REKLAMA
REKLAMA

Kadra Hiszpanii na IO

dodał: Maciej Petryszyn  |  źródło: L'Equipe  |  13.07.2012 18:12
Luis Milla, który prowadzi olimpijską reprezentację Hiszpanii, podał ostateczną kadrę, którą zabierze ze sobą na nadchodzące Igrzyska Olimpijskie w Londynie. W 18-osobowym zespole zabrakło miejsca dla zawodników mistrza Hiszpanii Realu Madryt.

niaW składzie zabrakło m.in. pomocnika Barcelony Thiago Alcantary. Za to powołanie otrzymali trzej niedawni mistrzostwie świata - Jordi Alba, Javier Martinez oraz Juan Mata. Ten ostatni oraz Adrian Lopez reprezentują graczy powyżej 23. roku życia.

Kadra Hiszpanii:

Bramkarze: David de Gea (Manchester United), Diego Marino (Villarreal)

Obrońcy: Martin Montoya (Barcelona), Jordi Alba (Barcelona), Alvaro Dominguez (Borussia Moenchengladbach), Cesar Azpilicueta (Marsylia), Inigo Martinez (Real Sociedad), Alberto Botia (Sporting Gijon)

Pomocnicy: Javier Martinez (Athletic Bilbao), Ander Herrera (Athletic Bilbao), Koke (Atletico Madryt), Oriol Romeu (Chelsea), Juan Manuel Mata (Chelsea), Isco (Malaga)

Napastnicy: Iker Muniain (Athletic Bilbao), Adrian Lopez (Atletico Madryt), Cristian Tello (Barcelona), Rodrigo Moreno (Benfica)

Na Igrzyskach rywalami Hiszpanów w grupie D będą reprezentacje Japonii, Hondurasu i Maroka.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 25 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Barca_Lukasz | 13.07.2012 18:21

Jakby moło graczy Barcy kogoś mi brak w tym timie Hmm...

WorldX | 13.07.2012 18:35

Poprawka - z grupy \"starszych\" w reprezentacji Hiszpanii jest cała trójka - Juan Mata, Javi Martinez i Adrian Lopez (wszyscy urodzeni przed 1 stycznia 1989).

Joker | 13.07.2012 19:00

Dla mnie jest kompletym nieporozumieniem, aby zawodnik który rozegrał 6 pełnych meczów podczas ME jechał teraz na IO...
A ja sie pytam gdzie wakacje i okres przygotowawczy dla takiego piłkarza?
Barca kupiła Albe do pierwszego składu, a znając życie on do gry po takiej dawce bedzie się nadawał około października...

Zresztą Martinez i Mata także znajdowlai się w reżimie treningowym przez ponad miesiąc i oni o odpoczynku także mogą zapomnieć...
Jakby w Hiszpanii nie bło innych zawodników, którzy mogliby pojechać i wcale nie osłabiliby tej ekipy...
Przeciez można wziąć 3 starszych... Albe można było zastapić Monrealem (albo Didaciem) i po kłopocie... Dla Maty i Martineza także znaleźliby się godni zastępcy... A takie ciąganie zawodników na dwa turnieje tego samego lata to nie jest dobra rzecz dla samych piłkarzy...

LaMadridistka | 13.07.2012 19:11

Do boju Canarinhos! Z powodu braku graczy Realu w tej kadrze, kibicuję Brazylii gdzie jest nasz Marcelo.

tomekmat91 | 13.07.2012 19:39

Joker zgadzam sie w 100% Alba rozegral wszystkie mecze ME, jest niekwestionowanym liderem na swojej pozycji w Hiszpanii, wiec po co ma wracac to kadry mlodziezowej, bo taka gra na IO? Hiszpanie maja nastepce Capdevilii , wiec niech ,dadza szanse wykazac sie na IO nowym zawodnikiom na tej pozycji. Rozumiem jeszcze ze jedzie Mata , ktory byl rezerowoym ale Alba? Barca zaczyna okres przygotowawczy, gra w sparingach, ktore Alba przegapi... Jak tu sie zgrac z zespolem i w ogole odpoczac po ciezkim sezonie, jak zaraz zaczyna sie nastepny? Na miejscu dzialaczy Barcy bylbym wkurzony.. W takiej kadrze powinien byc np LLorente, ktory mial kapitalny sezon, ale na ME nie dostal szansy, jesli mowa o zawodnikach juz doroslej repry.

cich cich | 13.07.2012 20:42


Valencia zgodziła się na jego występ na Olimpiadzie....ale to było jeszcze przed transferem...
Nie wiem jak wyglądają szczegóły...ale Barca jako nowy pracodawca mogła się nie zgodzic...( a może nie mogła,he,he,he...nie wiem...).

Chłopak...nawet nie powącha okresu przygotowawczego...i szlag trafi to wzmocnienie...przynajmniej na pół sezonu...

Mieli wziąc 3 starszych piłkarzy....i wzięli 2 ...którzy pojechali na ME...o rok starszych,he,he,he...i Adriana....ich rówieśnika...
Mogli zaproponowac Soldado, mogli zaproponowac Raula...mogli poprosic B.Valero...
Spinają się na ten turniej...a Brazylia ma skład ...właściwie nie do zajechania..Jeżeli ich trener to ogarnie, jeżeli nie zachlają...i nie zrobią sobie karnawału to wygrają na luzie...ale oczywiście wszystko jest możliwe...oczywiście,he,he,he...
Cieszę się że Thiago ....będzie gotowy przed końcem lipca...i że przynajmniej on...będzie mógł się przygotowac jak trzeba,he,he,he...

Te powołania to kolejna głupota...przyklepana przez krajowy związek...ale nic mnie już nie zdziwi.
Kilka dni temu niektórzy cieszyli się że...zmieniono ten fatalny terminarz...który kolidował z 1/2 LM.
I wszystko byłoby w porządku ale zamiast GD ...przed ewentualnym..( podkreślam...ewentualnym...) rewanżem w półfinale LM...Real gra derby z Atletico na VC...a Barcelona jedzie do Bilbao...
Specjaliści....he,he,he...


Pozdro - cich cich

messenger | 13.07.2012 22:15

cich cich
Może władze ligi całkiem niesłusznie jak w tym roku uznały, że Real i Barcelona są tak niedoścignione, że rywale w 1/2 LM położą się przed nimi i rewanż będzie formalnością?

magiczny717 | 13.07.2012 22:31

Mocny skład. Można mówić co by było gdyby Thiago i Cuenca nie mieli kontuzji? No odpowiedź prosta byli by jeszcze mocniejsi. hehe ... wiadomo o co chodzi. Są mocni i zagrają po złoto ...no chyba że Canarinhos którzy w składzie mają Neymara, Hulka, Pato, Ganso, Silve, Marcelo czy wielu innych świetnych piłkarzy im pokrzyżują plany.

magiczny717 | 13.07.2012 22:39

Joker
Trochę masz racji bo Alba grał cały sezon i ME w pierwszym składzie i zamiast na wakacje jedzie na IO. Szkoda że opuści przygotowywanie do sezonu ale nie tak w 100 procentach bo przecież treningi przed IO i sama gra daje mu rytm meczowy który jest bardzo ważny. Jedyne co może mu brakować to świeżości ale to młody zawodnik więc da rade. Ze zgraniem nie będzie problemu bo widzieliśmy co robił na Euro z Iniestą, Xavim czy Pedro ....

Jeżeli Alba chce jechać na IO to niech jedzie. IO może w piłce nożnej nie są aż tak ważne ale jednak trofeum jest. Fajne jest to że mimo tego że IO nie jest tak ważne w nodze to piłkarze chcą jechać i grać dla reprezentacji. Jordi wie co robi więc wiem że będzie gotowy na sezon klubowy może nie od pierwszego dnia ale jest Adriano który grac tez potrafi.

Joker | 13.07.2012 22:41

magiczny
Może mu na emeryturze olimpijskiej zależy, heheheh....

cich cich | 13.07.2012 22:45



messenger -

Nie...ale robili wszystko żeby przeszkodzic....
W innych ligach przekłada się mecze, robi się różne inne pierepałki...a tu nie ma o tym mowy...
Do tego jeszcze wymyślają inne ciekawostki żeby żyło się lepiej,he,he,he....ale to jest to o czym pisałem już dawno.
Pod względem organizacyjnym są lata świetlne za Niemcami i Anglią...
Na szczęście mają dobre szkółki, zdolną młodzież...to jest wielki plus,he,he,he...

A czy są niedoścignione ? Zdania są podzielone,he,he,he...


Pozdro - cich cich

ElGolaso | 13.07.2012 22:48

cich cich

Według mnie, opinia jakoby federacja ustaliła taki a nie inny termin GD pod naciskiem obydwu potentatów i tego co się wydarzyło w 1/2 ostatniej edycji LM jest kolejnym wymysłem mediów, które jak zwykle wymyślają coraz to ciekawsze historyjki.
El Classico nie raz już odbywało się w październiku oraz marcu (ostatni raz bodajże w pamiętnym sezonie zakończonym remontadą Realu, jesienią 2:0 na SB a w rewanżu 3:3 i hattrick Messiego). Nic w tym niezwykłego.

Ogólnie nie wiem skąd się u was bierze oczekiwanie układania terminarza pod ewentualny sukces Barcy czy Realu w rozgrywkach LM? A co z pozostałymi zespołami, które nie raz grają nie mniej ważne dla nich mecze choćby w Lidze Europy? Takie ingerowanie w terminarz rozgrywek wg mnie obniża tylko ich prestiż już i tak dostatecznie nadwątlony innymi idiotycznymi decyzjami federacji....

ElGolaso | 13.07.2012 22:55

nowy wpis się pojawił więc dopiszę i ja.

cichu

Niemcy, Anglia???
Tam nikt nie przekłada meczów, a tym bardziej nie grzebie brudną łapą w terminarzu rozgrywek.
Ostatnio Chelsea grała przecież bardzo trudny mecz z Tottenhamem i gdyby brali udział w wyścigu o mistrza wyszli by na ten mecz optymalnym składem.

We Włoszech pozwalają im grać w piątek (co nie ma przecież i tak zastosowania w kolejce pomiędzy półfinałami LM!), a przekłada się spotkania jedynie we Francji.

cich cich | 13.07.2012 23:51


ElGolaso -

Nie sądzę żeby było to umyślne działanie...tak im wyszło w tym sezonie ...i ja pomimo wszystko bardzo się cieszę z tego powodu. Ja wiem że terminy bywały różne...w przeszłości....
Nie posądzam ich o takie rzeczy...nigdy w życiu.
Tej federacji nie posądzam...o myślenie, skądże znowu,he,he,he...
Może GD na początku sezonu nie jest halo ( dla Barcelony )..ale marzec może byc ok...

Ja pamiętam że były takie przypadki w Anglii...szczególnie tam,kiedy przekładano terminy spotkań...i to właśnie tym najsilniejszym ekipom.
Już od dobrych kilku lat. Może rzeczywiście nie w ok...1/2 LM, może rzeczywiście nie...
Niestety nie przytoczę żadnego przykładu...musiałbym grzebac...
Pamiętam jednak rozmowy z Fanami PL...z ostatnich 3 lat...i nie protestowali,he,he,he...
Francji nie kojarzę...za mało się interesuję...

Ty nawiązujesz do terminarza...oczywiście u nich też bywa różnie...No i nie mają takiego ...małego problemu jak ci z Hiszpanii,he,he,he...tu chodzi tylko o dwa mecze...albo jeszcze kilka...dodatkowo,he,he,he...
Wiem ...że inni też mają swoje prawa...ale można to ułożyc tak żeby w okolicach półfinałów LM/LE chronic reprezentantów ligi...w miarę możliwości, oczywiście,he,he,he...
To są jednak szczegóły...nic nie znaczące dla naszych potęg,he,he,he...
Może to nie fair...może to takie mocarstwowe myślenie,itd,itp...może masz rację ale wkurzało mnie to GD w okolicach 1/2 LM...nic na to nie poradzę,he,he,he...
Wiem że zachowuję się jak rozpuszczony bachor...chociaż sam wielokrotnie byłem zdania że wiele rzeczy w tej lidze dzieje się z powodu ....dwóch największych...
Wiem...ale serce wciąż płacze,he,he,he....

Napisz lepiej jak widzisz Van Gaala ? Weźmie towarzystwo za mordę ...czy nie weźmie,he,he,he... ?



Pozdro - cich cich

marian_ | 14.07.2012 00:26

Silna kadra Hiszpanów. Moim zdaniem faworytem do końcowego triumfu są Brazylijczycy, a zaraz za nimi Hiszpanie i taki chce finał ^^

barcelonczyk 10 | 14.07.2012 13:01

No i jednak Milla wziął Albę... Rozegrał wszystkie mecze na EURO i ani razu nie został zmieniony, a i tak na IO go wzięli. Jeśli Barca mogła zabronić jego wyjazdu na Olimpiadę, to powinni porozmawiać z Jordim i jeśli by się zgodził, żeby nie jechać, a w zamian za to przygotowywałby się z zespołem do przyszłego sezonu to nasza Duma Katalonii powinna nie pozwolić na wyjazd Alby do Londynu.

Oczywiście Javi Martinez i Juan Mata też nie powinni jechać, chociaż nie rozegrali tyle minut co Alba na ME, ale brali udział w treningach.

Udział w dwóch turniejach praktycznie pod rząd to \"świetna okazja\" do złapania jakiejś kontuzji... Ci zawodnicy po IO w Londynie mogą być strasznie zajechani...

Brazylia z taką kadrą powinna spokojnie wygrać ten turniej, ale wszystko może się zdarzyć. Hiszpania może być bardziej zgrana. Jeśli Brazylia nie dojdzie do finału nie spotykając się wcześniej z Hiszpanami to będzie spora niespodzianka turnieju :)



Pozdro - barcelonczyk 10

Real Madridista | 14.07.2012 13:04

Federacja jest dość dziwna, a właściwie jej zachowanie. Pamiętacie jak Del Bosque wypowiadał się, że z uwagi na przygotowania Repry do Euro lepiej byłoby przyśpieszyć mecz o CdR? I co zrobiła Federacja?
Odpowiedź była, że nie będą nic zmieniać...
Mam podobne zdanie do cicha - też nie posądzam ich o myślenie;)))
Co do kardy na IO nie branie pod uwagę Llorente jest dla mnie bardzo dziwne. Tym bardziej jeśli mają w składzie Muniaina i Martineza, z którymi wysoki Bask jest zgrany z klubu, a to byłby doskonały trzon Repry na IO...
Dziwne to dla mnie dziwne...
Pzdr.

ElGolaso | 14.07.2012 14:12

cich cich

Premiership-
Bankowo tam się nie gra nigdy w piątki, a mecze przełożone owszem zdarzają się ale tylko wtedy jeśli dany zespół lub jego rywal gra akurat finał Pucharu Ligi lub w jednej z dalszych rund Pucharu Anglii.... Także mogło być to zbieżne z terminami potentatów w europejskich pucharach ale to czysty przypadek.

Gran Derbi-
Zgoda. Umiejscowienie tego meczu pomiędzy 1/2 lm to porażka zarówno dla piłkarzy jak i dla fanów. Pierwsi nie dadzą rady fizycznie, a drudzy nie są w stanie skoncentrować swej uwagi na klasyku w takim stopniu na jaki zasługuje, z wszelkimi należnymi mu honorami.

Van Gaal-
Ależ ja się już wypowiedziałem na eredivisie co do tej nominacji... Ba, nawet użyłem dokładnie tego określenia \"brania za mordę\".
Ujmę to tak...
Już w momencie przegranych kwalifikacji MS2002 po cichu liczyłem że doczekam chwili kiedy Luis dostanie od federacji swoją drugą szansę.
Wiesz co ci powiem... jak spojrzę wstecz i porównam tamte kwalifikacje z tym co wyczyniali wówczas na lokalnym podwórku Brazylijczycy... to była ekipa na złoto!
Zwyczajnie Holendrom zabrakło odrobiny piłkarskiego fartu.
Masa kontuzji już od początku kwalifikacji (na mecz z Irlandią w Amsterdamie trzeba było sięgać aż po Richarda Witschge), zawieszenia za doping Davidsa oraz Stama.... no i ten nieszczęsny mecz bodajże w Porto z Portugalczykami z prowadzeniem 2-0 do 83 minuty i wątpliwym karnym w doliczonym czasie gry na 2-2.
Wiesz co Ci powiem... Podczas 4 letniej kadencji Van Marwijka Oranje odnieśli największy sukces za mojego kibicowania, a ja z tego okresu nie mam w głowie nic. Absolutnie żadnego meczu który chciałbym obejrzeć sobie raz jeszcze by coś ponownie przeżyć.
Co innego za Van Gaala. Wspomniany pojedynek z Portugalczykami to był futbol! No i towarzyska potyczka z Angolami w sierpniu 2001 roku na WHL po pełnej dominacji zakończona wynikiem 2-0. Pierwsza połowa  to był majstersztyk! .... to była próba generalna przed decydującym starciem w Dublinie. Ehhhh....
Także ja śpię spokojny. Mechaniczna pomarańcza jeszcze na piłkarskie salony powróci i to szybciej niż się co niektórym wydaje.
Pozdro.

http://www.youtube.com/watch?
feature=endscreen&v=iX5VFV-Zzfc&N R=1

baherta9sd | 14.07.2012 14:52

http://polishinformation24.blogspot .com/   Juz dzisiaj spotkanie HT/FT kurs ok 25-30 ! screeny poprzednich spotkan na blogu ! poki co 100% skutecznosci !

cich cich | 14.07.2012 19:53


ElGolaso -



Może właśnie tak było...tak jak piszesz, coś się zbiegło w czasie...i wiadomo ...he,he,he..

Tego newsa chyba nie czytałem...jakoś wcześniej doszło do mnie z innych źródeł... tak wyszło.

Van Gaal...potrafi za mordę, potrafi...i na to liczę.
Szkoda że nastąpi teraz powolna zmiana pokoleń....
Nie widzę na razie następców Wesa, Arjena i Robina...przynajmniej dzisiaj...
Wiem że jest kilku młodych..i bardzo młodych utalentowanych chłopców. Prowadzę swoją młodzieżową kronikę...karierę skończyłem jako junior i tak mi zostało ..ale nie wiem..., naprawdę wątpię...czy już na MŚ w 2014 pojawi się nowa, silna drużyna.
Luis obejmuje reprezentację w najtrudniejszym momencie...Moim zdaniem najtrudniejszym od 1978 roku...wbrew pozorom.
Pokolenie 1986-1989....zostało trochę pojechane przez Bercika...Piłkarze urodzeni w latach 90-tych...to nadal przyszłośc,....jednak nie wiadomo jaka,he,he,he...

Liczę na to że Van Gaal wywali kogo trzeba, zatrzyma niezbędnych...i doładuje skład kilkoma młodziakami...
Za mordę, koniecznie za mordę...żeby nie kalali dobrego imienia, nigdy więcej,he,he,he...

Ja również będę miał ten sam problem z Van Marwijkiem...kompletna amnezja...niestety.
To wicemistrzostwo ...lata mi ...wiadomo gdzie..
Sto razy wolę to 4 miejsce z 1998 roku...czy ten półfinał ME w cieniu fatum,he,he,he...
Masz rację, tamta kapela mogła byc złota...Z resztą już po tych fatalnych dla Holandii  eliminacjach...Brazylia po raz pierwszy od bardzo dawna nie była uważana za głównego faworyta...
Pamiętam że mistrzem miała byc Francja...albo Argentyna,he,he,he...

Mój brajdak który jest fanem Oranje...i pamięta jeszcze MŚ w  1974 ...i w 1978, dziecko Johanna,he,he,he...w  czasie MŚ w RPA pytał mnie - Co to jest ? Co to k.... jest ? Na pewno nie Holandia...i miał rację.

Będę życzył wszystkiego najlepszego ...jak zawsze.



Pozdro - cich cich



tomekmat91 | 14.07.2012 20:20

ElGolaso i cichcich - piszecie o Van Gaalu , Marwijku... Ale czy pamiętacie co Holandia wyczyniałą na Euro 2008?? 3:0 z mistrzami świata Włochami, 4:1 z wicemś Francją - to było coś fenomenalnego! Oglądam piłkę może 10-12 lat , nie iwem czy to dużo, ale tak grającej drużyny nie pamiętam. Później mecz z Rosją, przegrany po dogrywce ( nie miałem okazji oglądać) i koniec Van Bastena. Czy słusznie? Zgadzam się, że Holandia MArwijka nie przekonywała, chociaż jednak drugie miejsce na świecie zdobył, a Hol mś nigdy nie była..

Joker | 14.07.2012 20:28

Holandia v.Marwijka w meczu o punkty rozjechała w swoim starym dobrym stylu tylko Szwdów w el.ME 4:1... Pozostałe pogormy połączone z efektowną grą miały miejsce w sparingach i spotkaniach o punkty ze słabeuszami...

ronaldo1994 | 14.07.2012 22:45

Powinien być zakaz gry na dwóch wielkich turniejach (oczywiście reprezentacji) w 1sezonie, bo dopiero co się Euro skończyło, a taki Alba jedzie na IO i tam pewnie też rozegra wszystkie mecze w pełnym wymiarze czasowym.

salva_CFC | 15.07.2012 03:54

Calkiem dobrze dobrana kadra

marcinReal | 15.07.2012 21:44

fatalna kadra !!
Graczami POWYŻEJ 23 ROKU ŻYCIA POWINNI BYĆ CI CO NIE JECHALI NA EURO.
Raul(zasłuzyl jak malo kto),Soldado,Benat,Monreal,Jose Enrique(tak to jest Hiszpan),Villa czy Puyol(obaj przez kontuzje stracili takie szanse)

2.Jordi Alba to człowiek i powinien po EURO odpoczac i przygotowac SIE NORMALNIE do sezonu.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy