REKLAMA
REKLAMA

Song przechodzi do Barcelony

dodał: maaarcin  |  źródło: goal.pl  |  18.08.2012 18:21
Arsenal Londyn i FC Barcelona oficjalnie poinformowały o uzyskaniu porozumienia w sprawie transferu defensywnego pomocnika Alexa Songa. Kwota transferu opiewać będzie na 19 milionów euro. Kameruńczyk w poniedziałek przejdzie badania medyczne, po których podpisze pięcioletni kontrakt.

W umowie Songa z Barceloną znajdzie się klauzula odstępnego z kwotą 80 milionów euro. Oficjalna prezentacja zawodnika na Camp Nou odbędzie się w poniedziałkowy wieczór.

- Arsenal FC potwierdza, że uzgodnił warunki transferu Alexa Songa do Barcelony. Song będzie teraz podróżować do katalońskiego klubu, aby uzgodnić warunki kontraktu i przejść badania przed finalizacją transferu - czytam w oficjalnym komunikacie Kanonierów.

Songa zabrakło w składzie Kanonierów na sobotnie spotkanie z Sunderlandem, które zakończyło się bezbramkowym remisem.

24-letni Kameruńczyk jest wychowankiem francuskiej Bastii, z której przed sezonem 2005/06 przeniósł się do Arsenalu. Od tamtej pory rozegrał w barwach Kanonierów 138 spotkań w Premier League i zdobył siedem bramek.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 93 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

MiSTZRU | 18.08.2012 18:23

No i się stało, a jeszcze miesiąc, baa nawet tydzień temu sądziłem, że to najlepsze okienko transferowe Arsenalu od lat. Zarząd jednak w dośc krótkim czasie sprowadził kibiców na ziemię. Takiego zawodnika z 3 letnim kontraktem sprzedać za 19mln euro... Paranoja

arsenal&wisla | 18.08.2012 18:25

Poznalismy kolejnego łazarza, ktory ma Arsenal gdzies. Barcelona sie tylko Nim zainteresowala a ten od razu do Nich polecial. Prawdziwych kanonierow juz nie ma i jeszcze pewnie dlugo nie bedzie. Jezeli ten sezon mial byc przelomowy to w tym momencie taki na pewno nie bedzie. Brawo zarzad, takichd****i to tylko Arsenal moze miec.

Bini | 18.08.2012 18:25

To jest KPINA. Kolejny "wychowanek" wzmacnia barce. Arsenal to nie ich szkółka. Barcelona robi sobie żarrty. Wypozyczenia na zasadzie Romeu (czy Chelsea to klub partnerski barcy?) wykupki z barcelony i wyciąganie piłkarzy przez kilka sezonów (buntowanie) jak Fabregas

Plujecie na RvP ale to Song obniża własnie poziom ligi co jest bolesne.

uzalezniony | 18.08.2012 18:25

jak  Arsenal tak tanio sprzedaje to ja bym w Chelsea Sagne widzial tylko jak kontuzje wyleczy ;p

VeBorek | 18.08.2012 18:25

No i bardzo dobrze. Witamy cię z otwartymi ramionami! Obyś pomógł nam tak jak to oczekujemy, na dwumecz z Realem. Liczę na to że Katalończycy ze swoim składem i Songiem który może powstrzymać atak Realu wygrają Super Puchar!!! VeB pozdrowienia dla fanów Barcelony i Realu

Ars3n | 18.08.2012 18:26

Zegnaj Alex. Szkoda, ze tak dal sie omamic, ale trudno. Jedyne czego moge mu zyczyc to napewno nie kariery Hleba, Czyhrynskiego, a wygryzienie tego busqetsa.

NoSuprises | 18.08.2012 18:26

Głupie prostytutki(zamiennik wulgarnego określenia na tą profesję) z zarządu jeszcze się nie nachapały...

Lusek092 | 18.08.2012 18:27

Cudowna wiadomość przed jutrzejszym meczem otwarcia : )

Cocacola | 18.08.2012 18:29

zgadzam sie z bini

Vervvis | 18.08.2012 18:29

Kurcze szkoda że United Songa nie wziął ale ten Santi Cazorla jest ciekawym graczem i może za rok United go kupi przydałoby się takiego gracza mieć. Gibbs też ładnie poczyna kurcze mam nadzieję że Barca pokazała Fergiemu że dobrzy gracze są do wyciągnięcia.

Barca_Lukasz | 18.08.2012 18:30

Godny następca Keity fajnie że jest z nami a do wyśmiewających oferty BARCY a jednak 15 bania stykło HeHe:) a teraz po Majstra i LM:)

AVFC | 18.08.2012 18:30

Ała... Nic konstruktywnego nie napisze.

ravvel7 | 18.08.2012 18:30

jeszcze ze 2 sezony i nie będzie miał Arsenal gwiazd na sprzedaż. Polityka transferowa Arsenalu to totalna klapa

koivu | 18.08.2012 18:32

chore sprzedac zawdnika z kontraktem za 2014 za 19mln to jest chore w tydzien zroblismy z siebie posmiewisko i targowisko to juz jest firma badz konsorcium a nie klub pilkarski :|

Bini | 18.08.2012 18:33



[ Już wystarczy tych prowokacji. Ostrzeżenie. Moderator ]



MiSTZRU | 18.08.2012 18:33

Strasznie ciężko jest być kibicem Arsenalu.

Kezo | 18.08.2012 18:35

19 mln euro za Songa z 3 letnim kontraktem. Zarząd Arsenalu sobie chyba jaja robi z takim transferem...
Wenger z 50 milionami za RvP i Songa musi sprowadzić konkretnego DMa i jeszcze naprawde klasowego ŚN. M'villa i Llorente ?
Współczuje kibicom Arsenalu i gratuluje Barcelonie świetnego interesu.

Young Guns | 18.08.2012 18:36

Ten transfer to gwóźdz do trumny... Van Persie był rzeczą conajmniej naturalną.. ten? kołkiem w serce środka pola...
24/25 lat...3 lata do wygaśnięcia kontraktu...co najmniej 5-6 lat gry na najwyższym poziomie a ten poziom już posiada.. Nic z tego nie rozumie i chyba nie zrozumię. Skoro odszedł Song to trzeba było zostawić Robina i pozwolić mu odejść w przyszłym roku za darmo a w tym sezonie powalczyć...
W tej sytuacji nic nie rozumiem... Chyba, że to było 30 mln Funtów

Arsen4ever | 18.08.2012 18:37

Nie dziwię się mu zupełnie...

od 14 lat kibicuję Arsenalowi i nigdy nie działo się to co w ostatnich latach - wyprzedaż czołowych zawodników bedących kręgosłupem naszej drużyny

to co robi zarząd to totalna kpina , wywieszenie białej flagi już na początku sezonu i powiedzenie drużynie - spoko,pierwsza czwórka będzie sukcesem

Szczęścia życzę Songowi - władze Arsenalu nie mają żadnych ambicji więc nie dziwię się ,ze odszedł

Adrian2805 | 18.08.2012 18:37

No najlepiej wszyscy niech odejdą z tego Arsenalu i będzie ok, Wenger ma przecież jeszcze młodzież w którą inwestował przez ostatnie lata, może oni będą grać teraz przynajmniej kilka sezonów dopóki nikt po nich się nie zgłosi. Prezes Arsenalu Peter Hill-Wood kupił kilku graczy w tym okienku lecz nie chciał aby jego budżet był ujemny i dla tego sprzedaje swoich najlepszych zawodników. Mądra polityka prezesa  

FIFEK | 18.08.2012 18:38

Będzie mu trudno przyzwyczajić się do TIKI-TAKA ;). Ale WITAMY!!!!!!

Gall*Anonim | 18.08.2012 18:38

Co wy się czepiacie tej Barcy? To źle dla nich, ze kupili tanio dobrego grajka? Pretensje kierowałbym do zarządu Arsenalu, który po prostu się ośmieszył uzyskując tak śmieszną kwotę. Mówiąc szczerze obawialem się kanonierów przed tymi dwoma transferami, ale teraz? Mozna powiedzieć ze wszystko wróciło na swoje miejsce...

marian_ | 18.08.2012 18:39

Witaj!
W mediach krąży kwota 15 mln funtów.
Ciekaw jestem jaką rolę będzie spełniał w Barcelonie. W ostatnim sezonie jako defensywny gracz spełniał swoje obowiązki różnie. Bardziej zależało mu na grze wyżej i do przodu (duża liczba asyst). Z drugiej strony Keita też nie był zmiennikiem jedynie Sergio, ale i Xaviego, czy po prostu wzmocnić drugą linię kosztem ofensywnego gracza. Song nada się do tej roli bardzo dobrze. Cenię jego uniwersalność, jednak muszę jeszcze na własne oczy zobaczyć jak radzi sobie w odbiorze itp. Song jest innym piłarzem niż Martinez, który był również łączony z Barcą. Mam nadzieję, że będzie to wartość dodana do drugiej lini. Kadra jest coraz szersza, co cieszy :)

AmadeuszDonaldo | 18.08.2012 18:39

W sumie zastanawiam sie jak to bedzie, bo Song to jest za dobry zawodnik zeby siedzial na lawie....  Tito bedzie musial duzo wieksza rotacje stosowac niz to robil Guardiola na pozycji DM..... Kiedys to Arsenal robil interesy z Barcelona przyklad Overmarsa czy Petit, teraz to Barcelona wyciaga za "grosze" ich graczy i bardzo dobrze.....

Antonio13 | 18.08.2012 18:39

W Arsenalu pracują jacyś idioci jak można go sprzedać za takie grosze.

Evolver | 18.08.2012 18:40

Gdy jakiś tydzień temu pisałem, że ten transfer jest bardzo prawdopodobny, to się kibice Arsenalu spinali na mnie jak nie wiem co... a teraz? ;) No właśnie...

ans994 | 18.08.2012 18:42

Co ten Arsenal zrobil....
Sprzedac takiego grajka za "grosze"... a teraz w Barsie klauzula 80 baniek, smiech na sali.
Swoja droga nie byl to najlepszy ruch ze strony Alexa, wiadomo ze niektorzy pilkarze marza o grze dla barcy , ale bycie rezerwowym to raczej nic przyjemnego.

VeBorek | 18.08.2012 18:43

Teraz przestańcie pisać że Barca to złodzieje wychowanków bo tylko się nim zainteresowali ten zawodnik wie co robi i nie ma Arsenalu gdzieś. To Arsenal ma go w D.... Za takie pieniądze to Aston Villa czy beniaminek z brazylii chciałyby takiego piłkarza co potrafi uratować mecz. Tito ma wizję i widzi go w składzie a Arsenal nie potrafi zachować zawodników lub chociaż podnieść ceny. Musi być powód dlaczego czołowi zawodnicy odchodzą. Atmosfera w klubie, płaca i ogólnie trofea o które możesz powalczyć. Taki Arsenal zszedł na psy i nie mogą sobie teraz poradzić

WorldX | 18.08.2012 18:44

Zgadzam się z użytkownikiem Gall*Anonim. Pretensje jedynie należy kierować do zarządu Arsenalu, że tak łatwo dają odchodzić swym najlepszym piłkarzom praktycznie za grosze. Kto by nie skorzystał z oferty "świetny gracz za nieduże pieniądze"? Osobiście nie jestem zachwycony tym posunięciem obu zarządów (Barcy i Arsenalu).

TFAROŻEK | 18.08.2012 18:46

@arsenal&wisla - Judasz, nie Łazarz...

rbt | 18.08.2012 18:47

Szkoda, teraz Arsenal musi kupić kogoś na środek, bo nie wydaje mi się, aby Diaby, ani Frimpong zdołali go godnie zastąpić. Nie rozumiem czemu Arsenal pozbywa się właśnie Songa, a nie takiego Ramseya. Cena to kpina za jaką Arsenal go sprzedał. Zarząd po prostu odwala jakąś kaszane.
Mimo wszystko życzę mu wszystkiego najlepszego w Barcelonie. Mam nadzieję, że wkomponuje się w tą drużynę. Będzie go brakować.

krajanus | 18.08.2012 18:48

My jako kibice Barcelony powinniśmy mieć pretensje do zarządu bo ten za grosze kupił świetnego zawodnika z Arsenalu ( nie pierwszego )... Na stronach Arsenalu płacz i obrzucanie błotem Barcelone :) Czas dorosnąć i przejrzeć na oczy bo wina lezy po stronie waszego zarządu.

Red_head | 18.08.2012 18:50

Teraz to już chyba nikt nie ma wątpliwości,że te odejścia czołowych zawodników,to wina zarządu,a nie piłkarzy... :-]
Oczekuje się lojalności od zawodników,nie dając nic w zamian.

Ekste | 18.08.2012 18:52

Zgadzam się z tymi głosami powyżej, które twierdzą iż przecież to nie jest wina Barcy, że tak dobry zawodnik przechodzi do nich za tak małe pieniądze.

Osobiście jestem ciekawy, jaki cel mieli w tym włodarze Arsenalu, żeby sprzedać zawodnika, który ma jeszcze 3 lata kontraktu, w dodatku sprawdzonego i ogranego w Europie za 15 milionów funtów, podczas gdy 19 latkowie niesprawdzeni na Starym Kontynencie przychodzą za 40 milionów...

Ten transfer to kpina ze strony zarządu Arsenalu.

MiSTZRU | 18.08.2012 18:52

krajanus

Co Ty gadasz? Na stronach Kanonierów nikt nie obrzuca błotem Barcelony, tylko zarząd Arsenalu. Świetny ruch z Waszej strony. Początkowo większośc kibiców wyśmiewała ofertę katalończyków, jednak to teraz wszyscy powinni się śmiać z Arsenalu, że ta kwota wystarczyła...

4PPr0 | 18.08.2012 18:55

Arsenal schodzi na psy... a Barcelona korzysta w najlepsze z głupoty zarządu bo skoro on ma teraz klauzule 80 baniek to mogli wyciągnąć kolejne z 10 co najmniej bo widać ze go cenią w przeciwieństwie do władz Arsenalu;/

Catalina | 18.08.2012 18:57

Niestety ale okienko transferowe w wykonaniu Arsenalu trzeba ocenić negatywnie mimo zakupu genialnego Cazorli. Co do Songa to wiadomo świetny piłkarz uniwersalny ciekawe jaki pomysł ma na niego Tito.

JUVENTUS 30

Bureee | 18.08.2012 19:00

Czym tu się podniecać?? Kolejny gracz przeszedł ze słabszego klubu do dużo lepszego. Takie transfery są na porządku dziennym.

charleslog | 18.08.2012 19:02

I jak Arsenal ma walczyć o tytuły skoro oni co sezon(!) sprzedają swoich najlepszych piłkarzy?

creative14 | 18.08.2012 19:05

Ale plujecie na niego przeszedł do Barcy w poszukiwaniu trofeów tak samo jak kiedyś Mascherano czy Xabi Alonso.

qb | 18.08.2012 19:05

Szkoda, że odchodzi. Bardzo go lubię. Świetny piłkarz i bardzo pozytywny, wesoły człowiek. Barcelona zrobiła świetny transfer. A co robi Arsenal to już chyba nikt nie ma pojęcia. Nawet jeśli już zarząd musi sprzedawać zawodników to dlaczego przynajmniej nie bierze za nich dobrej kasy, tylko zgadza się chyba na pierwsze lepsze oferty bez negocjacji? I teraz nie ma ani Songa ani sensownych pieniędzy. Aż się odechciewa kibicować... Chyba specjalnie ściągnięto Cazorlę, Podolskiego i Girou wcześniej bo teraz zapewne nie chcieli by przyjść. Cóż za brak ambicji za strony tego Klubu! Porażka. W ciągu 10 lat tak upaść.

4PPr0 | 18.08.2012 19:08

My nie plujemy na niego tylko na zarząd klubu jak co. Ten klub jest totalnie bez ambicji by walczyć o jakieś trofea a ich polityka transferowa to potwierdza plus ich frajerstwo. Teraz to o LM będą mieli dopiero ciężko a z tego jest przecież kupa kasy za same dostanie się.

theo99 | 18.08.2012 19:11

uzalezniony -> za rok bedzie na promocji wilshere i chamberlain wiec chelsea moze skorzystac :D wenger i tak niczego nie zmieni, wiec za rok pojda nastepni

Barca_Lukasz | 18.08.2012 19:20

a może Panu A.Wengerowi powinni już podziękować ubzdurał sobie że z samymi młodzianami można coś wygrać i co i nic od wielu lat posucha Song chce w końcu coś wygrać!

Malina10 | 18.08.2012 19:20

I bardzo dobrze z tym transferem. Ciekawe jak Song sprawdzi się w Barcelonie. Mam nadzieję, że pomyślnie. ;)

hokus | 18.08.2012 19:24

Znakomity ruch Barcy (jakby jeszcze stawiali Songa za Busquetsa), natomiast zenujacy Arsenalu. Zwlaszcza jesli wziac pod lupe kwote transferu... A jeszcze tydzien temu chwalilem Arsenal za transfery... Szkoda tylko fanow tego klubu, a raczej firmie/korporacji.

DolceVita | 18.08.2012 19:32

Szkoda, fani The Gunners mieli chrapkę na podium (niektórzy z tu obecnych nawet byli tego pewni) tymczasem ich klub ponownie zorganizował letnią wyprzedaż.

fogu | 18.08.2012 19:40

Ten transparent który widać In Arsen.. to chyba dodają do karnetów na sezon. Arsenal kojarzy mi się już z taniochą. Tanio kupić i tanio sprzedać. Jedyna droga rzecz w tym klubie to wejściówki na mecz. I jeszcze taki quiz na koniec. Jeśli Porto sprzedało solidnego obrońcę Pepe za 30 baniek to jak myślicie za ile spredałoby jednego z najlepszych defensywnych pomocników na świecie? Może by tam tych błaznów wysłać na staż. Skur***yny. Może by Mediamarkt powalczył o reklamę na koszulkach Arsenalu? Drogo na pewno nie będzie. A w chinach oddźwięk będzie spory.

DolceVita | 18.08.2012 19:42

@ fogu

Taa, Arsenal - nie dla idiotów ;)

fogu | 18.08.2012 19:44

DolceVita powiedz to tym z transparentem. Ja to pie****ę

Typ | 18.08.2012 19:47

Barcelona ma najlepszą szkółkę piłkarską na świecie!!

Sprzedać 24/25 letniego zawodnika z 3 letnim kontraktem za 15 mln funtów to po prostu kpina. Tak jak zrobili świetny interes na sprzedaży RvP (24 mln funtów za 29 letniego zawodnika, to interes idealny), tak teraz dali ciała na całej linii.

cich cich | 18.08.2012 19:48


Liczyłem na Capoue...a dostałem Songa...
Nie płaczę z tego powodu, na początku okienka sądziłem że można kupić tańszego Francuza....i może jakiegoś wielkiego bydlaka do ataku, takiego na ciężkie czasy,he,he,he...
Rozumiem że cena Hulka ....wciąż nieosiągalna ale za plecami wszystkich ...Porto ściągnęło Kolumbijczyka Jacksona Martineza...i to byłby dobry wybór ale na razie trzeba się cieszyć z tego co jest.
Dwa bardzo dobre transfery ...za dobre ( z punktu widzenia zarządu Barcelony ) pieniądze, na pewno wzmocnienie.
Barca poszukuje inteligentnych, wszechstronnych piłkarzy...i takich sprowadziła.

Pozostaje wierzyć w to że Villa jakoś się odnajdzie, że Pedrito...zaliczy cały sezon na wysokich obrotach...że nie obudzi się pod koniec tak jak w zeszłym, że Sanchez zacznie więcej trafiać...itd,itp....


A do Arsenalu trafi M'Vila...albo właśnie Capoue, piłkarze o podobnym potencjale, szczególnie ten pierwszy.




Pozdro - cich cich

ElGolaso | 18.08.2012 19:50

Bini

" Za ile Barcelona by go sprzedała? Bardzo mnie ciekawi ich polityka. Fabregas za grosze, Song za grosze. Tak jak mowie buntują piłkarzy którzy do nich lecą jak muchy do ........ . Sami za swoich piłkarzy rządaja za to po 30 mln za 19 latków :]"

Hehe, cytat roku!:)))))
Chłopcze ty chyba mylisz klauzule odejścia zawarte w kontraktach z sumami transferowymi piłkarzy którzy z Barcelony odeszli.
Te pierwsze są bardzo wysokie w całej La Liga, a w  Barcy szczególnie od pamiętnej zmiany barw Luisa Figo.
A drugie?? Chyba sobie kpisz! Millito czy Henry odchodzili za darmo mimo ważnych kontraktów. Eto'o odszedł jako dopłata do mistrza Zlatana. Ibra do Milanu za śmieszne pieniądze jak na jego klasę, do tego płacone w ratach. Bojan za bodaj 10-12 baniek do tego z obowiązkiem odkupienia po 2 latach za baniek 15.
Król strzelców 2 ligi Jonathan Soriano za ledwie kilkaset tysiecy Euro... do tego liczne grono solidnych graczy ze szkółki którzy nie zdołali przebic się do pierwszego zespolu, a którzy odeszli za darmo jak np. Nolito...
Właściwie tylko na odejściu Yayi Toure zarząd potrafił zarobić.

A wracając do tematu.
19 mln za Songa. Aż trudno mi uwierzyć... Zupełnie nie rozumiem postępowania zarządu Arsenalu. Dogadali się tak szybko, przy dosyć niskiej przecież ofercie.
Dla Barcy to złoty interes. Młody, zdrowy, silny chłop który już potrafi grać na bardzo wysokim poziomie, na kluczowej pozycji. Nie bez znaczenia jest też jego boiskowa charakterystyka (świetna technika, wizja gry, ostatnie podanie) która powinna sprawić, że w nowej rzeczywistości odnajdzie się bardzo szybko.
Dla mnie kadra jest już kompletna.

fogu | 18.08.2012 19:57

I jeszcze taki ponury żarcik.
Dzwoni telefon z Barcy. Odbiera Wenger
- Macie dla nas jakiś towarek?
-Coś się znajdzie proszę Pana
- Tylko, żeby był tak samo dobry jak ostatnio
- Oczywiście prze Pana
- Drogo nie jest?
- Jak zwykle prze Pana
- Lubimy cię Wenger
- Dziękuję prze Pana
- Buziaki
- buziaki
Go go gunners

RaulMadrid | 18.08.2012 20:02

A kibice Arsenalu płaczą i mają pretensje do Van Persiego i Songa... pretensje to wy powinniście mieć do waszego zarządu , a przedewszytkim do Wengera... nie pamiętam okienka transferowego abyście wydali więcej niż zarobili... Robin was opuścił za 31 mln. a Alex za 19 mln. co daje 60 mln. !
Podolski 13 mln.
Cazorla 19 mln.
Giround 15 mln.
razem 47 mln.
pewnie jeszcze odejdzie Chamakh , Park Chu Young... wgl zmarnowany gracz... po co go Wenger kupował ? Chamakh w sumie też kariery nie zrobił...
Arshavin... miał swoje 5 minut :D i myślę że Bendtner też odejdzie...

macie świtnego bramkarza... Wojtek to klasa światowa...ale w Arsenalu brakuje takiego obrońcy jak Thiago Silva czy Ramos który by to wszystko poukładał...
co do pomocy to jeśli Ramsey i Whilsher unikną kontuzji a ich talent eksploduje to możecie sporo namieszać w tych rozgrywkach... i świetny Cazrola i Arteta... nie jest tak źle ale jakiś głośny transfer by sie przydał ale naprawde głośny...

szkoda że Wenger nie wywali kasy na kogoś jak Zlatan który odchodzi do PSG za 20 mln. tylko wydaje 13 na Podolskiego i 15 na Giroudna... Zlatan by tutaj robił robote... szkoda ze Wenger nie dal prawdziwej szansy dla Veli...
gdyby nie byl taki skąpy to Arsenal bylby mocna ekipa... a jak by do druzyny dolaczali tacy gracze jak Ibra to mysle ze Robin czy Song by nie odeszli... ale Wneger szuka albo takich co sa za darmo albo wyrzutków... Mertersacker jest dobry na Bundeslige.. a Giround moze skonczyc jak CHamakh... Lukaszowi dobrze zycze ale kto wie czy nie bedzie jak z Arshavinem ???

niech Wenger wyda teraz troche kasy i niech kupi MVile , Sakho , Eriksena czy kogoś kto albo ma przed soba świetlana przyszlosc albo jest juz gwiazda klasy swiatowej...

Ramsey , Whilshere , Szczesny i AO Chamberlain to wasza nadzieja na przyszlosc ale jesli nic sie nie zmieni to ci zawodnicy mimo ze sa teraz z wami was oleją i odejdą dalej... jak to bylo z Cescem Clichym NAsrim Robinem i teraz Songiem.. a wtedy bedzie ze zdrajcy i wgl.

viva_espana | 18.08.2012 20:19

Świetne okienko Barcelony. 2 na prawdę konkretne transfery i to po promocyjnej cenie :)
"Ciężko być kibicem Arsenalu" chyba stanie się nowym przysłowiem...

Young Guns | 18.08.2012 20:24

RaulMadrid,'

Niestety starty, nadzieji niema bo nie zrozumiem tego ruchu z Songiem. Z Van Persiem to w moim odczuciu była dosyć logiczna zagrywka. Dobre pieniądze za gracza w średnim wieku. Fakt wybitnie uzdolnionego ale tutaj nie ma żalu. Za jednego jest dwóch.. Za 2 lata, któryś z nich będzie naprawde solidny.

Z Songiem jednak.... nie wiem jak to nazwać. Tutaj również Wenger jest winny (nawet gdy ma plan awaryjny).. Nie potrafi przekonać tego zarządu lub nawet sam sie z tymi pomysłami wykluwa.

Broniłem polityki wychowywania młodych.. Ogrywania ich według tej pięknej idei ale czym obecnie ta idea różni się od obecnej w Amsterdamie? Jaki sens ma prowadzenie domniemanej ideii podczas gdy ciągle podcina się jej nogi i nie daje choćby jednego sezonu na pokazanie jej całemu światu...?

Arsenal tym transferem wbił nóż w serca każdego swojego kibica...mówie to ja, który złego słowa dotychczas nie powiedział... Przykre, głupie i niezrozumiałe...

Następni w kolejce począwszy od Walcotta,
Vermaelen, Whileshere, Chamberlain, Gibbs, Koscielny i Szczęsny... Ostatni zgasi światło i powstanie Aston Villa Bis

RealMadrid&Newc | 18.08.2012 20:25

Powiem szczerze współczuje kibicom Arsenalu. Ale z drugiej strony nie rozumiałem również ich euforii po transferach: Cazorli, Poldiego i Girouda. Przecież wasz zarząd nie zrobił takich transferów przez całe lata. Logiczne więc było, że skąpcy z Londynu muszą zachować równowagę finansową :) Tak więc Song i Robin pożegnali się z klubem. I teraz tak:
Przypatrzcie się szczerze jak to wygląda. Macie 2 nowych napastników którzy nigdy nie grali w Premiership a daliście za to najlepszego strzelca tej ligi. Będzie potrzebny odpowiedni czas na aklimatyzację Francuza i Niemca. Podolski grał już kiedyś w mocnym klubie jakim był Bayern. Pamiętamy, że ta przygoda jednak dobrze się nie skończyła. A Giroud nigdy nie wiadomo czy nie jest gwiazdą jednego sezonu. Pozyskaliście Santiego który moim zdaniem faktycznie może być powodem do dumy. Facet pokazywał klasę w Hiszpanii, ale również trzeba czasu na to by poznał Angielską piłkę. Teraz odszedł Song co zapewne ułatwi wam wypożyczenie Sahina i pozyskanie go przed LFC.
Podsumowując myślę, że porównując piłkarzy sprzedanych i kupionych Arsenal tak dobrze wcale nie wygląda. Myślę, że stoczycie jednak ciężką batalię o 4 miejsce z Newcastle i Spurs.

RealMadrid&Newc | 18.08.2012 20:28

I zapomniałem dodać brawo dla Barcy zrobili świetny interes.

zordon | 18.08.2012 20:31

choc nie jestem kibicem Arsenalu to skomentuje to tak : rzygac sie chce.  

P.S  Za Songa powinni wziac nie mniej niz za Fabregasa.....frajerzy

fogu | 18.08.2012 20:35

YG więc może przyłączysz się do mojego mikro proteściku. Nie kupuję już gadżecików klubu, polo zaniosłem do pracy, żeby mni nikt nie widział w nim. Słowo honoru nie jestem żadnym hejterem, ciągle w łikend mam wypić piwko czy wyjechać w góry ale mimo upływającego czasu wciąż nie lubię jak się ze mnie robi durnia. Pozdrawiam chłopie i nie zostaje nic innego jak tylko czekać na lepsze czasy. Może Wenger zasłuży na łaskę Barcy i zatrudnią go w Barsie przy szkoleniu młodzików i przyjdzie ktoś kto zacznie odbudowywać markę tego klubu. Tak źle nie było nigdy. Ok. Muszę pochować giwerki z awatara bo trochę lipa :(

kolo30 | 18.08.2012 20:36

zarobiste zmocnienie

Ascarus | 18.08.2012 20:45

To Arsenal sie wzmacnia na całej lini! :D

RealMadrid&Newc | 18.08.2012 20:46

Cich Cich

Tak na marginesie od Capoue wolę jednak Mousse Sissoko :) Z drugiej strony nie mogę wyjść z podziwu jakim cudem ten francuski klub jest wstanie utrzymać tych 2 zawodników w Ligue1 już tyle czasu.

Adam14pl | 18.08.2012 20:51

Mam nadzieję, że Song odnajdzie się w stylu Barcy. I ciekaw jestem na jakiej pozycji i za kogo miałby grać... Szkoda żeby miał siedzieć na ławie. No ale zobaczy się w niedalekiej przyszłości jak to się rozwinie. ; )

cich cich | 18.08.2012 20:56


RealMadrid&Newcastle -


Moussa gra wyżej, ewentualnie mógłby być kimś takim jak Yaya...ewentualnie.
Nie DM ale bardziej B2B...albo nawet ofensywny pomocnik tak jak to bywało w zeszłym sezonie.
Barcelona szukała wszechstronnego DM-a który nie popłacze się jeżeli będzie musiał zagrać na środku obrony.
Capoue mógł być i dm-em...i  śr. obrońcą, z Songiem jest podobnie.
Moussa trafi gdzieś już niedługo, dni Etienne'a też są policzone...Jeżeli nie teraz to na pewno w przyszłym roku.




Pozdro - cich cich

ICE MAN9 | 18.08.2012 21:03

Nie no to jest kpina za pół darmo sprzedają kluczowego piłkarza, szkoda oby ten Usmanov wykupił większość udziałów w tym klubie, bo aż szkoda patrzeć jak Arsenal ciągle traci czołowe postacie i musi się bić co najwyżej o top4. Dla Barcy to świetny transfer, świetny jeszcze młody defensywny pomocnik do tego za darmo praktycznie.
Szkoda, że Songa nie będzie już w PL.

Kriss_Z | 18.08.2012 21:17

Czy nie sądzicie, że skończy jak Fabregas, który jest rezerwowym Barcelony? A to co robi w tym roku Arsenal to jakieś żarty. Dziś 0-0 z Sunderlandem pokazało ich słabość. która będzie w tym sezonie.

sandman5622 | 18.08.2012 21:22

Alba 14, Song 19. REWELACJA. Na prawdę dobre transfery w super cenie. Zobaczymy czy NADZWYCZAJ DOBRA I ROZSĄDNA polityka transferowa przekuje się na boisku.

Asdasadas | 18.08.2012 21:38

Za czasów Guardioli byłbym pewien, że Busquets będzie nie do ruszenia (jak można było odstawić Yaya Toure na rzecz tego piłkarza?), ale teraz nie mam pewności. Mimo wszystko wydaje mi się, iż Ci zawodnicy są porównywalni, a więc "po znajomości" więcej szans dostanie Busquets.
Tak w ogóle to ja nie rozumiem decyzji o robieniu z Mascherano środkowego obrońcy, kiedy znacznie więcej mógłby zaoferować zamiast Busquetsa w środku.

RealMadrid&Newc | 18.08.2012 21:40

Cich Cich

Chodziło mi o grę w pomocy co jest naturalną pozycją Sissoko jak i Capoue.
W pomocy piłkarsko bardziej odpowiada mi Moussa ale to moje zdanie. Nie miałem na myśli takiego gracza którego za Keite potrzebowała Barca.

Co do odejścia jednego i drugiego.
Rok temu o Sissoko zabiegała Roma. W tym roku Inter i LFC. A on dalej siedzie w Touluse. Podobna sytuacja z Caupone z jednej strony Barca czy Spurs a teraz pojawia sie Arsenal chociaż trochę późno.  
Pytanie ile jeszcze. Jako fan Hiszpańskiej ligi chciałbym ich zobaczyć u nas w lidze. Jeśli nie Real i Barca to szkoda, że Atletico się np nie zainteresuje. Valencia już ma raczej Gago czy Banege. A w Atletico miejsce by znalazł jeden czy drugi.
Pozdrawiam.

Yeah_bunny | 18.08.2012 21:52

Kolejny raz Barca kupuje piłkarzy z Arsenalu za taką śmieszną kasę. Oni mają jakąś zniżkę na piłkarzy Arsenalu? Jakąś kartę stałego klienta czy coś w tym stylu? :)

RealMadrid&Newc | 18.08.2012 21:56

Yeah_bunny

Rabat
1 piłkarz -30%
2 piłkarz -50%
3 piłkarz - dopłata
Kto wie może i tak było Fabregas 29mln a rok później Song -50%  
hehe :)

JOSH501 | 18.08.2012 22:22

Wedlug transfermarkt.de song jest wart 28 mln to jest kpina ze arsenal sie zgodzil na taka oferte ale coz to nie moja sprawa ja moge tylko wyrazic opinie na ten temat pozdro dla kibicow arsenalu i tak arsenal da sobie rade

Viva | 18.08.2012 22:37

fogu
slabe masz te zarty.

Arsenal(zarzad) jest smieszny tyle w temacie.

RaulMadrid | 18.08.2012 22:41

Arsenal powinien kupić jakiegoś ogarniętego obrońce.. stopera... bo Koscielny , Mertersacker , Squilliaci czy Djourou to są jedynie przeciętni zawodnicy którzy się w reprezentacjiach nie licza.. zwlaszcza Koscielny i Mertersacker.. a w Arsenalu gafa za gafą... jedynie Thomas Vermaelan ogarnia.. ja bym tam Sakho widział bo jest mlody , francuz.. i do tego potrafi wyprowadzic piłke i wgl. ja w nim widze młodsza wersje Lucio czy Thiago Silve... ale to takie przesadzone porownanie ale moze kiedys.. narazie jest na dobrej drodze.. ale PSG go nie odda.. Sagna i Vermaelan to jedznie dobryz obroncz Arsenalu a Gibbs moye bzc co najwzyej solidnym graczem..

ale pomoc nie jest zła.. Arteta , Cazorla , Whilshere , Ramsey potrafią rozgrywać Walcott i AO Chamberlain to sturusie przedziwiatry i robia roznice na skrzydłach.. Rosicky tez potrafi dobrze dograć.. kupic MVille i bedzie git :)

atak jest jaki jest Bendtner to jest nie oszukujmy.. sie nie jet to zawodnik na poziom Arsenalu.. on jest jak Crouch.. drewniak i wgl. Arshavin jest wypalony jak juz mowilem.. Chamakh i Park chu jubg to tez juz historia...

Giround moze strzelic z 20 bramek w sezonie.. Podolski tak samo..i Gervinho tez sie bardzo dobrze zaprezentowal w pierwsyzm meczu sezonu...
szkoda odejscia Veli bo móglby byc nawet podstawowym napastnikiem...
Arsenal powinien wzmocnic obrone jakims klasowym graczem.. i to by bylo na tyle...

atak zalezy od pomocy bo raczej jak beda grali dobrze to napastnicy pwoinni strzelac... w Fcb taki Pedro strzelał bramki czy Tello a w niemczech Muller.. dlaczego??? bo graja dobrze pomocnicy i im dogrywają :

marian_ | 18.08.2012 22:41

Jeśli już bawimy się w wycenę piłkarzy i opieramy się na serwisie transfermarkt to np. Podolski jest w niej wyceniany na 20 mln, a przyszedł za 12 mln. Ceny piłkarzy są w ostatnich latach niebotyczne i za dużo razy widzimy za duże sumy płacone za grajków przez co błędnie szacujemy wartość zawodnika. 19 mln euro za Songo to cena nie promocyjna, ale i nie przepłacona. To, że niektóre kluby są skłonne płacić dziesiątki milionów za 20-latków to jest ich biznes.

Po za tym okienko jest jeszcze otwarte i pieniądze zarząd Arsenalu może jeszcze zainwestować np. w Yanna M'Vila. Wyceniany jest na 18 mln euro.

marian_ | 18.08.2012 22:47

RaulMadrid
Koscielny i Vermaelan to bardzo mocny duet stoperów. Oglądałem tydzień temu mecz PSG i Sakho to straszne drewno. Wolny, popełnia masę błędów. Mertersacker jest słaby, ale nie aż tak. Krytykuje go po jednym meczu, ale on przerażał mnie swoim zachowaniem na boisku.

koivu | 18.08.2012 23:36

Fabregas jeszcze wroci na emirates :)

andy91 | 18.08.2012 23:51

Wielka szkoda bardzo lubiłem tego gościa.Mam już teraz mieszane uczucia co do naszego okienka transferowego bo liczyłem,że go zatrzymamy.Cóż powodzenia Alex.

DolceVita | 18.08.2012 23:55

Wielu z Was gada na szejków, a tymczasem szybko przywykliście do chorych warunków jakie swoją kasą ustanowili w piłce. Twierdzicie, że 14 za Albę, 18 za Songa to ceny promocyjne. A nie sądzicie, że tyle właśnie powinni kosztować piłkarze? Takie kluby jak Barca czy Juve (15mln Asamoah, 15mln Isla) wprowadzają swoją rozsądną polityką transferową namiastkę normalności do piłki.

TomekCFC | 19.08.2012 00:11

W jeden tydzień stracić dwóch czołowych graczy... Szczerze współczuję Kanonierom. Mam nadzieję, że mimo tego dacie radę w tym sezonie.

Pzds~!

ElGolaso | 19.08.2012 00:43

Asdasadas

Hehe, to co tutaj wypisujesz jedynie dowodzi, że na piłce może się nawet znasz, ale ni cholery jej nie rozumiesz :D

Widzę wycena transfermarkt to bardzo popularny wyznacznik pozycji danego gracza w futbolowej hierarchii...
Sergio Busquets -42.000.000 €
Yaya Toure -36.500.000 €
Dziękuję i dobranoc :)

Joker | 19.08.2012 01:10

No prosze, a taka beka była z tej propozycji Barcelony 15 mln funtów, a jak widac zarząd Arsenalu ona jak najbardziej usatysfakcjonowała:)
W sumie to się nie spodziewałem, że się nie będą targowac i go tak lekko oddadzą... Bo co jak co, ale ten transfer nie mial nic wspólnego z telenowelą z Cesciem w roli głównej:)
Wenger to mi się wydaje iż bardzo liczy na Diaby'ego, który wreszcie jest zdrowy i dlatego tak lekka ręką pozbył się Songa... Zwłaszcza, ze mu się podobno marzy jeszcze Sahin, więc trzeba było wykominowac kase na niego:)
Tak czy ianczej ja uwazam, że Arsenal ciągle ma bardzo mocny skład... Jak ci nowi się zgraja zresztą i wreszcie wróci Wilshere to Arsenal będzie wymiatać i grac bardzo efektowną piłke...

Co do Barcelony to trzeba pochwalić zarząd za dwa bardzo dobre transfery po przystepnych cenach piłakrzy pasujących do koncepcji i wzmacniajacych pozycje gdzie były luki... Bardzo rozsądną polityke personalną wydaje się prowadzić Barcelona za rządów Rosella... Nie ma przepłacania i kupowania piłkarzy zbednych... I o to chodzi... Za poprzednich rządów bywało z tym różnie...

Islington | 19.08.2012 01:11

Cóż, dzięki Alex za te lata, za te genialne asysty..

Są kluby które promują piłkarzy i są kluby które rozwalają inne zespoły pieniędzmi.

Janczar | 19.08.2012 08:01

No to kibice Arsenalu nie mają ostatnio łatwo...Song w barcelonie? Szkoda...

mack | 19.08.2012 10:07

No cóż Arsenal musi koniecznie w tej chwili sprowadzić M'Vilę.. Song to świetny zawodnik, w Premier League grał wybornie, nie wiem jak będzie sobie radził w La Liga.

AmadeuszDonaldo | 19.08.2012 10:56

Joker
W jednej kwestii mam watpliwosci, czy aby na pewno taki Fabregas byl Barcelonie potrzebyny ? To odnosnie tego, ze zarzad nie robi wg Ciebie zbednych transferow.... Prawda jest taka, ze Fabregas gra teraz czesto jako napastnik lub na skrzydle bo w linii pomocy nie ma dla niego miejsca, poczatek sezonu mial spoko, ale dalej bylo juz tlko gorzej.... zupelnie bez blysku wpasowywal sie czesto w ogolna niemoc druzyny.....

Zbanowany1 | 19.08.2012 12:23

Szkoda że następny gracz nas opuszcza

Miły16 | 19.08.2012 13:50

Kriss_Z

Fabregas nie jest rezerwowym Barcelony. W zeszłym sezonie grał dużo , choć nie zawsze z błyskiem.

Rambo_MUnited | 19.08.2012 18:02

po co on w Barcelonie jak i tak ta beksa busqets bedzie gral

Tesznarek | 19.08.2012 23:41

Płaczcie i wmawiajcie sobie jaka ta Barcelona jest strrraszna, bo wykupuje Wam piłkarzy. Wielkie mi halo. To ze Wasz zarząd daje ciała pozbywając się takich piłkarzy, to nie jest nikogo innego wina.  Okienko w Waszym wykoaniu ładnie się zaczęło, a skończyło się niestety zle...
Pozdrawiam i troche więcej luzu ;)

zordon | 20.08.2012 09:27

Nie mam pojecia o co chodzi z tym transferem.  

Kogo w dzisiejszych czasach sie sprzedaje za  19 milionow?   Jak sie nie myle to Rodwell przeszedl za podobne pieniadze do City a miedzy Rodwellem a Songiem jest jednak spora roznica.  

Kiedys kibice city wystawili na meczu z Arsenalem transparent ze arsenal jest tylko ich filia/szkolka  i taki transparen rownie dobrze moga wywiesic kibice barcelony skoro Gunners oddaja najlepszego zawodnika jaki im zostal za grosze.

Moze Wenger przyjal taktyke trzymania zawodnikow ktorzy za wszelka cene chca grac w Arsenalu?  Z takim podejsciem to ten klub nic nie zdobedzie.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy