REKLAMA
REKLAMA

LM: Dobry mecz i remis na Bernabeu! (video)

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: goal.pl  |  13.02.2013 22:36
Real Madryt przeważał przez większą część spotkania, ale nie zdołał pokonać Manchesteru United przed własną publicznością. Środowe spotkanie 1/8 finału Ligi Mistrzów na Santiago Bernabeu zakończyło się remisem 1:1.

VIDEO: Zobacz bramki z meczu >>

Mecz w stolicy Hiszpanii rozpoczął się od zdecydowanych ataków gospodarzy, a kapitalną interwencją już na samym początku popisał się David De Gea, broniąc sprytny strzał Angela Di Marii. Jeszcze bliżej wpisania się na listę strzelców był Fabio Coentrao, którego uderzenie w 6. minucie zatrzymało się na słupku.

Zabójczą skutecznością wykazali się za to wicemistrzowie Anglii, którzy swoją pierwszą dogodną sytuację zamienili na gola. Niekryty w polu karnym Danny Welbeck doskoczył do piłki dośrodkowanej z rzutu rożnego i w 20. minucie dał gościom prowadzenie. Odpowiedź Królewskich nadeszła jednak dokładnie dziesięć minut później, kiedy do remisu doprowadził Cristiano Ronaldo. Portugalczyk wyskoczył w powietrze do dośrodkowania Di Marii i precyzyjnym strzałem pokonał bramkarza United.

Do końca pierwszej połowy stroną przeważającą byli gracze Jose Mourinho, a wspomniany Ronaldo szukał swojego drugiego gola. Sporo kontrowersji wzbudziła też sytuacja, kiedy w polu karnym upadał Di Maria. Wspomniany Argentyńczyk co rusz uderzał na bramkę Czerwonych Diabłów także po wznowieniu gry po przerwie.

Po upływie godziny gości od utraty gola uratował nie po raz pierwszy De Gea. Hiszpan wybronił na linii groźny strzał Coentrao, który wykańczał akcję po dośrodkowaniu Samiego Kheridy. Niewykorzystane sytuacje mogły zemścić się na Realu w 72. minucie gry. Dwukrotnie o krok od zdobycia gola był Robin van Persie. Drugi strzał Holendra został wybity przez Alonso sprzed linii bramkowej.

Zdeterminowany Real do samego końca szukał drugiego, zwycięskiego gola. Pomimo groźnego uderzenia Ronaldo z rzutu wolnego, wynik na Santiago Bernabeu nie uległ już zmianie. Faworytem do awansu wydają się być na chwilę obecną podopieczni Sir Alexa Fergusona.

Real Madryt - Manchester United 1:1 (1:1)
0:1 Welbeck 20'
1:1 Ronaldo 29'

żółte kartki:
Man Utd - Van Persie 5', Rafael 40', Valencia 87'

Real: Diego Lopez - Arbeloa, Ramos, Varane, Coentrao - Khedira, Xabi Alonso (83' Pepe) - Di Maria (75' Modrić), Ozil, Ronaldo - Benzema (60' Higuain)

Man Utd: De Gea - Rafael, Ferdinand, Evans, Evra - Carrick, Jones - Welbeck (73' Valencia), Rooney (84' Anderson), Kagawa (64' Giggs) - Van Persie

RELACJA MINUTA PO MINUCIE

Koniec meczu

92 min - Mocne uderzenie Van Persiego z lewej strony pola karnego i dobra interwencja Diego Lopeza.

87 min - Żółta kartka dla Valencii.

87 min - W Doniecku 2:2. Wyrównuje Mats Hummels.

85 min - Potężne uderzenie Ronaldo z rzutu wolnego z około 30 metrów. Piłka przeszła tuż nad poprzeczką.

84 min - Zmiana także w drużynie gości. Za Rooney'a wchodzi Anderson.

83 min - Ostatnia zmiana w zespole Realu. Za Xabiego Alonso wchodzi Pepe.

79 min - Piłka spada na szenastym metrze pod nogi Khediry, który od razu uderzył. Na przeszkodzie w zdobyciu bramki ponownie jednak stanął De Gea.

77 min - Higuain uderza z trudnej sytuacji, ale piłka ląduje w rękach bramkarza Czerwonych Diabłów.

75 min - Zmiana w Realu. Modrić za Di Marię.

73 min - Zmiana w zespole Manchesteru. Valencia za Welbecka.

73 min - Potężne uderzenie Khediry, ale nad poprzeczką.

72 min - Van Persie w sytuacji sam na sam uderzył obok Diego Lopeza, ale Real przed stratą gola uratował Xabi Alonso, który wybił piłkę sprzed linii bramkowej.

72 min - Mocne uderzenie Van Persiego z boku pola karnego. Piłka po rękach Diego Lopeza trafia w poprzeczkę.

70 min - Higuain płasko dośrodkował w pole karne, ale Ronaldo na piątym metrze skutecznie powstrzymał Ferdinand.

68 min - Szachtar ponownie na prowadzeniu w meczu z Borussią. Bramkę dla gospodarzy zdobył Douglas Costa.

64 min - Pierwsza zmiana w zespole gości. Kagawę zastępuje Giggs.

61 min - Khedira bardzo dobrze zagrał z prawej strony pola karnego, do piłki doszedł Coentrao, ale jego strzał świetnie wybronił De Gea.

60 min - Zmiana w zespole Realu. Higuain zmienia Benzemę.

53 min - Kolejna bomba Di Marii, teraz minimalnie obok bramki.

52 min - Mocny strzał Di Marii z dystansu, ale po raz kolejny pewnie interweniuje De Gea.

49 min - Celny strzał Ronaldo sprzed pola karnego, ale De Gea jest na posterunku.

47 min - Jones dopadł do piłki w polu karnym, ale jego strzał głową był niecelny.

46 min - Druga połowa rozpoczęta.

Koniec I połowy.

45+1 min - Dobre dośrodkowanie Coentrao, do piłki doszedł Ronaldo, ale tym razem główkował obok bramki.

43 min - W Doniecku Borussia Dortmund doprowadziła do wyrównania, a na listę strzelców wpisał się Robert Lewandowski!

43 min - Potężne uderzenie Ronaldo sprzed pola karnego, tuż nad bramką.

40 min - Żółta kartka dla Rafaela.

38 min - Bardzo groźnie pod bramką gości. Świetne podanie do Ozila, który opanował piłkę w polu karnym i uderzył z prawej strony. Dobrze interweniował De Gea.

34 min - Rooney z około dwunastu metrów uderzył obok słupka.

34 min - Dośrodkowanie Van Persiego, do piłki doszedł Welbeck, ale nie zdołał skierować jej do siatki.

32 min - Tymczasem w równolegle toczącym się spotkaniu w Doniecku, miejscowy Szachtar prowadzi 1:0 z Borussią Dortmund po strzale Darijo Srny z rzutu wolnego.

32 min - Celny strzał Van Persiego, ale bramkarz Realu spokojnie łapie piłkę.

29 min - 1:1 na Bernabeu! Świetne dośrodkowanie Di Marii z lewego skrzydła i jeszcze lepsze uderzenie głową Ronaldo. De Gea był bez szans.

28 min - Ronaldo potęznie uderza z rzutu wolnego, ale trafia w mur. Piłka wróciła jednak pod nogi Portugalczyka, który bez zastanowiania uderzył po raz kolejny, tym razem tuż obok słupka.

23 min - Płaskie i celne uderzenie Di Marii za pola karnego, ale De Gea odbija piłkę na rzut rożny.

20 min - Gooool dla Manchesteru United! Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, celnym uderzeniem głową popisał się Welbeck.

17 min - Królewscy cały czas mają optyczną przewagę. Gra toczy się w okolicy pola karnego Manchesteru United.

11 min - Ronaldo minął na lewej stronie Rafaela i zagrał w polu karnym do Benzemy. Strzał Francuza został jednak zablokowany.

8 min - Swój pierwszy strzał w meczu oddał Ronaldo, który uderzał z dystansu, ale bardzo niecelnie.

7 min - Kolejny strzał. Tym razem szczęścia próbował Ramos, ale piłka poszybowała nad bramką.

6 min - Królewscy w natarciu. Gości przed stratą gola uratował słupek! Na bramkę De Gei uderzał Coentrao.

5 min - Żółta kartka dla Van Persiego z faul na Ramosie.

4 min - Mocne uderzenie Di Marii z około 20 metrów. Piłka nieznacznie minęła bramkę Czerwonych Diabłów.

2 min - Ładna akcja Realu. Coentrao do Benzemy, ten od razu do Khediry, ale niemiecki pomocnik nie potrafił celnie uderzyć.

1 min - Spotkanie rozpoczęte.

Real Madryt - Manchester United 1:1 (1:1)
0:1 Welbeck 20'
1:1 Ronaldo 29'

żółte kartki:
Man Utd - Van Persie 5', Rafael 40', Valencia 87'

Real: Diego Lopez - Arbeloa, Ramos, Varane, Coentrao - Khedira, Xabi Alonso (83' Pepe) - Di Maria (75' Modrić), Ozil, Ronaldo - Benzema (60' Higuain)

Man Utd: De Gea - Rafael, Ferdinand, Evans, Evra - Carrick, Jones - Welbeck (73' Valencia), Rooney (84' Anderson), Kagawa (64' Giggs) - Van Persie


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 238 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

rycerz17 | 13.02.2013 19:59

Real Madrid: Lopez, Arbeloa, Ramos, Varane, Coentrao, Alonso, Khedira, Di Maria, Ozil, Ronaldo, Benzema
Manchester United: De Gea, Rafael, Ferdinand, Evans, Evra, Jones, Carrick, Kagawa, Welbeck, Rooney, Van Persie

Rambo_MUnited | 13.02.2013 19:59

do boju Diabelki!

cohadeManUtd | 13.02.2013 19:59

De Gea, Rafael, Ferdinand, Evans, Evra, Welbeck, Jones, Carrick, Kagawa, Rooney, Van Persie

Lindegaard, Smalling, Valencia, Anderson, Giggs, Cleverley, Hernandez

Do boju Czerwone Diabły !!!

arsenal&wisla | 13.02.2013 20:01

Niech wygra lepszy

Ekste | 13.02.2013 20:04

Ferguson ostro eksperymentuje. Szczerze nie spodziewałem się Kagawy ani Welbecka w pierwszym składzie Diabłów, może się to źle skończyć.

slawekmat | 13.02.2013 20:13

eksperymentuje ale wie co robi, skład ewidentnie pod gre z kontry, zabezpieczony środek(Carrick,Jones) szybcy Welbeck, Roo Kagawa od prostopadłych i RVP od strzelania, zaskoczenie to chyba brak Vidicia na lawce ale u niego nie wiadomo jak z kondycja GGMU!!

Mr_Devil | 13.02.2013 20:16

Fergusona nie wyczujesz..... poszedł na całość - "albo rybka,albo pipka.." hehehehe.. :-D

slawekmat | 13.02.2013 20:16

eksperymentuje ale wie co robi, skład ewidentnie pod gre z kontry, zabezpieczony środek(Carrick,Jones) szybcy Welbeck, Roo Kagawa od prostopadłych i RVP od strzelania, zaskoczenie to chyba brak Vidicia na lawce ale u niego nie wiadomo jak z kondycja GGMU!!

Ekste | 13.02.2013 20:20

Czy wie co robi to pogadamy tak przed godziną 23. ;)

logan91 | 13.02.2013 20:23

Mr_Devil

No naprawdę poszedł na całość wystawiając 5-ciu obrońców... Ryzykant z niego, że ho ho:P

Blue_heart | 13.02.2013 20:29

Ten "5 obrońca" będzie grał przed linią obrony, w środku pola, ale to jest różnica. Ja tam widzę ustawienie z 4 obrońcami, chociaż mogę sie mylić,

Red_Devils | 13.02.2013 20:33

Jones będzie grał defensywnego pomocnika z Carrickiem przed nimi w środku Kagawa na skrzydłach Roo z Welbeckiem i na szpicy RvP szczerze to nie spodziewałem się takiego składu i najbardziej brakuje mi na ławce Vidicia...

NoMore | 13.02.2013 20:46

dajcie linka dobrego...

Mr_Devil | 13.02.2013 20:46

@Logan91  - tak jak pisze Blue_heart...
Italia 1 zakodowana :-(

Jooe | 13.02.2013 20:51

hahah :D Ramos mało co nie zemdlał od tego dotnknięcia Persiego... Symulka godna najlepszych nawet Busiego

Insekcior | 13.02.2013 20:51

Ramos mysle kontuzja na 4 lata... Co za smieszna liga

cavallas | 13.02.2013 20:58

http://coolsport.tv/stream4.html

Mr_Devil | 13.02.2013 21:05

***OOLLLLLLL !!!!!!

skawin4 | 13.02.2013 21:05

Zaczęło sie;-)

Blue_heart | 13.02.2013 21:05

Real gra, United prowadzi. Lol

Blue_heart | 13.02.2013 21:06

http://pl-sport.tv/

po pl. i nie tnie.

RooterUnited | 13.02.2013 21:06

haha wellbeck

belmont | 13.02.2013 21:06

Brawo BRAWO! Balem sie ze Real pierwszy strzeli bramke, bo przewazal. Dalej United :)

Blue_heart | 13.02.2013 21:14

A kto inny mógł wyrównać? Rafael sb sam nie poradzi.

Crash | 13.02.2013 21:15

United zrobił swoje i teraz może czekać na kontry... z bólem to piszę ale myślę że na 1-2 się skończy :)

Jooe | 13.02.2013 21:15

po co kryć Ronaldo...

jak się nawet nie skacze to dośrodkowań...

matek130 | 13.02.2013 21:18

Ale Kagawa jest słaby.

Blue_heart | 13.02.2013 21:19

pierwszy do zejścia.

KabatMANU | 13.02.2013 21:33

Danny znowu robi swoje może za mało się angażuje w ataki ale w środku pola gra świetnie i przez rożnych.

KabatMANU | 13.02.2013 21:33

przy*

Mr_Devil | 13.02.2013 21:34

Gniotą na strasznie...

Jooe | 13.02.2013 21:34

zero pomysłu na grę United... jest piłka, można iść z kontrą to nikt nie wie jak się do tego zabrać, w którą stronę ruszyć... czasem gdy można podać na środek pola to...

ładny gol Ronaldo - był do obrony, Evans odpuścił krycie a Evra w ogóle nie skoczył... jeśli skończy się 1:1 Manchaster powinien dziękować bo naprawdę mają farta...

coś Real bawi się dziś w Barcelone... zamiast strzelać chcą wejść z piłką do bramki, ta czysta sytuacja Ozila... no proszeee

Mr_Devil | 13.02.2013 21:35

*nas!

slawekmat | 13.02.2013 21:35

Ech kazdy widzi Real lepszy bardziej zmobilizowany....United nie potrafi grac przeciwko bdb technicznie zespolom-zawsze za późno doskakują łatwo są klepani, problemy z wyjsciem z kontrą.....wynik lepszy niż gra.... ale jest szansa bo Real ruszy jeszcze mocniej i może sie pomylą i jakas kontra United wyjdzie, bramkarz Realu strasznie nie pewny wiec może jakies strzealy z dystansu??? Kagawa-do zmiany

Mania | 13.02.2013 21:36

Jak widze Benzeme to krew mnie zalewa.. Jakiś gruby,ocięzały,wolny,nic nie widzi,masakra... Kupmy dobrego napastnika,a Jego i Higuaina sprzedajmy,przecież nie możemy tylko na Ronaldo polegac jeśli chodzi o trafianie w siatkę... HALA!

MunaI | 13.02.2013 21:37

Ojjjj ciężki mecz dla MU duża przewaga RM.
Ronaldo pokazuje klasę Ozil również.
RVP trochę pogubiony widać choć dopiero 45 czekam z niecierpliwością na drugie 45min..

kubbak92 | 13.02.2013 21:39

Real o wiele lepiej wygląda na boisku jednak brakuje im wykończenia. United ma jedną taktykę: walimy pałę do przodu i liczymy że ktoś wywalczy jakiś stały fragment. Czerwone Diabły widać iż całą drużyną pracują w obronie. Duże zaangażowanie lecz piłkarsko odstają dosyć poważnie... Rafeal nie daję rady potrzebuje pomocy... CR7, Ozil ogrywają biednego Brazylijczyka. Ekipa Mou prowadzi grę, obrona gra dobrze (podoba mi się Varane) i w sumie jedyne co by mogli poprawić to dawać o wiele mniej rzutów rożnych... Anglicy są cholernie groźni przy tych fragmentach gry... Nie ma sensu kusić losu. Czekam jak zespoły wyjdą nastawione na II połowę...

rycerz17 | 13.02.2013 21:40

Real do przerwy lepszy. United w zasadzie groźne niemal tylko przy stałych fragmentach i pojedynczych kontrach. Królewscy dyktują warunki gry, mają więcej sytuacji i w sumie dość pechowo remisują. Bardziej sprawiedliwie i adekwatnie do przerwy było  by 2:1. Super dziś Coentrao, Rafaelowi już się chyba kręci w głowie... czekam na drugie 45 minut i liczę mocno na zwycięstwo bo diabły są dziś jak najbardziej do ogrania...
Hala Madrid!

skawin4 | 13.02.2013 21:42

teraz "suszarka" i wracamy do gry;-)

slawekmat | 13.02.2013 21:42

@kubbak92
co do taktyki United to sie zgadzam niestety...zero pomyslu, to wina chyba Kagawy który po prostu nie daje rady! cos czuje że jak chlop sie nie ogarnie to może murawy nie powąchac za jakiś czas, moim zdaniem Clev na taki mecz bedzie lepszy-taktycznie,meb=ntalnie i fizycznie.....Alex liczył że Kagawa cos wymysli z RVP ale on nawet przy pilce się utrymać nie umie....United gra jakby w 10

slawekmat | 13.02.2013 21:43

@kubbak92
co do taktyki United to sie zgadzam niestety...zero pomyslu, to wina chyba Kagawy który po prostu nie daje rady! cos czuje że jak chlop sie nie ogarnie to może murawy nie powąchac za jakiś czas, moim zdaniem Clev na taki mecz bedzie lepszy-taktycznie,meb=ntalnie i fizycznie.....Alex liczył że Kagawa cos wymysli z RVP ale on nawet przy pilce się utrymać nie umie....United gra jakby w 10

Jooe | 13.02.2013 21:44

kiedy Di Mariia jest odpychany w akcji bark w bark jest dyskusja nad karnym... gdy Varane tak samo odpycha Messiego o niczym nie ma mowy... eeh


hahaha :D Robert jednym zwodem połozył na ziemie 2 obrońców... to było pro

Nani_Zostaje | 13.02.2013 21:45

szkoda ze nie ma naniego zamiast kagawy

rycerz17 | 13.02.2013 21:46

Rafael i Kagawa zdecydowanie nie dają rady. w Realu słabiutko Benzema

SAIMONZAOOO | 13.02.2013 21:48

Kagawa pierwszy do zmiany, bo będzie krucho z United. Rafael również nie daje sobie rady.
Ogólnie widać dużą różnice poziomów. Real ma wszystko pod kontrolą i prowadzi grę, ale jak ostatnio bywa mają problem ze skutecznością. United nie mogą wymienić kilku podań, wszystko wypieprzają do przodu i liczą na jakieś wrzutki w pole karne czy rożne.

Jooe | 13.02.2013 21:57

Real może podziękować panu w żółtej koszulce

matek130 | 13.02.2013 21:57

No w ManU zmiany szybko potrzebne, bo jak tak dalej pójdzie to jeszcze może im nawpadać bramek.

slawekmat | 13.02.2013 22:00

czerwień bezdyskusyjna żadne bark w bark kąpnął Evre w nogi gdy ten byl przy nim błąd śedziego ewinentny

MadridistaPL | 13.02.2013 22:02

Zmiana moze Pipita cos da :) Troszke slabo z podaniami Alonso :(

Mania | 13.02.2013 22:04

Nie rozśmieszajcie mnie,czerwona dla Varane? Ha,ha,ha,jeśli tak to za wiele podobnych zagrań sędzia musiałby ukarać piłkarzy i mecz kończyliby np.w 16 :)
Ściagać Benzeme!

AccuFCB | 13.02.2013 22:04

Heh to tylko kwestia czasu kiedy Real strzeli bramke. Man Utd wogole bez zadnego pomyslu. Czas najwyzszy zrobic jakies zmiany bo marnie to widze ;/

Jooe | 13.02.2013 22:05

proszę ile roboty odwala w meczu Varane... ciekawe co by się działo gdyby już go nie było na boisku

a powinno go nie być

Bob | 13.02.2013 22:06

Mówi fan Barcy, ahh... more more

Evolver | 13.02.2013 22:07

Jooe,
gościu ogarnij się bo pitolisz głupoty

Jooe | 13.02.2013 22:07

Mania

czerwona nie za brutalny faul ale za faul taktyczny... sytuacja sam na sam, Varane z tyłu za plecami, nie dotknął piłki nawet

Insekcior | 13.02.2013 22:09

@Jooe
Jones dzisiaj tak z 4 razy robil i nikt nie placze, wiem, ze jestes z Barcelony i u Ciebie sie takie gwizdze pedalskie faule, ale niektorzy nie placza za kazdym razem jak sie wywroca.

LewikLFC | 13.02.2013 22:09

Gdzie wy tam faul widzieliście? O.o

Typ | 13.02.2013 22:09

Nie ma mowy o czerwonej dla Varane. Muszą coś zmienić bo to się może źle skończyć.

Jooe | 13.02.2013 22:09

Bob

tak mówi fan Barcy... musisz być prawdziwym geniuszem, że piszesz to... coż za odkrywcza myśl... ściągnij te białe klapki z oczu

MadridistaPL | 13.02.2013 22:09

Jooe ma racje gdyby nie sedzia to akcja moglaby sie zakonczyc bramka

Bob | 13.02.2013 22:11

Cóż za podobieństwo do Jokera, nawet nicki podobne ::)
"ściągnij te białe klapki z oczu" ::)

Jooe | 13.02.2013 22:11

Insekcior

ale nikt nie wychodził na czystą sytuacje... wiadomo że w środku pola czy na skrzydle takie faule to norma... gdyby Varane nie nadepnął na pięte byłaby akcja sam na sam o to chodzi gościu...

Jooe | 13.02.2013 22:14

Bob

jeśli nie umiesz wymyśleć nic bardziej sensownego na temat co wnosi coś do dyskusji to po co się odzywasz? nie rozumiem po co mówisz że jestem kibicem Barcy i porównujesz do innych użytkowników... po co to?

aaa już wiem... nie umiesz po prostu użyć swojego mózgu by ten wymyślił choć jeden sensowny argument...

dla mnie sprawa prosta... ktoś wychodz sam na sam, obrońca trafia w nogę a nie w piłke, przez co napastnik zostaje wyprowadzony z równowagi... przy takich sytuacjach czerwona kartka

Bob | 13.02.2013 22:15

Nawet "riposty" na poziomie Jokera ::)

MadridistaPL | 13.02.2013 22:16

Cos czuje ze bedzie 1:1

Insekcior | 13.02.2013 22:16

Co za roznica czy na czysta czy nie? To jak sie nie wychodzi na czysta pozycje to nie ma faulu ta? Aha.... Jonsa tez nie gwizdal, o tym mowie.

Evolver | 13.02.2013 22:16

Jak na moje to trafił w piłkę, a nie w nogę Evry. Ale oczywiście ktoś kto nie potrafi być obiektywny, widział tam faul i w w ogóle cuda na kiju.

Typ | 13.02.2013 22:17

Miałem mówić, że brakuje mi Van Persiego ale się obudził na chwilę.

Jooe | 13.02.2013 22:19

Bob

przynajmniej na temat... nie będę dalej dyskutował z takim idiotą który nic nie potrafi wprowadzić do tematu...


Insekcior

to że za faul gdy się wychodzi na czystą pozycje zaprzepaszcza bardzo ogromną szanse na zdobycie bramki... w środku pola nie ma żadnego zagrożenia..

gościu błagam Cię... poczytaj troche... pooglądaj więcej meczy... Superpuchar na SB, Adriano fauluje Ronaldo gdy ten wychodzi sam na sam... faul lekki ale czerwoną dostał... sam rozkmiń dlaczego...

Typ | 13.02.2013 22:20

Nie ma o czym rozmawiać. Gdyby tam był faul i czerwień to w sytuacji z Jonesem powinien być karny.

Jooe | 13.02.2013 22:21

Typ

hahaha ten jeszcze lepszy... karny... buuhahah

koleś to było parę metrów przed polem karnym

Jooe | 13.02.2013 22:22

Evolver

oglądnij jescze raz tą sytuację... ja przed chwilą to zrobiłem i nie widziałem by Varane dotknął... chociaż drasnął piłke

MadridistaPL | 13.02.2013 22:22

De Gea broni jak natchniony :(

Typ | 13.02.2013 22:22

Jak Jones odetchnął zawodnika Realu? To było w polu karnym jak nic.

matek130 | 13.02.2013 22:23

Póki co wynik korzystny dla United, ale Real pewnie strzeli w końcówce.

Mr_Devil | 13.02.2013 22:24

Wiem o czym mówi Jooe.. Nie mam pewności,ale też mi się wydawało ,że Varane faulował... Będą powtórki , to się na spokojnie zobaczy...

Insekcior | 13.02.2013 22:24



[ Ban i nie wracamy
 pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Moderator ]

Jooe | 13.02.2013 22:25

Typ

oglądaj dokładniej mecz... po pierwsze to był Evans po drugie Di Mariia słynie z nurów więc nie dziwie się, że sędzia milczał chociaż faul był

Zbanowany | 13.02.2013 22:26

DE GEA.motm mimo wszystko.

Evolver | 13.02.2013 22:27

Eh i trafił się kolejny fanboj co się w FMa nagrał i pajacuje... I gdzie są wszechmocni moderatorzy kiedy ktoś tu się o bana aż prosi? :))

Typ | 13.02.2013 22:28

Jooe - Ty mówisz o sytuacji z pierwszej połowy? Chyba jednak Evans troszkę się różni posturą od Jonesa.

Jooe | 13.02.2013 22:29

Typ

mówie o sytuacji Evans vs Di Mariia, jedyna kontrowersycja sytuacja... chociaż w ostatnich GD Varane tak samo odpychał Messiego i nic nie było...

Insekcior | 13.02.2013 22:30

Ty za to sie popisales wiedza mylac Jonesa z Evansem, albo widzac sytuacje w prawie srodku pola karnego widzac ja poza BRAWO :-)

shemekblues | 13.02.2013 22:31

ale Real ciśnie pięknie ...

Typ | 13.02.2013 22:31

Jooe bardziej kontrowersyjna sytuacja była z pierwszej połowy, bo wielu arbitrów odgwizdalo by tam karnego.

Jooe | 13.02.2013 22:32

Busquets skończył symulować a zaczął Ramos, no to działa...

Insekcior

brawko dla Twojego czytania ze zrozumieniem... zobacz jeszcze raz z kim się przepychał Di Mariia

MadridistaPL | 13.02.2013 22:32

coz 1:1 wszystko sie zdarzy na OT zawodnik meczu De Gea

AccuFCB | 13.02.2013 22:33

Jeszcze nic nie wiadomo Man Utd wiele razy strzelal w koncowce pokazal to w lidze :)

Typ | 13.02.2013 22:34

Oby tak się skończyło. Awans pozostanie kwestia otwartą.

AccuFCB | 13.02.2013 22:36

Haha ale zakonczenie meczu przez sedziego brawo

shemekblues | 13.02.2013 22:36

a gdzie Fergi time ? :)

KabatMANU | 13.02.2013 22:36

Wygrany remis choć RVP miał setę aż miło.

KabatMANU | 13.02.2013 22:37

Ale rzut rożny a sędzia kończy mecz rzadki obrazek.

Rambo_MUnited | 13.02.2013 22:38

Real mial swoje sytuacje ale United tez, mysle ze remis zasluzony. maly pstryczek dla tych co obstawiali po 3/4:0 dla Realu. mysle ze z ta zaliczka damy rade u siebie na OT i awansujemy dalej. suoer meczyk, szkoda ze musialem ogladac na necie.

MindTheGap | 13.02.2013 22:38

United w swoim stylu, nic nie grało a jednak swoje wywiozło...

unclef**ker | 13.02.2013 22:38

Podsumowując, nie dzierżę ani jednej ani drugiej ekipy, ale zafundowali mi dzisiaj kawał dobrego futbolu za co jestem wdzięczny. Propsy dla De Gei!

maurycy | 13.02.2013 22:38

Proszę jakiegoś eksperta o sensowne wytłumaczenie decyzji sędziego w ostatniej minucie.

Blaugrana98 | 13.02.2013 22:40

No własnie niezly wałek doliczyli 3 minuty a jak miał być rożny w 92 to zakończył mecz. Zabrał szanse gościom.

nidhoggUTD | 13.02.2013 22:40

Niby wynik dobry, ale mimo tego, że może jakoś świetnie nie graliśmy mieliśmy lepsze szanse na bramkę niż Real. Dobra taktyka SAF'a, wiedziałem, że Welbeck zrobi dym...
Chyba po tym meczu pada parę stereotypów dotyczących De Gei i Evansa...
Tak jak pisałem, jeżeli chodzi o "suchy" wynik, to jesteśmy w świetniej sytuacji, ale myślę, że na OT będzie nam tak samo trudno...

slawekmat | 13.02.2013 22:40

wynik dla United dobry, w 2 połowie sie chłopaki ogarneli, szkoda błedów sędziego(czerwona Varana) i kiksu RVP bo bylo by po meczu, rewanż bedzie mega ciekawy ale faworytem jest United bo teraz to Real musi się martwic jak rozegrac rewanż

MindTheGap | 13.02.2013 22:40

@maurycy Chciał pokazać panom z FA, że United to nie święte krowy i też można ich czasem wydymać a nie tylko samemu się dawać.

Pepsi | 13.02.2013 22:41

United będzie miało lepszą sytuacje w drugim meczu, tak czy inaczej, Real ma dalej szanse.

KabatMANU | 13.02.2013 22:41

@maurycy
Sędzia stwierdził że jakby United wbiło gola to w rewanżu mogło by być po zawodach :)

hosseFCB | 13.02.2013 22:41

MU pokazał klasę w obronie. Gra pozycyjna RM niestety ale słabo. No cóż dalej jest 50 na 50, i jedni i drudzy mogą awansować.

kubbak92 | 13.02.2013 22:42

Druga połowa o wiele gorsza... United zamurowało się i czekała na swoją szansę... Real miał dzisiaj pecha... De Gea bronił naprawdę perfekcyjnie a skonsolidowana obrona Czerwonych Diabłów znów pokazała się z jak najlepszej strony. Wynik 1:1 jak dla mnie nic nie znaczy... OT można zdobyć zwłaszcza posiadając takich piłkarzy jakich ma do dyspozycji TSO. Teraz nic tylko czekać na rewanż. Najbardziej mnie cieszy fakt iż to United będzie musiało cisnąć a wtedy zabójcza kontra Realu może dać im awans do kolejnej rundy. Więc podsumowując pierwsza połowa: pasjonująca, druga: nudnawa - z okresami przebłysków z jednej i drugiej strony.

nidhoggUTD | 13.02.2013 22:42

Sędzia prowadził mecz w miarę spokojnie, na dużo pozwalał. Chociaż aż dziw bierze, że żaden z zawodników Realu żółtka nie obejrzał. Co do rożnego... bez komentarza...

KabatMANU | 13.02.2013 22:42

@MindTheGap
Widzę ze brak trolów nigdy nam nie grozi.

DiMichele | 13.02.2013 22:43

United u siebie sa zdecydowaneym faworytem i tam tez najprawdopodobniej uciesza sie z awansu.

rodriq | 13.02.2013 22:43

Mecz walki. I jedni i drudzy mogli strzelić zwycięskiego gola.
Rewanż zapowiada się ciekawie i tyle w temacie.

pozdrawiam

nidhoggUTD | 13.02.2013 22:43

kubbak92
United musi cisnąć? Przecież wynik 0:0 na OT promuje Nas do dalszej gry...

Buro | 13.02.2013 22:43

Ten sedzia to oszust albo jest przekupiony

KliMo1950 | 13.02.2013 22:44

Zdecydowanie lepszy Real ale nic ManU pokaże piłkę w Anglii jaką się gra. Teraz Kanonierzy muszą jeszcze rozjechać Bayern i do 1/4 muszą trafić 2 ekipy z Anglii.

slawekmat | 13.02.2013 22:44

wynik dla United dobry, w 2 połowie sie chłopaki ogarneli, szkoda błedów sędziego(czerwona Varana) i kiksu RVP bo bylo by po meczu, rewanż bedzie mega ciekawy ale faworytem jest United bo teraz to Real musi się martwic jak rozegrac rewanż

neerg | 13.02.2013 22:44

Szlag, szlag, szlag! Tak tragicznego sędziowania to kuźwa od dawna nie widziałem! Ślepy, stronniczy kretyn zepsuł widowisko.

Koleś kompletnie nie zna się na swojej robocie. Kroił grę na kawałki, przerywał bez sensu akcje, nie uznawał korzyści. W sytuacji kiedy Welbeck wychodził sam na sam i Varane faulował nawet faulu nie odgwizdał! Ani jednej żółtej kartki dla zawodników Realu chociaż ciągle przerywali kontry w sposób nieprzepisowy.

I największa sędziowska porażka- mimo przerw w doliczonym czasie kończy mecz 10 sekund przed upływem doliczonych 3 minut! Widział ktoś kiedyś taką akcję?!

Mecz- szachy, ale mimo wszystko godzien Realu oraz Manchesteru. Brawa dla wszystkich, poza symulantem Ramosem i naprawdę słabym momentami Rafaelem.

Dobry wynik dla United- teraz my jesteśmy faworytem do awansu.

rycerz17 | 13.02.2013 22:45

słaba druga połowa, bardzo dobry wynik dla United. szanse przed rewanżem jakieś 60 może nawet więcej % dla Diabłów. rozczarowała mnie bardzo druga połowa, szczególnie postawa Blancos. United w sumie miało wynik więc nie ma się co aż tak dziwić że spowalniali grę, ale zmartwił mnie brak pasji i determinacji by jednak wygrać ten mecz. Ronaldo mimo strzelonego gola mnie nie zachwycił, taktycznie widać było że miał grać na środku ataku i to się odbiło negatywnie na jego grze bo on jednak przyzwyczajony jest do gry na skrzydle. Ozil niby bardzo dobrze ale w dwóch sytuacjach musiał strzelać na bramkę a mimo to nie podjął próby więc duży minus za to. mogło się skończyć różnie, i jedni i drudzy mieli swoje okazje ale ostatecznie skończyło się w miarę sprawiedliwym remisem który otwiera szeroko bramę przed Diabłami do ćwierćfinału ale nie skreśla też Blancos. Szykuje się fantastyczny rewanż, już nie mogę się doczekać;-)

Velldrin | 13.02.2013 22:45

Ehh... real gral swietnie, calkowicie inna ekipa niz w lidze, nie chce mowic ze niesprawiedliwy wynik, ale na pewno Real w tym meczu szczescia nie mial, za to Man U moze sie cieszyc, bo rownie dobrze mogli to przegrac ze 3:1 . Real musi strzelic ze 2 bramki w rewanzu, moze byc ciezko... mialem nadzieje ze wygraja to 2:1 chociaz.

Typ | 13.02.2013 22:45

MindTheGap - skończ trollować.

KaliLFC | 13.02.2013 22:45

Bardzo dobry wynik dla United. Real dominował przez cały mecz. MU oprócz pieczałowitej obrony nic nie pokazało. Szkoda, liczyłen na wygraną United.

KGB | 13.02.2013 22:46

De Gea zatrzymał Madryt Mimo iż Real był lepszy piłkarsko z odrobiną szczęścia Man U mogło ugrać dużo lepszy wynik. Strzały z przed pola karnego nie ruszyły bramkaża diabłów.

AmadeuszDonaldo | 13.02.2013 22:47

Nie ogladalem meczu, ale gratuluje ManUtd wyniku.... nie spodziewalem sie ze uda im sie cos ugrac a tu prosze..... mila niespodzianka :)

KGB | 13.02.2013 22:47

bramkarza czizas co za ortografia

mroq38 | 13.02.2013 22:47

Dobry wynik dla MU obstawiłem remis i jest :). U siebie oby nie dali plamy

Visca el Barcel | 13.02.2013 22:47

Mam nadzieję, że w rewanżu Real także będzie dyktował swoje warunki i coś ustrzeli,a United będzie się bronił bo dziś ewidentnie powinni przegrać z 2:0/3:1 Królewscy byli zespołem lepszym,a Diabły tylko się skutecznie broniły na czele z De Geą....

KliMo1950 | 13.02.2013 22:48

Choć teraz tak myślę to czyste okazję jednak lepsze miał o ManU, jednak uważam, że sprawiedliwy wynik był by 2:2

Typ | 13.02.2013 22:50

Velldrin - równie dobrze Real mógł przegrać gdyby Van Persie albo Giggs wykorzystali sytuację.

errorinio | 13.02.2013 22:50

hehehe no i gitara !Czysty x trafiony.Kurs 4,05

WorldX | 13.02.2013 22:50

Real Madryt był lepszy, ale wynik korzystniejszy dla gości.

Catalina | 13.02.2013 22:50

Real dużo lepszy w tym spotkaniu ale nie potrafiący postawić kropki nad i. Brakuje mi w Realu kogoś do pomocy Ronaldo bo Benzema i Higuain to słabi piłkarze. MU niewiele pokazało ale wywożą w miarę korzystny rezultat. Sprawa awansu otwarta i dla mnie Real dalej pozostaje faworytem widać że czysto piłkarsko mają oni dużo więcej do zaoferowania.

...

Viva | 13.02.2013 22:50

Sedzia MOTM... czerwien dla Varane ewidentnia, co do sytuacji z Jonesem to nie powinno byc nic odgwizdywane (1. Di M za dalego wypuscil sobie za daleko pilke i wybil ja Evans). Rafaela zzarla trema, zazwyczaj nie gra tak nerwowo(juz w 2. polowie lepiej to wygladalo). Jones dzisiaj byl jak taran, nikt chyba nie chcialby byc kryty przez takiego klocka. De Gea... ZAMKNAL USTA KRYTYKOM!!!
Slucham wielcy znawcy z anglia.goal.pl kto to ostatnio sie tak rozpisywal na jego temat.. hehe pewnie teraz nikt sie nie przyzna. Evans z Rio bardzo solidnie. Real mial pecha(a raczej my mielismy Davida) i my mielismy (supek, sedzia). Wspaniale Show!
Jestem dalej poruszony ;]

GLORY GLORY MAN UNITED!!!
ZAPRASZAMY NA OLD TRAFFORD!!!

slawekmat | 13.02.2013 22:50

teraz to Real musi strzelić a my możemy czekać na szanse, a jak pokazal dzisiejszy mecz to mamy ku temu podstawy, na OT United bedzie gralo inaczej a i dzis RVP mogl zalatwic sprawy awansu(wybita z linii przez Alonso) poza tym my w lidze możemy pograc mecz rezerwami bo przed starciem z Realem gramy u siebie z Norwich a przewaga w lidze spora, a Real starcie z Barca ktorego na pewno nie moga odpuścić bo by ich fani zjedli...szanse na awans z 50-50 przeszły moim zdaniem 60-40 dla United

songomario | 13.02.2013 22:51

Dobry mecz no to trzeba przyznać, ale zawsze jest to jedno ale ;]
Akcja Realu po której Ronaldo strzelił... no nie wiem jak sędzia mógł nie zauważyć że wcześniej piłka uciekłą Ozilowi ewidentnie za linie boczną. Druga sprawa, ile to razy Arbeloa faulował zawodników MU i nie dostał nawet kartki? No aż trudno mi zliczyć. Czerwona kartka ewidentna, nie chce z siebie robić błazna ale teraz nie pamiętam kto faulował i na kim był ten faul, ale był. Chłop już wychodził sam na sam. Real grał dzisiaj bardzo dobrze, technicznie wyglądał lepiej ale mam wrażenie że to MU zasłużyło dzisiaj na zwycięstwo

Luqe | 13.02.2013 22:51

Real praktycznie cisnął cały mecz, jednak gdy tylko ManU miało piłkę na połowie Blancos od razu robiło się ciekawie...Zdziwiło mnie trochę posiadanie piłki, bodajże 56% do 44% dla Realu, miałem wrażenie, że będzie zdecydowanie większa różnica.
Niekwestionowanym piłkarzem meczu Ge Gea
Przedziwna sytuacja na sam koniec. Pozostała niecała minuta do końca meczu, a sędzia nie pozwolił wynikać rzutu rożnego. Dlaczego???

Viva | 13.02.2013 22:53

Zapomnialem rowniez dodac, ze Welbeck zagral rowniez solidnie no i oczywiscie bramka, przy ktorej sie swietnie zachowal (za to ramos jak amator, ostatnio ladnie sie owija)

ksg1906 | 13.02.2013 22:54

dobra obrona United...hahaha chyba iny mecz widzialem Real odał 30 strzalów na bramke i wiekszosc z nich byla mniej lub bardziej groxna wiec nazwal bym to zwyczajnym fuksem ogolnie REal byl 3-4 razy lepszy caly mecz United to byl tylko RVP  w ataku wygladalo to jak mecz Barcelona-Arsenal gdzie Bracelona byla  5 razy lepsza a w ostatniej minucie Arsenal mogl wydrzec im zwyciestwo...ogolnie Di Maria Ozil i Kris to jest trojka nie do zdarcia poprostu miazdza w meczu z Barcelona Ozil gra pilke z kosmosu na glowe Varana dzis Di Mari z niczego gra taka sama pilke na glowe Krisa...magiki
aha byl to mniej wiecej roznica jaka dzieli PD od PL...

Typ | 13.02.2013 22:54

Visca el Barcel - a to niby dlaczego powinni przegrać 2-0/3-1? Mieli sytuacje żeby wygrać 1-3 gdyby Van Persie i Giggs wykorzystali swoje okazje.

songomario | 13.02.2013 22:55

A i jeszcze jedno... co odpierdzielił sędzia przy tym rzucie rożnym w doliczonym czasie??? Dolicza 3 minuty a kończy po 2.... no po prostu brak słów... Mecz świetny, ale sędzia musiał dołożyć swoje 3 grosze

cich cich | 13.02.2013 22:56



Wielkich szachów nie było ale obraz meczu jakoś szczególnie mnie nie zdziwił, każdy grał swoje.
Nieszczęśliwie dla Realu ...przewaga i stracona bramka a później tradycyjne już problemy z precyzyjnym rozegraniem piłki.
Były szanse, były okazje ( De Gea ! ) ...ale tak jak pisałem przed meczem tak naprawdę wszystko rozstrzygnie się dopiero na OT.

Na razie lepszy wyjściowy wynik dla Diabłów...ale na takim poziomie, przy tak wyrównanej stawce wszystko może sie wydarzyć.
Szkoda mi Królewskich...dzisiaj ale ich los jest w ich własnych nogach. Niech sobie radzą.




Pozdro - cich cich

KabatMANU | 13.02.2013 22:58

@ksg1906
Tak powinno być 10-0 dla Realu w końcu United nie miało żadnej akcji a i 3-4 klasy różnicy? pewnie w radiu oglądałeś mecz :).

ElGolaso | 13.02.2013 22:58

Brawa dla Fergusona!
Pokazał chłop że mimo słusznego już wieku umysł wciąż żwawy. Tak właśnie należało to rozegrać.
Grać wąsko, odpuszczając delikatnie boki i oddać piłkę madryckim "playmakerom". A ci to są fachowcy w rozegraniu nie od parady. Nic tylko boki zrywać :D

Szkoda że arbiter nie miał jaj by wyrzucić Varana za faul taktyczny. Odgwizdanie końca meczu przed wykonaniem rzutu rożnego też niczego sobie.
Oby wieczny sędziowski cenzor na konferencji nie zapomniał wspomnieć o tych sytuacjach. W końcu to 1-1, trzeba płakać :))

Joker | 13.02.2013 22:59

Moim zdaniem United zagralo bardzo mądry mecz... Z Realem nie można grać zbyt otwartej piłki jeśli się nie jest Barceloną... Diabły w defensywie naprawde solidnie pracowały i to cały zespół, De Gea dołożył do tego kilka świetnych interwencji (po to został sprowadzony, heheh) i jest jak najbardziej zasłużony remis... Real tych strzałów oddał bardzo dużo, ale wiele z nich nie bło zupełnie groźnych, także to było takie nabijanie statystyk...
A jeśli mowa o statystykach to:
posiadanie: 56-44, czyli nie ma miazgi jak na fakt iż United raczej oddało inicjatywe, były momenty że Diabły bardzo fajnie utrzymywaly się przy futbolowce...
Strzały(celne): 28(14)-13(9), w ogólnej liczbie strzałów spora przewaga, ale już w celnych już nie, co dowodzi że ten mecz jednak był w miare wyrównany jesli chodzi o poważne okazje bramkowe...
Strzały zablokowane: 7-2
słupki/poprzeczki: 1:0
rożne: 12-9
dobre szanse: 7-5.

Według mnie w ekipie Diabłów świetną partie rozegrał Evans, Jones, De GFea, a także Welbeck... Większych pretensji także nie można mieć do Ferdinanda, Evry, Carricka, Rooneya i v.Persiego, bo robili swoje, troszke poniżej oczekiwań zagrał Rafael 9stanowczo za łatwo ogrywany) i Kagawa, który jednak za mało dał w ofensywie, choć w defensywie ostro pracował, ale jednak widac że w tym najlepszy jeszcze nie jest...
Troche było mimo wszystko mało odbirów w środkowej strefie i stąd spor strzałów Realu z różnych pozycji... Na pewno poczatek zdecydowanie należał do Realu, ale United w maire szybko się ogarneło i nawet potrafiło objąć prowadzenie... Takze reasumujac ten mecz trzeba uznać za bardzo udany biorąc pod uwage miejsce rozgrywania meczu i klase rywala...
W Realu za to niesamowicie starał się Ronaldo, ale szło mu średni, strzelił oczywiście ładnego gola, ale tych okazji miał troszke więcej i mógł je lepiej rozwiązać... Ozil też cąłkiem, całkiem, ale za dużo miał niecelnych podań, sporo tracił, jednak był groźny w przeciwieństwie do Benzemy, a Di Maria też raczej robił więcej szumu niż było z niego pożytku... Na pewno bardzo poprawnie zagrał Khedira, który wypadł duzo lepiej od Alonso...

O ile przed emczem szanse na awans były 50-50 to teraz się one przechyliły minimalnie na korzyśc MU, tak 51-49 powiedziałbym, heheh:) Także tu jeszcze może się wiele zdarzyć...

PS. Arbeloa to ma także u sędziów zagranicznych jakieś chody? No dziś ze 3 faule takie, które można zakwalifikwoać jako taktyczne i bez kartki, heheh:) Dziwne to, ale sędziowie bardzo są dla niego wyrozumiali:)

madrytlks | 13.02.2013 23:00

Brawo Real swietna gra szkoda niewykorzystanych sytuacju, przewaga Realu widoczna golym okiem...
MU nic moim zdaniem nie pokazalo mialo szanse ale nic nie wyszlo Real sto procent gora :)
HALA MADRID :D

Antonio13 | 13.02.2013 23:01

Przewaga Realu -raczej optyczna bo klarownych sytuacji sam na sam to nie bylo. MU tez mial szanse na 2-1 podwyzszyc kazdy gral swoje.

kubbak92 | 13.02.2013 23:02

Przepraszam za mój błąd :) to Real musi cisnąć na OT. Dziękuje za uświadomienie przez: nidhoggUTD,

cohadeManUtd | 13.02.2013 23:02

eh.. nie będę się rozpisywał...

Bardzo cenny remis na SB.Trzeba być zadowolonym ,myślę że damy radę u siebie i uda nam się przejść Real ...

GGMU!!

madrytlks | 13.02.2013 23:03

Brawo Real swietna gra szkoda niewykorzystanych sytuacju, przewaga Realu widoczna golym okiem...
MU nic moim zdaniem nie pokazalo mialo szanse ale nic nie wyszlo Real sto procent gora :)
HALA MADRID :D

Typ | 13.02.2013 23:05

Joker - słupki/poprzeczki 1-1 :)

BezCen | 13.02.2013 23:05

Varane fauluje zawodnika wychodzącego sam na sam I CO?? no właśnie nic, a tam powinna być kartka.

United cały czas oddawało piłkę Realowi i czekali na kontry z czego mieli parę naprawdę dobrych sytuacji.

Teraz czekamy na rewanż. Na OT Fergi pewnie dobierze inną taktykę...

Ruter321 | 13.02.2013 23:05

Real był dużo lepszy od MU , szkoda tylko że na statystykach , ale to głównie dzięki bramkarzowi United. Jak zwykle Madryt po swoich błędach tworzył sytuacje dla MU.
@Luqe
Nic dziwnego że ciekawie się robiło pod bramką Realu jak bronili 5 zawodnikami na 4 MU ,a nie jak Real, który atakuje 6 lub 7 a MU broni 10.

Co do Varane to myślę, że MUSIAŁA być żółta ,a MOGŁA być czerwona tak samo z karnym dla RM ( o którym wszyscy zapominają, a było widać, że Di Maria był faulowany , ale uważam że sędzia dobrze zrobił, bo to zniszczyłoby widowisko).  

Viva | 13.02.2013 23:06

Catalina
wspolczuje i gustu i pojecia o pilce. Podobno wolalas ogladac mecz polaczkow. To moze pozostan tylko przy tym meczu...

Ruter321 | 13.02.2013 23:07

Real był dużo lepszy od MU , szkoda tylko że na statystykach , ale to głównie dzięki bramkarzowi United. Jak zwykle Madryt po swoich błędach tworzył sytuacje dla MU.
@Luqe
Nic dziwnego że ciekawie się robiło pod bramką Realu jak bronili 5 zawodnikami na 4 MU ,a nie jak Real, który atakuje 6 lub 7 a MU broni 10.

Co do Varane to myślę, że MUSIAŁA być żółta ,a MOGŁA być czerwona tak samo z karnym dla RM ( o którym wszyscy zapominają, a było widać, że Di Maria był faulowany , ale uważam że sędzia dobrze zrobił, bo to zniszczyłoby widowisko).  

didieryves11 | 13.02.2013 23:09

Eee...Myślałem że będzie więcej ognia :/
Na pociesznie piękna bramka CR7 :) Trochę to mało...

Viva | 13.02.2013 23:10

Ruter321
Robin dostal zolta za dotkniecie ramosa i za faul na wychodzacym zawodniku Varanowi tez bys dal zolta... kurcze widze jakies nowe przepisy.

AVFC | 13.02.2013 23:12

Bardzo dobry wystep De Gei.

KabatMANU | 13.02.2013 23:12

@Ruter321
Jak można jednocześnie kontrować z 4 zawodnikami i bronić się w 10? wszak według mnie wyszło po 11 zawodników być może było ich więcej o czym nas nie poinformowano.

Ahmm | 13.02.2013 23:12

Piłkarze Realu pewnie sami nie wiedzą, czemu tego nie wygrali. United słabe, nawet jak przejdą Real to myślę, że nie mają większych szans z Barcą, Bayernem i Juventusem.

Te 3 ekipy albo Real typuję na zwycięzcę tegorocznej edycji - 35% szans daję Barcelonie, po 25% Realowi i Bayernowi i 15% dla Juve.

KabatMANU | 13.02.2013 23:14

@Ahmm
Wiem że nam dajesz 0% a ile dajesz Borussi?:)

manutdking | 13.02.2013 23:19

za faul na Evrze nawet nie dał żółtej kartki co moim zdaniem było minimum . po drugie ten wredny szwab zabrał w końcówce meczu 1 minutę i to akurat gdy United mieli rzut rożny . na boisku był wówczas Giggs który , jak wiemy potrafi doskonale dośrodkować , wiec było bardzo duże prawdopodobieństwo że United zdobędą bramkę .

Viva | 13.02.2013 23:20

Ahmm
lec do buka i obstawiaj, bo cie ktos ubiegnie ( juz najwazniejsze statystyki masz). Ciekaw jestem jakie druzyny obstawiales w poprzednim sezonie hehe.

DarkVader | 13.02.2013 23:20

Real był dużo lepszy i kontrolował środek pola,manchester sie dobrze bronił zreszto jak wszystkie angielskie kluby z mocnymi rywalami,jak nie potrafią grać to psują futbol i grając przypominają autobu.Ale nie myślę że na OT będzie inaczej to Real będzie przy piłce i będzie dużo strzelał,a jak popracuje troche nad skutecznością to manchester nic nie będzie miał do powiedzenia.Liczę na awans Realu już kiedyś wygrali na Old Trafford a historia lubi się powtarzać...

+AFCA+ | 13.02.2013 23:20

Fajny meczyk. Myślę, że United w rewanżu pokaże kto zasługuje na grę w 1/4 :)

MindTheGap | 13.02.2013 23:23

@KabatMANU Wam ? Nigdy. Pod tym względem ustępujecie prawdopodobnie tylko Barcelonie. Swoją drogą słyszałem, że dość sławny wśród swoich jesteś.

nagniotek | 13.02.2013 23:24

do wszystkich ktorzy twierdza ze United sie "murowalo":

bedzie pysznie jak przejedziemy sie po Realu na Old Trafford!

jesli ktos nie widzi roznicy miedzy meczami Barcy-Chelsea a dzisiejszym jest chyba slepcem.

Real przewazal (w koncu grali u siebie) ale United tez mialo klarowne sytuacje. Remis sprawiedliwy

KabatMANU | 13.02.2013 23:26

@DarkVader
1- Manchester grał na wyjeździe po ciężkim meczu ligowym gdzie większość grała 90min spotkania min. Rooney,RVP,Giggs, Rafael itd.
2- Myślisz że tak samo to będzie wyglądało na OT jak na SB? bo ja myślę że United może też klepać piłkę w środku pola 20min.

nagniotek | 13.02.2013 23:28

do wszystkich ktorzy twierdza ze United sie "murowalo":

bedzie pysznie jak przejedziemy sie po Realu na Old Trafford!

jesli ktos nie widzi roznicy miedzy meczami Barcy-Chelsea a dzisiejszym jest chyba slepcem.

Real przewazal (w koncu grali u siebie) ale United tez mialo klarowne sytuacje. Remis sprawiedliwy

KabatMANU | 13.02.2013 23:28

@MindTheGap
To chyba dobrze? swoją drogą czym ustępujemy tylko Barcelonie?

Lluc | 13.02.2013 23:28

Byłem pewien, że United jak zwykle w końcówce z tego rożnego strzeli zwycięskiego gola, a tu psikus sędziemu się chyba do toalety śpieszyło.

KROL2133 | 13.02.2013 23:28

United miało więcej klarownych sytuacji niż Real mimo, ze gralismy po bardzo ciężkim meczu z Evertonem, na OT jak wszyscy bedą wypoczęci spokojnie damy rade.

MindTheGap | 13.02.2013 23:32



@KabatMANU

Jeżeli tak uważasz, nie będę się sprzeczał, każdy ma swoje wartości życiowe ;)
" swoją drogą czym ustępujemy tylko Barcelonie?" Odpowiedz: W ilości trolli.
Tak ciężko było to wyłapać ?




[ Proszę nie obrażać Fanów innych klubów. Ostrzeżenie. Mod ]



KabatMANU | 13.02.2013 23:40

@MindTheGap
Cieszy mnie że według ciebie więkoszość kibiców United to Trolle :). Wszak osiąganie sukcesów przez nas was widzę dotkliwie boli, A jeżeli byśmy wygrali LM to już nagonka na nas by wzrosła do kolosalnych wielkości.

Swoją drogą jeżeli kibicuje jednemu klubowi ponad 10 lat i mam inne zdanie na temat mojego ukochanego Klubu niż wy to muszę być trollem w końcu kiedy to kibic United w czym kolwiek może mieć rację.

Ronni15 | 13.02.2013 23:44

Cóż za parada DeGei !! Profesor..Zobaczcie

http://www.goltube.pl/?video_list ing=liga-mistrzow-real-1-1-man-utd- 13-02-2013

nagniotek | 13.02.2013 23:49



gdzie ta parada ?

aliant | 13.02.2013 23:50

Real może i przeważał ale trudno się dziwić skoro grał na swoim terenie. Piłka to nie taniec żeby dawać dodatkowe punkty za wrażenie artystyczne więc gadanie, że Real bardziej zasłużył na wygraną jest czysto abstrakcyjne bo w futbolu decydują tylko i wyłącznie bramki a nie zasługi czy ilość sytuacji.  

KaliLFC | 14.02.2013 00:03

Nie przesadzajcie z tym sędziowaniem pod Real. Wspominacie brak czerwonej kartki dla Varane a o rzucie karnym dla Realu po zbyt agresywnym wejściu Jonesa w Di Marie w polu karnym które ewidentnie zaliczało się na podyktowanie jedenastki nie wspomnicie. Panowie trochę obiektywizmu.

PS. Kagawa to za słaby piłkarz na Manchester United. Nie rozumiem dlaczego gra Kagawa a nie Nani.

maciek95 | 14.02.2013 00:04

Moim zdaniem wynik jak najbardziej sprawiedliwy. Owszem Real przewazal caly mecz i mial mnostwo sytuacji ale jednak United bardzo uwaznie sie bronilo i riwniez mieli kilka fajnych sytuacji ( van Persi ) Real przede wszystkin razil nieskutecznoscia zbyt malo bylo klarownyxh sytuacj czesto jakies rykoszety itp. A na OT bedzie nieporownywalnie ciezej o korzystny wynik...

Joker | 14.02.2013 00:12

KaliLFC
A moim zdaniem sędzia był po prostu konsekwentny, akurat przy tych sytuacjach, bo były one podobne... To były wejścia na pograniczu faulu, dosyć agresywne, ale jednak bardziej ciało w ciało, taka męska walka... Także jak tu nie gwizdnął to dobrze, ze też nie gwizdnął po drugiej stronie, przynajmniej było sprawiedliwie:)

scholes | 14.02.2013 00:13

Wynik dobry dla United ale dużo szczęścia miały Diabły, dopóki nie będzie takiego kozaka w środku pomocy jakim był Scholes dopóty United będzie zdominowane w przez mocne zespoły.

United nie ma pomocy zwłaszcza środka, tylko geniusz Fergusona i mocny atak z solidna defensywą trzymają United na szczycie.

KabatMANU | 14.02.2013 00:16

@scholes
W środku pola tylko Carrik potrafi zagrać na światowym poziomie reszta niestety odstaje ;/

errorinio | 14.02.2013 00:16

Na OT Manchester na pewno nie bedzie gral na 0-0,takze faaaajny meczyk sie szykuje  :-D

Viva | 14.02.2013 00:18

KaliLFC
jak za chcesz dyktowac jedenastki za takie cos (gdzie angel nawet nie doszedl do pilki po jej wypuszczeniu) to w PL co chwile by dyktowali, tymbardziej ze DiM moge palcem przewrocic.

Ronni15 | 14.02.2013 00:25

Zobaczcie akcję Ronaldo. Geniusz!

http://www.goltube.pl/?video_list ing=liga-mistrzow-real-1-1-man-utd- 13-02-2013

messenger | 14.02.2013 00:31

1:1 dla dobrze zorganizowanego w obronie MU. Nie przesadzałbym z gloryfikacją De Gei, bo dostawał głównie strzały w środek bramki. Szkoda, że zmiany Fergusona nic pozytywnego nie wniosły. Dla mnie graczem meczu był Welbeck. Sędzia popełnił 2 duże błędy - w I połowie karny dla Realu (fakt, Jones był sprytny jak Ramos przy symulowaniu), a w II powinna być czerwona dla Varane.

neerg | 14.02.2013 00:40



Real przeważał? Optycznie i w posiadaniu piłki, klarowne sytuacje były po równo, a to Wam sędzia pomógł. Jak można było nie dać czerwonej kartki Varane? Co on odwalił z tym rzutem rożnym? Dramat.

A najżałośniejsze jest to, że Mou po każdej decyzji sędziowskiej, którą uważał za nieprawidłową (czyli większość) wstawał, wściekał się i wyrzucał arbitrowi. Wmówił całemu światu, że Real jest dyskryminowany, wywarł presję na sędziach i widać efekty pracy.

Wypoczęty Real nie dał rady pokonać United u siebie. Jestem spokojny o wynik na Old Trafford. Gorzej już nie zagramy, u siebie będziemy po prostu lepsi.


dalmare | 14.02.2013 00:50

Nie  powinnam  się  w  ogóle  tu  odzywać,  ale..
oglądałam  pod  kątem  wyboru  i  realizacji  taktyk.

Który  to  element  jest  decydujący  w  szczególnym  rodzaju  pojedynku,  dwumeczu  1/8mej.

Dziś  mieliśmy  pojedynek  Mourinho  z  Fergusonem,  a  kontekstem  było  dla  mnie  wczorajsze  zmaganie  Juventusu  z  Celtikiem.  (Juventusu,  którego  trener  Conte  debiutuje,  jako  szkoleniowiec,  w  Champions.)
W  przeciwieństwie  do  wczorajszego  meczu,  który  miał  niebywałą  temperaturę  do  ostatniego  gwizdka  -  tu  zaczęło  się  od  mocnego  uderzenia,  po  czym  impreza  nie  spełniła  rozbudzonych  oczekiwań.
To  pod  względem  atrakcyjności  spektaklu,  w  kontekście  wczorajszego  widowiska.

Co  do  osiągnięcia  celu.
Taktyka  obu  menedżerów  była  czytelna,  i  -  uwzględniając  rolę  łutu  szczęścia/ przypadku/   sędziego  -  myślę,  że  dysponujący  nieprawdopodobnym  potencjałem  Królewscy  dali  się  ograć  lisowi  Fergusonowi,  który  -  mimo,  że  też  nie  wszystko  mu  wyszło,  że  nabyta  za  40  mln  "nowa  jakość"  nie  była  dziś  wystarczająco  przekonująca  -  i  tak  wywozi  korzystny  wynik  przed  decydującym  starciem.
Dziwi  mnie  to,  ponieważ  nie  dysponował  dziś  niczym,  czym  mógłby  uniemożliwić  Realowi  osiągnięcie  wyniku.  Real  sam  go  sobie  po  prostu  nie  przyznał.

messenger | 14.02.2013 00:57

dalmare
Ferguson po prostu dysponował swoją drużyną i to wystarczyło na Real. De Gea też oczywiście należy do tej drużyny. Oczywiście wielu tutaj pisze jaki to był niewiarygodny wyczyn, że tylko 1 gola puścił. Dobrze bronił, ale tylko kilka strzałów było celnych i nie w środek bramki.

Terram | 14.02.2013 01:06

Niestety Van Persii nie potrafi grać w CL.
Przez całą swoją karierę nawet w szczycie formy nie umie się przełamać. Kiedy w lidze strzela na zawołanie jakoś w LM gra jak na prochach. Zamyka klapki na oczach i do przodu bo przecież to on musi być tą gwiazdą. Jeśli Ferguson coś z nim nie zrobi to nie widzę szans Diabłów w tym sezonie. Niestety już nie ma już Berbatova, który własnie pod presją LM umiał spiąć poślady i pociągną drużynę dalej.

ninio27 | 14.02.2013 01:30

tyle lat czekalem na ten mecz i sie doczekalem. oba ulubione zespoly choc w tym sezonie w lm bardziej tealowi zycze. jestem zadowolony z tego co zobaczylem i najlepszych trenerow. tylko celebracji ronaldo nie widzialem ma ktos?? czy zachował sie godnie??

b90 | 14.02.2013 01:35

Doliczył 3min, skończył równo w 92min przy rożnym dla MU. Jest sens?

teebee | 14.02.2013 01:35

Według mnie - dobry mecz i sprawiedliwy wynik. Real prowadził grę, ale mimo wszystko uważam że MU rozegrało ten mecz tak jak chciało ;p CR całkiem dobry mecz, RvP też moim zdaniem zaliczył dobry występ (nie licząc wiadomej sytuacji)

dalmare | 14.02.2013 02:14

Tak,  De  Gea,  nie  doceniłam  go  jak  należy.
Polegając  na  pamięci,  ma  się  w  oczach  mnogość  (często  minimalnie)  niecelnych  strzałów,  obok,  nad...  Di  Marii,  Ronaldo,  Ramosa,  Khediry..

Z  interwencji  pamięta  się  głównie  słupek  Coentrao  -  piłkę  toczącą  się  równolegle  do  linii..
Słupek,  po  tym,  jak  De  Gea  wybił  czubkami  palców.
Po  sprawdzeniu w  relacjach  "minuta  po  minucie"  -  tych  interwencji  jest  co  najmniej  8
(Di  Maria,  Ozil,  Ronaldo,  Di Maria,  znów  Coentrao,  Higuain,  Khedira )

Rzeczywiście,  był  tarczą  Lisa  Fergusona.
Nawet,  jeśli  nie  wszystkie  były  zabójcze  (tak  jak  i  wczoraj  w  przypadku  Buffona).

RooterUnited | 14.02.2013 07:52

Bardzo dobry mecz i wynik bo 1:1 na wyjeździe z mistrzem Hiszpanii to przyzwoity . Remis rzecz jasna nie jest sprawiedliwym wynikiem bo Mogliśmy wygrać 2:1 ale pewnemu panu z niemiec bardzo zalezalo zebysmy przypadkiem nie zdobyli gola :)

PodwojnyFiflak | 14.02.2013 08:16

RvP miał kluczowa piłkę na nodze 2 razy i tylko on może odpowiedzieć na pytanie dlaczego nie strzelił... byłoby po meczu... Real miał więcej okazji do strzelenia natomiast to Man Utd miało groźniejsze sytuacje... Lepsza skuteczność i byłoby po meczu... Zagrali jak Niemcy z dawnych lat... mało efektownie ale efektywnie :) Na OT będą mogli grać to co lubią - kontry a Real będzie musiał grać to czego nie umie - atak pozycyjny... SAF to zbyt dobry trener żeby z tego nie skorzystać :)

rafiszu | 14.02.2013 08:36

Real-De Gea 1-1
Widac bylo roznice klas. Real zagral za bardzo po Barcelonsku i chcieli wejsc z pilka do bramki.Procz bronienia sie MU nie pokazal nic.Bramka ze stalego fragm.+ 2 strzaly na caly mecz.De Gea to nie jest znakomity bramkarz ale mial swoj dzien i uratowal druzyne przed porazka. W rewanzu nie ma faworyta.Real tak czy siak musi strzelic bramke.a mysle ze przy bardziej ustawionym ofensywnie MU moze stzrelic i 2

Matii I Love Ma | 14.02.2013 08:49

Ogarnijcie się wielcy pokrzywdzenie kibice MU. Karny na Di Maria  bez dyskusji gdzie was sędzia skrzywdził? Tu nie ma gry bark w bark! Odróżniacie części ciała? Pchnął go ręką i karny http://www.youtube.com/watch?v=9rOk 9AcsVmg
Najlepsze tu jest jak kibic MU mówi że był karny a kibic BARCELONY przekonuje go i sie z nim kłóci że nie było ha ha:)
Co do rewanżu to Real będzie dalej ich cisnął a gracze MU będą w 11 się bronić. I mam zapytanie jak piłkarze Realu mieli miec okazje sam na sam z bramkarzem skoro wy w 11 prawie staliscie na linii bramkowej. W takim przypadku trudno sie dziwic ze Real nie miał takich sytuacji:)

KabatMANU | 14.02.2013 09:07

@Matii I Love Ma
Po pierwsze liczą się gole a nie jakość gry bo klepać piłkę każdy może a potem będzie tak ładnie graliśmy a przegraliśmy..

Po drugie być może będzie tak jak piszesz na OT tylko poleci 1-2 kontry i po meczu może być tym bardziej zobacz kiedy ostatni raz MU nie strzeliło gola u siebie :).

Po trzecie jak my cały mecz staliśmy w 11 na linii bramkowej to nie mam słów.

madpierrot | 14.02.2013 09:28

Interwencja De Gei przy pierwszym strzale Coentrau nieprawdopodobna, chyba wszyscy widzieli to już w bramce, tylko nie on. Jak dla mnie najlepsza parada tej edycji LM.

Wynik wydaje się być sprawiedliwy, Man Utd ugrało swoje, teraz ma lekką przewagę.

Co do tego zakończenia meczu w 92 minucie.. mogę się mylić, ale coś nie tak było z wyświetlanym zegarem, bo stream z drugim meczem konsekwentnie podganiał ten na N-ce. Uzbierało się  tego w drugiej połowie ponad minuta, więc może to właśnie cała zagadka. Inna sprawa, że mimo wszystko rożnego nie wypadało przerywać.. ale co gdyby wpadłaby bramka poza doliczonym czasem, nasłuchałby się potem arbiter biedny słów krytyki, trafił do jakiegoś notesika i pozamiatane ;)

KGB | 14.02.2013 09:30

Mati jeszcze śmieszniejsze iż dziś mówisz o ewidentnym karnym w sytuacji gdy Di Maria jak on to potrafi jak nikt gdy mu piłka ucieka wchodzić pod nogi obrońcy. http://www.youtube.com/watch?v=GyJS kN0C3ZY przypominam akcje z Alvesem tylko obrońca manchesteru nie dał mu się położyć pod nogami. Bo tułów szedł do przodu a nogi wchodziły w kierunek biegu obrońcy. Stary numer ale tym razem nie wyszło. Co do odepchnięcia przez obrońcę. trochę za dużo siły ale takich karnych się nie pokazuje.

Co do Varana faul na tyle dyskretny iż sędzia nie zauważył i brawa mu za to bo 2-1 w tym momencie faulować trzeba było bo 2-1 stawiało by Real w dużo gorszej sytuacji niż 1-1 i gramy w 10.

Ps lubię Argentyńczyka i nie krytykuję ale nie mogę się zgodzić iż karny powinien być.

NoMore | 14.02.2013 09:38

Chłopaki i dziewczyny, mecz był dobry - spodziewałem się jednak lepszego - co do tego nie ma wątpliwości. Real miał przewagę, ale MU też miało swoje szanse... Było kilka kontrowersyjnych sytuacji i nie dziwię się, że kibice obu drużyn uważają swoje kluby za pokrzywdzone, ale to już historia... Można ponarzekać na sędziego, można gadać, że ktoś był lepszy, itd.
Powiem Wam tylko, że nie zawsze lepszy wygrywa i że w tym pojedynku jest jeszcze wszystko możliwe... Rozstrzygnięcie już za niespełna 3 tygodnie, wtedy będzie można powiedzieć kto awansował, czy zasłużenie, itp.
Póki co trzymać kciuki i nerwy na wodzy ;)

Forza Juve!
trenta sul campo.

Grifter161 | 14.02.2013 09:40

Dlatego jestem za Hiszpańskimi drużynami a nie tymi "kłodami" z Anglii. Najważniejszy jest wynik końcowy zgadzam się. Ale jak po raz kolejny widzę to mega defensywne ustawienie, i czekanie  tylko na kontry. Odechciewa się meczu oglądać.
Liczę na Real w rewanżu. Pozdrawiam

KabatMANU | 14.02.2013 10:04

@Grifter161
Lepiej klepać piłkę przez cały mecz a potem schodzić pokonanym przez Celtic wszak w końcu graliście piękną piłkę i tak jak to Xavi mówi wszyscy inni graja anty futbol.

quorthon | 14.02.2013 10:11

Tak, jak myślałem... tylko szczęście może uratować Man Utd od lańska i niestety to szczęście mieli...

KabatMANU

Xaviego przynajmniej ktoś cytuje, a Twoich marnych wypocin nikt nigdy nie zacytuje ;)

KabatMANU | 14.02.2013 10:14

@quorthon
A na czym nasze szczęście polegało? na dobrej grze De Gea? w końcu kto to widział żeby bramkarz bronił strzały jakieś irracjonalne zachowanie a może jednak złe strzały graczy Realu? naszych setek nie liczę bo to i tak nasze szczęście. Zapraszamy na OT.

KGB | 14.02.2013 10:24

KabatMANU tak lepiej grać zgodnie ze swoją filozofią i przegrać niż grać brzydko i wygrać, Barcę się kocha nie za trofea czy sukcesy , czy dlatego iż gra tam Messi Ronaldo Roney czy inny   Barce się kocha za styl i filozofię której są wierni od kilku dekad. Kiedyś nie szło sukcesów nie było. X lat temu jeszcze ktoś wpadł na pomysł by zmienić sposób szkolenia i jego cel- stricte pod tą filozofię gry i teraz są tego efekty.
Jedni lubią jabłka drudzy śliwki.  

Co do wypowiedzi Xaviego o antyfutbolu powiedział dwa razy w karierze i to nie w kontekście Celtiku

VeB

KabatMANU | 14.02.2013 10:32

@KGB
Otóż to Barcelona skupia się na szybkich podaniach i stopniowym budowaniu akcji, natomiast my na twardej grze i wyprowadzaniu grożnych kontr każda drużyna ma swoi styl i krytykowanie takowego wedle mnie jest nie na miejscu.

cohadeManUtd | 14.02.2013 10:43

Ja tutaj  niektórych nie rozumiem.To chyba było oczywiste ,że na Santiago Bernabeu będziemy bronić dostępu do bramki i nastawimy się na kontry.Z Hiszpanami zawsze nam się ciężko grało a zwłaszcza na ich terenie...  Ja byłem pewny przed meczem że  oddamy pole Realowi bo po prostu oni mają dużo bardziej produktywny środek pola niż My. SAF świetnie zorganizował taktykę i dzięki temu pomimo małej ilości okazji i zdecydowanej optycznej przewagi Realu stworzyliśmy kilka ale za to bardzo groźnych okazji.Do tego doszły wspaniałe parady DDG i Lopeza który uratował Real przed porażką.Zachowanie sędziego było skandaliczne  w wczorajszym spotkaniu i po raz kolejny widzę ewidentne faworyzowanie drużyn z PD ...  Ogólnie remis sprawiedliwy .Szanse przed rewanżem stawiam na 60:40 na korzyść Diabłów.Real nadal będzie liczył na kunszt CR a my powinniśmy wykorzystać atut własnego boiska no i wydaje mi się ,że uda nam się przypieczętować. awans jeżeli zagramy tak dobrze w defensywie jak wczoraj.

radzioch | 14.02.2013 10:48

hehe smiesza mnie te wszystkie teksty , a jak miał grac Manchester na wyjezdzie ? mielismy zamknac Real? Ferguson to mistrz taktyki , wystawil bardzo defensywny skład ugral bramkowy remis i o to chodzilo

logan91 | 14.02.2013 10:54

Jak mnie wkur*ia takie pier*olenie... Niektórzy, powtarzam "niektórzy" nie potrafią choć przez chwile obiektywnie spojrzeć na obraz tego meczu... Karnego według Was nie było, ale czerwona dla Varane tak... Hmm... Podobna sytuacja jak z Di Marią była ta w której to Arbeloa lekko odpycha Evre, który po chwili upada, a sędzia odgwizduje faul... W sytuacji z Di Marią i Jones'em było podobnie z wyjątkiem siły jakiej użył ten drugi... Na powtórkach ewidentnie widać jak odpycha on ręką zawodnika Realu z dużo większą siłą... Co do tych klarownych sytuacji... O dwóch strzałach Coentaro i genialnych paradach De Gei to chyba zapomnieliście prawda? Więc w sytuacjach mamy remis, do tego dochodzą groźne strzały Di Maryji, Ronaldo i Khediry... Więc proszę mi tu za przeproszeniem nie pierdo**ć o tym, że to ManUtd mogło ten mecz spokojnie wygrać, bo mnie krew zalewa...
Co do następnego meczu, to nie liczyłbym na zwycięstwo ManUtd... I nie kierowałbym się grą u siebie, bo Real już pokazał, że potrafi grać na wyjeździe z najlepszymi (przykład ostatnie mecze z Barceloną...). Tak więc wstrzymajcie się z tą pewnością, że ManUtd przejedzie Real...

neerg | 14.02.2013 10:54

Dyskusja z większością hiszpańskich kibiców jak zwykle nie ma sensu. Dzieciaczki zainteresowały się piłką góra 2 sezony temu, w życiu nie widzieli meczu poza swoją drużyną, nasłuchali się głupot wygadywanych w telewizji o pięknej grze, nie znają zasad, nie rozumieją taktyk, nie widzą niuansów, wiedza o własnym klubie sprowadza się do 2 ostatnich sezonów. Mecz oglądali z perspektywy statystyk chyba- nikt, ale to nikt kto wie cokolwiek o piłce nożnej nie stwierdzi, że Real dominował gdy United zostało pokrzywdzone przez sędziego tak mocno i gdy miało tak dużo klarownych sytuacji bramkowych.


Fuks? Głupi chyba jesteście, jeśli uważacie, że dobra dyspozycja bramkarza to fuks. Fuksem to był brak czerwonej kartki, pudła Giggsa i RVP po błędach obrony i bramkarza.

A co najgorsze kibice Realu uwierzyli, że są drudzy na świecie tylko dlatego, że w ciągu 8 lat dwa razy dotarli do półfinału LM. I nasłuchali się marnych dziennikarzy, którzy g wiedzą o tym sporcie (wystarczy ich posłuchać na jakimkolwiek meczu, przed czy po) twierdzących, że Real i Barca są najlepsze na świecie (co jest tak bardzo prawdziwe w przypadku Barcy, jak nieprawdziwe w przypadku Realu).

Powiedzcie lepiej gdzie Wasze przewidywane 2/3-0. Już nie jesteście faworytem, nawet u bukmacherów, co już wcześniej było na wyrost.

Mam nadzieję, że moja wypowiedź nie uraziła tej garsteczki kibiców, którzy mogą poszczycić się nieco większą wiedzą i stażem kibicowskim; wiem, że są na tej stronie, szkoda, że tak niewielu.

ksg1906 | 14.02.2013 11:05

pwoeim tak przed meczem byl za United ale teraz bede kibicowal Realowi ujawnilo sie tu tylu znawcow ze masakra jka slysze ze remis sprawiedliwy to mnie slabi...dlamnie to byla totalna dominacja krolewskich Manchester w calym meczu stworzyl sobie 3 sytuacje
gol potem 2 strzaly z jedej akcji poprzeczka i kiks okolo 80 minuty(obydwie 100%)...i potem ostatnia minuta...jak widac do 80 minuty Manchester stworzyl jeda sytuacje chociaz ktos uparty powiedzial by ze to byl tylko rog...grali źle  a pisanie o ich wysmienitej obronie to jest poprostu hipokryzja...tak dogadali sie ze bramkarz dzis wszystko zlapie dajcie im strzelac...POPROSTU  FART Real caly mecz ich atakowal i byl lepszy albo brak ostatniego podania albo slaba skutecznosc moze sie spieli nie wiem...jakby Real zagral z normalna skutecznoscia to do 80 minuty bylo by 5-1
rewanz zdecyduje ja mma tylko nadzieje ze wygra lepszy na ta chwile duzo lepszy byl Real
aha zapalency United po rewanzu gdzie Real bedzie mial dwa razy wiec strzalow od  was bedziecie pisac no przeciez mielismy lepszy wynik z pierwszego meczu....:):):)tylko tutaj nie chodzi tylko o wyniki ale rownierz o to ktora druzynka jest lepsza...zdrugiej strony pienka sprawa jak REal zginie od tego co Mou stworzyl...:)

logan91 | 14.02.2013 11:10

neerg

Akurat takich przewidywań było jak na lekarstwo, jednak ku Twojemu zaskoczeniu, po obu stronach, co oczywiście nie raczyłeś zauważyć... Kolejną sprawa to sytuacje o których tu mówisz... Dziwne, że nie wspomniałeś o dwóch genialnych paradach De Gei po strzałach Coentaro po których to mogły paść, a nawet powinny bramki... Kolejna rzecz to taka, że jeżeli mówimy tu o sile drużyny to wydawało mi się, że patrzymy to przez perspektywę ostatniego sezonu, a nie 5 czy więcej, no bo chyba nie powiesz mi, że LIverpool jest jedną z lepszych drużyn na świecie, bo wygrało LM 8 lat temu co?? Czy skłamię, jeżeli powiem, że Man City jest jedną z dwóch najlepszych drużyn w Anglii?? Przecież jeszcze 3 lata temu nie umywali się to tzw. TOP4... Po za tym skoro Real nie jest w czołówce to kto jest? ManUtd, które zostało zamknięte na własnej połowie przez większość meczu? Ubolewasz nad mniejszością ludzi znających się na futbolu, podczas, gdy sam do niej nie należysz... Pozdro

VenomCFC | 14.02.2013 11:15

neerg - zgadzam się z każdym Twoim słowem.

Wypadałoby spytać teraz co niektórych kibiców Realu - gdzie jest wasze 4:0/4:1? Podobno ten Manchester taki słaby... Statystyki nie grają, United osiągnęło podobny rezultat jak my w zeszłym roku w katalonii poprzez zdobywanie goli (a raczej gola w tym konkretnym przypadku). Na Old Trafford mówimy "do widzenia" pierwszemu hiszpańskiemu klubowi w tej edycji LM.

cohadeManUtd | 14.02.2013 11:16

neerg

Zgadzam się z tą wypowiedzią w 100%.Nie ma sensu korespondować z nimi.

logan91

I Ty niby uważasz się za tą mniejszość? Stary czy tak trudno zrozumieć ,że to była taktyka ?? Oddaliśmy wam pole po to aby cisnąć Was z kontry i w 100% nam się udało.Stworzyliśmy mniej okazji a były 2 razy groźniejsze.Szkoda ,że RVP nie wykorzystał którejś z tych  sytuacji bo pewnie dziś nie był byś tak skłonny do rozmowy

KabatMANU | 14.02.2013 11:17

@ksg1906
Bramkarz chyba jest od bronienia dostępu do bramki?
Brak wykończenia akcji Realu Też nasz fuks. Po drugie w środku pola mamy tylko Cariicka co gra świetnie no i wiecznie młodego Giggsa. Po ostatnich przygodach gdzie nasza obronna się ośmieszała na cała Europy mieliśmy przyjechać na SB zdominować Real i wrócić do domu. SAF świetnie dobrał taktykę na mecz i ma idealny wynik co niestety większość boli. Według was SAF miał mieć taktykę taką zdominujemy Real nie wypuścimy ich spod bramki a jak na kontrach stracimy 5 goli to co z tego w końcu jak pięknie zamknęliśmy Real.

Przykładowo przyjeżdża taki Celtic na CN i ma atakować ile tchu i przegrać 10-0? Panowie po to są założenie taktyczne żeby je realizować a nie...
Zresztą większość z was uważa Real za jedna z najlepszych na świecie + gra u siebie to my (zmęczeni po meczu ligowym) mniej odpoczynku mamy ich zdominować? Mam nadzieję że Diabły pokonają u siebie pewnie Real a wtedy nie niedowiarki i sezonowcy zmienią obiekt kultu być może na Borussie.

logan91 | 14.02.2013 11:27

VenomCFC

I kolejny raz ośmieszasz się pod innym newsem, specjalnie dla Ciebie przeczytałem wszystkie komentarze pod newsem Realu i ManUtd i nie było tam "żadnego" typowania po 4:1 czy 4:0, więc przestań już pier**lić o jakichś rzekomych komentarzach, których nie było! Twoje wymądrzanie się, nie oparte na żadnym argumencie jest co najmniej żałosne...

cohadeManUtd

Kolejny który jest zaślepiony... Widzisz tylko sytuacje, które stworzył ManUtd (aż 2 przez cały mecz i to w jednej akcji!) podczas, gdy sam Coentrao mógł zdobyć 2 bramki... Ale tych sytuacji to już nie pamiętacie... DO tego karny który powinien zostać podyktowany, bo za podobne zagranie (choć słabsze) Arbeloi sędzia odgwizdał faul na Evrze... Trochę obiektywizmu, Panowie! Ja nie ujmuję tutaj ManUtd, ale gadanie, że mogli to spokojnie wygrać i że mecz był wyrównany wywołuje u mnie wku*wę...

logan91 | 14.02.2013 11:28

KabatMU

A to tylko ManUtd gra mecze ligowe?! Parodia...

Real Madridista | 14.02.2013 11:29

Przespałem się, a nadal jestem pod wrażeniem tego meczu.
Swoją drogą takiego przebiegu meczu się spodziewałem. Szkoda, że Ramos nie upilnował 'tajnej broni' Fergiego w polu karnym, ale nie ma co tego roztrząsać. Właśnie Welbeck był najjaśniejszą postacią w napadzie Diabłów - świetny zawodnik!
Drugim graczem był oczywiście De Gea, który kilkukrotnie wykazał się fantastycznym refleksem.
Madryt. Wiadomo Krystyna, Di Maryjan i Coentrao, trochę zawiódł mnie Ozil, bo miał chyba dwa razy dużo miejsca do strzału na bramkę a tego nie robił i podejmował złe decyzje.
Jednak generalnie był to bardzo dobry mecz na miarę hitu LM.
Wynik lepszy dla podopiecznych SAFa, ale w dalszym ciągu otwarty i gwarantujący emocje w rewanżu.
Fani UTD, z którymi oglądałem ten mecz mówią, że już jest pozamiatane dla Realu, bo u siebie Diabły zagrają zupełnie inaczej. To oczywiste, ale wiem, że i Królewscy na OT zagrają dobrze;)
I dla mnie sytuacja wcale nie jest jasna. Jeden gol może zmienić wszystko i z niecierpliwością czekam na rewanż;)
Real zagra również lepiej w drugim meczu.
Do przerwy remis.
Pzdr.

KabatMANU | 14.02.2013 11:35

@logan91
1 dzień mniej odpoczynku + my walczyliśmy prawie takim samym składem jak z Evertonem gdzie większość miała 90min w nogach a u was nawet CR7 w 60min. Zresztą teraz wy będziecie w takiej sytuacji przed rewanżem i wtedy proszę nie zwalać na terminarz jak nie huhnie wam coś.

logan91 | 14.02.2013 11:42

KabatMANU

Prawie robi wielką różnicę... 6 zawodników Realu z obecnej jedenastki grało w ostatnim meczu ligowym, zaś z ManUtd 7... Czy to aż taka duża różnica??

Terram | 14.02.2013 11:43

logan
A co znaczy przewaga wynikająca z trzymania piłki ??
W nowoczesnej piłce nie znaczy nic.
Pokazało to PSG, która grała swoją grę nie patrząc na posiadania piłki i zmiażdżyło Valencie. Tylko łutem szczęścia i pomocy sędziego utrzymali jeszcze szanse na awans. Ten mecz był bardziej wyrównany ale nie można powiedzieć, że real miał przewagę tylko dlatego bo przymali przeciwnika na dystans od swojej bramki. Mówicie cały czas o sytuacjach jakie miał real ale tak na prawdę Muły miały bardziej klarowne sytuację niż Real. Persii z tylko  sobie znanych powodów nie strzelił bramki z tej sytuacji sam na sam. Real miał sytuację z genialnych zagranych piłek ale  w tych sytuacjach prawie nie możliwe było by to zagrać lepiej. A RvP miał jeszcze sporo możliwości by to zrobić lepiej. Warto jeszcze wspomnieć o sytuację gdzie RvP strzelił mocno w boczną siatkę gdzie przy podaniu do Rooneya wykończanie było by tylko formalnością.

logan91 | 14.02.2013 11:49

Terran

Tylko zauważ, że to posiadanie piłki nie było bezproduktywne jak to w przypadku Valencii... Real będąc przy piłce starał się oddawać jak najwięcej strzałów, z czego kilka było naprawdę groźnych, jednak trudno dojść do klarownej sytuacji, gdy cały zespół broni dostępu do bramki... ManUtd zamurowało bramkę, dlatego też piłkarze nie mieli szans na kontrę, a co za tym idzie, na klarowną sytuację... RvP tak naprawdę miał dwie sytuację w jednej akcji... Dzięki Lopezowi jak i Alonso nie padły bramki, ale równie dobrze te bramki mogły paść po strzałach Coentrao, gdzie od utraty bramki uratował De Gea w sposób niesamowity... Realowi brakowało szczęścia, bo równie groźnie uderzał Ronaldo czy Di Maria, gdzie zabrakło naprawdę nie wiele...

logan91 | 14.02.2013 11:51

Jeszcze zapomniałem dodać sytuacji Oezila, w której to powinien lepiej się zachować... Myślę, że jakby w tej sytuacji znalazł się Ronaldo, to wtedy mogło by się to zakończyć zupełnie inaczej, choć oczywiście nie musiałoby...

logan91 | 14.02.2013 12:12

Po za tym co poniektórzy sami sobie przeczą... Twierdzą, że Real nie należy do ścisłej czołówki podczas, gdy ich drużyna (ManUtd) jako taktyke obiera szczelną obronę... Czy przed każdą drużyną ManUtd tak się broni? Czy z takim Evertonem czy Arsenalem a nawet i Chelsea, ManUtd wychodzi na boisko by bronić?? Dlaczego w meczach z Barcą wszystkie drużyny skupiają się na obronie? Bo Barca obecnie  jest najlepsza, a więc dlaczego przed Realem również obierają taką taktykę? Odpowiedzcie sobie sami...

Terram | 14.02.2013 12:16

Własnie o to chodzi. Real starał się dużo strzelać. Większość jednak takich strzałów to łut szczęścia.  Nie da się do końca idealnie zapanować nad ułożeniem stopy przy poruszającej się piłce. Lub też liczenie na przypadkowe odbicie piłki przez obrońce. Dlatego też jak dla mnie ManU grał dobrze swoje a Real bezradny nie wiedział co robić. Taki urok LM by umieć się przystosować do stylu drużyny z innej ligi. Drużyny hiszpańskie raczej tego nie potrafią i starają być jak taran, czyli grając swoje bez patrzenia się na przeciwnika.

Grifter161 | 14.02.2013 12:21

KabatMANU
O gustach się nie rozmawia... Ja lubię oglądać drużyny które kreują akcje, posiadają piłkę itd. Inni lubią oglądać solidną obronę, czekać na jakąś kontrę... Napisałem to co myślę o tym meczu. W końcu po to są fora, czyż nie?
Barcelona zawsze jakiś mecz przegra, nie da się wygrać wszystkiego. Ważne jest to, że trzymają się swojego stylu. Takiego jaki lubię.


Jaro0901 | 14.02.2013 12:40

Piękny mecz, cieszy mnie dobra gra Realu. Ronaldo jest w formie, na pewno pomoże nam to w rewanżach . Szkoda, że jakoś nie wbiliśmy tej drugiej bramki, teraz to United ma to co chce. W tym momencie szanse są 51 na 49 dla Anglików z racji tego remisu. Mimo to wierzę w Dziesiątkę.

KROL2133 | 14.02.2013 12:49

Gimbusy szaleja a co sędzia robił to dramat, Ramos powienien obejrzeć czerwona kartke za uderzenie łokciem Evansa bez piłki już w pierwszej fazie meczu, zółte kartki dla RvP i Valenci to wgl smiech yebana hiszpanska ****ka udawac tylko umie, Varane to samo czerwona faul taktyczny na Evrze który wychodzil sam na sam, Arbeloa 3x taktycznie sfaulowal a żadnej zółtej kartki arbiter dno. Jedyna kontrowersja na korzyść MU to wejscia Jonesa w Di Marie za które w Anglii za c***a by arbiter nie podyktował karnego. Co do meczu jak ktoś *****li, ze United nie mieli sytuacji to jest chyba upośledzony w pierwszej 2 setki Welbecka w drugiej 3 sytuacje RvP z czego 2 to były setki 200%, po jednej okazji Kagawy i Giggsa, doskonały mecz United zwłaszcza, ze mielismy 1 dzień mniej odpoczynku i to gralismy z Evertonem a nie jakimis ogórkami z LL.

messenger | 14.02.2013 13:03

Niektórzy to za bardzo słuchają komentatorów, którzy dostają zawału serca przy pierwszej lepszej okazji. Piłka leci na słupek i olaboga co za okazja, szczęście itp. itd. Akurat strzał Coentrao lepszy być nie mógł. Parę cm bliżej środka i trafiłby w obrońcę, parę cm w kierunku słupka, to by wyszło na aut. W pozostałych sytuacjach byłaby mega jazda po De Gei, gdyby wpuścił te "cudowne" strzały w środek bramki.

Marer | 14.02.2013 13:54

To że Real zagrał bardziej ofensywnie niż ManU, to jeszcze nie oznacza że był lepszy, bo nie był.

czerwona1878 | 14.02.2013 14:11

Pozdrawiam kibiców innych drużyn którzy pisali, że będzie 3-1 dla Realu i Królewscy nas zmiotą ;)

Takiego wyniku oczekiwałam.

@KROL2133 - karny? Nie ośmieszaj się. Za dużo słuchałeś tych komentatorów. Jagoda to fan Realu. Za takie wejścia nie ma karnych.

Blue_heart | 14.02.2013 15:52

Przesadzacie z tą czerwoną kartką. To była męska gra, podobnie jak w pierwszej połowie w polu karnym, gdzie Jones ciałem odepchnął Di Marie. Jak już ktoś powiedział, to nie Barcelona, takich fauli się nie gwiżdże.
Dziwna sprawa z tym rożnym, ale cóż, bywa.
Teraz United zagrają na 0:0 i mają awans.

messenger | 14.02.2013 15:56

Pewnie, powinien mu nogi połamać w imię męskiej gry. Zgadzam się, że Jones faulował. Sędzia popełnił 2 błędy, ale przynajmniej był konsekwentny.

Bob | 14.02.2013 16:06

ElGolaso
Brakuje tylko tego, żebyś napisał, że MU było lepsze i zasłużyło na zwycięstwo, a Real "nie chciał grać w piłke" :))

shannon_017 | 14.02.2013 16:07

Jeśli ktoś twierdzi, że gra United opierała się na fuksie, to proponuję zmienić dyscyplinę sportu. Jeśli dobra dyspozycja De Gei to fuks to ja nie mam pytań. Bramkarz wyłapał to, co miał wyłapać. Pierwsza sytuacja to sparowanie palcami piłki na słupek. Fuksem można nazwać sytuację w której znalazł się Coentrao, bo to Ferdinand wystawił mu piłkę pod nogę, po której oddał strzał, który De Gea świetnie sparował. W przeciągu całego spotkania zapamiętałem takie sytuacje:
Real: Coentrao- słupek, bramka Ronaldo, Coenrao - instynktowne wybicie De Gei.
United: Bramka Welbecka, strzał van Persiego - ręce Lopeza - poprzeczka, brak spalonego - sytuacja van Persiego- nieczyste kopnięcie w piłkę - wybicie prawie że z linii Alonso,  wybronienie sytuacji van Persiego przez Lopeza i sparowanie piłki na róg.
To są klarowne sytuacje które ja jako fan nie kibicujący żadnej z drużyn najbardziej zapamiętałem. Chyba że dla fanów Realu liczy się obijanie trybun i band, posiadanie piłki,za które nie przyznaje sie punktów.
Ciekawe gdzie teraz są fani Realu, który nazywali United angielskimi drewniakami i stawiali na pewne zwycięstwo Realu :) tak się składa, że ten mecz to była kwintesencja angielskiego futbolu, prosta, skuteczna piłka :) rewanż oceniam w 60-40% na korzyśc United. Bramkowy remis+ atut własnego boiska może mieć tutaj wielkie znaczenie, bo to United może, ale nie musi atakować tak jak w przypadku Realu :)
Niech fani Realu przypomną sobie taktykę Mourinho z Barceloną, gdzie bronili się w 9, a w przodzie stał sam Ronaldo czekając na kontrę.

barcelonczyk 10 | 14.02.2013 17:52

Real zagrał lepiej od United, ale w końcu to Królewscy grali na swoim stadionie. A Czerwone Diabły za to wywiozły lepszy wynik od Realu. Natomiast nie była to jakaś duża przewaga Los Blancos, bo Manchester United też miał swoje okazje na gola, głównie w drugiej połowie. Jak dla mnie Rooney zagrał zdecydowanie poniżej oczekiwań, ale może dlatego, że napracował się w meczu z Evertonem. Natomiast u Królewskich najsłabszym punktem w ofensywie był Benzema, nic mu nie wychodziło.
Bardzo dobry mecz De Gei i przyzwoity Diego Lopeza :)

Oczywiście awans nie jest jeszcze przesądzony, ale przed rewanżem na OT w lepszej sytuacji są podopieczni Sir Alexa Fergusona.

W Manchesterze powinno być ciekawie :D





Pozdro - barcelonczyk 10

MirkoFCB | 14.02.2013 18:58

No dwumecz jeszcze otwarty,ale w troche lepszej sytuacji Man Utd.

ElGolaso | 14.02.2013 19:13

Bob

Nie nie, nic z tych rzeczy:D
Nie miałbym odwagi odbierać Ci tej dziecięcej radości po kolejnym domowym bramkowym remisie w pucharowym dwumeczu.

Hala Madrid i po Decime !:))))

manutdking | 14.02.2013 19:14

mnie osobiście śmieszyły typy niektórych przed meczem np. 3:1 dla gospodarzy xD
wynik jak najbardziej dobry ale szkoda niewykorzystanych okazji United . oczywiście ciężko się grało przy duecie Real - Felix Brych .

manutdking | 14.02.2013 19:16

*przeciw

Joker | 14.02.2013 20:30

Niektórzy kibice Realu są tak zabawni, ze nic tlyko boki zrywać czytajac ich radosną twórczość:)

"Man. Utd nic tlyko się murował", heheh:) No tak, a te 13 strzałów w tym 9 celnych to oddali z własnego pola karnego, heheh:) v.Persie miał 3 sytuacje niemal sam na sam, Welbeck też niewiele sie pomylił w pierwszej połowie, Giggs miał niemal pusta bramke przed sobą tylko zabrakło decyzji o strzale, faktycznie Diabły sie jedynie murowały, a te sytuacje się zrodziły właściwie niewiadomo z czego:) Te 9 rzutów rożnych to tez zostało wywalczonych w trakcie murowania sie na własnej połowie, heheh:)
Prawda jest taka, że Ferguson ograł Mourinho taktycznie... Oddał piłke Realowi, zagęścił środek i pozwolił Realowi rozgrywać atak pozycyjny, o którym maja pojęcie średnie... Oczywiście nie rpzecze, ze De Gea troche uratował United, ale od czego jest bramakrz? Zresztą D.Lopez to niby nie uratował? Też ratował, bo od tego jest...
Wy to chyba murowanai nie widzieliście... Murował to się Celtic, albo Chelsea w meczach z Barcą, bo te zespoły przeszły ledwie kilka razy przez swoją połowe  i fart chciał, że co oddali strzał to wpadało... Chelsea w dwumeczu z Barcą oddała bodaj 4 celne strzały a strzeliła 3 gole! A juz nie wspomne, zę posiadanie piłki było w okolicach 75%, a nie marnych 56:)

Ogladaj | 04.03.2013 16:31

REAL MADRYT VS MANCHESTER UNITED Transmisja Live Online Na Żywo

Transmisja w HD na:

OgladajOnline.cba.pl



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy