Inter pozyskał dużego sponsora. Nerazzurri mogą liczyć na zastrzyk gotówki

Inter Mediolan w oficjalnym komunikacie poinformował o nawiązaniu współpracy z Quatar Airways. Logo sponsora trafi w najbliższym czasie na koszulki Nerazzurrich.

Piłkarze Interu Mediolan
Obserwuj nas w
IMAGO / Fabrizio Carabelli Na zdjęciu: Piłkarze Interu Mediolan
  • Inter Mediolan nawiązał współpracę z Quatar Airways
  • Dzięki umowie Nerazzurri mogą zarobić nawet 20 mln euro rocznie
  • Z koszulek Interu najpewniej zniknie Paramount+

Quatar Airways nowym sponsorem Interu Mediolan

W zeszłym sezonie na koszulkach Interu Mediolan widniało logo DigitalBits, ale giełda kryptowalut nie wywiązała się z zapisów kontraktowych. Umowa została ostatecznie rozwiązana, a Paramount+ przejął rolę sponsora koszulek pod koniec poprzedniego sezonu.

Paramount+ pozostał głównym sponsorem koszulek Interu w tym sezonie, ale Qatar Airways będzie jego długoterminowym następcą, a rozmowy trwały już kilka miesięcy. Po kilku trudnych latach rodzina Zhangów nadal pracuje nad wzmocnieniem kondycji finansowej klubu.

Jak dzisiaj ogłoszono, linie Qatar Airways oficjalnie rozpoczęły współpracę z Interem, stając się ich globalnym partnerem lotniczym. Wieloletnia umowa obejmuje prawa do brandingu, gościnności i marketingu.

Dzięki umowie Inter zarobi w tym sezonie około 1,5 miliona euro, a kwota ta może wzrosnąć do 20 milionów euro rocznie, jeśli Qatar Airways przejmie rolę głównego sponsora koszulek.

Zobacz również: Linetty kontuzjowany. Torino przekazało nowe wieści

Komentarze