REKLAMA
REKLAMA

Real rozbity. Cztery trafienia Lewandowskiego! (video)

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: goal.pl  |  24.04.2013 22:37
Niesamowity, doskonały, fenomenalny - tak można określić występ Roberta Lewandowskiego w dzisiejszym półfinałowym spotkaniu z Realem Madryt. Po kapitalnym spotkaniu, Borussia pokonała u siebie 4:1 Królewskich. Wszystkie cztery gole dla gospodarzy padły po uderzeniach reprezentanta Polski.

VIDEO: Zobacz bramki z meczu >>

W pierwszej części spotkania nie działo się za wiele – bardzo długo piłkarze obu drużyn rozgrywali piłkę w środku pola, nie mając nawet pomysłu jak zagrozić rywalom. W siódmej minucie na indywidualną akcję zdecydował się Marco Reus, który minął kilku obrońców, wpadł w pole karne i uderzył w kierunku dalszego słupka, ale piłkę wybronił Diego Lopez. Do dobitki ruszył Robert Lewandowski, ale z ostrego kąta nie potrafił skierować piłki w światło bramki.

Wystaw noty zawodnikom Borussii i Realu >>

Kilka sekund później było już 1:0. Z lewej flanki piłkę w pole karne dośrodkował Mario Götze, a tam dopadł do niej Lewandowski, który tylko dołożył nogę i dał swojej drużynie upragnione prowadzenie. W 24. minucie Hiszpanie wywalczyli rzut wolny, który wykonał Cristiano Ronaldo  – Portugalczyk był bardzo blisko zdobycia bramki, ale dobrze zachował się Weidenfeller.

Tuż przed przerwą koszmarny błąd popełnił Mats Hummels, który stracił piłkę na rzecz Gonzalo Higuaina. Ten popędził w pole karne i odegrał do Ronaldo, który bez problemów trafił do pustej bramki.

Druga połowa to już popis Borussii – od samego początku przycisnęli rywali, którzy nie wiedzieli co się dzieje. Tuż po przewie drugą bramkę zdobył Lewandowski, który wykorzystał podanie Marco Reusa, obrócił się z piłką i mocnym strzałem wpakował piłkę do siatki. Pięć minut później było już 3:1 i ponownie na listę strzelców wpisał się napastnik reprezentacji Polski. Robert wykorzystał zamieszanie w polu karnym, zgubił obrońcę i ponownie nie dał szans Lopezowi.

W 67. minucie nieodpowiedzialnie zachował się Xabi Alonso, który sfaulował w szesnastce Reusa. Do rzutu karnego podszedł, a jakże, Lewandowski i potężnym uderzeniem pod samą poprzeczkę strzelił swoją czwartą bramkę, zostając przy tym pierwszym zawodnikiem w historii europejskich pucharów, który strzelił cztery gole Realowi.

W końcówce brakowało już wartych uwagi akcji – goście co prawda chcieli zdobyć gola numer dwa, ale uniemożliwiła im to niemal perfekcyjnie grająca defensywa BVB. Dortmundczycy z kolei woleli skupić się na utrzymaniu korzystnego wyniku. W ostatniej minucie regulaminowego czasu gry bardzo dobrze zachował się Weidenfeller, który wybronił uderzenie Ronaldo.

(Mateusz Marchewka)

Borussia Dortmund - Real Madryt 4:1 (1:1)
1:0 Lewandowski 8'
1:1 Ronaldo 43'
2:1 Lewandowski 50'
3:1 Lewandowski 55'
4:1 Lewandowski (k.) 67'

żółte kartki:
Borussia - Lewandowski 71'
Real - Khedira 54', Ozil 64', Ramos 90+2'

Borussia: Weidenfeller - Piszczek (83' Grosskreutz), Subotić, Hummels, Schmelzer - Bender, Gundogan (90+1' Schieber) - Błaszczykowski (82' Kehl), Goetze, Reus - Lewandowski

Real: Diego Lopez - Ramos, Varane, Pepe, Coentrao - Khedira, Xabi Alonso (80' Kaka) - Ozil, Modrić (69' Di Maria), Ronaldo - Higuain (69' Benzema)

RELACJA MINUTA PO MINUCIE:

90+2 min - Żółta kartka dla Ramosa.

90+1 min - Ostatnia zmiana. Za Gundogana wchodzi Schieber.

89 min - Świetna interwencja Weidenfellera, który wygrywa pojedynek sam na sam z Ronaldo.

83 min - Druga zmiana. Grosskreutz za Piszczka.

82 min - Pierwsza zmiana w zespole Borussii. Kehl za Błaszczykowskiego.

80 min - Ostatnia zmiana w drużynie Królewskich. Kaka za Xabiego Alonso.

78 min - Uderzenie Lewandowskiego zza pola karnego i dobra interwencja Diego Lopeza.

76 min - Real nie rezygnuje, ale Borussia bardzo skutecznie się broni.

71 min - Żółta kartka dla Lewandowskiego.

69 min - Zmiany w zespole gości. Benzema za Higuaina. Di Maria za Modricia.

67 min - 4:1! Kto? Lewandowski!

66 min - Rzut karny dla Borussii za faul Xabiego Alonso na Reusie.

64 min - Żółta kartka dla Ozila za domaganie się kartonika dla rywala.

62 min - Borussia bliska zdobycia czwartego gola. Świetna akcja Gundogana i strzał z 16 metrów. Diego Lopez końcówkami palców przeniósł piłkę nad poprzeczką.

57 min - Celny strzał Modricia zza pola karnego, ale dobrze ustawiony Weidenfeller spokojnie broni.

55 min - Hattrick Lewandowskiego! Kapitalna bramka reprezentanta Polski! Coś niesamowitego!

54 min - Żółta kartka dla Khediry.

50 min - 2:1 dla Borussii! Lewandowski! Polak po raz drugi trafia do siatki, wykorzystując świetne podanie Reusa. Królewscy domagali się odgwizdania spalonego, ale nie mogło być o tym mowy.

46 min - Druga połowa rozpoczęta.

Koniec I połowy

43 min - 1:1! Fatalny błąd Hummelsa, dogranie Higuaina do Ronaldo, a ten trafia do pustej bramki.

42 min - Reus pada w polu karnym, ale gwizdek sędziego milczy. Niemiec zahaczył o nogę Varane'a, ale nie kwalifikowało się to do podyktowania jedenastki.

35 min - Obraz gry nie ulega zmianie. Borussia czeka na okazję do wyprowadzenia szybkiego kontrataku, a Real nie potrafi przedostać się w pole karne rywali.

29 min - Dośrodkowanie Xabiego Alonso z rzutu wolnego, piłkę piąstkował Weidenfeller. Od razu uderzył jednak Ozil, ale w ręce bramkarza.

25 min - Zza pola karnego strzelać próbował Gundogan, ale bardzo niecelnie.

24 min - Mocne uderzenie Ronaldo z rzutu wolnego z ponad 30 metrów, piłkę odbija Weidenfeller.

21 min - Gra toczy się w środkowej strefie boiska. Real nie potrafi znaleźć sposobu na Borussię. Brakuje klarownych sytuacji.

17 min - Goście próbują rozgrywać piłkę, a Borussia czeka na rywala nieco cofnięta.

13 min - Borussia po objęciu prowadzenia kontroluje wydarzenia na boisku. Królewscy na razie nie potrafią w żaden sposób odpowiedzieć.

8 min - Gooool dla Borussii! Robert Lewandowski! Reprezentant Polski strzałem z kilku metrów wykorzystał precyzyjne dośrodkowanie Goetze z lewego skrzydła.

7 min - Świetna sytuacja dla Borussii. Po indywidualnej akcji z piłką w pole karne wpadł Reus i uderzył w kierunku dalszego rogu. Diego Lopez z trudem odbił piłkę. Do futbolówki ruszył Lewandowski, ale w trudnej sytuacji nie zdołał celnie uderzyć.

6 min - Inicjatywa należy do podopiecznych Juergena Kloppa, ale na razie nic z tego nie wynika. Królewscy na razie bardzo dobrze rozbijają akcje gospodarzy.

3 min - Pierwsze minuty spokojne, nieco dłużej przy piłce utrzymują się gospodarze.

1 min - Spotkanie rozpoczęte.

sędzia: Bjorn Kuipers (Holandia)


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 226 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

piter498 | 24.04.2013 19:25

Do boju Królewscy !

patrol007 | 24.04.2013 19:43

Skład Królewskich :

REAL MADRYT: Diego López - Sergio Ramos, Pepe, Varane, Coentrão - Xabi Alonso, Khedira - Modrić, Özil, Cristiano Ronaldo - Higuaín.

HALA MADRID !

MadridistaPL | 24.04.2013 19:50

HALA MADRID! Jechac z ...
Liczy się zwycięstwo bądz remis bo na wyjeździe :)

Asgaard | 24.04.2013 20:02

dziwi mi, ze wiekszosc kibicow Realu liczy na zwyciestwo. Moim zdaniem w tym meczu Borussia jest faworytem i powinni sie obawiac. Wszystkie mecze u siebie wygrane. Real 23 spotkania w Niemczech i 1 wygrane. Wpadka z Galata, fakt, ze BVB sie meczylo z Malaga, ale to byl drugi mecz.

Sercem z Borussia!
2:1

daneczny133 | 24.04.2013 20:09

MadridistaPL-Ale kolega jest naładowany,hoho;d.Boże,jak się cieszę,że goetze w pierwszym składzie,jestem pewny,że atmosfera na trybunach będzie niesamowita.Jak wygrać to zapewne maksymalnie jedną bramką,optymistycznie
2:1

racander | 24.04.2013 20:28

ciekawi mnie co będzie się działo, jak przy piłce będzie nasz nowy zawodnik.

zzizou | 24.04.2013 20:33

Pewna zmiana w drugiej połowie to Benzema, prawdopodobnie za Higuaina i pewnie Di Maria np. za Modricia, chyba że będzie wzmacniana ofensywa to może za Alonso lub Khedire.

Gosiu | 24.04.2013 21:24

Jak na razie jest dobrze, lecz liczę na jeszcze jednego gola dla BVB

Jimmy | 24.04.2013 21:34

Hummels... co on zrobił??

FanJokera | 24.04.2013 21:36

Normalnie nie wierzę!
Jeżeli już sam Ryczel mówi, że Borussii karny się NIE należał to znaczy, że naprawdę się nie należał! :D
Wyjątkowo się z nim zgadzam. :)

MadridistaPL | 24.04.2013 21:37

Kurde Modric musi zejsc ozil na srodek i di maria na lewa.Ale teraz 2 połowac CR7 musi sie rozkręcic :)
Taki wynik mi pasuje.Ale zobaczymy.Miłego ogladania :)

Joker | 24.04.2013 21:38

Real ma farta niestety, więc będzie cięzko... Graja niewiele mniejszą padake niż wczoraj Barcelona, ale strzelili gola z przypadku, a właściwie to Hummels go strzelił, który nie mam pojęcia co odwalił...
Sytuacja z Reusem w polu karnym też podejrzana...

Ale za pierwszą połowe brawa dla BVB, bo sa lepsi i grają naprawde dobrą piłke... Licze, że to wygrają jak los okaże się bardziej sprawiedliwy niż przed przerwą...

ksg1906 | 24.04.2013 21:39


zachaczyl??co to za pisanie byl ewidentny karny Varan sie poslizgnol i byl za Rausem pierwsze wytracal go z rownowagi cialem a potem niechcacy nabiegl na niego piszczelem tylko jakie to ma znaczenie??ze niechcacy??kontakt byl minimalny ale napeweno wytroncil Rausa z biegu i nie dzie mu sie ze sie przewrocil...dla mnie karny ewidentny . Dodajmy ze jkaby byl karny podyktowany to nie bylo by bramki dla Realu wiec jest to podwojny blad masakra....

FanJokera | 24.04.2013 21:41

Karny za to, że Reus kopie Varane'a w łydkę?

MadridistaPL | 24.04.2013 21:42

Kurde Modric musi zejsc ozil na srodek i di maria na lewa.Ale teraz 2 połowac CR7 musi sie rozkręcic :)
Taki wynik mi pasuje.Ale zobaczymy.Miłego ogladania :)

baZ | 24.04.2013 21:42

aż tak słabego Realu dziś się nie spodziewałem

Joker | 24.04.2013 21:45

Reus to z tego co widziałem był przed Varane'm , wiec ciężko aby go kopnąl w łydke, a jeśli juz to się o nią zahacza... Jeszcze trzeba to zobaczyć na spokojnie, ale podstawy do podykotwanai karnego były jak nic... Jednak w tym sezonie dyktowanie karnych przeciwko Realowi jakos sędziom nie idzie co było chocby widac w spotkaniu z Galatasaray na Bernabeu, także mnie akurat ta decyzja nie dziwi...

ans994 | 24.04.2013 21:45

FanJokera
Nie wysilaj sie, tym 'ekspertom' tak nie przegadasz. Oni chyba wiedzą lepiej...

FanJokera | 24.04.2013 21:46

Oczywiście, że Borussia jest zespołem lepszy w tym meczu.
Chociaż oprócz strzału Reusa i bramki Lewandowskiego też jakiś groźnych okazji nie mieli.
Real fatalnie, można by rzec, że na poziomie Barcelony z wczoraj.
Na szczęście Real ma najlepszego piłkarza na świecie w składzie.

Co do tego "ewidentnego" karnego to polecam powtórki w zwolnionym tempie.
I najważniejsze: w jakości HD a nie jakieś tnące streamy w necie.

Islander | 24.04.2013 21:46

Real gra padakę na maksa! Tak jak Barca wczoraj, tyle że rywal słabszy...
Wynik dobry, ale Mou musi coś zmienić. Di Maria za Oezila najlepiej.

FanJokera | 24.04.2013 21:47

Joker
Masz rację. Nie kopnął tylko zahaczył. Co nie zmienia faktu, że to Reus tym kopnięciem spowodował upadek swój i Varane'a, nie na odwrót.

Franek. | 24.04.2013 21:47

sytuacja z Reusem podejrzana.?
Panowie błagam. też kibicuję Borussi,ale prawda jest taka,ze Reus dał nura,a sędzia się nie dał nabrać . Gdyby Reus się nie położył to może i ta bramka by nie padła  .

;  )

Art00det00 | 24.04.2013 21:47

Jeśli już, to kontakt Reusa i Varane'a miał miejsce przed polem karnym.

Borussia przez większość pierwszej połowy spokojnie kontrolowała grę i posiadanie piłki na korzyść Realu nie robiło na nich wrażenia. Ataki Niemców również bardziej składne, są dziś milsi dla oka. W Realu podoba mi się gra Coentrao, Gość bardzo dobrze w obronie, w ataku jak zwierzę, walczy o każdą piłkę. CR7 gola zarobił trochę "z dupy" ale coś czuję, że jeszcze sobie dzisiaj na jakiegoś zapracuje. Również chciałbym zobaczyć na boisku DiMarię i Benzemę (Higuain miał asystę i jeden bardzo udany pościg za Błaszczykowskim, poza tym jednak w ogóle niewidoczny).

Islander | 24.04.2013 21:48

Wy chyba żartujecie z tym karnym??? Ludzie, odrobinę obiektywizmu (nie dotyczy Jokera - przypadek nieuleczalny).

hugo_sanchez | 24.04.2013 21:48

Joker
rozczaruje Cie
większej padaki grać sie nie da :)

Cialko | 24.04.2013 22:06

Dzisiaj niech mi nie powie żaden zasrany krytyk, że Lewy to nei klasa światowa... 1 bramka ok fart, 2 bramki duże szczęście, ale pakować, co chwilę po kilka bramek ma  na koncie hat tricka z Bayernem w pucharze i teraz z Realem...
bardzo dobry napastnik

mrHS | 24.04.2013 22:11

To, co Lewy dziś wyczynia - n i e w i a r y g o d n e!!! Klasa światowa bez dwóch zdań, a Real na kolanach :))

+AFCA+ | 24.04.2013 22:12

Witamy Borussie w finale. Niemiecki finał, kto by pomyślał.

Zbanowany | 24.04.2013 22:13

Ale przecież "Lewandowski to średniak"
:)
Mecz kosmos, ale jednak chciałbym, żeby Real wkulał tą bramkę na 4:2 bo na SB było by ciekawie.

Robben10 | 24.04.2013 22:13

ktoś dalej twierdzi ze Lewy to drewno ? :O ? hehe ojj dwa Niemieckie walce jadą po Hiszpanskich gigantach :) Brawo BVB :)

kapucyn | 24.04.2013 22:21

Jako kibic Juve, z calego serca gratuluje kibcom BVB. Mecz niesamowity, a cieszy jeszcze bardziej ze nasz reprezentant strzela 4 bramki. Cos niesamowitego.

WorldX | 24.04.2013 22:21

Lewandowski zniszczył system. Gratki dla BVB. Nie spodziewałem się aż takiego pogromu.

Moronaldo | 24.04.2013 22:22

Ale lanie panowie co ten Lewandowski dzisiaj gra to masakra jakaś ja go chcę do Realu:)))))
Brawo dla Borussi a Real nawet jeśli załaduje bramkę na 4-2 to i tak finał będzie niemiecki:)))

Butaprenu | 24.04.2013 22:24

Lewy z taka gra na luzie moze zostac krolem strzelcow LM plus Bundesligi i tym samym bedzie najlepszy w europie... Zapytam gdzie jest Messi gdzie jest Ronaldo gdzie Falcao czy inni swiata klasowa? Pamietajcie nie liczy sie ilosc a jakosc ;) co z tego ze Messi czy Ronaldo strzelaja po 59 i wiecej bramek?

A_Merkel | 24.04.2013 22:29

Brawo Borussia !!! Matko co ten Lewy wyczynia, istne cuda :D 4 gole strzelić coś niesamowitego. Gratki dla Dortmundu, szczególnie dla Roberta. Świetny mecz w wykonaniu BVB do tej pory. Wygląda na to że będziemy mieli niemiecki finał :))

+AFCA+ | 24.04.2013 22:29

Ktoś przed Lewandowskim strzelił Realowi 4 lub więcej bramek w historii?

Butaprenu | 24.04.2013 22:33

Real jest w stanie zagrac w rewanzu i wygrac 3:0 wiec nie jest to takie pewne a jak bvb straci brmke jeszcze moze byc lipa ale wierze ze dadza rade w dwumeczu choc wolalbym real z Bayernem zobaczyc ale w sumie zdeklasowanie europejskich gigantow przez "slaba" lige niemiecka

Butaprenu | 24.04.2013 22:33

...Tez jest ok ;)

hokus | 24.04.2013 22:33

Trzeba przyznac ze Lewandowski pokazal dzis mega klase. Chcialbym, zeby zostal w BVB, ale w Bayernie nie bedzie raczej traktowany jako zwykly rezerwowy. Moze wywalczyc miejsce w pierwszym skladzie w razie transferu, bo dzis zareklamowal sie znakomicie.

MadridistaPL | 24.04.2013 22:38

Kur ale mnie trzęsie.Te kluby się tak rozwinęły że masakra... Każde kluczowe podanie to odbiór piłkarzy Dortmundu.Myślałem że Real zepnie poślady i się zrewanżuje za Faze Grupową.Szanse są ale bardzo malutkie :(

Hades | 24.04.2013 22:39

pieknie! niemiecki final coraz blizej.

marian_ | 24.04.2013 22:40

1:4 Realu jest nie mniej kompromitujące niż 0:4 Barcy...

Miły16 | 24.04.2013 22:40

Deklasacja. Zresztą tak jak wczoraj. Różnica klas

kabano22 | 24.04.2013 22:40

ROBERT Lewangolski :D

2 polowa w wykonaniu Borussi CUDO ;)

the_clash | 24.04.2013 22:41

No to Lewy dorznal watahe cytujac klasyka hehehe. Brawo Borussia nie spodziewalem sie. Po tym meczu musze powiedziec, ze sie mylilem i pochylic glowe co do Lewego to jednak top 3 jesli chodzi o najlepszych napastnikow w Europie o ile nie na swiecie.

Rawson17 | 24.04.2013 22:42

Nie wierze, nie wiedzialem ze real moze tak zawiesc w takim meczu. Borussia genialny mecz, Lewy do cholery czemu tak w Polsce ci nie idzie !? Ciekawy final sie zapowiada..

Asgaard | 24.04.2013 22:42

TAK TAK TAK TAK TAK Marzenia znowu sie spelniaja !! Otrzasne sie jutro !

Robben10 | 24.04.2013 22:42

ale Humels to dzis robił zagrożenie pod bramką BVB ... nic mu nie wychodziło ;/ Brawo BVB brawo Lewy :)!!!!

malizna_09 | 24.04.2013 22:42

DANKE JUNGS!!! Robert, Robert, Robert, Robert, i co wy na to? hejters gonna hejt, potatos gonna potate. Krolewsi Realu! Decimy nie bedzie. NUR DER BVB!

kibic1019 | 24.04.2013 22:43

A śmialiście się z Barcelony...nie śmiej się kolego z kogoś wypatku...;p  

futuree124 | 24.04.2013 22:43

powiem tak jako kibic Realu : Gratulacje dla wszystkich kibiców BVB, wspaniała piłka dzisiaj, wybieganie i Lewyy mistrz :) pozdrawiam.

piechot10 | 24.04.2013 22:43

A tacy pewni finału byli fani Królewskich... Wstyd to co wczoraj zrobiła Barca, ale jeszcze większy wstyd jak bez jakiejkolwiek koncepcji wyszedł dzisiaj Real. Wynik 1:4 jest z pewnością lepszy dla Madrytu niż 0:4 dla Barcy, ale według mnie pokazali się z jeszcze gorszej strony niż wczoraj Katalończycy. Może w końcu Bundesliga zacznie być doceniana...

Rambo_MUnited | 24.04.2013 22:43

no poprostu niesamowite! Lewy 4 gole i Borussia rozjechala "Galaktyczny" Real, niespodziewalem sie czegos takiego. czapki z glow dla Kloppa, swietnie przygotowal zespol, Real nie mial nic do powiedzenia!

Gratulacje dla kibicow BVB!

jeszcze napomne o Gundoganie, koles poprostu jest swietny. to jego panowanie nad pilka, przerzuty (nie wszystkie moze dochodzily celu, ale w wiekszosci byly celne), drybling. mysle ze warty jest sporych pieniedzy. Saf moglby sie powaznie nad nim zastanowic bo takiego kogos trzeba nam w srodku pola.

Churchill | 24.04.2013 22:44

Ależ Niemcy mają sezon! BVB to jedyny zespół, który może pokonać Bayern i na odwrót:) masakra!! Co za mecze!

baZ | 24.04.2013 22:44

Powtórka sprzed roku, Barca i Real obejrzą finał przed telewizorami.

kubbak92 | 24.04.2013 22:44

Lewandowski pozdrawia hejterów :)

Visca el Barcel | 24.04.2013 22:44

Okazało się,że Mourinho jest drugi obok Tito który nie zrobił zmian i w sumie Real miał trochę lepszą sytuację niż Barca bo strzelili bramkę i w całym meczu zaprezentowali dno a człowiek w takim meczu jest za nimi i jak widac odwalili padakę z kosmosu:( Także chyba można już uznac,że finał będzie jednak niemiecki,a zawiodłem się bo bardziej  Real stawiany był za murowanego faworyta no,ale z drugiej strony tak jak pisałem kilka razy ten sezon należy do Bayernu i to oni zostaną mistrzami....
Lewandowskiemu jak widać wyszedł mecz życia jak widac bo przecież i takie się zdarzają dlatego gratulacje dla niego za tyle bramek,,,

WorldX | 24.04.2013 22:44

Mecz życia Lewandowskiego. Borussia osiągnęła niesamowity i niespodziewany wynik. Gratulacje dla Niemców.
Teraz to już chyba niemiecki finał stał się faktem.


Co to się dzieje, że 2 najlepsze hiszpańskie drużyny dostają po 4 gole...

@+AFCA+
Dobre pytanie. Przejrzałem na szybko historię samych Gran Derbi i Realowi M. cztery gole strzelili jeszcze:
Marti Ventolra i Eulogio Martinez. Nie chce mi się szukać w innych rozgrywkach. Ale to jednak niebywały wyczyn.

okonJUVE | 24.04.2013 22:45

Czapki z głów przed Lewandowskim. Jego cena mocno wzrosła po tym meczu. Cała trójka Polaków zagrała świetny mecz. Brawa dla BVB!

hugo_sanchez | 24.04.2013 22:46

Gratki dla Borussi, piękny mecz, ich wieczór, czekam z niecierpliwością na rewanż i oczywiście wierze w remontade Realu. HALA MADRID! :)

rycerz17 | 24.04.2013 22:46

Lewy mecz życia...
wciąż nie mogę dojść do siebie...

Armandi | 24.04.2013 22:46

Wyobraża sobie ktoś dzisiejszy mecz z Ryczelem na stanowisku komentatorskim?

dmc07 | 24.04.2013 22:48

A ŚMIALIŚCIE SIĘ Z BARCY . A BAYERN PRZECIERZ LEPSZY OD BORUSSI. POZDRO DLA WAS

Rysiek | 24.04.2013 22:48

No i stało się ;-) "Jeszcze jeden taki numer i z wami nie gram";p Mam pytanie. Jak silna jest dzisiaj Bundesliga?

messenger | 24.04.2013 22:48

Pięknie! Real słaby jak w meczu z MU, tylko dzisiaj sędzia miał dobry dzień.
Niemiecki finał bardzo blisko. Ma ktoś jeszcze wątpliwości, że Real i Barcelona jako najlepsze drużyny świata, to tylko medialna pompa?

Sendzimir | 24.04.2013 22:49

Armandi
Ryczel to miał wielokrotny orgazm, praktycznie od pierwszej bramki lewego ; d

Juve007 | 24.04.2013 22:49

Brawo Robert!

Splitter | 24.04.2013 22:50

hah no to Barca i Real dali dupy.;) 3:0 ratuje real no ale cóz pewnie poza zasiegiem

fcb-fan | 24.04.2013 22:51

Jako kibic Barcelony łączę się z kibicami Realu w bólu bo mimo że wróg to jednak z Hiszpanii. Chociaż wy i tak macie lepiej bo w rewanżu 3:0 starczy, tyle że przy tak grającej Borussii może to być niewykonalne. O ile wczoraj w przypadku Barcy można się było spodziewać porażki i to nawet wysokiej patrząc na ich ostatnią formę to takiego pogromu Realu w dzisiejszym meczu nie spodziewał się chyba nikt albo bardzo niewielu. Borussia dzisiaj jak Barca 2-3 sezony temu - ta gra z klepki na małej przestrzeni i na takiej szybkości, ten pressing na połowie rywala. Tego wszystkiego nam wczoraj zabrakło w meczu z Bayernem.

Co do kibiców Borussii to szczerze gratuluję, ręce same składały się do oklasków jak się oglądało dzisiaj grę "Niemców" a 3 bramka Lewandowskiego to mistrzostwo - najwyższa klasa światowa.

Rewanże będą bardzo ciężkie dla hiszpańskich gigantów ale dopóki piłka w grze...

Pozdro

Maxiuss | 24.04.2013 22:51

Macie swoje Gran Derby ^^

matek130 | 24.04.2013 22:52

Wczoraj kilku kibiców Realu napisało, że współczuje kibicom Barcy i teraz tym kibicom mogę powiedzieć, że również im współczuję (to nie jakiś sarkazm). Natomiast było też kilku, którzy strasznie się cieszyli z porażki Barcy. To teraz macie nauczkę: nie śmiej się dziadku z czyjegoś wypadku!!! Rea dzisiaj ma lepszy wynik, ale wszystkie akcje kreowali piłkarze Borussi i ta bramka na maksymalnym farcie. Oba hiszpańskie giganty ośmieszone.

uzalezniony | 24.04.2013 22:53

Po raz drugi z rzedu pary 1/2 CL były losowane pod Gran Derbi w finale i drugi raz nic z tego ;]]]]
Lewy miazga jakby oceniać jego grę to 11/10

Joker | 24.04.2013 22:53

I co nie da się zagrać większej padaki, heheh:) Jakby Real grał dziś z Bayernem to byłoby z 6:0 jak nic:)

Wreszcie doczekłaem się iż futbol okazał sie sprawiedliwy, bo jak gra Real to rzadko taki bywa, ale dziś był... A i tak Real został poczestowany najniższym wymiarem kary, bo zagrali totalną padake, Borussia ich zdominowała i po prostu rządziła przez pełne 90 minut... Real nawet poważniej nie zagroził BVB poza stałymi fragmentami, a gola strzleili dzięki zaćmieniu umysłu Hummelsa, na szczęście jednorazowym, bo po przerwie mats w defensywie był już bezbłędny...
Brawa dla naszego Piszcza, który nakył czapką Ronaldo, brawa dla Kuby za bardzo mądrą gre, ambicje i umiejetne utrzymywanie się przy piłce... A dla Roberta to nie brawa a pokłony... To co dziś Lewy zagrał to była poezja, napastnik idealny... 5 sytuacji 4 gole! Poker na poziomie półfinału LM - tak potrafią tlyko najlepsi! I ja się pytam gdzie są teraz ci pseudo znawcy, którzy naśmiewlai się z Lewego jaki to drewniak i przereklamowany napastnik? Dziś 2 razy tak osmieszył Pepe, że ten nie wiedizął gdzie sie znajduje... Technika, spokój, inteligencja to wszystko cec***e Roberta i on to dziś wszystko pokazał i przyćmił Ronaldów i innych gwiazdorów z Madrytu...

Teraz mam nadzieje, że Borussia zagra mądrze w rewanżu i spokojnie awansuje... Muszą mysle coś strzleić, bo Real pewnie sie rzuci, ale jak dostaną jakąs kontre na początku to ich to powinno ostudzić:)

Brawo, brawo i jeszcze raz brawo dla chłopców Kloppa! Świetny mecz panowie i oby tak w rewanżu, a także finale:) I Lewy na króla strzelców:)

maciek95 | 24.04.2013 22:53

Tego się nie spodziewałem...
Real zagrał bardzo źle. Stwarzał mało sytuacji, mało było strzałów z dystansu, a te "groźne dwójkowe akcje" jesli dobrze pamietam były 2-3. Borussia ich totalnie zdominowała i teraz jest praktycznie po dwumeczu, bo nie sądze, że Real wygra 3:0.
Gratulacje należa się oczywiscie Lewandowskiemu (żeby chociaż w kadrze grał 50% tego co w Borussi). To jest naprawdę swietny zawodnik, ale niestety tylko w BVB... W tym miejscu jednak należy zacytować wybitnego piłkarskiego eksperta, Mirosława Trzeciaka, który pracując w Legii stwierdził, że "Lewandowski prezentuje poziom na maks. Młodą Ekstraklasę" i "po co nam (Legii) Lewandowski-mamy Arrubarenę"
Jako bezstronny kibic (nie lubię ani  Realu ani BVB) gratuluję Niemcom (właściwie to Polakom:) świetnego meczu i z niecierpliwoscią czekam na Niemiecki finał. Hiszpańskie giganty poległy i teraz moze rozpoczac sie dominacja ligi niemieckiej..

dalmare | 24.04.2013 22:54

Ładnie  gra  ta  Borussia :)  choć  prosto.  Fantastycznie  odbierają  piłkę  po  stracie,  u  nikogo  dotad  tak  kapitalnego  przejęcia  nie  widziałam. Pięknie  idą  trójkowymi  akcjami  całą  szerokością  boiska,  wymieniając  się  w  poprzek,  i  nie  tracąc  piłki.
Natomiast  robią  dla  równowagi :)  niewyobrażalne  błędy  w  obronie...
Mój  zysk,  że  widziałam  ich  dzisiaj,  pomyśleć,  że  tylko  dlatego,  że  grali  z  Realem Madryt...

cygan | 24.04.2013 22:54

no i pozamiatane, awans realu będzie graniczył teraz z cudem.

betelgeza | 24.04.2013 22:54

Premier League

Franek. | 24.04.2013 22:55

 
 Brawo dla BVB. !  
całe szczęście,że dziś sędzia nie wypatrzył meczu na korzyść Realu(jak to było w poprzednich meczach)  .

 ;  )

A_Merkel | 24.04.2013 22:55

Kosmos po prostu :D Masakra, nadal nie wierzę temu co widziałem. Wspaniały mecz, genialny występ Roberta. Finał niemiecki coraz bliżej, co świadczy o potędze zespołów Bundesligi. Pięknie to sie zapowiada i jak będzie finał BVB - Bayern to na pewno będzie mega widowisko. Brawa dla Roberta za 4 gole i dla całej Borussi. Wspaniałe widowisko :))

pies | 24.04.2013 22:55

Wszystko przez Lewego!

tomekmat91 | 24.04.2013 22:56

" A ja nadal uwarzam rze Lewandowski jest slabym pilkażem bo w reprezentacji Polski sczela tylko San Mamino !!!!11, i wogule wszyskie bramki na póstą, a karnego to karzdy umie!!111" GDZIE SĄ HEJTERZY??? Przyzna się ktoś chociaż, że na piłce zna się jak krowa na rachunkowści zarządczej?

betelgeza | 24.04.2013 22:56

Premier League

BarcelonaRivald | 24.04.2013 22:56

to juz zalaminowany i przypieczętowany koniec Realu Madryt, nawet nie powąchali LM ledwo ją przeczłapali do połfinałów. Prawie jak Barcelona , która jest wyraźnie nie w formie. Za to Real z takimi gwiazdami powinien rozpracować mlodzikow . aa tu ci psikus geniusz mourinho zdeptany. Pozytywow Białych tyle co kot napłakał. Lewego aukcje już chyba na tyle wzrosły ,że transfer do Monachium praktycznie zaklepany. bravo ....mourinho odchodzi , La Liga wraca do normy  a Real odpada przez kolejne lata w 1/8 . Jeszcze raz bravo BVB.

AccuFCB | 24.04.2013 22:56


Piekny mecz Lewy 10 mln drozszy po tym meczu :):):)

Ciekawe gdzie sa teraz ci co pisali ze Barca jest taka slaba i dala sobie wbic 4 gole.

Ciesze sie ze prawdopodobnie bedzie final niemiecki bo lubie ogladac jak te 2 druzyny sie niesamowicie rozwinely :) Mysle ze teraz TOP 1 bedzie liga niemiecka ;)

Gratulacje dla kibicow BVB swietny doping i swietny wynik :)

Qrs | 24.04.2013 22:57

Ja prdle... Dostaliśmy lanie od Bayernu, ale w sumie już od dłuższego czasu byliśmy kolosem na glinianych nogach... Ale żeby dostać takie lanie od Borussi?!

Kompromitacja hiszpańskiej piłki.

AccuFCB | 24.04.2013 22:57


Piekny mecz Lewy 10 mln drozszy po tym meczu :):):)

Ciekawe gdzie sa teraz ci co pisali ze Barca jest taka slaba i dala sobie wbic 4 gole.

Ciesze sie ze prawdopodobnie bedzie final niemiecki bo lubie ogladac jak te 2 druzyny sie niesamowicie rozwinely :) Mysle ze teraz TOP 1 bedzie liga niemiecka ;)

Gratulacje dla kibicow BVB swietny doping i swietny wynik :)

Splitter | 24.04.2013 22:59

Lopez mysle ze pierwsza bramke mogł wybronic wystarczyło by dwa kroki do przodu zrobić i wybić piłke rękoma

rycerz17 | 24.04.2013 22:59

pressing, siła, szybkość, ambicja, determinacja - wszystko na korzyść BVB (jak i wczoraj Bayernu) i to w druzgocących rozmiarach...

Joker
wszyscy wiemy na tym portalu że futbol jest sprawiedliwy gdy Real, Bayern, PSG, Chelsea przegrywają a Barca, United, BVB i Marsylia wygrywają...

ban_ash | 24.04.2013 23:00

Masakra... Hiszpania na kolanach...

Różnica pomiędzy meczem Barcy i Realu polega tylko na tym, że Borussia jedną bramkę podarowała rywalom, a Bayern nie...

Gratulacje dla BVB... Niesamowity mecz w wykonaniu Borussi... no i Robercika...:)

sojer | 24.04.2013 23:01

Real grał gorzej niż Barcelona, zero pomysłu, zero motywacji. Real przez 90 minut nie miał ani jednej akcji, jedynie w 90 minucie jedyna akcja to podanie Khediry i strzał ronaldo. Plan był prawdopodobnie: utrzymać 1:1 do końca, bo nie atakowali, ale co gorsza nie było obrony - gole lewego z banalnych sytuacji, gdzie 9' przyjmuje piłkę w polu przez nikogo nie atakowany. Pepe już wyleciał z kadry na rewanż, remontady nie będzie, podobnie jak El classico. Barcelona pewnie odrobi 3-4 gole, a Mourinho może przygotować plan taktyczny na Atletico (mecz ligowy i finał pucharu) i błagać ich, aby tym razem trzymali się planu.

shadow | 24.04.2013 23:01

a ja wierze w real! Te 3 bramki wbic sie da.Niech im mou zrobi pranie mozgu i na swoim stadionie musimy wygrac!Nie wierze w to co pisza kibice realu i barcy ze po final.To przypomnijcie sobie kibice barcy mecz z milanem.Nie poddawajmy sie.Hala Madrid!

Rysiek | 24.04.2013 23:02

Szczerze rewanż to opowiadanie bajek, że Real ma szansę - nie ma i nie zdziwię się jak drugi raz przegra. Mam wrażenie, że wczoraj i dziś spotkały się dwa światy. Brawo Polacy - zero kompleksów i o to chodzi.

Plixo | 24.04.2013 23:02

tomekmat91
ładnie piszesz po polsku :D

karoliusz | 24.04.2013 23:04

brawo BvB. Gratulacje płyną z Monachium! Kibice Bayernu są z Was dumni :)

AmadeuszDonaldo | 24.04.2013 23:05

Zastanawia mnie sytuacja w ktorej Lewandowski dostal zolta kartke, czy nie przypomina ona wczorajszego faulu na Albie ??? Moim zdaniem to identyczne zagranie jak wczoraj..... hehe

milan-67 | 24.04.2013 23:06

Harry,gdzie jesteś?
Harry,napisz coś o tej beznadziejnej Bundeslidze.

lukaszhsv | 24.04.2013 23:06

Brawo Borussia Lewy jestes najlepszy :-D

rycerz17 | 24.04.2013 23:07

Lewy dziś był najlepszym piłkarzem świata...

dalmare | 24.04.2013 23:08

Ale  spokojnie  z  euforią.
Borussia  nie  ma  doświadczenia - Real  je  ma.
Poza  tym,  tam  będzie  Bernabeu.
Poza  tym:  mają  Mourinho,  i  to  bogatszego  o  dzisiejszą  wiedzę  i... sprowokowanego...
Poza  tym,  Real  ma  taką   ławkę,  że  zależnie  od  obrotu  meczu  Mou  wprowadza  najwłaściwszego  w  danej  sytuacji  zmiennika  w  pełni  sił,  do  wykonania  konkretnego  zadania.
To  taktyk,  dziś  był  p i e r w s z y  mecz :  strzelić  bramkę  na  wyjeżdzie (naiwni  entuzjaści  mu  ją  podarowali),  przyjrzeć  się  przeciwnikowi.
Nie  lekceważę  Mou.

Joker | 24.04.2013 23:08

rycerz17
Po tym laniu widze, ze Cię stać na bardzo lichej jakości złosliwości, heheh:)

Po pierwsze, nie to miałem na mysli, a to iż Real doszedł tu gdzie doszedł dzięki sedziom, a po drugie w pierwszej połowie grał straszną padake, a mimo to wyrównał choć na to nie zasłużył... To był cały poddekst mojej wypowiedzi...

A poza tym nie jestem kibicem BVB, bo kaurat w Bundelsidze kibicuje HSV... Dobrze, życze BVB dlatego, ze grają tam nasi, a pzoa tym podoba mi się ten projekt pod okiem Kloppa... Do Bayernu też nic nie mam i bardzo szanuje ten klub...

rycerz17 | 24.04.2013 23:09

co do rewanżu... przy dwubramkowej porażce bym jeszcze się łudził... ale po 4-1? max 5% szans...
ciągle jestem w szoku...

Luqe | 24.04.2013 23:09

No to się porobiło...Tego to się chyba nikt nie spodziewał. Zapowiada się, że po raz kolejny Barca i Real obejdą się smakiem i nawet w finale nie zagrają, choć coś mi mówi, że na Santiago Bernabeu jeszcze będzie gorąco... Real ma jakieś takie dziwne szczęście zawsze. Gdyby nie prezent od Hummelsa to byłaby identyczna sytuacja jak wczoraj - a tak wszyscy głośno rechotali... Wczoraj Barca na deskach, dzisiaj Real. Ogromne brawa dla Lewego, był tam gdzie powinien, zrobił to co powinien. Mecz życia, mam nadzieje, że trafi także w finale

Joker | 24.04.2013 23:10

Amadeusz
Bo Muller tez powinien wczoraj dostac żółtko, a gre należało przerwać... Kuipers postapił słusznie, Kassai niestety nie...

Marer | 24.04.2013 23:11

Nikt już Małysza nie pamięta. Lewy - nowy idol wszystkich Polaków.

matek130 | 24.04.2013 23:11

Bayern ma 99% szans na awans, a Borussia 80% moim zdaniem. Bayern jednak lepszy jest od Borussi i mia większą zaliczkę, więc tutaj to tylko cud może coś dać ;/ Z kolei Borussia ma mniejszą zaliczkę, mniejsze doświadczenie, słabszą ławkę itd.
Rozsądek mówi, że to koniec hiszpańskiej piłki w tegorocznej LM, ale nadzieja na pewno będzie się tliła dopóki Bayern nie strzeli bramki na CN... a Borussia nie walnie na SB.

fcb-fan | 24.04.2013 23:11

Jutro pewnie jakaś niemiecka gazeta da tytuł:
"Lewandowski 4:1 Ronaldo".

Amadeusz Donaldo
Mnie też zastanowiła, ale nie ma co gdybać Barca wczoraj była po prostu zdecydowanie słaba. A że jeden sędzia za dane zagranie da żółtą kartkę inny za podobne nawet faulu nie podyktuje? Ot "urok piłki"

bogus | 24.04.2013 23:12

W tych ciężkich chwilach łączmy się w bólu.

Velldrin | 24.04.2013 23:12

Real gral slabo... Po prostu niemcy i wczoraj i dzisiaj pokazali ze sa silniejsi... Coz poradzic. Costam probowali pozniej ale nic z tego nie wynikalo... Nienawidze taktyki Realu w meczach wyjazdowych... obudza sie tylko gdy juz gorzej byc nie moze... No kuzwa bylo 1:1 i zamiast grac konsekwentnie to pozwolili sobie wbic kilka goli i dopiero jak juz bylo po meczu to zaczeli cos grac desperacko i odwaznie do przodu...

Joker zamilknij... wiekszego idioty na tym portalu nie widzialem, pierwsze zdanie i dalej nie chce sie czytac. Jestes chory, potrafie przyznac ze real gral zle, ale na sile udowadniac ze barcelona na miejscu realu bylaby gorsza? szczegolnie ze real i tak wiecej pokazal w tym meczu niz barca z bayernem? Mecz meczowi nie rowny wiec jak mozesz oceniac co by bylo gdyby real gral z bayernem? Jakos Real gral rok temu z nimi i w karnych dopiero przegrali, moglbym mowic ze Barcelona slabsza byla... ale po co? Trzeba byc naprawde bardzo ograniczony zeby w ten sposob jak ty porownywac druzyny... Ty jestes kibicem barcelony? Czy moze antykibicem Realu?

Marer | 24.04.2013 23:12

Lewy strzeli jeszcze w dwóch następnych meczach, zostaje królem strzelców i dostaję złotą piłkę.

rycerz17 | 24.04.2013 23:13

a Bild jako kolejna już gazeta podaje że Mourinho po sezonie odchodzi do Chelsea...

Rysiek | 24.04.2013 23:16

@dalmare
zastanów się dobrze bo nawet w grupie Real nie był w stanie wygrać z BVB, a szczególnie meczu u siebie gdzie bardzo chcieli, a ledwo zremisowali. Finał niemiecki i czekam co przyniesie kolejny sezona jak dojdzie silny Bayer i mam nadzieję Schalke.

bogus | 24.04.2013 23:17

A przed chwilą czytałem że do PSG. Odejście z Realu bez wygrania CL będzie przyznaniem się do porażki.

cich cich | 24.04.2013 23:17


No to się popisaliśmy ,razem... solidarnie,he,he,he....chociaż Real ma trochę większe szanse w rewanżu, większe niż Barcelona.

Dzisiaj kibicowałem Realowi ( całkiem poważnie, jestem trzeźwy ,he,he,he... )....ale pokazali tylko trochę więcej niż wczorajsza Barca.
Więcej ponieważ w ogóle są obecnie w lepszej dyspozycji fizycznej niż nasza Duma..., więcej...ponieważ obrona BVB nie stanowiła takiego monolitu jak obrona Bayernu, więcej ponieważ system Borussii...chociaż imponujący też nie był taki szczelny i nieskazitelny jak system z Bawarii .
...ale to i tak nie pomogło, Borussia zagrała wspaniale...i pogrążyła drugiego hiszpańskiego potentata.

Po losowaniu par półfinałowych najpierw liczyłem na finał hiszpański...żeby ostatecznie wyjaśnić wszystko z Realem...w jedną albo w drugą stronę.
Po wczorajszej wtopie zacząłem liczyć ...na finał mieszany , he,he,he....i wielki klasyk Bayern-Real .....a dzisiaj ...po 24 godzinach finał niemiecki zbliża się wielkimi krokami.
Były już Real-Valencia, Milan-Juve, ManUtd-Chelsea...a teraz chyba przyszedł czas na Bundesligę.

Real ma jeszcze szansę, trochę większą niż Barca...ale to nie zmienia faktu że będzie im bardzo, bardzo ciężko...
BVB po raz kolejny świetnie, czapki z głów przed pracą Kloppa...przed tym jak zbudował świetny zespół za czapkę gruszek ( w porównaniu z innymi topowymi klubami )....czapki z głów.
Mam nadzieję że Goetze będzie pierwszym i ostatnim piłkarzem...który po tym sezonie opuści Dortmund.
Hummels ...pomimo ciężkiego powrotu, Gundogan ( fenomenalny chłopak ), Reus....i Lewy ...powinni zostać i pociągnąć dalej, powalczyć o kolejne sukcesy.
Lewandowski wrzucił trójkę Bawarczykom, dzisiaj wrzucił czwórkę Królewskim....co by nie pisać pokazuje klasę. Może nie wszędzie będzie pasował i dlatego nadal uważam że najlepszym miejscem dla niego jest właśnie BVB ( jak widać ...w Dortmundzie też może robić rzeczy wielkie, spektakularne...nie musi się nigdzie przenosić żeby odnieść sukces )...ale należy do elity zabójców, bezsprzecznie.


No cóż...w zeszłym roku hiszpańscy reprezentanci odpadali o włos...minimalnie ...rzutem na taśmę a w tym wygląda na to że wszystko wyjaśniło się już po pierwszych meczach. No może prawie wszystko , Real nadal ma jakieś szanse....Barca tylko iluzoryczne...jeden cud już się wydarzył, he,he,he....



Gratki dla Fanów BVB !!!





Pozdro - cich cich



Marer | 24.04.2013 23:17

Lewy do Bayernu i tworzymy z Pepem najlepszy projekt w historii futbolu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

malizna_09 | 24.04.2013 23:17

Optymizm kibicow Realu  przed rewanzem swiadczy o zwyczajnej naiwnosci nastolatkow z gimnazjum czy braku mozgu? 3-0? 1% szans, 0-3 15% szans. NUR DER BVB!

dzike | 24.04.2013 23:17

Joker

przestań człowieku *****lić , po co prowokujesz do głupiej gadki-szmatki.... nie trawisz realu rozumiemy wszyscy...

cichy2805 | 24.04.2013 23:19

Chciałbym aby w tym roku finał CL był niemiecki z dwóch  powodu:
1. Bayern - Real

Zdecydowany faworyt byłby tylko jeden, Bayern, i mecz byłby nieciekawy.

2. BAYERN - BVB

W tym meczu szansę obu ekip wynoszą po 50%, Bayern i BVB w tym roku prezentują najpiękniejszy futbol w Europie.

Gratuluje Borussii, która raczej awans ma zapewniony. No i nasz niesamowity Polak, który przyćmił dziś samego Ronaldo, a nawet i Messiego z wczorajszego meczu.

Brawo Robert

bogus | 24.04.2013 23:20

A przed chwilą czytałem że do PSG. Odejście z Realu bez wygrania CL będzie przyznaniem się do porażki.

iniestaogl | 24.04.2013 23:21

heh panowie dopoki pilka w grze ... levy dzisiaj pobil samego siebie strzelil wiecej niz umie hehe barca walcz stac cie ...:)  cr7 gdzie twe lzy...

bogus | 24.04.2013 23:22

Optymizm i wiara świadczy że są wśród nas prawdziwi kibice którzy wierzą mimo wszystko do końca, a nie jeden sezon do kolejnej porażki. Tego nauczył mnie Real przez 11 lat. Właśnie tego. Wytrwałości i cierpliwości.

Joker | 24.04.2013 23:24

Velldrin
Nie? A ja widziałem... Cały tabun kibiców z białej cześci, którzy jak prowokują i się nasmiewają z Barcy to Ci nei rpzeszkadza...
Także z łaskwi swojej wyluzuj, bo widze, że nie trzymasz ciśienia po tym laniu...

A Ty jak już chcesz taki byc świety to nie porównuj Bayernu sprzed roku z tym obecnym, bo to są 2 różne zepsoły ze zdecydowaną korzyścią dla tego obecnego...

dzike
Ty widze też nie trzymasz ciśnienia... Luzik, życie jest piekne:)

iniestaogl | 24.04.2013 23:24

heh panowie dopoki pilka w grze ... levy dzisiaj pobil samego siebie strzelil wiecej niz umie hehe barca walcz stac cie ...:)  cr7 gdzie twe lzy...

Real Madridista | 24.04.2013 23:24

Ależ Lewy!!!
Z dwojga złego dobrze, że Królewskich rozwalił Polak ;)
Życzę mu żeby stał się Bońkiem naszych czasów, bo po takim występie to w historii. Dajcie mu Bogowie jak najlepiej!
Podobnie jak wczoraj Bayern, Borussia miała plan i go konsekwentnie realizowała. Poparte to było super dynamiką i dyscypliną. Real po drugiej bramce klęknął, ale przynajmniej walczył...
Cień szansy jest, jednak Królewscy musieliby rozegrać w rewanżu mecz wybitny.
Gratuluje bez zawiści fanom BVB. Świetny mecz! Genialny Lewy!
Pzdr.

logan91 | 24.04.2013 23:26

malizna_09

Optymizm fanów Realu, może świadczy o tym, że nadzieja umiera ostatnia, a ze swoim klubem jest się do końca?? Ja jestem w szoku dzisiejszym rezultatem, co nie zmienia faktu, że "WIERZE", że Real może to odrobić, choć wydaje się to praktycznie niemożliwe... Ciesz się tym co teraz doświadczyłeś, a innych nie obrażaj, bo pycha wyłazi Ci pełną gębą...

Co do meczu to jestem w szoku, że Real pozwolił się tak zdominować... Liczyłem na remis, choć brałem pod uwagę jednobramkową porażkę, ale coś takiego? Z jednej strony boli ta porażka, bo na kolejny triumf czekam już 11 lat, z drugiej zaś może to da do myślenia i zmusi do działania Pereza do zakupu przede wszystkim SNAJPERA z prawdziwego zdarzenia, bo ani Higuain ani Benzema nimi nie są... Do tego dochodzi klasowy prawy obrońca... Ramos wraca na środek, a Pepe na ławę, bo to co dzisiaj i ogólnie ostatnio wyprawia woła o pomstę do nieba...

Real Madridista | 24.04.2013 23:27

ucięło część komentu :-(
Życzę mu żeby stał się Bońkiem naszych czasów, bo po takim występie to w historii (!) klubowej piłki nożnej się zapisał złotymi literami! Oby w Reprze wreszcie grał tak jak w klubie!
Pzdr.

Rafski | 24.04.2013 23:28

Robert Lewandowski - "zdobyliśmy dzisiaj 3pkt" hehe chyba jeszcze zdenerwowany i w szoku :D

iniestaogl | 24.04.2013 23:28

heh panowie dopoki pilka w grze ... levy dzisiaj pobil samego siebie strzelil wiecej niz umie hehe barca walcz stac cie ...:)  cr7 gdzie twe lzy...

Joker | 24.04.2013 23:30

W kadrze to raczej nigdy nie będzie grał tak jak w klubie, bo to działa w ten sposób... Im masz lepszych partnerów tym lepiej gra się tobie, w BVB Lewy ma z kim pograć (nie tlyko z prawej strony, heheh), a w kadrze już nie bardzo... No chyba, ze te wszystkie Zielińskie i Wolskie wystrzelą na miare swojego talentu to będziemy mieć polskich Gotze i Reusa, wtedy kto wie, heheh:)

shadow | 24.04.2013 23:30

malizna ,z gimnazjum to chyba ty.my wierzymy w real.real i barca pokazaly juz ze potrafia strzelic nawet 2 bramki w pare min.wiec sie tak nie ciesz jeszcze.zostalo jeszcze 90min

Rossi | 24.04.2013 23:31

Jaki ja sie cieszylem jak Krzynowek strzelil Realowi,lecz Robert roz****l system.

Ogolnie piekna gra calej Borussi(wyjatek,stracony gol).jednak Lewy i Reus najlepsi.

Piekny final sie szykuje,oby na ofensywnie.

bogus | 24.04.2013 23:32

shadow jestem z Tobą i wszystkimi prawdziwymi kibicami.

malizna_09 | 24.04.2013 23:33

logan91

Wybacz nie mialem zamiaru nikogo urazic, moze to i pycha ale co najwyzej w 10% taka jaka wylewla sie na realmadrid.pl od momentu losowani polfinalow:) Pozdrwiam Was serdecznie.

NUR DER BVB!

rycerz17 | 24.04.2013 23:33

logan91
akurat dziś ciężko powiedzieć coś dobrego o kimkolwiek z naszej drużyny... nawet Varane i Ronaldo zawiedli... najgorszy mecz od 5-0 na Camp Nou.. za to Borussia zagrała po prostu mecz sezonu...

matek130 | 24.04.2013 23:34

Ale jakby się udało odrobić Realowi albo Barcelonie to byłyby remontady wszechczasów chyba. Szczególnie w sytuacji Barcy i przy takim Bayernie.

derian | 24.04.2013 23:35

Jestem tak dumny z chłopaków że słów brakuje. Jestem dumny też z kibiców, którzy posłuchali Kloppa, odłożyli sprawę tego co odchodzi do Bayernu na bok, bo liczy się Borussia i to dla niej przychodzą na stadion! Śmiem twierdzić, że takiej chemii między kibicami i klubem nie ma chyba nigdzie. Sudtribune poniosła ich dziś do rzeczy wielkich. Mecz przeszedł już do pięknej historii. Jeśli jakimś cudem Real prześlizgnął by się do finału, emocji w Londynie nie będzie. Dortmund umie i wie jak grać z Bayernem, kto zna ich lepiej jak nie my. Niemiecki finał byłby zwycięstwem piłki nożnej w tym sezonie, prawdziwym świętem. Święto miał być wczoraj a mecz był tak jednostronny że za miesiąc nikt o nim nie będzie pamiętał. Klopp jest wybitną postacią, trenerem obłędnym. Ja  nie wiem jaki trener w ciągu jednego roku potrafi wyciągnąć takie wnioski i tak przygotować drużynę do gry w Europie, pamiętamy przecież Borussię z poprzedniej edycjii, nie była słabsza ale...głupsza. Jak to pisze Rebuzz, przygodo trwaj!
@visca el barcel - jak nie będziesz mógłz asnąć z nerwów do licz "Varane'y". Czym bardziej hejtujesz tym lepiej gra Dortmund, nie zawiedź mnie chłopaku w postach przed meczem w Madrycie i ew. w Londynie!

Chmura | 24.04.2013 23:35

Marer
Projekt to ty możesz robić ale do szkoły ;)

rycerz17 | 24.04.2013 23:39

mnie ciekawi kto zastąpi Mou po sezonie... jakoś nie widzę kandydatów;p

logan91 | 24.04.2013 23:39

rycerz17

Masz racje z tym, że w mojej opinii, to Pepe był najgorszy, to on był odpowiedzialny za powstrzymywanie Lewego, a jak było każdy widział... Bramka druga, a w szczególności trzecia dobitnie to pokazała... Pepe po kontuzji jest co najmniej gorszy niż przed... Ramos musi wrócić na prawą, ponieważ dużo lepiej współpracuje on z Varanem aniżeli Pepe... Prawy obrońca to jest priorytet na następny sezon no i oczywiści napastnik, bo w tym sezonie nasi napastnicy są po prostu słabi...

A co do Mou o którym wcześniej wspomniałeś to mam nadzieję, że to tylko plotki, bo gdyby stały się one faktem , to czarno bym widział następny sezon... Pożyjemy zobaczymy...

logan91 | 24.04.2013 23:41

Pepe po kontuzji jest słaby i dużo gorszy aniżeli przed kontuzją... **

logan91 | 24.04.2013 23:41

Masakra, ile błędów zrobiłem w moim poście... Oczywiście Ramos ma wrócić na środek... To chyba przez te nerwy:P

KatManDu | 24.04.2013 23:43

Może w przyszłym sezonie Bayern i BVB zagrają w 1 bundeslidze, bo reszta tego towarzystwa to jest słabizna. 2 kluby rządzą a reszta szkoda słów. Za chwilę bundesliga bedzie pierwsza na świecie. Smieszne złudne rankingi.........

rycerz17 | 24.04.2013 23:44

logan91
Bild ostatnio miewa dobre info... poza tym już kilka dni temu pisały  tym brytyjskie gazety... zresztą jak się wczytać w ostatnie wywiady Mou to widać gołym okiem że on już się szykuje do odejścia...

Velldrin | 24.04.2013 23:45

Joker

Nie obchodza mnie inni prowokatorzy. Czy widziales zebym ja prowokowal? Patrz na siebie a nie na innych... Nie bede sie zrownal do twojego poziomu...
Z jednej i z drugiej strony sa prowokatorzy, ale czy to oznacza ze my musimy prowokowac, bo inni prowokuja?

Nie wazne, czy Bayern byl lepszy wtedy czy teraz... Nie mozna przewidziec co by sie stalo... jesli tego nie rozumiesz to po prostu jestes glupi. Wczoraj napisalem ze Bayern byl nie do pokonania, ale teksty, ze real przegralby 6:0 to jest chyba marna proba pocieszenia sie po wczorajszej klesce twoje ukochanej druzyny...

zalosne i tyle, szkoda komentowac.

AmadeuszDonaldo | 24.04.2013 23:46

No coz, Hiszpanie juz powoli moga myslec o nastepnym sezonie..... W Realu moze byc krucho jesli odejdzie Mourinho, a w Barcelonie jesli zostanie Vilanova..... :)

rycerz17 | 24.04.2013 23:48

logan91
tu masz sporo racji... tragiczny mecz Pepe w połączeniu z meczem życia Lewego zrobiło różnicę... BVB była lepsza i to sporo ale nie na 4-1... dwubramkowa porażka byłaby bardziej adekwatna...

logan91 | 24.04.2013 23:49

rycerz17

Mou ma duże poparcie wśród piłkarzy... Jego odejście może być bardziej odczuwalne niż się nam wydaje...
Ciekaw jestem co zrobi Perez i sam Mou... Czy da się go namówić na kolejny sezon i czy będą zakupy? Liczę na to bardzo, pomyśl ile zyskała by ofensywa Realu, gdyby sprowadził jakiegoś ofensywnie usposobionego prawego obrońcę i killera na szpicę... Bajka... Do tego zostaje Mou i tworzy maszynę nie do zayebania.... :)

cich cich | 24.04.2013 23:52


Panowie wyluzujcie...stało się wczoraj, stało się dzisiaj...

Cytując klasyka -  " ...Witamy rzodkiewki, pierwsze witaminy wiosny..." , he,he,he,he....




Pozdro - cich cich




rycerz17 | 24.04.2013 23:53

logan91
o prawego obronce prosze sie od kilku lat... na szpice moze byc Lewy a za Di Marie na drugie skrzydło widzialbym Bale'a;p no nic, pora spać - porażka boli ale żyje się dalej;pp

logan91 | 24.04.2013 23:57

rycerz17

Przynajmniej rewanż nie będzie wywoływał takich nerwów... Tak na pocieszenie:)
A co do Bale'a... Ronaldo i Bale to byłby najszybsze skrzydła świata... Wrzucić na szpice Falcao i możemy patrzeć pozytywnie na przyszłość:)

zzizou | 24.04.2013 23:57

Ciekawe czy Real i Barcelona ładnie się pożegnają z LM wygrywając u siebie chociaż różnicą 1 bramki.

sojer | 25.04.2013 00:03

Real grał gorzej niż Barcelona, zero pomysłu, zero motywacji. Real przez 90 minut nie miał ani jednej akcji, jedynie w 90 minucie jedyna akcja to podanie Khediry i strzał ronaldo. Plan był prawdopodobnie: utrzymać 1:1 do końca, bo nie atakowali, ale co gorsza nie było obrony - gole lewego z banalnych sytuacji, gdzie 9' przyjmuje piłkę w polu przez nikogo nie atakowany. Pepe już wyleciał z kadry na rewanż, remontady nie będzie, podobnie jak El classico. Barcelona pewnie odrobi 3-4 gole, a Mourinho może przygotować plan taktyczny na Atletico (mecz ligowy i finał pucharu) i błagać ich, aby tym razem trzymali się planu.

Zdystansowany | 25.04.2013 00:07



[ Ban i nie wracamy
 pod tym samym lub pod podobnym nickiem. Moderator ]

Catalina | 25.04.2013 00:10

Ale ten Lewandowski to drewno hehe
Ileż razy ja takie wypowiedzi czytałam. Kapitalny mecz! Borussia pod względem fizycznym wyglądała fantastycznie. Całe spotkanie na pełnych obrotach,dynamika,pressing,walka o każdą piłkę. Robert rozegrał niesamowite spotkania naprawde klasa światowa aż ręce same składają się do oklasków. Real nie pokazał kompletnie nic jeden wielki chaos. W żaden sposób nie potrafili sobie poradzić z dynamicznie grającą drużyna niemiecka. Szczerze nie spodziewałam się że po pierwszych meczach będziemy znali już finalistów bo chyba nikt nie wierzy że któraś z drużyn hiszpańskich będzie w stanie odrobić straty. Cóż trzymam kciuki za BvB trzymam kciuki za nasze trio:)

...

Joker | 25.04.2013 00:12

Velldrin
Wszystkie tego typu wypowiedzi opatrzyłem następującym emotikonem ":)"
Także nie nalezało tego traktować w 100% na serio i się spinac, tyle...
Jeszcze raz apeluje, wyluzuj... Była chwila euforii po meczu, można bło się spiąc, a teraz jest już 1,5 godziny po spotkaniu i emocje powinny opaść, jak Ty tego nie rozumiesz to znaczy, ż ejesteś... Eee... Nie skończe, bo nie mam ochoty Cię obrażać, starczy, ze Ty obraziłeś mnie:)

sojer | 25.04.2013 00:14

Marer
Złota piłka, a raczej ballon d'or jest dla najlepszego zdaniem trenerów, kapitanów i dziennikarzy piłkarza. Natomiast do Złotego Buta Robertowi brakuje, bagatela - 20 goli. But jest Messiego, na piłkę nikt nie zapracował.

Adrian2805 | 25.04.2013 00:14

Liga niemiecka w ostatnim czasie zrobiła duży postęp, i akurat teraz nie dziwi mnie zabranie jednego miejsca z Serii A na rzecz Bundesligi w CL. A co do meczu, Borussia pokazała klasę, grali twardo, konsekwentnie, do końca wierząc w korzystny rezultat, i to im się udało.
A Real, no cóż sprawiedliwość kiedyś musiała nadejść, nie było Cakiry, rywal mocny to i ciężko wygrać mecz.
Rewanż moim zdaniem, to już tylko formalność.

Gratulacje dla Burussii, no i brawo Robert.

Catalina | 25.04.2013 00:18

messenger

Nie sędzia miał lepszy dzień tylko Borussia jest o niebo lepszym zespołem niż MU co pokazuje chociażby to spotkanie z Realem.

...

Joker | 25.04.2013 00:20

Catalina
Co nie zmiena faktu, ze jakby Turek miał wtedy lepszy dzień to dziś BVB miałaby szanse tak rozjechać Man.Utd:)

sojer | 25.04.2013 00:24

Catalina
Jeżeli Borrusia jest lepsza niż ManU to radzę zmienić dilera.

adasiek1989 | 25.04.2013 00:28

Perfekcja Lewandowskiego :D coś niesamowitego ;)

Joker | 25.04.2013 00:28

sojer
Nie wiem czemu ją obrażasz... Ja bardzo lubie Man.Utd, po Barcie jest to mój ulubiony zagraniczny klub, ale moge z całą stanowczością przyznac iż na tą chwile BVB jest lepsze od Diabłów, a Klopp zjada taktycznie Fergusona na śniadanie...

Qrs | 25.04.2013 00:29

Hehe, ciągły spór o ligowy prymat międzye fanami PL i PD, a tu w LM jednych już nie ma a drudzy dostali istny łomot.

Mnie trochę cieszy to, że skończy się wreszcie p*eprzenie o najlepszej drużynie świata i najlepszej piłce świata, której od dawna już nie prezentowaliśmy. Teraz skończy się udawanie a zacznie praca.

Teddy | 25.04.2013 00:32

Ja już niczego nie jestem pewien, żadnych finałów nie typuję. W życiu bym nie powiedział, że to się tak potoczy i przez to wszystko jestem skłonny uwierzyć, że w finale będzie Gran Derbi. Wielka piłka. Daleki jestem od dumy narodowej (George Carlin!), jednak czuję podziw dla Lewandowskiego i gdybym miał taką okazję, gratulowałbym mu ze łzami w oczach. W mizerii polskiej piłki, ten wyczyn powinien przejść do historii.

sojer | 25.04.2013 00:34

Adrian2805
Nie dziw się, liczba slotów zależy od prostego rankingu z ostatnich 5 lat - http://www.uefa.com/memberassociati ons/uefarankings/country/index.html
Mnie nie cieszy, że w LM zagra np. Leverkusen zapamiętane głównie z 5 bramek Messiego w jednym meczu, a może nie zagrać Arsenal, który co roku walczy pięknie i do końca, nawet z Barceloną

Catalina | 25.04.2013 00:35

Joker

Strasznie mnie rozbawiłeś i nie mówię tego złośliwie tylko całkiem poważnie. Do czego do doszło żeby spierać się o to który z hiszpańskich gigantów wyżej by przegrał. Jakaś nowość,rzecz w którą ciężko uwierzyć ale cholerka po tych półfinałach mamy taka rzeczywistości. A spinać się o to kto się bardziej skompromitował chyba nie ma sensu bo żadnej z drużyn chwały to nie przynosi.

...

Joker | 25.04.2013 00:37

sojer
A z tego jak pojechali Real 3:0 to juz ich nie pamiętasz? Albo z wygranej z Chelsea w grupie rok temu?
Jak widac, pamięć bywa wybiórcza, a takie kompromitujace porażki można wynaleźć każdemu klubowi...

Ekste | 25.04.2013 00:39

A czy dla kogoś to powinno być zaskoczenie? O ile Barcelona może być uważana za jedną z najlepszych drużyn na świecie ostatnich lat, o tyle Real jest najbardziej przereklamowaną marką na świecie, przynajmniej wg mnie. Do sezonu 2009/2010 odpadali co roku x razy w 1/8 finału LM, potem 2010/2011: w 1/8 grali z Lyonem, w 1/4 z Tottenhamem - żadna z tych drużyn nie była z najwyższej światowej półki. Przyszedł półfinał, pierwszy poważny rywal - FC Barcelona i Real pożegnał się z rozgrywkami. Sezon 2011/2012: 1/8 ekipa Mou mierzy się z CSKA Moskwa, 1/4 Apoel Nikozja... Przychodzi półfinał, znowu pierwszy poważny przeciwnik czyli Bayern Monachium i Królewscy żegnają się z rozgrywkami. Ten sezon wcale nie był inny. Owszem, ciężkie losowanie z początku i już wtedy po tych meczach z Borussią to był pierwszy sygnał ostrzegawczy. Owszem, zasłużone 2 miejsce w grupie, ale przecież Ajax to zespół za słaby kadrowo, by móc coś ugrać wśród takich ekip, a City po prostu nie idzie w Europie głównie przez trenera. Przychodzi 1/8 i jest Manchester United. Dwumecz dosyć wyrównany, na Old Trafford do ponad 50 minuty Real nie istnieje. Przychodzi czerwona kartka i zbawienie ekipy Mou. Drugi raz eliminuje Fergiego z tych rozgrywek i drugi raz w kontrowersjach. Królewscy wygrywają 2:1 i zamiast puść za ciosem, Manchester ich spycha do obrony, w 10. W 1/4 rywal Galata. Ekipa do najlepszych nie należąca, a mimo to potrafiła wygrać z Realem w drugim meczu (przypominam, że w pierwszym również wynik mógłby być inny, gdyby nie błędy sędziowskie). Przyszła tutaj Borussia, zespół może nie tak dobry kadrowo i zrównoważony jak Bayern, ale świetny taktycznie, grający szybki, po przechwytach niezwykle dynamiczny i bezpośredni rodzaj futbolu. Real nie mógł sobie z tym poradzić, bo Real nie ma kolektywu, nie ma drużyny, nie ma 11 zawodników, którzy wiedzą co mają grać i jak mają to robić. Oni kompletnie nie mieli pojęcia, jaką dać dzisiaj odpowiedź na to, co prezentuje Borussia, mimo że Niemcy grali tak samo z Hiszpanami jak w grupie. Tu wina leży już tylko po stronie przygotowania taktycznego, mówiąc wprost: jest to wina Mourinho.

Nie sądzę, żeby Real to odrobił. Raczej nie taki, nie ten Real. W tydzień czasu Mourinho nie uczyni z 11 oddzielnych komórek jednego organizmu. Borussia ma kolektyw, Real nazwiska.

Joker | 25.04.2013 00:39

Catalina
Takie mamy czasy, heheh:)

Velldrin | 25.04.2013 00:41

Emocje opadly, ale po co to wszystko? Nie mozna normalnie? Trzeba pisac tak? Jakbym  to przeczytal teraz to moze bym nawet nie zareagowal... Jak widze totalnego idiote ktory prowokuje to olewam po prostu, ale widzialem nie raz ze potrafisz wypowiedziec sie na poziomie, dlatego nie rozumie po jaka cholere prowokujesz. Na innych szkoda nerwow... Jesli chodzi o ciebie to po prostu uwazam, ze stac cie na to by wypowiadac sie w sposob, ktory cos wnosi do dyskusji nie prowokujac innych, ale tego czesto  nie robisz, tylko wlasnie prowokujesz - glownie kibicow Realu.

Catalina | 25.04.2013 00:41

Joker po raz 2:)

Jak by Turek miał lepszy dzień to równie dobrze BvB mogło by dziś rozjechać Galatasaray:)

...

Joker | 25.04.2013 00:42

Ekste
Piękna analiza, wzruszyłeś mnie, sam bym tego lepiej nie napisał - serio.
Ale dobrze, ze Ty to napisałes, bo mnie to by od razu zjechali, może Ciebie czeka lepszy los, heheh:)

dalmare | 25.04.2013 00:43


Godz   23:53,   23:57
Bale  to  lewoskrzydłowy  (2  lata  temu  lewy  obrońca),  jest  od  jakichś  5ciu  kolejek  wystawiany  pośrodku.
Na  prawe  wolelibyście  przekwalifikować  jego  czy  C.Ronaldo?

Joker | 25.04.2013 00:43

Catalina
Wcale bym się nie zdziwił:)

sojer | 25.04.2013 00:47

Joker
obraźliwe jest pisanie, że Klopp jest lepszy od Fergusona i "zjada taktycznie Fergusona na śniadanie"... bo wygrał mecz z Realem?

Joker | 25.04.2013 00:47

Velldrin
Nie wiedziałem, że masz o mnie takie dobre zdanie... Ale tak coś czułem, żeby Ci ostro nie odpowiadac, bo tak naprawde jesteś spoko gość, heheh:)

Pewnie nie prowokowałbym kibiców Realu, gdyby pewna grupka sie na mnie nie uwzieła jakis czas temu... Ale zostawmy to... Czasem emocje biorą góre i się człowiek nie zastanowi dokładnie co pisze...

Joker | 25.04.2013 00:52

sojer
Co w tym obraźliwego? Latka leca i nie da się ukryć, ze Ferguson już nie ma tej mocy co jeszcze 2-3 lata temu... Taktycznie też to słabo wygląda... Jak jesteś fanem Diabłów to chyba ogladasz te mecze i widzisz, ze to za rewelacyjnie nie wygląda...
A Klopp naprawde potrafi świetnie przygotować taktyke na konkretny mecz... A wygrać z Realem Mourinho aż 4:1 w takim stylu to chyba nie jest prosta sprawa, a jakby nie aptrzeć BVB ma troszkę słabszych wykonawców niż MU... Przypomnij także sobie wyniki mecżów grupowych, gdzie BVB ograło ich 2:1 i zremisowało na Bernabeu 2:2, wiec to nie jest przypadek... A kiedy ostatnio MU Fergusona wyelminowało jakiegoś giganta światowej piłki z LM? Bo z tego co ja pamiętam to był marzec 2011 i klasowe zwycięstwo z Chelsea w 1/4...

Nerazzur | 25.04.2013 01:00

Niemiecka liga rośnie w siłę, jeżeli tak dalej będzie SerieA gdzieś spadnie w otchłań przepaści... Graty dla Lewego dziś się popisał szkoda że w reprze średnio

KatManDu | 25.04.2013 01:03

Finał niemiecki. Nie pamietam czy kiedys taki był. Ciekawe jak bayern zaprezentuje sie z nowym szkoleniocem. Oczywiście PEP. Ten to wie gdzie sie wcisnąć.

sojer | 25.04.2013 01:03

Joker
Ok Joker, United faktycznie pod**adło w Europie, mimo pięciu półfinałów LM w ciągu zaledwie 10 lat, ale to Ferguson jest mistrzem Anglii, a jeżeli taktyczny geniusz Kloppa przegra z Heynckesem to skończy sezon z niczym. I jeszcze zła wiadomość: jak odejdzie Lewy i Goetze to najlepszym strzelcem BVB będzie... Błaszczykowski.

Joker | 25.04.2013 01:24

sojer
Barcelona była 6 półfinałach z rzedu i co z tego?
Ja pisze o teraźniejszości, a nie przeszłości...
Przeciez ja nie odbieram klasy Fergusonowi, ani jego sukcesów... Po prostu zaznaczam iż to coraz gorzej wygląda, a Ty widze nie chcesz tego zobaczyć... A każdy kiedyś sie wypala zawodowo, tylko nie każdy wie kiedy powiedzieć dość...

Nawet jakby skończył sezon z niczym to spójrz jaki ma potencjał finansowy i kadrowy Klopp, a jaki ma Ferguson (który zresztą zeszły sezon skończył z niczym)... Dla BVB finał LM i wicemistrzostwo Niemiec też byłoby dobrym wynikiem, szczególnie iż Bayern wydaje się być na tą chwile poza zasięgiem...

Jak odejdą to przyjdzie ktos inny... I własnie tu tez wychodzi geniusz Kloppa... On nie ma mega kasy na transfery i co? Sprzedali mu Barriosa objawił się Lewy, sprzedali mu Kagawe przyszedł Reus i jest lepszy niż Japończyk... Jakby BVB było stać na szerszą kadre to i w Bundeslidze powalczyliby z Bayernem, a tak z 15 zawodnikami to nie było na to szans...
Nie wiem czy Ferguson dałby rade z tak wąską kadrą osiagnąc tyle co Klopp...

Teddy | 25.04.2013 01:40

@KatManDu
Pep bez ambicji zbudowania samemu dobrego teamu? Barca była zbudowana, zanim wygrał z nią wszystko i ustawił drużynę na lata, wprowadzając do gry kilku aktualnych Mistrzów Świata i Europy?
Przypomnę, że jeszcze miesiąc temu Bayern nie był brany w ogóle pod uwagę, jako kandydat do miana potęgi (a został nim nieformalnie ogłoszony wczoraj!) i Pep nie poszedł tam na gotowe. Decyzja była zaskakująca, bo wszyscy wymieniali Chelsea, City, nawet United. Znasz jakiegoś trenera z tej najwyższej półki, który z własnej woli idzie tam, gdzie nie ma potencjału?

Łatwo znaleźć dziurę w całym, dlatego krzykaczy jest NAJWIĘCEJ. O każdym trenerze słyszałem obelgi, o każdym piłkarzu też. Mówiono, że Pep przyszedł na gotowe i nie da rady gdzie indziej, że Mourinho miał farta z Porto i nic więcej by nie wygrał bez wielkich pieniędzy, że Ferguson nie był na tyle odważny, żeby pracować poza ManU. Villas-Boas i Laudrup są oczywiście przereklamowani ze względu na propagowanie młodych, a del Bosque ma samograja. Wybierz swoją albo złap je wszystkie. Umieć docenić to niestety wyższa szkoła jazdy.

Moronaldo | 25.04.2013 02:01

Gratulacje dla Borussi widać gdzie dzisiaj najlepiej gra się w piłkę!
Osobne gratulacje dla Jokera Ty to chłopie 3 godziny na goal.pl brawo za wytrwałość!No ale w końcu triumfujesz ;)
Finał jak dla mnie i tak będzie miał jednego zwycięzce najlepszy zespół obecnego sezonu Bayern Monachium.

Aviator | 25.04.2013 02:08

Brawo Dortmund! Kapitalny mecz!

sojer | 25.04.2013 02:21

Może zaciekawi was, że Real już raz odrobił przegraną 4-1 z Derby Country,  5-1 w Madrycie... chociaż to było w 1975.W 1985 przegrali z Monchengladbach 5:1, by odrobić 4:0

Moronaldo | 25.04.2013 02:31

sojer
Real grał już z Borussią w tym sezonie przegrali na wyjeździe 2:1 remis u siebie 2:2 teraz ta porażka 4:1...moim zdaniem na takim poziomie nie ma już szans na taką odmianę drużyny słabszej w drugim meczu...tu już nie chodzi o przewagę swojego boiska ale po prostu w obu meczach wygrały drużyny lepsze...

shannon_017 | 25.04.2013 05:58

Jestem ciekaw gdzie są teraz Ci wszyscy znawcy, którzy tak się naśmiewali z klubów z PL, że odpadli w 1/8, że liga Hiszpańska bije PL na łeb :) 4-0 i 4-1 jeszcze jakieś pytania?

racander | 25.04.2013 06:14

ale ich rozjechali, real w tym meczu był tragiczny, jedyne co robili to wybijali piłkę przed siebie, a bramkę dla realu to strzelił hummels.

niebieski79 | 25.04.2013 07:18

Pomimo że jestem kibicem madryckiego Atletico myślę że po tym meczu real nie jest jeszcze w 100% na straconej pozycji jak pokażą pazur są w stanie zrobić te 3-0 u siebie pożyjemy zobaczymy

aoch | 25.04.2013 07:41

Ale się porobiło... czyżby finał bez hiszpańskiego klubu?

TheRedsFan | 25.04.2013 08:00

Benitez też kiedyś zdemolował Real 4-0 i jakoś mistrzem w trenerce nie jest. Choć akurat taktykiem jest wybitnym.

dalmare | 25.04.2013 08:37

Jakość  i  forma  drużyn,  nie  tylko  zawodników,  są  procesem  w  ciągłym  ruchu,  nie  wartością  stałą.
Jeden  mecz,  nawet  sekwencja  meczów,  nie  muszą  przekładać  się  na  uogólnioną  jakość  drużyny,  a  tym  bardziej... ligi :),  jak  niektórzy  piszą.

Jak  będzie  -  zobaczymy,  ale  teoretycznie  Real  może  na  Bernabeu  uzyskać  wynik  3-0.
Nie  znam  wogóle  Borussii,  a  Real... tylko  trochę.
Wystarczająco,  by  zawsze  obawiać  się  Realu  Mourinho.
Mou  potrafi  wygrywać  dwumecze,  i  Real  ma  potencjał  by  to  zrobić  nawet  w  tym  wypadku.
Zawsze  boję  się  stwarzania  stałych  fragmentów  blisko  16ki  przez  Real,  C. Ronaldo  ma  to  w  małym  palcu,  Mourinho  często  od  tego  zaczyna  mecz,  pewno  należy  to  do  jego  taktyki.

Również  na  sobotę  obawiam  się  znanego  widoku:  Ronaldo  wjeżdża  w  pole  >>na  rożny,  lub  upada  przed  16ką,  poczym  zamienia  armatni  wolny  w 0-1...

Atleti  stać  się  poligonem  Realu  przed  rewanżem.

dalmare | 25.04.2013 08:40

* mogą *  stać  się

niestety :)

rycerz17 | 25.04.2013 08:55

mnie zastanawia jedno: jak to jest możliwe, że drużyny z Niemiec aż tak bardzo są lepsze od Hiszpanów pod względem wybiegania, szybkości, siły, intensywności gry?? przecież pod tym względem różnica wynosiła kilka klas, to była przepaść... liczyłem na świetne, wyrównane półfinału a tu taka kupa, po pierwszych meczach już wszystko rozstrzygnięte...
graty dla Germanów, ale wtf with Spain bitches???

NoMore | 25.04.2013 08:58

Kibice Barcy i Realu napiszcie petycję do UEFA, żeby zrobili w tym roku mecz o 3 miejsce, to się doczekacie swoich gran derbi :P

Brawo BVB! Przyznam, że nie wierzyłem w was, ale dzisiaj pokazaliście klasę! Gratulacje! Aż szkoda, że taka drużyna już się zaczęła rozsprzedawać...:/

Forza Juve!
trenta sul campo.

NoMore | 25.04.2013 09:02

Kibice Barcy i Realu napiszcie petycję do UEFA, żeby zrobili w tym roku mecz o 3 miejsce, to się doczekacie swoich gran derbi :P

Brawo BVB! Przyznam, że nie wierzyłem w was, ale dzisiaj pokazaliście klasę! Gratulacje! Aż szkoda, że taka drużyna już się zaczęła rozsprzedawać...:/

Forza Juve!
trenta sul campo.

rebuzz | 25.04.2013 09:13

Co myśmy zrobili ?!

Przygodo trwaj ... !!

Pozdrawiam
HEJA BVB!!

devilll | 25.04.2013 09:27

Joker
Widzę że jesteś osobą która to docenia człowieka przez pryzmat danej chwili. Fakt Ferguson ma już swoje lata, zdobył wszystko w futbolu i długo nikt nie wygra z jednym klubem tyle co on.
Ale jakoś ciężko zrozumieć twoje filozoficzne  myślenie, ty pewnie uważasz że jak klub nie gra tego co Barcelona kilka la temu, to gra już źle, nie liczysz się z tym że drużyna ma prawo być przemęczona ciężki sezonem w BPL, które i tak zdołała zdominować, a dzięki komu jest taka przewaga punktowa Diabłów nad Obywatelami? I proszę cię nie mów tu o RVP bo po prostu cię wyśmieje. Nie liczysz się również z tym że w CL nie chodzi o umiejętności piłkarskie tylko o predyspozycje danego dnia, Na co dzień Ronaldo zjada Lewandowskiego na śniadanie, lecz akurat wczoraj to Polak rozegrał mecz życia. No i liczysz się z tym że w nadchodzącym okienku transferowym sporo zawodników BVB odejdzie, no i potem można oceniać jaki to taktyk z Kloppa, czy szybko odbuduje zespół, czy będzie potrzebował 5 lat, aby wrócić tu gdzie jest teraz, mam na myśli Europę bo w Bundeslidze prócz Bayernu nie ma konkurencji.
I jeszcze coś wspominałeś o szerokiej kadrze MU, no bez przesady, ale tu muszę cię zmartwić bo wcale nie jest tak jak piszesz, spójrz na pomoc MU i wymień mi gwiazdy które to co mecz perfekcyjnie wykonują swoje zadania, wymień mi też ich zmienników?   a co do napastników to nawet, Real ma mocniejszą ekipę na tej pozycji. Ale pochwale Fergusona w przeciwieństwie do ciebie, za to że idealnie dobrał skład na ten sezon w lidze angielskiej.
Mam nadzieję że w następnym sezonie będzie jeszcze lepiej. i pokażemy się ponownie w Europie i to sprawi ci wielką radość.

To tyle co mam do powiedzenia na twój najazd na Fergusona.

A co do wczorajszego meczu, to wynik nawet i na mnie wywarł ogromne zdziwienie. Gratuluje polsko-niemieckiej BVB

I3artek | 25.04.2013 10:02

Pozostaje wierzyć w 3 - 0 na SB ...

R_R | 25.04.2013 10:10

Z OSTATNIEJ CHWILI
We wtorkowy wieczór łzy rozpaczy zalały Katalonię. Jakby tego było mało, to w środę wieczorem ocean łez zalał Kastylię. Mieszkańcy Aragonii i Walencji obawiając się fali tsunami zaczęli układać worki z piaskiem na granicach sąsiadujących z nimi wspólnot autonomicznych. Oby to pomogło – rzekł sędziwy już Hiszpan, który niejedno już widział w swoim kraju.

RELACJA Z MECZU
4 „Lewe” sierpowe i Real na deskach. CR7 nie widząc szans na strzelenie drugiej bramki, postanowił „zamordować” Weidenfellera. Pogodny Roman ściągnął rękawice i wymasował obolałą „Krystynkę” po kolejnym ataku samobójczym. Bezradny Ramos, po czwartym golu, postanowił pokazać Lewandowskiemu, kto tu rządzi, wykorzystując fakt, że Robert zabiegł mu drogę. Długo biedny Sergio leżał na murawie, jakby mu „Lewy” dwie nogi odciął. Dobroduszny Mats podarował gola dla przeciwników na otarcie łez – niestety, to nie pomogło.

POLITYKA
Minister Spraw Zagranicznych Hiszpanii Jose Manuel Garcia-Margallo wystosował ostrą notę dyplomatyczną do swojego kolegi po fachu z Berlina. W której można przeczytać m. in. „Jesteśmy bardzo rozczarowani, tym jak Wasze kluby niegościnnie potraktowały naszych piłkarzy. W imię naszych dobrych stosunków wzywam Rząd Niemiec, do surowego ukarania winnych tego zajścia, ze szczególnym uwzględnieniem tego polaczka, Drewniakowski chyba się nazywa. Najlepszym rozwiązaniem będzie, jak oddacie rewanże walkowerem. W przeciwnym wypadku w Parlamencie Europejskim wystosujemy wniosek o usunięcie Waszego kraju ze struktur Unii Europejskiej, mamy już ciche poparcie z Włoch i Wielkiej Brytanii”

GOSPODARKA
Premier RP Donald Tusk zaproponował włodarzom Borussii Dortmund, aby od przyszłego sezonu mecze BVB odbywały się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Władze klubu z Dortmundu są otwarte na takie rozwiązanie, pod warunkiem zwiększenia pojemności ww stadionu. Premier Tusk odpowiedział, że nie powinno być z tym problemu, bo zdemontują uciążliwy dach i część kibiców będzie mogła oglądać mecze z lotu ptaka, a to byłaby nowość i pewnie bilety byłyby o wiele droższe na taką „trybunę”. Odnośnie zapytania co zrobić w przypadku ulewnych deszczy, odpowiedział. – W tym przypadku przewidujemy, aby piłkarze rozegrali mecz piłki wodnej.

dalmare | 25.04.2013 10:19

devilll,   9:27,  25-04-2013
"...sporo  zawodników  BVB  odejdzie..."

sporo?
Jeśli  Hummels  -  jakoś  zniosą.
Reus  i  Lewy  zostaną :)

R_R | 25.04.2013 10:28

@dalmare
Hummels w obronie to podstawa. Wrócił po przerwie spowodowanej kontuzją i dlatego słabo zagrał z Realem. Santana chce odejść i co mają zrobić grać jednym obrońcą, jakim jest Subotić. Reus raczej zostanie - nic przynajmniej nie słyszałem o jego odejściu z BVB. Lewandowski podobno jest wstępnie dogadany z Bayernem, no chyba że Borussia podniesie mu wynagrodzenie, to może i zostanie.

mroq38 | 25.04.2013 10:33

Brawo BVB !! Lewy zagrał mecz życia no można śmiało powiedzieć że korona króla strzelców będzie jego. Muszę ten mecz zobaczyć , szkoda że go nie oglądałem no ale praca się sama nie zrobi. Real i Barcelona mają jeszcze szanse są matematyczne no ale je mają . Lepiej nie być zbyt pewnym siebie przed rewanżem bo później może to zgubić każdego. Na CN Barcelona potrafi robić rzeczy nie możliwe to samo Real na SB. Nie ma się co zamartwiać trzeba wierzyć iż jestem bardziej za BVB niż za Realem ale szanuję ten klub i nie skreślam ich

Matix | 25.04.2013 10:52

co ten hummels wczoraj wyczynial... najgrozniejszy gracz realu haha... kopał tą piłke na lewo i prawo, tylko nie do swoich, dobrze ze tylko jednego gola stracil BVB

derian | 25.04.2013 11:05

R_R - Lewy nie może być dogadany z nikim jeśli Dortmund wstrzyma transfer. On może sobie wstepnie gadać z kimkolwiek ale w kontrakcie nie ma klauzuli odstępnego więc jeśli Dortmund powie NEIN, to nigdzie nie odejdzie. Od wczoraj zachodzę w głowę jak opinia publiczna potrafi wciskać ludziom takie gnioty. Agent Heynkessa chyba ma parcie na szkło, w ciągu 1-2 dni wychyla się z sensacyjnymi pogłoskami.
Fajne jest też to jak osoby które się BL nie interesują głoszą, że BVB się wyprzeda i bańska pryśnie. Odejście tego niskiego do Bayernu pobudziło wszystkim wyobraźnię. Jeśli ktoś odejdzie to zapewniam że Klopp i Zorc znajdą odpowiednich następców! Po odejściu Sahina sprowadzili Gundogana z Norymbergi - piłkarza, po którego żaden "topowy" klub by nie sięgnął, bo niby kto to jest. Wątpię nawet żeby był w notesach skautów tych największych klubów. Teraz Gundo chciało by mieć w swoim składzie pół Europy. Ten co idzie do bayernu to wychowanek, skąd wiecie kogo jeszcze mamy w rezerwach? Ja się nie zdziwię jak za 2-3 lata kolejka ustawi się po Hofmanna, piłkarza o którego istnieniu nawet nie wiecie. Klopp już zablokował jego transfer, twierdząc że widzi go w następnym sezonie w pierwszym składzie (Mainz już chciało go brać póki jest anonimowy, chłopak ma 20 lat). Do tego jest Gunter i Saar na obronę, reprezentanci młodzieżówki. A jeśli nawet nie oni to ja nie wierzę że nie znajdą się chętni, mega utalentowani chłopacy, którzy będą chcieli przejść do Dortmundu, drużyny która wprawia w osłupienie całą Europę. I tak to będzie się toczyło. Najwięksi będą wydawać gigantyczny szmal na podkradanie piłkarzy z głośnymi nazwiskami za grube miliony a Dortmund będzie systematycznie łatał te ubytki kolejnymi perełkami.

Real Madridista | 25.04.2013 11:13

Matix
To tak jak Pepe 'pomagał' Borussii (Lewemu) ;p
Pzdr.

dalmare | 25.04.2013 11:28

R_R,    derian

nie  wszystkie  "osoby,  które  się  BVB  nie  interesują  głoszą,  że  się  rozprzeda..."

Wczoraj  oglądałam  tylko  dlatego,  że  grali  z  Realem Madryt  (którego  także  nie  jestem  kibicem).
Nie  będę  kibicem  BVB,  mam  swoich  ulubionych  -  lecz  doceniłam  piękną  grę,  i  wyrażnie  określony  projekt  tego  trenera  na  tę  drużynę.
Ponieważ  taki  projekt  to  najwyższa  wartość,  i  widać  jak  drużyna  jest  za  trenerem  -  więc  jestem  przekonana,  że  po  tym  meczu  tym  bardziej  nikt  nie  odejdzie.
Taki  tryumf  łączy  i  daje  fundament.


R_R,  mimo  krótkiego  stażu  uodporniłam  się  na  doniesienia  transferowe,  czytam  głównie  włoskie  -  ale  mechanizm  jest  ten  sam,  i  szybko  nabiera  się  intuicji,  mam  nadzieję.

R_R | 25.04.2013 13:36

@derian
Mało wiesz o umowach. Wystarczy, że podpisze wstępną umowę z pewnymi zastrzeżeniami odnośnie swojego kontraktu.
I może być tak, że jeżeli BVB zgodzi się go sprzedać, to od nowego sezonu będzie w klubie X i będzie zarabiał rocznie kwotę Y. Inne szczegóły już pominę, bo już są mało istotne. Jeżeli BVB nie zgodzi się sprzedaż, to 2014 roku kończy mu się kontrakt i przejdzie do klub X za darmo, a wtedy być może podniosą mu zarobki w kwocie Y.

@dalmare
Trudno mi się odnieść, do Twojej pierwszej wypowiedzi, chyba że była skierowana tylko do deriana.
Odnośnie drugiej, to ja też nie wierzę we wszystkie plotki, które się pojawiają. Ale w obecnych czasach, przy zalewie internetowych śmieci, to trudno jest oddzielić ziarno od plewy. W związku z tym czasami odnoszę się do takich niusów, czy komentarzy. ;-)

derian | 25.04.2013 13:58

@R-R
O umowach jak widzę wiem tyle co ty czyli tyle co zwykły zjadacz chleba, nie napisałeś niczego, co inteligentny człowiek nie mógł by wydedukować sam :) Lewy odejdzie teraz albo za rok, w przedłużenie kontraktu nie wierzę, umowy przedwstępne można podpisywać kiedy się chce, chciałem jednak zaznaczyć, że kwestia jego odejścia w najbliższym oknie transferowym zależy od BVB i nikogo więcej. Zresztą w tak skonstruowaną umowę przedwstępną jak napisałeś ciężko mi uwierzyć w przypadku topowego klubu - jeśli BVB pozwoli mu odejść dopiero 2014 to dla mnie jest to wróżenie z fusów, Robert przez rok (czego mu broń Boże nie życzę) może złamać nogę w 3 miejscach albo zatracić formę a wielkie kluby mają to do siebie że wymagają od swoich graczy tu i teraz, okres aklimatyzacji jest zniwelowany do minimum (vide Sahin w Realu, dano mu dosłownie kilka szans po ciężkiej kontuzji, nie odpalił na poziomie i koniec marzeń o kierowaniu Królewskimi). Jestem w stanie wyobrazić sobie sytuację że w 2014 roku Robert zgłasza się np do Monachium ze swoją umową przedwstępną a oni mówią:" sorry chłopaku ale na ten moment gramy tak(super)że nie potrzebujemy kolejnego napadziora", bądź idzie tam z urazem/po rehabilitacji i klub nie jest już gotowy na wcześniej ustaloną pensję.
Z resztą co mnie to, już dawno pogodziłem się że odejdzie, jego życie jego decyzje

R_R | 25.04.2013 14:24

@derian
Ja mam wrażenie, że źle widzisz. Umowy to dla mnie chleb powszedni, łącznie z wszelkimi kruczkami etc. Ale nie będę się z Tobą licytował, czy znam się lepiej od Ciebie, czy od zwykłego zjadacza chleba. To nie jest mój problem i nie muszę nikomu nic udowadniać.
Mam wrażenie, że nie czytałeś uważnie, tego co napisałem. To postaram się wytłumaczyć to w miarę prosto. Napisałeś: "Lewy nie może być dogadany z nikim jeśli Dortmund wstrzyma transfer.". A ja Ci odpowiedziałem, że może podpisać wstępną umowę i nikt mu tego nie zabroni. Umowy przedwstępne też są obowiązujące w majestacie prawa i jeżeli podpisuje się je na lewo i prawo, to trzeba liczyć się z konsekwencjami ewentualnego ich niedotrzymania.
Podałem Ci bardzo ogólny zarys takiej umowy, aby nie powstał z tego jakiś elaborat, i nie wdawałem się w ewentualne szczegóły.

bvb24 | 25.04.2013 14:51

I  ci głupcy chcą  odchodzić z BVB    do wiekszych klubów :P  chyba do wiekszych pieniędzy   i tylko to  może ich ściągać do tych niby wiekszych klubów .Jeśli tylko Klopp  nie ustawi defensywnie BVB w rewanżu  to awans pewny  ale jeśli zaczniemy sie bronić to po nas  w drugim meczu  grupowym na Santiago  gra  ofensywna to był strzał w dziesiątke   teraz trzeba zagrać tak  samo i finał będzie nasz  a ci wszyscy  pazernipiłkarzyki niehc odchodza o Lewego to ja jestem pewien że jesli odejdzie to już  koniec  wielkiego Roberta  ten klub jest dla niego idealny ale jeśli ma sie takiego  agenta jak Kucharski  to  wystarczy  że  klub ma wicej pieniedzy i juz  sie sprzedaje

Kuba114 | 25.04.2013 14:52

Spiker: Jakuuuuuuuubbbb...
Kibice: KUUUBAAAA!!!!

:))))

dalmare | 25.04.2013 15:40

Co  do  umów,  nie  chcę  popelnić  gafy,  bo  nie  czytałam  całości  wymiany  zdań,  ale:
z  powodu  spodziewanego  przejścia  Llorente  była  mowa,  że  jeśli  zawodnik  nie  przedłuży  kontraktu,  inny  klub  może  nie  naruszając  przepisów  podpisać  z  nim  umowę  pół  roku  przed  wygaśnięciem  kontraktu,  czyli  przed  datą  wolnego  transferu.
Prawdopodobnie  taką  umowę  zawarł  w  styczniu  Juventus  z  Llorente,  którego  kontrakt  z  Athletic  wygasa  w  czerwcu.

Ale  to  abstrakcyjna  dyskusja,  Robert  po  prostu  przedłuży  kontrakt,  i  tyle.

R_R | 25.04.2013 15:49

@dalmare
Zgoda, tylko to są właśnie te szczegóły różnych umów, których jest mnóstwo i nad tym siedzą prawnicy. Też mam swoich i w razie wątpliwości zawsze mogę dopytać, jak czegoś nie rozumiem. Bo nikt nie jest alfą i omegą.
Daj Boże, aby przedłużył kontrakt.

R_R | 25.04.2013 16:10

@dalmare
Jesteś kibicką Juventusu, jeśli dobrze pamiętam. Powiedz mi, czy Juve będzie miało pożytek z Fernando? W Athleticu był (jeszcze jest) z niego pożytek, ale czy Juventus? Nie oglądam Juve na bieżąco, stąd moje pytanie.
I jeszcze jedno pytanko. Palisz jakieś "zioło"? Bo czasami z Twoich postów wynika, jakbyś była na niezłym haju. Chyba, że niektóre mecze powodują u Ciebie wyższy stan świadomości . ;-)

Borussen77 | 25.04.2013 16:37

Pięknie ,wspaniale po prostu brak mi słów :D
Lewandowski cudownie, gratulację!
HEJA BVB!

MirkoFCB | 25.04.2013 16:54

Szczerze nie wierze że BVB nie strzeli bramki na Bernabeu w dodatku porównując ich grę,a Realu.Te mecze tylko pokazują że Real i Barca wcale nie rządzą w Europie.

~koziołeKKS04~ | 25.04.2013 17:17

Jeśli wtorkowy pófinał mnie zaskoczył to ten wczorajszy zszokował... :o Muszę zwrócić honor BVB, niestety, spodziewałem się po nich dużo mniej. Okazało się że nie myslałem realistycznie, a REAListycznie :) Jako kibic Kolejorza cieszy mnie, że wychowaliśmy takiego piłkarza jak Lewy. SZACUN ROBERET. Gdyby tak grał w reprezentacji heheh... Cieszę się, że nie zagrał Casillas bo taki powrót i 4 gole na dzień dobry to nic miłego (Lopez raczej nie zawinił, jedynie przy golu na 2:1 bodajże była szansa na interwencję bo reszta prawie nie do obrony). Tak nawiasem mówiąc w tym meczu spotkało się dwóch zaj****tych trenerów o dużych osobowościach, górą niestety Klopp. Królewscy zagrali słabo, ale też gospodzarze nie pozwalali na wiele. Brawo dla Higuaina i Ronaldo za asyste i gola, który daje jeszcze jakąś nadzieję. W Madrycie 3:0 nie jest wykluczone, powalczyć trzeba, chociaż żółtki zapewne nie okażą sie frajerami i nie dadzą sobie wyrwać awansu. Jest czego żałować... Hala Madrid!

Joker | 25.04.2013 17:26

devill
W piłce liczy się dziś i jutro, tak neistety jest...
Poza tym nie nazywaj tego co psize najazdem na Fergusona... To nie jest żaden najazd tylko rzeczowa krytyka... Jakby mi nie zalezało na tym, aby Diabły grały dobrą piłke to bym to zlał i machnła reką, ale mi właśnie zależy, więc dlatego sie tym przejmuje...

I prosze Cie, Ty mi nie pisz głupot, ze w LM nie chodzi o umiejetnosci piłkarskie, bo to jest dopiero zabawne... Oczywiscie dyspozycja dnia tez ma znaczenie, ale również taktyka i przygotowanie fizyczne, a to już rola trenera, aby ci piłakrze w danym dniu na dany mecz byli świetnie przygotownai tak jak Borussia jest przygotowany na każdy mecz LM w tym sezonie...

Kadra United jest szeroka, ale to juz nie jest niczyja wina tlyko Fergusona, ze znajdują się w tej kadrze tacy piłakrze, a nie inni... I to też jest mój zarzut do SAF'a, kiepski i mało kreatywny środek pola... Wział tego Kagawe, ale nie potrafi z niego skorzystać i ustawia go gdzieś na skrzydle, choc to jest typowy ofensywny pomocnik, chyba Fergie nie ma niego pomysłu...
Jak dla mnie Ferguson sam za bardzo ostatnio nie wie co chce grać... I to jest problem... Niby chce grac skrzydłami, a nie ma skrzydłowych (bo żaden nie jest w formie) i upycha tam napastników i ofensywnych pomocników, a taktyke dobiera sie pod wykonawców, a nie odwrotnie...
Oczywiście ciesze się z tego tytułu, wspaniała sprawa, patrząc na liczbe punktów zdobyty z łatwością, także szacunek, tylko dobrze wiesz jak większośc spotkań wyglądała... Pare zwycięstw odniesionych bardzo szczęśliwie, rzec można iż przypadkowo... Naturalnie United zasłużyło na ten tytuł, bo żaden rywal nie zdobywał tak regularnie punktów i każdy miał większe dołki formy niż United, a United nawet jak ten dołek formy miało to jednak w lidze jakoś wymęczali te zwycięstwa...
Tylko ja patrze w przyszłośc, a według mnie Diabły z taką grą nie mają co liczyć na jakieś trofea w najbliższym czasie... Tu potrzeba kompletnej przebudowy, zwłaszcza drugiej linii i jak tego Ferguson nie zrobi to ja jestem pewien, że w przyszłym sezonie City zdominuje lige (nie mogłem patrzeć na to jak w ostatniej potyczne ligowej usiedli na Diabłach na OT i robili co chcieli momentami!), a w LM znowu będzie 1/8 co najwyżej...
A pamiętasz dobrze, że swego czasu byli dosyć tanio do wzięcia tacy piłkarze jak v.d.Vaart (kupił go wtedy Tottenham) czy Sniejder, ale Fergusonowi nie byli potrzebni... Można było powalczyć o Moutinho ostatnio, który juz miał odchodzić do Tottenhamu, ale się w końu nie dogadali... Odpuszczenie Lucasa było akurat dobre, bo nie ma co się ścigac z szejkami i przepłacac za chłopaczka z brazylijskiej ligi

Co do napastników to Diabły maja ich bardzo dobrych, i na pewno Real nie ma lepszych (zreszta oni maja tylko dwóch, a w United jest ich 4 i to całkiem niezłych)... Choć naturalnie nie zaszkodziłoby powalczyc jeśli jest okazja o graczy typu Falcao czy Lewandowski... Bo nigdy nie jest tak, że jest idelanie:)

A tak konkludując to co pisałeś, o brakach kadrowych w United to ja przypominam, ze to Ferguson jest menadżerem i to on decyduje o transferach, a nie możesz mi powiedziec, że nie miał kasy na transfery, bo miał... W ostantim okienku wydał coś około 50 mln funtów, podobnie było w poprzednim... Pytanie czy mógł te pieniądze spozytkować lepiej?
A jeszcze przypomne, że pozbył się za darmo Pogdby, który teraz bryluje w Juventusie i zadebiutował w reprezentacji Francji, a chyba jednak przydałby się United w tym sezonie (traktowanie Berby w poprzednim sezonie również uważam za błąd)... Także moim zdaniem w ostatnich dwóch latach (bo tylko o tym okresie pisze, gdyz nie chce mi się już wypominać Bebe za 10 mln czy innych tego typu wynalazków) było sporo tych błedów...
Co nie znaczy, ze wszystko było źle, bo np. pozyskanie De Gei mimo iż drogo było jednak strzałem w "10", v.Persie mimo iż wiekowy też raczej był wart swej ceny i przynajmniej w Premiership się sprawdził (bo w LM zawiódł na całej linii)...

I nie myśl sobie, że ja krytykuje, bo mam coś to Fergusona (niby co?)... Według mnie konstruktywna krytyka jest zawsze potrzebna, bo nie ma co się do siebie uśmiechac i klepać po ramieniu jak jest tak różowo jak niekórym się wydaje... United to wielki klub, który ma mimo wszystko ogormne fundusze i musi się ciągle rozwijać, także sportowo, według mnie ten rozwój sportowy w ostatnich dwóch latach został wyraźnie wychamowany i coś trzeba z tym zrobić... Z Fergusonem na pokładzie ( nie mam nic przeciwko), albo bez.

derian | 25.04.2013 17:52

@R_R - jedno jest pewne, nie dogadamy się. Dla mnie twoja ogólnikowa argumentacja jest taka że krążysz wokół tematu bez żadnych konkretów. Podpisać umowę przedwstępną może ale on nie ma do końca kontraktu pół roku tylko rok więc JEŚLI Dortmund powie "nie" to tego lata nie odejdzie i każda umowa przedwstępna dotycząca transferu TERAZ będzie o dupę rozbił. Fajnie że masz swoich prawników, nie wiem czy mamy ci gratulować czy poczuć respekt. Sam jestem przedsiębiorcą i zdarzało mi się korzystać z ich usług, nie widzę jednak w tym żadnego prestiżu, soda z tego powodu w głowie mi się nie podniosła. Skończmy temat umów bo się robi prawniczy offtopic, temat  newsa dotyczy czegoś zgoła odmiennego. Pozdro

R_R | 25.04.2013 19:22

@derian
Zapamiętaj jedno, jak piszesz do drugiej osoby, to zaimki w 2 os l. p. i l. mn. zaczyna się z dużej litery. W innym przypadku oznacza, to brak szacunku dla drugiej osoby. Ale w tym przypadku nie będę się obrażał.
Dla mnie nie jesteś w stanie przeczytać prostego tekstu ze zrozumieniem, dlatego też nie chciałem się bawić w szczegóły. Umowa lub umowa przedwstępna ma takie samo umocowanie prawne i dotyczy ono wywiązania się ze zobowiązań obu stron umowy, które wynikają treści danej umowy. Jeżeli faktycznie jesteś przedsiębiorcą, to powinieneś o czymś takim wiedzieć. Jeżeli nie wiesz, to się dokształć. Na naukę nigdy nie jest za późno. I piszę to poważnie, bez żadnych aluzji, bo nieznajomość prawa szkodzi (łacińska sentencja "Ignorantia iuris nocet").
Gdybyś czytał ze zrozumieniem, to napisałem to do delmare, nie do Ciebie, że nie jestem alfą i omegą i jak potrzebuję, to korzystam z porady moich prawników. Więc nie rozumiem Twojej aluzji: "Fajnie że masz swoich prawników, nie wiem czy mamy ci gratulować czy poczuć respekt". Chciałeś mnie w ten sposób obrazić lub ośmieszyć? Jeżeli tak, to nie jesteś tego w stanie zrobić, cokolwiek napiszesz.
Zgadzam się, że temat niusa dotyczy czegoś innego, ale zwróć uwagę, że to Ty zacząłeś dyskusję w tej kwestii. Z grzeczności pozwolę Ci zakończyć tą dygresję.

Domio | 25.04.2013 19:40

Co nie którzy chyba się zagalopowali....Złota piłka dla Lewego? To że strzelił 4 gole Realowi nie czyni z niego najlepszego na świecie bo takich jak on jest  dużo więcej....RVP, Ibra, Benzema, Higuain (ale w formie), Villa, Torres, Falcao, Canvani, El Sharawy.....Ale prawda jest taka że Ronaldo z Mesjaszem są ponad wszystkimi i nie ma się co oszukiwać, wystarczy spojrzeć na statystyke...zawodników. Bo puki co Lewy strzela z 5 metra nie wspominając o tym że obrona Realu zagrała fatalny mecz sezonu a on mecz życia, Messi i Ronaldo są w stanie stworzyć sobie z niczego sytuacje bramkową, a nasz Robert nie należy do dryblerów tylko typowych snajperów i technicznie nigdy nie dojdzie do poziomu Messiego i Ronaldo, zresztą nie jest on piłkarzem kompletnym do tego i gdyby grał w tak wielkich markach jak Real i Barca to był by nr 3 może 2 bo nie pociągną by zespołu tak jak to robią kosmici z La liga, doceniam jego instynkt strzelecki ale po jednym meczu nie róbcie z niego odrazu nr 1 na świecie do ZP bo zawodnika ocenia się po sezonie a nie po jednym meczu. Ciekawe czy tak mu pójdzie w  Bayernie jak w BVB gdzie napastników w zanadrzu. A o koronę króla LM może jeszcze.... przegrać bo nawet jeśli Real odpadnie ale jak Ronaldo srzeli 2 bramki to w finale Bayern zje BVB a Polak nie postrzela przy Bawarskiej obronie.

derian | 25.04.2013 20:02

kurczę...no muszę odpisać, lubię takie tyrady, tym bardziej jak ktoś od kilku postów próbuje zrobić ze mnie rozmówcę drugiej kategorii. Co do tematu, bo zapomniałeś już od czego zaczęliśmy, cytat na początek: "Nie mam informacji, że Lewandowski miałby nas opuścić. W jego kontrakcie nie ma klauzuli odstępnego, więc jeśli klub nie będzie chciał, to go nie sprzeda. A na razie Borussia nie chce jego odejścia - podkreślił Klopp na czwartkowej konferencji prasowej." Klopp w trzech zdaniach powiedział więcej niż Ty w swoim elaboracie na temat umów przedwstępnych.
Zaimki w 2 os l. p. i l. mn. piszę się z dużej w pismach oficjalnych oraz w celu podkreślenia ew. szacunku, w mowie potocznej nie jest to wymagane, czepianie się takich kwestii na portalu piłkarskim jest zwykłym przerostem formy nad treścią. Wiem do kogo pisałeś tekst o prawnikach, odpisałem z prostej przyczyny. Jesteś osobą dojrzałą, która potrafi się wypowiadać, na portalu jest zaś sporo osób młodszych, nie byłem pewien czy ktoś wejdzie z Tobą w polemikę i jest w stanie nawiązać równorzędną dyskusję więc wziąłem to na siebie. Od kilku postów lekko stroszysz piórka; z kulturą, nie przekraczając dozwolonej netykiety ale ze sporą dozą uszczypliwości i złośliwości w moją stronę (przede wszystkim w stosunku do mojej niewiedzy, nie rozumienia tekstu, dokształcenia itp). Dlatego również, zachowując ton złośliwy acz kulturalny napisałem co napisałem. Ani Ty mnie, ani ja Ciebie nie sprowokuję do ostrzejszej wymiany zdań bo nikomu nie jest to do niczego potrzebne, jednakże dla mnie tej lekko złośliwej elokwencji było troszku za dużo.Pozdrawiam

R_R | 25.04.2013 20:02

@Domio
Drybling Messiego jest jeszcze w stanie załatwić kilku zawodników, CR7 w obecnym czasie już nie (na dużej szybkości, to jeszcze jest czasami w stanie minąć kilku rywali, ale to potrafi wielu zawodników ofensywnych).
Lewandowski jeszcze nie zagrał meczu życia, ma niespełna 25 lat, i jeszcze wiele meczów przed nim.
Skoro twierdzisz, że CR7 potrafi stworzyć sobie sytuację z niczego, to dlaczego nie zrobił tego wczoraj w Dortmundzie?!
Zgodzę się tylko z Tobą w jednej kwestii, aby nie robić z ROberta nr 1 na świecie. Ale porównywanie w tym roku Lewego do Higuaina, Torresa lub Villi, to jest obraza dla Roberta.
Ale napastnikiem kompletnym, to na pewno jest. No chyba, że Ty masz jakieś inne komplety. ;-)
I nie sądzę, że Bayern zje BVB w finale. Jeżeli do takiego finału dojdzie, to raczej będzie to wyrównany mecz.

R_R | 25.04.2013 20:26

@derian
Ja nie próbuję z Ciebie zrobić rozmówcy drugiej kategorii. Jeżeli tak uważasz, to przykro mi, ale nie miałem takich intencji.
To, że Lewandowski nie ma w umowie podanej kwoty odstępnego niczego nie zmienia w kwestii jakichkolwiek umów. Ważne, aby nowa umowa nie naruszała tej, która została zawarta z BVB.
Odnośnie polszczyzny, to zacytuję prof. z Uniwersytetu Warszawskiego Małgorzatę Marcjanik. „Zasady pisowni zaimków (osobowych i dzierżawczych) są takie same i w korespondencji tradycyjnej, i w internecie (także w SMS-ach). Powinniśmy więc pisać: „Myślę o Tobie”, „Chcę Cię zapytać...”, „Odpowiem Wam jutro”, „Twój pomysł mi się nie podoba”.
Wątpliwości co do pisowni omawianych zaimków mają zapewne związek z tym, że grzeczność językowa się demokratyzuje i upraszcza. Mówimy i piszemy szybko, stąd piszącemu w szybkim tempie na klawiaturze komputera wygodniej jest nie używać klawisza shift. Być może w przyszłości wskazane zasady się zmienią. Na razie ze względów grzecznościowych adresata każdego komunikatu, niezależnie od medium, należy zapisać wielką literą.”
To, że potrafię być uszczypliwy lub złośliwy, to wcale tego nie ukrywam. Ale akurat w stosunku do Ciebie nie miałem takich intencji i nawet o tym wspomniałem pisząc „I piszę to poważnie, bez żadnych aluzji, bo nieznajomość prawa szkodzi”.
Łapa na zgodę, bo pora już późna, a chciałbym obejrzeć LE.

derian | 25.04.2013 20:40

Łapa na zgodę i oby dzisiejszy wieczór również dostarczył piłkarskich emocji. Fajnie że doszliśmy do konsensusu, rzadko ma to tutaj miejsce ;)

Domio | 26.04.2013 16:59

R_R: Tak tylko że zauważ że koledzy CR szukali go na siłę w meczu z BVB co było widać w tym meczu bo nie mieli pomysłu bo wszytskie drogi były pozamykane, chodzi mi o przedwczesną euforie Lewandowskim bo ten sezon gra świetny a następny może być padaką, a Messi i Ronaldo trzymają poziom już kilka lat Ronaldo jest teraz lepszym zawodnikiem niż za czasów MU. I owszem Ronaldo jest w stanie ciągnąć zespół do przodu bo już 3 sezon tak jest, ale nie jest w stanie grać na 1000% w każdym meczu zwłaszcza że jego koledzy robią takie błędy z tyłu. W rewanżu jest szanasa Realu na 3:0 jeżeli MOU nastawi im głowy odpowiednio to tak, bo sorry ale zawodnicy Realu w większości są poprostu lepsi technicznie niż BVB z tym że Klop stworzył drużyne a u MOU ta ekipa się wypala tak jak Barcelona, Messi też w meczu z BVB był wyłączony jeszcze bardziej niż CR w tym meczu z BVB, fakt że chłopak po kontuzji ale w ostatnich pojedynkach Realu i Barcy Real zrobił to samo co BVB z CR. Bo niema zawodnika którego się nie da powstrzymać, Ronaldo jak ma dzień konia to robi ogromną różnice tylko zespół musi mu jakoś pomóc a nie czekać aż pojedzie z 3 na raz i wyłoży do pustaka piłę Benzemie.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy