REKLAMA
REKLAMA

Arsenal chce Joveticia

dodał: Łukasz Pawlik  |  źródło: Football Italia  |  21.05.2013 19:35
Jak donosi dzisiejsze wydanie turyńskiej gazety La Stampa londyński Arsenal złożył Fiorentinie ofertę kupna Stevana Joveticia. Reprezentant Czarnogóry miałby kosztować Kanonierów 28 mln euro.

Jak wiadomo właściciele klubu z Toskanii wycenili swoją gwiazdę na 30 mln euro i na taki wydatek musi się przygotować potencjalny klub, który jest zainteresowany sprowadzeniem ofensywnie usposobionego zawodnika. Niemniej włodarze klubu z Artemio Franchi nie skomentowali jeszcze oficjalnie propozycji przedstawiciela ligi angielskiej.

Poważnie zainteresowani sprowadzeniem najskuteczniejszego strzelca Fiołków w ostatnim sezonie są również włodarze Juventusu Turyn. Spekuluje się, że klub ze stolicy Piemontu jest gotów prócz gotówki dołożyć jeszcze jednego z dwójki napastników, którymi są Fabio Quagliarella lub Alessandro Matri.

Warto odnotować, że w zakończonym w niedzielę sezonie włoskiej ekstraklasy 23-letni napastnik rozegrał 31 spotkań i strzelił trzynaście goli. Ponadto urodzony w Podgoricy piłkarz zaliczył pięć asyst.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 36 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Ericsoon5 | 21.05.2013 19:41

Gdzieś widziałem podobnego newsa, hmm...

szogun | 21.05.2013 19:45

Ciężko mi cokolwiek powiedzieć o tym zawodniku. Oglądam w miare regularnie ligę włoską i myślę, że 28 mln to zdecydowanie za dużo jak na niego. To już Suarez przechodził za mniejszą kwotę do nas, a statystyki miał nieporównywalne z Czarnogórcem. Może akurat będzie to strzał w 10 Wengera, kto wie....







PS.
Czekam na newsa, że Carroll przechodzi do WHU za 15 melonów. :D:D:D:D

krolzyx | 21.05.2013 19:48

Porównywać statystyki  napastników z Eredevisie z  tymi  z  Serie A może tylko kibic Liverpoolu który w innym newsie pisze o mistrzostwie ; ) Chociaz zgadzam sie, że 30 mln Euro to lekka przesada no ale taki jest rynek ^ ^

Torino | 21.05.2013 19:48

Najskutecznijszy to jest akurat Ljajić

Coolio | 21.05.2013 19:53

@Torino

Nie, ma 11 bramek.

KanonierAFC | 21.05.2013 20:00

Zapraszam fanów Arsenalu do polubienia, z góry dziękuje !! :)
https://www.facebook.com/ArsenalF cPolska?ref=hl

zmcziom | 21.05.2013 20:03

talent chłopak ma ogromny, ale mięśnie szklane.

Ja mimo wszystko obstawiam, że Arsenal nie pozyska Jove, ponieważ nie zapłaci kwoty, którą żąda Viola.

Torino | 21.05.2013 20:12

Dokładnie, za taka kasę powini kupic kogos bardziej przewidywalnego. Na przykład duet matri-Quagiarella

Sergio16 | 21.05.2013 20:15

Arsenal chce Joveticia, a ja chce frytki !

szogun | 21.05.2013 20:27

krolzyx
A dlaczego mam nie porównywać? Cavani jakoś strzela w tym sezonie na zawołanie, więc nie rozumiem problemu w tym momencie. Jovetić dla mnie nie jest wart takiej ceny i tyle, wydaje mi się, że są lepsi na rynku od Czarnogórca za takie melony...


O mistrzostwie Liverpoolu nigdy nie pisałem i nie prędko napiszę pewnie.

clublland | 21.05.2013 20:31

28mln to jakaś kpina....
15 mln w porywach do 17-18 to absolutny max za Jojo

Violet | 21.05.2013 20:33

hehe, Juventini
JoJo max 18, a za swój szrot z ataku chcą po 15mln kosić, haha

ted_drake | 21.05.2013 20:51

JoJo drogi bo młody i dobry, a takie szroty jak matri i quagiarella to raczej dla zespoł pokroju Reading.

zordon | 21.05.2013 20:52

smiech na sali. Za taka kase mozna kupic lepszych zawodnikow.  Mysle ze DZeko za taka kwote bylby do wyciagniecia, nie mowiac juz o michu czy gwiazdach eredivisie.

arsenal14 | 21.05.2013 21:04

brać Jovetica.czytałem ze jego agent jest w londynie.ciekawo czy to prawda?

Young Guns | 21.05.2013 21:17

Nie mam nic przeciwko temu transferowi pod warunkiem, że Ichu też przyjdzie do AFC heheh...ale 2 zawodników na jednąnpozycje...w dodatku ok w ok.40 mln - nof**kin' way.

A tak szczerze - lepszy Jojo niż nikt. Ma dobry przegląd gry i nie jest technicznym drewnem... Jak będzie miał zapał to Wenger w ciągu 2 sezonów zrobi z niego światowej klasy zawodnika. Jest stosunkowo młody i chyba chce sie uczyć soro Arsene widzi w nim potencjał zwycięzcy...
Trzeba mu zaufać.

Pontius | 21.05.2013 21:17

Jovetić jest warty około 25 mln. Jeśli odejdzie za 30 to będzie świetny interes. Druga połowa sezonu w jego wykonaniu najłagodniej mówiąc była przeciętna. Za takie pieniądze można pozyskać bardzo dobrego napastnika i jeszcze coś zostanie :)

Young Guns | 21.05.2013 21:18

Ichu (Michu) *

wilshere_10 | 21.05.2013 21:34

Napastnicy w Seria A nie mają łatwego życia. Tam górę biorą założenia taktyczne. Henry i Bergkamp tez nie poradzili sobie w Serie A, a gdy przybyli do Londynu pod okiem Wengera zostali czolowymi pilkarzami świata. Kto wie czy Jovetić nie będzie grał na środku ataku jako wysunięty napastnik i tylko wykańczał akcje partnerów. Nigdy nic nie wiadomo.

Violet | 21.05.2013 22:11

Błędnie patrzycie na JoJo, nominalnie jest to klasyczna 10 lub lewoskrzydłowy, a cały sezon gra jako wysunięty napastnik, przez co nie jest w stanie pokazać w 100% tego co potrafi. Myślę, że po zmianie środowiska odpali i Arsenal nie będzie miał czego żałować.

ARSFan | 21.05.2013 22:27

Jovetić , Eriksen i dobry obrońca i będzie git malyna.

Young Guns | 21.05.2013 22:29

wilshere_10,

Wiekszej bzdury nie słyszałem o tej serie A

RaulMadrid | 21.05.2013 23:51

Jovetić to dobry zawodnik, ale nie jest graczem z TOP'u.
W bieżącym sezonie w Serie A zagrał w 31 meczach co mu dało 2499 minut, zdobył 13 bramek i zanotował 5 asyst. Czarnogórzec gra we Florencji od 2008 roku i jeszcze nigdy nie przekroczył bariery 14 bramek w Serie A. Ogólnie w barwach Fiorentiny wystąpił w 134 meczach, 9769 min. zdobył 40 bramek i 24 razy asystował. Jego statystyki nie robią wrażenia, a przecież statystyki są jednym z najważniejszych aspektów przy ocenie napastnika, do tego Steven uchodzi za lidera Violi.

Porównajmy napastników Fiorentiny w Serie A w sezonie 2012/13.
Jovetić - 31 meczów, 2499 min. - 13 bramek - 5 asyst.
Ljalić - 28 meczów, 1622 min. - 11 bramek - 6 asyst.
Toni - 27 meczów, 1320 min. - 8 bramek - 4 asysty.
Dodam jeszcze że pomocnik Aquailani zagrał w 25 meczach, 1662 min. i zdobył 7 bramek, jak i 6 asyst.
Jovetić mnie nie przekonuje. Jest dobrym zawodnikiem, ale wcale nie jest warty 30 mln. euro, Ja uważam że jego cena nie powinna być większa niż 20 mln. euro. i od Czarnogórca bardziej cenię jego partnera z ataku Ljalicia który jest w dodatku od niego o 2 lata młodszy.

Moronaldo | 22.05.2013 01:05

clublland
tak tak 15 mln za Jovetica czyli prawie tyle samo co chcecie za Matriego:)
Świetne wyczucie rynku...
RaulMadrid
Jak ja nienawidzę oceniania zawodników wyłącznie na podstawie goli i asyst...
A wiesz może dlaczego nie przekroczył bariery 14 bramek?
Bo może nie pozwoliły mu na to kontuzje a to nie jest też zawodnik na szpicę?
No ale jeśli się kogoś nie widziało ani razu w akcji ale na podstawie suchych statystyk ma się o nim zdanie...
Może i nie jest wart tych 30 baniek ale Fiorentina nie odda najlepszego zawodnika za mniej niż 25 i tyle w temacie:)

brasileiro | 22.05.2013 01:20

Moronaldo

niestety, a moze i stety - napastnikow rozlicza sie przede wszystkim na podstawie strzelanych goli. I tyle w temacie :)

wilshere_10 | 22.05.2013 07:09

Young Guns - skoro uważasz że to bzdura, to się najzwyczajniej nie znasz na Serie A. Największy nacisk w tej lidze kładzie się na założenia taktyczne przez co napastnicy nie mają tam łatwego życia.

RaulMadrid | 22.05.2013 11:05

Morolado

Spójrz na Toniego, Ljalicia i Joveticia. Jovetić zagrał ponad 900 minut więcej od Toniego, a zdobył 2 bramki więcej, Ljalic z kolei ma jedną asystę więcej. Natomiast Toni zagrał ponad 1200 minut mniej od Joveticia, a strzelił 5 bramek mniej i Jovetić miał jedną asystę więcej. Kontuzja tutaj nie jest żadnym argumentem bo ta Steven zagrał najwięcej spośród tej trójki. Do tego jest on napastnikiem i podobno liderem zespołu, a jego statystyki nie powalają na kolana. Napastnika rozlicza się ze statystyk i bramek w najważniejszych momentach sezonu. Jak jest nieskuteczny to jest ciągle krytykowany (Higuain, Sanchez, Torres). Joveticia widziałem w akcji nie raz. Pamiętam jego świetny występ z Liverpoolem wygrany 2-0 po dwóch trafieniach Stevena. Uważam że Jovetic od tamtego momentu stoi w miejscu, jego rozwój nie idzie w jakimś zawrotnym tempie. Do często łapie kontuzje. Jovetic jest niby liderem, a Ljalic czy Toni mają podobne statystyki do niego...

Porównaj sobie Joveticia, a El Shaarawy'ego który przez pół sezonu zdobył 15 bramek i sam ciągnął Milan który był w kryzysie.
Miccoliego który był liderem Palermo i jego statystyki są świetne.
Hamsika który nie jest napastnikiem, Lamele czy Cassano.

Jovetić jest dobry, ale nie jest jakiś genialny i 30 mln. za niego to zbyt wygórowana cena. 20 mln.
Zresztą Higuain jest wart 22-30 mln. Sturridge kosztował 15, Negredo 15, czy Soldado 10.

RaulMadrid | 22.05.2013 11:06

900 minut więcej od Ljalicia*

jun0umi | 22.05.2013 11:34

@RaulMadrid z dupy te statystyki, Jojo gra cofniętego napastnika i rozgrywa piłkę już od połowy, nie zawsze zawodnik skuteczniejszy jest lepszy i ma większy wpływ na wydarzenia na boisku, Jovetić rozgrywał lepszy zeszły sezon, ale mimo to ciągle jest liderem Violi i podejrzewam, że ten mecz z Liverpoolem jest ostatnim jaki oglądałeś z jego udziałem, resztę dopowiedziałeś sobie z pomocą statystyk i tak nie do końca zgodnie z logiką. Idąc twoim tokiem myślenia, jak Jovetić mógł się zatrzymać w rozwoju od czasu meczu z The Reds, skoro w tamtym sezonie w 29 ligowych meczach zdobył 6 bramek, a dwie kampanie później w 27 trafił 14 razy?

RaulMadrid | 22.05.2013 12:39

jun0umi

Napastnik który nigdy nie przekroczył w Serie A, bariery 14 bramek.
Jojo gra cofniętego i rozgrywa piłkę? 24 asysty 134 meczach to naprawdę bardzo dużo. Benzema w swoim bieżącym "słabym" sezonie zaliczył 22 asysty, a gra na szpicy. Miccoli w 4 sezonach, asystował przynajmniej 10 razy w Serie A. Liczba asyst Cassano jest dopiero imponująca. Można tak wymieniać zawodników którzy rozgrywają i jest z tego pożytek. Jovetić w tym sezonie był często krytykowany. Napastnika ocenia się przede wszystkim na podstawie statystyk.

"Idąc twoim tokiem myślenia, jak Jovetić mógł się zatrzymać w rozwoju od czasu meczu z The Reds, skoro w tamtym sezonie w 29 ligowych meczach zdobył 6 bramek, a dwie kampanie później w 27 trafił 14 razy?"

Odpowiem w twój sposób.
Jovetić 2009/10 - Serie A. 10 asyst.
Jovetić 2011/12 - Serie A. 6 asyst.

Za Joveticia chcecie 30 mln. euro, a tyle jest wart Lewandowski... a Jojo dla Lewego może buty czyścić.

AdrianoJuve | 22.05.2013 14:03

Oby poszedł do Arsenalu, bo jeszcze Marotta da za niego ponad 20mln i będzie drugi Gio, z tym, że za Gio przemawiały liczby 15 bramek i 16 asyst a Jove ma dużo słabsze staty. Oby kupił go Arsenal już wolę Igłę od Joveticia :)

jun0umi | 22.05.2013 14:17

@RaulMadrid
a Ty dalej swoje, napisałem że gra cofniętego to dałeś mi liczbę asyst, uwierz NIE ZAWSZE STATYSTYKI ODDAJĄ BOISKOWĄ RZECZYWISTOŚĆ. Nie zawsze to, kto trafia do siatki czy zalicza ostatnie podanie jest najważniejsze. Racja zazwyczaj napastnika się z tego rozlicza, ale gdyby tylko to miało wpływ na wartość rynkową to przykładowo Kiessling byłby wyżej wyceniany niż Lewy, ale nie tak to działa.
Zgadzam się, Jovetić nie gra najlepszego sezonu, ale twoje argumenty są niedorzeczne, po pierwsze Benzema wyceniany jest na 10 mln więcej, jest już dojrzałym zawodnikiem w najlepszym dla piłkarza wieku, przykłady Cassano czy Micolliego lepiej przemilczę.

ACFKrzysiek74 | 22.05.2013 14:27

Póki co Sasha Iakovenko dołacza do fioletowej ekipy :)

RaulMadrid | 22.05.2013 15:27

juv0umi

Po co klub kupuje napastnika? By asystował? Benzema pomimo ogromnej ilości asyst był mocno krytykowany bo nie strzelał bramek. Torres też świetnie rozgrywa, potrafi kiwnąć, zagrać świetną piłkę, a jest krytykowany. Dlaczego bo napastnik ma strzelać bramki! Asysty to druga rzecz też ważna. Ale problem jest taki że liczba asyst Jojo nie powala na kolana. Arsenal, Chelsea, Real, Bayern, Tottenham, BVB te wszystkie ekipy grają jednym napastnikiem. Jeżeli Jovetić trafiłby do którejś z tych drużyn to grałby na szpicy, albo na skrzydle. Czyli na żadnej nominalnej dla siebie pozycji.
O czym Ty w ogóle mówisz... Kiessling... wartość rynkowa to wiele aspektów. Statystyki, marketing, klauzula, wiek, osiągnięcia indywidualne i drużynowe... włącz myślenie zanim coś takiego napiszesz, bo ten przykład jest idiotyczny i to twoje argumenty są niedorzeczne. Jovetić od pewnego czasu nie robi żadnego progresu do przodu. Podam ci inne przykłady zawodników.
Alexis Sanchez - cofnięty napastnik. W Serie A w sezonie 2010/11 zagrał 31 meczów, strzelił 12 bramek i zaliczył 10 asyst. jego gra była spektakularna i błyszczał niemal w każdym meczu.
El Shaarawy. 3 lata młodszy od Joveticia, w pół sezonu zrobił więcej niż Jovetić przez cały.
Giovinco w Parmie. Jovetić o takim sezonie jaki miał w zeszłym roku Seba może pomarzyć.
Wszyscy to cofnięci napastnicy.

Napastnik ma być przede wszystkim napastnikiem.
Dalej żyj w swoich chorych przekonaniach.

Young Guns | 22.05.2013 21:16

W10

W takim razie dzieki, ze mnie oswiecileś.

KliMo1950 | 23.05.2013 17:05

Jest tylu lepszych po co ten Jovetic lepiej dołożyć kupić Lewego a jak nie to Benteke czy nawet Michu a nawet Aubameyang to nie uwziął się AW na tego Jovetica za niego to maks 15 baniek i Fiorentina będzie wdzięczna



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy