Barcelona korzysta z popularności
El Clasico zawsze wzbudza ogromne zainteresowanie. Nie inaczej wygląda kwestia dotycząca wszelkiego rodzaju odzieży i akcesoriów związanych z rywalizacją Barcelona – Real Madryt. Na niedzielny pojedynek na Montjuïc Duma Katalonii przygotowała specjalne koszulki. Spotify „oddało” swoje miejsce Travisowi Scottowi. To właśnie logo amerykańskiego artysty zagości na trykotach FCB.
Limitowana edycja została zaprezentowała 2 maja. W ten sam dzień klub w porozumieniu ze swoim sponsorem technicznym, a więc Nike, rozpoczął sprzedaż odzieży meczowej. „Zwykły” trykot z logiem Travisa Scotta kosztował 399,99 euro, natomiast wersja z autografami piłkarzy oraz ekiby Barcy Femeni został wyceniony na 2999,99 euro. Łącznie do kupienia było 1899 koszulek.
Po zaledwie 30 minutach od rozpoczęcia sprzedaży wszystkie koszulki zostały wykupione. Mundo Deportivo ujawnia, że w ten sposób Barcelona zarobiła ponad 1,5 miliona euro. Jeżeli nadal jesteśmy zainteresowani wspominanymi trykotami, można je znaleźć wyłącznie u resellerów i prywatnych osób. Oczywiście cena jest odpowiednio wyższa.
Natomiast w piątek 9 maja na oficjalnych kanałach sprzedażowych pojawią się pozostałe elementy ekskluzywnej kolekcji, w tym bluzy.
Komentarze