REKLAMA
REKLAMA

Arsenal przyjął ofertę za Van Persiego

dodał: dKosinski  |  źródło: Manutd.com  |  15.08.2012 20:55
Jak poinformowała oficjalna witryna Manchesteru United, Arsenal dogadał się z włodarzami klubu z Old Trafford i  transfer Holendra do zespołu wicemistrzów Anglii jest niemal pewny.

Van Persie ma jutro przylecieć na Old Trafford, przejść testy medyczne i dogadać się w sprawie swojego wynagrodzenia. Jest więc niemal pewne, że w najbliższym sezonie król strzelców Premier League będzie zawodnikiem Czerwonych Diabłów.

Przypomnijmy, że Van Persie grał w Arsenalu przez osiem lat i w 194 spotkaniach zdobył 96 bramek.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 148 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

andy91 | 15.08.2012 20:57

Kanonier z krwi i kości nie ma co :)

limitowany | 15.08.2012 20:57

Kolejne mistrzostwo, naszym udziałem z tym transferem stało sie faktem.RvP+ Rooney to bedzie gwałt na kazdym zespole w lidze zaczynajac od City.

Antonio13 | 15.08.2012 20:58

NIech się fani Manchesteru nie dziwią, że nazywać będziemy  go Judaszem bo co się dziwić jak można przejść do największego wroga bo nie licząc Totków takim wrogiem jest MU.
RvP niestety się zachował jak szmaciarz i jest większym zdrajcom niż Cashley. Tylko Ashleya z byłych kanonierów nie lubię teraz dołącza do niego Robin.
Rozumiem Juve , City i po co było kłamać faną, że nie odejdzie do innego klubu w Anglii.

Antonio13 | 15.08.2012 20:59

To tak samo jak by Rooney odszedł do Arsenalu lub Liverpoolu więc niech się fani Mu nie dziwią.

szogun | 15.08.2012 21:02

Już widze prorokowanie, że tym transferem mają mistrzostwo. :D spokojnie, super transfer i nie ma co do tego wątpliwości, tylko pogratulować. Ciekawi mnie cena i tygodniówka jaką będzie inkasował holender. Szkoda mi kibiców Arsenalu, bo z nim paczka byłaby nie kiepska, teraz zadaniem jest utrzymanie Songa bo może być groźnie.

Oskaruz-mcfc | 15.08.2012 21:03

Teraz się zabawie w Fergusona.
Co za złodzieje kradną nam piłkarza,którym Manchester City się interesował.Co za niesprawiedliwość na tym świecie.Złodzieje,złodzieje!.Teraz przejdę na swój wyższy poziom.Gratulacje,że zatrudniliście gracza typu RVP.Teraz jak City albo inny klub wygra PL to już nie będzie wymówek:D.Pozdro dla prawdziwych,nie spinających się fanów United.THE CITIZENS!

arsenal&wisla | 15.08.2012 21:03

Dla mnie ten dziad nie istnieje.

Disco_Benny | 15.08.2012 21:03

za 24mln srebrników przeszedł.

Antonio13 | 15.08.2012 21:04

Wenger powie, ze zastepca będzie Ciamak!!!!!!

Disco_Benny | 15.08.2012 21:04

*  przejdzie

Antonio13 | 15.08.2012 21:04

przynajmniej suma za niego dobra wyciągnieta.

Mniemn | 15.08.2012 21:04

@Antonio13
DAAAAAAAAAAMN!!!! :O
Jestem pod wrażeniem Twoich błędów i naprawdę podziwiam Cię, jeśli ty ich nie widzisz. Jednakże sądzę, że jesteś trollem i tylko prowokujesz :P
Co do RvP. Jestem wręcz zachwycony. Nie mogę się doczekać, aż ujrzę go w koszulce z Diabłem na piersi. Trochę nie rozumiem tej nienawiści płynącej od kibiców Arsenalu wobec niego, gdyż MU nie jest jakimś ich wielkim wrogiem (mimo iż niektórzy tak uważają), ale cóż... każdy ma inne odczucia wobec różnych poszczególnych zespołów, więc nie będę tego krytykować. Wiem jedynie tyle, że od kilku sezonów Wenger oraz Ferguson żyją ze sobą dobrze ;)

Karoless | 15.08.2012 21:04

Nie wiem dlaczego kibice Arsenalu uznają nas, za tak wielkich wrogów. Uwierzcie chłopaki, ale u nas jesteście daleko w tyle za City, Liverpoolem czy Chelse.

Arci_17_Nani_ | 15.08.2012 21:05

Oby to byla prawda... Ojojoj normalnie nie moge uwierzyyc w to co widze. Jak spelnienie marzen.
Welcome Robin in United!!!!!!!!!
United forever!!!

Ars3n | 15.08.2012 21:05

ciekawe ile na nim zarobilismy.. jakby Wenger powalczyl o Llorente to bym nie zalowal robinka, ale czego ja sie ludze na taki transfer o.o

VdV23 | 15.08.2012 21:07

Van Persie czerwonym diabłem? To niewyobrażalne jak dla mnie...

Disco_Benny | 15.08.2012 21:08

wiecie jakie to uczucie?
jakby Rooney odszedł do Liverpoolu.

andy91 | 15.08.2012 21:09

A tak mówił o swojej miłości do klubu i wszystko okazało się łganiem.Sam też powiedział,że nigdy nie zasili innego angielskiego klubu i okazuje się Judaszem.

Evolver | 15.08.2012 21:09

To teraz Berbatov niech na WHL wraca! :)

Gratulacje Manu transferu.

Realjazda | 15.08.2012 21:11

Żałosne Arsenal tak się wzmocnił a on i tak odszedł po prostu poleciał na łatwiznę zamiast spróbować powalczyć z kanonierami to odszedł do największego wroga:)Słabiutko postąpił i tyle i tak pewnie zaraz kontuzji dostanie i tyle z tego będzie...

mihaal | 15.08.2012 21:13

Jeżeli kwota transferu to 24mln funtów to jako kibic Arsenalu jestem zadowolony.
RvP  już sezon życia ma za sobą, takiego nigdy nie powtórzy. Tymczasem mamy za podobne pieniądze Podolskiego i Girould.
Co więcej, w postaci Cazorli jest w drużynie zawodnik, którego brakowało po odejściu Fabregasa.
Ponadto nareszcie mamy szansę na nowy normalniejszy Arsenal. Normalniejszy, bo nikt mi nie wmówi, że zdrowa jest sytuacja gdy drużyna cały rok gra na jednego zawodnika. Ten kończy ligę z 30 golami, a drugi strzelec po nim ma na koncie  mniej niż 10 goli.
Jak do tej pory kapitalne okienko, niewielki finansowy minus a skład jakościowo lepszy. Bo Cazorla+Podolski+Giroud>>>jeden wielki ale rozkapryszony i nieszczęśliwy w Arsenalu gwiazdor.

TozToFenomenNaS | 15.08.2012 21:16

Nie śledzę sytuacji MU, ale z tego co wiem to potrzebni im lewy obrońca i środkowy pomocnik, Ferguson sprowadza Kagawe i Van Persiego :)

Disco_Benny | 15.08.2012 21:17

mihaal >> masz racje. ;)

Viva | 15.08.2012 21:18

Evolver
"Manu"... wsadz sobie takie gratulacje w... nos.

Co do Perskiego to nie sadzilem, ze przejdzie. No coz.. rozumiem wrogosc kibicow The Gunners, ale wydajecie sie smieszni umniejszajac mu.

Young Guns | 15.08.2012 21:18

Najważniejsze, że po sprawie. Kosa w potyczce z United wyautuje go na 3/4 roku hehe...

A tak poważnie to i tak musiał odejść jednak Walcott musi zostać i pozostaje sprawa odgonienia moskitów z Kataloni

Hermit | 15.08.2012 21:18

W dzisiejszych czasach w środowisku piłkarskim słowa podlegają inflacji o wiele szybciej niż pieniądze. Uważałem RVP za jednego z najbardziej honorowych piłkarzy, darzyłem go wielkim szacunkiem. Niestety rzeczywistość jest bardzo brutalna... Panu RVP dziękuję za kubeł zimnej wody na głowę...

JOSH501 | 15.08.2012 21:22

Tak samo  czuli sie kibice liv gdy Torres odchodzil

MyuMi | 15.08.2012 21:24

Co wy się dziwicie ? Gość przez 8 lat nie osiągnął nic i doskonale sobie zdaje sprawę że przez następne 8 również nic nie osiągnie. Taki klub.

Każdy klasowy piłkarz chce coś zdobyć. RVP w arsenalu jest skazany na nic. A czemu MU ? Pewnie dlatego że nie chce opuszczać anglii. Chce grać w najlepszej lidze świata, a może tylko zostać tutaj dzięki United.

Thiago | 15.08.2012 21:24

spokojnie Arsenal ma Podolskiego i Girouda. Jestem kibicem Barcy ale to w lidze angielskiej kibicuje Arsenalowi i nie chce aby Barca kupiła od was Songa ktory jest zaj****ty ;d

cavallas | 15.08.2012 21:25

uhuhu jeśli to naprawdę prawda to będzie ciekawie. I wtedy Berbatov na bank odejdzie. Ciekawe z jakim numerem zagra Robin jeśli będzie grał na OT.

dzik86 | 15.08.2012 21:26

ale JAJA , hehehe

dymos308 | 15.08.2012 21:26

jestes kibicem Barcy i nie chcesz zeby Twoj klub sie wzmocnil? dziwne..

Wspolczuje Arsenalowi. Teraz rozumiecie co czulismy po stracie Torresa. moze nawet dotknelo to Was bardziej. Torres nie byl Naszym kapitanem.. zycze Wam jak najlepiej! trzymajcie sie! Wenger mimo tego, ze mistrzostwa z Wami na razie nie zdobedzie, zginac Wam nie da. YNWA!

Hamulec | 15.08.2012 21:27

Czapki z glow dla Fergusona, taki pilkarz... wydawal sie nie do wyciagniecia z Arsenalu.

dominic | 15.08.2012 21:28

Nie wiem po co RVP ten transfer do ManU, odchodzić do innej ligi to rozumiem, ale do największego rywala?? Postawa godna kapitana nie ma co...

Pamiętam co czułem, gdy Torres odchodził niebiskiej części londynu... współczuję kibicom Arsenalu... taka zdrada boli!

dymos308 | 15.08.2012 21:29

jestes kibicem Barcy i nie chcesz zeby Twoj klub sie wzmocnil? dziwne..

Wspolczuje Arsenalowi. Teraz rozumiecie co czulismy po stracie Torresa. moze nawet dotknelo to Was bardziej. Torres nie byl Naszym kapitanem.. zycze Wam jak najlepiej! trzymajcie sie! Wenger mimo tego, ze mistrzostwa z Wami na razie nie zdobedzie, zginac Wam nie da. YNWA!

cavallas | 15.08.2012 21:31

i ciekawe kto w takim wypadku zostanie kapitanem Arsenalu?

dzik86 | 15.08.2012 21:33

Vermaelen

Pysio1 | 15.08.2012 21:33

Robin z Rooneyem to będzie duet na miarę wygrania PL.

Ars3n | 15.08.2012 21:34

Vermaelen.

Hamulec | 15.08.2012 21:34

Pewnie Vermaelen :)

cfc08 | 15.08.2012 21:34

Vermalen

messenger | 15.08.2012 21:34

Ciekawy jestem jaką koncepcję ma Ferguson, skoro sprowadził van Persiego?

Ryniu_CFC | 15.08.2012 21:36

Tego się totalnie nie spodziewałem. Świetny ruch United! Naprawdę jestem pod wrażeniem. Szkoda, że nie zagra u Nas no ale trudno. Mój brat, kibic Arsenalu powiedział mi kiedyś: 'trudno być kanonierem". Domyślam się co muszą czuć kibice The Gunnres...

cavallas | 15.08.2012 21:36

Messenger,
no właśnie ciekawe. Rooney jako rozgrywający?

Zbanowany | 15.08.2012 21:37

szok. Nie spodziewałem się, myślałem, że to ploteczki wszystko. RvP+Rooney = Tevez+Aquero ?

Ascarus | 15.08.2012 21:37

O ta co ty :D Rooney z RvP na ataku, to będzie poziom hard :D

Pozdrawiam prawdziwych kibiców Kanonierów, bo takich piłkarzy ten klub nie ma ;D

Aligator9 | 15.08.2012 21:37

Po cichu liczyłem na jego transfer do Juventusu, ale nic z tego nie wyszło. Już wolałbym, żeby został w Arsenalu na następny sezon. Zachował się na nie miejscu i pewnie straci szacunek u większości kibiców, tak jak np. u nas Ibra po odejściu do Interu w 2006.

mrHS | 15.08.2012 21:38

Klamca i judasz, trace reszte szacunku jakm go darzylem. Chce nam wbic noz w plecy? Zaden zawodnik nie jest wiekszy niz klub, do zobaczenia niebawem niewdziezniku.

messenger | 15.08.2012 21:39

Disco_Benny
Nie przesadzaj. Nawet gdy Wenger i Ferguson jechali po sobie, to i tak to nie jest to samo, co jest między MU a LFC. Transfery bezpośrednie pomiędzy MU a Arsenalem i na odwrót zdarzały się. Na linii MU-LFC nie ma handlu od prawie 50 lat.

Ars3n | 15.08.2012 21:40

Sprzedam Wam moja biografie van Persie !! ja doplacam

Zbanowany | 15.08.2012 21:41

Arsenal nie ma już nikogo w składzie o takim statusie co RVP. Może Henry wróci :P

franek089 | 15.08.2012 21:42

o matko ale dojechal kanonier z krwi i kosci ...........
nie rozumiem chlopa jakby poszedl do innej ligi hiszpanska wloska to spoko ale ogolnie zostac w anglii i grac dla wroga ......... to tak jakby Del Piero zagral w Interze ..............

dzik86 | 15.08.2012 21:43

teraz znowu będzie tak : http://media.tumblr.com/tumblr_lgem n4yxZv1   qenzfb.jpg

swoją drogą postawa godna "kapitana"

creative14 | 15.08.2012 21:44

No to teraz arsenal będzie chciał kupić Lewandowskiego

spoconyzenek13 | 15.08.2012 21:45

Mi się tylko transfer Torresa do Chelsea kojarzy, taki uznany, wytrawny snajper zmienia duży klub na co najmniej równie duży. Mam wrażenie, że w tym sezonie Arsenal może mieć jeszcze większe kłopoty niż w ostatnich sezonach, za to atak United, choć i tak chyba najlepszy z Premier League (ewentualnie City mogą mieć lepszy), będzie gniótł wszystko jak leci. To będzie ciekawy sezon, ale mam wrażenie że znów się rozstrzygnie pomiędzy City a United.

Ryniu_CFC | 15.08.2012 21:46

Dajcie na kapitana Ramsey'a. Za rok odejdzie ^^.

Vervvis | 15.08.2012 21:46

Dobrze dobrze choć szkoda trochę bo młodzi się nie ograją aż tak bardzo no ale zobaczymy co tam Fergi wymyśli tym bardziej że Roo jest bez formy. Do kibiców naszego klubu zamiast się cieszyć że fani Arsenalu uważają nas za wroga nr1 to wy stawiacie Arsenal daleko za nami...  Ja bardzo szanuje Arsenal i Wengera który ma oko do bardzo utalentowanych graczy a co za tym idzie cały czas są w czołówce ;]


pozdrawiam.

mack | 15.08.2012 21:47

No nie wierzę. Haha. Mimo, że się mówiło o tym, to uważałem to za bzdurę. RvP sam wielokrotnie mówił, że jak odejdzie to to żadnego inne klubu z Premier League.. Poza tym chciał transferów  i nie może narzekać, bo przyszli na prawdę solidni gracze.. Myślałem, że odejdzie do Juve albo Barcelony co byłoby zrozumiałe.. Ale do United? O co mu chodzi.. w Arsenalu był kimś wielkim, w United będzie jednym z wielu, a i przecież też nie ma gwarantu sukcesu.. Dziwny jest ten świat :)

Matt81 | 15.08.2012 21:47

Przestancie na niego najezdzac.7 lat czekal na jakiekolwiek trofeum, a nawet taki Milan ich zjechal w ostatniej edycji Cl,koles ma 29 lat wiec to dla niego ostatni dzwonek.A Arsenal dalej niech buja w oblokach.

MyuMi | 15.08.2012 21:48

Co wy się dziwicie ? Gość przez 8 lat nie osiągnął nic i doskonale sobie zdaje sprawę że przez następne 8 również nic nie osiągnie. Taki klub.

Każdy klasowy piłkarz chce coś zdobyć. RVP w arsenalu jest skazany na nic. A czemu MU ? Pewnie dlatego że nie chce opuszczać anglii. Chce grać w najlepszej lidze świata, a może tylko zostać tutaj dzięki United.

czes04 | 15.08.2012 21:48

Wszyscy jadą po Robinie. a gość miał tu najmniej do gadania.
Powiedział wyraźnie, że odchodzi i facet z prawdziwego zdarzenia jak mówi tak robi, to nie pajac Tevez żeby zmieniać zdanie co kilka dni.
To Arsenal zafundował kibicom takie rozczarowanie. bo czego się Wenger spodziewał, że za 29 letniego piłkarza, którego kontrakt za rok wygasa, a sam stwierdził, że odchodzi wyciągnie jakieś kokosy ?!?!
SAF przesadził z kwotą i to ewidentnie, ale skoro świat tak zwariował, że za 19 latka płaci się 40 mln, a za gracza bez formy prawie 50, to na takiego tuza nie szkoda opróżnić budżetu, tak się pocieszam ;)
Przecież gdyby tylko Arsenal dopuścił do rozmów Juventus to sam piłkarz na pewno nie chciałby wzmocnić MU. Robin powiedział, że odchodzi, dostał jedyną ofertę, lepszą i bardziej perspektywiczną niż ta w Arsenalu i jak powiedział tak też zrobił.

dzik86 | 15.08.2012 21:49

teraz znowu będzie tak : http://media.tumblr.com/tumblr_lgem n4yxZv1   qenzfb.jpg

swoją drogą postawa godna "kapitana"

MyuMi | 15.08.2012 21:50

Co wy się dziwicie ? Gość przez 8 lat nie osiągnął nic i doskonale sobie zdaje sprawę że przez następne 8 również nic nie osiągnie. Taki klub.

Każdy klasowy piłkarz chce coś zdobyć. RVP w arsenalu jest skazany na nic. A czemu MU ? Pewnie dlatego że nie chce opuszczać anglii. Chce grać w najlepszej lidze świata, a może tylko zostać tutaj dzięki United.

berciol | 15.08.2012 21:50

Bardzo dobry transfer Fergiego, zawodnik klasy  światowej. Ogólnie byłem sceptycznie nastawiony do tego transferu bo wolałem środkowego pomocnika a Kagawe za Rooneyem. Pewnie teraz znowu Fergie przerobi ofensywnego pomocnika(Kagawa) na defensywnego jak Andersona wcześniej a szkoda. mam nadzieję, że Kagawa będzie grać tak jak zwykle mimo tego, że nie będzie grał na swojej nominalnej pozycji.

Young Guns | 15.08.2012 21:51

MyuMi

Troche w tym racji jest ale gdyby spojżeć na ostatnie wzmocnienia Arsenalu, nowo podpisane umowy Vermaelena i Koscielnego to możnaby się zastanowić. Zresztą puchar Anglii zdobył w pierwszym sezonie to raz a 2, że taki dobry jak teraz nie był on przez pierwsze lata.. No nic, ja tam żalu nie mam. Niestety oficjalnie zapowiedział, że odchodzi i skoro to nie jest Spurs to mnie to rybka.

Nie wiem co w tym klubie sprawia, że najlepsi  piłkarze zaczynają wierzyć bardziej w pieniądze niż w sport ale żywie nadzieję, że z przyjściem Boulda Wenger zrobi sobie lekki "refresh" i nie da opaski najlepszemu piłkarzowi Arsenalu a najbardziej oddanemu.. i tutaj upatruję szanse w Vermaelenie.

Tyle odemnie. Świat się nie zawali jak w przypadku odejścia Songa (oby nie!!!).

Sytuacja bliższa sytuacji Valencii aniżeli L'poolu i Torresa.
Tam też spłata długów, budowa stadionu i sprzedaż rok w rok najlepszych + Villa z opaską do rywala...

Czekamy na lepsze czasy..

Zbanowany | 15.08.2012 21:51

Jak tak dalej pójdzie z Arsenalu się zrobi Portsmouth.

Hamulec | 15.08.2012 21:52

Porstmouth ma problemy finansowe, Arsenal chyba nie.. wiec nie *****l

DGE | 15.08.2012 21:53

Świetne posunięcie United. Z perspektywy kibica MC to bardzo dobra wiadomość, teraz walka o mistrzostwo powinna byc jeszcze bardziej zacięta. Sądzę, że aby MC obroniło tytuł powinno dokonać wzmocnień w bloku defensywnym.  Ofensywa RVP + Rooney = Aguero + Tevez/Balo. Bardzo się cieszę Waszym szczęściem. Co do kibiców Arsenalu, to rozumiem Waszą złość, ale spróbujcie Go zrozumieć, dostał szansę gry w klubie, który gwarantuje walkę o najwyższe cele, a nie klub, który stara się walczyć.

q-4 | 15.08.2012 21:53

Zupełnie nie kumam tego transferu.
Jak SAF to poukłada?
Kagawa ławka?
Valencia prawa obroną?
Myślę, że w United są ważniejsze pozycję do obsadzenia

magiczny717 | 15.08.2012 21:55

Van Persie to w ogóle normalny jest? Po co gadać że nie pójdzie do innego klubu angielskiego? Powiem krótko dla mnie niczym nie różni się od Nasriego. Poszedł na kasę i jeden i drugi. Oczywiście wiem że nic nie wygrał i chce wreszcie trofeów ale po co gadać kibicom takie głupoty?

Mam nadzieję że kibice mu odpowiedzą przy najbliższym meczu Arsenalu z United w lidze.

Robin pokazał ile dla niego znaczy Arsenal.

andy91 | 15.08.2012 21:59

DGE Raczej nikt go nie zrozumie :) Mógł wtedy nie opowiadać takich bajeczek o swoim przywiązaniu do klubu i że nigdy nie opuści Arsenalu i nigdy nie zasili innego angielskiego klubu.Teraz nie może oczekiwać,że zostanie godnie pożegnany.

Jrammy | 15.08.2012 21:59

To już wiadomo czemu się tak oszczędzał w meczu w Kolonii głupio byłoby nie przejść testów medycznych.

Nie rozumiem tylko w jakim celu mówił, że zostanie jeśli będą wzmocnienia bo te po raz pierwszy od kilku lat są robione w miarę z głową. No a kwestia, że nie pójdzie do rywala ligowego to jeszcze inna sprawa.

No nic pozostaje życzyć mu powodzenia bo jakby na to nie patrzeć to trochę też mu zawdzięczamy chociażby tegoroczną LM. Ale niesmak i tak pozostaje.

Ekste | 15.08.2012 22:05

Wobec niektórych komentarzy, które przyszło mi tu przeczytać, jestem zmuszony chyba udzielić kilku fanom Arsenalu lekcji na temat ich ukochanego klubu.

Otóż największym wrogiem Arsenalu w Anglii nie jest Manchester United, a ich lokalny rywal - Tottenham Hotspur, a tuż za nimi plasuje się również londyńska Chelsea.

Rozumiem frustrację fanów Arsenalu, związaną z faktami, iż po pierwsze idzie on do rywala z tej samej ligi, a po drugie to okienko było naprawdę dla nich udane. Cazorla, Poldi czy Giroud to bardzo dobre ruchy Wengera. Fani Kanonierów mieli nadzieję, że w połączeniu z pozostaniem króla strzelców z zeszłego sezonu stworzy to naprawdę dobry zespół, mogący powalczyć do ostatniej kolejki o mistrzostwo Anglii, a nie jak to zwykle bywało - do kwietnia. Wydaje się, że już pisaną tradycją jest to, iż Arsenal podczas okienka transferowego musi się zawsze osłabić...

Co do samego ruchu ze strony United - teraz śmiało można powiedzieć, że atak United nie odstaje od tego z City. Można też śmiało stwierdzić, że Berba nie ma szans na pierwszy skład. Tylko, że nie rozumiem w pewien sposób Fergusona, bo gdzieś już pisałem, że priorytetem dla Czerwonych Diabłów powinien być rozgrywający, potem ktoś na lewą stronę mogący odciążyć Evre, a na końcu napastnik.

Ale jakby nie patrzeć ja nie zdobyłem 12 mistrzostw Anglii, więc pewnie Ferguson znowu ma rację.
Zobaczymy ;).

DGE | 15.08.2012 22:07

andy91, rozumiem, ale pomyśl: Mówi, że odchodzi do innego klubu z Anglii, tak czy inaczej są wszyscy na niego źli, a tutaj BANG, nie ma transferu, myślisz, że miałby spokojny sezon od strony kibiców? Nie sądzę. Owszem, nie powinien nic mówić i to byłoby chyba dla niego najlepsze, ale skoro już coś mówił, to nie powinien mówić o rzekomym oddaniu, któego jak widać nie ma. Cóż,  źle to rozegrał.

DGE | 15.08.2012 22:08

andy91, rozumiem, ale pomyśl: Mówi, że odchodzi do innego klubu z Anglii, tak czy inaczej są wszyscy na niego źli, a tutaj BANG, nie ma transferu, myślisz, że miałby spokojny sezon od strony kibiców? Nie sądzę. Owszem, nie powinien nic mówić i to byłoby chyba dla niego najlepsze, ale skoro już coś mówił, to nie powinien mówić o rzekomym oddaniu, któego jak widać nie ma. Cóż,  źle to rozegrał.

hjolsi | 15.08.2012 22:09

...taki sam z niego Judasz jak Alan Smith...

kibicom Arsenalu pozostaje życzyć, że projekt Podolski-Giroud wypali

creative14 | 15.08.2012 22:09

8 lat czekania nie dziwię się mu

koniu | 15.08.2012 22:11

Super, Fajnie będzie go widzieć w barwach czerwonych diabłów :)

Glory Glory    MAN UTD!!!

dzik86 | 15.08.2012 22:12

Ekste,

jak by poszedł do klubu z poza Anglii to nie było by problemu, a teraz pozostaje niesmak(mówiąc lekko).

Co do wrogów Arsenalu, to chyba każdy człowiek ma swoje jakieś drużyny które nie lubi,np.  ja MU nigdy nie lubiłem.

gradinio | 15.08.2012 22:18

pewnie zagra z 9 lub 13

cris2706 | 15.08.2012 22:21

limitowany - wstrzymaj się póki co z takimi osądami, bo gwałt to był przy 1-6 na OT i w rewanżu na ES, gdzie prawie akcji nie tworzyliście.

Evolver | 15.08.2012 22:22

No mam nadzieję, ze Berbatova będą chcieli jeszcze  w tym okienku sprzedać i wróci on na WHL...

Young Guns | 15.08.2012 22:22

DGE

Źle to rozegrał fakt ale odejść musiał i to niczego nie zmienia. Nieważne, do którego z Manchesterów i tak by miał na pieńku..a tak powiedzmy wygrał przynajmniej kilka tys. więcej..
Nie mam żalu ponieważ rozmowy z zarządem były w pierwszej kolejności ..mogli go przekonać a tego nie zrobili. Widocznie nie leżała mu rola Berkampa jak to było w przeszłości. Do United też żalu mieć nie można. Chodzą słuchy, że godziwie zapłacili.. zresztą gdyby nie RVP kto inny by się pokazał. Lepszy Van Persie w United niż w City czy Barcelonie. Co prawda najlepiej byłoby gdyby poszedł do Juve lub ostatecznie Realu ale cieszmy się, że za godziwie pieniądze bo może przez to utrzymamy Songa w składzie i środkowym palcem pokażemy satysfakcje fanom blaugrany (w tym mojemu bratu hehe)..

Red_Devils | 15.08.2012 22:23

Ja osobiście nie uważam Arsenalu za wroga bardzo szanuję ten klub za wiele rzeczy Nie sądziłem że dojdzie do tego transferu a jednak... Nie ukrywam że się cieszę bo co innego mam pisać chodź wolałbym wzmocnienie do środka pola lub na lewą stronę obrony pomimo tej wielkiej straty Arsenal jak co roku i tak sobie poradzi i będą mocni szkoda mi kibiców Kanonierów kolejny razu muszą przeżywać stratę podstawowego zawodnika no niestety takie życie
Pozdro      

krisszschtoff | 15.08.2012 22:28

Żaden piłkarz nie jest większy niż klub.. blablablabla*...
Damy sobie rade bez niego.. blablablabla... Świetny ruch UTD, lecz jeżeli faktycznie poszedł za te 24 mln funtów, to chyba jeszcze lepszy nasz... blablablabla...
A dla kibiców Arsenalu. Nauczcie się jednego:
Słowa nie są na zawsze.
Człowiek się zmienia, poglądy się zmieniają, wszystko się zmienia a co za tym idzie, własne zdanie też.
Odszedł i tyle.
Nie płakać, damy radę. ;)

*blablabla - filozoficzne, nic nie warte gadanie, którego wam oszczędziłem ile tylko mogłem.

DGE | 15.08.2012 22:28

Young Guns, wszystko pięknie, tylko czemu nie do City? :D

magiczny717 | 15.08.2012 22:31

Young Guns

Dlaczego niby lepszy Van Persie w United niż w Barcelonie? W City rozumiem ale w Barcelonie? W lidze będą przynajmniej dwa mecze pomiędzy Arsenalem i United i RVP może coś strzelić i pozbawić punktów Arsenal a jakby poszedł do Barcy to by bramek nie strzelał Arsenalowi (chyba że LM ale to nie jest pewne).

Wg ciebie najlepiej do Juve lub Realu? Juve rozumiem ina liga ale jak do Barcy nie a do Realu tak to jak mam to rozumieć? Chyba że jesteś fanem Realu to napisz wtedy żadne wyjaśnienia nie będą potrzebne.

***ner90 | 15.08.2012 22:35

Poza Figo to ja nie przypominam sobie większego zdrajcy we współczesnym futbolu.

krisszschtoff | 15.08.2012 22:37

PS. Jedyne co mnie w tej chwili boli, to wizja ataku United.. Hm.. Ale 8:2 na 100% drugi raz nie będzie.

Young Guns | 15.08.2012 22:39

DGE,

Wystarczająco nam napsuli krwi ostatnimi czasy i to tylko z jednego powodu a tak siły rozłożą sie po lidze hehe..
Toure, Clichy, Nasri.. żaden z tych transferów nam się nie opłacał i był bolesny w skutkach a RVP zastąpimy.. może nie takim samym kalibrem ale plan jest wdrożony. City zaś nic z tych zawodników wykrzesać nie potrafi na dłuższą mete i możnaby rzec, że w ich przypadku progresu już nie było.. To tak tylko z mojego punktu widzenia. Cała 3ka grała o niebo lepiej na Emirates

mihaal | 15.08.2012 22:40

I zakładam, że podobnie będzie z Robinem.

Adrian2805 | 15.08.2012 22:46

Transfer jeden z najlepszych jakie były w tym okienku transferowym, jeśli dojdzie do skutku. Ale wierzę że zobaczę RvP w koszulce z diabełkiem na piersi w następnym sezonie. Dobry krok zrobił Ferguson i odbiór najlepszej drużyny PL od lokalnego rywala bardzo realny.

Young Guns | 15.08.2012 22:47

magiczny717,

Nie, nie jestem zwolennikiem Realu. Bardziej wolę kopanie Barcy ale tutaj jest konflikt pomiędzy katalończykami i Wengerem, pod którym ja również się podpisuje.
Niby mają światową szkółke ale gdy brakuje w niej jaj szukają dziury w całym na Emirates i nie płacą dobrze za nasze talenty..które nie gorsze od ich a potem cała zasługa zostaje na Nou Camp.. (to tak w skrócie)

czerwona1878 | 15.08.2012 22:48

A ja się Robinowi nie dziwie. Nie dowierzam, że go mamy. Rooney + RvP = miazgaaaa!

Jedno jest pewne, gramy na 2 napastników.

Masta | 15.08.2012 22:49

Temu oto frajerowi zycze wielu kontuzji :). Wybaczcie ale to szczyt hamstwa ... Moze Xavi na Bernabeu zawita?. Zal. Dobrej nocy panowie i panie :)

krisszschtoff | 15.08.2012 22:51

A tak dla kibiców innych drużyn:
Robin przez te 8 lat w większości leczył kontuzje, a gdy wyzdrowiał i zagrał jeden, wyśmienity sezon.. odszedł. Więc naprawdę tak bardzo się namęczył bez tych trofeów? Hm.. Dla mnie piłkarz jest wielkim, gdy jest jednym z tych, którzy ciągną swój zespół do wygranych mimo wszystko. Dlatego on nigdy wielki dla mnie nie będzie.
Ot, jeden z wielu. Aczkolwiek bardzo go szanuje. :) Gdyby nie on w ostatnim sezonie byłoby.. niemiło.
Haha.. tak a propos... Ja do United nic nie mam, a co dziwniejsze.. Nie mam nic z powodu fanów United których znam. Równi faceci, przez których nabrałem naprawdę ogromny respekt do tego klubu :)
A bez trofeum jest od 7 lat. ;)
Pozdrawiam ;)

danio579 | 15.08.2012 22:52

Szkoda kibiców Arsenalu , ale tak samo było z Torresem muwił że zostanie a i tak odszedł .

biggiggsy11 | 15.08.2012 22:54

Mieszane uczucia co do tego transferu.Jak na napadziora to wiek zaawansowany a do tego podatny na kontuzje.Srodek pola to pieta Achillesa w United od dawna i tam potrzebne sa wzmocnienia.

magiczny717 | 15.08.2012 22:55

Young Guns

Aha to o to chodzi.  Nie będziemy się rozpisywać bo to nie temat na ten news ale chyba nie chodzi ci o Fabregasa? Akurat ze szkółki Barcy to Arsenal skorzystał parę razy i dalej chce ... np Tello.

LuisEnrique | 15.08.2012 22:55

Boże ,jaka nienawiść kibiców Arsenal'u. Więc rozumiem ,że teraz nienawidzicie Manchester United? Pierw Barca potem Chelsea , Tottenham...

andy91 | 15.08.2012 22:56

Jeszcze rok temu mówił przecież o swoim oddaniu i 6 lat bez trofea mu nie przeszkadzało a teraz nagle cudowny sezon (zresztą dziękuje mu za niego) i sobie idzie.Stracił wiele w moich oczach i szkoda,że kolejny gracz będzie wygwizdywany na The Emirates

krisszschtoff | 15.08.2012 22:59

@LuisEnrique
Nie prowokuj. Widzisz już jaka jest atmosfera.

Young Guns | 15.08.2012 23:08

krisszschtoff,

Zgadza sie 7 lat. Zresztą ten puchar, który zainkasował z Arsenalem to praktycznie się do niego nie przyczynił. Możnaby rzec, że przyszedł na gotowe.
Co do jego kontuzji to fakt były (nie chciałbym być źle zrozumiany bo nie życze) ale będa. Jednak światowej klasy piłkarzem można go uznać już od 4 roku pobytu w Arsenalu. Nie miał chłopak szczęścia bo zazwyczaj na półmetku w okolicach listopada/grudnia przodował w klasyfikacji strzelców nad Rooneyem, Berbatovem (w najlepszym okresie) i reszcie..potem jednak pojawiały się urazy i trudno go winić za to. Zresztą nieraz wykłucałem się o to w większości właśnie z fanami United gdy wielbili Roo niczym Zeusa na koniec sezonu. Teraz też jestem pewien, że gdy zaliczy pełny sezon Roo zostanie z bramkami z tył..choć pewnie pojawi sie gadka, że ma inne funkcje na boisku itd...

krisszschtoff | 15.08.2012 23:15

@Young Guns
Tak.. Ale on wg. mnie nigdy nie będzie liderem, ikoną.
Takich jak on było, jest i będzie wielu i tyle.
Ale muszę przyznać, że będę na pewno się denerwował przed meczem z UTD bo bądź co bądź bramki strzelać umie.

arcyk89 | 15.08.2012 23:17

Trudno  żebyście się spinali na Arsenal skoro macie po 15 lat, jak możecie pamiętać rywalizacje Arsenalu z Mułami? Vieira vs Keane pewnie wam nawet te nazwiska nic nie mówią ;) albo moja ulubiona scena Keown wyśmiewający RvN po przestrzelonym karnym bezcenne :D Szkoda że to już niestety historia i Arsenal nie ma czego szukać przy MC, MU a nawet CFC :( :( GO GO GUNNERS!!!!!!

uzalezniony | 15.08.2012 23:19

Powiem tak RVP przez lata lapal czesto kontuzje a Wenger w niego wierzyl  a teraz gdy rozegral jeden wspanialy sezon  w ktorym byl kapitanem Kanonierow odchodzi i to do jednego z glownych rywali zachowanie bardziej zenujace niz Nasri i Fabregas razem wzieci

Young Guns | 15.08.2012 23:19

magiczny717,

Nie chodzi o Cześka w wyłączności. Było ich wielu i w obie strony.. Zaczynając od Overmarsa (pomińmy Czesia) a na Henrym skączywszy.. Temat rzeka... i faktycznie odbiega od newsa więc sie nie zagłębiajmy...

Tello i Affe-lay nam nie potrzebni. Jest przesyt..

Walcott, Podolski, Gervinho, Chamberlain, Arshavin i jak już pisałem w newsie o Songu od biedy nawet Carzola tam zagra..
Na wyporzyczeniach Miyaichi, W.Silva itd. Mamy szkółke i kilku na oku. Pieniędzy na nowych do niej też nie braknie.. Tello odbiega moim zdaniem od RYO a gdzie mu do w/w..
Hiszpańska prasa...

Italia00 | 15.08.2012 23:21

Szkoda... Mówił, że nie odejdzie do innego klubu w Anglii... Dobra oferta i proszę, nie ma go w Arsenalu...

BTW. Atak MU jest teraz nieziemski

Italia00 | 15.08.2012 23:23

Szkoda... Mówił, że nie odejdzie do innego klubu w Anglii... Dobra oferta i proszę, nie ma go w Arsenalu...Czcze gadanie widać.

BTW. Atak MU jest teraz nieziemski, coś niesamowitego.

m7878 | 15.08.2012 23:23

Aż trudno w to uwierzyć. Robin coś ty zrobił najlepszego. Masakra :(

arcyk89 | 15.08.2012 23:24

Trudno  żebyście się spinali na Arsenal skoro macie po 15 lat, jak możecie pamiętać rywalizacje Arsenalu z Mułami? Vieira vs Keane pewnie wam nawet te nazwiska nic nie mówią ;) albo moja ulubiona scena Keown wyśmiewający RvN po przestrzelonym karnym bezcenne :D Szkoda że to już niestety historia i Arsenal nie ma czego szukać przy MC, MU a nawet CFC :( :( GO GO GUNNERS!!!!!!

Viva | 15.08.2012 23:34

arcyk89
wystarczy, ze pamietam jak MU wygrywa z wami grajac 7 obroncami albo jak Nani upokarzal obroncow Gunners w przegranym przez nich meczu  4:1(chyba)... przestan zyc przeszloscia.

Young Guns | 15.08.2012 23:36

krisszschtoff,

Bo to prawda. Liderem nigdy nie był i być już chyba nie będzie musiał. Na Ot jest ich więcej z Roo na czele. Giggs i Scholes kolejni. On będzie egzekutorem.. Podobnie jak Henry swego czasu na Highbury.
On też nie był liderem ale podobnie jak RVP w poprzednim sezonie pociągnąć zespół potrafił. Z liderów w ekipie kanonierów pamiętam tylko kilka nazwisk... Keown, Vieira, Berkamp, Ljungberg, Seaman i poniekąd A.Cole. Reszta była tylko mniej lub bardziej wyśmienitymi piłkarzami.

Zauważ jedną istotną rzecz, że Arsene popełnia ten sam błąd od czasu odejścia A. Cole'a. Rozdaje opaski niewłaściwym osobą.. kieruje się umiejętnościami piłkarza a nie jego charyzmą. To błąd ale mam nadzieję, że teraz jest ten czas i Thomas udźwignie to brzemię...
Nie radził sobie Henry, Fabregas i teraz Van Persie i wszyscy kolejno odchodzili podczas gdy w Chelsea kapitan nie zmienia sie od lat i ten aspekt u nich to klucz do mentalności zwycięzców nawet gdy rotacja w składzie i na ławce..
Przynajmniej ja tak to widze

Antonio13 | 15.08.2012 23:39

ostatnio zawodnik Arsenalu do Utd przeszedł w 1981 to mówi jakim trza byc Judaszem.

Young Guns | 15.08.2012 23:41

arcyk89,

Nie oceniaj zbyt pochopnie bo to Ty brzmisz jak 15to latek w tym momencie

krisszschtoff | 15.08.2012 23:43

@Young Guns
Także liczę na Thomasa. :)
I zgadzam się ze wszystkim co napisałeś,
Pozdrawiam ;)

Viva | 15.08.2012 23:45

Ludzie to klub przyjal oferte... jak wy byscie postapili gdyby klub, w ktorym jestescie kapitanem przyjal za was oferte, majac pelna swiadomosc, ze klub ten chce sie jeszcza na Tobie wzbogacic, a nie probowac zatrzymac. Podobnie widze sytuacje Ibry oraz Silvy, poszli do PSG, poniewaz ich klub przyjal absurdalna oferte, za tych dwoch (moim zdaniem) niezastapionych swietnych grajkow.

krisszschtoff | 15.08.2012 23:48

@Viva
A gdzie Ibra lub Silva przed swoim transferem, ogłosili, że nie mają zamiaru przedłużyć kontraktu, bo nie wiążą swojej przyszłości z Milanem?

Trias | 15.08.2012 23:56

http://www.nooooooooooooooo.com/

Young Guns | 16.08.2012 00:01

krisszschtoff,

Fakt nie oznajmili tego ale akurat Ibra to nie jest dobry przykład. On podnosi poprzeczke finansową i wcale sie z tym nie kryje.
Do Van Persiego pretensji mieć nie można. Załatwił nam ciągłość 16rok z zrzedu LM. Chciał odejść po rozmowach z zarządem i nie ma się mu co dziwić skoro się nie dogadali. Klub odrzucił propozycje Juve i jedyną opcją okazało sie United. Godziwe pieniądze wpłyną do klubu i pozwolili mu na ustalenie warunków. Tu już nie ma odwrotu choć sam się wcześniej łudziłem.. Jednak na nowy kontrakt się nie zanosiło więc cieszmy się bo jak już wcześniej pisałem przez ten obrót spraw może utrzymamy Songa, który byłby o wiele większą stratą

messenger | 16.08.2012 00:01

Antonio13
W 2008 z MU do Arsenalu przeszedł Silvestre. Naprawdę jest wiele bardziej nienawidzących się par niż MU i AFC.

Viva | 16.08.2012 00:02

krisszschtoff
Silva sie zadeklarowal, ze chce byc jak Nesta... mysle ze mozna to potraktowac jako pewne przywiazanie do barw klubowych, a mimo wszystko odszedl.
W przypadku Perskiego na pewno duza role odegraly trofea, a raczej ich brak... nie musze chyba tlumaczyc.
Sam myslalem, ze wybierze Juve... nom, ale odpadlo z powodow czysto finansowych... to juz wychodzi, ze zadne kluby zagraniczne go nie chca... pozostaje opcja zatrzymania zawodnika i liczenia sie z tym ze za roczek poleci za frajer do innego klubu lub sprzedania i zyskania ostatecznie w tym przypadku "marnych" 24 mln. Klub przyjmuje oferte, a takze Wenger dogaduje sie z SAFem i tak Robin trafia na OT. Nierozumiem dlatego, skad tak wielki pocisk na samego zawodnika

Arci_17_Nani_ | 16.08.2012 00:04

Teraz tylko zostaje opchnac Berbe i Robin moze zakladac juz koszulke z numerem 9. Jeszcze nie moge w to uwierzyc, poprostu sen. Szkoda mi kibicow Arsenalu bo teraz stracili wiare w swoich zawodnikow, najzwyczajniej w swiecie juz nikomu nie moga wierzyc na slowo, sami najlepsi odchodza. Co do wrogow to uwazam ze MU z ARS to nie wrogowie w PL, mozna ta wrogosc brac tylko stad ze co roku obie te ekipy walcza o mistrza i dlatego rywala do osiagniecia takiego tytulu uwaza sie za wroga, poniewaz naprawde rzadko jest spotkac kibica MU wrogo nastawionego do kibicow Arsenalu. Mam nadzieje ze chociaz jakis puchar spadnie w wasze rece to moze w koncu cos sie  u Was w klubie ruszy. Powodzenia kanonierzy!!

Viva | 16.08.2012 00:06

Young Guns
Song niby wieksza strata od Robina??
na palcach wszystkich rak i nog nie wylicze ile bramek strzelil i ile przy tym meczy wygral (praktycznie samodzielnie) Arsenalowi. Zapakowal samemu Cechowi trojeczke. Znam poziom Songa, ale tutaj sie z Toba nie zgodze i nie pisze tak dlatego, ze Robin jest juz United

droit au but | 16.08.2012 00:17

Seydou Doumbia + jakiś solidny obrońca i walka o majstra na całego, a Robin jeszcze zatęskni za Arsenalem.  

Ars3n | 16.08.2012 00:20

robin ma podobno zarabiac w manchesterze 225tys. to jest wiecej niz tyle co zarabia rooney.

johnterry26 | 16.08.2012 00:20

Będąc w jednym wielkim klubie odejść do największego rywala... cóż w sumie Chelsea kupiła A. Cole'a z Arsenalu i Torresa z Liverpoolu ,więc raczej nikogo nie powinniśmy krytykować. Ale dziwi mnie polityka Arsenalu. Rozumiem spłacalność, to że klub przynosi zyski. Mają mój wielki szacunek za to ,że pomimo sprzedarzy gwiazd dalej utrzymują się w TOP FOUR. Jednakże nasuwa mi się pytanie: "ILEŻ MOŻNA" Ile takich eksperymentów ten klub wytrzyma. Moim zdaniem Wegner kiedyś przekombinuje z tym sprzedawaniem i Arsenal wypadnie poza TOP FOUR, i będzie miał problem wrócić. A co do United to czuję, że będą potęgą w tym sezonie, jednakże liczyłbym na to, że swoją siłę pokazywaliby głównie w Champions League. Powodem tego są słabnące wyniki angielskich klubów w europejskich pucharach... i to że chcę zobaczyć Chelsea z pucharem Premier League :)

duckoff | 16.08.2012 00:23

No cóż, płakał nie będę:) . Szkoda, że jakoś Arsenal nie znalazł z Nim wspólnego języka, bo to jednak w pewien sposób historia klubu.
Osobiście wolałbym np. de Rossiego, czy klasowego obrońcę ( bo akurat do przodu to jest kim w United ) .
Arsenalowi życzę jak najlepiej w nowym sezonie, mimo , że delikatnie mówiąc , nie przepadam :)
Najważniejsze by liga była ciekawa.
A RvP, no cóż się chłopina zdziwi jak się dowie, że tam będzie jednym z wielu, kiedy pozna rotacje SAF`a  i kiedy zobaczy, że dostaje w meczy 10 % piłek z tego co w Arsenalu.
Mi się marzyło w United 4-2-3-1  , przyszedł Robin, będziemy męczyć bułę 4-4-2  , bo z niego skrzydłowy jak z koziego zadka armata :)

johnterry26 | 16.08.2012 00:29

Będąc w jednym wielkim klubie odejść do największego rywala... cóż w sumie Chelsea kupiła A. Cole'a z Arsenalu i Torresa z Liverpoolu ,więc raczej nikogo nie powinniśmy krytykować. Ale dziwi mnie polityka Arsenalu. Rozumiem spłacalność, to że klub przynosi zyski. Mają mój wielki szacunek za to ,że pomimo sprzedarzy gwiazd dalej utrzymują się w TOP FOUR. Jednakże nasuwa mi się pytanie: "ILEŻ MOŻNA" Ile takich eksperymentów ten klub wytrzyma. Moim zdaniem Wegner kiedyś przekombinuje z tym sprzedawaniem i Arsenal wypadnie poza TOP FOUR, i będzie miał problem wrócić. A co do United to czuję, że będą potęgą w tym sezonie, jednakże liczyłbym na to, że swoją siłę pokazywaliby głównie w Champions League. Powodem tego są słabnące wyniki angielskich klubów w europejskich pucharach... i to że chcę zobaczyć Chelsea z pucharem Premier League :)

Young Guns | 16.08.2012 00:30

Viva

Przy takim obrocie spraw i wyrównaniu bilansów za te pieniądze, które oferuje Barca niestety ale Songa byśmy nie zastąpili.
Gra Kanonierów w dużej mierze zależy od tych 3 pomocników a Alex ma tych zadań poprostu co-nie-miara. Oczywiście Robin jest stratą ale innego kalibru podczas gdy pozyskaliśmy dwóch następców w rozsądnych cenach i o nienajgorszych warunkach. Arsene zrobi z nich użytek.
Song w poprzednim sezonie rozkręcił sie wybitnie i teraz załapał o co w tej myśli Wengera chodzi. Minęło trochę czasu i minęło by jeszcze trochę gdyby odpukać trzeba by go było zastąpić. Przypomnij sobie ile z tych bramek Robina weszło z wyśmienitych asyst Songa. Cała filozofia ustawienia 4-3-3 polega na silnej pomocy, która odgrywa kluczową rolę w wyprowadzaniu akcji ofensywnych. Nie zastąpilibyśmy Alexa z miejsca i to byłby największy błąd moim zdaniem.
Za RVP zawsze się ktoś znajdzie Podolski, Giroud czy Walcott. Ktoś z tych zawodników eksploduje niebawem ale nie wierze, że zarząd wydałby więcej niż zarobił na DMa podczas gdy jest przynajmniej 2 obiecujących aczkolwiek jeszcze nie gotowych chłopaków ze szkółki w odwodzie. Tutaj kasa też sie musi zgadzać..oto moja teoria (realistycznie podsumowując)

Fat1xD | 16.08.2012 00:34

Cały czas nie dociera do mnie, że mamy na papierze jeden z najlepszych ataków na świecie... Może dlatego, że mam lekką awersje do Holendra? Te jego kontuzje... Jeśli jednak utrzyma formę i nie dozna kontuzji to razem z Rooney'em i spółką mogą roz... walić każdą obronę na świecie. :)
Rozumiem kibiców Arsenalu, stracili swojego najlepszego piłkarza, ale nie przesadzajcie. Robin nie przeszedł do waszego największego rywala, nie jesteśmy nim my, nie wiem skąd sobie to ubzduraliście. Naszymi największymi rywalami są Liverpool, Leeds i ManC... Waszym zapewne Tottenham. Dlatego przestańcie gadać takie głupoty... Ok jesteśmy rywalami jeśli chodzi o trofea, ale to tyle.

United!

zamordus | 16.08.2012 00:50

fajnie ze robin przeszedl do MU moze byc ciekawie  ale zeby pisac ze MU jest wrogiem Arsenalu?! od kiedy? chyba fani Arsenalu maja jakis kompleks względem Man UTD

Viva | 16.08.2012 00:50

Young Guns
Faktycznie, oferta Barcy za Alexa w dzisiejszej dyspozycji to smiech na sali... i napewno nie zostala ona nawet rozpatrzona, jednakze okno dalej trwa, a i Barcelona pieniadze na pewno ma. Jesli bedzie zdeterminowana (w co osobiscie watpie) i pozyska Songa jestem pewien, ze Wenger sprowadzi M'vile do Londynu.

Y4R0 | 16.08.2012 01:09

PRAWDA JEST TAKA:
Mógł wybrać klub angielski lub Barcelone. Barca raczej go teraz nie chciała więc wiadomo czemu poszedł do MU. Dla Arsenalu Zrobił tylko co T.Henry a nazywacie go judaszem.
Jak od Valencii odszedł Villa do Barcy też byłem załamany, ale wiadomo było tacy piłkarze jak Villla RvP muszą grać w lepszych klubach bo są najlepsi. Tym bardziej, że RvP ma ostatni gwizdek na podpisanie dobrego kontraktu, który da mu kasę na resztę życia. też byście tak postąpili. DLA NAS TO PIŁKA DLA NICH PRACA,

SZANUJCIE RvP bo dzięki niemu macie LM.

Amunt Valencia

Young Guns | 16.08.2012 01:13

Viva,

M'Vila to inteligentny gracz (jest jeszcze 1 tańszy i równie dobry DM w Ligue 1) ale czas..i wydatek.. za duża rotacja naraz. Do tego brak Whileshera. Teraz pozbądźmy się balastu i zróbmy miejsce na następny sezon młodym (Afobe, RYO, Miguelowi).  Wszyscy pamiętamy początek ubiegłego sezonu. Teraz będzie jeszcze ciężej. City ograne plus wrócił Tevez, Chelsea z tytułem LM, ogranym Matą i nowo-pozyskanym Hazardem, Newcastle coraz pewniejsze, kto wie co Boasowi w głowie piszczy (napewno więcej niż 13tu zawodników w sezonie), że nie wspomnę o ataku United hehehe (to chyba przesądzone).. nawet wysoki poziom benjaminków..
Jak widzisz nie ma czasu uczyć wszystkich podstaw. Tak naprawde straciliśmy tylko 1 kluczowego zawodnika 1 składu nie wliczając Jacka. Rok temu 3ech. 1 wystarczy. Uczmy się na błędach i myślmy racjonalnie. Jeśli już kluczowy to w mojej opini Sagna..pod warunkiem, że kupujemy 2 obrońców choć i tak uważam, że i bez tego należało by tą linie wzmocnić i zainteresować się kolejnym bocznym z Crystal Palace ale tam cena też może odstraszyć i tu możnaby choć raz w życiu zaryzykować a pozbyć sie Arshavina.. no ale Arsene olewa moje rady..

Na dziś to tyle. za 4h pobudka

Pozdrawiam

maurycy | 16.08.2012 01:31

Wzrośnie sprzedaż koszulek w Holandii :D

Joker | 16.08.2012 01:38

Moim zdaniem dobry interes dla Arsenalu... Przecież za rok straciliby go za darmo, bo Robin nie chciał przedłuzyć kontraktu, a wiec lepiej zarobić coś niż nic... A nastepców już sobie zapewnili i to bardzo dobrych, więc tragedii nie ma... Giroud i Podolski to moim zdaniem gwarancja goli...

Gorszy interes (co nie znaczy, że zły) chyba dla United... Piłkarz świetny, ale po licznych kontuzjach (choć od ponad roku jest zdrowy) i dosyć wiekowy (29 lat), więc już na pewno z zyskiem się go nie sprzeda... Ale biorąc pod uwage, że w United jest dużo młodzieży to taki doświadczony i klasowy zawodnik się przyda... Gorzej tylko, że przez ten transfer duzo mniej pewnie będą grać Welbeck i Chicharito... Jesli Holender utrzyma dyspozycje z poprzendiego sezonu to atak Rooney-v.Persie szykuje się na atak marzeń jeśli chodzi o zbliżający się sezon...

Ibaka | 16.08.2012 01:57

TakaaRvP odchodzi ,Liverpool gwizdną im Sahina oj pechowy tydzien Arsenalu.

marek1998 | 16.08.2012 03:12

Jak oni za ten Hajs niech Kupia Huntelara !

DolceVita | 16.08.2012 08:30

Patrząc z perspektywy tego co się stało cieszę się, że nie przeszedł do Juve. Nie chcę u nas najemników bez szacunku do własnych kibiców. Van Persie okazał się gorszy do Adebayora bo przeszedł do jednego z największych rywali zarzekając się wcześniej, że czuje się 100% kanonierem. Różny był tutaj mój stosunek do kibiców Arsenalu, ale w tej chwili Wam współczuję. Obyście utarli temu pseudokapitanowi nosa w nadchodzącym sezonie.

Macer22 | 16.08.2012 08:55

A tak krzyczał, że z szacunku nie będzie grał w Anglii... Pfff... Persie why? - For money!

marian_ | 16.08.2012 09:36

Zawodnicy Arsenalu mają zero szacunku dla tego klubu, więc transfer dobrego zawodnika nie stanowi dla czołowego klubu żadnego problemu.

Nie spodziewałem się, że przehandlują Robina do United... Stawiałem na Juve, a myślałem również o City. Newsy łączące Van Persiego z United traktowałem jako żart.

Ciekawiło mnie czy United zrobi jeszcze jakiś transfer, bo Kagawa to stanowczo za mało, a tu pach Van Persie. O tyle z samą sprzedażą zawodnika nawet się zgadzam, o tyle sprzedaż najlepszego strzelca do największego wroga uważam za ponury żart.

Arsenal jednak tego okienka nie zaniedbał i dobrze się wzmocnił. Za pieniądze z transferu można ponadto kogoś jeszcze sprowadzić, chociaż znając politykę klubu pieniądze zachomikują.

Polityka transferowa powinna w Arsenalu ulec zmianie. O ile widać progres w postaci sprowadzanych doświadczonych zawodników, o tyle kontrakty zawodników są już zaniedbywane. Zawodnikom kończą się kontrakty, a klub przedłuża je w ostatniej chwili, aby oszczędzić każdy grosz. Kolejny w kolejce na transfer czeka m.in. Walcott.

Zbanowany | 16.08.2012 09:47

RvP na pewno nie przeszedł za kasą, ludzie jak każdy gracz gdzieś odchodzi to za kasę? Przecież Robin w Arsenalu dostawał pewnie największą tygodniówkę ze wszystkich. Mi się wydaje, że on po prostu odszedł bo już myślał, że nic nie zdziała w Arsenalu w sensie troefów, a szkoda, bo Kanonierzy z  Holendrem na czele wyglądali świetnie na papierze. No cóż. Niech Wenger sypnie kasę na jakiegoś rasowego snajpera i znów będziecie mieli ulubieńca.

fogu | 16.08.2012 09:51

No to od Foga masz fest kopa na szczęście i życzę Ci kapitanie dużo Hleba. Od bohatera do zera.

fogu | 16.08.2012 09:59

No to wczorajszej nocy dowiedziałem się, że mamy sztamę z United:D Jednak życie codziennie potrafi zaskakiwać:D

Wyidealizowany | 16.08.2012 11:47

http://tnij.org/rsdg
Heh.

Brryk | 16.08.2012 18:08

O.o szczerze mówiąc jestem bardzo zaskoczony tym transferem. Po tym co mówił myślałem że zostanie w Arsenalu bądź zagra w Juve (bo kiedyś też taki temat był).. nie mogę uwierzyć.. Dla Kanonierów wielka strata, dla MU wielkie wzmocnienie. Powodzenia Robin w nowej drużynie! :)

Pozdrawiam :)

da_lombardi | 16.08.2012 18:52

Ferguson bardzo sie staral o ten transfer i wcale nie dziwne, skoro niebawem doszlo by do tego, ze padli by na kolana przed City. No, coz United od dluzszego czasu zadnych gwiazd nie kupowali a na pilkarzach pokroju Valencii, Carricka czy Fletchera polegac zbyt nie moga. Arsenal jak dla mnie jest juz martwy, oddali jedynego gracza, ktory ciagnal ich gre, i to za pare milionow, bo Van Persiego oddac za 22 mlny to glupstwo. gratuluje, jak dla mnie jest on wart 35 mln, glupote zrobili



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy