REKLAMA
REKLAMA

Ferguson: Złożyliśmy ofertę ws. Van Persiego

dodał: maaarcin  |  źródło: manutd.com  |  09.08.2012 11:27
Sir Alex Ferguson oświadczył, iż Manchester United złożył oficjalną ofertę za Robina Van Persiego. Czy to już czas na koniec sagi związanej z odejściem króla strzelców Premier League z Emirates Stadium? Wszystko powinno wyjaśnić się w ciągu kilku najbliższych dni.

- Nie mogę podać Wam zbyt wiele informacji - powiedział menedżer United zapytany o Holendra. - Złożyliśmy ofertę, oni jednak negocjowali też z innymi klubami. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli. Robimy co w naszej mocy, jednak na tą chwilę nie ma żadnego postępu. Nie otrzymaliśmy od Arsenalu żadnej odpowiedzi.

Jak informują brytyjskie media, kwota jaką Manchester United zaoferował Arsenalowi, opiewa na 25 milionów funtów. Zważając na to, że napastnik po sezonie może odejść z klubu za darmo, trzeba przyznać, że proponowana suma nie jest niska.

(Mateusz Dolniak)


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 37 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Ars3n | 09.08.2012 11:38

Nie chce mi sie wierzyc transfer na linii Arsenal- Manchester United. To tak jakby barca z Realem negocjowaly miedzy soba jakiegos zawodnika.. jeden z najwiekszych transferow (w sensie wrogosci klubow) od czasow Figo, ktory przeszedl do Realu.

NelsonAFC | 09.08.2012 11:42

Jesli nie daj Boze taki transfer dojdzie do skutku, to jesli Robin nie doznalby jakiejs paroletniej kontuzji i jesli rzutow karnych nie wykonywalby Ronney, van Persie mialby pare bramek wiecej w sezonie... Juz Ashley Young i sedziowie by sie o to postarali.. ;)

gaarp | 09.08.2012 11:47

RVP powiedział, że nie odejdzie do zadnego klubu z PL i ja mu wierzę. Myślę, że Robin podpisze nowy kontrakt z Kanonierami

cropps | 09.08.2012 11:48

Co jeszcze mądrego napiszesz NelsonAFC?

arsenal&wisla | 09.08.2012 11:59

Ciekawe co by Ferguson powiedział jakby tak Arsenal złozył oferte za jedna z gwiazd Manchesteru United np za Rooneya - pewnie by ja wysmiał a sam nie moze zrozumiec dlaczego Arsenal nie zamierza puszczac Robina. To jest chory człowiek, nie wie co to jest honor. Jezeli van Persie zasili United czyli wiecznego rywala w walce o Mistrzostwo Anglii to bedzie dla wielu ludzi smieciem (dla mnie takze). Licze wtedy, ze nawet Henry go skrytykuje.

koivu | 09.08.2012 12:08

do united go nie puszcza zreszta klub ktory da za niego pow 20mln przeplaci bo za rok mozna go miec za darmo i swoj wiek juz ma, dobra polowka sezonu i robin w zimowym okienku podpisuje nowy kontrakt na 4 lata :)

durden39 | 09.08.2012 12:09

NIE!!! Oby został w Arsenalu.

DILL | 09.08.2012 12:14

jeżeli RVP przejdzie do United to będzie to jak zdrada a zdrady się nie wybacze (vide torres).

koivu | 09.08.2012 12:15

pomnik moga mu postawic na emirates a ten buc ucieka... :D

Lethar | 09.08.2012 12:23

Śmieszne od kiedy Manchester United jest największym rywalem Arsenalu? Chyba od kiedy starają się o Robina w oczach trolli Arsenalu. Zastanówcie się - nigdy nie było większych zgrzytów na linii United-Arsenal nasz Boss od niemal zawsze wspierał waszego managera, kiedy wasz okręt tonął stał murem za Wengerem. Porównanie stosunku United do Arsenalu do tych na linii Real-Barca to już tylko czysty idiotyzm. Słyszeliście o medialnych potyczkach tych dwóch ekip? Ja nie.

Osobiście nie popieram transferu RvP do United z tego względu, że kiedy przyjdzie i będzie aktywnie reprezentował nasze barwy będzie to policzkiem dla równie utalentowanego Berbatova.

arsenal&wisla
Trochę mylisz sytuacje Arsenal jako jeden z największych klubów na świecie nie pozwolił by sobie na takiego typu gierki. Wasz snajper nie chce podpisać z wami nowej umowy więc mamy realną szanse ściągnąć go do siebie dlatego pojawiła się ta oferta.

Ars3n | 09.08.2012 12:32

Lethar
''Od końca lat 80. Arsenal bardzo rywalizuje także
z Manchesterem United. Rywalizacja naostrzyła się w ostatnich
latach, kiedy to obydwa kluby walczyły o tytuł mistrza kraju[49]. W
przeprowadzonej w 2003 roku przez Football Fans Census ankiecie
internauci za największego rywala Arsenalu uznali Manchester
United, tuż przed Tottenhamem i Chelsea'' wikipedia.

A Wenger i Ferguson specjalnie nie darza sie sympatia.

allok | 09.08.2012 12:32

@arsenal&wisla
"sam nie moze zrozumiec dlaczego Arsenal nie zamierza puszczac Robina. To jest chory człowiek, nie wie co to jest honor" - a gdzie on tutaj mowi, ze nie moze czegos zrozumiec. Powiedzial po prostu, ze zlozyli oferte.

Ars3n | 09.08.2012 12:34

Transfer Robina bylby wzocmieniem rywala i przyblizeniem go do mistrzostwa.Tego Arsenal napewno nie chce i napewno nie zrobi.

durden39 | 09.08.2012 12:38

@Ars3n

W ostatnich latach stosunki na Sir Alexa i Wengera bardzo się poprawiły, obaj Panowie darzą się sympatią i szacunkiem. To już nie to samo co kiedyś.

Może dla Arsenalu i jego kibiców MU to największy rywal, ale już na United takim jest Liverpool i Man City.

Konrad Robert | 09.08.2012 12:39

Ferguson dobrze wie iz RVP nie odejdzie do Manchesteru .Dlatego moze sobie pozwolic na takie ,, propozycje,, .Watpie aby wladze klubu daly za Robina az 25 mln. funtow.Podejrzewam ze, to plotka.

Ars3n | 09.08.2012 12:39

Lethar

A tu masz ''...Smaczku
wielu spotkaniom w ostatnich
latach dodawała rzekoma
niechęć pomiędzy menadżerami
obydwu zespołów - Arsène
Wengerem i Sir Alex
Fergusonem''
pl.wikipedia.org/wiki/Rywalizacja _Arsenalu_i_Manchesteru_United


(Moze mi redaktor polaczyc te komentarz, ktore sa odpowiedza do Lethara).

kefir344 | 09.08.2012 12:40

Uuu, na grubo... Robi się ciekawie.
Jak dla mnie powinien zostać w Arsenalu, pasuje tam.
Ale w życiu różnie bywa, więc myślę, że jak będzie naciskał i dostanie dobre warunki od MU to przejdzie bez zawahania.
Inna sprawa, że jak dla mnie nie jest on potrzebny w Manchesterze. Poza tym to niepodobne do Fergusona, robić gruby transfer gdy ma zdolną młodzież jak chociażby Welbeck i do tego pewniaka Berbatova.

Mario MU | 09.08.2012 12:40

@Ars3n a transfer Nasriego do niebieskiego Manchesteru nie był wzmocnieniem rywala który walczył i wywalczył Majstra? A. Cole'a też kiedyś puścili do The Blues... Z niewolnika nie ma pracownika... transfer jak najbardziej możliwy i w pełni rozumiem, że taką możliwość z niesmakiem przyjmują fani Arsenalu...

Ars3n | 09.08.2012 12:41

Lethar

A tu masz ''...Smaczku
wielu spotkaniom w ostatnich
latach dodawała rzekoma
niechęć pomiędzy menadżerami
obydwu zespołów - Arsène
Wengerem i Sir Alex
Fergusonem''
pl.wikipedia.org/wiki/Rywalizacja _Arsenalu_i_Manchesteru_United


(Moze mi redaktor polaczyc te komentarz, ktore sa odpowiedza do Lethara).

Ascarus | 09.08.2012 12:42

Robin zapraszamy do Chelsea! :D

Z Torresem by stworzył chyba najlepszy duet napastników w Premier League i raczej miałby większe szanse na zdobycie jakiegoś tytułu ;D

Trias | 09.08.2012 12:44

@Lethar
"Śmieszne od kiedy Manchester United jest największym rywalem Arsenalu?"

Chociażby od kiedy ukradliście nam na spółkę z Mike'iem Rileyem 50. z rzędu mecz bez porażki. Ale i wcześniej Arsenal walczył z Man Utd o mistrzostwo wiele razy, a nie jest to sytuacja, która szczególnie zbliża do siebie dwa kluby ;)
Ja bym już wolał Robina oddać za darmo do Tottenhamu niż sprzedać Manchesterowi United.

Arsen4ever | 09.08.2012 12:46

wymianę na Rooneya proponuję ...

sporo na tym stracimy ale skoro VrP chce odejść

a tak poważnie "angielskie źródła" to The Mirror (przynajmniej wg SkySports) trudno więc uwierzyć w te 25 mln. Alex wysłał JEDNĄ ofertę i była to pewnie śmiesznie niska kwota w typowo szkockim stylu ...

rbt | 09.08.2012 13:29

Lethar, nie jesteś chyba długo kibicem MU skoro twierdzisz, że pomiędzy tymi dwoma klubami nigdy nie było zgrzytu. Przez wiele lat te kluby biły się o mistrza, a mecze między nimi były często bardzo brutalne.
A odnośnie tych cytatów z Wikipedi, to jest trochę śmieszne. Każdy kibic powinien znać historie swojego klubu, a nie uciekać się do cytatów z tej strony. Zamiast tego powinniście przytoczyć niektóre wydarzenia. Takie coś pokazuje, że klub któremu kibicują tacy ludzie znają historie właśnie tylko z tego źródła.
Fakt faktem, że ostatnio SAF i Boss dojrzeli w końcu do tego aby się pogodzić, ale to nie zmienia faktu, że oba kluby rywalizują o mistrzostwo i żaden z nich nie będzie chciał wzmacniać przeciwnika. I tak konkurencja jest w ostatnich latach dużo większa, więc po co się osłabiać i wzmacniać innych. Wenger ma nadzieję, że uda im się w końcu coś wygrać, a w konsekwencji RvP podpisze kontrakt. W sporcie często trzeba podejmować ryzyko.

Leonardo DiCapr | 09.08.2012 13:37

Zagral chlop jeden dobry sezon i mu sie pomieszalo. Jak przejdzie do United jest skonczony. Co do Fergusona, to mysle ze jest w ciezkim szoku (ja tez jestem), skoro taki 19latek z Brazylii wybiera PSG zamiast MU. Wydawac by sie moglo ze pewna era dobiega konca. Tradycja i przywiazanie do barw klubowych to powiew przeszlosci, teraz liczy sie kasa.

Ars3n | 09.08.2012 13:55

rbt
Znam historie np. tej rywalizacje, ale jesli ktos mi pisze, ze to smieszne co napisalem, to dalem mu dowody, ktorych nie podwazy.Mecze tez bym mu dal, ale czy pamieta ?? tak samo sytuacje w drodze do szatni gdy Fabregas rzucil w Fergusona pizza.

Lethar | 09.08.2012 14:00

Odpowiem wam wszystkim naraz :p
Co do mojego kibicowania to jestem z United od 8-go roku mojego życia które trwa już 23 lata ale co to ma za znaczenie?
Każda ekipa czy też jej kibice uznali by nas za największego rywala od kiedy jesteśmy na bezsprzecznym topie nie tylko w Anglii ale i na świecie co nie do końca obrazują ostatnie 2 sezony. Każdy przegrany chce zaznaczyć swoją pozycje pokonując obecnego mistrza kraju to chyba normalne.
Dla mnie największym rywalem jest Liverpool FC jako kibica Utd i jakby jakiś "Scours" tu się wypowiedział w takim tonie jak arsenal&wisla to nie komentowałbym nawet tego postu jeśli dotyczyło by to United i LFC. To co pisze na wikipedii to jest prawdziwe jeśli chodzi o naukę a jeśli chodzi o stosunki między kibicami danych klubów to sory ale to sprawa indywidualna a wiadomość na ten temat pisał indywidualnie kibic Arsenalu nie darzący sympatią United lub też na odwrót.
Co do walki o mistrza kraju to chyba sami przyznacie ze to czysto sportowa walka a porównanie stosunków Arsenalu do United do stosunków Realu i Barcelony to jest zupełnie nie na miejscu gdzie tam w Hiszpanii ciskają w siebie błotem przy każdej nadarzającej się okazji. Brutalne mecze w Anglii to nic nowego Manchester grywa ostre spotkania z Tottenhamem którzy są dla nas neutralni. Co do wsparcia jakie udzielił SAF Wengerowi kiedy Arsenal dostawał baty nawet od Stoke City i plasowali się DALEKO od oczekiwań kibiców Kanonierów to obrazuje najlepiej, że topór wojenny który według was był został zakopany. Wy możecie mieć coś do nas (np. ilość tytułów zdobytych w niedalekiej przeszłości) ale my do was nie mamy nic. Wróg nr.1 Manchesteru United to Liverpool FC zaraz za nimi Leeds United i od niedawna Manchester City. Tyle jeśli chodzi o nasze podwórko.

Trias
Ta kradzież 50 z rzędu zwycięstwa to jest na tle czysto sportowym nie uważasz? Pokazaliśmy wam i całej Anglii, że da się z wami wygrać i tyle.

VIllan | 09.08.2012 14:13

Arsenal odwiecznym rywalem United? co za bzdury! Ktoś tu nie zna historii klubu, któremu kibicuje. Tradycyjnym rywalem Arsenalu są Spursi. To że w badaniach FFC wskazano United jako wroga, wynika z tego, że ankieta była prowadzona na dość szeroką skalę, a że Arsenal ma wielu "plastikowych" fanów (nie obrażać się, każdy klub z sukcesami przyciąga takich, ostatnio Man City), którzy nie mają pojęcia o czym mówią, to wyniki są jakie są. Jakaś rywalizacja jest na pewno (jak to miedzy klubami z czołówki), ale mówić, że Untd to jakiś wielki wróg Arsenalu to duża przesada!

Lethar | 09.08.2012 14:13

Ars3n
Rzut Fabregasa pizza w Fergusona to raczej konflikt miedzy nimi a nie od razu dwóch wielkich klubów. Poza tym rzut miał na celu przerwania kłótni SAF'a z Wengerem o sytuacje boiskowe takie jak nie podyktowany rzut karny co zdarza się niemal po każdym spotkaniu nie tylko w Anglii. Sam Wenger skrytykował Fabregasa za to co zrobił kiedy się do tego przyznał po transferze do Barcy.

VIllan | 09.08.2012 14:24

Arsenal odwiecznym rywalem United? co za bzdury! Ktoś tu nie zna historii klubu, któremu kibicuje. Tradycyjnym rywalem Arsenalu są Spursi. To że w badaniach FFC wskazano United jako wroga, wynika z tego, że ankieta była prowadzona na dość szeroką skalę, a że Arsenal ma wielu "plastikowych" fanów (nie obrażać się, każdy klub z sukcesami przyciąga takich, ostatnio Man City), którzy nie mają pojęcia o czym mówią, to wyniki są jakie są. Jakaś rywalizacja jest na pewno (jak to miedzy klubami z czołówki), ale mówić, że Untd to jakiś wielki wróg Arsenalu to duża przesada!

kacperarsenal | 09.08.2012 14:31

@Lethar "Ta kradzież 50 z rzędu zwycięstwa to jest na tle czysto sportowym nie uważasz? Pokazaliśmy wam i całej Anglii, że da się z wami wygrać i tyle."

ty kolego pamiętasz jak to wygraliście? jak nurkowaliście? jak się ośmieszyliście tym?  chcecie chyba dalej mieć tą broń i kupiliście Younga, który w tym nurkowaniu jest tak żałosny jak wiecie , który klub...

Trias | 09.08.2012 16:14

@Lethar
Tak, czysto sportowo Ferdinand sfaulował wychodzącego sam na sam z bramkarzem Ljungberga (na co Riley nie zareagował), czysto sportowo Neville skopał parokrotnie Reyesa i czysto sportowo Rooney zanurkował po tym jak Campblell wystawił w jego kierunku nogę, na co Riley dał się nabrać jak dziecko (a może raczej chciał się dać nabrać).

goat | 09.08.2012 19:13

@Konrad Robert, to żadna plotka. Oficjalna strona podaje tą informację i ofertę za Van Persiego. Ale £220,000 za tydzień? Ponoć w City przesadzają z pensjami....

@Lethar, niedawno znalazłem ciekawe zestawienie, z którego wynika, że faktycznie największym rywalem jest Liverpool, ale zaraz po nim jest Man City, a potem Arsenal, z kolei największym Arsenalu to Man Utd, potem Spursi, następnie Chelsea. Link do tego zestawienia (spacje usunąć): http://www.footballfanscensus.com/i ssueresults/Club_Rivalries_Uncovere d_Results.pdf/

goldyn | 09.08.2012 21:27

Ars3n, 12:34 09-08-2012
Transfer Robina bylby wzocmieniem rywala i przyblizeniem go do mistrzostwa.Tego Arsenal napewno nie chce i napewno nie zrobi.

Piszesz o tym jakby było to coś czego Arsenal nigdy wcześniej się nie dopuścił. Nie wiem czy zanotowałeś ale Wenger w trakcie ostatnich kilku lat znacząco wzmacniał ligowych rywali swoimi zawodnikami i jakoś specjalnie się przed tym nie wstrzymywał, żeby daleko nie szukać polecam sięgnąć pamięcią do zeszłorocznego okienka transferowego kiedy to Clichy i Nasri zasilili szeregi City.

Dziwne podejście mają swoją drogą niektórzy kibice Arsenalu. Piłkarz odchodzi do United - dyshonor. Odchodzi do City - ....no cóż buisness is buisness

m7878 | 09.08.2012 23:35

Największym rywalem Arsenalu jest Tottenham.

@Lethar
Zgadzam się i popieram to co napisałeś.Największym rywalem United jest LFC i tak samo na odwrót .SAF też wielokrotnie już mówił,że dla niego najważniejszym meczem w sezonie jest mecz z Liverpoolem.
Dla mnie też najważniejszy jest mecz z United i już nie mogę się doczekać 23 września!

pozdro dla kibiców obu drużyn

duckoff | 10.08.2012 00:11

United vs. Arsenal - wrogowie ?
Zapytaj w Londynie kto jest największym rywalem Arsenalu ... taki klub z kurakiem :)   i to działa w obie strony. Przejdzie, nie przejdzie , zobaczymy.
Ja osobiście bym go wziął ale nie z tygodniówką Rooneya, bo to może spowodować , że kilku dobrych zawodników poczuje się niedocenionych.
Zresztą RvP ciągle ma kontuzje, to klasowy piłkarz, ale póki co niech zagra 3 dobre sezony , a nie 1.
Musimy też pamiętać o tym, że w Arsenalu grali wszystko do i na niego. W Utd będzie jednym z kilku strzelców .

Konrad Robert | 10.08.2012 10:09

Mowie wam ze, to bzdura.I twierdze, ze
a] Arsenal nie pusci go do M.Utd
b]Wlasciciele MUtd.  nie dadza takiej kwoty..25 mln. funtow

Konrad Robert | 10.08.2012 10:10

Mowie wam ze, to bzdura.I twierdze, ze
a] Arsenal nie pusci go do M.Utd
b]Wlasciciele MUtd.  nie dadza takiej kwoty..25 mln. funtow



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy