REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
Łukaszenko17
obserwuj
utworzony : 02 stycznia 2012 21:56
ostatnie logowanie : 23 listopada 2015 14:31  |  Status: offline
imię i nazwisko :
email :ukryty
miasto :
rok urodzenia :1996  (24 lat)
ulubiona drużyna :
FC Internazionale Milano
ulubiony zawodnik :
ulubione rozgrywki :
Serie A

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Waszym zdaniem: Grupa śmierci i grupa śmiechu na Euro 2016
14.10.2015 15:52
Niepoprawny

Zgadzam sie. Szczególnie śmieszy mnie to, że anulowali aplikacje naszego stadionu narodowego, który pomiesci 56000 ludzi a przyjęto aplikacje stadionu z Jerozolimy gdzie pomieści 34000 XDDD
artykuł: Waszym zdaniem: Grupa śmierci i grupa śmiechu na Euro 2016
14.10.2015 15:49
dla mnie smiesznie by bylo jakby w grupie znalazlyby sie:
Niemcy
Rosja
Polska
Węgry
haha :D
artykuł: Inter remisuje po raz trzeci z rzędu (video)
05.04.2014 23:09
wstyd i kompromitacja, tyle w temacie.
artykuł: Lazio wraca na zwycięski szlak
16.03.2014 17:47
w każdym razie, lepiej zagrać Viole z X po 1,07 niż czystą Viole po 1.40. Lepsze coś niż nic.
artykuł: Lazio wraca na zwycięski szlak
16.03.2014 17:46
1.07, ale Viola nie ma formy a jak wiemy Chievo lub ukraść punkciki na wyjeździe. Poniedziałkowych meczy nie stawiam, bo mogą być niespodzianki. Ale czuje
Torino - Napoli 1X i Roma - Udinese 1DNB
artykuł: Lazio wraca na zwycięski szlak
16.03.2014 17:00
Wszystko takie łatwe do przewidzenia.
Atalanta - Sampa 1
Cagliari - Lazio 2
Livorno - Bologna 1X
Sassuolo - Catania 1
Milan - Parma X2
.
Zostało: Viola - Chievo 1X i Genoa - Juve X2
artykuł: Juventus ukarany za derby
26.02.2014 15:11
Jeszcze nie tak dawno prawie zamkneli Curva Nord za wyzywające przyśpiewki fanów Interu w Neapolu + oczywiście kara grzywny a dla Juve tylko 25.tysi. Przypadek ?
artykuł: Znamy grupy eliminacji Euro 2016!
23.02.2014 13:25
ahh Gibraltar XD
artykuł: LM: Milan vs Atletico
18.02.2014 21:13
Kurde, Atletico to epicko ciężki rywal, no ale Milan to włoski klub a w Europie włosi powinni sie wspierać. Jak dla mnie Milan - Atletico 3:1

FORZA SERIE A !! FORZA INTER !!
artykuł: Fiorentina vs Inter
15.02.2014 12:06
Botta od początku ma grać ew. wejść wczesnie w drugiej połowie, bo on daje jakość w ofensywie. Icardi też by mógł zagrać, szególnie jak Hernanes zagra ze względu na wyszkolenie techniczne brazola, może on mu patelnie na główke wrzucać patrząć na wzrost Icardiego,
Patrząc realistycznie jeśli Milito wyjdzie w pierwszym na napadzie to bedzie ciężko w ofensywie. Milito jest nieskuteczny i wolny. No chyba, że potwierdzi swoje słowa: "Moim krytykom odpowiem na boisku". Więc ma okazje, bo rywal mocny.

Realistycznie to tak jak podaje redakcja 2:1
Jak wpuści młodych. można ugrać remisik 2:2/3:3
Obiektywnie patrząc typ odwotny niż redakcja czyli: 1:2
artykuł: Inter vs Sassuolo
09.02.2014 14:31
nie byłbym tak hurraoptymistyczny ale myśle, że 2:1 to bedzie dobry wynik
artykuł: PSG, Chelsea i Real Madryt powalczą o Pogbę
09.02.2014 14:23
Chelsea nie, ale PSG i Real Madryt dadzą mu większe cele niż runda grupowa LM
artykuł: Mazzarri zostanie trenerem Interu
04.02.2014 10:57
A ktoś myślał o tym żeby go zwolnić ? z gówna dobrego nie zrobisz. małymi kroczkami, od razu Inter nie bedzie grał nie wiadomo jak.
artykuł: Derby Włoch dla Juventusu!
02.02.2014 21:45
Gdyby Juventus grał dobrą piłke, pierwsza połowa mogłaby się skończyć wyższym wynikiem, a tak to wbili gola i sie bawią w klepki a jak znam piłkę nożną, nie zbyt fajnie sie to kończy. Tak było w meczu z Fiorentiną.
Mam 2 nadzieje sprzeczne ze sobą: pierwsza to to, że Inter skubnie remis lub cudem wygra a druga, że Juve nie okaże się ciotą i nie przepuści meczu.
artykuł: Derby Włoch dla Juventusu!
02.02.2014 21:36
http://intermediolan.com/news/12871 /autokar-interu-obrzucony-kamieniam i-w-turyni.e
>usunąć kropkie przy turyni.e

tak sie zachowują małpy w zoo czy kibice ?
artykuł: Agent Guarina spotka się z Interem
30.01.2014 18:49
w teraźniejszości też nic nie ma, nawet od tych mistrzów
artykuł: Agent Guarina spotka się z Interem
30.01.2014 18:43
ta, dawne lata, XX wiek i troche coś tam w XXI wieku. awans do finału daje wiecej punktów niż awans 3 razy do półfinału, poza tym punktacja sie zmieniła bodajże w 2004 lub 2005 i przyznawane są punkty w dużych ilościach za finał, tym bardziej za wygranie LM więc nie wiem czy samym awansem do finału Inter nie nabił więcej niż Juve wygraną w LM z Borussią wiek temu.
artykuł: Agent Guarina spotka się z Interem
30.01.2014 18:40
Fani Juve zaczynają być chamscy to od fanów Interu vice versa.
artykuł: Agent Guarina spotka się z Interem
30.01.2014 17:57
ja nie zacząłem, to kibice Juve próbują się wywyższyć nad realia
artykuł: Agent Guarina spotka się z Interem
30.01.2014 17:31
..w tamtym sezonie ćwierćfinał , w tym gorzej ale jednak to  LM o której ty możesz tylko we Fifie pograć z Interem..."

"A Ty nie płacz bo sam obrażasz i wysmiewasz Juventus . Nie badz hipokrytą."

skisłem XDDDDDDDDDDDDD

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.