REKLAMA
REKLAMA

10 meczów kary dla Suareza!

dodał: Michał Machowski  |  źródło: Sky Sports  |  24.04.2013 16:29
Luis Suarez został zawieszony na dziesięć spotkań ligowych za ugryzienie Branislava Ivanovicia w meczu ligowym z Chelsea Londyn w ostatnią niedzielę. Urugwajczyk nie zagra już w tym sezonie.

Suarez przyznał się do błędu, ale to nie przekonało Football Association do złagodzenia kary. FA domagała się dłuższego zawieszenia niż tylko trzech meczów.

Arbiter spotkania na Anfield Road nie dopatrzył się brutalnego zagrania Urugwajczyka dlatego Suarez nie otrzymał nawet żółtej kartki.

Ewentualne odwołanie od tej decyzji zawodnik może złożyć do 26 kwietnia do godziny 12. Odwołanie może dotyczyć maksymalnie siedmiu spotkań, od kolejnych trzech nie przysługuje odwołanie.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 137 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

ESTroyes | 24.04.2013 16:30

Żenada. 6 spotkań to była by odpowiednia kara ale nie 10..

devious | 24.04.2013 16:30

brawo!!

dzikusów trzeba karać surowo!

devious | 24.04.2013 16:32

@ESTroyes
pewnie daliby 6 gdyby to był jego pierwszy raz...

za drugie takie przewinienie powinien dostać więcej więc 10 jest odpowienia karą...

To tak jakby Cantona drugi raz skopał kibica i myślisz dostałby mniejsze zawieszenie niż za pierwszym razem?

Gall*Anonim | 24.04.2013 16:32

Szkoda liczyłem na przynajmniej 15, ale dobre i to.

buh | 24.04.2013 16:33

Wysokosc kary jest wprost propocjonalnie rowna do presji ktora ciazyla na FA. Niemniej kara zdecydowanie przesadzona.

Nie bede bagatelizowal wystepku, ale powiedzmy sobie szczerze, czy jest tutaj jakikolwiek rozsadek?
Ile meczy zawieszenia wlepiaja za zlamanie nogi? Odwolanie moze jedynie pogorszyc sprawe.

Joker | 24.04.2013 16:33

Powinni się odwołac, przecież to gruba przesada... Trochę się jednak uwzieli na tego Suareza... Jakby takie cos zrobił ktoś "grzeczniejszy" to pewnie skończyłoby się na pogrożeniem paluszkiem i paroma funciakami kary...
10 meczów za takie coś zdecydowanie za duzo...
Niedawno we Francji zawodnik za złamanie nogi rywalowi dostał chyba 11 spotkań, a Ivanoviciowi to raczje nei grozi pauza nawet w nastepnym spotkaniu, no chyba że Lusi ma wścieklizne, hehhe:)

drzwi | 24.04.2013 16:37

I niech nikt mi nie mówi, że dla FA nie ma równych i równiejszych! Wychodzi teraz na to, że bardziej opłaca się ściąć kogoś równo z ziemią obiema nogami i dostać za to 3-4 meczów zawiasu, niż wykonać głupi, niepotrzebny gest, który mimo iż był idiotyczny, to w żaden sposób nikomu nie zagrażał! Nie lubią Suareza i chcą się go po prostu pozbyć! Nawet po sytuacji z Evrą otrzymał 8 meczów zawiasu, podczas gdy Terry za adekwatne przewinienie dostał tych meczów zaledwie 4! Kolejna kompromitacja ze strony FA! Banda betonów i nierobów w garniturkach, którzy zamiast walczyć z rasizmem i innymi patologiami, stwarzają tylko tego pozory i robią wokół siebie teatrzyk! Szmaty pie***lone i tyle w temacie!

szauowy | 24.04.2013 16:37

Gdybym tylko mógł sam pogryzłbym tych *#*#*#*# od zawieszenia :)

Przecież to jest przesada ogromna ;/

uzalezniony | 24.04.2013 16:37

I dobrze nie ma miejsca na buractwo w Anglii tacy ludzie jak Suarez są już niereformowalni robił to w Ajaksie robił w reprze Urugwaju robi w Liverpoolu bedzie robił gdzie indziej

sep05 | 24.04.2013 16:39

"Trzyosobowa Niezależna Komisja Regulacyjna" to pewnie Fergie, Evra i Huth ... :P a tak na serio to chyba troche dużo... niby psychol ale nie zrobił Bronkowi krzywdy i sam lekarz Chelsea to potwierdziła, a Ivanovic był wiecle zdziwiony że coś takiego miało miejsce ...-.- patrząc na to że Ferguson ma wpływy w FA można się tu dopatrywać spisku, gdyż teraz korona króla strzelców BPL jest jedynie formalnością ... :/ ]:->

szauowy | 24.04.2013 16:40

Gdybym tylko mógł sam pogryzłbym tych *#*#*#*# od zawieszenia :)

Przecież to jest przesada ogromna ;/

WorldX | 24.04.2013 16:40

10 meczów to jednak trochę przesada. 6 by wystarczyło w zupełności.

LewikLFC | 24.04.2013 16:41

Żenada, ale już się chyba przyzwyczaiłem ;)

Joker | 24.04.2013 16:41

W reprezentacji Urugwaju nic takiego nie zrobił, więc jesli już chcemy komus wypominać przewiny to trzymajmy się faktów...

A jeśłi mowa o reprezentacji Uurgwaju to Luis przynajmniej bedzie miał wiecej pary na Puchar Konfederacji, który już za niespełna 8 tygodni... Takze teraz sobie porządnie wypocznie i potem pełny gaz w Brazylii, heheh:)

krolzyx | 24.04.2013 16:42

Bardzo dobrze trzeba dzikusów temperować. Chociaz to była recydwa także powniene jeszcze więcej dostac. ALe podsujmy w Holandii 7 w tamtym sezonie 8 i teraz 10 haha. Suarez niedlugo uzbiera cały sezon DDDDDDDDDD

uzalezniony | 24.04.2013 16:43

Joker
tak teraz ma dużo czasu by zacząć polować na następną ofiarę za osiem tygodni dowiemy się kto zostanię ugryziony ;pp

czerwona1878 | 24.04.2013 16:43

W Holandii dostał 7 i nic go to nie nauczyło. Jednak 10? 8 to byłaby odpowiednia kara. Ale co ja się tam będę przejmować. Przynajmniej Robin zwinie koronę króla strzelców :D

"patrząc na to że Ferguson ma wpływy w FA można się tu dopatrywać spisku, gdyż teraz korona króla strzelców BPL jest jedynie formalnością ... :/ ]:->" ahaha, no na bank. Takie ma wpływy, że teveza za kopnięcie Phila bez piłki do tej pory nie ukarali, Ferguson nie raz lądował na trybunach i płacił kary, Ferdinand był wplątany w aferę z tymi używkami czy czymś tam. Frustracja kibiców Liverpoolu ... żenada.

Może to coś vampireza nauczy. Póki co nie wyciąga żadnych wniosków. Jak się odwoła to może mu z 2 mecze odpuszczą, ale kaganiec i szczepienie obowiązkowo..

Brawo Fa.

NoMore | 24.04.2013 16:46

To może być powód jego odejścia z LFC... Tak zaraz usłyszę, że już milion razy zapowiadał, że zostanie... bla bla bla, wielu jest takich, co mieli zostać, a odchodzili... Oczywiście nie życzę LFC jego odejścia, bo to już by całkiem pogrążyło ten klub, ale z drugiej strony takim napadziorem w Juve bym nie pogardził...

Może być w czerwcu bardzo ciekawe okienko transferowe.

A co do zawieszenia, to trochę psu na budę ono będzie... CFC przez to, że sędzia tego nie zauważył straciła 2 punkty, a przeciwnicy będą mieć łatwiejszego przeciwnika, bo bez swojego najlepszego strzelca...

Forza Juve!
trenta sul campo.

Insekt800 | 24.04.2013 16:48

czerwona - dlaczego mowisz "brawo Ferguson Alex" ?:D:D:D:D

Traze | 24.04.2013 16:50

Zrozumcie że dostał 10 bo to już jego kolejna kara w karierze, jakby 5 raz dostał 3 to nic by się nie nauczył. Jak potem znów zasłuży to pewnie dostanie 15.

Trias | 24.04.2013 16:50

Barton odszedł, ale przed zawieszeniem go to nie uchroniło. Nie wiem, jak byłoby w innych ligach niż francuska, ale raczej nie ma sensu, żeby Suarez odchodził tylko z tego powodu.

czerwona1878 | 24.04.2013 16:50

@Insekt800

Aleś ty zabawny :D:D:D:D:D Ferguson na pewno ma w 4 literach suareza.

Dennis | 24.04.2013 16:53

bezmyslne przepisy FA....

mrHS | 24.04.2013 16:54

Przegieli ostro, powinno byc max. z 5 spotkan..

rm900502 | 24.04.2013 16:54

Według mnie kara powinna być troszeczkę niższa, 7-8.

Dla kibiców LFC - nie rozumiem waszej frustracji wysokością kary. Rozumiem, że za brutalny faul należy się kara, to samo oplucie kogoś czy rasistowskie wyzwiska, ale żeby kogoś gryźć?!? Co on ma 8 lat, żeby się tak zachowywać? Jaki normalny dorosły człowiek GRYZIE innego? Bądźcie obiektywni i popatrzcie się na to pod kątem moralnym...

Blue_heart | 24.04.2013 16:55

Weź się drzwi nie kompromituj! Terry został oczyszczony ze WSZYSTKICH zarzutów przez sad, a mimo tego dostał zawieszenie.

Poza tym Suarez miał już wcześniej problemy z federacjami w Anglii i w Holandii. 10 meczy to i tak mała kara, taką dzicz powinno się tępić, bo ani to faul, ani tym bardziej żaden "gest" jak ty to określiłeś.

czerwona1878 | 24.04.2013 16:57

Ja też nie zrozumiem fenomenu gryzienia. Opluć, kopnąć no okej, ale gryźć? Co mu to daje?

Higher | 24.04.2013 16:59

10 spotkań jest okej, może nauczy go to odpowiedniego zachowania na boisku, jednak szczerze wątpię.. mógł mieć koronę króla strzelców, a tak obudził się z ręką w nocniku i może tylko przepraszać za swoją głupotę.. mógł myśleć na boisku co robi zanim zaczął kąsać ;)
Bójmy się Vampireza! on znów uderzy!

szogun | 24.04.2013 17:01

czerwona1878,
skończ waść, wstydu oszczędź jak to mawiał klasyk. Nie wiem jak można mieć tak nasrane we łbie by tak hejtować. Co mu daje gryzienie? Nie widać? Banicje mu daje.
Co do samej kary to dla mnie grubo przesadzona. 6-8 by było odpowiednie, ale gdzie 10... 4 zostało nam do końca sezonu, w pierwszych kolejkach zagramy Capital One Cup więc Luis wróci na 4-6 kolejkę. Znając życie dostaniemy kogoś z pierwszej piątki na sam początek terminarza. :) Trzymaj się Luis, wróci silniejszy, pozamiata już na Pucharze Konfederacji. Daniel i Borini mają okazje do pokazania się kołczowi.

ManUtd86 | 24.04.2013 17:01

No to Król Strzelców przeszedł Suarezowi koło nosa, w sumie to i prawidłowo bo gryzienie na boisku jest niedopuszczalne.

Redrum333 | 24.04.2013 17:02

Kara mocna, ale zasłużona. To nie igrzyska śmierci, żeby gryźć innych ludzi.

Asdasadas | 24.04.2013 17:07

Zdecydowanie zbyt duża kara. FA chyba naprawdę nie lubi albo Liverpoolu, albo Suareza. Przecież taką karę, to Barton dostał za próbę złamania nogi Aguero. Jakie było zagrożenie ze strony Suareza? Że rękę odgryzie? No myślcie ludzie. Agresja zdarza się wielu piłkarzom Premier League, ale taką surową karę to ja sobie dopiero drugą w ostatnich latach przypominam.

BelieveUnited96 | 24.04.2013 17:12

Pojmijcie ludzie w końcu że to nie jego pierwszy taki wybryk.

rm900502 | 24.04.2013 17:13

@Asdasadas
Tu nie chodzi o to jaką krzywdę zrobił tylko w jaki sposób. Z nerwów można kogoś odepchnąć, kopnąć czy opluć i wiadomo, kara też powinna być nałożona, ale żeby od razu gryźć?

kornel974 | 24.04.2013 17:14

Nie wiem o co sie spinacie liverpoolczycy to odpowiednia kara za drugi taki wybryk

kubbak92 | 24.04.2013 17:15

10 meczy jak dla mnie przesada... W sumie taka wysoka jest z powodu wysokiej kary w Holandii... Przecież nie mogli dać mniej niż 7... A FA nie przepada za Suarezem więc 10 meczy mimo że kara nie rozsądna to w sumie spodziewana. W sumie dziwię się iż coś takiego zrobił skoro jest już i tak na cenzurwoanym.... Brak rozsądku okażę się zgubą dla niego... jakby miał trochę więcej rozsądku to by był WIELKI a tak... Będzie głośniej o jego aferach niż niezaprzeczalnie wielkim talencie...

pies | 24.04.2013 17:18

Suarez to wampir!!!

Maciejas | 24.04.2013 17:18

Nie kibicuje Live ale uważam że FIA TO BANDA KRETYNÓW,d****I ITP.

Za co kurde 10 meczów?

To ja się pytam czemu Ryan Showcross dostał 3 choć to nie był jego pierwszy brutalny faul. Dlaczego Aguero nie dostał kary za brutalne wejście w nogi Luiza?

A no sorry!!!! Panowie, Ivanovic tak został pogryziony że już go pochowali. ŻENADA!!!

Churchill | 24.04.2013 17:22

I bardzo dobrze! Co to ma być, żeby kogoś gryźć na boisku? To nie przedszkole. Myślicie, ze powinien za to iść do kąta? To już jego drugi kęs kanibala w karierze więc pierwsza kara go najwyraźniej nie ruszyła. 10 meczy to sprawiedliwa kara.

20! 20! 20!

BelieveUnited96 | 24.04.2013 17:23

BUAHAHAHAH ALE MAM BEKE Z TEGO URSUSA

qb | 24.04.2013 17:23

Kara adekwatna do przewinienia. Można wykonać brutalny atak na przeciwnika w wyniku wielkiej ambicji, frustracji i chwilowego zapomnienia w ferworze walki. To jest wliczone w ten sport. Wślizg czy atak na piłkę który kończy się na przeciwniku. Ale gryzienie nie ma nic wspólnego z piłką nożną. Podoba mi się też pomysł jaki padł wcześniej odnośnie tego żeby Suarez grał w kagańcu. Dobrze byłoby dla Premiership gdyby go sprzedano za granicę.

Tesznarek | 24.04.2013 17:27

Jako kibic Liverpoolu nie będę sie wypowiadał na temat tej kary, bo byłbym nieobiektywny ;)

DISNEY | 24.04.2013 17:28

Nie bardzo rozumiem o co chodzi dla Suareza z tym gryzieniem przeciwników. Kiedyś pamiętam jak w meczu Ajaxu z Psv ugryzł Bakkala i dostał siedem meczy zawieszenia, a teraz powtórka z historii w Liverpoolu. A mówią ze człowiek uczy się na własnych błędach...

Matt81 | 24.04.2013 17:31

To nie pierwszy wybryk Suareza więc kara zasłużona.

LewikLFC | 24.04.2013 17:34

Czy wy ****a mać nie rozumiecie, że to nie ma być kara za całokształt, tylko ca konkretny wybryk?!

ManUtd86 | 24.04.2013 17:38

No i dostał kare za konkretny wybryk czyli ugryzienie. W Ajaxie też ugryzł dostał wtedy 7 spotkań zawieszenia, nie nauczył się nic i dalej gryzie tym razem w Liverpoolu.
Kara musi być i dlatego teraz dostał większą, może go to coś nauczy, oby.

Triiinity | 24.04.2013 17:39

Prawidłowa decyzja i tyle.

Diabeu | 24.04.2013 17:41

Co do kar za złamanie nogi, to jest to najczęściej niezamierzony efekt brutalnego zagrania. Natomiast to co zrobił Suarez nijak miało się do nawet ostrej walki na boisku. To był czysty, zwierzęcy akt, bezsensowny, mający na celu tylko i wyłącznie zadania bólu przeciwnikowi. Kara surowa, ale Suarez ma już "kryminalną" przeszłość i nie oszukujmy się, jest niewyuczalny w tych sprawach i na pewno nie raz jeszcze zaskoczy takim niedorzecznym postępowaniem.

kolekcjoner | 24.04.2013 17:41

Oczywiście Liverpool jest teraz najbardziej pokrzywdzony. Mała bania. Macie bezmózga na boisku to się trzeba z jego głupotą liczyć. Nie ma tego porównywać do czerwonych za tzw "sanki". Co innego spóźnić się ze wślizgiem, a co innego ugryźć umyślnie drugiego zawodnika. Suarez to jest człowiek bez mózgu. Małpa biegająca po boisku.

Ciekaw jestem gdzie byli obrońcy krzyża jak dwa lata temu Rooney dostał 2 czy 3 mecze zawieszenia za "f**k" wypowiedziane do kamery? Zapomniałem. Przecież to Rooney i Ferguson Alex. oni nas kochają i teraz Suarez ma kare też przez to że MU ma tam wtyki.

FcLive | 24.04.2013 17:42

Jeżeli Suarez za, nie zagrażające zdrowiu Ivanovicia, dostał 10 spotkań zawieszenia to Aguero powinien mieć ok. 40 spotkań zawieszenia. Przepisy dotyczące karania piłkarzy nazwę po imieniu - popie*dolone

Italia00 | 24.04.2013 17:42

Dobra kara.

Suarez cały czas coś odpieprza i zachowuję się jak dzikus z lasu.

Szkoda tylko, że LFC bez Suareza nie da sobie rady zbytnio.

Diabeu | 24.04.2013 17:44

Co do kar za złamanie nogi, to jest to najczęściej niezamierzony efekt brutalnego zagrania. Natomiast to co zrobił Suarez nijak miało się do nawet ostrej walki na boisku. To był czysty, zwierzęcy akt, bezsensowny, mający na celu tylko i wyłącznie zadania bólu przeciwnikowi. Kara surowa, ale Suarez ma już "kryminalną" przeszłość i nie oszukujmy się, jest niewyuczalny w tych sprawach i na pewno nie raz jeszcze zaskoczy takim niedorzecznym postępowaniem.

Diabeu | 24.04.2013 17:46

Co do kar za złamanie nogi, to jest to najczęściej niezamierzony efekt brutalnego zagrania. Natomiast to co zrobił Suarez nijak miało się do nawet ostrej walki na boisku. To był czysty, zwierzęcy akt, bezsensowny, mający na celu tylko i wyłącznie zadania bólu przeciwnikowi. Kara surowa, ale Suarez ma już "kryminalną" przeszłość i nie oszukujmy się, jest niewyuczalny w tych sprawach i na pewno nie raz jeszcze zaskoczy takim niedorzecznym postępowaniem.

piqll | 24.04.2013 17:49

Bardzo dobrze! Nie ma miejsca w PL dla zwierząt

scholes | 24.04.2013 17:52

Przestańcie porównywać ostre wślizgi to gryzienia, bo to żenada, zachował się jak zwierze, kara adekwatna.

Asdasadas | 24.04.2013 17:55

Rozumiem, że wolno kopać i bić, ale gryźć już nie. Co z tego, że ugryzienie w rękę jest bardziej bezpieczne od mocnego ataku na nogi. Toż to w końcu dziwne. Gryźć? Ble. Ukarzmy go, bo nie bije jak wszyscy.
Rozumiem też, że intencje są ważniejsze od konsekwencji. W związku z tym pragnę przypomnieć, że Hitler nie miał złych intencji chcąc podbić świat.

Konrad Robert | 24.04.2013 17:57

10...meczy zawieszenia a nasz terminarz na następny sezon będzie wyglądał następująco:
1.Manchester United (A)
2.Arsenal (H)
3.Chelsea (A)
4.Tottenham (H)

BelieveUnited96 | 24.04.2013 17:58

Liverpool najbardziej poszkodowany klub na świecie , zawsze jest jakieś ale , to punkty im okradaja , to piłkarzy zawieszają bezpodstawnie , to sędziowe nie gwiżdzą specjalnie spalonych rywali , nie gwiżdzą fauli na tych trolach , wszystko jest anty Liverpool

maciek95 | 24.04.2013 17:58

ku...a co to ma wogóle byc???? To chyba są jakieś zarty!! Widac FA to organizacja anty-Liverpool. Ile meczów kary dostał Aguero po tym wślizgu z City? Ile Terry?? Są po prostu równi i równiejsi. A kibice innych klubów niech się ogarna, bo jakby wam zawiesili najwazniejszego piłkarza na 10 spotkań to pierwsi byscie płakali... Niech FA moze by się zajeła sędziami w końcu, bo jak Van Persi strzela bramki ze spalonego to jest cisza!!
Nikt nie bierze pod uwagę, ze przyznał sie do winy i przeprosił. Spodziewałem sie zawieszenia, ale maks do końca sezonu. A to jest jakas kpina.
Teraz juz wiem co oznacza skrót FA-Ferguson Alex:)
Zgadzam się z @drzwi. Banda nierobów!!!

Konrad Robert | 24.04.2013 17:58

FA może zrobić co chce i skoro widzi, że wszyscy nie cierpią Suareza to poprawiają sobie notowania absurdalnym wymiarem kary. Wiadomo, że kibice innych klubów nie szukają sprawiedliwości a liczą na to, że Suarez odejdzie z Liverpoolu i przestanie im strzelać bramki. Ewentualnie liczą na spotkanie z nami na starcie sezonu, kiedy ten będzie niedostępny. Mam tylko nadzieję, że to nie będzie oznaczać 6 spotkań z czołówką na starcie. W ten komputer losowo ustawiający terminarz przecież nikt nie wierzy.Prawda...

shemekblues | 24.04.2013 18:02

Czy ktoś tu wie , że to nie był pierwszy raz Suareza ? JAk można dać niższą karę od tej , którą dostał w Holandii za to samo przewinienie !?!

Niech sobie odpowiedzą Ci co tak krzyczą ,że kara za sroga .

shemekblues | 24.04.2013 18:04

@maciek95
Ty porównujesz gol ze spalonego z gryzieniem w rękę ? no nie, śmiech na sali :)

Wilam | 24.04.2013 18:10

Odpowiednia kara. Suarez znany jest z dziwnych zagran. Ugryzienie w reke mialobyc czyms w stylu sprowokowania rywala aby ten zaragowal co przy aktorskich umiejetnosciach Luisa skonczyloby sie rzutem karnym. Jako pilkarz Suarez posiada ogromny potencial i umiejetnosci aczkolwiek jego wybryki i nurkowanie robia z niego pajaca.

Tesznarek | 24.04.2013 18:11

Dobra, moze i kara trochę za sroga, ale moze sie w koncu nauczy. Lubię go, ale takimi wybrykami osłabia tylko nasz zespół, a sam siebie pozbawił mozliwosci ubiegania się o koronę króla strzelców PL.

Pozdrawiam

Konrad Robert | 24.04.2013 18:12

Najbardziej mnie smiesza kibice innych klubow..Jacy to oni oburzeni..
Ja wam powiem..wspieram swego pilkarza w kazdym momencie.
A ze, wy jestescie chodzaca hipokryzja to widac.Powtarzam hipokryci.
Smarkateria na necie.Tyle.Cieszycie sie ze, ukarano najlepszego waszego wroga.Tyle.Wiadomo, że kibice innych klubów nie szukają sprawiedliwości a liczą na to, że Suarez odejdzie z Liverpoolu i przestanie im strzelać bramki. Ewentualnie liczą na spotkanie z nami na starcie sezonu, kiedy ten będzie niedostępny. Mam tylko nadzieję, że to nie będzie oznaczać 6 spotkań z czołówką na starcie. W ten komputer losowo ustawiający terminarz przecież nikt nie wierzy.Prawda...??

BelieveUnited96 | 24.04.2013 18:17

Tak tak bo komputer jest ustawiony pod losowanie dla MAnchesteru :D ogarnijcie się ludzie bo śmieszni jesteście , każdy to widzi tylko wy macie klapki na oczach , gośc dostał za 1 taki wybryk 7 meczów teraz 10 więc i tak za mało wiec uspokojcie sie :D

BelieveUnited96 | 24.04.2013 18:19

Teraz jak szczurek wam odejdzie będziecie przynajmniej mieli wymówke dlaczego ;-)

maciek95 | 24.04.2013 18:28

shemekblues
Nie pórównuje tu spalonego z gryzieniem. Pisze tylko, zeby może szanowna FA zajęła się ważniejszymi sprawami niz osłabianiem Liverpoolu na starcie nowego sezonu..

Asdasadas | 24.04.2013 18:32

Rozumiem, że wolno kopać i bić, ale gryźć już nie. Co z tego, że ugryzienie w rękę jest bardziej bezpieczne od mocnego ataku na nogi. Toż to w końcu dziwne. Gryźć? Ble. Ukarzmy go, bo nie bije jak wszyscy.
Rozumiem też, że intencje są ważniejsze od konsekwencji. W związku z tym pragnę przypomnieć, że Hitler nie miał złych intencji chcąc podbić świat.

BelieveUnited96 | 24.04.2013 18:32

maciek95
To nie osłabienie , to wzmocnienie.
Mam teorię. FA zawiesiła Suareza, by pomóc Scouserom - dzięki temu nie kupią go szejki i nie zniszczą tym samym mocy ofensywnej LFC :)

neerg | 24.04.2013 18:38

Ależ jesteście żałośni, niektórzy.

Nikt Suarezowi nie kazał gryźć Ivanovicia, sam jest sobie winien. Minimalna kara i tak wynosiłaby pewnie 4 spotkania, więc w tym sezonie by nie zagrał. Teksty o nienawiści do LFC są śmieszne, naprawdę.

Fakt, 10 spotkań to za dużo- ja wolałbym by mnie ktoś ugryzł w rękę niż wyeliminował wślizgiem na ileś tygodni czy nawet miesięcy. Za brutalne faule trzeba zaostrzyć kary.

Z drugiej strony Suarez to niereformowalny recydywista, a recydywiści zawsze dostają surowe kary. 7 spotkań w Holandii, potem 9 w PL, teraz 10. Za same kretyńskie akcje (nie liczę kartek), jak pokazywanie środkowego palca publiczności, rasistowskie odzywki i gryzienie, stracił i straci w ciągu dwóch  sezonów 19 spotkań! To pół sezonu, nie wiem, jak tolerują to szefowie klubu.

messenger | 24.04.2013 18:40

10 to za dużo. Powinien dostać tyle co za zwykłą czerwoną kartkę, maksymalnie tyle co w Holandii. 11 meczów bana to kiedyś Di Canio wyłapał za popchnięcie sędziego.

devilll | 24.04.2013 18:41

maciek95

"Nie pórównuje tu spalonego z gryzieniem. Pisze tylko, zeby może szanowna FA zajęła się ważniejszymi sprawami niz osłabianiem Liverpoolu na starcie nowego sezonu"

A jakie według ciebie są te ważniejsze sprawy, faule, które są wpisane w futbol, błędy sędziów którzy to uznają bramki strzelane ręką? czy może gryzienie które to z piłką nożną nie ma nic wspólnego?

shannon_017 | 24.04.2013 18:43

FA jak zwykle się wygłupiło. 10 spotkań? nie mam pytań. Ciekaw jestem ile spotkań zawieszenia dostałby Rooney, który do spokojnych tez nie należy. Pewnie 3 mecze zawieszenia + kilka tyś funciaków lub praca charytatywna. Są równi i równiejsi.

cookiecrisp | 24.04.2013 18:43

Trochę przesadzili,ale...nie mam nic przeciwko. Robin królem strzelców.

lamps17 | 24.04.2013 18:46

Zasluzyl na kare ale to i tak nie wroci Chelsea 2 pkt :(

Visca el Barcel | 24.04.2013 18:51

Tylko widac jak promują van Persiego bo  w tym momencie  został królem strzelców,a tak to jeszcze były by emocje i walka do ostatniej kolejki o tą koronę....nie jestem fanem Liverpoolu,ale z tą karą to fajnie przesadzili a były gorsze brutalniejsze sytuacje w piłce i obyło się bez kar lub dali mniej tych meczy...

Red_Devils | 24.04.2013 18:51

maciek95 oczywiście United i Ferguson są winni... śmieszny jesteś i wszyscy ci którzy piszą że to Ferguson maczał w tym palce
za głupotę się płaci to nie pierwszy wyskok Suareza niczego się nie nauczył można go chwalić za umiejętności piłkarskie których nie można mu odmówić ale takie zachowanie powinno być potępione a ci co go tak zażarcie bronią sa chyba na podobnym poziomie psychicznym wyjdź na ulice i ugryź drugiego człowieka...

Red_Devils | 24.04.2013 18:53

maciek95 oczywiście United i Ferguson są winni... śmieszny jesteś i wszyscy ci którzy piszą że to Ferguson maczał w tym palce
za głupotę się płaci to nie pierwszy wyskok Suareza niczego się nie nauczył można go chwalić za umiejętności piłkarskie których nie można mu odmówić ale takie zachowanie powinno być potępione a ci co go tak zażarcie bronią sa chyba na podobnym poziomie psychicznym wyjdź na ulice i ugryź drugiego człowieka...

qb | 24.04.2013 18:54

FA miała prawo wydać taki werdykt na jaki miała ochotę, w granicach obowiązujących przepisów oczywiście. Możecie narzekać, że są równi i równiejsi ale winny jest jeden i to jest Suarez. Jakby nie ugryzł to kary by nie dostał.

Red_Devils | 24.04.2013 18:56

shannon_017 odpuść sobie już nie mieszaj w to Rooneya....  jeśli kiedykolwiek kogoś ugryzie to będziemy o tym dyskutować...

Italia00 | 24.04.2013 18:56

huehuehueheu


Opinia pewnego użytkownika, że to spisek i że FA tak specjalnie zrobiła przeciw Liverpoolowi jest żałosna i zabawna.

Obala ją jeden argument.


Nikt nie kazał Suarezowi gryźć przeciwnika i zachowywać się jakd****. I to nie pierwszy raz.

Koniec kropka, ot logika.

kzkmu | 24.04.2013 19:08

Jak ktos mowi ze to surowa kara niech raz jeszcze sie zastanowi na czym polega Pilka Nozna i do czego uzywa sie w niej zebow... Ja zawsze myslalem ze do zgrzytania gdy ogra nas lepsza druzyna ale przeciez co ja wiem... Przeceiz powinien dostrac nagrode ze mu reki nie odgryzl...

O czym my wogole dyskutujemy Panowie?

Brando | 24.04.2013 19:24

To całe FA to jedno wielkie g******. Trzeba się odwołać , bo jak można dać komuś 10 spotkań zawieszenia za ugryzienie ?! niech lepiej zobaczą co zrobił Kun i typek z Wigan czy chociażby Ferdinand na Torresie .

I  nie mówcie , że United nie ma tam nic do gadania . Oni wszyscy tam liżą d***pe Gumie .

BelieveUnited96 | 24.04.2013 19:39

Nic mi tak nie poprawia humoru jak banda sfrustrowanych dziaciaków najeżdzających na Fergusona :D:D: buahaha made my day bitches

Brando | 24.04.2013 19:43

Gdybyś nie był "kibicem" ManU to też byś tak gadał dziweczko ;*

BelieveUnited96 | 24.04.2013 19:45

zobacz pajacu ile osób nie związanych ma inne zdanie od twojego , pewnie im Ferguson zapłacił żeby tak pisali :D

pawelk1991a | 24.04.2013 19:49

Panowie i panie. Dotarlem do pewnego przecieku z Liverpoolu. Amerykanscy wlasciciele gownego sponsora Liverpoolu specjalnie ukartowali cos takiego, zeby zdjecie Suareza z logiem ich banku bylo na pierwsych stronach wszystkich mediow na swiecie :D

ASR_LG | 24.04.2013 19:51

FA to bandad****i. Z Angielskich drużyn kibicuje Chelsea, ale uważam, ze ta kara to przesada. To Aguero powinien być zawieszony na 10 meczów. Przecież z tego co pamietam FA nie ukarało go, bo sędzia nie dał mu żadnej kartki.
Trochę za mocno gnębią tego Suareza, najpierw afera bo murzyna nazwał murzynem, a teraz bo go ugryzł (co tez jestd****ne).

BelieveUnited96 | 24.04.2013 20:01

Nie murzyn nazwał murzyna tylko " nie będe rozmawiał z czarnuchami" a to troszkę różnica ;-)

mamutnik | 24.04.2013 20:07

Żenada... FA to po****na instytucja :)

Green_Warrior | 24.04.2013 20:08

beliveblblblba

bo Ty tam byłeś i słyszałeś co dokładnie powiedział -,-

skawin4 | 24.04.2013 20:10

Jeeeezusue co tu się będzie działo jak w jednej z tych kolejek na początku sezonu Liv trafi na Manchester, zacietrzewione siurki dostana sraczki pisząc jakie to układy ma United w FA że ustalili pod siebie terminarz;-)

BelieveUnited96 | 24.04.2013 20:11

Grencostam Nie musiałem być wystarczy że Ferguson potwierdził.

maciek95 | 24.04.2013 20:12

BelieveUnited96
Zapewniam cie, ze gdyby Suarez miał odejść (ale nie odejdzie, tak powiedział) to na pewno nie do szejków, tylko pewnie do Bayernu czy Juventusu.
devill
Nie chodzi mi o to, ze FA powinna puścić ta sprawę płazem. Suarez zachował sie bardzo głupio i powinien dostac karę. Ale nie bana na 10 meczów, bo to jest zdecydowanie przesada, żeby jeszcze osłabiać Liverpool na początku nowego sezonu (ten jest i tak stracony...) Więc uważam, że powinni sie zająć poziomem sędziowania, a głupie zachowania karać ale sprawiedliwie, a nie według swojego widzi misię. I czy to widzisz, czy pewnie nie chcesz widzieć, to Luis  jest mocno gnębiony przez FA. Ale z drugiej strony widać, jakim świetnym jest piłkarzem-przecietnych tak nie gnębią...
Red_Devils
W taką teorie mozna wierzyc lub nie. Na razie fakty są takie, ze Suarez walczy z napastnikiem United o korone króla strzelców. A zobaczymy, z kim Liverpool rozpocznie sezon...
Oczywiscie, ze takie zachowania powinne byc tepione. Mi nie chodzi o to, by FA pusciła to płazem, bo to by oznaczało, że można bezkarnie gryźć piłkarzy... Tutaj problemem jest wysokośc kary, która jest zdecydowanie zbyt surowa!! Jasne, miał taki występek, ale nie w PL, więc nie powinno to wpłynąć na wysokosc kary...

Siewca Terroru | 24.04.2013 20:16

Dobrze tak po*****leńc*wi.

Mr_Devil | 24.04.2013 20:16

W Holandii dostał za to samo przewinienie 7 meczów kary. FA minimalnie mogła dać tyle samo  - dołożyli jeszcze 3. W pewnym sensie,to tam w Holandii ustalono dzisiejszy werdykt...

ted_drake | 24.04.2013 20:24

ugryzł i co z tego? zrobil komuś krzywdę?

a jakby złamał komuś noge to dostal by tylko 3 mecze.

kara finansowa i zawieszenie do konca sezonu by wystarczylo w koncu wampirek okazał skruche i przeprosił.

PremiershipBoss | 24.04.2013 20:27

Błazen boiskowy w końcu się doigrał ale czy ta przerwa dobrze mu zrobi, chyba nie nic mu już nie pomoże! A Liverpoolowi zapowiada się super start w następnych rozgrywkach. GRYZONIU trzymaj się he!

Szmuggi | 24.04.2013 20:31

A od kiedy to Suarez ma jakieś nieukarane wykroczenia by teraz szukać jakichś kar za całokształt!!!???

FA ma ukarać zawodnika za wykroczenie a nie bawić się w matkę i ojca i wychowywać Suareza...

Krzywdy nikomu nie zrobił a jeżeli się nie nauczył na błędach to będzie miał częściej kary...

10 meczy zawieszenia to big, fat joke i ktokolwiek, kto pisze tutaj o słuszności tej kary powinien się kopnąć s półobrotu w czoło.

Asdasadas | 24.04.2013 20:34

Za złamanie nogi już FA dawało trzy mecze zawieszenia, za ugryzienie daje się 10. Nie żartujcie z tymi odniesieniami do Holandii, bo FA nie ma nic wspólnego z tamtejszym związkiem.

Szmuggi | 24.04.2013 20:38

"z"

LuiSuarez | 24.04.2013 20:41

Defoe=0, Suarez=10 prawie bez roznicy. Licze ze Sturr sie rozkreci bo taki poziom jaki prezentowal przez polowe meczu z CFC :D...

Szmuggi | 24.04.2013 20:43

LFC poradzi sobie i bez Suareza. Rozkręcający się Coutinho i Sturridge na szpicy dadzą radę.

suchar7 | 24.04.2013 21:42

Te Całe Fa jest tak samo kompromitujące jak nasz Pzpn , nie dość ze kretyni tam pracują to i również złodzieje ... szkoda komentarza . Damy radę jakoś bez Luisa : D

Bonkil | 24.04.2013 21:42

The Kop bo *****leni kretyni z FA do obiektywnych nie należą, nagonka i taka piana z pyska jak co niektórym poleciała spowodowała iż na FA wywarto ogólny nacisk na przykładne ukaranie.... ja jak na powtórki sytuacji patrze to się od śmiechu nie mogę powstrzymać ... ale widać że ugryzienie kogoś jest  groźniejsze niż brutalny atak i o wiele bardziej karane niż rasistowskie wyzwiska ... heh po****ne to jest .....

dodam tylko jeszcze że łatwo tez wychwycić hejterów kibiców innych drużyn którym tylko zależy na tym aby Suarez najlepiej już nigdy nie grał w PL bo podział zdania co do wysokości kary widać gołym okiem ...

migda90 | 24.04.2013 21:50

Najwięcej oczywiście mają do powiedzenia kibice MU...czerwona@ ile w ciebie nienawiści kobieto,jadem plujesz na lewo i prawo opanuj się w końcu.Ktoś tu wspomniał że groźne ataki to nie zamierzony efekt chyba sam w to nie wierzy,kara jak najbardziej nieodpowiednia,rozumiem 4-5 mecze i jakaś kara finansowa ale nie 10...wiadomo cała Anglia oprócz kibiców Liverpoolu nie lubi Suareza i aby sie przypodobać dopieprzyli wysokie zawieszenie.Nie bronię tu Suareza bo to co zrobił było głupie ale taki juz ma temperament i mam nadzieję ze psycholog w klubie poprzestawia mu w głowie żeby w przyszłości takich głupot nie odstawiał.

Y_N_W_A | 24.04.2013 22:24

Tak jak ktoś napisał,są równi i równiejsi...trzeba się cieszyć że nie dostał kary śmierci bo nie wiadomo jakie F(A)uck ma kary do dyspozycji.
Life is brutal.....

siwy-zel | 24.04.2013 22:42

Żenada moim zdaniem. Za wysoka ta kara. Widać, że FA za nim nie przepada. Szkoda tylko, że są równi i równiejsi, bo Aguero nie został w ogóle ukarany i jeszcze FAd****nie się wytłumaczyło. No, ale nic na to nie poradzimy. Współczuję Liverpoolowi i kibicom, bo to się odbije na ich pozycji w przyszłym sezonie, dlatego muszą mądrze rozplanować okienko transferowe i kupić napastnika na poziomie.

Franek. | 24.04.2013 22:47

 i bardzo dobrze.Nie mam ochoty oglądać tego dzikusa w kolejnych meczach  .

;  )

Wierny_Romanist | 24.04.2013 23:40

Hehe mogli dać 20 meczów.albo 100. A idę w zakład, że na początek terminarza na następny sezon ułoża tak, żeby przypadkiem Suarez nie grał z United i Chelsea.

Julio_C_Romero | 24.04.2013 23:59

Ukarali go jak chcieli, ale.. Ale bandzie krzykaczy to nie wystarcza. Dalej wściekle pluje jadem...

ScottParker | 25.04.2013 00:55

Ciekawe co na to pan Sławomir Stępniewski z ligi plus:) powinni do końca sezonu i pól dużej banki na głodne dzieci.

devious | 25.04.2013 01:56

@do wszystkich idiotów piszących, że kara za surowa:

mówicie "nic nie zrobił, jaką krzywdę mógł wyrządzić?" a ciekawe czy byście tak pisali jakby ugryzł go do krwi i zaraził żółtaczką lub wirusem HIV...

właśnie po to walczy się z krwią w sporcie (zero tolerancji dla krwawiących ran czy poplamionych koszulek) by nie doszło do ryzyka zarażenia jakimś wirusem - a Suarez próbuje gryźć rywala... wiecie, że jest to spore ryzyko zakażenia gdyby doszło do kontaktu krew-ślina lub krew-krew...

tym się właśnie różnimy od zwierząt, że nie gryziemy - i kara jest jak najbardziej słuszna...

dalmare | 25.04.2013 03:49

30. sierpnia 2009  Axel  WITSEL (Standard Liege, póżniej Benfica, obecnie  Zenit,  cena  40 mln)  dopuścił  się  złamania  (podwójnego  otwartego)  nogi  Marcina  Wasilewskiego (Anderlecht).

Został  ukarany  zawieszeniem  na  8  meczów,  i  grzywną  250  euro  (dwieście  pięćdziesiąt  euro).  Patrz: mnóstwo  żródeł,  w  tym  Wiki.

Początkowy  wymiar  11  meczów  i  2 500  euro  zmniejszono  wskutek  odwołania.


Byłam,  jestem  przygnębiona  tym  co  zrobił  Luis.
Część  jego  wybryków  (np  ręka  z  Ghaną  na  MŚ 2010)  może  wynikać  z  odmienności  kulturowej  rodzimego  środowiska  (Ghana  nie  wykorzystała  karnego,  i  Luis  został  bohaterem  w  swym  kraju).

Ugryzienie  Ivanovica  wygląda  na  reakcję  na  ciśnienie  w  tym  meczu.
Luis  zaczął  go  od  asysty  dla  Sturridge'a  na  wyrównanie  1-1.
Następnie  pogrążył  drużynę  przez  niezawinioną  rękę  w  polu  rywala:  karny  dla  Chelsea  na  1-2,  kamery  pokazały  jak  był  tym  zrozpaczony.
Bodaj  w  67mej  min.  miał  ten  incydent  z  Ivanovicem.  Drużyna  cały  czas  przegrywała  1-2.
W  czasie  dodanym  doprowadził  do  wyrównania  2-2.
Nie  usprawiedliwiam.  Nie  rozumiem.  Żałował  i  przeprosił.
Nie  może  się  to  nigdy  powtórzyć.  Kara  tak.
Odwołanie  od  wysokości  kary - także.
Dla  niego  największą  karą  jest  świadomość,  że  osłabił  drużynę.

Luis  mówił,  że  uczy  się  wiele  od  trenerów.  Jestem  przekonana,  że  Rodgers  i  wogóle  Klub  nie  zostawią  go  samego  z  problemem.  On  prywatnie  jest  wartościowym  człowiekiem.  Trzeba  tylko  nad  czymś  popracować.

YOU'LL  NEVER  WALK  ALONE.


AdrianoJuve | 25.04.2013 07:16

Niby nie zrobił nikomu krzywdy, ale jednak dopuścił się zachowania poniżej przyjętych norm. Do tego to recydywa i kara wg mnie słuszna. Ma naprawdę niepoukładane w głowie. Gryzienia nie można porównywać do fauli, bo te są zazwyczaj skutkiem spóźnionej interwencji, bardzo rzadko jeżeli w ogóle są to świadome działania, a nawet jak tak to ciężko to udowodnić. Zachowanie poniżej przyjętych norm powinno się karać i to surowo, podobnie jest z rasizmem, zwykle jest to wymierzone w jednego z graczy i z rasizmem ma niewiele wspólnego bo po boisku biega jeszcze kilku innych ciemnoskórych, ale zawsze się twierdzi, że to rasizm i dowala surowe kary;/

TheRedsFan | 25.04.2013 08:56

@devious
Odpowiesz mi w końcu idioto dlaczego nie domagałeś się zawieszenia za uderzenie bez piłki Torresa przez chama Ferdinanda? Odpowiesz mi hipokryto??? Bo twoje marne wywody na temat Suareza wynikają z braku obiektywizmu i nienawiści do niego i Liverpoolu.

TheRedsFan | 25.04.2013 08:59

@devious
Odpowiesz mi w końcu idioto dlaczego nie domagałeś się zawieszenia za uderzenie bez piłki Torresa przez chama Ferdinanda? Odpowiesz mi hipokryto??? Bo twoje marne wywody na temat Suareza wynikają z braku obiektywizmu i nienawiści do niego i Liverpoolu.

dalmare | 25.04.2013 09:46

up,   godz  8:56,  8:59
czy  przy  tej  okazji  możnaby  nie  obrażać?
ewentualnie :)?


@ AdrianoJuve   7:16,  25-4-2013
"...kara  wg  mnie  słuszna..."

Ogólnikowe  twierdzenie,  ciekawi  mnie,  czy  właśnie  ten  wymiar  masz  na  myśli,  pisząc  "słuszna".

W  kontekście  umieszczonego  przeze  mnie  nad  tobą  zestawienia  z  karą  dla  Witsela  za  złamanie  nogi  Wasyla:  8  meczów  i  250 (!)  euro  grzywny...

(To  mniej  istotne,  niż  mecze,  ale - grzywna  orzeczona  przez  FA  dla  Suareza  wynosi  40  tys  funtów,  dla  klubu  drugie  40  tys  funtów.
Zaś  od  razu  po  zajściu  klub  już  nałożył  na  zawodnika  grzywnę  200  tys  funtów.
To  oczywiście  t y l k o  pieniądze,  a  w  tej  karze  liczą  się  m e c z e.)


:) Rzuca  mi  się  w  oczy  w  twym  tekście:
"...[faule]  są  zazwyczaj  skutkiem  spóżnionej  interwencji,  bardzo  rzadko  jeżeli  wogóle  są  to  świadome  działania,  a  nawet  jak  tak  to  ciężko  to  udowodnić..."

Raju... Słyszałeś  o  faulach  taktycznych?...
Faulu  się  nie  "udowadnia",  decyduje  pan  z  gwizdkiem :)


Julio_C_Romero | 25.04.2013 09:46

devious znaczy krętacz!!!

Stone1993 | 25.04.2013 10:04

Franek
Fajnie. Z Twojej wypowiedzi wynika, że oglądałeś go niejeden raz. W takim razie nasuwa się pytanie- po co oglądasz mecze Liverpoolu, skoro nie chcesz oglądać Suareza?

Lichtsteiner | 25.04.2013 10:21

Rozumiem złość kibiców Liverpoolu, ale na miłość Boską jak piłkarz, dorosły człowiek może kogoś ugryźć ? Co to za chamstwo? Kara jest adekwatna do przewinienia, choć i tak spotkam się z komentarzami, że obrońcy Chelsea się nic nie stało-jakby to miało jakieś znaczenie.

mack | 25.04.2013 10:30

Ja też nie mam zamiaru bronić tego pajaca. Hańbi Liverpool, czy wy tego nie widzicie ! Sprzedawać go bez oporu i kupować Lewego :)

Julio_C_Romero | 25.04.2013 10:40

mack
Tak, tak, a Lewy tylko marzy o tym, by zgłosił się po niego Liverpool, klub, który nie zagra w żadnym z europejskich pucharów i zaraz, natychmiast złoży parafkę na kontrakcie. Wręcz nie może się doczekać!:)

mack | 25.04.2013 10:50

No, wiem wiem , że ta BVB to potęga , a Liverpool przeciętniak. Niech idzie do City gdzie będzie gwiazdą nie ? Ale chyba rezerw..

devious | 25.04.2013 11:12

@TheRedsFan

nie domagałem się zawieszenia Ferdinanda? prawde mówiąc nawet nie wiem o jaką sytuację chodzi, z ostatnich meczów nie pamiętam takiej sytuacji... czy o czym mówisz? Serio nie kojarzę takiego "skandalu" więc najpierw napisz o co chodzi a ja ocenię i Ci odpowiem :)

Jestem raczej obiektywny, chamstwa na boisku nie znoszę... Nie znoszę chamstwa Scholesa, brzydkich fauli Rooneya i RvP (RvP powinien dostać w tym sezonei co najmniej jedno czerwo)

a przede wszystkim nie toleruję zachowań takich jak Cantony i Roya Keana... Doceniam boiskowych twardzieli i lubię jak grają ostro ale jeżeli sa chamami na boisku - to nie narzekam potem, że dostają karę - zgadzam się z nimi...


Nie jestem zakłamany jak kibice The Reds, którzy nie widzą w popieprzonym zachowaniu Suareza nic zdrożnego i dziwią się jego kolejnym wysokim zawieszeniom...

Julio_C_Romero | 25.04.2013 11:39

mack
Tak niestety to na dzień dzisiejszy wygląda, że BVB to przy Liverpoolu potęga i dopóki The Reds nie zaczną znowu systematycznie występować w LM sprowadzanie graczy z najwyższej półki będzie raczej mało realne. No chyba, że i u nas zawitają nowi właściciele typu szejk, względnie jakiś drugi "rosyjski Abramowicz" i będą rzucać gotówką bez opamiętania na lewo i prawo.

tuh_MANUNITED | 25.04.2013 11:44

I bardzo dobrze. Suarez nie pierwszy raz zachowuje się jak prymityw.

Drakam | 25.04.2013 12:56

Niech Suarez szybko spier***a z tej poje***ej ligii, bo jak widze pilkarza, ktory mija 5-6 obroncow takiego klubu jak Chelsea z palcem w nosie, a pozniej dostaje 10 MECZOW (nie wierze w to, naprawde) zawieszenia, za pierwsze lepsze niesportowe zachowanie (jego "ofiara" po koncowym gwizdku juz pewnie nie miala nawet sladu tego "przestepstwa"), to jest naprawde chore. Ten zawodnik moze byc za rok, dwa scisla swiatowa czolowka, ale na pewno nie  pod skrzydlami tej zkretynialej FA.

Drakam | 25.04.2013 12:59

Naprawde, ciezkie do zrozumienia jest to, jak w tej lidze nie tylko kluby sa rowne i rowniejsze (bo to jak Liverpool na poczatku sezonu byl ruchany przez sedziow, to sie w glowie nie miesci), ale nawet zawodnicy sa traktowani zupelnie roznie. Moze mi ktos powiedziec ile meczow zawiesznia dostal ten artysta z Wigan za wejscie w jakiegos mlodziaka z Newcastle (nie pamietam nazwisk, przepraszam)?

Blue_heart | 25.04.2013 14:42

Płaczcie dzieci, płaczcie.

Jest różnica między faulem a ugryzieniem....

JanekTerry | 25.04.2013 16:02

brawo FA.trzeba tępic dziadostwo....

anfield92 | 25.04.2013 18:30

jak jest naprawdę każdy wie....
Suarez dał idealny pretekst, który Brytole skrzętnie wykorzystali.

JanekTerry | 25.04.2013 20:04

no każdy wie jak jest.
jest on niepełnosprawny umysłowo.

Evolver | 25.04.2013 21:44

Brawo FA bardzo dobra decyzja. To jest recydywa i powinien dostać wyższą karę od jego poprzedniej. Bardzo dobrze trzeba tępić buractwo.

Szmuggi | 25.04.2013 22:30

Wielu menadżerów i piłkarzy wypowiada się na lewo i prawo jak to kara jest za wysoka i nikt nie rozumie dlaczego jest to aż 10 meczów a tu takie hieny cmentarne będą się wypowiadać jak to kara jest dobra...

Bydlaki a nie ludzie.

JanekTerry | 26.04.2013 00:12

pokaz gdzie i kto wypowiedzial sie ze kara jest za wysoka???
bydle to pogryzlo piłkarzy na boisku...i tylkod****moze w jakikolwiek sposob bronic.tego.zwierzaka



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy