REKLAMA
REKLAMA

LM: Znamy pary 1/8 finału! Real zagra z PSG!

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: Goal.pl  |  11.12.2017 12:22
LM: Znamy pary 1/8 finału! Real zagra z PSG!

Nowy profil goal.pl na Facebooku!
W poniedziałkowe południe, w szwajcarskim Nyonie, odbyło się losowanie par 1/8 finału Ligi Mistrzów. W najciekawszych konfrontacjach, o awans do ćwierćfinału Real Madryt powalczy z Paris Saint-Germain, a Chelsea z Barceloną.

Pary 1/8 finału Ligi Mistrzów:

Juventus FC (Włochy) – Tottenham Hotspur (Anglia)
FC Basel (Szwajcaria) – Manchester City (Anglia)
FC Porto (Portugalia) – Liverpool FC (Anglia)
Sevilla FC (Hiszpania) – Manchester United (Anglia)
Real Madryt (Hiszpania) – Paris Saint-Germain (Francja)
Szachtar Donieck (Ukraina) – AS Roma (Włochy)
Chelsea FC (Anglia) – FC Barcelona (Hiszpania)
Bayern Monachium (Niemcy) – Besiktas Stambuł (Turcja)

Pierwsze spotkania tej fazy rozegrane zostaną w dniach 13-14 lutego, natomiast rewanże 6 i 7 marca.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 111 komentarzy

slawekmat | 11.12.2017 12:23

no to tak
Juve
Man City
LFC
Man United
????!!!!!
Roma
Barcelona
Bayern

dostojnyfarmata | 11.12.2017 12:25

Juve - Totki - tu pewnie zadecyduje jeden gol albo i karne.

figarro | 11.12.2017 12:25

A więc Juventus. Można było trafić lepiej, ale trzeba wygrywać i z takimi. Real albo PSG będą miały kiepski sezon. Coś czuję, że przegrany trener poleci ze stołka.

mack | 11.12.2017 12:25

No to dwa mega hity. PSG i Barca na ten moment faworytami. Liverpool z Porto w miarę.

Luqe | 11.12.2017 12:26

Real - PSG
Chyba nie mogło być ciekawszego zestawienia...Taki mógł być nawet finał..

KrzychuFCB | 11.12.2017 12:31

Naprawdę fajne pary. Chciałem Chelsea i mam ale PSG - Real to tego się nie spodziewałem na typ etapie. Będzie się działo!

JerryF | 11.12.2017 12:32

Juve dobrze trafiło.
Słabsze byłby tylko Besiktas i Liverpool.
Poczekamy na forme na wiosnę.

P$G - Real... teraz pada pytanie czy Real osiągnie formę po nowym roku (ostatnio często się powoli rozkręcają by formę mieć na wiosne) i czy P$G utrzyma skuteczność z jesieni.
Mój typ:
Juve
City
Liverpool
Sevilla
Real
Roma
Barca
Bayern

RIMF | 11.12.2017 12:35

Typowanie wynikow na podstawie obecnej formy jest bez sensu gdyz na wiosne to wyglada zawsze inaczej. I tutaj raczej Real bedzie w lepszej sytuacji.

Cyklop Dwu Oki | 11.12.2017 12:35

Dla Juve srednie losowanie, moglo byc gorzej i moglo byc zdecydowanie lepiej.
Real w koncu trafil na kogos ekstra mocnego w tak wczesnej fazie.
Barca- Chelsea tu beda leciec wiory zapowiada sie swietny mecz.
Pozostale pary maja swoich faworytow, mniej lub bardzie zdecydowanych, ale nie zawsze faworyt wygrywa.
Ogolnie powialo troche swiezoscia w tych losowaniach, nie ktore kluby dawno lub nigdy  ze soba nie graly.  

Joker | 11.12.2017 12:35

Jakby Barca miała wreszcie szczęście w losowaniu to chyba będzie oznaczało koniec świata... Były 2 najgorsze opcje czyli Bayern i Chelsea, efekt ? Oczywiście obie te ekipy zostały do końca losowania i były jedynymi możliwymi do wylosowania dla Barcy, ehh... Dajcie spokój...

Bayern wylosował świetnie, 2.miejsce akurat im nie zaszkodziło, Roma i Liverpool też z dużym szczęściem, bo podejrzewam że z trochę silniejszymi rywalami te zespoły by sobie nie poradziły, City to już w ogóle można gratulować awansu do 1/4...

MU po Chelsea i Tottenhamie trafiło z angielskich klubów najgorzej, ale nie jakoś fatalnie, bo Sevilla ma w tym sezonie problemy z topowymi ekipami... Wracając do Tottenhamu to szykuje się fajna konfrontacja z Juve, ale faworyta upatruje w doświadczonych Włochach, bo Koguty nie mają praktyki w rozgrywaniu dwumeczów na takim poziomie...

Hitem niewątpliwie oprócz meczu Barca-Chelsea jest konfrontacja Realu z PSG... Dawno Real nie trafił tak źle na poziomie 1/8, bo chyba tylko City byłoby gorszą opcją, aczkolwiek to i tak Real jest faworytem, bo Paryż na ogół w dwumeczach z tej klasy rywalami się spala, zwłaszcza na wyjazdach, a tu pierwszy mecz w Madrycie i jeśli Real osiągnie chociaż 2 gole przewagi to tego w Paryżu nie stracą...

Kokodzambo | 11.12.2017 12:36

Kilka bardzo fajnych i wyrównanych par. Juventus - Spurs, Porto - Liverpool, Real - PSG, Chelsea - Barcelona i Szachtar - Roma. Na pewno będzie na co popatrzeć!  :) Trochę szkoda, że Basel wylosowało City, a Besiktas trafił na Bayern, ale reszta par to nadrabia.
Juve, City, Liverpool, United, PSG, Roma, Barcelona, Bayern.

RIMF | 11.12.2017 12:36

Tottenham  jest bardzo mocny. Nie ma co bazowac na sparingu przedsezonowym tych druzyn. Juve forme lapie zwykle koncem stycznia.

RaulMadrid | 11.12.2017 12:36

Dobre losowanie.

frycek93 | 11.12.2017 12:38

Dobre losowanie ;p
Real z PSG jak ja bardzo czekalem na ten pojedynek

A tak to przewiduje:
MCITY/basel
LIVE/porto
MUTD/sevilla
ROMA/szachtar
BAYERN/besiktas

a reszta to zalezy od wielu czynnikow (np. dyspozycji dnia) bo to wszystko to glowni pretendenci do tytulu:
BARCA/ Chelsea (ze wzgledu na sedziego)
REALM/ psg
JUVE/ totki

I w wykonaniu anglikow mozna sie spodziewac wszystkiego bowiem luty i marzec to miesiace w ktorych angielskie sa w dolku po grudniu i styczniu

Co_Ty_Gadasz | 11.12.2017 12:39

Juve 70%
City 100%
Liverpool 70%
United 90%
Real 60%
Roma 60%
Barcelona 60%
Bayern 100%

ja tak to widzę

MaciejManU | 11.12.2017 12:40

Bayern wychodzący z drugiego miejsca swojej grupy trafia na Besiktas, a PSG wygrywające tą samą grupę trafia na Real. W tym sezonie wyjątkowo mocne firmy awansowały z drugich miejsc: Real, Juve, Bayern - stali bywalcy półfinałów. Do tego jeszcze Chelsea.
Dla United całkiem niezłe losowanie, mogło być lepiej, ale przede wszystkim nie chciałem trafić na wspomnianą wyżej trójkę, i tak coś czułem, że może trafimy na Sevillę. Ciekawy dwumecz się zapowiada.
Bardzo fajnie, że PSG już tak wcześnie będzie miało okazję udowodnić, czy te transfery za 400 mln się opłacają. Szejk zrobił wszystko dla LM: sprowadził dwie mega gwiazdy, zatrudnił turniejowego trenera, ciekawe czy to wystarczy żeby przejść Real.
Druga najciekawsza para: Tottenham vs Juve. Tutaj faworytem doświadczeni Włosi, ale Koguty już pokazały w tej edycji, że i Real im nie straszny.
Pozdrawiam użytkownika Grande Juve, który napisał pod newsem o zapowiedzi losowania: "Na 100 % United dostanie najsłabszego rywala czyli Porto lub Sakhtar. Roma na 100% zagra z Bayernem lub Realem."

arsenal&wisla | 11.12.2017 12:40

Trzy angielskie druzyny czyli Liverpool i oba Manchestery raczej awansuja, Chelsea trafila bardzo zle. Najciekawsze pary Real - PSG, Chelsea - Barca i Juventus - Tottenham, zapowiadaja sie ciekawe spotkania.

kuba_psg | 11.12.2017 12:41

Jako fan PSG nie powiem, że cieszę się z tego losowania... ale może to i lepiej - albo PSG wreszcie udowodni, że potrafi wyeliminować drużynę z top (i dostanie ogromny zastrzyk pewności siebie), albo będzie stara bida i będzie oczywiste, że potrzeba ogromnych zmian, zaczynając od trenera.

Poza tym to jest HISTORYCZNY moment dla katarskiego PSG, ponieważ pierwszy raz zagrają z mocnym przeciwnikiem mając rewanż u siebie :D
Do tej pory - 3 razy Barcelona, 3 razy Chelsea, raz MC - zawsze rewanż na wyjeździe + mecze grupowe - Barcelona, Real, Arsenal, Bayern - zawsze 2 mecz na wyjeździe...
To już nawet nie było śmieszne! Na poziomie LM decydują szczegóły, a poza ćwierćfinałem z Barceloną 3 lata temu, PSG zawsze odpadało z LM po wyrównanym dwumeczu, różnicą 1 bramki, albo wręcz różnicą bramek na wyjeździe... No ale po zaledwie 6 latach PSG doczekało się luksusu, że zagra rewanż na własnym stadionie :)

mikepowell | 11.12.2017 12:42

Widzę, że większość już ma faworytów po nazwach klubów.
2 miesiące do pierwszych spotkań 1/8 dużo może się wydarzyć.
Kto straci formę ? Kto wejdzie na wyższy poziom ? Jaka będzie sytuacja kadrowa ? Czy przypadkiem sędzia nie da coś ekstra od siebie ?

Jednego można być pewnym, że Conte zaparkuje autobus z Barceloną, bo to idealny rywal na taką taktykę.

figarro | 11.12.2017 12:43

Na miejscu kibiców Juve nie byłbym taki pewien. Może i teraz Tottenham jest w dołku, ale wrócą Wanyama, Alderweireld i Lamela wróci do formy, więc nie lekceważyłbym zespołu z Anglii. Z Realem też miał być srogi łomot.

Fan Serie A | 11.12.2017 12:50

Juventus FC
Manchester City
Liverpool FC
Manchester United
Paris Saint-Germain
AS Roma
Chelsea FC
Bayern Monachium

Soccer | 11.12.2017 12:51

@figarro
Naprawdę uważasz, że to są nazwiska, które mogą przestraszyć Juventus?
Co do wiosennej formy, to jest specjalność zakładu Allegriego.

dostojnyfarmata | 11.12.2017 12:52

@Figarro:
Jest radość, że nie wpadliśmy pod koła tych najmocniejszych ale chyba wszyscy zdają sobie sprawę z tego jak mocny jest Tottenham. Pokazał to choćby w grupie pewnie wygrywając 'dwumecz' z Realem.
Jak dla mnie na tę chwilę 55-45 dla Juve. A wszystko będzie się zmieniać przez kolejne tygodnie aż do meczu kiedy to będzie znana lista dostępnych zawodników i ich forma.

cass_pennant | 11.12.2017 12:56

Juve z Żydkami, będzie miało ciężko. Za jednymi przemawia doświadczenie, a za drugimi młodość. Mimo wszystko mam nadzieję, że i Juve i Roma pokona swoich rywali i awansuje dalej...

Markon81 | 11.12.2017 12:58

Boje się tego lutego. Europa będzie po przerwie zimowej, a patrząc na tebele PL i rywalizacje o miejsca 2-4 wszystkie kluby oprócz City mogą wtedy ledwie zipieć.

figarro | 11.12.2017 13:00

Soccer
To są nazwiska, które niby nic nie znaczą, ale są najważniejsze w układance. Dzięki nim straszyć będą inne nazwiska.

Dostojnyfarmata
Też tak obstawiam. Juve jest faworytem, bo jest obyte w tych rozgrywkach. Jak dla mnie to będzie najbardziej wyrównana para i kto wygra zadecyduje jeden błąd.

Krzych_1988 | 11.12.2017 13:07

no Juve srednio trafilo szczerze mowiac. 55-45 na ich korzysc. Tloki sa bardzo mocne, szczegolnie u siebie.

Kokodzambo | 11.12.2017 13:27

@TeamWAND uważasz, że jak Kane jest lepszy od Higuaina, a Dybala porównywalny do Alliego, to znaczy że Argentyńczycy nie będą groźni, czy co :)? Bo tak napisałeś. Też uważam, że Kane jest lepszym piłkarzem, ale to nie oznacza, że Higuain wtedy magicznie zniknie z boiska. To samo z Dybalą. A co do Erikesna i Pjanicia, to to bardzo naciągane porównanie, bo Eriksen to ofensywny pomocnik, a Pjanić to typowy cofnięty pomocnik, chyba powoli przymierzany do pozycji cofniętego trequartisty, bo coraz rzadziej widać go z przodu. Klasowo Eriksen jest lepszy, ale to jakby porónywać Alderweirelda do Sandro. Co z tego, że obaj to obrońcy, skoro jeden to lewy obrońca, a drugi to środkowy?
Kibice Juve po prostu odetchnęli, że nie trafili na City i PSG, bo te kluby są poza ich zasięgiem. Natomiast Spurs jest imo minimalnie słabszy od Juve, więc to dla nich przyzwoite losowanie.

johnterry26 | 11.12.2017 13:31

jak bedziemy tak grac jak z WHU w sobote to Barca wygra 5:0 na Stamford i Conte bedzie ogladac ćwierćfinały w telewizji

Dyziek | 11.12.2017 13:43

Juve vs Tottenham        60-40%
Basel vs Man City         1-99%
Porto vs Liverpool         35-65%
Sevilla vs ManU            40-60%
Real vs PSG                 45-55%
Szachtar vs Roma        50-50%
Chelsea vs Barca         35-65%
Bayern vs Besiktas      95-5%

GrandeJuve | 11.12.2017 13:58


@MaciejManU

A ja Ciebie pozdrawiam.
United dostało grupę śmiechu z najgorszą drużyną w LM Benficą, teraz znowu słabą Seviile ( 5-0 do przerwy z Realem).

Śledze United i ich losowania od bardzo dawna z racji tego, że moj brat jest kibicem ManU, nawet on sam mówi, że takiego farta jak Unied to nie ma nikt.
Jak patrzę na ich drogę do wygrania rok temu LE to po porostu nie wierzę. Spójrz na ostatnie 10 lat i na rywali Manu w fazie grupowej LM, nigdy nie mieli giganta, nigdy.

hehe | 11.12.2017 14:02

Chcialbym zeby Milan i Borussia przeszly i spotkaly sie np w półfinale;)

Apollo677 | 11.12.2017 14:10

Kapitalne losowanie z perspektywy kibica, chcącego nacieszyć oko futbolem. Z perspektywy kibica hiszpańskiej piłki już mniej, jednak sądzę, że wszystkie ekipy są spokojnie w stanie awansować - najciężej ma Sevilla, ale...będziemy mądrzejsi w drugiej połowie lutego. Oby bez wałków sędziowskich, oby z pięknymi widowiskami, oby z awansem ukochanej drużyny; Ligo Mistrzów - czekamy!

Barca KING | 11.12.2017 14:14

Madryt vs Paryż ależ wylosowali, niewątpliwy hit tej rundy.

Sevilla nie trafiła najgorzej; obserwowanie kolejnych tygodni, wzmożony wysiłek, ten klub ma potencjał by wznieść się wyżej z formą. Wiadomo, dyspozycja dnia, istotna kwestia również. Jestem bardzo ciekaw tego dwumeczu.  

Barcelona awansuje, rywal na papierze w miarę wymagający, ale jesteśmy dość wyraźnymi faworytami w moim oglądzie.  

MajsterKlepka | 11.12.2017 14:21

Losowanie jest po prostu ekstra! Każdy mecz by się chciało obejrzeć... Same hity! Co do Realu, forma na wiosnę może być zupełnie inna i warto odnotować że Real LM gra zupełnie inaczej no i Cristiano. Mecz na pewno zbyt wczesny jak na 1/8 ale żeby być najlepszym trzeba pokonywać najlepszych. Super sprawa, teraz wszystko w rękach specjalistów od przygotowania żeby bo kms się nie rozsypal ten skład!

freddie88 | 11.12.2017 14:28

Juve vs Tottenham    Awans JUVE
Basel vs Man City      Awans Man.City
Porto vs Liverpool       Awans Liverpool
Sevilla vs ManU          Awans Man.Utd
Real vs PSG                Awans PSG
Szachtar vs Roma        Awans Roma
Chelsea vs Barca         Awans Barca
Bayern vs Besiktas      Awans Bayern

EdenCameBack | 11.12.2017 14:29

Super, liczyłem bardzo na Barcelonę. Ani jednej hiszpańskiej drużyny w kolejnej rundzie? Realny scenariusz, choć zadecydują dwa mecze 50/50. Sevilla nie ma czego szukać. Mam tylko nadzieję, że Conte nie wpadnie na pomysł wystawienia Alonso na Messiego bo skończy się to tragicznie. Mam też nadzieję, że zmieni tą bezsensowną taktykę, która nie działa od dawna na 4:3:3.

Zebry | 11.12.2017 14:39

TeamWAND

Deprecjonujesz klub, który w ostatnich 3 latach grał dwukrotnie w finale LM? Bayern był też 2 sezony temu na widelcu. Powinieneś wiedzieć jako kibic Barcelony po zeszłorocznej edycji, że w dwumeczu Juve jest niebezpieczne dla każdego. O ile jest w dobrej formie i gra uporządkowaną piłkę w defensywie.

Żaden trzeźwo myślący kibic, nie twierdzi, że Spurs to będzie łatwy przeciwnik, ale co nie zmienia faktu, że Juventus może cieszyć się z losowanie. Potencjalnie mogli trafić gorzej.

Kolejna sprawa. Argument z Realem, to nie do końca łykam. Na ten moment każdy widzi, że Borussia i Real są w kryzysie. Królewscy po ostatnim meczu mogą mentalnie wejść na odpowiednie tory, ale nie ulega wątpliwości, że Tottenham trafił idealnie na formę głównych przeciwników. Wszystko będzie zależało jak forma będzie wyglądać za 2 miesiące.

Liara | 11.12.2017 14:47

Dobre losowanie Liverpoolu. Liga portugalska nie wygląda obecnie zbyt dobrze, a Porto w fazie grupowej nie zachwyciło. Oczywiście nie można ich lekceważyć, mają dobrych piłkarzy, a za kilka miesięcy mogą złapać lepszą formę, ale jeśli do wyboru był Bayern, Real lub Juventus to nie ma co narzekać.

piecia00 | 11.12.2017 15:13

Jeśli wygrają faworyci w każdej parze to będzie prawdopodobnie najlepiej obsadzony ćwiećfinał w historii LM.

TysonFCB | 11.12.2017 15:16

Alez losowanie !!!

Dawno nie bylo takiego BUM !!

Absolutny hit?

Obronca tytulu vs napakowana gwiazdami druzyna z Paryza.

Ale zaraz potem mamy Barce i mistrza Anglii...
Juve vs Spurs !

Alez to beda meczyska...


Kalkulowanie na dzien dzisiejszy jest bez sensu, bo wiadomo ze takie zespoly jak Juve, Real, Barca, czy tez PSG planuja kulminacje formy na wiosne...

Jak beda wygladac na wiosne angielskie druzyny? Szczerze? Nie mam pojecia... Nie mam pojecia czy w formie bedzie Spurs, czy Chelsea... nie wiem.


Wiem natomiast ze Chelsea to bedzie bardzo niewygodny rywal dla Barcy i trzeba bedzie uwazac...

frycek93 | 11.12.2017 15:30


TysonFCB
dodatkowo Chelsea pierwszy mecz bedzie grac u siebie a wiec moga wygrac 3-1 a potem ryglowac i kontry w  rewanzu. Do tego wydaje mi sie ze szykuja forme na wiosne, ale w 1/8 na pewno beda zmeczeni takze to jest duza szansa dla Barcy. Takze wszystko tutaj bedzie kluczowe w 1 meczu

TysonFCB | 11.12.2017 15:37

frycek


Wszystko zalezy od tego jak Barca bedzie wygladac na ten dwumecz, jak bedzie wygladala sytuacja z kontuzjami...

Umowmy sie musi byc swiezosc i lekkosc w grze. W poprzednia wiosne wygladalismy fatalnie i wyniki 4-0 i 3-0 w plecy nie moga dziwic.

Zobaczymy jak bedzie teraz...

Jedno jest pewne... Nawet jak nie bedziemy w formie, to Valverde ustawi tak zespol, ze mimo wszystko bedziemy paskudnym rywalem rowniez dla Chelsea. Czy stracimy 3 gole w jednym meczu z The Blues?? Na dzis mocno w to watpie, ale wszystko moze sie zdarzyc.


To bedzie ciezki dwumecz i tyle...

Ostatnie 2 dwumecze w LM z Chelesa pokazaly ze ta druzyna nam nie lezy i nie wiem jak mozna sie cieszyc z takiego rywala

Real Madridista | 11.12.2017 15:49

No proszę jakie ciekawe losowanie!
Co najmniej pięć par jest bardzo ciekawych, ale oczywiście dwa hity są na najwyższym poziomie ;-)
Oby tylko nie grali w te same dni...
Bardzo się cieszę, że Real trafił na PSG (osobiście chciałem ich, City lub L'pool), bo tylko taki rywal jest w stanie zmusić Królewskich do maksymalnego wysiłku i koncentracji.
Na chwilę obecną faworytem jest PSG, ale zobaczymy jak się będą prezentować obie ekipy w lutym?
Nie ma co teraz pitolić kto wygra i z kim, bo o tym będzie jeszcze czas pofilozofować im bliżej będzie do meczów.
Mam tylko nadzieje, że logicznie porozkładają te mecze żeby te najciekawsze się nie dublowały.
Pzdr.

Blue_heart | 11.12.2017 16:15

Dużo pecha w tym sezonie ma zarówno Chelsea jak i Tottenham. Najpierw grupa śmierci, teraz taki przeciwnik w 1/8... bardzo szczęśliwie natomiast Manchestery i Live. Ciekawe jak to będzie władać na wiosnę.

Ostatnio z Barcą dobrze graliśmy. Oby i teraz tak było.

frycek93 | 11.12.2017 16:25


TysonFCB
zakladam ze obie ekipy beda mialy kilku kontuzjowanych graczy ale bez wzgledu na problemy kadrowe Chelsea bedzie w minimalnie gorszej sytuacji (chyba ze faktycznie caly sklad Barcy bedzie w szpitalu) ale moga to nadrobic  stylem gry jaki preferuje Conte a ktory bardzo nie lezy Barcelonie a takze pierwszym meczem u siebie - a to sa w mojej opinii czynniki ktore beda mialy najwiekszy wplyw na rezultat dwumeczu na korzysc Chelsea. A za Barcelona jedynie fakt zmeczenia Chelsea.
To sa rzeczy ktore na pewno sie nie zmienia w tym czasie (chyba ze conte odejdzie) absta***ac od zawirowan zwiazanych ze skladem czy dyspozycji dnia.
Ale do lutego, tak jak mowiles wszystko moze sie zmienic, wiec nie wolno ferowac wynikow.

Zebry | 11.12.2017 16:31

TeamWAND

Nie przewrażliwiony, tylko widzę jakiś awers w kierunku Juve z Twojej strony. Próbujesz wszystkim na około udowodnić, że Juventus ma słabych piłkarzy. Ważne, że Ci słabi piłkarze jako zespół są w stanie każdego wyeliminować. Real może faktycznie miał lepszą ławkę w zeszłym sezonie, ale wszyscy kluczowi zawodnicy zostali. W Superpucharze Hiszpanii, jakoś Morata nie był potrzebny, żeby Real mógł zdominować Barcelonę. Po prostu uważam, że Tottenham trafił na słabszy okres Realu, nie mówiąc o Borussii, która nie mogła sobie poradzić z Cypryjczykami. Trener Bosz po ostatnich "fenomenalnych" występach Dortmundu został zwolniony. Na wiosnę może się okazać, że Królewscy wyeliminują PSG i znowu będą głównym kandydatem do zwycięstwa w całych rozgrywkach. Być może już sygnałem była demolka nad Sevilla, a w następny weekend będziemy wiedzieli więcej. Juventus też złapał w ostatnich tygodniach lepszą formę niż z początku sezonu. Wiadomym jest tylko to, że w lutym każdy będzie mądrzejszy.

P.S. I nie zgodzę się, że lepiej było trafić na PSG.

frycek93 | 11.12.2017 16:32

"A za Barcelona jedynie fakt zmeczenia Chelsea."
Mialem na mysli ze to dla mnie bedzie kluczowe w dwumeczu pomimo jakichkolwiek atutow obu ekip. Bowiem Barca dopiero co bedzie wchodzic w ciezkie czasy sezonu i bedziec grac co 3 dni a w anglii ten okres bedzie dobiegac konca

Fan Serie A | 11.12.2017 16:33

Real i Barcelona odpadną już w 1/8 finału.

TysonFCB | 11.12.2017 16:34

frycek


Szczerze ci powiem ze to ze gramy pierwszy mecz na Stamford to bardzo dobra wiadomosc... Wysmienita. Rewanz na Camp Nou to przywilej ;) jedyna dobra rzecz za wyjscie z 1 miejsca

Ricardo Roomest | 11.12.2017 16:51

Ja tam nie będę płakał, bo tak właśnie powinna wyglądać LM :) Super losowanie i ostra jazda od początku fazy pucharowej :)

THFC1882 | 11.12.2017 16:56

No i kurde wiedziałem, że trafimy na Juve albo Bayern. Śmiałem się z Arsenalu, że prawie zawsze w 1/8 trafiali na Bayern albo Barcelone to nam za to Juventus dowalili.

frycek93 | 11.12.2017 17:02

Zaskoczyles mnie ;p generalnie nie rozumiem dlaczego wiekszosc chce grac 2 mecz u siebie, przeciez gdyby byla dogrywka badz rezultaty remisowe to jedna stracona (nawet glupio) bramka przewazy o losach meczu. a do tego wieksze prawdopodobienstwo, ze pierwszy mecz zakonczyc sie porazka i trzeba bedzie sie odslonic u siebie.

PS. Chelsea w miedzy czasie zagra z MCity i MUtd

Asgaard | 11.12.2017 17:15

Hehe ale Bayern trafil. Tak popatrzylem na Wasze typy i dosyc szybko skrelacie Szachtar, a ja bym sie wcale nie zdziwil gdyby dali rade. Tak samo Tottenham z Juventusem. Druga rzecz to chyba od wielu pierwszy tak silny playoff.. Bo tylko 2 zespoly zupelnie odstaja Basel i Besiktas, a reszta naprawde silna i czolowka Europy

Zebry | 11.12.2017 17:19

frycek93

Też tego nie kumam. To co napisałeś jest słusznym spostrzeżeniem. Poza tym, robisz dobry wynik u siebie i to na przeciwniku ciąży presja w rewanżu. Można idealnie wtedy taktycznie rozegrać spotkanie. Jako kibic Juventusu, tak przerabialiśmy w play-off Real i Barcelonę. Prawie się udało też z Bayernem, ale tam była trochę inna sytuacja.

TysonFCB | 11.12.2017 17:23

frycek

Chodzi o to ze w LM, atut swojego boiska jest bardzo istotny... Nie przez przypadek zwyciescy grup, graja rewanze u siebie... To taka nagroda, uklon za wygranie grupy.

Takie druzyny jak Barca, Juve, Real sa piekielnie mocne u siebie w LM... Masz niekorzystny wynik po pierwszym meczu wyjazdowym? Spoooookoooojnie... masz jeszcze rewanz na Camp Nou.

Takie PSG od lat np. gralo pierwsze mecze u siebie, rewanze na wyjezdzie i odpadali... nie tylko z Barca, a np z City.

Rewanz u siebie to atut... jak dla mnie oczywiscie ;)

TysonFCB | 11.12.2017 17:28

Zebry


No bo po prostu Juve jest silne u siebie, a ze grali pierwsze mecze u siebie to tak wyszlo.
Grasz pierwszy mecz na wyjezdzie... Rownie dobrze mozna powiedziec, wygraj... a u siebie bedziesz kontrolowal sytuacje.


Nie musze przypominac jak PSG pojechalo Barce u siebie... a co bylo w rewanzu... I nie chodzi mi o kontrowersje, a po prostu postawe PSG... Oni bali sie gry... bali sie mimo wygrania 4-0. Pierwsze 2 gole strzelili sobie sami. Kij z tym kto awansowal, chodzi o to ze Barca miala szanse odrobic wynik, a bardzo pomagal atut wlasnej swiatyni wlasnie w rewanzu.

Dla mnie latwiej jest przypieczetowac, czy ugrac awans u siebie w rewanzu.

Co bylo z Milanem? 2-0 na San Siro... Przykladow mozna mnozyc... ale tak jak mowie to moja opinia. Mi rewanz na Camp Nou bardzo pasi. Tobie nie? Okey... Kazdy ma swoja wizje i swoja opinie ;)

frycek93 | 11.12.2017 17:30


TysonFCB
To akurat akurat zalezy od przeciwnika z jakim grasz, ten ktory bedzie nastawiony ofensywnie jak PSG czy LFC pewnie polegnie ale z Chelsea tak nie bedzie dlatego uwazam ze w tym przypadku to dla nich korzysc. Tak bylo np. w 2012 w polfinale kiedy Barca cisnela a i tak stracila gole u siebie

Zebry | 11.12.2017 17:48

TysonFCB

Może masz rację, to pewnie zależy od typu drużyny. Juventus przykładowo woli bronić wynik niż gonić. Dlatego jeśli Barcelona nie załatwi sprawy w Londynie, to łatwo może nie mieć. Conte to trener, który potrafi doskonale taktycznie przygotować drużynę mając korzystny rezultat.

TysonFCB | 11.12.2017 17:49

frycek

No wlasnie polfinalu 2012 nie zapomne. Chelsea u siebie zagrala bardzo dobrze i wygralo 2-1. Jednak w rewanzu Barca pokazala moc i genialny strzal Williana??? Nie pamietam kto tak pieknie strzelil dal nadzieje The Blues. Jednak Barca nadal grala swoje i byly efekty. Gdyby Messi strzelil z karnego, zamiast w poprzeczke, jestem pewien ze bysmy awansowali. Jednak tak sie nie stalo. Barca glupio sie otworzyla, stracila pilke i Torres zrobil 2-2...


Dla mnie tamten dwumecz byl bardzo dobry, zabraklo takiego pilkarskiego szczescia...

drekar | 11.12.2017 17:57

31.01 Spurs United
3.02 Liverpool Spurs
10.02 Spurs Arsenal
13.02 Juve Spurs

;p

coco100 | 11.12.2017 18:09

Tyson
To coś słabo pamiętasz tamten półfinał, bo w pierwszym meczu było 1:0, a gola dla Chelsea zdobył Ramires.

coco100 | 11.12.2017 18:10

cd
Oczywiście Ramires zdobył gola na CN, a na SB Drogba:)

coco100 | 11.12.2017 18:10

cd
Oczywiście Ramires zdobył gola na CN, a na SB Drogba:)

AmadeuszDonaldo | 11.12.2017 18:27

Może zabraknie hiszpańskich ekip w następnej rundzie... Sevilla nie ma szans moim zdaniem bo jest po prostu beznadziejna w tym sezonie, natomiast Barcelona i Real to różnie może być, ale jak odpadną sensacji nie będzie...

TysonFCB | 11.12.2017 18:32

Wlasnie nie 2-1, a 1-0... hehe bylem pewien ze 1 bramka i Ramires... Pamietalem ze ciemnoskory hehe

Nie chcialo mi sie sprawdzic i tyle, a to bylo juz 5 lat wstecz, niedlugo bedzie 6... Ale ten czas leci Jeju...

Ermac | 11.12.2017 18:33

Losowanie, które cieszy chyba wszystkich, będą hity, będą emocje, a przecież o to chodzi najbardziej.

Ricardo Roomest | 11.12.2017 18:48

Generalnie zgadzam się z Tysonem, że rewanż na własny boisku to atut, bo znając wynik nawet gdy jest niekorzystny to publiczność niesie do walki o odrobinie strat. Przykładów nie trzeba daleko szukać, bo choćby słynna remontada Barcelony z PSG, albo mniej spektakularny powrót Realu z Wolfsburgiem w edycji 15/16. Natomiast frycek zwrócił uwagę na istotny problem grania dogrywki u siebie kiedy tracąc jedną bramkę musisz strzelić dwie, bo  inaczej adios... Moim zdaniem większą waga gola na wyjeździe nie powinna być brana w dogrywkach, bo jest po prostu krzywdząca względem drużyn, które mają rewanż u siebie.

Wardogs | 11.12.2017 19:02

Barca faworytem? Co wy bierzecie?
Zobaczcie historie spotkan xD
Typowanie ze Barca sklepie Chelsea jest smieszne..

PSG wywali Real, Totki wywala Juventus ;)

Porto - Liverpool to nie jest 95 procent szans Liverpoolu xD
A moze 55-45 dla Liverpoolu :D

Italia00 | 11.12.2017 19:03

Najbardziej wyrównane pary:

Juve - Tottki (Angielskie zespoły to zawsze topowy przeciwnik)

Real - PSG (równie dobrze taki mogł być finał)

Chelsea - Barcelona (prawdziwy sprawdzian dla Conte).

W reszcie upatruje raczej faworytów jednoznacznie. Liverpool, Bayern, Roma (chociaż Shaktar jest nieobliczalny),United i Cty. Oczywiście nie obraże się za niespodzianki :)

Italia00 | 11.12.2017 19:09

Co do kibiców Juventusu którzy piszą, że losowanie było dobre. One nie było dobre. Ale jeśli Juventus miał trafić na CIty albo PSG to akurat jasne, że lepiej się mierzyć z TEORETYCZNIE trochę słabszym przeciwnikiem.

Londyńczycy są przeciwnikiem topowym, z topowej ligi. Bardzo trudnym, który na swoim terenie może namieszać. Na plus dla Juve oczywiście dwie rzeczy - po pierwsze doświadczenie a po drugie terminarz. Tak, terminarz. Zobaczcie proszę z kim pomiędzy meczami będzie się mierzyła ekipa Tottenhamu. Same tuzy angielskiej piłki. Będą wiec mieli bardzo intesywny okres.

Szansę realnie oceniam na 60 do 40. Ale emocje będą do końća. Dogrywki, karne - tak to widze.

MajsterKlepka | 11.12.2017 19:15

Ja jestem pewien jednego. Jeśli Real wygra z PSG w sposób pewny, to będzie się mówić o słabej dyspozycji PSG czy też o tym, że PSG to mała drużyna, tego jestem pewien. ;)

Wardogs | 11.12.2017 19:18

Real będzie z drewnem Benzyną i wiecznie kontuzjowanym Bale..
Chyba ze w zime jakis transfer dojdzie do skutku.

PSG przeciez oni do lutego wygraja lige.. xD ( wybaczcie ale taka prawda ) Szanuje PSG bo fajnie sie ich oglada ale do meczu z Realem beda mieli przewage na tyle duza ze beda mogli oszczedzac sie w lidze..

Tottentham - Juventus

Ja nie widze Juventusu w tym sezonie, to jest jakis regres do poprzedniego..
Tottentham nie wiem, ale potrafi zagrac na bardzo wysokim poziomie .. Przyklad z Realem 3:1 i nie piszcie mi ze to Real sie polozyl im ..

Chelsea
Zima na pewno ktos dojdzie na SB, kto? Nie wiem..

Barca?
Fakt zespol bez porazki.. ale Chelsea im nigdy nie lezala.. a juz nie wspomne ze Conte to juz bedzie potrafil to rozpracowac..


Liverpool
Ofensywa cud miód i orzeszki a obrona na czele z Simonem Mignoletem moga ... eh :D

Porto..
Ja nie wiem co jest z nimi.. Ale wygrana 5:2 z Monaco mowi sama za siebie.. Ogladalem ich 2 mecze i nie wiedzialem co jest grane . Bo oni graja na prawde dobra piłke ! Polecam obejrzec chociaz zasrane 45 minut z ich udziałem.

sica | 11.12.2017 19:57

@interotripleta Juve to chłopcy do bicia mówisz... A Inter z kim gra w 1/16 ? He he z grupy nie wyszli ? A może są za słabi na lm ? Forza JUVE !!

LoveTrance | 11.12.2017 20:37

Wardogs.
Tak, tak. Rozpracujemy Barcelonę, kiedy nie możemy rozpracowac nawet West Hamu czy CP. Z czym do ludzi na ten moment.

żebro | 11.12.2017 20:44

Fajne losowanie, już nie mogę doczekać się meczu z Juventusem!

Kempes | 11.12.2017 20:56


Śmierdzi mi kunktatorstwem i zimna kalkulacja. PSG- Real i Szachtar-Roma. Zapowiada się ciekawie. Reszta obrona Częstochowy.

Czy możliwy jest brak przedstawiciela Plw.Iberyskjiego w kolejnej fazie?

TysonFCB | 11.12.2017 21:27

Suarez


Widze konto z dzisiaj...

Wyjasnie ci cos... To ze jestem kibicem Barcy nie znaczy ze bede slepo patrzyl tylko na swoj klub... czlowieku. Wypisales same pozytywne aspekty Barcy, oraz same negatywne Chelsea.

Barca musi jeszcze duzo poprawic jezeli chce cos osiagnac w obecnej LM. Ostatni mecz z Lodziami, chociazby. Swietnie prezentowali sie gospodarze i do czerwonej kartki mieli lepsze okazje do gola. Brak glupoty Raby, troche wiecej boiskowego szczescia i Barca mogla to przegrac.


Poza tym mecze beda dopiero za 2 miesiace... Skad wiesz jak wtedy bedzie grala Chelsea?? Skad wiesz ze Barca nadal bedzie wygrywac?

"Jezeli nie przegramy w El Classico, seria meczy bez porazki moze byc dluzsza od tej z ery Enrique"? Hehe, a bo z innymi to juz przegrac nie przegramy?

Ja pamietam koszmarny polfinal w 2009... gdzie o wlos awansowalismy... oraz ten z 2012 roku, gdzie odpadlismy. W obu przypadkach Barca miala latwo sobie poradzic, lub po prostu awansowac... Wyszlo tak mniej wiecej heh.


Mi to jest wstyd za takich kibicow jak ty... Ile w ostatnich 5 latach osiagnelismy chociaz polfinalow?? W grze sa zespoly ktore wygrywaly w ostatnich latach LM, oraz tacy, ktorzy grali ostatnio w finalach... oraz takie druzyny, ktore chca wygrac LM za doslownie kazda cene!

Barca przegrywala ostatnio w LM z Atletico 2x... Juve, to wszystko w 1/4.

Nie mamy Neymara, Suarez jest cieniem siebie. Umtiti uwazaj... kontuzjowany, nie wiadomo jak bedzie jak wroci. Czy bedzie az tak dobrze jak bylo. Dembele bedzie po ciezkiej kontuzji... tak naprawde bez gry w tym sezonie. Nie kupilismy kreatywnego pomocnika... Poki co cala robote z przodu robi Messi... ale to nie bedzie trwalo wiecznie, tak jak nie bedzie wiecznie Ter Stegen nas ratowal super, hiper interwencjami... Bo jego forma jest tak swietna, ze nie mozna tak grac caly czas.


Ale fakt co to takie Chelsea... szczegolnie ze mecze za 2 miesiace... Przeciez jestem kibicem Barcy, wiec stwierdzam ze pykniemy ich na miekko :D

Dafer | 11.12.2017 21:31

@omnibus2000 - spodziewałeś się szacunku dla Juventusu od fana interu? (specjalnie z małej litery). Zapomnij! Tak właściwie to nie wiem co ten człowiek tu robi. Nic nie znaczą w LM od lat, więc musi za to dogryzać innym :D

hugo1303 | 11.12.2017 21:35

Uwielbiam jak ktoś piszę o roznoszeniu czy też przejechaniu rywala 2 miesiące przed meczem... A później płacz... Tak samo jak głośno krzyczeli, że Inter rozjedzie Juve a po meczu mówili o zwycięskim remisie. Tak jak Barca, Chelsea też potrafi grać w piłkę. Dużym problemem Totenhamu i Chelsea może być ich terminarz przed LM.

Wisnia1990 | 11.12.2017 21:44

Majsterklepa

Tak samo jak Ty, gdy za kazdym razem Barca bila City... coz za krotkowzrocznosc...


Pary sa bardzo ciekawe, aczkolwiek chcialem uniknac The Blues. Para PSG vs Real zapowiada sie niesamowicie. Stawiam na Real, ale awans Paryzan nie bedzie niespodzianka. Dobre losowanie dla Liverpoolu, trzeba to wykorzystac! United powinno przejsc dalej, tak samo Juventus.

Pozdro.

Socjopata | 11.12.2017 23:21

Ależ ci kibice Juve pewnie siebie jak zawsze a kończy się można powiedzieć jak zawsze. Tottenham awansuje dalej wspomnicie moje słowa. Chelsea jak nie złapie formy i zagra tak jak z Romą to Barca z 5:0 wygra jak nie lepiej ten dwumecz. Real - PSG hit i tu doświadczenie po stronie królewskich zdecydowanie.

Blue_heart | 11.12.2017 23:23

Taki gwałt, że stracili 2 bramki grając w przewadze i u siebie ;)

Osobiście wolałem Barcelonę od PSG, choć Besiktas byłby jeszcze lepszy. Patrząc na ostatnie spotkania, to Chelsea nie jest na straconej pozycji jeśli chodzi o ten dwumeczu. Wystarczy nie stracić bramki u siebie, a potem zagrać agresywnie jak z Atletico. Mamy jeszcze dużo czasu i mam nadzieje, ze Conte jakoś to ogarnie.

Niestety Chelsea będzie miała taki problem, że wciągu 20 dni zagra 2 razy zagra Barcą, a także z City i z United na wyjazdach. Ciężki będzie przełom lutego i marca dla Chelsea.

A co do Luiza, to Brazylijczyk od tamtego sezonu nie wyleczył jeszcxe kontuzji kolana, także nie wiem, dlaczego nazywać Conte psychopata?

I co do Messiego i tego czy będzie zdrowy na ten dwumeczu. Wpisz sobie na yt gole Messiego przeciwko Chelsea. Taka tam kompilacja z ostatnich 8 meczów między tymi drużynami. Polecam ;)

EdenCameBack | 11.12.2017 23:24

No rzeczywiście Conte to psychopata, że nie wystawia kontuzjowanego Luiza na mecze xD

Italia00 | 11.12.2017 23:29

@Socjopata

Jak zawsze czyli jak? :D Bo z tego co mam wiedzę to jeszcze w LM oba zespoły nie grały nigdy ;).

Czy jak zawsze w sensie Juventus przegra finał LM po raz setny? Jak to jest zawsze?

grabarzPSG | 11.12.2017 23:47

Dla obu ekip najgorsze możliwe losowanie. Do dwumeczu daleko. Trudno więc prognozować już teraz losy rywalizacji. Dziś szanse oceniam na 50/50. Jeśli PSG odpadnie to wywalą tego Emery\'ego! Brzmi nieźle. Oby część piłkarzy PSG nie wpadła na ten sam pomysł hehe.

Walter_KTZ | 11.12.2017 23:54

Trzeba przyznać, że wśród motłochu głupiej dzieciarni jaka niedawno oblepiała klub z Katalonii zawsze było tam dużo kibiców z klasą jak choćby TysonFCB. Miło się czyta takie wpisy, bo każda drużyna zasługuje na szacunek, poza tym mecze Chelsea i Barcelony zawierają w sobie całe piękno tego sportu. To są zespoły, które - jeśli staja przeciw sobie - reprezentują kompletnie dwa przeciwne fronty taktyczne, zawsze się to ogląda ciekawie. O ile w 2012 Chelsea była słaba i przeszła Barce na farcie, to w 2009 wyglądało to zgoła inaczej - to Barca była bezsilna z gry a awansowała tylko dzięki panu Ovrebo i strzałowi życia Iniesty. Szkoda własnie że mecze tych drużyn psuł czasem sędzia bo to wzbudziło wiele negatywnych emocji pomiędzy fanami, coś o tym wiem :D

LoveTrance | 12.12.2017 00:00

Przecież ten suarez to kolejne konto tego dziecka omnibus.

AndrewNight | 12.12.2017 02:20

Blue_heart
Chyba jesteś bardzo młodym kibicem piłki nożnej skoro twierdzisz że Messi musi strzelić gola by zmienić oblicze meczu. To zawodnik który gdy bedzie mial swoj dzien może upokorzyć Chelsea tak jak kiedys man city w Lm, siaty kanały itd do tego strzeli asystę kolejki i do widzenia.

Syki | 12.12.2017 02:30

Wow! Co tu się porobiło... :D
Panowie i Panie, jeżeli takie tu są, spokojnie. Nie ma się co przekrzykiwać, że mój klub jest lepszy. Do lutego daleka droga. Składy drużyn jeszcze odrobinę się pozmieniają. Bogatsi na pewno się wzmocnią kosztem innych drużyn. Jakiś teoretyczny zwycięzca dwumeczu może być w dołku itd... Każdy zespół swoją grą zasłużył, aby być w tym elitarnym gronie i nikt nie odda pola bez walki. Na papierze mamy kilku faworytów, ale nie takie cuda widzieliśmy :)

Wardogs | 12.12.2017 04:08

Sezon 2004/2005

Barcelona - Chelsea 2:1
Chelsea - Barcelona 4:2
Awans Chelsea

2005/2006

Chelsea - Barcelona 1:2
Barcelona - Chelsea 1:1
Awans i późniejszy triumf Barcelony

2006/2007
Chelsea - Barcelona 1:0
Barcelona - Chelsea 2:2
Faza grupowa..

2008/2009
Chelsea wychodzi z 2 miejsca w grupie za ROMĄ !

Barcelona - Chelsea 0:0
Chelsea - Barcelona 1:1
Awans Barcelony w skandalicznych okolicznościach. Pewna osoba tu o tym wspomniała !
Po czym Barca awansowała do finału i wygrała LM

2011/2012
Chelsea - Barcelona 1:0
Barcelona - Chelsea 2:2
I triumf Chelsea po meczu z Bayernem w finale..

Faktycznie Barca klepała Chelsea jak chciała..
Szkoda że bilans to:

3-5-2 na korzysc Chelsea.
Bede idiota bo Chelsea grywa taka taktyka xD

Zaraz jaja zniose jak sie dowiem o jakims ciekawym newsie typu Barca wygra 5:0 Alba najlepszy lewy obronca na swiecie xD

headbanger | 12.12.2017 05:00

Awansuje  Juventus ,MU,Real,Bayern,Barcelona,City,Roma ,Liverpool,

bartek392 | 12.12.2017 09:10

Witam wszystkich, nie wiem w ogóle po co te kłótnie o to kto awansuje, przecież wszystko zweryfikuje boisko i aktualna forma. Przyznam jednak szczerze, że najdziwniejsze są komentarze kibiców Barcy i Juve którzy nie mają szacunku do rywala który może ich bez problemu wyeliminować. Chelsea może nie jest faworytem ale za to Tottenham zdecydowanie w danym momencie jest lepszym i na pewno bardziej nieobliczalnym teamem niż Juve, a co będzie przed pierwszymi meczami nie wie nikt. To jest piłka nożna i może być tak że w półfinałach zagra Szachtar. W sporcie już tak jest ze czasami ktoś łapie zadyszkę, a na jego miejsce pokazuje się ktoś nowy.
Pary w tym roku są w większości przypadków mega wyrównane

Luciferrrroo | 12.12.2017 12:18

Akurat Abidal sam się przyznał po meczu, że lekko zahaczył Anelkę. Choć przyznam, że na powtórkach sam nie do końca byłem pewny czy tam był faul. W pierwszym meczu kontrowersyjny był brak drugiej żółtej dla Ballacka, jednak pierwsza była za wykonanie "za szybko" wolnego, więc to też trochę kontrowersyjne. Ten karny na Henrym to taki sam jak na Drogbie w rewanżu, czyli lekkie popchnięcie, a reszta to teatr.

Luciferrrroo | 12.12.2017 12:19

Abidal o faulu:
http://tiny.pl/glv28

Dyziek | 12.12.2017 12:21

Jaki 1 karny? hahahahah... Gostek w tamtym meczu sie należały Niebieskim 3 karne i wielu ekspertów/sędziów to potwierdziło. Więc zdanie jakiegoś walikonixa z internetu o 1 karnym jest po prostu żałosne do granic absurdu.

1 karny za faul Alvesa na Maloudzie. Francuz ogrywa go dryblingiem w polu karnym a Alves przytrzymuje go rękami.

2 karny za ręke Pique ewidentny.

3 karny za ręke chyba Eto'o. Jak czytam o jakimś nabiciu to mnie ogarnia pusty śmiech. O żadnym nabiciu nie ma mowy skoro zawodnik wystawia łapy do góry i powiększa powierzchnie ciała. NIENATURALNIE ułożona ręka = karny.

AndrewNight | 12.12.2017 18:31

8 lat trwający niebieski ból tylnej części ciała, coś pięknego:)

Klemens | 12.12.2017 20:00

Typowanie dzisiaj czegokolwiek to jak wróżenie z fusów, przez te dwa miesiące może się zdarzyć absolutnie wszystko, o zimowym okienku nie wspominając.

Dodam tylko, że dla mnie lekkim faworytem jest jednak Tottenham a nie Juve, a to z uwagi na jednak atmosferę entuzjazmu i związaną z tym nieobliczalność oraz bezczelność (Juve jest już jednak stare, no i te zadry w postaci dwóch finałów czy sfrajerzonego rewanżu z Bayernem gdzieś tam tkwią w głowach, łatwo o pojawienie się strachu skutkującego prostymi błędami). Osobiście szanuję też trenera Tottenhamu, a i rewanż na wyjeździe moim zdaniem premiuje Spurs (mniejsza z tym, jak Juventus sobie radził w takich okolicznościach z Realem, Barcą czy Borussią Kloppa).

Cała nadzieja w Allegrim - od oglądania jego drużyn jesienią zawsze bolą zęby, na wiosnę jednak zwykły one grać na 120% możliwości.

SCOUSER1892 | 02.02.2018 16:31

Spurs, City, LFC, MU, PSG, Roma, Barca,Bayern :)



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy