REKLAMA
REKLAMA

Sport: Thiago w przyszłym tygodniu w Man Utd

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: Sport  |  06.07.2013 14:21
Thiago Alcantara w przyszłym tygodniu zostanie zawodnikiem Manchesteru United - poinformował kataloński Sport. Według hiszpańskich mediów utalentowany pomocnik Barcelony praktycznie ustalił już warunki pięcioletniego kontraktu z Czerwonymi Diabłami. Mistrzowie Anglii zapłacą za Hiszpana 18 milionów euro.

Thiago może opuścić Camp Nou za tak stosunkową niską kwotę, bowiem gwarantuje mu to jego obecna umowa z Barceloną. Piłkarz nie rozegrał zapisanej w niej minimalnej ilości spotkań i klauzula odstępnego wynosi 18 milionów euro. W innym wypadku Hiszpan mógłby odejść za 90 milionów euro.

Przedstawiciele Barcelony nie ukrywają, że chcieliby zatrzymać Thiago w drużynie, ale obecnie wszystko wskazuje na to, że piłkarz przeniesie się na Old Trafford. Wcześniej hiszpański pomocnik był również łączony z przenosinami do Realu Madryt.

W poprzednim sezonie Thiago rozegrał w barwach Barcelony 27 spotkań w lidze i zdobył dwie bramki. Łącznie na swoim koncie ma 68 występów w Primera Division.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 47 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

mack | 06.07.2013 14:26

Bardzo fajnie, ze przychodzi do Premier League, ale czy w United będzie więcej grał? Pewnie niewiele więcej. Szkoda, że nie wybrał Rodgersa : )

Plixo | 06.07.2013 14:28

Jeśli to prawda to cały zarząd barcy powinien się wynieść. Xavi jest już stary więc kto go zastąpi?

kibicklasyczny | 06.07.2013 14:31

Niby goli nie strzela wiele, ale wygląda solidnie.

xpax | 06.07.2013 14:32

agent załatwił mu taką klauzulę że zarzad nie ma nic do gadania tito nie mógł mu przecież zagwarantować x minut na boisku sam uznał ze w dalszym ciągu nie ma szans z xavim iniestą czy ceskiem ...

mrHS | 06.07.2013 14:34

Jeśli zatrzymają Rooneya i sprowadzą Thiago, to przyszły sezon nie musi się źle skończyć, mimo braku SAF'a..

Zobaczymy jednak ile w tym wszystkim prawdy. Thiago miał być w Manchesterze już w zeszłym tygodniu, sprawa przeciąga się trochę jak z Higuainem w Arsenalu, z tym, że w drugim przypadku oficjalnie wiadomo, że trwają zaawansowane negocjacje.

qb | 06.07.2013 14:36

Z perspektywy kibica Premiership cieszę się, że może przejść do ManU. Swoją drogą, Barcelona szczyci się i obnosi z liczbą wychowanków z pierwszej drużynie, ale z drugiej strony patrząc, to przez taką sytuację ich polityka transferowa to wielkie dno.

devilll | 06.07.2013 14:42

mrHS,

Chyba nie za bardzo jesteś w temacie, bo Rooney pozostaje na OT, Moyes nie zamierza go sprzedawać.  Wczoraj była o tym mowa na konferencji.
A co do Thiago, to jeżeli nie będzie żadnej konkretnej oficjalnej informacji, to nie ma się ci cieszyć na zapas.

kibicklasyczny | 06.07.2013 14:42

Thiago pójdzie na lewe skrzydło, Kagawa do środka jako ofensywny pomocnik, a Rooney na prawe.

Red__John | 06.07.2013 14:46

Przyjście Thiago , następnie odejście Andersona i Naniego nieuniknione jest młody Zaha ale wydaje mi sie że będą jeszcze 2 transfery oprócz Thiago ,może Stroo ale podobno PSV go nieodda , możliwy Fella lub Baines lub ktoś inny

Franek. | 06.07.2013 14:48


kibicklasyczny,
deklaracje Moyesa,a chęci Roo to dwie różne sprawy.Jak dla mnie to może odejść jak do klubu trafi jakaś lukratywna oferta.

co d oThiago,to mam nadzieję,że ten news okaże się prawdą.18 mln to przy dzisiejszych cenach dobra kwota patrząc na umiejętności Thiago.Na pewno rozrusza nasz drewniany środek pola.

Lopez1910 | 06.07.2013 14:49

mack
W Liverpoolu kazdy by gral bo w srodku oprocz starzejacego sie Gerrarda nie ma nikogo wartosciowego....

mrHS
A kto mowil ze odejscie z Man Utd Fergiego to jakas katastrofa? Owszem facet wie jak wygrywac trofea ale David Moyes to swietny manager i zdobedzie z Manchesterem nie jeden tytul. Poza tym sklad wogole sie nie oslabil.,powiem wiecej po przyjsciu Zahy,prawdopodobnym Thiago,Garaya i bardzo mozliwe ze Bainesa sklad bedzie jeszcze mocniejszy niz w poprzednim roku gdzie nikt z United nie mial szans :) wszyscy sie ciesza ze Fergi odszedl bo mysla ze to koniec United a rzeczywistosc moze okazac sie dla niektorych bolesna. W United idzie nowe ale to dalej bedzie wielki klub liczacy sie w kazdym roku w walce o mistrzostwo Anglii i w europejsich pucharach...

mrHS | 06.07.2013 14:50

@devilll, tak się składa, że w sumie jestem w temacie i wiem co mówił Moyes na konferencji, ale wiesz..
Takie wypowiedzi menadżerów często są tylko pobożnymi życzeniami. Nie twierdzę, że Rooney opuści Manchester, ba, nawet byłbym zaskoczony gdyby ostatecznie odszedł, ale niczego nie można wykluczyć aż do 1 września. Okno otwarte dopiero od niecałego tygodnia.. a dwukrotna prośba o transfer to już nie żarty.  

mrHS | 06.07.2013 14:57

@Lopez1910, na pewno United nie zaliczy jakiegoś mega regresu i poza top4 raczej nie wypadnie, ale chyba nie doceniasz pracy jaką odwalał na OT wasz Sir Alex..

Naprawdę, żeby zdobyć w tej lidze mistrzostwo, a nawet żeby być w ścisłej czołówce, trzeba być świetnym fachowcem. Moyes to spory znak zapytania, no niby mu jakoś szło w tym Evertonie, ale jakby przyjrzeć się bliżej jego pracy, to można dostrzec naprawdę sporo mankamentów. Zostawił w poprzednim klubie prawie samych wiekowych piłkarzy, nie potrafił tam nigdy pracować z młodzieżą. Nie odniósł żadnego wymiernego sukcesu w postaci trofeum. Jest szkotem i myślę, że ten fakt miał pewne znaczenie przy wyborze Fergusona.

devilll | 06.07.2013 14:58

mrHS

Tylko z tego co mi wiadomo sam zawodnik zaprzeczył jakoby prosił o transfer, a to podobno był wymysł Fergusona.. Więc ile w tym jest prawdy to nigdy się nie dowiemy.
Ale każdy zna Rooneta i wiemy jaki to jest człowiek, już raz na mieszał, kibice mu wybaczyli. Może teraz będzie podobnie.

drzwi | 06.07.2013 15:14

@mack
Jak mógł według Ciebie wybrać Rodgersa, skoro Liverpool się o niego nie starał?

@Lopez1910
Nie ma nic bardziej zabawnego, niż kibic United krytykujący środek pola innej drużyny ... ;p
Rozumiem, że Carrick z Cleverley'em to jest to, czego Liverpoolowi trzeba? :D

SewerynFCB | 06.07.2013 15:25

za pare lat odkupia go za 3x tyle...

Konrad Robert | 06.07.2013 15:28

W innym wypadku Hiszpan mógłby odejść za 90 milionów euro.??
To chyba zart?

cohadeManUtd | 06.07.2013 15:30

To by tylko potwierdziło wczorajsze słowa które padły na konferencji :).Moyes wyraźnie powiedział ,ze pracuje nad tym ,aby jeszcze przed wylotem na tourne zakontraktować jednego zawodnika .

Rooney zostanie.Przypominam ,ze ma kontrakt ważny do 2015r. więc  zarząd spokojnie może go zatrzymać i nakłonić do pozostania na OT. Mi się wydaje ,ze Wazza po prostu pokłócił się z SAF bo chciał grać na szpicy i nie podobało mu się  to ,że musi grać jako SP i stąd ta cała afera i brak Rooney'a w kadrze na ostatnie spotkania ,a brukowce tylko podchwyciły temat i stąd ta cała nagonka związana z odejściem.Ja jestem spokojny po wczorajszej konferencji i po słowach Moyes'a bo nawet gdyby było coś na rzeczy to raczej otwarcie moglibyśmy się spodziewać tego ,że Moyes poinformował by o tym ,że   Wazza  chce odejść .

Janczar | 06.07.2013 15:31

Oczywiscie, ze 90 mln to wielka wielka przesada. Ma zapisaną taką kwotę, bowiem jasne jest, że tyle nikt by teraz za niego nie zapłacił.

Rambo_MUnited | 06.07.2013 15:32

drzwi
chyba nie doceniasz troche Carricka. rozegral swietny sezon, nie bez powodu zostal wybrany do jedenastki PL. co do Cleverleya to chlopak rzeczywiscie nie powala, ale ma ciekawe przeblyski. no ale z Carrickiem to pojechales, mysle, ze nie jeden zespol chcialby go miec w swojej jedenastce.

devilll | 06.07.2013 15:43

drzwi,

Widzę że znowu jesteś aktywny pod newsami Manchesteru United ;) A powiedz nam kolego, która pozycja na boisku  "obrona, pomoc, atak" są na korzyść MU że taka przepaść jest w lidze nad obydwoma zespołami?

drzwi | 06.07.2013 15:55

@Rambo_MUnited
Owszem, doceniam Carricka za to, co robi w ostatnim czasie, ale twój kolega @Lopez1910 jakoś nie raczy docenić środka: Gerrard-Lucas-Coutinho. Myślę, że będąc fair, jego również powinieneś upomnieć. Pozdrawiam.

Lopez1910 | 06.07.2013 15:58

drzwi

Carrickowi w tym sezonie to nawet Gerrard buciki moglby wyczyscic :) w tym sezonie absolutnie nr 1 w lidze angielskiej na srodku pola.Cleverley nie jest wirtuozem srodka pola ale gra ciekawa kombinacyjna pilke i wole jego niz przeplaconego sredniaka z Sunderlandu ktorym jest Henderson czy przecietniaka Lucasa Leive :) nie mowie juz o gosciu ktory teraz Was opuscil niejaki Shelvey :)  a do tego mamy ofensywnie usposobionego Kagawe i dojdzie Thiago. Zreszta nie ma co porownywac teraz obu klubow bo dzieli nas co roku jakies 20-30 punktow...

RaulMadrid | 06.07.2013 16:10

W Anglii tworzy się niezła Hiszpańska kolonia.

Liverpool: Aspas, Alberto, Suso, Pacheco, Enrique, Reina.

Chelsea: Mata, Azpilicueta, Romeu, Torres.

City: Navas, Silva, Garcia.

United: De Gea, Thiago.

Arsenal: Cazorla, Arteta, Monreal, Miquel.

Swensea: Michu, Pablo, Chico, Amat, Rangel, Canas, Pozuelo.

A co najpiękniejsze większość z tych zawodników stanowią trzon ekipy.

drzwi | 06.07.2013 16:21

@Lopez1910
Twoje porównanie jest doprawdy baaardzo płytkie, bo porównujesz rozgrywającego z defensywnym pomocnikiem. Jeśli taka jest twoja wiedza piłkarska, to ja serdecznie współczuję ...
No, ale jak chcesz, to będę myślał twoim kluczem... Gerrard miała lepszy sezon od Carricka, bo strzelił 10 bramek, podczas gdy Carrick tylko 2 :)
Co do Hendersona, zrobił olbrzymi postęp w minionym sezonie i w życiu nie wymieniłbym go na średniaka Cleverley'a. Mój "średniak" strzelił w tym sezonie 6 bramek, a twój tylko 2... Przykro mi ;c
O Lucasa się nie martwię, bo wrócił po kontuzji i grał rzeczywiście słabo. Natomiast przed nią miał najwięcej udanych odbiorów w Europie i liczę na to, że po okresie przygotowawczym wróci do swojej optymalnej dyspozycji ;)
Shelvey odszedł, bo rzeczywiście był słaby, ale mamy jeszcze Allena, który przed kontuzją był najlepszym zawodnikiem Liverpoolu na początku minionego sezonu oraz nowo pozyskanego Luisa Alberto, który ma bardzo udany sezon w drugiej drużynie Barcelony. Do tego jest jeszcze młody Suso i ma przyjść konkretny rozgrywający, najpewniej Mchitarian lub Eriksen, więc krótko mówiąc... Nie narzekam :)

kornel974 | 06.07.2013 16:25

To jest przemyślany transfer.W przeciwieństwie do City którzy kupują bo wszyscy kupują.Następni są Liverpool którego władze klubu kupują na ilość nie na jakość.

MikeJ | 06.07.2013 16:26

RaulMadrid
Nie wiem jak ciebie ale mnie to trochę denerwuje. Niech  Anglicy grają swoimi drewnianymi zawodnikami a nie naszymi :)

scholes | 06.07.2013 16:29

@drzwi,  Ty za to jesteś znawcą, skoro uważasz ze lepszy jest ten SP który strzelił więcej bramek, gratulacje.

drzwi | 06.07.2013 16:34

@scholes
To była aluzja do bzdur, jakie wypisuje @Lopez1910, ale to nie moja wina, że nie chwytasz ironii ;)

cichy2805 | 06.07.2013 16:40

drzwi  to nie jest artykół o czym ty tu nam piszesz ;) czasami pomyś ok, lub wyjdź na podwórko i podziel się z kolegami o tym co tu na wypisujesz, tak będzie lepiej.

A co do Thiago, to czekam na oficjalny komunikat o transferze, bo taki zawodnik z pewnością wiele nam da przez kilka najbliższyszch lat.

czerwona1878 | 06.07.2013 16:43

Ja bym wcaale nie była taka pewna czy to ironia. zawiało głupotą ;]

Carrick był niesamowity, to on zapieprzał za dwóch, bez niego nasz środek nie istniał. Chyba od tak nie został wybrany to najlepszej 11 sezonu.

@mack

pewnie niewiele więcej? w United z miejsca miałby podstawowy skład. Spokojnie grałby co mecz obok Carricka. Bo z kim on miałby rywalizować? Z Andersonem który się na ławkę nie mieści czy  Cleverleyem(którego bardzo lubię) który na ten moment jest tylko solidnym rezerwowym? Fletcher nie wiadomo czy wróci do piłki, Scholes odszedł na emeryturę. Cały środek będzie jego i Michaela.

czerwona1878 | 06.07.2013 16:45

A co to Thiago. Niech ta szopka się jak najszybciej kończy. Albo przechodzi albo nie. Ale oby dołączył do United. Jest niesamowity, wielki potencjał i talent. Z miejsca rozruszałby nasz środek. Do tego niech Moyes walczy o kevina który z agentem daje sygnały, że chciałby na Old Trafford. 2 ŚP, a potem można dodatki w stylu Garaya -.-' lub  Bainesa :D

cichy2805 | 06.07.2013 16:51

Oj sorki za błędy. Dopiero teraz zauważyłem.

koivu | 06.07.2013 17:59

carrick to najwieksza beka MU, naprawde srodek pola w  united jest jak atak w stoke czy sunderlandzie, straszna bieda... 1 brama 4 asysty w 36 meczach  SMIECHHHHH!!!! szkoda mi cazorli i fellainiego bo sobie zasluzyli...

neerg | 06.07.2013 18:08

koivu

Carrick to jeszcze nic. Wyobraź sobie, jaki beznadziejny jest De Gea! Żadnej bramki w ciągu 2 sezonów nie strzelił!!!

Thiago przychodzi od 2 tygodni, kursy sięgnęły poziomu nieopłacalności (1,15 za przyjście do United) a oficjalnego potwierdzenia jak nie było tak nie ma. Doświadczenie uczy, żeby nie cieszyć się póki nie dostaniemy oficjalnej informacji.

Z drugiej strony pocieszające jest, jak bardzo Barcelona zabiega o jego pozostanie. To dobrze o nim świadczy ;)

Ekste | 06.07.2013 18:12

drzwi - wszedłem na Twój profil, popatrzyłem po Twoich postach i zobaczyłem, iż 10 ostatnich dotyczy Manchesteru United. Naszła mnie taka myśl czy Ty aby przypadkiem nie jesteś bardziej hejterem United aniżeli kibicem Liverpoolu?

Co do newsa - wstrzymałbym się z rewelacjami do czasu oficjalnych wieści. Na razie gazety robią masę szumy, najwięcej wiadomości jest z ich artykułów, a mało jest konkretów (Moyes bodajże na swojej konferencji też nic nie wspominał o transferze Thiago, Barca sama poinformowała, że nie było oferty za Alcantarę).

kubbak92 | 06.07.2013 18:30

Po pierwsze: dziwi mnie twierdzenie iz z United nikt nie będzie mieć szans... I w sumie tyle można mieć pretensji do Lopeza...

No i jeszcze chyba wychwalanie pod niebiosa środka pola Czerwonych Diabłów... Przyznam iż Carrick niesamowicie się rozwija... Daję coraz więcej w ofensywie co patrząc na współczesne realia jest istotną cechą defensywnego pomocnika. Lecz Clev jest na razie niezbyt szałowy i cenię już o wiele bardziej choćby Ramires'a z Chelsea... Ważnym elementem w mienionym sezonie nie była mocna kadra... Ale trzymanie poziomu, małe wahania i bardzo SKUTECZNA ofensywa...

Jednak absurdalne jest przyrównywanie Gerrard'a i Carricka bo sorry... Po pierwsze: całkowicie inna pozycja a pod drugie Kapitan The Reds to legenda i graczowi United brakuje jeszcze bardzo dużo do prezentowania poziomu Stevena...

Chelsea i City w walce z Czerwonymi Diabłami potrzeba jednego elementu: STAŁOŚCI formy... I tutaj odkrywamy fenomen trenera... Nie raz były porównywane kadry i widać bardzo mocno iż na większości pozycji to ekipa mistrzów Anglii ustępowała wyżej wymienionej dwójce... I tutaj Alex potrafił zlikwidować te różnice... Czy Moyes tego samego dokona ? Nie wiadomo czy Thiago przystosuje się do warunków BPL...

czerwona1878 | 06.07.2013 18:37

Ja dam sobie rękę uciąć, że w walce o mistorzstwo będą się liczyć trzy kluby - dwa z Manchesteru i jeden z Londynu - Chelsea of kors. Arsenalowi większych szans nie daję. O jakiś puchar - CoC, Fa Cup jak najbardziej, ale o mistrzostwo uważam, że nie. Ale to moja subiektywna ocena. Większość na starcie skreśla Moyesa, że United będzie się staczać(pozdrawiam drzwi)etc. A ja uważam, że trzeba poczekać i tyle. Nie ma co skreślać. De Gea przez 3/4 tego serwisu już dawno poleciał z klubu po paru babolach na początku kariery w United. a teraz?

drzwi | 06.07.2013 18:38

@Ekste
Odpowiedź jest prosta: Nie, nie jestem.
Profil pokazuje tylko kilka ostatnich Twoich komentarzy, nawet jeśli kilka z nich pochodzi z tego samego newsa, więc wyciągane przez Ciebie wnioski są 'trochę' bezsensowne. Ostatnio komentowałem wiele różnych artykułów, głównie związanych z Liverpoolem, no ale...
...musisz mi niestety wybaczyć, że zostały zepchnięte z mojego profilu przez te nowsze, związane z Manchesterem ;c
Pozdro! ;)

P.S. A co do sympatii klubowych, dla mnie Liverpool zawsze był, jest i będzie na pierwszym miejscu, a Manchester? Może to zabrzmi dziwnie, może się starzeje, ale... jest mi od pewnego czasu obojętny i jakoś nie emocjonuję się tym, co się dzieje wewnątrz tego klubu, także luzz ;)

TheRedsFan | 06.07.2013 18:51

Widzę że eksperci nie doceniają Lucasa więc radzę się bardziej zapoznać ze statystykami. Mimo poważnych kontuzji i słabszej formy Lucas miał największą średnią odbiorów(4,4) w Premiership. Podane ze statystyk Opta. Także jeżeli ktoś napisze że Leiva to przeciętniak to niech lepiej zajmie się sprzątaniem a nie piłką.

Luigi1234 | 06.07.2013 18:57

no i gitara 100x lepszy Thiago za 18m niż Cesc za 40m

De Gea
Rafael Ferdinand Vidić Evra
Jones Thiago
Rooney Kagawa Zaha
v. Persie

chewbacca | 06.07.2013 20:33

@Luigi1234 gdzieś po drodze chyba zjadłeś Carricka, który w tym sezonie był filarem drużyny.

LewikLFC | 06.07.2013 21:42

"Twoje porównanie jest doprawdy baaardzo płytkie, bo porównujesz rozgrywającego z defensywnym pomocnikiem. Jeśli taka jest twoja wiedza piłkarska, to ja serdecznie współczuję ...
No, ale jak chcesz, to będę myślał twoim  kluczem"

Oczywiście kibice MU tego zdania nie zrozumieli i wgl nie skapowali całej ironii. @drzwi napisał zwykły komentarz niszczący wręcz hejtera LFC lopeza czy jak mu tam. Kibicom MU jednak ich móżdżki nie pozwoliły na zrozumienie inteligentnego komentarza ;)

czes04 | 06.07.2013 21:44

Zupełnie nie rozumiem tego rozgoryczenia kibiców Barcelony...
Thiago następcą Xaviego nie będzie - raz, że najpewniej odejdzie (a wtedy to oczywiste, że w Barcelonie już nikogo nie zastąpi), ale nawet jak zostanie ... niektórzy postrzegają świat jakimiś dziwnymi uproszczeniami - Xavi pomocnik środkowy, Thiago pomocnik środkowy, młodszy, utalentowany = następca. Tak to nie działa !
Thiago to jest kompletnie inny typ pomocnika niż Xavi, pomocnik, który nie zajmuje się kontrolą tempa, rozegraniem, rozstawieniem ataku pozycyjnego, a stara sie grać zawsze do przodu, wchodzić w drybling, bezpośrednio stwarzać akcje bramkowe ....
On w Barcelonie Xaviego by nie zastąpił z tych właśnie powodów ... On mógłby owszem w przyszłości dawać tej drużynie nawet tak dużo jak Xavi, bo to talent ogromny (tutaj może być żal, że oddaje się go za takie "grosze"),
ale pod warunkiem, że ktoś potrafiłby go odpowiednio wpasować w zespół. Vilanova pokazał, że albo nie potrafi, albo zwyczajnie nie ma ochoty zmieniać czegoś co funkcjonuje dobrze - nad tym można się rozwodzić, ale faktem jest to, że zmiana otoczenia ( zmiana na równie wielki zespół)  to dla samego zawodnika świetna decyzja.
Barcelona myśląc o zastąpieniu Xaviego moim zdaniem powinna ściągnąc Andera Herrere, to jest geniusz, naprawdę genialny piłkarz - on ma "to coś", co ma też Xavi. On chyba jest piekielnie niedoceniany, bo już dawno powinien grać w wielkim klubie.
Ktoś napisal, że w Anglii kolonia hiszpańska - SAF mial taką teorię, że różne w różnych okresach dominują we wszystkich najmocniejszych zespołach --> Hiszpanie grają w Anglii bo są najlepsi.

welbz | 06.07.2013 21:44

@Luigi1234   Bezsensowne byłoby wystawianie Rooneya na prawej pomocy, w końcu nieodpowiednia pozycja była powodem transfer requesta Roo. Zaha na początku może mieć problemy z różnica poziomów między Championship,a BPL. Duet obrońców też nie jest najlepiej dobrany , ponieważ Ferdinand może mieć już problemy z częstymi występami , a Vidic ciągle boryka się z kontuzjami . Zgadzam się z tym , że Kagawa powinien wskoczyć do pierwszego składu.

welbz | 06.07.2013 21:46

@Luigi1234   Bezsensowne byłoby wystawianie Rooneya na prawej pomocy, w końcu nieodpowiednia pozycja była powodem transfer requesta Roo. Zaha na początku może mieć problemy z różnica poziomów między Championship,a BPL. Duet obrońców też nie jest najlepiej dobrany , ponieważ Ferdinand może mieć już problemy z częstymi występami , a Vidic ciągle boryka się z kontuzjami . Zgadzam się z tym , że Kagawa powinien wskoczyć do pierwszego składu.

Piekut | 07.07.2013 10:18

Nie czaję tego... Czemu Real nie wyłoży tych 18 mln za Thiago ,a walczy o słabszego Illarre za 30 mln ...to jakaś totalna głupota



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy