REKLAMA
REKLAMA

LM: Osłabione Juve nie sprostało Realowi (video)

dodał: MW  |  źródło: LigaMistrzow.goal.pl  |  23.10.2013 22:35
Wygrywając w środowy wieczór z Juventusem piłkarze Realu Madryt niemalże zapewnili sobie awans do kolejnej rundy Champions League. Stara Dama, która przez niemal całą drugą połowę zmuszona była grać w osłabieniu, ma na swoim koncie zaledwie dwa punkty.

VIDEO: Zobacz bramki z meczu >>

Pierwsza brama w tym meczu była efektem przebłysku geniuszu Angela Di Marii. Argentyńczyk posłał piłkę między obrońcami rywali do Cristiano Ronaldo, a Portugalczyk po minięciu bramkarza posłał ją do pustej siatki. Piłkarze Starej Damy od samego początku próbowali zaskoczyć Królewskich uderzeniami z dystansu. Powodzenie przyniósł jednak dopiero strzał oddany z niespełna pięciu metrów. Błąd w 22. minucie popełnił Iker Casillas, wypuszczając przed siebie piłkę po zaskakującym strzale Paula Pogby. Futbolówka spadła wówczas tuż pod nogi Fernando Llorente, który z zimną krwią doprowadził do wyrównania.

Pomimo że po trzydziestu minutach statystka strzałów przemawiała zdecydowanie na korzyść Juventusu (10-3), na prowadzeniu znajdował się wówczas Real. Gospodarze zdobyli drugiego gola z rzutu karnego, skutecznie egzekwowanego przez Ronaldo. Bezmyślne przewinienie w polu karnym, które poskutkowało podyktowaniem jedenastki, popełnił natomiast Arturo Vidal.

Kluczowa dla przebiegu tego spotkania była bez wątpienia 48. minuta gry. Czerwoną kartką za nieprzepisowe powstrzymywanie ręką Ronaldo otrzymał wówczas Giorgio Chiellini. Mający przewagę jednego zawodnika Real przeważał, ale nie potrafił rozstrzygnąć losów meczu, strzelając trzeciego gola. Wyborną okazję po dograniu Di Marii zaprzepaścił Karim Benzema, z bliskiej odległości uderzając piłkę tuż nad poprzeczką.

Ostatecznie, pomimo kilku zrywów Juventusu, wynik na Santiago Bernabeu nie uległ zmianie. Okazja do rewanżu nadarzy się Starej Damie już za dwa tygodnie. Zespoły te spotkają się wówczas w Turynie.

Real Madryt - Juventus Turyn 2:1 (2:1)
1:0 Ronaldo 4'
1:1 Llorente 22'
2:1 Ronaldo (k.) 29'

żółte kartki:
Real - Illarramendi 19', Modrić 78', Ramos 89'
Juve - Vidal 28', Caceres 78'

czerwona kartka:
Juve - Chiellini 48'

Real: Casillas - Marcelo, Ramos, Pepe, Modrić - Di Maria (79' Morata), Illarramendi (72' Isco), Arbeloa, Khedira, Ronaldo - Benzema (67' Bale)

Juventus: Buffon - Caceres, Barzagli, Chiellini, Pogba - Ogbonna (69' Giovinco), Vidal, Pirlo (59' Asamoah) - Marchisio, Tevez, Llorente (50' Bonucci)

sędzia:Manuel Grafe


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 169 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

ACMati92 | 23.10.2013 22:37

Mecz napawdę śmieszny, walka jak równy  z równym, ale jednak Real lepszy, co widać po bramkach. Karny jak najbardziej słuszny, Kielon za wszelką cenę cały mecz chciał szkodzić Juve. Obie drużyny fajnie aktorzyły- jednym słowem miły meczyk bez większych emocji :)

qjaf | 23.10.2013 22:38

Chiellini, doigrales sie! A Juve? Coz, odpsc z Turkami to bedzie potwarz.

rafal_m | 23.10.2013 22:38

Sedzia zabił mecz wyrzucajac Chielona z boiska. Ale tradycyjnie teatrzyk Ronaldo odegrany prefekcyjnie i 5 sędziów dało się nabrać.

Rivera | 23.10.2013 22:39

Pierwsza polowa bardzo dobra, pozniej coraz gorzej. Real kompletnie nic nie umie grac w ataku pozycyjnym. Bale jesli ma tak grac to ten transfer to bedzie najwieksza wtopa w historii.

NoMore | 23.10.2013 22:39

Rewanż Juve powinno rozpocząć w 9, a Real z 2 karnymi, bo w końcu będzie grał na wyjeździe... Szkoda, że sędzie popsuł i tak średnie widowisko...

Forza Juve!
trentuno sul campo.

deceiver | 23.10.2013 22:39

Teraz Juventus ma naprawdę ciężką sytuacje . Będzie beka jeśli Mancini wyjdzie z grupy z Galatą , a z City mu sie nie udało :)

Ragnar | 23.10.2013 22:39

Komentarz na TVP to jakaś totalna żenada. Co chwile tylko powtarzali jaki to słaby mecz, nudny, że Real olewa ten mecz i myśli tylko o Barcelonie. Barcelona to, Barcelona tamto. Nie zwracali uwagi na niektóre ładne i groźne akcje. Co za męka i żenada słuchać tych dennych ludzi

BUKA | 23.10.2013 22:40

Prawda jest taka, że Juve zasłużyło conajmniej na remis, a Real z pewnością nie zasłużył na wygraną.

RadoRM | 23.10.2013 22:41

Nie wiem skąd ta czerwona kartka się wzięła, ale mimo to cieszą mnie 3 punkty z Juventusem. Iker pewny w bramce, Ancelotti będzie miał ciężką decyzję do podjęcia, bo Diego Lopez też się świetnie sprawuje. Benzemy nigdzie nie widziałem, możnaby pomyśleć że w ogóle nie grał. Arturo Vidal najlepsza symulacja jaką kiedykolwiek widziałem :)
W Sobotę czeka nas cięższa przeprawa, mam nadzieję że Real podoła.
Pozdrawiam.

Alex10DelPiero | 23.10.2013 22:41

Real małym nakładem sił to prawda ale to starczyło na nasz słaby w LM Juventus.

Marek1999 | 23.10.2013 22:41

Nomore co ty niech juve podda bo ronaldo będzie zły ronaldo może ma dużo bramek ale ile z karnych

rezusXX | 23.10.2013 22:41

juventusowi brakuje przede wszystkim szybkości, zawsze uważałem taktyki typu 3-5-2, 4312 itp. za dosyć idiotyczne, bo tutaj praktycznie nie ma skrzydeł. granie 4 środkowymi pomocnikami odbiło się na drużynie conte, tutaj oprócz teveza nie było praktycznie zawodnika, który mógł wygrać więcej dryblingów.

elradziu | 23.10.2013 22:42

Hmmmm jeżeli będziemy grali w Turynie tak jak dziś przez większą część meczy to nie będzie czym zaskoczyć Juve. Trochę naciągana ta czerwona kartka, ale co nie zmienia faktu że obrońca Juve zachował się głupio dając w twarz C.R., a wcześniej faul na Ramosie w polu karnym.

Bob | 23.10.2013 22:43

Marek1999
Hahaha gosciu pisz więcej, prosze :))

Marek1999 | 23.10.2013 22:43

Radorm ta był brecht z niego ale najlepsza symulacja to ronaldo co mecz

elradziu | 23.10.2013 22:44

A jeszcze dodam że Chiellini za faul na Ramosie mógł obejżeć kartkę (faul w polu karnym BEZ piłki).

Tnmous | 23.10.2013 22:44

1polowa ciekawa 2padaka sedzia.. Niby aptekarz ale i tak masa kontrowersji karny ewidetny choc glupi Chellini zawalil po calosci coz wiecej powiedziec Llorente nic poza bramka. Bonucci od 1minuty Ogbonna bez komentarza.

elradziu | 23.10.2013 22:45

@Marek1999 - 14 lat mineło...... :D

wojojuve | 23.10.2013 22:45

To jest wręcz żałosne, że po tylu latach nadal sędziowie się dają nabrać na płacz tej panienki.

Tomek1981 | 23.10.2013 22:46

Real przed GD lepszy w korespondencyjnym pojedynku z Włochami. Ciekawe jak będzie w weekend. Oba Hiszpańskie zespoły w obronie beznadziejnie ale w ataku gdy chciał bardziej podobał mi się RM.

Co do dzisiejszego meczu świetna gra aktorska Vidala tu oskar jak dla mnie i CR7, tyle że ten drugi dwa razy jeszcze wpakował piłkę do siatki i to raz na prawdę w kapitalnym stylu.

Kielon nieodpowiedzialnie. Najpierw faul a potem macanie twarzy Ronaldo. Zachowanie bez sensu choć ja bym go nie wyrzucił z boiska to jednak tak wysoko się łapkami nie macha.

Real fajniej rozłożył siły i lepiej wykorzystał to co miał a że skłąd ma lepszy...

Teraz nad Juve zbierają się na prawdę czarne chmury. Za dwa tygodnie już nie wolno im przegrać bo może się okazać że przyjdzie im grać w LE a to takiemu klubowi nie przystoi. Galata łatwo odstawiła Duńczyków i jeśli zrobi to jeszcze raz a Juve nie wygra będzie w komfortowej sytuacji.
Rewanż w Turynie zapowiada się pasjonująco choć gospodarze będą musieli sobie radzić bez Chielliniego. Tymczasem Real ma już praktycznie pewny awans. Zobaczymy co przyniwesie rewanż.

Forza Milan :)

ACMati92 | 23.10.2013 22:47

wojojuve

A widziałeś jak Vidalowi kret wyskoczył z murawy i biedny  zawodnik Juve się przewrócił?

elradziu | 23.10.2013 22:47

@RadoRM - zauważ że Bale też był nie widoczny grający teoretycznie na pozycji Benzemy, tak więc ta pozycja jest u nas coś felerna. Benzema pokazał się raz w tym meczu, nie trafiając do pustej bramki no żenada, chłopka na Barce to chyba na pewno nie wyjdzie.

JuveLegia | 23.10.2013 22:48

Chiellini powinien dostać czerwo już za pierwszy faul.
Nigdy nie podobał mi się jego styl gry, faulujący cwaniaczek.
Pirlo się obraża? Przecież on już tylko drepcze w środkowym kole, ani odbioru, ani clenego podania.
Juve potrzebuje świeżej krwi, ten zespół trzeba odmłodzić.

syboo | 23.10.2013 22:48

UWAGA UWAGA 100% typ na sobotę

karny dla Realu lub czerwona dla Barcelony

Art00det00 | 23.10.2013 22:48

Ponownie pozostaje pewien niesmak. Czerwonej kartki za tamtą konkretną akcję Chiellini obejrzeć nie powinien, choć sędzia się pewnie wybroni bo między CR7 a bramką już więcej obrońców nie było.
Szkoda bo mecz był ciekawy do tej kontrowersyjnej decyzji. CR dołożył swoje oczywiście ale i tak akcją meczu będzie ten dziwny wygibas Vidala gdy kilka sekund po kontakcie z Asierem przypomniało mu się, że jest pod bramką rywala i wypada się przewrócić.
Komplet punktów bardzo cieszy, szczególnie przed sobotnimi GD. Mam nadzieję, że dziś Królewscy byli nieco rozkojarzeni i trochę odpuścili właśnie z myślą o weekendowym meczu.

Sissoko | 23.10.2013 22:49

po meczu z Manu znowu sędzia daje rywalom realu niezasłużoną kartke czerwoną ! Brawo panie sedzio, a karny smiech na sali giorgio go dotykał a gdy buffon złapał piłke wywalił sie ramos. gdyby takie karne gwizdac to w kazdym meczu by było po 5 karnych

Tnmous | 23.10.2013 22:49

A czy Bale nie wszedl nA pozycje  Crisa a ten na srodek Benzemy?

elradziu | 23.10.2013 22:50

@ACMati92 - Vidal w tym momencie był niepoważny :p, bo jeżeli sędzia podyktował by karnego, to kartka by się należała dla yyyy "podłogi"?:D

Endrim | 23.10.2013 22:50

Faul Chielliniego na Ronaldo w mojej opinii nie łapał się nawet na żółtą kartkę. Szkoda ,że sędziowie tak często mają negatywny wpływ na mecz.

Marek1999 | 23.10.2013 22:50

Elradziu ta w maju minęło i już nie wróci

logan91 | 23.10.2013 22:51

Rzygam już tą grą... Ancelotti na siłę chce grać trzema środkowymi... Przecież nie trzeba być ekspertem by zauważyć, że Real po prostu nie nadaje się do takiej gry... Po choj był ten transfer Bale? Dlaczego zwolnili Mou i sprzedali Oezila? Przecież nic tutaj do siebie nie pasuje!! Skoro tak bardzo chcieli grać atakiem pozycyjnym to po jaką cholerę kupowali Bale, a sprzedawali Oezila? Wszystko robione od dupy strony i ja na dłuższą metę tego nie widze, bo o ile po 5 meczach można mówić, że potrzeba czasu, o tyle po 12 meczach już można pewne wnioski wyciągać... I co? I Real gra takie*****, że nawet w najsłabszym okresie z Mou potrafili zagrać lepiej... Tragedia... Albo Carlo ustawi Real w starym ustawieniu i pozwoli grać kontrami albo będzie choj wielki jak szelki...

NoMore | 23.10.2013 22:51

ta śmiejcie się z Vidala... to jego wina, że potknął się o nierówność na wspaniałym estadio santiago bernabeu... ;|

ksg1906 | 23.10.2013 22:51

karny sluszny....hahahhahaha
dobre reka na szyje i odrazu piruet sam faul jest mocno naciagany ale jak juz sie popatrzy na to gdzie jest pilka to karny dla mnie z tych kryminalnych...w kazdym meczu po 5 karnych by bylo
o czerwonej to juz nie wspomne bo sedziowie za to zasluzyli na zawieszenie dla mnie to sam faul jest na ciagany bo obronca byl w biegu i byl przed Crisem no ale niestety reka poszla w bok i potem teatrzyk...mialem wrazenie ze poprostu kazdy kontakt z nimi to byla proba symulki czy faul byl czy nie bylo kazda reka na ciele to wywrotak wypuszcanie pilki na 5 chlopa i potem wbieganie w nich i wywrotka rece do gory panie sedzio kpina faul na Khedirze koles kopie go w piszczel(i jest faul)ale jego rekacja po sekundzie jak doszlo do niego ze go dotknoł wywraca sie jakby go ktos potracil...
Juve zasluzylo na wiecej i szkoda ze nie wyrownali i nie utarli nosa tym aktorzyna...

z pilkarskich aspektow widac z obrona Realu jest tak slaba jak obrona Barcy
widac tez ze Cris i Angel sa w gazie i byli najlepsi w Realu
pierwsza polowa przyzwoita druga zotsal zabita przez sedziego...
ogolnie zenujacy mecz  

Tnmous | 23.10.2013 22:52

@Sissoko kibicuje juve od 14 lat i od kiedy gra Chielon zawsze gral na pograniczu przy karnym ewidetnie przegial nie ma co go bronic:) a co do Vidala moze byc cos w tym ze wybili go z rytmu biegu ale to tylko hipoteza pokroju magicznej brzozy;)

Jooe | 23.10.2013 22:52

Spóźniłem się na pierwszą połowe... elegancko zasiadłem z piwkiem i czipsami przed tv...

pooglądałem 3 minuty drugiej połowy, pośmiałem się i poszedłem... Jak dobrze, że Ronaldo nic się nie stało, to wyglądało tak brutalnie, że aż Szpakowski zaniemówił...

naprawdę, żałosny komentator

Art00det00 | 23.10.2013 22:52

Przez cały ten cyrk w drugiej połowie dopiero teraz wróciło do mnie wspomnienie tej pierwszej bramki Realu. Wielkie brawa dla Angela (kolejne bardzo dobre zawody) ale i dla CR7 bo to był naprawdę bardzo trudny do oddania strzał.

Kiepski Marcelo, niby próbował, niby szarpał ale praktycznie wszystko tracił.
No i jeszcze ten Benzema... Chłopak ma ewidentnie kiepski okres gry a te gwizdy na niego na pewno mu nie pomogą. Inna sprawa, że sam się wściekłem gdy zmarnował tę piłkę od Alvaro.

AdrianoJuve | 23.10.2013 22:53

Do przerwy mecz wyrównany, głupota Chielliniego, który dał podstawy sędziemu do gwizdnięcia karnego, wątpię czy nawet Barcie by takie coś gwizdnęli.A czerwona kartka to istny kabaret, Ronaldo się nadaje do teatru cały czas aktorzy, Vidal za****ł kreta, ale chyba myślał,że to była noga Ramosa. Niemniej sędzia zabił ten mecz niesłuszną czerwoną, bo remis był spokojnie do ugranie, Real grał przeciętnie. Chiellini blokował pozycje, no ale wiadomo to jest Real i wielki piłkarz Ronaldo, Piłkarzami to byli Zidane,Del Piero,Ronaldinho czy ten prawdziwy Ronaldo. Umiejętności umiejętnościami, ale jak przy każdym kontakcie pada na mirawe i płacze,że mu sędzia nie gwizdnął. Myślę,że w Turynie jest szansa na wygraną.
Dobry mecz Llorente i Caceresa.

ACMati92 | 23.10.2013 22:53

nomore

Twój komentarz o nierówności jest co najmniej żałosny

dzichart | 23.10.2013 22:53

Riverae
Obserwowałem baila i przesadziłeś nieco z oceną, Jego gra bez piłki była bardzo dobra tylko mało było do niego podań na 2 czy 3 sytuacje jedna zmarnowana. 100% udanych podań.

Ogólnie Sędzia spieprzył mecz czerwoną kartką, Ronaldo oczywiście musiał przyaktorzyć po raz setny jego aktorstwo jest żałosne.

Real Madridista | 23.10.2013 22:54

Przestańcie ujadać! ;)
Vidal za orkę na Marcelo już w pierwszej połowie powinien 2 żółtko dostać, a Chelini to faktycznie grał z Realem dzisiaj. W sumie tak jak Benzyn z Juve hehe
Generalnie to Real 'zrobił' Juve po włosku, bo oddał piłkę i dał się wyszumieć Turyńczykom.
Nie powiem, że stara Dama całkiem nieźle grała, ale ot było podyktowane tym, że miała nóż na gardle.
A Real? Nie musiał i się nie spinał specjalnie, bo w sobotę dużo ważniejsze spotkanie.
Słabo Illarra i Benzyn. reszta ok, ale bez błysku i co ważne, bez przymusu.
Trochę szkoda widowiska, ale tak to jest, że w grupach w LM nie umiera się za szybko o wynik...
Jestem pewny, że w rewanżu będzie dużo lepszy mecz, bo Juve mocno potrzebuje pktów.
Głowy do góry (to do fanów Starej Damy), a my czekamy na GD ;)
Pzdr.

PsheMkO1992 | 23.10.2013 22:56

aż tak wku.. jestem że muszę
1 połowa
Nie powinien być odgwizdany faul Chielliniego na Ramosie . Przepisy się kłaniają .
Nie słuszna kartka Arturo Vidala
2 połowa
Nie wspomne o postawie cyrkowej Ronaldo , pierw ciągnie za koszulke Giorgio ( faul w ataku zółta ) potem symulacja jako ze niby dostał łokciem nie wiem gdzie tam czerwona dla Chielliniego ( symulacja zółta )
Vidal zachaczany potknięty najpierw przez gracza potem przez boisko ... ( nie ma karnego )...
Modric zółta .. a może powinna być za to czerwona ..
Vidal zagranie ręką gdzie nie widziałem tej ręki w dodatku chyba kontuzja jego..


a to co zrobił Benzema ? z metra może niecałego nie trafil w bramke no wybaczcie ale to sie nadaje na Oskara a nawet Nobla.

Wisnia1990 | 23.10.2013 22:57

A mowilo sie , ze Cris juz nie aktorzy.... Slabe widowisko. Do zobaczenia na GD !!  Gratki dla Realu !!

utorash | 23.10.2013 22:58

taaa karny z dupy , bo oboje sie trzymali a potem teatrzyk ktystyny.....super! gwizdajmy dalej pod hiszpanów!!!!

PsheMkO1992 | 23.10.2013 22:58

Vidal powinien dostać czerwoną ? tak zfaulował Marcelo owszem ale co powinien dostać czerwona za słuszne pretensje przy podyktowanym rzucie karnym..rozumiem że to padł gracz Realu..ale real to nie jakiś kur.. ksiadz ( Ramos i tak by tej piłki nie siegnal , karnego być nie powinno przepisy czytaj chłopie .. )

Art00det00 | 23.10.2013 22:58

@logan91

W pełni zgadzam się z Twoją opinią. Ancelotti jest chyba kompletnymd****em skoro mająć graczy o takich predyspozycjach do kontry (i dokupując jeszcze Bale'a do zestawu), nagle życzy sobie by jego zespół grał atak pozycyjny.
Ale ja wciąż mam nadzieję, że to tylko taktyka na tę początkową część sezonu. Z jednej strony byłoby dobrze, gdyby Real nauczył się takiego grania bo za Mou dość często było widać braki w tej dziedzinie. Gdy rywal zaczynał się bronić całą jedenastką to Real remisował albo fartem wciskał jedną bramkę.
Ale tak czy inaczej, gra z kontry, szybkie rajdy skrzydłami musza wrócić bo tego gówna nie da się póki co oglądać.

Cornic | 23.10.2013 22:58

Faul Chielliniego nie był na czerwoną kartkę, ale na żółtą na pewno, w I połowie za ewidentny faul na Ramosie też powinien żółtą dostać. Dziwnie to Conte wykombinował, bo Caceres nie grał dawno w pierwszym składzie, to samo Ogbonna. Co można napisać, mogli ten mecz bez problemu zremisować. Wystarczyło wykorzystać sytuację, które mieli.    

devilll | 23.10.2013 22:59

Mecz dosyć nudny jak na "hit kolejki" o którym wspominała Catalina, chociaż do Realu nie można mieć zastrzeżeń, bo jak wiadomo Gran Derbi coraz bliżej. Ale Juve kompletnie grało bez pomysły, tak jakby zadowalał ich wynik 2-1
Czerwona kartka to już porażka,  zaraz po tym zdarzeniu przypomniała mi się ubiegłoroczna 1/8 finału CL w którym to Real również otrzymał podobny prezent.

PS wiem teraz czemu tak fani Starej Damy cenią Vidala, no takiego pajaca to jeszcze nie widziałem, kopnąć w murawę i jeszcze mieć pretensję że nie został odgwizdany rzut karny, poezja normalnie.

ACMati92 | 23.10.2013 22:59

Ronaldo jak dla mnie Mistrz Świata. A osoby które płaczą na aktorstwo niech się puknął w czoło, bo jaki zawodnik teraz nie symuluje w dogodnych sytuacjach :)

Tomek1981 | 23.10.2013 22:59

widze ze niektorzy maja watpliwosci :D
przezyjmy to jeszcze raz

http://www.youtube.com/watch?v=CN riiZMS9-s

hahaha :D
Widziałem coś takiego ostatnio bodajże w lidze Brazylijskiej ;p

Zizu666 | 23.10.2013 22:59

Hehe trochę frustratów się zebrało:). Mecz nudny obie drużyny grały na stojąco , widać że Real oszczędzał się trochę przed Barceloną. Karny był to że bezsensowny to inna sprawa. Ronaldo  przyaktorzył ale nie wydaje mi się żeby Juve nawet w 11 dałoby radę coś ugraćł. Benzema tragedia nie trafił z metra do pustej bramki. Za takie coś powinien wylecieć ze składu na kilka kolejek/

dzichart | 23.10.2013 22:59

Riverae
Obserwowałem baila i przesadziłeś nieco z oceną, Jego gra bez piłki była bardzo dobra tylko mało było do niego podań na 2 czy 3 sytuacje jedna zmarnowana. 100% udanych podań.

Ogólnie Sędzia spieprzył mecz czerwoną kartką, Ronaldo oczywiście musiał przyaktorzyć po raz setny jego aktorstwo jest żałosne.

sqnland | 23.10.2013 23:00

najlepszy moment całego spotkania to kopniecie w murawe vidala i pretensje o rzut karny. dawno sie tak nie usmialem :D

NoMore | 23.10.2013 23:00

ACMati92
żałosna to jest większość twoich wypowiedzi więc sobie daruj...

elradziu | 23.10.2013 23:00

Oglądam powtórkę z Vidalem i Panowie, tam trawa była równa, on chciał się dokopać do fundamentów :p

maneka | 23.10.2013 23:00

Ronaldo powinien zmienić profesje, on przy każdym kontakcie leżał, raz nawet chciał wymusić faul na banerze reklamowym, sędzia się wahał, ale jednak nie dał się nabrać.Żałosny piłkarz. Tym się właśnie różni od Messiego, może sobie strzelać po 100 i tak Messi strzeli jedną więcej, do tego Argentyńczyk jest mniejszy a nie pada przy każdym kontakcie z rywalem.
Real z taką pomocą musi wygrać decime, nie ma bata.

dzichart | 23.10.2013 23:01

Riverae
Obserwowałem baila i przesadziłeś nieco z oceną, Jego gra bez piłki była bardzo dobra tylko mało było do niego podań na 2 czy 3 sytuacje jedna zmarnowana. 100% udanych podań.

Ogólnie Sędzia spieprzył mecz czerwoną kartką, Ronaldo oczywiście musiał przyaktorzyć po raz setny jego aktorstwo jest żałosne.

elradziu | 23.10.2013 23:01

NoMore - jutro nie jest sobota, do szkoły idziesz.

Jooe | 23.10.2013 23:02

ACMati92

choćby jego największy przeciwnik z którym rywalizuje?

Messi nigdy nie dorówna Ronaldo w symulce, tak samo Xavi, Iniesta, Puyol...

Wisnia1990 | 23.10.2013 23:02

Gdzie jest luigi1234?:D

Zebry1897 | 23.10.2013 23:02

Sędzia zabił spotkanie w drugiej połowie, praktycznie odebrał szansę Juventusu na walkę o choćby punkt. Nazwisko Ronaldo chyba podziałało magicznie w tej sytuacji. Za to głupota Kielona przy sytuacji z karnym i tradycyjnie w LM brak koncentracji na początku spotkania, powoduje gonienie wyniku od pierwszych minut. W zasadzie porażka trochę wliczona. Może na Juventus Stadium uda się wydrzeć zwycięstwo, Real bardziej myślami już będzie w fazie pucharowej. Dzisiaj po tej feralnej czerwonej kartce, widocznie już byli przy Gran Derbi. Wydaje mi się (o ile Real nie zrobi psikusa i przegra z Galatą na SB), że pomimo nie najlepszej sytuacji Starej Damy, to w najgorszym wypadku Juventus będzie potrzebował wygranej w Turcji (z Kopenhagą  na własnym boisku w koszmarach nie wyobrażam sobie straty punktów) . Także ostatnia kolejka będzie najprawdopodobniej i tak decydować o tym kto wyjdzie z 2 miejsca. Mecz przyzwoity w wykonaniu Juve, ale okoliczności niestety nie były sprzymierzeńcem. Realowi spotkanie układało się jak z nut. Jeżeli jednak nie udałoby się wyjść z grupy, to z pewnością ułatwi to sprawę w walce o Scudetto. LE prawdopodobnie potraktują ulgowo pomimo, że finał odbywa się na ich obiekcie. Nie ma się co czarować, finał LM to na ten moment jeszcze utopia.

Modell10 | 23.10.2013 23:02

Chiellini zasłużenie wyleciał z boiska. Jego gra od zawsze jest zbyt ostra, włoski Pepe.
Ale co tam.. Jeszcze powiedzcie że Real kupił mecz ;)

rycerz17 | 23.10.2013 23:04

Mecz mnie mocno rozczarował. Bale po zmianie zagubiony, on się zupełnie nie odnajduje w nowej druzynie. Widać że mu zależy, że się stara ale on kompletnie nie wie gdzie ma biec, w jakim momencie... Mowilem od początku że on na prawym skrzydle sobie nie poradzi bo to nie jest jego pozycja. Swoją drogą jakos nie widać by koledzy go szukali na boisku...
Sędzia popełnił błąd z czerwoną kartką, ale moim zdaniem to Vidal powinien wylecieć już po faulu na Marcelo w pierwszej połowie. Ronaldo dodał dużo od siebie ale i Kielon dał pretekst. Po co unosił tak wysoko rękę? Po co w pierwszej połowie trzymał Ramosa?
Kibice Juve na pewno będą mieć sporo pretensji do arbitra ale niech też popatrzą jak nieodpowiedzialnie i frajersko zagrał ich stoper.
Real strasznie niedokładny, brakowało intensywności, dokładności, wizji. Ogromna ilość złych wyborów, brak dobicia rywala... Jak Benzema tego nie trafił?
Nie jestem zadowolony z tego meczu. Na drugą polowę to się wręcz nie dalo patrzec.

ACMati92 | 23.10.2013 23:04

Jooe


Hahahahahahahahahhaha. Niby Messi nigdy nie symulował? Cała Barca to jedna wielka parodia, więc nawet z Tobą nie piszę. Dobranoc

RadoRM | 23.10.2013 23:04

NoMore

"ta śmiejcie się z Vidala... to jego wina, że potknął się o nierówność na wspaniałym estadio santiago bernabeu... ;|"

Po zaryciu nogą w trawę na ogół człowiek się wywracał, ale nie aż tak... :D
To co zrobił Vidal, jak mu nogi poszły w górę i jak się teatralnie wyłożył to się nadawało na Oscara :D

maneka | 23.10.2013 23:05

ACMati92@
Szkoda,ze tak samo nie śpiewasz,jak sędzia gwizdnie coś wątpliwego przeciwko Milanowi.
ACMati92, 21:01 06-10-2013
Nawet go De Jong nie dotknął a kartka... pierwszy popis sędziego...
Idź dziecko spać bo do szkoły nie  wstaniesz :)

wujek | 23.10.2013 23:06

karny trochę z kapelusza, Chiellini trzymał trochę Ramosa, Ramos się pokładał na Chiellinim i wywrócił się już po tym jak Buffon miał piłkę na rękawicach, nie mówiąc o tym, że nie masz szans do sięgnąć tej piłki, a wstając nawet nie prostestował...
czerwoną dla Chielliniego  pozostawię bez komentarza
w 1 połowie dobra gra jednych i drugich ze wskazaniem na gospodarzy, piękne zagranie Di Marii na 1-0 i dobre wykończenie Ronaldo
2. połowa dla Juve, wzięli się do roboty i grali naprawdę nieźle, Real słabiutko, po zejściu Di Marii nieźle grający Ronaldo zniknął, Bale'a nie widziałem na boisku
sędzia wypaczył wynik, trudno, ale przez to sytuacja w grupie stała się bardzo trudna, ale nie przesądzona, Real ma awans w kieszeni, a my musimy po prostu wygrać resztę spotkań
Caceres bardzo dobrze, 1 skład powinien mieć murowany zamiast daremnego Lichtsteinera
FORZA JUVE

Jooe | 23.10.2013 23:07

ACMati92

zatem pokaż mi sytuacje gdzie Messi kopany, dotykany symuluje

mówię, że nigdy nie dorówna w symulce, a po za tym nie widziałem, żeby kiedyś Messi składał się jak po postrzale dotknięty lekko w twarz...

Puyol, Iniesta i Xavi nigdy nie symulują...

a całej Barcelonie i tak jeszcze trochę brakuje do trójki z Realu (chociaz jest ich więcej) Ronaldo, Pepe,  Di Maria - Ci panowie nawet już mają własną kompilacje i to nie krótką...

maneka | 23.10.2013 23:07

Modell10@
To,ze Chiellini z\zawsze gra ostro to zgoda, ale akurat dzisiaj nie zrobił absolutnie nic by dostać czerwoną, wiele razy powinien ją dostać w lidze, ale akurat dzisiaj nie powinien. Idąc twoim, jakże inteligentnym tokiem myślenia,  Ballo powinien wylatywać za pyskówki z sędzią czy symulki z poprzednich spotkań:)

ACMati92 | 23.10.2013 23:08

maneka

I co masz na myśli przywołując komentarz mówiący o tym, że De Jong dostał kartkę z brak kontaktu z przeciwnikiem? :) Bo chyba sam nie wiesz o co Ci chodzi :D

logan91 | 23.10.2013 23:08

Art00det00

Ja też dobrze pamiętam, gdy Real był stawiany w sytuacji, gdzie musiał grać atakiem pozycyjnym i nic z tego nie wychodziło (patrz. mecz z Man Utd, gdzie błysk Modricia przesądził o zwycięstwie)... Ja też jestem zdania, że Real powinien "nauczyć" się ataku pozycyjnego, ale nie kosztem kontrataku! Przecież można grać kontrami, z tym, że w sytuacji, gdy trzeba grać wolniej, to i to Real by mógł zagrać... Grając 3 środkowymi pomocnikami, Real nigdy nie będzie grał z kontry, co mnie bardzo irytuje... O ile z początku wierzyłem dosyć mocno, że Ancelotti eksperymentuje z tym ustawieniem i że Bale musi sie troche ograć, o tyle teraz jestem załamany i coraz bardziej zaczynam wątpić w to czy Bale kiedykolwiek zagra na miarę tego co grał w Tottenhamie...

Modell10 | 23.10.2013 23:09

maneka

Niby czemu tak sądzisz? Mario powiedział raz za dużo i dostał czerwoną i zawieszenie na 3 kolejki. I tyle, po sprawie.

Troche ci to nie wyszło ;)

PsheMkO1992 | 23.10.2013 23:10

http://www.youtube.com/watch?v=n6gl 5Vyf7mY
2:55-3:00 xD pokazane jak Ronaldo to dostał ręką xd hahahahhahaha

R_R | 23.10.2013 23:11

@dzichart
Kogo obserwowałeś, baila?! A któż to?:-P

Marek1999 | 23.10.2013 23:12

Acmati barca to parodia? Nie no to jak nazwać real i crisa? symulanci w barcy to sergio i alexis oraz największy czyli alba a w realu? Chyba cała drużyną oprócz ikera i benzemy(ten to nawet przewalić się nie umie)

logan91 | 23.10.2013 23:13

A druga sprawa jest taka, że w grze z kontry najlepiej się odnajdywał Ronaldo, który jest kluczowym graczem tej drużyny, tak więc tym bardziej nie rozumiem filozofii Ancelottiego... Ronaldo, Bale, Di Maria, Benzema ( o ile jest w co najmniej niezłej formie) to są zawodnicy stworzeni do kontry... Dla mnie najlepiej by było, jakby to MOu dalej prowadził Real i zamiast kupna Isco, Real zostawiłby Oezila... Myślę, że Mou wiedziałby co zrobić z Balem...

Modell10 | 23.10.2013 23:14

Skończcie tą durną dyskusje kto jest większym symulantem ;)
Każdy piłkarz to robi.. I Messi i Ronaldo, czy Ribery, Rooney... KAŻDY!
Bez sensu dyskusja..

ACMati92 | 23.10.2013 23:15

Marek1999

Wybacz jeżeli uraziłem, nie chcę dowodzić kto bardziej a kto mniej symuluje, bo to bezsensu, a jestem zdania, że w obecnym footballu każda drużyna jeżeli może to wykorzystuje takie rzeczy jak dzisiaj Ronaldo. I fakt, to jest irytujące i złe, ale co poradzić? Z drugiej strony po co Kielon pchał łape na twarz Ronaldo? Na własne życzenie wyleciał i nie ważne, czy słusznie czy nie, bo sędzia nie widzi powtórek

maneka | 23.10.2013 23:15

ACMati92@
Symulacja nie jest tylko wtedy gdy jest kontakt, wiele razy sędzia się nabiera na niby faule, gdzie zawodnik nawet nie jest dotknięty a sam napisałeś,ze każdy by to wykorzystał.To albo w jedną albo w drugą. No chyba,ze jesteś jakimś filozofem to mi wytłumacz czym się różni symulacja od symulacji:)?

clublland | 23.10.2013 23:16

Ogbonna kosztował nas prawie 15 mln... a zagrał jak junior....
zamiast zostawić Marrone który o 2 klasy lepiej gra jako obrońca od Ogbonny my woleliśmy wyrzucić 15 mln w błoto zamiast zainwestować owe 15 mln lub dołorzyć kilka mln i sprowadzić porządnego skrzydłowego.....!!!!
Marchisio.... gdzie jego słynna czarna robota??? koleś nie potrafił przyjąć prostej piłki w polu karnym... chcieli go z ASM za 30 mln teraz nie jest wart 15 mln brawo poraz kolejny dla zarządu.... a szybkiego przebojowego Gacka oddaje sie za dramo!!! brawa po raz kolejny!!!
Llorente mimo bramki nie nadaje sie do gry na tak wysokim poziomie... dlaczego??
mało zwrotny mobilny brak wszechstronności... Osvaldo był by dużo bardziej pożyteczny niż LL....
Tevez??
a czy T10 miał jakieś wsparcie od kolegów z pomocy??? biedak cofał się po piłkę jak Lewandowski w Polsce przez co nie ma go a ataku!! nie ma z kim grać Tevez kombinacyjnie jak Lewy w reprezentacji......
Vidal bez formy....
Pogba chce ale nie ma z kim grać...
Pirlo bez formy....
Caceres zagrał świetnie najlepszy w naszych szeregach!! ja bym go spróbował po przeciwnej stornie boiska.....
Chiellini karny ewidentny.... zaś czerwień to jakiś kabaret!!

ogólnie Real grał bardzo asekuracyjnie....
kiedy chciał to nas spychał pod bramkę Buffona.... jeśli w SOB nie było by meczy z barcą śwmiem twierdzić że dziś spokojnie real mógł nam wpakować 4 bramki.... i to nawet jak byśmy grali w 11....

zarządzie dalej oszczędzaj.... dalej kupujmy gwiazdy typu Ogbonna Peluso Padoin czy Nainggolan..... takie transfery robią z nas Atalante a nie Juve

Bob | 23.10.2013 23:16

Jooe
Piwko od 18 lat.
"Ci panowie nawet już mają własną kompilacje i to nie krótką"
Hehe pisze kibic Barcelony ::D Druzyny ktora w kompilacjach z aktorstwem bije wszystkie ekipy, nawet Real ::D

W każdym temacie o Realu musisz wyjeżdżać z Messim, he?

logan91 | 23.10.2013 23:17

Jooe

Akurat Ty, jako fan Barcy nie powinieneś się wypowiadać na temat symulowania...
Puyol, Iniesta? Owszem nie symulują... Ale Alvesa, Albe czy Busquetsa nikt nie przebije...

Bob | 23.10.2013 23:18

Jeszcze Pedro i Mascherano :))

Real Madridista | 23.10.2013 23:19

PsheMkO1992
ja poczytam przepisy, ale ty to się lecz ;)
Po ch... ta spina?!
Faul Chellego ordynarny na karnego, a skoro to kwestionujesz to chyba piłkę od tego sezonu oglądasz...
Mało podobnych było gwizdane???
Taka LM jest i jeśli tego nie ogarniasz to może popytaj kolegów to ci poopowiadają o przeróżnych sytuacjach...
Co do kartki czerwonej to się zgodzę, że max na żółć, ale z drugiej strony odsyłam do powyższego.
Nie takie rzeczy w LM gwizdano i nie za takie rzeczy outowali zawodników.
Pzdr.

logan91 | 23.10.2013 23:19

Marek1999

Dziecko nie ma bladego pojęcia o piłce i pier*oli tak, że aż głowa boli...

ACMati92 | 23.10.2013 23:19

maneka

weź naucz się czytać ze zrozumieniem, albo przynajmniej odpisuje na jeden konkretny temat, chyba że masz jakieś rozdwojenie jaźni, albo najlepiej wcale nie pisz- wybierz coś z tego, bo naprawdę nie wiem do czego dążysz

clublland | 23.10.2013 23:21


co wy macie z tym Vidalem????

Vidal zarył w nierówność murawy a myślał po porstu że to była noga obrońcy Realu a nie murawa... Busquets Alba Alves CR7 Pedro oni to robią z premedytacją jak na scenie w teatrze...

logan91 | 23.10.2013 23:21

Nie pochlebiam takiego zachowania jak symulowanie, ale LITOŚCI, kto jak kto, ale kibice (fani) Barcelony nie powinni się udzielać w tej kwestii... Owszem skrytykować można, ale wytykać? I mówić, że w Realu najwięksi symulanci? Hipokryzja i zaślepienie do potęgi!

maneka | 23.10.2013 23:25

ACMati92@
Idź spać bo widzę,że już szare komórki śpią i nic nie kumasz, nawet nie wiesz co piszesz :)

clublland | 23.10.2013 23:26

jakie symulowanie???????????????????????? ??????????????????????????????????? ??????????????????????????????????? ????
Vidal zarył w nierówność murawy a myślał że od tyłu go któryś obrońca wykosił....
gdyby któryś z obrońców stał blisko Vidala o symulace teraz byśmy nie pisali...
a nie stał a Vidal myslał że stał i go wyciął a to była murawa......
ludzie nie róbcie z siebied****i....

ACMati92 | 23.10.2013 23:27

maneka

szkoda, że jeszcze nie skopiowałeś mojej wypowiedzi i nie wstawiłeś jako swojej :) poćwicz, dobranoc

Catalina | 23.10.2013 23:27

Przede wszystkim należą się gratulacje naszym piłkarzom za to spotkanie. Wiedziałem że to nie będzie spacerek dla Realu jak tu większość wróżyła. Widać było po zawodnikach Juventusu pełne zaangażowanie. Wyszli na ten mecz z myślą odniesienia zwycięstwa niestety sędzia im na to nie pozwolił podejmując błędne decyzje. Ta czerwona kartka to czysta parodia ale przecież Ronaldo rączka bolała więc nie można było go już dotknąć. Przykro że wynik meczu dwóch wielkich klubów wypacza arbiter. Remis byłby bardziej sprawiedliwy a Starą Damę na taki rezultat na pewno było stać. Mamy pod górkę w tym sezonie ale jestem o tym przekonana że ta waleczna gromadka sobie poradzi. Sytuacja w LM jest bardzo trudna ale nie zapominajmy że Conte to nasz cudotwórca.

...

maneka | 23.10.2013 23:27

Co by nie mówić to sędzia w dużej mierze przyczynił się do wygranej Realu. Karny wątpliwy,Buffon już miał piłkę w rękach a  takich sytuacji w polu karnym jest mnóstwo, chyba każdy pamięta nagonkę na Weba w podobnej jak nie identycznej sytuacji. A czerwona to już kompletny kabaret, płaczek Ronaldo,który nawet na banerze reklamowym chciał wymusić faul co przebija wszystkie symulacje graczy Barcelony.
Real + sędzia = decima :)

Zebry1897 | 23.10.2013 23:29

Modell10

Człowieku, Ty masz jaką obsesję na punkcie Juventusu. To, że nie lubisz Kielona, nie znaczy, że w tej sytuacji powinna być czerwona kartka. Szczerze, to ja nawet żółtej tam nie widziałem. To, że lubi często nadużywać rąk, faktycznie może być irytujące dla kibica przeciwnej drużyny, jednak w tym przypadku będę stał za nim murem. Twoja wypowiedź jest bardzo subiektywna. Ja wiem, że boli Juventus, ale trochę bardziej obiektywizmu.

maneka | 23.10.2013 23:29

ACMati92@
He,he widzę,ze dalej nic nie rozumiesz, przejrzy swoje posty i może udać się odgadnąć na który wtedy odpowiedziałem, ba dałem nawet fragm. wypowiedzi w której piszesz coś o 18 stopni innego :)

Zebry1897 | 23.10.2013 23:30

jakąś*

Trynidator | 23.10.2013 23:30

- dzięki serdeczne

maneka | 23.10.2013 23:32

ACMati92@
He,he widzę,ze dalej nic nie rozumiesz, przejrzy swoje posty i może udać się odgadnąć na który wtedy odpowiedziałem, ba dałem nawet fragm. wypowiedzi w której piszesz coś o 18 stopni innego :)

logan91 | 23.10.2013 23:32

maneka

Masz kompleksy i widzę, żal ci du*e ściska, że Real ten mecz wygrał... Naprawdę skończ już pie*dolić, bo łeb zaczyna boleć... Jeżeli dla ciebie karny był wątpliwy to dyskusja z tobą powinna już się dawno zakończyć... Ja sam nie powinienem się podejmować, ale piszesz takie głupoty, że zaczynasz dorównywać temu markowi co jeszcze ma mleko pod nosem... Pogratulować...

logan91 | 23.10.2013 23:34

Trynidator

Komentarz miazga! :)

ACMati92 | 23.10.2013 23:34

maneka

oszołomie, to Ty zrozum, że to co innego dać komuś kartkę kompletnie za nic, kiedy nawet nie było kontaktu fizycznego, a dać kartkę za kontakt, w którym jeden z piłkarzy symulował. Potrafisz to pojąć? Czym mam Ci jeszcze rozrysować, wstawić filmiki i sekunda po sekundzie wytłumaczyć? I nawet już nie musisz odpisywać, bo ode mnie też nie uzyskasz odpowiedzi. Dokształć się to będziemy dyskutować. Pozdrawiam i czekam na ten moment

hugo_sanchez | 23.10.2013 23:37

joee

taka bida że Szpakowskiego musisz słuchać? ;/ Dam Ci namiary to jakąś oferte ogarniemy :)

Rivera | 23.10.2013 23:38

Ale macie problem... stalo sie i juz a licytowanie sie kto powinien kiedys zostac ukarany itd. nie ma sensu. Juve musi teraz sie ostro wziac do roboty.

maneka | 23.10.2013 23:39

ACMati92@
Naprawdę nie rozumiesz,że symulacja czy był kontakt czy nie to to samo, to czy był kontakt to nie ma znaczenia, bo symulacja to symulacja. Nie ma kontaktu, ale zawodnik widzie,ze sędzia może gwizdnąć to się kładzie, często tak robią gracze Milanu to powinieneś coś o tym wiedzieć.
PS. proszę o bana za nazwanie mojego konta "oszołom" :)

Nerazzur | 23.10.2013 23:39

Bardzo sredni mecz obydwie druzyny zagraly na pol gwizdka jakos asekuracyjnie
Bohaterem meczu Vidal hahaha nie pamietam zebym widzial takie cos hhaha kopacz z niego doslowny :-D

AdrianoJuve | 23.10.2013 23:54

Cóż jeszcze zostały 3 spotkania, gra była nawet całkiem niezła, w pierwszej połowie kilka okazji strzeleckich było, druga wiadomo, po 3 min się skończyła, choć Gio miał jeszcze piłkę meczową ok 85min.
Potrzeba lewego obrońcy do tej taktyki i wszystko będzie cacy. Szacunek dla chłopaków szczególnie Vidal,Pogba i Markiz nabiegali się dzisiaj bardzo dużo.
Trzeba wygrać z Duńczykami i Turkami i liczyć,że Real nie podłoży się Galacie, a jak uda się zdobyć 9pkt to awans pewny bez względu na inne wyniki :)

Jooe | 24.10.2013 00:00

logan91

Troche mnie nie zrozumiałeś...

odpowiedziałem na pytanie, kto w dzisiejszych czasach nie symuluje... odpowiedziałem Messi, to wszystko.

Przecież nie twierdzę, że Barcelona wcale nie symuluje, więc o co Ci chodzi?

Czytaj ze zrozumieniem

piter498 | 24.10.2013 00:02

Słaby mecz, ale być może Real nie szarżował, tylko oszczędzał się na Gra Derbi. Naszą teraźniejszą formę zweryfikuje tak naprawdę sobotni klasyk.

Jooe | 24.10.2013 00:03

hugo_sanchez

nie, dzięki... z chłopcami się nie umawiam...

jak powiedziałem oglądałem mecz tylko 3 minuty bo mi się nie chciało, po pierwsze to co zbaczyłem (czerwona kartka) a po drugie, że Szpakowski komentuje...

były przecież lepsze mecze do oglądania

Catalina | 24.10.2013 00:05

logan91

Nie ma to jak po przeczytaniu komentarza wmawiać komuś że ma kompleksy. Muszę ci pogratulować zdrowego rozsądku. A karny nie był ewidentny ale można mieć pretensje do Kielona za to że dał podstawy sędziemu do użycia gwizdka ale z drugiej strony skąd mógł wiedzieć że piłkarzy Realu nie można dotykać.

...

Push3k | 24.10.2013 00:07

Dajcie spokój, Vidal był pchnięty. Popatrzcie sobie na powtórki.

Tak, to było w granicach walki o piłkę, inna sprawa, że C.Ronaldo też był zatrzymany w granicach walki o piłkę. Podobnie przy karnym. We Włoszech jakby za to ktoś gwizdnął faule to by była afera na całą ligę.

Push3k | 24.10.2013 00:10

Dajcie spokój, Vidal był pchnięty. Popatrzcie sobie na powtórki.

Tak, to było w granicach walki o piłkę, inna sprawa, że C.Ronaldo też był zatrzymany w granicach walki o piłkę. Podobnie przy karnym. We Włoszech jakby za to ktoś gwizdnął faule to by była afera na całą ligę.

Jooe | 24.10.2013 00:12

Bob

następny który czytać nie potrafi.... i miej dystans, bo jeśli w profilu wpisze 7 lat to Ty w to oczywiście uwierzysz...

Wspomniałem o Messi bo pewien kolega pytał kto w dzisiejszych czasach nie symuluje...

a zastanawiałbym się kto przez ostatnie 2-3 lata ma więcej symulek, bo wygląda raczej na to, że Busi, Masche, Pedro, Alves czy inni skończyli z symulkami a przynajmniej ograniczyli

za to Ronaldo i Pepe idą na całego...

PS. o Iniescie, Puyolu i Xavim również wspomniałem by podkreślić, że jednak są piłarze którzy nie symulują

Modell10 | 24.10.2013 00:26


Zebry1897

Śmieszny jesteś :) niby czemu mam obsesje? Bo mówie jak jest?
Chiellini faulował i tyle. 90% sędziów by dało karnego widząc zawodnika leżącego na murawie, trzymającego się za twarz. A rękami pracował i to za dużo.

Zastanów się kto tu jest obiektywny Ja wiem że boli porażka i awans się oddala, ale troche pokory Ci się by przydało ;)

Modell10 | 24.10.2013 00:27

by dało czerwoną kartke* sory za pomyłke.

Fan Serie A | 24.10.2013 00:27

Juventus padł ofiara polityki która pozwala ew. wygrać słabnącą od lat ligę. Nijak się to ma do Milanu 2002-2007 czy Interu 2009-2010. A o wzorowym Juve 2002-2004 nie wspominając.

Modell10 | 24.10.2013 00:29

Catalina

Karny był ewidentny. Powalił Ramosa na deski. ;)

Massimo | 24.10.2013 00:39

Bawia mnie wasze pisania.
Brawo Real.

Barteq50 | 24.10.2013 00:41

Ło Jezu, ile dzieciarni... to jest, futbolowych ekspertów chciałem powiedzieć!

Massimo | 24.10.2013 00:43

Po pierwsze.
Chiellini powinien dostac zolta po faulu na ramosie i zolta za machanie łapskami w walce z ronaldo czyli suma daje zolta + zolta = czerwona

Jooe | 24.10.2013 00:47

Kiedy dla kibiców Realu karny nie jest słuszny... tylko gdy podyktowany na korzyść Królewskich... to tak zauważyłem..

chociaż w dzisiejszym meczu karny słuszny jak najbardziej i nie wiem jak można popełnić tak frajerski błąd, po co on kładł w ogóle ręke na Ramosie...

sytacja z Vidalem zabawna... ale wcześniej był popychany na granicy faulu...

faul na Ronaldo był ale na pewno nie na kartkę... jaką kolwiek...

to tak po obejrzeniu powrótek...

Jooe | 24.10.2013 00:49

Massimo

taak ! cały Juventus powinien dostać żółte kartki od razu na początku meczu... za to, że odważyli się wyjść z chęcią wygrania meczu na SB...

a potem jeszce by dostawali żółte za coś tam...

Catalina | 24.10.2013 01:01

modell10

Musisz ciągle się odnosić do mojej osoby? Uwierz mi twoje zdanie nie ma dla mnie żadnego znaczenia gdyż nie uważam cię za osobę obiektywną a raczej zwykłego internetowego trolla.

...

Joker | 24.10.2013 01:32

Mecz w pierwszej połowie nawet fajny, w miare szybki i w sumie dla Juventusu, ale Realowi znowu szczęście dopisywało...
Ale drugą połowe totalnie popsuł sędzia... Czerwień totalnie z d... Już ten karny jak dla mnie mocno naciągany, bo tak z duchem gry jakie szanse miał na dojście do piłki Ramos? Żadne, no ale to juz głupota Chiellini'ego, choć z drugiej strony tak naprawde to ile takich karnych widzieliście przez ostatni rok? Przy stałych fragmentach zawsze się szarpią tylko jak piłka jest w zupełnie innym miejscu to nie ma to znaczenie i sędziowie przymykają na to oczy...
No, ale nawet pomimo tego karnego to moim zdaniem Juve grłao dziś na tyle dobrze, ze w 11 co najmniej by to zremisowali... W pierwszej połowie Juventus miał więcej okazji i raczej prowadził gre... Real zaraz po objęciu prowadzenia 2:1 miał na koncie ledwie 2 celne strzały! A na koniec te statystyki były remisowe, choć Juve grało całą połowe w osłabieniu...

Zebry1897 | 24.10.2013 01:51

Modell10

Chyba ktoś tu ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Czy ja wspominałem, że karny się nie należał?. Jakbyś przeczytał mój pierwszy post w tym temacie, mógłbyś wywnioskować, że tak nie twierdzę, a wręcz przeciwnie. Z drugiej strony gwizdanie takich fauli zawsze wywołuje kontrowersje. Jako kibic, który powinien oglądać Serie A, mógłbyś zauważyć, że takich zagrań jest mnóstwo i rzadko kiedy sędziowie gwiżdżą. Jednak sędzia miał podstawy, aby to uczynić. Poza tym odniosłem się do stwierdzenia o czerwonej kartce, które Ty wydałeś i z którym się nie zgadzam. Po czym wyjeżdżasz mi z karnym. Dlatego nie wiem kto tu jest śmieszny.

dalmare | 24.10.2013 01:55

Juventus  dopuścił  do  straty  gola  w  4',  mimo,  że  wszyscy  wiedzieli,  że  Real  tak  spróbuje  zacząć,  i  że  dokładnie  tego  należy  się  wystrzegać.

To  trzeba  naprawiać:  Tevez  tuż  nad  poprzeczką.  22'  Caceres  z  prawej  dośrodkowuje > Pogba  strzela  głową> Casillas  wybija> Llorente  prawą  wyrównuje  1-1.

29'  Wdają  się  siły  zewnętrzne.  Asystent  bramkowy  ocenia  zachowanie  Chielliniego  w  polu  karnym  jako faul > karny:  2-1.

Szybkie  kontry  obu  stron,  uraz  mięśnia  uda  Vidala.
Koniec  1.  połowy,  bardzo  dobrego,  wartkiego,  wyrównanego  meczu  w  tempie.

2. połowa.  Juventus  zabiera  się  za  wyrównanie:
47'  Pirlo> Pogba> Casillas,  2-2  było  blisko.

48'  za  rzekome  uderzenie  łokciem  Ronaldo  przez  Chielliniego  arbiter  Manuel  Graefe  daje  czerwień  Chiellinowi:  Juve  w  "10".
Powtórki  wykazują  tylko  rękę  podniesioną,  wyprostowaną,  asekurującą,  bez  ruchu.

Conte  reaguje  poświęceniem  Llorente,  wprowadza  Bonucciego,  oraz  skrzydłowego  Asamoah  za  Pirlo.
Juve  ustawia  się  4-4-1,  rozprowadzać  będą  Bonucci  i  Vidal.

Mecz  dla  mnie  jakby  się  skończył.  Znaczy  trwa,  ale  to  nie  są  już  zawody,  na  które  czekałam.  Oczywiście  to  się  zdarza  ciągle,  we  wszystkich  rozgrywkach.  Jednak  jakoś  subiektywnie  w  tym  momencie  mam  dosyć.
Nie  w  tym  meczu.  Nie  przy  tych  brakach  składu.

Zmiany  również  u  gospodarzy:  pojawia  się  Bale,  i  jestem  dziwnie  pewna,  że  nic  nie  wniesie.
Pojawiaja  sie  Isco  i  Morata,  lecz  Juve  jest  dziś  w  elementarnej  grze  za  dobre,  by  się  ich  obawiać.  Grożniejszy  był  schodzący  Di Maria.
W  Juve  pojawia  się  nieodporny  na  oddech  rywali  Giovinco.  Tym  samym  kończy  się  przygoda  występu  Ogbonny  na  LB  -  eksperyment,  który  ściągnał  na  naszą  lewą  kontry  gospodarzy.

Gdzieś  tutaj  przed  tymi  zmianami  -  drobny  incydent,  gdy  Vidal  przewraca  się  w  biegu  przy  probie  strzału,  być  może  wytrącony  chwilę  wcześniej  z  rytmu  przez  dotknięcie  stopy  klinującego  go  ?Illaramendiego.  Rzeczywiście  agencje  zrobiły  z  tego  "nurkowanie"  kolejki  -  jednak  te  nieliczne  video,  które  pokazują  wczesny  etap  zdarzenia  nie  są  wcale  jednoznaczne.
Nie  mam  szacunku  dla  skrajnych  osądów  sprzed  monitora.

Giovinco  sprawia  kłopot  Casillasowi,  nastę3pnie  sie  gubi.
90'  Przerwana  akcja  Vidala:  rzekome  przyjęcie  ramieniem,  powtórki  wykazują,  że  był  to  obojczyk.
Jest  na  ziemi,  uraz  mięśni  łydki.

(whoscored.com )
REAL M------JUVENTUS
2----------GOAL----------1
13-------Strzałów-------13
4-------w Światło--------5
6----------poza-----------5
3---------zablok----------3
13---------Fauli----------16


Co  należy  powiedzieć  o  tym  meczu?
Chciałam  obejrzeć  piękne  zawody.  W  1. połowie  takie  były.
Trzeba  mimo  wszystko  postarać  się  wyjść  z  grupy.  Pan  Graefe  nie  powinien  mieć  ostatniego  słowa.

 










Zebry1897 | 24.10.2013 01:58

P.S. W dodatku "Joker'. który napisał wyżej, dobrze  rozwidlił to o czym napisałem z karnym. Ramos nie doszedłby do tego, co nie zmienia faktu, że Chielini zachował się po juniorsku. Przepychanek i ciągnięć w polu karnym jest mnóstwo, ale sędzia ma prawo wybronić się ze swojej decyzji. Reakcja arbitra też nie była jednoznaczna.

Zebry1897 | 24.10.2013 02:08

Modell10

Doczytałem teraz poprawiony post. W każdym razie, jak można uważać, że kartka była słuszna, skoro nie była. Nie rozśmieszaj mnie. Poza tym boczny powinien widzieć dokładnie tę sytuację. Ledwo go zahaczył, a ten padł jak porażony po starciu z Tysonem. Wczoraj Lewy w walce o piłkę Kościelnemu przyłożył z potrójnie większą siłą i dostał żółtko. Co do awansu to się nie boję bez względu czy będzie lub nie. Akurat w tym kontekście ten mecz ma najmniejsze znaczenie, co też podkreśliłem. Raczej wynik do przewidzenia. Nie zmierzam już się spierać, bo w Twoim przypadku jest to bez sensu.

Belgrad | 24.10.2013 02:14

patrząc na ostatnie mecze Realu i te dziwne decyzje sędziowskie,  może być pewny typ na GD "karny dla Realu lub czerwień dla Barcelony" oby sędzie nie popsuł widowiska :)

mateuszt77 | 24.10.2013 02:16

Świetnie się czyta niektóre komentarze, zastanawiam się czy zrobić sobie popcorn i pośmiać się dalej jak na dobrej komedii.

AxelF | 24.10.2013 03:44

A ja jako tym razem, raczej bezstronny obserwator. trzy spostrzeżenia: Po pierwsze co winni są piłkarze (poza jednym) czy kibice Realu, temu że pan sędzia popsuł widowisko. Facet miał ułamek sekundy na decyzję, a Ronaldo zagrał ładnie to co chciał. Chciałbym wierzyć że podobnie jak Busquets, się trochę zreflektuje, bo Real był w stanie wygrać ten mecz bez takich sztuczek. Dwa - rozwiązaniem takich sytuacji są technikalia. Wracamy do tego po każdej takiej sytuacji, każdym karnym, czy zabitym krecie, który zamienia się w karnego - sprawa jest prosta - w tenisie jakoś dali radę, a ilość kamer na stadionach jest tak duża, że nie był by to problem. Trzecia w końcu sprawa - bardzo przydało by się całej piłce nożnej ujednolicenie, bardziej klarowne przepisy. Piszecie o karnym, i co post pojawia się dywagacja o interpretacji sędziego. Gdyby były powtórki i jasne kryterium - wystarczy kontakt, czy faulowany musiał mieć choć cień szansy na dotknięcie piłki. Ale jakoś mało wierzę w taką klarowność przepisów w najbliższym czasie. Brak tej klarowności, służy właśnie temu żeby sędziowie waląc babole dalej dostawali noty 8/10 9/10 i w opisie widniała notka "wybroni się z decyzji".

AVE JUVE !!! | 24.10.2013 06:34

Nie ogladam za wiele Realu , ale szybko ronaldo przypomnial mi dlaczego go nie znosze . Najpierw o malo reki mu nie urwalo po zderzeniu z reklama , pozniej padl jak po ciosie od Kliczki , i ta mimika zeby caly swiat patrzal jak on cierpi , zalosne .

Co do meczu glupi karny zupelnie nie potrzebnie Giorgio tam szalal , gdy pilka zmierzala w rekawice Buffona . Gralismy dosyc topornie , czerwona z dupy skonczylo sie jak sie skonczylo

Marek1999 | 24.10.2013 06:57

Logan  zapewniam cię że wiem więcej od ciebie

logan91 | 24.10.2013 08:40

Jooe

Pozwól, że zacytuje "a całej Barcelonie i tak jeszcze trochę brakuje do trójki z Realu"... A ja nie napisałem, że tak twierdzisz... Po prostu dla mnie śmiesznym jest wytykanie palcem kogoś, nie zważając na to, że u siebie ma jeszcze większych symulantów... Troszeczkę pokory :)

Catalina

Może i przesadziłem, przyznaje się bez bicia, nerwy poszły w górę... Ale z tym dotykaniem nie przesadzaj, bo o ile mi wiadomo wieszanie się na kimś nie jest dozwolone... No chyba, że tam nie grają piłkarze, a małpy no to rozumiem... :)

Marek1999

Dziecko drogie, nie pogrążaj się... :)

ban_ash | 24.10.2013 09:25

Mecz kiepski - szczególnie, że oczekiwania były spore...

CR7 dał wczoraj popis aktorstwa pierwsza klasa... najbardziej podobał mi się moment kiedy zaraz po 'dotknięciu' Kielona Krysiek szuka wzrokiem liniowego, żeby się upewnić, że ten wszystko widzi... i dawaj się turlać... świetne...

LM odfajkowana - teraz GD...:)

rycerz17 | 24.10.2013 09:46

Czytałem dziś że ta kartka to była nie za rzekome uderzenie w twarz, a za faul na zawodniku wychodzącym na czystą pozycję.
Rzuca to nowe światło na tą sytuację, chociaż osobiście ja i tak bym dał tu tylko żółtą.
Mało kto natomiast pisze o tym że Vidal po kopnieciu Marcelo powinien już w pierwszej połowie wylecieć. Sędzia mylił się w Obie strony, chociaż faktycznie częściej na korzyść Realu.

elradziu | 24.10.2013 09:54

@ban_ash - widać kryśka uczył się od najlepszych :) Półfinał z interem i zachowanie takiego jednego defensywnego pomocnika rodem z Catalonii, który nawet nie został wtedy dotknięty.:p

elradziu | 24.10.2013 09:58

@AxelF - nic nie mam do twojej wypowiedzi ale teraz możesz na nowo to spojrzeć bo jak się okazuje, sama kartka czerwona nie była za uderzenie w twarz tylko za zatrzymanie akcji w której Ronaldo wyprzedził by obrońce, a ten był już ostatnim. Też naciągane ale ok.

@AVE JUVE - pewnie się dziwisz że reklama nie wyleciała z boiska :p

kubaaa176 | 24.10.2013 10:09

Kurczę strasznie szkoda mi tego meczu. Juventus przegrał to tylko i wyłącznie na własne życzenie dając Realowi dwie głupie bramki. O czerwonej kartce nawet nie ma co dyskutować. Jeśli obydwa zespoły nie zmienią swojej gry Juventus nie wyjdzie z grupy,a Real odpadnie w 1/8.

ban_ash | 24.10.2013 11:36

@elradziu,

Oczywiście, że zachowanie Busquetsa w tamtym meczu, w tamtej sytuacji było skandaliczne... bez dwóch zdań...

...tyle, że kiedy znowu jest podobny przypadek, widzimy wypowiedzi w stylu: '...a pamiętacie występy Busquetsa...?'...

Taki sam przypadek jak ten, kiedy niemal w każdym meczu LM zeszłego sezonu Barca była krzywdzona przez sędziów - wtedy padało lakoniczne: '...a pamiętacie Ovrebo...?'

Takie podejście do sprawy jest żałosne i wręcz szkodliwe dla dyskusji.
To tak jak złapać złodzieja, który się tłumaczy, że inni też kradną...

Dla dobra dyskusji i nie usprawiedliwiania marnego zachowania CR7 nie rozmywajcie tej sytuacji komentarzami typu: ...a ktoś kiedyś coś tam też symulował...
Skoro dyskutujemy o meczu Real-Juve, zostańmy przy tym...

maneka | 24.10.2013 11:52

ban_ash@
To jest właśnie stara śpiewka, tak robią najczęściej kibice Realu i Milanu, im wszystko wolno, innym już nie . Cóż oni są przecież lepsi, tylko w ligach jakoś tego nie widać, bo tak dużej ilości meczy się nie da wydrukować:)

ban_ash | 24.10.2013 12:02

@maneka,

...i po co prowokujesz...? Takie wypowiedzi tak samo burzą dyskusję jak te opisywane przeze mnie...

Tomek1981 | 24.10.2013 12:43

Widzę że wszyscy skupili się na aktorze Ronaldo. Pewnie mu się należy bo przygrał kosmicznie ale i tak nie przebije drugiego aktora którego gre już też w Europie doceniają :)

"The Chilean midfielder appealed for a penalty when the grass came out of nowhere to bring him down, but the playing surface wasn't even given a booking. There is clearly no justice in this game."
haha komentarz miażdży :p

Dalej jest oczywiście już o 2 aktorze ;p

Angielskie gazety piszą już dają mu tytuł "worst dive ever" xD

myślę że temu jeszcze nie dorównał

http://www.youtube.com/watch?v=qp eYKAlvFs4

ale do tego już mu blisko :D

http://www.youtube.com/watch?v=oN kWJXH6U1Q

http://www.youtube.com/watch?v=3r 7vzo4R3YE

Pozdrawiam :)

Tomek1981 | 24.10.2013 12:45

ps.oczywiście pisałem o Chilijskim bohaterze :)

R_R | 24.10.2013 13:41

@dalmare
Chiellini dostał czerwoną kartkę za faul na Ronaldo, który wychodził na czystą pozycję. Gdyby nie obrońca Juve, to CR7 miałby przed sobą tylko Buffona w bramce. A w takich przypadkach zgodnie z przepisami powinna być czerwona kartka. I nie ma tu znaczenia, że Ronaldo udawał co najmniej tak, jakby Giorgio urwał mu głowę. Trochę biegam i uważam, że biegnięcie z wyprostowaną reką, a na dodatek w bezruchu jest przynajmniej nienaturalne, a na pewno spowoduje, że osoba tak biegnąca będzie biegła zdecydowanie wolniej.

JuveLegia | 24.10.2013 13:56

Tam nie było nierówności, Vidal poprostu zarył w ziemię
http://d3j5vwomefv46c.cloudfront. net/photos/large/817126394.gif?1382 558894

AdrianoJuve | 24.10.2013 14:39

Angielskie gazety jak zwykle wiedzą tyle im powiedzą :)
http://www.youtube.com/watch?v=7E 7BHROHoc8#t=36
Tutaj widać,że kontakt pomiędzy graczem Realu a Vidalem jednak był,po czym Vidal zarył w ziemię i jem zapewne chodziło, o ten moment ułamek sekundy wcześniej.Ci co bronią niesłusznej czerwonej chyba nie mieliby problemów z zaakceptowaniem karnego, a ten, który pisał,że zawodnik powinien wykorzystywać każdy kontakt chyba dalej obstaje przy swoim :)

Joker | 24.10.2013 14:45

Tomek1981
Czepiasz się tego Vidala tylko dlatego, że nie lubisz Juventusu...
Ja tm nie widze żadnej symulacji z jego strony... Facet podczas brania zamachu wyraxnie zostaje lekko potrącony i dlatego zamiast w piłke zarył w ziemie... Musiałby być idiotą, aby w tej sytuajci specjalnie kopać w ziemie zamaist w piłke skoro miał niezłą sytuacje na oddanie strzału... Zwyczajny kiks przy drobnej pomocy rywala (jest fajna powtórka jak wyraźnie trąca go w podeszwe gdy Chilijczyk bierze zamach)...

Tomek1981 | 24.10.2013 14:56

Joker,
"Czepiasz się tego Vidala tylko dlatego, że nie lubisz Juventusu... "

nie. Czepiam się Vidala bo to była jedna z najbardziej śmiesznych i żałosnych jednocześnie prób nabrania sędziego :D.
W thrillerze by nie pograł ale w komedii a i owszem ;p.

A na poważnie na szczęście Vidal aktorem jest słabym, widać nie ma praktyki, dlatego lepiej nich się zajmie tym co mu na prawdę świetnie wychodzi - gra w piłkę. Bo jako zawodnika go cenię ale to hehe muszę przyznać poprawia mi humor :D.

Pewnie przeszedłbym nad tym nieomal od razu do porządku dziennego gdybny nie jego pretensje i lot jak po spotkaniu z miną przeciwpiechotną  xD,

pozdrawiam :)

Joker | 24.10.2013 15:03

Tomek1981
Obejrzyj sobie lepiej powtórki dokładnie (są fajne, chocby na tej stronie i wszystko widać jak na dłoni), bo jest widoczny kontakt, podczas gdy on brał zamach... W takiej sytuacji wystarczy lekkie trącenie, aby skończyło się to tak jak sie skończyło (kto grał w piłke ten wie), a wiec bardzo niebezpiecznym zaryciem w ziemie (i tu akurat nie ma sie z czego śmiac, bo to było bardzo niebezpieczne dla Chilijczyka)...

Tomek1981 | 24.10.2013 15:03

swoją drogą z tego ujęcia kamery sytuacja z czerwoną kartką wygląda już trochę inaczej

http://pasteboard.co/JbyHZr2.png< br />
nie to żebym bronił ale wciąz szukam jakiegoś profesjonalnego komentarza sedziowskiego na temat zdarzeń z wczorajszego meczu.

Tomek1981 | 24.10.2013 15:07

Joker,

haha gram w piłkę co tydzień i ścieram się znacznie mocniej niż Vidal wczoraj :). Nie raz leżałem na murawie nawet któregoś razu skończyłem z rozciętym kolanem. I jeszcze nigdy nie wyleciałem w powietrze w ten sposób :D.

Co do trącenia w murawę to zgoda ale po tym nie trzeba latać w powietrzu :D. A już na pewno oskarżać murawy o faul i żądać karnego ;p.

cała sytuacja nie jest śmieszna przez to jak zarył tylko jak się zachowywał później :)

Joker | 24.10.2013 15:12

Nie ma tam nic śmiesznego... Taki pad to jest klasyka dla wiekszości zawodników z tym podwijaniem nóg...
Poza tym on nie oskarżał murawy tylko zawodnika Realu o wytrącenie go z równowagi podczas brania zamachu... W obliczu tego co wcześniej gwizdał sędzia (a gwizdał dosyć aptekarsko) jakby tu dał karnego to by wcale błędu nie popełnił, bo kontakt jest oczywisty i miał wpływ na to, że Vidal zamiast w piłke to trafił w murawe...

Tomek1981 | 24.10.2013 15:18

Joker, 15:12

haha jasne :D. W takim razie podobnie można by napisać o faulu na Ronaldo :). Dostał w twarz silne i niebezpieczne uderzenie :D. To naturalne dla zawodnika ze tak upada gdy dostaje w twarz itd itd ;D
Dla mnie obaj odwalili wczoraj kicz z tymi sytuacjami.
A po czymś takim gwizdać karne pfff pleeeease :D

Marek1999 | 24.10.2013 15:28

Logan dzieckiem to nazywaj brata lub mame. Kibice realu w sobotę  przygotujcie się na lanie i starcie płaczków

logan91 | 24.10.2013 15:38

Marek1999

Po raz kolejny potwierdzasz to jakim dzieckiem jesteś... Bez odbioru...

Joker

Wszystko ładnie pięknie, masz rację... Zawodnik, który bierze zamach na piłkę i jest jednocześnie trącony, zwyczajnie w świecie nie trafia w piłkę, bądź robi sobie małą krzywdę... Ale, no właśnie... Vidal, być może był trącony, ale nie był trącony w momencie zamachu tylko w trakcie biegu... Jakby to miało jakiś wpływ to by się przewrócił, a Vidal zwyczajnie w świecie zrobił dwa kroki po czym niefortunnie zarył w ziemie i nie ma tu absolutnie żadnej winy zawodnika Realu... Jeżeli po tym kontakcie od razu by się przewrócił, to wtedy można by mówić tutaj o wytrąceniu z równowagi, ale nie po takim czymś...

Zebry1897 | 24.10.2013 15:39

R_R

Jak się szuka na siłę usprawiedliwień, to można znaleźć wszystko. Chielini z pewnością nie był za Ronaldo, a nawet widać, że w tym pojedynku był lekko z przodu. Portugalczyk poczuł rękę, na szyi, po czym chwycił się za twarz i przyaktorzył . Można to w każdej powtórce zobaczyć.

Zauważyłem, że strasznie uaktywnili się kibice Milanu i jadą po Juventusie. Ok, bardzo będę obserwował poczynania waszej drużyny. Z Mario tak się nie napinaliście, jak symulką uratował wam remis z Ajaxem.

Marek1999 | 24.10.2013 15:48

Logan ja jestem dzieckiem a ty kim sam mnie wyzywasz i mnie się czepiasz skończ.

Tomek1981 | 24.10.2013 15:50

Zebry1897,

kto tu jedzie po Juve? :) Owszem jest mały śmiech z Vidala ale nie bardzo jest się czemu dziwić.
Mario też pada przy co drugim dotknięciu i w meczu z Ajaxem też zrobił kawał sędziemu ;p.

Różnica z tym co zrobił Mario a Vidal jest tylko taka że temu pierwszemu się udało i wszyscy kibice spoza Milanu byli na niego wściekli a Vidalowi się nie udało więc kibice spoza Juve się śmieją. Gdyby gwizdnął reakcje były by pewnie negatywne jak do Mario.

i tyle. Nic to nie ma do ataków na klub.

Tomek1981 | 24.10.2013 15:52

Zebry1897,

ale nie o to chodzi czy kielini był za Ronaldo tylko czy aby nie był ostatni. Bo o ile nie miałem wątpliwości że to był błąd to teraz się już zastanawiam.

Tomek1981 | 24.10.2013 15:53

logan91, 15:38

dokładnie tak to też moim zdaniem wyglądało.

Joker | 24.10.2013 15:56

logan91
Obejrzyj sobie lepiej dokładnie ta powtórke i czy to nie miało żadneog znaczenia, bo wszyskto jest w jednym tempie... Jasne, że Vidal biegł (a co miał stać?) chyba w biegu tez można wziąć zamach na strzał czy dośrodkowanie... Nie było żadnych dodatkowych kroków po tym trąceniu... Robi zamach jest trącony, nie trafia w piłke, ryje w ziemie i się wywala...

Tomek1981
Mozna gwizdnąć karnego za to, ze Balotelli ściąga rywala za koszulke do ziemi dla Milanu to tymbardziej mozna za coś takiego:)

Tomek1981 | 24.10.2013 16:01

Joker, 15:5

można gwizdnąc za cokolwiek, za krzywy uśmiech za dotknięcie :). Jeśli sędzia ma zły dzień :D.
Jeśli uwaząsz ze karne za przewrócenie się w polu karnym czy za przewrócenie się z rywalem powinny być gwizdane to nieźle :D.
Ale może to jest pomysł na uatrakcyjnienie footballu. Wyniki po 50-51 mogą porwać ludzi nieprzekonanych do piłki nożnej ;p

Joker | 24.10.2013 16:08

Tomek1981
Idziesz w złą strone... Ja się domagam tylko uczciwego sędziowania, które jest równe dla obu stron... Czyli jeśli dajemy Realowi karnego w sytuacji gdzie Ramos i tak do piłki nie ma szans dojść, dajemy czerwień Chielinniemu za to, że włożył ręke przed Ronaldo to dajemy też karnego dla Juventusu za taki drobny kontakt wytrącajacy Vidala z równowagi... Skoro juz sędzia tak nisko zawiesił sobie poprzeczke i gwizdał każdą pierdołe to jakby był konsekwentny te pierdołe też by odgwizdał... Konsekwencja u sędziego jest naistotniejsza... I mi chodzi tylko o to...
A także o to, aby nie robić z Vidala jakiegos symulanta za tą sytuacje, bo on tu niczego nie symulował, dołożył od siebie, ale nie symulował bo był rzeczywiscie trącony w stope i cud że mu się nic nie stało po tym zaryciu w glebe...

Jooe | 24.10.2013 16:17

logan91

różnica jest taka, że wiem iż w Barcelonie są symulanci, jednak nie jest tak jak w Madrycie... cała drużyna prócz Ikera nie ma honoru

a przykłady Pepe albo Ramosa najlepiej to obrazują co oni wyprawiają, jak Ramos traktuje kolegów z reprezentacji...

ile razy jeszcze mam Ci tłumaczyć? ktoś twierdził, że nie ma piłkarzy którzy nie symulują, powiedziałem Messi a nie Barcelona...

kiedy wpiszesz w YouTube "Messi never dives" otrzymasz wyniki faktycznego szukania

Kiedy wpiszesz "Ronaldo never dives" pierwszy filmik od razu ukzuje sarkazm tej frazy

Tomek1981 | 24.10.2013 16:40

Joker, 16:08

Moim zdaniem trochę mieszasz. Więc od początku może.

"Ja się domagam tylko uczciwego sędziowania, które jest równe dla obu stron..."
ja też. Powinny być wreszcie dopuszczone powtórki dla sędziów. Nie było by  sprawy Mario czy być może kartki dla Chielliniego.

"Czyli jeśli dajemy Realowi karnego w sytuacji gdzie Ramos i tak do piłki nie ma szans dojść"
Karny był słuszny. Nie miał szans dojśc bo na początku go trzymał Chiellini po czym stwierdził że to nie wystarczy i ściągnął go do parteru. Ja nie mam tutaj żadnych wątpliwości.
Stał blisko bramkarza mógłby dojść do piłki przeszkodził mu zawodnik Juve. I też może się cieszyć że wtedy sędzia nie wyciągnął czerwnoej kartki bo uniemożliwienie zawodnikowi zdobycia bramki w przepisach nagradzane jest wykluczeniem.
Ciężej jest powiedzieć dlaczego Kielon dostał czerwo przy akcji z CR. Ktoś napisał że za "serious foul play" co by miało lekki sens zważywszy że przy karnym kara go ominęła a przy staricu z CR zrobił to samo., ale osobiście skaniałbym się ze uniemożliwienie nieprzepisowe zdobycia gola. Nie wiem ja bym pewnie go nie wykluczył za to zagranie. Ale karny moim zdaniem prawidłowy.

Natomist sytuacja z Vidalem nie widzę tutaj żadnej podstawy do 11. Jeśłi każde otarcie w polu karnym byśmy gwizdali to obrońcy powinni stać ze 2 metry od napastników żeby przypadkiem ich nie wytrącić z rytmu :D.
Także od razu mogliby im czerwony dywan rozkładać przed bramką ;p.

"przeczke i gwizdał każdą pierdołe to jakby był konsekwentny te pierdołe też by odgwizdał.."
to wtedy by gwizdnął pewnie jeszcze coś dla RM. To że sędzia się pomylił w kluczowym momencie nie znaczy że powinien się mylić za każdym razem.

"A także o to, aby nie robić z Vidala jakiegos symulanta za tą sytuacje,"
nie do końca jest to moim zamiarem. Nie oglądam Juve zbyt często ale wydaje mi się ze widziałem go wystarczająco często w meczach z Milanem, Interem, Celticem, Realem Kopenhagą czy tymi Norwegami żeby wiedziec że symulacja nie leży w jego naturze.
Moim zdaniem wyglądało to tak że albo nie widział dobrze co się stało (zdarza się) albo zwyczajnie chcąc pomóc drużynie postanowił wykorzystać sytuację.
Tak jak pisałeś zarył w ziemię miał nadzieję że obrońcy są bliżej i chciał wywalczyć karnego. Wszyscy z ekipy byli by mu wdzięczni gdyby się udało. Ale się nei udało a że wyglądało jak wyglądało i ta cała otoczka :D. To nie bądźmy tacy nadwrażliwi człowiek też się trochę pośmiać musi ;p.

pozdrawiam :)

y01 | 24.10.2013 16:48

dajcie tomciowi spokoj...  chlop najpierw smieje sie a pozniej robi mu sie troche glupio po zobaczeniu zdjec/filmikow

Tomek1981 | 24.10.2013 17:02

y01

komu się robi głupio? :D. Filmiki nic nowego mi nie pokazały poza tym że karny był słuszny.

:)

R_R | 24.10.2013 19:03

@Zebry1897
Ja nie szukam na siłę żadnych usprawiedliwień. Nie jestem kibicem Realu czy CR7, prędzej już Juve, ale to stare czasy, gdy w Turynie grali Boniek z Platinim. To jest moje spojrzenie, przyznam że bardzo odosobnione, na to co wydarzyło się w 48. minucie. Specjalnie obejrzałem powtórki zanim napisałem komentarz. I nie mówię tu o kiepskiej jakości powtórkach dostępnych w internecie.

Ekste | 24.10.2013 21:43

Real wczoraj był zdecydowanie drużyną do ugryzienia. Carlo ma jeszcze wiele pracy z tą drużyną.

Wygląda na to, że "La Decima" poczeka sobie jeszcze co najmniej jeden rok.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy