REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
Ricardo Roomestor
obserwuj
utworzony : 18 lutego 2011 22:39
ostatnie logowanie : 27 lutego 2020 20:17  |  Status: offline
imię i nazwisko : ukryty
email :ukryty
miasto :Madryt
rok urodzenia :1996  (24 lat)
ulubiona drużyna :
Real Madryt,Arsenal Londyn, Legia Warszawa
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :
Liga Mistrzów

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: LM: Man City górą na Santiago Bernabeu
27.02.2020 20:27
AndrewNight | 27.02.2020 19:53

Masz rację, że zawiodły jednostki. Słabo zagrał Ramos, Modrić, Casemiro i Benzema czyli zawodnicy, którzy tak naprawdę muszą stanowić o sile Realu, bo nie ma jednego wyraźnego lidera... Może mogę usprawiedliwić trochę Luke, bo on ma już swoje lata i nie ma co spodziewać się od niego, że będzie dźwigał środek pola. Powinien zagrać Kroos i może to by coś pomogło. Wczoraj zawiódł trzon Realu Madryt... Czasem wystarczy tylko jedno słabe ogniwo i system się sypie, a wczoraj było ich kilka. Nie spodziewaj się, że po tak beznadziejnym wyniku u siebie kibice Realu nie będą pisać o tym kto zawinił.

Oczywiście nie mówię, że zjawisko zwalniania ZZ i połowy składu po slabyszym meczu nie istnieje, ale akurat po wczorajszym spotkaniu kilku zawodnikom krytyka się należy. Może to nie był najgorszy mecz Królewskich w tym sezonie, ale byli po prostu słabsi i mocno skomplikowali sobie drogę do awansu...
artykuł: LM: Man City górą na Santiago Bernabeu
27.02.2020 16:28
AndrewNight | 27.02.2020 15:36


Kto zwalnia trenera pod tym postem standardowo? Jakiś cytat?
artykuł: LM: Man City górą na Santiago Bernabeu
27.02.2020 07:44
No i chyba żegnamy się z Liga Mistrzów :) Ciężko być optymista przed rewanżem...
W pierwszej połowie nic nie zapowiadało, że ten mecz skończymy jako przegrani. Raczej oba zespoły wymieniały się posiadaniem i nikt nie chciał rzucić się do ataku. Z groźniejszych sytuacji pamiętam tylko strzał gracza City( Bernardo Silva???) po zejściu na prawą nogę i groźny strzał głową Benzemy... Real jako gospodarz był zobligowany przy przycisnąć City, a tu niestety tego widać nie było. W drugiej połowie City kilka razy napędziło nam stracha, ale nieoczekiwanie to my wyszliśmy na  prowadzenie. Po zdobyciu bramki o dziwo Real miał chęć na kolejną i prze krótką chwilę(niestety) przycisną gości, ale to City wyrównało... Potem głupi błąd Daniego i jesteśmy na deskach. Czy wynik powinien być wyższy? Moim zdaniem wynik oddaje przewagę jaką osiągnął Manchester w tym meczu i jest dla nich więcej niż korzystny.



Wygrała drużyna lepsza :)


Real miał w tym sezonie dobre momenty, ale naprawdę z taką kadrą trudno mówić o jakiś trofeach. Zidane sam o sobie mówi, że nie jest taktykiem, a raczej stara się wyciągnąć maksa z piłkarzy. Problem polega na tym, że kadra Realu wydaje się już nasycona, a po niektórych widać zmęczenie materiału. W tym meczu tak naprawdę pochwaliłbym Viniego, Fede i Tibo czyli piłkarzy, którzy sukcesów z Zidanem nie pamiętają. Nie mamy też takiego typowego napastnika, bo Jovic jest jak do tej pory niewypałem. Dośrodkowania raczej nie mają sensu kiedy w polu karnym jest 2 zawodników Realu... Z Cristiano to jeszcze miało jakiś sens, ale teraz? Czarno to widzę w klasyku...  

artykuł: Real Madryt poległ w Walencji!
22.02.2020 22:58
Tracimy lidera
Nie potrafimy zdobyć bramki
Podajemy bez sensu, a na koniec i tak liczymy na wrzutkę
Nasz nowy crack prawdopodobnie wypadnie na mecz z City
Jesteśmy dziadami

Dobranoc
artykuł: Levante vs Real Madryt. Zapowiedź, typy, kursy
22.02.2020 12:04
Trochę słabo, że straciliśmy punkty u siebie z Celta, bo wyjazd z Levante wcale nie musi należeć do prostych. Z resztą w meczu z Celta wrócił stary, dobry Real "oo udało się wyjść na jednorobramkowe prowadzenie, gramy lepiej, nie warto utrzymywać tej intensywności, odpuśćmy trochę, bo co może się stać?". Rywalizacja z Barceloną w tym sezonie jest tak zakręcona, że wcale nie będę zdziwiony jak po tej kolejce stracimy lidera...
artykuł: Figo: Mbappe to byłby świetny transfer dla Realu
19.02.2020 11:22
Balonik pod tytułem "Mbappe na pewno wyląduje w Realu Madryt" jest coraz mocniej pompowany... A jak czytam niektóre wypowiedzi to odnoszę wrażenie, że niektórzy myślą, że on jest na wypożyczeniu z Realu w tym PSG i lada moment w Madrycie wyląduję. Oj żeby ten balonik nie pękł z wielkim hukiem :) Francuz jest mile widziany w każdym największym klubie w Europie.
artykuł: Zidane: City będzie miało niesamowitą motywację
16.02.2020 12:58
Docenia klasę rywala=ma pełne gacie i już usprawiedliwia ewentualną porażkę.


Nawet nie trzeba komentować. To "samozaoranie".
artykuł: Planowa wygrana Realu nad Osasuną
10.02.2020 10:51

postiga23 | 09.02.2020 22:06

Ricardo Roomest

"tu nie chodzi o chronologię(..)"

Najpierw piszesz, że nie chodzi o chronologię, a potem już zwracasz uwagę na ten szczegół. Tak jak napisałem wyżej... Co innego gdyby sędzia oszczędził Ramosa, a potem wyrzucił zawodników Osy za ich przewinienia. Widać  jak na dłoni, że sędzia w obu przypadkach przyjął błędne kryteria. Jak próbujesz nam powiedzieć, że jesteś tak obiektywny i trzeźwo patrzysz na sytuację to rzeczywiście tak rób, bo akurat pod tym postem tylko sytuacja z Ramosem wymieniasz jako błąd, gdzie sędzia mylił się jeszcze kilkukrotnie.
artykuł: Planowa wygrana Realu nad Osasuną
10.02.2020 10:10
up

Nie kibicujesz ślepo, ale wymieniasz tylko sytuację z Ramosem, czyli tą na korzyść Realu. Rozumiem, że kiedy był karny dla Realu, a Fede z Lucasem dostawali kose na  nogi byłeś na siku?
artykuł: Planowa wygrana Realu nad Osasuną
09.02.2020 22:26
postiga23 | 09.02.2020 22:06


Nie wiem po co ta odpowiedź, bo ja nigdy nie sugerowałem, że sędziowie kogoś faworyzuja. Dla mnie zawsze sędziowanie w Hiszpanii było po prostu tragiczne. Za to jak spojrzę w krótka historię Twoich wypowiedzi to widzę, że Ty usilnie próbujesz pokazać, że to Real ciągle korzysta na błędach sędziego. Nie zamierzam rozpoczynać licytacji na temat pomocy arbitrów, bo to nie ma sensu...

Wracając do meczu, który komentujemy... Ramos zagrał ostro i należała się kartka zgadzam się i ja nie zamiatam tego pod dywan. Pytanie brzmi tylko dlaczego niektórzy zauważyli tylko ten faul? Przecież Valverde też został zaatakowany na nogi i to z dużo większym impetem... Dlaczego nie pisze się o wejściu od tyłu w Lucasa? Tylko dlatego, że Ramos pierwszy został oszczędzony? Gdyby za faul na Fede sędzia dał czerwoną, a Ramosowi darował można by było pisać, że sędzia pomógł Realowi, ale arbiter przyjął takie kryteria, że nie da za takie coś kartki i postąpił tak w stosunku do obu drużyn. Kryteria w mojej ocenie błędne, ale chociaż była zachowana w tym konsekwencja. Poza tym była jeszcze sytuacja z karnym na Luce, której też nie odgzwizdano... Jeśli ktoś mówi, że ten mecz był gwizdany pod Real mając na uwadze wszystkie błędy arbitra no to sorry, ale nie ma o czym dyskutować.
artykuł: Planowa wygrana Realu nad Osasuną
09.02.2020 21:15
Czerwona dla Ramosa ewidentna, a reszta jest milczeniem :) No, ale tak... Ta słynna chronologia! Szkoda, że to wygląda w ocenie niektórych tak, że Real najpierw korzysta, więc to jak potem zostaje dymany nie powinno mieć znaczenia...
artykuł: Planowa wygrana Realu nad Osasuną
09.02.2020 19:49
Początek w wykonaniu Realu strasznie niepewny. Te rozkojarzenie defensywy Realu było tak irytujące, że przez chwilę przeszła mi myśl, że Madryt może stracić w tym meczu więcej niż jednego gola. Ostatecznie gospodarze zdobyli tylko jedną  bramkę, a my strzeliliśmy ich aż 4 na co zupełnie się nie zapowiadało po pierwszych minutach tego spotkania. Powiem nawet, że nie bardzo zasłużenie schodziliśmy z przewagą na przerwę, bo to Osa robiła więcej szumu w ataku... My nie bardzo mogliśmy nawet odpowiedzieć. Brakowało dobrego rozegrania w środku pola, Bale na trzy kontakty z piłką miał dwie straty, Benzyna niewidoczny. Wyrównaliśmy po dość przypadkowej akcji, a wyszliśmy na prowadzenie po stałym fragmencie gry... W drugiej połowie gra wyglądała lepiej i udało się zabić mecz. Mister Zizu trafił ze zmianami:) MOTM moim zdaniem Isco... Cieszy jego postawa fizyczna, bo do końca był obecny w tym meczu co nie jest regułą jeśli chodzi o Hiszpana. Pan Gil Manzano to jeden z lepszych arbitrów w Hiszpanii? :) Wolne żarty... Faul na Valverde i Lucasie to taka różowa kartka, a on nawet nie dał żółtej. Oczywiście Ramos też za wślizg na początku drugiej połowy powinien obejrzeć żółtko. Sytuacja z kopnięciem Modricia w polu karnym? Sędzia powinien chociaż dostać informację, że powinien to obejrzeć sam... Była jeszcze akcja po faulu na Isco gdzie gospodarze mieli świetną okazje, ale Casemiro nas uratował. Dobrze, że udało się wygrać to spotkanie mimo tego poziomu sędziowania. Czekamy teraz na odpowiedź Barcelony :)
artykuł: Puchar Króla: Barca także odpadła!
07.02.2020 09:23
AndrewNight | 07.02.2020 01:06

Nie twierdzę, że tak napisałeś :) Po prostu jestem zdania, że ciężko przełożyć taki system na Europejskie Puchary, bo właśnie gra się w różnych krajach. A perspektywa grania jednego meczu tylko u siebie wygląda zabawnie jeśli chodzi o jakiekolwiek rozgrywki... Jeśli chodzi o Puchar krajowy to nie mam nic przeciwko, bo zawsze to kilka meczów mniej dla zespołów, które grają na wszystkich frontach. W piłce zawsze trzeba mieć trochę szczęścia i też trzeba umieć je wykorzystać :)
artykuł: Puchar Króla: Barca także odpadła!
07.02.2020 00:25

AndrewNight | 07.02.2020 00:05


Myślę, że w LM taki system byłby mega niesprawiedliwy i niedorzeczny, bo dochodzi kwestia podróży do innych krajów... Poza tym w PK też nie gra się wszystkiego u siebie.
artykuł: Puchar Króla: Królewscy za burtą!
06.02.2020 23:52
Joker

Tak naprawdę z podstawowej formacji obronnej Realu zagrał tylko Ramos. No i brak Casemiro też robił swoje bo on często asekuruje obronę. Ciężko sobie wyobrazić, że optymalne zestawienie Realu w obronie z tego sezonu dałoby sobie strzelić 4 gole...
artykuł: Puchar Króla: Królewscy za burtą!
06.02.2020 23:01
Kabarecik w obronie... Brawo dla Viniego, bo on chciał i to tyle...

Gratulacje dla Sociedad. Zasłużyli :)
artykuł: Królewscy z trzecią wygraną z rzędu
27.01.2020 22:03
AndrewNight | 27.01.2020 21:40

Niestety z tym wywalaniem piłkarzy z drużyny i zwalnaniem ZZ masz rację, bo sam niejednokrotnie zwracałem uwagę na tego typu zachowanie. Dobrym przykładem jest właśnie Tibo, który przez wielu był już skreślony, a teraz prezentuje topową forme. Tu się zgodzę. Nie mogę się jednak zgodzić z tym, że po objęciu lidera są osoby, które przypisują sobie już majstra. Tak jak napisałem wyżej liga jest jeszcze długa i tak naprawdę lider może zmienić się jeszcze nie raz. Laudrup pisze, że z rozliczeniem obrony trzeba się wstrzymać do końca sezonu i ma rację, ale wypada cieszyć się z tego, że do tej pory nasza defensywa prezentuje solidny poziom. Nie raz krew mnie zalewała jak przy wysokim prowadzeniu nasza defensywa traciła jakiegoś farfocla. Dla fana Realu taka postawa defensywy to nowość...

Hablador

Dzięki, piona :)
artykuł: Królewscy z trzecią wygraną z rzędu
27.01.2020 18:39
AndrewNight | 27.01.2020 17:55


Nikt tu nie mówi o mega działającym Realu... Faktycznie jeśli spojrzeć na ostatnie lata to Real naprawdę ma solidną defensywe i chyba to nie dziwne, że kibice to zauważają. No i to, że mamy małą przewagę nad Barceloną wynika właśnie z słabej grze w ataku, co taz jest przez wielu poruszone. Dlatego też kompletnie nie rozumiem tej Twojej uszczypliwości ze sprzedawaniem składu i zwalnaniem trenera, bo nikt na ten moment w wielki optymizm nie popadł i raczej większość kibiców ma świadomość, że to żadna przewaga.
artykuł: Królewscy z trzecią wygraną z rzędu
27.01.2020 15:03
Ja osobiście będę się cieszył jak Real będzie chociaż 1pkt. nad tą słabą Barceloną :) I podejrzewam, że kibice Barcelony tak samo docenią taka wygrana nad Realem. Za przewagę 10, 15, czy 30 pkt nie ma większego pucharu. Jasne, że fajnej by się oglądało ligę gdyby była bardziej zacięta, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :)

Swoją droga mam małe deja vu. Chyba w 2017 roku też słyszałem wypowiedzi, że to Barcelona bardziej przegrała ten puchar, niż Real go wygrał, heh :)
artykuł: Królewscy z trzecią wygraną z rzędu
26.01.2020 23:08
Napisałem komentarz dłuższy komentarz, ale nie wiem z jakich przyczyn się nie dodał... Także teraz krótko...

Wygrana może nie w najlepszym stylu, ale w końcu odklejamy się od Barcelony i to cieszy. Szczerze to po obejrzeniu godziny gry nie spodziewałem, że Real Madryt zdobędzie bramkę w inny sposób niż pod dośrodkowaniu i strzele głową. Benzema się zaciął, a Rodrygo zgasł. Isco coś próbował, ale nie wiele z tego wychodziło. Mamy naprawdę duży problem w ofensywie. Dobrze, że ta bramka w końcu przyszła, bo lepiej wygrać w takim stylu niż zremisować lub przegrać, zwłaszcza mając na uwadze to jak w frajerski sposób wcześniej marnowaliśmy szansę na ucieczkę Barcelonie. Problem w tym, że jak nie przyjdą gole od napastników to ciężko będzie tą przewagę utrzymać. Na Atleti chłopaki muszą się zdecydowanie poprawić :)

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.