REKLAMA
REKLAMA

Pepe: Mourinho nie powinien tego mówić

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: ASInfo  |  05.05.2013 09:36
Obrońca Realu Madryt Pepe skrytykował szkoleniowca Jose Mourinho. - Jego słowa nie były na miejscu. Ikerowi należy się szacunek - zaznaczył Portugalczyk.

Jakiś czas temu Casillas stracił miejsce w bramce "Królewskich" na rzecz Diego Lopeza. Mourinho pytany o to, czy chciałby zmienić jakąś swoją decyzję z przeszłości, odpowiedział: - Powinienem wcześniej doprowadzić do transferu Lopeza. Prosiłem o niego, ale nie byłem zbyt zdeterminowany - stwierdził były opiekun Interu Mediolan.

Zdaniem Pepe to oznaka braku szacunku dla Casillasa. - Iker to człowiek-instytucja nie tylko w Realu, ale w całej Hiszpanii. Musimy go szanować. Myślę, że słowa Jose nie były odpowiednie. Iker musi wiedzieć, że drużyna i kibice są za nim - mówił zawodnik.

Mówi się, że Mourinho zamieni niebawem Real na Chelsea Londyn. - Jesteśmy spokojni. Na razie skupiamy się na końcówce sezonu - zakończył Pepe.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 68 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

bre3no | 05.05.2013 09:55

Wygląda na to, że po odejściu Mourinho wszyscy będą zadowoleni tj. piłkarze i kibice Realu oraz piłkarze i kibice najprawdopodobniej Chelsea

HectorSpector | 05.05.2013 10:04

Racja... Casillas to już praktycznie człowiek-instytucja...

... wiec, skoro już tak jest to niech się zachowuje jak na to miano przystało...
Przynajmniej cześć problemów w szatni Madrytu z początku sezonu po których smród ciągnie sie do dziś to Jego zasługa...

Inny trener podkuliłby ogon i siedział cichutko ale nie Jose...

Den | 05.05.2013 10:09

ja tam za nim nie będe płakać

maneka | 05.05.2013 10:11

http://s8.**.pl/index.php?polecil=1 09272

xarko_RM | 05.05.2013 10:49

Dla mnie Casillas to legenda Realu. Przez tyle lat był na bramce, bronił świetnie, jest jednym z najbardziej doświadczonych zawodników na świecie. Mou nie powinien tego robić. Diego Lopez mimo, że dobrze bronił nie był wstanie wygryźć się w 1 skład. Wszystko jest uwarunkowane przez trenera, to on nadaje kto ma grac. A dla Ikera nawet szansy nie dał..Że miał kontuzje to nie jest jego wina i do tego pozbawia go grania nawet w mniej ważnych meczach..

Splitter | 05.05.2013 11:06

Zawsze byłem za Mou ale ostatnio za dużo tych negatywnych emocji wnosi do Realu. fajnie było by widziec Joppa na jego miejscu żeby drużyna znowu stała sie jednym. Ewentualnie Ancelotti.

Drakam | 05.05.2013 11:15

No to nie zobaczymy juz Pepe w tym sezonie na boisku o ile nikomu nie przydarzy sie bardzo powazna kontuzja :)

sibelkacem | 05.05.2013 11:20

Pepe, wreszcie jakaś fajna wypowiedź. Ma u mnie plusa!

Chmura | 05.05.2013 11:46

Jak Jose by odszedł, to zobaczylibyście Real ale jako DRUŻYNA !!! , przede wszystkim Gran Derby nie były by tak brutalne, oczywiście chodzi mi o stronę Realu, więc bez spiny , nic nie podkręcam czy coś ale chodzi mi oto że według mnie Pepe się znacząco zmienił, wziął za mikrofon i mówi co czuje, widzę że nikt się już nie boi wypowiadać to co czuje.Po odejściu Murinho Real każdy będzie lubić nawet nie za grę ale za zachowanie.

Qrs | 05.05.2013 11:56

Nie wiem, nie wiem, Panie Pepe, na realmadrid.pl powszechnie uważa się, że "instytucją" to był Raul, czy Di Stefano, a nie Casillas. A odnośnie szacunku, przeczytałem, że Iker powinien jak najszybciej zakończyć karierę...
Swego czasu Barcelona miała straszliwy wysyp nowych kibiców, ale takiej hołoty, to u nas nie widziałem.

emti16 | 05.05.2013 12:07

Pozycja bramkarza to chyba najbardziej przykra sprawa dla rezerwowych. Iker bronił świetnie 10 lat(albo nawet więcej) i praktycznie nie opuścił meczu( poza pucharowymi, na pocieszenie rezerwowym). Teraz siedzi na ławie, ale trzeba uczciwie powiedzieć, że Diego Lopez w niczym nie ustępuje Ikerowi. Broni świetnie , więc dlaczego ma się go zmienić? Wyobrażam sobie jaka presja na nim ciąży, gdy w kółko słyszy gadanie o tym że to Iker powinien się znaleźć w 1-szym składzie. Takie to troche przykre. Iker moim zdaniem powinien poczekać w końcu na swoją szansę, Mourinho myślę robi wszystkim na złość, że nikt nim sterować nie będzie, ale powinien ich wystawiać chociaż na zmiane, a już na pewno w oknie transferowym któregoś z nich(pewnie Lopeza ) wypuścić do klubu , który liczy się w Europie, by pokazał swój potencjał.

01987 | 05.05.2013 12:22

HectorSpector
masz rację,gdyby Iker nie leciał z każdym newsem z szatni do swojej dziewczyny dziennikarki to pewnie Mou miał by do niego inny stosunek...niestety ale Casillas zwariował przez kobietę:)

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 12:37

HectorSpector, 10: - racja !! niektorzy widze nie rozumieja jak to dziala- w realu odką kibicuje (97rok) szatna rzadzily gwiazdy,zaden trener nie mial 100% wladzy,mourinho chcial miec a naszej jedynej gwiezdzie z ery galacticos ktora dobrze wiedziala ze tutaj rządzą zawodnicy od zawsze sie nie spodobalo i poszedl z nim na wojne..dla mnie najlepszy zawodnik swiata iker cassilas obencie jest kretem i smieciem i nigdy juz go nie bede lubil ,chocby wybronil decudujacego karnego za rok w LM to dla mnie bedzie zawsze kretem,chcialbym zeby odszedl i zeby lopez i mou zostali ale wiem ze ot nie mozliwe bo w tym klubie nadal beda rzadzic gwiazdeczki ktora sa ponad klub.

Aspas | 05.05.2013 12:38

ciekawe jak zareagowała by prasa Hiszpańska gdyby Mou został i tym samym pozbawił Casillasa miejsca w składzie na MS w Brazylii kosztem VV.

Drakam | 05.05.2013 12:52

@UKashMadrid1984
Wolisz, zeby ikonami Twojego kastylijskiego klubu byli najemnicy z Portugalii z ta smieszna trenerzyna na czele niz urodzone w Madrycie "gwiazdeczki"? A myslalem, ze u kibicow Realu juz nic mnie nie zaskoczy,

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 13:09

TAK WOLE NAWET NIEMCOW niz konfidentow i kretów,jestem za mourinho w 100% i wiem ze on ma racje w tej wojnie - pamietam ze ci sami ludzie ktorzy narzekali na ikera jesienia teraz chca go w bramce.Tak jak poowiedzial karanka- nie bedziemy wystawiac nikogo na zadnej pozycji za zaslugi ,liczy sie tlko obecna dyspozycja i tak powinno byc w kazdej druzynie ale w realu jest inaczej bo panuje hierarchia i gwiazdorstwo niestety,i nie poronuj mnie z kibicami realu ze stronek bo ja siedze od ponad 15 lat i nie przeskakuje jak chorągiewa za kazdym transferem tylko patrze na chlodno co sie dzieje w klubie i jedyne co widze to ze iker przegina pałe i gwiazdorzy  

Art00det00 | 05.05.2013 13:11

Już niedługo przyznawanie się do kibicowania Realowi będzie totalnym wstydem bo będą mnie wrzucać do jednego worka z takimi idiotami jak UKash.
Ewidentnie pozżerali wszystkie rozumy, mają wszystkie informacje z pierwszej ręki no i oczywiście osiągnęli wystarczająco wiele by nazywać Ikera śmieciem. Mourinho mimo szacunku dla jego umiejętności trenerskich jest cholernie toksyczny i po prostu nie moge się nadziwić jak można besztać Ikera za tamten wybryk i jednocześnie popierać Mourinho, który robi z siebie skończoną mendę na każdym kroku.
Nie wiem spod którego kamienia powyłaziliście ale u mnie swoich się wspierało mimo ich wpadek. Śmieciami to są kibice srający we własne gniazdo.

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 13:19

Ty gosciu malinowy za idiote to bys od razu w mazak zarobił to raz a dwa nie byl toksyczny ,toksyczni byli zawodnicy ktorzy zostali posadzeni na ławce czemu nikt z 1 skladu nic nie gada na mourinho tylko zawsze ktos posadzony ma cos do powiedzenia?poprostu zawodnicy realu to same gwiazdy nie godza sie z rola rezerwowego.dlaczego w kazdym 1 klubie z ktorego odszedl zawodnicy mowia o nim jak o ojcu ?bys mial troszke pojecia o futbolu to mogli bysmy pogadac ale jesli iker ponad wszystko i wynoszenie spraw szatni babie dziennikarce jest ok to kibicuj dalej kibicku:)

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 13:22

klub ponad wszystko !!

baZ | 05.05.2013 13:31

Jak napisał Art00det00, Mou jest zbyt toksyczny. Lubię go i szanuję, ale wolałbym go w tej chwili w Chelsea, czy innym klubie. Za dużo podziałów w Realu, za dużo zamieszania i kwasów. Niech to wszystko się poukłada od nowa, niech klub znów zacznie grać znów razem, jak bracia; niech w gazetach pisze się o Realu w kontekście sukcesów, a nie kolejnych kontrowersji i sporów. Potrzeba trenera, który zacznie znów na poważnie grać na boisku, a nie na konferencjach.

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 13:35

Trenera ktory nie da sie zawodnikom i bedzie wystawial najlepszy sklad ktory najlepiej wyglada na treningach a nie 11 według tego co powiedza najstarsi zawodnicy,nie chce zeby w moim klubie gral ktokolwiek za zaslugi lub ktokolwiek kto nie szanuje barw i spraw szatni , a na tą chwile sa takei osoby w tym klubie..Mou byl 1 trenerem od czasow del Bosque ktory faktycznie ustalał 11 bo wczesniej robili to wszyscy tylko nie trener..

Moronaldo | 05.05.2013 13:36

Iker to świetny bramkarz ale czy należy mu się szacunek?
Po tym jak psuł atmosferę?
Diego Lopez moim zdaniem wygląda lepiej niż Casillas z początku sezonu i co tu dużo mówić...
Sam jestem w szoku ale co zrobić...każda legenda kiedyś się kończy... na szczęście Mou nie patrzy na na nazwisko a na prezentowane umiejętności i to żeby każdy zawodnik był za nim.

Odnośnie jeszcze jednej sprawy czy jest na tej stronie jakiś moderator?
Użytkownik Drakam tod****totalny którego życiową misją jest wjazd na Real
Najemnicy?Trenerzyna?Gwiazdeczki?
Won!

d4zzik | 05.05.2013 13:46

Art00det00, Wyręczyłeś mnie swoją opinią.
Z jednym mogę się z UKash'em zgodzić. Mianowicie, że posadzenie w tej chwili tak dobrze spisującego się Lopeza na ławkę, tylko dlatego, że ma za rywala ikonę Realu byłoby bardzo nie w porządku wobec tego pierwszego.  Nie wiem natomiast, co trzeba mieć w głowie, żeby nazwać 'śmieciem' żywą legendę Królewskich, bramkarza, który przez te lata zrobił dla tego klubu tak wiele.To już jest chłopie totalne szambo...

dzike | 05.05.2013 13:50

Szkoda że więcej kibiców obcych klubów nawet kibice Barcy widza ze Mourinho postępuje porawnie i to on ma na celu rozwój drużyny, jak ktos wyżej  napisał Iker jako ikona/instytucja powinien zamknąć jadaczkę i wpierać klub a nie jakąś kampanie anty Mou rozkręcił ze swoją piękną dziennikarka która w momencie szczytowania pyta "Ikerku jak tam  w szatni a Iker  na to:  Mourihnio wina...."
przecież to jest śmieszne, nie umniejszając Ikerowi bo to legenda i zrobił wiele dla klubu ale czy aktualne spięcie nie są wynikiem jego skrzywdzonego ego? Mourinho tez dolewa oliwy do ognia bo sprawdza jak daleko może się posunac ale to jego prawo, on ma prawo krytykować zawodników a zawodnicy nie maja prawa krytykować trenera tylko wykonywać zadane przez niego zadania, gwiazdy zasrane tylko pieniądze i pieniądze im w głowach, prawda jest taka że polityka Mourinho jest bardziej owocorodna niż jakiegokolwiek trenera od 10 lat więc o co ta krytyka?
3 razy z rzędu półfinał LM czy to naprawdę mało? Niech Mou zostanie jeszcze i zdobędzie Decimę i wtedy nawet Iker go pokocha!

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 13:52

Dla mnie tylko smiecie wynosza sprawy rodziny do mediów ,moze jestem inaczej wychowany nie musisz sie ze mna zgadzac i szanuje to natomiast obrazanie kogos za inne zdanie nie jest na miejscu.Moje zdanie popiera mnostwo osob,jesli smiec to za ostro niech pozostanie kretem albo szczurem obojetne mi to,Iker byl moim ulubionym zawodnikiem jeszcze do niedawna bo nie bylo pewne kto to wynosi,jesli to samo zrobil byl kazdy inny zawodnik dla mnie by sie skonczył i tyle.A to ze akceptujecie konfidenta pokazuje tylko wasza frajerską nature bo w moim srodowisku takei zachowanie jest niedopuszczalne.

undertheskin | 05.05.2013 13:58

Prawda jest taka, że Real Madryt to zawsze była drużyna gwiazd, nieważne w jakim okresie. Ten klub ma to po prostu wpisane w statut. I niejednokrotnie zawodnicy chcieli udowadniać, że są ważniejsi od trenera, który przecież jest ich szefem. Tymczasem tu nie ma miejsca na demokrację. Jest boss i jego wizja, którą powinni starać się realizować zawodnicy. A tu proszę, wychodzi obrońca przed szereg i mówi prasie, że wedle jego widzi mi się trener powinien mówić to, a nie powinien mówić tamtego. To się nazywa brak profesjonalizmu. Jeszcze trochę i Casillas powie dziennikarzom, że trener źle dobiera skład na mecze. Czy najemnicy to taka wielka obraza? Przecież większość sławnych piłkarzy dzisiaj to właśnie najemnicy. Gwiazdeczki to też obraza? Jak ktoś zadziera nosa zamiast grać w piłkę to raczej na miano gwiazdeczki zasługuje. Piłka nożna to nie nie Hollywood (chyba, że gra się w klubie z Bawarii, który sam sobie nadał taki przydomek :). Tylko z trenerzyną się nie zgadzam. Nie trawię Mourinho, ale facet ma wielkie osiągnięcia i nie jest to byle koleś od pokrzykiwania przy linii.

entrenador | 05.05.2013 14:05

Moglby mi ktos strescic to co wczesniej mowil Iker? Bo to ze wynosil do Sary wiesci z szatni to wiem. ale nie wiem dokladnie co bylo powiedziane

Drakam | 05.05.2013 14:10

@Moronaldo
Ty zdrowy jestes? "Gwiazdeczki" to okreslenie uzyte przez kibica Twojego klubu - UKashMadrid1984, wiec zachowaj dla siebie to "Won!" internetowy napinatorku, bo zadnego wrazenia na mnie nie robisz. Slowo "najemnicy" jest niestety bolesna prawda. Gran Derbi od przyjscia Mourinho nie maja nic wspolnego z rywalizacja pomiedzy Kastylia a Katalonia.
Btw. Nigdy nie wjezdzalem na Real. Wjezdzam tylko i wylacznie na Mourinho, ktory w moich oczach sprowadza ten klub na dno.

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 14:12

buauahahah Drakam od kiedy ogladasz gran derby bo ja od 97 i nie raz sie po mordach prali i zawsze byla napina hehehehe :)

Drakam | 05.05.2013 14:16

Tak, tylko po mordach prali sie Kastylijczycy z Katalonczykami (z niewielkimi wyjatkami), a teraz piora sie Portugalczycy z Katalonczykami i to jest smutne. "heheheeheheheheheehehe xDDdxDdxDDx111"

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 14:16

a juz sprewdzilem twoj wiek nie musisz odpowiadac,,,wkroczyles akurat w okres kiedy bylo naspokojniej od lat bo akurat jak grali ludzie pokroju ronaldinho czy ronaldo tobyl troszke wiekszy luz na boiksu ale pamietam duzo wieksze szopki zarowno zawodnikow realu i barcy niz to co obecnie widzialem,,jesli niewiesz nie znasz tematu nie wypowiadaj sie albo ewentualnie sie dooedukuj na You tube znajdziesz mnostwo filmow z agresywnymi zagraniami z gD z lat 90-2004

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 14:19

nie prawda lałi sie rivaldo z innym najemnikiem nawet itp itd ,no mowie nie wiesz to sie nie wypowiadaj dzieciaku bo jak ja ogladalem GD to ty miales 6 lat..

Drakam | 05.05.2013 14:19

O czym ty mowisz czlowieku? Ja mowie o Gran Derbi jako pojedynkach niemalze reprezentacj Kastylii z reprezentacja Katalonii, a ty mi mowisz o jakichs agresywnych zagraniach i biciu sie po mordach. Co to ma w ogole do rzeczy.
P.S. Nie musisz mnie uczyc historii obu klubow, to ze masz troche wiecej lat (a jednoczesnie piszesz jakies kretynskie "heheheh") nie robi na mnie najmniejszego wrazenia.

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 14:26

i ze niby kiedy to byla reprezentacja kastyliii bo moj ojciec  nawet pamieta real jako klub najemnikow..

Drakam | 05.05.2013 15:16

Nie wiem jak to  zrozumiales, ale np. taki sklad mi wystarczy, zeby uznac za reprezentacje Kastylii: Raul, Guti, Casillas, Ramos. Dodatkowo takie "farbowane lisy", ktore tez mozna juz praktycznie uznac za Kastylijczykow (podobnie jak Inieste mozna spokojnie uznac za Katalonczyka), biorac pod uwage czas jaki spedzili w stolicy Hiszpanii, jak Salgado, Helguera (moze w mniejszym stopniu, bo Bask zawsze bedzie Baskiem) i Hierro. A teraz kto jest? Pozostal Ramos, Casillas zostal totalnie zdegradowany i umownie Callejon (ale co on z tymi umiejetnosciami robi w tym klubie, to juz inna sprawa). Xabiego nawet nie da sie tu wymienic, bo z Madrytem ma on bardzo malo wspolnego jak narazie.

Drakam | 05.05.2013 15:19

Mysle, ze skoro jestes taki stary, a jeszcze masz zrodlo informacji w postaci Twojego ojca, to jestescie spokojnie w stanie przywolac bardziej zamierzchle czasy (ktorych juz faktycznie ja nie mam szans przywolywac), kiedy w Realu gralo jeszcze wiecej Kastylijczykow oraz pilkarzy z obszarow od wiekow podleglych Kastylii, ktorzy w klubie ze stolicy spedzili praktycnie cala swoja kariere.

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 15:41

Arbeloe pomijasz ,DIego Lopeza pomijasz,Callejona sciagnal twoj znienawidzony najemnik Mou oraz wprowadzil Morate i Nacho do 1 skladu ale to szczegol,,z g...a bata nie ukrecisz kolego a ty doszedles do wniosku ze lepiej zeby grali słabsi Granero,czy Cassilas i ktory by poprostu w tym sezonie bez formy i inni wychowankowie ktorzy takiemu CR Marcelo czy Contreao moga sznurówki wiazac niz zawodnicy ktorzy sa najlepsi na swiecie na swoich pozycjacch? podejrzewam ze stawiajac na taka filozofie nie maja zaplecza mogli bysmy nie wyjsc z grupy w LM a w takim klubie jak Real nie mozna do tego dopuscic..

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 15:47

Ja rozumie ze nienawisc do Mou przysłania troche swiat ale tych 150 zawodnikow ktorych trenował Mou powiedzialo wyraznie - jest jedyny w swoim rodzaju ,najlepszy nigdy nie mialem takiego trenera jak on - tesknie.to wypowiedzi wielu graczy ale ty wiesz lepiej kto sieje ferment..bez sensu dyskusja naprawde daje sobie spokoj jesli nie rozumiesz czegos oczywistego o czym jest glosno w calym swiatku pilkarskim to ok glos dalej swoje zdanie,przypominasz mi te babcie co bronily krzyża...Lopez pokazał w meczu z BVB ze interwencje Ikera wcale nie sa takei kosmiczne i zwykly smiertelnik tez moze cudownie bronic.Szanuje 10 lat kariery pilkarskiej Cassilasa,mam jego koszulke ,ale w tym sezonie zrobil z siebie błazna i na boisku i poza nim a teraz nagle ci sami ludzie ktorzy mieli go dosyc w listopadzie chca go w bramce tylko dlatego ze Mou stawia inaczej,postawil by na cassilas byscie chcieli lopeza..zeby on jeszcze nioe robil slusznie ale lopez w tym sezonie wciagnal nosem waszego boga..

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 15:54

A Pepe wie ze Mou odchodzi i wie ze zdanie Cassilasa znow bedzie nr 1 w szatni i on bedzie mial wplyw na ustalanie skladu dlatego powiedzial to co powiedzial a moim marzeniem( nierealnym) jest to zeby perez pokazal ze ma jaja dal mu kontrakt na 5 lat i zrobil z niego fergusona Madrytu i sprzedal pepe ikera i higuaina ,jestem pewny ze z lopezem varane i ramosem na tylach real bylby rownie mocny jak nie mocniejszy niz obecnie,i to juz nie chodzi do konca o to kto ma grać tylko o to ze ktos tam musi rządzić i nie moze być tak jak było ze trener jest tylko osoba na ktora sie zwali wine jak pilkarzom sie nie bedzie chcialo ruszyć dupy na boisku..bo tak wlasnie bylo przez 10 lat w realu,to ze gwiazdka sie nei chcialo biegac bylo zrzucane na kolejnych trenerow ,wiadome ze latwiej wyrzucic trenera niz 5 pilkarzy ktorym sie nie chce..

Teddy | 05.05.2013 15:56

Mam nadzieję, że i Real, i Barca zmienią trenerów. Odnoszę wrażenie, że to bardzo poprawi atmosferę w La Liga. Zrobiło się duszno, a żadna z drużyn nie prezentowała się dobrze w tym sezonie. Real przegrał parę meczów w lidze wypadając naprawdę słabo, Barca niby tą ligę wygrała, ale im dalej w Lidze Mistrzów tym prezentowała się coraz bardziej żałośnie.

Ciekawe ile temu wszystkiemu winny jest kryzys, ale transfery również w Realu nie zaspokajały potrzeb. Drużyna potrzebuje dobrego napastnika od zawsze, a nic nie drgnęło w tym kierunku (bo wypożyczenia Adebayora nie ma co liczyć).

Drakam | 05.05.2013 16:00

Arbeloa to tez tragiczny pilkarz, nie wiadomo dlaczego gra na tej prawej obronie. Marcelo duzo lepszy od Coentrao, ale pierwszym LO jest ten drugi, dlaczego? Dlatego, ze to portugalczyk. Mourinho wlasciwie NIE wprowadzil Moraty do pierwszego skladu, poniewaz ma jakies spiecie z trenerem Castilli, a Morata to swietny pilkarz, ktory niejednokrotnie udowodnil, ze potrafi wiecej niz Higuain na pewno (a mozliwe, ze i nawet Benzema w tym sezonie). Lopez pochodzi z Galicji i przez polowe swojej kariery tula sie po calej Hiszpanii, co z niego za Kastylijczyk?
Nigdzie tez nie napisalem, ze transfer Lopeza i wystwianie go w pierwszym skladzie to blad - wrecz przeciwnie, rowniez uwazam, ze Lopez broni niesamowicie. Jednak niszczenie kariery Casillasa zaczelo sie jeszcze przed jego kontuzja i sprowadzeniem Lopeza, kiedy na boisko w pierwszym skladzie zaczal wychodzic Adan, ktory nie pokazywal NIC.
Co do dobierania zawodnikow bez wzgledu na wszystko dla dobra klubu - coz, Pique nigdy nie byl czolowka stoperow na swiecie (pominmy ta smieszna jedenastke 2012 roku), Puyol od wielu, wielu lat nia nie jest, a jakos udalo sie wygrac lige mistrzow w 2011 wlasnie druzyna katalonska.
Nie wiem co moje wypowiedzi maja wspolnego z bronieniem krzyza skoro sa poparte argumentami. To wlasnie opieranie sie na wypowiedziach kilku zawodnikow, ktorzy wielbia Mourinho jest smieszne (szczegolnie, ze traktuja go jak Boga i okreslaja go jako niesamowitego "bo tak", o ironio, kto tu jest obronca krzyza).

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:03

nawet nie czytajac do konca juz ci odpowiadam ,lope to wychowanek realu to ze go sprzedali to 2 strona medalu ,marcelo lepszy od fabio?? chyba 2 lata temu,jestem ogromnym fanem marcelo ale fabio pokazuje ogromna klase :) Arbeloa slaby?? a pffff to jest chyba jedyny pilkarz realu ktory gra rowno i nie schodzi ponizej pewnego poziomu nigdy ,nie wyroznia sie to fakt i w ataku nie jest najlepszy ale widze wlasnie jak sie znasz na pilce noznej nazywaja goscia ktory na euro i na MS zbieral w kazdym meczu bdb noty za gre w repre hiszpanii,,koncze gadke z toba bez kitu przeczytalem 1 3 zdania twojej wypowiedzi i nie zgodzilem sie z ani 1 zdaniem ..

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:06

krotko - nie masz pojecia o pilce noznej czlowieku a jesli zdanie ludzi ktorzy pracowali z mou jest mniej wazne niz twoje co nawet nie widziales goscia na oczy to wez sie lepiej za NBA albo za squasha znawco bo mnie osłabiasz poprostu a troszke w pilce siedze.

Teddy | 05.05.2013 16:06

Mimo szacunku do Mourinho, UKashMadrid1984 - chrzanisz. Lopez to gwiazda połowy sezonu, Casillas to wielokrotny zdobywca Ligi, Pucharu Króla, Ligi Mistrzów, Mundialu, Euro (i na tym nie koniec!), żywa legenda klubu. Stawianie Lopeza ponad nim to uleganie chwili i pokazywanie braku przywiązania do tego, co czyni Real Realem.

Mourinho to na pewno nie jest materiał na "Fergusona Realu". Nie jest związany z klubem, a swoje nazwisko zamiast umacniania, osłabia. Nie może się równać z Casillasem pod względem znaczenia dla Królewskich i nie może się takim stać tylko przez wzgląd na wielkie sukcesy w innych klubach.
Mou zrobił wielki błąd zaogniając stosunki z Ikerem. Chciał mieć władzę absolutną w klubie, ale to nie jest odpowiednie miejsce na takie zachowania.

Teddy | 05.05.2013 16:08

"krotko - nie masz pojecia o pilce noznej czlowieku"
To chyba załatwia wszystko. Aż żałuję, że odpisałem.

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:11

o kolejny nastolatek, no z czym do ludzi czlowieku .. kolega cie wydzwonil i poprosil o pomoc :D dajcie spokoj dzieci,wszystko co mowie wyplynie po sezonie.zobaczycie.koniec gadki.

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:12

i to nie Mou zrobil blad tylko Iker .zapamietajcie raz na zawsze.

Drakam | 05.05.2013 16:14

Ja nie mam pojecia o pilce? Arbeloa to dobry pilkarz? Teraz oplulem monitor ze smiechu, naprawde. Okreslenia Arbeloi jako solidnego prawego obroncy to ja jeszcze nie slyszalem. Jest tragiczny i chyba kazdy niezaslepiony kibic Realu przyzna mi tu racje.
Marcelo jest znacznie lepszy od Fabio i tez bys to zobaczyl, gdyby mial on w ogole szanse pokazac sie na boisku... (no i oczywiscie gdyby jakakolwiek decyzja Mourinho nie byla dla Ciebie swietoscia)
Wracajac jeszcze do Twojego wieku, ktorym tak sie szczycisz. Kazdym komentarzem, skladnia i interpunkcja udowadniasz, ze wiek nie ma nic wspolnego z jakakolwiek wiedza...

Drakam | 05.05.2013 16:15

Kolega wydzwonil... Zart tysiaclecia. Pogodz sie z faktem, ze jestes mniejszoscia, a mniejszosc wg obecnie ogolnie panujacego ustroju na swiecie nie ma racji ;/

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:19

pisze z telefonu i mam z****ny slownik ,jesli arbeloa jest slaby pilkarsko to ciesze sie ze jestem mniejszoscią :) to komplement .. jesli fabio jest słaby to rowniez gratuluje :)  

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:21

wiem ze wasze pokolenie z gimnazjum wie wszystko najlepiej dlatego koncze gadke

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:23

Slaby bo nie robi przeplatanek i nie strzela bramek hehehe czlowieku to co on wykonuje na boisku bez pilki to ty nawet nie masz pojecia o takiej grze,.,tyle

Drakam | 05.05.2013 16:23

Teraz z kolei lezy czytanie ze zrozumieniem. Napisalem, ze Marcelo jest od niego lepszy, a nie, ze jest slaby, ale skoro to dla Ciebie to samo, to moze rozmowa w jakims innym jezyku, ktorym lepiej wladasz, bedzie miala sens?
Arbeloa jest slaby, moze w reprezentacji zbieral jako takie noty, ale w klubie zbiera noty bardzo slabe, w ofensywie nie daje nic, a dla wielu skrzydlowych ominiecie go jak pacholka w defensywie nie jest zadnym wyczynem.

Drakam | 05.05.2013 16:24

O polskim systemie edukacji tez nie masz pojecia (dlaczego coraz bardziej mi sie wydaje, ze nie miales z nim za wiele wspolnego...), bo gimnazjum to w naszym wieku ma sie dawno za soba...

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:26

chyba pepe lewandowski mijał jak pachołka bo napewno nikt tego nie zrobil nigdy z arbeloą i nigdy nie za****ł nam meczu w ofensywie nic nie gra ale on jest obroncą ,nie robie z niego alvesa ale solidnego obronce..bardzo solidnego wie kiedy sfaulowac i jak sie uustawiac na boisku ,jak pachołka to mijali marcelo,w tym sezonie marcelo nie podjezdza do fabio nawet na cm:)

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:28

no wlasnie widzisz masz za soba:) chodzi mi ogolnie o pokolenie gimbazy bo moi znajomi nie uczeszczali do gimnazjum w ogole :) pozdro

Drakam | 05.05.2013 16:31

Chyba nie widziales jednak tylu spotkan Realu ile twierdzisz, bo ja nie raz widzialem pilke wpadajaca do bramki Krolewskich po bledach tego pacholka. W takim wypadku faktycznie nie ma o czym rozmawiac. Pozdro.

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:33

Ogladalem wszystkie mecze realu od jakis 6-7 lat bo wczesniej nie mialem takiej mozliwosci ,pokaz mi mecz w ktorym arbeloa byl najslabszy na boisku,nigdy tego nie bylo ,pepe ramos marcelo zbierali note 1,5 a Arbeloa nigdy nie schodzi ponizej pewnego poziomu,tak jak i niezbyt czesto wchodzi na wyzszy poziom i sie wyroznia ale to 2 strona medalu ..

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:35

oczywiscie wczesniej tez ogladalem mecze ale nie wszytskie a teraz ogladam kazdy 1 mecz nie opuscilem nawet meczu o pietruszke i fakt arbeloa byl czasem ograny ale tak samo ramos pepe i fabio a na niego zwyczajnie sie uwzieli bo nie wnosi za wiele do ataku w przeciweinstwie do reszty wymienionych przeze mnie graczy.

UKashMadrid1984 | 05.05.2013 16:40

Bardzo powazany wsrod fachowców i trenerów ,niedoceniany przez kibicow.. Arbeloa ,zeby polska kadra sie kiedys doczekała takiego defensora jak on to moze bysmy zaczeli mecze wygrywać..

TFAROŻEK | 05.05.2013 18:29

... powiedzial Pepe - specjalista jesli chodzi o szacunek dla drugiego pilkarza.

HectorSpector | 05.05.2013 22:21

HAHA !!! dobre ...

... polać temu nade mną!

logan91 | 05.05.2013 22:31

Widze, że Ci którzy bronią Ikera, naprawdę są zaślepieni jego zasługami... A mówienie o niszczeniu mu kariery jest co najmniej śmieszne... Jeżeli ktoś oglądał mecze Casillasa jeszcze z przed kontuzji to widział, jaką padlinę prezentował on na bramce... Puszczał wszystko co wymagało większego wysiłku... Bronił żałośnie, jak na bramkarza, którego ogłasza się najlepszym na świecie... Jeżeli ktoś oglądał mecze to widział, że po kilku meczach spędzonych na ławce Iker znów nabrał chęci do bronienia, jednak kontuzja uniemożliwiła mu pokazania, że jeszcze coś potrafi... Przyszedł Lopez i broni świetnie, więc dlaczego Mou ma go posadzić na ławce, gdy ten tak dobrze się spisuje? Po co zmieniać coś co spisuje się dobrze?? Bo Casillas to ikona i on musi grać? To dlaczego Raul nie został w Realu i nie grał do końca kariery? Przecież status miał większy od Ikera...
Co do frajerstwa Casillasa, to jeżeli uważacie, że to nic poważnego to ja nie mam pytań... Za kim Wy jesteście za klubem czy za jednym piłkarzem?? Iker zachował się jak skończony konfident i to nie podlega żadnej dyskusji... Tak się nie robi, tym bardziej jeżeli jest się ikoną klubu i jej kapitanem, a to do czegoś zobowiązuje... Iker powinien być ostatnią osobą, która by cokolwiek naskarżyła mediom...

Drakam

Nie gadaj, że oglądasz mecze skoro uważasz, że Coentrao powinien siedzieć na ławie... Chłopie z całym szacunkiem, ale przestań pieprzyć, bo w tym momencie Marcelo to cień samego siebie, a Coentrao? Coentaro gra w tym momencie najlepiej od przyjścia do Realu i to właśnie jemu należy się miejsce na lewej obronie...

Art00det00

Zazwyczaj się z Tobą zgadzam, ale w tym momencie nie masz racji... Stać powinno się przede wszystkim za klubem a nie pojedynczymi piłkarzami... Jeżeli taki piłkarz idzie do mediów i szkodzi klubowi, to takiemu piłkarzowi szacunek się nie należy... Mimo jego ogromnych dokonań i zasług, naprawdę szacunek oddala się od niego poprzez takie zachowanie, a on jako ostatni powinien taką rzecz robić, w końcu opaska kapitana do czegoś zobowiązuje... Najważniejszy jest tu klub, a swoje "ale" powinien zachować dla siebie, bo media tylko czyhają na sensację tego typu, a to jak wiemy szkodzi klubowi...

logan91 | 05.05.2013 22:38

Co do samego newsa... Pepe zachowuję się jak kretyn... Widać, że jest pewny odejścia Mou, skoro zarzuca mu złe podejście do Ikera... Stracił miejsce w składzie, (Co jest oczywiste, w meczu z BVB grał jak najgorsze drewno i utrzymuje to aż do dziś) to teraz płacze przed mediami... Masakra co się dzieje w moim ukochanym klubie...

strange_fruit | 05.05.2013 23:58

Splitter
"Zawsze byłem za Mou ale ostatnio za dużo tych negatywnych emocji wnosi do Realu."  Ostatnio..? Really..?

Splitter | 06.05.2013 00:38

UKashMadrid1984

skoro jestes taki dorosły powinieneś pozwolić innym mieć swoje zdanie a nie besztać ich bo mają inne niż Ty ;)

Aspas | 06.05.2013 09:22

Nie wiedzieć jak pisze się nazwisko kapitana swojego ulubionego zespołu, i jednego z najbardziej utytułowanych ludzi footballu to trochę żenada i każe patrzeć na takie wypowiedzi z przymrużeniem oka.

yves_klein | 06.05.2013 15:41

za duże pieniądze się przewijają przez Real, dlatego tyle sprzeczek :P



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy