STS z całodobową obsługą klienta w 5 językach

Mateusz Juroszek podczas konferencji STS
Na zdjęciu: Mateusz Juroszek podczas konferencji STS

STS, największy bukmacher w Polsce, wprowadził całodobową obsługę klienta, która dostępna jest aż w 5 językach – polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim oraz rosyjskim. Dział customer service bukmachera prowadzi ponad 30 tys. rozmów miesięcznie. Blisko 9 na 10 klientów jest zadowolonych z poziomu obsługi.

Czytaj dalej…

– Jesteśmy niekwestionowanym liderem polskiego rynku bukmacherskiego. Nieprzerwanie inwestujemy nie tylko w nowoczesne rozwiązania dla graczy, ale również w ich komfort przy korzystaniu z naszych usług. Od kilku lat posiadamy i rozwijamy m.in. innowacyjną aplikację mobilną, transmisje wydarzeń sportowych z całego świata czy własny system wypłat. Od teraz nasz dział customer service – obsługujący największy ruch w branży w Polsce – funkcjonuje 24 godziny na dobę, a konsultanci posługują się aż 5 językami. Mamy również dedykowany zespół dla klientów VIP. To kolejna przewaga konkurencyjna STS, która pozwala dystansować nas od pozostałych podmiotów z branży – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Dział customer service STS wyróżnia się wysokim wskaźnikiem satysfakcji klientów – aż 87% z nich jest zadowolonych z jakości obsługi. W ubiegłym roku w ocenie usług udział wzięło przeszło 52,5 tys. osób.

STS po zdominowaniu polskiego sektora zakładów wzajemnych rozpoczął w lutym 2019 roku działalność na rynkach europejskich. Spółka po latach intensywnego rozwoju zagospodarowała blisko połowę rodzimej branży. Oferta bukmachera dostępna jest w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Norwegii, Islandii, Luksemburgu, Słowenii, Andorze, San Marino oraz na Gibraltarze, Malcie i Łotwie. STS jest pierwszym polskim bukmacherem, który rozpoczął działalność zagraniczną. W planach jest dalsza ekspansja międzynarodowa.

Spółka – za sprawą licznych inwestycji w rozwój oferty zakładów, nowoczesnych technologii oraz nowych funkcjonalności dla użytkowników STS – w ostatnich 6 latach zwiększyła przychody ponad dziesięciokrotnie – z 220 mln zł do 2,41 mld zł. Obecnie STS posiada ponad 47% udziałów w polskim rynku bukmacherskim, a 80% obrotów generują kanały online – aplikacja dedykowana systemowi Android oraz iOS, strona internetowa oraz jej mobilna wersja.

Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Korony Kielce, Górnika Zabrze, Anwilu Włocławek, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa, KSW czy innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu, m.in. AGO Esport i devils.one.

Więcej informacji znajdą Państwo na www.sts.pl

Komentarze