REKLAMA
REKLAMA

Oficjalnie: Pogba przejdzie testy medyczne w Man Utd

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: goal.pl  |  07.08.2016 17:13
Manchester Untied oficjalnie potwierdził, że Paul Pogba otrzymał od Juventusu zgodę na przejście testów medycznych w klubie z Old Trafford. Tym samym transfer reprezentanta Francji jest coraz bliżej finalizacji.

- Paul Pogba utrzymał pozwolenie na testy medyczne w celu sfinalizowania jego transferu z Juventusu do Manchesteru United - trzymamy w komunikacie Czerwonych Diabłów.

Wiele wskazuje na to, że Pogba zostanie najdroższym zawodnikiem w historii. Kwota jego transferu ma opiewać na 110 milionów euro i można wzrosnąć o kolejne 10 milionów euro w zależności o wypełnienia zapisów w umowie.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 64 komentarzy

19Pablos89 | 07.08.2016 17:26

Za darmo przyszedł za 120 odchodzi..

Dziękujemy za grę i życzymy sukcesów. W zasadzie nic więcej nie trzeba mówić.

TysonFCB | 07.08.2016 17:34

Pablos

No ale jeszcze nie tak dawno byles pewien ze zostanie... bo Raiola tak napisal na twitterze(?)
Albo ktos tam (nie pamietam juz) podal argument jak kibic go zapytal czy zostanie...

Tak jak twierdzilem, w pilce wszystko jest mozliwe, a Juve wychodzi na tym bardzo dobrze!
out: Pogba (+120mln), Morata (+30mln). Razem + 150mln
In: Higuain (-90mln), Pjanic (-35mln), Pjaca (-20mln), Alves (za darmo), Benatia (wyp). Razem - 145-150mln.

Juve dobrze sie wzmocnilo. Ponoc na wylocie z Realu jest Isco. Real chce go sprzedac, ale nie za grosze. Mysle ze Juve byloby dla niego lepszym miejscem niz Milan, a i Juve zyskalo by na tym wiele. 50-60mln i gosc z super technika i ost podaniem moze byc na juz (jednak musi troche spokorniec.


Agon | 07.08.2016 17:35

Nic tylko życzyć Juve jak najwięcej takich \"wypożyczeń\":D

Greyhawk | 07.08.2016 17:36

AMEN
chociaż uważam, że o transfer bez sensu, nawet jeśli okaże się wielkim sukcesem.

michal_juve | 07.08.2016 17:39

Nareszcie. Ta telenowela robiła się nudna i męcząca :)

Co prawda jeszcze trzeba poczekać na oficjalne potwierdzenie ale to już raczej przesądza sprawę. Dzięki za wszystko i powodzenia Paul! Obyć udowodnił, że wcale nie przepłacili :)

Greyhawk | 07.08.2016 17:43

AMEN
chociaż uważam, że o transfer bez sensu, nawet jeśli okaże się wielkim sukcesem.

19Pablos89 | 07.08.2016 17:49

TysonFCB

Przyznaję się bez bicia że byłem pewny że zostanie , nie dam wymijającej odpowiedzi, ponieważ łudziłem się że wybierze pozostanie u nas i sukcesy, wybrał kasę.. jego wybór ja dziękuje mu za grę, nie wylewam pomyj bo prawdziwemu kibicowi nie wypada.

Robimy świetny interes, i chetnie zobaczę w Juve Isco lub Oscara za Pogbe, obaj dostępni.

Okienko i tak świetne więc nie ma co płakać:)

zordon | 07.08.2016 17:51

Transfer ostro przeplacony ale skoro juve dalo za higuaina prawie 100 baniek to 100 baniek za pogbe wydaje sie ok, bo koles jest duzo mlodszy. Choc jestem kibicem angielskich druzyn to dziwi mnie to ze pogba wybiera sie do manchesteru. Moim zdaniem zakup higuaina przez juventus byl jasnym sygnalem ze beda atakowac lige mistrzow i maja na to wieksze szanse niz mamchester w najblizszych 2 latach ( w tym roku szanse sa zerowe :-) ) liga z pewnoscia lepsza i ciekawsza ale juve na ten moment moze nie jest lepsze niz kazdy amgielski klub ale united z pewnoscia przewyzszaja. W anglii szykuje sie zacieta batali, juz nawet nie o mistrzostwo ale o sama gre w lidze mistrzów bo takie kluby jak united czy liverpool, z takimi skladami i trenerami nie miga sobie pozwolic na tylko pierwsza dziesiatke.

Blue_heart | 07.08.2016 17:56

Byle by go presja nie zjadła...

United na papierze ma wielu świetnych pomocników. Ciekawe jak to Mou teraz ułoży?

subzero10 | 07.08.2016 17:56

Zordon
Juve jest lepsze od kazdego angielskiego klubu. Wiem, że uważasz inaczej ale musisz się z tym pogodzić.
Pozdrawiam

Red_Devils | 07.08.2016 17:58

Pogba's coming home
He's coming home

Ogromne wzmocnienie drugiej linii oby tylko Pogba wypalił
Ostatnio wielkie transfery nam nie wychodzą... Jedynie co do ceny mam mieszane uczucia... bo na pewno nie jest wart takiej kasy

Glory Glory Man. United

DAWIDMU | 07.08.2016 18:01

No i fajnie :) nie moja kasa wiec mi to pasuje.PZDR

MasterArsenal | 07.08.2016 18:05

Pilkarz dobry, ale baaardzo przeplacony.

Zobaczymy co pokaze w BPL, ale nie wierze w to, ze bedzie jedna akcja w stanie przechylic szale na korzysc swojego zespolu.

Rafa_El | 07.08.2016 18:17

Przyszedł Mourinho na dzień dobry wydał + - 200mln. przy i tak mocnym składzie MU .Arsenal wiadomo kogo kupił w zeszłym sezonie i ile wydał ( P.Cech 12mln)  budżet powinny wiec być podwójny. Wenger dalej ogląda każdego funta z dwóch stron,a Mourinho będzie mu się śmiał w twarz i nazywał specjalistą od porażek. I dobrze !

bizon88 | 07.08.2016 18:18

zordon
ktore angielskie kluby sa lepsze od Juve?
konkretne argumenty

PerSempreMilan | 07.08.2016 18:20

Juventus zrobił Interes życia taka jest prawda. Nie ma sensu debatować czy Paul był warty takich pieniędzy czy nie, wszystko wyjdzie w praniu, mam już dość tego sezonu ogórkowego niech karuzela już się kończy i sezon startuje.

Forza Milan!!!

Kempes | 07.08.2016 18:36


Dla Pogby gra w MU będzie pod każdym względem lepsza niż w Juve z wyjątkiem... aspektu sportowego.

W Turynie wszystko wokół Francuza kręciło sie. Teraz będzie musiał poczekać na odejście Ibry, potem zakończenie kariery przez Rooney\'a a wtedy być może stanie sie liderem zespołu.

A Juventus? Prędzej czy pózniej odszedłby. W końcu kluczowy zawodnik odchodzi za konkretne pieniądze. Pierwszy raz od 15 lat. Zidane jednak miał 29 lat, był mistrzem swiata i Europy, zdobywca Złotej Piłki. Pieniadze uzyskane ze sprzedaży obecnego trenera Realu dorzucono do zakupu Buffona, Thurama i Nedveda. Teraz Higuain i Pjanic. Wracają czasy triady?

Lanker | 07.08.2016 18:48

zordon
"moze nie jest lepsze niz kazdy angielski klub..."
Już niebawem liga mistrzów zweryfikuje poziom obecnego mistrza Anglii ;)

alex1897 | 07.08.2016 18:56

Marotta i Riaola zrobili numer stulecia.
Wyrwali za free, i jeszcze oddali za taką kasę do tego samego klubu!!!!
Tyle to prawie kosztował nowy stadion!
Z jednym to się cieszę, że ta telenowela się skończyła.Ciekawe kogo jeszcze dokupią
Forza Juve

figarro | 07.08.2016 19:04

Lanker
O ile Juve trafi na jakiś angielski zespół, inaczej nic nie zweryfikuje. City przegrało 2 mecze grupowe, a wyszło z pierwszego miejsca i zaszło do półfinału, a Juve odpadło w 1/8.

alex1897 | 07.08.2016 19:05

zordon
Czy ciekawsza jest BPL?... Każdy ma inną racje.Oglądam tą ligę prawie od 20 lat i trzeba napisać, że przede wszystkim tam sie inaczej gwiazda.
Są mecze których nie da się oglądać.Ale wiedzieli jak to zapakować,rozreklamować i sprzedać.
Tak jak kolega napisał wcześniej,ruszają puchary i zobaczymy co ta liga jest warta.
Pozdrawiam

MaxVilla | 07.08.2016 19:20

Dlaczego Pogba poszedł do United?
Bo tam więcej zarobi.
Trofea to jedno. Trzeba zarobić na chleb :)

rycerz17 | 07.08.2016 19:41

MU potrzebowało galaktycznego transferu i go ma.
Oczywiści MU nie było w stanie namówić na transfer nikogo ze ścisłego topu (Neymar, Bale, Griezmann, Kroos, Suarez, Ronaldo, Benzema, Messi), ale wybór musiał być medialny.

I w kategoriach transferu "Galactico" ja ten ruch United w pełni rozumiem.

Turbine | 07.08.2016 19:44

@TysonFCB bardzo ładnie to podsumowałeś, ale niektóre ceny za piłkarze są rozłożone na raty

Higuain (45 mln euro) - 2 raty
Pjanić (35 mln euro) - całość kwoty
Benatia (3 mln euro) - samo wypożyczenie
Pjaca (11,5 mln euro) - 2 raty
Lemina (9,5 mln euro)
Alves (za darmo)

Czyli na sezon 2016/2017 Juventus wydał aktualnie 104 mln euro o ile dobrze policzyłem. W następnym sezonie do spłaty zostaje:

Higuain (45 mln euro)
Pjaca (11,5 mln euro)
Benatia (8,5 mln euro), zakup został ustalony na 17 mln euro płatny w dwóch ratach.

Co daje ostatecznie już 65 mln euro, oczywiście o ile Benatia się sprawdzi, a śmiem twierdzić, że da radę, bo w dzisiejszym meczu ładnie się zaprezentował. Juve ma coś takiego, że niechciani piłkarze odzyskują formę i są kluczowi dla zespołu :)

Jeżeli chodzi o sprzedaże to odszedł:

Morata (30 mln euro) płatne z góry
Pogba (120 mln euro) i pytanie na ile rat, na pewno maksymalnie 2.

Juventus poszalał na rynku nie ma co się oszukiwać, teraz pytanie ? Czy Juve pozyska nowego pomocnika na miejsce Pogby ? Co z Zazą, Pereyrą, Hernanesem ? Jeżeli z tych piłkarzy udało się pozyskać 40-50 mln euro to by była bajka.

Przepraszam za tą matematykę, za głośno myślę i to też pewne zboczenie zawodowe ;)

MarcinAM | 07.08.2016 20:05

Super! Bałem się ,że jednak Real go kupi...kamień z serca ;)

zordon | 07.08.2016 20:07

Czy ja napisalem ze w angli sa lepsze kluby od juve? Nie napisalem tylko ze juve nie jedt lepsze od wszystkich anglielskich klubow. Jest porownywalne do tych najlepszych. Jakbym mial byc pretensjonalny i  odpowiedziec koledze Bizon88 to bym powiedzial ze city jest lepsze bo doszlo dalej w lidze mistrzow, ale dla mnie liga mistrzow nie jest wyznacznikiem, bo tam czesto duzo do gadania ma losowanie. Juve potencjal ma podobny do czolowych angielskich klubow, przy tym wszystkie te klubu wyprzedzaja mocno serie A i na tym pozostanmy. Nikt nie wie jaj Juve  bedzie gralo w tym sezonie tak samo jak beda graly inne angielskie ekipy po zmianie Trenerow i zawodnikow. To czy liga jest mocniejsza i ciekawsza niech swiadczy to ze takie kluby jak united czy Liverpool nie graja w lidze mistrzow lub nawet w europejskich pucharach. Projekt Juventusu jest dalej na drodze ku ukonczeniu niz wiekszosc klubow z anglii, ale wyniku starcia z takim np Arsenalem ktory juz ma swoj styl nie bylbym wcale taki pewnien. Odpadaja wczesnie z lm ale najczesciem ma to miejsce w momencie starc z bayernem i Barcelona ktore tez zwykle sobie radza z Juventusem. Poczekamy zobaczymy, ten rok lm raczej nie bedzie spektakularny w wykonaniu angielskich druzyn, ze wzgledu na niedoswiadczenie tottenhamu i leicester w tych rozgrywkach ale wciaz nie moge sobie wyobrazic ze Serie A poradzi sobie lepiej w tej kwestii.

michal_juve | 07.08.2016 20:12

Turbine

A my przypadkiem nie spłacamy teraz jeszcze Dybali? Bo coś mi się kojarzy, że tam też były raty...

SokolJuve | 07.08.2016 20:26

Cóż, też byłem pewien, że zostanie, ale tym transferem udowadnia że liczy się dla niego w pierwszej kolejności kasa. Juve na nim zrobiło świetny interes i nie ma co po nim płakać, mimo, że jest świetnym grajkiem; jedyne czego można żałować to tego, że rok temu dostał '10-ke' na którą patrząc teraz nie zasłużył.

Zimnescu | 07.08.2016 20:41

Przybył, zobaczył, zwyciężył i odszedł. Lubię Pogbę i zawsze będę pamiętał jego świetną grę.
Jestem ciekawy tylko czy ładnie pożegna się z kibicami i klubem. Jeśli tego nie zrobi wiele straci.
Nazywanie go najemnikiem i opluwanie za pazerność jest nie na miejscu w tej chwili. Może potrzebował zmiany otoczenia? A i sama idea gry pod skrzydłami Mourinho miała wielkie znaczenie.

Tak samo nie powinniście go krytykować za występ na Euro, bo tam winę (zwłaszcza za finał) należy zrzucić na Deschampsa, który nijak nie potrafił wykorzystać jego potencjału i chyba dał mu zakaz oddalania się od własnej bramki dalej niż na 60 m.

sojer | 07.08.2016 20:46

Za Higuaina i Milika płaci de facto Manchester... Kosztuje tyle co Ozil i Di Maria razem wzięci, więc mam pewne obawy...

TysonFCB | 07.08.2016 21:31

Turbine

Tak. Ale liczylem juz w sumie, bo choc Juve w to lato wyda jak piszesz 105mln + rate za Dybale. To za rok, bez nawet jednego transferu straci 60mln. Wiec trzeba sie z tym liczyc.

Co do Pogby. Transfer bez zadnej klauzuli. Normalny definytywny. Wiec rat moze byc nawet kilka. Pamietam ze przy np transferze Ronaldo... Real placil w 4 ratach. Tak samo bylo z Bale, czy Suarezem. Barca ostatnia rate zaplacila w to lato.
Wiec to kwestia dogadania. Rat moze byc dwie... Jednak to spora kwota wiec moga byc i 4.

Nie winil bym za bardzo Pogbe. Przyszedl za darmo, swoje zrobil... Odszedl za fortune!
Trzeba to przyjac na klate jak ja odejscie Ronniego, czy potem Eto.
Zeby nie bylo jak z Vidalem. Przed transferem: \"nie odejdzie na 100*, to kluczowa postac\", a po transferze ze byl slaby, sredni, nic sie nie stalo. W FCB pokazuje ze jest graczem klasowym.

Ciekaw jestem Pogby... Oczekiwania beda ogromne. Utd stac na taki transfer. Stac ich by placic mu 3x tyle co Juve. Stac ich by dac Ibrze worek zlota. Stac ich by po wydaniu fortuny przez LVG... Kolejne siano wydawal J.M!

Koszulki rozleja sie po swiecie! Kasa. Kasa. Kasa. Man bedzie jeszcze bardziej popularny. Choc juz jest na szczycie. Jednak Pogba musi miec chodliwy numer. O ile sie nie myle 10 ma Roo, 9 Ibra, 7 Depay, 8 Mata. Jaki nr moze otrzymac Pogba? 6? 11?

TysonFCB | 07.08.2016 21:36

Martial ma 11

TysonFCB | 07.08.2016 21:44

Lal pensja.... Niesamowita! W Juve 4mln euro. W United 13mln funtow (15,5mln euro). Niesamowity wzrost.
To tak jakbym z pensji 3tys przerzucil sie na ok. 12 tys

19Pablos89 | 07.08.2016 23:06

TysonFCB

Tylko gościa z pensją 4 mln euro rocznie stać na wszystko więc , powiem za siebie gdybym zarabiał bańki rocznie był szczęśliwy w miejscu gdzie pracuje nie zmieniłbym go.

Zaraz ktoś napisze że piszę bzdury lecz od razu wyjaśniam.

Piłkarze najwyższego topu to nie tacy kowalscy jak my, dziś obojętnie który z nas dostaje propozycje zmiany pracy i przeskok z pensji 4 na 15 tys to idzie w ciemno, i tego nie neguje, przeskok życiowy itd. OKEJ

Ale zarabiając 4,5 lub 6 mln euro z całym szacunkiem człowieka stać na wszystko, taka natura niektórych , więcej i więcej.

Do czego dążę : mając do wyboru mówię za siebie, sukcesy kontra kasa biorę sukcesy zdecydowanie. Licząc że zarabiam 4 bańki rocznie. To moje zdanie.

piotruś83 | 07.08.2016 23:22

19Pablos89, a skad przekonanie, ze tych sukcesow w United nie bedzie ?

Wisnia1990 | 07.08.2016 23:23

19Pablos89


Zgadzam sie! Czego wiecej kupi sobie osoba zarabiajac 12 baniek od osoby zarabiajacego 4 banki... To sa juz sumy bardzo porownywalne w kwestii luksusu. Jednak wiem, ze osoba zarabiajaca 4 tysiace ma o duzo mniej wygodniej pod wieloma wzgledami od osoby zarabiajacej 12 tysiecy... Dlatego transfer Pogby mnie dziwi z roznych powodow. Juventus to ogromna marka we Wloszech i w Europie, a Pogba byl tam uwielbiany. Mi ogolnie szkoda Fanow Juventusu, mimo tak wysokiego wynagrodzenia, bo jakby nie bylo odszedl gracz, ktory mogly byc filarem zespolu na nastepne 5-7 sezonow. Szczerze to bardzo liczylem, ze tam zostanie... rozczarowal mnie chlopak.


Pozdro.

pochmurny | 07.08.2016 23:29

07.08.2016 21:44
Piłkarze to te 3 tys zarabiają na minutę - zupełnie inne skale podwyżki, a poza tym czytałem, że Pogba gdyby został w Turynie to mógłby liczyć na pensje do 7 mln Euro.

pochmurny | 07.08.2016 23:32

* 7 mln po podwyżce. To mało? Na życie mu nie starczało?

19Pablos89 | 07.08.2016 23:41

piotruś83

no w tym sezonie na pewno LM nie będzie. A w lidze? się okaże. Będziemy mogli się wypowiedzieć po sezonie. Zaraz zacznie się dyskusja która liga lepsze itd.

Na chwilę obecną z całym szacunkiem do MU , w Juve mógłby więcej ale cóż.

piotruś83 | 08.08.2016 00:08

Liga mistrzow, to tylko kilka spotkan w sezonie... i jeszcze ma na to czas. On chce byc najlepszy, a zeby nim byc musi sie rozwijac. We wloszech wygral co bylo do wygrania, slaba rywalizacja (Bayern2.0). Potrzebuje nowych wyzwan.   Podwyzka, podwyzką, w Juve tez by dostal (troche mniejsza). Jest teraz nowy kierunek gdzie pilkarze przechodza jezli chca tylko pieniedzy, a mianowicie Chinese Super League...

Zebry | 08.08.2016 00:11

Poleciał na kasę, w dodatku Raiola masturbował się przy tej prowizji. Niestety zarząd gdyby się uparł, też mógłby zastopować ten transfer. W końcu to Juventus jest właścicielem karty zawodnika z ważnym kontraktem. Wszystko było w ich rekach, ale najwyraźniej stwierdzili, że taka okazaja zarobienia już się nie zdarzy. Pewnie będzie gadanie Marotty, że zawodnik nalegał, ale jakby chcieli, mogliby grzecznie odmówić. Tę historię o LM możemy wcisnąć między bajki, jeżeli klub teraz nie znajdzie odpowiedniego następcy. Jeśli tak się stanie i będzie to pan zaczynający się na litrę "I" z pewnej hiszpańskiej drużyny, to szybko wytrzemy łzy po PP. Inne realne kandydatry będą zastępnikiem gorszej jakości.

Mam, żal do Pogby tylko w kwestii jak się zachowywał przez cały ten czas. Rozumiem, że robił cyrk ze względu na umowy sponsorskie, ale to tylko świadzczy o tym, że ma gdzieś kibiców. Jego pożegnanie nie będę miło wspominał ze względu na brak przyzwoitości. Mógł z takim składem zawalczyć o LM, wybrał grę dla klubu, który musi odbudowywać swoją pozycję. Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o...Za dużo stron miało korzyść z tego układu.

Delfinek | 08.08.2016 00:17

19Pablos89
Załóżmy, że w Juve by zarabiał 7mln a w MU 14mln więc to jest różnica. Nie porównuj tysięcy do milionów... Poza tym MU to wielki klub i zawodnicy nie przychodzą tu tylko dla kasy. United chce wrócić na swoje miejsce, a to że mają kasę ma to im to ułatwić. Po za tym nie wiemy co siedzi w głowie Pogby. Może chce coś udowodnić. Ma jakieś cele, widocznie tak.

Delfinek | 08.08.2016 00:20

United nie gra w LM, ale skąd mamy wiedzieć czy Juve wyjdzie w ogóle z grupy w LM? Boisko zweryfikuje. Tak samo nie wiemy czy za rok MU zagra w LM.

19Pablos89 | 08.08.2016 00:26

Zebry

Jeśli przyjdzie pan na ,,I " z pewnego hiszpańskiego klubu to na pewno nikt nie będzie płakać.

Zebry | 08.08.2016 00:36

Delfinek

Nie czaruj się, ten transfer, to kwestia pieniędzy ,inaczej w grę nie wchodziłaby kwota 9 zerowa. 20% dla agenta przy tym to deal życia dla grubego. MU chiał go za wszelką cenę, rzucając propzycję ciężką do odrzucenia. Kwestie sportowe przemwiały na korzyść Juventusu i Pogba o tym dobrze wie. Chcieli takiej kwoty o jakiej mówiło się od 2 sezonów i to się w końcu stało, bo trafili na klub, który zaproponował tę absurdalną kwotę. Tym samym mr. 100 mln został sprzedany. Kto na tym straci, a kto zyska? -  nie wiem. Z pewnością United ma więcej do stracenia w przypadku jeśli Paul będzie grał w kratkę. Oczekiwania będą ogromne w stosunku do rekordu transferowego jaki nastąpi.

Bianconeri18 | 08.08.2016 02:24

Wezcie ludzie dajcie sobie spokoj z tymi obliczeniami .... przypomne np ze za rok za Comana dostaniemy 18  mln ....ale po co to te liczenie ? po co ??? wiadomo ze wyjda na swoje Beppe i reszta..


Idzie dla kasy bo innego powodu nie widze bo moglby isc za rok ... NIE MAM pretensji o to ze chce zarobic wiecej i wierzy w projekt MOU i MU .... ale za to ze nosil koszulke z nr 10 !!! dla nas fanow JUVE bardzo wazna jest po prostu znienawidzony ..... bo po co ja przyjmowal skoro dla kasy ucieka .... Del Piero nie wierzy w to co widzi ...

TysonFCB | 08.08.2016 05:18

Wisnia

Tylko pamietaj ze pilkarze \"robia w swoim fachu ok. 15 lat\" musza zarobic tyle by po 35 latach ich standard zycia znaczaco nie spadl. Wiem ze znajda prace, wymarzona to trener. Jednak np ekspert tv czy cos to juz grosze w ich mniemaniu... Takze wiesz o co mi chodzi:)

Dom w Barcelonie tani raczej nie jest:)

slawekmat | 08.08.2016 07:32

heh Mou ciekawie podsumował ten transfer i troche racji ma.
"Nie. Nie sądzę, że Real Madryt był rozczarowany, kiedy bił rekord transferowy, kupując Garetha Bale'a czy wcześniej Cristiano Ronaldo."
"Kiedy inni biją rekordy, to nie sądzę, że jest to powód, aby być smutnym. To raczej powód do dumy z rozmiarów klubu i tego, że jest w stanie przyciągnąć piłkarzy takiego kalibru";  "Rynek transferowy stał się szalony. To co mówicie, że jest szalone teraz, to za trzy lata już takie nie będzie"

dostojnyfarmata | 08.08.2016 08:41

Sporo osób twierdzi, że robi to tylko dla kasy. Ale ja tu widzę jeszcze jeden powód lub czynnik motywujący Pogbę - MU odpalił go bez żalu kilka lat temu. Teraz w najlepszy możliwy sposób udowadnia im jak bardzo się pomylili przechodząc do nich za rekordową kasę.
Chcieli oszczędzić na jego nowej umowie, gdy o z Raiolą domagali się podwyżki? No to teraz niech sięgają znacznie głębiej do portfela.
A argumenty że Juve jest dziś klasę lub dwie klasy sportowo przed MU? No cóż - to coś co może się zmienić w przeciągu 12-24 miesięcy. Paweł jest wciąż młodym piłkarzem i chociaż mam oczywiście nadzieję na triumf Juventusu w LM już w tym sezonie albo najdalej za rok to nie będzie to jakąś ogromną niespodzianką jeśli Pogba z ManU wygra Champions League wcześniej niż ja się ponownie doczekam Juve na szczycie w Europie

michal_juve | 08.08.2016 09:01

Jeśli to wszystko okaże się prawdą to generalnie nie będę miał żalu o to że odchodzi. Nawet jeśli robi to tylko dla kasy.

Natomiast będę miał żal o styl w jakim to robi. Takiej szopki jaką odstawiał w Stanach z tymi całymi klipami itd to dawno (albo i nigdy) świat nie widział. Fakt faktem, że zapewne Grubasek maczał w tym palce ale mimo wszystko pozostanie niesmak.

MikeJ | 08.08.2016 10:25

Oczywisty transfer, nie po to Pjanić dołączył do Juve skoro miał by siedzieć na ławie.

EdenCameBack | 08.08.2016 10:33

Niektórych tu pięknie fantazja ponosi. Juventus miał jeden, powtarzam JEDEN, dobry sezon w LM gdzie awansował do finału po drodze wygrywając z Monaco po rzucie karnym, którego nie powinno być. W poprzedniej edycji 1/8, 2013/14 odpadnięcie z grupy na rzecz takiej potęgi jak Galatasaray, 2012/13 w 1/8 najłatwiejszy rywal Celtic, w ćwierćfinale 0:4 w dwumeczu z Bayernem. Rzeczywiście, super potęga. W Juve ma większe szanse na sukcesy? Oczywiście. Tylko ileż można wygrywać Serie A, w której nie ma żadnych sensownych rywali, bo taka Roma czy Napoli są jedną klasę gorsi, a pozostałe drużyny minimum dwie? A sukces w Europie? Mogę się założyć, że United wygra CL wcześniej niż Juve.

Manchester się poważnie wzmocnił, choć Pogba to mocno przepłacony transfer, to jednak nie jest to najbardziej przepłacony piłkarz (ponad 90mln za 28 letniego napastnika, który ma tendencję do zawodzenia w ważnych momentach to komedia). Wątpię, aby w tym sezonie wygrali mistrzostwo. Brak zgrania, nowa taktyka z nowym trenerem. Do tego potrzeba czasu. Jednak dokładnie tą samą sytuację ma Chelsea i City, a to zwiększa szansę na mistrzostwo w pierwszym sezonie. W każdym razie jestem pewien, że wrócą do CL.

devious666 | 08.08.2016 10:39

Drodzy fani Juve, napiszcie jeszcze, że taki Milik przechodzi do Serie A tylko dla kasy, bo przecież w Ajaxie mógł walczyć o tytuł co sezon a w Napoli przy super mocnym Juve może to być trudne :)

Pogba w Serie A wygrał wszystko ale ma ambicje na więcej - on chce być nr 1 na świecie - więc odszedł do najbardziej medialnej ligi, do najbardziej medialnego klubu. Sportowo nic nie traci poza jednym sezonem w LM bo w Anglii w samej lidze i krajowych pucharach będzie grał w sezonie w większej ilości hitów niż w Juve w lidze i LM. No bo sorry, Liga Mistrzów to nudy w grupie i jakiś dobry dwumecz lub dwa dwumecze w fazie pucharowej i tyle. Plus w lidze kilka meczów w upadłymi gigantami jak Inter czy Milan. Reasumując - nudy.

W Anglii za to mamy teraz Pepa w City, Conte w CFC, Kloppa w LFC i do tego Arsenal i Tottenham - każdy mecz MU z tymi rywalami będzie transmitowany na cały świat. Serie A to niestety obecnie "nie ten kaliber" - i oczywiście nie mówię o aspekcie sportowym bo Juve pewnie naklepałoby kilku w.w. klubom. Tylko Pogba nie jest tylko i wyłącznie sportowcem - on też jest celebrytą, on musi błyszczeć, być na 1 stronach gazet i wszędzie w Internecie. To taki zwierz, który żywi się podbijaniem własnego ego... Tu naprawdę nie chodzi o kasę w sensie pensji - tu chodzi o pobicie Zidane'a, C. Ronaldo i Bale'a jeżeli chodzi o tytuł "najdroższego" - to to jara Pogbę - mogę się o to założyć.

A jak dodatkowo jeszcze podwoją mu maksymalną pensję z Juve? No to super.

I jeszcze Pogba zagra Fergusonowi na nosie - przecież to zemsta idealna, materiał wręcz filmowy jak krnąbrny, pewny siebie uczeń przeciwstawia się też krnąbrnemu "mistrzowi" i po kłótni robi po swojemu - i wychodzi na jego. Mi jest smutno, że to Pogba wygrał spór z Fergusonem ale co zrobić? Trzeba docenić piłkarza, że postawił na swoim i udowodnił sobie i światu swoją wartość.


Tutaj naprawdę pensja Pogby i teksty "poszedł dla kasy" są tylko efektem żalu i złośliwości kibiców Juve - bo ten transfer to trochę policzek w ich twarz - wiem bo to samo czułem jak Ronaldo odchodził z MU i tym samym skończył wtedy erę MU jako najsilniejszego klubu na świecie. Też wtedy można było mówić, że traci sportowo bo w MU miał 2 finały LM z rzędu i Mistrza Anglii na tacy - ale on chciał do Realu. Co zrobić?

Pogba też chciał iść, od początku wiedziałem, że Juve to bedzie dla niego tylko przystanek - i pewnie w MU też nie skończy kariery, to nie ten typ piłkarza (inaczej nie odchodziłby z MU w młodości). Trzeba to po prostu zrozumieć i zaakceptować :)

michal_juve | 08.08.2016 11:23

EdenCameBack

Wytłumacz mi, co ma piernik do wiatraka? Pogba odchodzi z Juventusu A.D 2013 czy z Juventusu A.D 2016? Nie rozumiem, jaki ma sens wyciąganie sytuacji klubu i jego osiągnięć w LM sprzed 4 lat? Idąc takim tokiem rozumowania Pogba powinien przenieść się np do Milanu bo przecież mają więcej triumfów w LM niż MU (tak, wiem, przesadzam ale taką samą przesadą jest wracanie do Juve sprzed 3-4 lat).

Czy Juve na chwilę obecną jest silniejsze od MU? - TAK
Czy Juve będzie silniejsze od MU za 12/24 mies jak się zgrają? - tego nikt nie wie, najprawdopodobniej będą to porównywalne ekipy

Długofalowo może to być dla niego dobra decyzja bo MU prędzej czy później się odbuduje. Ale proszę nie neguj tego, że na chwilę obecną (czyt najbliższy sezon) pod kątem jest to dla Pogby krok w tył, chociażby przez brak LM.

Kwestia kasy jest oczywista - od 2 lat było wiadomo, że jeśli odejdzie to będzie zarabiał więcej (niezależnie w którym z potencjalnych nowych klubów). Juve nie stać na tworzenie takich kominów płacowych jak u największych potentatów finansowych - oni mają inny styl zarządzania klubem.

@devious666

Policzkiem dla Juve nie jest sam fakt transferu - zarówno zarząd jak i zdecydowana większość kibiców zdawała sobie sprawę, że Pogba nie będzie u nas grał do końca kariery, (prawie) każdy Ci to powie. Co więcej spory odsetek uważał, że teraz jest najlepszy moment na sprzedaż bo cena raczej już nie pójdzie do góry.

Jeśli już doszukiwać się jakiegoś "policzka" to ja bym postawił na styl w jakim to wszystko się rozgrywa. Idiotyczne w tym kontekście filmiki i inne wstawki podczas urlopu w Stanach są tego przykładem. Wszystko rozgrywało się o kasę i nic więcej. Pogba może mówić i myśleć co chce ale Juventusowi sporo zawdzięcza (tak jak i Juve jemu). Więc trochę szacunku dla klubu i kibiców by mu nie zaszkodziło. No ale za każdym posunięciem Pogby czai się Raiola a ten ma w d***e konwenanse, tylko $$$ się dla niego liczy (ale w sumie to jego praca).

Turbine | 08.08.2016 11:27

Kiedy Zidane odchodził do Realu za pokaźną sumę to byłem bardzo zniesmaczony, ponieważ w porównaniu do Paula Pogby, Zizu był piłkarzem kluczowym, wyróżniającym na tle całego zespołu. Wtedy każdy sympatyk bał się, że Juve zacznie grać w kratkę i że nic nie zdobędziemy. Na szczęście w swoich szeregach mieliśmy Moggiego, człowieka, który dobrze spożytkował pieniądze za Francuza. A przyjemnością było oglądanie jak Zidane żegna się z Ligą Mistrzów w półfinale z Juventusem :) Taki scenariusz nie sprawdzi się w tym sezonie, gdyż MU gra jedynie w Lidze Europejskiej :/

Tak czy siak, wychodzimy na tym najlepiej. Pieniądze zostały dobrze spożytkowane. Finansowe Fair Play z pewnością nie zostało naruszone. A w przyszłym roku ? W przyszłym roku będzie saga związana z Paolo Dybalą, bo to będzie w przyszłości kolejny rekord transferowy :D

slawekmat | 08.08.2016 11:46

Juve bez Pogby sobie poradzi, w lidze i tak są głownym faworytem, w LM mimo utraty Pogby w 6 najlepszych zespołow,  połfinał powinni osiagnąć. Juve ma przewage bo tak na prawde w lidze poza kilkoma meczami moga wystawiać 2 skład a i tak wygrają, problemem Juve nie bedzie odejscie Pogby problemem może być odejscie Buffona, Barzagliego czy Chieliniego, bo ich zastapić bedzie trudniej niż Francuza. Ale takie problemy gdzieś za 2-3 lata narazie ten Turynski mur ma się bardzo dobrze, choc ja na miejscu włdarzy Juve szukałbym nastepców, jest Rugani teraz doszedł Benatia, jeszcze 1,2 młodych około 20-22 letnich obrońców z kjtórych za te kilka lat wybiora nowa pare stoperów, no i zastepca Buffona to chyba najwieksze wyzwanie przed JUve jest jeden kandydat ale gra w Milanie i bedzie o niego strasznie ciężko

Zebry | 08.08.2016 11:53

slawekmat

No i brawo, jestem zaskoczony, że kibic United potrafi tak rzeczowo podejść do spraw rywala. Problem niestety w przyszłości Juve tkwi nie w odejściu Pogby, tylko, że za chwilę odejdzie Buffon. Barzagli tez bliżej końca. Chiellini młodszy nie będzie i tylko Bonu zostaje w perspektywie. Z Paulem w gorszej dyspozycji czy też bez niego graliśmy wielkie mecze. Bez naszej żelaznej defensywy, Juve za to traci bardzo wiele.

michal_juve | 08.08.2016 13:32

slawekmat

Niestety ale masz 100% rację - każdy kibic Juve który ma poukładane w głowie bardziej boi się końca B-BBC (który nieuchronnie się zbliża) niż utraty Pogby. Dlatego tak kluczowe wg mnie jest zatrzymanie Ruganiego - on (do spółki z Bonu) powinien niedługo stanowić o sile defensywy Juve.

figarro | 08.08.2016 14:12

Interes, jaki zrobi Juve jest niesamowity. Przygarnęli zbuntowanego chłopaka, dali mu szansę i teraz im się to zwraca. Płacąc te pieniądze, władze United pewnie będą się krzywo patrzeć na Fergusona. Ale to dzięki niemu mogą tyle płacić.

Czy Juve odczuje stratę? Jak dla mnie nie. Dla mnie to mocno przereklamowany grajek, a w Juve, w meczach, które oglądałem, + reprezentacji, Pogba nie był pierwszoplanową postacią swojej drużyny. Obrona BBC czy Dybala są ważniejsi dla Juve. Jeżeli miałbym wskazać zawodnika Juve wartego 100mln to byłby Dybala. Jeżeli uda się Juve kupić Isco, będą mieli lepszego grajka i pewnie około 50mln w kieszeni.

Ciekawe jak sobie poradzi, transfer na 99.9% pewny, jest już w ośrodku treningowym Manchesteru. Statystyki go nie bronią. Efektowny również nie jest, dla mnie triki robione są na siłę. Takie dziwne wrażenie mam. I trzeba przyznać, że poważnych rywali będzie miał trochę częściej niż w Juve. Obecnie w lidze włoskiej liczą się Juve, Napoli i Roma. Więc poza tymi 2 rywalami zostaje tylko LM.
United nie ma LM, ale liga angielska zdecydowanie bardziej jest wyrównana i nie ma hegemona.

I jak się tu uczyć do sesji, robić projekty... Liga coraz bliżej, człowiek coraz bardziej nie może się doczekać. Jeszcze nigdy liga nie zapowiadała się równie ciekawie. Tylko czemu ten czas tak wolno leci... Ja już chcę soboty :(

adipetre | 08.08.2016 14:13


Po obserwacji działan MU na przestrzeni ostatnich trzech lat, nie potrafię oprzeć się wrażeniu że polityki transferowej nie kształtują wcale klubowi dygnitarze, ale przede wszystkim agenci. Na czele z Mino Raiola.

Kempes | 08.08.2016 14:42


Tylko co teraz z wszystkimi pomocnikami United skoro zostaje jedno miejsce a tam pół tuzina chłopa? :) Dziwie sie, ze Roma, Valencia, Schalke, OM, Inter, Everton czy Viola nie pójdą z prośba o przezimowanie kilku zawodników :)

Kempes | 08.08.2016 14:53


Francuz miał szczęście. Nauka pod okiem najlepszego registy przełomu wieków, świetnego box to box.

Twarowski pewnie już zapial pasy. MU mógłby zrobic wyprzedaż ludzi, którym zabrano szafki, numery, miejsca parkingowe i zakontraktować jeszcze jednego konia. Popcorn i można oglądać harlem globetrotters piłki nożnej w futbolowej odmianie :) Martwi mnie trochę Mourinho. Facet lubiący zabijać futbol w meczach o stawkę. Ale jest Klopp, papcia Wenger, Pep. NBA drzyj. Twój futbolowy odpowiednik nadchodzi!!!

TysonFCB | 08.08.2016 15:16

Mowi sie ze ostatecznie Juve zarobi 105mln + 5mln (bonus).

Coz z BPL bedzie ciezko konkurowac... Przez to ze jest tam kupe kasy... Przechodza tam najlepsi trenerzy i pilkarze. Czy to wschodzace gwiazdy G.Jesus. czy marki takie jak Pogba.

Obaj przechodza za kwoty, ktore przerazily Barce, czy Real.

Cos czuje ze w ciagu 5 lat mozemy miec doczynienia z trzema angielskimi ekipami w 1/4 LM i z dwoma w 1/2.
Nikt nie bedzie narzekal na brak przerwy swiatecznej, czy na wyrownany poziom ligi... Kazdy (fan PL) bedzie sie cieszyl sukcesami (domniemanymi) w LM.

Klimau | 08.08.2016 21:13

Kwota jest ciut niższa niż spekulowano wcześniej, BBC pisze o 89 mln GBP, czyli 105 mln EUR - około 4 mln więcej niż Bale, który był dotychczasowym rekordem. Mimo, że kwota jest duża to wydanie 105 mln na Pogbę wydaje mi się jednak lepszym krokiem niż 90 mln na Higuaina (pomijam ewentualną korzyść z osłabienia lokalnego rywala).  



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy