REKLAMA
REKLAMA

Liverpool zarzuca sieci na Jorginho

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Football Italia  |  08.07.2013 09:44
Władze Liverpoolu stanęły w kolejce po gracza, który na co dzień reprezentuje barwy włoskiego Hellas Verona. Tym piłkarzem jest Brazylijczyk Jorginho, który do The Reds miałby trafić za kwotę 9 milionów euro.

Pogłoski o tym, że właściciele 18-krotnego mistrza Anglii są zainteresowani wszechstronnym pomocnikiem beniaminka Serie A światło dzienne ujrzały w ubiegłym tygodniu. Niemniej teraz wydaje się, że cała sprawa nabiera rozpędu. Według najnowszych doniesień suma transferu miałaby wynieść 7,7 miliona fontów, czyli około 9 milionów euro.

Jorginho to zawodnik, który ma 21 lat. Na świat przyszedł w Brazylii. Jednak większość swojego życia spędził we Włoszech. Utalentowany zawodnik ma już za sobą występ w młodzieżowej reprezentacji Squadra Azzurra.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 31 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

INTERclubINTER | 08.07.2013 09:46

A to Milan nie kupił jego połówki ?

Catalina | 08.07.2013 10:02

No to zaraz się zacznie rozmowa jak to Liverpool idzie tą samą drogą co BVB a Rodgers to kopia Kloppa szkoda tylko że nie jest to prawda.

...

szogun | 08.07.2013 10:10

Catalina,
skończ waść, wstydu oszczędź. Nikt nigdzie nie pisał, że Rodgers to kopia Kloppa tylko, że wzoruje się na Kloppie i całej Borussii. Pani wszystko wiedząca jak zwykle się uaktywania. :)

Co do kolesia to w przeciwieństwie do Aspasa i Alberto kompletny noname dla mnie. Pierwszy raz słyszę o człowieku, nawet nie widziałem nic byśmy go obserwowali w przeszłości, choć patrząc szczerze alternatywa dla Leivy by się przydała.

TheRedsFan | 08.07.2013 10:17

Jestem na nie. Mamy już w drużynie dobrze rokujących, utalentowanych zawodników. Teraz trzeba kupić gościa o wysokich umiejętnościach który z miejsca wzmocni naszą ofensywę. Ja z wielką chęcią widziałbym w Liverpoolu Adema Llajicia i mam nadzieję że komitet transferowy ma zapisane jego nazwisko w notesiku. :)

Catalina | 08.07.2013 10:18

szogun

A mógłbyś rozwinąć swoją myśl bo ja osobiście wielkich podobieństw nie widzę.

...

tomasEPL | 08.07.2013 10:19

Szkoda mi Live.Tak wielce zasłużony klub zaczyna sprowadzać do siebie najgorszy szrot.Owszem może gośiu jest utalentowany,jednak gdyby był super świetny (a ma już 21 lat) ktoś by o nim usłyszał.
Jeżeli Liverpool chce walczyć o TOP4 musi zacząć sprowadzać top pilkarzy ,będąc równoczesnie konkurencyjnym na rynku.

TheRedsFan | 08.07.2013 10:22

@Catalina
Bezsensowny wpis, niemający nic wspólnego z tematem artykułu. Jedyną Twoją intencją było wywołanie kompletnie niepotrzebnej napinki i za to powinnaś dostać ostrzeżenie.

Rambo_MUnited | 08.07.2013 10:28

Catalina ma to do siebie, ze od czasu do czasu musi walnac cos zeby tylko sprowokowac. taki charakter.

mrHS | 08.07.2013 10:33

Zgadzam się, Catalina to złośliwe babsko ; ]

TheRedsFan | 08.07.2013 10:41

Jeżeli już Liverpool ma sprowadzić alternatywę dla Lucasa(według mnie to byłby niepotrzebny ruch, bo w środku pola jest duża konkurencja) to powinien kupić Josuhe Guilavogui(kto ogląda mecze Saint-Etienne ten wie że to kapitalny DM) którego można byłoby pozyskać za podobne pieniądze do tego Jorginho.

Catalina | 08.07.2013 10:44

TheRedsFan

Żadnej napinki. Po prostu ostatnio była tu dyskusja na ten temat gdzie kibice Liverpoolu uporczywie wmawiali że Brendan chce podążać drogą BVB a ja się z tym nie zgadzam dlatego poruszyłam ten wątek.

...

Rasialdo | 08.07.2013 10:58

Ja go tylko kojarze z Fify nic wiecej. Zobaczcie ile lat ma ten Catalina potem cos piszcze ja bym z nim wogóle nie dyskutował

szogun | 08.07.2013 11:01

Catalina,
sam nijaki Brendan Rodgers powiedział kiedyś, że nie możemy konkurować na rynku z klubami takimi jak City, MU czy Chelsea ponieważ po prostu nie mamy tyle funduszy, to chyba łatwe do zrozumienia dla Pani. Druga sprawa ruchy transferowe - młodzi, perspektywiczni piłkarze za małe sumy - też nie przypomina Ci to Borussii? Stawianie na młode twarze w składzie - również nie przypomina to Borussii? Może inaczej, podaj argumenty dla których przekonasz nas, że nowa filozofia klubu i Brendana nie podąża w kierunku Borussii. Słuchamy.

Catalina | 08.07.2013 11:34

szogun

Konkurować na rynku transferowym z City czy Chelsea faktycznie Liverpool nie może tak jak i większość klubów ale to nie jest argument przez który nie można się odpowiednio wzmocnić. Dla mnie takie stwierdzenie że Brendan stawia na młodzież to za mało aby porównywać ich do BVB. Na młodzież to stawia wiele klubów szczególnie tych którzy nie posiadają zbyt dużych środków na transfery. Różnica jest taka że Klopp stworzył zespół za grosze on tych młodych nie kupował za 10-15 mln jak to robi Rodgers. Jeśli wydawał większą sumę np. na Reusa były to pieniądze zarobione ze sprzedaży zawodników których wypromował. Tak to sobie mogę napisać że PSG też idzie drogą BVB bo stawia na młodego Maure Pastore czy Verattiego tyle że oni kosztowali 100 mln widzisz różnice?

...

drzwi | 08.07.2013 11:34

@Catalina
@szogun Ci już odpisał, a ja dodam jeszcze, że Rodgers sam przyznał, że inspiruje go projekt Borussii stworzony przez Kloppa i że Liverpool powinien podążać tą samą drogą. Nawet jak spojrzysz na transfery, które Rodgers przeprowadza w Liverpoolu i porównasz je z tym, co miało miejsce wcześniej, to dojdziesz do wniosku, że obecnie klub szuka okazji, wnikliwie obserwuje swoje cele, po czym składa racjonalne oferty. Wcześniej domeną Liverpoolu było przepłacanie za piłkarzy, więc choćby w tym zakresie widać istotną zmianę i poprawę w polityce transferowej.

Co do Jorginho, mógłby ktoś przybliżyć jego sylwetkę, bo przyznam szczerze, że nie znam chopaka ;p

drzwi | 08.07.2013 11:36

@Catalina

P.S. Weź też pod uwagę, że Klopp pracuje w Niemczech, a Rodgers w Anglii, gdzie od zawsze płaci się wyższe kwoty za zawodników. To tak a propos twojej uwagi o kwotach około 10-milionowych :)

Torino | 08.07.2013 11:36

Liverpool szuka sposobu żeby odbić sie od dna. Nie maja kasy za bardzo, to próbują za mniejsze pieniądze kupowac "perspektywicznych" graczy. Prawda jest jednak taka, że ten Jorginho to nie ta sama klasa co Veratti i nic wielkiego z niego raczej nie będzie.
@Rasialdo
Jesteś ignorantem, do tego niekulturalnym. Po pierwsze poczytaj komentarze Cataliny i zauważ, że zarówno nick jak i używana forma ( żeńska!)  każą przypuszczać, że Catalina to kobieta. Po drugie ,zamiast tu pisać  mógłbyć sobie pograć w Fife

MunaI | 08.07.2013 11:42

Nie znam gościa. I lepiej niech zostanie w Seria A. Nie potrzebujemy kolejnych młokosów... Tylko porządnych kopaczy którzy z miejsca podniosą nasz poziom..

szogun | 08.07.2013 11:47

Catalina,
ale czy ty nie możesz zrozumieć, że SAM BRENDAN powiedział, że inspiruje go projekt Borussii i będzie próbował robić to samo? Z Rodżersem chcesz dyskutować? To wysyłaj list do niego skoro wiesz wszystko lepiej niż on. Taka już nasza filozofia, z początku BVB też kupowało za grosze młodziaków, teraz marka się wyrobiła i kupują chociażby Mkhitaryana (nigdy tego nie przeboleję). Nie zbuduje się drużyny w rok, po takich błędach jakie zrobiliśmy za czasów dwóch spasłych amerykańców, Hodgsona i Dalglisha. Myślisz, że w 2-3 okienka transferowe da się to naprawić? TU potrzeba przynajmniej 5-6 okienek by grali tylko Ci, których Brendan potrzebuje. Głupotą jest porównywać wydawanie pieniędzy przez nas, a np PSG. Tak jak już pisałem, widzę, że wiesz więcej niż sam Rodgers który wypowiedział te wszystkie słowa o projekcie Borussii, a samo patrzenie na pieniądze niczego nie zmienia. Wszystko wyjdzie w praniu w tym roku lub za rok. Gdzie zajdziemy z nowym projektem tylko na górze wiedzą. Próbujemy korzystać z okazji i na razie nam się to udaje (przy pomocy nowych scoutów, Coutinho Staridż). BVB chyba też po promocji wyciągnęła Hummelsa, a co teraz facet robi to sobie odpowiedz. Nie sztuka kupić kolesia za 20 mln funtów, sztuką jest zapłacić mniej niż 10 a wychować na gracza, którzy w przyszłości będzie stanowił o sile zespołu i jego cena oscylowała w granicach 25-30 mln. Taki plan ma Rodgers, ot to.

suchar7 | 08.07.2013 11:52

Szczerze nie znam kolesia i nawet nie wiem na jakiej pozycji gra ;o ? Myślę ze lepiej było by ściągnąć jakiegoś bardziej medialnego zawodnika , skoro byliśmy chętni wydać 30 mln na Ormianina z Szachtara to czemu nie kupimy np; Eriksena ? dopiero okienko się rozkręca i może wszystko się wydarzy , a co do waszej dyskusji to Brendan nie powiedział że wzoruję się na BVB tylko podoba mu się ich projekt i podobny ale swój chciałby stworzyć w Lfc więc nie wiem po co głupie pierdzielenie ...

Catalina | 08.07.2013 12:17

szogun

Zgadzam się że głupota jest porównywać transfery PSG i Liverpoolu ale taką samą głupotą jest porównywanie Liverpoolu i BVB w tym samym kontekście. Tyle że ja napisałam o PSG właśnie w tym celu abyś zauważył różnice. Żebyśmy się dobrze zrozumieli bo co niektórzy od razu na mnie naskoczyli mi się podoba droga którą obrał Rodgers i jestem jak najbardziej na tak. Natomiast nie moge się zgodzić z tym że postępuje on podobnie jak Klopp. Tak jak napisałeś Brendan póki co próbuje ale nie robi tego co Klopp z Borussia. Inna sprawa że dróg jest wiele i wcale nie jest powiedziane że ta którą podąża Klopp jest jedyną właściwą.

...

TheRedsFan | 08.07.2013 12:18

@Catalina
Różnica jest taka, że zbudowanie drużyny takim nakładem pieniężnym jakim Klopp zbudował Borussię w Premier League byłoby po prostu NIEMOŻLIWE. Więc Brendan ma kilkakrotnie trudniejsze zadanie od Kloppa.

Co do zawodnika którego moglibyśmy sprowadzić w miejsce Mkhitaryna, to ja optowałbym za Ademem Ljaliciem.

Catalina | 08.07.2013 12:20

Torino

Na niektórych po prostu nie warto zwracać uwagi to jest najlepszy sposób.

...

sikot35 | 08.07.2013 13:18

equalizationmatch.blogspot.com  Jutro 9 lipca bedzie gral kupon kombinacyjny  kurs ok 35 ! . Na blogu wszystkie poprzednie kupony! SUPER WIELKA SKUTECZNOŚĆ O WIELKICH KURSACH!
Kupon juz jest dostepny !

szogun | 08.07.2013 13:22

Catalina,
czy Tobie zawsze musi chodzić o pieniądze? Zgodzę się tylko w jednym z Tobą, Brendan wydaje więcej kasy na tzw. 'talenty' i tylko w tym. Nie wierzysz chyba, że w Premier League, gdzie wydaje się kupe hajsu przejdzie taki plan, że ''kupujemy Kagawów z Azji za 500tysięcy''. To się po prostu w Premier League nie sprawdzi. Poza tym po samym Kagawie widać, że jakoś sam Ferguson nie przekonał się do jego umięjętności na typowej 10 i przesuwał go na skrzydła, to coś znaczy. Nie każdy pasuje do Premier League, a Brendan WZORUJE się na planie BVB, nie ROBI TO SAMO, a to zasadnicza różnica. Nie mamy aż tak szerokiego scoutingu co Borussia, która wynalazła wyżej wymienionego Kagawę. Mamy nowych scoutów którzy przejeździli przede wszystkim Hiszpanię, dlatego przyszedł Alberto i Aspas. Dobrze napisałaś, że ''próbuje zrobić to co Klopp z Borussią'', bo nie da się stworzyć drużyny tak samo, dlatego on sam powiedział, że będzie wzorował się na Borussii dodając także własny projekt i póki co dla mnie fajnie mu to wychodzi.

Modell10 | 08.07.2013 13:53

TheRedsFan

Twoje wypowiedzi śmieszą najbardziej..
Kilkakrotnie trudniejsze zadanie? A niby czemu? Bo to wielka Premier League? I co? Dortmund mógł zdeklasować wielki Bayern, a Liverpool nie może ManU?
Zauważ, że jak Klopp rozpoczynał prace w BVB o wiele lepszymi zespołami w lidze był nie tylko Bayern, ale też Wolfsburg i Stuttgart, a rozwijały się już wtedy Schalke, Bayer, zajmujące wyższe lokaty. Siłami Bundeligi były jeszcze Hertha czy Werder( które teraz są trzeba przyznać o klase gorsze). I co? Z 9 drużyny Bundesligi, na 6, a później dwa mistrzostwa.
Mówienie że Rodgers ma kilkakrotnie trudniejsze zadanie jest nie tyle śmieszne, co głupie..
Ale jak widać twoim zdaniem PL nie ma sobie równych, myśl dalej swoim dziwnym i przede wszystkim "nie uzasadnionym" tokiem rozumowania.. W sumie mamy wolność słowa :)

A z tego Jorginho nic wielkiego nie będzie  ;)

FanInteru99 | 08.07.2013 14:30

Jak można Herthe, Werder Bayer czy Schalke z całym szacunkiem dla tych drużyn porównywać z Chelsea, MC, MU czy Arsenalem?

Modell10 | 08.07.2013 16:13

Można, patrząc jakim przeciętnym klubem był Dortmund w porównaniu z nimi w tamtych latach. Tak samo był o klase gorszy jak teraz Liverpool jest o klase gorszy od pierwszej czwórki PL.
Po prostu śmieszy mnie to jak wychwala PL, żaląc się jako to Liverpool nie ma szans ich pokonać..

Modell10 | 08.07.2013 16:26

Chodzi mi o to, że tak jak teraz trudnymi dla The Reds rywalami są te 4 zespoły i Tottenham, tak i równie ciężkimi dla BVB były tamte w tamtych latach. Proste.
Po prostu mówienie dla mnie jak to cięzko ma Liverpool już zaczyna nudzić.. BVB wcale łatwiej nie miało, a nawet Twój Inter ma nic łatwiej.. Taka bolesna prawda..

MrTottenham | 08.07.2013 17:17

@TheRedsFan z całym szacunkiem do ciebie,ale nie musisz pod każdym artykułem pisać,że chciałbyś w Liverpoolu zobaczyć Ljajicia ;)

The Kop | 08.07.2013 22:42

Dlaczego nie dziwi mnie kolejy ,,wstrzyk" koleja proba zrobieia szumu, przyciagiecia napiaczy??? Jak nie tytul artykulu to zawodnik za stary to znow za mlody.
    A ja mysle ze Klopp, Rodgers i Wenger to bracia wszyscy maja podoba wizje budowania druzyny.Mourinho,Mancini,Ancelitti z Realu,Blanc z PSG to tez bracia bo maja inna wizje!!! Zajda sie tez i inni bo beda robic podobnie.
 Widze ze sa wakacje i wiecej dzieci korzysta z neta.
                                              Pozdrawiam



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy