kaka to byłby gwóźdź do trumny Milanu. Wysoka pensja + samozadowolenie duetu BB ze ściągnięcia takiego gracza = zero szans na jakikolwiek inny sensowny transfer w tym okienku.

generalITALIA | 22.08.2012 19:32

Do Milanu przychodzą coraz lepsi !!
Ze Eduardo wypożyczony z Genoi !! będzie pogrom
atak Pazzini Ze Eduardo będzie postrachem zobaczycie !

Łukaszenko17 | 22.08.2012 19:37

Interes to zrobil Inter.

SinHop | 22.08.2012 20:05

Widzę, że wielu ludzi dalej nie rozumie tego, bądź też nie wie, że Cassano nie chciał uczestniczyć w projekcie "Milan bez Ibry", nie przykładał się do pracy na treningach dlatego został sprzedany. Z niewolnika nie ma pracownika.
I btw. Pazzini bardziej jest potrzebny Milanowi niż Cassano Interowi, a kto zrobił na tym interes, pokażą derby :)
Forza Milan ! :)

RaulMadrid | 22.08.2012 20:09

RealistaACM

zgadzam się niemal ze wszystkim co napisałeś...

Pazzini&Cassano to była świetna para napastników w Sampdorii... uzupełniali się... niemal jak Hulk&Falcao w Porto czy Lavezzi&Cavani w Napoli...

no ale nie oszukujmy się Cassano jest lepszym piłkarzem od Pazziniego... ale to w sumie zweryfikuje sezon... kto na tym lepiej wyszedł... są to dwa odmienne style piłkarzy... ale powiem ci tak Ibrahimović podzielał umiejętności Pazziniego i Cassano... to był napastnik kompletny... był więcej wart niż ich dwóch... a wy go oddaliście za nędzne 20 mln. szkoda...

aaaaa i chyba troche przesadziłeś z tym że Cassano miałby więcej asyst od Oezila... Oezil w tamtym sezonie zaliczył ich 24... i był najlepszym asystującym w lidze i w Lidze Mistrzów... i w LM to już chyba drugi raz z rzędu :)

Tomek1981 | 22.08.2012 20:26

RaulMadrid
"i chyba troche przesadziłeś z tym że Cassano miałby więcej asyst od Oezila" oo niekoniecznie. Cassano nie rozegrał całego pełnego sezonu jak Oezil (pałzował kilka miesięcy) co nie przeszkodziło mu zgromadzić połowy tego co niemiec.
Mam nadzieję że znalazłęm dobre dane:
Cassano: 19 meczów, 1218 minut, 4 bramki, 10 asyst. Jak dla mnie imponująca srednia

KamilRomanista | 22.08.2012 21:39

To jest nie do wiary Pazzini?????????????
Za Cassano????????????????

debrus | 22.08.2012 21:48

Nie no kolejny genialny ruch transferowy Gallianiego i Berlu - odejdzie jeszcze Mexes i będzie w ogóle gicior. Jak chcą tanich słabiaków to niech wezmą mnie - ja mogę grać za darmo, poziomem też nie  będę odstawał poziomem od tych "wzmocnień".

Pazzini mógłby przyjść, ale nie za cenę Cassano. Inter zrobił dobry interes, brawo.

Gdzie te czasy kiedy Milan potrafił znaleźć jakiegoś dobrego młodego grajka i zrobić z niego gwiazdę. Dawno nie było już kogoś takiego w klubie.

KamilRomanista | 22.08.2012 21:55

Inter pozyskał świetnego zawodnika  a oddał pruchno i odpad który nie nadaję się na Serie A.

debrus | 22.08.2012 21:56

KamilRomanista

Nie przesadzaj Pazzini coś tam strzela - nawet Polakom bramkę strzelił xD

KamilRomanista | 22.08.2012 22:00

Przepraszam jeśli kogoś uraziłem przynajmniej takie jest moje zdanie o Pazzinim a to że strzelił Polakom to nie jest żadne osiągniecie bo tym pseudo kopaczom ostatnio każdy strzela nawet Estonia O.O

debrus | 22.08.2012 22:01

KamilRomanista

Nie przesadzaj Pazzini coś tam strzela - nawet Polakom bramkę strzelił xD

Hypnos#Inter | 22.08.2012 22:03

Polakom to każdy kto ma dwie nogi mógłby bez problemu bramkę strzelić wiec żaden to wyczyn :P

KamilRomanista | 22.08.2012 22:03

Ale na pewno każdy się zgodzi ze Milan został wyru..... w dup.

debrus | 22.08.2012 22:10

Zobaczymy jak mu pójdzie - pewnie od razu do składu wskoczy po kontuzji Pato. Może zadziała stare prawidło, że piłkarze, którzy odchodzą z Interu do Milanu grają dobrze xD

Dla mnie ciągle najsłabsza jest obrona - Łysole tylko patrzą jak tu Mexesa opchnąć i sprowadzić w jego miejsce Carvalho :)

Boże co się dzieje z tym klubem - nie wiem co biorą, Galliani z Berlu ale niech biorą pół. Może to przez to, że Berlu  dawno nie był na bunga bunga i teraz myśli wackiem. Jak można rozwalić świetną drużynę w sezon.

debrus | 22.08.2012 22:12

Pazzini w Serie A

M 284 G 89

:)

the_clash | 22.08.2012 22:59

Silvo zbiera chyba na jakies dozywotnie wczasy naprawde innego wytlumaczenia nie widze to byl najbardziej absurdalny transfer tego okienka. Milan byl gotowy na walke o wszystko... Mimo to w LM zycze milanistom powodzenia

Grande Alex | 23.08.2012 09:01

@RealistaACM

od Boriello to na pewno jest lepszy ale Matri i a tym bardziej  Berbatov są lepsi

tak czy inanczej to nie wzmocnienie a osłabienie

chyba Berlu totalnie nie ma kasy już



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy