REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
slawekmat
obserwuj
utworzony : 05 lutego 2013 15:15
ostatnie logowanie : 25 marca 2020 10:18  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :1986  (34 lat)
ulubiona drużyna :
Manchester United
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Co dalej z Premier League? [dyskusja]
25.03.2020 10:18
@joker
spokojnie zaraz sie pojawi szczepionka za 100$ i wszystko wróci do normy, aczkolwiek NWO coraz bardziej na widoku
artykuł: Co dalej z Premier League? [dyskusja]
24.03.2020 12:22
jeśli wznowią w czerwcu to bedzie niemal jak nowy sezon po takiej przerwie. Do kilku zespołow wrócą kontuzjowani ale ogólna forma bedzie niewiadomą
artykuł: Arteta zarażony koronawirusem
13.03.2020 07:52
Koniec gry w piłkę. Nie czarujmy się zaraz u połowy zawodników wykryja.
artykuł: Media: Man Utd coraz bliżej pozyskania Koulibaly'ego
12.03.2020 12:48
Hmm Koulibaly-Maguire to mogła by być skala ale jakoś wątpię w ten ruch.
artykuł: Mecz Man City - Arsenal przełożony
11.03.2020 10:35
Ciekawe co dalej? Jeśli zrobią 2 tyg kwarantanny dla Arsenalu to potem narzuca im gra co 3 dni żeby się wyrobili z meczami do końca sezonu
artykuł: LM: Lipsk pewnie pokonuje Tottenham
11.03.2020 10:28
Jako fan United miałem przyjemność widzieć pracę Jose i co stwierdzam?
-większość transferów nie trafiona(Pogba,Lukaku,Sanchez,Fred, Lindelof)gdy grali dla niego ,teraz wielu z nich gra dużo lepiej
-konflikty w klubie i wokół klubu(Ole jest półtora roku i zero afer,przecieków z szatni itd)
-początkowo nieźle relacje potem dużo gorsze
-demotywowanie piłkarzy w mediach jak Shaw czy Rashforda
- zero stylu chyba że wybijanie na pałę to styl?
- puchary zdobył i to jego jedyny plus
Facet jak nie idzie to zawsze znajdzie winnego, kogokolwiek ale znajdzie
artykuł: Ważne zwycięstwo Czerwonych Diabłów!
09.03.2020 07:20
Bałem się że nas City rozklepie i będzie spokojne 0-2. A tu świetna praca w defensywie i 3 pkt. Największe atuty City zneutralizoeane i poza 2,3 sytuacjami zawodnicy Pepa nie mieli nic ciekawego do zaoferowania.
artykuł: Mourinho skrytykował Ndombele
08.03.2020 14:58
Zaczyna się szukanie winnych
artykuł: Burnley dzieli się punktami z The Spurs
07.03.2020 20:50
Czyżby Tottenham poza pucharami? Może United wykorzysta słabą formę rywala za tydzień
artykuł: Wygrana Palace i Sheffield, porażka zespołu Bednarka
07.03.2020 19:21
SU puchnie ale jeszcze słabszych ogrywaja zaraz zaczną mecze z lepszymi to się zobaczy
STOKE 2.0
artykuł: Arsenal wygrywa w derbach!
07.03.2020 19:14
Widzę że już w środę City na wyjeździe...No to będzie test
artykuł: Arsenal wygrywa w derbach!
07.03.2020 19:13
Arsenal powoli łapie formę. Gra zostawia dużo do życzenia ale pkt są. Ciekawe jak będzie z silniejszym rywalem
artykuł: Chelsea vs Everton. Zapowiedź, typy, kursy
07.03.2020 16:57
Remis lub zwycięstwo Evertonu było by miłym początkiem niedzieli
artykuł: Man Utd vs Man City. Zapowiedź, typy, kursy
07.03.2020 16:56
A ja czuje 3 pkt dla City. United jeśli chce grać o top4 musi mieć przynajmniej 4 pkt w 2 najbliższych meczach.
artykuł: Puchar Anglii: Chelsea pokonała Liverpool!
04.03.2020 07:08
Wood
Nikt by lfc nie ukarał,  to o czym piszesz miało miejsce w końcówce sezonu od faz 1/2 było gadanie ale nic więcej,szczególnie gdy grało się z zespołami walczącymi o utrzymanie.Kto niby decyduje który skład słabszy? Jakby wystawił juniorów ok  ale jak wystawi 50-50 to nikt nie będzie nic gadał.
artykuł: Tuttosport: Juventus nadal chce Pogbę
03.03.2020 14:15
Oby. Kasę zainwestować w inne obszary i zapomnieć.
artykuł: Everton vs Man Utd. Zapowiedź, typy, kursy
29.02.2020 20:14
Będzie ciężko o 3pkt ale trzeba wygrać Chelsea remis i można być już bardzo blisko
artykuł: LE: Arsenal za burtą, Olympiakos gra dalej
28.02.2020 06:47
Na pewno Arsenal skupi się na lidze ale czy ich stać na serię zwycięstw? Wątpię. To jest dalej zespół bez charakteru
artykuł: LM: Man City górą na Santiago Bernabeu
27.02.2020 14:38
no i spoko. Teraz jeszcze w rewanżu LFC musi ograć Atletico, City dokonczyć sprawę z Realem i bedzie wyjaśnienie która liga najlepsza ........a na poważnie to Real bez Ramosa w rewanżu bedzie miał bardzo cieżkie zadanie. Moim zdaniem zawalił ZZ bo Kross wprowadza spokój i powinien wejść, kolejna sprawa to bardzo słaba obrona
artykuł: LM: Bayern rozbił Chelsea!
26.02.2020 07:05
różnica klas. Oj ten sezon w LM bedzie cieżki dla Anglików, jako fana United też mnie to nie cieszy bo Chelsea i Tottenham najprawdopodobniej odpadną i bedą mieli tylko ligę na celowniku

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
1.Konrad Robert04-05-2016
2.MasterArsenal19-03-2015