Wyjątkowe koszulki Barcy na Klasyk. Owoc współpracy ze Spotify

Robert Lewandowski
Obserwuj nas w
PressFocus Na zdjęciu: Robert Lewandowski

FC Barcelona w niedzielnym spotkaniu na Santiago Bernabeu wystąpi w wyjątkowej wersji swoich domowych strojów. Na koszulce znajdzie się bowiem logo Drake’a. Sponsor Blaugrany, Spotify, chce w ten sposób uczcić fakt, że Kanadyjczyk jako pierwszy artysta w historii przekroczył barierę 50 miliardów odtworzeń jego utworów w tym serwisie strumieniowym.

  • W marcu Barcelona zawiązała współpracę ze Spotify. Już wówczas zapowiadano liczne wizualne kolaboracje
  • W sobotę dojdzie do pierwszej z nich. Blaugrana wystąpi w El Clasico w koszulkach z symbolem Drake’a – sową –  w miejscu zwyczajnego loga Spotify
  • Ma to uczcić przekroczenie przez Kanadyjczyka bariery 50 miliardów odtworzeń jego utworów w tym serwisie strumieniowym

Sowa Drake’a pojawi się na murawie Santiago Bernabeu

Gdy w marcu FC Barcelona informowała o nawiązaniu współpracy ze Spotify, obie strony zapowiadały liczne kolaboracje wizualne. Okazuje się, że do pierwszej dojdzie podczas unikalnego wydarzenia. Po raz pierwszy piłkarze Blaugrany założą unikalny projekt koszulki podczas sobotniego El Clasico.

Klub poinformował o tym w piątek. Na profilach w mediach społecznościowych Dumy Katalonii pojawiło się zdjęcie Drake’a, trzymającego w rękach t-shirt meczowy drużyny z Camp Nou. Zmienił się w niej jednak pewien szczegół. Zamiast klasycznego loga sponsora, Spotify, na środku koszulki widnieje bowiem symbol kanadyjskiego artysty, sowa.

Serwis strumieniowy chce wykorzystać jeden z najważniejszych meczów ligowych na świecie do uczczenia rapera. Ten bowiem, jako pierwszy w historii, przekroczył barierę 50 miliardów odtworzeń utworów w platformie Spotify.

Nasz sojusz ze Spotify wykracza poza zwykłą relację handlową. Jak wielokrotnie podkreślaliśmy, jest to relacja strategiczna, dzięki której staramy się połączyć dwa światy, które mogą wzbudzać emocje, a mianowicie muzykę i piłkę nożną. Ta inicjatywa jest kolejnym przykładem tego pragnienia i innowacyjnego ducha naszej współpracy. Po raz pierwszy w naszej historii zastępujemy nazwę naszego głównego partnera na przedzie koszulki cenionym na całym świecie artystą Drake’a, zdobywcą 4 nagród Grammy i rekordzistą w różnych kategoriach, takich jak bycie pierwszym artystą, który zgromadzi 50 miliardów strumieni na Spotify. Ta inicjatywa pokazuje nasz potencjał, aby stać się wyjątkową platformą oferującą doświadczenia, które pomogą nam zbliżyć się do naszych fanów, jednocześnie docierając do nowych odbiorców na całym świecie – powiedział wiceprezes do spraw marketingu Barcelony, Juli Guiu.

Blaugrana podejdzie do spotkania z Realem Madryt jako lider tabeli. Przewagę mentalną mieć będą jednak Królewscy. Początek starcia już w niedzielę o godzinie 16:15.

Czytaj więcej: Real Madryt z problemami przed El Clasico. Niepewny występ dwóch gwiazd.

Komentarze