PZPN przedłuża współpracę ze sponsorem. Kulesza potwierdza

Cezary Kulesza wziął udział w konferencji prasowej reprezentacji Polski w Hanowerze. Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej poinformował o przedłużeniu współpracy z firmą InPost.

Cezary Kulesza
Obserwuj nas w
SOPA Images Limited / Alamy Na zdjęciu: Cezary Kulesza

InPost nadal będzie sponsorem reprezentacji Polski

Reprezentacja Polski przebywa na zgrupowaniu w Hanowerze, który na czas Mistrzostw Europy 2024 jest bazą biało-czerwonych. Tak samo jak w ostatnich dniach w godzinach porannych odbyła się konferencja prasowa naszej kadry. Tym razem udział w spotkaniu z dziennikarzami wziął nie tylko selekcjoner Michał Probierz, ale również prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej – Cezary Kulesza. Gościem specjalnym podczas konferencji był właściciel firmy InPost – Rafał Brzoska.

POLECAMY TAKŻE

Konferencja rozpoczęła się od oświadczenia Cezarego Kuleszy, który potwierdził, że umowa sponsorska pomiędzy PZPN-em a firmą InPost została przedłużona. Oznacza to, że lider branży logistycznej pozostanie w najbliższych latach sponsorem strategicznym nie tylko męskiej, ale również kobiecej reprezentacji.

Polski Związek Piłki Nożnej konsekwentnie i stabilnie buduje relacje z naszymi sponsorami. Jestem bardzo szczęśliwy, że firma InPost będzie naszym partnerem i sponsorem strategicznym. Jest to duża firma z ogromnym potencjałem, znana nie tylko w naszym kraju, ale rozwija swoją markę za granicą. Cieszę się bardzo, że wspólnie będziemy mogli realizować programy nie tylko w rozwoju piłki męskiej, ale również kobiecej. Chciałbym podziękować firmie InPost za przedłużenie umowy. Jest to inwestycja w polską piłkę nożną – powiedział Cezary Kulesza na konferencji prasowej.

Sprawdź ostatnie materiały wideo związane z Euro 2024.

Potwierdzam, iż jako firma bardzo mocno związana ze wspieraniem sportu oraz młodzieży postanowiliśmy przedłużyć naszą umowę i strategiczne partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Mieliśmy lepsze i gorsze momenty przez ostatni czas, ale udało nam się wypracować wyjątkowo dobrą strategię na najbliższe kilka lat. Będzie ona polegała w znaczącej części na młodzieży, aby polska piłka miała szansę na świeżych młodych piłkarzy i piłkarki, które będą stanowić trzon naszych reprezentacji – powiedział właściciel firmy InPost, rafał Brzoska.

Komentarze