REKLAMA
REKLAMA

Profil użytkownika

emblemat
log1c
obserwuj
utworzony : 20 września 2015 14:31
ostatnie logowanie : 24 października 2020 09:30  |  Status: offline
imię i nazwisko :Maciek
email :ukryty
miasto :Piaseczno
rok urodzenia :1988  (32 lat)
ulubiona drużyna :
Inter
ulubiony zawodnik :
Icardi
ulubione rozgrywki :
Serie A

Aktywność osób obserwowanych

nikogo nie obserwuje



Ostatnie 20 komentarzy użytkownika

artykuł: Liga Mistrzów: Znany podział na koszyki
01.10.2020 07:53
Z mojego losowania na sucho :D wyszło: Sevilla, Dortmund, Inter, Lokomotiv. Brałbym taką grupę :)
artykuł: Barcelona złoży nową ofertę za Lautaro Marineza
10.09.2020 22:55
No to fajnie ze sobie rozmawiaja z agentem pilkarza ale moze jak tak go chca to niech z Interem sobie pogadaja :D bo to ze sobie cos tam ustala ma sie ni jak do tego ze bedzie blisko przejscia do nich.
artykuł: Brozovic priorytetem dla PSG?
29.08.2020 10:03
Boże tak idz niech juz nie patrzymy na tego patusa + to jego machanie lapami wielka gwiazda :)
artykuł: Marciniak poprowadzi półfinał Ligi Europy
15.08.2020 12:36
Coś mi sie zdaje ze Szymonek dostanie jakis final :)
artykuł: Brozović wszczął awanturę. Interweniowała policja
31.07.2020 18:30
Wymienic go na tego Ndombele poki chca bo gosciu jest jak dziecko...
artykuł: Borja Valero na dłużej w Interze?
15.07.2020 10:25
Takie asy jak Gagliardini, Borja, Biraghi, Padelli, Asamoah czy Moses powinny opuścić klub czym predzej...
artykuł: Borja Valero na dłużej w Interze?
15.07.2020 10:23
Nie no szanujmy sie...
artykuł: Media: Hakimi na pięć lat w Interze
30.06.2020 19:30
Dokładnie tak Saelemakers bedzie krolem strzelcow a Hakimiego po pol roku wypozycza do walczacego o majstra Benevento. Wywrozone z fusów mojej kawy.
W aptece jest bez recepty masc na pekajaca dupe. Pozdrawiam.
artykuł: FC Parma - Inter Mediolan. Zapowiedź, typy, kursy
27.06.2020 15:04
No coz zostalo bronienie 3ciego miejsca przed Atalanta, bo raczej pierwsza 2 pewna.
artykuł: Szykuje się transferowy hit. Marokańczyk blisko Interu
26.06.2020 17:23
O FAKEN
artykuł: Inter zapoluje na Gabriela Jesusa?
22.06.2020 21:05
Poki nie odejdzie Lautaro to nie bedzie zadnego tematu napastnika z topu, tylko zmiennik dla Lukaku wchodzi w gre teraz.
artykuł: Sensi nie zagra z Sampdorią. Kontuzja pomocnika Interu
19.06.2020 17:28
Zgrało się z przesunięciem wykupu przez Inter przypadek ? :)
Szkoda chlopaka ale chyba nie ma zdrowia do gry na najwyzszym poziomie.
artykuł: Media: Theo Hernandez blisko Paris Saint-Germain
12.06.2020 09:18
Z tego co czytalem jakis czas temu to PSG klepnelo podobno Alex Tellesa z Porto i jezeli to prawda to raczej jest to plotka o Theo.
artykuł: Marotta: Nie musimy sprzedawać Lautaro
09.06.2020 14:32
Póki Barca nie sprzeda coutinho albo dembele za jakieś normalne pieniądze to raczej nie ma szans żeby go kupili.
artykuł: Barca nie rezygnuje. Kolejna propozycja dla Interu
05.06.2020 14:54
Ja obstawiam że oni nawet tych 70mln nie mają xD ni ma sianka ni ma granka.
artykuł: Cel Liverpoolu otwarty na transfer do Interu?
19.05.2020 15:42
Jeżeli nawet przyjmiemy że Lautaro odejdzie w co póki co wątpię, to Werner jak dla mnie jedyny sensowny następca. żaden Cavani czy inny Mertens. Ale faktycznie z tego co czytałem to chce tylko do Liverpoolu jezeli juz ma odejsc.
artykuł: Barca i Juve porozumiały się ws. wymiany?
17.05.2020 18:46
Co to za interes ma byc :D? Przeciez to jakis farmazon. Chyba miało być Pjanić za Arthura i Semedo za De Sciglio + 25mln to prędzej zrozumiem.
artykuł: Mertens bliżej Interu?
15.05.2020 20:07
Mertens to nie jest zastępstwo Lautaro tylko jak to mówią Vice Lukaku.
artykuł: Semedo do Man City? Cancelo przez Barcę do Juve?
14.05.2020 10:49
No jak tak zrobią to kogo oddadzą za LAUTARO!?!?!? :D
artykuł: Skriniar celem aktualnych mistrzów Hiszpanii
13.05.2020 14:32
Nie wiem czy barcelonie starczy zawodników na wymianę :D

Obserwuje użytkowników

lp Użytkownik Data dodania
Lista jest pusta

Obserwują użytkownika

lp Użytkownik Data
Obecnie nikt cię nie obserwuję.