REKLAMA
REKLAMA

LM: Niesamowita końcówka i remis w Amsterdamie (video)

dodał: Michał Machowski  |  źródło: LigaMistrzow.goal.pl  |  01.10.2013 22:41
Niesamowitą końcówkę zgotowali kibicom w Amsterdamie piłkarze Ajaksu i Milanu. Przez całe spotkanie utrzymywał się bezbramkowy remis by w ostatnich sekundach obie ekipy zdobyły po jednej bramce.

VIDEO: Zobacz bramki z meczu >>

Nie takiej pierwszej połowy się spodziewaliśmy, nie takiej przewagi amsterdamczyków. Ajax był zespołem zdecydowanie lepszym, szukał luki w szeregach defensywnych rywala choć często bezskutecznie. Przewaga w posiadaniu piłki dla gospodarzy oscylowała wokół 70 %!

Właściwie dopiero około 35. minuty miała miejsce groźna sytuacja pod bramką Christiana Abbiatiego. Do odbitej piłki przed polem karnym dopadł Moisander i posłał piłkę nad poprzeczką.

WYSTAW NOTY >>

Nieco lepiej przyjezdni prezentowali się już w drugiej połowie. Najpierw strzałem z ostrego kąta próbował zaskoczyć Cillessena pomocnik Rossonerich, Riccardo Montolivo. W 62. minucie bliski szczęścia był Balotelli. Reprezentant Włoch świetnie uderzył w stronę bramki Joden i tylko kapitalna interwencja Cillessena uchroniła Ajax przed stratą gola.

W 77. minucie rozgrywający dobre zawody Moisander opuścił boisko z powodu kontuzji, a jego miejsce zajął van der Hoorn. W 85. minucie z kolei do gry wszedł Urby Emanuelson, były gracz Ajaksu. Przywitany został aplauzem.

W 91. minucie Ajax niespodziewanie objął prowadzenie po stałym fragmencie gry. Dobra centra z narożnika boiska i Stefano Denswil pokonuje bezradnego Abbiattiego. To nie był koniec emocji. W kolejnej akcji van der Hoorn sfaulował we własnym polu karnym Balotelliego i sam poszkodowany wykorzystał jedenastkę, ustalając w ten sposób wynik na 1:1.

Ajax Amsterdam - AC Milan 1:1 (0:0)
1:0 Denswil 90'
1:1 Balotelli 90' + 4

żółte kartki:
Ajax - Schone 93'
Milan - Constant 42', Balotelli 61'

Ajax Amsterdam: Cillessen - Van Rhijn, Moisander (78' van der Hoorn), Denswil, Blind, De Jong, Poulsen, Duarte (59' Schone), De Sa (64' Andersen), Sigthórsson, Fischer

Milan: Abbiati - Abate, Zapata, Mexes, Constant - Montolivo, De Jong, Muntari - Poli (84' Emanuelson), Robinho (80' Matri) - Balotelli


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 152 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Joker | 01.10.2013 22:44

Musze sprawdzić w przepisach, ale podejrzewam iż jest coś tam o tym, że jak Milan w końcówce przegrywa to musi być koniecznie karny dla nich...

ReaIista | 01.10.2013 22:45

Joker, 22:44 01-10-2013
Przypadek, pomylilo Ci sie z Realem ;-)

Triplettionista | 01.10.2013 22:45

[Ostrzeżenie. Moderator]

rafik | 01.10.2013 22:46

Wstyd mi...

waslo | 01.10.2013 22:46

sędzia zachował się jak amator, dał się nabrać Mario

ecko | 01.10.2013 22:46

Sędzia dał się nabrać Balotelli'emu. Mario pada przy najmniejszym kontakcie, wystarczy go dotknąć. Padał tak kilka razy, pada tak w każdym meczu w którym gra. Nie dawało skutku to dziś skutku, aż w końcu sprowadził przeciwnika na ziemie niczym Pepe w przedostatnim meczu Realu M.

Kiedyś już wspominałem, że warto obstawiać na to, że będzie karny gdy gra Balo, kurs przyzwoity ponad 3 zł, a już drugi raz mi wpadło.

qjaf | 01.10.2013 22:47

Allegri santo subito:)

Niewinny99 | 01.10.2013 22:47

Który to już karny Milanu w tym sezonie? Inter jeszcze nie dostał...

AdrianoJuve | 01.10.2013 22:47

Sędziowie się często mylą, ale to nie wina klubów i kibice Milanu powinni to zapamiętać, bo ostatnio najeżdżali na Juve po błędach sędziów:)

RealistaACM | 01.10.2013 22:48

Wcześniej była ręka zawodnika Ajaxu we własnym polu karnym, więc równowaga została zachowana w przyrodzie.

Pierwsza połowa dno, druga o niebo lepsza. Szkoda tej poprzeczki Balotellego.

rafik | 01.10.2013 22:48

Niewinny99

Pierwszy niezasłużony...ale kilku ewidentnych nam też nie odgwizdano.

Endrim | 01.10.2013 22:48

Co najmniej 2 nieodgwizdanie karne ,więc nie płakać... Gdyby wszystko było gwizdane tak jak trzeba to prawdopodobnie do Mediolanu wracalibyśmy z kompletem punktów :) Forza Milan! :)

AcMilan666 | 01.10.2013 22:49

To wina arbitra nie Milanu..

iSkromny | 01.10.2013 22:50

Szkoda Ajax mógł to wygrać przede wszystkim zmarnowana I połowa. Z Celtikiem może być ciężko w dwu meczu szczególnie na wyjeździe. Z drugiej strony remis przed meczem wziąłbym w ciemno. Tak wiec lepszy wróbel w garści...

Ikeriash | 01.10.2013 22:50

Idealny karny jak w meczu Elche vs Real , widzę Balo wziął przykład z Pepe.

waslo | 01.10.2013 22:51

Gdyby wszystko było gwizdane, Muntari wyleciałby z boiska za chamski faul

AdrianoJuve | 01.10.2013 22:51

Endrim,RealistaACM@
Dzisiaj widzę wspominacie o błędach na niekorzyść Milanu, szkoda,że jak sędzia również w dwóch ostatnich kolejkach mylił się na niekorzyść Juve i były to błędy poprzedzające te późniejsze to już tacy wyrozumiali nie byliście:)
Niemniej Ballo za to co czasami odwala w polu karnym może dostać kolejne zawieszenie. A w sumie UEFA też potrafi dać zawieszenie za byle co jak Luizowi Adriano w zeszłym roku:)

gilgamesz_AFCA | 01.10.2013 22:51

[Ostrzeżenie. ModSerieA4]

johanek | 01.10.2013 22:51

[Ostrzeżenie. ModSerieA4]

Fragles260781 | 01.10.2013 22:52

Przykro mi to pisać ale patrząc obiektywnie nie należał nam się nawet remis. Byliśmy dzisiaj dużo gorsi od Ajaxu i szkoda że wzięliśmy się za granie w piłkę dopiero po stracie bramki. Właśnie wtedy było widać jakąś zadziorność, ciąg na bramkę, chęć skonstruowania jakiejś składnej akcji. Mamy niezmiernie dużo szczęścia, bo sędzia podarował nam prezent w postaci karnego ( moim zdaniem jak już był faul to Balotellego).

davor | 01.10.2013 22:52

Prawda jest taka, że milan mimo iż co mecz dostaje karne z kapelusza i tak nie jest w stanie meczów wygrywać. Niech se remisują cały sezon.Pewnie gdyby zamiast Celticu byłby ktoś odrobine mocniejszy to by nie wyszli z grupy

RealistaACM | 01.10.2013 22:53

AdrianoJuve

Nie byłem wyrozumiały wobec Juve? A w ogóle widziałeś żebym zabierał na ten temat głos? Idiotyczna wypowiedź.

rafik | 01.10.2013 22:54

Triplettionista

Pierwszy raz w tym sezonie, więc daruj sobie.

RealistaACM | 01.10.2013 22:54

davor

A ty "se" kup słownik.

iSkromny | 01.10.2013 22:56

Prawda jest taka że jakby Ajax wykorzystał to co miał w pierwszej połowie to nie byłoby teraz dyskusji wynik jest jaki jest trudno. Proponuje już dać spokój sędziemu też człowiek i pomylić się może.

clublland | 01.10.2013 22:56

kiedy Milan stracił bramkę byłem prawie pewny że wyrównają....
Milan mimosłabej formy potrafi zagrać dużo ładniejszą piłkę dla oka niż Juve...

johanek | 01.10.2013 22:56

Ale w tej sytuacji się nie należał i to jest skandal jak sędzia międzynarodowy przy faulu Balotelliego dyktuje karnego dla faulującego. To nie ma wspólnego z futbolem. Takie kuriozum musi budzić podejrzenia. Przypomina mi się Lyon z Zagrzebiem. Lyon musiał wygrać 7-0 i liczyć na stratę punktów Ajaxu i tak się stało. Ja już od dawna nie wierzę w czystość futbolu. Bukmacherka to za duża kasa. Jaka jest pewność, że takiego sędziego ktoś nie zastraszy na kilka dni przed meczem ? I co zgłosi to gdziekolwiek ryzykując życiem swojej rodziny ? My lud ciemny nawet sobie nie zdajemy sprawy jaka sieć układów i powiązań rządzi całą tą machiną do robienia kasy. Wystarczy, że poszła gruba kasa na remis. Nie gwizdał wczesniej karnych na 0-0...Ajax strzelił więc musiał szybko coś zrobić żeby wynik się zgadzał. Proste.

deshaun | 01.10.2013 22:57

gilgamesz_AFCA

Ręka Waszego obrońcy w polu karnym to raz, dwa - ciągnięcie za koszulkę Balo i sprowadzenie go do parteru przez Waszego obrońcę.

crudeli | 01.10.2013 22:58

Słaby bardzo słaby i nudny mecz a przede wszystkim trzeba poprawić gre obrony przy stałych fragmentach bo wygląda to zle.co do karnego mario to sędzia dał sie nabrać ale szybciej nie zauważył ręki w polu karnym zawodnika ajaxu

thomass15 | 01.10.2013 22:58

[Jeszcze raz i ban. ModSerieA4]

johanek | 01.10.2013 22:59

[Za głupie prowokacje. I proszę nie dyskutować, bo jeszcze jeden post w podobnym tonie i żegna się Pan z kontem. ModSerieA4]

~Spirit | 01.10.2013 22:59

AC Rigore per il Milan

CezarAjaxFan | 01.10.2013 22:59

Tak tak to mogło być gwizdane wszystko co było ale takiej wydrukowanej 11 to ja już dawno nie widziałem. Ręka w polu karnym była i powinna być jedenastka ale nie ta ostatnia akcja i nie pitol RealistaACM o równowadze w przyrodzie bo od tak sobie to sędziowie w naszej B-klasie nie szastają karnymi  

waslo | 01.10.2013 22:59

deshaun

czerwona dla Muntariego za umyślne nadepnięcie w achillesa

Fragles260781 | 01.10.2013 22:59

Kilka groźnych sytuacji? Milan miał 3 czy 4 strzały na bramkę w całym meczu, z czego 2 wybronił bramkarz ( Montolivo i Balotelli), no i poprzeczka.Jedyne statystyki w jakich pokonaliśmy Ajax to rzuty wolne, spalone i żółte kartki, więc na Ligę Mistrzów to trochę za mało.

Tomek1981 | 01.10.2013 23:00

Mecz nudny i słaby w wykonaniu Milanu, ale remis jak najbardziej zasłużony.
Szkoda tylko że Milan od początku do końca wyglądał tak jakby przyjechał po 0-0 najmniejszym kosztem sił. Nie wiem odpoczywali już na Juventus czy jak ;p.

Forza Milan :)

+AFCA+ | 01.10.2013 23:01

Lipa. Po pierwszej połowie liczyłem na więcej, powinniśmy już wtedy coś ustrzelić, a tak to opadliśmy w drugiej połowie z sił i były straszne męczarnie. Trzeba koniecznie wygrać dwa mecze z Celtikiem, powtórzyć remis z Milanem na wyjeździe i powinniśmy mieć LE na wiosnę.

Tomek1981 | 01.10.2013 23:02

davor, 22:52

karne z kapelusza? Fakt ten karny był wydumany ale szkoda że nie wspomniałeś o tym który sędzia powinien podyktowac a który wyprowadziłby pewnie Milan na prowadzenie....

deshaun | 01.10.2013 23:03

waslo

Masz rację, czerwona ewidentna, ale nie wyklucza to dwóch innych karnych dla Milanu. Błędy w dwie strony były!

gilgamesz_AFCA | 01.10.2013 23:03

[Proponuję popracować nad słownictwem. ModSerieA4]

crudeli | 01.10.2013 23:04

Mam nadzieje ze milan pozbędzie sie Muntariego i Constanta nie mogę patrzeć na ich gre nie cierpię ich

czerwona1878 | 01.10.2013 23:04

Balotelli potrafi strzelać inne gole niż tylko z karnych?

marian_ | 01.10.2013 23:06

Ajax został skrzywdzony, a 2 punkty (względnie 3) mogą być dla nich kluczowe.

Nie wolno popełniać takich byków, a zwłaszcza w ostatnich sekundach meczu. Zwykle po takich zdarzeniach rodzą się podejrzenia i piękno futbolu znika.

CezarAjaxFan | 01.10.2013 23:06

johanek ma rację i każdy kto oglądał mecz nawet kibice Milanu przyznają chociaż sami przed sobą że po 1: karnego nie było i to Mario faulował
po 2: no niestety ale wyglądało to jakby sędzia musiał dać bramkę Milanowi
P.S. jestem ciekawy ile trwałby ten mecz gdyby Jasper obronił

davor | 01.10.2013 23:07

Obserwuje włoską ligę od 15 lat, od 5 prowadzę statystyki. Z ostatnich 5 lat w 4 Milan był drużyną dla której podyktowano najwięcej rzutów w karnych w Serii A. Raz był drugi za Juventusem. Tu niema przypadku. Problem w tym że nigdy się to nie przekładało na europejskie puchary gdzie milan szybko odpadał bo sędziowie nie pomogli.
Dziś było odwrotnie. Raczej przypadek.Poprostu piłkarze milanu mają już wpojone żeby się przewracać w polu karnym a 11 będą dyktowane i dziś sędzia z poza Włoch to łyknął. Pamiętam choćby karnego z Torino w 95 minucie gdzie Poli kładł się na nogę obrońcy mimo że mógł biec dalej i strzelać, ale kontakt był wiedział że sędzia da. I dał. I tak co mecz...znowu z Napoli....potem z Sampdorią wygrywali więc nie trzeba było...i dziś znowu

rossonero99 | 01.10.2013 23:07

Tomek1981

Nie odpoczywali... oni są o prostu tak słabi... nie chcę oglądać meczu z Barcą

karny niesłuszny - skandaliczna decyzja
niepodyktowanie karnego kiedy się należał - skandaliczna decyzja

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:07

Milan był lepszy, Ajax całą drugą połowę nie mógł wyjśc z własnej połowy, przypadkowa bramka w 90 minucie, prędzej powinien byc karny dla Milanu za zagranie ręką jakiegoś bamboleo z Ajaxu, Ogólnie Milan ich klepał ładnie momentami. [edit]

RealistaACM | 01.10.2013 23:08

johanek

W twojej wypowiedzi rzeczywiście coś może być na rzeczy. Piłka nożna to wielka machina obracająca wielkimi pieniędzmi. Już czasami samo losowanie fazy grupowej wydaje się "śmierdzieć".

Jednak nie wolno winić Bogu winnych piłkarzy i klubu. Z tego co widać, to ten karny bardziej boli kibiców Interu i Juve niż samego Ajaxu.

dejtfidACM | 01.10.2013 23:08

Karny jak dla mnie niesłuszny, chyba w dużej mierze zadziałała tu polityka bunga-bunga.. Allegri kończ waść wstydu oszczędź!! To co grał Milan w I połowie było kompletną padaką! W drugiej też nie było szału. Allegri OUT, a Balotelli z osiłka przerodził się w osła szukającego tylko kontaktu z przeciwnikiem żeby wywalić się na ziemię..

CezarAjaxFan | 01.10.2013 23:09

johanek ma rację i każdy kto oglądał mecz nawet kibice Milanu przyznają chociaż sami przed sobą że po 1: karnego nie było i to Mario faulował
po 2: no niestety ale wyglądało to jakby sędzia musiał dać bramkę Milanowi
P.S. jestem ciekawy ile trwałby ten mecz gdyby Jasper obronił

Fragles260781 | 01.10.2013 23:09

Panowie o karnym to nie ma co dyskutować... Według niektórych go nie było, a według innych był. Sędzia gwizdnął i nic już tego nie zmieni. Ogólnie liczyłem na więcej w wykonaniu Milanu.

rafik | 01.10.2013 23:09

davor

Nie kompromituj się. Wszystkie karne w tym sezonie oprócz dzisiejszego były zasłużone.

rossonero99 | 01.10.2013 23:11

davor

dobrze było by podpierać takie wypowiedzi konkretnymi liczbami

karny dla Milanu... przypadek? nie sądzę...

Godenzonen | 01.10.2013 23:12

[Jeszcze raz i ban. ModSerieA4]

CezarAjaxFan | 01.10.2013 23:12

Przepraszam za drugi taki sam post.
moje zdanie jest takie że w kontrowersyjnych sytuacjach powinny być powtórki. Być może w tym meczu górą byłby Milan ale sprawiedliwie

deshaun | 01.10.2013 23:12

davor

niszczysz system. Poli miał kontuzję po tym wejściu gracza Torino, a Ty sugerujesz, że tam nie było karnego?

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:13

no pewnie że przypadek jakby miało byc inaczej to by  gwizdał rękę

Tomek1981 | 01.10.2013 23:13

davor, 23:07

hahaha :D. Dobry jesteś :D.
Statystyki statystykami ale akurat sytuacja z Polim to był prawidłowy karny więc nie wiem czego się czepiasz :D.

sasaaa69 | 01.10.2013 23:14

piszecie, ze wczesniej nie odgwizdano 2 karnych dla Milanu, a moze ktos by napisal o sytuacjach jakie mial Milan, bo ja niewiele pamietam... wynika z tego, że tak czy siak gdyby nie karny to Milan nie zdobyłby tu bramki;)

maneka | 01.10.2013 23:15

Dzisiaj kibice Milanu zauważyli błędy na ich niekorzyść, he,he a jeszcze kilka dni temu najeżdżali na Juve, choć tam też sędzia mylił się na niekorzyść Juve i były to błędy wcześniej popełnione. Widać punkt widzenia zależy od punktu patrzenia. Jednak nei ma co się spinać, ale radzę kibicom Milanu na przyszłość wstrzymywać się z osądami, bo sami widzicie,że sędziowie mylą się bardzo często.
A to kto,ile i czy aby na pewno na tym zarabia pozostaje na razie tajemnicą:)

Tomek1981 | 01.10.2013 23:15

rossonero99, 23:07

mam jednak, może naiwnie, nadzieję że nie ;p. Ze mecz z Juve będzie lepszy. Ale wydaje mi się że czas Maxa w Milanie zbliża się wielkimi krokami do końca.
A dzisiejszy mecz też bym mu zaliczył na minus...

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:15

a jakie miał Ajax? Milan chocby poprzeczka Balo

KatManDu | 01.10.2013 23:17

Milan dalej gra swoją słabiznę pod wodzą Allegrego. Dużo szczęścia, no ale ono chyba nie będzie trwać wiecznie...

johanek | 01.10.2013 23:19

Kolejna sprawa to powtórki o których pisze CezarAjax. Gdyby je wprowadzono pewne machinacje by już nie przeszły. To troszkę przypomina polską politykę. Pewnych rzeczy nie da się zreformować, bo jest zbyt silny opór pewnych środowisk działających zza kulis. Gdyby Milan wygrał po powtórkach, które weryfikuje sędzia techniczny w porozumieniu z głównym nie byłoby problemu. Tylko tak jak mówię za wiele mają do stracenia żeby to wprowadzić. Stąd takie a nie inne decyzje będą się zdarzać cały czas, a pobudek sędziego i prawdy nie dowiemy się nigdy. No chyba, że kiedyś na starość wyda książkę i zacznie sypać jeden z drugim...jakie szły wały za kulisami.

waslo | 01.10.2013 23:19

ChojniczankaMKS

1 połowa ponad 70% posiadania piłki kilka strzałów na bramkę, a gdyby nie Abbiati, to też sobie mogę gdybać byłyby gole, a Milan w pierwszej połowie 0 strzałów, więc się nie ośmieszaj

RealistaACM | 01.10.2013 23:20

maneka

Święte słowa. Najlepiej jest pilnować własnego nosa. Błędy sędziowskie są ostatnio dość powszechne, a najlepiej się krytykuję drużynę drugą, a nie własną. Dzisiaj sporo do powiedzenia mieli fani Interu i Juve, a mecz dotyczył Ajaxu i Milanu. Kibice holenderskiej drużyny mogą mieć pretensje, ale pozostali?

Tomek1981 | 01.10.2013 23:20

sasaaa69, 23:14

pewnie masz racje ale karny był :D.
Tym bardziej można być zadowolonym :).

A Twoją amnezję odświeżę była poprzeczka Balo, strzał Monto, akcja Matri - Mario. mało było tego ale spokojnie coś mogło wejść przy odrobinie chęci z naszej strony.

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:21

sorki waslo nie wiedziałem że mecz kończy się na pierwszej połowie, i to słynne gdyby nie,.,,,,,, i nazwisko piłkarza Milanu heheh

waslo | 01.10.2013 23:23

a ja nie wiedziałem, że ! połowa się nie liczy, czego tu można się nauczyć i tak się zastanawiam, po co oni graja 1 połowę, skoro wg ciebie się jej nie uznaję, może ty mi powiesz, Ajax przynajmniej oddał kilka groźnych strzałów w 2 połowie

Fragles260781 | 01.10.2013 23:23

Poprzeczka Balo, nic tu nie zmienia, bo dwa strzały napastnika klasy światowej to trochę za mało. Milan zagrał słabo i nie można tego tłumaczyć jakąś wpadką, bo na dobrą sprawę gramy padaczkę od początku sezonu. Mam nadzieję, że ta forma w końcu skoczy do góry, bo nie ma co się oszukiwać, ale bardziej wymagający rywal, z pokuładaną grą, po prostu wciągnie nas nosem. Chociaż, na mecze z takimi rywalami Milan przeważnie się spina i te akurat mu wychodzą

Niepoprawny | 01.10.2013 23:24

[Nie może wytłumaczyć. ModSerieA4]

rossonero99 | 01.10.2013 23:25

Tomek1981

mam nadzieję że to jego ostatni sezon w Milanie :)
statystyki karnych w serie a

obecny sezon
Roma - 2
Milan - 2
Viola - 2
Torino - 2

12/13
Milan -11
Juve-11
Napoli-11

11/12
Inter-11
Catania-11
Milan-10

10/11
Roma-13
Napoli-10

Milan-6

09/10
Roma-11
Milan-10

Widać wyraźnie że Milan karnych ma dużo ale nie widać w statystykach przepaści a wręcz Roma na przestrzeni pięciu lat ma karnych więcej

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:26

A tam przeżywacie ten mecz, Barca 6, Milan 4, Ajax 1, Celtic 0 , jest dobrze :) :D:D:D  bynajmniej dla serieA. Dziś Napoli dostało wd**ala więc tam się troche ponapinajcie.

AdrianoJuve | 01.10.2013 23:26

RealistaACM@
2-3 komentarze kibiców Juve to nie dużo:)
Na stare konto się lognałem przypadkowo;p
johanek@
To nie realne, FIFA/UEFA próbuje mydlić kibicom oczy wprowadzeniem piłek z chipami, a to jest tylko strata pieniędzy, bo sytuacji,ze piłka przekroczy linię bramkową a sędzia tego nie zauważy jest niewiele, kilka rocznie, a sytuacji ze spalonymi,karnymi i innymi wypaczającymi wynik meczu jest stokroć więcej. Oni robią zwykłą pokazówkę.

rafik | 01.10.2013 23:27

ChojniczankaMKS

"bynajmniej" dla serie A ? Zapoznaj się ze znaczeniem tego słowa...

AdrianoJuve | 01.10.2013 23:27

rossonero99@
Skąd masz dane?, chętnie bym sobie zobaczył jak to całościowo wygląda :)

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:28

dobra dobra rafik bez ciśnienia.

rafik | 01.10.2013 23:28

ChojniczankaMKS

Nie ma ciśnienia...może nauczysz się czegoś na przyszłość.

rossonero99 | 01.10.2013 23:30

AdrianoJuve

transfermarkt.pl

w jednej z zakładek serie a są statystyki rzutów karnych

AdrianoJuve | 01.10.2013 23:31

rossonero99@
dzięki:)

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:31

Każdy popełnia błędy.

rossonero99 | 01.10.2013 23:31

http://www.transfermarkt.pl/pl/seri e-a/elfmeter/wettbewerb_IT1_2013_a. html

johanek | 01.10.2013 23:33

AdrianoJuve - dokładnie. Nie wprowadzą powtórek, bo im się to nie opłaca. Za dużo można na tym stracić...tak jak pisałem poniżej. Ja wiem, że to nie realne. Przeczytaj dokładnie mój post poniżej o grupach interesu. Nie twierdzę, że to realne. Wręcz przeciwnie - to nierealne.

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:38

Dokładnie gdyby była taka opcja Milan po zagraniu reką piłkarza Ajaxu ich rozjechał do końca a tak to kazdy widział co się działo :D

Niepoprawny | 01.10.2013 23:40

UEFA to są święte krowy. Nigdy na poważnie nie wprowadzą   technologii bo mają w tym swój interes.
Zresztą nie mają ku temu powodów. Stadiony są pełne, wpływy rosną. Protestów, bojkotu najmniejszego nie widać.
Niestety większość klubów ma sporo za uszami. Jedni kręcą w walce o mistrzostwo, drudzy o LM, jeszcze inni by uniknąć spadku. Oczywiście w oparciu o zasadę: większy może więcej. A jak jakiś klub coś piśnie to jest zastraszany i szantażowany.
Już nawet UEFA podaję wyniki losowań, dzień przed losowaniem i nic się nie dzieję. Policja, Interpol smacznie śpi.

Tomek1981 | 01.10.2013 23:40

rossonero99, 23:25

dobrze że to znalazłem. A 2x widzę Inter miał więcej karnych niż ACM więc może kolega już więcej nie będzie "błyszczał" ....chociaż on pisał że ma własne dane więc wiesz ;p.

johanek | 01.10.2013 23:40

Sędzia by nie pozwolił na rozjechanie :)

Tomek1981 | 01.10.2013 23:40

rossonero99, 23:25

* oczywiście miało być:
:dobrze że to znalazłeś (srki ;p)

waslo | 01.10.2013 23:41

chojniczanka co ty ćpasz ? równie dobrze Milan powinien grać  w 10

johanek | 01.10.2013 23:41

Niepoprawny - widzę, że mówimy podobnym głosem.

Rivera | 01.10.2013 23:42

czerwona1878, 23:04 01-10-2013
Balotelli potrafi strzelać inne gole niż tylko z karnych?

A co, zapomnialas 1-6 i gole Balotelliego?

Jak pisalem, remis dobry. Awans jeszcze nie przyklepany, ale ten punkt to maly krok w kierunku 2. miejsca.

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:42

Tomek, ale Davor mówił teraz o tych karnych jak grał w Fife.

Tomek1981 | 01.10.2013 23:44

ChojniczankaMKS, 23:42

hahaha :D. Dzięki za poprawienie humoru :)

AdrianoJuve | 01.10.2013 23:45

johanek@
Ten świat ma mnóstwo tajemnic,których podczas swej egzystencji na ziemi nigdy nie poznamy:)

DISNEY | 01.10.2013 23:47

Nie wiem jak Wy ale ja uważam że Ajax nie ma szczęścia w ostatnich latach w Champions League. Czwarty sezon z rzędu piłkarze z Amsterdamu mają pod górkę choć nikt nie mówił że będzie łatwo. Cztery losowania i czwarty sezon z rzędu w bardzo ale to bardzo mocnej grupie. No i to sędziowanie po raz kolejny na niekorzyść Ajaxu. Jak nie ustawka Lyonu z Zagrzebiem i to słynne 7-0 to później mecz z Realem i dwie prawidłowo zdobyte bramki przez Joden nieuznane przez sędziego który wymyślił sobie spalone w obu przypadkach. No a dziś mecz z Milanem i znowu karny którego nie było.

Dlatego ja jestem za wprowadzeniem powtórek video w kontrowersyjnych sytuacjach takich jak dziś. Tylko Uefa, sponsorzy i bukmacherzy są przeciwko z wiadomych względów. Kiedyś czytałem wywiad udzielony przez Platiniego w którym to mówił że wprowadzenie powtórek video w czasie meczu zabije urok piłki nożnej. A ja akurat uważam odwrotnie. Nie wprowadzenie tych powtórek zabija właśnie ten piękny sport...

Litmanen | 01.10.2013 23:47

[Jak sama nazwa wskazuje ModSerieA jest tylko i wyłącznie od Serie A. A swoją opinię można przedstawić, ale w sposób nieprowokujący i bez wulgaryzmów.]

ChojniczankaMKS | 01.10.2013 23:49

[Ostrzeżenie. ModSerieA4]

Niepoprawny | 01.10.2013 23:53

@rossonero99
Proszę nie kompromituj się. Po ostatnim sezonie kibice Milanu powinni zachować zachować chociaż odrobinę pokory.
Milan karnych ma bardzo dużo, ostatnich 3 sezonach (licząc obecny) najwięcej, a poza tym karne karnymi, ale powody ich dyktowania często były nader błahe.

milansiempre | 01.10.2013 23:54

Muwimy o karnym o balotellim a tymaczasem prawda jest taa,ze to byl kolejny tragiczny mecz Milanu w tym sezonie.Tylko brak pomyslu na zakonczenie akcji sprawil iz Ajax nie strzelil gola gdy mial miazdzaca przewage a Milan nie mial pojecia jak odebrac pilke Holendrom.Praca Allegriego z rou na rok przynosi coraz bardziej wyrazne rezultaty i kieruje Milan ku upadkowi.Na szczescie sa jeszcze sedziowie,ktorzy zawsze nam tylek ratuja wiec trener nam nie potrzebny.

johanek | 02.10.2013 00:00

[Po pierwsze nie jesteśmy na Ty. Po drugie proszę nie dyskutować. Pana post został usunięty ze względu na słownictwo. ModSerieA4]

ChojniczankaMKS | 02.10.2013 00:03

Nie masz racji, w póki nie będzie czarnego sędziego to temat UEFA zawszę będzie podchodził pod rasizm więc nie można o tym dyskutowac.

Godenzonen | 02.10.2013 00:03

@Chojniczanka

mało wiesz, jesteś dzień w serwisie.
Zapewniam Cię, że  jakieś 2 lata temu jeszcze
na eredivisie.pl (odsłona w formie tej znanej z ligi włoskiej czy niemieckiej) były częste i najbardziej merytoryczne dyskusje
wśród użytkowników, a najwięcej z nich było kibicami Ajaxu.
Do tego praca redaktorów (felietony..) wyróżniała się na tle wszystkich innych bratnich serwisów.
Niestety teraz poziom i aktywnoś tam spadły

ChojniczankaMKS | 02.10.2013 00:06

Nie to nie tak ja tutaj na tym portalu od lat wszystko sprawdzam, teraz tylko się podłączyłem pod dyskusję miałem prędzej konta ale zapominałem o nich, ale fakt ze akurat eredivisie mnie nigdy nie interesowało więc mogę mało wiedziac, zapewane spadek poziomu tej ligi zaaowocował mniejszym zainteresowaniem.

Rivera | 02.10.2013 00:16

W studiu mowia i pociagnieciu przez obronce Ajaxu Mario, fakt, jesli sie zobaczy ta sytuacje jeszcze raz to mozna zobaczyc owe posiagniecie, rowniez 'zachaczenie' nogi Balo i zawodnika Ajaxu. Mimo to dalej mysle, ze faulu nie powinno byc.

Tomek1981 | 02.10.2013 00:26

Niepoprawny, 23:53

czym się niby kompromituje? Właśnie Ci pokazał że Milan wcale nie miał więcej karnych niż Inter, Juve czy Napoli. Także nie wiem gdzie widzisz problem.
Ale powody są wliczone w te karne więc co to za argument? :)

Joker | 02.10.2013 00:42

DISNEY
Dokładnie, Ajax ma mega pecha... Z drugiej strony to jednak pokazuje, że bogatsi mogą więcej... Jakoś sobie nie wyobrażam, aby Ajax otrzymał przegrywajac 0:1 z Milanem takiego karnego... To jest sędziowanie na takiej zasadzie iż jednym tym bogatszym można więcej, a tym biedniejszym można mniej, i to wszystko w ramach "przepisów"... Takie podwójne standardy...
A szkoda tego karnego tymbardziej iż po zwyciestwie szanse na awans Ajaxu bardzo by wzrosły... Teraz Milan gra 2 razy z Barcą i grajac taką padake można spokojnie założyć, że wiecej niż punktu nie ugrają... A Ajax z Celticiem te 4 oczka moze spokojnie wyciągnąć...

PazzaMorte | 02.10.2013 00:46

Czasami poziom sędziowania....
Nie miałem okazji oglądać meczu ,ale bez przesady ,jak sami kibice Milanu mówią ,że niesłusznie podyktowany karny to śmiech na sali skoro LM ma być sędziowana przed nieudolnych arbitrów

Litmanen | 02.10.2013 01:01

@Rivera

też to oglądałem i się naprawdę dziwię. Jeśli to był faul obrońcy i karny to w takim razie
już nie ma konktretnej definicji faulu na karnego i sędzia ma totalną dowolność, może gwizdnać wszystko albo i nie. Przy takiej interpretacji sport ma bardzo mało miejsca.
Żeby było jasne, nigdy nie chciałbym takiego karnego dla swojej drużyny, wręcz byłbym zażenowany.
Zresztą ten Stepniewski to dziwny jest, kiedyś już upierał się przy sytuacji z Nanim w meczu z Realem rok temu.

@Joker

Milan akurat z Barcą u siebie gra dobrze i tu punkty pewnie będą. Barca strzeliła Szkotom z kontry - tym gorzej dla Szkotów którzy nie powinni do tego dopuścić i stać w dziesięciu na swojej połowie co umieją najlepiej. Dla mnie dzisiejszy wynik z Areny spraaiw aże jest już pozamiatane
Ta grupa jest bardzo słaba. jeśli ktoś liczy na komplet 6 Ajaxu vs Celtic to może się bardzo rozczarować. poza Barcą reszta prezentuje wyrównany poziom co pokazały mecze w których Barca nie grała. To poziom kiepski a Ajax stracił już 2 oczka u siebie przez co jego szanse widzę póki co nizej od Celtów

23:47
[Jak sama nazwa wskazuje ModSerieA jest tylko i wyłącznie od Serie A. A swoją opinię można przedstawić, ale w sposób nieprowokujący i bez wulgaryzmów.]
-  Wiem od której ligi jest ModSerieA i ten portal akurat najmniej mnie interesuje a zwracałem się do kogo innego. Proszę czytać uważniej a nie wycinać równo z trawą, zwłaszcza rzeczy które dotyczą eredivisie.pl. Nikogo nie prowokowałem ani teraz ani nigdy wcześniej, tym bardziej nie używałem wulgaryzmów. Pozdrawiam.

Qrs | 02.10.2013 01:10

CZytam, czytam te komentarze i przeżywam swoiste deja vu z meczu Elche - Real. Róznica tkwi jedynie w wyniku, który musiał zostać zachowany.

Współczuję fanom Ajaxu i życzę powodzenia w kolejnych spotkaniach.

Joker | 02.10.2013 01:10

LItmanen
Biorąc pod uwage ostatnie lata to Milan z Barcą wygrał raz, to było te 2:0 z zeszłego sezonu... A tak to na San Siro było 0:0, 0:1 czy 2:3... Poza tym historia nie ma według mnie jakiegoś większego znaczenia, zwłaszcza w kontekście tego iż Milan po prostu wygląda znacznie słabiej niż w latach ubiegłych...

Niepoprawny | 02.10.2013 01:11

@Tomek1981
No właśnie pokazał coś zupełnie odwrotnego.

Ostatnie 5 sezonów (licząc od 2008/2009).

Karne otrzymane:
1. Milan - 49
2. Roma - 42
3. Napoli - 38
4. Inter - 32
5. Juve - 30
5. Lazio - 30
7. Fiorentina - 29.

Karne spowodowane (zagwizdane przeciwko)
1. Juve - 18
2. Milan - 19
3. Napoli - 22
4. Fiorentina - 28
5. Inter - 30 (oszust Moratti działa, he he)
6. Roma - 31
7. Lazio - 32.

Co tu dużo mówić, karnych w ostatnich latach Milan dostaje zdecydowanie najwięcej, a karnych przeciwko prawie najmniej.
Jakby tak zestawić w bilansie ACM (karne za i przeciw) i porównać do np. Interu to jest po prostu przepaść.
Milan + 30
Inter + 2
Jednym słowem komedia.

Litmanen | 02.10.2013 01:16

Joker,
z tego co pamiętam przy jednej porażce mediolańczyków z FCB Włosi zostali skrzywdzeni

Joker | 02.10.2013 01:21

Ciekawe którym? Ja jakoś nie pamiętam jakiś wielkich kontrowersji akurat w meczach z Milanem... Największa to była ta ręka Zapaty przy golu dla Milanu w zeszłym roku, ale podobno gol prawidłowo uznany, więc i to nie była wielka kontrowersja...

Tomek1981 | 02.10.2013 01:36

Niepoprawny, 01:11

Zakładając że podajesz poprawne dane, bo nie chce mi się sprawdzać tego w nocy, nie ma jakiejś wielkiej różnicy w tych liczbach to raz.

Dwa, bezsensem jest łączyć i dodawać te sezony. Zresztą dlaczego pięć, może dodasz 10 albo policzysz wszystkie od samego początku istnienia SA.
Tak jak punktów w 5 ostatnich sezonach nie będziesz dodawał że ten zespół jest najlepszy z najlepszych, bramek czy innych tak samo i dodawanie karnych jest zwyczajnie bez sensu.
Równie dobrze mógłbyś liczyć rzuty wolne czy rożne, spalone i nieuznane bramki i twierdzić na tej podstawie że jakiś tam zespół jest forowany :).

Po trzecie wreszcie rzut karny jest elementem gry i nie widzę związku żeby mieć pretensję do kibiców ACM lub zespołu że Milan dostał najwięcej karnych. To trochę tak jakby oskarżać ofiarę kradzieży że została okradziona. Bo przecież karne dyktuje się po przewinieniach. Także pretensje do zawodników rywali którzy bądź to faulują Milanistów bądź grają piłkę np.ręką.

także masz racje takie liczenie to komedia :).

Tomek1981 | 02.10.2013 01:41

Joker, 01:21

Cwierćfinał wygrany przez FCB 3-1 (z 03-04-2012 zdaje sie) karny na 2-1 był równie zasłużony jak ten dzisiejszy :)

Niepoprawny | 02.10.2013 01:44

@Joker
Największą kontrowersją w ostatnich latach to były "losowania" cieplutkimi kuleczkami fazy grupowej.
Milan dostawał grupy łatwe, a często nawet bardzo łatwe.
1. 2013/2014 - Barcelona, rozsprzedany Ajax, kopacze ze Szkocji
2. 2012/2013 - Malaga, Zenit, Anderlecht.
3. 2011/2012 - Barcelona, Pilzno, Borysów.
4. 2010/2011 - Real, Ajax, Auxerre
5. 2009/2010 - Real, Marsylia, Zurich. Notabene w  wyjazdowym meczu z Marsylia był niezły wałek na korzyść Milanu oczywiście.

Tomek1981 | 02.10.2013 01:49

Niepoprawny, 01:44

widzę ze teorie spiskowe nie są Ci obce. Dlatego też Milan dochodził w podanych przez Ciebie sezonach aż do finału LM :D...
Myślę ze to wszystko wina Illuminati ;p.

Joker | 02.10.2013 01:51

Tomek1981
Chodzi o tego karnego przy stałym fragmencie? Tam faul był, tylko sędzia popełnił błąd techniczny jak pamiętam, bo nie ostrzegł bodaj Nesty, a powinien to zrobić za nim podyktował karnego i jesli to ostrzeżenie by nie poskutkowało dopiero powinna być jedenastka...
Co nie zmienia faktu iż ja wcześniej pisałem o meczach na San Siro, hehe:)

Niepoprawny | 02.10.2013 01:58

@Tomek1981
Liczę 5 sezonów w oparciu o ranking UEFA, który sporządzany jest w oparciu właśnie o 5 sezonów.
Oczywiście najlepiej byłoby sprawdzać karny po karnym i analizować: słuszny czy nie. Pamiętam dokładnie zeszły sezon i wiem co się działo. Wcześniejsze również śledziłem.
Zresztą przytoczyłem fakty w odpowiedzi na komentarz innego użytkownika, a nie na odwrót i obaliłem jego pogląd.
Tyle.

Spiskowe teorie?
To określenie jest dobre dla tych którzy nie chcą lub boją się samodzielnie myśleć.

Rzeczywiście piłeczka to jest tylko takie moje hobby. Najczęściej śmieję się ją oglądając. Nikomu nie chcę "dokopać". Jeśli już to staram się punktować fanatyzm i głupotę.

Tomek1981 | 02.10.2013 02:01

Joker, 01:51

tam nie było faulu, i spokojnie możesz to jeszcze raz zobaczyć. Nesta trzymal za koszulke, ale jesli cos takiego dyktujemy to i dzisiaj byl prawidłowy gol, po czym sam Nesta zostal sciagniety przez Puyola do parteru i jak upadał pociągnął za sobą zawodnika FCB. Ale sędzia powinien to zobaczyć całosicowo bo faul Puyola byl pierwszy.
Poza tym 2 karne (na 3 gole zdobyte przez FCB) trzeba miec odwagę...

Na SS nie pamietam takich kontrowersji to fakt ;p..ale nie zaznaczyles ze na SS ;)

Tomek1981 | 02.10.2013 02:07

Niepoprawny, 01:58

"Liczę 5 sezonów w oparciu o ranking UEFA, który sporządzany jest w oparciu właśnie o 5 sezonów."
czyli jest to dosyć wybiórcze ;). ja np.wolę liczyć po jednym sezonie :).

"Zresztą przytoczyłem fakty w odpowiedzi na komentarz innego użytkownika, a nie na odwrót i obaliłem jego pogląd.
Tyle. "
Ne wiem co obalałeś, ale na pewno nie pogląd ;D. Przytoczyłeś fakt tak samo jak kolega rossonero99, różnicie się tylko interpretacją :).
Ty jeszcze te karne zsumowałeś.
Co najwyżej dowiodłeś że w przeciągu 5 lat to Milan nie Roma miał więcej karnych. Nic więcej z tego nie wynika :).

da_lombardi | 02.10.2013 04:15

ja zgadzam sie zJokerem. w sytuacji gdy to Milan prowadzi jedna bramka zadna druzyna pokroju Ajaxu czy nizsza nie ma co liczyc na karny z kapelusza, jedynie to na pomylke sedziego nie przyznajac im prawidlowego karnego :)
czekam z niecierpliwoscia na derby Mediolanu i czuje ze wtedy dopiero fart Milanu dobiegnie konca.

ChojniczankaMKS | 02.10.2013 06:19

Dobra wyliczanka tutaj jest to teraz policzmy kto miał więcej autów, kornerów, potem może offside, - nie przesadzajmy po co ta dyskusja? Co chcecie osiągnąc ?    Nic lombardi faktami nie potrafisz poprzec? Internetowi napinacze działają. Napiscie zażalenie do UEFA a nie tutaj z dupy strzelacie, tutaj wam nikt nie pomoże.

waslo | 02.10.2013 07:38

ChojniczankaMKS

Przecież to ty najbardziej ględzisz udając, że wszystko było ok, a nawet, że sędzia skrzywdzi łMilan, a nie Ajax, coś już jest prześmieszne.

Mnie przypomina się jedna sytuacja, kiedy Ajax strzelił gola, oczywiście słusznie nie uznana, piłkarz Ajaxu przyjął sobie ręką i pytanie dlaczego nie odgwizdał od razu tylko dopiero wtedy, kiedy oddał strzał, piłkę odbił Abbiati dopadł do niej de Jong i strzelił i dopiero wtedy sędzia cofa akcje, dlaczego nie odgwizdał od razu tylko czekał ? to mnie też zastanawia.

davor | 02.10.2013 08:26

Tomek nie wiem skąd masz dane ale pięknie przekłamane.Sprawdziłem tylko sezon 2012/2013
bowięcej mi się nie chciało

Milan 11 karnych
Juve 9
Napoli 8

Dodatkowo aż 6 z tych 11 karnych decydowało bezspośrednio o losach meczów  i aż 4 padały w między 85-90 minutą dając 1 lub 3 pkt.

W przypadku Juve i Napoli tylko 2 decydowały a reszta padła w przegranych lub wysoko wygranych meczach.


Chojniczanka niewiem po co auty chcesz liczyć itp my tutaj wykazujemy tylko w jak bezczelny sędziowie we Włoszech pomagają milanowi, a płacz kibiców milanu że jeszcze milan jest krzywdzony to jakas paranoja.Po 3 karne co mecz byście chcieli??

Zresztą niepoprawny wyliczył +30 gdzie nawet Juve ma +18.

Zresztą to stały obrazek od lat gdy Milan wygrywa 1-0 czy 2-1 i czytamy że gol decydujący padł w końcówce z karnego tylko strzelcy się zmieniają Szewczenko z karnego,Kaka zkarnego, Ibrahimovic z karnego,Balotelli z karnego.
Każdy prawie króla strzelców robi mając 70% z karnych

Bronek | 02.10.2013 08:44

Czy osoba która pisała ten artykuł oglądał mecz??? Jestem przekonany że oglądała inny.
Pisanie takich bzdur: "W kolejnej akcji van der Hoorn sfaulował we własnym polu karnym Balotelliego i sam poszkodowany wykorzystał jedenastkę, ustalając w ten sposób wynik na 1:1." jest niedorzeczne.
To ten nie wiadomo jak go nazwać faulował Mike'go i on powinien dostać żółtą kartę - drugą w tym meczu i wylecieć na zbity pysk.

ruben | 02.10.2013 08:52

przeczytalem kilka pierwszych wpisow i... coz, nie dziwie sie, ze wzbudzaja tyle nie potrzebnych emocji skoro oceniacie pilke nozna wg wlasnych widzi mi sie, a nie wg obowiazujacych przepisow (nieważne jakie durne czasem sa).

balo w sytuacji z karnym mogl zrobic wszystko (z wyjatkiem faulu, a jego nie popelnil) a i tak sedzia mial podstawy do podyktowania 11-ki.
tak glosza przepisy i to jest koniec i kropka.

ewentualnie mozna lekko sie zasmiac, ze coraz czesciej te karne leca w doliczonym czasie ;)

cich cich | 02.10.2013 08:56



Nie oglądałem...ale z tego co widzę to szkoda mi Ajaxu. Z drugiej strony arbiter ...chyba w ogóle nie miał swojego dnia , zauważyłem błędy popełnione na niekorzyść obu drużyn. Pamiętajmy o tym, to nie tylko ta fatalna końcówka...
Nie mam nic do ACM, to wielki klub z wielkimi tradycjami...i nie wierzę w żadne überteorie . Po prostu sędziowie już dawno nie nadążają za grą i to dotyczy całej piłki a nie tylko niektórych, wybranych spotkań...

Mam nadzieję że Ajax pomimo wszystko jeszcze się podniesie.


Godenzonen -

Pamiętamy, eredivisie.pl ...najlepsza strona w historii portalu ...Krasus, Miki, TW i jeszcze kilku innych fantastycznych redaktorów. Najlepsze felietony, najlepsze njusssy...Wchodziło się nawet ..nie po to żeby coś napisać ale po to żeby przeczytać dobry tekst.
Były czasy...




Pozdro - cich cich

waslo | 02.10.2013 08:57

kolejny "piknikowy ekspert", nie wiedziałem, że przeciągnięcie na siebie obrońce w polu karnym przeciwnika co w konsekwencji własny upadek oznacza wywalczony rzut karny, to jest świetny patent na wygrywanie meczy, faulować obrońce, niech się na ciebie przewróci i masz rzut karny.

VkG | 02.10.2013 09:10

Karny podyktowany jak najbardziej prawidlowo, co Wy tu za bzdury wypisujcie Panowie ?? ...Mecz ogolnie ciekawy, sporo emocji, wynik niezadowalajacy ale jaki doping :-)

grzwyss | 02.10.2013 09:29

Tak jak ludziom, którzy żyją komuną coś się wiecznie należy, tak kibicom Milanu ciągle się należą karne. Moją intencją nie jest uszczypliwość, ale uświadomienie. Ciągle slyszę że nie podyktowano dla Milanu jakiegoś karnego, a jak podyktowano wątpliwego, to i tak jest słuszny bo wcześniej były ewidentne nie gwizdane, bzdura. Pisałem to już wcześniej, Milan gra pod karne. Nie pamiętam z kim grali, jakiś ostatni mecz, Mario zastawiał się w polu karnym z piłką, i w odpowiednim momencie wystawił nogę do nadbiegającego obrońcy. Wyglądało na słuszny karny i w sumie słuszny był, ale tylko i wyłącznie dzięki cwaniactwu Balotelliego. Opisałem tą sytuację dlatego, bo gdyby sędzia nie gwizdną, kibice Milanu by się burzyli że był ewidentny karny, i zostali skrzywdzeni. Takich sytuacji w każdym meczu jest sporo, i nie zauważyłem żeby inni kibice wyliczali ile mieli niepodyktowanych karnych. Tak jest już od 3lat i z każdym rokiem się nasila.

ruben | 02.10.2013 10:00

"Pisałem to już wcześniej, Milan gra pod karne. Nie pamiętam z kim grali, jakiś ostatni mecz, Mario zastawiał się w polu karnym z piłką, i w odpowiednim momencie wystawił nogę do nadbiegającego obrońcy. Wyglądało na słuszny karny i w sumie słuszny był, ale tylko i wyłącznie dzięki cwaniactwu Balotelliego."
był faul, czy nie??

ruben | 02.10.2013 10:02

@waslo
skoro byl faul na obroncy, to czemu sedzia faulu nie gwizdnał??
moze dlatego, ze wczesniej bylo trzymanie za koszulke ;)

bawey | 02.10.2013 10:21

Absurdalny karny.  Balotelli nie miał żadnych szans dojść do piłki, trzymany był z jednej strony, a położył siebie i obrońcę w drugą. Co za różnica z resztą, pajace za takie akcje zarabiają fortunę, a my się emocjonujemy...

Italia00 | 02.10.2013 10:29

No i teraz się sędzia pomylił na rzecz Milanu.

I TO W LIDZE MISTRZÓW! Może więc kibice tego zacnego klubu przypomną sobie tą sytuację, zanim znów pod jakimś newsem o Juventusie będą wylewać swoje żale.

Błędy się zdarzają i tyle! Nic więcej!

Wierny_Romanist | 02.10.2013 10:33

rossonero99

Na przestrzeni 5 lat Roma dostała 42 karne Milan 49 ale może to nie ja mam tu problem z liczeniem prawda? Nie wspominając, że przeciwko Milanowi dano 19 karnych a Romie 31, ale co tam to nie ma żadnego znaczenia.

hokus | 02.10.2013 10:38

To bylo do przewidzenia, oplacalo sie grac u byka Ajax z podporka po dobrym kursie. Szkoda, ze pilkarze z Amsterdamu nei wygrali, a Milan znowu farci. Najpierw ledwo ograli Celtic, teraz niezasluzenie zremisowali. Szkoda, ale mam nadzieje, ze Ajax sie jeszcze zepnie i wyjdzie z grupy.

paulus | 02.10.2013 11:10

sprawa jest prosta, jeżeli nie zostaną prowadzone powtórki video będzie tak jak. Po powtórce Balo dostałby kartkę i tyle w temacie. Żale proszę kierować do UEFY i FIFY, nie klubów. Każdy chce wygrać i kombinuje jak się da jeżeli gra nie idzie.

wiernyjuve | 02.10.2013 11:45

Milan jak zwykle cały mecz przesypia, w samej końcówce dostaje karnego i gospodarze muszą obejść się smakiem :D

wiernyjuve | 02.10.2013 11:49

Tak tylko delikatnie wspomnę...jak sędzia ostatnio mylił się na korzyść Juve to wszyscy już degradowali Juve do Serie B...
Teraz - zgodnie z tradycja to wina arbitra a nie Milanu...W przyszłości - powstrzymajcie się proszę od nienawistnych komentarzy w stronę Juventusu !
Juve w tym sezonie także nie dostało jeszcze karnego mimo ewidentnych sytuacji..te karne może nie powodowałyby takich błędów na ich korzyść !

Tomek1981 | 02.10.2013 13:38

davor, 08:26

prosze oto link:
http://www.transfermarkt.pl/pl/se rie-a/elfmeter/wettbewerb_IT1_2012_ a.html

Może przekłamanie jest na tej stronie z której Ty korzystasz...

"Dodatkowo aż 6 z tych 11 karnych decydowało bezspośrednio o losach meczów  i aż 4 padały w między 85-90 minutą dając 1 lub 3 pkt. "
Fajne dane do statystyk, tylko co to ma do rzeczy? :)
Bardzo dużo goli podobno pada w końcówkach i o ile dobrze pamiętam przed przerwą :);
Wymień może ile z nich było Podyktowane PRAWIDŁOWO bo o ile pamiętam to z 90% najbidniej :)

" tutaj wykazujemy tylko w jak bezczelny sędziowie we Włoszech pomagają milanowi,"
na razie wykazałeś tylko liczbę karnych Milanu do czego nieudolnie próbujesz dopisać swoją interpretacje :D.

"Zresztą niepoprawny wyliczył +30 gdzie nawet Juve ma +18."
źródło poproszę :).


nazik | 02.10.2013 15:27

[Kiepski pomysł. Ban. ModSerieA4]

ChojniczankaMKS | 02.10.2013 16:08

CBS z innych klubów Juve Inter Romy i inni lepiej zobaczcie za co Brown dostał czerwoną kartkę w meczu z Barceloną.

Modell10 | 02.10.2013 16:12

O co wam wszystkim chodzi? Zachowujecie się jak dzieci które oglądały swój pierwszy mecz w życiu :)

W każdym meczu są błędy. Milan strzela tylko z karnych? A co to bramki z akcji liczy się jakoś inaczej? ;) Hehe to może inne sporty oglądamy?
Taki przykład.. Niesłuszny faul w polu karnym i podyktowany rzut karny, zamieniony na bramke - AFERA! A naprzeciw tego - Niesłuszny faul poza polem karnym i podyktowany rzut wolny po którym pada gol - Nic się nie stało, błędy się zdarzają.. ;)

Zazdrościcie że Milan uratował 1pkt? No najwyraźniej.. Bo jak dla mnie dyskusja bez sensu, biegu historii nie zmienicie ;)

VkG | 02.10.2013 16:24

Modell10...trafnie to ujales :-)

Niepoprawny | 02.10.2013 16:24

@Tomek1981

Źródło? Transfermatkt.de
Dla ciebie to tylko statystyki, ale można z nich wyciągnąć ciekawe wnioski. Jeśli w rozpatrywanym okresie Juve i Inter zdobyły po 2 tytuły mistrzowskie (Milan tylko 1)  to można jednoznacznie stwierdzić, że prezentowały mniej więcej podobny poziom piłkarski.  Skąd zatem tak kolosalna różnica w karnych? Inter praktycznie dostał tyle samo karnych za i przeciw, a Milan? Halo! Przypadek?  Dobra , dobra.  

Mam przytaczać każdy przypadek z osobna i go oceniać? To nic nie da, bo jak pamiętam w ostatnim sezonie w 95% przypadków Milaniści twierdzili, że żadnej pomocy ze strony sędziów nie mieli. Tzn. w danym meczu rzekomo należało im się 5 karnych + czerwona dla rywali.
OK, tylko to jest standard gdy faworyt gra z tym teoretycznie słabszym i dochodzi od niespodzianki to ma pretensje do arbitrów o jakieś niepodyktowane karne itd.

Gdy Milan wygrywa jedną bramką po wątpliwym karnym – rzekomo wszystko jest w porządku bo wcześniej coś tam się wydarzyło. Gdy natomiast powiedzmy Inter czy Fiorentina tylko zremisuje i ma jakieś zarzuty do pracy arbitrów jest gadka: bierzcie się za grę, trzeba było strzelić więcej bramek itd.
I słusznie bo jestem przeciwnikiem dyktowania naciąganych karnych szkoda tylko, że Milan ma takich zmartwień zdecydowanie mniej.

Oczywiście karne to tylko element układanki, ale nie widzę powodu by tego konkretnie fragmentu z osobna nie analizować.

VkG | 02.10.2013 16:56

Hehehe koledzy do czego zmierza ta dyskusja ?? Nawet jeśli tak jest jak piszecie to co z tego ??

waslo | 02.10.2013 17:04

Szkoda, że nie widziałem waszych postów kiedy Barca z wami dostawała karnego z kapelusza, na pewno też tak zaciekle broniliście sędziego i uznawaliście, że nic się nie stało :)

Matixm | 02.10.2013 17:11

waslo

La Gazetta dello Sport dokonała analizy meczu i Milanowi należały się wcześnie 2 (słownie DWA) karne, a do tego sędzia nie karał ostrych wejść zawodników Ajaxu. Karny na Balo jak najbardziej błędny, co nie zmienia faktu, że Milan powinien mieć 2 karne.

VkG | 02.10.2013 17:12

Waslo temat karnych jest tu wiodącym tematem ostatnio hehe

Tomek1981 | 02.10.2013 17:14

Niepoprawny, 16:24
To ciekawe że korzystamy z tego samego źródła i dane masz inne....

"Dla ciebie to tylko statystyki, ale można z nich wyciągnąć ciekawe wnioski."
wnioski zawsze można wyciągnąć. Ale to co robisz to zwykłą nadinterpretacja faktów i to zgodnie z własnym widzimisię ;p.

Dalej to już się trochę gubisz z tymi tezami :D. Skoro na 5 sezonów 2 x wygrywał Juve 2 x Inter i raz Milan to gdzie widzisz tą ogromną pomoc i wypaczanie wyników przez sędziów na korzyść Milanu?:) Jeśli jest tak jak napisałeś że poziom przentowały te ekipy podobny., z czym się zgodzę to Milan powinien wygrać znacznie więcej. W końcu wg. tego co napisałeś wypaczano całe spotkania pod Milan :).
Po tym mógłbym raczej wysnuć wniosek że sędziowie sprzyjali rywalom Milanu :D.

"Mam przytaczać każdy przypadek z osobna i go oceniać?"
Było by sensowniej. Przynajmniej odnosilibyśmy się do czegoś konkretnego a nie wydumanej tezy.
No ale wiadomo łatwiej się oskarża nie mając żadnych dowodów gdy oskarżenie nie jest konkretne a balansuje sobie na insynuacjach.

"Oczywiście karne to tylko element układanki, ale nie widzę powodu by tego konkretnie fragmentu z osobna nie analizować."
no to analizuj, każdy pojedynczo i wtedy możemy rozmawiać. A nie insynuujesz coś na co ani nie ma przesłanek, na dodatek wyciągasz błędne wnioski ze swoich założeń.

Pozdrawiam :)

Tomek1981 | 02.10.2013 17:17

waslo, 17:04

nikt tu nie mówi że nic się nie stało. Nikt nie mówi że nie było błędu.
Sędzia popełnie dwa błędy ale szczęsliwie tak się one ułożyły że NIE WYPACZYŁY WYNIKU.

Bo raz nie podyktował karnego dla Milanu który po zagraniu ręką powinen podyktować - błąd
Dwa podyktował karnego którego nie było 2 błąd.

Sędzia popełnił dwa błędy, ale jak widać był po prostu słaby. I my kibice możemy mieć do niego również pretensje. Bo kto wie czy przy stanie 1-0 Milan by tego wyniku już nie utrzymał ;p.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy