REKLAMA
REKLAMA

Ferguson wyśmiewa Aguero

dodał: MW  |  źródło: SkySports  |  02.10.2012 09:19
Sir Alex Ferguson z rozbawieniem zareagował na zarzut Sergio Aguero, który stwierdził, iż angielscy piłkarze cieszą się większym poważaniem u sędziów, niż ci z zagranicy. Napastnik Manchesteru City wyjaśnił, że chodzi mu tu m.in. o dyktowanie rzutów karnych.

Menedżer Manchesteru United, który odniósł się do całej sprawy w rozmowie z dziennikarzami, wyglądał na rozbawionego zarzutami Aguero i stwierdził, że Argentyńczycy - a także piłkarze innych nacji - sami są sobie winni.

- To temat, którego nie warto drążyć, ale chyba wszyscy wiemy, że na przestrzeni ostatnich lat trafiło do ligi wielu symulantów z zagranicy. Pretensje te nie są zatem uzasadnione, bo oni (piłkarze z innych krajów) sami sobie na to zapracowali - stwierdził SAF.

- Jeśli chodzi o mojego piłkarza, Naniego, to oczywiście nie jest typem gracza, który symuluje i wymusza karne. Sędziowie czasem przyznają jedenastki, a czasem nie. Praca arbitra jest bardzo trudna i trzeba to zrozumieć - dodał Szkot.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 60 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

KaliLFC | 02.10.2012 09:29

Jak ja nie cierpię tego typa, tymi swoimi dennymi wypowiedziami kompromituje i ośmiesza się na każdym kroku.
A co do tych nurków w twojej drużynie jest kilku bo Nani, Young i Kagawa chyba nie są piłkarzami którzy wystrzegają się symulacji, co nie Alex.

HolasCFC | 02.10.2012 09:29

Ciekawym faktem jest to, że sam przytoczył przykład Naniego xD oj Fergi hipokryto.

piresfan | 02.10.2012 09:34

Fergie się ośmiesza? Nie ma w Anglii trenera
o większym autorytecie. Można go nie lubić,
ale trzeba przyznać, że swoimi wynikami
zapracował sobie na to jak nikt.
Piszę to jako ex-hejter Szkota.

Trias | 02.10.2012 09:41

@piresfan
A w tej kwestii mają wyniki do rzeczy?
Faktem jest, że chyba najbardziej nurkującą drużyną obecnie w PL jest ta prowadzona przez Fergusona. Więc takie jego gadanie zakrawa na hipokryzję, zwłaszcza w kontekście Aguero, który raczej z nurkowania znany nie jest (w meczu z Arsenalem wręcz był faulowany w polu karnym, ale utrzymał się na nogach - co notabene pokazuje luki w systemie sędziowania, bo żeby dostać rzut karny trzeba się przede wszystkim położyć na murawie, a to czy się było faktycznie faulowanym, jest sprawą drugorzędną), więc Fergie niesłusznie wrzuca wszystkich obcokrajowców do jednego worka.

Evolver | 02.10.2012 10:13

"Jeśli chodzi o mojego piłkarza, Naniego, to oczywiście nie jest typem gracza, który symuluje"

ALEŻ OCZYWIŚCIE :)

Bonkil | 02.10.2012 10:14

"Jeśli chodzi o mojego piłkarza, Naniego, to oczywiście nie jest typem gracza, który symuluje i wymusza karne."

A co do Valencii ??? Też oczywiście nie wymusza karnych ! A który piłkarz wymusza karne w United ?! hahaha ... w poprzednich komentarzach po wypowiedzi Fergiego ktoś go dobrze określił które to określenie znów idealnie pasuje ... czekaj czekaj ... hipokryta !!!

drzwi | 02.10.2012 10:22

Zaślepiony hipokryta i tyle w temacie. Szkoda sobie strzępić język na ocenę wypowiedzi tego obłąkanego pana ;)

reciecierecie | 02.10.2012 10:25

Hipokryta nad hipokrytami.

masonn | 02.10.2012 10:25

Akurat kibice Liverpoolu chyba nie powinni sie mądrować bo mają w swoich szeregach największego nurka w PL Suareza która przewraca sie przy każdej okazji niczym Sanczez z Barcy

koivu | 02.10.2012 10:27

...co za buc, nurkow tam nie brakuje w united, jak nie idzie klada sie jak domki z kart, sedzia dyktuje 11 fergie jest zadowolony a federacja z mistrza jakim jest united :>

masonn | 02.10.2012 10:31

Najbardziej płaczą kibice drużyn które nie pamiętają co to jest mistrzostwo czegokolwiek. Spokojnie chłopaki. Wiem wiem że sędziowie ciągle oszukują wasze drużyny.
Chociaż trzeba uczciwie przyznać że ostatnia potyczka z FCLiverpool nie napawa Czerwonych Diabłów dumą. Załosna gra i jeszcze gorsze sędziowanie

drzwi | 02.10.2012 10:31

@masonn
Ja bym powiedział, że to raczej kibice Manchesteru nie powinni się mądrować, bo mają w swoich szeregach armię nurków, takich jak Young czy Valencia, na czele z Nanim. Różnica polega tylko na tym, że Suareza sędziowie zlewają, a armii "pana obłąkanego" dyktują karne z kapelusza, które niejednokrotnie przekładają się na meczowe punkty. Dlatego zgadzam się w stu procentach z Aguero, że piłkarze z zagranicy są w Premier League gorzej traktowani. Natomiast jak słyszę wypowiedzi Fergusona typu, że: "Nani nie jest nurkiem", to z kolei mnie ogarnia pusty śmiech :D
Co do "sprawiedliwego" wg Fergusona traktowania piłkarzy angielskich i zagranicznych mam pewną odpowiedź:

Suarez - 8 meczów zawieszenia
Terry - 4 mecze zawieszenia

Dziękuję za uwagę.

koivu | 02.10.2012 10:40

mam gdzies ze od x lat zadnego pucharu nie widzialem na oczy naprawde mozecie sie madrzyc ile wlezie. Obecnie wdg. niektorych kibicow united ktory mozna nalezc na kazdym podworku czy za salata w lodowce jest pelno nigdy nie wiadomo skad sie biora poprostu ida do sklepu jak gowniarze biora czerwona koszulke z diablekiem bo jest spoko. Jak ogladalem united bedac brzdacem i pamietny final w 99 to po 10 latach ta druzyna zeszla na psy a dlaczego bo maja u siebie portuglaczykow, ekwadorczykow i innych egzotycznych zawodnikow ktorzy jak chociazby anglicy jak wchodza w pile to kosza ja razem z trawa. Wyjatkiem oczywiscie ashley young, 1 suarez wiosny nie czyni a z niego zapewne i kibice the reds maja niezla smichawe. Powiem nawet ze united to druzyna  panstwowa, od kilku laty przymyka sie oko na ta druzyne.

reciecierecie | 02.10.2012 10:46

drzwi- zapomniałeś o Rooneyu. Na Youtube można znaleść wiele filmików z nurkowaniem Szreka.

koivu | 02.10.2012 10:48

teraz beda jeszcze silniejsi bo maja kagawe :>

Adrian2805 | 02.10.2012 10:48

Jak czytam te wasze komentarze to myślę czy wy macie w ogóle rozumy, United w tym sezonie miało tylko 1 rzut karny ;) dziciniada sami nic nie mogą wygrać to czepiają się byle jakiego pretekstu aby sprowokować.
HolasCFC,
A ty to lepiej siedź cicho bo to że Chelsea jest pierwsza może tylko zawdzięczać sędziom którzy podyktowali już nie jeden karny na nurku Hazadrdzie lub Torresie ;) więc wstydu oszczędź

cropps | 02.10.2012 10:49

JUż pieski z Live i Arsenalu się odzywają. Spokojnie burki, nie szalejcie tak i nie leczcie swoich kompleksów ;)

Adrian2805 | 02.10.2012 10:52

cropps,

No masz racje najwięcej do powiedzenia mają ci co ich kluby dają du.. za przeproszeniem w każdym sezonie ;) no ale co zrobić, trzeba się z tym pogodzić że oni już zawsze tacy będą.

koivu | 02.10.2012 10:52

woof woof ! :>

KaliLFC | 02.10.2012 10:57

cropps
rozumiem że w rodzinie masz pełno psów a i suka się znajdzie!

cropps | 02.10.2012 11:00

Tak zawsze było, jak ich drużynie się nie powodzi, a innej tak, to leczą swoje kompleksy na forach internetowych i szczekają jak takie kundelki ;)

KaliLFC | 02.10.2012 11:07

pytanie do tych z united co wspólnego ma symulowanie z osiągnięciami klubowymi?
To jest chyba mowa o symulacji, chyba że dzieci mają problemy z czytaniem.

reciecierecie | 02.10.2012 11:08

Ciekawe kto dostał najwięcej rzutów karnych w ubiegłym sezonie zamulacze ;-) czyżby ekipa ser gumy?

Terram | 02.10.2012 11:09

Adrian
A powiedz i kto w zeszłym sezonie miał najwięcej karnych ??

Oczywiście Muły z ogromną przewagą na kolejną drużyną.

KaliLFC | 02.10.2012 11:12

cropps
dziecko neo myślisz że czegoś wam zazdroszczę, chyba każdy tu piszę o symulowaniu i niedyktowaniu karnych a ty wyjeżdzasz z jakimiś kompleksami?
Zastanów się co piszesz, myślenie nie boli.

koivu | 02.10.2012 11:13

spoko normalne...po pierwszych meczach kibice united juz wstawiaja puchar do gabloty ale united w tym sezonie nic nie zdobedzie i arsenal jak co roku takze ! city znowu ich zeryfikuje i to bolesnie...

drzwi | 02.10.2012 11:15

@Adrian2805
Ja mówię o poprzednim sezonie. Ten się dopiero zaczął, więc nie wiem co cię tak strasznie dziwi :)

@cropps
Jesteś typowym człowieczkiem rzucającym pustymi postami typu "pink-pong", bo najzwyklej w świecie brak ci argumentów w dyskusji ;)

Drodzy fani Manchesteru, nikt tutaj nie ma kompleksów na niczyim punkcie. Ewentualnie może pojawić się zazdrość...
...zazdrość o niesprawiedliwe sędziowanie i tyle w temacie :)
Nikt w Liverpoolu nie wymaga tego, żeby sędziowie gwizdali na korzyć The Reds, tylko tego, żeby sędziowie prowadzili mecz sprawiedliwie. Suarezowi nie gwiżdżą nawet autentycznych fauli, więc o czym my tu w ogóle mówimy? :)
W ostatnim meczu z Norwich, Suarez był rzeczywiście faulowany i to był ewidentny karny. Sędzia tymczasem jak zwykle olał Luisa i puścił grę dalej... Szkoda, że jeszcze nie wlepił mu żółtej kartki, bo to byłby już kompletny hit! :)
Ja wiem, że wy będziecie w nieskończoność odbijać piłeczkę, ale takie są fakty. Wam to pasuje, bo dostajecie naprawdę spore wsparcie od sędziów i nie jest to opinia "piesków Liverpoolu i Arsenalu", a całej rzeszy kibiców. Przepraszam za wyrażenie, ale z dupy się taka opinia nie wzięła ;]

reciecierecie | 02.10.2012 11:16

cropps - skoro my jesteśmy pieski, to ty jesteś suczka ;-) i uważaj, żeby Giggs gdzieś się na ciebie nie zaczaił ;-)

reciecierecie | 02.10.2012 11:18

Newcastle – Manchester United
sędzia - Howard Webb

no no, trzeba obejrzeć ten cyrk ;-) może po meczu wpadnie na kolacyjkę do szatni United ;-)

cropps | 02.10.2012 11:20

Coś napisaliście, bo widzę tylko jakiś skowyt?  :)

cropps | 02.10.2012 11:21

Coś napisaliście, bo widzę tylko jakiś skowyt?  :)

Adrian2805 | 02.10.2012 11:24

reciecierecie

Tak czytam twoje komentarze od jakiegoś czasu i sądzę że masz troszkę coś z główką. A teraz udowodniłeś nam że nawet masz inne poglądy wyskakują z Giggsem ;) pewnie jakiegoś kolegę ty zaczepiasz stąd pomysł na docinkę z Giggsem..

koivu | 02.10.2012 11:27

widze ze kontargumenty macie konkretne...pieski, glowa,d****e tja... a w tym czasie odgwizdywany jest kolejny karny dla united :>

reciecierecie | 02.10.2012 11:31

Adrian2805 - skoro ja mam coś z główką, to ty masz konkretnie nie tak pod kopułą :) Wengera wyzywasz od hipokrytów, gdy ten udzielił wywiadu ze zasłużyli na 1, a tutaj przyszedłeś wszystkich stawiać do pionu, ale jaka jest rzeczywistość widzą wszyscy kibice oglądający PL ;) W wcześniejszych postach zostali już wymienieni wszyscy nurkowie z United także idź na dworek i ochłoń troszkę, albo wypij meliskę :) dobrze Ci zrobi.

GloryGloryManUt | 02.10.2012 11:35

@ Drzwi , i innych stwierdzających że Fergi to hipokryta.
Panowie no zastanówcie się - co ma powiedzieć że Nani to ciota i się kładzie zawsze i wszędzie , sami ze swojego życia powinniście mieć przykłady jak to Wasze Mamy bez względu na okoliczności i stan faktyczny uważają że jesteście najśliczniejsi i najmądrzejsi (inne dzieci są złe i brzydkie i mają wpływ na nasze)- tak to już jest podopiecznymi trzeba się opiekować bezwzględnie. a co do Kagawy to nie oskarżał bym go o wymuszanie fauli on po prostu waży z 35kg i przy każdym kontakcie się odbija jak lalka. ale tak zastanówcie się jeszcze czy widzieliście Lamparda Gerarda Scholesa czy innych znakomitych Angoli w roli jaką odegrał np. Busquets z zasłanianiem oczu i podglądaniem czy sędzia uznał faul . Dużo prawdy jest w tym że nurkowanie przyszło razem z graczami z Południa bo gdyż ponieważ że natomiast liga angielska przypominała kiedyś Szkocką czyli prawie rugby - mało techniki dużo fauli i ci wspomniani południowcy nie bardzo byli w stanie do tego przywyknąć.
Mam nadzieję że nikt się nie obrazi za wywód rodzinny , nie miało to na celu nikogo urazić tylko pokazać obowiązkową postawę trenera wobec zawodników
pozdro

zordon | 02.10.2012 11:36

Teraz FA wyrzuci Fergiego za rasizm.  Nazwal przeciez obcokrajowcow obcokrajowcami, a tak nie przystoi bo musza oni sie czuc jak u siebie....

KaliLFC | 02.10.2012 11:43

cropps
w rzeczywistości musi być ci ciężko, zero myślenia, twoimi kontrargumentami jest wyzywanie innych, ale widocznie pasuje ci bycie takim inteligentem.

Trias | 02.10.2012 11:45

@Adrian2805
Jeden karny? Policzyłeś chyba tylko te wykorzystane, bo w sumie było ich już 3 czy 4. Niestety, sędzia Wam gola nie zagwarantuje, trzeba jeszcze tego karnego strzelić.

manutdfan | 02.10.2012 11:47

Nie wiem po co się tak wszyscy spinacie. SAF po prostu lubi być w centrum uwagi. Taki sam był Jose M w Chelsea czy Benitez w Liverpoolu. Niektórzy tego potrzebują. Tez uważam, że Nani to nurek ale w każdej drużynie jakiś jest . Nie ma co się wzajemnie obrażać bo to w żaden sposób rzeczywistości nie zmieni. Co do karnych to oglądałem ostatni mecz ligowy i sędzia nie gwizdnął oczywistego karnego za to tydzień wcześniej gwizdnął kiedy go nie powinno być taka jest piłka nożna

Pozdrawiam

Trias | 02.10.2012 11:50

@GloryGloryManUt
Może i masz rację, że moda przyszła z południa, ale obecnie i Anglicy (Rooney, Young) się w nią wpisują.

pitol10 | 02.10.2012 12:04

"Praca arbitra jest bardzo trudna i trzeba to zrozumieć - dodał Szkot." - a czy Szkot jest tak samo wyrozumiały w przypadku kontrowersyjnej decyzji lub porażki zespołu?

cropps | 02.10.2012 12:05

KaliLFC  Podstawówke ci zamknęli? do budy marsz ;)

KaliLFC | 02.10.2012 12:08

cropps
tobie by się przydało najpierw jej ukończenie, a pod budę to chodzę mojemu psowi jeść dać a ty w niej mieszkasz a to znacząca różnica.

KaliLFC | 02.10.2012 12:11

DO REDAKCJI:
Mam taką prośbę Suarez ma ogólnie strzelonych 6 a nie 5 bramek tak samo Sahin strzelił 3 a nie 1, więc chciałbym żebyście w strzelcach tam gdzie jest profil klubu uzupełniji te braki :)
z góry dziękuję :)

cropps | 02.10.2012 12:15

KaliLFC widać braki w twojej nauce, bo pisze się psu, a nie psowi ;) Podstawówke już dawno skończyłem, jestem nawet inżynierem i magistrem ;)

Trias | 02.10.2012 12:17

Imponujące. Idźcie się obrzucać błotkiem gdzieś indziej.

GloryGloryManUt | 02.10.2012 12:29

@ do Pana Magistra Inżyniera Croppsa - gratuluję wykształcenia i adekwatnego poziomu tej dyskusji

GloryGloryManUt | 02.10.2012 12:33

chociaż stwierdzenie "PSOWI..." w sumie zasługuje na komentarz. . buahahahahah
no chyba że PSOWI to jakiś egzotyczny gatunek zwierza wywodzący się z pradawnej Czechosłowacji

mrHS | 02.10.2012 13:02

Żałosna wypowiedź Fergusona, jeśli to miało na celu ośmieszenie Aguero, to niech sobie obejrzy sytuację w której Koscielny go fauluje, a on i tak robi wszystko by utrzymać się na nogach. Następnie niech obejrzy zapisy video z popisami swoich "miejscowych twardzieli", np. Younga - przede wszystkim, czy nawet czasem Rooneya..
Kiedy już wyciągnie jakieś wnioski, proponuję przyjrzeć się grze pewnego Portugalczyka i Ekwadorczyka, a jeśli nawet to nie wystarczy do wyzbycia się hipokryzji, to nawet tego pajaca z Japonii , który od momentu transferu usilnie stara się przeobrazić najlepszą ligę świata w teatrzyk.
Co do karnych podyktowanych United - szczerze to mam to w d.., bo nie śledzę z takim zainteresowaniem ich meczów, ale fakt, że ich kibic (Adrian2805) pisze, że dostali tylko jednego karnego (ja pamiętam chociażby jeszcze tego kiedy RvP zrobił z siebie pośmiewisko, a zapewne były jeszcze ze 2 inne - co z tego, że niewykorzystane), właśnie ten fakt świadczy o tym, że hipokryzja to nie tylko ulubione narzędzie Fergusona, ale i wielu kibiców tej drużyny.
Wywodów "magistra" na temat psów nawet nie chce mi się komentować, ta, magister.. chyba w simsach.  

HolasCFC | 02.10.2012 13:30

@Adrian2805
Akurat każdy karny podytkowany na Edenie był podyktowany słusznie. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości.

manutdfan | 02.10.2012 13:51

Podsumowując temat największym nurkiem, od weekendu jest Fabregas, który po meczu z Sevillą jest nominowany do 9 oskarów z czego w 6 jest faworytem.

Red_head | 02.10.2012 14:05

HolasCFC - Hazard robi to[wymusza karne] po mistrzowsku.. :-) Najlepszy z najlepszych...

Red_head | 02.10.2012 14:07

...a Suarez vel padaka ten to już przechodzi samego siebie - uśmiać się można :-)

Red_head | 02.10.2012 14:09

...ale trener Liv'poolu tego nie skomentuje....ciekawe dlaczego????

ravvel7 | 02.10.2012 16:08

mnie sie wydaje ze w kazdej drużynie jest jakis symulant wiekszy czy mniejszy ale sie znajdzie. Co do Naniego to rzeczywiście był kiedys wielkim nurkiem ale opanował sie i az tak nie nurkuje. Co do Younga i Kagawy to rzeczywiście symulują. Według mnie anglik symuluje bo był z tego co kojarze najczesciej faulowanym graczem i później to nagminnie wykozystywał. Co do Rooneya to niewydaje mi sie ze symuluje raczej jest typem wojownika ale to moja opinia kibica MU wiec moze nie byc obiektywna

devious | 02.10.2012 16:45

1) Ferguson to hipokryta tak samo jak Wenger, Mancini, Mourinho i cała reszta - chyba po prostu trzeba być hipokrytą w tym zawodzie, choc to chyba taka cyniczna hipokryzja, oni tak celowo mówią, żeby np. podgrzać atmosferę lub obronić własnych piłkarzy... taka prawda - słowa trenerów takich jak SAF trzeba cedzic przez specjalne sitko, oni często mówią odwrotnie niż myślą :)

2) Nani był nurkiem i każdy się zgodzi - ostatnio jednak jakby mniej się kładł, od mniej więcej 2 sezonów... karnego wątpliwego na nim już nie pamiętam nawet, wolnych też praktycznie nie "produkuje" - aż dziwne... choć i tak czasem razi jego gra, nawet z Tottenhamem sie dość aktorsko położył i to może dlatego nie było karnego - nie wiem, ale nie lubię takiego aktorzenia...

3) Valencia aktorem? RAZ sie położył i to dlatego ,że czuł z tyłu wchodzącego Johnsona - przyaktorzył i stracił mocno w moich oczach ale nie róbcie z niego starego symulanta po 1 wymuszonym karnym! jak sie będzie to powtarzało - sam będę go jako pierwszy piętnował bo nie znoszę aktorstwa w piłce...

3) Young to stary nurek tu się zgadzam, nie pamiętam juz jak to było w Villi ale chyba też się kładł często i gęsto no a w MU wymusił 2 karne w zeszłym sezonie i wystarczyło - etykietę już ma i dobrze - trzeba takich tępić...

4) Rooney? Widziałem filmiki, miał tam jakieś ze 2 wymuszenia ale kiedy to było? 2 czy 3 razy przez 10 lat to się każdeu może zdarzyc 2 czy 3 sytuacje na 500 meczów., bez jaj :) taki Suarez na 500 meczów się 50 razy położy - to jest ta różnica między Roo a Suarezem :) nie mieszajmy pojęć i odróżniajmy przypadek jednorazowy od ekstremalnego...

5) do listy czarnych owiec w MU trzeba doliczyć Hernandeza bo ostatnio też coś próbował przyaktorzyć - trzeba mieć na niego oko bo jak zacznie symulować to powinien stracić całą sympatię fanów i wizerunek "miłego i grzecznego chłopca" - symulanctwo trzeba tępić :)


na zakończenie chciałbym tylko stwierdzić do powyższych (nie wszystkich) - ale z Was dzieciaki, niezależnie od wykształcenia i wieku - co za piaskownica! shame on You! :D

drzwi | 02.10.2012 17:19

Wszystko co tutaj piszecie to w mniejszym lub większym stopniu prawda. Natomiast co do Suareza, sędziowie po prostu muszą zmienić do niego swój stosunek, bo to co się teraz dzieje, przechodzi ludzkie pojęcie! Ja nienawidzę "aktorstwa" w piłce i jestem stanowczo za tym, żeby karać za nie zawodników kartkami i ich tego po prostu oduczać. Nie mniej jednak, w przypadku Suareza sędziowie przeginają z kolei w drugą stronę! Luis od pewnego czasu się w miarę ogarnął z tym symulowaniem, a sędziowie jak jeden mąż nie odgwizdują na nim rzeczywistych fauli i to mnie cholernie irytuje! Ostatnim takim przypadkiem był ewidentny karny po faulu na Suarezie z Norwich. A co zrobił arbiter? Olał Luisa jak zwykle! Jeśli tak ma wyglądać sędziowanie w Premier League, to ja dziękuję bardzo. Nie dziwcie się potem jak kibice Premier League zauważają i głośno mówią o tym, który klub dostaje wsparcie sędziów i który nie dostaje go wcale. Podkreślę raz jeszcze, że jestem za tym, żeby żaden klub nie był wspierany przez sędziego, ale w przypadku Liverpoolu zostaje podejmowanych multum decyzji niekorzystnych i nieobiektywnych. To jest właśnie ten problem, który powinien zostać rozwiązany, bo niszczy sportowe widowiska. Sędziowie powinni być karani za ewidentnie błędne decyzje, bo na razie mają status świętych krów, co jest bardzo wyraźnie widoczne w permanentnie obniżającym się poziomie sędziowania w Premier League.

ravvel7 | 02.10.2012 18:24

drzwi

Suareza sędziowie przeginają z kolei w drugą stronę! Luis od pewnego czasu się w miarę ogarnął z tym symulowaniem, a sędziowie jak jeden mąż nie odgwizdują na nim rzeczywistych fauli

Suarez sie ogarną od pewnego czasu to znaczy od tygodnia? To według Ciebie w zeszłej kolejce po starciu z  Evansem to on niby naturalnie padał? Nie twierdze ze kontaktu nie było no ale jakby sie normalnie przewrócił to karny by był a nie to co on wyczynił to przeciez w ogóle nie naturalnie było

Typ | 02.10.2012 18:40

Najwięcej do powiedzenia na temat nurków mają Ci co w składzie swojego zespołu mają instruktorów nurkowania Suareza i Gerrarda.

maciej1996 | 02.10.2012 23:57

Najpierw wysmiał Naniego,a potem dziennikarze sobie przypomnieli o Nanim i biedy Ferguson sam naraził się na kłopotliwe pytanie,na które musiał odpowiedzieć w ten sposób,no ale sam sobie zawinił nie trzeba było krytykować argentyńczyka i później udawać głupiego.Anglicy są lepiej traktowani,ale południowcy więcej udają mimo wszystko Ferguson powinien to przemilczeć,żeby nie wyjść na hipokryte jak zawsze.
Ludzie przestańcie się obrażać i nie dajcie się prowokować bo ta dyskusja była bezsensu ze strony niektórych osób. Facet tytułujący się jako magister wyzywający ludzi od  piesków nie przynosi chwałe innym magistrom z całym szacunkiem. Wyluzujcie jak jest w kwesti Naniego wszyscy wiedzą,a Ferguson jak już powiedziałem sam się wrobił,nie ma się czym podniecać. pozdro :D



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy