REKLAMA
REKLAMA

Mistrzowska trauma Rio Ferdinanda

dodał: maaarcin  |  źródło: SkySports  |  12.07.2012 16:22
Obrońca Manchesteru United Rio Ferdinand zdradził, iż wciąż nie pogodził się z przegraniem tytułu mistrzowskiego w ostatnich sekundach sezonu. Jednocześnie Anglik jest szczęśliwy z powrotu na boisko treningowe.

- Na początku to była jedna z tych rzeczy, których nie możesz wyrzucić ze swojej głowy - powiedział Ferdinand klubowej telewizji - Przez pierwsze kilka tygodni budzisz się w środku nocy myśląc o tym, co się stało i czy mogło się to skończyć inaczej. Nie możesz przestać o tym myśleć, wyrzucić tego z siebie. To gdzieś tam siedzi. To szczególnie trudne, bo wszyscy cały czas Ci o tym przypominają, czy to fani innych drużyn czy to fani United. Jedyne co możesz zrobić, to zamienić to w inspirację na nowy sezon.

Rio niespodziewanie Mistrzostwa Europy spędził w domu zamiast na ukraińskich boiskach.  - Świetnie jest wrócić do treningów. To była najdłuższa przerwa jaką kiedykolwiek miałem w swojej karierze, tak więc byłem zdesperowany, by już wrócić, zobaczyć chłopaków i trenować przed nowym sezonem.

Rio Ferdinand i jego Manchester United pierwszy sparing zagrają już za 6 dni.

(Mateusz Dolniak)


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 30 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Juve_4eveR | 12.07.2012 16:25

ojej, rzeczywiście powód do traumy...

ICE MAN9 | 12.07.2012 16:26

Dobrze, że wciąż tak przeżywa tą porażkę mimo tylu tytułów, ale sami sobie są winni.

bigbangwolf | 12.07.2012 16:31

Niech już przestanie płakać. Przegrali Mistrzostwo prawdziwą rywalizacją, a każdy fan angielskiej ligi wie jak traktowany jest Manchester United przez sedziów i piszę to całkowicie spokojnie bez żadnej spiny. Wiem, że tu zaraz wpadną fani United i mnie zlinczuja, ale nie da się zamazac rzeczywistości, tego faworyzowania przez sędziów jakby bali się Fergusona. To nie jest tylko moja opinia, ale wielu innych fanów angielskiej piłki noznej. Niech ten Ferdinand już rpzestanie się mazać, tak jak ostatnio płakał, że nie pojechał na Euro 2012. Z czym do ludzi? skoro koles nie jest w swoijej optymalnej formie a poza tym łapie urazy.

ASIA_NISZCZYCIE | 12.07.2012 17:48

@bigbangwolf
popieram w 100%, czekam na [obiektywne] opinie kibiców United

Skrtel | 12.07.2012 18:16

Ferdinand już zaczyna płakać, ciekawe kiedy frajer evra zacznie

Adrian2805 | 12.07.2012 18:22

Dobrze że Ferdinand ma w pamięci tamten sezon w którym to United przegrało mistrzostwo pod koniec sezonu, to doda mu siły aby w tym dać z siebie wszystko i odebrać mistrzostwo ekipie  zza miedzy. Jestem spokojny że mogą rywalizować na równi z City tak jak w tamtym sezonie

messenger | 12.07.2012 18:44

\"każdy fan angielskiej ligi wie jak traktowany jest Manchester United przez sedziów i piszę to całkowicie spokojnie bez żadnej spiny.\"
1. Nie każdy fan ligi angielskiej, tylko każdy hejter Man United, który łatwo zapomina błędy na korzyść rywali MU, za to przez 5 lat będzie wypominał jakiś błąd na korzyść Diabłów.
2.Żadnej spiny nie będzie, bo operujesz tylko stereotypami, a nie faktami.

ASIA_NISZCZYCIEL
Obiektywne, czy zgodne z twoimi poglądami?

Penetratorek | 12.07.2012 19:05

haha co za gimbusy United pomagaja sedziowie a to ciekawe

debatabledecisions.com/tables

Jak widac na załaczonym linku mistrzostwo zostalo nam skradzione po raz kolejny tak jak w sezonie 09/10 ....

bigbangwolf | 12.07.2012 19:16

messenger - oczywiście wy jesteście jak zwykle pokrzywdzeni, co roku zawsze coś, tylko ciekawe kto w TYM sezonie otrzymał NAJWIĘCEJ rzutów karnych ze wszystkich ekip jakie grają w PL. Powiedzieć Ci? a no Twoje ukochane United. A przypomniec Ci kto w ostatnich kolejkach tak pieknie nurkował ? a no Young. Przypomnieć Ci kto kilka sezonów wstecz pieknie wymuszał rzuty karne chociażby z Arsenalem? a no Wayne \" ja nigdy nie nurkuję\" Rooney. Nie wliczam tych Fergi Time i innych pierdół bo tu mozna by było książke napisać i nie wciskaj kitów o stereotypach po parskne pustym smiechem.

Penetratorek | 12.07.2012 19:29

big-->> slepy jestes???

debatabledecisions.com/tables

Penetratorek | 12.07.2012 19:33

****a co za hipokryta moze wliczyc sobie mancini time jak strzelali w 93 min bramke hahah co???

messenger | 12.07.2012 20:06

bigbangwolf
Właśnie potwierdzasz to, o czym pisałem na początku. Nigdzie nie napisałem, że MU jest krzywdzone przez sędziów. Nie twierdzę, że Man City nie zasłużyło na mistrzostwo, ale nie zgadzam się na umniejszanie wyniku MU. Ja nie zgadzam się z poglądem, że MU sędziowie pomagają więcej niż innym.
Sam fakt otrzymania dużej ilości rzutów karnych, nie oznacza że wszystkie były niesłuszne. Kilka z nich owszem było naciągniętych podobnie jak i kilka rzutów karnych dla Man City - drugi zespół pod względem ich ilości.
Pamiętasz o nurkowaniu Rooneya w bodajże 2005, a już nie pamiętasz jak w styczniu tego roku sędzia wspaniałomyślnie oszczędza Balotelliego w meczu z Tottenhamem, a ten potem zdobywa decydującą bramkę w 95. minucie. Do tego jeszcze 2 gole decydujące o tytule w doliczonym czasie. Czyżby Mancini time? Nie, bo to się kłóci z wypominaniem derbów Manchesteru sprzed 3 lat.
Co ciekawe, od tamtego czasu MU tylko TRZY mecze wygrało po golu w doliczonym czasie, a było ok. 100 kolejek. To mniej niż Arsenal w samym zeszłym sezonie, tylko oczywiście nikt nie napisze \"Wenger time\", bo po co się czepiać Kanonierów, którzy nie są zagrożeniem w walce o 1. miejsce?
Dalej twierdzisz, że można o tym książkę napisać?

Cepilek | 12.07.2012 20:27

United to chyba najbardziej hejtowany klub na tej stronie, a znawcy piszą o nim jakby był jakimś Liverpoolem i zmieścił się daleko poza czwórką a nie przegrał różnicą bramkową mistrzostwo.

Adrian2805 | 12.07.2012 21:34

Cepilek
Zgadzam się z twoją opinią, aczkolwiek są ludzie i będą, którzy zawsze coś wypomną. Ale nikt prócz United w poprzednim sezonie nawet nie potrafił się zbliżyć do MC
I te opinie kibice Arsenalu itd, to nic innego tylko żenująca prowokacja,  i robią z siebie błaznów bo to oni nie potrafią nic wygrać, a tym właśnie spowodowana jest ich zazdrość

marian_ | 12.07.2012 22:18

Ilość hejtu jest wprost proporcjonalna do siły klubu ^^

LewikLFC | 12.07.2012 22:20

Cepilek

Twoja wypowiedź pokazała poziom twojego klubu. Żaden fan LFC nie wypowiedział się pod tym artykułem a ty już zaczynasz swoje prowokacje. jak narazie to my jesteśmy bardziej utytułowani, więc nie piernicz.

messenger | 12.07.2012 22:28

LewikLFC
To 59 jest większe od 60? Pierwsza liczba to trofea LFC, a druga to MU.

LewikLFC | 12.07.2012 22:33

messenger

to zależy gdzie sprawdzasz bo według wikipedii macie 76... Nie wiem, które źródła są prawdziwe. my bardziej w Europie, wy w Anglii. Co nie zmienia faktu, ze ta prowokacja była marna i bezpodstawna.

Adrian2805 | 12.07.2012 22:37

LewikLFC
A w czym jesteście bardziej utytułowani możesz powiedzieć, w pucharach Europy? to powiem ci że za twojej kadencji życiowej LFC wygrało to trofeum tylko raz ;) więc to jest twoim zdaniem powód do dumy? to można bić BRAWO

messenger | 12.07.2012 22:41

Nie wiem, skąd te 76? Chyba na spółę z Man City.

Owszem, prowokacja Cepilka niepotrzebna, ale też i przywoływanie niesprawdzonych informacji.

LewikLFC | 12.07.2012 22:42

Adrian2805

idąc twoim tokiem rozumowania, można uznać że te trofe, które zdobyto minimum 20 lat temu są mniej ważne... Jezeli tak sądzisz to OK. Kolejny \"kibic\"

LewikLFC | 12.07.2012 22:43

messenger

No sorki za te info ale twoja prowokacja dot. MC tez niepotrzebna. Pozdrawiam :D

Cepilek | 12.07.2012 22:57

Lewik, podałem przykład mogłem równie dobrze napisać N\'castle, Everton ale po co skoro Live jest bardziej znane. Po prostu gdyby ktoś poczytał niektóre komentarze nie znając się na piłce pomyslałby \"o ****a ale słabeusze\".

_marian

Czy ja wiem, L\'pool się często hejtuje. a takie City już nie, chociaż Barca i Real też lubią być jechane.

marian_ | 12.07.2012 23:05

Cepilek
Wyjątek potwierdza regułę ^^
\"a takie City już nie\" W okresie szejkowskim ilość hejtu uległa zwiększeniu.

belmont | 12.07.2012 23:09

Marze o powrocie Big 4; zeby bylo jak kilka lat temu...

Problemem LFC jest trener, bo mysle ze z tej paczki z Anfield spokojnie daloby sie wycisnac to top 5, ale do tego trzeba miec kompetencje, a ostatnie takie mial Benitez. Niby jest ten Rodgers, ale to gra w ciemno.

Jednak jak ktos pisze ze mistrzostwo Chelsea z 2010 zostalo United skradzione, to zalewa mnie krew. Ludzie, troche obiektywizmu, mam nadzieje ze sa tutaj fani, ktorzy siegaja pamiecia chociaz 2 lata wstecz... CFC miala wtedy swietna pake, nawet Fergie to podkreslal, ze nasza mocna strona przed sezonem bylo to, ze nikt nie odszedl z druzyny. Jak nie sluchacie swojego bossa, to kogo sluchacie?

messenger | 12.07.2012 23:21

belmont
Jeden typek napisał, a ty się zwracasz w liczbie mnogiej. Też bym na twoim miejscu się czepiał, bo ligę zawsze wygrywa najlepszy zespół, nieważne czy o 10 punktów, czy o 1, czy o 8 bramek.

badbull | 12.07.2012 23:48

Ludzie, co z Wami? Przyczepiliście się Rio w te wakacje, jak rzep psiego ogona.
1. \"Płacze, że nie powołali go na EURO\". Skoro dziennikarze pytali go, jak się czuje w tej sytuacji, to odpowiedział, co w tym złego? A to, że był rozczarowany, to chyba normalne. Będąc przez około dekadę podporą angielskiej defensywy, nigdy nie wystąpił na EURO, raz przez głupotę FA, raz przez kompromitację drużyny McClarena, a raz przez nielogiczne i niekonsekwentne zasady powołań Hodgsona (Rio nie pojechał, bo zagrął tylko 3 mecze w reprezentacji w tym roku. Gerrard za 1 mecz został nagrodzony opaską kapitana. Nie pojechał też, bo niby grał słabo w tym sezonie. Skoro filar drugiej najlepszej defensywy Premier League jest słaby, to co w tej kadrze robili Terry i Cahill?). Czyli, zakładając, że wybranie McClarena i Hodgsona na selekcjonerów nie było najmądrzejszymi decyzjami, Rio został trzykrotnie wydymany przez federację.
2. Dobrze, że przeżywa przegrane mistrzostwo, bo to oznacza, że wciąż jest ambitny i głodny sukcesów. I znów z cyklu \"chyba nie dziwne\", to chyba nie dziwne, że piłkarze United nie mogli się pogodzić z mistrzostwem, które wypuścili z rąk na własne życzenie i które jeszcze pół minuty przed gwizdkiem kończącym sezon było ich?
A co do pomocy sędziów, to naprawdę, dajmy sobie spokój. Godzinami można by wymieniać zarówno spotkania, w których sędziowie pomagali United, jak i te, w których ich krzywdzili. Przyjął się stereotyp, że pomagają MU z kilku powodów:
1. Przez 20 lat istnienia Premier League Man Utd zdominował te rozgrywki. A wiadomo, że najbardziej patrzy się na ręce mistrzowi.
2. W wyniku punktu 1, MU stał się najbardziej znienawidzonym klubem w Anglii.
3. Ferguson często i gęsto komentuje pracę sędziów, przez co niektórym wydaje się, że na nich wpływa.
Nieprzekonanym proponuję wpisać w***gle frazę ( nie wiem, czy można tu wklejać linki, więc piszę tak) \"Premier league zzz without referee errors\" i poczytać (zarówno tabelki, jak i teksty). Tam gdzie zzz możecie sobie dodatkowo wkleić numer sezonu.

anty | 13.07.2012 08:15

LewikLFC - oczywiście drzazgę w oku kibica United widzisz ale deskę w swoim już nie.

\"Żaden fan Liverpoolu się nie udzielił tutaj\"

Jak zwykle widzisz to co chcesz widzieć, a taki @skrtel to co ? Zwyzywał Evrę, pewnie sympatyk liverpoolu i zwolennik rasizmu.




@belmont, \"roblemem LFC jest trener, bo mysle ze z tej paczki z Anfield spokojnie daloby sie wycisnac to top 5, ale do tego trzeba miec kompetencje, a ostatnie takie mial Benitez. Niby jest ten Rodgers, ale to gra w ciemno.\"


Ale to jest news o mistrzowskich aspiracjach Manchesteru United a nie o wiecznych problemach walczącego o środek tabeli z sezonu na sezon liverpoolu.
Tutaj nikogo nie obchodzi  klub z Mersaysaid a przynajmniej nie powinien bo to nie jest news na to.


Poza tym przy hejtowaniu United wieje taką hipokryzją ze strony fanów liverpoolu, man city (których jakoś dziwnie teraz zrobiło się więcej,:lol:, przypadek?)
Chelsea czy Arsenalu, że aż głowa boli i żal się robi z głupoty polskiej ludzkości

Skrtel | 13.07.2012 09:32

Anty nie ośmieszaj się bo każdy wie że połowa fanów united na tej stronie to są zwykli prowokatorzy którzy są zapatrzeni w swój klub i uważają że co jest związane z Man U jest najlepsze, jesteście po prostu żałośni i tyle w temacie.

kazikool | 13.07.2012 10:07

Skrtel
bardzo mało żałosne jest wrzucanie wszystkich do jednego worka, wielkie uogólnianie i upraszczanie, jak i najlepsze, pisanie czegoś bez podania żadnych argumentów.
A co do newsa, nie rozumiem tej prowokacji co niektórych...to fajna sprawa, że piłkarz, który wygrał już wszystko, ma zdecydowanie bliżej do końca kariery niż dalej, cały czas przeżywa niepowodzenie. Jest to panowie sportowa ambicja. W wypowiedzi Ferdinanda nie ma żadnych prowokacji. Nie ma mowy o tym, że City nie zasłużyło bo United było i tak lepsze. Jest po prostu żal zmarnowanej szansy. Pewnie gdyby została tutaj \"zacytowana\" wypowiedź, która głosiłaby tezę, że \"Ferdinand nie przejmuje się straconym tytułem\" też byłoby źle. Gdyby, że \"patrzy optymistycznie w przyszłość\" - również źle.
Nie rozumiem malkontentów i prowokatorów, którzy we wszystkim znajdują powody do spiny...
Może kiedyś zostanie przywrócona tutaj normalność:/
Pozdrawiam



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy