REKLAMA
REKLAMA

Podolski ma nadzieję grać obok Van Persiego

dodał: maaarcin  |  źródło: SkySports  |  15.07.2012 21:58
Nowy nabytek Arsenalu Lukas Podolski ma nadzieję, że holenderski napastnik pozostanie na Emirates Stadium i będzie jego partnerem w ataku Kanonierów. Po tym jak RVP stwierdził, iż nie przedłuży wygasającego za rok kontraktu, jego przyszłość wciąż stoi pod znakiem zapytania.

- Wszystko co mogę powiedzieć to to, że Van Persie miał fantastyczny rekord w ostatnim sezonie i mam nadzieję, że jest taka możliwość, by został w Arsenalu. To byłoby coś wielkiego, grać z nim, ale oczywiście nie mam na to wpływu - powiedział były napastnik Kolonii.

Umowa Holendra wygaśnie 30 czerwca następnego roku. Chętnych do zatrudnienia go już tego lata nie brakuje.

(Mateusz Dolniak)




OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 5 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Penetratorek | 15.07.2012 22:15

A ja mam nadzieje  na sex z Jessica Alba ..RvP odejdzie pytanie kiedy( teraz czy pod koniec sierpnia) i gdzie,(Juve,City,MU,Barca).

Siewca Terroru | 15.07.2012 22:40

Tak jak Suarez miał nadzieję na grę u boku Torresa, a tu psikus xD

waldir10 | 15.07.2012 23:40

Najwazniejszy pilkarz Arsenalu-nie ma co!

ale nei ma sie co czarowac... RVP odejdzie.  Czuje, ze jeszcze tego lata... bo watpie by mial odejsc za darmo za rok. A nawet jesli-to napewno nie zostanie na dluzej niz do 2013...

Robin rocnzikowo ma 29 lat... to dobry wiek napastnika, u szczytu formy, doswiadczony, dobry fizycznie, ale za rok to juz bedzie ta charakterystyczna 30stka. Jesli w ogole chce zmienic otoczenie na inny wielki klub-to im wczesniej to zrobi-bedzie dla niego najlepiej.

Na moje oko-RVP ma potencjal by przez okolo 4 lata byc czolowym napastnikiem duzego klubu i jednym z lepszych w Europie.
Watpie, ze odejdzie do innego angielskiego, widac, ze nie wywoluje burzy (jak Fabregas) i szanuje klub-spokojnie przedstawiajac swoje stanowisko w tej sprawie. ewentualnie opcja jego kupna moze byc MC-rzuca kase, a Arsenal jak widac odda zawodnika tam gdzie zaplaca wieksza sume, niestety nie patrzac na inne aspekty (rok temu bylem przekonany ze Nasri zagra w MU, a Clichy zostanie. Z tego drugiego ciagle sie nasmiewaliscie, ze slaby-a tu prosze-wygryzl nawet Evre ze skladu. tak czy inaczej Arsenal sprzedal ich do MC bo zaplacili duzo, po czym nawet tutaj pojawily sie rzekome newsy-jak to pilkarze zniszczyli sprawe Wengerowi, ale sorry-nikt za darmo grac nie bedzie, a niestety football jest zepsuty moralnie, dlatego nikt nie chce brac mniej, skoro moze dostac wiecej. I nie omwie tu tylko o zarobkach pilkarzy-ale takze i klubach, wsrod ktorych nie ma pilkarze \"nie na sprzedaż\"-jedyna kwestia jest wartosc oferowanej kwoty.

Przy okazji...
watpie by Arsenal chcial oddac go za rok za free.... tym bardziej, ze w tej chwili ma na niego oferty ponad 10-15 mln... co za pilkarza z rocznym jeszcze kontraktem to i tak mega duzo!

prodigal_sun | 16.07.2012 08:04

Podolski - RVP to bylby miodny atak ;)

Skrtel | 16.07.2012 08:51

Chyba z nim nie zagrasz.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy