REKLAMA
REKLAMA

LM: PSG triumfuje na Old Trafford

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: Goal.pl  |  12.02.2019 23:04
LM: PSG triumfuje na Old Trafford

Kylian Mbappe  |  fot. Grzegorz Wajda

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
Paris Saint-Germain jest już jedną nogą w ćwierćfinale Ligi Mistrzów. Mistrzowie Francji we wtorkowym spotkaniu 1/8 finału pokonali 2:0 na wyjeździe Manchester United.

W pierwszej połowie obie drużyny grały ostrożnie i nie podejmowały większego ryzyka. Najlepszą okazję do zdobycia gola miał Kylian Mbappe, ale z kilku metrów spudłował. Ostatecznie na przerwę obie jedenastki schodziły przy bezbramkowym remisie.

Od początku drugiej połowy do ataku ruszyli goście z Paryża. W 56. minucie wyszli na prowadzenie. Po dośrodkowaniu Di Marii z rzutu rożnego, do piłki w polu karnym dopadł Presnel Kimpembe i uderzeniem z kilku metrów pod poprzeczkę zaskoczył De Geę.

Sześć minut później PSG zdobyło drugiego gola. Drugą asystę na swoje konto zapisał Di Marii, który z lewej strony boiska zagrał do wbiegającego w pole karne Mbappe, który wyprzedził dwóch obrońców rywali i spokojnym uderzeniem podwyższył prowadzenie swojego zespołu.

Paryżanie mogli zdobyć jeszcze kolejne gole, ale ostatecznie wynik nie uległ zmianie. W 90. minucie, boisko z powodu drugiej żółtej kartki musiał opuścić Pogba.

Manchester United – Paris Saint-Germain 0:2 (0:0)

0:1 Kimpembe 56'
0:2 Mbappe 62'

żółte kartki:
Man Utd – Pogba, Young, Lindelof, Herrera, Shaw
PSG – Kimpembe, Draler, Bernat, Dani Alves

czerwona kartka:
Man Utd – Pogba (90' – druga żółta kartka)

Man Utd: De Gea – Young, Bailly, Lindelöf, Shaw – Herrera, Matić, Pogba – Lingard (45' Alexis Sanchez), Rashford (85' Lukaku), Martial (46' Mata)

PSG: Buffon – Kehrer, Thiago Silva, Kimpembe, Bernat – Verratti (77'Paredes), Marquinhos – Dani Alves, Draxler, Di Maria (82' Dagba) – Mbappe


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 74 komentarzy

Pride | 12.02.2019 23:05

Wygląda na to, że c*** bombki strzelił. Easy win for PSG.

YidoSS | 12.02.2019 23:05

NIby człowiek wiedział ale jednak się łudził xD

KwaziLFC | 12.02.2019 23:05

Heehehhehe. A my dalej razem z kibicami PSG ole,ole,ole !

moden1 | 12.02.2019 23:06

Spodziewałem się cięższej przeprawy dla Paryżan. Tuchel znakomicie przygotował taktycznie drużynę do tego spotkania. Wyłaczył, odciał od gry najważniejszych zawodników MU, a sami potrafili przedostawać się w groźne strefy. Wyjście spod pressingu przy drugiej bramce klasa światowa. I to wszystko bez kilku kluczowych zawodników. Tuchel pokazał, że taktycznie to czołówka światowa i kto wie, gdzie zajda, gdy wróca kontuzjowani.

Doping w Anglii jak zwykle żałosny. Co przyjeżdża jakaś zorganizowana grupa kibicowska, to słychać tylko przyjezdnych.

Wardogs | 12.02.2019 23:06

Spodziewalem sie problemow..
A poszlo latwo, by nie napisac banalnie..
Brawo dla PSG
tylko szkoda Verrattiego, 94 celnosc podan a temu sie chyba odnowil uraz. Chociaz po cichu licze ze nie.
Zaskoczyl mnie Kehrer, swietny wystep.

Pogba wrocil do swojej normalnej gry :D

Fa_shit | 12.02.2019 23:06

Różnica klas widoczna od razu. United nawet nie zagrozili bramce Buffona. Najniższy wymiar kary i kubeł zimnej wody dla kibiców United, którzy po sklepaniu kilku ogórków w lidze już zaczęli się panoszyć.

Italia00 | 12.02.2019 23:06

Niesamowite. PSG kontuzjowane, dodatkowo mecz w Anglii a United nie strzeliło nawet jednego gola.

Na dodatek Pogba, najlepszy zawodnik Czerwonych Diabłów w ostatnich tygodniach, wyleciał z boiska na koniec i nie zagra w rewanżu.

Angielskie zespoły w LM to coś... dziwnego.

piotruś83 | 12.02.2019 23:07

Szkoda. Caly plan na mecz poszedl sie ***** juz pod koniec pierwszej polowy.

slawekmat | 12.02.2019 23:08

wygrali lepsi, United zbyt spokojne i wycofane, jedynie sytuacja Kimpembe Rashford z 47 gdzie nie bylo nawet faulu, a potem ten zawodnik strzela gola, no i czerwo dla Pogby bo Alves popatrzył na Neymara i stwierdzil ze sie poturla. Rewanz formalnosc, trzeba skupic sie na.lidze gdzie jest szansa na top4

che2002 | 12.02.2019 23:08

Mu dobrze zaczęło, ale skończyło się kiepsko. Szkoda bo w 1 meczu lm, drużyna angielska raczej odpada. Pogba to jest jednak ćwierćinteligent...

Ragnarock200 | 12.02.2019 23:08

Brawo PSG, świetny mecz. Ale Alexis słabiutki, straszny zjazd.
Ahh ten wielki angielski futbol :D To że ogrywaja ogórków w Anglii to nie znaczy, że coś znacza w Europie.

slawekmat | 12.02.2019 23:09

a I bylo widac ze PSG w lidze odpoczywa I LM to dla nich priorytet. Beda groźni dla wszystkich bo Tuchel to nie Emery który mentalnie przegrywał

Soccer | 12.02.2019 23:10

Zgodnie z przewidywaniami.
Paryż słabo wszedl w mecz, Di Maria zagrał przeciętnie, Draxler wręcz przeszedł obok meczu, Verratti tradycyjnie łapie uraz a i tak udało się załatwić losy dwumeczu.
Anglicy znowu zweryfikowani na arenie międzynarodowej, Pogba znowu zweryfikowany jako lider.

DZINDYBRY | 12.02.2019 23:10

Który tu pisał ze każdy normalny kibicuje MU, z taką grą to chyba każdy nie normalny. Druga połowa koncert PSG powinno być 4-0 tak naprawdę, w lidze se mogą wygrywać z pionkami. Jakie to fajne uczucie na tej stronie jak 99% jest przeciwko PSG a oni wygrywają :). Allez Paris

Rambo_MUnited | 12.02.2019 23:11

Bałem się trochę tego pompowania balonika przed meczem. PSG osłabione czy nie to nadal mocna drużyna i dzisiaj chłopakom United zabrakło chyba trochę doświadczenia gry w Lidze Mistrzów.

Ale od początku. Pierwsza połowa dość zamknięta z obu stron. W United zabrakło trochę dokładności, bo jedna z kontr powinna przynajmniej skończyć się groźną sytuacją pod bramką PSG. W drugiej zaś PSG wypunktowało totalnie. Szkoda, ale cóż, taka jest piłka. Pierwsza porażka za OSG stała się faktem.

Druga sprawa, to w mojej ocenie jeżeli Pogba wyleciał w drugiej połowie, to Kimpembe nie miał prawa dograć pierwszej do końca (nie żebym usprawiedliwiał porażkę, ale takie są moje odczucia w tej kwestii).

Po trzecie, szanse w rewanżu oceniam na bardzo marne. Bez Pogby, w dodatku pewnie PSG już nie zagra w tak okrojonym składzie jak dzisiaj. Mam nadzieję tylko, że chłopaki pokażą jaja i zagrają o honor.

Dodam jeszcze, że moim zdaniem obecnie Herrera jest kluczowy jeżeli chodzi o środek pola MU. Dzisiaj w mojej ocenie najlepszy na boisku.

Także gratulacje dla Paryżan, a United powinni teraz skupić się na utrzymaniu czwartego miejsca w lidze. Mam nadzieję, że w do meczu z Liverpoolem przystąpią z nową werwą i czystymi umysłami.

Wardogs | 12.02.2019 23:11

Dla mnie nie bylo zadnych kontrowersji w tym meczu ani z czerwona Pogby ani z brakiem dla Younga ( zolta a potem to odepchniecie Angela Di Marii co wygladalo zle.. )

Drukarnia | 12.02.2019 23:12

No i jak tam ? United dalej faworytem? Hahahaha. Pierwszy poważny rywal diabłów i do tego bardzo osłabiony a Manchester dostaje u siebie. Mam U wygrał pare meczy z ogórkami a ich kibice myślą że są mocni. Hahahahahaha

Pride | 12.02.2019 23:12

Prrrr

Mr_Devil | 12.02.2019 23:12

a miało być tak pięknie, orkiestra miała grać..

no ładnie nas wyjaśnili, ładnie. wyszło na to, że po zejściu Lingarda i Martiala, to my byliśmy bardziej osłabieni - a przecież miało być odwrotnie..

Matthew1987 | 12.02.2019 23:15

Trzeba przyznać, że wszystkie żółte kartki (a było ich sporo) były zasłużone, jak dla mnie sędzia dzisiaj bezbłędnie :) PSG w drugiej połowie odpaliło drugi bieg, taktycznie byli o wiele lepiej przygotowani od Manchesteru a z drugiej strony Manchester był zbyt statyczny, co było dla Paryżan idealne.Choć mieli wiele niedokładnych, zepsutych zagrań, złośc Tuchela wcale mnie nie dziwiła. PSG u siebie gra dobrze, więc MU będzie miało ciężko, żeby odrobić te straty tym bardziej bez Pogby. Gratulacje dla Paryżan.

Wardogs | 12.02.2019 23:16

I czekam na info jakiegos kibica z PSG
Bo ogladanie meczu na wloskim streamie.. za wiele mi nie mowi
Co z Verrattim..

Dla mnie Wloch zagral o wiele lepiej niz Pogba np ale no wlasnie chwalic Marco mozna do czasu gdy ten nie zlapie chyba urazu..

bartek392 | 12.02.2019 23:16

Wygrali lepsi, proste, szkoda tylko kontuzji Lingarda i Martiala, bo nie ma zamienników. Pogba nie powinien wylecieć, ogólnie sędzia słaby, ale to nie zmienia faktu że PSG było lepsze

piotruś83 | 12.02.2019 23:16

I co daje Var skoro 2 razy w sytuacjach w ktorych strzelec pierwszej bramki powinien dostac zolta kartke sedzia nawet faulu nie odgwizduje...  

hehe | 12.02.2019 23:16

Buteleczki z piwem, czerwo Pogby, Luk Szoł też powinien wylecieć.
Brak Neymara i Cavaniego bardzo dobrze zrobiło PSG, byli bardziej zmotywowani i spięci:) czasami bawili się MU jak chcieli a przeciez miało być inaczej:) no ale powiedzmy sobie prawdę MU powinno grać w LE a nie w LM, za wcześnie oni sie dopiero tworzą. co grali jeszcze 2, 3 miesiące temu to każy widział:)
za rok, za dwa może powrócą tak samo jak Milan i tego im życzę:)

WschodniaHorda | 12.02.2019 23:17

Brazylijski cyrk.
Veratti nakrywa czapką Pogbe
Tuchel to jest gość, może z nim PSG przejdzie o krok dalej ?
Do końca się łudziłem, że United coś wciśnie

gk87 | 12.02.2019 23:17

No to balonik pękł,zasłużona wygrana PSG.Mogli wygrać nawet wyżej,,,MU nie stwarzał zagrożenia pod bramką paryzan

scholes | 12.02.2019 23:23

Trafiłem wynik, niestety tym bardziej że Roma Porto dałem 1:1 :))

bubus88 | 12.02.2019 23:24

Polsat powinien Fajdka wypierdzielić z analiz pomeczowych. Jeszcze tak stronniczego człowieka nie widziałem. Rozumiem że kibic Liverpoolu ale powinien szanować każdy zespół " tym bardziej z Anglii ".
Już widzę jego minę jak City "wdupczy".

Orino | 12.02.2019 23:25

MU wyszedł na mecz w 10 taka prawda. Wydaje mi sie że Martial doznał jakiejś kontuzji na samym początku meczu i próbował to rozchodzić. Jednak nie wyszło. Szkoda mi Lingarda, mam nadzieje ze wroci na Chelsea. Reszta dno dno dno. Może poza Maticiem (który mimo nie przypilnowania przy pierwszej bramce grał dobrze) i Davidem ktory wyciagnał 2 sytuacje trudne. Tak to reszta dno. Ofensywa dno. Ander z Pogbą zawiedli. Sanchez niech opuści ten klub jak najszybciej bo to jest zniewaga dla kibicow zeby zawodnik z taka tygodniówką grał takie gówno. MU dobrze zaczeło jednak skończyło zasłużenie z porażką. PSG ma w defensywie to czego brakuje obecnie Mu czyli Tiago Silve. Dodatkowo Marquinhos który schował Pogbe do kieszeni. A co do Francuza to też zachował sie jak półgówek totalnie. Wiedząc że ma zółtą kartke. Cóż PSG ma awans tak na 80% jak nie 90%. Szkoda bo przy 0:1 to jeszcze drugi mecz byłby emocjonujacy, a tak to nie wiem czy stać obecnie MU po maratonie luty/marzec na zwyciestwo w Paryżu. Jedynym plusem tej porażki jest to że kibce troche ochłoną bo juz nie którzy przesadzali.. Gratulacje PSG

TysonFCB | 12.02.2019 23:25

Jak zobaczylem sklady to pomyslalem sobie ze pierwsze co tutaj napisze to... jak zespol, ktory wydal na Neymar&Mbappe 402mln euro. Moze doprowadzic ze w 1/8 LM:
- na PO wychodzi stoper
- na SPD stoper
- na PS prawy obronca
- na ataku skrzydlowy, choc Mbappe to taki Henry 2.0 takze tutaj jeszcze oko mozna przymnknac ;)
Smaczkiem tez jest fakt ze PSG na bramce ma 41 letniego bramkarza, ale jest nim Buffon, takze legenda.

Takie rewolucje w skladzie, mozna by pomyslec ze w PSG szpital jak nie dawno w Monaco, a jednak tutaj zabraklo, tylko 3 graczy. Takze, dobrze ze oni w lidze rywali nie maja godnych, bo ta lawka, tzn jej brak by sie odbila czkawka.

PSG skazywane jednak na porazke z latwoscia poradzilo sobie z Man Utd, ktore w lidze jak to pisano, szlo jak walec. Lekka weryfikacja ligi, nastepuje w Europie.
Verratti nakryl czapka Pogbe, ktos przed meczem pisal o tym pojedynku. Wloch zrobil 10x tyle w grze do przodu, a w defensywie to zrobil, wiecej niz Pogba w calym sezonie.
Martial bardzo slabo, tragicznie wrecz, ja chyba przestane krytykowac Coutinho. Ogolnie caly United mizernie.


Slawekmat
No ja powiem bardziej ze Pogba ladnie symuluje. Wchodzi wyprostwana noga w Alvesa i pada na murawe lapiac sie za kolano :D
Za samo tak niebezpieczne zagranie zoltko z urzedu. Gdyby soczysciej trafil, a nie tylko przejechal po nodze, to powinno byc czerwo z automatu.


Dwumecz wyjasniony.

Koronke | 12.02.2019 23:25

Pierwsza połowa byla wyrownana, bez specjalnych sytuacji bramkowych dla obu ekip. W drugiej PSG bardziej przysinelo
a Angel Di Maria ma wymarzony powrot na Old Tlaford.
Gdy do PSG przychodzil Tuchel spodziewalem sie tego ze moze byc to najlepszy trener sposrod ostatnich jakich mial ten klub, jesli chodzi o taktyczne podejscie do meczów i mysle ze w tym to pokazał.
Verratti zagrał bardzo dobrze, swietny w ofensywie jak i w defensywie. Marquinhos solidnie choc ten drugi nie wygladal spycjalnie dobrze jesli chodzi o gre do przodu za to w defensywie radzil sobie bardzo dobrze i ładnie sie obaj uzupeniali. Warto docenić obrońców Kimpembe i Thiago Silve  bo bardzo dobrze bronili, pewnie, nie popełniali błedów.
Najlepszy w Manchesterze byl Pogba do momentu czerwonej kartki, widac ze jest mocnym punktem druzyny choc czesto zawodzil od przyjscia do MU, tak teraz radzi sobie lepiej,ostatnio nawet bardzo dobrze ale Herrera i Matić widac ze odstaja od niego mimo, ze sa usposobieni oczywiscie bardziej defensywnie to nie dawali za duzo w rozegraniu a jednak to tez jest potrzebne. Przydał by sie ktos laczacy ofensywe z defensywa w pomocy, ktos po prostu lepszy bo Pogba mogl znacznie lepiej sobie dzisiaj radzic.

hablador | 12.02.2019 23:27

Dobrze grająca ostatnio drużyna angielska kompletnie bezradna wobec osłabionego brakiem 2 gwiazd PSG. PSG, które przecież tak się wyśmiewa za ogrywanie ogórków. Oczywiście Ligue 1 nie ma wielkiej renomy i to nie bez powodu, ale okazało się, że MU nie stanowił dla Francuzów żadnego wyzwania.

Goście byli lepsi, taktycznie, technicznie i dobrze nastawieni mentalnie przez Tuchela. W 1 połowie trener Paryżan strasznie się irytował prostymi błędami swoich podopiecznych, którzy wskutek  niedokładności nie byli w stanie finalizować dobrze zapowiadających się ataków.
Po przerwie nastąpiły konkrety, a Solskjaer w żaden sposób nie umiał zareagować na niesprzyjający rozwój wydarzeń. Gracze MU wyglądali dziś na wolniejszych, pozbawionych pomysłu, długimi chwilami wręcz topornych.
Wynik odzwierciedla przebieg meczu i czas działa dodatkowo na korzyść PSG, które może wkrótce liczyć na zasilenie kontuzjowanymi graczami.

mika_el | 12.02.2019 23:27

Pierwszą połowę PSG zagrało fatalnie, dużo błędów i niecelnych podać jakby byli wystraszeni. United natomiast odważnie i z polotem, tylko brakło bramki. Jakby coś ukłuli w pierwszej połowie to mogłoby być różnie. Po stracie bramki United się skończyło, a De Gea uratował swój zespół przed kompromitacją. Rewanż będzie tylko formalnością. Tuchel vs Solskjaer 1:0

TysonFCB | 12.02.2019 23:29

Verrattiemu to sie raczej nie odnowila kontuzja, przeciez wyraznie bylo widac ze uderzenie Maticia zebral na stope, ktora pod wplywem impetu pilki skrecila sie. Nie fart jak nie wiem. Ale moze na strachu sie skonczy, albo jakims lekkim skreceniu

Koronke | 12.02.2019 23:30

Pierwsza połowa byla wyrownana, bez specjalnych sytuacji bramkowych dla obu ekip. W drugiej PSG bardziej przysinelo
a Angel Di Maria ma wymarzony powrot na Old Tlaford.
Gdy do PSG przychodzil Tuchel spodziewalem sie tego ze moze byc to najlepszy trener sposrod ostatnich jakich mial ten klub, jesli chodzi o taktyczne podejscie do meczów i mysle ze w tym to pokazał.
Verratti zagrał bardzo dobrze, swietny w ofensywie jak i w defensywie. Marquinhos solidnie choc ten drugi nie wygladal spycjalnie dobrze jesli chodzi o gre do przodu za to w defensywie radzil sobie bardzo dobrze i ładnie sie obaj uzupeniali. Warto docenić obrońców Kimpembe i Thiago Silve  bo bardzo dobrze bronili, pewnie, nie popełniali błedów.
Najlepszy w Manchesterze byl Pogba do momentu czerwonej kartki, widac ze jest mocnym punktem druzyny choc czesto zawodzil od przyjscia do MU, tak teraz radzi sobie lepiej,ostatnio nawet bardzo dobrze ale Herrera i Matić widac ze odstaja od niego mimo, ze sa usposobieni oczywiscie bardziej defensywnie to nie dawali za duzo w rozegraniu a jednak to tez jest potrzebne. Przydał by sie ktos laczacy ofensywe z defensywa w pomocy, ktos po prostu lepszy bo Pogba mogl znacznie lepiej sobie dzisiaj radzic.

FIOLETOWY | 12.02.2019 23:40

Pogba nie powinien dograć nawet pierwszej połowy do końca a co tu dopiero mówić, że niesłusznie wyleciał w końcówce. Mało inteligentny orangutan.

Wardogs | 12.02.2019 23:44

Dla mnie Wloch juz dawno jest niedoceniony ale wg mnie jeden z lepszych pomocnikow swiata gdyby nie kontuzje to kto wie co by bylo..
Typowe dwumecze z Chelsea dawno dawno temu.. Ale wlasnie Marco szklanka Verratti

A co do porownywania miales na mysli mnie, jezeli chodzi o pojedynek oby dwoch zawodnikow i mialbym przekonanie ze Marco go przycmi gdyby nie to ze Wloch wrocil po urazie dopiero co.
I poza tym nie wiem co sie tam stalo, wiem ze przyjal uderzenie ale to co mowil komentator ciezko bylo zrozumiec ( nie byl to Polski ani Angielski stream ) by wiedziec o co mu chodzi.

Bedzie to wieksze oslabienie niz Pogba.. Nawet jak wroci Cavani
Zdecydowanie odsylam tu: https://francja.goal.pl/380035-vera tti-moze-nie-zagrac-z-manchesterem- united.html

Joker | 12.02.2019 23:50

Szczerze mówiąc to ja bym się Paryżem akurat po tym meczu szczególnie nie zachwycał, bo w 1.poł to kopalni się po czole, że Tuchel dostawał białej gorączki, dla mnie to bardziej MU zawiodło i zagrało totalnie poniżej swojego poziomu niż Paryż zrobił coś nadzwyczajnego... Wykorzystali stały fragment (MU jak broniło źle przy różnych tak dalej broni źle i akurat tego Ole nie poprawił) gdzie Matic totalnie zawalił z kryciem, a potem mieli już mega dużo miejsca i mogli grać dłuższe podania na Mbappe, o którym wiadomo że dojdzie w zasadzie do każdej w miarę dokładnej piłki jako pierwszy...

Ja mam wrażenie, że MU chciało zagrać na 0:0, bo od początku grali raczej bezpiecznie, nie atakowali tak jak zwykle większą liczbą zawodników, starając się minimalizować ryzyko kontry, i może jakby nie zawalili przy tym rożnym to by się udało... Druga sprawa, że plan na 2.poł totalnie się posypał gdy za 2 szybkich zawodników, świetnych na kontra, czyli Martiala i Lingarda weszli dużo wolniejsi, pozbawieni tego depnięcia i dynamiki Alexis (dramatyczna zmiana) plus Mata... Trochę w sumie nie rozumiem czemu nie wszedł choćby Lukaku, a Rash poszedłby na skrzydło, przynajmniej na jednym byłaby ta dynamika, która pozwoliłaby wygrać jakiś pojedynek, bo Alexis wszystko przegrywał...

Co do Pogby to bym go aż tak nie krytykował, bo to był jeden z tych zawodników którzy chcieli coś zrobić, cały czas zachęcał kolegów do pressingu, brał grę na siebie, ale przykro mi, samemu to sobie można... Jeszcze Young coś tam próbował, pokazywał się do gry, dał ze 2-3 fajne wrzutki na które nikt nie wszedł... Naprawdę, duża pasywność była dziś po stronie MU, trochę jakby chcieli przedobrzyć dziś zamiast po prostu grać swoją normalną piłkę... Bo gdyby dziś zagrali choćby to co w FA Cup z Arsenalem na wyjeździe i przegrali to trudno, ale oni nawet nie spróbowali, i to boli najbardziej, bo Paryż był dziś do ugryzienia... Tylko trzeba było spróbować to zrobić...

Mikel | 12.02.2019 23:50

Tylko się naczytałem opinii "expertów" tym jaki to słaby środek pola ma PSG i jak to zostanie zdominowane przez rozpędzony Manchester. Jak widać futbol uczy pokory a ignoranctwo jest srogo karane :D
Marquinhos z Verrattim zjedli POTĘŻNEGO POGBĘ. Wyśmiewany Bernat robił co chciał na prawej flance (niesamowite jak ten piłkarz marnował się na  ławce w Bayernie) Kehrer był bezbłędny w defensywie. PSG dało rywalom lekcję futbolu a najlepsze jest to że wcale nie zagrało jakoś wyjątkowo dobrze. Z Neymarem, Cavanim i Meunierem ten mecz mógł się skończyć dużo wyższym wynikiem bo obrona Diabłów prezentował momentami poziom typowego Amiens czy innego Guingamp.

Real Madridista | 12.02.2019 23:53

No doświadczenie zebrane w poprzednich turniejach chyba wreszcie procentuje w Paryżu!
Druga połowa mistrz! Wyszli wyżej, zamknęli Utd na ich polu karnym, stały fragment gry i gol!
Za chwilę jak uczniaków skontrowali i zakończyli (raczej) ten dwumecz...
Czapki z głów. Tym bardziej, że mieli taki szpital.
A co do MU...
To chyba za bardzo uwierzyli w swój "powrót" i po niezłym początku połamali sobie zęby.
Jak nie możesz wygrać - zremisuj. Chciałoby się rzec.
MOM - ADM.
Pzdr.

DZINDYBRY | 12.02.2019 23:55

Pogba powinien od razu dostać czerwień, weszedł korkami na wysokości kolana z boku

DZINDYBRY | 12.02.2019 23:58

Joker jak ty sie nie zachwycasz 2 połową PSG, to co ty oglądałeś, to co powiedzieć o MU zero okazji, w 2 połowie to najmniejszy wymiar kary. Pierwsza slaba wykonanie obydwuch drużyn,ale 2 wykonaniu gości koncert

mr_roba | 13.02.2019 00:03

Ja nie miałem żadnych oczekiwań. Przede wszystkim dlatego, że w PSG grają wyjadacze. I tak wyglądał mecz jakby uczniowie spotkali się z mistrzami. Mam nadzieję, że ta lekcja pozwoli wyciągnąć konstruktywne wnioski.

Joker | 13.02.2019 00:04

DZINDYBRY
Poczytaj ze zrozumieniem co napisałem to się może dowiesz...

DZINDYBRY | 13.02.2019 00:10

Joker wystarczy ze przeczytalem pierwsze zdanie, dalej nie czyt. bo mnie na wymioty zbiero, co trzeba mieć w sobie zeby tego nie docenić. Czysta zazdrość.Podniecać to sie nie ma czym jak gra Marsyliia

DZINDYBRY | 13.02.2019 00:13

Szczerze mówiąc to ja bym się Paryżem akurat po tym meczu szczególnie nie zachwycał. Zachwycaj sie MU jest czym, udajesz durnia i nie wiesz jak osłabieni grali?. Ja wiem ze 6 czy 7 zw MU zrobilo na tobie wrażenie, ale na mnie nie

Joker | 13.02.2019 00:17

DZINDYBRY
Ty podejrzewam w ogóle masz problem aby przeczytać więcej niż 1 zdanie, skład ketchupu to już dla Ciebie wyzwanie, ale to nie mój problem...

PS. Jak Marsylia wypier.doli miliard na transfery i będzie miała takie możliwości kadrowe to będziemy przykładać do nich tą samą miarę co do Paryża... To raz, a dwa grę OM w tym sezonie akurat co tydzień sukcesywnie krytykuję, więc coś nie trafiłeś z tym pseudo argumentem, bo że grają kupę to ja zauważyłem tak około września :)

sk13 | 13.02.2019 00:52

Mikel
"Wyśmiewany Bernat robił co chciał na prawej flance (niesamowite jak ten piłkarz marnował się na  ławce w Bayernie)"

Obawiam się, że jak w następnej rundzie trafi się rywal z porządnym prawoskrzydłowym to Bernat znowu będzie objeżdżany, gość jest po prostu kiepski w obronie.

Co do meczu to strasznie kiepsko się to oglądało, PSG było lepsze i wynik zasłużony, ale 1 połowie wyglądali tragicznie. Masa niecelnych podań, zwłaszcza wszystkie przerzuty szły w aut, po przerwie zaczęli grać, ale chyba dlatego, że United się zacięło po kontuzjach i golu z różnego. Zobaczymy co będzie dalej.

Jeszcze do tych wychwalających Kimpembe, przecież gość był strasznie elektryczne, faule (których sędzia nie widział), proste błędy jak ten gdy wypuścił sobie piłkę w swoim polu karnym i przejął ją bodajże Rashford. Jak dla mnie to miał sporo farta (albo po prosru Silve obok siebie), a nie dobry mecz.

kuba_psg | 13.02.2019 01:48

On est chez nous! ;)

Gazza | 13.02.2019 02:04

Mecz do wybitnych nie należał, ale trzeba wziąć na poprawkę tych, którzy bardzo ochoczo krzyczeli jak to PSG baty dostanie.

Jednak pamiętajmy, PSG nie takie wygrane juz zaprzepaszczalo ;) Jednak może nauczyli sie co nie co i juz wiedza z czym ten chleb sie je. :)

Mecz bez historii, bardzo przeciętny zeby nie mówić słaby. Spodziewałem sie więcej po MU, ale jakby znów bez polotu i z kupą w majtkach.

PSG nieźle taktycznie, ale nic więcej. :)

lukashi22 | 13.02.2019 06:05

Zasluzona wygrana PSG, szkoda, trudno zostaje rewanż i podwórko.

_tripletta_ | 13.02.2019 07:19

United w lidze angielskiej obija wszystkich, a przychodzą puchary i drużyny są za mocne. To o czymś świadczy.
Ciekawe co zagra dziś u siebie Tottenham z będącym w kryzysie BVB.

Zbanowany | 13.02.2019 08:17

Balonik pękł i to by było na tyle. W rewanżu bez pogby, chyba nikt nie ma wątpliwości.

bundes | 13.02.2019 08:42

Szkoda ze Bayern wolał postawić na marionetkę a nie Tuchola... Brawo PSG

bundes | 13.02.2019 08:42

Tuchela...

MaciejManU | 13.02.2019 08:51

Wynik sprawiedliwy i oddaje przebieg tego meczu. Obyło się też bez większych kontrowersji, chociaż małych było kilka. W rewanżu raczej nie ma co liczyć na pogoń United, bo PSG będzie mocniejsze, zagra u siebie, a u nas nie będzie Pogby.
Pierwsza połowa była bardzo nijaka w wykonaniu obu ekip, ale jednak groźniejsze było PSG. W drugiej jak już PSG zdobyło bramkę to United nie miało żadnego pomysłu na wyrównanie.

FCHollywood | 13.02.2019 09:04

Wynik uważam za sprawiedliwy. Pierwsza połowa tragiczna. W drugiej PSG wypunktowało ManU.

Pogba nie powinien wyjść na drugą połowę, ale nie z powodu gry, tylko z tego samego tytułu co Kimpembe, czyli drugiej żółtej. Sędzia nędzny, powiedział A, lecz nie chciał powiedzieć B. Dopiero pod koniec meczu poszedł krok dalej i dał czerwoną. Wyglądał jakby się bal kogoś wyrzucić zbyt wcześnie.

Matic zbyt wolny przez cały mecz, pierwsza bramka kwintesencją jego postawy. Marital nie powinien grać, od początku było coś z nim nie tak(vide podanie od Lingrda).

Alves pokazał młodemu jak się gra w takim wieku, bo Youngowi też trochę brakowało.

Mbappe pokazał swoje, cudna interwencja De Gea uratowała United.

PSG można pogratulować awansu, Tuchel to kilka półek wyżej niż OGS.

slime | 13.02.2019 09:32

PSG obnazylo slabosc M.U. Obijanie w lidze jakichs Burnleyow czy Fulhamow,to za malo aby wygrywac z druzynami z czolowki Europy. A wiec Solskyer nie okazal sie cudotworca co to niby odbudowal sile Manchesteru.Jak wroci Cavani to w Paryzu szykuje sie ponowny w*****l.

przelobowanyPL | 13.02.2019 10:19

Manchester zagrał przestraszony, bał się podjąć ryzyko. Po przyjściu OGS zaczęli wygrywać,  bo grali bez kalkulowania ryzyka. A w tym meczu obie drużyny wyszły z założeniem "nie stracić i szukać okazji". Z tą jednak różnicą, że dla PSG była to idealna taktyka, bo grali na wyjeździe, natomiast Manchesterowi zabrakło odwagi. Kluczowe było również wyłącznie z gry Pogby przez Marquinhosa, który nakrył Francuza czapką.

Matix | 13.02.2019 10:46

Joker ma racje. W pierwszej polowie PSG gralo kupę. Masa prostych strat. Trener caly czas pokazywal, zeby troche dluzej pograli pilką, poklepali, ale nic to nie dawało. W drugiej podobnie aż do momentu strzelenia gola, po którym już całkiem posypała sie gra MU i PSG było łatwiej. Ogólnie przecietny mecz. Z taką formą to ani jedna ani druga druzyna nie ma co marzyć o zwycięstwie w LM.

Co_Ty_Gadasz | 13.02.2019 10:51

Alves jak był całe życie śmieciem to taki zostanie do końca, prowokacje od pierwszej minuty, dobrze, że parę razy dostał po pęcinach. Lingard zupełnie nic nie zrobił Buffonowi a ten go popycha jakby mu palce połamał.

Ze względu na tego śmiecia i Neymara symulkę, życzę im wszystkiego najgorszego.

Outlander | 13.02.2019 11:23

Ciekawe że zdziesiątkowane PSG spokojnie ogrywa United które wygrywa z ponad połową drużyny w swojej lidze. To może ta Premiership wcale nie jest taka super silna?

Mr_Devil | 13.02.2019 11:45

Martial i Lingard to podstawowi gracze u Ole. PSG zagrało lepiej w drugiej połowie, a w pierwszej części mecz był wyrównany? No to macie odpowiedź, dlaczego tak się stało.. Mata nie porywa, a Sanchez ma przebłyski raz na 5 meczów.. To właśnie to ośmieliło paryżan i zrobiło różnicę.

Solskjear zrobił wiele, ale fakty są takie, że nie stać nas na stratę dwóch dobrze działających ogniw za które wchodzą,jedno nienaoliwione, a drugie zardzewiałe.. Do tego doszedł słabszy mecz Pogby - czy jak kto woli świetny Marquinhosa i gramy bez trzech podstawowych piłkarz. W tym momencie nie stać nas na takie osłabienia, bo po prostu zmiennicy są mizerni.

kuba_psg | 13.02.2019 12:51

Jak widać fortuna kołem się toczy :P To PSG miało się tłumaczyć z porażki licznymi kontuzjami, a tu MU straciło Lingarda i Martiala a na rewanż Pogbę.
Przebieg meczu jednak wynikał po prostu z tego, że Tuchel genialnie rozpracował MU, a defensywa PSG, o dziwo, niemal bezbłędnie wykonała jego polecenia. MU nie było w stanie nic z tym zrobić, przez cały mecz wykreowali 0,5 groźnej sytuacji (rajd Pogby po błędzie Kimpembe.
I tutaj widać, jaka jest różnica, kiedy ma się na ławce trenera (Tuchel), a kiedy nieudacznika i taktycznego impotenta z genem przegrywania z każdym mocniejszym rywalem (Emery).

W ataku w pierwszej połowie PSG wypadło rzeczywiście mizernie - ogromna ilość niedokładności - ale biorąc pod uwagę, w jak eksperymentalnym ustawieniu grali, to aż tak mnie to nie bolało. W drugiej to już jednak była pełna kontrola PSG przez całe 45 min. Taktycznie i technicznie byliśmy o klasę lepsi, momentami PSG bawiło się z MU jak z drużynami z L1. MU chciało ambitnie walczyć, ale bez żadnego pomysłu na kreowanie akcji. Oczywiście spotkały się 2 drużyny na zupełnie różnym etapie budowy, poza tym zostaje rewanż :)


Natomiast pewne rzeczy bardzo mi się nie podobały. Young to boiskowy bandyta i burak, ewidentnie chciał zrobić krzywdę Di Marii. Ja nie wiem, jak jemu ciągle uchodzą takie rzeczy, bo to przecież normalne zachowanie u niego.

Komentatorzy w Polsacie strasznie stronniczy. Jechali po Alvesie, który został ewidentnie sfaulowany przez Pogbę, a taki Shaw jak nurkował żeby wymusić czerwoną dla Kimpembe to im już nie przeszkadzał. Zresztą Pogba na tę czerwoną to pracował niestrudzenie cały mecz.

No i ci śmieszni kibice MU. Byli zauważalni tylko kiedy gwizdali i rzucali czymś w Di Marię. Tak to można by pomyśleć, że mecz jest na PdP :) Oczywiście PSG ma jednych z najlepszych kibiców na świecie i nawet Anfield potrafili zagłuszyć, ale wczoraj, to już była masakra, przez kilkadziesiąt minut słychać było wyłącznie przyśpiewki PSG. W tym "Jesteśmy tutaj u siebie" :P
 

Bayern2000 | 13.02.2019 13:23

kuba_psg

Na porównywania Tuchela z Emerym przyjdzie jeszcze czas. Manchester nie jest żadnym wyznacznikiem. Hiszpan poległ z Realem i Barceloną, zobaczymy jak sobie Tuchel poradzi z tak poważnym przeciwnikiem. Bo patrząc na to co PSG grało w 1 połowie to raczej wielkim wyzwaniem dla City, Barcy czy Juve by nie byli. Pogadamy po meczach 1/4 czy 1/2 z topem a nie United które od lat są średniakiem w skali europy. Rok temu tak samo ich zlała Sevilla na OT.

kuba_psg | 13.02.2019 13:41

Bayern2000
Chyba PSG Tuchela już co nieco pokazało wygrywając grupę śmierci, i będąc lepsze w dwumeczu od zeszłorocznego finalisty.
Odpaść z LM można w każdym momencie, ale przygotowanie taktyczne i mentalne zespołu przez Tuchele i Emeryego to jest różnica klas.

I nie wiem o co chodzi Ci z tą pierwszą połową. PSG grając bez 2 kluczowych graczy w ataku absolutnie zneutralizowało rozpędzone MU które nie stworzyło ani jednej czystej sytuacji strzeleckiej. Czyli taka zła ta 1 połowa PSG nie była.

Bayern2000 | 13.02.2019 13:59

Wygrali grupe śmierci w ten sposób że Napoli i L'pool zgubili punkty na Crvenie. Dolicz 3 pkty Anglikom i 2 Włochom i Paryż ląduje automatycznie na 3 miejscu. Tuchel juz z Napoli miał ogromne problemy i gdyby to był dwumecz to pojechałby do domu przez różnice bramek. Na 4 mecze z Napoli i Live wygrał 1 mecz i to u siebie. Na ten moment nie ma żadnych przesłanek żeby Tuchela gloryfikować. Bo w 1/4 równie dobrze może dostać trójke od City, Barcy i wyjdzie że PSG dalej stoi w miejscu. Więc z takimi ocenami trenerów się wstrzymaj min do meczów z kimś NAPRAWDE mocnym sportowo (a nie z nazwy)

kuba_psg | 13.02.2019 14:31

Bayern2000
A gdzie Ty widzisz w moich wypowiedziach gloryfikację Tuchela?! Gdzie ja napisałem, że jego PSG jest na poziomie Barcelony czy Realu. Napisałem, że widzę wyraźny postęp, bo potrafi dobrać taktykę pod przeciwnika i potrafi stworzyć dobre relacje z piłkarzami - czyli 2 rzeczy, w których Emery był skrajnie beznadziejny.

Gloryfikację, to ja widzę raczej u Ciebie w stosunku do City, więc może zastosuj własne rady do samego siebie i wstrzymaj się z przyrównywaniem City do Barcelony czy Juventusu do czasu, aż wyeliminują kogoś naprawdę mocnego, bo na razie, to City Guardoli dostaje lanie od Lyonu czy Monaco :)

Bayern2000 | 13.02.2019 16:20

W ten sposób gloryfikujesz że stawiasz go ponad Emerym mimo że póki co NIC WIĘCEJ od Hiszpana nie ugrał. Więc mówię że przyjdzie czas na takie porównania. Na ten moment obaj panowie się różnią jedynie tym że Emery zwolnł Ancelottiego z Bayernu rozbijając go w pył, tego samego Ancelottiego który rozpracował Tuchela jak młokosa w dwumeczu z Napoli.I to mając do dyspozycji gorszych piłkarzy niż w Bayernie.

kuba_psg | 13.02.2019 16:44

Ale Ty masz jakiś problem z tym Tuchelem... Ja oceniam  to, jak oni przygotowują zespół na mecze, a to chyba oczywiste, że nie mozna porównywać wyników, skoro jeden pracuje w klubie pół roku, a drugi pracował 2 lata.

Ancelottiego z Bayernu to raczej zwolnili jego piłkarze, a nie Emery, skoro natychmiast po jego zwolnieniu zaczęli grać. A z tym rozpracowaniem Tuchela jak młokosa, to też nieco Cię poniosło. W Paryżu owszem, PSG wyglądało na zaskoczone. Ale już w Neapolu Napoli było w stanie grać w piłkę przez "aż" 10 minut, 80 min było pod kontrolą, nie mówiąc o nieodgwizdanym ewidentnym karnym dla PSG. Więc po prostu naciągasz przykłady pod z góry postawioną tezę.


A przede wszystkim nie wiem po co deprecjonować wczorajsze zwycięstwo PSG. MU to nie jest jakiś słabeusz - 2 lata temu wygrali LE, rok temu wicemistrzostwo, w tym roku będąc w kryzysie ograli Juve na wyjeździ. Przyszedł Solskjaer i zaczęli seryjnie wygrywać, zyskali wielką pewność siebie. Wczoraj wyszli w najsilniejszym składzie, z największymi gwiazdami wydawało się że w dobrej formie, grali u siebie.
A PSG straciło takich piłkarzy jak Naymar, Cavani, Rabiot, Meunier, a Verratti był świeżo po kontuzji. Wyszli w zupełnie eksperymentalnym składzie i pokazali się z naprawdę dobrej strony. Moim zdaniem wczoraj remis byłby dobrym wynikiem dla PSG patrząc na okoliczności. Wygrana to rewelacyjny wynik.

piotruś83 | 13.02.2019 18:49

Kuba, serio? "Oczywiście PSG ma jednych z najlepszych kibiców na świecie"

Uszkodzili 800 krzeselek na Old Trafford. Najwiekszy akt wandalizmu na tym stadionie od ponad 20 lat...

kuba_psg | 13.02.2019 19:54

piotruś83
Najlepszych pod względem dopingu. Wiadomo kim są ultrasi i skąd pochodzą (w tym przypadku z przedmieść Paryża).
Grzecznych to ma MU - jedzą kanapki z krewetkami cały mecz i nic nie popsują ;)

Joker | 13.02.2019 23:27

Kuba
Osobiście wolę do swojego domu wpuścić cichych, kulturalnych ludzi, którzy mi nie rozniosą domu, niż rozwydrzoną patologie, hehe :)



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy