REKLAMA
REKLAMA

Mourinho niezadowolony z postawy zawodników

dodał: Michał Machowski  |  źródło: Real Madrid  |  03.09.2012 10:15
Jose Mourinho (fot) jest niezadowolony z postawy swoich zawodników w wygranym 3:0 spotkaniu z Granadą. Portugalski szkoleniowiec oczekiwał większych ambicji, tempa i intensywności.

- Nie podobał mi się sposób gry mojego zespołu, zabrakło ambicji, tempa i intensywności.  Nie wystarczyło tylko wygrać w tym meczu, powinniśmy zagrać lepiej niż zagraliśmy - mówił po meczu portugalski trener. - Widziałem zespół grający niemalże na maksimum przeciwko Barcelonie od pierwszych minut, ale w lidze tego nie zobaczyłem. Trudno powiedzieć dlaczego.

- Ambicja i motywacja tego zespołu nie była tak duża jak w poprzednim sezonie kiedy zdobywaliśmy dużo bramek i zabijaliśmy grę tak szybko jak to możliwe. Kiedy strzelaliśmy pierwszego gola, chcieliśmy od razu zdobyć drugiego. Nie mogę powiedzieć, że któryś z piłkarzy zagrał źle czy miał złe nastawienie, to nie prawda, ale oczekuję więcej. Drużnyna pracowała ciężko z dużo większą intensywnością, dlatego nie jestem zadowolony.

- Z postawy Modricia jestem zadowolony. Nie jest odpowiednio przygotowany do gry na innej pozycji. Potrzebuje czasu aby być gotowym do gry w destrukcji. Na razie 45 czy 60 minut na boisku powinno mu wystarczyć. Teraz pojedzie na zgrupowanie i byłoby dobrze, aby zagrał. Cieszy mnie, że potrafił zagrać bardzo dobrze mimo iż drużynie nie szło najlepiej.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 11 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Leo-Messi-20 | 03.09.2012 10:18

panie  mou  mzoe  przyszlo zmienic zespol  mpze zawodnic  maja  pana dosc :) co do ambicji  i  motywacji  gry  moga tak  grac caly sezon :)

rycerz17 | 03.09.2012 10:25

czyli Mourinho nadal uważa że to nie jest wina przygotowania fizycznego a psychicznego podejscia zawodników do gry? co za bzdury... przecież każdy widział nawet w środę że ten zespół grał na maxa tylko przez 35minut a potem zaświeciła się rezerwa w baku i tempo gry spadł na łeb na szyję... nie podobaja mi się wypowiedzi Mou w tym sezonie, nie podobało mi się też okienko transferowe gdzie głównym problem czyli PO nie został rozwiązany... nie podoba mi się to jak traktowani są Carvalho i Kaka... i chyba nie tylko mi się coraz więcej spraw nie podoba skoro nawet Ronaldo był wczoraj na rozmowie u Pereza....

waldir10 | 03.09.2012 10:28

Wystep Modrica faktycznie na plus. Zagral przyzwoicie.

Faktycznie-Luka bedzie alternatywa dla srodka (Khedira, Alonso-gdzie trzeba powalczyc takze w odbiorze) oraz OP (Ozila).

Dobry ruch ze strony Mourinho-ze posadzil Ozila. Jemu przyda sie zimny prysznic, ktory mam nadzieje podziala mobilizujaco.
Luka z kolei ma szanse ogrywac sie w zespole.

waldir10 | 03.09.2012 10:30

rycerz...

faktem jest to, ze twoje uwagi sa trafione.

przygotowanie fizyczne lezy.
Prawa obrona - nie rozwiazana, a wydaje sie ze nawet nie bylo zbytniej ambicji by cos zmieniac...

kaka i Carvahlo-moze nie ci sami co 5 lat temu, ale andal niezli zawodnicy, ktorzy traktowani sajak wyrzutki.

FuBu7 | 03.09.2012 12:24

rycerz17 – Przepraszam, ale JAK niby traktowani są Carvalho i Kaka ? Ileż można do cholery głaskać Brazylijczyka po buzi ??? Dostał 3 LATA na utwierdzenie wszystkich w przekonaniu, że jego transfer jednak nie był błędem. 3 lata. Dostawał szanse gry, dostawał za każdym razem po powrocie z kolejnych i kolejnych kontuzji, i może poza kilkoma bardzo dobrymi meczami ubiegłej jesieni, pojedynczymi przebłyskami w latach poprzednich – rozczarował. Mnie bardzo rozczarował. Raziła w oczy jego nieprzydatność w kadrze, nieporadność na boisku (ocierająca się momentami o groteskę), szczególnie z takim kontraktem na barkach. Ileż można ? Klub i sam Mourinho zachowali się wobec niego fair, poinformowali, iż najlepiej dla niego aby znalazł sobie innego pracodawcę, bo niekoniecznie mieści się w planach na nadchodzący sezon. Twierdzi, że nie miał ofert.. Okej, zakładam że nie chodziło o oferty rzędu 10mln za sezon. Dajcie spokój, nie został odsunięty na boczny tor, był nawet w kadrze meczowej i wobec jego pozostania najpewniej będzie się w niej znajdował niemal zawsze. Raz jeszcze – dajcie spokój.

Carvalho miał problemy natury bliżej nieokreślonej (psychicznej?). Również on został otoczony bańką bezpieczeństwa, na wszystkie pytania dot. jego tajemniczych nieobecności w kadrach na kolejne mecze, klub i Mourinho szli w zaparte, że ma problemy natury fizycznej (plecy..?). Ma chłop swoje lata, na pierwszy skład wobec dwójki Pepe i Ramos szans już nie ma, w ubiegłym sezonie minuty spędzane na boisku były chyba jego najgorszymi piłkarsko w karierze. Jest młody Varane, jest stabilny i równy Albiol. RC również odpowiednio wcześnie dostał zielone światło. Miał czas na zmianę otoczenia i myślę, że z powodzeniem, przy odpowiednich chęciach nie miałby z tym problemu. Dlaczego woli spędzić co najmniej pół sezonu na wakacjach ? Nie mam pojęcia. Ciężki przypadek, nie wydaje mi się aby zaakceptował rolę rezerwowego (patrz kadra Portugalii), która, w najlepszym wypadku, wydawała się oczywista – o co więc Portugalczykowi chodzi ? Żeby była jasność – uwielbiam go od czasów Porto (wtedy obstawiałem za transferem do RM) do sezonu 2010-2011. Czas leci, to normalna kolej rzeczy, Real Madryt to nie dom spokojnej starości, aby się rozwijać nie można stać w miejscu i obaj wyżej wymienieni winni być tego świadomi wobec swojej formy/nastawienia/roli w zespole. Szczególnie nastawienia. Wyrzutki więc ? Ktoś się przestał do nich odzywać ?

Odnośnie meczu wczorajszego i tych poprzedzających, obok przygotowania fizycznego, szwankuje oczywiście również to mentalne. Wczoraj to zaobserwowałem, wczoraj to skomentowałem oglądając. Wcześniejszy Real, choćby ubiegłoroczny, mając wynik 1, czy nawet 2:0 na Bernabeu wyglądał inaczej, każdy mecz ligowy był absolutnym priorytetem, i nawet nie tylko 3pkt ale i styl gry, głód goli. Rekordy już padły w 11/12, a biorąc pod uwagę teorię i zaniedbaniu fizycznym to z pustego i Salomon nie naleje. Jasne. Z Barceloną jednak mecz wypalił znakomicie, siły wykrzesali prezentując momentami znakomity futbol.. A już wczoraj kompletnie opadli ? Brakuje odpowiedniej motywacji, łatwiej na szczyt się dostać.. . Nogi i głowa – na podstawie wczorajszego meczu dzielę to 60% do 40% stanu obecnego. Na szczęście nadchodzi przerwa, po niej już nie ma zmiłuj.

Pozdrawiam.  

FuBu7 | 03.09.2012 12:34

*obstawałem za transferem do RM.

Real Madridista | 03.09.2012 12:38

FuBu7
Mam podobne zdanie co ty odnośnie Kaki i Carvalho.
Co do przygotowania fizycznego to jestem spokojny, bo przyjdzie w odpowiednim momencie.
Natomiast ambicja i psycha to już faktycznie problem. Zespoły Mou muszą grać w każdym meczu na maxa, bo to im wychodzi na dobre, więc nie dziwię się, że TSO krytykuje zespół.
Mam nadzieję, że niesnaski z szatni szybko znikną, a kapela rozkręci się na dobre i nie będzie fochów.
Wczorajszy przeciwnik nie zmusił Królewskich do wysiłku i mecz był miły, prosty i przyjemny;)
Co innego mecze z Getafe czy z Valencią, tam były widoczne braki i słusznie potraciliśmy pkty.
Z wyciąganiem daleko idących wniosków proponuję się wstrzymać do meczu w Sevilli, gdzie strata pkt. nie wchodzi w rachubę. Sądzę że Real zagra podobnie jak w meczu z Barcą.
Pzdr.

perlalei | 03.09.2012 13:54

Naprawdę od samego początku miałem obawy widząc ich grę ... coś tu jest nie tak, nie wypada wyciągać jakichś pochopnych wniosków, ale to wygląda jakby byli nieprzygotowani fizycznie - totalnie, gołym okiem. Ok rozumiem, niektorzy mieli krotsze wakacje,spoko maja prawa dojsc do siebie pozniej, ale skoro Di Marie, ktory przypracowal okres przygotowawczy w 60 minucie pierwszego meczu łapią skurcze to cos tu do cholery jest nie tak ? moze to jest wlasnie obawa Cristianoi powod natury zawodowej... To sa najwieksi profesjonalisci ale ciezko bedzie im nadrobic to co stracili w lato - o ile stracili - narazie tak to wyglada. Kaka skoro jest zdrowy to powinien grac, bo czemu nie? trenowal w lato, powinien byc przygotowany. To nie jest zawodnik do odsuniecia od kadry - co to to nie, co innego jakby znowu mial jakies problemy zdrowotne, ale jesli zespol nie biega, nie maja sily na 90 to taki wlasnie Kaka powinien ich odciazac w tym momencie i dac czas na lepsze przygotowanie sie. Ciezka sprawa... strata 5 pkt, najciezsza grupa w LM, kontuzja Cristiano, i zawodnicy stajacy w 60 minucie ( no moze poza Alonso). Powodzenia Mou

rycerz17 | 03.09.2012 19:41

FuBu7
temat Carvalho pominę bo nie znam szczegółów i sam nie wiem czemu nie odszedł... ale na temat Kaki mam wiele do powiedzenia ;p he he pisałem już na ten temat jakiś czas temu pod innym newsem ale napiszę jeszcze raz ;-) Kaka nie pchał się do Realu, on chciał zostać w Milanie. Jednak oferta złożona przez Pereza była dla władz AC nie do odrzucenia i wręcz powiedziano mu w twarz że MUSISZ ODEJŚĆ. On uwielbiał Milan i skoro zmuszono go do przenosin to postanowił wynegocjować sobie chociaż świetny kontrakt... i Perezowi i kibicom jakoś nie przeszkadzała wtedy jego pensja - w Madrycie była euforia że taki gracz do nas przyszedł... potem wszyscy wiemy jak było, najpierw przewlekłe kontuzje, potem znowu kontuzje, potem nowy trener który sprowadził "swoich" ludzi i na nich konsekwentnie stawiał. Zauważ że Ozil, Khedira, Coentrao czy zagrali dobry mecz czy nie to i tak w kolejnym grali... i w kolejnym... i w kolejnym... a jak było z Kaką? zagrał w jednym meczu 60 min, w kolejnym wszedł z ławki na 25, a potem dwa mecze nie zagrał wcale... On nie dostał prawdziwej szansy typu grasz 15 meczy z rzędu by złapać rytm meczowy - zobaczymy na co Cie stać... Mourinho tak naprawdę nigdy na niego nie postawił, nie dał prawdziwej szansy. I to nie jest tak że on gdy gra to jest jednym z najgorszych na boisku - on po prostu nie jest jednym z najlepszych a tego wszyscy od niego oczekiwali... teraz klub chce się go na siłę pozbyć mimo że nie było sensownych ofert... próbowano nawet wymusić na nim obniżenie zarobków -ale ja się pytam, w imię czego? bo klub tak chce? klub chciał i kontrakt z nim podpisał - teraz niech płaci i wykazuje choć odrobinę szacunku i nie wyrzuca gracza na trybuny... jakby nie patrzeć to jest wciąż poważna postać marketingowo i pensję można pokryć z zysków za koszulki itp itd... skoro został to należy z niego korzystać i liczyć że w kolejnym okienku trafią się jakieś sensowne oferty i dla gracza i dla klubu...

FuBu7 | 03.09.2012 20:29

rycerz17 – sprawy kontraktowe – dla mnie jest to sprawa absolutnie drugorzędna w kwestii Kaki. Wspomniałem o nich jako dodatkowy odważnik, wcale nie najważniejszy, wręcz najmniej istotny – dla mnie, nie mającego wpływu i świadomości nt finansów RM kibica. Uwielbiał Milan i wcale się do nas nie pchał.. Nawet jeśli to w 100% prawda, cóż to w świetle jego słabej najzwyczajniej gry zmienia ? Żadna ulga mu w tym przypadku nie przysługuje w moim mniemaniu. Rozczarował. Kontrakt wynegocjował wysoki i chwała mu za to, cieszyłem się gdy przychodził, wierzyłem w niego przez bite dwa lata.. a on najzwyklej się nie sprawdził. Dla swojego dobra i wspólnego (wraz z pracodawcą) świętego spokoju powinien poszukać szansy w innym miejscu. Jeśli nikt mu nie oferuje 9mln za sezon – widocznie ludzie doszli do wniosku, że absolutnie na takie pieniądze nie zasługuje. Słusznego wniosku. Wracając do wątku odejścia z Milanu.. W mojej opinii, ostatni słaby sezon w barwach Rossonerich, uświadomił go, że pora zmienić otoczenie i poszukać nowych wyzwań, a wielki projekt Pereza był idealnym rozwiązaniem. Nie wierze, że bronił się rękami i nogami przed transferem. Mam czasem wrażenie że robi się z niego męczennika o^ W samym Madrycie nikt nie próbował z tego co wiem obniżyć mu kontraktu; fakt podobny siłą rzeczy, o czym już wspomniałem, wynikałby z konieczności przenosin. On woli kolejny sezon ‘próbować przywrócić najlepszego Kakę’.. w imię potężnej gaży – jego święte prawo, życzę mu naprawdę powodzenia, choć w niego już nie wierzę.

Nie zgodzę się z pewnością z twierdzeniem, iż on tylko nie bywał jednym z najlepszych – on bardzo często bywał zdecydowanie najsłabszy. Ileż mu razy odskakiwała piłka w środku pola w sposób i z częstotliwością.. nie przystającą nie tyle gwieździe futbolu, a po prostu profesjonalnemu piłkarzowi ? Fatalnie panuje w Madrycie nad piłką, fatalnie. Właściwie nad nią nie panuje. Otwierających podań jak na lekarstwo.. Naprawdę usilnie doszukiwałem się pozytywów w jego grze, naprawdę.. 3 lata to dla mnie zbyt dużo.
W Madrycie nie ma miejsca na 15 meczy z rzędu. W tym Madrycie, z tą Barceloną u boku – nie ma na to najmniejszych szans. Kosztowałoby to już na starcie utratę Mistrzostwa i zapewne trenera (o publice na SB nie wspominając..). Kaka dostawał swoje minuty, swoje mecze od początku i.. w zasadzie jedynie we wrześniu i październiku bodaj ubiegłego roku, w czasie fatalnej dyspozycji Ozila, szanse częściowo wykorzystał. Wtedy bywał jednym z najlepszych, na pewno nie najsłabszym.. Przykład Callejona – gotowość w każdej minucie spotkania, dziś procentuje. Sahin również miewał swoje szanse, dziś na szczęście tchórzy już w Liverpoolu (mecz z Arsenalem beznadziejny jak w Madrycie..), mam nadzieje, że tam nabierze odwagi.

Mou zebrał swoich ludzi i przywrócił nam trofea w konfrontacji z cholernie silna Barceloną. Bez tych ludzi nie byłoby Mistrzostwa, Pucharu, Superpucharu.. Dobrze, że tak się stało, to zaprocentuje, są młodzi ^^ Mówienie, że wyrzucenie Kaki na trybuny to brak szacunku.. jest brakiem szacunku wobec tych, kosztem których na trybunach zasiadł nie uważasz ? o^

Zgadzam się oczywiście, że skoro już został należy z niego korzystać, jak najbardziej. O żadnym podkładaniu nogi Kace (i robieniu dodatkowo pod siebie) nie może, i nie będzie mowy. Kaka będzie dostawał szanse, skoro zostaje na 4 rok niech wreszcie udowodni, że jednak jest wciąż bardzo dobrym piłkarzem. Życzę tego jemu i nam wszystkim.

Pozdrawiam.

FuBu7 | 03.09.2012 20:53

P.S. Być może nieco zbyt mocno krytykuje Brazylijczyka. Ale miewam tak tylko w przypadku tych, za których rękę bym dał sobie obciąć. On na swojej pozycji musi wnosi jakość. Cholera niech mu się w tym sezonie powiedzie, niech napędza nasze ataki.. i panuje nad przeciwnikami poprzez panowanie nad piłką ^^



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy