REKLAMA
REKLAMA

Real traci punkty w Bilbao, czerwony Ronaldo! (video)

dodał: Marcin Mondorowicz  |  źródło: primeradivision.pl  |  02.02.2014 22:51
Nowe San Mames w Bilbao nadal pozostaje niezdobyte w Primera Division. Tym razem punkty w Bilbao stracił Real Madryt. Mecz zakończył się remisem 1:1, w efekcie czego Królewscy pozostali na trzecim miejscu w tabeli. Na szczególną uwagę zasługuje czerwona kartka dla Ronaldo.

VIDEO: Zobacz bramki z meczu >>

Spotkanie rozpoczęło się od mocnego uderzenia Królewskich, którzy od pierwszego gwizdka sędziego ruszyli do ataku. Na bramkę Basków uderzali Ronaldo i Di Maria, ale były to uderzenia niecelne. Z minuty na minutę coraz lepiej wyglądała jednak gra podopiecznych Ernesto Valverde, którzy w końcu przejęli inicjatywę i nie pozwalali Realowi na zbyt wiele.

W 18. minucie Baskowie stworzyli sobie doskonałą okazję do objęcia prowadzenia, ale po prostopadłym podaniu Herrery, obok bramki uderzał Aduriz. Świetną szansę miał również kilka chwil później Muniain, ale fatalnie skiksował przy przyjęciu piłki w polu karnym. Były to praktycznie jedyne groźne sytuacje w pierwszej połowie, która ostatecznie zakończyła się bezbramkowym remisem.

Drugą połowę również lepiej rozpoczęli gospodarze. Bardzo groźnie na bramkę Iraizoza uderzali Modrić i Benzema, ale w obu przypadkach bramkarz Athletic Bilbao świetnie odbijał piłkę na rzut rożny. W 50. minucie futbolówkę do bramki gospodarzy skierował Ronaldo, ale gol nie został uznany, bowiem Portugalczyk był na spalonym.

Na pierwszą bramkę trzeba było czekać do 65. minuty. Wówczas błąd defensywy baskijskiego zespołu wykorzystali goście. Po płaskim zagraniu Ronaldo na środek pola karnego, piłkę do bramki wślizgiem skierował Jese. Radość Królewskich nie trwała jednak długo.

W 73. minucie trener gospodarzy zdecydował się na wprowadzenie na boisko Ibaia Gomeza i jak się okazało był to strzał w dziesiątkę. Kilka sekund po wejściu na boisko, potężnym uderzeniem sprzed pola karnego, zawodnik ten doprowadził do wyrównania.

Dwie minuty później sytuacja Królewskich skomplikowała się jeszcze bardziej. Za przepychanki z Gurpegim i Iturraspe z boiska wyrzucony został Cristiano Ronaldo. Baskowie starali się wykorzystać liczebną przewagę, ale na przeszkodzie stawał im Diego Lopez, który skutecznie interweniował po strzałach Ibaia Gomeza i Aduriza.

Athletic Bilbao - Real Madryt 1:1 (0:0)
0:1 Jese 65'
1:1 Ibai Gomez 73'

RELACJA MINUTA PO MINUCIE

Koniec meczu

90 min - Ostatnia zmiana w Realu. Varane za Carvajala.

87 min - Zmiany w obu zespołach. Morata za Benzemę i Benat za Mikela Rico.

86 min - Celne uderzenie głową Aduriza po rzucie rożnym, ale bramkarz Realu ponownie na posterunku.

85 min - Groźne uderzenie Ibaia Gomeza i Diego Lopez przenosi piłkę nad poprzeczką.

83 min - Zmiana w Realu. Illarramendi wchodzi za Jese.

75 min - Czerwona kartka dla Ronaldo! Iturraspe ukarany żółtym kartonkiem.

75 min - Przepychanki między Iturraspe i Ronaldo.

73 min - 1:1! Coś niesamowitego! Ibai Gomez doprowadza do wyrównania kilka sekund po wejściu na boisko. Po jego potężnym uderzeniu sprzed pola karnego, piłka odbiła się od słupka i wylądowała w siatce. Diego Lopez był bez szans.

73 min - Druga zmiana w zespole z Bilbao. Ibai Gomez zmienił Muniaina.

71 min - Baskowie jak na razie nie potrafią w żaden sposób odpowiedzieć. Goście z Madrytu kontrolują wydarzenia na boisku.

65 min - Gol dla Realu! Ronaldo zagrywa płasko przed bramkę, gdzie do piłki dopadł Jese i wślizgiem pokonał bezradnego Iraizoza.

64 min - Nieudane uderzenie Muniaina zza pola karnego.

61 min - Bardzo niecelny strzał Di Marii z dystansu.

58 min - Zmiana w zespole gospodarzy. Iraola za De Marcosa.

54 min - Mocne uderzenie Benzemy z lewej strony pola karnego, ale ponownie na posterunku był Iraizoz.

50 min - Piłka ląduje w bramce Basków po strzale Ronaldo, ale Portugalczyk był na spalonym i gol nie został uznany.

47 min - Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, wysoko nad poprzeczką główkował Pepe.

46 min - Bardzo groźne uderzenie Modricia zza pola karnego, ale świetnie interweniował Iraizoz, który odbił piłkę na rzut rożny.

46 min - Druga połowa rozpoczęta.

Koniec I połowy

44 min - Chyba nie doczekamy się gola przed przerwą.

38 min - Baskowie konsekwentnie szukają okazji do zdobycia bramki, ale w decydujących momentach brakuje im precyzji. Bramkarze obu zespołów praktycznie bezrobotni.

35 min - Kibice Królewskich mogą być nieco rozczarowani postawą swojej drużyny. Na razie lepsze wrażenie sprawiają gospodarze.

30 min - Żółta kartka dla Xabiego Alonso za faul na Herrerze.

28 min - Bardzo niecelne uderzenie Ronaldo z woleja zza pola karnego.

20 min - Uderzenie Andera Herrery zza pola karnego i pewna interwencja Diego Lopeza.

19 min - Po płaskim dośrodkowaniu Gurpegiego z prawej strony boiska, w polu karnym fatalnie przy przyjęciu piłki skiksował Muniain.

18 min - Świetna sytuacja dla gospodarzy. Po prostopadłym podaniu Herrery, bardzo dobrą okazję do zdobycia bramki miał Aduriz, ale z kilkunastu metrów uderzył obok słupka.

14 min - Teraz mamy okres niedokładnej gry z obu stron. Sytuacji bramkowych brak.

10 min - Oba zespoły grają bardzo uważnie w defensywie, nie pozwalając rywalom na znalezienie się z piłką w polu karnym.

6 min - Pierwsze minuty nie były najlepsze w wykonaniu Basków, którzy mieli problemy z wyprowadzeniem piłki z własnej połowy, ale podopieczni Ernesto Valverde opanowali już sytuację i oddalili grę od własnego pola karnego.

5 min - Od początku oglądamy bardzo interesujące spotkanie. Gra toczy się w szybkim tempie.

2 min - Kolejny strzał. Tym razem sprzed pola karnego uderzał Di Maria, ale tym razem piłka minęła bramkę o kilka metrów.

1 min - Już pierwsze groźne uderzenie Ronaldo, który próbował zaskoczyć źle ustawionego Iraizoza. Piłka po strzale Portugalczyka przeszła tuż obok słupka.

1 min - Spotkanie rozpoczęte.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 100 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

Piekut | 02.02.2014 21:49

Ale założyli pressing ;o

orzeszek | 02.02.2014 21:49

nic ciekawego . tak będzie wyglądał mecz dopóki ktoś nie straci brarmki .. ale o dominacji nie ma tu mowy .. Athletico po prostu gra piłkę w strefie która jest dla Realu korzystna ;) takie jest moje zdanie .. czekamy na drugą połowe ;)

Piekut | 02.02.2014 22:23

Jese !! ^^

Piekut | 02.02.2014 22:27

Ale Karim dzisiaj słaby ...normalnie 'drewniany Jacek'

R_R | 02.02.2014 22:31

Ibai Gómez, to było "wejście smoka"!!! REWELACJA!

Piekut | 02.02.2014 22:32

Gomez miał wejście smoka ,hehe ;/

Tesznarek | 02.02.2014 22:33

Co zrobił Ronaldo?

orzeszek | 02.02.2014 22:35

Dziękujemy sędziemu .. tępa pała .. frajer !!

ASIA_NISZCZYCIE | 02.02.2014 22:35

powinno być po 10 Iturraspe też zasłużył na czerwoną

Ultras_Sur | 02.02.2014 22:38

Ronaldo protestował podnosząc w górę ręce w tym momencie odepchną go jeden z zawodników Bilbao. Ronaldo opuszczając ręce niby uderzył go w twarz. Kabaret

Piekut | 02.02.2014 22:38

Jak dla mnie nikt tam nie zasłużył na czerwoną - Ronaldo i Iturra po żółtej ...

R_R | 02.02.2014 22:40

  Nieładne zachowanie Ronaldo. Z drugiej strony, jeżeli dobrze zauważyłem, to Marcos też powinien zobaczyć czerwoną kartkę.

@ASIA_NISZCZYCIE
  Faul Iturraspe był na żółtą kartkę.

MadridistaPL | 02.02.2014 22:41

A miałobyc tak karwa pieknie,..

didieryves11 | 02.02.2014 22:42

Fajnych sędziów macie w tej Hiszpanii. Nadwrażliwi jacyś :))

didieryves11 | 02.02.2014 22:43

MadridistaPL
U nas też. Nie jesteś sam :))

R_R | 02.02.2014 22:46

@Piekut
  Z całym szacunkiem dla Twojej osoby, ale CR7 zasłużył na czerwoną kartkę. Choć mam nieodparte wrażenie, że dziś arbiter daje większą taryfę ulgową piłkarzom Athletic Bilbao.

@Tesznarek
  Ronaldo uderzył w twarz zawodnika miejscowych, a później była wielka przepychanka pomiędzy graczami obu drużyn.

Ultras_Sur | 02.02.2014 22:48

Ja bym tutaj spekulował czy uderzył :)

R_R | 02.02.2014 22:48

@didieryves11
  Gdyby sędzia tego meczu był nadwrażliwy, to większość piłkarzy miałaby co najmniej żółtą kartkę na koncie. Twardy mecz, a arbiter do czasu tej mało sympatycznej sytuacji pokazał tylko JEDNĄ żółtą kartkę.

R_R | 02.02.2014 22:50

@Ultras_Sur
  Skończy się mecz, to przewinę do tej sytuacji i wtedy możemy podyskutować. Spekulacja to mało trafne słowo. ;-)

Piekut | 02.02.2014 22:50

R_R.

oczywiście że zasłużył... ja bym się jednak wstrzymał ,gdyż nie było to jakieś mega chamskie

ASIA_NISZCZYCIE | 02.02.2014 22:51

@R_R
Żaden z nich nie zasłużył na czerwo ale jeśli już dostał je Ronaldo to powinien dostać także Iturraspe gdyż rzucił się/zaatakował piłkarza Realu

Rawson17 | 02.02.2014 22:53

Nie ma to jak skończyć mecz nawet jak nie minely 3minuty doliczone a powinny byc i tak co najmniej 4 doliczone 6zmian, czerwona kartka. CO do kartki to zalosna decyzja i swietno aktorstwo zawodnika Bilbao, mam nadzieje ze Real sie odwola od niej i to przejdzie

Chmura | 02.02.2014 22:53

Ej czyli Crisu nie zagra z Villareal  ?
W nast meczu ?

marian_ | 02.02.2014 22:53

Nie ukrywam, że bardzo liczyłem na stratę punktów w tym meczu przez Real. Cieszę się :)

Matix | 02.02.2014 22:54

cristiano to juz totalna sodówka, jego własne ego go przerosło

Matix | 02.02.2014 22:55

atleti ucieka, oby tak dalej!

sidvicious | 02.02.2014 22:56

mowilem ze real straaci gola z atletic

orzeszek | 02.02.2014 22:57

pierwszy który powinien zobaczyć czerwień to Iturraspe .. to on prowokował, ale nie sędzia widział swoje i rzecz jasna wcisnął nam czerwień, gratulację dla tego pana .. Real od razu powinien złożyć odwołanie odnośnie tej kartki .. a co do meczu nie oszukujmy się jeden strzał który był golem do momentu aż Real grał w 11 .. Real był lepszą drużyną  i tyle w temacie . dziękujemy temu tępemu sędziemu co jeszcze na koniec przerwał i nie pozwolił wykonać wolnego ;)

Crash | 02.02.2014 22:58

Szkoda że ta liga ma takich marnych sędziów...Zresztą Baskowie bardzo przypominają mi Miami Heat. Grają twardo, nie fair, sędzia często gęsto pomaga, a jak sami dostaną twardego przeciwnika to płaczą jak dzieci... to jest żałosne. Zresztą dlatego liga angielska jest po prostu poziom wyżej od hiszpańskiej :) mimo wszystko zasłużony remis :)

Z_I_Z_U | 02.02.2014 22:58

Zdobyliśmy punkt, na który nie zasłużyliśmy. Fatalny mecz, szczególnie pierwsza połowa gdzie nie potrafili wymienić 3 podań. Czerwonej kartki wolałbym nie komentować, ale Ronaldo nie powinien dawać się prowokować w ten sposób. Sam pewnie zachowałby się w podobny sposób. Szczególnie zawiedli mnie wtym meczu Xabi i Modrić. Chyba ich najgorszy mecz w tym sezonie. Obrona zagrała przyzwoicie i tylko dlatego nie przegraliśmy. Illarra powinien wejść zaraz po bramce, żeby wspomóc grę w środku. Czerwona dla Ronaldo niesłuszna, ale z drugiej strony Xabi powinien wylecieć już wcześniej więc i tak wyszło nienajgorzej.

BlanQ | 02.02.2014 22:59



[ Ostrzeżenie. Pierwsze i ostatnie. Mod ]

fymlymymlym89 | 02.02.2014 23:00



[ Ostrzeżenie. Mod ]

rycerz17 | 02.02.2014 23:00

tak jak przewidywałem - bardzo ciężki mecz i w sumie wynik sprawiedliwy. W pierwszej połowie obie drużyny bez celnego strzału, ale walki nie brakowało. W drugiej działo się o wiele więcej, przełomowy moment to strzał życia Ibaia i chwilę później czerwona dla Ronaldo (74 i 76minuta). Po tych dwóch wydarzeniach wiedziałem, że tego meczu już na pewno nie wygramy...
Szkoda niewykorzystanej szansy na wyprzedzenie Barcelony, ale Bilbao dziś było bardzo mocne i zwyczajnie zasłużyło na ten remis.

Real Madridista | 02.02.2014 23:00

Szanujmy ten pkt. bo z gry to Athletic mógł i powinien nas zlać.
Krystyna dał się sprowokować i dał pretekst do czerwa, a że sędzia mógl to dał i nie ma co płakać.
Beznadziejnie Benzyn mimo, ze miał udział w golu. Słabo Marcelo, ADM. Alonso mógł tez czerwo dostać.
Athletic lepszy i świeższy!
Szanujmy ten pkt.
Pzdr.

Ultras_Sur | 02.02.2014 23:00

Osobiście Atletico się nie boję, w końcu będą tracić punkty. Szkoda, że nie wykorzystaliśmy okazji wyprzedzenia Barcelony :)

cierpliwy_30 | 02.02.2014 23:00

ZIZU za co Xabi powinien wyleciec? Bez jaj że każdy następny faul po ż.k. powinien kończyć się drugą!

Teddy | 02.02.2014 23:01

@elradziu - Dlaczego bardziej winny ma być prowokator, nie ten kto dał się sprowokować? Trzeba było trzymać rękę przy sobie. Ronaldo dał się poznać jako człowiek bardzo... uczuciowy :) i przeciwnicy to wykorzystują. Powinien był zachować zimną krew. Fakt, że Athletic powinien być za tą sytuację bardziej pokarany, ale z czerwem się zgadzam.

Poza kontrowersją mecz fantastyczny. Na poziomie GD, a nawet wyżej.

Dla mnie taki układ w tabeli może zostać.

@didieryves11 - w tym roku Premiership też nie ma się czym chwalić ;)

tytanowy12 | 02.02.2014 23:01

Po raz kolejny udowadniamy, że nie jesteśmy dojrzałą drużyną. Jest okazja do odrobienia punktów - odrabiamy tylko jeden, nie ma tłumaczenia, że Bilbao, my powinniśmy to wygrać i tyle. Nie będę komentował pracy sędziego, ale też się nie popisał, ale to nie wymówka, to był nasz obowiązek wygrać. Zmiany za późno, tragiczna gra wszystkich, Benzema potyka się o własne nogi, Ronaldo gwiazdorzy, Marcelo gra bezmyślnie, Di Maria - jeździec bez głowy, środek pola grał chaotycznie. Masakra jakaś.

AdamRM | 02.02.2014 23:02

To że Ronaldo dostał czerwoną kartkę, a Iturraspe tylko żółtą jest skandalem.

TFAROŻEK | 02.02.2014 23:03

niektorzy kibice Realu nie wytrzymuja cisnienia...

ziomus8x | 02.02.2014 23:05

Czerwona dla Ronaldo trochę naciągnięta, żółtko by wystarczyło, co nie zmienia faktu, że dał się w dziecinny sposób sprowokować. Jeśli ktoś z Realu miał wylecieć z boiska to zdecydowania należało się to Alosno, 2 żółte powinien wyłapać. Z Basków żółtą powinien dostać Iturraspe, należała mu się.

Co tu dużo mówić kolejka wymarzona dla Atletico, niesamowicie ciekawy jest ten sezon i to nie tylko ze względu na pierwszą 3, bo do 4 miejsca też parę drużyn aspiruje.

orzeszek | 02.02.2014 23:08

Mówicie o Alonso .. ? Ituraspe powininen dostać zółtą jeszczze w pierwszej połowie przy czym za jego prowokacje byłaby to druga zółta i w konsekwencji czerwona tyle w temacie ;)

Drakam | 02.02.2014 23:10

Mecz ogladalem do bramki Realu i na tym zakonczylem seans, bo wydawalo mi sie, ze wynik koncowy jest przesadzony. Do tamtej pory sedziowanie bylo ok, oprocz tego, ze Ramosowi uderzenie przeciwnika lokciem w twarz (co na pewno odczul, a jego grymas bolu nie byl udawany) uszlo na sucho.
Najbardziej bawia mnie jedna komentarze niektorych kibicow Realu, ktorzy majac w swojej druzynie takich prowokatorow jak Arbeloa czy Pepe, sa w stanie krytykowac inne druzyny za prowokacje (ktorych z reszta do zdobycia bramki przez Los Blancos nie bylo).

Matii I Love Ma | 02.02.2014 23:11

No trudno sędzi dał sie nabrać i tyle. Powiem tak że sądzę gdyby Ronaldo był po drugiej stronie też by upadł udając że mu się krzywda stała. Aha najważniejsze, on go nie uderzył ale widać po ruchach i jak zaciska pięść na jego głowie że on chciał go złapać za włosy i potarmosić.  Z powodu zbyt krótkich włosów jego plan się nie udał.
http://www.youtube.com/watch?v=og hMndCL6xY

R_R | 02.02.2014 23:11

  Po obejrzeniu powtórek.
Faul Iraoli na Benzemie.
Prowokacja Gurpegiego, a Ronaldo uderza go ręką w głowę.
Chwilę później przepychanka z udziałem wielu pilkarzy obu drużyn. Do CR7 podbiega Iturraspe i go popycha, a Christiano nie pozostaje mu dłużny.
Reasumując, powinny być dwie czerwone kartki dla Ronaldo i Iturraspe.
  Tak jak pisałem wcześniej arbiter zastosował większą taryfę ulgową dla gospodarzy, choć błędy (niepokazywanie kartek) sędziego dotykały obie strony. To jest tylko moje subiektywne zdanie, bo w sumie, to nie mój cyrk i nie moje małpy.

orzeszek | 02.02.2014 23:16

prawdą jest, że nigdy nikomu się nie dogodzi, ale w tym wypadku sędzia mógł spokojnie skonsultować się z technicznym itp .. nawet sobie powtórkę mógł zobaczyć .. ale tego nie zrobił i to jego błąd ..

fymlymymlym89 | 02.02.2014 23:17




[ Ostatnie ostrzeżenie. Mod ]

Qrs | 02.02.2014 23:18

Fani Realu narzekają na sędziów.... Ludzie, zlitujcie się... to tak jak Mourinho zarzuca innym granie "antyfutbolu"  :D

Graty dla Bilbao, jeśli dobrze mi się wydaje, Nuevo San Mames w lidze wciąż nie zdobyte.

AmadeuszDonaldo | 02.02.2014 23:28

Niezly mecz, zwlaszcza w pierwszej polowie. Baskowie powinni wygrac, a padl remis wiec fani Realu moga byc chyba zadowoleni. Jesli dalej Barcelona i Real zamierzaja tak sobie pogrywac, to lige wygra Atletico ktore wyglada na obecna chwile najlepiej, realizuja punkt po punkcie zalozenia ktore doprowadza ich do celu. Atletico w tym seznoie to moze byc takie Porto z 2004 roku, dobra ekipa pod kazdym wzgledem, choc nie jestem fanem jej stylu, to wlasnie tak zdobywa sie trofea...

quorthon | 02.02.2014 23:28



[ Ostrzeżenie. Mod ]

VanGrato | 02.02.2014 23:29

Powiem tak: Bilbao to naprawdę świetnie poukładana drużyna. Przez pierwszą połowę Real był bezradny, jednakże bardzo solidnie spisywał się w obronie. Athletic w pierwszej połowie chciał coś ustrzelić... "nie przeszli" defensywy Realu, a siły stracone na tak intensywny pressing dały o sobie znać w drugiej odsłonie spotkania. Co do samego meczu ładne widowisko zepsute przez arbitra... No właśnie sędzia... Nie mam zielonego pojęcia co on tam dzisiaj robił, nie nadążał za tempem gry i rozdawał kartki jak mu w duszy grało... Najpierwsz wszystkie faule puszcza płazem (zaryzykowałbym nawet czerwoną dla Alonso tak w 70%), ale to co zrobił sędzia kiedy Ronaldo był ciągnięty (ewidentnie) za koszulkę i arbiter nie pokusił się nawet o jakąś stosowną reprymendę... później faule graczy Bilbao nagimnne - zero odpowiedzi ze strony sędziego. Co do sytuacji z Ronaldo... śmiech na sali. Najpierw sprowokowany (również sędzia nic nie ujrzał, a przeciez sprokurowana została bójka), zdenerwowany Ronaldo muska swojego oponenta (podkreślam MUSKA - sytuacje analizowałem co najmniej 4 razy), a on upada bardzo niepłynnie, wyraźnie aktorząc... po czym dopada Iturraspe i również lekko puka głową w czoło portugalczyka, a ten znowu dotyka go po twarzy (lekko). Iturraspe przynajmniej nie aktorzył... Reasumując: zawodnik, który popchnął Ronaldo (Gurpegi... o ile się nie mylę): żółta kartka (czerwona ciut za surowo) i teraz jeżeli czerwona dla Cristiano to dla Iturraspe za to zachowanie również czerwo albo żółć dla obydwu z nich. Kończąc - bardzo mierny, żałosny sędzia. Czyli kwintesencja ligi hiszpańskiej, pokazująca jakim aktorstwem musi wykazać się zawodnik, aby wskórać coś u kompletnie zdezorientowanego sędziego... Mecz dobry. Sędzia - fatalny.

Pozdrawiam,

VanGrato

Teddy | 02.02.2014 23:39

@VanGrato - za samą intencję jest kartka, a dłoń złożona w pięść niby czym miała być? Wykonując ten gest wypisał na siebie "wyrok".

R_R | 02.02.2014 23:51

@VanGrato
"zaryzykowałbym nawet czerwoną dla Alonso tak w 70%"
Dla Alonso żółta, ale w tym meczu zebrałby co najmniej dwie takie kartki. Podobnie jak Ander Herrera, który miał szczęście i nie zobaczył ani jednego kartonika.

"ale to co zrobił sędzia kiedy Ronaldo był ciągnięty (ewidentnie) za koszulkę i arbiter nie pokusił się nawet o jakąś stosowną reprymendę"
Tu powinna być karka dla piłkarza miejscowych za faul taktyczny.

"Co do sytuacji z Ronaldo... śmiech na sali. Najpierw sprowokowany (również sędzia nic nie ujrzał, a przeciez sprokurowana została bójka), zdenerwowany Ronaldo muska swojego oponenta (podkreślam MUSKA - sytuacje analizowałem co najmniej 4 razy), a on upada bardzo niepłynnie, wyraźnie aktorząc... po czym dopada Iturraspe i również lekko puka głową w czoło portugalczyka, a ten znowu dotyka go po twarzy (lekko). Iturraspe przynajmniej nie aktorzył... Reasumując: zawodnik, który popchnął Ronaldo (Gurpegi... o ile się nie mylę): żółta kartka (czerwona ciut za surowo) i teraz jeżeli czerwona dla Cristiano to dla Iturraspe za to zachowanie również czerwo albo żółć dla obydwu z nich."
Większość napisałem już powyżej. Dodam tylko, że Gurpegi miał szansę na żółtą kartkę w tej sytuacji, a jego upadek był bardzo nienaturalny. W sytuacji z Ronaldo i Iturraspe to głowy obu graczy pracowały jak u kogutów. Nie będę bawił się w rozstrzygnięcie, kto lżej, a kto mocniej uderzał rywala, bo to nie ma większego znaczenia.

VanGrato | 03.02.2014 00:23

@R_R

Myślę dokładnie tak samo jakty, ale żółta dla Iturraspe? Nie rozumiem decyzji sędziego. Za samo takie zachowanie zawodinka Bilbao - czerwona kartka i to natychmiast. Nadal uważam, że sędzia zbyt pochopnie według Cristiano wyciągnął kartonik.

@Teddy

Obejrz dokładnie tą sytuacją... owszem złożona w pięść, rozpuszczona na proste palce w momencie kontaktu z twarzą drugiego zawodnika. Za samą intencję? Pod uwagę trzeba brać okoliczności, które mają wpływ na całą sytuację. Za prowokacje zawodnika Bilbao (już nie za intencje) czerwona albo żółta conajmniej, a tu widzimy żółć dla Iturraspe, w obecności czerwonej dla Ronaldo. Ważne jest to, że on został JAWNIE sprowokowany i sędzie już tego nie zauważył?

Dla mnie tyle w tym temacie gratuluję kibicom Realu i Bilbao bo był ciężki mecz jest się z czego cieszyć, życzę miłej nocy.

Pozdrawiam.

R_R | 03.02.2014 00:33

@VanGrato
  Teraz pozostaje gdybanie.
1. Sędzia nie widział wszystkiego dokładnie, a my jesteśmy mądrzejsi o powtórki.
2. Iturraspe miał udział jednokrotny, a CR7 dwukrotny w tym całym zajściu i stąd arbiter dał jednemu żółtą, a drugiemu czerwoną. Pomijam tu zasadność pokazania kartki w danym kolorze.
3. Wpisz co chcesz. ;-)
  Powoli przyzwyczajam się, że z błędami sędziów przy obecnych przepisach nie wygra się. Jeżeli chcesz wygrać mecz, to musisz strzelić więcej goli niż przeciwnik i nie oglądać się na sędziego i rywala.

PS1948 | 03.02.2014 01:39

Nie oglądałem meczu Realu, widziałem jedynie później tą sytuację po której Ronaldo dostał czerwoną kartkę i moim zdaniem to kartkę czerwoną powinien dostać ten zawodnik który tak pięknie upadł. Przecież to nie było uderzenie a lekkie popchnięcie lub położenie ręki na twarzy a takich sytuacji jest wiele w meczu. Mimo że sympatyzuję z Barcą to kibicuje Realowi aby się odwołał od tej czerwonej kartki i jeśli federacja Hiszpańska ma choć troszkę oleju w głowie to powinni anulować tą kartkę...

hindy | 03.02.2014 01:56

Teoretycznie za jakikolwiek "atak" na twarz innego zawodnika z automatu przyznawana jest czerwona kartka.

Joker | 03.02.2014 02:13

Zabawne jest to utyskiwanie na sędziego niektórych kibiców Realu, bo on w tym spotkaniu promował bardzo ostrą grę, a jakby dawał kartki za to, za co powinien to Alonso w 30 minucie poszedłby pod prysznic,, a w 70 wręcz już musiała być druga żółta, a jednak dograł do końca...
Ramos zdzielił łokciem Herrere i też kartki uniknął... Oczywiscie żółtą tez powinien dostać Herrera za ciagniecie za koszulke Ronaldo i jeszcze tam komuś z Bilbao sie należała za faul taktyczny, ale juz nie pamiętam komu...
Co do sytuacji z Ronaldo ewidentna czerwień... Przypominam iż nie trzeba nikogo uderzać, aby zebrać czerwień... Wystarczy jakiś zamiar czy obłapianie kogoś po twarzy... A Ronaldo najpierw prowokowany przez Gurpegiego (tu mi zabrakło żółtka dla stopera Basków) zdzielił go ręką w głowe (pewnie lekko, ale fakt uderzenia jest bezsporny i tu juz jest czerwona), a potem podlatuje Iturraspe i dalej prowokuje Portugalczyka, styka się z nim głowami, a Ronaldo maca go po twrzy i odpycha... Takze żółta dla Iturraspe była zasadna, czerwona byłaby przesadą, bo on jednak ręce trzymał przy sobie (poza lekkim popchnięciem, ale po twarzy/głowie nikogo nie obłapywał)


Martwi mnie jednak iż ta sytuacja z kartką przysłoniła to fantastyczne widowisko... Bo ten mecz był naprawde genialny... Świetne tempo i niesamowity poziom techniczno-taktyczny po obu stronach, choc to zdecydowanie Baskowie prezentowali się lepiej i przez większą część meczu to oni dyktowali warunki gry i jak ktoś miałby tu wygrać to bardziej na 3 pkt zasłużyli gospodarze, którzy zwłaszcza przed przerwą narzucili niesamowite tempo, kapitalnie pressowali Real i długimi fragmentami nie pozwalali Królewskim opuścic własnej połowy...

mateuszt77 | 03.02.2014 02:20

Sędzia? Dajcie spokój, amator nie sędzia. Nie oszukujmy się, X.Alonso miał 3 wejścia w nogi ale: pierwsze niekarane bo jest pierwsze - próba mediacji, drugie karane i trzecie też niekarane bo piłkarz już ma żółtą, gdyby było 2 piłkarzy (np. Alonso i Modrić) a nie 1 w tej sytuacji, to byłyby 2 żółte - po 1 dla każdego z nich
Następnie sytuacja z kartką - jw. hindy - złapanie za twarz jest często czerwoną kartką, przypomina mi to sytuację z meczu Czarnogóra - Polska gdzie Obraniak dotknął lekko głowy Czarnogórca a ten upadł jakby mu ją odrąbali.
Do tego ogólnie słabo odgwizdywane przewinienia w obie strony (głównie mi zapadło w pamięć pociągnięcie za koszulkę Ronaldo nie pamiętam już przez kogo).
Super akcja Realu i świetny gol Ibaia - nie chciałem, żeby wchodził na boisko, czułem podskórnie, że coś zmajstruje i miałem rację, dobrze, że jeszcze Benat nic nie strzelił (zeszły sezon, Betis 1:0 Real i gol Benata z dystansu)
Najbardziej mi szkoda, że Bilbao ma taką politykę, 4-5 ciekawych transferów i mogliby być dużo bliżej pierwszej trójki (podnoszenie poziomu ligi), ale mają inną filozofię i na razie nie widać aby się to miało zmienić

Zizu666 | 03.02.2014 03:34

Można powiedzieć, że sędzia wypaczył wynik spotkania... Wyrzucenie najlepszego piłkarza świata na 15 minut do końca meczu, haniebne zachowanie piłkarza Bilbao mam nadzieje że Real odwoła się i kartka zostanie anulowana.

Marek1999 | 03.02.2014 07:00

Nie narzekajcie jak ronaldo  wymuszał karne,wolne kartki to było dobrze?

Islander | 03.02.2014 07:31

Qrs,
To że fani Barcelony narzekać na sędziów nie muszą to wiemy nie od dzisiaj...

Co do sędziowania - moim zdaniem dobre. Były pomyłki, ale generalnie nie wpłynęło to na wynik spotkania. Ronaldo dał się podpuścić, dał pretekst sędziemu do czerwieni i tyle. Fajny mecz.

Zizu666 | 03.02.2014 08:10

"zdzielił go ręką w głowe (pewnie lekko, ale fakt uderzenia jest bezsporny i tu juz jest czerwona),"

Joker - jak dla Ciebie to jest czerwona to może lepiej nie oglądaj piłki nożnej i przerzuć się na łyżwiarstwo figurowe albo balet - broń Boże nie próbuj oglądać NHL bo jeszcze zawału dostaniesz :)

Leomessi1991 | 03.02.2014 08:54

lol   nie ogladalem  meczu  nawet wczoraj  nie  patrzylem na wyniki a  tu tez niespodzianka  myslalem ze  i   Real wygra   atu  remis   Atleti  ucieklo  ładnie  ale  to  jest   dopiero  22 kolejka iec   wszystko sie  bedzie zmieniac

wronawrona | 03.02.2014 08:58

Jak dla mnie to najlepiej jakby sędziowie jak ktoś dotknie ronaldo nawet palcem niech pokazują czerwone przeciwniką (sędzia powinien wywalić wszystkich graczy z pola Athletic bo tylko oni prowokują gwiazdorzą i faulują i real by sobie goli nastrzelał)
Nie ma świętych krów.

sidvicious | 03.02.2014 09:02

Joker
powiedz cos dobrego o meczu Barcy ostatnim, czy raczej cieżko?

Leomessi1991 | 03.02.2014 09:02

 smieszna ta  czerwona  zdeka  ale     i tak   Realu    nie   trwie  wiec  mnie to wisi

didieryves11 | 03.02.2014 09:21

R_R
mecz oglądałem "jednym okiem" i odniosłem się do sytuacji z Ronaldo..ale z drugiej strony...jakaś pokuta za jego grzeszki z czasów United musi być :))

hala_dziecko | 03.02.2014 09:27

hahahha....kibice realu, najwięksi hipokryci na świecie, załośni jesteście. symulka? Elche i pepe - mówi wam to cos? jestescie ostatnimi osobami mającymi prawo narzekac na sędziów...mogli za tą symulke podyktowac wam karnego co? tak mi przykro, sedziował kto inny niż z Elche...haha, pamietajcie hala dzieci - to wina sedziow!

hala_dziecko | 03.02.2014 09:30

dodam, iż gdyby jakikolwiek inny piłkarz waszego Crisa odepchnał ręką po twarzy w taki sposob, to byście chyba  i tego pikarza i sędziego, ba! cały świat zlinczowali. masakra, nie kazdy sędzia bedzie wam tak pobłażał, nawet waszego "najlepszego piłkarza świata" (lol2) w koncu dosiegnie sprawiedliwośc ;)

BossGB11 | 03.02.2014 09:38

Joker

Ty mało obiektywny człowieczku. :) Sędzia po prostu nie utemperował zawodników na początku, a potem zaczęli brykać... Herrera powinien dostać 2 zółte kartki i nawet komentator to przyznał... Ronaldo dostał w twarz, ale po prostu nie przewrócił się jak panna... Pewnie gdyby to zrobił napisałbyś, że aktorzy wgl. Najlepsze było to jak Real wyszedł z kontrą Do Maria biegnie z piłką, a Ronaldo bez i obaj zostają faulowani( To właśnie ta sytuacja z pociąganiem za koszulkę Ronaldo. )


Co do meczu... Bilbao zagrało świetnie i nie można powiedzieć, że zremisowali dzięki sędziemu... Dwie setki na początku spotkania mówią same za siebie. Real obudził się dopiero w drugiej połowie... Strzelił, ale to było za mało.

Gramy Dalej ! Atletico się cieszy ! haha :D

Pozdro- Boss

hala_dziecko | 03.02.2014 09:47

"Ronaldo dostał w twarz, ale po prostu nie przewrócił się jak panna" - pierwszy raz mu sie to zdarzyło, brawo! niesamowite, nie polozyl sie ;o tak tak, wszedzie faule na waszych..bo pilkarze realu nie faulują w ogole..zwykle bydlo, zwlaszcza ramos i pepe...wspolczuje wam

Ultras_Sur | 03.02.2014 09:53

@up aż specjalnie założyłeś konto żeby się wyżywać na Ronaldo i Madrid? Wyżywaj się do woli jutro do szkoły pewnie wyżyją się na tobie koledzy :) ehh Brak słów.

Rasialdo | 03.02.2014 09:56

haha nie moge piłka robi sie przez takich aktorów już jak WWE na prawdę Ronaldo takiego ciosa mu zadał że nie rozumiem jak on jeszcze może zyć załosne ale taka już jest piłka nożna teraz do WWE niech idą z taką techniką szybko zdobedą tytuł

hala_dziecko | 03.02.2014 10:05

Ultras_Sur
prawda boli? "jestę ultrasę juz całe życie! (10 lat!)"?
co tu sie wyżywać? wy macie prawo mieszać każdego innego piłkarza każdej innej druzyny z blotem, wyzywac od najgorszych, od symulantów ale grzeszków swoich nie widzicie? tacy "kibice" to jedno wielkie posmiewisko...do czerwonych kartek innych piłkarzy, chocby waszej znienawidzonej Barcelony nigdy nie mielibyscie watpliwosci tak? czas nauczyć się pokory i obiektywności. Ronaldo umiejetnosci z pewnością ma ogromne, ale zachować się nie umie (ta tak, dla was jest swiety, rozumiem).

Akster16 | 03.02.2014 10:27

Meczyk bardzo przyjemnie sie oglądało,remis zasłużony,co do czerwa to niepotrzebnie zrobil ruch w strone twarzy przeciwnika,wiadomo gdy sędzia zobaczy to z daleka, to niebedzie wiedział czy to mocno czy lekko, dlatego dal czerwo,wejście Gomeza to naprawdę wejście smoka:D,cieszy strata punktów Realu.

sidvicious | 03.02.2014 10:49

hala_dziecko
nie ekscytuj sie tak, widze ze to nie kibice realu tylko ty

hugo_sanchez | 03.02.2014 10:58

Zasłużony remis, niestety ;/.
Czerwona kartka też zasłużona, niestety ;/

Trzeba sie spiąć, niech sie Krystyna teraz odkuje w PK :)

Ultras_Sur | 03.02.2014 11:09

hala_dziecko
Pozwól, że nie będę z tobą dyskutował nie ma o czym, a przede wszystkim nie ma z kim :) Bez odbioru :)

I3artek | 03.02.2014 11:19

W Środę zapadnie decyzja ws. Cristiano. http://www.realmadrid.pl/index.php? co=aktualnosci&id=50194 . Jeśli Komitet uzna , że to była agresja to CR nie bd w 4 - 12 meczach nawet ;o

perlalei | 03.02.2014 12:00

Przyszlo zalamanie, w koncu musialo ;-) brawa dla Baskow za swietna gre, mogli dzis ograc Real. Pora skoncentrowac sie na lapaniu swiezosci. Niebawem wracamy do LM !

Pozdrawiam perua

Cziken | 03.02.2014 12:06

hala_dziecko to nie czasem jooe? :D
identyczne wpisy ::D

Piekut | 03.02.2014 12:11

I3bartek,

zapomnij ...Real ma w kieszeni wszystkich ,więc pewnie kary nie będzie pomimo że Gurpegiemu prawie urwało głowę.

Kolego Verequenza  (vel Hala Dzieci) ,widzę że ban na długo Cie nie zatrzymał od pisania swoich prześmiewczych i prowokatorskich postów -nie potrafisz leczyć swoich kompleksów w inny sposób? Musisz je tutaj wylewać irytując normalnych kibiców piłki nożnej (oczywiście pomijam takich jak Ty ,którzy również lubują się w jałowych dyskusjach i Ci odpowiadają na podobnym poziomie wdając się w przepychanki słowne) -.-  

Matix | 03.02.2014 14:15

jest szansa ze barca i real w nastepnej kolejce znow straca punkty, duza szansa dla atleti, zeby uciec jeszcze bardziej

hala_dziecko | 03.02.2014 14:34

jaki Joe? jestem tu nowy/a, ale brak słów na "obiektywność" kibiców realu..ośmieszacie tylko tych prawdziwych, którzy potrafią przyjąć cokolwiek z pokorą, a  wy już płacz i rzucanie mięsem w sędziów, bo Cris dostał czerwo. dostal to dostał, zoabczymy jak poradzicie sobie bez niego (chociaz na bank mu to odpuszczą) i czy dalej bedziecie sie smiac z innych klubow kiedy graja bez czolowych postaci. kompleksy to macie chyba wy, bo nie mozecie nic wygrac. więcej pokory, zycie nie polega tylko na zwyciestwach i pomocy sędziów, ta liga i jej kibice to porażka.

Cziken | 03.02.2014 14:40

nastepny troszczacy sie i dajacy porady zyciowe, ubaw przedni :D

Joxerek | 03.02.2014 15:28

Emocje opadly mozna cos napisac...

1. Mam pytanie do kibicow Realu...ilu z was kiedykolwiek czytalo przepisy gry w pilke nozna lub mialo z nimi stycznosc??? Mysle ze gora 1 - 2 % o czym swiadcza wpisy tutaj i te zalosne proby wybronienia kartki Ronaldo....jak najbardziej slusznej zreszta....poza Tym pokazal ze jest zwyklym burakiem myslac ze mu wszystko wolno...no tak Zlota Pilka....

2. Wczorajszy mecz pokazal prawdziwe piekno futbolu...twarda meska gra dla facetow z jajami a nie dla panienek....a wiec to czym zachwycamy sie w Premiership, Bundeslidze czy nawet w Calcio....niestety Primera Division od pewnego czasu stala sie w wiekszosci liga aktorow, panienek i innych bezjajecznych zawodnikow do ktorych coraz czesciej rownaja kibice...szkoda...

Proponuje dalej bazowac na tym co pisza i gadaja pseudoeksperci w telewizji i gazetach.....na pewno bedziecie "madrzejsi".....macie internet.....wystarczy wpisac odpowiednie haslo w***gle i macie przepisy gry w pilke na tacy w dowolnym jezyku....potem tylko czytanie i myslenie....i podejrzewam, patrzac na niektore wpisy ze z tymi dwiema czynnosciami na koncu bylby najwiekszy problem...

3. Nie dalej jak 2 miesiace temu kibice Realu jechali po Busquetsie i fanach Barcy za mecz na San Mames i zwalanie na sedziego porazki.....Teraz zachowujecie sie tak samo.....i co z tego ze pozwolil grac i nie rozdawal kartek na lewo i prawo??? Dal sie wykazac pilkarzom i dzieki temu gra byla plynna. Owszem nie dal kilku kartonikow ktore sie nalezaly jak De Marcosowi, Herrerze czy Gurpegiemu ale tak samo powinien wywalic Alonso za te wslizgi od tylu czy tez Ramos powinien zobaczyc z jedno zoltko za te lokcie jakie rozdawal w powietrzu Herrerze czy tez Adurizowi...jakos z tego nikt w obozie Baskow nie robi problemu....

Najbardziej rozbawil mnie komentarz jednego delikwenta co to uzasadnial nie wywalenie Alonso jakimis ostrzezeniami czy czyms takim....zgodnie z przepisami kazdy wslizg z tylu, ktory nie trafia w pilke a w nogi rywala ma obowiazkowo zakonczyc sie zolta kartka i nie ma tutaj mowy o ostrzezeniach wiec prosze sie nie osmieszac i nie kompromitowac...

4. Wracajac do czerwonej kartki......jesli kibice Realu chca kogos winic to w pierwszej kolejnosci powinni sie czepic Ronaldo, ktory zachowal sie jak kretyn i burak...dal sie glupio sprowokowac....oczywiscie nie pochwalam cwaniactwa Gurpegiego bo nie znosze czegos takiego plus rowniez "wartosc dodana" ktora byla zenujaca ale Ronaldo mogl sie wykazac takim samym w przypadku glupoty Iturraspe, ktora gdyby tylko upadl na murawe to Bask pewnie tez by wylecial... a tak skonczylo sie na prawidlowym zoltku...

Poza tym dedykuje co niektorym bardzo podobna sytuacje jaka miala miejsce w LM pomiedzy Chielinim a Ronaldo.....jakos kibice Realu tak bardzo nie optowali za zoltkiem dla Wlocha....roznica na niekorzysc Ronaldo jest taka ze tym razem wszystko mialo miejsce po gwizdku sedziego i bez pilki...

5. Poza tym coz widac u kibicow Realu Madryt olbrzymi kompleks Barcelony zakrawajacy juz powoli o psychoze....wyluzujcie bo nabawicie sie powaznej choroby albo innej depresji.....sezon jeszcze dlugi, zostalo sporo kolejek i jest szansa na przegonienie Barcy...wiem ze boli pewna czesc ciala poniewaz pilkarze mieli kolejna szanse i zawiedli ale bedzie nastepna....macie tyle samo punktow co Barca i bezposredni pojedynek z nimi......teraz nie zaliczyc zadnej wpadki i mozna rozstrzygnac sezon w Gran Derbi...

Na koniec jeszcze jedno....Barcelona i Real rozpoczely teatr w Primera Division z aktorstwem, wymuszaniem kartek sumylacjami itd....jakos nikt z kibicow Realu czy Barcy nie oponowal i nie mial nic przeciwko poki to nie odbilo sie na was negatywnie....teraz jak ktos sie okazal pojetnym uczniem i wykorzystal to samo przeciwko wam tylko w mniej perfidny sposob (nie lezal 5 minut na murawie umierajac i trzymal sie za twarz a wiec tam gdzie dostal a nie za noge czy ramie)....to nagle jest wielkie halo i w ogole.....zalosne i wali na odleglosc hipokryzja...

Cziken | 03.02.2014 16:24

Pokaz mi te wpisy fanow Realu o Barcelonie pod tym newsem ze chrzanisz o kompleksach.
Ja widze jeden, a jeden to chyba za malo gosciu zeby wyciagac takie wnioski, nie?

Ronaldo nie uderzył Gurpeguiego, bo zeby uderzyc chyba trzeba uzyc troche sily, a nie lekko odepchnac

http://www.youtube.com/watch?v=og hMndCL6xY#t=89
Prosze, 1:30, Ronaldo odpycha Gurpegiego, i podlatuje orangutan Itturaspe, gdzie to co zrobil Ronaldo to było nic przy agresji tego goscia.
Nie wiem czy ilością wpisu na pierdyliard linijek probujesz manipulowac kims czy co?

Cale szczescie, że Athletic wkoncu zdobył punkty z Realem u siebie po 3x z rzędu 0:3, bo kolejna porazka do 0 i zmiany w mózgach graczy Bilbao byłyby nieodwracalne.
Wklej z łaski swojej przepis mowiacy ze Ronaldo powinien wyleciec, a Itturaspe nie.

Matii I Love Ma | 03.02.2014 16:31

Joxerek

,,Wczorajszy mecz pokazal prawdziwe piekno futbolu...twarda meska gra dla facetow z jajami a nie dla panienek....a wiec to czym zachwycamy sie w Premiership, Bundeslidze czy nawet w Calcio..."
ha ha zwłaszcza wasi męscy piłkarze co padają po głaskaniu Ronaldo. Co ty za gów.. piszesz pijany jesteś męska gra nie miała nic wczoraj wspólnego z Bilbao, to ich poraził piorun po dotknięciu Ronaldo. Aktorzy i dziewczynki możesz pisać dzisiaj bo wczoraj każdy te brednie by wyśmiał ty pisz dalej o kompleksach czy czymś tam a 4 miejsce i tak wam ucieknie.

Joker | 03.02.2014 16:36

sidivcious
Mówiełm Ci już, że nie jestem dla mnie żadnym partnerem do dyskusji, bo twój poziom intelektualny cię do tego nie uprawnia? Myslisz, ze ta mierną prowokacją podniosłeś swój status czy jak? O meczu Barcy napisałem w stosownym miejscu,ale widac twoje zasoby intelektualne nie pozwalaja ci wpaść na tak oczywisty trop...

Zizu666
Może chusteczke? To moze ty sie rpzerzuć na MMA czy boks skoro takie rzeczy cie interesują... Piłka nożna nie polega na waleniu po głowie rywala (nieważne czy lekkim czy nie, czy po prowokacjach rywala czy nie ważne iż to było intencjonalne)... Jak nie znasz przepisów, albo ich nie przyswajasz to juz nie moja wina...

BossGB11
Moze lepiej byc małym człowieczkiem o duzym rozumku niż dużym człowieczekim o małym rozumku... Jak o obiektywizmie moze mówic ktoś kto emocjonalnie jest zaangażowany w spór... Twoja hipokryzja wielokrotnie przewyższa Twój rzekomy "obiektywizm"...

Zizu666 | 03.02.2014 17:22

Jasne są przepisy - tylko w czasie meczu bez przerwy dochodzi to przepychanek ( zwłaszcza jeśli to ważny mecz) skoro tak oglądasz mecze... to byłoby po 10 czerwieni.... obejrzyj jakiś mecz teraz uważnie obiektywnie to może to zauważysz.

Piekut | 03.02.2014 17:42

''.oczywiscie nie pochwalam cwaniactwa Gurpegiego bo nie znosze czegos takiego plus rowniez "wartosc dodana" ktora byla zenujaca ale Ronaldo mogl sie wykazac takim samym w przypadku glupoty Iturraspe''

Joxerek ,jest pewna sprzeczność w tym co mówisz ,bo skoro nie pochwalasz takiego zachowania to po Ronaldo miałby upadać po kogucim wyskoczeniu Iturry... W większości zgadzam się z tym co napisałeś ,jednak co do kompleksu Barcelony nie mogę się zgodzić... bo jest raczej na odwrót. Ten stan rzeczy zaobserwowałem od ery Guardioli , kiedy Barca odnosiła największe sukcesy i sportowo znacząco przewyższyła Real... Rzuć okiem na komentarze po przegranym meczu Barcy z Valencią i znajdź choć jeden post kibica Realu w którym prowokuje głupią dyskusję... Tutaj zaś wczoraj przetoczyła się lawina komentarzy ,która prowokowała do dalszego toczenia piany i były to w większości komentarze że strony pokrzywdzonych (nie wiedzieć czemu) fanów Barcy. Nie uświadczysz ich tu teraz ,bo moderator zrobił z tymi postami porządek i pousuwał również odpowiedzi ,co mniej rozgarniętych fanów Królewskich ,którzy dali się sprowokować. Kompleks Barcy ?? Jak to jest że w Madrycie zawsze starają się unikać wypowiedzi o Barcelonie ,nawet gdy się pyta kogoś wprost udziela się odpowiedzi '' to nie moje podwórko i nie moja sprawa'' ,zaś w Barcelonie każdy ma coś do powiedzenia nt Reau... Od prezesa przez trenera i piłkarzy a na biskupie Katalonii kończąc.

Joker | 03.02.2014 18:52

Zizu666
O matko, następny o tym legenadrnym obiektywizimie, którego sami nie posiadają za grosz...

Ja nie wiem czy mamy o czym dyskutowac, skoro Ty masz problem z rozróżnieniem przepychanki od uderzenia w twarz/głowe(jak mówie nie ma to znaczenia czy to było mocne czy nie, bo sam zamiar takiego uderzenia jest juz czerwień)... Popychał to Gurpegui i Iturraspe Ronaldo, a jemu jakoś tak dziwnie łapki szły w kierunku twarzy/głowy swoich rywali... I taka jest różnica... Jedyny błąd jaki sędzia w tej sytuacji popełnił to brak żółtej dla Gurpegui'ego...

Marek1999 | 03.02.2014 20:24

Piekut real nie  mówi nic na barce bo nie ma największego prowodyla mourinho

Joxerek | 03.02.2014 20:29

Piekut

Z tym kompleksem Barcy chodzilo mi o to ze ilekroc Barca straci punkty a Real ma szanse dogonic Katalonczykow i przegrywa badz remisuje przez co zaprzepaszcza ta szanse to zaczyna sie jazda fanow Realu z sedziami itd. Bo np. trudno przyswoic informacje ze rywal byl lepszy lub zawodnicy Realu zagrali padake i nie wytrzymali psychicznie....

Co do reszty zgadzam sie z tym co napisales...tyle ze wybacz ale obie strony sa warte siebie......

Matii I Love Ma

To ze jestes tak ograniczony ze dla Ciebie mecz trwal te 30 sekund podczas ktorego bylo to zamieszanie to nie moja wina...

Bo dla mnie mecz trwal 90 minut...widzialem swietne starcia bark w bark pomiedzy Muniainem a Carvajalem czy tez Balenziagi z Jese.....Swietna walke Iturraspe z Benzema czy Ronaldo po ktorej nikt sie nie kladl na murawie...widzialem walke o gorne pilki Herrery i Aduriza z Pepe i Ramosem po ktorej nikt nie kladl sie od popchniecia tylko walczyl o pilke...widzialem tez walke Xabiego Alonso z Herrera......widzialem wiele agresywnej gry na pograniczu faulu z obydwu stron...jednak z szacunkiem dla swoich kosci...i jakos nikt nie kladl sie pokotem na murawie i latal do sedziego po kazdym starciu z reklamacja kartek i domagania sie fauli jak to czesto jest w meczach np. z Barca....to sie nazywa walka i prawdziwy futbol.....coz....Ty jak widac wolisz futbol dla ciot....no ale co kto lubi...

Tak wiec Tyle ma Ci do powiedzenia. Na wiecej nie zaslugujesz....

Cziken

Widze ze czytac ze zrozumieniem nie umiesz....szkoda...poza tym przeczytaj moj pierwszy akapit do Piekuta napisany na poczatku tego posta....

Przejechanie po twarzy rekami nazywasz odepchnieciem??? Ciekawe...uderzenie w twarz to pewnie tylko z bejsbola co bo reka to zapewne wg Ciebie nie uderzenie....tylko glaskanie....

A co takiego zrobil Iturraspe??? Stanal w obronie kolegi i zareagowal na grubianskie i chamskie zachowanie Ronaldo....moze jeszcze uderzyl Ronaldo??? No nie wiem czy zetkniecie sie glowami, swoja droga bardziej dzialal tutaj Ronaldo niz Iturraspe to jest takie straszne...takie przepychanki "kogucie" glowami sa bardzo czesto i jakos nigdy nie widzialem za to czerwonej kartki....no ale Ty masz swoje przepisy.....

A o mozgi graczy z Bilbao sie nie martw.....sa w o wiele lepszym porzadku niz graczy Realu...poki co to Baskowie naleza do zespolow najmniej faulujacych w lidze i majacych na swoim koncie najmniej kar indywidualnych czego nie mozna powiedziec o graczach Realu co jak tylko przegrywaja, remisuja lub im nie idzie to zaczyna sie frustracja i polowanie na kosci...zreszta najwieksi brutale to graja akurat w Realu....kartki mowia same za siebie....za darmo ich nie dostali.....

Poniewaz czytanie sprawia Ci problem....rozumienie rowniez....do tego wymyslasz jakies cuda wiec wybacz ale nie bede sie silil na dawanie Ci przepisow na podstawie ktorych Ronaldo zasluzyl na czerwo a Iturraspe nie....bo to bedzie daremny moj trud bo i tak odczytasz to co bedziesz chcial a ja tlumaczyc nie mam sily...

A jesli juz chcesz to Iturraspe dostal zoltko za niesportowe zachowanie a Ronaldo za celowe uderzenie zawodnika bez pilki po gwizdku sedziego....tak sie z reguly interpretuje tego typu sytuacje.....ale masz***gle i jesli jestes inteligentny to mozesz sobie sam poszukac stosownych przepisow...

Cziken | 03.02.2014 20:58

zmadrzalem, nie chce mi sie juz o tej kartce gadac i tak nie odwolam jej sam.

Nie przypominam sobie w tym sezonie brutalnych fauli zawodników Realu, jak również tej dużej ilości kartek, oprócz Ramosa.

co do akapitu do piekuta to zdazaja sie tacy kibice wszedzie, w kazdym klubie.
wczorajszy mecz był na remis z przewagą Bilbao, tu nie chodzi, że Real nie wygrał przez sędziego, bo tak nie jest.
Nawet jakby Ronaldo nie wyleciał to i tak na 90% skończyłoby się remisem.

Matii I Love Ma | 04.02.2014 10:02

Joxerek

Nie ważne ile trwał mecz, można całe życie być uczciwym a na końcu ukraść coś i będziesz już tylko złodziejem. W najważniejszym momencie meczu który był decydujący zachowali się jak oszuści i aktorzy! Wiesz biegać i wchodzić barkiem to każde dziecko potrafi ale kiedy stajesz na przeciwko kolesia i on dotyka twojej głowy i padasz rażony prądem to wszystko mówi. Kozak w necie ****... w świecie. Tak jak wasi piłkarze w jak trzeba było popatrzec w oczy Ronaldo to już kupa szła w spodenki.

Joxerek | 04.02.2014 10:43

Matii I Love Ma

"Nie ważne ile trwał mecz, można całe życie być uczciwym a na końcu ukraść coś i będziesz już tylko złodziejem"

Idac Twoim tokiem rozumowania to nalezy stwierdzic ze Real to zwykli bandyci, szubrawcy i zlodzieje......przypominam mecze np. z Elche i np. zachowanie Pepe jak to ladnie przespacerowal sie po plecach Casquero....plus jesli chcesz to moge Ci dac z tuzin podobnych sytuacji....youtube jest pelne "wyczynow" pilkarzy Realu i przekreconych meczow na wasza korzysc....chyba nie wiesz co mowisz czlowieku...

Cyt. "Wiesz biegać i wchodzić barkiem to każde dziecko potrafi ale kiedy stajesz na przeciwko kolesia i on dotyka twojej głowy i padasz rażony prądem to wszystko mówi. Kozak w necie ****... w świecie. Tak jak wasi piłkarze w jak trzeba było popatrzec w oczy Ronaldo to już kupa szła w spodenki."

Ile chcesz linkow do takich samych zachowan Ronaldo, Pepe, Marcelo, Di Marii i innych pilkarzy Realu Madryt jak to Gurpegiego??? 10 wystarczy??? Czy wiecej???

Roznica pomiedzy Gurpegim a waszymi pilkarzami jest taka ze Carlosowi taka akcja zdarza sie raz na kilka lat a pilkarzom Realu niemal w kazdym meczu...

Naprawde jestes tak wielkim hipokryta ze az brak skali zeby to okreslic.....tyle z mojej strony....mam dosc odpowiadania juz na Twoje pseudomadrosci....

Na koniec chcialbym przeprosic moda i prosic o wyrozumialosc za ewentualna "obraze" Realu Madryt w tym poscie. Jest to wielki i wspanialy klub a inwektywy uzyte w tym poscie pod jego adresem sluza pokazaniu bezsensownosci wypowiedzi Pana Matii I Love Ma ktory w stosunku do innych klubow i ich zawodnikow stosuje zasady "Kalego"...

Matii I Love Ma | 04.02.2014 18:18

Joxerek
,, to nalezy stwierdzic ze Real to zwykli bandyci, szubrawcy i zlodzieje." nie Real jakby co tylko zawodnicy widzisz różnice?
Popatrz nie potrafisz normalnego postu napisać wypominasz innym tylko to a tamo.
Czy gdzieś napisałem że zawodnicy Realu tak nie robią że nie oszukują?
Popatrz na mój pierwszy post ,,No trudno sędzi dał sie nabrać i tyle. Powiem tak że sądzę gdyby Ronaldo był po drugiej stronie też by upadł udając że mu się krzywda stała. "
Tylko wiesz ja nie nazywam ludzi hipokrytą i nie robię z siebie błazna pisząc
,,Joxerek

,,Wczorajszy mecz pokazal prawdziwe piekno futbolu...twarda meska gra dla facetow z jajami a nie dla panienek....a wiec to czym zachwycamy sie w Premiership, Bundeslidze czy nawet w Calcio..."

Trzeba być nieźle walniętym żeby pisać takie gów... po pokazie umiejętności aktorów kolejki. I chodzi sobie taki ślepy i głupi Joxerek i pisze o męstwie swoich piłkarzy ha ha. I napisz ze Crystyna to DiMaria tamto tylko ja nie jestem gimbem jak ty i po ich pokazach aktorskich będę pisał że grali męsko ha ha

Joxerek | 04.02.2014 19:24

Matii I Love Ma

Cyt.:",, to nalezy stwierdzic ze Real to zwykli bandyci, szubrawcy i zlodzieje." nie Real jakby co tylko zawodnicy widzisz różnice?"

Widze tylko jedno...czepianie sie slowek....widze ze bardzo to lubisz.....gratulacje...swiadczy to o Twojej wielkiej "dojrzalosci"...i to niby ja jestem gimbem?

Cyt: "Trzeba być nieźle walniętym żeby pisać takie gów... po pokazie umiejętności aktorów kolejki. I chodzi sobie taki ślepy i głupi Joxerek i pisze o męstwie swoich piłkarzy ha ha."

Juz Ci pisalem ze mecz trwal 90 minut a nie 30 sekund gdzie Gurpegi zacwaniakowal.....Polski jezyk jest widze dla Ciebie za trudny....moze mam Ci to przetlumaczyc na inny jezyk, ktory bedzie latwiejszy?

Cyt:"po ich pokazach aktorskich będę pisał że grali męsko ha ha"

Ja wiem tylko o jednym pokazie aktorskim....znasz jakies inne z tego meczu??? A moze inny mecz widziales i Ci sie w oczach mieni???....no ale jak dla kogos mecz trwa 30 sekund...

Cyt.:"ja nie jestem gimbem jak ty"

Naprawde??? Ja znam jezyk Polski w przeciwienstwie do Ciebie, umiem czytac, nie czepiam sie slowek (poza obecnym postem zeby Ci cos pokazac ale i tak nie zrozumiesz), widze rzeczy ktore w meczu mialy miejsce itd.....na tej podstawie mam watpliwosci czy oby napisales prawde....

Tyle z mojej strony....ta dyskusja nic dalej nie przyniesie i nie ma sensu....szczegolnie z Toba....zegnam....



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy