REKLAMA
REKLAMA

Kary dla Napoli

dodał: Tomasz Matuszczak  |  źródło: football-italia  |  14.08.2012 17:49
Goran Pandev oraz Andrea Dossena nie wystąpią w dwóch pierwszych spotkaniach Serie A. To kara nałożona przez Komisję Dyscyplinarną za zachowanie obydwu zawodników w czasie oraz tuż po zakończeniu spotkania o Superpuchar Włoch pomiędzy Juventusem a Napoli.

Pandev obejrzał czerwoną kartkę za znieważenie sędziego liniowego. Z kolei Dossena po końcowym gwizdku "użył słów, których celem było zastraszanie oficjela spotkania" - czytamy w uzasadnieniu.

Obydwaj piłkarze nie wystąpią w spotkaniach z Palermo i Fiorentią.

Mniejsza kara spotkała natomiast Juana Zunigę oraz trenera Waltera Mazzariego, którzy przegapią tylko mecz z Palermo.


OTRZYMUJ NAJNOWSZE LIGOWE AKTUALNOŚCI


REKLAMA

Dodaj komentarz

Zaloguj się, aby dodać komentarz:

Komentarze | 12 komentarzy

sortowanie: rosnąco | malejąco

mariantsw | 14.08.2012 18:00

No, i wyjaśniło się dlaczego Pandev dostał czerwoną kartkę. Nie przez faul czy oplucie Asamoaha, tylko przez znieważenie sędziego.

mariantsw | 14.08.2012 18:01

No, i wyjaśniło się dlaczego Pandev dostał czerwoną kartkę. Nie przez faul czy oplucie Asamoaha, tylko przez znieważenie sędziego.

mariantsw | 14.08.2012 18:02

Sorki, za 2 komentarze, coś mi się z przeglądarką popsuło, ale już jest ok.

Ktoś wie, co takiego Dossena dokładnie powiedział do "oficjela spotkania" ?

kesio1 | 14.08.2012 18:17

Czyli chłopaki z Neapolu głupi zrobili nie odbierając medali oraz nazwaniem pucharu made in China.

dalmare | 14.08.2012 18:28

@  up
"Ktoś  wie,  co  takiego  Dossena  dokładnie  powiedaział ...?"

Do  czego  ci  to  potrzebne ?

Karzel_reakcji | 14.08.2012 19:45

kesio1
A czego się spodziewałeś?  Na ten moment wiemy, że w raporcie pomeczowym rzekomo znalazł się tekst: "That wasn’t offside, you piece of shit" który to Pandev skierował w kierunku do arbitra liniowego. Jednakże sam Macedończyk kategorycznie temu zaprzecza i stwierdza, że powiedział tylko: "That wasn't offside." Tak więc ten news niczego w tym świetle nie zmienia.

dalmare | 14.08.2012 20:51

Padev  wypowiedział  się  po  włosku  i  po  macedońsku.

Karzel_reakcji | 14.08.2012 21:30

dalmare
Masz rację, ale angielskie źródło przetłumaczyło komentarz/rzekomy komentarz Pandeva.

dalmare | 14.08.2012 21:55

wiem,  drogi  Karle,  że  podałeś  tłumaczenie :) ,
to  jest  temat  na  sezon  ogórkowy...
pobudza  wyobrażnię,  co  Macedończyk  dodaje  po  macedońsku,  po  tym  jak  już  się  wypowiedział  po  włosku  :)

Pandev  był  tak  świetnie  dysponowany  w  tym  meczu,  że  byłby  w  stanie  zmienić  rezultat .
Jednak  to  co  właśnie  powiedziałam  nie  oznacza,  że  na  wynik  wpłynął  sędzia,  lecz  los  -  Pandev  miał  wolną  wolę  i  mógł  postąpić  tak  lub  tak,  sędzia  był  w  prawie  i  z  prawa  tego  skorzystał.

ucho22 | 15.08.2012 13:23

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości co do kar albo dalej utrzymuje zdanie, że "Napoli zostało skrzywdzone przez sędziego" (hahaha), to łapcie http://www.youtube.com/watch?v=tngQ bkrMbx4&feature=g-all-c

To "skrzywdzone Napoli" powinno skończyć mecz w '8', a gdyby arbiter był aptekarzem, to nawet i w '7'.

ucho22 | 15.08.2012 13:55

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości co do kar albo dalej utrzymuje zdanie, że "Napoli zostało skrzywdzone przez sędziego" (hahaha), to łapcie http://www.youtube.com/watch?v=tngQ bkrMbx4&feature=g-all-c

To "skrzywdzone Napoli" powinno skończyć mecz w '8', a gdyby arbiter był aptekarzem, to nawet i w '7'.

Karzel_reakcji | 15.08.2012 19:08

ucho22
Aż 7? Za protesty można było wszystkich wyrzucić. Naprawdę świetny, obiektywny sędzia, zostawił w swojej łaskawości większość drużyny na boisku. Jednak okazał się człowiekiem.



goal.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy