REKLAMA
REKLAMA

Kadra Anglii na Włochy

dodał: Michał Machowski  |  źródło: premiership.p  |  10.08.2012 14:54
Roy Hodgson (fot) ogłosił kadrę na spotkanie towarzyskie z reprezentacją Włoch. Wśród powołanych znalazło się miejsce dla sześciu debiutantów. Mecz zostanie rozegrany 15 sierpnia w Bernie

Występów na swoim koncie w dorosłej reprezentacji nie mają Jack Butland (Birmingham), John Ruddy (Norwich), Steven Caulker (Tottenham), Ryan Bertrand (Chelsea), Tom Cleverley (Manchester United) i Jaka Livermore (Tottenham).

Bramkarze: Jack Butland (Birmingham), Joe Hart (Manchester City), John Ruddy (Norwich)

Obrońcy: Leighton Baines, Phil Jagielka (Everton), Ryan Bertrand, Gary Cahill (Chelsea), Steven Caulker, Kyle Walker (Tottenham)

Pomocnicy: Michael Carrick, Tom Cleverley, Ashley Young (Manchester United), Adam Johnson, James Milner (Manchester City), Frank Lampard (Chelsea), Jaka Livermore (Tottenham), Alex Oxlade-Chamberlein, Theo Walcott (Arsenal), Jack Rodwell (Everton)

Napastnicy: Andy Carroll (Liverpool), Jermain Defoe (Tottenham), Daniel Sturridge (Chelsea)


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 18 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

szogun | 10.08.2012 15:05

Z roku na rok kadra coraz gorsza, ale tak to jest jak się wychowuje zamiast techników to rzeźników. Dobrze, że chociaż AoC przeszedł do Arsenalu to się nie zmarnuje u  Wengera i będzie pociecha z niego w przyszłości w reprezentacji. Marniutka ta kadra trzeba przyznać, ciekawe który stoper rozegra piłkę bo na pewnoe nie Caulker czy Dżagielka.

kefir344 | 10.08.2012 15:28

Dobrze sobie ponarzekać, co?
Dobre powołania, dużo świeżaków.
szogun, powiedz tylko kto tutaj jest rzeźnikiem, co?
Piszesz utarte bzdury, a przecież większość młodych to dobrzy technicznie piłkarze. Zreszta pewnie sporej częsci nawet na oczy nie widziałeś, ale napisać trzeba, że jest źle, co?

QuQ | 10.08.2012 15:28

szogun, dobrze prawisz, POLAĆ mu!!!

Young Guns | 10.08.2012 15:36

Dokładnie. Mecz towarzyski i niech sie ogrywają nawet kosztem ewentualnej przegranej....

szogun | 10.08.2012 15:57

kefir344,
mi chodzi o kolektyw, którego ta reprezentacja nie ma i nie będzie miała jeśli nie zmieni się myśl szkoleniowa od najmłodszych lat. Trzeba wzorować się na reprezentacji Niemiec, Portugalii, Hiszpanii, Włoch. a nie grać toporną piłkę z której nie ma sukcesów już tyle lat. I tak dla pana wiadomości widziałem wszystkich piłkarzy którzy są powołani i powiem szczerze, że nie powalają na łopatki. Z resztą będzie można to zobaczyć w sparingu w którym Włosi też pewnie sporo rezerw powołają i porównasz sobie poziom kadry topornej Anglii do Włoch. No i powiedz mi szczerze, który zawodnik rozegra Ci piłę tutaj posyłając kilkadziesiąt dokładnych podań prócz Lamparda. Ci stoperzy też do rozegrania kwapić się nie będą, marnie to widzę.

Mubinio | 10.08.2012 16:47

Ok, czyli Cleverley, Young, Carrick, Lampard, Oxlade, Sturridge, Walker, Baines nie mają techniki. No tak, przecież to typowi enforcerzy. Po to się powołuje taką kadrę na sparing, żeby przetestować piłkarzy, którzy na co dzień, w meczach o stawkę, nie mają okazji się pokazać. Jeżeli choć dwóch przebije się do 22ki, to będzie to spory sukces takiego właśnie wyboru składu przez Hodgsona. Włosi są za to tak technicznie świetni, że głowa mała. Gdyby nie Pirlo i Balotelli, mógłbym powiedzieć o ich kadrze - samo drewno.

DILL | 10.08.2012 17:30

z piłkarzy powołanych przez Roya jedenastka na mecz w Włochami powinna wyglądać tak:

Hart-Walker, Cahill, Jagielka, Baines-Young, Lampard, Carrick, Walcott-Carroll, Sturridge.

Cepilek | 10.08.2012 17:38

W Anglii piłkarzy szkoli sie coraz lepiej. W ciągu 5- 10 lat w związku z reformami powinniśmy się spodziewać prawdziwiej fasli talentów wychowanków(a w niektórych już to się dzieje sporo talentów jet w MU, Chelsea(choć ich nie wykorzystują za co wielka bura) LFC też nawet nieźle szkoli, Arsenal, Everton i innych klubach.

Te reformy są bardzo podobne do tych w niemczech, tam też wcześniej nie najlepiej szkolili.


Ale kolego szogun widać lubi krytykować.

kefir344 | 10.08.2012 18:17

szogun, to nie nazywaj ich rzeźnikami. Bo większość piłkarzy powołanych dysponuje dobrą techniką, potrafi grac szybko i efektownie. Czy będą grali długimi piłkami czy wejdą na nowy poziom i zaczną grac fajną, kombinacyjną piłkę to zależy od trenera, ale jak dla mnie to on wykonawców do tego ma.

Mam nadzieję na debiut Bertranda bo chłopak jest już dojrzały, grał dużo na wypożyczeniach, a ostatnio nawet w Chelsea i na IO więc myślę, że do właściwy czas, ale pewno nie będzie mu dane grać często w reprezentacji bo jest Cole, a zaraz po nim Baines.

drzwi | 10.08.2012 19:37

Nie wjeżdżajcie na szoguna, bo ma chłopak rację! Angielska piłka zawsze była toporna i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Dowód? Tak mocno wjeżdżaliście na Dalglisha i jego brytyjskie transfery i jak się później okazało, mieliście rację. Liverpool grał bardzo prostą, angielska piłkę, jaką się grało w przeszłości i przez to zajął 8 miejsce w lidze. Ale teraz zwróćcie uwagę na reprezentację Anglii na Euro 2012. Pomimo 6 powołań z Liverpoolu, w podstawowym składzie grało tak naprawdę tylko dwóch czerwonych, Gerrard i Johnson. Resztę pierwszej jedenastki tworzyli głównie zawodnicy aktualnej "wielkiej czwórki" typu Young, Parker, Rooney, Welbeck, Terry, Lescott, Cole, Hart. No i co z tego wyszło?? Ano jedno wielkie g**no! Wasi super "magicy-technicy" odpadli po raz kolejny w ćwierćfinale, a Young jak na prawdziwego Anglika przystało, nie strzelił karnego :)
Ja sobie zdaję sprawę z tego, że w Anglii poczyniono naprawdę spory postęp w szkoleniu młodzieży. Widzę to choćby po Liverpoolu, w którym Benitez zreformował piłkarską akademię do tego stopnia, że jest ona obecnie jedną z najlepszych, jeśli nie najlepszą w Anglii i jedną z czołowych w Europie. Inne angielskie kluby też nawet nieźle szkolą młodzież, ale zwróćcie uwagę, że w porównaniu z krajami typu Niemcy, Włochy czy Hiszpania, to wciąż za mało! Skoro Hodgson wrzucił do pierwszej jedenastki wszystko to co miał najlepsze i te wszystkie Youngi i inne "orły" grały taki piach, no to o czym my tu w ogóle mówimy?? Skoro Hodgson chciał na ten mecz towarzyski powołać młodych zawodników w celu ich sprawdzenia, to ja to jak najbardziej popieram i podpisuję się pod tym obiema rękami, ale wobec tego co w tym składzie robią takie przeciętniaki bez przyszłości jak Defoe czy Carrick?? Przecież to jest totalna kpina i żenada w jednym...

szogun | 10.08.2012 19:40

Cepilek
krytykuję to co uważam za słuszne, jeśli Anglicy są tak techniczni, są tak zjawiskowi to jestem ciekaw czemu do bramki Włochów dojść nie mogli składnymi akcjami czy z Francją. Już mijając to Euro, Anglia się stacza i nie chodzi mi tu już o te talenty których jest tak wiele. U nas jest Borrell ściągnięty z Barcelony i widać kolektyw, który na sparingach lepiej wychodził młodziakom niż starszym kolegom. Nie bez przyczyny anglicy panikują w obronie jak założy się na nich pressing, nie bez przyczyny lagują do przodu. Jest sporo do wymiany, niech ściągną jakiegoś brazylijczyka/hiszpana do trenerki i uczymy się grać ładnych kombinacji, a nie Capello czy Roya którzy kombinacje grali sobie może 10 lat temu. Wiem o Royu z własnego doświadczenia jak grę kombinacyjną stosuje. Co z tego, że wyjdzie Ci 5-6 talentów typu Sterling czy ktoś tam jeszcze, skoro idąc tą drogą trenerki, ściągając typowych toporniaków będą grać tak jak na Euro.

adipetre | 10.08.2012 20:19




Powolania dla Sturridga nie rozumiem, gral na igrzyskach, teraz znowu go nie bedzie, kiedy on popracuje z di Matteo?

Powolanie dla Caulker cieszy, to dobry obronca, konkurencja nie jest az tak duza, Terry i Ferdinand do Brazylii nie pojada. Zostaje Cahill, Steven, Smalling i Jones.


Livermore to pomylka, nie wiem co on jeszcze robi w Tottenhamie, a teraz kadra, zabawne. Jak juz brac mlodych srodkowych, to moze takich ktorzy cos tam wykombinuja - Mark Davies, Lallana itp.

kefir344 | 10.08.2012 20:30

adiptere, Hosgson wypowiadał się wcześniej, że chce nagrodzić część graczy z IO za ich grę i chce powołać też tych co nie grali na Euro jak np. Lampard czy Cahill.

Black_Jack | 10.08.2012 20:36

Jaka Livermore

Jaka --- jest nowa ksywka dla pomocnika Tott ;-]

Chelsealove | 10.08.2012 22:12

adipetre czemu uważasz, że Terry do Brazylii nie pojedzie? W momencie Mistrzostw będzie miał 33 lata, Cannavaro w tym samym wieku wznosił puchar w Niemczech, Brazylia to wyzwanie do Lamparda czy Gerrarda, a dla Terrego formalność moim zdaniem.

waldir10 | 11.08.2012 10:58

CHelsealove

Terry i Gerrard-rocznik 80'.
(choc John miesiacami co prawda odrobine mlodszy)
A. Cole-podobnie jak Terry.

Lampard-lubie go i szanuje, swego czasu moj ulubiony pilkarz do ktorego mam szacunek. ale sadze, ze juz czas zejsc ze sceny, nawet w wypadku dobrej formy- to ze wzgledu na wiek.

jesli tak dalej pojdzie-to znow bedziemy ogladac kolejny raz, podobny sklad Anglikow, ktory na papierze wyglada solidnie (dobre porownanie kolegi-zawodnicy z "wielkiej czworki")-to sposob ich wystepow na wielkich turniejach nie przyniosi medalow.

QuQ | 11.08.2012 12:43

szogun,wciąż masz rację!!! Zero sukcesów mówi samo za siebie, ŻADNEGO miejsca na podium od lat. Koledzy o  innym zdaniu obojętnie jakby nie krytykowali, jakby nie krzyczeli i udowadniali, nie potrafią powołać się na sukcesy kadry, więc nie mają racji.Kadra nie odnosi sukcesów bo jest słaba (w porównaniu z TOPem światowym), składa się ze słabych piłkarzy, którzy są słabo szkoleni.

zordon | 11.08.2012 13:34

Chelsealove,

Gerrard jak sie nie myle ma tyle lat co Terry.    

Zeby zobaczyc ze angielska kadra jest coraz slabsza wystarczy spojrzec na nazwiska zawodnikow ktorzy w niej grali na poprzednich turniejach i na tych ktorzy graja teraz.

Nie zmienia to faktu, ze Anglicy jak reprezentacja nic nie zdobyli od bardzo dawna, ale moim zdaniem nie wynika to z faktu ze maja czy mieli cienkich pilkarzy tylko z tego ze  zmarnowali swietne pokolenie zawodnikow.  Nie wiem czy to byl problem trenera czy samych zawodnikow ale ostatnio ogladalem jakies starsze mecze i nie mam pojecia jak z kadra  :

          Neville/Hargreaves Ferdinand Terry Cole
          Scholes Lampard Gerrard Beckham
                         Owen Rooney
mozna nic nie zdobyc, praktycznie kazdy z tych zawodnikow byl w czolowce swiatowej na swojej pozycji i stanowi o sile swoich klubow a jako druzyna, razem grali piach.  Ciezko to wyjasnic. i jak wtedy  nie udalo sie nic wygrac to nie wiem kiedy ma sie udac, ale w sumie Chelsea tez wygrala LM majac najgorszy sklad ot bardzo dawna wiec moze i Anglikom cos sie uda.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy