- Inter Mediolan nawiązał współpracę z Quatar Airways
- Dzięki umowie Nerazzurri mogą zarobić nawet 20 mln euro rocznie
- Z koszulek Interu najpewniej zniknie Paramount+
Quatar Airways nowym sponsorem Interu Mediolan
W zeszłym sezonie na koszulkach Interu Mediolan widniało logo DigitalBits, ale giełda kryptowalut nie wywiązała się z zapisów kontraktowych. Umowa została ostatecznie rozwiązana, a Paramount+ przejął rolę sponsora koszulek pod koniec poprzedniego sezonu.
Paramount+ pozostał głównym sponsorem koszulek Interu w tym sezonie, ale Qatar Airways będzie jego długoterminowym następcą, a rozmowy trwały już kilka miesięcy. Po kilku trudnych latach rodzina Zhangów nadal pracuje nad wzmocnieniem kondycji finansowej klubu.
Jak dzisiaj ogłoszono, linie Qatar Airways oficjalnie rozpoczęły współpracę z Interem, stając się ich globalnym partnerem lotniczym. Wieloletnia umowa obejmuje prawa do brandingu, gościnności i marketingu.
Dzięki umowie Inter zarobi w tym sezonie około 1,5 miliona euro, a kwota ta może wzrosnąć do 20 milionów euro rocznie, jeśli Qatar Airways przejmie rolę głównego sponsora koszulek.
Zobacz również: Linetty kontuzjowany. Torino przekazało nowe wieści
Komentarze